POGODA

Reklama


Wydarzenia

Polskie Radio Szczecin • Pi±tek [26.11.2010, 14:26:53] • ¦winouj¶cie

W ¦winouj¶ciu bêdzie centrum handlowe i kino

W ¦winouj¶ciu bêdzie centrum handlowe i kino

fot. internet

W ¦winouj¶ciu powstanie pierwsze w tym mie¶cie kino. Do magistratu zg³osi³ siê holenderski inwestor, który chce wybudowaæ centrum handlowe wraz z sal± kinow±.

Postawi³ jednak warunek: inwestycja mia³aby powstaæ na terenie hali, która kiedy¶ nale¿a³a do spó³ki Komfort. Zostanie ona zburzona. W jej miejsce wybudowany bêdzie dwu kondygnacyjny obiekt, ze sklepami, krêgielni±, restauracj± na dachu oraz trzema salami kinowymi. Powstanie te¿ podziemny parking.

W ¦winouj¶ciu bêdzie centrum handlowe i kino

fot. internet

W mie¶cie nie ma kina od 5 lat, w budynku po nim jest teraz kaplica. Brakuje te¿ du¿ego centrum handlowego.

W ¦winouj¶ciu bêdzie centrum handlowe i kino

fot. internet

Inwestor postawi³ jeszcze jeden warunek - ulica Bema, która teraz s±siaduje z terenem gdzie ma powstaæ centrum, powinna byæ deptakiem. To jednak koliduje z planowan± przebudow± centrum miasta. W³adze chc± zamkn±æ 2 g³ówne place, zamieniæ kilka ulic w deptaki, ulicy Bema jednak nie uwzglêdniono.

W ¦winouj¶ciu bêdzie centrum handlowe i kino

fot. internet

- Popieram propozycjê inwestora, musimy znale¼æ kompromis - mówi prezydent ¦winouj¶cia Janusz ¯murkiewicz. -

Prezydent dodaje, ¿e inwestor jest wiarygodny, podobne obiekty realizowa³ ju¿ miêdzy innymi w Niemczech i Holandii.

2010-11-26, 14:16 Autor: S³awomir Orlik

¼ród³o: www.radio.szczecin.pl


komentarzy: 273, skomentuj, drukuj, udostêpnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodaj±c komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykê prywatno¶ci.

Zauwa¿y³e¶ b³±d lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Ogl±dasz 1-273 z 273

Go¶æ • Wtorek [06.01.2015, 21:57:13] • [IP: 80.245.187.***]

Pierwsze w tym mie¶cie kino hmm kto to pisa³ brak wiedzy widaæ tej persony w ¦winouj¶ciu by³y dwa kina chocia¿by Rybak

Go¶æ • Poniedzia³ek [27.01.2014, 17:48:27] • [IP: 80.245.183.**]

Pewnie zrobiom kilka restauracji fastfudow a gdzie hm reserved kino

ACID • Poniedzia³ek [29.11.2010, 21:25:20] • [IP: 83.21.9.**]

Pewniakiem po drodze co¶ nie wypali, inwestor komu¶ nie posmaruje i nie pojedzie dalej! Nic z tego nie wyjdzie, skoñczy siê na tym artykule i koniec.

Go¶æ • Poniedzia³ek [29.11.2010, 20:49:56] • [IP: 80.245.186.**]

Ludzie, czy Wy ¶lepi jeste¶cie? (za przeproszeniem i nikogo nie obra¿aj±c) Przyda³o by siê centrum. Po pierwsze: kino (mo¿na ca³± rodzin± w niedziele i¶æ na jak±¶ komediê, a m³odzie¿ w pi±tki po szkole te¿ do kina) Stare kino nie wypali³o, bo puszczali stare filmy. I 2 na dzieñ. Po drugie: sklepy. Na pewno czê¶æ mieszkañców by przychodzi³a. Nie mówi±c ju¿ o Niemcach. Na pewno by³by du¿y zysk. Po trzecie: przyda³by siê EMPIK! Taki jak w Szczecinie, w Galaxy, np. Du¿o p³yt, same nowo¶ci, du¿o ksi±¿ek, a nie nie wiadomo czego szukaæ gdzie i nie ma jak przej¶æ. Przyda³by siê Fitness dla kobiet. Moim kolejnym argumentem jest to, ¿e trzeba wprowadziæ sieciówki tzw, czyli jak kto¶ ju¿ napisa³ H&M, Orsay, Reserved, itp. Ma³e" firmy" czyli te sklepiki ma³e, gdzie ceny s± z kosmosu s± rzadko odwiedzane. Krótko mówi±c, jestem za, róbmy co¶ dla m³odzie¿y, id¼my z postêpem, my¶lmy o ROZRYWCE w ¦winouj¶ciu. Pozdrawiam, i mam nadziejê, ¿a inwestycja siê uda. Aby tylko ludzie nie robili zbêdnych k³opotów... Super by by³o...

Go¶æ • Poniedzia³ek [29.11.2010, 17:40:21] • [IP: 178.238.251.***]

Pomys³ jest pierwsza klasa! W koñcu co¶ by siê ruszy³o w ¦winouj¶ciu bo z nudów to mo¿na oszaleæ.

Go¶æ • Poniedzia³ek [29.11.2010, 17:08:03] • [IP: 92.42.117.***]

Mo¿e przy okazji rozwal± stare budynki tzw.Przychodni, które zajmuj± du¿o miejsca i s± niepotrzebne.

Go¶æ • Poniedzia³ek [29.11.2010, 15:05:47] • [IP: 212.14.47.*]

fajny pomys³!

Go¶æ • Poniedzia³ek [29.11.2010, 10:06:20] • [IP: 213.155.168.**]

przyda³aby sie taka inwestycja w tym zapyzia³ym miescie ale na bank nie wypali i dalej bedzie tak ma³omiasteczkowo i zacofanie ¿e a¿ szkoda s³ów

Go¶æ • Poniedzia³ek [29.11.2010, 09:26:06] • [IP: 90.132.125.***]

ma³e sklepiki, , kocham'' za wysokie ceny!!

Go¶æ • Poniedzia³ek [29.11.2010, 08:13:43] • [IP: 95.51.38.***]

Przyda³yby sie przy okazji sieciówki typu H&M, Reserved, Cameieu itp.- ¿eby mo¿na by³o wej¶æ do sklepu i nie s³yszeæ" W czym mogê pomóc" lub ogl±daæ obra¿onej miny sprzedawczyni.

Go¶æ • Niedziela [28.11.2010, 22:15:30] • [IP: 80.245.179.***]

o kinie mo¿na pomy¶leæ ale centrum handlowe czy mamy ma³o sklepików, ka¿dy chce sprzedaæ a klientów brak bo brak pieniêdzy. Straszna moda centrum handlowe, czy tam bêdzie inny produkt jak MADE IN CHINA ?

Go¶æ • Niedziela [28.11.2010, 21:41:28] • [IP: 92.42.119.**]

takie obiecanki cacanki to se w dupe wsadzcie bo uz obiecaliscie tesko real i nic wam nie wypalilo!!

Go¶æ • Niedziela [28.11.2010, 21:03:53] • [IP: 88.156.235.***]

Za ³askê kina pos³aæ na bezrobocie handlowców i rzemie¶lników z ma³ych sklepów. Dziêkujemy Ci Panie Prezydencie. Dziêkujemy Nowa Rado. Wam do pierwszego wystarczy. Kolejna galeria, ale z ciuchami, kolejna hala ze spo¿ywk± - urzêdnicy bêd± mieæ miejsce na uprawianie nowego stylu ¿ycia" niedziela w supermarkecie". Reszta na zasi³ku przyjdzie poogl±daæ jak siê dobrze wczasuj± w markecie. Ha, ha - dwupiêtrowe centrum handlowe, jak Uznam.

Go¶æ • Niedziela [28.11.2010, 20:11:35] • [IP: 80.245.182.***]

nic z tego nie bedzie... jeszcze wspomnicie moje slowa...

Go¶æ • Niedziela [28.11.2010, 19:50:46] • [IP: 178.238.253.**]

bardzo dobry pomys³

Go¶æ • Niedziela [28.11.2010, 18:18:00] • [IP: 88.156.235.***]

do Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 15:54] • [IP: 88.156.232.***] po co tu laz³a¶ widocznie szuka³a¶ to dosta³a¶

Go¶æ • Niedziela [28.11.2010, 18:15:31] • [IP: 80.4.252.***]

jak zap³aci gdzie trzeba. ..to mo¿e wybuduje?

Norbi • Niedziela [28.11.2010, 17:02:42] • [IP: 46.113.113.**]

Narescie!! Bebzie centrum handlowe!!

Go¶æ • Niedziela [28.11.2010, 16:56:54] • [IP: 93.94.186.*]

Brawo! Skoro Prezydent pomiera ta inwestycje to SUPER!!

Go¶æ • Niedziela [28.11.2010, 16:45:13] • [IP: 217.97.193.**]

ble, ble, ble srututu majtki z drutu!!

Go¶æ • Niedziela [28.11.2010, 16:00:27] • [IP: 88.156.234.***]

Z ZADUPIA ¦WINOUJ¦CIE CHC¡ ZROBIÆ NOWY JORK. NIECH SIÊ PIEPRZN¡ W KAPUCYN, A FACET KTÓRY TO WYBUDUJE PÓJDZIE Z TORBAMI. BO JU¯ MAMY PRZYK£AD PLATAN, PSY DUPAMI SZCZEKAJ¡.

Go¶æ • Niedziela [28.11.2010, 15:56:50] • [IP: 88.156.234.***]

niech postawi± moloch, to popadaj± ma³e firmy w mie¶cie.

Go¶æ • Niedziela [28.11.2010, 15:27:12] • [IP: 80.245.183.***]

Nasze miasto powinno mieæ centrum handlowe i kino do¶æ ju¿ pensjonatów dla starszych zróbcie co¶ w koñcu dla m³odzie¿y bêdzie mogli w koñcu czym¶ konkretnym siê pochwaliæ a nie np. kolejnym pomnikiem czy czym¶ podobnym...Oby ten pomys³ wypali i oby jak najszybciej.

Go¶æ • Niedziela [28.11.2010, 15:11:07] • [IP: 92.42.118.***]

ile komentarzy!!cieszyliby¶my sie, ale...kino i centrum mia³o byc w Platanie i co??

Go¶æ • Niedziela [28.11.2010, 14:58:48] • [IP: 88.156.235.***]

Dlaczego kiczowaty barak??By³am w galeriach w Gdañsku, Szczecinie i w Szwecji.wszêdzie masa ludzi którzy spêdzaj± ca³ymi rodzinami czas, jedz±c lody, pij±c kawkê chodz±c po sklepach no i wreszcie KINO!!Przecie¿ to wstyd ¿eby u Nas nie by³o KINA.W takich miejscach spotykaj± siê ludzie a nie szwendaj± siê nie wiadomo gdzie.Wieczorami nasze miasto pustoszeje, zw³aszcza CENTRUM miasta. Jaki charakter ma nasze miasto??Widzê ¿e kto¶ chce zrobiæ z niego SKANSEN.Na ca³ym ¶wiecie wprowadza siê NOWE, a my co ??Nie mam nic do GALAXY, je¿d¿ê tam kiedy tylko mogê.Jeszcze nie ma projektu a ju¿ KRZYK!!OTO POLSKA!!GRATULUJÊ...

Go¶æ • Niedziela [28.11.2010, 13:40:02] • [IP: 217.97.193.**]

Czy centrum handlowe musi byæ w centrum miasta? Chyba musi, bo szczytem elegancji jest wyjazd do Szczecina do Galaxy - ot takie miejscowe wie¶niactwo. Jest kilka miejsc lekko na uboczu, które nadaj± siê na takie budowle. Stawianie warunków przez inwestora jest nie na miejscu. A mo¿e na dok³adkê wyasfaltowaæ ca³y kwarta³ pomiêdzy Bema, D±browskiego, K3M i pl. Wolno¶ci? By³by wspania³y parking dla klientów naszego mini-galaxy. Mieszkañcy jako¶ ¿yli bez centrum to i po¿yj± jeszcze trochê. A co do kina, to zapomnia³ wó³ jak cielêciem by³. Kto pamiêta ostatnie seanse w Rybaku? Jaka by³a frekwencja? Seanse odbywa³y siê, je¶li by³o sprzedanych przynajmniej 5 biletów, a wiele seansów nie odbywa³o siê, bo nie by³o nawet 5 chêtnych. Poza tym, ca³kiem niedaleko jest kino w Miêdzyzdrojach, ale dlaczego ma³o komu chce siê tam jechaæ, zamiast tego lepiej wybraæ siê do Szczecina? Znowu to nieszczêsne Galaxy. Signum temporis.

Go¶æ • Niedziela [28.11.2010, 13:18:19] • [IP: 92.42.116.**]

POPIERAM! Ja równie¿ uwa¿am, ¿e mo¿na zbudowaæ galeriê nawi±zuj±c± architektur± do otoczenia, bardziej w starym stylu. Tak jak np Galeria Dominikañska we Wroc³awiu.

Go¶æ • Niedziela [28.11.2010, 11:51:06] • [IP: 80.245.178.***]

Chyba Prezydent ¿artuje ?!! Trzeba siê z koniem na ³eb zamieniæ, ¿eby takie co¶ wymy¶leæ. Dla niewielkiej czê¶æi mieszkañców (bo wiêkszo¶æi nie staæ ani na zakupy, ani na kino, a tym bardziej na restauracjê) zburzyæ ca³kiem nowe budynki, zamkn±æ ulicê i co jeszcze ? Pewnie deptak, czerwone latarnie i witryny dla" panienek". A wszystko to dla szmalu" Ju¿ efekty pazerno¶ci mamy w postaci LNG.

ma³agosia • Niedziela [28.11.2010, 10:41:58] • [IP: 217.97.193.***]

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 23:23] • [IP: 93.94.184.***] Taki moloch w centrum miasta? Czy wy na g³owe poupadali¶cie. Zrównaliby¶cie pó³ miasta byle by tylko postawic duzy barak w którym mo¿na poszwêdaæ sie po sklepach. To ¿alosne. To wszystko mo¿e równie dobrze powstaæ ale w skali i estetyce pasuj±cej do naszego miasta. Szanujmy jego charakter z którego ¿yjemy a nie najlepiej zrównac wszystko z ziemia i postawmy kiczowaty barak w stylu Galaxy a drugie tyle zajmie parking.Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 23:23] • [IP: 93.94.184.***] POPIERAM!! LUDZIE CZY TO MIASTO NIE MO¯E BYÆ PIÊKNE I ORYGINALNE BEZ SZKARADNYCH MOLOCHÓW KTÓRE S¡ WSZÊDZIE. CZY MY NIE MO¯EMY BYC NARODEM Z W£ASNYM ZDANIEM, DBAJ¡CYM O CHARAKTER MIASTA, NIE POZWALAJ¡CYM ABY ZAMIAST MIEJSCA DO WYPOCZYNKU TWORZYÆ MIEJSCA WYCI¡GANIA KASY Z NASZEJ KIESZENI PRZEZ HOLENDRÓW CZY INNE NARODY? ¯EBY TO CHOCIA¯ BY£A POLSKA INWESTYCJA I ZYSKI Z NIEJ ZOSTAWA£Y W NASZYM KRAJU. PRZYJD¡ CZASY, ¯E I GALERIE SIÊ PRZEJEDZ¡ A W CENIE BÊDZIE KREATYWNO¦Æ..

Go¶æ • Niedziela [28.11.2010, 10:22:00] • [IP: 95.129.228.***]

fantastycznie my w ¦winoujsciu tez zas³ugujemy na piekne kino a nie musimy jechac a¿ do szczecina tylko zeby nie robiono zadnych trudno¶ci w zbudowaniu tego obiegtu

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 23:52:01] • [IP: 178.238.249.***]

wspania³a lokalizacja tego piêknego obiektu, wreszcie centrum miasta bedzie nalezycie i faktycznie CENTRUM.Trzymam kciuki za realizacjê tego przedsiêwziêcia.

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 23:45:44] • [IP: 178.238.249.***]

Brawo! oby realizacja by³a jak najszybsza, bo nasze piêkne miasto, przez brak kina jest za¶ciankeim.

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 23:43:11] • [IP: 93.94.190.***]

No to do dzie³a Lewusy!!

Adzio • Sobota [27.11.2010, 23:01:30] • [IP: 93.154.130.**]

¯mur sie nie zgodzi na przerobienie ul.Bema na deptak. ~ I po rado¶ci

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 22:23:32] • [IP: 89.229.77.***]

bêdzie kino..hurra !! ale radocha

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 22:11:48] • [IP: 83.21.100.***]

ciekawe w którym roku to powstanie pewnie w 2050

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 21:47:26] • [IP: 80.245.191.***]

do kina teraz siê jezdzi do Koszalina tam s± dobre filmy dla doros³ychi dzieci

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 21:36:02] • [IP: 195.117.222.***]

to by by³ super pomys³ takie centrum, kino naprawdê wypas, my¶lê, ¿e ka¿dy mieszkaniec by³ by zadowolony

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 20:58:35] • [IP: 217.97.199.**]

Oby to siê nie okaza³o ¿e to tylko nie projekt :(

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 20:42:40] • [IP: 92.69.157.***]

jak holender to zbuduje to pewnie i cofeshop bedzie ! -TAK TRZYMAC !

kubq321 • Sobota [27.11.2010, 20:38:09] • [IP: 83.21.77.***]

ale fajnie nie mogê siê doczekaæ kina

Muka • Sobota [27.11.2010, 20:29:59] • [IP: 80.245.189.**]

a co tam ¿muri ma do tego, to nie on sci±gn±³ inwestora wiec nie pochlabiajcie mu!

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 20:19:40] • [IP: 91.94.146.**]

Mizinska bedzie mogla cos odebrac

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 20:12:47] • [IP: 95.129.224.***]

ty go¶ciu z komputera 80 jestes poroniony ci±gle piszesz ró¿ne komentarze jakby to pisali inni ludzie.lecz siê

Do 20:01 • Sobota [27.11.2010, 20:06:27] • [IP: 80.245.190.*]

Czyli prezio robi w mie¶cie tylko to na co zgadzaj± siê Niemcy rozumie ?

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 20:01:05] • [IP: 80.245.186.**]

Super! Po szkole w pi±tki dzieciaki do kina, mo¿e jaki¶ porz±dny empik bêdzie, fitness dla kobiet (bo si³ownia dla mê¿czyzn ju¿ jest). No i ten Mc'Donalds! Wtedy tego nie zrealizowali, bo Niemcy sie nie zgodzili, bo mia³ byæ ko³o stacji UBB, a w Wolga¶cie jest Mc'Donalds. Jestem szczê¶liwa i moje dziecko te¿, ¿a Pan ¯murkiewicz siê wzi±³ za rozrywkê w mie¶cie. Oby tak dalej!

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 19:53:48] • [IP: 195.117.222.***]

brawo prezydent. A wy GEMBY W KUBE£ I NIE BULGOTAÆ! SAMI WYBRALI¦CIE!

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 19:49:16] • [IP: 178.238.251.***]

bardzo ¶mieszne !! ;D

Jarz±bek • Sobota [27.11.2010, 19:36:06] • [IP: 178.238.251.***]

Urek Burek!Urek Burek!Niech nam ¿yje, Prezydent ¯murek!Niech ¿yje nam!

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 19:34:15] • [IP: 80.245.191.***]

Brawo Panie ¯murkiewicz! Jestem za za za za popieram na 100%

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 19:13:10] • [IP: 95.129.228.***]

Uwierze jak zobacze

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 19:01:30] • [IP: 88.156.233.**]

Brawo Panie Prezydencie!!Tak trzymaæ!!Niech Pan nie s³ucha wiecznie niezadowolonych.¦winouj¶cie piêknieje z dnia na dzieñ.Kino jest bardzo potrzebne, i do tego centrum handlowe-SUPER.Cieszê siê ¿e na Pana g³osowa³am.Nareszcie nasze miasto nie bêdzie zadupiem bez kina.POWODZENIA:)

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 18:53:31] • [IP: 88.156.233.**]

Brawo Panie ¯murkiewicz!!Chcê ¿eby Nasze miasto siê rozwija³o.Niech Pan nie s³ucha wiecznych narzekañ ludzi którzy sami nie wiedz± co chc±.Najlepiej nic nie robiæ tylko wiecznie narzekaæ i krytykowaæ.Cieszê siê ¿e na Pana g³osowa³am.Trzymam kciuki -powodzenia w realizacji planu rozwoju miasta.

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 18:44:47] • [IP: 80.245.177.***]

nareszcie bedzie kino !!

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 17:58:28] • [IP: 80.245.176.*]

pewnie bêd± to budowaæ z1000 lat

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 17:54:56] • [IP: 80.245.176.*]

¶wietny pomys³, tylko ciekawe czy go zrealizuj±?

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 17:53:56] • [IP: 93.94.188.***]

oby jak najszybciej, i oby nie zakoñczy³o sie to tylko obietnicami

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 17:31:56] • [IP: 88.156.233.***]

wow

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 17:11:21] • [IP: 92.42.115.***]

Super ! Wre¶cie nie bêdziemy musieli je¿dziæ do kina do Szczecina.

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 16:56:13] • [IP: 178.238.251.***]

ale faza

ryynio • Sobota [27.11.2010, 16:18:51] • [IP: 83.249.16.***]

a gdzie Komfort ma soe podziac? i dlaczego? galeria tam sie nie zmiesci..., moze nalezaloby zburzyc ten parterowy pawilon przy Cech-u.. i tam zbudowac galerie oraz na tym dzikim parkingu po kinie rybak, albo...na tym parkingu przy Komforcie

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 15:54:33] • [IP: 88.156.232.***]

¶wietna lokalizacja, wreszcie to centrum zacznie nabierac jakis kszta³tow. do tej pory napadaj± tam jedynie narkomanii na ludzi, mia³am tam brzydk± sytuacjê ok. 20.00, strach tam dzis chodzic

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 15:50:50] • [IP: 92.42.117.***]

jasne ¿e bêdzie, tak samo jak tunel, molo, mc donalds. a na dachu bedzie lotnisko dla zeppelinów i ¶mig³owców.

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 15:45:16] • [IP: 83.20.194.***]

ta jasne juz widzimy swinoujscie nie stac na takie cos mial byc mcdonalds i co gdzie jest

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 15:19:48] • [IP: 178.238.251.***]

Niech nam ¿yje ¯mur nasz Wspania³y!!Miasto piêknieje dla jego chwa³y!!hura, huraaaaa!!:)

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 15:15:07] • [IP: 83.20.195.***]

Kino u nas? Niemo¿liwe. naprawdê wejdziemy w XX wiek? to nie pomy³ka -XX! Wtedy to by³ do¶æ powszechny przybytek kultury.

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 15:14:10] • [IP: 83.21.71.***]

Pierwsze, bo" chyba" ¿adnego nie ma, nikt nie napisa³ pierwsze w historii, tymbardziej, ¿e pó¼niej jest to ujête.

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 15:07:46] • [IP: 80.245.179.***]

Piêkne, obszerne tereny s± ju¿ przygotowane pod budowê terminala LNG, który jest zbêdny. MOJA PROPOZYCJA : WSTRZYMAÆ LNG I TAM POSTAWIÆ GALERIÊ KINO A NAWET AQUA PARK. POZYSKAMY KILKADZIESI¡T MIEJSC PRACY, I MIASTO SIÊ ROZWIJA.

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 14:53:57] • [IP: 89.78.193.**]

W Swinoujsciu pierwsze kino?? Bzdura.Kino juz bylo dawno, ale rozkradli z urzedu.

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 14:48:37] • [IP: 178.238.255.**]

tak...wybuduj±, tak jak wybudowali molo i SPA

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 13:54:07] • [IP: 178.238.251.***]

Cieszê siê, ¿e bêdzie wreszcie kino, a budynku komfortu mi nie ¿al, bo to wygl±da jak jaka¶ buda !

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 13:52:01] • [IP: 80.245.190.*]

Na tak ma³ej dzia³ce to mo¿na wybudowaæ zadaszone pawilony na zielony rynek najwy¿ej /kiedy¶ w³a¶nie w tym miejscu by³/. Na galerie za ma³o miejsca. Wokó³ budynku musi byæ droga bezpieczeñstwa wiêc zostanie za ma³o miejsca. Nikt normalny w tym miejscu by Galerii nie budowa³.

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 13:40:46] • [IP: 92.42.114.***]

super

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 13:34:14] • [IP: 80.245.184.**]

Super, zwiêksz± siê kolejki na prom:) Mieszkañcy ca³kowicie bêd± uziemieni na wyspie w weekendy

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 13:26:08] • [IP: 80.245.190.**]

KFC albo Mc donalda niech bedzie :) kino swietny pomysl w kazdym wieku czlowiek lubi kino!

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 13:01:23] • [IP: 80.245.186.**]

podobno to centrum mia³o byæ na rogu 11 listopada i wojska polskiego. gratulacje dla cepów którzy tym zarz±dzaj±. MACIE SWOJ¡ W£ADZÊ ¦WIETN¡.

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 12:59:26] • [IP: 212.160.162.**]

O jakim kompromisie mowi nasz prezydent to wszyscy dokladnie wiedza

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 12:35:03] • [IP: 88.156.232.***]

buhaha chzba ya 100lat

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 12:12:47] • [IP: 80.245.182.***]

Rze¼nia mimo, ¿e jest totalnie zainfekowana gronkowcami wszelkiej ma¶ci, jest cholernym zabytkiem. Nadzieja, ¿e za 90 lat siê rozpadnie.

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 11:44:13] • [IP: 217.97.193.**]

o matko...w maszym miescie tylko sklepy i pustostany przynajmniej 8 miesiêcy w roku i znów sklepy, sklepiki mozna siê za³amaæ!!

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 11:26:21] • [IP: 95.129.226.***]

CHCEMY AQUA PARK!

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 11:10:05] • [IP: 83.21.71.***]

Moze ³atwiej zburzyæ niz stary, ceglany budynek, a mo¿e to ju¿ zabytek, a to kolejne problemy formalne. Faktycznie wola³bym by rze¼nia zniknê³a, nie do¶æ, ¿e straszy widokiem to du¿o miejsca zajmuje. Inwestor jednak sobie wybiera miejsce sam je¶li ma tak± mo¿liwo¶æ. Moze byl, widzial i jego rowniez rzeznia przerazila ;)

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 10:05:08] • [IP: 92.42.117.**]

"Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 23:23] • [IP: 93.94.184.***] Taki moloch w centrum miasta? Czy wy na g³owe poupadali¶cie. " - jaki moloch? Przypatrz siê dok³adnie. To niedu¿e, bardzo zgrabne centrum, takie jak buduje siê w podobnych miastach (co¶ jak Galeria w S³upsku, lub centrum przy deptaku w Greifswaldzie). Dwa poziomy, kino, plus ma³a galeria sklepów. Na ¦winouj¶cie jak znalaz³. Do tego ¶wietnie po³o¿one - tu¿ przy przysz³ym rynku - Placu Wolno¶ci. W koñcu bêdziemy mieli centrum miasta z prawdziwego zdarzenia.

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 10:01:01] • [IP: 92.42.117.**]

"Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 04:23] • [IP: 80.54.123.**] bieda az piszczy" - gdzie?? Bo chyba nie w ¦winouj¶ciu. Sk±d te t³umy na zakupach w Galaxy (o je¿d¿±cych na zakupy do Berlina nie mówi±c), takie fury na ulicach, nierzadko prowadzone przez ma³olatów, pe³ne lokale co wieczór itd? Gdzie jak gdzie, ale w ¦winouj¶ciu ludzi z kas± nie brakuje, wrêcz jest ich du¿o wiêcej ni¿ w innych miastach.

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 09:48:05] • [IP: 88.156.234.***]

zamiast rzezni to dobry pomysl jestem za panie Januszu niech pan rzeznie zlikwiduje i otwiera centrum handlowe. tylko to powinno wybudowac swinoujscie a nie jakis inwestor z holandii co swinoujscia nie stac

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 09:43:17] • [IP: 80.245.182.***]

W miejscu Komfortu to chyba galeryjka - poronoiny pomys³. Nigdzie inwestor chc±cy zarabiac du¿e pieni±dze nie stawia takich warunków - to jemu te warunki s± przedstawiane przez w³a¶ciciela gruntu. Taka galeria (chyba nawet jest w jakich¶ planach) powinna byæ zbudowana na miejscu dawnej piekarni przy Grunwaldzkiej z ca³± infrastruktur± dojazdow±. A czy bêdzie tam kino i czy zarobi na siebie niech siê martwi jego w³a¶ciciel, ja chcê mieæ wybór czy spêdzê czas przed ekranem telewizora czy kinowym. pozdrawiam.

zizi • Sobota [27.11.2010, 09:24:51] • [IP: 88.156.233.**]

po co burzyc komfort jak jest miejsce po bylej rzezni i co wy na to odrazu usunieto by ten piekny widok w centrum miasta dotyczy to korosu pozdrawiam

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 09:01:49] • [IP: 178.238.252.**]

Przyda³o by sie... Jest Krêgielnia, Bedzie Kino. Checmy Aqua PARK !!

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 08:55:29] • [IP: 178.238.250.**]

a ja s³ysza³em ¿e przenosz± galaxy ze Szczecina do ¦winouj¶cia, bo chc± u siebie postawiæ co¶ lepszego

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 08:54:46] • [IP: 79.184.171.***]

A , co z " Platanem " kiedy bedzie otwarty ??

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 08:36:38] • [IP: 83.21.71.***]

Tylko, ¿eby znowu cho³ota z ca³ej Polski nie przyjecha³a go tu budowaæ :-/ Kino jak najbardziej, centrum widac siê op³aca w tych czasach, ale pewnie po paru latahacb êdzie we mnie budziæ taki ¶miech jaki budzi od paru lat Galaxy, miejsce lansu i spêdzania wolnego czasu. Jak mo¿na mieæ tak niepouk³adane, ¿eby cenny czas po¶wiêcaæ na nic nie robienie/ chodzenie po Centrum Handlowym...

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 08:25:59] • [IP: 95.129.225.**]

Go¶ciu 123 z 04.23-przede wszystkim ¶pij w nocy, bo ci g³upoty do g³owy przychod±, no chyba ¿e jeste¶ po imprezie, albo zapisz siê do lekarza:)

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 07:54:52] • [IP: 92.42.117.**]

co za zrzêdy pisz± te komentarze ??!!??!! Zobaczcie jak miasto siê zmienia. Na przestrzeni paru lat (pomijaj±c kwestiê rz±dz±cych) poprawi³ siê wizerunek ¦winouj¶cia. Wygl±da ³adniej !! Niech wybuduj± to centrum handlowe, niech bêdzie kino, krêgielnia itd. dajcie szansê inwestorowi i sobie. Poza tym marudzicie, ¿e w kinie mo¿na spotkaæ buraków - a gdzie ich nie spotkacie ??!! nawet w" g³upim" spo¿ywczaku czy warzywniaku roi siê od nich. Deptaków mamy sporo, owszem... ale mo¿e nie podniecajmy siê jeszcze t± budow± bo to tylko plany. A tak na marginesie - Miêdzyzdroje maj± kino, a my mamy byæ gorsi ??!!

TUBYLEC • Sobota [27.11.2010, 07:52:43] • [IP: 80.245.191.**]

PRACY I CHLEBA!! a nie galerii

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 06:27:22] • [IP: 83.21.39.**]

To chyba jaki¶ sen?

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 04:23:59] • [IP: 80.54.123.**]

bieda az piszczy i zachciewa sie kina, centrum handlowego, pierdolniety pomysl pomyslec o stalej przeprawie ile milionow rocznie wyrzuca sie do wody abu zadufany w sobie przyglup Sojka mial etat w zegludze, ile czasu sie traci przez te promy, ile nerwow kosztuje nas mieszkancow to uzaleznienie o ktorej godzinie przeprawymi sie na drugi brzeg, przeciez o tym sie nie mysli od lat i nic w ty kierunku nie robi, pragnieniem jest moim aby czynsze komunalne podniesiono o 300% z tego powodu ze Pan mozejko staral sie dla mieszkancow przez lata by byly obnizone a w podziekowaniu nie zostal wybrany do Rady LECZ GLOSY ODDANO NA KOMUCHOW

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 03:00:54] • [IP: 82.169.168.***]

wszystko fajnie tylko dlaczego zawsze gdy ma cos powstac inwestorem jest obcokrajowiec :/

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 02:55:43] • [IP: 178.238.251.***]

huraaa!hurraaa!Oto nadchodzi raj od ¯mura!!

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 01:31:52] • [IP: 92.42.114.***]

„Nadchodz±ce miesi±ce poka¿± nowy ¶wiat, gdzie globalna historia zostanie przedefiniowana” szykuja sie zmiany o jakich malo kto chce rozmawiac, bo bedzie straszno i niesympatycznie

kinoman • Sobota [27.11.2010, 00:22:09] • [IP: 92.42.116.*]

je¿eli dobrze zrozumia³em chc± zburzyæ budynek w którym obecnie jest" Komfort"? Je¿eli dobrze pamiêtam budynek ten mia³ mieæ (trzy?) piêtra a nie tylko parter, ale nie starczy³o kasy. Teraz, je¿eli ma tam powstaæ kino, to mam gdzie¶ czy budynek szkaradny bêdzie (JAK WSZYSTKIE PUD£A, OBECNIE ¯ENUJ¡CO PSTROKATE NA OKOLICZNO¦Æ ICH OCIEPLANIA, Z WIELKIEJ P£YTY, KRZYWDZ¡CE OCZY TU¯ OBOK), skoro nie trzeba bêdzie jechaæ na cholern± premierê do Szczecina. ALL ELL LU JJA i do roboty towarzysze.

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 00:16:25] • [IP: 80.54.123.***]

Heh, powodzenia...±qua park, Mc Donald, Tunel, Molo :D No i ten Wie¿owiec...a teraz proszê. .. Kino. W ¦winouj¶ciu by³y dwa kina, które splajtowa³y bo nie by³o chêtnych !! Bzduraaa, robi± z Naszego ¦winouj¶cia New Yoork !!

Kamiiru • Sobota [27.11.2010, 00:15:24] • [IP: 178.238.250.***]

Projekt to projekt, je¶li zobaczê rozpoczêt± budowê to dopiero zacznê siê cieszyæ. :)

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 00:13:08] • [IP: 80.245.183.***]

HURRRRRAAAAAAAA!!

Go¶æ • Sobota [27.11.2010, 00:07:00] • [IP: 217.97.199.**]

Kino w tym projekcie to podpucha. Kto dzisiaj chce ogl±daæ filmy w towarzystwie szeleszcz±cych, bekaj±cych, pierdz±cych i bez tego ¶mierdz±cych buraków? Czy takie kino zarobi choæby na ogrzewanie, klimatyzacjê, wentylacjê i usuwanie buraczych dewastacji?

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 23:44:15] • [IP: 80.245.184.***]

oby to wyszlo !

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 23:43:59] • [IP: 88.156.233.***]

kurna kto¶ chce co¶ wybudowaæ a ci bêd± mu miejsce wskazywaæ..co za naród..

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 23:28:03] • [IP: 95.129.228.**]

Do Go¶cia !! • Pi±tek [26.11.2010, 16:00] • [IP: 80.245.190.** *] oj rety, ale¶ ty m±dry, pewnie wykszta³cony cz³owiek jeste¶ zapewne radny albo pracownik urzêdu miasta? a mo¿e sam rzecznik albo...o matko sam prezydent!!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 23:23:59] • [IP: 93.94.184.***]

Taki moloch w centrum miasta? Czy wy na g³owe poupadali¶cie. Zrównaliby¶cie pó³ miasta byle by tylko postawic duzy barak w którym mo¿na poszwêdaæ sie po sklepach. To ¿alosne. To wszystko mo¿e równie dobrze powstaæ ale w skali i estetyce pasuj±cej do naszego miasta. Szanujmy jego charakter z którego ¿yjemy a nie najlepiej zrównac wszystko z ziemia i postawmy kiczowaty barak w stylu Galaxy a drugie tyle zajmie parking.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 23:04:22] • [IP: 178.238.251.***]

hurrraaaa, hurrraaa, cieszmy siê ¿e wybrali¶my ¯mura!!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 23:02:13] • [IP: 178.238.251.***]

Zakaz je¿d¿enia samochodów!¦winouj¶cie jednym wielkim deptakiem!Bêdziemy se chodziæ i deptaæ:)hurrraaaa!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 22:56:26] • [IP: 217.97.193.***]

Super// Super// tylko tak dalej= niech miasto nam o¿yje//

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 22:55:38] • [IP: 92.42.117.***]

A co z placem po starym kinie, dla kogo jest zarezerwowany.?

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 22:51:49] • [IP: 92.42.114.**]

Po oo to w ogóle gawied¼ dyskutuje.Dobrze bêdzie jak bêdzie i tyle.A Grunwaldzka z Pi³sudskiego ma byæ mobilna w przysz³o¶ci dla samochodów bo jak zamkn± Pl.Wolno¶ci to klapa totalna-Panie Prezydencie proszê to przemy¶leæ.

K&K • Pi±tek [26.11.2010, 22:48:49] • [IP: 80.245.183.***]

A ja bym zaproponowa³ teren gdzie stoi obecna elektro ciep³ownia PEC (ca³kiem spory i ³adnie po³o¿ony teren, jak oceany zamarzn± i nam zbuduj± tunel to ma tam byæ deptak(bulwar), tak s³ysza³em) , oczywi¶cie pod warunkiem ¿e wybudujê gdzie indziej (przynajmniej siê do³o¿y bo to i tak trzeba zrobiæ ) a co do Uznamu zrównaæ zrobiæ parking 1 poziom pod i nad powierzchni± a na górze park ;)

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 22:45:36] • [IP: 195.117.222.**]

a teren po by³ej rze¼ni?

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 22:44:28] • [IP: 95.129.224.***]

Reserved, HM, sportowy z prawdziwego zdarzenia...

Idiota ¶winoujski • Pi±tek [26.11.2010, 22:40:09] • [IP: 93.94.185.***]

Wam idiotom to tylko klepisko i bat w rêkê. GRATULUJE!! Wszystko Wam przeszkadza.

"Agnieszka" • Pi±tek [26.11.2010, 22:32:42] • [IP: 77.65.38.**]

Ca³e ¿ycie w autobusach - teraz Solarisy. Æwieræ ¿ycia bez kina - teraz 3 sale. Szkoda, ¿e ju¿ siê zd±¿y³am wyprowadziæ. xD. ..

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 22:27:31] • [IP: 178.238.249.**]

milczeæ, w³adza ¶wie¿o wybrana wie lepiej, bo leczy kompleksy takimi dzie³ami.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 22:27:23] • [IP: 80.245.190.*]

jestem za, niech inwestorbuduje to dla miasta dobrze.Z czasem wiêcej inwestorów bêdzie inwestowa³o w ¦winouj¶cie. Czy to zle. A sklepiki niech siê nie boj± swoich klientów bêda mieli, blisko zamieszkania i klienci stsli, nie ka¿dy leci do sieci jak zabraknie czego¶ w domu A sklepiki te¿ zaopatruj± siê w sieci.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 22:17:49] • [IP: 80.245.182.**]

Super !! trzymam kciuki, powodzenia w realizacji planów :-) Oby tak dalej! :D

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 22:14:56] • [IP: 178.238.252.***]

Go¶æ • [21:49] niebawem dzia³aczki z partyjki kobiet beda nam mówic ze Einstein tez by³a kobieta ;-)

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 22:11:44] • [IP: 80.54.123.***]

To jest przegiêcie z lokalizacj± tej inwestycji niech powstanie ale na obrze¿ach miasta w innym wypadku po³owa sklepów w mie¶cie splajtuje. A tu zjawia siê zagraniczny go¶æ a nasza w³adza na kolanka pada a mo¿e by tak centrum oponiarskie otworzyæ przyda³a by siê konkurencja, ju¿ ¿a³uje ¿e g³osowa³em na tego go¶cia

Go¶ciuuu • Pi±tek [26.11.2010, 22:08:57] • [IP: 93.94.191.**]

Mo¿e jeszcze Klub ¯u¿lowy?...

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 22:05:19] • [IP: 83.249.176.***]

zobaczymy hehehe

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 22:02:53] • [IP: 80.245.191.**]

Trzy sale kinowe, lito¶ci i co jeszcze ¿abka i biedronka ?

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 21:58:54] • [IP: 80.245.178.**]

Jak ten Holender stawia takie warunki to pogoniæ go. Miejsce jest bez sensu, a deptak na Bema to ju¿ w ogóle chory pomys³ :D

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 21:54:57] • [IP: 195.117.222.**]

Tak tak Holendrzy bêd± zarabia, æ a nasze lokalne sklepiki na odstrza³ !! To jest dbanie o lokalny biznes. .nasi" czerwoni maja wprawê w wyniszczaniu rodaków !!

jazgot • Pi±tek [26.11.2010, 21:52:23] • [IP: 93.94.188.***]

Przecie¿, to jest ju¿ w budowie. Po co, ten jazgot?!

Dorka • Pi±tek [26.11.2010, 21:49:53] • [IP: 195.117.222.*]

A moim zdaniem co¶ tu jest nie tak. Dlaczego inwestor wymaga spe³nienia takich warunków? I czemu akurat miejsce gdzie jest komfort? Czy¿by inwestycja to odwet na jakie¶ nieuregulowane sprawy z sieci± Komfort? I dlaczego deptak na Bema? Nie ma ¿adnej wzmianki, o powodach, dla których mamy spe³niaæ te warunki...Bo piêknie to brzmi ale nowoczesna galeria z dojazdem z kostki brukowej od strony Konstytucji 3 Maja, blokami w formie klocka dooko³a oraz przychodn± na przeciw to moim zdaniem zbyt du¿y kontrast... A mo¿e o to tu chodzi? Czy wiadomo co¶ wiêcej? A mo¿e tak zrobimy ankietê w¶ród mieszkañców, zanim powiemy inwestorom tak ?

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 21:49:24] • [IP: 80.245.178.***]

Taaaa a Kopernik by³a kobiet± !!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 21:38:05] • [IP: 83.21.79.***]

bajki ludziom wciskaja, wybory dopiero byly i juz udaja ze sie biora za wszystko.a tak naprawde to le¿a i pachn± a pieni±¿ki same do kieszeni wskakuja, juz dawno mia³ byc AQUA Park MC Donalds KFC. dziura i tyle to miasto, tylko ulice i drogi obi± ¿eby staruchy mialy gdzie spacerowac

Gamon • Pi±tek [26.11.2010, 21:35:43] • [IP: 166.137.139.***]

No I co powiecie ze kielbasa wynorcza?

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 21:19:14] • [IP: 94.145.12.**]

galerianki bed± mia³y gdzie siedzieæ

Kris • Pi±tek [26.11.2010, 21:18:41] • [IP: 80.245.180.***]

Mamy ju¿ od ponad roku MacDonaldsa na platanie. To te 3 sale kinowe jako¶ te¿ przyjmiemy.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 21:15:48] • [IP: 92.42.115.***]

A co bêdzie z Komfortem?

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 21:15:00] • [IP: 94.145.12.**]

wspania³e miejsce dla galerianek

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 21:13:08] • [IP: 92.42.114.***]

ja chce kfc ;hee

Wachu • Pi±tek [26.11.2010, 21:08:23] • [IP: 80.245.188.**]

A co z terenem po bazie ZKM na ul Matejki 1.Teren 5x wiêkszy z bardzo dobr± komunikacj±.To miejsce jest najlepsze-nie rozumiem dyskusji o KOMFORCIE z ca³ym tym wyburzaniem i zamykaniem ulic-tu mamy gotowy plac.W perspektywie wyprowadzki wszystkich hurtowni z ul.Matejki w ci±gu maks. 2 lat, przeniesieniu gara¿y ZKM/jest ju¿ budowana przy oczyszczalni/to jest JEDYNE MIEJSCE o takim po³o¿eniu i wielko¶ci w ca³ym mie¶cie.Zwa¿ywszy, ¿e inwestor potrzebuje min.12 m-cy na fazê projektow± przedsiêwziêcia i otrzymanie pozwolenia na budowê to wszystko mo¿e przebiec bezkolizyjnie dla ka¿dej ze stron.Inna sprawa to na jakich zasadacz i za ile zostanie to sprzedane... Najwa¿niejsze chyba jednak, ¿eby co¶ w tym mie¶cie siê ruszy³o w temacie kina i powa¿niejszego, du¿ego centrum handlowego/czy to jest naprawdê mo¿liwe?!/.Trzymam kciuki !

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 21:04:03] • [IP: 80.245.185.***]

centrum tak ale nie to miejsce

Adam • Pi±tek [26.11.2010, 20:56:21] • [IP: 80.245.182.***]

Moim zdaniem jest to bardzo dobry pomys³. Chocia¿ wielu z Nas ma sta³e ³±cza i ogl±da kopie filmów a nie w kinie. Aczkolwiek nie ma nic fajniejszego ni¿ du¿y ekran i dobry film :) Ja bym chcia³ takie centrum. Napewno co¶ wymy¶l±:)

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 20:53:26] • [IP: 80.245.188.***]

w Uznamie nic nie ma ;p wszystko by sie przyda³o ale pewnie i tak nikt z nas tego wszystkiego nie do¿yje ;D

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 20:52:01] • [IP: 88.156.235.***]

a ja jestem przeciw i ju¿ ale czy to ma znaczenie:(

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 20:48:00] • [IP: 217.97.193.**]

Jeszcze CASTORAMA by siê przyda³a, np. na Warszowie.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 20:45:17] • [IP: 217.97.193.**]

Fajne miejsce na wagary

Mieszkaniec ¦winouj¶cia • Pi±tek [26.11.2010, 20:36:54] • [IP: 80.245.187.***]

Bardzo dobrze... Miasto na prawach powiatu, jakim jest Szczecin, Wroc³aw itp, a nie ma kina. Niech wreszcie powstanie. Centrum handlowe. .. mniej potrzebne ni¿ kino (mamy Uznam), ale dobrze jak powstanie.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 20:34:11] • [IP: 80.245.188.**]

Wreszcie gdzie¶ na randki bedzie mozna pojsc ;d

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 20:33:16] • [IP: 88.156.234.***]

brzmi nie¼le

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 20:33:10] • [IP: 80.245.190.***]

To miejsce jest zarezerwowane na halê widowiskowo-sportow±. I nie wciskaæ mi tu kolejnego supersamu.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 20:29:58] • [IP: 80.245.185.***]

no no centrum i kino hahahha ; ] mcdonald tez mia³ byæ w zesz³ym roku i co ? gdzie jest bo jako¶ nie widze.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 20:23:00] • [IP: 178.238.253.**]

Emeryci wojskowi z SLD bêd± mieli nowe miejsca pracy !!Jak fajowoooooooooooooooo!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 20:18:08] • [IP: 80.54.123.**]

3 sale kinowe?? w jednej nie bedzie mial kto siedziec, a co dopiero w 3. przesadzili. ale takie centrum mogloby byc, czemu nie. aha, i Pizza Hut by sie przydala albo McDonalds.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 20:16:15] • [IP: 193.219.192.***]

uwielbiam optymizm Polaków. Id¼cie skoczyæ z mostu w Karsiborzu malkontenci.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 20:03:31] • [IP: 217.97.193.**]

Moim zdaniem to nie jest dobre miejsce na taki obiekt i wogóle po co burzyæ taki porz±dny obiekt jakim jest by³y Komfort. Je¶li ju¿ chc± zrobic tak± galeriê to lepiej na placu ko³o ko¶cio³a wyburzyæ Polo i Stokrotkê a sklepy prznie¶æ do tej galerii. To jest idealne miejsce a nie tam ko³o przychodni miejskiej w dodatku z warunkiem na deptak to jak maj± wchodziæ do przychodni chorzy ludzie maj± pokonywaæ ca³± ulicê ? Juz i tak jest tam ma³o miejsc postojowych a tak to bêdzie p³atny parking dla bogatych w galerii a kto pomy¶la³ o chorych ? Czy przychodniê tez przenios± bo przeszkadza? Mo¿e na peryferia miasta, niech siê ludzie chorzy i starzy sami martwi± o siebie bo turysta bêdzie najwa¿niejszy ?S± lepsze miejsca np pusty plac po Parzyszku przy ul Wyspiañskiego - tam niczego nie trzeba burzyæ a tylko wybudowaæ to wcale nie jest du¿o dalej od tego na Bema... a na pewno bli¿ej Urzêdu Miasta.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 20:02:14] • [IP: 79.162.141.**]

ja chce tesco !!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 19:59:15] • [IP: 93.94.184.***]

pewnie nie znajdzie siê kompromis ;) ale mo¿e jakim¶ cudem..

Emilka • Pi±tek [26.11.2010, 19:50:02] • [IP: 178.238.249.*]

Nigdy nie bêdziê takiego czeko¶.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 19:42:28] • [IP: 217.97.193.***]

brawo, w koncu! mam nadzieje tylko ze do tego dojdzie!!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 19:37:48] • [IP: 92.42.119.***]

Nareszcie.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 19:26:58] • [IP: 80.245.188.***]

oby sie udalo!!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 19:18:50] • [IP: 178.238.253.**]

Jak KZ nie wytn± numeru jak MKZ z p. Eris to mo¿e wreszcie co¶ powa¿nego w tym mie¶cie powstanie.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 19:18:02] • [IP: 80.245.182.**]

no to teraz jeszcze klub dla siatkarek i bedzie swietnie

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 19:10:14] • [IP: 80.245.183.***]

sralis mazgalis...

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 19:04:45] • [IP: 92.42.118.**]

no i super !!

Go¶æ11 • Pi±tek [26.11.2010, 19:02:47] • [IP: 80.245.189.***]

niech przestan± * bzdury w magistracie, niech siê wezm± do roboty.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 18:47:26] • [IP: 93.94.186.***]

Anubis. . racja :) I w ¶rodku zapewne biedronka i netto.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 18:42:53] • [IP: 95.129.224.***]

piopieram tak± tak± INWESTYCJÊ!!oby wypali³o

Fan¯murkiewicza • Pi±tek [26.11.2010, 18:37:32] • [IP: 178.238.253.***]

Pan PRezydent doprowadzi do tego. Cieszmy sie ze go wybralismy. Dziekujemy, miasto nam pieknieje... CO WIECEJ TO WIDAÆ!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 18:34:09] • [IP: 93.94.191.**]

Nastêpne obiecanki - cacanki!! Uwierzê jak zobaczê na w³asne oczy choæby jeden seans w tym kinie...

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 18:32:23] • [IP: 92.42.115.***]

a w srodku bedzie DNO. juz widze fitness club, obok postawia netto i polo i bedzie drugi uznam...

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 18:26:54] • [IP: 93.94.188.**]

chrum, chrum, mo¿e bêdzie KFC?!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 18:23:25] • [IP: 80.245.190.*]

Zlikwidowaæ Bangladesz na Grunwaldzkiej, bo tam wiêcej miejsca. gdyby nie to, ¿e w sposób RA¯¡CO NARUSZJ¡CY PRAWO budowane s± 2 budynki z mieszkaniami socjalnymi na dawnym parkingu by³y by tam nowe parkingi, ale od my¶lenia s± inni, na pewno nie ci w Magistracie. Najlepsze dzia³ki opchniête deloperom.

Anubis • Pi±tek [26.11.2010, 18:15:48] • [IP: 93.94.186.**]

Co jaki¶ czas to samo. Obiecuj± dom handlowy, kino, Macdonalda, KFC, krêgielnie . ..a na koniec wyjdzie im kolejny pasa¿ pe³en ma³ych sklepików których pe³no na ka¿dej ulicy a z parkingu zostanie pare miejsc postojowych w wiêkszo¶ci wykupionych na sta³ê przez w³a¶cicieli tych sklepików...

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 18:14:46] • [IP: 80.245.179.***]

Po takim wielkim artykule autor zamienia siê w Or³a !

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 18:09:10] • [IP: 80.245.182.***]

a niby kiedy mieliby je zbudowac do 2040r dobry pomysl na takie centrum powinno byc w miescie wraz z kinem i sklepami i kfc jestem za

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 18:05:50] • [IP: 95.129.226.**]

tak samo jak na baltic park mialo byc molo:D zarobili kase za apartamenty i koniec inwestycjii:D

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 17:55:07] • [IP: 80.245.183.***]

aby siê nie skoñczy³o na obietnicach tylko na czynach

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 17:51:29] • [IP: 83.21.43.***]

to jest dobry pomys³ bo w kinie w Miêdzyzdrojach to kawalki z 45 roku lec± musi byæ co¶ na topie w naszym mie¶cie

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 17:46:03] • [IP: 88.156.232.**]

A MNIE SIÊ TU BEZ KINA I GALERII TE¯ PODOBA

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 17:30:06] • [IP: 93.94.186.**]

durny pomys³ w tym miejscu za ma³y plac a gdzie parking jest super wilkie miejsce na matejki chyba ze juz sprzedane

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 17:28:24] • [IP: 79.162.136.**]

co ma centrum do remontu ulicy. Jedno robi prywatny inwestor, a drugie miasto.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 17:13:21] • [IP: 95.129.225.***]

To Centrum handlowe bêdzie wybudowane jak mia³ powstaæ ogromny hotel z molem na s³ynnym Baltic Park!! Panie prezydencie niech pan zacznie popieraæ inwestycje realne!! ¿eby nie by³o jak z pani± Dr, Iren± Eris. Co z tego ¿e bêdziemy mieli kino i centrum jak g³ówna ulica czyli Wojska Polskiego a¿ siê prosi o remont!!

Ko¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 17:09:54] • [IP: 217.97.199.**]

czy redakcja nie wprowadza czytelnikow w blad? tytul brzmi:" W ¦winouj¶ciu bêdzie centrum handlowe i kino", a z artykulu wynika jasno ze niec nie jest zatwierdzone. moze znak zapytania powinnien znalesc sie na koncy tytulu? czy chodzi tylko o wywolanie sensacji?

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 17:08:23] • [IP: 80.245.178.**]

uwarzajcie byle tylko nie zrobili tam ko¶cio³u jak mochery siê o tym dowiedz±... Bo ko¶cio³u raczej zburzyc niedarady

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 17:00:53] • [IP: 93.94.188.***]

"Alleluja i do przodu"- wiêcej optymizmu. Mówisz tak, jakby¶ by³ chory na syfilis.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 17:00:36] • [IP: 79.175.193.***]

jak zrobia to uwierze

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 17:00:06] • [IP: 95.129.224.***]

KINO!! Tylko ¿eby nie jaki¶ bubel jak w miêdzyzdrojach, fajnie by by³o jak by zbudowali multikino ale to nie realne... No có¿, ¿eby tylko ten pomys³ wypali³ :)

jp • Pi±tek [26.11.2010, 16:59:00] • [IP: 46.112.211.**]

zamawiam bilet na 2012

lolodolo • Pi±tek [26.11.2010, 16:57:06] • [IP: 80.245.178.***]

Czego¶ takiego w³a¶nie oczekuj± mieszkañcy. Kino, KFC i Biedronka w jednym miejscu. I to w dodatku w centrum miasta. Nic wiêcej w zasadzie ludziom do ¿ycia nie jest potrzebne. To bêdzie ewenement na skalê krajow±.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:56:53] • [IP: 80.245.184.***]

Multi - znaczy WIELE!!" Centrum" ma posiadaæ salê kinow± ludzie to nie Szczecin (wystarczy poczytaæ), a poza tym kto ma odkupiæ miejsce od firmy Komfort? miejsce niby fajne, ale takie Centra Handlowe powstaj± na obrze¿ach miast po to aby by³y okaza³e i du¿e, a nie taki ma³y dziwol±g!! Fakt potem bêdzie ³atwo powiedzieæ przecie¿ tutaj nie bylo miejsca na nic wiêkszego... SORRY kinoooo sie nie zmie¶ci³o!!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:52:26] • [IP: 88.156.234.***]

A przychodnie tez zburza ?, Byloby wiecej miejsca na prawdziwe centrum handlowe. I powinno byc wyzsze !.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:51:50] • [IP: 93.94.191.***]

tak juz miala byc platan galeria jako nowoczesne centrum handlowe z mcdonaldem czy tam kfc, multikinem i w ogole z tym pewnie tak samo wyjdzie

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:51:31] • [IP: 80.245.178.***]

administratora uprzasza siê o wykasowanie tej informacji i pozostawienie na 1 kwietnia - bo kto¶ jeszcze u nas w kino uwierzy

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:51:24] • [IP: 92.42.112.***]

tak samo jak tunel x d

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:48:29] • [IP: 83.188.231.**]

CZY TO TYLKO MARZENIE - O SPRAW BOZE ZEBY TO BYLO PRAWDA

Alleluja i do przodu ! • Pi±tek [26.11.2010, 16:46:28] • [IP: 79.184.245.***]

Oby potem mo¿na by³o to wszystko zamieniæ na Ko¶ció³ !

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:37:13] • [IP: 88.156.235.***]

Dobry pomys³, oby wypali³.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:36:25] • [IP: 95.41.251.***]

Ciekawe jak zrobi w tym miejscu podziemny parking ??

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:36:25] • [IP: 92.42.114.***]

hahahahha Ciekawe co tam bêdzie takiego ciekawego prócz kina, o ile zrobi± dobre multikino ;]

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:35:08] • [IP: 95.129.226.***]

¿murek tylko popiera ;d

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:30:23] • [IP: 93.94.186.**]

ta chyba w * i za 20 lat ;]

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:27:57] • [IP: 195.117.222.***]

i tak nic z tego nie bêdzie

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:27:51] • [IP: 217.97.193.***]

W koñcu jakies normalne centrum powstanie ;) tylko zeby juz sie wzieli do roboty albo na wiosne, a nie ¿e tylko takie obiecanki... a komfort niech przenios± na plac ko³o ubb.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:23:25] • [IP: 88.156.235.**]

co im komfort przeszkadza na Ko³³±taja strasznie zaniedbana stara rze¼nia i postrach ¦winouj¶cia, tam by³o by my¶lê wiêcej miejsca i jaki¶ po¿ytek by by³ z tej dzia³ki

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:22:51] • [IP: 80.245.184.***]

popieram go¶cia [IP: 80.245.178.**]

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:15:09] • [IP: 188.146.244.**]

to centrum powstanie wraz z tunelem ¶winouj¶cie-szczecin :-)

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:13:48] • [IP: 83.21.36.***]

bylo by naprawde super ale ciezko w to wszystko uwierzyc, a poza tym niech sie w koncu znajdzie inwestor na budowe tunelu!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:13:23] • [IP: 93.94.188.***]

IP: 217.97.193.** W dope³niaczu Miêdzyzdroje, to - Miêdzyzdrojów. Wyros³o pokolenie ignorantów, nieudaczników.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:13:10] • [IP: 92.42.116.**]

Super ;* Wrescie mo¿e zacznie siê co¶ dziaæ ! ;)

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:11:21] • [IP: 80.245.190.**]

BEDA NOWE SUPER MIEJSCA PRACY ZA 1200Z£ :-) WY¯YWIMY CA£E RODZINY ! AMERYKA :-)

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:09:17] • [IP: 46.112.87.***]

zmuras obiecuje i jakby cos powsta³o choæ nie wierze bedzie sie chwali³

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 16:00:38] • [IP: 80.245.190.***]

Go¶ciu z 15.34 IP:79.184.169.***-póki-pisze siê przez" ó", a niestosowanie siê to rzeczownik, w którym " nie" piszemy ³±cznie.A potem siê wym±drzaj, ¿e nic Ci siê nie podoba.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:57:11] • [IP: 88.156.234.**]

jak zywkle znalazlo sie jak zawsze kilku madrych ktorzy nigdy w nic nie wierza jak wam sie nie podoba w ¦winouj¶ciu to wyjedzcie

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:55:40] • [IP: 80.245.189.**]

Macie kino to teraz skatepark!!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:54:30] • [IP: 79.184.169.***]

DoGo¶cia...! • Pi±tek [26.11.2010, 15:34] • [IP: 80.245.187.**] jeszcze za¶piewaj ³ubu dubu niech nam ¿yje prezes naszego klubu!! co z tym wspólnego ma ¿murkiewicz? to nie inwestycja miasta ale prywatnego inwestora pod warunkiem ¿e siê spodoba szanownemu Januszowi ¯. czyli co mu zaoferuje...tak, jemu! i tak podobnie by³o ze wszystkim w mniemaniu ciemnej masy, ¿murkiwewicz wybudowa³ apartamenty, hotele 100 metrów promenady której wk³ad miasta to deptak i zajebi...fontanna.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:53:42] • [IP: 93.94.191.***]

lepiej w obszarze - Stokrotka - Polo -parking

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:53:42] • [IP: 80.245.178.**]

Je¶li to ma byæ centrum z prawdziwego zdarzenia to niewa¿ne gdzie powstanie bo i tak wszyscy tam pójd± wiêc s±dzê, ¿ê lepszym miejscem jest np. poradziecki parking przy Matejki/Ko³³±taja abo plac po¿e¼ni. Tam by³by wiêkszy parking. Ta dzia³ka po komforcie ca³a powinna byæ przeznaczona na parking zewnêtrzny i podziemny a co dopiero na centrum handlowe!!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:51:17] • [IP: 80.245.190.*]

Komu¶ na podwórku wybudowaæ galerie ? Chyba jaja sobie prezio robi ? Z góry wiadomo, ¿e pozwolenia na budowê bêdzie niezgodne z USTAW¡. Poza tym za ma³o miejsca. A gdzie miejsca parkingowe ? Na Nowokarsiborskiej ?

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:50:22] • [IP: 83.23.24.**]

Brawo

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:48:12] • [IP: 92.251.190.***]

A dla kogo to, gdy bieda coraz wieksza? PRACY I CHLEBA!!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:37:39] • [IP: 92.42.117.***]

Super, wkoncu siê rozwija to miasto. Jestem jak najbardziej za! S±dze ¿e duzo innych osob tez sie ucieszy :) Tylko zeby to wypalilo, a nie skonczylo siê tylko na planach. no i zebysmy tego dozyli :)

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:35:32] • [IP: 95.129.224.**]

jak bieda budowaæ 2 kondygnacje dajcie znaæ

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:34:37] • [IP: 79.184.169.***]

Oczywi¶cie znamy ju¿ t± paplaninê, podobnie jak z I.Eris, promenad± w kszta³cie fali, molo na pla¿y i kilku innych bzdurach które wygaduje ten magistrat w propagandzie szkolony od najlepszych.A puki co najlepiej im wychodzi uchwalanie bubli prawnych, podwy¿szanie czynszów i op³at za przedszkola a¿ w koñcu nie stosowanie siê do wyroków S±du Najwy¿szego.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:34:07] • [IP: 80.245.187.**]

super spraw gratulacje dla Pana Prezydenta ¯murkiewicza

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:33:20] • [IP: 83.12.40.***]

Oj ludzie ma³ej wiary...ci±gle czego¶ chcecie a jak okazuje siê, ¿e to mo¿e zosta zrealizowane - to wy od razu to krytykujecie!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:33:11] • [IP: 80.245.187.**]

Ciekawe ile prezio zawyje za miejsca parkingowe. Miasto liczy jedno miejsce po 23 000 z³. To ja bêdzie ze 100 miejsc to dwa miliony 300 tysiêcy z³ bêdzie kosztów dodatkowych dla inwestora. Ciekawe czy to ³yknie.

Laleczka • Pi±tek [26.11.2010, 15:31:29] • [IP: 178.238.253.***]

A bêdzie KFC albo Mc Donald` s ?bo jak nie to to centrum niech se spada na szczaw !

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:31:22] • [IP: 80.245.190.***]

debile wierza w to ? tak samo jak mialo byc molo, cala nowa promenada, mc donald, most albo tunel. . dajcie spokoj niech najpierw zaczna to robic a wtedy sie podniecjamy

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:27:48] • [IP: 80.245.189.***]

nic dodac nic uj±c

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:24:33] • [IP: 79.191.70.**]

prezydent niech sie przybija, ale tez niech postawi warunek niech nam holender jeszcze MOLO wybuduje !!

popapraniec • Pi±tek [26.11.2010, 15:24:32] • [IP: 178.238.255.**]

a nie lepiej tej galeri wybudowac w kwartale konstytucji bema d±browskiego zau³ek koscielny?? chocby po to ze umiejscowiony by³by przy ulicy i po 1wsze nielegalny handelek zniknie po 2gie pijaczki tez poo 3cie nieestetyczne budy typu prl znikna raz na zawsze a te stokrotki czy polo markety mozna by przeniesc do tej galeri

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:17:52] • [IP: 80.245.189.***]

hahah dobry ¿art

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:17:27] • [IP: 88.156.234.***]

Lepiej zostawcie to co zbudowane i dobrze funkcjonuje w spokoju. Chodzi o Komfort. Idealne miejsce na takie centrum handlowe jest obok przystanku UBB. Tam jest miejsce na taki obiekt !!.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:17:21] • [IP: 93.94.186.***]

tak trzymaæ p.¯murku...

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:16:49] • [IP: 80.245.190.**]

jasne jasne uwieze jak zobacze burzony komfort i nowe deptaki w miescie

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:16:45] • [IP: 83.11.132.***]

Wczoraj w szczecinie otwarto przebudowana Galeria Media Markt, w czerwcu 2011 oddaja w szczecinie Centrum KASKADA-4 razy wieksze niz obecne GALAXY, w IV kwartale w szczecinie otwiera sie najwiekszy w pó³nocnej Polsce FACTORY Outlet z salami kinowymi na 1500 osób, w miejscu zjazdu z autostrady do Szczecina...kto zainwestuje pieniadze w Swinoujskie Centrum, jak tu handel i tak zdycha, wiêkszo¶æ pojedzie i tak do Szczecina. Chyba ze Inwestor sam bedzie handlowa³.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:16:10] • [IP: 80.245.182.***]

¯MURASIE TYYYYY WYDAJ¡C POZWOLENIE NA TAK¡ INWESTYCJÊ POPATRZ TROCHÊ NA DROBNIEJSZYCH SKLEPIKARZY LUDZIE STRAC¡ UTARGI I CO ZATYM IDZIE MIEJSCA PRACY !!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:15:27] • [IP: 92.42.118.***]

jak na mój gust to troche za ma³y teren ten po Komforcie a gdzie parking ? Juz lepsze miejsce widzê po dawnej rze¿ni mog³o by powstaæ tam naprawde fajne centrum. Juz kiedys kto¶ próbowa³ co¶ tam robic ale to chyba zabytek no i ma³olaci musza mieæ gdzie¶ swoja enklawê

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:14:01] • [IP: 83.21.19.**]

chyba za 1000 lat

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:12:50] • [IP: 83.21.19.**]

ta chyba jak wszyscy poumieraj±

K.O • Pi±tek [26.11.2010, 15:12:05] • [IP: 95.129.226.***]

pozyjemy zobaczymy;)

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:11:28] • [IP: 83.11.132.***]

Kolejny wa³ek. Centrum handlowe w miejscu komfortu?!?!?! Za ma³y teren, a jeszcze parking?!?!?!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:11:08] • [IP: 80.245.190.**]

nooo to jeszcze skatepark

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:10:24] • [IP: 178.238.255.**]

a ja oczami wyobrazni widze te tlumy galerianek posilajace sie przed praca w Mc donaldzie i KFC w tej¿e gallerii

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:08:42] • [IP: 178.238.249.***]

A co nigdy wczesniej u nas kina nie bylo??/

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:06:10] • [IP: 217.97.193.***]

Chyba w ubieg³ym miesi±cu, albo i wcze¶niej, by³ ju¿ prezentowany projekt galerii w tym miejscu - chyba nawet tez na iswinoujscie (bo jednak wa¿ne informacje z regu³y omijaj± ten potyal). Tylko, ¿e mia³a j± budowaæ polska firma, a wewn±trz mia³ byæ m.in. Empik. Co z tamtym projektem? Sam pomys³ generalnie OK i lokalizacja fajna - centrum ale jednak na uboczu, a sama galeria niedu¿a, taka w sam raz na ¦winouj¶cie. I co najwa¿niejsze parking - oby by³ jak najwiêkszy i pe³ni±cy funkcjê zarówno dla galerii jak i dla miasta. A zamkniêcie Bema to akurat nie problem przy obecnych planach. W sumie to fajne centrum powstanie -" rynek" na Placu Wolno¶ci i z niego, krótkim deptakiem doj¶cie do Galerii. Super.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:05:36] • [IP: 95.129.224.**]

haha prima aprilis dopiero 1 kwietnia;)

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 15:04:01] • [IP: 80.245.183.***]

"Kino dla lewicowej sitwy" taka bêdzie jego nazwa:)

jupii • Pi±tek [26.11.2010, 14:58:47] • [IP: 91.56.178.**]

Ha! cos sie dzieje no i dobrze wiecej miejsc pracy dla ludzi. Z autopsji wiadomo jak to jest z ta nasza miescina wiec nie cieszmy sie na zapas a co do kina to spoko tez sie przyda o ile bedzie nas stac na bilety. Zgadam sie z wieloma przedmowcami bo nasze miasto jest dosc specyficzne i zrobimy nie zawsze oznacza ze zostanie to zrealizowane

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:54:36] • [IP: 95.129.228.**]

Za 100 lat wybuduj± oby nie Centrum hadlowe UZNAM 2... ;p

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:52:13] • [IP: 83.9.8.***]

galeria w ¦winouj¶ciu? hehe i po co? i tak ¦winouj¶cie zamiera o 17 wszyscy siedz± w domach dlatego wiêkszo¶æ sklepów zamyka siê o 17 bo pó¼niej i tak nikt nie przychodzi. Za ma³e miasto na tak± galeriê.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:49:18] • [IP: 80.245.186.***]

Pewnie i tak sp³awi± tego inwestora... Teraz udaj±, ¿e siê interesuj±, a pó¼niej siê oka¿e, ¿e nie nale¼li porozumienia. Taki ¶winoujski standard.

Nowas • Pi±tek [26.11.2010, 14:48:43] • [IP: 83.11.125.***]

Kiedy¶ widzia³em Wyspiarza z ok³adk± odmierzaj±c± ilo¶æ dni do otwarcia tunelu... jedyne kino zamieniono na kaplicê - jak ju¿ kto¶ wcze¶niej wspomnia³... A najlepsze z wszystkiego jest to, ¿e jutro napijê siê wódeczki z moimi frendziami !!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:47:20] • [IP: 80.245.184.**]

pic na wode...w zyciu nie uwieze...oj my juz tego niedoczekamy, a taka stara to ja jeszcze niejestem:)

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:47:03] • [IP: 80.245.186.**]

Nareszcie!! Pzreciez Swinoujscie przypomina zapomniana wioche...

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:43:49] • [IP: 80.245.180.***]

¦wietny pomys³! Do kina bêd± chodziæ zas³u¿eni dzia³acze polityczni na seanse historyczne pt" ¦winouj¶cie przed '89 i po - znajd¼ 10 szczegó³ów". Dziêki galerii handlowej ca³e centrum miasta mo¿e ju¿ likwidowaæ swoje sklepy i ustawiaæ siê w kolejce do Urzêdu Pracy po zasi³ki.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:43:22] • [IP: 83.11.147.**]

jupi

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:42:52] • [IP: 93.94.191.***]

tak juz to widze.. kiedy.? to bedzie jak z mcdonalds i tunelem nie jarajcie sie tak ;)

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:42:50] • [IP: 80.245.190.**]

marzenia scietej glowy

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:41:21] • [IP: 80.245.190.*]

Co na to plan zagospodarowania przestrzennego ? Najlepsze dzia³ki dostali deweloperzy a teraz na galerie taka dzia³eczka ? ¦miech na sali.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:38:09] • [IP: 178.238.255.**]

i nasze galerianki beda mogly stawiac 1wsze koki u siebie ;-)

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:38:00] • [IP: 80.245.182.**]

ulica Bema ma byæ deptekiem a w centrum ma byæ podziemny parkin?? jak do niego doje¿dzaæ...

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:37:35] • [IP: 217.97.193.**]

nie wierze!!po rozmowach w magistracie napewno pojedzie do Miêdzyzdroi, u nas zwyczajowo. ...za wsyokie s± tak zwane koszty dodatkowe..a oni tam na zachodzie nie znaja takich pojêæ, tam jak kto¶ ma kasê i chce dobrze dla ludzi i regionu to buduje wszystko czarno na bia³ym!!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:37:03] • [IP: 217.97.193.**]

Kto takie galerie robi w centrum. Niech buduje na patelni

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:36:20] • [IP: 87.206.192.***]

3 sale kinowe?? Po co, jak i tak wszyscy z neta doj±!

Karolina • Pi±tek [26.11.2010, 14:36:02] • [IP: 217.97.193.**]

Wow, a¿ spojrza³am, czy przypadkiem dzi¶ nie mamy prima aprylis. Na taki projekt wszyscy czekaj± od wielu wielu lat.Pe³na optymizmu i wiary w" nowego" pana prezydenta liczê, ¿e tym razem projekt zamieni w czyny i w koñcu w ¦winouj¶ciu powstanie centrum handlowe z prawdziwego zdarzenia, nie wspominaj±c o kinie..3mam kciuki za powodzenie i realizacje pomys³u :)

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:35:08] • [IP: 80.245.189.**]

Popieram, tylko b³agam zróbcie to z g³ow±... inwestor chce zarobiæ, a Prezydent powinien zadbaæ o swobodê ruchu komunikacyjnego w centrum... oby sie uda³o.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:34:27] • [IP: 93.94.186.**]

pic na wode fotomontarz...za 10 lat tego nawet nie bedzie...wiele juz obiecywano...

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:34:22] • [IP: 178.238.251.***]

zamieñcie ca³e miasto w deptaki, super pomys³;)

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:33:46] • [IP: 83.21.126.***]

Czy to przypadkiem nie by³o wcze¶niej ukartowane i dlatego tak par³ na ten sto³ek jeden i drugi, ¯. i SZ. ??

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:33:33] • [IP: 80.54.123.***]

no nie wierze w³asnym oczom- fatamorgana jaka¶:))) bojê siê cieszyæ, ¿eby nie spali³o na panewce.

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:31:11] • [IP: 95.129.224.***]

Prima aprilis!!

Go¶æ • Pi±tek [26.11.2010, 14:30:52] • [IP: 92.42.114.**]

wkoncu moze cos powstanie. ...

Ogl±dasz 1-273 z 273
■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, ¿e w zwi±zku z og³oszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem ¿a³oby narodowej w Polsce po ¶mierci papie¿a Franciszka, zaplanowana na ten dzieñ Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwo³ana. Serdecznie dziêkujemy za zrozumienie i zapraszamy do udzia³u w innych naszych wydarzeniach w przysz³o¶ci. Z powa¿aniem, Organizatorzy ■