POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [05.09.2010, 02:45:11] • Świnoujście

Spotkanie RAS-u

Spotkanie RAS-u

fot. Organizator

Szanowni Państwo Ruch Aktywności Samorządowej zaprasza mieszkańców Świnoujścia na spotkanie dnia 07.09.2010 r o godz. 18 w Klubie „Centrala” ul. Armii Krajowej 3 Jesteśmy otwarci dla wszystkich obywateli naszego miasta, którzy chcą być aktywni i wspierać jego rozwój.

Chcemy doprowadzić do funkcjonowania w Świnoujściu
demokratycznych zasad opartych o pełną jawność działania Rady Miasta, prezydenta oraz podległych mu jednostek organizacyjnych. Przeciwdziałanie przejawom nadużycia władzy.
Dążenie do pełnej niezależności samorządu lokalnego oraz poprawy skuteczności jego działania Wzmocnienie nadzoru nad władzą wykonawczą (prezydentem), wprowadzenie systemu konsultacji społecznych, poszanowanie opinii mieszkańców w sprawach żywotnych dla miasta. Dążenie do równomiernego rozwoju wszystkich dzielnic oraz dbałość o poprawę bezpieczeństwa publicznego w całym mieście.
Nic o nas bez nas.


komentarzy: 39, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-39 z 39

Gość • Wtorek [07.09.2010, 07:54:09] • [IP: 88.156.233.**]

Czy facet biegający w pomarańczowych pomiętych spodniach, wytartej sztruksowej koszuli z pękiem kluczy przy dupie, wizerunkowo może wzbudzać zaufanie? Chyba tylko w wymyślonym dla zabawy RASie!

Gość • Poniedziałek [06.09.2010, 22:12:27] • [IP: 83.21.136.*]

do IP: 77.112.143. A nie prawda bo - Świnoujścianie !

Gość • Poniedziałek [06.09.2010, 21:00:51] • [IP: 94.254.255.***]

RAS powinien oficjalnie zająć stanowisko tzw. szefostwo powinno powiedzieć czy chowają głowę w piach i nie widzą problemu budowy gazoportu czy sa przeciw tej budowie

Gość • Poniedziałek [06.09.2010, 17:31:47] • [IP: 77.112.143.***]

Gość • Poniedziałek [06.09.2010, 11:18] • [IP: 79.186.59.**] hehe zważaj troszkę - my to jesteśmy świnoujścianie a nie świnoujszczanie!

Gość • Poniedziałek [06.09.2010, 16:10:12] • [IP: 95.129.225.**]

No to zobaczysz kolego 63 jak nie będą kandydować i jak zalezy im na młodych ludziach. Sprawdzimy listy już niedługo.

Gość • Poniedziałek [06.09.2010, 12:18:41] • [IP: 79.184.63.***]

To nie jest prawdą, że p.Nowak i inni założyciele RASu chcą tylko stołków.Otóż byłem na kilku spotkaniach tego ruchu i ci panowie zapytani wprost czy będą kandydować w wyborach odpowiedzieli:NIE!Oni chcą zmobilizować młodych ludzi.Tak trzymać panowie.Pan Sutyła ma mój głos i całej mojej rodziny.

Gość • Poniedziałek [06.09.2010, 12:00:33] • [IP: 83.238.109.**]

Wielu członków RAS mówi GAZOPORT STOP bo to zniszczt turystykę i zagraża bezpieczeństwu mieszkańców RAS I GAZOPORT STOP TO SUKCES Żmurkiewicz po wycieczce do Sines nie zajął stanowiska jak on broni mieszkańców przez, których został wybrany milczy i myśli jak teraz załapać się na następną kadencję nie dla gazoportu i nie dla Żmurkiewicza,

Gość • Poniedziałek [06.09.2010, 11:18:48] • [IP: 79.186.59.**]

A! I nawet jak teraz Sutyła nie wygra, to w kampanii wyborczej pewnie sporo zyska, i kto wie czy niedługo Ci którzy dzić utyskują będą o jego kandydaturę zabiegać. RAS to zryw mądrych Świnoujszczan otwartych na zmiany jakościowe.

Gość • Poniedziałek [06.09.2010, 11:14:34] • [IP: 79.186.59.**]

Te opinie dotyczące pana Nowaka sa bez sensu. Zaryzykował swój dotychczasowy dorobek i odważnie stawia czoło układom Żmurkiewicza. Jesli zostanie radnym to świetnie się stanie, bo mieszkańcy uzyskają lepszy dostęp do informacji teraz przd nim skrzętnie skrywanych. Pan Nowag ma odwagę i odwage mają Ci którzy obok niego stanęli. Pan Sutyła ma ogromny potencjał i dynamim i jak dobrze dobierze sobie najbliższe zaplecze i doradców ze Świnoujścia to pociągnie miast do przodu. Ta koncepcja ma sens, trzeba dać szansę RASowi. Inny wybór to Żmurkiewicz lub ktoś z PO ale kto zagłosuje na Śliwińskiego? PO powinno porzeć Sutyłę i wtedy rosną szanse na zminy! Chyba że dalej chcemy tkwić w Żmurka przydupasowo-klakierowych karierowiczach. Ruszcie się!

Gość • Poniedziałek [06.09.2010, 09:44:16] • [IP: 83.12.40.***]

Tak jak ktoś już napisał Nowak a szczególnie jego gazeta jest niewiarygodna, bo on prowadzi nia zwykła kampanię wyborczą. Jego osobistym celem jest dostanie się do władzy, bo jego gazetka i on sam już ledwo zipie finansowo, a taki stan rodzi duże frustracje. No i znalzł sobie tego Sutyłę, chociaż wie, że facet nie ma żadnych szans w Świnoujściu, bo ludzie niegdy nie wybiorą obcego, ale plan jest inny, na grzbiecie Sutyły wjechać do rady. Koniec kropka. Wielki ruch cel ma mały.

Gość • Poniedziałek [06.09.2010, 08:27:22] • [IP: 80.245.188.**]

Bo ta Pani wie że można na ten temat o wiele więcej napisać, więc po co kusić los lepiej jest milczeć i modlić się aby nie rozwinięto tematu. Samo bieganie w majtkach to pestka.

Gość • Poniedziałek [06.09.2010, 08:24:19] • [IP: 84.19.169.***]

Właśnie kto odda głos na kandydata na prezydenta z innego miasta pytam się. Już wolę oddać głos na mieszkańca Świnoujścia i tyle, Pan Sutyła jest młody i energiczny ale za młody i jeszcze niedoświadczony aby rządzić takim miastem jak Świnoujście, a poza tym Zdziech, Lebdowicz toż to stara gwardia która była i jest przy korycie. Trzeba nowych twarzy nie związanych układami, trzeba nam takich którzy coś robią i działają, a nie tacy co już na stołku byli, tacy nic nie wniosą świerzego do urzędu. Myślałam że RAS wniesie coś nowego i tu się zawiodłam. Poza starymi wytartymi sloganami nic nie mają do zaoferowania dla naszego miasta. Panie Nowak zgadzam się z przedmówcami że nie nadaje się Pan do polityki, ponieważ jest Pan mało elastyczny. Dajcie wspólnego kandydata to wtedy będziemy głosować na niego, ale nigdy z innego miasta.

Gość • Poniedziałek [06.09.2010, 07:20:50] • [IP: 93.94.191.***]

jak ktoś ma być obiektywnym i rzetelnym dziennikarzem skoro stara się o stołek w urzędzie czy radzie miasta?? i to od dawna...

Gość • Poniedziałek [06.09.2010, 06:50:40] • [IP: 83.21.3.*]

A co sądzicie o kandydacie PO p.Śliwinskim?

Gość • Poniedziałek [06.09.2010, 06:08:57] • [IP: 83.21.32.**]

Jedna pani gdy się dowiedziała o urzędniku - pijaku, biegającym w majtkach pod Pałacem Kultury w Warszawie (wcześniej korzystającym z panienek). ... zamilkła z komentarzami.

Gość • Poniedziałek [06.09.2010, 02:36:47] • [IP: 188.146.198.***]

Burmistrz ze Świnoujscia:)Prezydent z Międzyzdroii:)i będzie sprawiedliwie ale czy to nie paradoks? PZPR lokomotywą postępu chwała jego maszynistom Socjalizm=Pokój, Kapitalizm=2 pokoje z kuchnią:) czas na zmiany towarzysze :)

Gość • Niedziela [05.09.2010, 22:18:07] • [IP: 178.238.251.***]

RAS - raz a dobrze, razem, rasa, rasizm, siła, racja, nacja, demokracja... zaraz, zaraz... a kto to się spotykał w knajpach w pewnym niemieckim mieście na literkę M?się kojarzycie;)gratuluje wyboru miejsca spotkania

Gość • Niedziela [05.09.2010, 21:58:22] • [IP: 80.245.186.***]

Potrzebna w Świnoujściu świeża krew!Każdy kto odwiedza miasto po latach widzi duże zmiany, ale tak jest niemal wszędzie bo jest kasa z unii.Nie ma ludzi nie zastapionych.Może trzeba dać szansę młodym?P.Sutyła dzieki temu że jest przewodniczącym Rady Miasta w Międzyzdrojach ma wiedzę o pracy w samorządzie. Dajmy mu szansę!Nie czepiajcie się nazwisk w RAS-ie bo jest to jedyna inicjatywa i alternatywa w mieście. Oprucz obecnego prezydenta, z innych partii kandydatów nie ma!

Gość • Niedziela [05.09.2010, 21:33:56] • [IP: 188.146.173.***]

Zgadzam się z wpisem poniżej, oni nic swojego nie proponują i jadą na cudzych dokonaniach, mnie również nie podoba się to że chcą na prezydenta pana Sutyłę, nic nie mam do tego pana i nie znam go, ale czy nie mamy kandydata z naszego miasta. Pan Nowak i RAS powiela innych pomysły a to świadczy o tym że tak naprawdę nic swojego nie mogą nam zaprezentować. Niech zrobią otwarte jakieś spotkanie z mieszkańcami i konkretnie niech przedstawią swój program. Stworzyli się na potrzebę tylko i wyłącznie zbliżających się wyborów. Przez tyle lat nic nie robili w tym kierunku, a te, raz chcą wejść do rady miasta. Mam pytanie co do tej pory zrobiliście dla naszego miasta, i w końcu odpowiedzcie czy jesteście za terminalem czy nie. Unikacie odpowiedzi a to o czymś świadczy, jak wiaterek zawieje to my się ustosunkujemy, no to wam dziękujemy. Potrzebny jest silny i wspólny kandydat na prezydenta który miałby szansę ze Żmurkiewiczem, ja wolę Ż

Gość • Niedziela [05.09.2010, 21:33:08] • [IP: 83.21.32.**]

Jak mówi pogłoska Bursiak Bursiakowa z domu Piasecka też była w Rasie. Jak się o tym dowiedział jej przełożony to chodziła jak szwajcarski zegarek. Wniosek taki, iż wielu urzędników jest przeciwko prezydentowi.Ale co mają biedni zrobić?? Boją się o pracę

Gość • Niedziela [05.09.2010, 21:10:32] • [IP: 84.19.165.***]

Dajcie spokój z tym RAS-em, pic na wodę fotomontaż, to co oni proponują to Raczkiewicz robi od paru lat, mnie natomiast zastanawia to że chcą nam dać prezydenta z innego miasta. Obłuda i tylko obłuda, Nowak tak rozpisywał się że w urzędzie pracuje tyle osób z innych miast a sam nam chce wcisnąć na stołek Sutyłę z innego miasta, ej panie Nowak. Wypomina pan Żmurkowi a sam to chcesz pan to samo robić, zatrudniać z innych miast. A w tą kłótnię Lebdowicza i Żmurka to nie wierzę, to było na pokaz że to niby teraz wróg Żmurka a po wyborach gdy wejdzie do rady pierwszy do niego poleci tworzyć koalicję. Bursiakową sobie wzięli i to wszystko wyjaśnia, zero demokracji w działaniach RAS-u. Panie Nowak z pana taki demokrata jak z gry w chińczyka gra w szachy. Dacie się nabrać na RAS to was okpią po wyborach, bo jak może człowiek który nienawidzi, tworzyć coś dobrego. Myślę że prezydentem musi zostać mieszkaniec Świnoujścia i basta, a pan niech zajmie się tym co pan najlepiej potrafi, wszystkich krytykować panie Nowak.

Gość • Niedziela [05.09.2010, 20:34:21] • [IP: 95.129.225.**]

Ta powalająca ilość komentarzy (najprawdopodobniej od samych czlonków RAS) świadczy najlepiej o" potędze" tej grupki ludzi o ogromnych ambicjach. Bo jakby np. p. Sutyła został prezydentem Świnoujścia to zapewne nie zatrudnił by swoich znajomków z Międzyzdrojów i znajomków Nowaka i znajomków Zdziecha i innych? wtedy zapewne nie przeszkadzaliby im kierownicy, menagery, i inni - bo to by byli ICH ludzie, więc wszystko byłoby ok. Co wy ludzi za głupków macie?

Do 15:04 • Niedziela [05.09.2010, 18:24:46] • [IP: 80.245.190.*]

Całe szczęście, że Zdziechów a nie zmura albo wojcieszka.

Gość • Niedziela [05.09.2010, 17:40:45] • [IP: 217.97.193.***]

--->[IP: 95.129.225.**] Nie okradli mieszkańców, nie załatwili sobie działek na nazwisko szwagra, nie zatrudniali przydupasów, nie kupczyli kasa miasta. Mało? Mnie to wystarczy.

Gość • Niedziela [05.09.2010, 17:29:45] • [IP: 83.21.32.**]

A ja też słyszałem o jednym z urzędników (z pobliskich okolic), który nadużywa alkoholu. W Warszawie tak był pijany, że ściągnął majtki i na golasa pod Pałacem biegał. Jak mówią złośliwi, są na to niepowtarzalne dowody

Żaczek • Niedziela [05.09.2010, 17:22:17] • [IP: 83.21.80.***]

Dla mnie hasełka wyborcze typu naprawimy drogi są śmieszne. Naprawa dróg to obowiązek urzędników. Hasła Ras przemawiają do wyobraźni. Jasne procedury wyboru firm realizujących miejskie projekty, jasna informacja o tym co dzieje sie w urzędzie miasta, koniec kolesiowstwa, koniec nazywania kierowników managerami za ciężkie pieniądze tylko po to aby obejść przepisy i dać radnym dodatkową dużą kasę. mi takie cele wystarczą - po ich zrealizowaniu życie w mieście będzie prostsze, normalne. Jestem za RAS.

TYLKO RAS • Niedziela [05.09.2010, 17:08:22] • [IP: 77.114.140.***]

Co raz więcej ludzi przychodzi na wtorkowe zebrania RAS-u. Ludzie chcą zmian. Stawiają na młodych. Mamy dość starców z aparacikami w uszach i powiększonym gruczołem krokowym. Mamy dość pijaczków biegających bez majtek pod Pałacem Kultury (wcześniej korzystających z usług dziewczynek.) Chcemy młodych, odważnych silnych. Mówi się, że wyborach ważna jest wizualizacja. Postawcie Możejkę i Żmurkiewicza wygrywa Żmurkiewicz. Przyglądnijcie się Syutyle i Żmurkiewiczowi. Co tu dużo mówić. Michał masz klasę.

Gość • Niedziela [05.09.2010, 16:21:27] • [IP: 83.21.32.**]

PAni Małgorzato, nie ładnie, nie ładnie.

Gość • Niedziela [05.09.2010, 15:04:03] • [IP: 83.21.32.**]

Sutyła to znajomy Zdziechów.

Gość • Niedziela [05.09.2010, 14:53:43] • [IP: 80.245.190.*]

Nie mów, że to PiS bis, bo chyba nie byłes na zebraniu ani razu. Może uda im sie odsunąć od koryta skorumpowanych urzedasów leżących i nic nie robiących, bo już 20 lat temu zaprowadzili taki bajzel, że z tym zrobic sie dalej nic nie da. Oczywiście przy pomocy policji, prokuratury i sądu. jak nikt sie nie wezmie za robienie porzadku, to bedzie to co jest dalej, czyli SZAMBO. Wybrać Kancelarie prawną /najlepiej z drugiego końca Polski/ i niech sie biora do roboty. Do spakowania jest z pół miasta, najwięcej prawników.

Gość • Niedziela [05.09.2010, 14:52:37] • [IP: 83.21.144.**]

Jak Sutyła powie, że jest przeciwnikiem gazoportu to okey, gorzej jak nic nie powie, znaczy że popiera obecny układ, jeśli będzie spotkanie z panem Michałem to zadam mu to pytanie:czy jest za budową gazoportu w kurorcie, czy zrobi wszystko jako prezydent łącznie z aktywną formą udziału w proteście przeciw tej inwestycji!!jak dotychczas nikt z RAS-u nie wyraził swojej opinii nt gazoportu, czekam na jasne określenie swojego zdania!!a pisanie typu" mleko się rozlało..." świadczy że warto pomimo tego głosować na Pana Żmurkiewicza,

Gość • Niedziela [05.09.2010, 14:07:10] • [IP: 83.21.32.**]

Michał Sutyła, przewodniczący Rady Miasta Międzyzdrojów. Może zagrozić panu Żmurkiewiczowi. Jest młody, zaradny, spokojny, nieskorumpowany.Postawny na młodych, zdolnych. Tylko oni mogą zmieniać Polskę, tylko oni mogą zmieniać miasto

Gość • Niedziela [05.09.2010, 14:04:06] • [IP: 95.41.164.***]

Jak zostaną przedstawione zarysy programu będzie można rozmawiać o szczegółach i konkretach. RAS jest nową inicjatywą więc nie wszystko jest jasne i oczywiste dla każdego. RAS nie popierał (jego przedstawiciele) i nie popiera budowy terminalu w sposób, który to się odbyło, a więc bez przeprowadzenia konsultacji społecznych. Mleko się wylało, ale inwestycję należy kontrolować i bacznie się jej przyglądać.

Gość • Niedziela [05.09.2010, 12:53:07] • [IP: 178.238.251.***]

Trzeba mówić o potrzebach mieszkańców i o tym jak je zrealizować, np. w mieście nie ma kina, hali sportowej , miejsc zabaw dla dzieci - zagospodarowanych. Ciągłe kłótnie do niczego dobrego nie prowadzą !

Gość • Niedziela [05.09.2010, 11:16:23] • [IP: 86.40.122.***]

uwaga bo to utajniny PiS!!

Gość • Niedziela [05.09.2010, 10:34:39] • [IP: 77.112.95.**]

Gość • Niedziela [05.09.2010, 09:29] • [IP: 95.129.225.**] nie wiesz? to właśnie dla ciebie to spotkanie. idź, zadawaj pytania. nie oceniaj nic nie wiedząc.

Gość • Niedziela [05.09.2010, 09:29:33] • [IP: 95.129.225.**]

Pierdu pierdu, ogólne nic nie znaczące hasełka. Jacy ludzie reprezentują ten RAS? pan Nowak-ziejący nienawiścią do wszystkich i wszystkiego co nie jest po jego mysli? pan Sutyła-którego nikt w Międzyzdrojach nie chce to próbuje szczęścia w Świnoujściu? Możejko? Lebdowicz? Zdziech? takie nazwiska znalazłem w jakiś tam informacjach o tym Rasie. Co ci ludzie zrobili konkretnego dla Świnoujścia oprócz spotykania sie i zapraszania wszystkich? kto zna ich jakieś poglądy na ważne sprawy?

Gość • Niedziela [05.09.2010, 09:29:24] • [IP: 88.156.233.**]

WOW! polityczny redaktor Nowak w marszu po odpowiedni stołek i miejską kasę przywędrował w poszukiwaniu poparcia nawet do iswinoujscia!

Gość • Niedziela [05.09.2010, 09:05:30] • [IP: 188.33.175.***]

a co z gazoportem?dalej się nie określacie!!albo bronicie miasto przed tą inwestycją albo ją popieracie

Oglądasz 1-39 z 39
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■