POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [14.11.2010, 01:19:14] • Świnoujście

Przyłączyliśmy się do kampanii „Głosuj świadomie!”

Przyłączyliśmy się do kampanii „Głosuj świadomie!”

fot. iswinoujscie.pl

Celem kampanii „Masz głos, masz wybór” jest zwrócenie uwagi Polaków na  nadchodzące wybory samorządowe i uświadomienie im, jaki mają wpływ na codzienne życie w lokalnej społeczności. W końcu to od wybranych przez obywateli radnych, burmistrzów, wójtów, prezydentów zależy otaczająca ich rzeczywistość.

Druga odsłona kampanii „Głosuj świadomie!” wystartowała tuż przed wyborami i zachęca Polaków do świadomego oddania głosu. Świadomy głos to ten, który został oddany po uprzednim poznaniu kandydata i jego dotychczasowej działalności oraz wizji rozwoju jego miejscowości. Ponieważ te osoby przez najbliższe cztery lata będą decydować o naszym najbliższym otoczeniu i dysponować pieniędzmi naszych samorządów, warto dobrze przemyśleć swoją decyzję.



Do kampanii przyłączył się także portal iswinoujscie.pl i ikamien.pl. Będziemy publikować banery reklamowe i krótkie filmy video zachęcające mieszkańców do udziału w przyszłotygodniowych wyborach samorządowych. Spoty radiowe kampanii będą także emitowane w Radiu Świnoujście na www.radioswinoujscie.pl

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 58, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-58 z 58

Gość • Wtorek [16.11.2010, 20:23:27] • [IP: 80.245.186.***]

Napiszcie cos konkretnego o kandydatach bo nóż się w kieszeni otwiera, kiedy widzimy listy kandydatów na płotach, znamy ich cwaniactwo i kpiace uśmiechy z wyrazem twarzy @jeszcze mam małó@Chcemy widzieć co byli juz prawie radni załatwili sobie dzieki tym funkcjom, jakie prowadzą działalności, z ilu żródeł mają dochody, co zrobili na rzecz ludzi, które obietnice zostały spełnione itd.Nowe obietnice nie są nam potrzebne!!Chcemy znać prawdę.Dajmy szansę tym, którzy nie maja sklepów, pracy nie dorabiali się na układach rodzinnych itd.Kto pozwala by z jednej rodziny kandydowały 3 osoby!Taki nepotyzm nas zniszczy!!

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 12:21:02] • [IP: 178.238.249.**]

człowiek z zasadami ? do241

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 10:12:56] • [IP: 95.50.241.***]

"Abyś chciał TU zostać i ŻYĆ" -

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 06:52:37] • [IP: 93.94.184.***]

Do Gość • Niedziela [14.11.2010, 20:25] • [IP: 89.78.125.**] - jak ktos może pokazać że coś zrobił jeżeli pan Ż. jest u władzy niemalże od PRLu?

Gość • Poniedziałek [15.11.2010, 00:10:26] • [IP: 178.238.249.**]

IP 118 namolna ta twoja reklama.Miał czas na to o czym piszesz przez 8 lat i nic takiego nie zrobił.Każdy kto po nich będzie, będzie dobre kontynuował a złe odrzuci.Bez picu.Wybieramy nowego, bo stare zgnilzną śmierdzi.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 22:28:54] • [IP: 92.42.118.***]

Należy wybrać kogoś kto pracował w Mieście w tej kadenccji, zapewni kontynuację dobrych planów oraz odrzucenie planów wynikających z głupoty, buty i arogancji.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 21:36:34] • [IP: 78.248.124.***]

Boze, oby w tych nadchodzacych wyborach wybrano najmadrzejszych!

Gość • Niedziela [14.11.2010, 20:44:14] • [IP: 83.168.89.*]

Ktoś napisał : Przeraza mnie ilosc ludzi ktorzy mowia"a co zmieni moj glos - nic- wiec nie bede glosowac"! - TO DlATEGO NIEKTÓRZY RADNI WESZLI DO RADY MAJĄC OKOŁO 100 GŁOSÓW

Gość • Niedziela [14.11.2010, 20:41:59] • [IP: 80.245.189.***]

frekwencja tak na prawdę powinna być 100%, bo decydujemy o losach naszego miasta i nas samych, dlaczego pozwalać innym wybierać za nas? może samemu warto poczytać ulotki i zagłosować, bo potem będą pretensje do innych.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 20:25:21] • [IP: 89.78.125.**]

Ja pojde i Świadomie i zagłosuje na Janusza Żmurkiewicza gdyz uwazam ze zrobil najwiecej dla naszego miasta a nie siedzi i gada" co by zrobił" interesuje mnie to kto ILE ZROBIL! i Świadomie sądzę ze Nasz obecny i PRZYSZŁY prezydent zrobił najwiecej!

Gość • Niedziela [14.11.2010, 19:36:43] • [IP: 178.238.251.***]

Dlaczego PiS nie ma oPiSanych kandydatów, są tylko fotki ich buziek?Czyżby kandydaci nie mieli czym się pochwalić i są tylko pustymi gębami PiS-u?Chodzi tylko o to, żeby ludzie zagłosowali na partię?Obojętnie który gostek żeby zasiadał w radzie, nie ważne co ma do przekazania wyborcą, wazne by zagłosować na PiS?Żenuaaaa!

Gość • Niedziela [14.11.2010, 19:23:52] • [IP: 92.42.118.***]

Najlepiej przed podjęciem decyzji zapoznać się z kandydataami na stronach internetowych. Naprawdę nie trzeba wybierac tych samych, jest mnóstwo ludzi nieporównywalnie bardziej kompetentnych od tych obecnych, których część w RM to wybryk głupoty.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 19:08:06] • [IP: 83.21.93.***]

do 119*** nie robi NIC, potrafi się tylko wychwalać

Gość • Niedziela [14.11.2010, 19:05:46] • [IP: 83.21.93.***]

dlaczego pis nie podaje swoich kandydatów...wstydzi sie ? ja chce z checia zobaczyc ich gęby

Gość • Niedziela [14.11.2010, 18:41:30] • [IP: 80.245.176.*]

Teraz aż brzydko patrzeć na wydumane (obietnice wyborcze) a co było przed!

Gość • Niedziela [14.11.2010, 18:26:44] • [IP: 178.238.249.**]

IP251 wprowadzasz wyborców w błąd!Metoda podziału mandatów czy to w komitecie partyjnym czy innym jest taka sama, mówi o tym ustawa ordynacja wyborcza. Polecam czytanie przepisów.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 17:43:51] • [IP: 92.42.119.***]

Jeden człowiek powinien pełnić jedna funkcje, a np: taki radny z SLD, KTÓRY JEST DRUGI NA LISCIE JEST RADNYM, PO CICHU PELNIACYM OBOWIĄZKI AKADEMI KARATE, BO OFICJALNY NIE MA NIC DO POWIEDZENIA PRACUJE, JEST PRZEWODNICZACYM WSPÓLNOTY, STUDIUJE, PROWADZI PRZEDWYBORCZE ZAJĘCIA SAMOOBRONY DLA KOBIET. Kiedy ten człwiek to wszystko robi, doba ma tylko24 godz, jeszcze dodać czas dla Rodziny, to co robi porzadnie? Nic.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 17:39:39] • [IP: 88.156.232.**]

Wybory wygra inteligencja z Sld bo znaja sie na rzadzeniu w samorzadzie

Gość • Niedziela [14.11.2010, 17:30:40] • [IP: 80.245.178.**]

Nie martw się kolego pchać się może każdy wybieramy my i od nas to zależy kto będzie w radzie, oczywiście swaniactwo i doświadczenie zrobią swoje. !!

Gość • Niedziela [14.11.2010, 16:30:58] • [IP: 195.117.222.*]

do koryta pcha się znowu kaczmarek wiadomo dlaczego

Gość • Niedziela [14.11.2010, 16:28:13] • [IP: 217.97.193.***]

Zanim podejmiesz decyzję pójść czy nie moża zapoznać się z kandydatami np. na stronie internetowej.Naprawdę można znaleść osoby odpowiedzialne.Ktoś bęzie wybrany i bez Ciebie.ZASTANOW SIE przestań narzekać.70 latka.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 16:24:07] • [IP: 80.245.178.**]

No panowie, ta ostatnia Niedziela i następna już będzie nowa R.M Więc zróbcie sobie zdjęcia pamiątkowe bo wymiana będzie w 100 % odkurzyć foteliki i przewietrzyć gabinet. Będziemy witać młodą, nową i nie skażoną Radę Miasta.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 16:20:07] • [IP: 178.238.255.**]

Gość • Niedziela [14.11.2010, 12:22] • [IP: 80.245.182.***] skoro komentujesz to juz udzielasz sie politycznie, najwyrazniej ciebie dlatego boli.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 15:14:45] • [IP: 92.42.118.***]

249 Nie było siły przebicia, gdyż tylko dwie osoby są w RM.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 14:38:56] • [IP: 178.238.249.**]

grupa morska jest dzisiaj w RM i skutecznie blokowała budowe tunelu w ślepo popierając Żmurkiewicza

Gość • Niedziela [14.11.2010, 14:27:58] • [IP: 217.97.193.**]

118..pogieło cie to już nie jest smieszne cała grupa w krzaki to kabaret jakich mało!!

Gość • Niedziela [14.11.2010, 14:17:31] • [IP: 46.112.251.***]

Miastem powinien rzadzic samorząd, nie PARTIE. W partiach wchodzą pierwsi z list. Dlatego widzimy ciągle te same osoby. W Komitetach jest inaczej, ponieważ liczy się człowiek i jego numer na liście nie ma znaczenia. Taką świadomośc warto posiadac. Głosujmy świadomie.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 14:05:24] • [IP: 92.42.118.***]

Stwierdziłem, że wśród wszzystkich komitetów Stowarzyszenie Grupa Morska ma najbardziej kompetentnych i doświadczonych kandydatów. W miescie liczy się kompetencja, wykształcenie i doświadczenie. Gdyby tacy ludzie byli w obecnej kadencji, dzisiaj bylibyśmy na półmetku w budowie tunelu, a tak mamy czas i pieniądze na opraacowanie na budowę autostrady pod Świną stracone! Rzząd słusznie postąpił, że odmówił finansowania tak durnego pomysłu budowy autostrady pod Swiną, która nawet za sto lat nie miałaby wymaganego natężenia ruchu. Ale to jest właśnie efekt braku kompetencji i odpowiedniego merytorycznego nadzoru nad zlecanymi opracowaniami miejskimi.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 13:45:56] • [IP: 80.245.188.***]

Głosowanie nic nie daje i tak wchodzą pierwsi z list wyborczych, a kolejność ustalają władze partii

Gość • Niedziela [14.11.2010, 13:30:45] • [IP: 83.11.136.***]

"Program PO. Upowszechnimy, zbudujemy, przyspieszymy, podniesiemy, sprawimy, wykorzystamy, zagwarantujemy. Zawsze czas przyszły, ale nigdy nie dokonany. Zawsze w planach i w budowie. I finał jest jak w każdym cyrku – klauni fikają pocieszne koziołki oraz wykonują szpagaty, a dyrektor krzyczy do publiczności: do zobaczenia 21.11! "

Gość • Niedziela [14.11.2010, 13:26:19] • [IP: 178.238.251.***]

Jak czytam większość komentarzy to wiem, że wam/nam już nic nie pomoże. Jesteśmy głupim narodem, którym trzeba manipulować i prowadzić na smyczy, bo inaczej sami sobie zrobimy krzywdę. Idźcie głosujcie na PO, PiS, SLD, RAS... czy kogokolwiek innego, kto i tak was zrobi w bambuko:)beee, meee, nie zapomnijcie pastwiskowego języka przy urnach:)liczycie się dla osób rządnych władzy do momentu zakreślenia krzyżyka na karcie wyborczej, później wracajcie na pastwisko;)beee, meee

Gość • Niedziela [14.11.2010, 12:56:49] • [IP: 80.245.182.***]

"naród już jest mądry" - większej bzdury dawno nie czytałem.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 12:22:37] • [IP: 80.245.182.***]

Gość z 11:39 to Ty uważasz, że nie ma lepszy ode mnie. Czy jeśli uważam, że nikt nie potrafi dobrze chleba piec, to znaczy że ja potrafię najlepiej ? Pomyśl czasem, to nie boli.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 11:53:10] • [IP: 80.245.178.**]

Prawda ci co się boją że pogonimy ich od koryta to namawiają żeby nie głosować, bo wtedy oni się zmobilizują i chcą zwyciężyć. Nie wasze doczekanie naród już jest mądry i nie da się w kanał wpuścić.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 11:39:42] • [IP: 178.238.255.**]

o czym wy do mnie mowicie!! stowarzyszenia pełna role dopełniajaca w samorządzie wlasnie z partiami politycznymi.patrz ludzie bezpartyjni z okreslonymi pogladami politycznymi czyli koalicja szczodrego z preziem to koalicja gdzie nie ma politykierstwa i gdzie myśli sie o mieszkancach?? Gość z 10:27 to trzeba było wystartowac skoro uważasz ze nie ma lepszych od ciebie.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 11:37:17] • [IP: 92.42.119.***]

Ja dowiedziałam się o tym od męza, który był w tym czasie na rynku u kolegi, a że nie miał dowodu i numeru pesel przy sobie, więc umówił się z Ta Panią, że Ona wiezorem zadzwoni no i zadzwonila, ale telefon odebrałam ja, jedyne co mam to numer telefonu, który w tej chwili może być nieaktualny, ale policja powinna sie tym zając przejsc po rynku tak jak wczesniej napisałam iod ludzi zebrać informacje jak wyglądała, gdyby to tylko chodziło o podpisy przedwyborcze to diabli z Nią, ale nie wiadomo jakie zamiary miala kobitka tak naprawde.Nie wiem jak się skontaktować z 193 bo przecież nie podam swojego numeru telefonu, zobaczymy co zrobi z ta sprawą policja.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 11:34:39] • [IP: 80.245.178.**]

To nawoływanie d bojkotowania wyborów trąci mi poczatkami III RP gdzie komuna robiła to samo wiedząc że mają swój żelazny elektorat. Panowie z. ... przestancie powielać komusze zagrywki.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 11:31:39] • [IP: 83.21.75.**]

do [IP: 92.42.119.***]"Wedle mojej wiedzy jest pomysł rządu aby Lasy Państwowe włączyć do sektora finansów publicznych. To tylko gra wstępna Platformy Obywatelskiej przed właściwym aktem czyli zmierzaniem do tego aby w niedalekiej przyszłości w pełni sprywatyzować Lasy Państwowe a tym samym zamknąć je przed społeczeństwem. Chodzi tu o około 300 miliardów zł (wycena samego drzewostanu) których to pieniędzy rząd Platformy Obywatelskiej tak łapczywie szukający wszelkich środków do łatania ogromnej dziury budżetowej juz ze swych rąk nie wypuści."

Gość • Niedziela [14.11.2010, 11:31:26] • [IP: 95.41.175.*]

Teksty typu - NIE GŁOSUJCIE - wypisują przerażeni eseldowcy i ich satelity! Zobaczyli pospolite ruszenie i cyk im dupę ściska! Tak, tak czerwoni - NAS JEST WIĘCEJ!! Damy radę - 21 listopada jest wasz koniec!!

Gość • Niedziela [14.11.2010, 11:30:20] • [IP: 80.245.178.**]

@ Gość • Niedziela [14.11.2010, 10:48] • [IP: 92.42.119.***] - podpisy wyborcze? przecież na to już za późno, na pewno o coś innego chodziło

Gość • Niedziela [14.11.2010, 11:20:19] • [IP: 88.156.235.***]

Hm, skoro tak, to nie ma na kogo.Świadomy wybór to dobry wybór a tu nie ma dobrych kandydatów i człowiek musi wybierać lepsze zło. To jest smutne i przykre a nie świadome. Świadomość podpowiada mi -OLEJ TO - obowiązek zaś kombinuj. Przykre wybory

Gość • Niedziela [14.11.2010, 11:19:30] • [IP: 92.42.118.***]

Partie polityczne nie sprawdzają się w samorządności lokalnej. Siłą rzeczy przenoszona jest walka polityczna z góry na dół. W gminie muszą być ludzie z doświadczeniem, wykształceni i bezpartyjni, którzy myślą tylko o swoim mieście. Należy takich ludzi szukać i wybierać z komitetów wyborczzych utworzzonych przez stowarzyszenia.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 11:17:55] • [IP: 217.97.193.**]

251..swiete slowa, tez tak uwazam, nie bede robic zsiebie idiotki, pozatym nie ma na kogo glosowac, nie ma ani jednej osobz ktorej bzm oddal los miasta i nas w ich rece!!

Gość • Niedziela [14.11.2010, 11:12:28] • [IP: 217.97.193.**]

prosze napisać i podać jak wygladała, bo podobno jakaś baba łaziła też na promenadzie!!

Gość • Niedziela [14.11.2010, 10:48:24] • [IP: 92.42.119.***]

Może to co teraz napisze będzie troche nie na temat, chociaż nie wiadomo.W dniu wczorajszym chodziła sobie Pani po rynku na Grunwaldzkiej i zbierała od ludzi wszystkie ich daneto znaczy:Imie, nazwisko, adres zamieszkania, numr pesel, łacznie z podpisem osobistym na liście, którą miał ze sobą.Wmawiała ludziom, ze bedą mogli wykupić lasy.Ludzie jak ludzie, wiadomo kazdy kto ma pare zł. chciałby je chetnie gdzieś ulokować, tylko jest jeden problem, lasy są upanstwowione, i nie mozna ich wykupić od państwa.Albo była to jakas oszustka, nie wiadomo w jakiej sprawie, albo jakies ugrupowanie zbierało dla siebie podpisy wyborcze.Sprawe zgłosiłam na Policje, wydaje mi się, że szanowni panowie POLICJANCI, powinni przejsc się po rynku i rozmawiając z ludzmi zrobić portret pamięciowy, i odzsukać Tą Panią.Jezeli ktos wiecej będzie chciał wiedzieć na ten temat proszę napisąć na portalu, to udziele wiecej informacji jak to wyglądało.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 10:41:46] • [IP: 80.245.182.***]

Kończmy z partyjniactwem, ze spolegliwością radnych wobec partyjnych zarządów wojewódzkich. To nie ma nic z samorządnością. Partyjni radni zafundowali nam gazoport bez pytania się społeczeństwa o zdanie, a potem tłumaczyli, że tak naprawdę to uważali referendum za konieczne. Głosujmy na komitety bez logo partii. Wymieńmy to zasiedziałe towarzystwo na nowe. Gorzej już nie może być. Warto zaryzykować.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 10:27:10] • [IP: 80.245.182.***]

Zgodnie z hasłem kampanii" Głosuj świadomie" jeko człowiek świadomy" jakości" kandydatów głosować nie będę. Z prostego powodu. Nie ma nikogo kto byłby godzien mojego głosu. A nikogo go" prezentować" nie zamierzam. Pozdrawiam.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 10:03:00] • [IP: 92.42.117.***]

Jak zobaczyłem jakich kandydatów wystawił RAS, to na pewno na nikogo z nich nie zagłosuje :)

Gość • Niedziela [14.11.2010, 10:00:43] • [IP: 93.94.184.***]

Zgadzam się z tezą że w wyborach samorządowych nie należy się kierować partia ale ludźmi. Ludzie partii muszą zawsze realizować linie myślenia odgórna a nie jak jest lepiej dla społeczności lokalnej. Głosujmy i stawiajmy na osoby nowe i niezaleźne. Pamiętajmy też że nowe osoby mogą więcej uczynić niz ci co robią trochę przez lata.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 09:57:18] • [IP: 178.238.251.***]

NIe głosujcie!W Polsce demokracja to fikcja.Obiecują wam gruszki na wierzbie, a później nic z tego nie jest realizowane.Najważniejsze sprawy - reformy ZUS, służby zdrowia, podatki, zarobki, edukacja itd.w skali kraju i najważniejsze sprawy w gminach pozostają nie załatwione.Wybieracie niby konkretne osoby, ale tak na prawdę głosujecie na partie, a partie walczą o swoje interesy i interesy korporacji które za nimi stoją!Znacie jakiś przypadek polityka, który nie wywiązał się ze swoich obietnic i został za to pociągnięty do odpowiedzialności?NIe głosujcie, bo głosujecie w takim systemie na ludzi, którzy albo robią was w ch... bo wiedzą że nikt im później nic nie zrobi, jak oni nic nie zrobią z tego co obiecywali, albo na ludzi z których zrobią wariatów, jeśli na prawdę będą chcieli coś zmienić.Prawdziwa demokracja to tylko demokracja bezpośrednia, z systemem referendalnym jak w Szwajcarii!Angażujcie się w sprawy społeczne, zrzeszajcie się w stowarzyszeniach, pomagajcie sąsiadom, ale wybory bojkotujcie!!

Gość • Niedziela [14.11.2010, 09:50:35] • [IP: 46.112.202.***]

Obecnie w polszy nie ma normalnej partii. Są tylko hieny. A wy jestescie ich owieczkami do dojenia. Krótka charakterystyka partii w polszy. PiS - populiści katochrzescijanscy, pseudo prawica socjalna, powiedzą wszystko co pięknie zabrzmi dla narodowo-religijnych owiec. PO - pseudo liberałowie, zawsze pełni wiary w sukces i wlasny profesjonalizm, obecnie mają pełnie wladzy - lecz są tylko hienami i przyszli sie jedynie nażreć wraz z rodzinkami. Nic nie zmienią bo to nie lezy w ich naturze. SLD - byli komuniści, koniunkturalisci, powiedzą wszystko by zyskac owce do dojenia. Mistrzowie nawabiania owiec, za nic mają przeszłość i mordy czerwonych, udają że nic się nie stalo a 100 mln ofiar to pikuś, pan pikuś:) PSL - rolniki, ci owiec do obstrzyzenia szukają na polach i wśród prymitywnej gawiedzi, spędzającej długie godziny przy serialach pokroju M jak miłość czy Klan. WiP - partia korwina, pomysly nowatorskie ale nie do wcielenia w polszy - poparcie ilosciowe, prawie zadne. Czas zmienić ustrój. Czas to zmienić.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 09:31:40] • [IP: 83.21.75.**]

Omamieni ludzie najpierw wybierają rządzących z PO, potem narzekają że podwyżki, potem znowu gosują za PO, potem znowu narzekają...i tak w kolo Macieju.Może czas najwyższy zacząć myśleć samodzielnie.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 09:02:37] • [IP: 77.113.19.***]

@07:20: Masz rację. Lokalni kumple Tuska i Palikota są już nudni. Strach otworzyć puszkę sardynek.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 08:55:52] • [IP: 88.156.234.***]

Przeraza mnie ilosc ludzi ktorzy mowia"a co zmieni moj glos - nic- wiec nie bede glosowac"!

Gość • Niedziela [14.11.2010, 08:51:03] • [IP: 46.112.202.***]

Demokracja to najgorszy szajs dziejów. Sabotujcie demokracje. Nigdy nie będzie dobrze jeżeli będzie demokracja. Demokracja to tylko slogan, zagłosujecie - a politykiery i tak zrobią co zechcą. Nie istnieje coś takiego jak demokracja, rządy powinna sprawować wybitna jednostka z grupą doradców. Ludzie w swojej ilości są durni. Nie głosujcie. Apeluje. Miejcie rozum, nie głosujcie.

Gość • Niedziela [14.11.2010, 07:57:23] • [IP: 83.20.17.***]

WYBORCO, WARTO PAMIETAĆ, ŻE WYBORY DO WŁADZ SAMORZADOWYCH TO NIE WYBORY NA PARTIE POLITYCZNE, ALE NA SPRAWDZONYCH LUDZI W TERENIE SAMORZĄDOWYM, DEMOKRATYCZNY WYBÓR NALEŻY USZANOWAĆ!!

Gość • Niedziela [14.11.2010, 07:20:10] • [IP: 92.42.114.***]

Będe głosowac na ludzi o nowych twarzach na ludzi przecietych. Twarzą znanym dziekuje

Gość • Niedziela [14.11.2010, 02:00:35] • [IP: 83.21.83.**]

Przydało by się wytłumaczyć ludziom ile krzyżyków i gdzie mogą postawić żeby za dużo nie postawili bo wtedy głos będzie nieważny.

Oglądasz 1-58 z 58
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■