POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [21.08.2010, 16:32:52] • Świnoujście

Postawcie pojemniki na psie odchody

Postawcie pojemniki na psie odchody

fot. istockphoto.com

Brak takich koszy to temat, który wraca jak bumerang. Niestety władze miasta zdają się tego kompletnie nie zauważać. A problem, jak wiadomo, sam się nie rozwiąże. Doświadczenie pokazało też, że niewiele dało rozdawanie sprzętu do zbierania psich odchodów.

To oczywiście temat, który wywołuje spore emocje. Świnoujście nie jest w tym przypadku wyjątkowe.
- W wielu miastach problem psich odchodów na skwerkach, chodnikach i parkach jest wiąż aktualny. Coraz częściej jednak władze tych ośrodków starają się z nim walczyć. Chociażby dzięki temu, że ustawiają specjalne pojemniki z woreczkami na fekalia - mówi jedna z Czytelniczek.
Tym bardziej, jak dodają inni nasi rozmówcy, w miastach turystycznych. Za przykład podają chociażby Kołobrzeg. Podobnie jak Świnoujście, jest to nadmorskie uzdrowisko.
- Tam w parku czy na skwerkach nie widać tylu odchodów co u nas. Nie sądzę, aby mieszkańcy byli bardziej "ucywilizowani". Po prostu mają odpowiedni sprzęt, czyli właśnie kosze i woreczki, więc z nich korzystają. U nas wciąż urzędnicy mówią, że kiedyś już postawiono takie pojemniki i wszystkie zostały zniszczone. Trzeba jednak pamiętać, że to było dawno temu. Czasy się zmieniają, także i nasze nastawienie - mówi jeden z mieszkańców, który jest właścicielem psa. - Czas przed wyborami to idealny moment, aby zapytać prezydenta czy ma zamiar w końcu załatwić ten problem?!

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 89, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-89 z 89

Gość • Wtorek [24.08.2010, 13:35:06] • [IP: 93.94.185.***]

sprzątam po swoim psie a odchody wyrzucam do normalnych śmietników czasami zdarza mi się iść z takim woreczkiem 500 m ponieważ nie dość ze w mieście nie ma pojemników na odchody to normalnych tez czasami brak po prostu brak slow

Gość • Poniedziałek [23.08.2010, 15:04:29] • [IP: 84.19.165.***]

Gościu Niedziela [22.08.2010, 20:58] • [IP: 95.129.225.**] komuś coś zarzucasz a sam pokazujesz swoją kulturę pisząc nazwisko z małej litery. Miałam nie pisać ale nie mogę patrzeć jak tania butelka wina poucza bardzo drogą Whisky. Nie trudź się na odpisywanie, tylko golnij sobie swojego ulubionego trunku, taniego winka.

Gość • Poniedziałek [23.08.2010, 11:25:29] • [IP: 93.94.188.***]

DOPIERO CO SKONCZYLI TU PRZY WŁADYSŁAWA NOWY CHODNIK, PIĘKNIE ZASIALI TRAWE TO JUZ LUDZIE CHODZA Z PSAMI I SIE TAM ŁADNIE ZAŁATWIAJA A JAKI PIESKI MAJA PIĘKNY WYBIEG WSZYSTKIE DRZEWKA JUZ SA ZANACZONE PRZEZ PIESKI. POWIEDZCIE CO TO ZA KULTURA, SKĄD CI LUDZIE SĄ Z MIASTA NIE WIERZE NAWET NA WSI LUDZIE MAJA WIECEJ KULTURY.U NAS NIC DŁUGO NIE BEDZI ŁADNIE WYGLADAC BO TYLKO Z TYMI KUNDLAMI WSZYSTKO NAS ZNISZCZA I ZNEWASTUJA.

Pseudonim • Poniedziałek [23.08.2010, 11:22:06] • [IP: 79.162.179.***]

Śmierdząca Sprawa.

7-me Dziecko Baby Jagi • Poniedziałek [23.08.2010, 11:19:32] • [IP: 79.162.179.***]

Cytat z poniżej:„ … Wkurza mnie za to, że zawsze jak zdarzy mi się sprzątać po psie przy jakiś przechodniach to ludzie patrzą jakbym robiła coś nienormalnego. To jest właśnie chory kraj. … ”

Gość • Poniedziałek [23.08.2010, 10:15:54] • [IP: 83.13.12.***]

do komentarza z 22.08.10 godz.17.59. Nie wiem komu Pani odpowiadała ale najwyrazniej Pani nie dotyczą poniektóre, cokolwiek prawdziwe komentarze. Mam nadzieje ze takich ludzi jak Pani będzie coraz więcej. Pozdrawiam.

Gość • Niedziela [22.08.2010, 21:00:35] • [IP: 92.42.119.***]

coś władza żąda, ale są do tego nie przygotowani...z kupką psią trzeba chodzic przez całe miasto bo kubełków jak na lekarstwo. .Prezydent myśli tylko o sprzedażach terenów..

Gość • Niedziela [22.08.2010, 20:58:59] • [IP: 95.129.225.**]

Bardzo" ładny" język panie raczkiewicz, w pełni profesjonalny i jakże katolicki!

Gość • Niedziela [22.08.2010, 20:52:58] • [IP: 217.97.193.***]

ano niestety dwoje turystów (zaprzyjaźnionych, i znanych osobiście) nawet nie mieli zamiaru sprzątać po swoim psie, kiedy narobił na trawniku koło promenady!! Byli obrażeni, że powiedziałam im, że mają to posprzątać. .. baa, nawet woreczek im dałam, bo noszę. .. tyle, że mam dziecko i też różne niespodzianki mi się zdarzają. Posprzątali z fochem. .. ale jakie padły argumenty? Bo nie worków (bez jaj, można wsiąść ze sobą, w końcu psa też biorą i nie zapominają). .. bo nie ma specjalnych śmietników, bo nikt nie sprząta, to po co oni mają to robić. TYLKO WYMÓWKI!! Ja pampersioków po dziecku nie wywalam do specjalnych śmietników, więc dlaczego kupy psa mają mieć specjalne?? WYMÓWKI i tyle, zero kultury!

Gość • Niedziela [22.08.2010, 20:39:18] • [IP: 93.94.184.***]

Jestem za tym, jak kilkoro tu ludzi(a pewnie jeszcze więcej, o których nie wiemy), zeby miasto zakupiło odkurzacze-tańsze, szybsze, nikt nie zniszczy jak śmietniki a przede wszystkim skończy się wreszcie to gadanie co kto powinien...jakby wszyscy tacy porzadni byli! kto dziecku albo starszej babince będzie kazał sprzątać po psie? Miasto ma tyle kasy, że budżet na tym nie ucierpi gdyby zakupiono takowy sprzęt-po to np.powinny pójść podatki. Ciagle tylko płacimy ale kto z nas wie za co? Tutaj juz byłoby wiadomo.

Gość • Niedziela [22.08.2010, 17:59:59] • [IP: 80.245.188.**]

Oczywiście ze po swoim psie nie sprzątam, ponieważ mam ogród gdzie moja sunia robi sobie kupki. Zawsze jakaś weszka będzie próbowała mnie ośmieszyć, ale od dziś jeżeli tak zaparkujesz samochód, to Straż Miejską masz na 100% na karku, tylko za to że kłamiesz, no i oczywiście za parkowanie na chodniku. Ale mendy tak mają że nic nie mogą, tylko mogą anonimowo ugryźć. Przepraszam pozostałych za mój wpis, ale rzadko z psem chodzimy po chodnikach, a jeżeli już to zawsze z woreczkami foliowymi, bo wiadomo jak to wygląda po owczarku niemieckim. Napisz tak jeszcze raz a pozwę cię do sądu za pomówienia, albo po prostu zrób zdjęcie że nie sprzątam...

Gość • Niedziela [22.08.2010, 16:39:40] • [IP: 80.245.188.***]

Raczkiewicz nie powinien się odzywać, bo po swoim psie nie sprząta.Każdy posiadacz czworonoga ma obowiązek zbierać po nim kupy. To, że miasto nie zadbało o postawienie koszy, to świadczy o poziomie inteligencji urzędników. Do wyborów!

Gość • Niedziela [22.08.2010, 16:39:21] • [IP: 195.117.222.***]

No proszę, jednak i wśród włascicieli psów mozna spotkać kulturalnych ludzi [80.245.189.**]. Szkoda że tak niewielu.

Gość • Niedziela [22.08.2010, 16:01:49] • [IP: 83.11.146.***]

Temat wciąz aktualny i wciąż śmierdzący...a nie trzeba szukać miasta daleko-chociażby Miedzyzdroje było stac na to by takie pojemniki poustawiać...Tyle że faktem jest iż to nie tylko sprawa zestawów do sprzatania oraz pojemników, ale niestety kultury posiadaczy psów...Tak jak to ujął Pan poniżej 80.245.189.(któremu serdecznie dziekuję i pozdrawiam!jest przykładem że można!)Po co maja sprzatać mieszkańcy miasta skoro jego władze oraz służby też nie przjmuja się tym zbytnio i przykładu nie dają...Ujme to tak-jest to nie do pomyslenia w innych krajach europejskich!Daleko szukac nie trzeba...Mogłyby nauczyc czegoś stosownie wysokie kary, ale kto ma je egzekwowac..??Nasza straz miejska...??

Gość • Niedziela [22.08.2010, 14:50:42] • [IP: 80.245.189.**]

Mam 2 psy, dużego wilka i małego kundelka. Gdzie bym nie wychodził (plaża, podwórko, miasto, park) to zawsze po nich sprzątam, nawet jak muszę kawałek przejść z papierową torebką do śmietnika. Tak ciężko wziąć ze sobą trochę papieru i worek foliowy czy papierowy? Ale nie, bo przecież książęce rączki G przez papier w ręce nie wezmą. Zobaczycie, że jeśli pojemniki będą, to psie shity dalej walać się będą po chodnikach i trawnikach. Ludzie (w większości jak wiemy) mają to gdzieś, bo wstyd im podnosić to co ICH pies narobił. Zatrudnijcie lepiej brygadę, która podkładać będzie nieposprzątane odchody psów ich właścicielom na wycieraczkę pod drzwi - wtedy się nauczą. A co do wyjących kundli, to wlepiać mandaty idiotom, którzy wystawiają niewychowanego psa na balkon/podwórko na noc, bo im w domu przeszkadza. Pies wyje a właściciel ma to w d*pie. To by było na tyle. Pozdrawiam wszystkich wychowanych-sprzątających po pupilach.

Gość • Niedziela [22.08.2010, 14:18:02] • [IP: 193.200.150.***]

Proponuję rozwiazanie: niech miasto zwraca podatek tym posiadaczom kundli, którzy w ciagu roku dostarczą do urzędu 100 kg psiego gówna.

Gość • Niedziela [22.08.2010, 14:15:59] • [IP: 195.117.222.***]

Podatki od posiadania psa nie płacisz na coś. To podatek restrykcyjny, wprowadzony, żeby ograniczyć populację kundli w miastach. Jak widać nie udało się. Srajacych kundli w miastach przybywa, ponieważ status finansowy chamstwa uległ poprawie i może sobie na płacenie podatku pozwolić.

Gość • Niedziela [22.08.2010, 14:05:31] • [IP: 83.13.12.***]

Na przykład nowy budynek mieszkalny za Netto na Szkolnej albo osiedle Tęcza.Budynki poodgradzane, na trawnikach tabliczki z napisem wyprowadzanie psów zabronione i co robią szanowni mieszkańcy?Wyprowadzają swoje pieski poza ogrodzenie i niech tam srają.Tam wolno, przecież to cudzy teren więc można brudzić.

Gość • Niedziela [22.08.2010, 13:41:58] • [IP: 217.97.193.**]

Ja jestem ciekaw za co płacę podatek za psa i na co są te pieniądze wydawane?

Gość • Niedziela [22.08.2010, 12:33:59] • [IP: 80.245.189.***]

Myślę, że temat psich kup jest jednak zbyt rozdmuchany. Rozwiązaniem jest po prostu zrezygnowanie z posiadania psa w miejscu, gdzie nie ma miejsca go wyprowadzać. Ja rozumiem tych co kup nie sprzątają, to obrzydliwe po prostu!

Gość • Niedziela [22.08.2010, 12:32:00] • [IP: 217.97.193.**]

Najgorsi są ci co najbardziej narzekają w tych komentarzach zwlaszcza tak po chamsku - oni się wcale nie czją idą na plażę tyłek na wydmach wysadzą i zasmrodzą nasze miasto wlasnymi odchowami - ale na pieski to krzyczą - a ciekawe dlaczego nam plaże zamknęli ? Ja byłam raz przy falochornie na spacerze i mi się odechciało wchodząc za kamieniami chciałam zejść do parkingu i odrzucił mnie fetro ludzkich odchodów zastanawiam się jak ci ludzie którzy się tam opalają mogą leżeć obok na kocyki\u kiedy przed chwilą zwalili za krzakami wielką kupę...

Gość • Niedziela [22.08.2010, 12:07:09] • [IP: 80.245.191.***]

i tak wszyscy te odchody powdychamy jako kurz lub pył

Gość • Niedziela [22.08.2010, 11:28:54] • [IP: 195.117.222.***]

Gówna jak to gówna, cicho i spokojnie leżą sobie na chodnikach. Prawdziwy problem to psiarstwo-chamstwo posiadające ujadajace kundle. Takie bydlę potrafi w środku nocy postawić na nogi pół osiedla. I nie ma na to siły, bo 'pies, panie, musi szczekać'.

Gość • Niedziela [22.08.2010, 11:18:51] • [IP: 212.160.162.**]

Właściciel psa jest jest właścicielem kup, które tenże pies produkuje. Dlatego właściciel psa powinien zbierać swoją własność i zabierać ją do swojego domu.

Gość • Niedziela [22.08.2010, 11:10:05] • [IP: 92.42.116.**]

omg co za ludzie ! dobrze wiecie ze wy tez nie sprzątaliscie poo swoich psach , uu nas na podworku wszyscy srają szczają i nikt tego nie sprząta i nie przeszkadza nam to bo mają do tego miejsce xD. :p. MY zamiast podworka to mamy wgl PARKING! mnielismy tak chustawki kosz, piaskownice i mnielismy duzo miejsca do biegania ale wszystko wyburzyli ;/; / ;/ ; /; /; // :(. i zrobili se parking ! !! !! ale jak bylo podowrko jeszcze to i taK PSY mnieli miejsce do srania i nadal mają ale my xddd nie mammy miejsca do zabawy. ;/ zal mi tego. :/ Thx :) Dziękuje :):):)):):):):))):)

Gość • Niedziela [22.08.2010, 10:54:19] • [IP: 217.97.193.***]

WITAM TYLE MÓWI SIĘ O SPRZĄTANIU PO SWOICH PIESKACH KILKA DNI TEMU ZAUWAŻYLAM PANA POLICJANTA PO CYWILNEMU ZE SWOIM PIESKIEM NA SPACERKU PIESEK ZROBIŁ SWOJE PAN ZABRAŁ PIESKA I POSZEDŁ DALEJ... CZY PANÓW POLICJANTÓW NIE OBOWIĄZUJE SPRZĄTANIE PO SWOICH PUPILKACH ??

Gość • Niedziela [22.08.2010, 10:36:02] • [IP: 195.117.222.***]

W tym miescie nie ma" pojemnikow" na ludzkie odchody a co dopiero psie. Ludzie sie tak samo zalatwiaja jak psy...w lesie i wodzie. O czy my tu mowimy.

Gość • Niedziela [22.08.2010, 10:11:09] • [IP: 217.97.193.**]

to powinien być prirytet, dzieci jak to dzieci biegaja po trzawie. .też..co mają na bucikach to sami wiecie..dlaczego niektórzy własciciele ignorują zakładania psu kaganica i sprzatania po swojch pupilach. .nie rozumiem..moze czas o restrykcje!!

Gość • Niedziela [22.08.2010, 09:57:30] • [IP: 93.94.186.***]

jest jeszcze jeden problem z właścicielami czesanie i czyszczenie szczotki w alejce jakby ciężko było czesać przy śmietniku i tam usuwać sierść

Gość • Niedziela [22.08.2010, 09:17:09] • [IP: 188.147.233.***]

Zauważyłem pewną prawidłowość, jeżeli ktoś nas uświadomi, jeżeli ktoś nam wskaże co i jak, to zaraz znajdzie się ktoś kto będzie próbował zdyskredytować taką osobę. Ten temat mnie interesuje jako mieszkańca, ponieważ mnie z tego co widzę też oszukano, zaczipowałem psa po tym jak mnie zapewniono ze nie będzie podatku za psa. Po roku podatek od psa wrócił, zostałem oszukany przez Żmurkiewicza i jego ekipę, i co mam milczeć. To było oszustwo, i to że Raczkiewicz o tym napisał otworzyło mi oczy jak z nami postępują władze miasta z radnymi na czele. Proszę również o podanie nazwisk tych radnych, podziękuję im w wyborach z moją rodziną. Trzeba takie rzeczy ujawniać, i mnie i moim znajomym to się bardzo podoba co robi Pan Raczkiewicz, tak dalej.

Gość • Niedziela [22.08.2010, 09:09:14] • [IP: 83.13.12.***]

Mieszkam w wieżowcu przy Grunwaldzkiej 62 i codziennie mam taki oto widok:ludzie mieszkający w domkach na Wielkopolskiej, Markiewicza, Małopolskiej wyprowadzają swoje pieski na trawnik koło tego bloku aby się załatwiły ale nigdy jeszcze nie widziałem żeby ktoś posprzątał odchody po swoim psie.Niech wasze zwierzęta srają na waszych przydomowych trawnikach cwaniaczki.

Gość • Niedziela [22.08.2010, 08:52:40] • [IP: 84.19.165.***]

Do [IP: 95.129.225.**] ja przeczytałam tekst pana Raczkiewicza ze zrozumieniem, a ty wogóle go nie zrozumiałes co swiadczy o tobie. Pan Raczkiewicz wskazał tylko że Żmurkiewicz i radni nas oszukali, i nie kwestionuje psich kupek na trawnikach i chodnikach, a wręcz odwrotnie. Czepiasz się, bo być może jesteś jednym z tych radnych którzy głosowali za. Ciekawa jestem tych nazwisk panie Raczkiewicz i proszę je podać do publicznej wiadomości, aby można było wiedzieć na kogo już więcej nie oddawać głosu. Czepiacie się człowieka ponieważ piszę prawdę, a to boli.

pytek • Niedziela [22.08.2010, 08:46:20] • [IP: 88.156.234.***]

ja za psa place i nie bede po nim sprzatac;]]] i w dupie mam bo to sa moje pieniadze!! niedlugo dosteniemy od prezydenta list: Witam jesli chcesz srac w krzakach zaplac mi 40zl rocznie.

Gość • Niedziela [22.08.2010, 08:39:55] • [IP: 95.129.225.**]

Czy ktos widział psa, który sam by po sobie posprzątał? Posiadanie psa to oprócz przyjemności przede wszystkim obowiązek i dopóki ludzie nie będą zachowywali się odpowiedzialnie to nic się nie zmieni. Uczmy się od innych, dla których sprzątnięcie po swoim psie to po prostu norma. A u nas komuna w czystym wydaniu: skoro płacę opłatę za psa - to niech urzędnik po moim psie posprzata!?? Ludzie tak myslący z Raczkiewiczem na czele powinni wyjechać na Kubę!

Gość • Niedziela [22.08.2010, 08:21:26] • [IP: 80.245.180.***]

zapraszam iswinoujście na grunwaldzką 27 niech zobaczy co za imbecyl postawił śmietnik dla piesków na maleńkim trawniczku -w jedynym miejscu gdzie w południe jest cień dla dzieci pod wielka lipą , a moze i troszeczkę za blisko placu zabaw dla dzieci, interesuje mnie również kto będzie dbał i sprzatał te smietniki??

Gość • Niedziela [22.08.2010, 08:06:55] • [IP: 80.245.186.**]

prawda. .. u mnie dalej sa wlasciciele w klatce schodowej co jedynie wypuszczaja swoje pieseczki poza drzwi mieszkania a reszte mozna sobie wyobrazic

Gość • Niedziela [22.08.2010, 08:04:53] • [IP: 88.156.235.***]

Tak, czy inaczej najwiekszą psią sralnią jest Park przy Chopina, od rana do wieczora tylko psie s. ... Jak to zmienić ? Kto wie ?

Jerzy Raczkiewicz • Niedziela [22.08.2010, 07:37:01] • [IP: 80.245.188.**]

Co do podatków za posiadanie psa, oszukał nas prezydent Żmurkiewicz, oraz radni. Dlaczego? Ponieważ najpierw obiecali że jak się za darmo zaczipuje się psa, to podatku od posiadania psa nie będzie się pobierać. Mieszkańcy uwierzyli kłamcom, psy zaczipowali i co. Teraz miasto mając dokładne dane zaczipowanych psów, oraz znając dane ich właścicieli razem z adresami uchwałą rady miasta ponownie pobiera opłaty za posiadanie psa, i w taki sposób oszukano nas mieszkańców. Napewno dla budżetu miasta potrzebny jest każdy grosz, lecz w taki oszukańczy sposób tych pieniędzy szukać oznacza, kim jesteśmy dla prezydenta i radnych. Gdzie tu honor i szacunek do podatnika, gdzie tu uczciwość wobec wyborcy, jak można było postąpić w taki niegodny sposób, niedługo podam nazwiska radnych, którzy głosowali za ponownym wprowadzeniu opłat za posiadanie psa, i ich trzeba będzie rozliczyć przed wyborami samorządowymi jesienią tego roku...A prawda jest taka, że psy dalej to robią na chodnikach, ku uciesze ich właścicieli...

Gość • Niedziela [22.08.2010, 01:22:28] • [IP: 80.245.185.**]

i też jestem za tym

Gość • Niedziela [22.08.2010, 01:16:17] • [IP: 80.245.185.***]

racja popieram

Gość • Niedziela [22.08.2010, 01:05:35] • [IP: 83.21.41.***]

W Przytorze i Łunowie wszystkie psy chodzą luzem w dzień i w nocy i załatwiają się ludziom pod bramy i płoty, jak się ma psa to trzeba trzymać go na swojej posesji, a nie mieć z głowy sprzątanie!

idiota świnoujski • Niedziela [22.08.2010, 01:02:52] • [IP: 93.94.185.***]

DLA : Gość  Sobota [21.08.2010, 19:49]  [IP: 92.42.116.**] SAM JESTEŚ CHAM I BURAK ZAFAJDANY ! Z tego co piszesz to kupa psia jest niczym w porównaniu z tobą - palancie !!

Gość • Niedziela [22.08.2010, 00:05:31] • [IP: 93.94.190.***]

Ludzie !! Oby tak wszyscy K... sprzątali tak jak tu wypisujecie...

Gość • Niedziela [22.08.2010, 00:01:00] • [IP: 213.156.99.***]

Postawcie psy na pojemikow odchody!!

Gość • Sobota [21.08.2010, 23:45:34] • [IP: 195.117.222.***]

Odpowiem ci, kundli synu z 23:32, dokładnie w twoim stylu: płacę podatki więc mogę srać w krzakach, a miasto niech zakupi odkurzacze. I co? Zatkało kakało?

Gość • Sobota [21.08.2010, 23:37:16] • [IP: 93.94.191.***]

skoro płacę podatek od nieruchomości to też nie będę w domu sprzątać - poczekam na kogoś z urzędu miasta...

Gość • Sobota [21.08.2010, 23:32:33] • [IP: 92.42.118.***]

Do gość [21.08.2010, 22:52] • [IP: 178.238.251.***] słuchaj no kolego może i masz rację może i nie problem jest podatek od psa płacę więc podobnie jak w Krakowie miasto mogło by zakupić specjalne odkurzacze i to sprzątać na dzień dzisiejszy mówimy o koszach tym nie mniej ktoś te kosze podobnie jak śmieci musiał by opróżniać więc na jedno wychodzi. Powiedz mi czy ty jako osoba jesteś uprzywilejowany że firma wynajęta przez miasto sprząta twoje papiery wyrzucone na trawnik czy chodnik. Takimi odkurzaczami sprzątnie to co piesek zostawi i w porządku. Rozwodzicie się na temat psów a który z Was sprząta swoje gówno które zostawił w krzakach bo go przycisnęło a w pobliżu nie było wygódki albo szkoda było wam zapłacić parę groszy w publicznej ubikacji Masz pieska to na pewno wiesz ile w krzakach w parkach tudzież na podwórkach tak zwanych papierzaków leży. Pozdrawiam Wszystkich i tych co mają pieski i tych co te papierzaki zostawiają.

Gość • Sobota [21.08.2010, 23:17:40] • [IP: 92.42.117.**]

Płacę podatek za psa i za każdym razem po nim sprzątam i nie uważam, aby było to coś złego. Wkurza mnie za to, że zawsze jak zdarzy mi się sprzątać po psie przy jakiś przechodniach to ludzie patrzą jakbym robiła coś nienormalnego. To jest właśnie chory kraj.

Gość • Sobota [21.08.2010, 22:52:44] • [IP: 178.238.251.***]

pytek i tu się mylisz! Właśnie że pies to przywilej, a podatku nie płacisz za to żeby ktoś po twoim kundlu sprzątał. Jeśli nie widzisz" racji" dla której powinieneś po swoim kundlu posprzątać, to znaczy że nie ma o czym z tobą rozmawiać i trzeba cię karać za nie sprzątanie i wtedy taką" rację" od razu byś znalazł!

Gość • Sobota [21.08.2010, 22:38:45] • [IP: 178.238.251.***]

Problem psich kup, to zwierciadło, w którym przegląda się cały ten chory kraj! Tutaj wszystko jest tylko na niby i żadne rozwiązania tego i innych podobnych problemów nic nie dadzą, bo nikt poważnie niczego nie traktuje. Wszyscy robią tylko na niby, albo na aby aby... i wychodzi jak zwykle... chory, je...ny kraj!

pytek • Sobota [21.08.2010, 22:27:30] • [IP: 88.156.234.***]

a mnie to astanawia ostatnio przyszlo mi zaplacic za psa podatek 40 zl, to z jakiej racji ja mam po nim sprzatac?? place wymagam, pies to nie przywilej;]

Gość • Sobota [21.08.2010, 22:26:37] • [IP: 93.94.188.**]

Jaki Kraj taki problem...reszta niech zostanie milczeniem;)

Gość • Sobota [21.08.2010, 22:25:53] • [IP: 80.245.180.***]

Jak się chce zbierać, to brak pojemników nie przeszkadza, przynajmniej mnie.Ale kilka tygodni temu miałam nieprzyjemną scysję z panem, który w dość wulgarny sposób zwrócił mi uwagę, że wyrzucam psie odchody do zwykłego kosza przy ulicy.I powiem tak:Jeśli ktoś nie lubi zwierząt, to zawsze znajdzie sposób, żeby sobie poużywać na ich właścicielach.A ja mam to wszystko w d...i robię swoje nie oglądając się na niektóre zjadliwe kmentarze, które są tu zamieszczane.Pozdrawiam serdecznie wszystkich właścicieli czworonogów, którzy dbają nie tylko o swoje psy, ale także o miejsca wokół swoich mieszkań.

Gość • Sobota [21.08.2010, 22:23:16] • [IP: 92.42.112.***]

a ja powiem tyle: przynajmniej właściciel jak to mówicie zasranego kundla ma przyjaciół i rodzinę oraz umie się opiekować kimś. A wy posrani samotnicy nie macie zwierzaka i niedługo powietrze będzie wam śmierdziało - bezmózgowce. Taki kundel jest od was mądrzejszy o miliard razy. Stuku puku jeśli wam się coś nie podoba to wyjazd do Irlandii

Gość • Sobota [21.08.2010, 22:20:49] • [IP: 93.94.186.***]

Guzik prawda dla chcącego nic trudnego ! Jak ktoś jest cywilizowany to nosi w kieszeniach woreczki śniadaniowe i korzyzsta z przyulicznych koszy na śmieci aby usunąć odchody swoich pupili. A jak ktoś ma w przysłowiowej d... to mu nagle brak woreczków, odpowiednich koszy itd... A może tak karać brudasy i na wycieraczki im te psie odchody podkładać...

Gość • Sobota [21.08.2010, 22:14:04] • [IP: 92.42.112.***]

Prawda -sama mam 4 psy zawsze po nich sprzątam, ale nigdy nie mam gdzie wyrzucić odchodów bo w naszym mnieście nie ma śmietników.A rządanie zachowania czystosci i sprząania po psach jest.

Gość • Sobota [21.08.2010, 22:08:16] • [IP: 95.129.228.***]

Na Grunwaldzkiej pojawiły się pojemniki na psie odchody, ale niektórzy właściciele czworonogów omijają je szerokim łukiem. Osobiście zbieram kupy po swoim psie i mam wielu znajomych, którzy to robią. Na szczęście jest nas coraz więcej. To świadczy głównie o naszej kulturze. Wydaje mi się jednak, że większość mężczyzn ma problemy z pęcherzem i jestem za zamontowaniem pisuarów we wszystkich zaułkach... Kto jest za?

Gość • Sobota [21.08.2010, 21:41:35] • [IP: 188.33.9.**]

pamiętam że pare lat temu było kilka pojemników na psie odchody... Ale cóż, widocznie niektórym przeszkadzały i je poprostu zniszczyli. Choć z tego co pamiętam te pojemniki dużo nie zmieniały... i tak nikt nie sprzątał... Ehh

Gość • Sobota [21.08.2010, 21:16:22] • [IP: 77.255.215.***]

Zobaczie co sie dzieje obok Orlika ile tam psich gówienek

Gość • Sobota [21.08.2010, 21:03:01] • [IP: 84.203.48.*]

Powiem wszystkim tak, obecnie od dwóch lat jestem w Irlandii i wszędzie są tabliczki ostrzegawcze z wypisaną kwotą karną która minimum wynosi 3000 euro w zależności od miejsca w mieście a dochodzi nawet i do 6000 euro także taka kara za załatwianie się psa w miejscu publicznym z pewnością zmobilizowała by właścicieli doi trzymania porządku w mieście ale najważniejsze jest to aby najpierw władze miasta zrobiły coś z tym bo tak to będzie cały czas tak jak było.

Gość • Sobota [21.08.2010, 20:54:11] • [IP: 88.156.234.**]

Odwieczny gówniany psi problem się skończy jak hycel zacznie wyłapywac wszystkie burki co dostaja kopa z rana i biegają w samopas cały dzień.Po co jakies nakazy(sprzątać po psach, wyprowadzać na smyczy jak nikt tego nie egzekwuje?) Sprzatam po swoich psach, wyprowadzam na smyczy i sie zastanawiam, po co?Psa nie mogę spokojnie zabrać na spacer bo co rusz z jazgotem startuje jaiś burek.Sprzątam po psie a i tak zalicza się mnie do psich syfiarzy.Ot i nasz ademokracja w polskim wydaniu. Inna sprawa to zasyfiona okolica.Poczynając od butelek a kończąc na sprzęcie AGD itp w lasach.Ciekawe czy to sprawka psów lub ich włascicieli.Reszta jak widać to czyścioszki.

Gość • Sobota [21.08.2010, 20:53:58] • [IP: 178.182.104.***]

dokładnie, każą sprzątać a nie ma gdzie wyrzucić.

Gość • Sobota [21.08.2010, 20:44:17] • [IP: 88.156.234.***]

a ten temat nie powinien sie pojawić wiosną jak zwykle?

Gośćpytek • Sobota [21.08.2010, 20:41:35] • [IP: 88.156.234.***]

a za co wlasciciele czworonogow placa podatki za owe czworonogi, jezeli miasto potrafi liczyc to niechaj nauczy sie sprzatac.

Gość • Sobota [21.08.2010, 20:38:16] • [IP: 95.129.226.***]

wy stare* * sami stawiacie klocki na wydmach a do zwierzat sie czepiacie, idzcie sie przejsc po wydmach to zobaczycie ile tego tam lezy.

Kangur • Sobota [21.08.2010, 20:37:34] • [IP: 178.238.251.***]

Tego problemu nie rozwiążą władze miasta w żaden sposób, bo nie jest to problem dla władz! To właściciele psów powinni mieć" zasrany" obowiązek, a nie władze. Jeśli ktoś się decyduje na opiekę nad psem, to powinien wychodzić na spacery z jednorazowymi rękawiczkami i po prostu zwyczajnie zebrać to co jego pupil narobił i wyrzucić do zwykłego kosza! Niestety większość właścicieli czworonogów w tym mieście to zwyczajne bydło! Jedyne co władze powinny zrobić, to zaostrzyć kary za zabrudzanie przez psy i skutecznie takie kary egzekwować, np. 500zł do zapłaty za nie posprzątanie po swoim psie, płatne bezwarunkowo! Na bydło trzeba skutecznych metod! Niestety nie wierzę w to, że jakaś władza zaryzykuje takich metod, a bydła nie da się w inny sposób wychować!

Gość • Sobota [21.08.2010, 20:31:38] • [IP: 92.42.118.***]

Powinni dawać każdemu właścicielowi psa, który przyjdzie do urzędu z kupą w woreczku swojego zasrańca jakieś nagrody np. małe pieniężne, darmowy bilet na autobus, skipka karmy itd. I tak byłoby taniej niż sprzątanie tego syfu w mieście. Mówię wam! ;)

Gość • Sobota [21.08.2010, 20:10:20] • [IP: 188.147.140.***]

ja tez sprzątam po moim psie i niose odchody po kilka metrów do pierwszego lepszego smietnika i mnie to wkurza na osiedlach robia coraz wiecej kwietnikow i na trawnikach stawiaja zakazy wprowadzania psow a moze ktos wyznaczył by jakis teren gdzie te psy maja sie zalatwiac i postawic dookola kosze z workami a nie tylko ciagle ludziska gadaja

Gość • Sobota [21.08.2010, 20:04:27] • [IP: 92.42.116.**]

miasto rozdaje darmowe zestawy do sprzątania, ogłasza, że można wrzucać psie odchody do zwykłych ulicznych śmietniczek, stawia tablice informujące aby sprzątać po psach - to czego wy jeszcze chcecie?? Kurr... co za debile, te kosze nic nie zmienią - ja sprzątam bo chcę sprzątać jak ktoś nie chce to i tak nie posprząta - proste łatwe i prawdziwe. Te śmietniki nic nie zmienią - są tablice zakaz wprowadzanie psów na plaże - są strzałki jak trafić na psią plażę - a cała plaża w zaje... kundlach bo debil właściciel ma to w dupie. To po jaki h... wydawać pieniądze na jakieś śmietniki gdzie i tak kloce z chodników i trawników nie znikną!

Gość • Sobota [21.08.2010, 19:50:45] • [IP: 92.42.112.***]

mam psa i po nim sprzątam ale to co zbiore wyrzucam do pojemnika zwykłego tam gdzie pózniej dzieci wyrzucają śmieci bo odpowiednich pojemników brak.Takie bogate miasto a na smietniki na psie odchody nie stac kpina

Gość • Sobota [21.08.2010, 19:49:03] • [IP: 92.42.116.**]

Pojemnik nic nie zmieni - musi zmienić się kultura większości bydła czytaj właścicieli psów - ci co chcą sprzątać sprzątają i z dnia na dzień jest ich coraz więcej a Ci którzy o kulturze osobistej nawet w telewizji nie słyszeli i tak nie będą sprzątać!!

Gość • Sobota [21.08.2010, 19:39:45] • [IP: 77.255.191.**]

Już nieraz były takie akcje ale okazywało się że w oznaczonych pojemnikach są wszystkie śmieci tylko nie... psie odchody. Postawić bardzo łatwo o wiele gorzej z mentalnością właścicieli czworonogów. Dopóki to się nie zmieni to najpiękniejsze kubły niczego nie załatwią!!

Gość • Sobota [21.08.2010, 19:38:26] • [IP: 92.42.118.**]

Nie u nas ale w innym kraju widzialem przeszlo metrowe blaszane pojemniki z klapa blaszana(przykrywa) i tam z tego co pare dni byly zabierane odchody psie.Czyz u Nas nie mozna w parkach choc kilka takich postawic.Zabetonowac slupy do ktorych byly te pojemniki byly w jakis sposob zamocowywane, by nie mogli huligani je przewracac. I tak co pare dni wymieniac takie pojemniki.Wladze miasta najwyzszy czas by na powaznie tym sie zajely, bo to wstyd.

Gość • Sobota [21.08.2010, 19:34:09] • [IP: 193.200.150.***]

Rozbroił mnie tekst 'jednego z mieszkańców, który jest właścicielem psa'. Prezydent ma rozwiazać problem. Nie właściciel srajacego pomiotu, ale prezydent. A moze powinien sie tym zajać prymas? Czyż właściciele kundli nie są zdrowo * ?

Gość • Sobota [21.08.2010, 19:24:13] • [IP: 92.42.116.**]

Ja sprzątam po swoim psie i mają racje, powinni postawić te śmietniki, bo albo są one całe zapełnione śmieciami aż po brzegi, albo w ogóle ich nie ma..

idiota świnoujski • Sobota [21.08.2010, 19:07:40] • [IP: 93.94.185.***]

...JESTEŚCIE WIELKIE POPAPRAŃCE !! Tylko wam w głowie Wasze śmierdzące samochody i żeby można było nimi jak najbliżej zaparkować pod domciem. A cala reszta be - przeszkadza. Dopiero wasze prawnuki nauczą się demokracji oraz tolerancji. Wam do tego jeszcze daleko !

Gość • Sobota [21.08.2010, 19:07:20] • [IP: 81.219.255.***]

Zauważyłam 2 pomarańczowe pojemniki na psie odchody przy ulicy Grunwaldziej 26 i 27-mam nadzieje, że na tym nie koniec i że będzie ich wiecej, to naprawdę mobilizuje do sprzątania, bo spacerownie z takim woreczkiem fajne nie jest.

Gość • Sobota [21.08.2010, 18:43:03] • [IP: 195.117.222.***]

Pojemniki nic nie dadzą. Trzeba karać właścicieli srających kundli. Tylko pod groźbą mandatu ci syfiarze schylą sie po gówno swojego czworonoga.

Gość • Sobota [21.08.2010, 18:20:36] • [IP: 80.245.179.***]

Kochani, to tylko i wylacznie wina samych wlascicieli.Bo stanie w miejscu publicznym i czeka jak sie jego zasraniec"zalatwi!_ZGROZO!! KARAC TAK JAK ZAGRANICA MANDATAMI TO SZYBKO BY SIE NAUCZYLI!! Ciekawe czy w domu tez maja nasrane??

Gość • Sobota [21.08.2010, 18:06:24] • [IP: 80.245.182.***]

apel do psów!wychowujcie swoich opiekunów!jak po was nie sprzątają to załatwiajcie się na ich wycieraczkach a jeszcze lepiej pod drzwiami.może w ten sposób problem zostanie rozwiązany?

Gość • Sobota [21.08.2010, 17:59:37] • [IP: 92.42.118.***]

Jak się nie mylę to pojemniki na psie odchody już u nas były i co się z nimi stało?

Gość • Sobota [21.08.2010, 17:41:15] • [IP: 83.21.37.***]

moze gdyby psy zaczeły" załatwiać" swoje potrzeby pod Urzędami. ... może wtedy zaczeli by coś robić żeby nie było" niespodzianek na chodnikach itp.

Gość • Sobota [21.08.2010, 17:31:56] • [IP: 92.42.115.***]

popieram :) a dwa - jakiś park/skwerek, odpowiednio duży, i w odpowiednim miejscu, dla psów!

Gość • Sobota [21.08.2010, 17:28:05] • [IP: 195.117.222.*]

Miasto powinno jak najbardziej postawić takie pojemniki a potem mogliby dopiero karać właścicieli psów za nie posprzątanie po swoich ulubieńcach!! Ludzie niedługo wybory więc może i pojemników się doczekamy w obietnicach ha ha

Gość • Sobota [21.08.2010, 17:14:54] • [IP: 178.238.255.**]

kundle srające itp

Gość • Sobota [21.08.2010, 17:14:34] • [IP: 178.238.255.**]

co dadza kosze, jak nikomu nie bedzie sie chcialo zebrac kleksa i wrzucic go do tego kosza. trzeba psie toalety zamontowac na kazdym rogu!

Gość • Sobota [21.08.2010, 16:47:23] • [IP: 92.42.112.***]

zaraz się zaczną komentarze jak przy każdym artykule o psach" kundle srające itp" ;/

Gość • Sobota [21.08.2010, 16:46:25] • [IP: 88.156.233.**]

DO KOGO ADRESOWANA JEST TA BEZOSOBOWA FORMA DOTYCZĄCA PSICH KUP!?

Gość • Sobota [21.08.2010, 16:43:47] • [IP: 93.94.188.***]

Marzenia scietej glowy, miasto jest tak zasrane jak nigdy

Oglądasz 1-89 z 89
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■