W sumie liczy ona 7 osób, przewodniczy jej sêdzia ¶winoujskiego s±du, resztê desygnowa³y miejscowe komitety. W¶ród nich po³owa to osoby kiedy¶ powi±zane z PRL-owskimi s³u¿bami.
- ¦winoujscy radni maj± mieszane odczucia - dyplomatycznie wypowiada siê radny PiS Andrzej Mrozek. - Nie przystoi mi oceniaæ moralnie osób starszych ode mnie.
- To chichot historii - mówi Irena Kurszewska z PO. - Wola³abym, ¿eby to by³y osoby rzeczywi¶cie zaufania spo³ecznego, ale to komitety, to partie nominowa³y i one bior± odpowiedzialno¶æ i moraln±, i bezpo¶redni±, za merytoryczn± pracê tych ludzi.
By³ego funkcjonariusza SB, który przyzna³ siê do wspó³pracy, zg³osi³ lokalny komitet Ruch Aktywno¶ci Samorz±dowej RAS a osoby powi±zane z PRL-owskimi s³u¿bami zg³osi³o SLD.
- Nie powinni¶my skupiaæ siê na przesz³o¶ci, nasz przedstawiciel jest osoba kompetentn± - mówi przewodnicz±ca komitetu Sojuszu, Joanna Agatowska. - Ka¿dy tak naprawdê odpowiada przed sob±. Oceniam rolê tych osób, które pe³ni± ro¿ne funkcje w Miejskiej Komisji Wyborczej, jako czysto techniczne, czyli zobligowane s± do weryfikowania dokumentów pod k±tem tylko i wy³±cznie ich zgodno¶ci z prawem.
Cz³onkowie miejskiej komisji wyborczej nie musz± sk³adaæ o¶wiadczeñ lustracyjnych.
2010-10-29, 10:57: S³awomir Orlik
Nie g³osujcie na PO TAM równiez sa z organizacji Rycerze Columba a wiêc bêdzie wszystko na nie a wiêc szykuje siê nam nie wola
Dzisiaj przyjecha³em do kraju i widzê ¿e to nasze miasto znów bêdzie zarz±dzane przez dotychczasowych najm±drzejszych, najlepszych ludzi w mie¶cie. A gdzie by pracowa³a Pani Agatowska gdyby ona i jej dru¿yna przegra³ ? Przecie¿ to jest jej patent na ¿ycie! Zobaczcie co robi ju¿ o 14-jest na obiedzie, gdy¿ w pracy jako menager d³u¿ej nudziæ siê trudno!Zróbmy co¶ i wymieñmy Tê w³adzê Ja nie wiem na kogo g³osowaæ, ale my¶lê, ¿e przy w³adzy w Kraju PO warto zaryzykowaæ przekazanie w³adzy miejskiemu PO. To co siê wypisuje o Pani Kurszewskiej jest ¿enuj±ce, o takim samym poziomie jak wypowiedzi Naszego Pana Prezydenta ¯murkiweicza na sesjach!Wstyd mi za tych ludzi co tak wypisuj±!My¶lê ¿e to SLD-CY? A je¿eli kto¶ wytyka b³êdy innym to my¶lê, ¿e jego pisownia o nim ¶wiadczy!
Ciekawe, ¿e wszystkie wpisy wykonane w duchu pseudo-prawicowym maj±, duze braki ortograficzne nie mówi±c juz o stylistyce.O czym¶ to ¶wiadczy.
Zag³osujmy na PO to zrobi± to co zrobili na terminalu. Poza tym w PO te¿ maj± PRLowskich dzia³aczy.Pozdrawiam.
nie przepadam za PO ale nalezy pozbyc sie tej zydokomuny zmurkiewicza dlatego glosujmy na PO
Przecie¿ PLR - lowski prezydent musi wspieraæ" swoich" - pewna wygrana. Komu to przeszkadza przecie¿ g³osujecie chêtnie na ubeków a teraz takie larum. Mieszkañcy ¦winouj¶cia OCZY¦ÆMY ¯MUROWISKO !!
kto byl oficerem sb ?
Stare przys³owie SLD-owców brzmi" jak ciê z³api± za rêkê, mów ¿e to nie twoja rêka". Idealnie to siê sprawdza w wypowiedziach ludzi poni¿ej. Po prostu posypcie g³owy popio³em i przepro¶cie. Jak to us³yszê to przebaczê. A ca³a sytuacja to jakby z³odziej-recydywista zosta³ sêdzi±. Nie mogê tego poj±æ.
¿murowisko chcia³oby ³upiæ dalej mieszkañców tak jak to robi± do tej pory, st±d próba zniechêcenia ludzi do wyborów! A TAKI WA£! PÓJDZIEMY I WYMIECIEMY TE ¯MUROWISKO Z NASZYCH WYSP!!
I TAK ¯MUR JU¯ WYGRYWA!!ZOBACZCIE NA SONDÊ!!
Go¶æ • Niedziela [31.10.2010, 16:29] • [IP: 95.129.225.**] szybko puszczaja wam nerwy fiu fiu to nie nienawisc ludzie widza jak pazerni jestescie szkoda s³ow, tak masz racje zostaniecie sami na tej wyspie wtedy historia was oceni-negatywnie
GO¦CIU Z 13;27 NAUCZ SIÊ J.POLSKIEGO MÓZG SIÊ PISZE Ó ZAMKNIÊTE ID¯ TY LEPIEJ NIEUKU DO SZKO£Y PONOWNIE A NIE WYM¡DRZAJ SIÊ
nie jestem zwolennikiem PO ale idziemy z ca³a rodzina zag³osowaæ na PO by w koñcu odsunaæ od w³adzy Zmurkiewicza Szczodrego i resztê betonowej pozosta³o¶ci.Wczoraj s³ysza³em w debacie jak Pan Szczodry obieca³ rozbudowaæ straz miejska nierobów i darmozjadów by walczyli z tymi co zarabiaj± na chleb by nie ¿ebraæ.Kiedy¶ wys³ugiwali siê ORMOWCAMI dzi¶ rozbudowuj± stra¿ miejsk±
¦LIWIÑSKI GÓR¡ ¯MUREK NA EMERYTURÊ JU¯ CZAS SKOÑCZY£ SIÊ TWÓJ CZAS `````````````============
Do go¶cia IP 95.41.101 TY" RZ¡
Napisa³em swój wpis w podobnym tonie jak go¶æ z 4.37, który koalicje, czyli demokratycznie wybranych radnych nazywa ¶mierdz±cym szambem i to ci go¶ciu z 11.24 nie przeszkadza?? twoja moralno¶æ jest dok³adnie taka sama jak Mo¿ejki i innych chorych z nienawi¶ci prawicowców. Tobie i temu pajacowi z 4.37 mo¿na oceniaæ po chamsku innych ale napisanie cos o was to ju¿ obraza majestatu. Historia was oceni i mam nadziejê ze tak samo jak wy dzisiaj innych oceniacie!
To ma mnie zniechêciæ do wyborów?? Co za bzdura paranoika!! Jeszcze bardziej mnie do zmotywuje!! Po to by patrzeæ tym SB-kom na rêce!!
komuszki jak zwykle tylko obra¿aæ potrafi±.Przez komune muzg maja wyprany i nic innego nie potrafia.Starsi ludzie pamitaja jak obra¿liscie wybitnych polaków miedzy innymi Papierza a teraz do ko¶cio³ka biegacie.I co wa¿ne tam Was nikt od ¶mierdzacych nie nazywa.Tak tylko pisze bo na zmiane waszej komuszej mentalno¶ci nie ma co liczyæ
To przecie¿ Platforma z Komoruskim na czele broni jak niepodleg³o¶ci wszelkiej ma¶ci ubeków, kapusi, zdrajców, i innych sprzedawczyków wys³uguj±cych siê sowietom i ich emerytur. A teraz wielki oburzenie ?? Takie sobie towarzystwo sami wybrali¶cie drodzy pe³owcy..
Je¿eli opzycje nazywa sie" smierdzac±"to znak ze jeste¶ zwolenikiem SB i ich mordów.Ja wole ¶wiadom± opazycje niz leniwa i posluszna koalice co w slepo ³apki podnosi, podejmuj±c uchwa³y nie zgodne z prawem, ¯eby nie opozycja to by¶cie miasto za bezcen sprzedaki po uk³adach komuszych oczywi¶cie.
212 to sympatyk SB.pozamykaæ opozycje.-ale to juz bylo i w naszym mie¶cie gierkowska propaganda przrestanie dzia³aæ
Go¶æ • Niedziela [31.10.2010, 08:23] • [IP: 95.129.225.**] najwiecej z³ego zrobila w tym miescie koalicja SLD, chyba im o to chodzi by w tym miescie pozostali tylko swoi patrz wpis z 04:37 Sobie do kieszeni aby miasto ros³o w sile!!
niech ¿yje... pomo¿ecie?
GOSCIU z 31.10.o4, 37, czytam nie znajac wszystkich atakujacych ale p. Buczynskiego znam, ktory kazdemyu pomaga i zastanawia mnie atak tego Goscia na tego Pana On byl wtedy mlodym pracujacym wychpwujacym troje dzieci i zaocznie studiujacym i opiekujacym sie ciezko chora matka z ktora pracowala, wypowiedz jest podla i szkalujaca, moze nawet tych innych wmienionych ale ich nie znam, wiec naleazalo by Panu powiedziec przepraszam i nienawisc z jaka to Pan pisal
je¶li nie pozbêdziemy siê tej ¶mierdz±cej opozycji z Mo¿ejk± (PO) na czele, to miasto nigdy nie znormalnieje i nie bedzie roslo w si³ê. Mo¿ejko, Kurszewska i spó³ka to hamulcowi, ktorym mieszkañcy zawsze bêd± pamietaæ to ile z³ego miastu wyrz±dzili. NEVER PO!
To ludzie rz±dni w³adzy, za wszelk± cenê, a ¦winouj¶cie to czerwona wyspa...
co sie moze zmienic ? o ile nie pozbedziemy sie zmurasow, Agatowskie, Sojki, Buczynskiego jednym slowem tej czerwonej koalicji to dalej bedzie miasto tonac w tym smierdzacym szambie jak juz ktos pisze o Teteryczu mamprosbe aby nie wpisywal wyrazu PANIE tylko trepieteterycz VON z tymi ludzmy raz na zawsze
...no dobra, a gdzie byli rodzice?!?!
Do 233. Godno¶æ to raczej traci siê z w³asnego wyboru i nie próbujmy nie dostrzegaæ pod³o¶ci funkcjonariszy w czasach po 1990 r po dzieñ dzisiejszy. Etyka i moralno¶æ niektórym s± obce. A czy w innych komitetach wyborczych to same czy¶ciochy.
Go¶æ • Sobota [30.10.2010, 22:50] • [IP: 83.21.154.***] po takeij wypowiedzi widac jaka pazernosc przemawia pzrez ciebie kimkolwiek jestes.
Panie Teterycz- to mo¿e ³adnie by by³o gdyby Pan podpisa³ siê z nazwiska??
przeciez ci ludzie nie kandyduja, sa tylko w komisji wyborczej. Nie szukajcie dziury w ca³ym. Przypuszczam, ze s± bardziej porz±dni ni¿ ci nowobogaccy, którzy wzbogacili sie w rózny sposób i udaj± wielkich praworzadnych.
Przedstawiam cytat pokazuj±cy do jakiej grupy chc± niektórzy zaliczyæ emerytów wojskowych -"a na listach wyborczych czy nie znajduja sie byli pijacy z zabieranymi prawojazdami, osoby zredukowane z zak³adów pracy za lenistwo, emeryci wojskowi, osoby toksyczne i konfliktowe które zmarnuja pracê ka¿dego samorz±du". Niech ¶rodowisko mundurowe pokarze jak± ma si³ê na listach wyborczych i zag³osuje na tych, którzy nie boj± siê przyznawaæ do swojej przesz³o¶ci i nie poszli na listach gdzie znajduj± siê jawni orêdownicy sekowania mundurowych.
Wypisujecie tu okreslenia typu-TREPOLAND. Myslê, ¿e ¶rodowisko mundurowe po takich wyzwiskach bêdzie wiedzia³o na kogo zag³osowaæ w tych wyborach.Dziwiê siê tylko tym emerytom wojskowym, którzy dali siê" zwerbowaæ" na listy gdzie bryluj± zajadli przeciwnicy mundurowych.
Powiedzcie o kogo chodzi?
Na ostatniej sesji p. Michalska na interpelacjê p. Zaj±ca to nie z³o¶liwo¶æ, to co, biurokracja?
Bodziu olej temat tych zapalonych pisowców. I tyle
Go¶æ • Pi±tek [29.10.2010, 20:30] • [IP: 93.94.185.*** Czy ty aby nie przesadzasz z tym tekstem ?
Do tylko fakty i dziadka 100% racji.
Kto to jest Pani Ewa ¯muda Trzebiatowska?uczciwa? za jakie zas³ugi ma 1dynke na li¶cie PO?ja jej nie kojarzê...
towarzysze obywatele! g³osujemy na ¯murka!
D¿em " Autsajder", "Ale jedno wiem po latach Prawdê musisz znaæ i ty Zawsze warto byæ cz³owiekiem Choæ tak ³atwo zej¶æ na psy." Myslê, ¿e trochê Panowie odbiegacie od tematu. Nikt nie kwestionuje gospodarczych dokonañ Polaków po wojnie ale oceniana jest moralno¶æ dawnych esbeków i tw a to jednak zupe³nie co innego.
Jak czytam brednie kolegi" tylko fakty" o tym jak to za komuny choroby wytêpiono, analfabetyzm zlikwidowano i zelektryzowano wsie to mi siê w brzuchu przewraca. To dziêki komunie? To tak jakby teraz powiedzieæ, ¿e 1990 roku nie by³o internetu i dziêki Balcerowiczowi on teraz jest.Bzdura. A pan Panie ¯murkiewicz tak siê przyssa³ do ¿³oba, ¿e ¿adna moc pana nie odklei. A czy przypadkiem pan Karelus nie mówl po ostatnich wyborach ¿e to ostatnie kandydowanie pana ¯murkiewicza na prezydenta? Pozdrawiam wszystkich
hehe ale ujadasz go¶ciu.Zapomnia³e¶ ilu ludzi przez takich panów esbeków straci³o ¿ycie godno¶æ i pracê.My¶lê ze naród nigdy wam tego nie zapomni.Wiêc nie pisz ile dobrego by³o tylko napisz ile ludzie stracili przez te 50 lecie po wojnie.Nie trzeba komuny by dzieci mog³y studiowaæ.A to ze Peowcy to to samo co gorzej nam bêdzie to siê z Tob± zgadzam.To tez prawda ¿e przez ostatnie 20-lecie kraj zosta³ rozkradziony.Ale zgadnij kto siê na tym naszym maj±tku siê uw³aszczy³ no kto/Postkomuni¶ci/.Wystarczy tylko popatrzyæ na naszych by³ych aparatczyków w naszym mie¶cie.
do goscia ktory" twierdzi" ze jest gorzej... A bylo lepiej w czasach jak Zmurkiewicz byl w partii?? Teskno Ci? A temat pracy na czano i ubostwa... to juz niestety mentalnosc tego narodu ze pracy sie nie brzydzi ale pracowac nie chce! Co to za denna propaganda ze jest gorzej? Mi jest lepiej, moim dzieciom, sasiadom i znajomym tez. !! A jesli ktos nie potrafi odlanezc sie w nowym systemie to jego problem! W KRAJU JEST LEPIEJ I POLEPSZA SIE Z KAZDYM ROKIEM. To zasluga wsystkich rzadow po upadku komunizmu, wszystkich z wyjatkiem lewicy ktora nakradla i ukolesiowala sie poraz kolejny podczas ich mizernych rzadow. A jak lewica podchodzi do wyborcow? Zmurkiewicz i klika pokazali...tunelu nie ma i sa ewidentne dowody ze to on udupil projekt!
Gdy w Hiszpanii likwidowano dyktaturê Franco odkre¶lono wszystko TZW Czerwon± linia. Dzielonoi ludzi na tych którzy chca pracowaæ dla kraju i leni, którzy zawsze s± leniami.Czas powiedzieæ jak Pawlak do Kargula ¿e ludzie nie dziel± siê na lewych i prawych tylko m±drych i g³upich!!
Ok."Tylko fakty". Dziêkuje za wsparcie w³a¶nie faktami. Oczywi¶cie wiêkszo¶æ z" ujadaj±cych" nie znaj± lub nie chc± znaæ w³a¶nie faktów bo nie odpowiadaj±" duchowi czasu". Jeden z nich umie¶ci³ informacjê podobno (z Bia³ej Ksiêgi opracowanej prawdopodobnie przez pseudo historyków z IPN), ¿e Urz±d Bezpieczeñstwa powo³a³ Stalin i Beria.Oczywi¶cie bezczelne k³amstwo.Urz±d ten zosta³ powo³any przez ówczesnego Ministra Bezpieczeñstwa Publicznego. Organizatorami jego byli oficerowie specjali¶ci z NKWD oraz oficerowie przedwojennej Defy. Nie by³em nigdy funkcjonariuszem ani wspó³pracownikiem UB ale nie znoszê przek³amañ historycznych.Ten, jak go nazwa³e¶" ujadacz" nie wie równie¿ o tym, ¿e to w³a¶nie funkcjonariusze UB, ko³owali przez dwa lata zachodnie s³u¿by jako IV Kierownictwo WiN. To przecie¿ Oni zlikwidowali Ognia i jego siatkê.To w³a¶nie Oni zlikwidowali siatkê £upaszki. To w³a¶nie Oni mieli swego oficera w najlepiej strze¿onej przez amerykanów radiostacji" Wolna Europa". To s± równie¿ tylko i wy³±cznie fakty
DO, , TYLKO FAKTY, , Komuna byla i jest.A ci co tê polske budowali to ja rozkradaj± -komunisci, dziel± miêdzy swoich.Oni ¿±dz±.
powinni w 1989 r. zrobic to samo co we wszystkich pañstwach o¶ciennych, zakaza na 5 kandydowania i sprawowania wladz w sejmie, senacie i powiatach bylym ubekom i tym podobnym konfidentom. po5 latach przedluzyli o 4 a w polsce siedza dalej te. .. i wpier... za nasza flote i maja wysokie emerytury po 4-5 tys., a normalny dziadek z babcia ledwo wi±¿± koniec z pocz±tkiem. ..
Do Dziadka (nie portier) Nareszcie jaki¶ g³os rozs±dku w tym" ujadaniu ma³oletnich wyjców" którzy w tym czasie nie ¿yli nie znali trudu odbudowy kraju z zniszczeñ wojennych, Kraj gdzie wsie i miasteczka nie by³y zelektryfikowane.Gdzie szczytem techniki by³ wóz na pompowanych ko³ach.Gdzie w niektórych regionach analfabetyzm siêga³ 72 %.Po wojnie w jej wyniku Polsce masowa gruzlica i choroby weneryczne (akcja W i lotaryñski krzy¿).Ludzi którzy rz±dzili w tym czasie mo¿na s±dziæ tylko za uczynki, Wielu dzisiejszych profesorów. magistrów by krowom ogony wi±za³o i krowie placki po polu zbiera³o gdyby nie powszechny system edukacji. Ci co tak krzyczycie KOOMUUUNA (u nas nigdy jej nie by³o) popatrzcie na korzenie waszych dziadków.. Jeszcze do dzi¶ rozgrabiaj± zak³ady pracy zbudowane za tamtego systemu.A ¿e ON by³ narzucony i siê nigdzie nie sprawdzi³ to inna sprawa. ..to by³ system dla os, pszczó³ i mrówek. Natura ludzka jest taka ¿e: jak mog± siê obijaæ w pracy piæ i kra¶æ to to robi±. Teraz u prywaciarza tego...
229...publikatory zydowsko-niemieckie juz ci ca³kiem pomiesza³y w g³owie. . w kraju coraz lepiej..poczytaj sprawozdania statystyczne. .mo¿e ze zrozumieniem..tak stoi napisane..¿e 85% Polakow zyje na granicy ubostwa, ze ponad 2miliony dzieci jest niedo¿ywionych i chorych z niedozywienia, prawie 30% ludzi pracuje na czarno bo koszty pracy s± bardzo wysokie i pracodawcy nie chc± przyjmowac na umowy, renci¶ci i emeryci maj± g³odowe emerytury i nie wykupuja leków, szpitale zad³u¿one, ¿e nigdy tego nioe sp³ac±, d³ug narodowy przekracza warto¶æ majatku narodowego...i aby zy³o siê lepiej...komu i gdzie na bermudach co??
241 D¿imi to Twoj chlopak?
Rewelacyjna promocja SLD i generalnie lewicy - rewelacyjna, bo ca³kiem darmowa. Brawo, brawo !!
Popieram Pana DAWIDA SZYMAÑSKIEGO ze ¶winoujskiej PO!!
Zostawy sytuacjê w kraju. Na to przyjdzie czas w przysz³ym roku jak bêd± wybory do parlamentu.Teraz skupmy siê tylko na wyborach lokalnych bowiem to dla nas najwa¿niejsze.
cd. Czy PRL spe³nia³o to warunki ? Oczywi¶cie, ¿e tak ! Rozbudowa portu, budowa" matki" Odry, budowa MSR, Polimeru...Rozbudowa o¶wiaty:przedszkoli i szkó³. Rozwój sieci placówek kulturalnych: Powiatowy Dom Kultury, Osiedlowy Dom Kultury na Warszowie, Klub Miêdzynarodowej Prasy i Ksi±¿ki, Klub NiT, Biblioteka i sie¿ punktów.Muzeum...Co siê z tym wszystkim sta³o w III RP. Przecie¿ to by³y efekty ciê¿kiej pracy Waszych Dziadków.Si³a pañstwa wynika z ci±g³o¶ci i jedno¶ci.Ustrój podlega zmianom.Czy byli funkcjonariusze SB, milicjanci, cz³onkowie ówczesnych partii maj± byæ lud¼mi przez Was wyklêtymi ? Ok. Dzisiejszy system mo¿e za 50 lat ulec diametralnej zmianie.Czy chcecie by Wasi wnukowie mieli do dzisiejszych funkcjonariuszy s³u¿b specjalnych, policjantów, cz³onków partii:PO, PiS, SLD i PSL, oraz obecnego systemu taki sam stosunek jaki Wy prezentujecie ? Hegel powiedzia³, ¿e:" Z historii narodów mo¿emy siê nauczyæ, ¿e narody niczego nie nauczy³y siê z historii." Mamy trzydniowy okres zadumy i refleksji, pomy¶lmy !
Na trybunach" ciekawe" twarze, niektóre do dzisiaj funkcjonuj± spo³ecznie w glorii chwa³y. Wiadomo kto sta³ na trybunach, najbardziej zaufani i najwa¿niejsi. Publikujcie wiêcej takich zdjêæ.
Pan DAWID SZYMAÑSKI jest bezprecedensowym kandydatem do RADY MIASTA ¦WINOUJ¦CIA!!
Ja wróci³em na te ziemie, prawie zaraz po maturze, konkretnie w pa¼dzierniku 1952 roku. Wróci³em i zacz±³em pracê w PSS-ie.Po dwóch latach ówczesny Zarz±d, organizacja partyjna i organizacja zwi±zkowa namówili mnie na rozpoczêcie studiów.Po dziesiêciu latach wróci³em z powrotem do ¦winouj¶cia.
249...polecam Encyklopediê Bia³ych Plam tam poczytasz kto, dlaczego, kiedy i przez kogo powo³a³ SB, bardzo ciekawa lektura, w ktorej miêdzy innymi uznano, ¿e SB to organizacja przestêpcza ktora dzia³a³a w imieniu mocodawców NKWD i przez nich zosta³a powo³ana uchwa³± podpisan± przez Stalina i Beriê, ale a propos w zadnej ksi±zce do histori obecnie nie ma s³owa na ten temat, czy to nie jest sytomatyczne dla naszych czasów zacieranie i poprawno¶c polityczn± zwan± sosjotechnik± tak¿e nied³ugo nasze dzieci wogólê pewnie sie bed± dziwi³y o czym my mówimy i kto wowo³al druga wojnê ¶wiatow±, ale ogolnie to dobrze ten RAS strzeli³ sobie w stopê!!
i ta wczorajsza debata o aferze hazardowej, przedodnicz±cy tej po¿al sie komisji 4 godziny udawadni³a 50 pos³om na 460 ktorzy biora ciêzki szmal z, e afry nie by³o a winien jest ten co j± nag³osni³.czy to nie jest paranoja a rychu, zbychu i hieny cmenterna to wymys³ Kaczynskiego, zielonych ludzikow i cyklistów, naprawde to ju¿ nie ma siê z czego ¶miaæ, zamiecione pod dywan a¿ mi³o, a Tusk w Brukseli opowiada dyrdyma³y jak to siê w kraju poprawi³o, ale chyba co¶ mu nie uwierzyli bo minê mial nietêg±..dno totalne!!
Niektórzy z Was wykazuj± w swych komentarzach nieznajomo¶æ naszej polskiej historii.Wykazuj± zupe³ny brak logicznego my¶lenia.Mam 78 lat.Na Ziemi Szczeciñskiej po raz pierwszy, znalaz³em siê jako 14-letni ch³opiec wraz ze swoj± dru¿yn± ZHP na wielkim zlocie m³odzie¿y w 1946 roku Trzymamy Stra¿ nad Odr± i Ba³tykiem.Do dzi¶ mam w oczach t± pierwsz± podró¿ do Szczecina.Od linii Wa³u Pomorskiego jechali¶my po wielkim cmentarzysku.Przez zniszczone puste miasta i wioski.Gruzy, gruzy, wypalone domy z tymi okropnymi oczodo³ami okien, kikuty drzew i groby.Jeden wielki cmentarz a na nim le¿±cy obok siebie ¿o³nierze, m³odzi ludzie w wieku od 18-tu do 20-tu kilku lat.Obok siebie ¿o³nierze radzieccy, polscy i niemieccy.Za ¿ycia wrogowie a teraz s±siedzi.¦mieræ ich po³±czy³a.Wjazd do wielkiej przed wojn± metropolii przez chybocz±cy siê drewniany most i dalej droga w±wozem ruin.Bardzo du¿a ilo¶æ uczestników tego Zloty, zgodnie ze z³o¿onym przez nas ¶lubowaniem wróci³a na te ziemie by je odbudowywaæ i rozbudowywaæ. cdn
A kto to jest ta Pani Ewa ¯muda-Trzebiatowska co startuje z jedynki PO kto¶ wie co¶ na jej temat?Ja pierwszy raz o niej s³yszê, musi byæ nieskazitelnie uczciwa i mieæ spore zas³ugi dla miejscowego PO skoro dosta³a tak dobre miejsce na li¶cie.
czerwona wyspo...tak szczekacie a w kraju jest coraz lepiej a PO zyskuje wyborcow! Czyz to nie paranoja iz WY dalej jedziecie starym pociagiem?? NIE ODPOWIADAJCIE... znamy przeciez odpowiedz.
Chcieli¶cie kapitalizmu wiêc go macie, g³osujcie na PO a napewno wam siê pogorszy, ju¿ taraz widac jaka to partia, przyjmuj± w swoje szeregi ca³± zbieraninê nieudaczników i ma³olatów którzy jeszcze powinni ssaæ cycka mamusi, którzy my¶la o tym aby nape³niæ w³asne kiebzy.I to by by³o na tyle.
225 puszczaja ci newy.we¶ co¶ na uspokojenie i nie siej fermentu.
G³osujcie na niezale¿nego, niepartyjnego , wykrzta³conego, z do¶wiadczeniem w samorz±dach nie zmarnujcie tej szansy. T± osob± to jest Micha³ Suty³a.
Id¿my g³osowaæ, a g³osujmy na tych, którzy nie s± splamieni WYROKAMI, UNIEWINNIENIA w skorumpowanym spo³eczeñstwie s± tylko dowodem sprytu i uk³adów oskar¿onych, którzy dalej bêd± nas okradaæ!
Wolê p. Agatowska ni¿ styropiana Mo¿ejkê i resztê tej mena¿erii z PO, która ludzi, którzy odbudowywali Polskê ma za nic. Niech Tusk powie, gdzie s± miliardy którym zad³u¿a zwyk³ych Polaków. Chcecie ludzie prywatnych szpitali zarz±dznych przez funkcjonariuszy z PO? chcecie wy¿szych podatków? zachwilê to odczujecie. To piszcie dalej takie g³upoty i g³upio g³osujcie!
Pani Agato, Czy naprawdê przez 20 lat nie wyros³o w ¦winouj¶ciu tych paru mê¿ów zaufania? A swoj± drog±, dlaczego ci byli PRL-owcy tak pchaj± siê do w³adzy? Emeryturka i dzia³ka to za ma³o? Czas leczy rany. Wielu z nich to uczciwi mieszkañcy, ale nie wszyscy. Dlatego nie powinni pchaæ siê do korytka. Mamy tylu wspania³ych ludzi do 40-ki. Nie umoczonych w PZPR-owskie uk³ady. Lito¶ci. Ju¿ nie wytrzymujemy tej presji komuchów!! AUT!!
Pani J.Agatowska dla pani to moze bez roznicy co ten czlowiek robil za czasow komunistycznych, ale dla wyborcow jest bardzo wazne. Pani i pani partia zawsze bedziecie czerwonymi komuchami !! czy to SLD, PZPR, ZSMP. CZERWONY PAJAK ZAWSZE BEDZIE CZERWONYM. Mam gleboka nadzieje, ze mieszkancy naszego miasta wybiora 21 listopada z czystmi rekoma ludzi.
Suty³a na prezydenta
Narodzie obudz sie w koncu !!
POPIERAM ¦liwiñskiego, POPIERAM Jurkiewicza, POPIERAM Suty³ê - wiadomo dlaczego !!
NIE ppieram ¯murkiewicza, NIE popieram ¦zczodrego, NIE popieram Pomieczyñskiego, a dlaczego sami wiecie, wiedza powszechnie znana !!
Hinc s³uga sld ?
Id¼my masowo do urn, by nie zaprzepa¶ciæ szansy na zmiany!!
Ten artyku³ jest zwyk³± socjotechniczk± sld w porozumieniu z red.Orlikiem, bo chc± nas zniechêciæ do g³osowania. Musimy siê zmobilizowaæ i niestety gremialnie i¶æ do urn, bo w innym przypadku nic nie zmienimy na tej wyspie. W ca³ej Polsce s± zmiany a u nas bastion komunizmu pozosta³.
tylko idioci beda glosowac za zmurasem bufonem, Pan Pomieczynski Prezydentem, wlasciwa osoba do tego stanowiska
Putin na prezydenta a zmuras zastepca doborowa para, miasto wowczs odzyje, jak moze odzyc skoro juz jest prawie w agoni
Micha³ Suty³a wypadl w debacie najlepiej. Naturalnie i swobodnie odpowiada³ na zadawane pytania. Do¶wiadczenie samorz±dowe zdobyte na stanowisku Przewodnicz±cego Rady miasta widaæ by³o tak¿e przy pytaniu o gospodarkê odpadami i wysypisko ¶mieci. Pan ¦liwiñski odpowiada³ poprawnie zgodnie ze szkoleniem specjalistów piarowców za pieni±dze partyjne. Niby poprawnie ale sztucznie, widaæ by³o wyuczone zachowania i gesty. nie chcia³abym takiej osoby jako mojego prezydenta, osoby sterowanej przez partyjniaków ze ¦winouj¶cia a co gorzej ze Szczecina. Juz mieli¶my odchodzac± ekipê partyjnn± z SLD która mowi³a i dzia³a³a jak jej wojewódzki komitet partyjny nakazywa³ a nie dla dobra mieszkañców naszego miasta.
popieram Pomieczynskiego na Prezydenta, prawy czlowiek
tylko Pomieczynski moze byc Prezydentem, prawy czlowiek, co do Nowickiego Slawomira to oszust i zlodziej ktory okradal port z wegla i handlowal mamna to dowody jak zajmowalem sie transportem w tych czasach
Kurszewskiej nie przeszkadzaj± b. agenci SB i TW w szeregach PO? Co za hiPOkryzja!!
wydaje mi sie ¿e jeste¶ gdzie¶ daleko tak sie tylko wydaje bo w³sciwie ciebje niema, , fragment piosenki o ojczyznie, , Polski tu niema. niema w tym ca³ym politycznym bagnie czy w granicah terytorium w¶ut tyh ktu¿ j± wykorzystujom i wprowadzajom fa³sz tu jej nigdy. .. nigdy nieby³o ten brud jej niedotyczy to nie Polska Tak sie sk³da drodzy pañtwo ¿e Polska jest swienta czysta i pszejrzysta Dla wielu brudasuf...nieosiongalna. Nigdy sie niedowiedzom co to jest Polska
to fachowiec od preparowania dokumentów a nie weryfikowania
Ale reklama. A kto go zna? Sk±d on siê urwa³?
Micha³ SUTY£A najlepszym kandydatem na prezydenta ¦winouj¶cia
rzygaæ siê chce - oficer sb w dodatku oldschoolowy pies to paranoja - komisja pierwsza klasa - demokratyczne wybory :) - ¶miech i nic wiêcej !!
Dyskusja na miarê zasiedlania tych ziem, szkoda s³ów
no nie wpadajmy w PO propagandê! Sliwka zwany Daktylem to jednak drugie miejsce, Najlepszy by³ najm³odszy i spoza uk³adów. Micha³ gratulacje! Zdajesz egzamin!
Go¶c 193, 22:27 Jak bêdziesz troszeczkê starszy to twoi potomkowie, te¿ odpowiednio potraktuj± obecne dzia³ania tych samych slu¿b inaczej nazwanych ale wyszkolonych przez braci USA i CIA.
P.AGATOWSKA = SLD = SB pasowalaby do nich!!
Tadeuszu. .. !! bzdury to Ty wypisujesz SB by³a organizacj± przestêpcz±, a z r±k tych bandziorów zginê³o wielu ludzi, m.innymi ks. Popie³uszko.To by³a organizacja bezprawnie dzia³aj±ca w bezprawnym pañstwie, w której jeszcze dodatkowo by³a wydzielona specjalna komórka, o której wiedzia³o tylko zaufane grono wtajemniczonych.Przestêpcy ci, bo tak trzeba ich nazywaæ, na zlecenie odgórne likwidowali(czyt.mordowali)przeciwników ustroju.W totalitarnym pañstwie jakim by³ PRL, codziennie ³amano podstawowe prawa obywatelskie w ka¿dej dziedzinie ¿ycia.Nie wypisuj bzdur i siê nie o¶mieszaj, prawdopodobnie jeste¶ zainfekowany dozgonnie bardzo niebezpieczn± bakteri± która nazywa siê homo sovieticus.¯al mi Ciebie bo mo¿e jako cz³owiek, jeste¶ przyk³adnym mê¿em i ojcem rodziny, ale musisz zdaæ sobie sprawê ¿e ¿yjesz z piêtnem bardzo powa¿nej choroby której na imiê KOMUNA.
SB-SLD pasuje do siebie?
Na pani± Agatowsk± poprostu technicznie nie glosujemy.
Sb i Tw sk±d wiecie którzy to s±?. Na li¶cie B.W. napewno wielu nie ma.
Proponujê powo³aæ Wszystkich ¦wiêtych do komisji wyborczej, innej rady nie ma! Wszyscy walili kupy pod siebie!
s³ysza³am o tym w radio szczecin dzisiaj, wstyd na ca³e województwo, mo¿e nic w tym z³ego ale brzmi okrutnie. Lepiej i¶æ na wybory i pogoniæ dyktatora lewicowca, bo mo¿e siê zdarzyæ, ze niby nie by³o nas na wyborach a kto¶ za nas g³os odda³, takie to w³a¶nie czasy przypomina. WSTYD
Po debacie w TV ¦liwiñski najlepszy, pozostali daleko w tyle. Nareszcie jaki¶ sensowny kandydat na Prezydenta
skoro czysto technicznie to niech w komisji si±da skazani, zrobi± to spo³ecznie a nie za kapuche
nic dziwnego, oni zawsze byli aktywni, a gegacze zostali przy monitorach...
Do Tadeusza, bylo jednak du¿o przyzwoitych ludzi, jak nie dosta³em siê na studia w 76 to po uczelni krêcili siê ró¿ni agitatorzy, a to na szko³ê oficersk± a to do milicji, wola³em i¶æ na dwa lata do parszywego wojska.
Sutyle wybierzmy na prezydenta a nie tylko ciagle te same gemby
Ip 178 z 19.12, no có¿ nawet jak uwierzy³e¶ w wieczne istnienie poprzedniego ustroju, to co robi³e¶ wówczas nie da siê wymazaæ gumk± myszk±.I nie oczekuj amnezji od tych co pamietaja, bo wasz± aktywno¶æ odczuli w ¿yciu codziennym.Wielkim gestem ich serca jest to, ¿e nie wypominaj± ci tego na co dzieñ.Zwalczali¶cie tych, którzy marzyli i dzia³ali na rzecz demokracji a dzisiaj, kiedy demokracja jest codzienno¶ci±, jeszcze wyjecie na tych dziêki którym j± macie.Czy to faktycznie nie jest chichot historii? Znam p.Irenê z tamtych czasów równie¿.Zawsze czytelna i odwa¿na osoba.Nigdy /tak jak dzisiaj/nie rozmienia³a siê na drobne.To w³a¶nie zw³aszcza ona ma prawo oceniaæ, to co dzisiaj jako chichot historii. Szacun p.Ireno.
Tadeusz • Pi±tek [29.10.2010, 19:55] • [IP: 178.238.249.**] Sam chyba powinienes sie stuknac w swoja postkomunistyczna(jak mniemam) lub nie douczona glowe!! SB, tak jak i Stasi byly organizacjami powolanymi przez ZSRR dla ochrony interesow imperium...to ze Polska jako kraj byla uznawana na arenie politycznej przez rzady inny krajow nie oznacza ze uznawaly one istnienie tajnych policji, ogrniczajacych swobode zycia zwyklych obywateli..co ty za pierdoly piszesz!! Nikt nikogo do SB na sile nie pchal...poza tym czlonkami tej organizacj byli lub stawali sie osoby zufane i oddane rezimowi komunistycznemu...o tym to chyba dzieci wiedza... Do tego masz czelnosc, w kwesti obnizania im emerytur(nie mowie tu o kompletnym ich tego pozbawianiu, przeciez musza z czegos zyc) mowic o standardach DEMOKRATYCZNYCH!! :)))) Czlowieku!! z jakiej planety ty jestes??
Podaæ ich nazwiska.
Pewnie po to ich dali ¿eby sfa³szowaæ wyniki. A która to komisja?? Zobaczymy kto w niej wygra :)
Tadeusz, nawet nie wiesz jak bardzo jeste¶ zmanipulowany dawn± propagand± - do tej pory. A¿ niewiarygodne. No ale có¿, do tej pory w Rosji wielu ludzi uwielbia Stalina, wiêc co siê dziwiæ...
fani sb - zapominacie o jednym. aby by³o przebaczenie musi byc wina i skrucha.
Go¶æ • Pi±tek [29.10.2010, 20:30] • [IP: 93.94.185.***]Gorszych g³upot nie czyta³em.
kurszewska ze swoj± wypowiedzi± niech siê schowa bo poluj± na...
Czyli bez zmian :) Komuna w Polsce upad³a niby 21 lat temu, ale w ¦winouj¶ciu, które przecie¿ i tak w Polsce nawet nie le¿y - czerwone ¶wienie dalej maj± siê dobrze. Wszak nawet nasz aktualny w³odarz ma wytatuowany sierp i m³ot na sercu.
Prawem czlowieka jest wybaczac, ale i pamietac!Pamietam co to bylo SB, pamietam PZPR, pamietam krzywdy ktore mi i wielu innym ludziom wyzadzili, i ta pamiec nie pozwala mi zapomniec!Pamietam na plecach uderzenia palek, , gumowego przedlozenia konstytucji''jak to za kumuny sie nazywalo.do dzis nie doczekalem sie slowa przepraszam!Dzis ci sami LUDZIE?sa u szczytu wladzy i nam chca mowic co to jest demokracja, jeszcze minie troche czasu a uslyszymy ze to oni walczli o WOLNOSC!!zrobmy wszystko aby 21 listopada byl poczatkiem zmian w NAWSZYM MIESCIE.Pamietajcie o historii i mam prosbe abyscie poszli na wybory i pogonili od koryta bylych?czlonkow PZPR, SB, milicji, ktorzy czynnie zwalczali opozycje demokratyczna!!CZAS NA ZMIANY.Swinoujscie na to sobie juz dawno zaslozylo!!
c.d nasze miasto rozwija sie za wolno jak na swoje mo¿liwo¶ci.wszyscy wa¿ni tego ¶wiata bojkotuj± nasza w³adze bo nikt nie chce miec do czynienia z aparatczykami pzpr.CDN
Swinouj¶cie rozwija sie jak ca³a Polska. szkoda tylko ze tak wolno
Podziêkujmy Ko¶ció³kowi za sadzanie prominêtnych czerwonych ¶wiñ w pierwszych ³awkach. Patrz : Jan Fasola, Ponton i wielu innych, no ale oni s± przy w³adzy i to siê tylko Ko¶ció³kowi liczy, fa³sz, ob³uda i zak³amanie.
tak, a teraz to indoktrynuj± dzieci, ale w ko¶ciele
''precz z komun± esbekami milicjantami i ca³± band± tamtych lat !! '' OK! Powiedz mi co teraz robisz a co przedtem robi³e¶?? Bo ja pracujê ca³y czas dla POLSKI od ponad 40 lat i widzê, ¿e ¦winoj¶cie siê rozwija.Ooo!!
Do go¶cia IP 80245187 Jeste¶ k³amc±, W Liceum Ogólnokszta³c±cym im Mieszka I w Swinouj¶ciu nigdy nie istnia³a jaka¶ organizacja HSPS. Proszê sprawdziæ w dokumentach szkolnych i harcerskich.
mam mieszane uczucia...
1000 szkó³ na 1000lecie oraz 1000 osób do wiezienia za poglady poltyczne.Teraz tez wam sie to marzy, bo jak sami SDOwcy mówicie opozycja wam przeszkadza wiêc pozamykac.to sa wasze marzenia.
Nie wazne kto, jak glosuje. Wazne kto liczy glosy. Josif Wissarionowicz Dzugaszwili
Czytaj±c te brednie niedouczonych moralistów, nale¿y jednoznacznie stwierdziæ, ¿e w ¦winouj¶ciu jest bardzo zle! Grupa ludzi, którzy nic w ¿yciu nie zrobi³a dla tego m iasta, ma najwiêcej do powiedzenia!Bzdury wyssane z brudnego palucha, za¶miecaj± ten portal!Sk±d nagle wziê³o siê tylu" patriotów'? Powy³azi³o to z nor i zadymionych i brudnych mieszkañ i pluje na lewo i prawo! Puknijcie siê w te zakute ³by! ¯adna z osób wymienionych i opluwanych, nie jest i nie by³a przestêpc±! To ludzie, którzy mieli to szczê¶cie, lub nieszczê¶cie ¿yæ i pracowaæ w tamtym okresie! Dla ociemnia³ych i niedouczonych bazgro³ow, musi byæ jasne, ¿e ani Sb, ani milicja nie by³y organizacjami przestêpczymi!By³y to s³u¿by powo³ane przez pañstwo, uznawane przez ca³y ¶wiat! Na temat SB i ich emerytur, nieprawnie im zabranych, lub obni¿onych, nie radzê zabieraæ g³osu! Trybuna³ a Strassburgu nied³ugo rozpocznie przywracanie im bezprawnie zabranych ¶wiadc\zeñ.Oni zostali ukarani zbiorowo, co nie mie¶ci siê w kanonach pañstw demokratycznych.Radzê wzi±æ co¶
precz z komun± esbekami milicjantami i ca³± band± tamtych lat !!
Ale o czym wy mówiciewystarczy sie dobrze rozejrzeæ byli milicjanci sa wszedzie, w Banku w taksówkach w Agencjach ochrony na parkingach masa ci ich jest. I nie do¶c ¿e, mendy maja niez³e emerytury to jeszcze zabieraja wakaty normalnym ludzia, chanba i wstyd ale cu¿ poradzic biedny wyspiarzu u nas na wyspie totalnej porazki to nagminne i nie tylko, i nie ma nikogo co by im sie do dupy dobra³ i to jest straszne!!
Podaæ siê do dymisji
Czy¿by epidemia be³kotu i nienawi¶ci jaki stworzy³ PiS i PO, dotar³a siê do ¦winouj¶cia. BRAWO!!
no i teraz juz wiadomo kto wygra wybory...
Jeden z lektorów powiedzia³ " wszystko siê zmieni dopóki umrze ostatni cz³owiek urodzony w XX w i to jest to bardzo trafne" ¿yczenie"
No jak juz tak sobie piszemy to ulubionym i wiecznie szwendajacym sie po czerownych siedzibach byl niejaki fotograf Andrzej Ryf. Jakie to piekne ze teraz wszyscy zapominaja gdzie byli i co robili np. Pan Plucinski:)
PARTYJNY BE£KOT TO NIE INFORMACJA
Obywatele ¦winouj¶cia na zawsze wdziêczni weteranom ZOMO i SB.
A jaka jest ró¿nica miêdzy ho³ot±, czarn± która rz±dzi³a przez stulecia (s± kraje na które maj± wp³yw do dzisiaj), brunatn±. która rz±dzi³a przez 13 lat i podpali³a ¶wiat, stworzy³a doktryn± o wy¿szo¶ci rasowej. Czy czerwon± która rz±dzi³a 75 lat i wprowadza³a ob³êdne doktrynê u siebie i w podbitych narodach podzia³u na klasy.Która wiêcej na przestrzeni dziejów wymordowa³a pali³a na stosach (procesy czarownic)Wojny krzy¿owe Wymordowanie narodów.Wiêc z t± ¶wiêto¶ci± KK to ostro¿nie. Odno¶nie Agatki to jak by³ realny socjalizm to pieszo pod stó³ wchodzi³a. Fakty ¿e za czerwonych odbudowano ¦winouj¶cie z gruzów, pobudowano zak³ady pracy- 1000 szkó³ na 1000, lecie zlikwidowano analfabetyzm , powszechna s³u¿ba zdrowia (ocet i musztarda zaczê³y siê wtedy jak by³y strajki) porównajcie oba 20 lecia, to czerwone i to obecne.To bêdzie ciekawe.Mo¿e to wp³ynie na wasz± decyzjê w wyborach.
pani lech druga z prawej na trybunie w pierwszym rzedzie.
Lechowa - druga od prawej, wówczas chyba naczelna propagandy PZPR
Chichot historii ?! Czy temu cz³owiekowi zarzucono dzia³ania niezgodnego z prawem? Dopu¶ci³ siê przestêpstw, za które by³ skazany ? Je¿eli nie, to wypowiadaj±cy dopuszczaj± siê czynów niemoralnych. To, ¿e by³ pracownikiem SB czy Milicjantem - praca jak ka¿da inna. Czy teraz s± inne s³u¿by? nie tylko inaczej siê nazywaj±. Pani Ireno - na siebie najpierw nale¿y popatrzeæ.
Rêce opadaj±... No slów nie ma do jakiego stopnia jeste¶my skorodowani...
Ale jajca :-) WSTYD i tylko WSTYD !!
Takiego zasyfia³ego info ju¿ dawno nie by³o :-(
Wystarczy zobaczyæ kto startuje z czerwonej listy. Same stare komuchy powy³azi³y z dziur, policjanci, bankierzy itp. Co oni chc± zmieniæ? Biznesy zrobiæ. M³odych nie dopuszcz±, bo jeszcze faktycznie co¶ by siê zmieni³o...
Czy naprawdê nie ma ju¿ o czym pisaæ? Czy nie ma wa¿niejszych spraw dotycz±cych miasta i jego mieszkañców?
Bo zawsze dobrze to wiedzialem, ze jest na swiecie taki ktos!;]A
A zatrudnienie w UM piêciu by³ych politycznych to jak nazwaæ? Najlepszy to ten fachowiec-polityczny kanalizator.
Pani L. jest ponadczasowa- ma klasê, ¿yciow± m±dro¶æ i umiejêtno¶æ rozmawiania z ka¿dym. Poza tym wygl±da coraz lepiej, na przekór up³ywowi lat.
"i jaj zwykle najgorszy jest dziennikarz, który o tym pisze. A pan SB który gnêbi³ ludzi niech liczy g³osy i kontroluje demokracjê. W g³owach siê niektórym ju¿ pomiesza³o!!" Trafna uwaga. Ale takie jest ¦winouj¶cie... SB-ek dobry, dziennikarz, który pisze, ¿e SB-ek to SB-ek - jest z³y. ODLOT.
Wstyd panie Orlik! Zastanawia mnie tylko, co p.Orlik chcia³ uzyskaæ publikuj±c ten artyku³?Kto stoi za tym?
Kto rz±dzi ¦winouj¶ciem.Po prostu rodzinne klany, spu¶cizna po Ubeckich bandytach.Nie ma nikogo kto by ponosi³ odpowiedzialno¶æ, wszyscy czy¶ci z Pontonem na czele.A ho³ota nied³ugo poleci za komun± bo im ¶cie¿ki rowerowe pobudowa³a za unijne pieni±dze.¯enada i u¶miechy tej zgrai z czerwonego ratusza.To koniec tego miasta i kraju wiêc trzeba wybieraæ.A mia³o byæ tak piêknie
To ju¿ wstyd!! Czerwoni co kiedy¶ m³ócili pa³ami niewinnych teraz chc± do koryta - a takiego walca !!
Skandal w domu Wielkiego Janusza !
Stalin mia³ racje wynik siê liczy tak by³o wtedy i jest teraz do koryta po trupach.
Pani Agatowska jak zwykle pieknie mówi kiedy¶ SB technicznie bi³o demistrantów.razem z zomo, ale dla pani to tylko sprawy techniczne dla utrzymania wladzy.Podobnie jak dzisiaj
Wstyd panie Orlik! Zastanawia mnie tylko, co p.Orlik chcia³ uzyskaæ publikuj±c ten artyku³?Kto stoi za tym?
Która to Pani Lech ? ;)
wolna Polska - smiechu warte ZENADA !!
i jaj zwykle najgorszy jest dziennikarz, który o tym pisze. A pan SB który gnêbi³ ludzi niech liczy g³osy i kontroluje demokracjê. W g³owach siê niektórym ju¿ pomiesza³o!!
towarzyszka Janina Lech wiecznie zywa. Zdjecie super.
Kiedy¶ Stalin powiedzia³, ¿e nie wa¿ne kto g³osuje, wa¿ne kto g³osy liczy...
KOGO widaæ na zdjêciu?
KARAÆ SB! ZABIERAÆ EMERYTURY, WSZYSTKO ! NIE PO TO PRAWDZIWI POLACY WALCZYLI O WOLN¡ POLSKE BY TE GNITY ¯Y£Y TERAZ DOSTATNIE!
walcie tymi baranimi lbami w mur a i tak wygra Zmur i oto chodzi
Dok³adnie to nie lejba kohne jest winny tylko ten zdrajca i * tadeusz mazowiecki. Za grub± kreske powinien poleciec prosto na krzeslo dziad obrzydliwy.
Do SB to jeste¶cie chyba przyzwyczajeni.
189..wspó³czuje decyzji, niekoniecznie SB by³o wykszta³cone raczej zidotrynowane a to nie jest wykszta³cenie, w pisie sa ludzie wkszta³ceni tez, chyba wiecej i lepiej jak w pozosta³ych partiach, widac to po b³edach jak pisz± na portalu jak mato³y!!
Brawo p.Agatowska, jedyna normalna w tym gronie ¶wiêtoszkowantych radnych, co to swoich wad nie widz± ale innych by obrzygali tylko dlatego ¿e nie sa" ich". Dobrze ¿e sa ludzie, którzy potrafi± oddzieliæ przesz³o¶æ, wybaczyæ i patrzeæ do przodu. Takie wtedy by³y czasy a dzisiaj kanalii jest wiêcej ni¿ wtedy!
Wolê SB ni¿ PIS - lepiej wykszta³ceni i bardziej rozumni.
dla mnie ogladanie tej fotografi to jest traumatyczne prze¿ycie i staraszne wspomienia, przymusu bycia na tych pochodach kadrowa czyta³ z listy jak ktos nie przyszed³ to nie dostawa³ premi i mia³ przez rok pozamiatane, o matko nigdy wiecej!!
widocznie wczoraj debata za dobrze wypad³a Micha³owi Sutyle ze sie nagle Lachowska z Or³a Cieniem zgadali.
Go¶æ • Pi±tek [29.10.2010, 13:56] • [IP: 80.245.183.***] i nie rozumiem czemu znizasz sie do jej poziomu, wiadomo ze syte koryko na 4 lata w osirze na nia i czeka to musi cos mówic.
nie wazne kto g³osuje. .wazne kto liczy g³osy..to prawda, wiec po co mam i¶c i walic g³upa wrzucaæ kartke..a potem bedzie jak poprzednim razem g³osowa³o 23%..a p.zmurkiewicz otrzyma³ 7000 tys.g³osow, to pytam siê skad one sie wziê³y...bo ktos dobrze liczy³, a pani sêdzia to ta pani co m±¿ pracuje w urzêdzie. .jak ktos wie to prosze napisac??
wstyd, ¿e jeszcze s± miejsca dla nie odpowiedzalnych
WALESA...DOBRE SOBIE...
Lejba-Wa³êsa nie móg³ bo sam by³" Bolkiem" robi³ co mu kazano, wina za ten stan rzeczy ponosi Mazowiecki i gruba kreska..niestety!!
Pier... czerwone byd³o !
jestem za SB
to taltajstwo powinien pogonic wa³esa teraz to pozamiatane byli SBcy i lojalni komunisci siedz± na wysokich sto³kach we wszystkich partiach taka prawda kochani
Fajne zdjêcie.I wiecznie ¿ywa pani Janina L...
p.¦liwiñski chce jak wygra wybory zlikwidowaæ rehabilitacjê w Rusa³ce dla mieszkañców ¦winouj¶cia bo mówi ¿e ma za nas za ma³e pieni±dze.Przez p.Kurszewsk± nasze dzieci musza szukaæ pracy po ¶wiecie, bo procesowa³a sie i o¶miesza³a wybudowanie SPA w ¦winouj¶ciu
@Go¶æ • Pi±tek [29.10.2010, 12:51] • [IP: 88.156.234.***] piszesz, ¿e co z tego ¿e nale¿a³, ¿e przecie¿ takie by³y czasy. Co¶ ci powiem, chyba sam swoje sumienie w ten sposób uspokajasz, czasy by³y wspania³e dla gnid a nie dla porz±dnych ludzi. Je¶li kto¶ by³ naprawdê porz±dny to i te czasy porz±dnie prze¿y³. Ale je¶li kto¶ mia³ parcie na w³adzê, chcia³ koniecznie mieæ stanowisko, awansowaæ, robiæ karierê, podlizywaæ siê w³adzy, no to niestety, co¶ za co¶, ale nie gadaj teraz bzdur, ¿e" takie by³y czasy", bo obra¿asz miliony Polaków, którzy te czasy prze¿yli godnie i nie skalali siê np. prac± w SB i przes³uchiwaniem i zastraszaniem swoich rodaków.
Jak siê nazywa ten delegat RAS-u?
NA WYBORY, nie dajcie innym wybieraæ za Was!
¦wiête s³owa NA WYBORY, NA WYBORY, NA WYBORY NA WYBORY, NA WYBORY, NA WYBORY i pogoñmy to towarzystwo wzajemnej adoracji z magistratu, a jak nie pójdziecie to i tak mo¿e siê okazaæ ¿e g³osowali¶cie ZAOCZNIE rêkoma manipulantów, których mamy sporo
Je¶li to pan Bogdan P., to przypominam sobie jak siê stawia³ w obronie ¿mura i kandydowa³ od lat z listy sld ? to nic nowego nie wniesie, a nawet mo¿e szkodziæ.
TREPOLAND!!
rezygnuje z takich wyborów
.."co z tego ze byl" !!??. ..ludzie czy wy macie w glowie kasze zamiast mozgow!! Kiedys sluzyl moskwie, a teraz sie nagle odmienil jest wielkim patriota i chce jak najlepiej dla nas Polkow?? Ogarnijcie sie troche! Pogonic to talatajstwo jak najszybciej nim bedzie zapozno...
DO MROZKA wyborcy PiS te¿ bêd± mieæ" mieszane uczucia" jak siê dowiedz± o wyroku SR w ¦winouj¶ciu z 17 maja 1985 roku.
Go¶æ • Pi±tek [29.10.2010, 13:14] • [IP: 83.20.15.***] Nie" sierpen i m³otem", tylko KARTK¡ WYBORCZ¡. Musimy i¶æ do wyborów i przegnaæ te kanalie. RAZ NA ZAWSZE!
Minê³o 20 lat jak skoñczy³ siê realny socjalizm... czy teraz wam to czego¶ nie przypomina. .. za ubieg³ego systemu mszczono siê - kto by³ w AK ten nie mia³ prawa zajmowaæ stanowisk (szczególnie do roku 1957)...mia³ plamê w ¿yciorysie.
Sk³ad kandydatów na prezydenta jest jeszcze gorszy. Polowa z nich powinna mieæ prokuratorskie zarzuty.
Ta informacja ma zniechêciæ mieszkañców do pój¶cia na wybory, na czym skorzystaj± komuchy. Nic g³upszego, jak powielenie na swoim portalu tej orlikowo-trynonowej" informacji" Ryfczyñski nie móg³ zrobiæ. Przys³u¿y³ siê ¿murowi, z którym (podobno) ma na pieñku. Do polityki trzeba mieæ przede wszystkim G£OWÊ.
nie wa¿ne kto g³osuje, wa¿ne kto liczy g³osy
i co z tego ?
agatówna we¼ siê zamknij ! nie bêdziemy siê skupiaæ na przesz³o¶ci to mo¿e wybaczmy te¿ hitlerowcom ! brak mi s³ów na twój poziom.
no to naprawde afera :D a ksiêdza w komisji nie ma ?? :D
A p. Pomieczyñski to kto. Ilu ludzi na si³ê zapisa³ do ZMP w, , ODRZE" i ten piêkny ¿yciorys, choæ nie prawdziwy.I wcale mi nie chodzi o kasê ale poco przyozdabia siê w cudze piórka, jak takiemu wierzyæ jak On ju¿ na wstêpie k³amie.A jeszcze nie zacz±³.
By³ w SB.Co z tego.?pamiêtaj, ¿e w SB te¿ pracowali porz±dni ludzie.Resztê sam sobie dopowiedz oczywi¶cie jesli jeste¶ inteligentny, a my¶lê ¿e jeste¶.
nie wa¿ne kto g³osuje, wa¿ne kto liczy g³osy
Co z tego ze byl w SB? Jego sprawa nic wam do tego, fucha jak kazda inna.
Ten wywiad udziela³ orlikowi chyba Mo¿ejko agitator
a co to za porównanie ¿e ksi±dz gwa³ci. I jeden i drugi to ¼li ludzie. Cz³owiek który innych poni¿a³, przes³uchiwa³, gnêbi³ nie powinien mieæ takiego stanowiska!! ludzie przecie¿ to jaki¶ koszmar... Co maj± powiedzieæ ci którzy byli jego ofiarami, ich rodziny...
Ale WSTYD(')
No i co z tego ¿e by³ w S³u¿bach ??/
ma³o tego, ¿e z listy SLD startuje ca³a gromada partyjnych SLD-owskich urzêdników (tego na tak± skalê jeszcze nie by³o od momentu wolnej Polski) to jeszcze byli wspó³pracownicy SB w Komisjach Wyborczych - tego chyba za wiele.
Raz sierpem raz m³otem czerwon± cho³otê !
"By³ego funkcjonariusza SB, który przyzna³ siê do wspó³pracy..." - redaktorku, my¶l, co piszesz. Funkcjonariusz SB, to zawodowy oficer organów bezbieczeñstwa, a do wspó³pracy przyznaæ siê mo¿e jedynie TW, czyli po naszemu kapu¶, który czêstokroæ w tamtych czasach i równie¿ potem, chodzi³ w glorii opozycjonisty i mêczennika prze¶ladowanego przez PRL.
NIECH JUZ TA AGATOWSKA SIE NIE WYPOWIADA NA TEN TEMAT ONA JUZ WSZYSTKIM ROZUMY POZJADALA
Zapomnia³em siê podpisaæ pod wpisem [29.10.2010, 11:53] • [IP: 80.245.188. Ale ciekawa sytuacja wytworzy³a siê w komitecie wyborczym Pis-u, ale o tym pó¼niej jak oficjalnie og³osz± listê kandydatów, tam jest folklor...
Kompetentny fachowiec, starannie donosi³, prze¶ladowa³, przes³uchiwa³. Sympatyczny sympatyk SLD jak twierdzi Joanna Agatowska, wzór dla pozosta³ych. Czy ona ma w domu lustro ?
no i co z tego ?? jak ksiádz gwalci dzieci to jest OK jestescie popapranicy i tylko pOLACY przez male p
proponuje wejsc w google i. ..Lista Wildstaina...i wszystko w temacie!!
oj joj wielkie mi co SB dajcie ju¿ z tym spokój, to trzeba patrzeæ na cz³owieka a nie na partie. Je¿eli nale¿a³ to co?? takie by³y czasy?? i skoñczmy dzielenia ludzi na partie. Patrzmy na cz³owieka.
oooo same znajome twarze, sekretarz propagady, esbek, co w czasie stanu wojennego czyta³ listy na poczcie, milicjant, nauczycielka...sami swoji...poprostu ci ludzie nie maja za grosz honoru!!
GUTEN TAG
Hinc ten ubek,
A czym ró¿ni siê s³u¿ba milicjanta lub ¿o³nierza przed 90 rokiem i teraz - mo¿e tym, ¿e kiefdy¶ chuliganeria trochê siê tej milicji ba³a. Ale zarêczam wam, ¿e bandziory, pedofile, zabójcy, gwa³ciciele byli tacy sami przed 90 rokiem jak i teraz - i wtedy i teraz nale¿a³o ich z³apaæ i posadziæ. Odwalcie siê od tej milicji czy policji - ró¿nica ¿adna, raz na zawsze, bo to donik±d nie prowadzi. Ciekawe, ¿e sêdziów i prokuratorów siê nikt ni eczepia, a oni ¶cigali i s±dzili tych, co ich ta pogardzana milicja po³apa³a. Ciekawee !!
Szuje na bakier kiedys z prawem niby w imie prawa WSTYDZCIE sie koryto jednak wazniejszcze NAPIETNOWAC ich!!
W wolnej Posce ten cz³owiek by³ radnym pomimo swojej przesz³o¶ci znanej przez wyborców zdoby³ ich zaufanie. Teraz odgrzewa siê stare kotlety, ale ten portal z tego s³ynie. Ludzie opamiêtajcie siê, bo ten kraj nie zas³uguje na poziom rynsztoku.
powinni zrobiæ naukowcy profil psychologiczny ludzi garni±cych siê do polityki
Go¶æ • Pi±tek [29.10.2010, 12:00] • [IP: 95.129.228.**] a co tacy funkconariusze mog± wiedziec o prawie?? szczerze mowiac nie maja moralnego prawa sprawowac funkci publicznych. jesli chodzi o wyroki juz dawno dla tych ludzi sa przedawnione wiec moga podskawiwac i smiac sie nam w twarz. szkoda gadac
osoba nr 4 wymieniona przez Kogo¶ poni¿ej-Czes³aw H.by³ nauczycielem w LO im.Mieszka.Obowi±zkowo, pod gro¿b± postawienia oceny niedostatecznej ze swojego przedmiotu(plastyka lub zajêcia techniczne)ZMUSZA£ uczniów swojej klasy(mojej)do zapisania siê do HSPS!Rozszyfrujê skrót-Harcerska S³u¿ba Polsce Socjalistycznej!Proszê nie myliæ z ZHP!Do niedawna w mojej szafie wisia³ mundurek w kolorze be¿owym z bia³o-czerwon± krajk±...na pami±tkê tamtego mobingu.Bo oczywi¶cie argument nauczyciela o pale z przedmiotu by³ nie do odrzucenia...Ciekawe, czy co¶ siê zmieni³o...
podajcie jego nazwisko...skoro jest dumny z siebie, karaluchy wychodza coraz bardziej
Pani Kurszewska równie¿ ubabrana jest wys³ugiwaniem siê re¿imowi PRL -poprzez pracê w administracji. Je¶li milicjant nie zosta³ skazany przez s±d podobnie i wym, Pani -mog± czuæ siê moralnie czystymi.Do czasu PIS ich zat³ucze.
Ludzie opanujcie sie jak bêdziemy sobie wypominac dawne czasy to nigdy a przenigdy w tym naszym kraju nie bedzie dobrze. A ludzie którzy lubia sie ci±gle k³ocic , to proponuje przepedzic ich przez pustynie aby i troche w gard³ach zasch³o.
Do Go¶æ • Pi±tek [29.10.2010, 11:22] • [IP: 83.25.166.**] Je¿eli znasz takie osoby o których wiesz ¿e s± nie w porz±dku to napisz imieniem i nazwiskiem i sam siê podpisz czytelnie z imienia i nazwiska i nie oskar¿aj niewinnych ludzi.
W sk³ad Miejskiej Komisji Wyborczej w ¦winouj¶ciu wchodz±: 1.Barbara Cegielska-Jackowska – Przewodnicz±ca Komisji (Sêdzia S±du Rejonowego w ¦winouj¶ciu), 2.Bogdan Piotrowski – Zastêpca Przewodnicz±cej Komisji, 3.Ryszard Churawski – Cz³onek Komisji, 4.Czes³aw Hinc – Cz³onek Komisji, 5.Kamila Mazurek – Cz³onek Komisji, 6.Ma³gorzata Oczki – Cz³onek Komisji, 7.Regina ¦witalska – Cz³onek Komisji.
A trzecia z prawej to znana do dzi¶. ..wychowawczyni m³odzie¿y... Jak sie z tym czujecie?Co dla nas oznacza odzyskanie niepodleg³o¶ci, a mo¿e to tylko" przybli¿enie metafory"?
Podajcie listê osób zasiadaj±cych w komisji wyborczej.
Ludzie aktywni spo³ecznie istniej± w ka¿dym systemie politycznym. I bardzo dobrze ¿e s±
Hañba. A Agatowska redukuje znaczenie Komisji Wyborczej do. ..techniki; to immoralizm. Koñczcie dzia³alno¶æ, wstydu oszczêd¼cie.
A kogo desygnowa³o PO i PiS, chcia³bym us³yszeæ pe³nym zdaniem, ca³o¶æ tematu a nie tylko wyborcz± peplanine?
a na listach wyborczych czy nie znajduja sie byli pijacy z zabieranymi prawojazdami, osoby zredukowane z zak³adów pracy za lenistwo, emeryci wojskowi, osoby toksyczne i konfliktowe które zmarnuja pracê ka¿dego samorz±du
zgodnie z jakas tam ustawa byli funkcionariusze nie moga pelnic funkcji publicznych chyba. ale wygadana pani zaradna smiech na sali oficer sb i zgodnosc z prawem, nie daje to nic do myslenia prawda??
To jest ca³a prawda o jako¶ci moralnej lewusów.Nie skupiaæ siê na przesz³o¶ci mówi Agatowska.Jasne, zapomnieæ chcecie jak najszybciej jak d³awili¶cie i ¶cigali¶cie tych, co walczyli o demokracjê, bo teraz kiedy ju¿ jest to czerpiecie z niej pe³nymi gar¶ciami.Zero pokory.Nie wybierajcie wiêcej tego pokroju ludzi, bo to wstyd na ca³± Europê!
TO TYLKO ¦WIADCZY O STANIE ¦WIADOMO¦CI LUDZI W ¦WINOUJ¦CIU! St±d ¿muras ci±gle okrada ludzi nie oddaj±c za czynsze, przedszkola i parkingi!
£o jezu jezu. Sodomia, Gomoria i Armagiedon, panie.