POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [24.10.2010, 11:19:38] • Świnoujście

Platforma Obywatelska zaprezentowała swoich kandydatów do samorządu

  Platforma Obywatelska zaprezentowała swoich kandydatów do samorządu

fot. Sławomir Ryfczyński

Dariusz Śliwiński – jako kandydat na Prezydenta Świnoujścia oraz 42 kandydatów na radnych zaproponowała Platforma Obywatelska mieszkańcom Świnoujścia. Oficjalna prezentacja wszystkich osób rekomendowanych przez partię odbyło się w sanatorium „Światowid”. Najważniejsza była jednak mowa jaką wygłosił Dariusz Śliwiński, którego partia rekomenduje na szefa przyszłego samorządu.

Pierwsze publiczne wystąpienie w roli kandydata na prezydenta Dariusz Śliwiński poświęcił przede wszystkim uzasadnieniu koniecznych zdaniem jego i partii zmian w mieście. Zgodnie z jego opinią zmienić powinny się nie tylko nazwiska ale przede wszystkim sposób sprawowania władzy samorządowej, filozofia zarządzania miastem. Jako pierwsze największe niebezpieczeństwo jakie grozi Świnoujściu przy końcu obecnej kadencji to perspektywa katastrofalnego zadłużenia miasta. Kwota ta wzrosła w ciągu trzech ostatnich lat do poziomu 68 milionów złotych.
-„Na dalsze zwiększanie tej kwoty nie możemy sobie już pozwolić”- podkreślił.



Zdaniem Śliwińskiego, zasadniczym zmianom w ciągu najbliższych czterech lat powinna też ulec filozofia sprawowania władzy w mieście. Samorządowcy wybrani z woli mieszkańców powinni nie rządzić lecz pełnić służbę. Dlatego –jak głosi jeden z punktów wyborczego kandydata P.O.- „w latach 2010-2014 priorytetem będą inicjatywy społeczne o lokalnym oddziaływaniu”. W przedstawionym programie Dariusz Śliwiński położył także nacisk na przejrzystość i praworządność w samorządzie oraz bezpieczeństwo. Świnoujście ma stać się przyjazne turystyce i sąsiadom, miejskiej zieleni, gospodarce, inwestorom i inwestycjom.

  Platforma Obywatelska zaprezentowała swoich kandydatów do samorządu

fot. Sławomir Ryfczyński

Na spotkaniu w „Światowidzie” pojawił się też burmistrz Międzyzdrojów. Leszek Dortosz zadeklarował współpracę z przyszłymi władzami Świnoujścia w zakresie promocji, turystyki i wspólnych projektów. Zarówno kandydaci z ramienia P.O. jak i burmistrz naszych sąsiadów są zdania, że najwyższa pora na stworzenie wspólnymi siłami infrastruktury turystycznej wzdłuż wybrzeża na granicy naszych gmin.

  Platforma Obywatelska zaprezentowała swoich kandydatów do samorządu

fot. Sławomir Ryfczyński

Z poparciem dla kandydatów P.O. w najbliższych wyborach samorządowych przyjechał w sobotę do Świnoujścia ze Szczecina poseł P.O. Arkadiusz Litwiński.



W wyborach 21 listopada Litwiński będzie ubiegał się o stanowisko prezydenta Szczecina. Jego zdaniem Świnoujście i Szczecin jako dwa najważniejsze porty regionu Zachodniopomorskiego nie powinny ze sobą konkurować ale raczej wspólnie stanowić konkurencję dla innych bałtyckich baz. Taką właśnie gospodarczą koalicję chcą stworzyć samorządowcy P.O.

  Platforma Obywatelska zaprezentowała swoich kandydatów do samorządu

fot. Sławomir Ryfczyński

Gwarantem tego i innych porozumień – o ile taka będzie wola świnoujścian – zostanie Dariusz Śliwiński. Kandydat PO na prezydenta miasta ma 43 lata. Z żoną – Julitą wychowują cztero-letniego synka Mateusza. Śliwiński ukończył studia na Wydziale Budownictwa Politechniki Lubelskiej oraz studium przedsiębiorczości Lubelskiej Szkoły Zarządzania. Był m.in. dyrektorem kontraktu na budowie polsko-niemieckiej oczyszczalni ścieków w Świnoujściu. Prowadził też przygotowania do podobnej inwestycji w Szczecinie. Od 1999 roku przez trzy lata zarządzał Zakładem Wodociągów i Kanalizacji w Świnoujściu. Był przedstawicielem inwestora na budowie i modernizacji szpitala miejskiego w Świnoujściu. Od 2008 zarządza spółką Uzdrowisko Świnoujście S.A.

Nazwiska wszystkich kandydatów do Rady Miasta rekomendowanych przez P.O. znajdziecie państwo w osobnym artykule już wkrótce na naszej stronie!

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 247, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-247 z 247

Gość • Środa [06.12.2017, 20:58:34] • [IP: 92.42.114.**]

Żmurkiewicz jest najlepszym kandydatem-nie musi kombinować, jest stabilny, wie jak i co.Nowe wilki będą szarpały co można i ile się da.Wszędzie gdzie ten kandydat się pojawił dobrze było tylko kolesiom, jak zostałby (odpukać) to odchudzi wszelkie zarobki, bo oszczędności u niego nie w usprawnieniach tylko w kieszeniach i sile fizycznej maluczkich.

Lady • Sobota [30.10.2010, 10:48:14] • [IP: 80.55.147.**]

Darku masz mój głos i moich bliskich. Trzymaj się

Gość • Piątek [29.10.2010, 20:16:05] • [IP: 202.99.125.***]

kowalski !!

Gość • Wtorek [26.10.2010, 21:04:10] • [IP: 80.54.123.**]

chcem takiego mlodego fajnego prezydenta...

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 23:26:41] • [IP: 80.245.178.**]

Świnoujście razem ręka w rękęz Międzyzdrojami! To tak można? Panie Żmurkiewicz, Panie Pomieczyński i Panie Szczodry co" panowie" na to?

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 17:42:51] • [IP: 83.25.183.***]

wszyscy się bardzo wystraszyli i teraz tak jak PO nikt nie chce tunelu w Świnoujściu tylko w Gdańsku

Puma • Poniedziałek [25.10.2010, 15:43:22] • [IP: 178.238.255.**]

Widze, ze SLD się bardzo przestraszyło Pana Dariusza i bardzo dobrze, ale te komentarze na teamt wygladu to moglibyscie sobie Panstwo podarowac bo to jest zwykle chamstwo. Głosujmy na PO i Pana Śliwińskiego czas na zmiany LUDZIE OBUDŹCIE SIĘ!!

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 13:52:16] • [IP: 93.94.186.**]

Popieram ludzi z głową i sercem - takich jak oni.

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 11:14:49] • [IP: 83.21.73.*]

NIE Szczodry, NIE Żmurkiewicz i NIE Pomieczyński !!

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 10:04:06] • [IP: 178.238.249.**]

Szczodry miał swoje 8 lat.Naknocił w dziedzinie za którą odpowiadał.Latami trzeba będzie to odkręcać.Wystarczy już.Zresztą plotka gminna niesie, że startuje żeby zwiększyć swoją wartość do późniejszej układanki ze Żmurkiewiczem.Tak już było 4 lata temu.Kto rzeczywiście chce pozytywnych zmian w mieście na pewno na tych co dzisiaj u władzy a kandydują na prezydenta, nie zagłosuje nigdy.

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 10:01:25] • [IP: 217.97.193.**]

142, , człowieku zastanów się to jest taki wybór...dzuma czy cholera!!

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 09:56:09] • [IP: 79.162.142.***]

Tylko Szczodry. Jedyny nadający się na to stanowisko. Dość partyjnych karierowiczów.

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 09:51:17] • [IP: 93.94.186.**]

Bez cienia wątpliwości popieram ich. Unia Szczecin -Świnoujście - Miedzyzdroje. Tego jeszcze nie było. Dla szwagrów z sld nieosiągalne, a takie proste, wręcz banalne.

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 09:26:53] • [IP: 93.94.186.**]

Myślę że Rafał Pusz i Dawid Szymański mają szansę wejść do Rady Miasta.Są młodzi i nie skażeni partyjniactwem.Trzymam kciuki za Was chłopaki!!

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 09:15:28] • [IP: 217.97.193.**]

jeżeli zona tego pana pracuje w urzedzie miasta to jest to mobing to teraz juz rozumiem dlaczego pewna radna z peło tak broniła mobingu.no ale oni juz tak maja u kogos widzą słomkę w oku u siebie belki ustalili sobie ze dostana dotację dla parti miedzy innymi z naszych podatkow nigdzie na swiecie by tego nie zrobili wtedy kiedy jest takie bezrobocie, dzieci chodzą głodne i bez odpowiedniej odzieży emeryci nie mają na podstawowe leki, byle hieny cmentarne i kolesie mieli się dobrze, czym się roznią od sld niczym a wprost przeciwnie, no może ci z sld są mniej chamscy, nigdy peło rozdali i zrujnowali kraj pogonic ich nigdy wiecej peło!!

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 09:08:39] • [IP: 83.25.183.***]

niech mnie ktoś zachęci do głosowania na emeryta wojskowego z listy PO który ma partyjną posadę w uzdrowisku, emeryturę i teraz chce trzecią pensję z urzędu, może ktoś ma jakieś argumenty

ryynio • Poniedziałek [25.10.2010, 08:50:02] • [IP: 83.249.16.***]

to drugi Tusk, wychidzony...pewnie tez gra codziennie w pilke, dosyc! niech wygra ten z PiS-u, moze wtedy przyjedzie Jarro... bedzie fajnie, lol, PiS-owcy jako jedyni chca dac na most z kasy panstwowej...podczas gdy Tusk powiedzial zeby Swinoujscie samo wykombinowalo ten miljard :-)

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 08:34:27] • [IP: 80.245.178.**]

O 9 mln złotych - więcej wydadzą podatnicy na finansowanie partii politycznych. Platforma Obywatelska zyska ponad 3 mln, Prawo i Sprawiedliwość 2, 9 mln, a ludowcy 1, 2 mln złotych

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 08:31:48] • [IP: 80.245.178.**]

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 08:12] • [IP: 79.184.242.**] Nie dajcie się zastraszyć Szczodremu, bo to człowiek nieodpowiedzialny i startuje aby siebie chronić. Wiemy, poznaliśmy go marnie tym razem skończy.

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 08:29:27] • [IP: 93.94.186.**]

Pan Śliwiński to normalny facet, a nie jakiś nadęty bufon jak obecny prezydent.

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 08:20:59] • [IP: 195.117.222.***]

pan zbyszek ma rodzine, spoko jest komu pomagac dom wybudowac dzieci ustawic

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 08:14:39] • [IP: 78.131.222.*]

Tam z tyłu piszą budujmy tunel czy oco kaman tym razem, chrapka na dobrą monetę

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 08:12:34] • [IP: 79.184.242.**]

Nie dajcie się zastraszyć Szczodremu, bo to człowiek nieodpowiedzialny i startuje aby siebie chronić.

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 08:07:56] • [IP: 80.245.178.**]

Macie szansę. Powodzenia!

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 08:02:17] • [IP: 95.129.225.**]

Hegemonia PO w Polsce się kończy! słupki poparcia to nie wszystko, ludzie juz maja serdecznie dość, a będzie jeszcze gorzej od 1 stycznia kiedy wzrośnie VAT (Partia liberalna podnosi podatki!) wzrosną ceny prądu, gazu, paliw. Ludzie dostaną tak po dupie, że raz dwa POgonią tych darmozjadów z PO, którzy gładkimi słówkami czarują rzeczywistość i liczą, że ludzi nic nie widzą. I taka sama jest PO w Świnoujściu. Ktos kto się nabierze na ich dobre chęci będzie idiotą! NIC nie zrobili do tej pory -to i nic później robić nie będą. Im zalezy tylko na obsadzeniu stołków swoimi. To ja już wolą tych co są.

ryynio • Poniedziałek [25.10.2010, 07:51:07] • [IP: 83.249.16.***]

widac ze bardzo wyglodzony...wiec trzeba mu pomóc dojsc do wladzy...a za 4 lata bedzie wygladal jak Zmuras...lol

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 07:50:27] • [IP: 80.245.176.*]

W kibicach sila :)

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 07:32:24] • [IP: 79.184.242.**]

Jeśli małżonka Pana Śliwińskiego pracuje w wydziale nieruchomości, to doskonale zna ten wydział od" kuchni" i będzie to ułatwiało pracę..., a sam swojej żony nie zwolni za podpowiadanie. W tym wydziale i w wydziale z drugiego piętra jest bardzo dużo do zrobienia...

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 07:11:01] • [IP: 83.21.21.***]

Jest jeden wybór:ŻMURKIEWICZ lub SUTYŁA. Pozostali już pokazali na co ich stać.

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 06:56:30] • [IP: 188.33.208.***]

Jakoś dziwnie obserwuję że te ten portal stał się bardzo mocno POprawny. Więcej bezstronności sPOłeczniacy

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 06:56:19] • [IP: 80.245.178.**]

Trzeba rozliczyć tych co byli i głosować na nowych kandydatów. Muszą dostać nauczkę bo to nie będzie miało końca. Przyjdą nowi to będą się z nami liczyć jak nie to będzie znów do widzenia. STAWIAMY NA NOWYCH OBECNYM JUŻ DZIĘKUJEMY DO NASTĘPNYCH WYBORÓW PANOWIE.

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 06:26:36] • [IP: 83.21.12.***]

Jaki porzadek zrobi w wydziale nieruchomości?Przecież w tym właśnie wydziale pracuje żona pana Śliwińskiego niejaka pani Śliwińska Julita.

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 03:18:59] • [IP: 80.54.123.**]

Tylko PSL. naczele z Panem Pomieczynskim moga rzadzic miastem I Z TAD BEDE POPIERAL ZE ZNAJOMYMI POMIECZYNSKIEGO

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 03:16:45] • [IP: 80.54.123.**]

Platforma to populisci-VON OD STOLKOW

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 03:15:04] • [IP: 80.54.123.**]

Nie wolno dopuscic Zmurasa do wladzy, poniewaz znowu z rudym beda *miasto

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 03:13:15] • [IP: 80.54.123.**]

Nie mozna dopuscic aby takie chuderlaki rzadzily, poniewaz miasto tak chudo bedzie wygladac. Tylko Pan Pomieczynski Prezydentem, jestem za Pomieczynskim

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 03:10:52] • [IP: 80.54.123.**]

Panie Pomieczynski musi Pan byc prezydentem tego obecnie zasyfionego miasta, patrze ile tysiecy prywatna firma wyciaga na remont dziur w jezdniach, obserwuje jak kleja dziurkie nie odpowiednio uprzednio przygotowana az wstyd na to patrzec na zmarnowane pieniadze.Pomieczynski na to nie pozwoli, bedzie dobrym gospodarzem

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 03:05:46] • [IP: 80.54.123.**]

Co ten nie dozywiony Sliwinski chce rzadzic? Swinoujsciem?zenada. Apropo oczyszczalni to mogie cos wiecej powiedziec jak kasiore robili ze Stanislawem F..., dziadu zamknij lepiej pysk gdzie sie pchasz z tymi wylczymi oczyma, Platforma to obluda, von nie dopuscic do stolkow

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 03:00:31] • [IP: 80.54.123.**]

Uwazam ze tylko i tylko Pan Pomieczynski nadaje sie na kandydata na Prezydenta, facet z doswiadczeniem, posiada odpowiednaikase i nie musi sie po boku dorabiac. Panie Zbyszku jestem z rodzina i znajomymi za Panem, zapewniam ze minimum 50 glosow od nas pewnych.Takich jak ja jest tysiace co bedzie Pana popierac poniewaz chcemy aby miasto pieknialo.

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 00:53:47] • [IP: 217.97.193.**]

Proste jeśli chcemy aby coś zmieniło się w miescie musimy wybrać PO jak i radnych tak i Prezydenta ponieważ w kraju rządzi PO.Proste idzmy na wybory.

Gość • Poniedziałek [25.10.2010, 00:13:27] • [IP: 188.33.186.***]

Drodzy, każdy z nas jest człowiekiem dokonującym każdego dnia pewnych wyborów - staramy się podejmować decyzje mądre, przemyślane, racjonalne - takie, które przyniosą najlepszy efekt i mają szanse powodzenia. Dotychczasowy prezydent - niezależnie od tego co kto o nim myśli - nie ma takiej mocy sprawczej i" przełożenia" politycznego jakie będzie miał w przypadku zwycięstwa Pan Śliwiński, co wynika z prostej analizy sceny politycznej w Polsce. Stąd też w wyborach oddam głos na tego właśnie kandydata, głównie z powodu chłodnej kalkulacji popartej gwarancją wykonalności zmian. Was również zachęcam.Pozdrawiam

Gość • Niedziela [24.10.2010, 23:37:13] • [IP: 178.238.249.**]

Tylko P.Darek i PO maja moc zmienić coś w tym mieście.Nie dajcie się otumanić.Idźcie na wybory bo wygra Żmurkiewicz i jego klika, no i będzie dalej kolesiostwo jak przez ostatnie 8 lat.Praca dla swojaków i niszczenie tych co nie są z nimi!Oni o kulach i laskach 21 listopada stawią się przy urnach i zafundują nam taką samą rzeczywistość.Pobudka mieszkańcy, plissss.

Thunder • Niedziela [24.10.2010, 23:31:38] • [IP: 80.245.183.***]

Ktokolwiek wygra, nie bedzie nam lepiej tylko gorzej. Na pewno nie bedzie na tyle dobrego polityka, aby zrezygnowac z wlasnego dobra dla dobra narodu, strata czasu na glosowanie jesli korzystnych efektow nie widac.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 23:21:49] • [IP: 82.146.41.**]

do [24.10.2010, 23:14] a dla was do Watykanu

Gość • Niedziela [24.10.2010, 23:16:12] • [IP: 195.117.222.***]

LITWIŃSKI: złodziejstwem należy nazwać to, iż ktoś nie oddaje należnych mieszkańcom nadpłacone czynsze! Brawo PO, pogonić złodziei!

Dębiec • Niedziela [24.10.2010, 23:14:34] • [IP: 195.117.222.**]

Dla tych którzy zagłosują powinny być wręczane przy wyjsciu z lokali wyborczych biltety w jedną stronę...do rosji, na kubę, a może i do chin ta przecież będą czuli się w końcu swojsko komuna pełną parą !! kto głosuje na komuchów głosuje na to co sie stało z naszymi patriotami w katyniu. Niech ktoś mi poda przykład państwa komunistycznego/socjalistycznego w którym żyje sie dobrze... kuba ?? rosja ?? wenezuela ?? chiny ?? korea ?? a możę... Żmu-rusland ??

Gość • Niedziela [24.10.2010, 23:08:28] • [IP: 80.245.189.***]

Żmurkiewicz startuje na radnego?? Panie januszu od radnych oczekujemy uczciwości, zastanowił się Pan jak się w tym odnajdzie?? wydaje mi się że Pana to przerasta!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 23:07:56] • [IP: 217.97.193.**]

A pontonik jak zwykle pływa i pływa i udaje świętego.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 23:02:32] • [IP: 195.117.222.*]

Piasto nam pięknieje. Wspólnoty robią zrzuty, ocieplają budynki i robią nowe elewacje. Tam, gdzie właścicielem mieszkania jest miasto renowacja i ocieplanie nie jest robione. Chyba, że zapłacą najemcy. Czyli, za czyje pieniądze i dzięki czyim staraniom to miasto pięknieje? A drogi? Gdybyśmy mieli budżet 20 mln i nie mieli wsparcia UE, ich remont byłby ogromnym sukcesem. Mamy jednak w Ściu budżet 200 mln i dofinansowania unijne. Jaka łaska? O piękniejącym mieście przypomnicie sobie jak staną promy. Karsibory mają 30. letnie silniki, a w Bielikach 12. letnie, ale również wymagają pilnego remontu. Tego się nie robi, bo tego nie widać i nikt nie podziwia. Kochani, trochę odwagi. Nie głosujcie już na to żmurowisko. Mieli dużo czasu, a i tak, co mogli, to spieprzyli. Pozdrawiam

tyrak • Niedziela [24.10.2010, 22:57:31] • [IP: 88.156.235.***]

Obiecują, obiecują drugą Irlandię a co z tego wynika to Wszyscy widzimy.Zajadłość, agresja i spór o pszeszłość.Naród nie jest głupi i wybierze tego kogo uważał będzie za najlepszego.Dlatego apeluję do Wszystkich -GŁOSUJMY!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 22:42:36] • [IP: 93.94.184.***]

A ja zagłosuję na p.Pomieczyńskiego :)

Gość • Niedziela [24.10.2010, 22:41:59] • [IP: 92.42.117.***]

Głosuję na Janusza Żmurkiewicza. To szansa na dalszy rozwój naszego miasta.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 22:35:58] • [IP: 83.21.76.**]

Tylko PO i koalicja z PIS I RAS, w Was siła !! na żmurowisko !!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 22:26:15] • [IP: 95.129.224.**]

jedyne co potrafi PO to wyciągać ludziom pieniądze z kieszeni trzeba być niespełna rozumu aby na nich głosować

Gość • Niedziela [24.10.2010, 22:24:47] • [IP: 80.245.189.***]

z dr Eris Żmurkiewicz chciał zrobić taki sam przekręt jak z Kreatiną, najpierw dzierżawa za grosze a jak wybudują to przetarg za grosze, tego oczekujemy od Prezydenta?? wałki, układy i kolesiostwo?? Wydaje mi się że potrzebujemy uczciwszych na tym stołku.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 22:24:41] • [IP: 195.117.222.*]

Dlaczego zmieniać nazwę portalu. Przecież jazgotliwe komentarze SLDowców też są publikowane. Nerwowość wśród nich świadczy o tym, że PO to poważny przeciwnik. Tych bez znaczenia nie wyciąga się z" niebytu".

Gość • Niedziela [24.10.2010, 22:23:02] • [IP: 217.97.193.**]

Czas na zmiany.Trzeba nowej wizji dla miasta a nie dla nie których tyłki do stołka przyrosły i wypisują jadowte komentarze bojąc się wygranej PO.TAK CZAS NA ZMIANY CZAS SIĘ ROZWIJAĆ a nie przylizać pare ulic asfaltem i mamy się cieszyć z tego.Ja głosuje na PO i wierzę w ich kompetencje

Gość • Niedziela [24.10.2010, 22:19:06] • [IP: 178.238.249.**]

Ja oczywiście wraz z moją rodziną i znajomymi zagłosujemy na tego Pana, bo tylko on daje nadzieję na pozytywne zmiany w tym mieście. Proszę idźcie na wybory i poprzyjcie Pana Darka, bo inaczej obudzimy się po wyborach w tej samej wstecznej rzeczywistości.To jest uczciwa propozycja i nie dajcie sobie namieszać w głowach tym, co mają korzyść z popierania innych kandydatów.On jest naszą ostatnią szansą!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 22:12:45] • [IP: 89.78.133.***]

zmiencie nazwe portalu na POSwinoujscie.pl

Gość • Niedziela [24.10.2010, 22:06:54] • [IP: 195.117.222.*]

Zagłosuję na PO i Śliwińskiego. To jedyna szansa na rozwój Świnoujścia.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 22:06:22] • [IP: 83.11.137.***]

Rządzący - najpierw nauczcie się razem ze swoimi urzędnikami ulic miasta, bo nie znacie ich nawet w samym centrum, a co możecie wiedzieć o potrzebach miasta i mieszkańców, a dalej pchacie się do koryta. Tabliczka wisząca na lampie oświetleniowej od wielu, wielu lat wskazuje ul. Armii Krajowej, a jest to Plac Słowiański, odwróćcie tabliczkę w kirunku przeprawy promowej !!?? Na mapach miasta też błędnie oznakowane!!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 22:01:45] • [IP: 178.238.249.**]

Marzenia RAS-owców jak chmury po niebie, zbyt wiele w was jadu i to zabije ciebie.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 22:01:10] • [IP: 80.245.190.*]

Coś może panie Ślliwiński na temat zaprowadzenia porzadku prawnego w Wydziale Architektury i Budownictwa oraz Wydziale Gospodarki Nieruchomosciami UM. Co ze spółkami gminnymi, gdzie tylko dopompowywana jest kasa bez żadnego nadzoru ?Chętnie poczytamy, bo na temat bezprawia w w/w wydziałach to książki można pisać, nie tylko komentarze.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 21:51:32] • [IP: 83.21.12.***]

Pozostaje wybór pomiędzy Żmurkiem lub Sutyłą.Reszta, to miernoty.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 21:43:21] • [IP: 83.21.12.***]

Żmurkiewicz przechodzi do drugiej tury razem z Sutyłą?Tak to jest realne.Pan Śliwiński...oj chyba nie.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 21:38:57] • [IP: 83.11.137.***]

Głosujcie NA Pana Śliwińskiego, NA Kandydata PIS, NA kandydata RAS, a nawet na samego diabła, ale NIE na Żmurkiewicza, NIE na Szczodrego, NIE na Pomieczyńskiego. Broń nas Boże od Żmura, AndrzjQ i Pontona.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 21:31:02] • [IP: 178.238.251.***]

Jest kupę wartościowych, madrych kandydatów na prezydenta, jakby chociaż Ryszard P., ale oni szczają na to.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 21:24:01] • [IP: 178.238.251.***]

Do Jerzego D. jesteś głupi albo naiwny.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 21:19:15] • [IP: 178.238.251.***]

Wykształcony? dzisiaj to fikcja.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 21:06:11] • [IP: 94.254.159.**]

śliwiski jest zwolennikiem gazoportu??proszę o odpowiedź

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:59:18] • [IP: 92.42.114.***]

CO TO ZA DYL SOWIZDRZAŁ?

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:58:01] • [IP: 83.185.22.**]

A co ten pan zrobił dla Uzdrowiska pełna porażka, to samo zrobi dla miasta czyli nic

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:55:49] • [IP: 178.238.249.**]

Normalni Ludzie nie piśćie bzdur powtarzanych jako plotki przez komuszków, oni Was podpuszczają a koszty ponosic będziecie Wy..rozwagi.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:53:49] • [IP: 88.156.234.***]

Jesli chodzi o dr Eris to wałek był oczywisty i dobrze, że poszła tam skąd przyszła. Tylko W Krynicy nabyła nieruchomośc zgodnie z prawem, we Wzgórzach Dylewskich, gdzie Orfingerowie przejęli 200 ha gruntu za inwestycje /wystarczy, że inwestycja jest droższa o 1 złoty od gruntu i masz grunt na własność za friko udalo się i orfinger juz zaczął rządzic w tamtejszej Radzie Gminy Ostróda. Gmina wykonała kanalizacje do ich posiadłosci, bo Spa nie może przeciez miec szamba a Orfinger dołozył do tego symboliczne grosze. Dobrze, że ten numer nie wypalił u nas, choć pod stołem byli z preziem umówieni. Ciekawe, że na pobudowanie 1 baraku Orfinger miał dostac 3, 2 ha gruntu ? Nie wystarczyby mu 1 ha ? Nie zastanawia was dlaczego ten grunt składał sie z kilku działek ?

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:51:55] • [IP: 80.245.189.***]

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:24] • [IP: 195.117.222.***] - dokładnie opisałeś to dzieje się w naszym mieście i magistracie od paru lat, czas na zmiany i praworządność. Każdy jeden kandydat lepszy od Żmurkiewicza a ja osobiście zagłosuję na Pana Śliwińskiego

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:51:38] • [IP: 80.245.189.***]

co Pan Śliwiński zrobił dla pracowników jako prezes Uzdrowiska? Jak zwiększyły się ich zarobki w trakcie jego prezesury?

Gość sasiad • Niedziela [24.10.2010, 20:49:54] • [IP: 88.156.233.**]

mowilem o zaufaniu dla pani krystyny z ogrodow dzialkowych potrafi dotrzec do ludzi i pomoc idz na wybory

dziadek z w....... • Niedziela [24.10.2010, 20:45:48] • [IP: 80.54.123.***]

może być czerwony, może być zielony, może nawet czarny tylko nie platformersy

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:42:50] • [IP: 178.238.249.***]

No ten kandydacik to sie popisal chocby budowa szpitala.Wykonczenie pożal sie boże.Ale nie ma to jak wysokie mniemanie o sobie

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:39:18] • [IP: 80.245.178.**]

Uprzejmie proszę o PODPISANIE KTO WIDNIEJE NA ZDJĘCIACH. Nie znam żadnej z tych twarzy oprócz pana Śliwińskiego, informacja, że zdjęcia zrobił pan Ryfczyński jest ważniejsza, czy to, kogo sfotografował? Co mi po nieznanych twarzach?

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:35:03] • [IP: 83.185.22.**]

??

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:31:09] • [IP: 77.112.158.*]

Antypatriota • Niedziela [24.10.2010, 19:31] • [IP: 93.94.184.***] zachlej się na śmierć! Przestań mi tu nawoływać do nie decydowania o swoim losie! Ty komuchu * ! Uchlej się na amen ze swoimi towarzyszami!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:28:39] • [IP: 95.129.225.**]

Głosujmy na 2-ki?? Mierenski czys ty oszalł?? i tak Cię nie wybiorą

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:27:37] • [IP: 77.255.4.***]

wow, Litwiński sam krytykuje to co robili przez 4 lata w Szczecinie, brawo, PO do piachu!! a ten kandydat, masakra jak on wygląda ta Śliwa,

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:26:59] • [IP: 81.245.18.**]

A ja, jak już pisałem, zagłosuję na moją sąsiadkę - Panią Krystynę Otoka, startuje z listy PO z ostatniego miejsca, ale to co robi jest super. I wszystko mi jedno jaka to lista (dotychczas popierałem inną listę). Głosuję na osobę, nie na listę. Owszem nie jest najmłodsza, ale można jej pozazdrościć energii i zapału. Ma jej więcej niż niejeden młody. I co ważne. JUż nic nie musi. Jak sama mówi startuje, bo wierzy, że można zrobić coś dobrego dla tego miasta. I to się liczy. Tak trzymać Pani Krysiu.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:24:44] • [IP: 195.117.222.***]

Boże broń nas od działaczy PO wystarczy PO PATRZEĆ NA OSIĄGNIĘCIA trzech lat ŻADNE. ..korupcja.KOLESIOSTWO.Wzrost cen, wzrost zadłużenia 5miln żyje na skraju nędzy.PO PATRZCIE ILE LUDZI SZUKA po śmietnikach

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:23:35] • [IP: 178.238.249.**]

dwojki proponuje głowy pod zimna wode.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:21:56] • [IP: 178.238.249.**]

191 masz ostatnia szanse odwołac klamstwo.Uzdrowisko Swinoujście nie podlega prywatyzacji.napewno nie zrobii tego PO, Proponuje strone ministerswa skarbu a POtem przeprosiny, inaczej potrzebujący się ucieszą

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:21:21] • [IP: 95.129.225.**]

Ras się Po Pis aliście i Eris wyrzuciliście a może i nie ras :)))

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:20:49] • [IP: 95.129.225.**]

bede na Pana głosowac. Pozdrawiam.

tomek • Niedziela [24.10.2010, 20:16:32] • [IP: 188.33.255.**]

pozdro dla swinoujscia i karolinki j zadzwon myszka domnie bo ja numeru do ciebie niemama a juz z rok nie gadalismy buska

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:15:32] • [IP: 195.117.222.***]

youtube wszystko przyjmie. każdy kit.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:14:28] • [IP: 80.245.189.***]

Bardzo dobry kandydat, mądry, inteligentny, wykształcony i zrównoważony psychicznie. Żmurkiewiczowi trzeba już podziękować za zadłużanie naszego miasta, dostał bardzo dużo kasy z Unii, jak żaden z dotychczasowych prezydentów jednak wydał jeszcze więcej a efekty są mizerne. Obecny prezydent nie szanuje ludzi

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:02:39] • [IP: 80.245.191.***]

POrażka, czemu szanowny prezes pomija niewygodny fakt że 10 groszy za metr miał być tylko wtedy kiedy jest kompletowana dokumentacja, i przygotowywany teren pod inwestycje?? Po wybudowaniu 5 gwiazdkowego hotelu dzierżawa do miasta wynosiłaby blisko pół miliona złotych. Zatrudnienie 120 osób to też nie jest sprawa do pogardzenia, dodatkowo w kooperacji około 200 osób znalazłoby pracę, zwłaszcza że w 2012 roku szykują się masowe zwolnienia w Uzdrowisku i prywatyzacja przez PO !!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:00:57] • [IP: 80.245.180.***]

Tylko Żmurkiewicz!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 19:52:45] • [IP: 83.21.141.**]

głosujmy na dwójki z PO, dajmy szanse młodym wykształconym ludziom

Gość • Niedziela [24.10.2010, 19:46:16] • [IP: 92.42.113.***]

Radykał co ci to SLD zrobiło?? Oni są na śmietniku historii już a nie wiem czy wiesz od dawna czasy się zmieniły i komuchów prawdziwych już nie ma. Wole zagłosować na SLD na ludzi których znam i wiem czego się po nich spodziewać a nie na PO rujnujące ten kraj każdego dnia a tym bardziej na pis!! Radykał nie bądź ogólnikowy jak zwykle!

Antypatriota • Niedziela [24.10.2010, 19:31:09] • [IP: 93.94.184.***]

Dlaczego musimy glosować na te porąbane partie i jakieś partyjniackie listy ?? To nie jest demokracja tylko dupokracja, tym systemem zawsze będą przy korycie te same ryje. Dlatego olewajcie te pseudowybory !!Lepszy browarek w domu niż trwonienie czasu przy urnach.

przeciwnik LNG • Niedziela [24.10.2010, 19:28:36] • [IP: 188.33.28.***]

wspólnie blokujcie BUDOWĘ NAJWIĘKSZEJ GŁUPOTY W POLSCE----GAZOPORTU o TO WAS PROSZĘ wtedy połączmy nasze miasta droga, ścieżkami rowerowymi i promenada najdłuższa nad baltykiem

Gość • Niedziela [24.10.2010, 19:18:25] • [IP: 82.145.87.*]

byle nie PO w Świnoujściu. W Szczecinie jest PO - i jest gorzej niż było. Ustrzeżcie się błędów! Patrzcie na obietnice Tuska, których nie spełnił! To najlepszy dowód na to, że nie warto.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 19:13:24] • [IP: 217.97.199.**]

Ten pan najpierw powinien kandydować na radnego i jak by się sprawdził w samorządzie, to pózniej niech startuje na prezydenta.A nie, że go PO wsadziło na prezia i już ma być genialny. Przypomina mi to zaraz film" Poszukiwana, poszukiwany" gdzie był tam taki dyrektor od wszystkiego (od wodociągów, muzeów, biura projektów i.tp.).

Gość • Niedziela [24.10.2010, 19:06:22] • [IP: 80.245.187.**]

pracowałam w sanatorium i mogę teraz tylko wam powiedziec że jak ktoś z pracow. nie jest skorumpowany w układach z obecnym kandydatem na prezydenta to wylatuje z pracy, a pozatym jak miałby być taki prezydent-to zastanówcie się co zrobił jako prezes uzdrowisk, chociażby dla mieszkańców-dalej nie można dostać bię na zabiegi, domy sanatoryjne zamykane na czas zimowy a układy z dzierżawionymi domami na okres zimowy, czy ktoś sprawdzał jak rodziny wykupują domy sanatoryjne a potem na okres zimowy wynajmuje sanatorium a domy sanat.stoją puste.zorientujcie się kiedy zatrudniono na godnych warunkach na dłuższy okres pracownika-to jest klan klan

Gość • Niedziela [24.10.2010, 18:53:01] • [IP: 93.94.191.***]

synek pana Sliwinskiego 4 latka miał jakieś 10 lat temu... chochlik sie wkradł

Gość • Niedziela [24.10.2010, 18:50:46] • [IP: 85.230.239.***]

gosciu z 16:18... Milej odsiadki... oszczerstwa sa karalne! Za pieniadze Uzdrowiska? No to teraz bedziesz to musial udowodnic :)

Gość • Niedziela [24.10.2010, 18:47:14] • [IP: 91.149.25.**]

darek=dopalacze

Gość • Niedziela [24.10.2010, 18:33:55] • [IP: 83.23.100.***]

O Boże tam jest ten * Piasecki pośmiech całej Flotylli.No to dyskwalifikacja na starcie

Gość • Niedziela [24.10.2010, 18:30:01] • [IP: 86.40.239.***]

A ja zagłosuje na PO i będę się modlić żeby prezydentem został ktokolwiek byle nie Żmur i nie Szczodry bo to jeden chłam

Gość • Niedziela [24.10.2010, 18:29:33] • [IP: 83.23.100.***]

Chroń nas panie przed PO wszędzie cięcia a sejm, senat, kancelaria prezydenta.premiera więcej kasy z budżetu na przyszły rok. Rządzić powinien Żmurkiewicz bo dał dowód że jest dobry.Młodsi może nie pamietają jak to miasto wygladało 10 lat temu i jak było sprzedawane.Dać mu kogoś z PO aby zabiegał o fudusze.Zapomnieć należy o takich egzemplarzach jak jakiś miedzyzdrojanin młody bufonik Sytuła, Szczodry, który jest na poziomie nauczyciela średnieej klasy szkoły licencjackiej, z PiS to nie wiadomo kto startuje, a Ponton... do cyrku.Trzeba patrzeć realnie -Żmurek się sprawdził potrzebuje tylko mądrej koalicji a taka może być z PO.Niestety można zauważyć że Śliwiński nie nadaje sie do samorządu może być fajny z charakteru ale widać że fachowiec z niego żaden

Gość • Niedziela [24.10.2010, 18:26:34] • [IP: 83.21.141.***]

Ciekawe ile głosów dostaną wojskowi idący na listach PO.Starym mundurowym zabrali prawie wszystko co było możliwe i zapowiadaja wprowadzenie dla młodej kadry duzo gorszy system emerytalny.Jeśli pan Śliwinski i kmdr.rez.Piasecki myślą, że mundurowy elektorat da się w Świnoujściu nabrać na kandydatów wojskowych idących z PO-to chyba się rozczarują.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 18:23:09] • [IP: 80.54.123.**]

DO rady wchodzi osoba która uzyska największą ilość głosów, a nie ta która ma pierwsze miejsce na liście! 20% procent osób niestety głosuje na jedynki czyli na listę partyjną a nie na osobę, więc apel nie głosujcie na jedynki!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 18:21:27] • [IP: 217.97.193.***]

Gość • Niedziela [24.10.2010, 16:18] • [IP: 83.23.100.***] nie sądź innych po sobie. Namierzą cię w trybie wyborczym i będziesz musiał publicznie odszczekać te inwektywy. Nie opłaca się rzucać na polityków oszczerstw podczas kampanii wyborczej. Warto mówić prawdę. Zawsze.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 18:17:16] • [IP: 93.94.188.**]

ble ble ble tunelu i tak nie bedzie a zmurka znowu wybierzecie, bo po co kupowac ten sam chłam tylko w innym opakowaniu?

Gość • Niedziela [24.10.2010, 18:16:40] • [IP: 95.129.228.**]

Z tego programu wynika że PO nic nie będzie robić.Najpierw pokaż co zrobiłeś w" uzdrowisku"? Bez inwestycji miasto padnie.Oddali sprawę tunelu, gwarantują filozofie zarządzania miastem.Tyle to potrafi koleś Możejki - Huszcza.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 18:14:27] • [IP: 92.42.112.***]

Gdzie rządzi PO, tam bieda i bezrobocie. Choszczno, Stargard Szcz. tam rządzi PO i nie ma tam już zakładów pracy." Fachowcy" z PO niszczą" police"- ostatni już zakład w Szczecinie.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 18:13:51] • [IP: 77.169.170.***]

Tylko Żmurek a nie tam jakies po pis czy ponton

Gość • Niedziela [24.10.2010, 18:09:40] • [IP: unknown]

JUZ WOLE ZMURKA KOMUCHA NIZ GUPIA PLATFORME SAMYCH POPAPRANCOW!!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 18:06:13] • [IP: 79.184.241.*]

Clint Eastwood w okularach...

Gość • Niedziela [24.10.2010, 17:58:21] • [IP: 92.42.118.***]

prywatyzacji dziękujemy !!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 17:55:44] • [IP: 92.42.118.***]

Czy w firmie w której pełni się funkcję prezesa można organizować debatę paartyjną?

Gość • Niedziela [24.10.2010, 17:41:37] • [IP: 80.245.182.**]

Eris wycofala sie z uwagi na gazoport. Zadnego innego powodu nie bylo

Gość • Niedziela [24.10.2010, 17:39:39] • [IP: 178.238.253.***]

tak to prawda

Gość • Niedziela [24.10.2010, 17:37:37] • [IP: 178.238.249.**]

Trzeba jutro sprawdzić, kto z urzędników był w niedzielę w urzędzie i pisał tu komentarze /IP 100 to magistrat/.No chyba, że Karelus w mieszkanku przy bibliotece ma podłączonego z urzędowym IP kompa i wtedy wszystko jasne.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 17:37:21] • [IP: 80.245.188.***]

Głosowanie nic nie daje. I tak wchodzą pierwsi z list wyborczych, a nie Ci na których głosyjemy

Gość • Niedziela [24.10.2010, 17:36:19] • [IP: 80.245.182.**]

turystyka + gazoport = wielkie gowno

Gość sasiad • Niedziela [24.10.2010, 17:34:48] • [IP: 88.156.233.**]

to prawda i tej pani mozna zaufac idz na wybory

Gość • Niedziela [24.10.2010, 17:33:38] • [IP: 80.245.185.**]

znam go i dlatego go krytykuje ip 188*** więc nie produkuj się

znajoma z WOlina • Niedziela [24.10.2010, 17:32:36] • [IP: 92.42.118.**]

ewidentnie najgorsza z kandydatek- Żmuda- O- Trzebiatowska... Poprostu koszmar kandydatka..Podonić!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 17:28:34] • [IP: 178.238.249.**]

Pusz nie jest niepokorny tylko leń i ślizgacz.Patrz jego praca w Uzdrowisku.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 17:21:50] • [IP: 92.42.115.***]

przydałaby się jakaś pełna prezentacja kandydatów - profil, wykształcenie, doświadczenie, parę słów o sobie do kamery ;) poza panem Marcinem Sadowskim - wystarczy foto ;P ;)

Gość • Niedziela [24.10.2010, 17:21:05] • [IP: 178.238.253.**]

ŚLIWIŃSKI TO PRZYSZŁOŚĆ NASZEGO MIASTA!!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 17:20:36] • [IP: 83.11.134.***]

chyba nie pamiętacie jak PO podzieliło kraj na Polskę A i Polskę B, jak na mapie Polski PO nie było Świnoujścia, ja pamietam i nie zgadzam się żeby moje kochane miasto było Polską B i nie ma co oczu wybałuszac tylko błagać Eris o powrót to może w następnej kadencji będziecie mieć szansę.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 17:15:42] • [IP: 80.245.180.**]

IP. ...100 - moze nie tyle Zmurka zasluga co jego zastepcy - jesli mamy juz byc sprawiedliwi!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 17:14:19] • [IP: 178.238.251.***]

Mamy wojnę we władzach centralnych to w mieście możemy ją sobie śmiało darować!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 17:13:02] • [IP: 80.245.180.**]

czy POwcy to fajnie ludzie? A SLDowcy to nie? a PISowcy to gorsi? - Sorki, czy tu ktos liczy na cos, co mu potem skapnie? - to nie wybieg modelek, ktore nas dowartosciuja, to Ci wybrani moga nas wyd...c!! Wybierzmy kogos, kto sie poswieci dla miasta a nie dla siebie i wlasnej kliki!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 17:11:00] • [IP: 83.21.22.**]

CO tu dużo mówić, wybory wygra Janusz Żmurkiewicz.

Jerzy Dabrowski • Niedziela [24.10.2010, 17:06:09] • [IP: 80.245.180.**]

Na poziomie samorzadowym prezydent powinien byc niezalezny, by nie musial rewanzowac sie poplecznikom a skupial sie na tym, co dobre dla Swinoujscia!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 17:05:05] • [IP: 92.42.119.**]

zmurek!!11

Do 16:11 • Niedziela [24.10.2010, 17:03:43] • [IP: 80.245.190.*]

Jesli chodzi o dr Eris to wałek był oczywisty i dobrze, że poszła tam skąd przyszła. Tylko W Krynicy nabyła nieruchomośc zgodnie z prawem, we Wzgórzach Dylewskich, gdzie Orfingerowie przejęli 200 ha gruntu za inwestycje /wystarczy, że inwestycja jest droższa o 1 złoty od gruntu i masz grunt na własność za friko udalo się i orfinger juz zaczął rządzic w tamtejszej Radzie Gminy Ostróda. Gmina wykonała kanalizacje do ich posiadłosci, bo Spa nie może przeciez miec szamba a Orfinger dołozył do tego symboliczne grosze. Dobrze, że ten numer nie wypalił u nas, choć pod stołem byli z preziem umówieni. Ciekawe, że na pobudowanie 1 baraku Orfinger miał dostac 3, 2 ha gruntu ? Nie wystarczyby mu 1 ha ? Nie zastanawia was dlaczego ten grunt składał sie z kilku działek ?

Gość • Niedziela [24.10.2010, 16:57:08] • [IP: 95.129.225.**]

no to śliwka w kompocie

Gość • Niedziela [24.10.2010, 16:43:52] • [IP: 81.245.18.**]

W tej grupie na pewno jest osoba na którą warto oddać głos. Według mnie warto zaufać Pani Krystyna Otoka (nowej twarzy na scenie politycznej) - prezesowi Rodzinnych Ogrodów Działkowych" Olszynka", która od dwóch lat, jako wolontariusz pełni tę funkcję nieodpłatnie, a która to, tak pozytywnie wyróżniła się w przygotowaniu Dni Działkowca. Słyszałem, że to mama Joanny Pyłat - założycielki PO w Świnoujściu?. Czy to prawda?

Gość • Niedziela [24.10.2010, 16:40:48] • [IP: 92.42.119.***]

czytając ten artykuł mam wrażenie że ten portal popiera PO...

Gość • Niedziela [24.10.2010, 16:40:25] • [IP: 80.245.178.**]

Od początku do końca jesteśmy manipulowani i obojętnie na kogo głosy oddamy zawsze wejdą ci sami.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 16:33:28] • [IP: 80.245.188.***]

zanim napiszecie słowa krytyki poznajcie człowieka www.dariuszsliwinski.pl

Gość • Niedziela [24.10.2010, 16:29:20] • [IP: 80.245.178.**]

Ale właśnie na tym to polega że my głosujemy na poszczególne osoby, a oni i tak nie wchodzą bo jak na liscie znajduje sie osoba x pirwsza i dostanie 10 głosów, a np. osoba Y otrzyma 200 głosów i jest 10 - ta to i tak ta pierwsza X wchodzi i to jest nie uczciwość na którą my głosujacy nie mamy żadnego wpływu.

Radykał • Niedziela [24.10.2010, 16:22:47] • [IP: 80.245.183.***]

Głosujmy na niego bo nie daj boże klika SLDowskich rodzinek znowu wygra

Gość • Niedziela [24.10.2010, 16:20:18] • [IP: 92.42.114.***]

Niech Bóg ma w opiece nasze miasto

Gość • Niedziela [24.10.2010, 16:19:36] • [IP: 208.110.73.**]

Głosujcie na Żmurkiewicza

Gość • Niedziela [24.10.2010, 16:18:11] • [IP: 83.23.100.***]

Słabiutka ta inauguracja mimo że pewno za kasę uzdrowiska.Sam Sliwiński też nie błyszczy chyba że krawatem z poliestru.A o zadłużeniu lepiej nie mówoić w związku z tym co dzieje sie w kraju i jak żałosna jest PO w swoich działaniach aby dotrwać do wyborów parlamentarnych.Niestety czeka nas druga Grecja.I coby nie powiedział to własnie zaleta żmurkiewicza /choć mógłby być milszy-jest umiejetność postępowania w czasie kryzysu, są inwestycje, i coby nie powiedzieć rankingi też są wazne

Gość • Niedziela [24.10.2010, 16:16:55] • [IP: 79.190.147.**]

Głosuje na PO bo to fajni ludzie...

Gość • Niedziela [24.10.2010, 16:15:18] • [IP: 79.190.147.**]

Malkontenci ruszyć tyłki i iść na wybory i w tedy możecie dyskutować.Ponieważ jeśli ktoś nie uczestniczy w wyborach nie ma żadnego prawa krytykować czy chwalić innym słowem za ciebie wybrali.

Do 15:54 • Niedziela [24.10.2010, 16:14:06] • [IP: 80.245.190.*]

W I turze wygra żmur jak sfałszuja wybory. 51, 15% ostatnio było, zapamiętaj ten wynik. Raczej nawet w II turze go nie przewiduje.

Wróżbita • Niedziela [24.10.2010, 16:13:13] • [IP: 95.129.226.*]

że Pusza miejscowe PO nie umieści na 1-szym miejscu na liście wyborczej mówiono od dawna, bo ponoć był zbyt niepokorny, ale to że radnego Marcina wrzucono na drugie miejsce na liście to dziwne, toż to swojak przecie.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 16:11:44] • [IP: 178.238.249.**]

Do tych zwolenników Żmurkiewicza, co wmawiają że PO pogoniło Eris: większość mieszkańców nie da sobie tego kitu wcisnąć, bo wie że to był wałek.Dlaczego swoich gruntów nie dzierżawicie i nie sprzedajecie po 10 groszy za metr?A p.Eris pierwsza zorientowała się, że jest wykładnia NSA z 2009r zakazująca takich handelków.Ta dzierżawa za najpiękniejszą działkę nad morzem była duuużo tańsza niż moje mieszkanie.Teraz Interferie budują piękny obiekt, również ze SPA i nic od miasta za darmo nie chcą, ani uzbrojenia terenu, ani obniżek w czymkolwiek.Zresztą p.Eris budując gdzie indziej swoje obiekty musiała po normalnej cenie grunt wykupić, tylko w naszym mieście miała mieć za friko.Rozrzutny gospodarz naszym kosztem.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 16:11:21] • [IP: 195.117.222.***]

brawo PO. Przynajmniej jedno ugrupowanie które jasno mówi, że złodziejstwo jest złodziejstwem i ukradzione pieniądze trzeba oddać!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 16:09:18] • [IP: 195.117.222.**]

Czy dyskusja Popapranców z resztą bedzie prowadzona na poziomie krajowym czy Łódzkim ?

Gość • Niedziela [24.10.2010, 16:09:08] • [IP: 83.11.134.***]

na listach PO młodzi a ja tam widzę starego emeryta wojskowego

Lovelas • Niedziela [24.10.2010, 15:59:24] • [IP: 95.129.226.*]

Piszecie ten zły, tamten przekręt, tamten bez wykształcenia, ale na listach PO jest kogo wybrać są tam młodzi dobrze wykształceni ludzie.Postawmy na nich i już.Nie musimy wybierać tak jak partia nam wskazuje 1-szych miejsc na listach wyborczych w okręgach..czyż nie?

Gość • Niedziela [24.10.2010, 15:59:18] • [IP: 79.184.165.**]

Głosuję na Śliwińskiego bo jest z PO !

Gość • Niedziela [24.10.2010, 15:55:30] • [IP: 80.245.182.***]

Najważniejsze że komitety wyborcze na kandydatów na prezydenta wystawiają ludzi młodych, nie skażonych minionym ustrojem. Jedynie sld jest wierny staremu działaczowi komunistycznemu. W tej formacji politycznej nie ma młodych, przedsiębiorczych, mądrych ludzi. Nawet na radnych wystawili roczniki sprzed 1940 roku.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 15:55:10] • [IP: 178.238.240.***]

może jednego radnego będą mieli, ale i w to wątpię

Gość • Niedziela [24.10.2010, 15:54:53] • [IP: 83.21.22.**]

EWENTUALNE MOŻLIWOŚCI WYGRANEJ. W PIERWSZEJ TURZE WYGRYWA JANUSZ ŻMURKIEWICZ- BARDZO PRAWDOPODOBNE. DRUGA TURA ŻMURKIEWICZ - ŚLIWIŃSKI-CAŁKIEM MOŻLIWE. DRUGA TURA ŻMURKIEWICZ-SUTYŁA MOŻLIWE. DRUGA ŻMURKIEWICZ-POMIECZYŃSKI - NIE MA TAKIEJ OPCCJI, DRUGA TURA ŻMURKIEWICZ -SZCODRY NIE MA TAKIEJ OPCJI

Gość • Niedziela [24.10.2010, 15:46:52] • [IP: 83.21.80.**]

Wy piszecie o studiach, a faktycznie to trzeba patrzeć co człowiek sobą reprezentuje. Co reprezentuje sobą mgr inż. Żmurkiewicz ? Ja widzę, że lekceważy ludzi a prawo ma w d...e. G Ł O S U J C I E na PO, PIS i RAS.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 15:46:38] • [IP: 80.245.180.**]

Oczy ten Pan ma takie same jak Tusk, takie troche sasiedzkie, ale nie przeszedl jeszcze szkolenia PR-owskiego i trudno mu bedzie barany omamic. Ale to zrobil juz Tusk wiec chyba i za nim pojda. - Moja nadzieja... ze ludzie w Swinoujsciu to ludzie myslacy!!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 15:46:11] • [IP: 80.245.185.**]

i dla ciebie pewnie też ?

Gość • Niedziela [24.10.2010, 15:44:46] • [IP: 83.21.27.***]

Ciekawe ile Śliwiński przelał pieniędzy na konto uzdrowiska s.a za zorganizowanie tego spotkania w Światowidzie pewnie ani grosza i za to powinni go skasować bo kogo to obchodzi że on jest prezesem ubrał okulary żeby poważniej wyglądać a wygląda jak cymbał

Gość • Niedziela [24.10.2010, 15:38:44] • [IP: 80.245.180.**]

Panie Dariuszu Śliwiński- dlaczego piękny obiekt:} Bursztyn zamknięty- czyżby przez złe zarządzanie?

Gość • Niedziela [24.10.2010, 15:33:38] • [IP: 80.245.178.**]

W Polsce nie ma demokracji. W Polsce od wieków jest PATRIARCHAT i od około stu lat PARTIOKRACJA, czyli rządy wodzów scentralizowanych, hierarchicznych i wieloszczeblowych struktur społecznych. Najliczniejsze partie polityczne mają zaledwie kilka tysięcy członków, przy ponad 38 milionach Polaków. W partiach tych rządzi kilkudziesięciu lub kilkunastu polityków, którzy są mężczyznami. To mężczyźni stworzyli te scentralizowane, hierarchiczne i wieloszczeblowe struktury - partie polityczne i nie dopuszczają kobiet do kluczowych stanowisk w tych strukturach społecznych. Dlatego w partiach politycznych jest mało kobiet. Kobiety są zepchnięte na margines w decydowaniu o sprawach publicznych. Właśnie na tym polega patriarchat. Na monopolu mężczyzn w decydowaniu we wszystkich najważniejszych sprawach społeczeństwa. Na dyskryminacji kobiet w możliwości decydowania o najistotniejszych sprawach społecznych. Na faworyzowaniu mężczyzn i interesów ludzi bogatych. A dyskryminowaniu i wykluczaniu ludzi biednych i kobiet. Ludzie bogaci mają ogromny wpływ na decyzje polityków w sprawach publicznych. Ludzie biedni nie mają możliwości decydowania o sprawach publicznych. To przecież ludzie bogaci finansują polityków i ich kampanie wyborcze. I to oni" z tylnego siedzenia" rządzą politykami. Politycy to marionetki, gdzie sznureczkami pociągają najbogatsi kapitaliści. Właśnie dlatego kobiety od wielu wieków domagają się równości dla mężczyzn i kobiet. Dlatego od wieków kobiety domagają się równouprawnienia, czyli równości dla obu płci, czyli równego traktowania mężczyzn i kobiet we wszystkich sprawach publicznych. Ale panowie – władcy nie chcą dzielić się władzą z kobietami i zazdrośnie strzegą swojego monopolu na władzę. Właśnie dlatego kobiety unikają polityki i angażują się publicznie głównie w tzw. trzecim sektorze, w organizacjach pozarządowych, organizacjach NGO, czyli w organizacjach społecznych.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 15:33:08] • [IP: 80.245.178.**]

Ustalanie kandydatów na radnych w partiach politycznych Komitety wyborcze w przeszłości tworzyły i teraz mogą tworzyć partie polityczne. Zadaniem utworzonego przez partię polityczną komitetu wyborczego jest ustalenie kolejności na liście kandydatów. Spostrzegawczy obserwator wszelkich wyników wyborów już dawno zorientował się, że o tym kto dostanie mandat radnego decyduje kolejność na karcie do głosowania komitetu wyborczego partii politycznej, która ma wysokie notowania przedwyborcze. Tacy kandydaci na pierwszych miejscach na karcie do głosowania mają pewne mandaty. Pozostali nie bardzo. Zatem dla partii politycznych najważniejszy element przed wyborami to ustalenie kolejności na karcie do głosowania. Ponieważ tak naprawdę wynik wyborów rozstrzyga się w dniu ustalania kolejności kandydatów na liście, a nie w dniu głosowania. Zatem to nie wyborcy decydują o tym kto dostanie mandat radnego lecz polityk, który jednoosobowo decyduje o kolejności na liście do głosowania. Taka sytuacja stwarza ogromne pole do korupcji politycznej. W wielu partiach politycznych, ci co decydują o kolejności na liście żądają od potencjalnych kandydatów wpłaty odpowiedniej kwoty na konto partii lub dla siebie osobiście za umieszczenie kandydata odpowiednio wysoko na liście kandydatów na radnych (taki haracz wyborczy). W niektórych partiach politycznych jest ustalony cennik opłat za umieszczenie na odpowiednim miejscu na liście. W ten sposób kupuje się" stanowisko radnego".

Gość • Niedziela [24.10.2010, 15:29:50] • [IP: 217.97.193.***]

Dług publiczny Państwa wynosi obecnie 750 711 254 060 -2 minuty wstecz i oni maja czelność mowić o zadłużeniu miasta?.anem czerwonych nie jestem ale hipokryzja peło jest porazajaca.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 15:20:17] • [IP: 95.129.225.**]

BARDZO DOBRE, KONKRETNE ROZPOCZĘCIE KAMPANII, PO ZOSTAWIŁA DALEKO W TYLE TOPORNE SLD I NAKRYŁA CZAPKĄ PIS. NARESZCIE REALNA ALTERNATYWA DLA OPONIARZA

Gość • Niedziela [24.10.2010, 15:16:33] • [IP: 77.112.158.*]

Im więcej jadowitych wpisów tym wyraźniej widać jak przeciwnikom puszczają zwieracze :)

Gość • Niedziela [24.10.2010, 14:56:45] • [IP: 80.245.185.**]

panie śliwiński a o przekrętach w zwik-u też pan mówił?

Gość • Niedziela [24.10.2010, 14:54:32] • [IP: 83.23.100.***]

Bardzo słaby i nerwowy początek kampanii, tylko tak naprawde Kurszeska coś pokazała choć jej czas też minął.Żadnych fachowców.A czy pan Mireński skończył studia-czy faktycznie jAK pisała jedna z naszych gazet była to tylko ucieczka przed służbą wojskową.Pusz wydaje się być inny od wszystkich i on właśnie nie pasuje do tego towarzystwa pazerniaków którzy podobno już ustalili gabinet cieni do portiera w ZWiKu włacznie.Mało ludzi z wykształceniem, a już wodociągowiec na Prezydenta toć podobno uzdrowisko ledwo zipie

Gość • Niedziela [24.10.2010, 14:51:22] • [IP: 80.245.189.***]

ale...geby...

Gość zielonylew • Niedziela [24.10.2010, 14:50:32] • [IP: 95.129.228.***]

nie znam goscia kto to jest podobno ten facio kieruje swinoujskim uzdrowiskiem bron nas panie boze od takich ludzi to co wyrabia sie z zabiegami w naszym uzdrowisku to skandal i ten facet chce byc prezydentem mojego i naszego miasta dopiero bedzie balagan jak w uzdrowisku no i ten wyglad pospolitego szczurka hihihi

Gość • Niedziela [24.10.2010, 14:47:24] • [IP: 83.23.100.***]

czy to nie Możejko pisał o przekrętach Po w terminalu promowym, o aferach w urzędzie marszałkowskim, chłopcach z najwyższej pólki PO co jarali trawke, jakiejśtam żwirowni Nitrasa, czy to nie on i Dorosz kochali PiS, Możejko nie chce wiedzieć o tym że tunel poszedł sie walić przez PO o Eris która przez nich uciekła.A dług Polski ciagle rożnie 801 mld złotych

Gość • Niedziela [24.10.2010, 14:44:32] • [IP: 93.94.188.***]

byłem na spotkani z tym panem o kulturze to ma takie pojecie jak i o lotach kosmicznych...hi hi hi

Do 13:33 • Niedziela [24.10.2010, 14:36:55] • [IP: 80.245.190.*]

Pan Litwiński jako poseł powziąwszy wiadomość o tym, że żmur nie oddaje pieniędzy mimo prawomocnego wyroku sądu powinien na podstawie art. 304 kpk złozyć zawiadomienie do prokuratury, bo odsetki rosna każdego dnia. Dlaczego tego nie robi ? Zatajanie przestepstwa jest tez przestepstwem.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 14:28:13] • [IP: 93.94.188.***]

Panie Śliwiński - oddaj ster fachowcom.

Jerzy Dąbrowski • Niedziela [24.10.2010, 14:24:55] • [IP: 80.245.180.**]

Dlaczego nikt nie mowi tu o Andrzeju Szczodrym!! a czyba warto o nim pomyslec, jesli chodzi o nasze podwórko. Jako PISowiec zależy mi na uczciwości i tym małym patriotyżmie - pomyślmy nad wyborem!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 14:24:43] • [IP: 92.42.113.***]

Cholera a miasto nam piękniało a ty taka POracha!!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 14:23:27] • [IP: 80.245.178.**]

Politycy do Warszawy !! bilet w jedną stronę i tam jedźcie uprawiać politykę. Ugrupowania polityczne to krwipijcy i pasozyty. My mieszkańcy miasta sami wybierzemy sobie samorząd, który będzie dbał o interesy mieszkańców i miasto Świnoujście. Wielu z nas nie ma pracy, nie ma na chleb, nie otrzymuje zasiłku, brak szkoleń z pożytkiem dla bezrobotnego, ludzie mieszkają w slamsach które nie powinny istnieć w naszym mieście, dzielnica Warszów zupełnie zapomniana. Długo by wymieniać, a wy wywozicie pieniądze do Warszawy np." Karuzela Cooltury " zamiast na to badziewie pieniądze bym przeznaczył na szkolenia języków obcych dla bezrobotnych i mieszkańców miasta, z tego mieli by pożytek. Bo jeszcze cztery lata rządów obecnej ekipy, a wszyscy będziemy musieli uciekać do Niemiec.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 14:22:55] • [IP: 217.97.193.***]

JA BYM GŁOSOWAŁ NA RYNIA JAKBY KANDYDOWAŁ.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 14:22:21] • [IP: 83.11.134.***]

PO jaskrawo odzwierciedla filozofię, że" po nas choćby popiół" :-(. . ..

Gość • Niedziela [24.10.2010, 14:22:12] • [IP: 92.42.113.***]

Tylko Pan Janusz!! Nie zagłosuję nigdy na PIS i PO!! A Janusz już dał się poznać i dużo zrobił chłop w tym mieście!!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 14:17:23] • [IP: 178.238.253.**]

Tylko nie JIMI!!

ROSOMAK • Niedziela [24.10.2010, 14:11:59] • [IP: 93.94.184.***]

Przy takich kandydatach Żmurkiewicz ma trzecią kadencję w kieszeni w pierwszej turze mimo płaczu skamlenia cieniasów.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 14:10:54] • [IP: 93.94.184.***]

Warto jeszcze dodać, że to właśnie p.Zbigniew Pomieczyński załatwił nam bieliki tylko dla mieszkańców.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 14:07:36] • [IP: 80.54.123.***]

tunel nam zablokowali, Erisową wypędzili, a teraz wystawiają jako kandydata bez doświadczenia w pracy samorządowej, bez wiedzy, człowieka, z którym nie można rozmawiać o konkretach. Jak ktoś choć raz mial okazję rozmawiać z p. Świnińskim to wie o czym mówię...szkoda...i jeszcze ten możejko na listach PO...

Gość • Niedziela [24.10.2010, 14:04:44] • [IP: 92.42.117.***]

Tylko pan Janusz Żmurkiewicz i SLD !

Gość • Niedziela [24.10.2010, 14:03:19] • [IP: 80.245.188.***]

Stanął i powiedział prosto w twarz. Co wy matołki nieroby krytykujecie. Weź się jeden z drugim do roboty i startuj na radnego nygusie. Ja zdanie mam wyrobione i wiem, że warto głosowac nie marudzic, bo później ciemnogród z nas zrobię, jak przez ostatnie lata było. Szacun kolo.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:57:26] • [IP: 83.21.28.***]

No Gościu masz racje Pomieczyński ma pieniądze, ale z merytoryką i kulturą to u niego krucho oj i to bardzo!! A no i nie każdy wie że płaci KRUS bo jest rolnikiem he he

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:56:50] • [IP: 95.129.225.**]

Ponton na prezydenta :) Ten ze zdjęcia to tylko palcem umie machać

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:47:25] • [IP: 93.94.184.***]

A ja zagłosuję na p.Pomieczyńskiego. Przynajmniej pieniędzy ma dużo a cała reszta przy nim to bidota.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:42:43] • [IP: 95.129.225.**]

Niedziela Sliwińskiego !! Hehehe, to już druga. Jeszcze parę niedziel Śliwińskiego a potem spowrotem do Rusaki. Bo na prezydenta to m.in. trzeba mieć wygląd. POkazaliście co potraficie przez ostatnie 4 lata -NIC. Żenada. POtraficie tylko odstraszać inwestorów, www.zal.pl

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:40:49] • [IP: 80.245.183.***]

napiszcie jakie ma wykrztalcenie bo widze z tego ze tylko z pis na moje nieszczecie to wykrztalceni ludzie

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:34:25] • [IP: 92.42.117.***]

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:25] • [IP: 95.129.226.*] ale jeden z tych Panów jest chamem i cfaniaczkiem

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:33:33] • [IP: 195.117.222.***]

cytat z Litwińskiego: ten który pomimo prawomocnego wyroku nie oddaje pieniędzy jest ZŁODZIEJEM! Czemu żmuras nie poda go do sądu? Czyżby żmuras czegoś się bał? Może tego, że te określenie jest prawdziwe!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:33:13] • [IP: 80.55.200.**]

Zadłużenie miasta na koniec roku 2009: 68.284.000 (ponad sześćdziesiąt osiem milionów). To 1.672 złote na każdego z nas. Jeżeli jednak policzymy zadłużenie na osoby w wieku produkcyjnym - wyniesie ono 2.500 złotych na osobę. Jak można było podczas tak dobrego dla miasta okresu budowlanego, sprzedaży wielu nieruchomości - utrzymać tak duże zadłużenie? Obecnie gdy nie ma wielu zainteresowanych nieruchomościami miejskimi - skąd pieniądze na spłatę rocznych zobowiązań skąd ponad 11 milionów rocznie? Ale widocznie po nich tylko potop. Jeszcze dajmy na karuzele kolejne miliony, dajmy podwyżkę pani Agatowskiej o kolejne 2.000 złotych. Przecież można podwyższyć czynsze mieszkańcom, podwyższyć opłaty stoiskom na promenadzie...

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:25:12] • [IP: 95.129.226.*]

Myślę że Rafał Pusz i Dawid Szymański mają szansę wejść do Rady Miasta.Są młodzi i nie skażeni partyjniactwem.Trzymam kciuki za Was chłopaki!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:25:12] • [IP: 127.0.0.*]

Rząd to gang facetów takich samych jak ty czy ja. Nie mają, jeden z drugim, specjalnych talentów do rządzenia, posiadają jedynie talent do zdobycia i utrzymywania urzędu. Ich głównym narzędziem w tym celu jest wyszukiwanie grup, które domagają się czegoś, czego nie mogą dostać, i obiecywanie dania im właśnie tego. W dziewięciu na dziesięć przypadkach obietnica ta nie jest nic warta. W dziesiątym przypadku spełniania jest przez ograbienie A, aby zaspokoić B. Innymi słowy to brokerzy rozboju, a każde wybory to coś w rodzaju udziału w aukcji skradzionych w przyszłości dóbr.

Jerzy Dąbrowski • Niedziela [24.10.2010, 13:25:02] • [IP: 80.245.180.**]

I wciąż propagandowe sranie w banie, że gdy my u władzy, to pokój nastanie, a tu nasuwa sie takie pytanie, czy to jest miłość czy molestowanie, bo kto rozumnie pyta o kraj nasz i z czego dumni być możemy i czy Polaku historię swą znasz i czy w dobrym kierunku idziemy, to on nie pyta który Polak prawdziwy, tylko smutek dręczy go w duszy że jeden umysłowo leniwy a drugiego europa zagłuszy. PS. Gdyby o drugą Japonię a nie Irlandię chodziło, może jakies cnoty zachować by się dało, a tak nam miłośi rozpustnej przybyło a dobrobytu stworzyć nie udało. Leczy nie o dobrobyt tu chyba chodzi, tylko o wyższe cele, by Polak ze swoim kompleksem, stał sie europejskim" ciele".

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:24:57] • [IP: 80.245.188.***]

sld w porty rżnie:)))

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:24:16] • [IP: 83.12.40.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:17:37] • [IP: 92.42.119.***]

nigdy już na PO głosowac nie będę. ..Dużo mówią, obiecują, a praktycznie tylko kłamią i nic nie robią !!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:15:32] • [IP: 80.245.190.*]

* sa kandydaci PO na radnych. Ze spokojem ducha można z 42 wskażac 2 osoby: Możejko /ma wiedze i Mireński - jest młody i dociekliwy/. Tym, co chcą dorobic do emerytury i osobom bezrobotnym z góry dziękuje za ich poświećenie dla świetlanej przyszłosci miasta. Na miejscu pana Śliwińskiego dotychczasowe osiągnięcia zawodowe należało by przemilczeć. Naprawdę nie ma czym sie chwalić. Oczyszczalnia ścieków, ZWiK czy szpital to nie powód do dumy.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:15:08] • [IP: 77.115.60.**]

Gość • Niedziela [24.10.2010, 12:30] • [IP: 80.245.182.***] W samorządzie najważniejsza jest mądrość i decyzyjność a nie jakaś kolejna walka jaką funduje RAS!! Ras jak chce walczyć to nie się zapisze na jakiś turniej palanta a nie udaje niezależnych! Poza tym te wasze odcinanie się od polityki nam gwarantuje zwykły niebyt, bo z byle sprawą zwracać się trzeba do polityków! Jak nie z województwa to w sejmie.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:13:47] • [IP: 83.21.48.***]

Życzę Wam abyście utworzyli silną koalicję : PO-PIS-RAS i żeby tak jak w całej Polsce z polityki usunąć sld, aby zmazać czerwony kolor wyspy Uznam.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:10:04] • [IP: 77.115.60.**]

Gość • Niedziela [24.10.2010, 11:50] • [IP: 83.21.138.***] ty chory czerwony pajacu!! Te wasze hasełka wsadz sobie w dupsko!! Pójdziemy wszyscy na wybory!! Wtedy będziecie płakać!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:08:45] • [IP: 80.245.182.***]

Ten Śliwiński to wypisz wymaluj Tusek chytrusek. Te oczka... Normalnie klon Donalda.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:07:46] • [IP: 178.238.251.***]

Ładnie mówi ten Śliwiński, jak kiedyś Żmurkiewicz, jak kiedyś Możejko... jak wszyscy przed... po... już tacy anielscy nie są!Nie dajcie się ludzie wydymać!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:04:00] • [IP: 178.238.253.***]

weryfikacja 21 listopada

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:00:54] • [IP: 178.238.251.***]

Mowi o Swinoujsciu ale nie wspomina o tunelu piekne slowa aby dostac sie do wladzy PO pokazuje naco ich stac widac po zadzeniu kraiem nie glosuje na PO

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:00:08] • [IP: 80.245.178.***]

ble, ble, ble...co cztery lata to samo.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 12:59:25] • [IP: 89.76.163.***]

Czy Zarząd świnoujśkiej Platformy uiścił odpowiednią opłatę za wynajem sali w Sanatorium Światowid?

Antypatriota • Niedziela [24.10.2010, 12:54:42] • [IP: 93.94.184.***]

Głosowałem na nich ale za to co zrobili z projektem Erisowej i Spa mam ich wszystkich gdzieś. PROPONUJĘ zamiast 21 listopada iść do urn wybierać tych wszystkich bez wyjątku darmozjadów zostać w domu przy browarku, będzie to przyjemniejsze i pożyteczniejsze. Pamiętajcie że każda opcja widzi w was tylko potencjalny głos a po dorwaniu się do koryta mają nasze problemy w dupie co widać po obecnych włodarzach, i tak będzie z przyszłymi czy z SLD PiS PO czy innego tatałajstwa.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 12:50:24] • [IP: 188.146.232.**]

Tylko nie PO położyli już Szczecin, położą i Ś-cie, wszyscy tylko nir PO!!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 12:47:59] • [IP: 79.184.244.***]

Dobrze zauważyli, że obecny prezydent niszczy małych i dużych przedsiębiorców łamiąc prawo. Dlatego konieczne są głebokie zmiany, aby miasto zaczęło się rozwijać, nie pozbawiajmy się sami tego prawa i nie bądźmy zrezygnowani, dajmy szansę sobie i miastu. I D Ź M Y DO U R N !! Kolejna szansa na zmiany dopiero za 4 lata, nie dajmy zniszczyć naszego miasta, wybierzmy nowych, energicznych ze świeżymi umysłami !!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 12:44:40] • [IP: 217.97.193.**]

przeciez platforma to tez układy, układziki i tylko promuję się i pomaga tym z układu a jak nie z układu to się wdeptuje w asfalt...wiec znowu gęby pełne frazesów z ktorych nic nie wynika poza obietnicami beż pokrycia!!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 12:43:59] • [IP: 83.23.100.***]

Niech się nie ośmiesza mówiąc o zadłużeniu.Licznik Balcerowicza już wskazał że dzięki PO państwo jest zadłużone na 800 milardów!!. A tak a props z wyjątkiem pracowników Uzdrowiska chcacych podlizać sie szefowi niedługo juz prywatyzowanego uzdrowiska to cieniutko.U komuszków była pełna sala.Częściej pokazujcie ta panią trzebiatowską ale cyrk...

Twardogłowy • Niedziela [24.10.2010, 12:39:06] • [IP: 95.129.226.*]

Rafał, Dawid i Edyta z PO (www.kolonawyspie.pl) super prezentacja.Myślę że to przyszli RADNI!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 12:36:14] • [IP: 83.23.100.***]

A o ich ciuchci wyborczej dzielnym Stanisławie nic.Dorosz filozof z UPR, na plecach PiS wjechał na urząd burmistrza a teraz.Najgorsi są neofici. Śliwiński niech zgoli te bokobrody PKS

Gość • Niedziela [24.10.2010, 12:34:55] • [IP: 88.156.234.***]

Ile PO zapłaciła za wynajęcie sali w" Swiatowidzie" (budynku należącym do Uzdrowiska)na tę akcję(tj. rozpoczęcie kampanii).Czy kandydujący na Prezydenta Miasta, Prezes Uzdrowiska miał jakieś ulgi czy też nie ??

Gość • Niedziela [24.10.2010, 12:32:07] • [IP: 79.184.165.**]

Ja z rodziną głosuję na PO.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 12:30:49] • [IP: 80.245.182.***]

Już po godzinie 12 a tu praktycznie zerowe zainteresowanie kandydatami PO. Nie wróżę sukcesu tej partii, podobnie jak i sld. RAS powinien dać sobie z nimi radę. W samorządzie należy zwalczać partyjniactwo, które winne jest korupcji, układom i tym podobnym chorobom niszczącym samorządność. Gwarancję tego dają tylko komitety wyborców- bezpartyjne.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 12:30:47] • [IP: 83.21.125.**]

POPIERAM, POIERAM, P O P I E R A M !!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 12:30:33] • [IP: 80.245.178.**]

My mieszkańcy miasta Świnoujścia sami damy sobie radę bez PO i bez PiS i bez SLD mieliście czas wasz czas się skończył. A najbardziej nie przekonuje mnie to, że startujecie z kilku list w różnych miastach. Tak boicie się o utratę stołków. Mieszkańcy przejrzeli na oczy nic was nie uratuje. Bo jesteśmy wam tylko potrzebni na wybory jak zabawki. Mówię wam do widzenia panowie to już koniec.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 12:28:16] • [IP: 80.245.178.**]

Kiedy miała miejsce ta prezentacja?

Gość • Niedziela [24.10.2010, 12:27:37] • [IP: 79.190.147.**]

Wszystko fajnie tylko ten JIMI przeraża?

Gość • Niedziela [24.10.2010, 12:25:09] • [IP: 79.190.147.**]

W końcu może nastąpi zmiana tego skostniałego układu i zacznie być normalnie.Młodzi ludzie przestaną uciekać z tego miasta.Brawo Panie Darek i cała PO.Złapcie za rogi byka i pokonajcie to towrzycho towrzyszy...

Chyży Rój • Niedziela [24.10.2010, 12:19:53] • [IP: 92.42.113.***]

JIMMI, chłopie nie śpij !! Bo wybory prześpisz !! Gdzie jest. ... " JA, MOJA RODZINA I PRZYJACIELE..." ??

Gość • Niedziela [24.10.2010, 12:13:54] • [IP: 79.190.147.**]

Ciekawa prezentacja konkrety a nie banialuczenie.Teraz wiem że głosuję na PO.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 12:08:47] • [IP: 93.94.188.***]

czemu dzisiaj nie ma pisowskiej propagandy?

Gość • Niedziela [24.10.2010, 12:01:43] • [IP: 93.94.186.***]

Jaki to ma być prezydent miasta, jeżeli nie umie zarządzać uzdrowiskiem RUSAŁKA. Na zabiegi czeka się 3 miesiące!! burdel na całego i do tego te nie uprzejme baby rozdzielające zabiegi. KUBA skandal

Gość • Niedziela [24.10.2010, 11:58:48] • [IP: 92.42.117.***]

Żmurkiewicz !!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 11:50:47] • [IP: 83.21.138.***]

Czyli jeśli wygra będzie budował nową klikę, z starą zna się tak jak" dwa łyse konie"Więc wolę starą po tej wiem czego się spodziewać.Zrobiła plamę (zezwalając na budowę Gazoportu w mieście)...Jakoś pan Śliwiński nie protestował, jak na razie głosi slogany bez konkretów. Czyli jak nabrać wyborców... Zastanawiam się czy alternatywa TYLKO DURNY IDZIE DO URNY nie jest słuszna. ...Przynajmniej nie będę miał kaca że wybierałem.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 11:45:58] • [IP: 79.190.147.**]

Brawo takich ludzi potrzebujemy.Głosuje na Pana Darka i PO...

Gość • Niedziela [24.10.2010, 11:44:23] • [IP: 91.149.17.**]

Kto chce dopalaczy w naszym miescie niech glosuje na Darka Sliwinskiego

Gość • Niedziela [24.10.2010, 11:43:52] • [IP: 213.115.90.***]

W koncu ktos kto pogoni ta klike !! Ma Pan moj glos. Jedyny kandydat.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 11:43:10] • [IP: 92.42.119.**]

szkoda go sluchac wszyscy obiecuja a nic nie robia !!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 11:42:37] • [IP: 77.255.155.**]

Gościu zna się na rzeczy. Jestem za!

Miro, Rycho i Zbycho • Niedziela [24.10.2010, 11:38:21] • [IP: 193.200.150.***]

Przejrzystość i praworządność to nasza specjalność.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 11:34:02] • [IP: 195.117.222.***]

POrażka - popatrzcie na ich radnych, totalna niemoc przez ostanie 4 lata.Gdyby wygrali, to perspektywy dla miasta będą takie same.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 11:33:15] • [IP: 188.147.194.***]

Świtetna organizacja inauguracji

Gość • Niedziela [24.10.2010, 11:30:05] • [IP: 83.12.40.***]

Kogo promuje ten portal już wiadomo. Zupełnie inna realacja niż z inauguracji SLD. Ale ludzie i tak swoje wiedzą. PO coś buduje? raczej niszczy! i to nie tylko w Świnoujściu ale w całej Polsce. Never PO!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 11:24:49] • [IP: 178.238.249.**]

Głsujemy na PO- same konkrety.

RODZINA • Niedziela [24.10.2010, 11:23:54] • [IP: 217.97.193.***]

WSZECHZNAWCA RYYNIO PROSZONY O KOMENTARZ. CZEKAMY Z NIECIERPLIWOŚCIĄ.

Oglądasz 1-247 z 247
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■