POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [22.10.2010, 22:24:34] • Świnoujście

W Szczecinie chcą oddawać pieniądze za źle naliczone czynsze. A co u nas?

W Szczecinie chcą oddawać pieniądze za źle naliczone czynsze. A co u nas?

fot. Sławomir Ryfczyński

Prezydent Szczecina Piotr Krzystek zapowiedział zwrot nielegalnie pobranych opłat lokalowych. Jak mówią radni opozycji, to analogiczna sprawie jak ta z naszego podwórka. Dodają, że to dobitnie pokazuje, że Stanisław Możejko i inni, którzy od początku krytykowali wadliwą uchwałę rady miasta w sprawie czynszów, mieli rację.

Wstępne koszty, które obciążą budżet Szczecina szacowane są na sumę od kilku do kilkunastu milionów złotych. Szczecińscy politycy wprowadzili w 2006 roku do użycia nieudolne akty prawne, sprzeczne według sądu z obowiązującym prawem. Teraz przerzucają się odpowiedzialnością za ten stan rzeczy. Niemalże jednogłośnie podkreślają jednak, że bezpodstawnie pobrane pieniądze należy oddać mieszkańcom!

Niestety w Świnoujściu sytuacja wygląda dużo poważniej. Samorządowi grożą o wiele wyższe konsekwencje finansowe za złe i nieodpowiedzialne zarządzanie. Na razie świnoujski magistrat ignoruje zagrożenie i odsyła mieszkańców z kwitkiem, w którym informuje, że jest to sprawa dla sądu.

- Tak jeszcze do niedawna czyniły władze Szczecina, jednak spostrzegły, że przeciąganie sprawy w czasie generuje kolejne wydatki w postaci odsetek od sum nienależnie pobranych opłat – mówi jeden z radnych opozycyjnych.

Przypomnijmy, że oprócz wadliwej uchwały Rady Miasta w sprawie lokali mieszkaniowych w Świnoujściu dodatkowo stosowane były również felerne uchwały w sprawie przedszkoli oraz parkingów.


komentarzy: 112, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-112 z 112

Gość • Środa [01.12.2010, 12:12:15] • [IP: 79.187.250.***]

Tylko najemcy, którzy się nie upomną sami o zwrot czynszu nie otrzymają nieprawnie nadpłaconego czynszu. I władzom miasta o to chodzi!

Gość • Piątek [29.10.2010, 20:12:37] • [IP: 202.99.125.***]

bosh opusc miasto czlowieku miej honor

Gość • Wtorek [26.10.2010, 09:38:02] • [IP: 83.20.186.**]

Musisz dobrze korzystać z naszych wspólnych dóbr że twierdzisz, że obecny jest dobrym gospodarzem !!

Gość • Wtorek [26.10.2010, 08:43:30] • [IP: 178.238.249.**]

Mamy dobrego gospodarza i nie dajmy się zwariować trzeba być naprawde złym żeby tego nie widzieć

Gość • Niedziela [24.10.2010, 22:23:10] • [IP: 178.238.249.**]

Panie Stachu dla takich ludzi szkoda pary.Mamią ich, okradają a oni dalej jak barany.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 21:57:16] • [IP: 83.11.137.***]

Żmurkiewicz, Szczodry, Pomieczyński i te pseudo urzędasy niech najpierw nauczą się topografii miasta i jego ulic. Tablczka z nazwą ulicy Armii Krajowej należy odwrócić w kierunku przeprawy promowej, bo tam jest ta ulica. To co wskazuje teraz tabliczka to jest Plac Słowiański od wielu, wielu lat. Co można mówić o znajomości przez obecnie rządzących potrzeb miasta jak nie znają ulic w jego centrum !!??

Gość • Niedziela [24.10.2010, 21:42:31] • [IP: 83.11.137.***]

Komuchy s...ą w pantalony, bo nawet w niedzielę uruchomili urzędowe komputery z antywpisami !!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 21:15:36] • [IP: 93.94.188.***]

Żmurkiewicz ponownie bedzie prezydentem.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 20:36:40] • [IP: 92.42.119.***]

Już raz miał swoją szansę i jak ją wykorzystał jątrzył z uporem maniaka jak teraz pisiory

Gość • Niedziela [24.10.2010, 19:17:46] • [IP: 83.21.141.***]

Wada w kwicie/uchwale/.którą dostrzegł po 10 latach sąd -na wniosek jednego z mieszkańców w Polsce, a po kilku latach także Możejkę, zaskutkowała tym, że uchwałę poprawiono.To nicże" poprawiacze spowodoawli wzrost opłat za przedszkola.Przeca onu już dziecioków malińkich ni majo.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 19:00:29] • [IP: 83.21.141.***]

Polecam ten tekst nie tylko Możejce ale przede wszystkim udającemu do niedawna bezstronnego dziennikarza- K.M.NOWAKOWI-""Czy dziennikarz może patrzeć władzy na ręce i jednocześnie ją sprawować? – To niedopuszczalne. Dziennikarz ma kontrolować władzę. Jeśli chce rządzić, powinien odejść z zawodu. Ale taki wybór też nie kojarzy się najlepiej, nasuwa podejrzenia, że dziennikarz wybrał ten zawód dla politycznej kariery – uważa Stefan Bratkowski, honorowy prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Szef Agencji Informacji TVP Andrzej Mietkowski nie zgodziłby się, żeby dziennikarz zajmujący się informacją zaangażował się w kampanię wyborczą: – Odbiorca powinien mieć jasny sygnał, czy ma do czynienia z bezstronnym obserwatorem sceny politycznej, czy też z jej uczestnikiem. Także dla Michała Koboski, redaktora naczelnego tygodnika „Newsweek Polska”, łączenie ról dziennikarza i samorządowca jest nie do zaakceptowania. – Dziennikarz w takiej sytuacji jest wystawiony na pokusę, żeby interes reprezentowany w radzie popierać na łamach. Konflikt interesów to jedna z gorszych rzeczy, jakie dziennikarzowi można zarzucić"

Gość • Niedziela [24.10.2010, 18:28:23] • [IP: 217.97.193.***]

[IP: 88.156.234.***] Mylisz się, ważne jest z jakiej opcji się startuje.Jako niezalezny ma mozliwość wypowiadania swojej opinii i swojego zdania w odróżnieniu od kandydata partyjnego.Będzie musiał grac jak mu zagrają czy tego chce czy też nie i nie czarujmy sie tak juz jest. jakiejkolwiek partii.wstap do partii to zobaczysz ile jest warte Twoje zdanie i spróbuj mieć zdanie odrębne w n-kwestiach, będzie żegnaj Genia świat się zmienia.stajesz się masą. Jak dla mnie Możejko postąpił beznadziejnie.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 16:41:49] • [IP: 88.156.234.***]

Czy to ważne z jakiej opcji startuje, chyba jest to bez znaczenia, trzeba patrzeć na człowieka. Co może zrobić dla dobra mieszkańców, co chcecie być dalej okradani przez nieudaczników obecnych. Trzeba porządek wprowadzić prawny w tym mieście, bo nie długo dojdzie, że zostaniesz okradziony ze swojego własnego mieszkania za pomocą naszego Sądu.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 16:41:06] • [IP: 80.245.190.*]

Wiadomo, co Możejko zrobił w tej kadencji dla Mieszkańców /załatwił uniewqaznienie paru uchwał bubli prawnych w Sądach Administracyjnych/, może pora by każdy z radnych przedstawił specyfikacje swoich dokonań ? Co obiecywali i w jakim zakresie wywiązali sie ze swoich obietnic ?

Gość • Niedziela [24.10.2010, 15:49:05] • [IP: 217.97.193.***]

Panie Możejko miałem o Panu lepsze zdanie. Z jakiej opcji pan startuje, to chyba żart, o co panu chodzi?.Zapomnij Pan o moim głosie za start z tego towarzystwa.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:48:58] • [IP: 80.55.200.**]

Tak zwane cegiełki Możejko rozliczył szczegółowo i publicznie (w tygodniku Nowy Wyspiarz, 19 sierpnia 1998, na stronie 17). Pieniądze za cegiełki (9.110 zł, a nie jakieś miliony, co komuchy wmawiają z uporem maniaków naiwnym ludziom) posłużyły do zorganizowania solidnego zaplecza do realizacji projektu tunelu - SZCZEGÓŁY W ARTYKULE iswinoujscie.pl/artykuly/9041/. Na zlecenie czerwonych kolesi badały tę sprawę różne sądy, jedyne, co z tego wynikło dla Możejki to pochwała za doskonałą organizację i oszczędne gospodarowanie zebranymi pieniędzmi. Zajrzyjcie sobie tutaj: tinyurl.com/yqbpb6 Zabawne, że mimo iż sprawa została wyjaśniana wielokrotnie, starym goebbelsowskim sposobem powtarzacie wciąż stare kłamstwa licząc na to, że utkwią ludziom w głowach. Nie ma to jak stalinowska szkoła dezinformacji...

Gość • Niedziela [24.10.2010, 13:31:28] • [IP: 80.55.200.**]

''taczki'' to objaw ataku kilku ''biznesmenów'' którzy nie chcieli tracić wpływów z zakupionych pod kątem najmu pod handel przygraniczny działek, więc podburzyli nieuświadomionych handlowców. Targowiczanie taczkami wywalczyli sobie ogromne opłaty na prywatnych placach targowych zamiast niskich opłat na placu miejskim - CO PROPONOWAŁ MOŻEJKO. Skorzystali finansowo tylko inspiratorzy incydentu. Wśród ''taczkowiczów'' byli i ci, którym po latach Możejko pomógł, kiedy to głupi Fasola i jego równie głupi kolesie zamknęli granicę pod pretekstem ochrony przed pryszczycą, nieomal zabijając świnoujski handel przygraniczny - bo bonzów wynajmujących teren pod handel g... obchodziło, że handlujący nie mają jak płacić, bo nie mają zysków, po zamknięciu granicy przez oponiarza. To własnie Stanisław Możejko zorganizował blokadę toru wodnego promem ''Bielik'', która wymusiła na władzach warszawskich cofnięcie idiotycznej, wywołanej przez oponiarza i jego kolesi decyzji. Same komuszki nie potrafiły odkręcić tego, co narozrabiały. Transmisja z tej blokady szła na żywo w różnych telewizjach, pięknie i wyraźnie było widać, kto potrafi stanąć w obronie interesów miasta i mieszkańców, a kto podkulił ogon i uciekał przed odpowiedzialnością. Jak widać, nie ma w Możejce tak charakterystycznej dla prezia-oponiarza mściwości, pomoże każdemu człowiekowi, nawet takiemu, który wcześniej go atakował.

Gość • Niedziela [24.10.2010, 10:43:38] • [IP: 79.184.242.***]

Zastanówcie się nad wyborem, czy zostawić butnego, aroganckiego wobec prawa z jego byle jakimi zastępcami, czy zaufać innym (poza Pomieczyńsim, Szczodrym) i pozwolić na zmiany i udaremnić roztrwanianie naszego wspólnego majątku i naszych podatków ?

Gość • Niedziela [24.10.2010, 10:34:29] • [IP: 79.184.165.**]

To co złe wobec Pana Możejko było wynikiem strachu niektórych pseudo biznesmenów przed utratą swoich korzyści z majątku miejskiego. Teraz pseudo urzędnicy boją się utraty stanowisk i mają strach przed odpowiedzialnością za swoje niecne czyny, bo nawet jak ktoś zwrócił się o informację publiczną to ten urząd zawsze traktuje jako tajne !!??

Gość • Niedziela [24.10.2010, 10:22:14] • [IP: 217.97.193.**]

234...chyba zartujesz wymieni mnie chociaż jednego nie zależnego dziennikarza w kraju, wszyscy są gdzieś umoczeni bo to są nie Polskie media, żydowskie albo niemieckie/TVN, polsat, gazeta wyborcza lub powstałe po zawłaszczeniu przez komunistow/i kazdy z nich pryncypala chwali, bo jak to jest, że trzy osoby najwazniejsze w panstwie jadĄ DO ŁODZI by okazać pusty gest i powiadamniają tylko TVN, to przepraszam gdzie te trzy osoby mają Polaków i telewizję polska za ktorą płcę abonamet i utrzymuję z ich z płaconych podatków?

Gość • Niedziela [24.10.2010, 10:14:54] • [IP: 217.97.193.**]

jeszcze jest czas zeby nie startować z PO, dlaczego pan to zrobił, ma pan moj głos na minus, z listy niezależnej, ma pan przecież stały elektorat!!

Gość • Niedziela [24.10.2010, 09:21:11] • [IP: 88.156.233.***]

Wredny wygląd, małe usta, rudy wąs, cyniczne spojrzenie. .. Temu facetowi na zdjęciu nie zaufałabym nawet przez sekundę.

Gość • Sobota [23.10.2010, 23:26:56] • [IP: 88.156.234.***]

"Czy dziennikarz może patrzeć władzy na ręce i jednocześnie ją sprawować? – To niedopuszczalne. Dziennikarz ma kontrolować władzę. Jeśli chce rządzić, powinien odejść z zawodu. Ale taki wybór też nie kojarzy się najlepiej, nasuwa podejrzenia, że dziennikarz wybrał ten zawód dla politycznej kariery – uważa Stefan Bratkowski, honorowy prezes Stowarzyszenia Dziennikarzy Polskich. Szef Agencji Informacji TVP Andrzej Mietkowski nie zgodziłby się, żeby dziennikarz zajmujący się informacją zaangażował się w kampanię wyborczą: – Odbiorca powinien mieć jasny sygnał, czy ma do czynienia z bezstronnym obserwatorem sceny politycznej, czy też z jej uczestnikiem. Także dla Michała Koboski, redaktora naczelnego tygodnika „Newsweek Polska”, łączenie ról dziennikarza i samorządowca jest nie do zaakceptowania. – Dziennikarz w takiej sytuacji jest wystawiony na pokusę, żeby interes reprezentowany w radzie popierać na łamach. Konflikt interesów to jedna z gorszych rzeczy, jakie dziennikarzowi można zarzucić"

Gość • Sobota [23.10.2010, 23:11:14] • [IP: 83.20.194.***]

Do Gość 20:58] • [IP: 77.115.139.**] - za stawianie takich pytań można spokojnie trafić na ławkę w sądzie, tym bardziej taraz i szybciej, bo jest okres przedwyborczy i funkcjonują sądy 24 godzinne. Dobrze musisz wiedzieć że tak nie jest.

ryt • Sobota [23.10.2010, 22:41:39] • [IP: 77.112.115.**]

Gość • Sobota [23.10.2010, 20:58] • [IP: 77.115.139.**] kocham takich rozhisteryzowanych internautów jak ty!! Zero argumentów logicznych tylko puszczanie śmierdzących bąków! Czego się tak, kur...a boisz?? Że i twoje wały Możej odkryje??

Gość • Sobota [23.10.2010, 22:24:35] • [IP: 79.184.167.**]

Ty IP 139 kto ci takich głupot naopowiadał ? Nie mają żadnych zaległości czynszowych i nie siej plotek.

Gość • Sobota [23.10.2010, 21:57:08] • [IP: 92.42.114.***]

AAA - to z listy PO do korytka - żeby tylko ryj umoczyć w jakiejkolwiek władzy - niedoczekanie... a abonament opłaciłeś? czy też ci nie po drodze jak z kartoflem ktory sadzi że woda powinna być sucha...

Gość • Sobota [23.10.2010, 21:48:19] • [IP: 92.42.114.***]

Na pana trzeba mieć przynajmniej wygląd a Mażejka trąci Maciarewiczem - paszoł won w Karsiborzu krowy doic.

Gość • Sobota [23.10.2010, 21:40:12] • [IP: 178.42.179.**]

Proponuję tak się nie podniecać zwrotem kasy tylko poczekać na pierwszą sprawę w sądzie.

Gość • Sobota [23.10.2010, 21:38:50] • [IP: 88.156.234.***]

Lepiej zagłosujcie na MOŻEJKĘ, bo do reszty to okradną mieszkańców.

Gość • Sobota [23.10.2010, 21:14:34] • [IP: 80.245.182.***]

TEN CZŁOWIEK POWINIEN BYĆ PREZYDENTEM STARA SIĘ DLA MIESZKAŃCÓW A NIE TYLKO SWÓJ TYŁEK ZADBAĆ JAK TEN CO WYKUPIŁ LAS KARSIBORSKI I STAWIA TAM MYJNIE BEZ KASY FISKALNEJ CZY JAKICH KOLWIEK PARAGONÓW OSZUST SKARBOWY !!

Gość • Sobota [23.10.2010, 20:58:45] • [IP: 77.115.139.**]

Mozjko czy prawdą jest że SM Słowianin szykuje eksmisje dla twojej konkubiny u której mieszkasz za niepłacenie czynszu?

Gość • Sobota [23.10.2010, 20:14:37] • [IP: 79.184.164.**]

Dlaczego komuchy tak się boją Pana Stanisława Możejko ? Czy może chcą jeszcze coś" uszczknąć " ? Co z brakami w kasie miasta, które Jolka K. wyniosła w plecaku, kto oprócz niej korzystał z pieniędzy z tego przestępstwa ?

Gość • Sobota [23.10.2010, 20:08:48] • [IP: 83.20.17.***]

Ważne, że zawsze z prawicowymi ugrupowaniami się łączy, nie z sld, nie ze Szczodrym.

Gość • Sobota [23.10.2010, 19:41:47] • [IP: 217.97.193.***]

Panie Możejko z listy PO?, to juz lepiej jako niezależny. No cóż ma Pan jeden głos mniej.

Do 18:45 • Sobota [23.10.2010, 19:34:26] • [IP: 80.245.190.*]

Mało wiesz widzę, nawet bardzo mało, a pewno startujesz od nowa ?

Gość • Sobota [23.10.2010, 18:55:41] • [IP: 80.245.190.*]

Miastem będzie rządzic koalicja PO-PiS-RAS, wiedza, że muszą wszystko naprawić, bo inaczej będa siedzieć we wszystkich mozliwych sądach a to miasto będzie kosztowało dodatkowo. Naprawa szkód to juz grube miliony. No i nie da się niczym zarządzać bez przywrócenia porzadku prawnego. Trzeba głosować na młodych bo starzy nie zmienią nic. Oni chca tylko dorobic do emerytur.

Gość • Sobota [23.10.2010, 18:45:13] • [IP: 217.97.193.***]

Gość • Sobota [23.10.2010, 18:23] • [IP: 80.245.190.*] "Możejko prawa nauczył sie od Mieszkańców i z internetu"??!! co to za bzdury! Od jakich Mieszkańców i z jakiego internetu?! Chciałabym poznać nazwiska tych" mieszkańców", od których Możejko nauczył się prawa. Można pęc ze śmiechu.

Gość • Sobota [23.10.2010, 18:41:12] • [IP: 217.97.193.***]

[Gość • Sobota [23.10.2010, 18:36] • [IP: 92.42.116.**] Możejko jest wolnym człowiekiem, bezpartyjnym i w przeciwieństwie do większości swoich poglądów nie zmienił od lat 80-tych. Poza tym po co sprowadzasz dyskusję na poglądy? Temat jest taki: W SZCZECINIE CHCĄ ODDAWAĆ PIENIĄDZE ZA ŹLE NALICZONE CZYNSZE. A CO U NAS?

Gość • Sobota [23.10.2010, 18:38:16] • [IP: 217.97.193.***]

Gość • Sobota [23.10.2010, 15:43] • [IP: 95.129.228.**] Pierwsze słyszę, zeby Możejko" dał sobie po mordzie z Pontonem"? Nie brudziłby sobie rąk kimś takim. Poza tym przemoc fizyczna jest oznaką słabości, a Możejko nigdy słaby nie był. To, co ma najmocniejsze, to MÓZG. Dlatego tak go nienawidzą BEZMÓZGOWCY.

Gość • Sobota [23.10.2010, 18:37:23] • [IP: 84.10.32.***]

DŻYMI NA PREZYDENTA

Gość • Sobota [23.10.2010, 18:36:28] • [IP: 92.42.116.**]

wielki solidarnościoweiec, potem LPR - zdjęcia kaczora miał wywieszone na szybach swej marnej gazetki, teraz Platforma - czyli za jakieś 5 - 10 lat jak SLD będzie w Polsce na topie to będziesz startował z ich listy?? Żal wartości i partie polityczne zmienia jak gacie!!

Gość • Sobota [23.10.2010, 18:35:01] • [IP: 217.97.193.***]

Gość • Sobota [23.10.2010, 17:49] • [IP: 195.117.222.***] Hańba, to pisać chańba zamiast hańba. Jeśli Pan Możejko woli startować z list PO, to znaczy, że ma ku temu JAKIEŚ WAŻNE POWODY. Jeśli ktoś popiera Kaczyńskiego, nie musi od razu popierać Mrozka.

Gość • Sobota [23.10.2010, 18:23:21] • [IP: 80.245.190.*]

Możejko prawa nauczył sie od Mieszkańców i z internetu, bo zamiast czytac jakie bzdury uchwalaja w innych gminach wziął sie za czytanie wyroków Sądów Administracyjnych i to był strzał w żmura stopy. Już mu sie wszystko na łeb wali, nie pomogą mu żadne farby na przykrycie siwizny. Całe prawie miasto to jeden bajzel i nielegal. Ciekawe, kiedy to będzie posprzatane a ludziom naprawione szkody.

Gość • Sobota [23.10.2010, 17:49:05] • [IP: 195.117.222.***]

Brawo Możejko szkoda że startuje Pan z listy PO NIE WSTYD PANU został PAN Odzaczony przez PANA KACZORA a POpiera PAN nierobów i tych co prowadza kraj do ruiny OPAMIĘTAJ się PAN WSTYD I CHAŃBA.

Gość • Sobota [23.10.2010, 17:47:53] • [IP: 79.184.241.**]

Taka koalicja jest wskazana, bo tylko wtedy przestanie to być czerwona wyspa. Właśnie tego życzę sobie i wszystkim mieszkańcom ciemiężonym przez sld-ką klikę łącznie z Pomieczyńskim i Szczodrym.

Alw jaja • Sobota [23.10.2010, 17:38:52] • [IP: 83.21.164.***]

Ale jaja do Ale jaja...Zagadka -czyli kto lepszy nawiedzony. ..czy kombinator.Tak to widzę że-jeden to jedno strusie jajo a drugi to drugie . ..to dwa strusie jaja a miasto ma to co zawsze jest między jajami. Zagadka rozwiązana.

Gość • Sobota [23.10.2010, 17:25:22] • [IP: 83.25.255.**]

Po uwaleniu uchały Możejko poszedł do sądu aby mu oddano mieszkanie i co i nic nie płaciłeś nie masz a o siebie tylko dbasz. Wstyd Możejko z PO to śmiech jak pamietam jego walke o wybór kaczyńskiego na prezydenta. Teraz Po cacy a PiS be.

Gość • Sobota [23.10.2010, 17:19:32] • [IP: 80.245.189.***]

Ci wszyscy co plują na Możejkę niech idą do niego do biura i mu to powiedzą, niech z nim porozmawiają, przyjmie każdego, nie będzie was zmuszał do przyjęcia jego poglądów, a najważniejsze jest to, że każdego przyjmie w przeciwieństwie do Żmurkiewicza, ten jeszcze za plecami was obśmieje jak nie będziecie mu schlebiać. Taka to jest różnica!

Gość • Sobota [23.10.2010, 16:57:09] • [IP: 83.31.60.***]

tylko nie mozejko on niema serca dla wlasnych dzieci

Gość • Sobota [23.10.2010, 16:37:59] • [IP: 88.156.234.***]

Ciekawe wybory się zaczynają, może być ciekawie ja wróżę , iż powstanie koalicja : PO - RAS- PIS.

Gość • Sobota [23.10.2010, 16:37:51] • [IP: 79.184.241.**]

A ja nie będę głosować na Żmurkiewicza, Szczodrego i Pomieczyńskiego, bo są to osoby, które nie dbają o interes miasta, nie dbają o mieszkańców, nie chcą naprawić szkód, które wyrządzili, bo dbają tylko i wyłącznie o interes własny i swoich klik !!

Gość • Sobota [23.10.2010, 16:12:39] • [IP: 83.142.74.***]

I jakie to uczucie, komuszki? Tak triumfowaliscie, tak się puszyliście, kiedy miano Możejkę eksmitować, a tu nagle co się okazuje? ŻE MOŻEJ OD POCZĄTKU MIAŁ WE WSZYSTKIM RACJĘ! I co więcej, teraz KAŻDY pokrzywdzony może liczyć u niego na pomoc prawną i domagać się uchylenia nieważnych wyroków i zwrotu niezgodnie z prawem pobranych opłat. Cała kaska jaka miała iść na kolejne dekoracje dla idiotów, typu polbruk, wiszące doniczki, klomby z chryzantemami i inne potiomkinowskie atrapy dobrobytu trafią w ręce pokrzywdzonych ludzi.

Gość • Sobota [23.10.2010, 16:02:47] • [IP: 83.142.74.***]

Z kolei ''taczki'' to objaw ataku kilku ''biznesmenów'' którzy nie chcieli tracić wpływów z zakupionych pod kątem najmu pod handel przygraniczny działek, więc podburzyli nieuświadomionych handlowców. Targowiczanie taczkami wywalczyli sobie ogromne opłaty na prywatnych placach targowych zamiast niskich opłat na placu miejskim - CO PROPONOWAŁ MOŻEJKO. Skorzystali finansowo tylko inspiratorzy incydentu. Wśród ''taczkowiczów'' byli i ci, którym po latach Możejko pomógł, kiedy to głupi Fasola i jego równie głupi kolesie zamknęli granicę pod pretekstem ochrony przed pryszczycą, nieomal zabijając świnoujski handel przygraniczny - bo bonzów wynajmujących teren pod handel g... obchodziło, że handlujący nie mają jak płacić, bo nie mają zysków, po zamknięciu granicy przez oponiarza. To własnie Stanisław Możejko zorganizował blokadę toru wodnego promem ''Bielik'', która wymusiła na władzach warszawskich cofnięcie idiotycznej, wywołanej przez oponiarza i jego kolesi decyzji. Same komuszki nie potrafiły odkręcić tego, co narozrabiały. Transmisja z tej blokady szła na żywo w różnych telewizjach, pięknie i wyraźnie było widać, kto potrafi stanąć w obronie interesów miasta i mieszkańców, a kto podkulił ogon i uciekał przed odpowiedzialnością. Jak widać, nie ma w Możejce tak charakterystycznej dla prezia-oponiarza mściwości, pomoże każdemu człowiekowi, nawet takiemu, który wcześniej go atakował.

Gość • Sobota [23.10.2010, 16:02:12] • [IP: 217.97.193.***]

W Szczecinie chcą oddawać pieniądze za źle naliczone czynsze. A co u nas?? No co?

Gość • Sobota [23.10.2010, 15:43:19] • [IP: 95.129.228.**]

goście 188 i 193 PONTON to wasz koleś, zapomnieliście jak po mordzie dawali sobie z Możejką w kasynie wojskowym, w czasach jak współrządzili ?Chce żyć w niewoli SLD -dupki.

Ale jaja • Sobota [23.10.2010, 15:38:08] • [IP: 80.245.184.***]

Zagadka.. .kto to jest.. .? Mistrz w prywatyzowaniu do własnej kieszeni mienia komunalnego, mistrz w zawyżaniu cen inwestycji vide sracz za dwa miliony sześćset tysięcy złotych czy drzewniana budka na plaży za milion czterysta tysięcy, mistrz niekompetencji, uwalone przez sądy uchwały czynszowa, przedszkolna, parkingowa?

Gość • Sobota [23.10.2010, 15:23:34] • [IP: 93.94.189.***]

Nie było Mu łatwo walczyć, a może krytykanci podejmą się tego trudu?!

Gość • Sobota [23.10.2010, 14:52:05] • [IP: 88.156.234.***]

a ja popieram żmura i będe głosowac na niego a MOŻEJKO zapomniał jak go na taczce wywiezli taki niby uczciwy

ryynio • Sobota [23.10.2010, 14:26:11] • [IP: 83.249.28.***]

nigdy nie bedzie prezydentem..hehe, nalezy do folkloru swinoujskiego, i jaki bezczelny...on smie domagac sie zwrotu? facet który przez kilka lat wogóle nie placic czynszu, buaha, teraz ustawia sie pierwszy w kolejce po zwrot...

Gość • Sobota [23.10.2010, 14:21:51] • [IP: 92.42.114.***]

O - wybory idą i Mażejka wraca...daremny trud człecze...korytko odplynęło i nie wróci...

wykpiarz • Sobota [23.10.2010, 13:13:43] • [IP: 77.112.37.***]

jasne...Mozejko uczciwy hehehe...niech najpierw rozliczy sie z cegielek za tunnel:)

Gość • Sobota [23.10.2010, 12:51:07] • [IP: 83.11.54.***]

Oj już widzę wszystkich prezydentów którzy zwracają pieniądze, szczególnie PO oni już licza ilu kolesi dostanie pracę w mieście.Jak w całej Polsce gdzie wzrosła ilość urzędników w ministerstwach o 40%

Ale jaja • Sobota [23.10.2010, 12:26:37] • [IP: 83.21.162.***]

Zagadka. ..kto to jest. ..? Mistrz jazdy na taczkach I saper wśród byłych prezydentów miast, drukarz cegieł tunelowych, jedyny co za swoich rządów zostawił po sobie to. ...Ale jako krytyk jest dobry i dlatego należy go ponownie wybrać na radnego ! Ktokolwiek będzie u władzy da popalić, bez niego sesję nie będą rozrywkowym kabaretem.

Gość • Sobota [23.10.2010, 12:04:53] • [IP: 195.117.222.*]

ja sie pytam kiedy zostana wzocone pieniadze...brac kase bezprawnie latwo bylo a teraz ciezko oddac jak sie wydalo wszystko. ..

Gość • Sobota [23.10.2010, 11:39:07] • [IP: 79.184.242.***]

ile nienawiści w twarzy tego człowieka

Gość • Sobota [23.10.2010, 11:27:37] • [IP: 83.25.165.*]

...zawsze mówiłem że, RUDE TO WREDNE!!

Gość • Sobota [23.10.2010, 11:20:25] • [IP: 83.11.137.***]

Plujcie, plujcie na Możejkę a z czasem przekonacie się że w większości chłop ma rację a co najważniejsze to On jest UCZCIWY tak UCZCIWY i nie dorobkiewicz.

Gość • Sobota [23.10.2010, 10:45:45] • [IP: 93.94.188.***]

może lepiej nie, bo już raz miał swoja szansę, były tylko zagrywki polityczne a miasto niszczało i nie było inwestycji, nie popieram obecnego prezydenta, ale nie wracajmy uż do przeszłosci

Gość • Sobota [23.10.2010, 10:38:00] • [IP: 80.245.186.**]

to głosujmy na Pana Stanisław Możejko dajmy mu szanse, zobaczymy czy chce dla nas dobrze

Gość • Sobota [23.10.2010, 10:36:01] • [IP: 217.97.193.***]

Gość • Sobota [23.10.2010, 10:26] • [IP: 88.156.232.**] zamiast enigmatycznymi (trudne słowo dla kogoś takiego jak ty) cegiełkami, zainteresuj się, kiedy Żmurkiewicz odda działkę szwagra.

Gość • Sobota [23.10.2010, 10:33:15] • [IP: 217.97.193.***]

Gość • Sobota [23.10.2010, 10:02] • [IP: 80.245.189.***] władza działa NA PODSTAWIE I W GRANICACH PRAWA. Nie było podstaw brać czynszu, bo uchwała została unieważniona. Nieważne, że ludzie mieszkali i zużywali. To nie ma nic do rzeczy. Gdyby żmur albo świnoujski sąd posłuchał Możejkę, to obciach trawałby krócej i byłoby mniej pieniędzy do zwrotu. ale cóż, GŁUPOTA KOSZTUJE.

Gość • Sobota [23.10.2010, 10:26:10] • [IP: 88.156.232.**]

Mozejko napewno zwroci cegielki i pieniadze tym co nadplacili czynsz

Gość • Sobota [23.10.2010, 10:02:35] • [IP: 80.245.189.***]

obiecanki cacanki a głupiemu radosc - rzeczywsitosc pokaże czy można oddawac pieniaze komuś co ten ktos w rzeczzywistości używał i zużywał

Gość • Sobota [23.10.2010, 09:53:22] • [IP: 93.94.188.**]

ALE ŻMUR JEST POPIERANY PRZEZ SWOICH TOWARZYSZY Z SLD - PARTIA KTÓRA AKCEPTUJE TAKIE POSTĘPOWANIE BO SAMA PRZEZ 10-SIOLECIA ROBIŁA Z LUDZMI CO CHCIAŁA I CZERWONEJ WYSPY NIE ZAMIERZA ODDAĆ I DLATEGO MIESZKAŃCY ŚWINOUJŚCIA ŻYJĄ W ZAKLĘTYM CZERWONYM JASYRZE ŻMURA KTÓRY PRAWO UZNAJE TYLKO WÓWCZAS GDY JEST TO PO JEGO MYSLI A JESLI NIE JEST TO JEGO KLAKIERZY Z RZECZNIKIEM NA CZELE TAK ZROBIĄ ŻE JEST.

Gość • Sobota [23.10.2010, 09:50:55] • [IP: 217.97.193.***]

PO, PiS, RAS razem przeciwko bezprawiu! Przegonić towarzyszy, którzy myślą tylko o sobie i swoich kieszeniach. CZAS NA ZMIANY! Żmurkiewicz, Ponton, Szczodry za burtę polityki!! Precz!!

Gość • Sobota [23.10.2010, 09:47:49] • [IP: 217.97.193.***]

Dariusz Śliwiński zwróci mieszkańcom nadpłacone czynsze BEZ POTRZEBY CIĄGANIA SIĘ PO SĄDACH. Uchwały NIEWAŻNE, a więc nie mają SKUTKÓW PRAWNYCH. Żmurkiewicz do POMPOWANIA OPON, a nie do RZĄDZENIA MIASTEM.

Gość • Sobota [23.10.2010, 09:43:02] • [IP: 95.41.3.***]

I ZNOWU SZANSA NA DODATKOWĄ KASĘ DLA TEGO PANA... :-))

drugiJaponczyk • Sobota [23.10.2010, 09:39:15] • [IP: 195.117.222.***]

teraz to Mozejko, a gdzie byliscie jak go kopali

Gość • Sobota [23.10.2010, 09:22:26] • [IP: 217.97.193.**]

Pan Możejko miał już swoją szansę, na zrobienie czegoś dobrego i jednocześnie na opłacenie czynszu za swoje mieszkanie, a jak to się wszystko skończyło? Jeżeli chce mówić wszystkim wokół co robić, niech zacznie od naprawiania siebie.

Gość • Sobota [23.10.2010, 09:10:54] • [IP: 178.238.253.**]

te całe PO to właśnie widać jakie jest !! Nic dobrego nie zrobią. RAs górą!!

Gość • Sobota [23.10.2010, 09:06:07] • [IP: 178.238.253.**]

Oj Oj dawno strażnika prawa nie było w internecie. Wtamy witamy !!i mądrości słuchamy.

Gość • Sobota [23.10.2010, 08:50:16] • [IP: 95.129.225.**]

Szkoda, że autor artykułu" zapomniał" napisać, że w Szczecinie mieszkańcy indywidualnie wygrywają sprawy SĄDOWE o zwrot tych 16% źle naliczonych czynszów. Pisała o tym wczorajsza Gazeta Wyborcza panie Możejko! trochę więcej rzetelności, jest pan wszak dziennikarzem, a ta cecha powinna być najważniejsza. Szkoad, że nie jest. Najgorsze z możliwych zestaień to dziennikarz i polityk w jednym - manipulacja goni wtedy manipulację!

Gość • Sobota [23.10.2010, 08:34:38] • [IP: 83.11.54.***]

Możejko oddaj pieniadze za czynsz który nie płaciłeś a potem weź sie za innych

Gość • Sobota [23.10.2010, 08:28:31] • [IP: 79.188.190.***]

Chcą to nie znaczy że oddadzą, wy chcecie być poważnym portalem co nie znaczy że jesteście, Możejko chciałby rządzić ale na pewno nie będzie.

Gość • Sobota [23.10.2010, 08:04:35] • [IP: 46.113.6.**]

pan stasiek jest madry. zna sie ni literzer prawa, a zmuras??sami ocencie 21 listopada idac na wybory

Gość • Sobota [23.10.2010, 07:59:35] • [IP: 83.21.39.***]

Pan Możejko, to podpora świnoujskiej platformy.My wszyscy platformersi i jej sympatycy głosujmy na Możejkę.Możejko startuje z list PO.

Gość • Sobota [23.10.2010, 07:47:17] • [IP: 83.168.89.*]

Kampania kampanią, a wybory są po to żeby rozliczyć władzę miedzy innymi z tego jak przestrzegają prawa. W Szczecinie chcą oddać ludzom pieniadze bo tam nie rządzi" mądry" Żmurkiewicz który u nas robi wszystko na przekór Możejce. Jakby Możejko powiedział mu żeby założył czapkę bo jest zimno, to on wolał by se uszy odmrozić, a czapki by nie założył, taki on mądry jest.

Gość • Sobota [23.10.2010, 07:35:57] • [IP: 79.184.164.***]

Wyobraźcie sobie Państwo co by się działo z mieszkańcami i miastem, gdyby nie nieugięte stanowisko opozycji ze Sanisławem Możejko ?

Gość • Sobota [23.10.2010, 07:32:33] • [IP: 79.184.164.***]

Teraz się zastanówcie, ile szkód wyrządzili mieszkańcom i miastu głosujący jak marionetki radni koalicji. Czy nie można Im zarzucić niedopełnienia obowiązków w związku z całkowitym brakiem kontroli nad działnością organu wykonawczego (prezydenta i jego zastępców) ? Nie zwalna Ich z odpowiedzialności nic, albowiem kandydując na radnego przyjęli na siebie określone OBOWIĄZKI.

Gość • Sobota [23.10.2010, 07:31:07] • [IP: 80.245.185.***]

WIELKI SZACUN DLA PANA STANISŁAWA.JEDYNY CZŁOWIEK KTÓRY DBA O DOBRO MIASTA !!

Gość • Sobota [23.10.2010, 07:14:37] • [IP: 79.184.239.***]

Nie trzyma się za ucho tylko rozmawia przez telefon.

Gość • Sobota [23.10.2010, 05:57:25] • [IP: 80.245.180.***]

ale gest kanciarski, łapanie za ucho, czyli nie mówi prawdy

Gość • Sobota [23.10.2010, 04:18:13] • [IP: 80.245.178.**]

Rozwalić dyktaturę bo to nam szkodzi, co z tego że wybieramy demokratycznie jak po wyborach część radnych się sprzedaje dla własnych interesów ? mieszkańcy powinni patrzeć na to, kogo wybierają i rozliczyć ich za ostatnie cztery lata ile kasy poszło w bagno, a nie tylko podwyżki, podwyżki i podwyżki

Gość • Sobota [23.10.2010, 01:45:40] • [IP: 88.156.234.***]

Mozejko moglby zrobic porzadek w Swinoujsciu.

Gość • Sobota [23.10.2010, 01:35:20] • [IP: 92.42.119.***]

przestańcie sie podniecać. nie widzicie że portal robi kampanię?

Gość • Sobota [23.10.2010, 01:05:21] • [IP: 95.129.225.**]

Możejko! Możejko!

Gość • Piątek [22.10.2010, 23:27:14] • [IP: 178.182.97.**]

Możejko! Możejko!

Gość • Piątek [22.10.2010, 23:27:01] • [IP: 178.238.249.**]

Kiedy zrozumiecie, że w mieście prawo się nie przyjęło??Pogonić ekipę SLD i przystawek jak nie chcecie w przyszłości cierpieć.Dzisiaj inni cierpią jutro wy, czy tak trudno pojąć?

Gość • Piątek [22.10.2010, 23:20:16] • [IP: 178.238.251.***]

ZA WSZYSTKO TRZEBA PŁACIĆ, NIE TYLKO FORSĄ !

Gość • Piątek [22.10.2010, 23:18:14] • [IP: 217.97.193.***]

Składając pozew zbiorowy składa się go w szczecinie, nie w Świnoujściu, tylko ludziom się nie chce. .. ale narzekać i tu bzdury pisać to i owszem

Gość • Piątek [22.10.2010, 23:13:18] • [IP: 83.21.75.**]

W szczecinie chcą oddawać bo tam mają normalny sąd, a u nas Żmurkiewicz sądu się nie boi, oni zrobią co im pan rozkarze.

Gość • Piątek [22.10.2010, 23:12:27] • [IP: 92.42.112.***]

dla niektórych w naszym mieście przydałoby się" szkło kontaktowe"

już mnie ku... bierze • Piątek [22.10.2010, 23:12:15] • [IP: 92.42.116.**]

Pismo Samorządu Terytorialnego WSPÓLNOTA opublikowało ranking inwestycyjny polskich samorządów za 2009 rok. Świnoujście w kategorii miast na prawach powiatu zajęło wysoką 8. pozycję, z kwotą 981 złotych, przeznaczanych na inwestycje w infrastrukturę techniczną, w przeliczeniu na jednego mieszkańca. Dla porównania w 2007 roku miasto zajęło miejsce 10.; w 2008 - 9. Pod uwagę brano inwestycje w infrastrukturę techniczną, jako najbardziej bezpośrednio związaną z warunkami stwarzanymi dla rozwoju gospodarczego miasta i wpływającymi na walkę z kryzysem oraz bezrobociem; algorytm rankingu pomijał inwestycje w instytucje kultury, oświaty i sportu. W Świnoujściu według aktualnych danych GUS stopa bezrobocia 7, 8 % jest najniższa w województwie zachodniopomorskim;w całym województwie przekracza ona 15%.

Gość • Piątek [22.10.2010, 23:10:35] • [IP: 80.245.176.*]

Widać, że Możejko to chłop z jajami.

Gość • Piątek [22.10.2010, 23:05:01] • [IP: 88.156.234.***]

w szczecinie kiełbasa wyborcza

Gość • Piątek [22.10.2010, 22:55:41] • [IP: 92.42.117.***]

Tak samo terminal promowy wyplacil ludziom pieniadze za zle naliczane nadgodziny, a zegluga pomimo kontroli pip nie chce wyplacac, a sprawa analogiczna

Gość • Piątek [22.10.2010, 22:46:34] • [IP: 178.238.251.***]

Co by o Możejce nie gadać, to facet ma rację. Żmurek nas za przeproszeniem wali w trąbę jak tylko się da, a my się uśmiechamy i idziemy na niego głosować, beeee, meeee, jak te barany!

Gość • Piątek [22.10.2010, 22:45:03] • [IP: 83.21.127.**]

Jak zawsze Możejko miał rację, ale świnoujskie władze nie chciały słuchać, bo wygodniej było okradać ludzi i wyrzucać z mieszkań.

Gość • Piątek [22.10.2010, 22:41:45] • [IP: 178.238.251.***]

JASNE PANIE MOŻEJKO, TRZEBA WALCZYĆ O SWÓJ INTERES, A NUŻ SIĘ UDA I NIE TRZEBA BĘDZIE PŁACIĆ ZA MIESZANIE? TYLKO KTO ZAPŁACI ?

Gość • Piątek [22.10.2010, 22:36:57] • [IP: 86.40.239.***]

to jak w większości przypadków rację mają nie Ci co rządzą w tym mieście

Gość • Piątek [22.10.2010, 22:33:46] • [IP: 79.184.169.**]

Szczecin już dawno odstąpił od haraczy parkingowych i nie mają tego kłopotu co w Świnoujściu. Nawet nie było co zaskarżać do sądu administracyjnego. Jak nazwać tego co rządzi w naszym mieście ? Świnoujski prezydent odmówił podporządkowania się prawu i idzie w zaparte, będzie robił swoje !!

Oglądasz 1-112 z 112
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■