POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedzia³ek [18.10.2010, 01:20:26] • ¦winouj¶cie

SLD przedstawi³o kandydatów na radnych ¦winouj¶cia

SLD przedstawi³o kandydatów na radnych ¦winouj¶cia

fot. S³awomir Ryfczyñski

¦winoujskie SLD w sali teatralnej MDK przedstawi³o w niedzielê 42 kandydatów do rady miejskiej. Zaprezentowali siê tak¿e kandydaci do Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego. Go¶ciem inauguracji samorz±dowej kampanii wyborczej by³ pose³ Bartosz Ar³ukowicz.

Niedzielnym spotkaniem sympatyków SLD rozpoczêto kampaniê wyborcz±. Has³o kampanii samorz±dowej jest takie jak w ca³ym kraju, „Cz³owiek, dom, praca“. Liderem do sejmiku jest dotychczasowy zastêpca prezydenta miasta - Leon Ryszard Kowalski.

SLD przedstawi³o kandydatów na radnych ¦winouj¶cia

fot. S³awomir Ryfczyñski

Kandydatem na prezydenta miasta bêdzie dotychczasowy prezydent. Janusz ¯murkiewicz przyzna³, ¿e SLD ma program wyborczy podobny do reszty konkuruj±cych komitetów.

SLD przedstawi³o kandydatów na radnych ¦winouj¶cia

fot. S³awomir Ryfczyñski

- Mój program, który przygotowa³em zmierza do tego, aby zadbaæ o nasze dzieci i m³odzie¿. Uwa¿am, ¿e jest to rzecz najwa¿niejsza. Widzê jeszcze potrzebê zainwestowania poprzez pewne inwestycje, które musz± powstaæ w o¶wiacie, ¿eby zapewniæ m³odzie¿y i dzieciom lepsze warunki nauki – mówi³ Janusz ¯murkiewicz. - Musimy zadbaæ o ludzi starszych. Przed wyborami podejmê decyzjê o budowie nowego zak³adu opiekuñczego – obiecywa³ ¯murkiewicz.

SLD przedstawi³o kandydatów na radnych ¦winouj¶cia

fot. S³awomir Ryfczyñski

Zachwalaj±c pogram ¶winoujskiego SLD Janusz ¯murkiewicz przypomnia³ jak zosta³ prezydentem miasta 8 lat temu i jak wiele zrobi³ wówczas lokalny samorz±d.

SLD przedstawi³o kandydatów na radnych ¦winouj¶cia

fot. S³awomir Ryfczyñski

Pose³ Bartosz Ar³ukowicz zachêca³ sympatyków lewicy do g³osowania na kandydatów na radnych z list SLD. W¶ród nich s± dotychczasowi radni startuj±cy do rady: Krystyna Dulnik, Tadeusz Kaczmarek, Ryszard Teterycz, Pawe³ Sujka, Waldemar Buczyñski, Joanna Agatowska, Aneta Zdybel, Grzegorz Koss, Janusz ¯murkiewicz, a tak¿e Stanis³aw Huszcza.


komentarzy: 177, skomentuj, drukuj, udostêpnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodaj±c komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykê prywatno¶ci.

Zauwa¿y³e¶ b³±d lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Ogl±dasz 1-177 z 177

Go¶æ • Niedziela [31.10.2010, 20:12:36] • [IP: 95.129.225.**]

Znam p. Agatowsk± osobiscie i jest to osoba bardzo zaangazowana w dzialanie dla miasta. Zrezygnowa³a dla dobra miasta z funkcji przewodnicz±cej rady miasta a myslê ¿e nikogo innego nie by³oby stac na taki gest. Bêdzie kiedys dobrym prezydentem, bo wie czego chca mieszkancy i wie jak to zrobiæ.

Go¶æ • Niedziela [24.10.2010, 13:36:21] • [IP: 80.55.200.**]

"Illegalizm - nurt my¶li anarchistycznej wyros³y na gruncie anarchoindywidualizmu na pocz±tku XX wieku w krajach Europy Zachodniej. Stanowi³ rozwiniêcie kierunku g³osz±cego tzw. propagandy czynu i postulowa³ ca³kowit± wolno¶æ jednostki, wyzwolenie ze wszystkich zasad spo³ecznych, w tym obowi±zuj±cego prawa. W odró¿nieniu jednak od wcze¶niejszych koncepcji anarchistycznych, jakie nakazywa³y ³amanie prawa w imiê idei (np. poprzez dokonywanie zamachów), illegalizm dopuszcza³ pope³nianie przestêpstw w imiê prywatnych d±¿eñ, niemaj±cych szerszych podstaw ideologicznych. Pope³nianie przestêpstw i zwi±zana z tym czasowa destabilizacja spo³eczeñstwa stanowi³y cel sam w sobie. Czê¶æ illegalistów sz³a jeszcze dalej, traktuj±c swoj± dzia³alno¶æ jako ¶rodek do samorealizacji i spe³nienia prywatnych d±¿eñ, g³osz±c ca³kowit± wolno¶æ jednostki, nieograniczon± nawet ¿yciem innej osoby."

Go¶æ • Niedziela [24.10.2010, 12:47:46] • [IP: 217.97.193.***]

Uwazam ze jedynym godnym kandydatem na prezydenta naszego miasta jest Pan Zmurkiewicz.Widoczne sa efekty jego dzialalnosci w ciagu tych osmiu lat.Miasto zmienilo swoj wyglad i zachwyca nie tylkoprzyjezdnych ale i mieszkancow.Takiego gospodarza zycze w innych miastach.Swoj glos zdecydowanie oddam ponownie na naszego PREZYDENTA i zachecam innych mieszkancow

ROZCZAROWANY • Niedziela [24.10.2010, 11:45:48] • [IP: 80.245.188.***]

a po co wam huszcza? skoro macie huszczê, to nie dostaniecie mojego g³osu.

Go¶æ • Czwartek [21.10.2010, 09:28:00] • [IP: 62.21.94.***]

Same stare komuchy.

Go¶æ • ¦roda [20.10.2010, 22:50:15] • [IP: 88.156.234.***]

Dziadek Zmurek na emeryture.A Agatowska ciezko rozgrysc.Robi wrazenie ze chce dla Swinoujscia chyba jak najlepiej. Ale czy orientuje sie czego oczekuja od wladzy mieszkancy oraz czy chcialaby i potrafila spelnic te oczekiwania ?? Trudno powiedziec.

Go¶æ • ¦roda [20.10.2010, 19:02:01] • [IP: 83.20.194.***]

A ja absolutnie na ni± nie polecam g³osowaæ, bo dzia³a³a na szkodê miasta i mieszkañców. Nie zas³uguje na poparcie.

Go¶æ • ¦roda [20.10.2010, 17:08:01] • [IP: 213.238.106.***]

Ja zag³osuje na agatowska z sld

Go¶æ • Wtorek [19.10.2010, 19:21:52] • [IP: 62.179.9.**]

Ja i jak CA£A MOJA RODZINA, PRZYJACIELE I ZNAJOMI postawimy w nadchodz±cych wyborach do RADY MIASTA ¦winouj¶cia na Pana DAWIDA SZYMAÑSKIEGO Z Platformy Obywatelskiej!! Zachêcam równie¿ do tego WSZYSTKICH m³odych, starszych jak i najstarszych obywateli naszego MIASTA ¦WINOUJ¦CIA. Panie DAWIDZIE SZYMAÑSKI 3mamy za Pana kciuki!!POWODZENIA ¿yczê Panu jak i innym kandyduj±cym z PO!!

Go¶æ • Wtorek [19.10.2010, 11:14:46] • [IP: 79.184.171.***]

Je¶li popr± go, to tylko osoby nie¶wiadome lub maj±ce z nim szemrane interesy.

przeciwnik lng • Wtorek [19.10.2010, 09:42:55] • [IP: 188.33.89.***]

zmuras stwierdzi³ ze gazoport to priorytet ludzie ratujmy to miasto bo sa plany budowy np elektrowni zniszcz± nas w imiê jaki¶ interesów grupy cwaniaków precz z nimi, wybierzmy np SUTYLE MICHA£A m³odego zdolnego czlowieka

gonic komuchow • Wtorek [19.10.2010, 09:39:32] • [IP: 188.33.89.***]

+muras co zrobiles dla mieszkancow nic tak widza to zwykli ludzie idz na emeryture

Go¶æ • Wtorek [19.10.2010, 08:45:57] • [IP: 79.184.240.**]

Jego trzeba odsun±æ na bok. Szczodrego powi±zanego z Rachut± z ZGM te¿, bo oni tylko chyba kandyduj± z nienawi¶ci± i chêci± zemsty za za ujawnienie bezprawia. Pomieczyñski kandyduje, bo ma chyba jakie¶ interesy do za³atwienia. Dajcie mieszkañcom odpocz±æ od siebie, bo ich zamêczycie, ju¿ chyba sami powinni¶cie stwierdziæ, ¿e dosyæ bezprawia. Dlatego tak wa¿ne jest ¿eby ludzie siê zmobilizowali i nie dali siê dalej okradaæ. ID¬MY G£OSOWAÆ ! Niech wiêkszo¶æ ludzi pracy wybierze swojego kandydata !

Go¶æ • Wtorek [19.10.2010, 06:33:27] • [IP: 83.21.29.**]

Tak naprawdê, to trzeba g³osowaæ na P.Suty³ê z ugrupowania RAS.To m³ody energiczny cz³owiek, lub na PO.Na tym zdjêciu widaæ, ¿e p.¯murkiewicz jest ju¿ bardzo zmêczony t± 8-letni± prezydentur±.Przecie¿ to nie jest m³ody facet.Pora odpocz±æ panie prezydencie.

Go¶æ • Wtorek [19.10.2010, 03:49:32] • [IP: 80.54.123.**]

Pan Pomieczynski tylko i wylacznie na Prezydenta miasta Swinoujscia, facet ma glowe na karku, to czerwone dziadostwo trzeba pogonic

Go¶æ • Wtorek [19.10.2010, 03:42:09] • [IP: 80.54.123.**]

JESZCZE CIAGNA DO KORYTA PRZYGLUPA HU-SZCZE, SMIERDZIELA CO LUDZIOM NA PIASTOWSKIEJ SMRODZI, AGATOWSKA, KOWALSKI, SOJKA-PAJAC, TETERYCZ, DULNIK Z WIELKA MORDA, POPROSTU ZENUJACY SKLAD NA TEMAT ZMURASA TEGO BUFONA NIE CHCE MI SIE JUZ PISAC, SZAMBO

Go¶æ • Wtorek [19.10.2010, 03:35:18] • [IP: 80.54.123.**]

bezczelny Zmurkiewicz pcha sie do koryta, Kowalski przytupas jak i Agatowska rowniez, widocznie dobre posadki maja ze tak sie do koryta pchaja, MIESZKANCY NIGDY TYCH TYPOW NIE MOZNA PONOWNIE WYBRAC

Go¶æ • Wtorek [19.10.2010, 00:38:03] • [IP: 195.117.222.***]

Pan ¿murkiewicz mia³ 8 lat aby pokazaæ co robi dla mieszkañców. Jak s³yszê jego has³a to mnie pusty ¶miech ogarnia. Dzieci patrz uwalona uchwa³a przedszkolna, ludzie starsi patrz mieszkania w ZGM-ie gdzie przewa¿nie mieszkaj± zamienione na maszynkê do wyciskania pieniêdzy. Ponad 1000 spraw s±dowych, niezliczona ilo¶æ eksmisji, czynsze 3 razy wy¿sze ni¿ w spó³dzielniach mieszkaniowych, nielegalny socjal na modrzejewskiej. O tunelu to strach mówiæ. gdyby ¿murkiewicz nie by³ prezydentem to ju¿ dzisiaj ten tunel by³by kopany a tak ¿murkiwicz kopie, ale mieszkañców. I po o¶miu latach jego dzia³alno¶ci on ma czelno¶æ opowiadaæ co on zrobi! Jak ju¿ zrobi³ getto w ZGM-ie, obóz koncentracyjny na Modrzejewskiej, zablokowa³ rozwój ¶winoujscia poprzez zaniechanie tunelu!

Go¶æ • Wtorek [19.10.2010, 00:17:27] • [IP: 88.156.234.***]

178, Swinoujscie tak sie rozwija, ze niedlugo bedzie tu mniej niz 30 000 mieszkancow. I pewnego dnia okaze sie ze bedziemy mogli wybierac nie prezydenta ale burmistrza. Rozwoj miasta oznacza wzrost liczby mieszkancow, ktorzy maja dobra prace z godna placa.Swinoujscie ma takie walory, ze powinno sie tutaj zyc lepiej nizw innych rejonach wojewodztwa i kraju. Ale tak nie jest. Mlodzi ludzie nie widza tutaj swojej przyszlosci i uciekaja z rodzinnego, nieprzyjaznego grodu. Niedobra wladza powinna zostac zmieniona.Ratujmy to miasto !.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 23:42:13] • [IP: 83.21.154.***]

dok³adnie trzeba wybraæ m³odych ale nie komuchów bo ci s± ska¿eni, wybierzecie RAS lub PO wzglêdnie PiS pozdrawiam

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 21:47:50] • [IP: 86.40.234.**]

Nie chodzi o emerytów w sensie tego s³owa tylko o emerytów radnych, którzy siedz± i ju¿ sami nie wiedz± po co i gdzie s±. Dajmy miastu ¶wie¿ej krwi. Sk±d wiecie jak PO bêdzie rz±dzi³o w ¦winouj¶ciu?? Przecie¿ jeszcze nigdy nie mieli okazji. Wiêc nie piszcie, ¿e nic nie zrobili. Nie g³osujecie na Tuska czy Komorowskiego tylko na PO - mieszkañców miasta takich samych jak WY. Zag³osujmy na odpowiednich ludzi a nie na partiê.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 21:42:44] • [IP: 86.40.234.**]

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 14:09] • [IP: 80.245.176.*] W tym roku nie idê na wybory. Ile lat mo¿na ogl±daæ te same gêby, które nie zrobi³y w tym mie¶cie nic. Zag³osujê wtedy, kiedy pojawi± siê nowe nazwiska i przede wszystkim m³odzi ludzie. Kiedy dacie im szansê na dzia³alno¶æ w mie¶cie i dla mieszkañców? Tak wiêc muszê poczekaæ te kolejne cztery lata. Trudno. Obawiam siê, ¿e z tym podej¶ciem nigdy nie pójdziesz ju¿ na wybory chyba, ¿e Ci którzy Ci nie pasuj± umr± szybciej ni¿ Ty. Po to trzeba i¶æ aby oddaæ g³osy na nowych bo w³a¶nie w ten sposób mo¿na co¶ zmieniæ!!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 21:35:19] • [IP: 80.245.178.***]

Licz± siê dokonane czyny, jak mówil jeden facet z epoki odrodzenia. Niezale¿nie od opcji politycznej, trzeba przyznaæ, ¿e ¦winouj¶cie siê rozwija. Ja zag³osujê na J. ¯murkiewicza.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 21:34:50] • [IP: 86.40.234.**]

Widzê jeszcze potrzebê zainwestowania poprzez pewne inwestycje, które musz± powstaæ w o¶wiacie, ¿eby zapewniæ m³odzie¿y i dzieciom lepsze warunki nauki – mówi³ Janusz ¯murkiewicz. - co to jest za zdanie?? O co w nim chodzi ?? Tak niegarmatycznie wypowiada siê prezydent?? Pora¿ka okrutna. ¦LIWIÑSKI NA PREZYDENTA> KONIEC Z NIEDOUCZONYMI CZERWONYMI CH£OPCAMI OD NICZEGO

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 21:33:18] • [IP: 62.152.158.***]

Panie Prezydencie niech Pan pogoni t± ca³± bandê politycznych najlepiej na zbity pysk.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 21:27:14] • [IP: 83.25.183.***]

¦liwiñskiemu dobrze z oczu patrzy. ¯murkiewicz unika wzroku, nieokrzesany, nie mówi dzieñ dobry, nie grzeszy kultur±. Agatowska udaje, ¿e siê ¶mieje. Ten jej wykrêcony grymas podobno ¶miech to parodia.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 21:24:31] • [IP: 83.21.157.***]

precz z nimi rudo-czerwone ludki

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 21:22:14] • [IP: 95.129.225.**]

Ja te¿ mieszkam od 10 lat w ¦winouj¶ciu i na pewno nie zag³osujê na PO. I to nie tylko ze wzglêdu na ludzi, chociaz w ¦winouj¶ciu s± beznadziejni, ale przede wszystkim z powodu liberalnego programu, który z liberalizmem nie ma nic wspólnego i z powodu niespe³nionych obietnic i oszukiwania wyborców!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 21:04:34] • [IP: 83.21.160.***]

¦miesznie wygl±daj± wpisy z PO lub innych RASistów, kiedy wykrzykuj± -precz ze starymi, precz z emerytami wojskowymi, maj±c na swoich listach po kilku wys³u¿onych towarzyszy.Jak wam nie wstyd demonstrowaæ tak± ob³udê. Im to siê nie dziwiê, ale dziwiê siê tym wojskowym, którzy udaj±, ¿e nie wiedz± co o nich my¶li startuj±cy z nimi Mo¿ejko itp.Podobnie o wojskowych wypisuje siê w gazecie Nowaka, a jednocze¶nie werbuje naiwnych, którzy licz± na g³osy znajomych z wojska.Tylko SLD od zawsze trzyma³o z ta grup± zawodow± niezale¿nie, czy id± wybory, czy nie.

Czerwpne KMERY • Poniedzia³ek [18.10.2010, 20:29:52] • [IP: 83.21.157.***]

gdyby komuchy by³y bardziej przystêpne dla zwyk³ych obywateli to by³oby oki a oni jak sie zachowuja zenada nigdy ju zna nich nie zag³osuje namawiam was mieszkancow tak samo postapcie, wszyscy oprczo czerownych

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 20:12:51] • [IP: 178.238.249.**]

mieszkam 10 lat w ¦winouj¶ciu napewno zag³osuje na PO jak zobaczy³em kto startuje z SLD.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 19:44:30] • [IP: unknown]

POGONIC KOMUCHOW JAK NAJDALEJ!! PRECZ Z AGATOWSKA, KACZMARKIEM I DULNIKOWA!!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 19:43:15] • [IP: 178.238.255.**]

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 19:08] • [IP: 178.238.253.**] tez mi argument ja mieszkam 30 lat i ciagle te same pezetpeeroskie fejsy

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 19:21:14] • [IP: 80.245.188.***]

¦liwa TAK ¿murkiewicz nie

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 19:16:46] • [IP: 178.238.253.**]

Niechce mi siê czytaæ tego samego, ¿e kto¶ za g³osuje na Jmiego.Chyba Jimi sobie to sam co jaki¶ czas wypisuje pisze he he he.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 19:08:07] • [IP: 178.238.253.**]

mieszkam od 10lat w ¦-ciu i napewno zag³osujê na SLD. Jak zobaczy³em kto z PO startuje to siê za³ama³em.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 19:05:35] • [IP: 109.243.166.***]

czerwonych na Bia³oru¶ mamy zdolnych m³odych ;udzi i tym powierzmy w³adzê w naszym mie¶cie, DO WYBORÓW MIESZKAÑCY RAZEM

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 19:05:20] • [IP: 178.238.253.**]

UWA¯AM, ¯E PO PRZEGRA.M£ODZI Z SLD W NICH JEST SZANSA.TO OSOBY Z DO¦WIADCZENIEM A JAKIE PO MA DO¦WIADCZENIE CI NOWI.POJÊCIA O POLITYCE NIE MAJ¡ O GOSPODARCE.WSTYD !! SLD GÓR¡

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 19:00:49] • [IP: 88.156.233.***]

hehe4 ta banda rz±dzi ju¿ miastem ponad 60 lat.Ponad pó³ wieku ludzmi pomiataj± Betony postkomunistyczne by zy³o im siê jeszcze lepiej.Tak trzyma betonowa spo³eczno¶ci a pójdziecie z betonami do wieczno¶ci po co odmieniaæ jak juz tak sie wam to upodoba³o.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 18:56:39] • [IP: 80.245.190.***]

czas na wietrzenie...i to wielkie

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 18:53:19] • [IP: 217.97.193.***]

a ja zag³osuje na sld

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 18:51:38] • [IP: 83.21.135.***]

By³ polityk co nie k³ama³.Radny co nie kombinowa³ nie trzyma³ siê koryta, na sesjach zgodnie z sumieniem g³osowa³.Diler co nie sprzedawa³.Lekarz co nie bra³ kopertówek.Urzêdnik co za za³atwienie nie bra³ ³apówek.Prywaciarz co nie kiwa³ skarbowego.Hipermarket co uczciwie p³aci³ podatki.Ksi±dz co by³ uczciwy wierzy³ w BOGA nie bra³ za us³ugi. Bank co nie bra³ % za d³ugi. To byæ nie mo¿e. ...Dlatego to miêdzy bajki w³o¿ê.

spostrzegawczy • Poniedzia³ek [18.10.2010, 18:51:16] • [IP: 195.117.222.***]

obecni radni pokazuj± siê tylko na tych imprezach (kulturalnych) gdzie jest telewizja, zeby zrobic sobie daromow± reklamê, tam gdzie nie ma mediów to ich tez nie ma

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 18:47:05] • [IP: 80.245.190.*]

Na radnych zamierzaj± startowac te¿ osoby, które nie maja pracy, ¿eby za³apac siê na jaki¶ sto³ek, a nie ¿eby zrobiæ co¶ dla miasta, bo nie maja o niczym zielonego pojêcia. Na rok przed wyborami powinno sie organizowac kursy dla kandydatów z zakresu prawa, zapoznac ich z Ustawa o samorzadzie gminnym z 1991 roku, bo nawet o tym nie s³yszeli, ¿eby wiedzieli nad czym g³osuja. Powinni zdac jakis egzamin na koniec. Po ostatnich 2 kadencjach widac do jakiego bajzlu mozna doprowadzic miasto g³osujac pod dyktanda prezia.

£ywczn • Poniedzia³ek [18.10.2010, 18:33:02] • [IP: 92.42.113.***]

Ja i jak CA£A MOJA £ODZINA, PRZYJACIELE I ZNAJOMI postawimy w nadchodz±cych wybo³ach do £ADY MIASTA ¦winouj¶cia na Pana DAWIDA SZYMAÑSKIEGO Z Platfo³my Obywatelskiej!! Zachêcam ³ównie¿ do tego WSZYSTKICH m³odych, sta³szych jak i najsta³szych obywateli naszego MIASTA ¦WINOUJ¦CIA. Panie DAWIDZIE SZYMAÑSKI 3mamy za Pana kciuki!!POWODZENIA ¿yczê Panu jak i innym kandyduj±cym z Pe³O!!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 18:07:15] • [IP: 92.42.112.***]

Huszcza nareszcie oficjalnie zaznaczy³ miejsce gdzie by³ od dawna - ale nie o ¶mieciach chcia³bym. Bardzo mi siê podoba ta m³oda czerwona gwardia. Dodajmy do tego paru m³odzieniaszków tj. Zdzieszyñski, Bartkowiak, Frankowska i ¶mia³o mówmy - idzie nowe. Dlatego mieszkañcu!! Je¶li chcesz pogoniæ to towarzycho - musisz byæ na g³osowaniu. Ka¿dy g³os na wagê z³ota. Przyjazny komuszek powie Ci nie id¿, bo có¿ jest wart Twój jeden g³os - a sam karnie zag³osuje. I tak wygrywaj± wybory.Musi byæ frekfencja jak na wyborach prezydenta Polski. Bo to s± wa¿ne wybory i one decyduj± w stopniu ogromnym o Twoim ¿yciu w tym mie¶cie. Has³o od dzi¶ a¿ do wyborów. WSZYSCY DO URN I G£OSUJEMY NA WSZYSTKICH OPRÓCZ SLD I ¯MURA, PONTONA ZE SWOJ¡ KLIK¡ I GRUPY MORSKIEJ HEJ DO PRZODU ZE SZCZODRYM. S± to komuszki, komuszki ukryte, wspó³pracuj±cy z komuszkami, lub kandydaci na podanych wy¿ej.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 17:57:26] • [IP: 80.245.178.**]

Kiedy¶ czeka³em na wizytê do prezydenta w kolejce ponad miesiac . Chcia³em siê spotkaæ w bardzo wa¿nej dla mnie sprawie . A kiedy nadszed³ oczekiwany od dawna dzieñ wszed³em do gabinetu zosta³em potraktowany bardzo nieprzyzwoicie tylko aby mnie zbyæ i do widzenia. By³em rozczarowany Czy prezydent jest dla ludzi dla miasta czy wybieramy go dla niego samego, pytam po co my teraz jeste¶my im potrzebni !!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 17:37:34] • [IP: 83.21.145.***]

precz z komuchami, nie widze ich w naszym miescie

ObiecankaCacanka • Poniedzia³ek [18.10.2010, 17:10:19] • [IP: 217.97.193.**]

Zgadzam siê emeryci na emeryturê a m³odzi do roboty, trzeba pogoniæ ¯murkiewicza i jego nierealne obietnice i jego kolesi, z SLD to my daleko nie zajdziemy, ju¿ pokazali co potrafi± bezprawie i komunizm. Ca³e towarzystwo z magistratu do wymiany a potem dalsze porz±dki i do pracy. Co rok powinien obiecywaæ i zdawaæ raport a nie przed wyborami siê obudzi³, ob³uda, k³amstwo i bezprawie tylko na to ich staæ!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 17:07:58] • [IP: 83.3.71.*]

¯murkiewicz TAK ¶liwa nie

Obiecanka • Poniedzia³ek [18.10.2010, 16:31:22] • [IP: 83.21.144.*]

Bajka dla mieszkañców ¦winouj¶cia...Bêdzie Tunel, , , Mieszkañcy bêd± mieli pracê-nie bêdzie bezrobocia...zostanie rozwi±zany problem za¶miecania miasta.S³u¿ba zdrowia poprawi swoj± dzia³alno¶æ bêdzie tomograf. ..Znikn± instalacje elektryczne napowietrzne w mie¶cie...Po³o¿ony bêdzie asfalt na rozsypuj±c± trylinkê...Zwróc± bezprawnie pobrane pieni±dze...Wszystko to byæ mo¿e ale ja to miêdzy" bajki w³o¿ê"

Wiatr • Poniedzia³ek [18.10.2010, 16:27:30] • [IP: 95.129.226.*]

W PO jest wielu warto¶ciowych m³odych ludzi, którzy ubiegaj± siê o mandat radnego. Dajmy im szansê, nie musimy przecie¿ wybieraæ wci±¿ starych oklepanych ju¿ radnych. Przyjd¼ na wybory i przekonaj siê sam!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 16:25:14] • [IP: 83.21.78.***]

Najwa¿niejsze jest poczucie odpowiedzialno¶ci. Czujmy siê Polakami, ale te¿ Europejczykami. To, czego nie lubiê u innych Polaków, to narzekanie, malkontenctwo, poczucie zewn±trzsterowno¶ci. Mam te¿ jak najbardziej krytyczny stosunek do elit politycznych, wiekszo¶æ tych elit to k³amcy ¿yj±cy na rachunek uczciwego podatnika. To jakby co dójcie!!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 16:20:34] • [IP: 217.159.0.**]

Tylko mlodzi maja kawalek dobrej roboty w tym zapomnianym przez Panstwo miescie. Oni tylko - Oni. To jest" gnoj" (nawoz) do naszego smetnego jak piz.. bieda ogrodu. Oni sa jacy sa, a miasto kona. Sczerosc nie pozwzala mi mowic wiecej. Nasze miasto to nie Buenos. ... skad sie produkuje. Ale ciagle czeka na wlasciwego" wodza". Odsunmy tych najgrugszych - doajmy szanse tym chudszym...!?

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 16:12:56] • [IP: 178.238.249.**]

Pamietajcie, SLD to sojusz lewicy demokratycznej/czyli samych ze sob±/ a nie sojusz z mieszkañcami, w sprawach wa¿nych dla mieszkañców.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 16:01:28] • [IP: 80.245.178.**]

Te same nazwiska, a¿ ju¿ mdli. A masa ludzi jak te os³y idzie i g³osuje na dane nazwisko tylko dlatego, ¿e je zna. Teraz pewnie te¿ tak bêdzie.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 15:38:56] • [IP: 80.245.186.**]

NAJWY¯SZY CZAS POGONIÆ TO STARE WYLINIA£E TOWARZYSTWO KOMUNISTYCZNO-WOJSKOWOEMERYCKIE.CZAS NA ZMIANY, CZAS NA NOWYCH, M£ODSZYCH ZE ¦WIE¯YMI POMYS£AMI

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 15:25:47] • [IP: 178.238.249.**]

IP 186 a jakie niby gwarancje maj± daæ? Rz±dz± w tym mie¶cie od zawsze i gdzie tunel ja siê pytam?Tylko durny im jeszcze uwierzy.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 15:17:43] • [IP: 83.21.78.***]

PAMIETAJCIE ABY I¦C NA WYBORY. TO WY JAKO OSIO£KI DOPUSZCZACIE DO KORYTKA ¦WINKI.!!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 15:16:22] • [IP: 83.21.145.***]

w³±snie powinni¶my wszyscy pój¶æ na wybory-wtedy jest szansa przegoniæ te czerwone towarzystwo, które wszescy widz± jak rz±dzi miastem, radny-i jednocze¶nie menager i o jeszcze a m³odzi zdolni nie maj± pracy i wyje¿dzzaj± zagranicê

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 15:11:20] • [IP: 93.94.186.***]

dajemy SLD zaufanie i bêdziemy g³osowaæ na Was ale w zamian oczekujemy gwarancji ¿e z ca³ych si³ bêdzie siê starali wybudowaæ tunel...

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 15:09:12] • [IP: 217.97.193.**]

176...ja te¿ nie bêdê g³osowaæ na dziadzia piernik i aktywistki by³ej PZPR, a pozatym moja kartka i tak niczego nie zmieni!!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 15:05:38] • [IP: 93.94.186.***]

wolê ¯murka ni¿ ¶liwê...

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 14:52:53] • [IP: 88.156.235.***]

Pose³ Bartosz Ar³ukowicz -ukoñczy³ Liceum Ogólnokszta³c±ce w Dar³owie, a nastêpnie studia na Wydziale Lekarskim Pomorskiej Akademii Medycznej w Szczecinie. Uzyska³ specjalizacjê II stopnia z pediatrii. Otrzyma³ dyplom MBA w Uniwersytecie Szczeciñskim. Zda³ egzamin pañstwowy na cz³onków rad nadzorczych spó³ek Skarbu Pañstwa. W latach 1996–1997 odby³ sta¿ w szczeciñskim Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym nr 2, pracowa³ jako lekarz w Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego. Od czasu ukoñczenia studiów zatrudniony w Klinice Chorób Dzieci Pomorskiej Akademii Medycznej[1]. Od 1999 prowadzi tak¿e prywatn± praktykê. W 2002 uzyska³ mandat radnego Szczecina, startuj±c z listy koalicji Sojusz Lewicy Demokratycznej - Unia Pracy[2] jako bezpartyjny kandydat rekomendowany przez SLD[3]. Przewodniczy³ Komisji Zdrowia i Pomocy Spo³ecznej. W 2004 przyst±pi³ do Socjaldemokracji Polskiej, z której kandydowa³ bezskutecznie do Sejmu w wyborach parlamentarnych w 2005. Pe³ni³ funkcjê przewodnicz±cego SdPl w woje

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 14:47:37] • [IP: 195.117.222.*]

Ci±gle te same gêby.Co poniektórzy siê pewnie zdziwi± po wyborach bo wydaje im siê, ¿e bêd± przy korycie wiecznie.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 14:44:49] • [IP: 80.245.176.*]

Jesli ta pani w jasnoniebieskim kubraczku jest rowniez brana pod uwage w przyszlych wyborach to niestety ja sie poddaje i bede glosowal na konia dorozkarza Kazika.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 14:43:32] • [IP: 178.238.249.**]

Pan ¦liwiñski na prezydenta.Tylko on z tej zgrai kandydatów siê nadaje!!Dajmy sobie wszyscy szansê.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 14:42:30] • [IP: 93.94.184.***]

Jednak Huszczy trzeba siê odwdziêczyæ, my¶la³em, ¿e to bajki.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 14:25:20] • [IP: 217.159.0.**]

Ona moze i mysl, ale" czerwona" z rudymi, a przy tym czarne odrosty - no nie wiem, nie wiem... zobaczymy!? Paznokcie ma jednak zaj... - no nie? Do drapania:)))) za uchem - oczywiscie.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 14:13:42] • [IP: 88.156.233.**]

WILKI w owczych skorkach !!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 14:12:54] • [IP: 83.20.195.***]

Tak ma otwarte oczy cz³owiek uczciwy - ¦liwiñski patrzy prosto w oczy, uczciwie !!

komunistom NIE • Poniedzia³ek [18.10.2010, 14:10:37] • [IP: 80.54.123.***]

Lewicê, trzeba pogoniæ, w naszym mie¶cie SLD przerasta samo siebie, to ju¿ nie lewicowcy a komuni¶ci i dyktatorzy. ¯murkiewicza nie poprê nigdy w ¿yciu, to co siê dzieje to wstyd i hañba dla miasta i mieszkañców.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 14:09:34] • [IP: 80.245.176.*]

W tym roku nie idê na wybory. Ile lat mo¿na ogl±daæ te same gêby, które nie zrobi³y w tym mie¶cie nic. Zag³osujê wtedy, kiedy pojawi± siê nowe nazwiska i przede wszystkim m³odzi ludzie. Kiedy dacie im szansê na dzia³alno¶æ w mie¶cie i dla mieszkañców? Tak wiêc muszê poczekaæ te kolejne cztery lata. Trudno.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 14:05:06] • [IP: 217.159.0.**]

Tak, tak, to widac jestes juz zmeczony gosciu - odejdz z klasa. Twoj czas minal bezpowrotnie. Nie zapomij zabrac ze soba Pontona, bo inaczej smrod pozostanie. Z powazaniem. ...

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 14:00:31] • [IP: 93.94.186.**]

Chudy wilk, chudy wilk, chudy wilk...

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 13:51:21] • [IP: 192.168.100.**]

wilcze oczka ¦liwki buahahaha

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 13:42:36] • [IP: 93.94.186.**]

Kandydat PO wygra te wybory to jest dla mnie oczywiste oraz wprowadzi do Rady Miasta wielu m³odych radnych.Trzymam kciuki za nowy standard zarzadzania miastem.Powodzenia.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 13:31:09] • [IP: 217.97.193.**]

a ja zdecydowanie wolê ¦liwiñskiego

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 13:29:26] • [IP: 93.94.186.**]

PO wbija SLD w ziêmiê. Jak g³êboko zobaczymy po 21.11:)

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 13:27:15] • [IP: 93.94.186.**]

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 13:17] • [IP: 88.156.235.***] Pierdu pierdu Jarz±bek:) Kto ci uwierzy? ¯mur nie idzie na urlop, bo stab wyborczy to urz±d miasta. PO wymiata a¿ mi³o:)))

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 13:23:54] • [IP: 83.21.144.*]

Do -->252.Ilu ludziom da pracê Gazoport (nie wiêcej jak 70) automatyka.Zagro¿enie przez wody zrzutowe sch³odzone w wymiennikach..Kto ¶wiadomy bêdzie chcia³ przebywaæ ko³o zbiorników z p³ynnym gazem gdzie w razie" nieszczê¶cia"strefa zagro¿enia. ...JAKA ? ? ? Czemu j± nie okre¶l± ? Wiêc kto powinien siê leczyæ...Wg. mnie ci co chcieli gazoportu w mie¶cie i ci co go popieraj±...Jak chc± strat na sprowadzanym gazie z 1/4 ¶wiata niech robi± ale na wyspie w morzu oddalonej o 5 km od miasta.Obawiam siê ¿e ci co byli zwolennikami nie znali konsekwencji jak± wywrze na miasto gazoport, nie znali jego lokalizacji.PIS nas uraczy³ t± budow± bez uzasadnienia ekonomicznego.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 13:23:18] • [IP: 93.94.186.**]

Co takiego zrobi³ dla wojska napiszcie, co dla zwyk³ych ¿o³nierzy?W PO jest du¿o fajnych m³odych ludzi a ich program jest super.Wojskowy to przecie¿ te¿ mieszkaniec i oczekuje od radnego pracy a nie kto skad sie wywodzi.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 13:17:15] • [IP: 88.156.235.***]

wolê ju¿ ¯murka jak ¦liwkê. Ale na SLD do rady miasta nie oddam g³osu a tym bardziej na PO bo obie te partie s± siebie warte a PO nawet gorsza.

Rodzic • Poniedzia³ek [18.10.2010, 13:08:21] • [IP: 80.245.178.**]

Czy fakt, ¿e zamyka sie sto³owki szkolne jest przejawem dbania o dzieci, ¿e serwuje siê zimne lub niezgodnie z wymogami HCCP lekko podgrzane obiadki, s³u¿y dobru naszych pociech? Panie Prezydencie co innego mówimy, a co innego robimy? Trochê rozumiem PO ucina Wam, a Wy nam.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 13:06:32] • [IP: 83.21.78.***]

Panie Teterycz, by³em wczoraj z kilkoma znajomymi na sali i dziêkujê za to, ¿e nigdy nie wypiera³ siê pan i nie wypiera swojego ¶rodowiska zwi±zanego z 8 Flotyll±.Ciekawe dlaczego czê¶æ naszych kolegów decyduje siê daæ swoj± twarz na listach, które tworz± miêdzy innymi redaktorzy gazet u¿ywaj±cyh na ich ³amach tylko" trepowskie" okre¶lenia.Zastanawiaj±ce jest te¿ to, ¿e na czas kampani przestaj± oni brzydziæ siê t± grup± zawodow±.Ciekawe te¿, ilu da siê nabraæ na ten numer wyborczy.My¶lê, ¿e bez problemu zdobêdzie pan znowu g³osy wojskowych -tym bardziej, ¿e g³osuj±cy dotychczas na Ryszarda Kowalskiego/ startuje do semiku/ bêd± mogli teraz oddaæ g³os na pana.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 13:04:40] • [IP: 178.238.249.**]

Jaki ¯murkiewicz na pierwszym zdjêciu nieobecny, a mo¿e zmêczony.Czas mu daæ odpocz±æ bo nic ju¿ z siebie cz³ek nie wykrzesa, a miasto tylko siê cofnie w rozwoju.

cczerwona sieæ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 12:55:48] • [IP: 80.54.123.***]

Nie wykluczam, ¿e nawet w tej postkomunistycznej partii s± ludzie o dobrej woli; wiadomo jednak, ¿e SLD to partia opieraj±ca siê na sieci powi±zañ siêgaj±cych jeszcze PRL, to partia, dla której nie jest wstydem szargaæ pamiêæ np.bojowników WiN, walczyæ z IPN, atakowaæ Ko¶ció³, popieraæ zabójstwo dzieci poczêtych. Co to ma wspólnego ze ¦winouj¶ciem? Je¶li nic nie ma, to dlaczego nie nazw± siê np."Oponiarze na Wyspie"? Ta partia jest jak perz w ogródku, trudno j± wyrwaæ, a gasi pêd innych" ro¶lin" i ogranicza owocowanie. Niejawno¶æ powi±zañ jest jak silny wiatr - nie mo¿na go pokazaæ, ale widzi siê niszcz±c± si³ê.

Hrabia z Ruskiej Budy. • Poniedzia³ek [18.10.2010, 12:53:09] • [IP: 77.45.63.***]

Ci ludzie s± bardzo ¶lepi nie widz± ¿e w tym mie¶cie panuje prawdziwe niewolnictwo dlatego ludzie uciekaj±.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 12:46:57] • [IP: 178.238.252.**]

to prawda jesli ci delikwenci zostana wybrani nastepne pokolenie bedzie musialo wyjechac a od 2011 Niemcy i Austria otwieraja rynek pracy a powoli juz cala Skandynawia i Angia potrzebuja nas.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 12:45:13] • [IP: 83.21.48.***]

CZ£OWIEK ? patrz± z pogard± na ludzi spoza ich ¶rodowiska. DOM ? kombinuj± jak zabraæ im dom. PRACA ? dobrze p³atna, tylko dla swoich. TAK POSTÊPUJ¡ GDY S¡ U W£ADZY !!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 12:42:49] • [IP: 82.210.146.***]

G³osujê na J. ¯murkiewicza !

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 12:40:48] • [IP: 83.21.10.***]

Wolê ¯murkiewicza ni¿ ¦liwiñskiego.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 12:40:37] • [IP: 178.238.252.***]

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 10:56] • [IP: 83.21.144.*] no wlasnie odpowiedz kto rozwalil zaklady pracy??- nie wiesz. gazoport nie jest zadna degradacja srodowiska znów wypowiedasz sie o czyms czego nie rozumiesz. piszesz o rozwaleniu zakladów pracy, a sam jestes pzreciwny ich powstawaniu czleku to sie leczy

MK • Poniedzia³ek [18.10.2010, 12:36:09] • [IP: 88.156.232.**]

W tych wyborach ju¿ bez sta³ej przeprawy, nowego basenu, kina, remontu ulic Zalewowej i Pogodnej ? TERAZ MAMI¡ DZIECI I OSOBY STARSZE !

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 12:21:47] • [IP: 92.42.116.***]

Panie Prezydencie dlaczego w ¦winouj¶ciu mie¶cie powiatowym nie ma windy dla niepe³nosprawnych? dlaczego w naszych szko³ach ³±czy siê klasy? dlaczego nie dba siê o dzieci niepe³nosprawne organizuj±c im kszta³cenie dostowane do ich potrzeb? dlaczego nasi absolwenci po studiach nie wracaj± do naszego miasta? dlaczego w przedszkolach nie ma miejsca dla wszystkich dzieci, dlaczego ¦winouj¶cie kre¶li siê miastem bez perspektyw? to s± najs³absze bezbronne grupy spo³eczne naszego miasta one teorytycznie nie daj± zysku- wiêc po co w nie inwestowaæ, uw¿am, ¿e w³a¶nie t± dziedzinê zaniedba³ Pan, dlatego tym razem nie oddam swojego g³osu na Pana,

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 12:10:46] • [IP: 80.245.179.***]

G³osujcie na nowe osoby ! Pamiêtajcie i tak oddajecie g³os na listê !! Ka¿dy g³os siê liczy!!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 11:27:57] • [IP: 80.245.181.***]

ci ludzie musz± odej¶æ z tego miasta to przez-nich m³odzi ludzie wyjechali za praca zamiast têtnic ¿yciem miasto portowe umiera oj sory za to bêdziemy mieli wyremontowane czê¶ciowo ulice przed wyborami jak ci ludzie siê nie wstydz± za te wszystkie przekrêty pokaqzywac sie publicznie

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 11:27:57] • [IP: 88.156.233.***]

TO JEST OSTATNIE MIEJSCE W NASZYM KRAJU, GDZIE SIÊ TAK PANOSZ¡ KOMUSZKI!!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 11:20:26] • [IP: 95.129.225.***]

jakby kto¶ nie zauwa¿y³ to kolor naszej" Polskiej" flagi na chor±giewkach ma kolor czerwono-bia³y czyli kolory Indonezji. Pozdro :)

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 11:16:57] • [IP: 93.94.188.***]

Huszcza w SLD??Przeciez pare lat temu latal po urzedzie za Stanleyem Mozejk±

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 11:14:05] • [IP: 178.238.249.**]

IP 19 g³upio prawisz" czy to siê komu¶ podoba czy nie".Zapominasz, ¿e w demokracji ka¿dy g³os wyborcy ma swoj± moc.Na wybory id± nie tylko zwolennicy twojego prezydenta.Taka buta i pewno¶æ wygranej mo¿e przykro siê zem¶ciæ.Ludzie w mie¶cie maj± ju¿ do¶æ waszego instrumentalnego traktowania.Nie odnoszê siê do twoich ocen innych kandydatów, bo jako zwolennik obecnego prezydenta oczywistym jest, ¿e bêdziesz pisa³ o nich negatywnie.Twój wpis jest potwierdzeniem, ¿e SLD ma ludzi tam, gdzie okre¶li³ Oleksy.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 11:06:47] • [IP: 178.238.255.***]

Huszcza z listy SLD - to zapowiadany koniec ¶wiata.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 11:06:07] • [IP: 178.238.255.**]

a ja sie pytam gdzie sa w elesdi m³odzi same stare wygi jeszcze co cwierc wieku temu walczyly z imperializmem zachodnioeuropejskim teraz mianuja sie centro lewicowcami ale widocznie sa jak wierna rzeka od koryta oderwac trudno

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 10:56:45] • [IP: 83.21.144.*]

SLOGANY-SLOGANY. ..CZYLI HAS£A BEZ POKRYCIA...CZ£OWIEK. ..DOM PRACA...Cz³owiek upodlony. ..W jakiej sytuacji EMERYCI z g³odow± emerytur±. ..ile g³odnych dzieci je jeden posi³ek dziennie...DOM ilu bezdomnych w mie¶cie bez prawnie pobierali op³aty. ..stworzyli getto. ...Praca jest ale za GRANIC¡. ...jaka emigracja. Ile zarabiaj± KORYCIARZE. ...dlatego tak siê pchaj±.Ale prawda jest taka ¿e nie tylko oni przyczynili siê do tego SOLIDARNO¦Æ ma w tym udzia³. ..KTO rozwali³ ZAK£ADY PRACY ¦WINOUJ¦CIA... TO przypomina Miting na grobie miasta -szykuj± klaskaczy wyborczych... GAZOPORT - degradacja miasta (popierany przez ¯murkiewicza).Przeprawa - wczoraj 1godz.20 min w kolejce na prom, za¶miecone miasto z zasran± pla¿±...Jedno jest faktem ¿e nawiedzeni s± jeszcze gorsi od nich a i ci siê szykuj± do koryta.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 10:54:31] • [IP: 93.94.186.**]

PO to ból g³owy SLD. Nieuleczalny :)

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 10:52:30] • [IP: 83.21.19.***]

CO TU DU¯O MÓWIÆ. PAN ¯MURKIEWICZ WYGRA TE WYBORY CZY TO SIÊ KOMU¦ PODOBA CZY NIE. SAMORZ¡DOWY PIS I PO TO TRAGEDIA. SUTY£A MA£O ZNANY, SLIWIÑSKI NIE MA SZANS, NIE WSPOMNÊ O BYNIU WIÊC ¯MURKIEWICZ WYGRA ZOBACZYCIE

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 10:49:30] • [IP: 217.97.193.**]

nic nie widzê, nic nie s³yszê i radosci tam raczej nie widzê ot kolejny sped czerwonych i * przed wyborami, pan prezydent ihihihihihihihihi ma siê zajmowaæ dziecimi no nie idziê siê za³amaæ, idzie. .stare!!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 10:39:37] • [IP: 217.97.193.**]

Jak wiele trzeba zmieniæ ¿eby nic nie zmieniæ...masakra panie Ar³ukowicz a mia³am pana za m±drego otwartego cz³owieka stawiaj±cego na m³odych...pe³na sala jeszcze o niczym nie ¶wiadczy to" twardy elektorat PZPR" na tej naszej czerwonej wyspie..masakra!!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 10:35:52] • [IP: 92.42.115.***]

A JA ZAG£OSUJE NA PANA ¯MURKIEWICZA I PANA SUJKE!!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 10:35:41] • [IP: 109.243.0.**]

komuchy precz

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 10:26:16] • [IP: 178.238.249.**]

No IP 105 z 9.58 mocno przeginasz.Wystawiacie na listach Huszczê z wyrokiem a wyjecie na Mo¿ejkê, ktory nigdy nic gminie nie podprowadzi³.Podaj tych wiele prawomocnych wyroków Mo¿ejki ty k³amco.Czekam.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 10:25:07] • [IP: 109.243.138.***]

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:19] • [IP: 217.97.193.**]Zwoleniku L.R.K, a ta twoja wypowied¼ to taka ironiczna ma byæ?...moja wypowiedz nie by³a ironiczna - wiem co mówie i podam kilka przyk³adów: Prosze popatrzec na nasze szko³y, wej¶æ do ¶rodka i choæby popytac siê nauczycieli i pracowników zadaj±c im pytanie czy w ostatnich 8 latach cos siê zmieni³o? odpowiedz bedzie prosta-wymieniono okna, wyremontowano czê¶c sal i korytarzy, zrobiono porz±dek z CO zrobiono wiele dla poprawy wyposa¿enia /fakt, ze jest jeszcze duzo do zrobienia ale przy mizerii bud¿etu wykorzystano go max i z g³ow±/, ochrona zdrowia sztandarowy szpital i mêska decyzja z jego lokalizacj± i remontem, kultura - amfiteatr, rozkrêcenie karuzeli, inwestowanie w m³odzie¿ /w koñcu Nasza m³odziez zacze³a wygrywaæ na ogólnopolskich konkursach/, sport-sukcesy Floty i przebudowa stadionu/Flota to ewenement jego sponsorem jest miasto/.Oficjalnie wszystkie dzia³ania L.R.K to sukces Zmurkiewicza bo jako zastêpca pracowa³ na to ale to on pracowa³

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 10:24:46] • [IP: 109.243.0.**]

ciekawe co bêdzie obiecywa³ kac-NOCNY marek i trep- ryczytrep- my¶lê ¿e Ligê Mistrzów to by³by hit hehehe

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 10:16:34] • [IP: 95.50.241.***]

Ja i jak CA£A MOJA RODZINA, PRZYJACIELE I ZNAJOMI postawimy w nadchodz±cych wyborach do RADY MIASTA ¦winouj¶cia na Pana DAWIDA SZYMAÑSKIEGO Z Platformy Obywatelskiej!! Zachêcam równie¿ do tego WSZYSTKICH m³odych, starszych jak i najstarszych obywateli naszego MIASTA ¦WINOUJ¦CIA. Panie DAWIDZIE SZYMAÑSKI 3mamy za Pana kciuki!!POWODZENIA ¿yczê Panu jak i innym kandyduj±cym z PO!!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:58:51] • [IP: 192.168.105.***]

Opozycia ju¿ portkami trzêsie, obserwuj±c z wielk± uwag± to co dzia³o siê w mdk. Pe³na sala go¶ci ciekawe wyst±pienia super kandydaci. PO swoj± konwencjê planuje zorganizowaæ w Swaro¿ycu, dlaczego w takiej ma³ej sali, czy¿by obawa o frekwencjê. Mo¿ejko jako czo³owy kandydat na radnego ¶ci±gnie t³umy. Wstyd partia która g³osi has³a ¿e najej listach nie ma miejsca dla osób skazanych wystawia Mo¿ejkê maj±cego wiele prawomocnych wyroków. TAKIE S¡ STANDARDY PLATFORMY OBYWATELSKIEJ.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:58:38] • [IP: 88.156.234.***]

To nie bajki jasnowidza. To prognoza jednego z najwiêkszych mózgów ekonomicznych na ¶wiecie. Ju¿ w 2020 roku europejskie gospodarki bêd± na dnie, a z nimi ich obywatele. Unia siê sk³óci, Azjaci wykupi± nas za bezcen, a gdy upadnie te¿ dolar zacznie siê prawdziwe piek³o. Bankrutuj± firmy, powodzianie. ..itd...

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:58:19] • [IP: 213.134.152.***]

Prosze wymieñmy wszystkich radnych.Przecie¿ dotychczasowi to dinozaury.Nowi radni to nowe pomys³y nowe ¦winouj¶cie dajmy siê innym wykazaæ.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:48:26] • [IP: 212.160.162.**]

Dosc rudego i czerwonego w tym miescie czas na zmiany

18.10.2010, 09:05 • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:39:43] • [IP: 92.42.118.***]

Hahaha jak± metodê Jimii obra³e¶ socjotechniczn±...powtarzaj, powtarzaj ludziom co cie nie znaj± wejdzie w g³owê. Ja i ca³a moja rodzina...hahahaha a na kogo masz g³osowaæ jak nie na siebie ;) ?? dobre i 10 g³osów.NIE POLECAM. KOLESIOSTWO. Pa ;)

jezdem debilem • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:35:47] • [IP: 92.42.113.***]

Ja i jak CA£A MOJA RODZINA, PRZYJACIELE I ZNAJOMI postawimy w nadchodz±cych wyborach do RADY MIASTA ¦winouj¶cia na Pana DAWIDA SZYMAÑSKIEGO Z Platformy Obywatelskiej!! Zachêcam równie¿ do tego WSZYSTKICH m³odych, starszych jak i najstarszych obywateli naszego MIASTA ¦WINOUJ¦CIA. Panie DAWIDZIE SZYMAÑSKI 3mamy za Pana kciuki!!POWODZENIA ¿yczê Panu jak i innym kandyduj±cym z PO!!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:34:32] • [IP: 178.238.251.***]

Tylko nie Huszcsa i nie Agatowska

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:34:23] • [IP: 94.254.147.***]

resort finansów ma co do tego racje, aczkolwiek skoro potrafi± zmieniaæ ustawy na niekorzy¶æ obywateli, nie widzê zastrze¿eñ ¿eby zmienili ustawê o partiach...

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:31:59] • [IP: 80.245.185.***]

PRECZ Z PZPR !! DLACZEGO TA MAFIA JESZCZE ISTNIEJE!!

Bart Osz • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:31:36] • [IP: 109.243.124.**]

No bez jaj Panie Prezydencie! Mówi Pan o dbaniu o dzieci i m³odzie¿, a pod bokiem zafundowa³ miastu GAZOPORT! Chyba, ¿e chodzi o tak porz±dn± edukacjê, która pozwoli zdobyæ dobr± pracê z daleka od ¦winouj¶cia.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:30:24] • [IP: 77.253.16.***]

inni powinni siê uczyæ od SLD

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:29:03] • [IP: 83.21.69.**]

Ile kosztuje wynajêcie tej sali i czy zap³acili ?

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:19:04] • [IP: 217.97.193.**]

Zwoleniku L.R.K, a ta twoja wypowied¼ to taka ironiczna ma byæ? W tym tonie mam to rozumieæ? Bo je¶li tak, to faktycznie, niewiele ten cz³owiek zrobi³.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:18:18] • [IP: 80.54.123.**]

Kto teraz rzadzi w polsce. ..PO -dlaczego zwiêkszaj± finansowanie swoich parti z bud¿etu pañstwa skoro nie staæ nas na nic !!...to jest okradanie pañstwa polskiego!!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:16:54] • [IP: 93.94.186.**]

Eee.Tam.Platforma obywatelska bynajmniej ma du¿o wiêcej m³odych ludzi na listach.Trzymam kciuki za Was m³odych PO.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:08:56] • [IP: 80.54.123.***]

co by jednak nie powiedziec to sala by³a wype³niona po brzegi a ludzie siedzieli dodatkowo na dostawkach. Inauguracja zrobiona ze smakiem i zêbem super artystyczny wystêp Karoliny Szczepanik.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:05:54] • [IP: 88.156.234.***]

Zdaniem resortu finansów, który skierowa³ w³a¶nie do uzgodnieñ miêdzyresortowych projekt rozporz±dzenia w sprawie podwy¿szenia kwoty subwencji dla partii politycznych, to standardowa procedura, zgodna z ustaw± o partiach.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:05:37] • [IP: 95.50.241.***]

Ja i jak CA£A MOJA RODZINA, PRZYJACIELE I ZNAJOMI postawimy w nadchodz±cych wyborach do RADY MIASTA ¦winouj¶cia na Pana DAWIDA SZYMAÑSKIEGO Z Platformy Obywatelskiej!! Zachêcam równie¿ do tego WSZYSTKICH m³odych, starszych jak i najstarszych obywateli naszego MIASTA ¦WINOUJ¦CIA. Panie DAWIDZIE SZYMAÑSKI 3mamy za Pana kciuki!!POWODZENIA ¿yczê Panu jak i innym kandyduj±cym z PO!!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:05:09] • [IP: 83.12.40.***]

By³em na tej imprezie. Pe³na sala ludzi, ¶wietna atmosfera, Ar³ukowicz to mistrz lewicy, ¶wietnie mówi³ te¿ Kowalski i Agatowska, niestety ¯murkiewicz by³ w s³abszej formie, kandydaci na radnych - super, du¿o m³odych, fajne kobitki! i mam nadziejê, ¿e wyborcy wybior± niektórych nowych radnych SLD, bo jest z kogo wybierac a przyda³aby sie ¶wie¿a krew. By³em pod wra¿eniem i trzymam kciuki za dobry wynik.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:04:37] • [IP: 95.40.65.**]

Huszczy i Agatowskiej ha, ha.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 09:02:55] • [IP: 88.156.234.***]

Wiêcej pieniêdzy dla polskich partii." Ewenement na skalê europejsk±"dzisiaj, 07:00 POg / PAP "Dziennik Gazeta Prawna": Platforma Obywatelska - ponad 3 mln z³, PiS - 2, 9 mln z³, PSL - 1, 2 mln z³ - w sumie o 9 mln z³ wiêcej wydadz± w przysz³ym roku podatnicy na finansowanie partii politycznych, co przewidziano w projekcie bud¿etu. To ewenement na skalê europejsk± - czytamy w" Dzienniku Gazecie Prawnej". W dobie kryzysu ¿aden kraj subwencjonuj±cy partie polityczne, jak np. Niemcy, Wielka Brytania czy Francja, nie zdecydowa³ siê na podwy¿szenie dotacji.

Tylko nie ¯murkiewicz !!! • Poniedzia³ek [18.10.2010, 08:59:19] • [IP: 80.54.123.***]

ZMURKIEWICZOWI nale¿y podziêkowaæ, Ten Pan i jego SLD nic nie robi dla naszego miasta poza minimum, niszczy lokalna przedsiêbiorczo¶æ i jak zwykle obiecanki cacanki. Same uk³ady, uk³adziki i ³amanie prawa a z kadencji na kadencje wiêcej uk³adów i coraz wiêksze bezprawie. CZAS NA ZMIANY w naszym mie¶cie. Pan ¯murkiewicz ju¿ siê wypali³ a teraz chce siê nachapaæ a nie planuje pomagaæ mieszkañcom. SAME BZDURY I OBIECANKI, które ju¿ nam zaprezentowa³ w ostatniej kadencji. Leci na dotacjach i ¶rodkach unijnych a nie na gospodarno¶ci i uczciwo¶ci i praworz±dno¶ci i kulturze i og³adzie politycznej TEGO WSZYSTKIEGO BRAK!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 08:55:36] • [IP: 80.245.190.*]

Same tuzy intelektu: Huszcza Teterycz, Agatowska. Juz same kontakty z nimi gro¿± ostracyzmem towarzyskim. A co dopiero glosowanie na nich ?

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 08:53:44] • [IP: 93.94.188.***]

ja nie g³osujê na SLD

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 08:52:13] • [IP: 80.245.178.**]

Oj! Co¶ starzeje siê nam SLD, m³odzi (i nie tylko) maj± ju¿ tego uk³adu ju¿ do¶æ. Najm³odszy na sali to Ar³ukowicz?? Czas wys³aæ ich na emeryturê.

Zwolenicy L.R.K • Poniedzia³ek [18.10.2010, 08:50:55] • [IP: 109.243.138.***]

Leon Ryszard Kowalski - mój kandydat w sejmiku - ten facet wie co chce zrobiæ i udowodni³ to przez 8 lat podnosz±c poziom Naszej miejskiej s³uzby zdrowia i walcz±c o podniesienie poziomu o¶wiaty. Tylko nauczyciele wiedz± ile ten cz³owiek zrobi³ dla szkó³ o sukcesach w kulturze nie wspomnê. Pozdrawiam Pana, Panie Ryszardzie oby mia³ Pan jeszcze tyle si³y by walczyæ o Nas w województwie. Chcielbysmy widziec Pana jako Marsza³ka zachodniopomorskiego wtedy o¶wata, zdrowie, sport, kultura i inwestycje w rozwój Naszego rejony zyska³yby Pana optymizm i dodatkowa energiê w d±¿eniu do celu. Trzymamy kciuki i ma Pan Nasz g³os.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 08:49:15] • [IP: 80.54.123.**]

Kto to jest Aneta Zdybel i co takiego zrobila??

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 08:35:32] • [IP: 195.117.222.*]

z niepokojem czekalem na liste kandydatów - jest i jest radny Kaczmarek T.- PRZECIEZ JEST TAK WIELE DO ZROBIENIA. .. a sklep naprzeciw punktu wyborczego bedzie napewno serwowa³ sta³y zestaw wyborczy = ELYTA juz zaciera rêce...

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 08:31:34] • [IP: 83.21.76.***]

To SLD w tym namiocie w cenrum miasta bêdzie prowadziæ swoj± kampaniê wyborcz± ??

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 08:27:08] • [IP: unknown]

O matko ! SLD jednak na psy schodzi. Rozumiem ¿e maj± swoich dzia³aczy, ale ¿eby tego idiotê Huszczê braæ pod swoje skrzyd³a - po co im on, ¿eby ich pogr±¿yæ tak jak poprzednich" promotorów"? Gratulujê SLD instynktu samozachowawczego. Zawsze by³em ich sympatykiem, ale Huszczy nie zdzier¿ê.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 08:26:38] • [IP: 80.245.178.**]

Polskie partie dostan± w tym roku z bud¿etu pañstwa ponad 114 mln z³. Jednak w przysz³ym roku subwencja bêdzie wy¿sza w sumie o 9 mln z³. Rz±d ratuje finanse publiczne, coraz g³êbiej siêgaj±c do kieszeni podatników. Sami politycy jednak nie stosuj± siê do zasad, które g³osz± - zauwa¿a" Dziennik Gazeta Prawna".

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 08:25:16] • [IP: 83.21.77.***]

sujka znów startuje??a co on takiego zrobil dla miasta? dla siebie to i owszem

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 08:03:32] • [IP: 93.94.185.***]

hahaha, o dzieci chce zadbac...

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 08:03:17] • [IP: 88.156.233.***]

Reklamê pokoii która sta³a w pasie drogowym i nie by³a op³acona tatu¶ p. A... ju¿ zdj±³ a po wyborach znowu bêdzie sta³a.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 08:00:09] • [IP: 195.117.222.***]

szelmostwa lisa Witalisa rudzielec wie juz co zrobi, zeby dobrze sie ustawic

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 07:54:21] • [IP: 95.129.224.**]

na ¶mietnik historii z nimi. DO¦Æ AROGANCKIEJ W£ADZY W MIE¦CIE! Dlaczego ¯mur i jego lokaje nie pracowali jak nale¿y przy ustawie o przedszkolach, czynszach, parkingach i planie zagospodarowania przestrzennego. Przez ich nieróbstwo bardzo wiele osób w tym mie¶cie ma powa¿ne problemy. Nalezy im powiedzieæ krótko i na temat - WON!

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 07:51:51] • [IP: 83.25.183.**]

Wy startujcie Z tego URZÊDU a nie do urzêdu.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 07:50:03] • [IP: 83.25.37.**]

Bardzo dobra lista i bardzo dobry prezydent

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 07:49:44] • [IP: 88.156.235.***]

To trzeba by³o podaæ tych" oko³o trzydzie¶ci", a nie tylko sta³y zestaw: Teterycz, Dulnik, Kowalski - jako awangarda.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 07:49:24] • [IP: 80.54.123.***]

Pan Prezydent naprawde nie jest fotogeniczny, albo siê wykrêci, albo strzela karpia lub spuszcza wzrok- ot starszy Pan mo¿e pora siê zbieraæ...

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 07:49:00] • [IP: 83.20.15.***]

Mieszkañcy !! Ju¿ najwy¿szy czas zmieniæ kolor tej wyspy z czerwonego na przyjemniejszy i miasto zacznie siê rozwijaæ. W ca³ej Polsce s± zmiany, a my jeste¶my daleko w tyle !!

tyrak • Poniedzia³ek [18.10.2010, 07:41:27] • [IP: 88.156.235.***]

¯eby komentowaæ trzeba by³o tam byæ!Obok wymienionych w artykule kandydatów przedstawi³o siê oko³o trzydzie¶ci ossób które bêd± startowa³y z listy SLD.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 07:41:21] • [IP: 80.245.186.**]

Ci±gle ci sami od lat(etatowi radni). Dupy przyros³y im do sto³ków. Uaktywniaj± siê przed wyborami, a w trakcie kadencji markuj± dzia³ania. I KTO NA NICH g³osuje !? _

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 07:40:22] • [IP: 83.25.166.**]

Przed wyborcze- bla, bla, bla ! A potem cisza.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 07:39:59] • [IP: 83.11.134.**]

Bezzêbnego Huszczê wziêli, bo go Pomieczyñski nie chcia³, inni te¿, a oni chc± go wyautowaæ. Wstyd im przynosi³ jako koalicjant.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 07:34:24] • [IP: 83.20.194.***]

Czy ten wieczny grymas niezadowolenia u Agatowskiej to u¶miech ?

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 07:22:57] • [IP: 79.184.165.**]

A gdzie demokracja i praworz±dno¶æ ?

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 07:19:35] • [IP: 79.184.164.***]

Wia³o ch³odem i nud± i czuæ by³o ducha Stalina.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 07:16:10] • [IP: 83.20.194.***]

Agatowska ma zawsze wykrzywion±" twarz" jakby siê" u¶miecha³a".

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 07:13:20] • [IP: 79.184.166.**]

Na nosie ci graj± w³a¶ciciele nieruchomo¶ci przy pl. S³owiañskim (po Pewexie) , wystawili namiot i nic sobie z tego nie robi±, chyba ¿e tam bêdzie wasza kampania wyborcza.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 07:04:34] • [IP: 88.156.235.***]

Tak, czy inaczej ten sam zestaw. Czy nie ma m³odych? Potrzebni s± m³odzi, z w³asnym zapleczem finansowym. M³odzi i zaradni; to dobrzy radni.

Go¶æ komuch • Poniedzia³ek [18.10.2010, 06:55:37] • [IP: 88.156.234.***]

Umiesz liczyæ licz na siebie. Transformacja idzie w jasno okre¶lonym kierunku oczywi¶cie na lewicy i ¦winouj¶ciu. ¯eby Pan Ar³ukowicz by³ reprezentantem ca³ej lewicy nie tylko w dzia³aniu i odwadze, a takich ma³o. Liderzy jasno j± okre¶e¶ili cele do realizacji w nastêpnej kadencji a po owocach mo¿na powiedzieæ ¿e wiêcej robi± dla miasta ni¿ mówi±. ¦lepca intelektualnego widzieæ nie nauczysz a co zrobione widaæ. A saperstwo mimo wszystko niech wykonuj± specjali¶ci nie odwa¿ni a raczej chorzy.

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 06:51:41] • [IP: 83.21.40.**]

Koniec ¶wiata...Huszcza Stasio z SLD, a Mo¿ejko Stasio z PO.Kiepsko to widzê

Go¶æMo¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 06:51:32] • [IP: 87.60.247.***]

no, drodzy wyborcy! komu teraz dacie zarobic? jak was znam to wybierzecie te same mordy co by³y. wami to nawet moj pies moze manipulowac. pa

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 06:48:53] • [IP: 92.42.119.**]

teterycz nie bede startowac w wyborach simieszne

WiechoR • Poniedzia³ek [18.10.2010, 06:28:48] • [IP: 83.8.137.**]

Koniec ¶wiata, Stasiu Huszcza z listy SLD :))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 06:27:14] • [IP: 93.94.191.***]

O matko, Bóg to widzi i nie grzmi

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 06:02:16] • [IP: 92.42.119.***]

kpiny ci sami co byli najpierw ich do psychiatry na badania

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 05:58:12] • [IP: 88.156.235.***]

No bez przesady- p. Huszcza znów mia³by zostaæ radnym?

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 05:02:59] • [IP: 80.245.178.**]

W skrajnym ubóstwie - czyli nie ma pieniêdzy na podstawowe potrzeby ¿yciowe, ¿yje ponad 2, 1 mln Polaków. Najbardziej ubóstwem zagro¿one s± osoby s³abiej wykszta³cone, dzieci i m³odzie¿ - wynika z danych przedstawionych na X Konwencji Ruchu Przeciw Bezradno¶ci Spo³ecznej - donosi" Gazeta Wyborcza"

¯aczek • Poniedzia³ek [18.10.2010, 03:37:06] • [IP: 79.184.169.***]

Chyba 16¶cie a nie 8 lat? Za Stanu Wojennego kim ten Pan by³?

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 02:25:29] • [IP: 195.117.222.***]

czas dac szanse innym

Go¶æ • Poniedzia³ek [18.10.2010, 01:26:01] • [IP: 195.117.222.***]

A co z oddaniem pieniêdzy za czynsze, przedszkola czy parkingi?

Ogl±dasz 1-177 z 177
■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, ¿e w zwi±zku z og³oszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem ¿a³oby narodowej w Polsce po ¶mierci papie¿a Franciszka, zaplanowana na ten dzieñ Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwo³ana. Serdecznie dziêkujemy za zrozumienie i zapraszamy do udzia³u w innych naszych wydarzeniach w przysz³o¶ci. Z powa¿aniem, Organizatorzy ■