POGODA

Reklama


Wydarzenia

Polskie Radio Szczecin • Środa [06.10.2010, 08:19:48] • Świnoujście

Nowy pomysł wykonawców gazoportu zmroził Świnoujście

Nowy pomysł wykonawców gazoportu zmroził Świnoujście

fot. Sławomir Ryfczyński

W pobliżu terminalu powstanie elektrownia gazowa - te słowa zmroziły i zaskoczyły świnoujską branżę turystyczną a także władze kurortu. O nowym pomyśle spółki Polskie LNG, która buduje w Świnoujściu terminal gazu skroplonego mówił w ubiegłą sobotę podczas prezentacji z udziałem m.in. premiera Donalda Tuska prezes spółki Zbigniew Rapciak.

Prezes spółki Zbigniew Rapciak o pomyśle publicznie poinformował, ale szczegółów nie podał. - Docelowo będziemy mogli wybudować elektrownię gazową - powiedział.

Zdziwiony takim pomysłem był m.in. prezydent Świnoujścia Janusz Żmurkiewicz. - Moim zdaniem jest to wielkie nieporozumienie. Obok terminalu w planie zagospodarowania jest przewidziane duże pole kempingowe. Pan Rapciak może snuć jakieś plany, natomiast o tym, co tam będzie zdecyduje rada miasta. Jestem przekonany, że zgody na to nie będzie - uważa Żmurkiewicz.

Wczoraj rzecznik spółki Polskie LNG Justyna Bracha-Rutkowska uszczegółowiła słowa prezesa Rapciaka. - Elektrownia gazowa produkowałaby energię tylko na potrzeby samego terminalu. Urządzenie miałoby wielkość dwóch kontenerów i produkowałoby niemal nieznaczną ilość spalin - dodała rzecznik.

- Jeżeli tak będzie rzeczywiście, nie ma powodów do obaw - uważa Piotr Piwowarczyk ze Świnoujskiej Organizacji Turystycznej. - Wizerunek turystyczny Świnoujścia już został w jakiś sposób zagrożony. Na dużą elektrownię gazową z prawdziwego zdarzenia nie ma miejsca w Świnoujściu.

Terminal LNG ma być gotowy do końca 2013 roku.

2010-10-06, 07:08: Sławomir Orlik

Sławomir Orlik


komentarzy: 65, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-65 z 65

Gość • Czwartek [07.10.2010, 14:23:13] • [IP: 83.21.132.***]

Co innego jest elektrownia GAZOWA - gdzie kocioł - turbina napędzająca generator prądotwórczy (rozruch takiego urządzenia minimum 8 -12 godzin) a co innego agregat prądotwórczy zasilania AWARYJNEGO silnik diesla napędzający generato

Gość • Czwartek [07.10.2010, 14:20:42] • [IP: 207.58.168.**]

Fajnie żmurek-ogór:))))))))))

Gość • Czwartek [07.10.2010, 14:05:45] • [IP: 66.45.240.**]

no Żmuraskowi trzab pogratulować, że w końcu ma na jakś temat swoje zdanie. pogratulować

Gość • Czwartek [07.10.2010, 11:10:42] • [IP: 92.42.118.**]

brawo Panie Prezydencie!!

Gość • Czwartek [07.10.2010, 10:49:33] • [IP: 192.168.100.***]

A moze trzeba byo wczoraj słuchać wypowiedzi fachowców w tym zakresie? To Rapciak mówił nieprecyzyjnie - to nie ma byc żadna elektrownia!

Gość • Czwartek [07.10.2010, 10:33:59] • [IP: 80.245.182.***]

Aż wierzyć się nie chce, że prezydent Świnoujścia i radni- osoby winne lokalizacji gazoportu- nie tylko są leniwe ale za przeproszeniem niezbyt mądre. Każdy gazoport ma własną elektrownię, która zabezpiecza jakby nie było niebezpieczny ładunek przed niespodziankami typu wyłączenia prądu. Prezydent i radni przed podjęciem decyzji powinni się dowiedzieć jakie są elementy terminalu gazowego wymagane bezpieczeństwem. Bardzo głupio i nieodpowiedzialnie zabrzmiały słowa Żmurkiewicza, że nie dopuści do budowy elektrowni. Temu panu jak najszybciej należy podziękować i odesłać do oponiarni.

Gość • Czwartek [07.10.2010, 09:15:02] • [IP: 88.156.233.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Jassec • Czwartek [07.10.2010, 05:45:09] • [IP: 67.21.18.***]

www.portalmorski.pl/Gazoport-w-Swinoujsciu-Wy
buchla-wielka-klotnia-o-elektrownie-gazowaa16780

Gość • Czwartek [07.10.2010, 02:30:02] • [IP: 95.40.238.**]

Hiroszimę, a nie Hiroszymę. Takie podstawy i zwykłe oczytanie obnażają poziom" obronców" krzyża, Warszowa i innych świetych krów. Dajcie sobie spokój. Terminal to nie zabawa dla wiejskich kmiotków, którzy naogladali się Tv Trwam.

Gość • Czwartek [07.10.2010, 00:36:21] • [IP: 80.245.185.**]

249** oj syneczku z tym amen to sobie zbastój w przeciwieństwie do ip 225 jak go czytam to odbiegasz logiką i brak ci argumentów na miarę czlowieka pojętnego

Gość • Środa [06.10.2010, 23:01:24] • [IP: 178.238.249.**]

IP 225 walisz zawsze teksty anty PO a zapomniałeś już /czy nie wiesz?/ jak rządzi Żmur.Przypomnę:kto myśli inaczej wróg klasowy a opozycja w radzie miasta nigdy nie ma racji i trzeba ją zgnoić.Piszesz /wbrew opinii większości/, że dobre dla PO się kończy a ja ci powiem, że dla was dobre zostało już na niedługo tylko w Świnoujściu, bo w całym kraju ludzie traktują was jak folklor niezbędny w demokracji.Tusk mądry człowiek nigdy nie da zielonego światła dla ludzi, którzy łamią prawo i marnują publiczne pieniądze.I dlatego większości pasuje PO a nie SLD.I nie próbuj ściemniać, że ty bezpartyjny, bo twoje wpisy świadczą o czym innym.Amen.

abo tunel albo Prezio • Środa [06.10.2010, 21:37:42] • [IP: 80.245.189.***]

prawda jest taka, albo głosujemy na TUNEL i Śliwińskiego, albo na Żmurkiewicza i bezprawie. Realia są takie że Żmurkiewiczowi i innym PO nie da kasy i zielonego światła dla tunelu a Śliwiński ma największe szanse. Gorszego prezydenta od Żmurkiewicza i tak nie możemy wybrać, więc ryzyko żadne!

Gość • Środa [06.10.2010, 20:35:45] • [IP: 95.129.225.**]

189 jeżeli PO jest tak małostkowe i tylko dlatego ze w Świnoujściu mieszkańcy wybierali sobie takiego prezydenta jaki IM pasuje (a nie Tuskowi i PO) i własnie dlatego nie daje zielonego światła dla tej inwestycji to ja ich (PO) po prostu pierd...! A co to Chiny, żeby wszyscy musieli mieć takie same poglądy jak Tusk? bo jak nie to co? naprawdę żal mi ludzi myslących tak jak ty 189. Pamiętaj, że dobre dla PO się kończą co widać, słychać i czuć!

Gość • Środa [06.10.2010, 20:05:14] • [IP: 80.245.185.**]

popieram zagrożenie jakie niesie ta inwestycja ale jak to napisaleś 40 atomowych bomb jakie zrzucono w Japonii to przesada polski by na pewno nie było

Gość • Środa [06.10.2010, 19:49:04] • [IP: 80.245.189.***]

19:00] • [IP: 80.245.180.***]" A to nie jest wina naszego prezydenta że tunelu jeszcze nie ma." i tu się grubo mylisz gdyby nie SLD to dawno by sprawa budowy była już w fazie wykonalności, jednak wszystko jest blokowane przez jego osobę i opcję polityczną - sam o tym mówił Pan Żmurkiewicz. Swoją drogą jest bardzo niegospodarny, nieuczciwy i nie liczy się z prawem a to kolejny powód. Albo Tunel albo Żmurkiewicz

Gość • Środa [06.10.2010, 19:17:00] • [IP: 80.245.179.***]

dla informacji dodam że te zbiorniki mają średnicę 80 metrów i wysokość 40m czyli wielkość boiska do piłki nożnej i wysokość wieżowca mieszkalnego.160 m3 skroplonego gazu siła rażenia 40 bomb atomowych jakie zrzucono na Hiroszymę i obszar zniszczeń to całe Świnoujście a Rapciak ma to w D- pie

Gość • Środa [06.10.2010, 19:01:47] • [IP: 217.97.193.**]

164...mozw masz i rację, ale nikt tego nie potwierdza, a pozatym 40 tysieczne miasto i władza miasta to nie pikuś, że jakias grupa cwaniaków nas ubezwłasnowolniła zrobiła z nas totalnych głupków niezdolnych do stanowienia o nas i miesie, dalej uwazam, że Warszów zasługuje na szacunek, a działki gdyby podzielić na budowalne i postawić na turystyke byłby wilk syty i owca cała, a tak upokorzyła nas platforma totalnie z tymi trzema na zdjęciu!!

Gość • Środa [06.10.2010, 19:00:10] • [IP: 80.245.180.***]

A to nie jest wina naszego prezydenta że tunelu jeszcze nie ma. To nie od niego zależy tylko od rządu i naszego premiera. Niektórzy to się przyczepili naszego prezydenta jak rzep psiego ogona. Co mógł zrobić to zrobił.

Gość • Środa [06.10.2010, 17:05:58] • [IP: 83.21.164.***]

Do -->Dzieciaku zabierający stukający w klawiaturę. ..Nie w stalowych tylko w zbiornikach z sprężonego betonu kriogenicznych izolowanych i obłożonych polerowaną blachą i nie pod ziemią a napowietrznych (tylko część jest pod ziemią).Samo doprowadzenie takiego zbiornika do temp -163 stopnie (w celu przyjęcia skroplonego gazu) trwa około 30 dni..o pozostałych technologiach nie piszę bo i tak tego nie zrozumiesz. Poczytaj trochę to Ci dobrze zrobi...Jeśli czytają twój post tacy jak...to rozumiem czemu Pan Rapciak ma zwolenników. ..pomijam opłacanych.Pozdrawiam

Gość • Środa [06.10.2010, 16:44:30] • [IP: 83.21.133.**]

jaka tykajaca bomba sam jestes bomba debilu. jak sie ktos nie zna to prosze nie pisac glupot. rozumiem jakby gaz trzymali w butelkach na sloncu to bym sie martwil ze wybuhnie a tu gleboko pod ziemia w stalowych pojemnikach z nowoczesna technologia, a mieszkancy swinoujscia niech sie martwia swoja strona miasta a nie warszowem bo u was to dopiero sie dzieje od kradziezy rowerow az do tej meliny na barakach patologia ze ja cie pi...

Gość • Środa [06.10.2010, 16:39:10] • [IP: 83.21.133.**]

nooby z was i tyle gazoport ma byc i kropka wczasy sa w swinoujsciu nie na warszowie wiec swinoujscie won do siebie

Chcemy TUNEL • Środa [06.10.2010, 16:14:52] • [IP: 80.245.189.***]

Do IP: 80.54.123.*** - święta racja wybieramy albo Żmurkiewicz albo Tunel. Prezydent sam powiedział, że to gra polityczna i jemy na tunel nie dadzą więc po co startuje w wyborach? Swoją drogą sam takie gierki i układy nagminnie uskuteczniał więc chyba go to nie dziwi

Polak • Środa [06.10.2010, 16:02:52] • [IP: 83.21.164.***]

Do -->190. ..Każde urządzenie a takim... jest gazoport- tunel- szpital - latarnia morska musi mieć zasilanie AWARYJNE. Z tym że:Elektrownia - kocioł opalany gazem -turbina -generator prądotwórczy potrzebuje minimum 8 -12 godzin czasu na rozruch. Więc to się mija z celem... elektrownia awaryjna z z silnikiem diesla praktycznie jest gotowa w 5 do 10 minut zależnie od mocy.Więc to ściemnianie LNG że dla GAZOPORTU.Nawet gdyby był napędzany generator turbiną gazową to i tak rozruch około 30 min. do 1 godziny ale w co wątpię bo duże straty ekonomiczne w takie zasilanie awaryjne FIZYKI rozszerzalności cieplnej nikt nie przeskoczy.

Protest!Mieszkańcy Ś-cia. • Środa [06.10.2010, 15:29:23] • [IP: 217.97.193.***]

Niech spadają z tymi elektrowniami i gazoportami od Świnoujścia! Onii tacy cwaniacy bo tu nie mieszkają! a nam chcą tykającą bombe podlozyc! Mowimy Niee!!

Gość • Środa [06.10.2010, 14:38:55] • [IP: 80.54.123.***]

rzeczywistość jest taka że gazoport będzie czy tego chcemy czy też nie, TUNELU nie będzie jak znów wybierzemy znów Żmurkiewicza, trzeba się poważnie zastanowić i przekalkulować decyzje przed wyborami. Swoja droga dla dobra miasta Żmurkiewicz sam powinien zrezygnować z ubiegania się kolejny raz o stołek. Chyba jednak tak jak piszą brak mu honoru i szacunku dla mieszkańców

Gość • Środa [06.10.2010, 14:33:39] • [IP: 80.245.190.**]

Taka elektrownia będzie mała, lepiej żeby była i zapewniła zasilanie ważnym odbiorom w gazoporcie. Zakłady dla których ważna jest ciągłość dostaw energii elektrycznej mają swoje agregaty. To bardzo ważne bo jak jest blackout mamy wodę, ciepło, odbiór ścieków itd. Mała elektrownia to trochę większy, , agregat, ,. ..Jak się mylę niech mnie mądrzejszy poprawi. Pozdro KAWOO

Gość • Środa [06.10.2010, 13:20:28] • [IP: 188.33.132.***]

ale pozwów sądowych się szykuje już są podobno zainteresowane kancelarie adwokackie...STO LNG i inne bzdurne inwestycje, ja mam bezpieczństwo polski w d...

Gość • Środa [06.10.2010, 13:02:04] • [IP: 80.245.185.**]

80.245.178.**ja ci dam wybór nie placisz za prąd ale kąpiesz się co dzień w szambie -odpowiada ci to debilu??

Gość • Środa [06.10.2010, 13:00:31] • [IP: 95.129.224.**]

no i gdze te barany co pisaly ze miejsca pracy beda ehe

Gość • Środa [06.10.2010, 12:46:49] • [IP: 178.238.252.**]

szkoda że mimo gazoportu podatki za gaz i tak pójdą w górę chociasz obniżyli by ten podatek za gaz to ludzie byli by szczęśliwsi

Gość • Środa [06.10.2010, 12:39:53] • [IP: 80.245.178.***]

LNG :" ...to Gazoport juz mamy, wiec zeby wszystko wspolgralo... dolozymy dwie elektrownie z prawej 3 na dole i ze dwie jeszcze na drugim koncu swinoujscia...no i to chyba wystarczy... :D " Żmurkiewicz:" Eeee...? O_o?"

Gość • Środa [06.10.2010, 12:23:56] • [IP: 80.245.178.**]

jak nie będę musiał płacić za prąd to się zgadzam na elektrownię!!

Gość • Środa [06.10.2010, 11:48:18] • [IP: 80.245.185.**]

do pozytywnie pierdo... masz tu calkowitą racje że świnoujście walczylo o to żeby gazo smrud był u nas ale nie wszyscy pamiętaj walczyli ci co z tego chcieli mieć korzyści a że to tylko ludzie bez wyksztalcenia otumanieni przez innych to nie znaczy że wszyscy!

Gość • Środa [06.10.2010, 11:45:16] • [IP: 95.129.224.**]

teraz to już nieznaczna ilość spalin ludzie protest protest protest gdzie SA zieloni

Gość • Środa [06.10.2010, 11:27:23] • [IP: 80.54.123.***]

Temu. .238.251 to by było najlepiej w PRL, tam czy kto poszedł na wybory, czy nie i tak nie decydował kto rządzi, bo wszystko zależało od wasalnej od Sowietów partii PZPR. Gratuluję filozofii totalnej bierności, to właśnie przez takich społecznych leniuchów rządzi tak dziwna liberalna sekta PO z jej pomysłami poprawnymi politycznie, obcymi duchowi narodu jak in vitro, jak rozprzedawanie majątku (ostatnio Radziszewska wyłamała się z tej poprawności, chwała jej, także Rostowski, nie chcąc finansować in vitro - chwalebne wyjątki)

Gość • Środa [06.10.2010, 10:54:29] • [IP: 178.238.251.***]

Zrobią elektrownię i pewnie nie tylko to wymyślą. Z tego będą mieli kasę, więc to zrobią, bez względu na to czy to się podoba mieszkańcom Ś-cia czy nie. My mamy siedzieć cicho i tylko postawić przy odpowiednich nazwiskach swoją parafkę jak wybory będą, taka jest rola szaraka w tzw.demokracji! Pierdolcie wybory!Ja nigdy nie oddałem swojego głosu i nie oddam na nikogo, jeśli nie będę miał z tego konkretnych korzyści, frajera ze mnie nie zrobią!A wy sobie głosujcie, a później narzekajcie, że was olali i nie zapytali o zdanie w istotnych dla mieszkańców sprawach!

pozytywnie pierdo.... • Środa [06.10.2010, 10:48:39] • [IP: 92.42.116.**]

śmiać mi się z Was chce - jeszcze kilka lat temu wszystkich podniecała walka z Gdańskiem o gazoport - wszyscy się cieszyli, że to Świnoujście wygrało- po jakimś czasie pojawiły się ploty, że mimo decyzji która już zapadła nadal są starania o przeniesienie gazoportu do Gdańska - Kaczor uspokoił, że na pewno powstanie on w Świnoujściu i wszyscy byli happy!! Tak się wszystkim podobało, rozbudowa portu, miejsca pracy pieniądze z podatków i w ogóle. Wszyscy byli szczęśliwi - a teraz nagle, że to Żmurkiewicza wina!! rzygać się chce od tych Waszych wypocin

Gość • Środa [06.10.2010, 10:39:12] • [IP: 178.238.249.**]

Taka elektrownia jest juz na oczyszczalni.wiec tam protestujcie.

Gość • Środa [06.10.2010, 10:14:18] • [IP: 80.245.185.**]

wreszcie ktoś napisał rzeczowo i na temat popieram ip83.21.162** i teraz drodzy świnoujszczanie (głupki) na po lećcie glosować !

Polak • Środa [06.10.2010, 10:06:22] • [IP: 83.21.162.**]

Brakuje gazu do ogrzewania a tu sobie robią JAJA że z gazu będą robić prąd."im większa bzdura tym prędzej ludzie w to uwierzą" leżymy na węglu a będziemy sprowadzać gaz do elektrowni z 1/4 świata.Tu chodzi o przykrycie bzdury ekonomicznej jaką jest Gazobubel gdzie gaz LNG musi być 3 X droższy.a prąd z elektrowni gazowej by był 4 X droższy.Zamiast brać się za gazyfikację węgla to ktoś chce doprowadzić do katastrofy ekonomicznej.Komuna w wydaniu ZSSR lekceważyła ekonomię. ..dlatego to upadło i u nich i w demoludach.Na KUBIE I KOREI to istnieje i zdychają z głodu.Czy nam szykują" śmierć energetyczną" czy ktoś to robi na czyjeś zamówienie abyśmy energię importowali zamiast eksportować To dopiero jest uzależnienie czyli utrata suwerenności ekonomicznej, dowodem takiej gospodarki jest istniejący i powiększający się dług. Patrz tablica Balcerowicza.

Gość • Środa [06.10.2010, 10:03:22] • [IP: 80.54.123.***]

a co myśleliście- to miasto to koniec świata trzeba sp...ć

Gość • Środa [06.10.2010, 10:00:59] • [IP: 80.245.185.**]

bo tusk zachował się jak. .. szkoda gadać na jego temat chcieliście bagna to macie

Gość • Środa [06.10.2010, 09:59:02] • [IP: 195.117.222.*]

Bo go nie zaprosili Einsteinie. Słoma z butów nie zaprosić gospodarza ot cała nasza władza państwowa. Brawo dla Żmura, że wyprostował tego całego Rapciaka!

Gość • Środa [06.10.2010, 09:50:15] • [IP: 80.54.123.***]

Panowie gazoportowcy przeszli ze stadium kupowania przychylności tubylców" szklanymi paciorkami" do stadium odbierania tego co im się wydaje, że im się należy. To tzw.propozycja nie do odrzucenia. Ale Pan Żmurek w Radiu Szczecin we wtorek wykluczył powstanie elektrowni.

Gość • Środa [06.10.2010, 09:40:02] • [IP: 109.243.237.***]

czy tam będzie elektrownia winny zadecydować mieszkańcy którzy mieszkają obok w blokach, to nie sprawa spółki

Gość • Środa [06.10.2010, 09:38:51] • [IP: 188.33.146.***]

Panie Rapciak- ale z Pana GADUŁA

Gość • Środa [06.10.2010, 09:37:07] • [IP: 80.245.183.***]

typowi demokraci, widać, że na układach i kombinatorstwie doszli do stanowisk, obrzydliwe kanalie. Przyodziani w garniturki i krawaciki - wielcy demokraci, ludzie czemu jesteście tak tępi

Gość • Środa [06.10.2010, 09:35:47] • [IP: 89.174.73.**]

Tusk jesteś jak Joker z batmana.

Gość • Środa [06.10.2010, 09:33:35] • [IP: 93.94.188.***]

Kwestia 2-3 lat i wyprowadzam sie stąd

Gość • Środa [06.10.2010, 09:33:03] • [IP: 80.245.178.**]

Widać że zbliżają się wybory, pan Ż... zaczął się interesować miastem nie tylko swoimi interesami. Dlaczego go nie było na spotkaniu z Tuskiem?

Gość • Środa [06.10.2010, 09:11:42] • [IP: 80.245.178.***]

fajnie ;) bedzie mniej tloku w lato

Gość • Środa [06.10.2010, 09:07:59] • [IP: 188.33.186.**]

Tym Panom ze zdjęcia- nigdy w życiu w nic nie uwierzę! Pieniądze na tunel -0, finasowanie floty-0.

Gość • Środa [06.10.2010, 09:02:09] • [IP: 94.23.58.**]

nudy... znowu wałkowanie do bólu tego samego tematu..

Kłamczuchy z LNG • Środa [06.10.2010, 09:00:27] • [IP: 62.69.208.*]

NAIWNIACY- PRZECIEŻ PAŃŚTWO Z LNG TO KŁAMCZUCHY! Przez ostanie kilka lat nic innego nie robią tylko kłamią i manipulują- i to jeszcze za nasze pieniądze. Jak powiedział- będzie lektownia, to wybudują elektrownię. A elektorwnia to nie dwa agregaciki- bo o tym by przecież nie mówił na spotkaniu z Tuskiem prezes, a Elektrownia!! Nie bąźmy naiwni!

Gość • Środa [06.10.2010, 08:57:52] • [IP: 94.23.58.**]

Normalnie pójde i zagłosuje z rodziną na Żmurkiewicz.. W końcu prawdzy gospodarz maista, który wie czego chce! PO- kłamczuchy WON!

Gość • Środa [06.10.2010, 08:55:32] • [IP: 67.55.71.***]

a co się stało Panu P. że zaczął mówić" ludzkim" głosem i rozsądnie? Sprawa takich instalacji na terenie LNG to wyłacznie sprawa spółki.

Gość • Środa [06.10.2010, 08:51:35] • [IP: 213.251.189.***]

Brawo Żmur- w końcu jakieś zdeycydowanie w głosie! BRAWO! Wystarczy gazoport i port zewnętrzy-0 który musie się rozwijać. Ale na elektownię i rafinerię miejsca w naszym mieście nie ma.

Gość • Środa [06.10.2010, 08:50:08] • [IP: 217.97.193.***]

ile jeszcze będzie artykułów na ten sam temat ?

Gość • Środa [06.10.2010, 08:48:57] • [IP: 213.251.189.***]

Czyli jednek prima-aprilis. Uf... ulżyło mi troszkę.

Gość • Środa [06.10.2010, 08:48:52] • [IP: 80.245.179.***]

TERMINAL STOP RAPCIAK NIE BĘDZIE RZĄDZIŁ W ŚWINOUJŚCIU PO WYBORACH MAM NADZIEJĘ ŻE ZNAJDĄ SIĘ NOWI LUDZIE W RADZIE MIASTA KTÓRZY BĘDĄ WALCZYĆ O INTERES MIESZKAŃCÓW.A LNG I RAPCIAK MUSZA WYPŁACIĆ ODSZKODOWANIA I WYKUPIĆ NIERUCHOMOŚCI.SPOTKANIE TYCH PANÓW ODBYŁO SIĘ BEZ NAS MIESZKAŃCÓW TCHÓRZE A AKTYWIŚCI Z LNG ZAMKNIJCIE SWOJE COMPY I NIE PISZCIE POCHWALNYCH WYPOWIEDZI TO ZDECYDUJEMY CO MA TU POWSTAĆ JESTEŚMY RAPCIAK TAK SAMO DOBRZE WYKSZTAŁCENI I ZNAMY WIĘCEJ JEZYKÓW OBCYCH I WIEMY JAK MA WYGLĄDAĆ NASZ ŚWIAT W WARSZAWCE TEZ NIE JESTEŚ U SIEBIE...

Gość • Środa [06.10.2010, 08:47:59] • [IP: 94.23.58.**]

I po co była ta panika? Trzeba było najpier się dowiedzieć u źródła, zanim taka afera!

Gość • Środa [06.10.2010, 08:47:42] • [IP: 195.117.222.**]

a co na to mieszkańcy. ludzie śpicie, tu żyjemy, nasze dzieci, wnuki, na wszystko się zgadzacie, na zagładę na choroby i w końcu śmierć, czy nie zdajecie sobie sprawy z zagrożeń!!

Go�� • Środa [06.10.2010, 08:46:48] • [IP: 91.121.95.**]

ja tam im nie wierze- pewnie beda chcieli zbudowac toto

Gość • Środa [06.10.2010, 08:44:30] • [IP: 92.42.118.**]

I dobrze, że tak się skończyło. Pan prezes mógłby wyrażać się precyzyjnie:)) Z igły widły.

Gość • Środa [06.10.2010, 08:29:23] • [IP: 80.54.123.***]

Najpierw gazowa, potem jądrowa

Oglądasz 1-65 z 65
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■