POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [19.08.2010, 06:55:57] • Świnoujście

Rodzina zatrzymanego rowerzysty oskarża policję o brutalność

Rodzina zatrzymanego rowerzysty oskarża policję o brutalność

fot. Czytelnik

59-latek został zatrzymany przez policjantów przed godziną 23 na ulicy Szkolnej. Według rodziny szedł prowadząc rower. Jak przyznają - wcześniej wypił alkohol. Został zatrzymany i odwieziony na komisariat. Bliscy twierdzą, że był tam bity i poniżany.

Pan Józef od dawna choruje na serce, ma też klaustrofobię. Tego wieczora wracał z rodzinnego grilla razem z synem. Ten jednak zorientował się, że zostawił telefon i na chwilę wrócił się. Gdy szedł z powrotem do ojca zobaczył interweniujących policjantów.

- Obrócili go siłą i założyli kajdanki. Wrzucili do radiowozu jak worek ziemniaków – opisuje syn zatrzymanego. - Wszystko działo się to tak szybko. Krzyczałem: zostawcie mi ojca! - mówi zdenerwowany.

Rodzina zatrzymanego rowerzysty oskarża policję o brutalność

fot. Czytelnik

Zaraz po przewiezieniu zatrzymanego na komendę pojawiła się na niej rodzina pana Józefa. Nikt nie zauważył ich obecności. To co zobaczyli zmroziło im krew w żyłach.

- Ojciec wył z bólu, a na nim siedziało sześciu napakowanych „Schwarzeneggerów” - opisuje zdarzenie syn zatrzymanego. - Ojciec przeszedł zawał serca, każde takie ciężkie przeżycie może doprowadzić nawet do nagłej śmierci – mówi.

Wezwano karetkę pogotowia. Zatrzymanego odwieziono na izbę przyjęć. Razem z nimi pojechali policjanci. Lekarz stwierdził, że jego stan nadaje się do osadzenia w izbie zatrzymań.

- Ojciec bał się znowu wsiąść z nimi do radiowozu mówiąc, że znowu go pobiją – mówi syn zatrzymanego.

Następnego dnia mężczyznę wypuszczono. Rodzina zgłosiła pobicie w prokuraturze. Zapis z monitoringu w celi powinien rozwiać wątpliwości.


komentarzy: 193, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-193 z 193

Gość • Niedziela [05.09.2010, 08:57:39] • [IP: 41.194.25.***]

Kuźwa chyba jakiś niemnormalny jestem. ... bo jakoś z panią z rowerowego policyjnego patrolu rozmawiałem i całkiem normalna kobieta była a nie jestem policjantem. Jakoś nieraz wracałem po imprezie pod dobrą datą i jakoś nigdy mnie policyjny patrol nie zaczepił. A pisać o gliniarzach mendy, psy itp.. ... tak raczej piszą powalone małolaty, nabuzowani dresiarze.

Gość • Wtorek [24.08.2010, 19:25:32] • [IP: 80.54.123.***]

Po 1 monitoring w mieście i tak nie działa. Jak jest burza, brak prądu lub spadek napięcia, to kamery się wieszają. Widzę to bo za każdym razem ludzie z ac restrtuja je z prądu. Taka jest prawda z monitoringiem. Dali by głupie upsy i mieli by lepiej. Po 2: policja bije tak ze nie widać. Na przesłuchaniu oberwałem 2 lepy z biblią i kopa na genitalia przez ta właśnie biblie 0 śladów. Ale i tak nikogo nie sprzedałem:D. Lepiej dostać raz niż co tydzień. Nie ma żadnego sensu się skarżyć z nimi. Oni robią dla państwa. A teraz starszy pan będzie miał psy na karku, będą zanim łazić i węszyć aż coś znajda tak będzie.

Gość • Niedziela [22.08.2010, 19:45:58] • [IP: 78.30.115.**]

policyjny monitoring nic w tej sprawie nie pomoże pokażą to co będą chcieli a praw i tak nie poznamy

Gość • Sobota [21.08.2010, 21:24:15] • [IP: 88.88.129.***]

Pewnie jakieś wakacyjne * które naoglądały się filmów

RPObywatelskich • Sobota [21.08.2010, 18:38:11] • [IP: 80.245.181.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [21.08.2010, 17:35:59] • [IP: 81.105.8.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [21.08.2010, 15:58:57] • [IP: 92.42.114.***]

* ta policja to przesadza po calosci, panoszą sie po swinoujsciu jak pawie po gnoju, niemozna przez nich wyjsc sobie spokojnie na ulice bo wszysko im sie niepodoba i startują do bijatyki od razu, a nadają sie tylko do łapania komaro, do więzienia z nimi

Gość • Sobota [21.08.2010, 12:55:31] • [IP: 92.42.113.***]

za nic w leb sie nie dostaje widocznie za slabo dostal ze placze w mediach

Gość • Sobota [21.08.2010, 12:16:20] • [IP: 213.155.182.**]

bo to te szczecinskie kozaki... ostatnio wyszedlem z" dziupli" (tak, bylem wstawiony) i chcieli mi wmowic ze pilem w miejscu publicznym... won do siebie cwaniaczki... tutaj chca pokazac ze sa" z miasta" ale i tak czesto im to nie wychodzi... przy takim stanie rzeczy zadam medalu za honor i kulture dla takiego lysego pana, ktory przy interwencji ze mna byl z blond pania. choc mozliwe ze oni miejscowi, ale kabaryna szczecinska. przyjechali, pogadalismy, posmialismy sie i dziekuje. nikomu nie trzeba od razu jechac po portfelach. ciekawe jak oni by cwaniaczyli, gdyby spotkali na takich samych. wbrew pozorom za te 2200 dlugo by nie pociagneli, gdyby im wstawiano mandaty, jak oni, czyli minimum 200zl. WON!

Gość • Sobota [21.08.2010, 11:54:56] • [IP: 92.42.116.**]

jaja jak berety. wszystko co się dzieje jest nagrywane więc niech się boją ci którzy kłamią. Oszczerstwo to też przestępstwo i musi być wyjaśnione aby nie robić z gęby cholewy!!

Gość • Sobota [21.08.2010, 10:27:23] • [IP: 212.160.162.**]

Gdyby było mniej szumowin społecznych to mniej byłoby policji.

Gość • Sobota [21.08.2010, 09:59:25] • [IP: 188.33.111.***]

Gość • Czwartek [19.08.2010, 18:38] • [IP: 80.245.184.**] tydzien temu na ul. matejki trzech policjantow lezalo na mlodym czlowieku. przyjechaly trzy radiowozy, bo niemogli dac rady.jak patrzylam przez okno to szok A widziałaś jak nabuzowany był ten gość na którym leżeli?

;> • Sobota [21.08.2010, 09:44:41] • [IP: 92.42.118.***]

Gość • Piątek [20.08.2010, 04:10] • [IP: 212.183.140.**] tyle wrogości ;> Mówisz (piszesz) gwiazdkami, czy w potocznej mowie zastępujesz je wulgaryzmami? - jeśli, to lekcje ogłady wskazane ;> Zatrzymany - chodzi, czy wypisano mi mandat, sprawdzono co przewożę, czy np. zaoferowano nocleg lub pogawędkę edukacyjną? Pochwal się swoimi doświadczeniami ;> Gość • Piątek [20.08.2010, 10:41] • [IP: 95.129.226.**] rozbrajające stwierdzenie 'mogło się przydarzyć każdemu' jest prawdziwe, jeśli każdy pije i daje się sprowokować lub sam prowokuje gliny (bo jeśli tak, to społeczeństwo winno odstawić alkohol ;>) - to nie jest pośliźnięcie się na chodniku, by można to skwitować, że 'każdemu' - nawet za komuny nie można było spłycić do takiego stwierdzenia. Chyba, że masz coś innego na myśli, co 'może spotkać każdego' ;>

Gość • Sobota [21.08.2010, 09:39:49] • [IP: 92.42.118.***]

szanujmy siebie i policje,

Gość • Sobota [21.08.2010, 04:46:18] • [IP: 80.245.189.***]

POMÓŻ POLICJI - POBIJ SIĘ SAM

Gość • Sobota [21.08.2010, 01:20:14] • [IP: 92.42.116.***]

haha po komarach. Wygrałeś" [IP: 80.245.185.***]"

Gość • Sobota [21.08.2010, 00:03:33] • [IP: 83.21.4.***]

POLICJI BRAK PROFESJONALIZMU, NIEROBY.

Gość • Piątek [20.08.2010, 23:14:17] • [IP: 95.129.226.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [20.08.2010, 20:44:45] • [IP: 93.94.184.***]

eeee synek nie ma takiego bicia

Gość • Piątek [20.08.2010, 20:42:57] • [IP: 80.245.182.***]

Tak to fakt, jak widzę w mundurze policyjnym napakowanego sterydami łysielca, to trudno stwierdzić czy to policjant czy przebrany bandzior, wygląd i zachowanie podobne. Wyjściem z takiej sytuacji powinno być robienie zdjęć i nagrania wideo i umieszczanie tego materiału w internecie, wymusi to na nich dbanie o wygląd, właściwe zachowanie, a co za tym idzie wymusi na ich przełożonych wypuszczanie na patrole wyłącznie profesjonalistów w fachu, a nie byle kogo, byle był.

Gość • Piątek [20.08.2010, 19:38:50] • [IP: 85.221.168.***]

Nie słyszłem aby spokojnego obywatela naszego kraju nekała policja. Demokracja to nie samowola. Polcja nie moze bac sie osób naruszjacych prawo. Niech żyje policja !

Gość • Piątek [20.08.2010, 19:20:44] • [IP: 80.245.185.***]

buehheh takie slady to ja mam po komarach heheh

Gość • Piątek [20.08.2010, 18:52:40] • [IP: 92.42.112.***]

Chyba wszyscy zgadzamy się że przeciętny Policjant to przeważnie prostak który chce pokazać jaki jest ważny i jaką ma przewagę nad tym kogo zatrzymał przejawy chamstwa i niekompetencji Policji widać na co dzień. Ten przypadek sięgnął dna i jest przykładem prostacta

Gość • Piątek [20.08.2010, 18:23:31] • [IP: 95.129.226.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [20.08.2010, 18:00:51] • [IP: 92.42.112.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [20.08.2010, 17:00:35] • [IP: 92.42.112.***]

NIE ROZUMIEM WAS LUDZIE ATAKUJECIE POLICJE, ALE JESLI COS SIE ZLEGO DZIEJE TO GDZIE DZWONICIE? NA POLICJE I WTEDY POLICJANCI I POLICJANKI SA CACY DLA WAS.KAZDY SZUKA SENSACJI ZEBY SOBIE POPISAC.DLA MNIE ONI SA I BEDA BARDZO DOBRYMI LUDZI DOBRZE WYKONUJACYMI SWOJA PRACE.

VVV • Piątek [20.08.2010, 16:13:09] • [IP: 80.245.183.***]

pewnie pijany gdzieś się powywracał i już na biedną policje :<

Janek • Piątek [20.08.2010, 15:47:15] • [IP: 92.42.114.**]

Żadna nowość. Nie od dziś wiadomo, że takie rzeczy mają miejsce na tej komendzie. Nie pierwszy i nie ostatni raz niestety...

Gość • Piątek [20.08.2010, 15:23:34] • [IP: 92.42.116.***]

synku, nie boisz się, że ojcu serduszko pęknie jak będzie dalej pił?

Asia • Piątek [20.08.2010, 12:28:45] • [IP: 94.254.155.**]

Gość • Czwartek [19.08.2010, 19:27] • [IP: 95.129.226.***] "ty synek tego dziadka a ty widziales kiedys w policji szesciu napakownych policjantow? chyba filmy ci sie pomylily" ------ > A Tobie sie pomyslily strony internetowe. Chociaz sie przedstaw, a nie ukrywasz sie pod gosciem. Pamietaj nie jestes anonimowy. A co do komentarza policjantow ? Odmowili jakiech kolwiek komentarzy. ..

Gość • Piątek [20.08.2010, 11:55:33] • [IP: 83.14.49.***]

Za zakrętem stali, rower mu zabrali...

Gość • Piątek [20.08.2010, 10:41:50] • [IP: 95.129.226.**]

To co tutaj przeczytałem, budzi we mnie zgrozę. Policja powinna służyć obywatelom, którzy na nią łożą swoimi podatkami. "- Ojciec wył z bólu, a na nim siedziało sześciu napakowanych „Schwarzeneggerów” - opisuje zdarzenie syn zatrzymanego." Zatrzymanie, bicie: pytam się za co? Nic tego nie usprawiedliwia!! Nawet alkohol! Życzę poszkodowanym dużo sił w dochodzeniu ich praw, a autorom głupkowatych komentarzy zwracam uwagę na to, że to mogło się każdemu przytrafić, a odpowiednia reakcja odpowiedzialnych za to instancji może zapobiec na przyszłość takim sytuacjom. Panie Józefie, nieznajomy życzy Panu szybkiego powrotu do zdrowia!

Gość • Piątek [20.08.2010, 10:35:58] • [IP: 188.221.14.**]

mnie tez raz pobili.. i co z tego na 100% nie znajdzie sie zapis z monitorungu o ile cos sie stalo

. • Piątek [20.08.2010, 09:45:56] • [IP: 83.14.49.***]

polewaj, synek, polewaj bo coś mnie klaustrofobia bierze...

Gość • Piątek [20.08.2010, 09:42:38] • [IP: 93.94.184.***]

NIEUDACZNICY ŻYCIOWI TFUU

Gość • Piątek [20.08.2010, 09:38:51] • [IP: 79.162.183.***]

no to co, ze zostal zwolniony na polecenie prokuratora ? łaska? moze teraz trzeba policje chwalić?

Gość • Piątek [20.08.2010, 09:04:40] • [IP: 192.168.0.*****]

Szkoda, że brak jest informacji iz został zwolniony na polecenie prokuratora, który podjął dochodzenie w tej sprawie.

Gość • Piątek [20.08.2010, 08:19:33] • [IP: 93.105.43.**]

witam, aż dziw że daję się sprowokować tym komentarzom, ale dodam coś od siebie.Czasami słyszy się o wpadkach f-szy to też ludzie, którzy ponoszą za to konsekwencje, ale pomijając je Policjanci Ś-scy i z in. rejonów Polski pracują zgodnie z prawem obowiązującym w państwie a to że obywatel nie zna swoich praw to już jest w jego kwestii aby sie z prawem zapoznać bo nieznajomość prawa od winy nie zwalnia.I to własnie większość z nas nie znających się na nim zawieramy głos w dyskusjach oceniając pracę Policji nie biorąc pod uwagę tego że prawo w Polsce nie jest do końca sprawiedliwe i właściwie wobec tych najbardziej dokuczliwych jest łaskawsze.Poza tym każde zdarzenie inaczej odbiera się będąc tylko jednym wśród wielu gapiów bądz słuchaczy, a plotka jest sami wiecie... nikt nie musi się z niczym zgadzać ale narzucono nam pewne prawa po to aby zachować jako taki ład i porządek w życiu.Nikt nie musi lubić Policji, ale często jest tak że przychodzi czas kiedy to oni ratują nasze życie lub naszych bliskich.:)

Gość • Piątek [20.08.2010, 08:05:55] • [IP: 93.94.188.***]

Zasada nr1 piłeś nie jedź. Ale takie traktowanie (podejrzanego) to zakrawa na pomstę, zdaję sobie sprawę, że Policjanci mają stresową pracę, wynika z tego ażeby jak najszybciej ją zmienili, bo w ogóle nie nadają się do niej!!

Gość • Piątek [20.08.2010, 05:48:44] • [IP: 80.245.189.***]

bez powodu to oni go tam na pewno nie przydusili...musiał dziadek do nich skakać albo pyskować przycisnęli go trochę a teraz się sadzi że brutalność...Eh...pijaki niedzielne...Na drugi raz soku z marchwi się napij a nie gorzały jak pić nie potrafisz!

Gość • Piątek [20.08.2010, 04:10:03] • [IP: 212.183.140.**]

ty 19.08. godzina 20.17 cy ty wogole zostales zatrzymany gamoniu przez policje?? ze tak piszesz Nie iwesz o tym ze oni nadurzywaja swoje prawo?? pieprzesz facet i bym Ci * a mowi to Marek Zdichowski jak cos masz to *

Gość • Piątek [20.08.2010, 02:00:24] • [IP: 83.229.8.***]

A co on pokazuje na tej lapie...wlochy i strupa na lepetynie 3 wlosy.Przewrocil sie po pijaku i kombinuje!

Gość • Piątek [20.08.2010, 01:53:32] • [IP: 80.245.180.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Kris • Piątek [20.08.2010, 00:25:11] • [IP: 80.245.180.***]

choro4 brawo podzielam Twój punkt widzenia. Proponuje wszystkim psioczącym na policje poczuć SYF tego miasta choć przez kilka dni." Troszkę' po użerać się ze złodziejami, sadystami, pijanymi palantami, którzy grożą tobie i twojej rodzinie a następnie ciężko choremu na serce (po zawale) panu przedstawionemu w tym artykule, któremu zapewne podano na grilu w celach leczniczych symboliczne 0, 5 litra wódki okazać pełne współczucie i zapakować pogryzionego przez komary pana do suki i zawieźć do domu. To są jaja

Gośćrus-poznan • Czwartek [19.08.2010, 23:04:01] • [IP: 62.21.52.***]

Bylem swiadkiem, patrol policji na rowerach, pani policjant kazala nietrzezwemu wylac butelke wodki do kosza na smieci, dzialo sie to na promenadzie, czy to jest normalne??

Gość • Czwartek [19.08.2010, 22:40:28] • [IP: 92.42.118.**]

Co to jest na pierwszym zdięciu" sznyta jakaś".Ale to że Policja czasami czepia się bez wyraznego powodu to inna sprawa.Jak sobie szedł i nie darł ryja to co komu szkodził ten człowiek, wóda w Polsce jest legalna można ją kupić prawie w każdym sklepie. MIESZKAM W POBLIŻU MIEJSCA GDZIE MIESZKA WIĘKSZOŚĆ NASZEJ POLICJI DLACZEGO NIE JEŻDŻĄTAM GDZIE MIESZKAJA. OSTATNIO NA 3 PIATRZE NAD BYŁA NATASZĄ JAKIS PIES TAK DARŁ RYJA NA KOGOŚ, ŻE BYŁO SŁYCHAĆ ZE 200 METRÓW, ALE NASZYCH BOCHATERÓW NIE BYŁO. BO CO SWOJEGO BĘDĄ GLANOWAC ? Swojego się poucza, a obywatela leje się pała i na dołek.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 22:36:23] • [IP: 95.129.225.***]

Końcem lipca zgłosiłem na Policji stłuczkę z moim samochodem, sprawca oddalił się ale zapisałem nr rej. auta. Podałem go naszej" wspaniałej" Policji. Do dnia dzisiejszego CISZA. Żadnej odpowiedzi ani informacji w powyższej sprawie. Ile dni mogę czekać? Może ktoś mi pomoże. Proszę! TAK DZIAŁA NASZA POLICJA.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 21:17:54] • [IP: 178.238.251.***]

Nabrali pelno kobiet a te dopiero leczą kompleksy, niedawno mialem z taką do czynienia.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 21:14:39] • [IP: 88.156.233.***]

to jest władza i w końcu chodzi im o wyniki, najlepiej na wypitym.Jaka władza taka i policja, Cóż od nich rządać przecież to tylko policjanci.Zabrakło w tym dniu tego co za nich myśli

Gość • Czwartek [19.08.2010, 20:48:13] • [IP: 195.117.222.*]

artykuł bardzo stronniczy.admin specjalnie wpuszcza komentarze najeżdzające na tego dziadka, a od czasu do czasu pusci jakich niepochlebny komentarz na policjantów.gdyby wszystko szło jak ludzie piszą niezłe bagno by się zrobiło i wiadomo, że ludzie jechali by w komentarzach na polcję.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 20:38:41] • [IP: 95.129.228.***]

TAM GDZIE ROZWALAJĄ SAMOCHODY TO WIELKICH POLICJANTÓW NIE MA ALE GDY CZŁOWIEK SPOKOJNIE PROWADZI ROWER TO BRUTALNIE GO ZGNOIĆ BO JEST NA WIDOKU BO W CIEMNOŚCI WIELCY GEROJE SIĘ BOJĄ JAK SIĘ DZWONI NA OSIEDLE DO CHULIGANÓW TO ICH NIE MA SAMA SIĘ PRZEKONAŁAM. CO TO ZA POLICJANT WYGLĄDA JAK TROK OD KA...N

Gość • Czwartek [19.08.2010, 20:29:32] • [IP: 195.204.138.**]

dlanich to wielkie wyniki zlapac kogos po piwie a tam gdzie powinni byc to iada na kogutach zeby tamci zdazyli dac noge bo sami sie boja

Gość • Czwartek [19.08.2010, 20:20:37] • [IP: 80.245.181.***]

95.129.226.***] do IP uważaj chłopie żebyś ty za to nie bekną bo nie jesteś anonimowy mówisz o sobie bo wiesz jak wygląda menel !!

;> • Czwartek [19.08.2010, 20:17:00] • [IP: 83.21.82.***]

Hmm, wypowiada się w artykule ktoś z rodziny, jak dla mnie znaczy to, że 'poszkodowany' wie czym zgrzeszył i milczy, a rodzina robi szum, by się grzeszek rozmył. Ja jestem za tym, by wypełniać wszystkie polecenia glin, nawet jeśli niechętnie to bez szemrania, a następnego dnia w razie czego dochodzić swych praw. Dlatego nie mam nic przeciwko tzw. brutalności niebieskich wobec kwestionujących ich słowa w czasie akcji, a nawet jestem za. Ja nie dam im pretekstu, by oberwać. Jak ktoś inny szuka zaczepki, to niech się szacunku, albo raczej respektu wobec służb porządkowych uczy na siłę, mi takiego samopoczucie zwisa. Wszyscy zioniemy do siebie złością, agresją i arogancją, dobrze by zrobiło, gdybyśmy byli zawsze pewni, że trzeba zrobić wyjątek, by ominąć przykre konsekwencje - to trzymałoby jakiś porządek.

Szkuciak • Czwartek [19.08.2010, 19:49:37] • [IP: 91.94.155.**]

Trudno coś ocenić po artykule w którym głos zabiera tylko jedna ze stron. Nie bronię policjantów i nie twierdzę, że takie zdarzenie miejsca nie miało, jak i nie jestem przekonany, że miało. Wiem natomiast jedno. Większość policjantów to wiejskie buraki ledwo co od pługa odciągnięte po niepiśmiennych rodzicach. Założyli mundur, woda sodowa do głowy odbiła i można wyładować swoje frustracje. Przykre jest to, że często na niewinnych ludziach, bądź mało znaczących złodziejaszkach, kiedy to przed prawdziwymi przestępcami chylą głowę i powijają ogon, bądź są przez nich opłacani. Ogólnie brzydzę się łożyć na taką policję, której jedynym sukcesem jest pobicie, starszej osoby, bądź małolata, tudzież zatrzymanie" dilera" z 40 gramami towaru. Kiedyś myślałem, że z jakimiś tam hwdp, czy jp identyfikuje się tylko patologia. Niestety, po kilku stycznościach z policją (choć nigdy karany nie byłem), zdanie zmieniłem... (choć z żadnym * czy innymi określeniami się nie identyfikuję).

Gość • Czwartek [19.08.2010, 19:27:10] • [IP: 95.129.226.***]

ty synek tego dziadka a ty widziales kiedys w policji szesciu napakownych policjantow? chyba filmy ci sie pomylily

Gość • Czwartek [19.08.2010, 19:22:21] • [IP: 95.129.226.***]

szedl najeb..y i sie wywrocil a teraz chce kase wyrwac menel stary !

Gość • Czwartek [19.08.2010, 19:20:27] • [IP: 92.42.112.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [19.08.2010, 19:18:32] • [IP: 95.129.226.***]

jak dziad cwaniakowal to dostal a teraz placze

Asia • Czwartek [19.08.2010, 18:50:39] • [IP: 109.243.83.***]

Gość • Czwartek [19.08.2010, 16:03] • [IP: 80.245.188.***] haha komary go po czole pogryzły i zmyśla bo jego wnuki są *:D ------ > Co masz na mysli ??

Dawid • Czwartek [19.08.2010, 18:45:34] • [IP: 92.42.118.***]

A wy może nie pijecie alkoholu ?! a nie sory bo Ci co piszą te bzdury to moją po 13lat i nie wiedzą co to alkohol tylko wiedzą jak wylizać staremu dupę żeby dał kasę na dragi lub na rozpuszczalnik żeby były faza... Śmiać mi się chce z was dzieciaki, ciekawy jestem co byście zrobili jak by to wasz ojciec znalazł by się w takiej sytuacji ?! pewnie byście tak samo postąpili ! poruszyli niebo i ziemie. Chyba że jesteście probówki i nie macie Taty, wiec trochę spasujcie języczek bo ktoś wam kiedyś go ukróci. Rodzinie poszkodowanemu współczuje.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 18:38:37] • [IP: 178.56.107.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [19.08.2010, 18:38:08] • [IP: 80.245.184.**]

tydzien temu na ul. matejki trzech policjantow lezalo na mlodym czlowieku. przyjechaly trzy radiowozy, bo niemogli dac rady.jak patrzylam przez okno to szok

Gość • Czwartek [19.08.2010, 18:36:54] • [IP: 92.42.117.***]

To nie Policja jest zla, tylko ty parszywy brudny narodzie polski jestes zły! Prawdziwa dobra Policja jest na zachodzie?? To niedawno mieliscie przyklad niemieckiej Policji jak ganiała na Ahlbecku za nozyczki w apteczkach. Chcecie dobrej Policji? To jedzcie sobie do Gorlitz. Zanim dojedziecie to juz was patrol zatrzyma i potraktuje odpowiednio do narodowosci. Wszedzie gdzie pojedzie polak, w konfrontacji z Policja danego kraju ma przesrane. Dlaczego? Bo jest polakiem czyli synonimem brudasa, pijaka, zlodzieja, fałszywca, naciągacza, oszusta, handlarza narkotykami lub pasera. Gdyby dzis byl 1939r i Hitler napadl na Polske, to holocaust bylby bez udzialu Żydów, bo Niemcy wycieliby wszystkich polakow a z Zydami daliby sobie wogole spokoj. Dobra zachodnia Policja...smiech na sali, tandetny dowcip...dobra dla swoich i wszystkich turystow, ale nie dla polaka, bo dla polaka nie warto nawet zwolnic na przejsciu dla pieszych bo sami tego nie robia.Wole czarnucha za sasiada niz polaka!

Gość • Czwartek [19.08.2010, 18:32:52] • [IP: 178.203.135.***]

jak zawsze, mojego ojca tez kiedys zwineli przed domem, pojechal na izbie wytrzezwien bo wrocil z pracy po 3 miesiacach i zostal tam pobity przez policje, co to za kraj, lol

Gość • Czwartek [19.08.2010, 18:18:14] • [IP: 93.94.186.**]

Mógl sie zapytać o nazwiska tych policjantów wszystko by było jasne kto co dlaczego i po co a tak pewnie nie pamieta kto go kontrolował sam mialem przypadek z policja i niegrzecznie sie zachowuja mysla ze maja odznake to im wszystko wolno !

Gość • Czwartek [19.08.2010, 17:18:52] • [IP: 86.162.86.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [19.08.2010, 16:23:08] • [IP: 80.162.3.**]

O tym sie nie mowi ale taak sie dzieje, niektorzy ze swinoujskich policjantow lubia powyzywac sie kiedy kamery nie widza, rekawiczki, jeden trzyma drugi leje taka jest prawda ! I ktos w koncu powinien sie za to bezprawie wziasc. To ze owy pan byl pod wplywem alkoholu i wracal do domu nie jest powodem do tego aby zakuwac go w kajdanki i traktowac jak psa ! Gorsze rzeczy sie dzieja na swinoujskich ulicach ale na to PANOWIE i PANIE z Policji czasu nie maja !!

Gość • Czwartek [19.08.2010, 16:05:43] • [IP: 195.117.222.***]

Jakie to szczęście, ze klaustrofobia nie przeszkadza w piciu.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 16:03:48] • [IP: 80.245.188.***]

haha komary go po czole pogryzły i zmyśla bo jego wnuki są *:D

Gość • Czwartek [19.08.2010, 15:52:09] • [IP: 92.42.116.***]

jak za komuny niech no kogos dorwia to biada?JP

Asia • Czwartek [19.08.2010, 15:41:39] • [IP: 109.243.207.***]

do goscia------>Gość • Czwartek [19.08.2010, 15:36] • [IP: 193.200.150.***] Mam rozumiec, ze ty jestes patologia ??

Asia • Czwartek [19.08.2010, 15:38:10] • [IP: 109.243.207.***]

Do goscia ----->Gość • Czwartek [19.08.2010, 14:30] • [IP: 80.54.123.***] A gdzie ty tam niby widzisz wodke ?? Chyba trzeba zalozyc okulary na nos i zajmowac sie swoimi sprawami. ;P

Gość • Czwartek [19.08.2010, 15:36:08] • [IP: 193.200.150.***]

I prawidłowo. Pałować patologię.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 15:27:02] • [IP: 109.243.207.***]

na zdjeciu widac wode gazona a nie wodke, tez bym walczyl oto, policja potrafi tylko jedno bic i pisac bzdury podczas przesluchan, policja jest zawsze bez winny ale z czasem wyjdzie co tak naprawde robia, wladza im do glowy uderza, pamieta moze ktos ta sprawe z miedzyzdroji co policjanci pobili chlopaka na smierc a pozniej jak rodzinna walczyla ze starala sie udowodnic ze to oni go zabili to wyszlo tak ze policjanci go nie dotkneli a wykryli u niego bardzo dziwna chorobe ktora doprowadzila do smierci jego, jak tu ufac policji ?? to co tam sie wyprawia to masakra, bija tak zeby nie bylo widac na kamerach, wywoza menelow na karsiborska w las leja ich gdzie popadnie itd., ale np. jak sie syn/corka policjanta rozbil samochodem i zabil pare osob to byl niewinny skoro byla jego winna, tuszowanie spraw to policji najwieksza specjalnosc. zenada poprostu, cwaniaki bez wyksztalcenia pffff i podatki placic na takich, ale swiat sie dowie o wszystkich ich numerach, jak oni moga spac spokojnie po nocach ??

Gość • Czwartek [19.08.2010, 15:24:18] • [IP: 93.94.191.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [19.08.2010, 15:20:28] • [IP: 92.42.118.**]

W Kanadzie też im się wydawało że `mogą użyć siły i zostali skazani ale co z tego jak człowiek nie żyje.

Gość ze czwartku • Czwartek [19.08.2010, 15:19:11] • [IP: 88.156.233.***]

Źle obstawiłeś chopoku(:..ale cóż, ludzką rzeczą jest się mylić.buziaki.pa!

Gość • Czwartek [19.08.2010, 15:08:22] • [IP: 80.54.123.**]

ta szostka policjantow co dostala pod bielikiem a dokladnie pod promwayem to jeden z nich ma z kryminalnej zeby wstawiane bo wypadly mu wtedy po ciosie a gosciu za to tylko zawiasy dostal! lac ich jak sa w cywilu i burkaja prawie zaden sie bic nie umie

Gość • Czwartek [19.08.2010, 15:08:03] • [IP: 93.94.184.***]

Gość • Czwartek [19.08.2010, 14:30] • [IP: 80.54.123.***]Gdzie Ty tam wóde widzisz ?A co do ''policjanta'' to na bank jesteś tchórzem i istotą niemyśląca. A nikt nie poda swoich danych bo nikt nie jest tak niedorozwinięty jak Wy - ''pseudo stróże prawa. Nieudaczniki

Gość • Czwartek [19.08.2010, 14:56:17] • [IP: 212.160.162.**]

Niezła rodzinka, najpierw spijają schorowanego ojca, a potem pijanego wypuszczają z rowerem na ulicę.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 14:51:54] • [IP: 93.94.186.***]

OD ZAWSZ NA ZAWSZE NA WYSPIE TAK BEDZEI - REKA REKE MYJE - JEDEN PIJE DRUGI KRADNIE 3 BIJE ZONE - SKORO O SZEFIE COS WIEM TO SZEF WIE O MNIE I CICHUTKOOO TO SOBIE TU POZYJEMY DO EMERYTURKI TYLKO 3 LATKA .

choro4 • Czwartek [19.08.2010, 14:49:32] • [IP: 88.156.234.***]

czytam te komentarze i śmiac mi się chce z tych co psiocza na policję, a psioczą ci" grzeczni" jakoś w swym 42 letni życiu nie miałem problemów z Policją - czemu ? może dlatego, że nie jestem na bakier z prawem. Z pewnością jak w każdej instytucji i tam są tzw" buraki". Nie wierzę aby 6 biło 1 starszą osobę - chyba, że osoba ta wpadła w szał i trzeba było ja obezwładnić. Ktoś napisał, że na zachodzie to jest policja a nie u nas - jest, bo tam jest inne prawo, tam nie przeciwstawisz się policjantowi, nie będziesz mu pyszczył, nie będziesz płakał jak ci mandat wlepią bo dostaniesz drugą pajdę. W USA nie ma nawet dowcipów o Policji bo kto ich ośmiesza ten podlega karze. U nas niestety nauczeni czasami komuny uważamy się, że to my stoimy ponad funkcjonariuszami a z drugiej strony płaczemy czemu ich tak mało. Ja jestem za stary ale ci co chcą niech idą do Policji za 2 tyś zł bronić porządku, narażać życie i użerać się z takimi jak niektórzy w necie. .

Gość • Czwartek [19.08.2010, 14:44:37] • [IP: 93.94.186.***]

PROWADZAC ROWER JESTES JEGO KIEROWCA PRZECIEZ SAM TEN ROWER SIE NIE PROWADZI. TAK SAMO JAK MOZNA PCHAC AUTO BEZ KIEROWCY ? BEZ SENS ALE TAK TO WYGLADA W SWIETLE PRAWA.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 14:44:01] • [IP: 80.54.123.**]

a kim ty jestes przypomnij sobie dlaczego wstapiles do policji z jakich powodek w szkole napewno wpierdol czesto dostawales 95% was to nieudacznicy zyciowi ktorzy tylko do policji mogli isc, swoja droga ciekawe jak wiekszosc z was zdala te fizyczne zadania zeby szczekac

Gość • Czwartek [19.08.2010, 14:41:22] • [IP: 77.115.190.***]

dziwia sie ze nienawidza policjii

Gość • Czwartek [19.08.2010, 14:36:59] • [IP: 88.156.234.***]

Do wszystkich. Przeczytajcie komentarz" Policjanta"Policjant • Czwartek [19.08.2010, 13:57] • [IP: 92.42.118.***] Takich właśnie chojraków w mundurach mamy na ulicach naszego miasta - nic dodać nic ująć. Taka wypowiedz jasno ukazuje poziom umysłowy ludzi odpowiedzialnych za przestrzeganie prawa na ulicach naszego miasta!

Gość • Czwartek [19.08.2010, 14:30:05] • [IP: 80.54.123.***]

Heh zdjecie zrobiony przez czytelnika a na stole wóda. . Ale przeciez on byl trzezwy i nic nie robil :)

Gość • Czwartek [19.08.2010, 14:26:42] • [IP: 83.21.153.**]

ale rany ciekawe co na to prokurator??

Gość • Czwartek [19.08.2010, 14:22:34] • [IP: 80.54.123.**]

o co tu chodzi? prowadzisz po pijaku rower mendy zatrzumuja cie i co? w tylek moga cie pocalowac jestes pijany rower prowadzisz jak nie bedziesz im ublirzac to jakim prawem maja cie zakuc i zabrac na komende? nie dosc ze obdukcja to skarga do szczecina na tych pajaców nazwiska spisac i jazde niech im robia, naogladaja sie filmow z amerykanskimi policjantami i mysla ze kozacy sa i wszystko moga a gowno moga i ktos wkoncu powinien im dac do zrozumienia ze maja pomagac obywatelom a nie zakuwac prowadzacych po pijaku rower... policja, banda lobuzów zwłaszcza ta kryminalna, cwaniaczki jedne...

Gość • Czwartek [19.08.2010, 14:12:23] • [IP: 95.129.224.***]

znowu ta nienormalna rodzina oni kochaja krecic sie po sądach jechał nawalony to teraz ma awanturnicy z * WSTYD !!

przyjaciel • Czwartek [19.08.2010, 14:11:33] • [IP: 80.245.181.***]

Do Gość z 10.39 jeżeli podważasz badania wydane przez lekarzy którzy robia badania dla pracowników ochrony to brawo ponieważ ta dziewczyna jest licencjonowanym pracownikiem ochrony

Gość • Czwartek [19.08.2010, 14:03:08] • [IP: 84.203.74.***]

Polska policja to totalne dno... pamietam jak sami zaczepiali nas na ulicy. Jezdzili i szukali dymu... Prawdziwa policja jest na zachodzie, i jest po to zeby pomoc a nie nastraszyc i pobic.

Policjant • Czwartek [19.08.2010, 13:57:03] • [IP: 92.42.118.***]

Gość • Czwartek [19.08.2010, 13:17] • [IP: 88.156.235.***] policjanci w prywatnym życiu tchórze i pajace w 'pracy' sie wyżywaja na niewinnych ludziach, przeciez to wiadome od dawna...;| Podaj swoje dane to Ci pokażę czy jestem tchórzem i pajacem.Zapraszam

Kris • Czwartek [19.08.2010, 13:56:19] • [IP: 80.245.180.***]

Pan po grilu miał ze 2 promile i poczuł że ma więcej praw niż inni. Co mu tam jakieś gliny będą gadać co ma robić. A panowie w mundurach nie mieli przy sobie jego wypisu ze szpitala ani szczepień a nawet o zgrozo historii choroby. Taka niedoinformowana jest ta nasza policja. Należy pana pocałować w stopę i całą jego rodzinę a policjantów wysłać na studia medyczne za karę

Gość • Czwartek [19.08.2010, 13:54:15] • [IP: 172.28.4.***]

Pan Józef od dawna choruje na serce, ma też klaustrofobię. Pije bo lekarz mu przepisał spożywanie trunków wysokoprocentowych. I czuje się na tyle dobrze, że potrafi asertywnie powiedzieć policjantowi co o nim myśli i gdzie go ma.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 13:53:19] • [IP: 178.238.249.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [19.08.2010, 13:52:19] • [IP: 217.97.193.**]

przestancie widziałem nie miał dowodu chciał zaqdzwonic po rodzinę zeby przynieśli dowod odległość 100m.wyrwali komórkę, ludzie zastanowcie się 6 napakowanych na jednego dziadka nawet gdyby nie wie co zrobił, ale uznali ze menel to można przywalić, szkoda ze nie napiszecie ze beczke wodki, a policjanci niech nie klepią w klawiaturę tylo pracują, oczywiscie ze wszędzie są ludzie i debile!!

Gość • Czwartek [19.08.2010, 13:52:14] • [IP: 88.156.234.***]

--->. Gościa z czwartku. Pewnie żeś pan też policjant i także widząc po znakach typu. ..((: nieźle sfrustrowany -tym co sądzi o was społeczeństwo i to w większości komentarzy A tak na marginesie: Miejscowi Weterynarze nawet do psów są uprzejmiejsi i bardziej wyrozumiali gdy się ich porówna z miejscowymi policjantami i ich odnoszeniem się do ludzi. Tak, tak panie policjancie kopnij się pan do pierwszej lepszej lecznicy weterynaryjnej - poobserwuj i bierz pan przykład.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 13:51:38] • [IP: 80.245.186.***]

do Gość • Czwartek [19.08.2010, 13:40] • [IP: 80.245.191.**] przy samych drzwiach nie ma bo sam mi je... zdzielil z dyski kiedys

Gość • Czwartek [19.08.2010, 13:47:59] • [IP: 217.97.199.**]

wyżyli się na starszym i chorym a ćpunów omijają z daleka a jak już to tylko spiszą ta to wygląda z moich obserwacji

asd • Czwartek [19.08.2010, 13:43:11] • [IP: 80.245.186.***]

Nieźle. Pan chory na serce wypił 1/4 litra wódki (wg. żony). Tak to na pewno pomaga sercu po zawale... I rodzina, która była szybciej na komendzie niż radiowóz. Pewnie helikopterem polecieli :D

Gość • Czwartek [19.08.2010, 13:40:54] • [IP: 80.245.191.**]

taka jest ta policja, ze za nic nas gnoja

Kamery w komisariacie?? • Czwartek [19.08.2010, 13:37:12] • [IP: 83.21.153.**]

Czy za drzwiami jest kamera?zapytajcie szefa policji on wam powie prawdę...albo samych gliniarzy

Gość • Czwartek [19.08.2010, 13:31:42] • [IP: 83.21.20.***]

Taka prawda.Naród wrogo nastawiony jest do Policji. Za każdym razem ubliża się i kpi z Policjantów. Podejrzewam, że w tym przypadku było tak samo. Po prostu koleś się przeliczył. Nie wierzę, żeby za normalne sprawowanie został pobity (o ile rzeczywiście został pobity)

Gość • Czwartek [19.08.2010, 13:24:26] • [IP: 195.117.222.*]

a co mieli zrobić prosić go i głaskać po łysinie?a rodzina niech tak nie szaleje

Rozsądny • Czwartek [19.08.2010, 13:18:09] • [IP: 195.117.222.**]

Pamiętacie pijanych niemieckich kowbojów ? Co pieski zrobiły? Odp. pod siebie :-(

Gość • Czwartek [19.08.2010, 13:17:32] • [IP: 88.156.235.***]

policjanci w prywatnym życiu tchórze i pajace w 'pracy' sie wyżywaja na niewinnych ludziach, przeciez to wiadome od dawna...;|

Gość • Czwartek [19.08.2010, 13:15:17] • [IP: 93.94.189.***]

osobiście znam kilku policjantów i są to na prawdę fajni ludzie, ale niestety gro z tych co jeżdżą na interwencje prędzej styrają zwykłego ludka po piwku niż zaczepią bande małolatów. bo może maja noże albo co

Rozsądny • Czwartek [19.08.2010, 13:14:50] • [IP: 195.117.222.**]

gdyby zatrzymali pijanego Niemca, grzecznie odwieźli by go granicy i zapytali czy mogą pocałować go w dupę :-(

Gość • Czwartek [19.08.2010, 13:11:04] • [IP: 80.245.180.***]

do dziadka takie kozaki a jak giza robi szope na zachodnim to w 3 kabaryny podjezdzaja i sie boja

Gość • Czwartek [19.08.2010, 12:58:54] • [IP: 217.97.193.***]

A gzie na Szkolnej jest monitoring co to za bzdety

Gość ze czwartku • Czwartek [19.08.2010, 12:55:20] • [IP: 88.156.233.***]

W każdym zawodzie spotykamy miłych i mniej miłych...nie ważne, czy to Policjant, ksiądz czy weterynarz..a widzę ja se, że większość gości na tym portalu to frustraci, którzy dają upust swoim negatywnym emocjom...((:

Gość • Czwartek [19.08.2010, 12:54:02] • [IP: 83.11.44.***]

Wywalił się na rowerze. Po co mieli by go bić?? Co za bzdura..

Gość • Czwartek [19.08.2010, 12:39:35] • [IP: 93.94.191.**]

Chłopcy robią wyniki bo jest z kogo ściągną emeryt lub rencista to pewny człowiek a pyzatym to chamy bez kultury sami chleją jak świnie widać to było na Wiatrakach a innych chcą leczyć i zakładać niebieską linie

Gość • Czwartek [19.08.2010, 12:29:54] • [IP: 83.21.20.***]

Ja bronię Policji. Podejrzewam, że poszkodowany musiał rzucać się do Policji. Nie wierzę, aby zatrzymany dostał w mordę bez przyczyny.Po prostu Policji też mogą nerwy puścić

Gość • Czwartek [19.08.2010, 12:27:32] • [IP: 92.42.118.**]

Mieszkam nie daleko policji i tego wieczora slyszalam to zdarzenie.Ten Pan plakal z bolu, wszystko mam nagrane na dyktafon, poniewaz wzzystko slyszalam z okna.To bylo naprawde strasze, policja zneca sie nad niewinnymi ludzmi.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 12:20:05] • [IP: 83.249.184.**]

jakis poteznych sladow pobicia to na tych zdjeciach raczej nie widac...Byc moze gosc byl arogancki i" sapal" za duzo.A jak sie szarpal, no to zucili go na glebe i ot co... Jak by szedl tak calkiem normalnie to by go nie zzatrzymali, juz bez przesady...

Gość • Czwartek [19.08.2010, 12:19:47] • [IP: 83.3.66.***]

gosciu na dole Gość • Czwartek [19.08.2010, 12:09] • [IP: 83.21.21.**] o ciebie chodzi pewnie ze jezdza a tacy jak ty niepowinni sie odzywac na tym portalu zastanow sie nad soba co by było by policjanci pobili kogos z twojej rodziny co bys powiedział mam nadzieje ze sprawa sie szybko wyjasni i pojda siedziec ci co powinni

Gość • Czwartek [19.08.2010, 12:13:13] • [IP: 195.117.222.**]

tak policjanci sa bezkarni, sam tego niejednokrotnie dosiwadczylem, ponizaja. wyzywaja sie nie na tych co powinni. !! lecą na łatwiznę, z kazdęj duszyczki maja kaskea , policjant to nie zawod to chcarakter !!

Gość • Czwartek [19.08.2010, 12:09:14] • [IP: 83.21.21.**]

Syneczku tatusia od kiedy policjanci jeżdżą w sześciu??

Gość • Czwartek [19.08.2010, 12:07:42] • [IP: 92.42.118.***]

Proszę Państwa. Policja to nie 100$ i nie trzeba jej lubić, nie jest od tego-ma być skuteczna.Ale spojrzeć należy też z tej strony-skoro ktoś całe życie obraca się wśród patologii-żyje jej życiem, uczestniczy w najgorszych wydarzeniach, awanturach, libacjach, na melinach, przy kompletnym zezwierzęceniu, nierzadko w towarzystwie stojącej obok śmierci...Szukacie uprzejmości tam??Często jest przenoszone na grunt domowy.To jest uwierzcie stres. LUDZIE! To nawet już nie jest wina tych ludzi.Po prostu nauka jest z tego płynącą, że 99% klientów" obcujących" z policją jest nieczułych na uprzejmości.Co więcej one w ogóle do niej nie przemawiają.Po prostu to nie jest jej język.Znają tylko język siły i chamstwa-on do niej przemawia.Im jesteś bardziej chamski, brutalniejszy-masz większy respekt.Nie dziwcie się.Wiem coś o tym. Nie traćcie nadziei-są też kulturalni policjanci, ale spróbujcie to zrozumieć. Jest takie powiedzonko"Ten, który walczy z potworami powinien zadbać by sam nie stał się potworem"...nie jest to łatwe. Pzdr.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 12:04:30] • [IP: 80.245.189.***]

Na pewno będzie że dziadek 60-letni pobił policjanta. Oni stosują takie metody. Dostaną beleczkę ponieważ złapali prowadzącego pojazd w stanie nietrzezwym. Wszystko pokaże monitoring, chyba że go celowo odłączyli. Jeżeli dziadku rzucałeś się to dobrze że ci wpierdzielili.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 11:47:01] • [IP: 92.42.118.***]

Do 11:31 pewne to jest to że Kopernik był kobietą. Przed dwoma laty przy promach trzech młodzieńców NAPADŁO na sześciu policaji. Kamery akurat nie pracowały, siniaki się pogoiły, nikt z pracy nie wyleciał i sprawa do dziś nie wyjaśniona.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 11:45:43] • [IP: 80.245.181.***]

Do gościa o 10.39 do psychiatry to powinni iść ci co katowali człowieka a drzwi były otwarte wić kamery nic nie zarejestrowane i było to celowo żeby nie było śladów a wiedzą jaki być aby nie było śladów

Gość • Czwartek [19.08.2010, 11:44:48] • [IP: 92.42.112.***]

Chyba wszyscy zgadzamy się że przeciętny Policjant to przeważnie prostacki, prymitywny gbur - który chce pokazać jaki jest ważny i jaką ma przewagę nad tym kogo zatrzymał przejawy chamstwa i niekompetencji Policji widać na co dzień. Ten przypadek sięgnął dna i jest przykładem zbydlęcenia

Gość • Czwartek [19.08.2010, 11:40:50] • [IP: 80.245.181.***]

Do gościa o godz. 10.39 pewnie jesteś policjantem który tam był i robił sobie jaja z sytuacji która mijała miejsce a rodziny nie chcieli dopuścić do zatrzymanego żeby nie wyszła prawda poza tym sami użyli słów niecenzurowanych a gość który to pisze tłumaczy się bo go sumienie gryzie

Gość • Czwartek [19.08.2010, 11:32:24] • [IP: 92.42.118.***]

Do 11:19, jak ma się chorą głowę, to lepiej nie pisać komentarzy.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 11:31:00] • [IP: 92.42.118.**]

Dajcie spokój już z tym najeżdżaniem na Policję! Bop jak coś się stanie- to trwoga i do. . Policjanta! Jest o wiele lepiej niż było, a monitoring wszystko wyjaśni. Jeśli go traktowali jak w artykule- maja po robocie- to pewne.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 11:29:54] • [IP: 178.238.250.**]

... BEZ PRZYCZYNY NIE BIJĄ - DOBRE! A ZAPIS Z MONITORINGU BĘDZIE WIDOCZNY JEŚLI NIE OTWORZĄ DRZWI, KTÓRE ZASŁONIĄ KAMERKĘ SKIEROWANĄ NA CELĘ DLA ZATRZYMANYCH. " ŚCIEŻKA ZDROWIA " JEST POPULARNA DLA ZATRZYMANYCH W NASZEJ KOMENDZIE!

Gość • Czwartek [19.08.2010, 11:29:32] • [IP: 92.42.114.***]

A gdzie byly kamery ja sie pytam?dlaczego sie zaczepia niewinne osoby na ulicy?gdzie ta wolnosc i demokracja?

Gość • Czwartek [19.08.2010, 11:20:58] • [IP: 95.129.224.*]

i dobrze niech zobacza jak traktuja innych w celi moze wkoncu sprawiedliwosci wleci troche do tego swiata

Gość • Czwartek [19.08.2010, 11:19:55] • [IP: 92.42.119.**]

jak ma się chore serce to się nie pije alkoholu

Gość • Czwartek [19.08.2010, 11:18:53] • [IP: 195.204.123.***]

*!!Oni mysla ze im wszystko wolno ze co to nie oni a sa gowno warci!!

Gość • Czwartek [19.08.2010, 11:18:46] • [IP: 88.156.234.***]

Wszyscy wiemy jaki poziom reprezentuje Policja w Polsce. Chyba wszyscy zgadzamy się że przeciętny Policjant to przeważnie prostacki, prymitywny gbur - który chce pokazać jaki jest ważny i jaką ma przewagę nad tym kogo zatrzymał.Mnie jeszcze się nie zdarzyło ażeby jakiś policjant przejawił choćby ślad uprzejmości. Zastanowić się należy skąd to się bierze i szukać tego przyczyn. Według mnie przyczyn należy szukać w odpowiedniej selekcji przy naborze do tej służby. Program nauki i szkolenia przyszłych policjantów trzeba gruntownie zrewidować.Zaczerpnąć doświadczeń z innych krajów np Szwecji gdzie status policjanta jest wyższy.Ci ludzie powinni być również lepiej uposażeni. Między innymi i tym trzeba pomóc w selekcji kandydatów na policjantów.Przede wszystkim jednak należy im wpoić w głowy zasadę że powinni bronić normalnego obywatela i starać się mu pomagać.Tego oni nie znają - przejawy buty, chamstwa i niekompetencji Policji widać na co dzień. Ten przypadek sięgnął dna i jest przykładem zbydlęcenia Policji.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 11:16:53] • [IP: 93.94.184.***]

To te głąby ze szczecina tak kozaczą. W szkole zabierano im kanapki to teraz się mszczą niczym Czak Norys aka Kordel Łoker.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 10:59:15] • [IP: 92.42.112.***]

Ja NIC NIE MAM DO POLICJI BO DZIEKI ICH INTERWENCJI BARDZO SZYBKIEJ OSOBA Z MOJEJ RODZINY NIE STRACILA ZYCIA, A MALO BRAKOWALO, TAKZE JESTEM ZA NIMI, ONI BEZ PRZYCZYNY NIE BIJA, PRZYNAJMNIEJ SIE Z TYM NIE SPOTKALAM.ALE KAZDY MA SWOJE ZDANIE.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 10:57:24] • [IP: 88.156.234.***]

Rodzina • Czwartek [19.08.2010, 09:50] • [IP: 80.245.181.***]skąd wiesz gdzie są kamery a gdzie nie ma na komisariacie? czyżby stały bywalec? Nie wierzę w to, że za nic gość został zatrzymany, że go 6 oklepywało - chyba, że miał napad szału, że lekarz wydał zgodę na osadzenia jak on taki" bardzo " chory. Pamiętacie sprawę Pytlika= czy Pyclika w zeszłym roku jak to niby został brutalnie pobity przez SG i Policję i co - okazało się, że gośc wyłapał od koleżków i wstyd mu było się przyznać

smb • Czwartek [19.08.2010, 10:49:33] • [IP: 80.245.184.**]

pamietajcie ziolo bylo jest i bedzie jarane ;/

korektor ;) • Czwartek [19.08.2010, 10:46:25] • [IP: 79.190.147.**]

Rodzina • Czwartek [19.08.2010, 09:50] • [IP: 80.245.181.***] wykształceni ludzie znają podstawy ortografii...

Gość • Czwartek [19.08.2010, 10:44:31] • [IP: 80.245.179.***]

Proponuje słownik ortograficzny niektórym tutaj wypisującym swoje racje: uje, tożsamość, sładnia też :) pozdrawiam

Gość • Czwartek [19.08.2010, 10:39:23] • [IP: 92.42.118.***]

Rodzina • Czwartek [19.08.2010, 09:50] • [IP: 80.245.181.***](...)i nie jesteśmy patologia tylko ludzmi wykształconymi (...)no faktycznie wykształconymi na maksa...;):):)-chyba w wulgaryzmach.Po spotkaniu z państwem pozostaje jedynie niesmak...no może z wyjątkiem syna.Paniom proponuje szybką wizytę u psychologa.Czas na to.

Koros • Czwartek [19.08.2010, 10:39:02] • [IP: 80.245.183.***]

Bardzo dobrze ze w morde dostal:)

Asia • Czwartek [19.08.2010, 10:38:48] • [IP: 109.243.116.***]

Aha zapomniałam dodać jeszcze. Jeżeli jest to wina straszego człowieka to dlaczego do dnia dzisiejszego nie został oddany rower właścicielowi ? Widocznie mają coś na sumieniu i próbują zatuszować sprawe.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 10:34:56] • [IP: 93.94.184.***]

o co chodzi z tymi zdjeciami ?

Asia • Czwartek [19.08.2010, 10:34:33] • [IP: 109.243.116.***]

To, że wcześniej wypił alkohol nie musi oznaczać, że zalał się na potęge. .. Każdy ma prawo wypić sobie jedną 50 czy jedno piwo. .. Nie przesadzajmy, że każdy z was jest taki święty. ..

Gość • Czwartek [19.08.2010, 10:33:49] • [IP: 92.42.118.***]

A ja się pytam: GDZIE BYLI RODZICE ?!?! Skandal !!

Asia • Czwartek [19.08.2010, 10:30:33] • [IP: 109.243.116.***]

Az żal mi was czytać, nierozumiem tego jak to miasto spada na psy. czuć tylko podmuch Zazdrości , zawiścii nienawiści. Gdybyście mogli to przez monitor byście zabili. Ale szkoda, że nie potraficie ujawnić swojej torzsamości co strach w gaciach macie ?? Gdyby was taka sytuacja spotkała jestem ciekawa jak byście zareagowali. ? A nasza zaje***ta policja zamiast zajmować się menelami, albo naćpanym gówniarstwem co mordy wydzierają wracając z np. piwnicy to potrafi pobić starszego człowieka, który nie ma szans. .. No, ale co się dziwić 24 lata skończył przyjechał ze szczecina i myśli, że mu wszytsko wolno.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 10:28:52] • [IP: 92.42.116.**]

chory na serce a pije - no dobra ale pod wpływem przyjmować jeszcze jakieś leki - trochę to chore!!

Gość • Czwartek [19.08.2010, 10:26:35] • [IP: 178.238.251.***]

Chyba rodzina tego rowerzysty doszła do wniosku, że najlepszą obroną jest atak. Może tak też jest, ale nie w tym przypadku !

Gość • Czwartek [19.08.2010, 10:23:23] • [IP: 93.94.184.***]

Do IP 178, masz rację, mnie też taki patrol mieszany na rowerach zatrzymał, ona mała, bardzo butna i arogancka, najlepiej karac kierowców to takie bezpieczne a obok mordy darły małolaty, oni nic nie widzą przeciez kierowca jest groźny, zskoda klawiatury.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 10:18:41] • [IP: 178.183.225.**]

Syandard-mnie jako kobiete też kiedyś powijano...choć jak później się okazało niesłusznie. To jednak nie przeszkadzało dwóm policjantom w popychaniu mnie i szarpaniu :] do budy psy...

Gość • Czwartek [19.08.2010, 10:17:58] • [IP: 195.117.222.***]

Tak jest zlikwidować policję bo nam przeszkadza!!

Gość • Czwartek [19.08.2010, 10:14:07] • [IP: 212.160.162.**]

Chory na serce i pije alkohol. Dobre.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 10:13:28] • [IP: 83.21.159.**]

psy myślą że mogą gryść bez śladu

Gość • Czwartek [19.08.2010, 10:12:36] • [IP: 92.42.116.***]

Nasza policja potrafi tylko bić starszych panów i zatrzymywać małolatów ze sztuką palenia, bo ci nic im nie mogą zrobić. ...

Gość • Czwartek [19.08.2010, 10:09:42] • [IP: 90.130.228.***]

kuzwa prowadzil rower ale te psy i tak sie czepia 59-latka bo mlodszych sie boja caly ten komisariat jest przepelniony nienawiscia hwdp parówy

Gość • Czwartek [19.08.2010, 10:02:58] • [IP: 80.245.181.***]

TEN CZŁOWIEK OTRZYMAŁ TAKI CIOS ZE PONAD 40 MINUT BYŁ NIEPRZYTOMNY A WSZYSCY MĄDRALE KTÓRZY TU OBSTAJĄ ZA OPRAWCA MI TO WIEDZA ZE ONI BIJA TAK ABY NIE ZOSTAWIĆ ŚLADU SA TEGO DOBRZE UCZENI DLACZEGO NIE STANA Z RÓWNYM BO SIĘ BOJA

Gość • Czwartek [19.08.2010, 09:56:45] • [IP: 80.245.190.***]

mówice co chcecie policja zachwouje sie bezkarnie!! Mojemu mezowi ale w innym miescie zdarzyla sie taka sytuacja ze dorwala go policja i tak go bila ze sladów nie bylo widac...a za co ze szedl do domu pod wpływem alkoholu...wypic ma kazdy prawo dopóki nie robi drugiemu krzywdy...Policja jest bezkarna robi co chce a ci młodzi ze szkółek sa najlepsi włoza mundur i mysla ze im wszystko wolno!! Nalzey to ukrócic!!

Gość • Czwartek [19.08.2010, 09:55:26] • [IP: 80.245.181.***]

do wszystkich tych który twierdza ze policja postąpiła bardzo dobrze bijać starego człowieka jak menela znęcając się 6 nad nimi rozjuszonych działających jak w trasie ludzi którzy maja stać na straży bezpieczeństwa znam ta rodzinę i ten facet jest bardzo spokojnym człowiekiem nigdy nie widziałam z jego strony agresji a ci którzy piszą ze jest to rodzina patologiczna niech się zamkną bo IP nie jest anonimowe i mogą mieć duże problemy aż tego co mi wiadomo rodzina otrzymała pozytywna obdukcje o pobiciu wiec MORDY W KUBEŁ !!

Rodzina • Czwartek [19.08.2010, 09:50:14] • [IP: 80.245.181.***]

Nie życze nikomu kto wypisuje takie głópstwa ponieważ nawet zwierzecia sie nie traktóje tak jak potraktowano człoweika a wołanie o pomoc i jęki było słychac na cały komisariat policjancji byli jak w amoku nawet nie widzieli kiedy weszliszmy na komisariat i na nas tez się rzuczyli i nie dopuścili do pobitego ojca który leżał w celi a pobili go tam gdzie kamer nie ma więć nie wypisujcie bzdur chyba ze pisza to osoby które chca zagłuszyć swoje sumienie, a my ratowaliśmy człowieka, a pała powini dostac ci co pisza bzdury i nie jesteśmy patologia tylko ludzmi wykształconymi

Gość • Czwartek [19.08.2010, 09:47:37] • [IP: 83.14.49.***]

Nie takie rzeczy się widzi w delirium. Nie, ojciec?

Gość • Czwartek [19.08.2010, 09:23:16] • [IP: 178.238.251.***]

Niedawno zatrzymał mnie patrol rowerowy mieszany, masakra kobieta strasznie arogancka.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 09:21:34] • [IP: 88.156.234.***]

Nie od dzisiaj wiadomo że nasza policja (i to nie tylko w naszym mieście) najlepiej interweniuje kiedy ma przed sobą słabszych, starszych i na rowerze. Tutaj mają zawsze osiągnięcia i łatwy do wykonania plan mandatów. Gorzej jest gdy trzeba interweniować przeciwko chuliganom w czasie rozróby.Najłatwiejsze zadanie mają z rowerzystami przy działkach dlatego tak łatwo ich tam spotkać!. Wiadomo- działkowicze to w większości starsi ludzie, a na działkach latem się grilluje i piwo popija - łup dla nich pewny. Ale np na promenadzie gdzie jest bardzo dużo ludzi policjanta nie uświadczysz.O sytuacji na drogach wspominać nie bęę bo jest jeszcze gorsza.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 09:19:25] • [IP: 87.207.134.***]

To jakaś patologia, sami chyba nieźle się napili, jeżeli na tych zdjęciach widzą jakiekolwiek obrażenia, a na komisariaccie widzieli" sześciu Schwarzenegerów". Nawet jeżeli dostał pałą, to pewnie mu się należało za stawianie się, zresztą pała to najlepszy argument na patologię. Chory na serce, a chleje, szkoda gadać, leży taki w szpitalu, wszyscy koło niego biegają i wszyscy ponoszą tego koszty.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 09:17:21] • [IP: 92.42.118.***]

Widać się trochę podrapał, ale jak się po pijanemu wywraca na rowerze to takie zdrapki zostają. Piłeś nie jedź, proste, a nie szukanie ratunku w mediach.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 09:13:55] • [IP: 83.21.133.***]

Każdy pijany jest świr i nie wie co mówi i robi, a rodzina jest taka sama jak ten pijany / napił się niech się nie pokazuje na ulicy / a POLICJA powinna mu w p... a dobrze to by się zastanowił i pijany po ulicy nie łaził i kropka...

Gość • Czwartek [19.08.2010, 09:11:33] • [IP: 80.245.190.**]

Napiszcie czemu go zatrzymali.

głos rozsądku • Czwartek [19.08.2010, 09:06:40] • [IP: 79.175.199.***]

o ile pamiętam komenda jak i dołek jest okamerowany.zajebiste ślady jak na pobicie przez 6 typów (pare pryszczy i liszaj na łapie)-- weź sie koleś nie ośmieszaj bo jestes pewnie zwykłym nurem

Gość • Czwartek [19.08.2010, 08:57:48] • [IP: 83.16.58.**]

A wystarczyło PROWADZIĆ rower zamiast na nim JECHAĆ...

Gość • Czwartek [19.08.2010, 08:57:11] • [IP: 178.238.240.***]

ale macie przeżywke, wszyscy jesteście takie prostaki, lubicie osądzać, wydawać werdykty, wszyscy żeście pokończyli pewnie wielkie szkoły. Idźcie lepiej do roboty albo zajmijcie się rodziną etc. A jak było napewno puszczą następny artykuł to się dowiemy...

Gość • Czwartek [19.08.2010, 08:56:45] • [IP: 80.245.187.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [19.08.2010, 08:56:37] • [IP: 93.94.188.***]

Czy w chorobach serca mozna spozywac jakikolwiek alkohol?Zachowanie policji jednak bardzo nie na miejscu

Gość • Czwartek [19.08.2010, 08:55:56] • [IP: 92.42.112.***]

Szkoda że policja nie wykazała się na meczu Floty z Pogonią!! tam mogli potrenowac ale zabrakło odwagi. Ale jaki komendant taka policja brawo panowie

Moim zdaniem • Czwartek [19.08.2010, 08:45:43] • [IP: 79.190.147.**]

Jeśli zatrzymany nie stawia oporu i grzecznie idzie do celi, bez cyrków i spazmów, to co ma się stresować, najlepiej zrobić widowisko, a później oskarżąć... a te zdjęciea, skoro to PAn ponoć się przerwrócił na rowerze, no coż, zazwyczaj skórę wtedy się zdziera...

Gość • Czwartek [19.08.2010, 08:44:43] • [IP: 88.156.234.*]

nasza policja nie bije gorszych skurw... a takiego starszego pana by zlali i to w 6.nie mozliwe!!kiedys kilka lat temu byl tutaj taki co by lal wszystkich ale go przeniesiono!ten to byl zrywus

Gość • Czwartek [19.08.2010, 08:41:37] • [IP: 80.245.180.***]

w sumie byków tam jest pełno jak się poubierają założą kamizelki a tam dużo kieszonek a w nich cukierki płyn na komary kamyki szczęscia a jak sie rozbierze to komar takie to arnoldy

Gość • Czwartek [19.08.2010, 08:39:49] • [IP: 83.15.113.***]

Policja poniża sie raz za razem tu kradną tram demolka a oni łapia starsze osoby bo nie bedą musieli za nim ganiać!

Barcikowska • Czwartek [19.08.2010, 08:39:30] • [IP: 178.238.255.**]

ten człowiek ma wzrostu 1, 65 i waży około 65kg jakie mial szanse z 6 napakowanymi policjantami, wracał od syna gdzie pomagał mu konczyc remont mieszkania, maja malutkiego synka, jest cięzko chory na serce po operacji, wzieli go za menala bo wracał w dresie od remontu, 118. .nie wypowiadaj się jak nie wiesz jak było, przez kilka godzin nie pozwolono mu dostarczyć leków na serce w piwnicy błagał ich nie bijcie mnie jestem chory sa na to dowody, a zona i miała powod zeby byc zdenerwowana, na dyżurce kpiono z nich uznając go za symulanta, byli to policjanci ze szczecina, nigdy nie był pijaczkiem jak tu niektórzy panstwo piszą, poprostu na zakonczenie remontu wypili po piwie..prosze przezywamy wielki dramat nie dolewajcie oliwy do ognia!!

Gość • Czwartek [19.08.2010, 08:31:46] • [IP: 80.245.180.***]

Skąd tylu arnoldów na komendzie policji druga sprawa to łapcie pijanych kierowców a mie tych co prowadzą pod wpływem rower tyle dzieje sie w koło a wy dziadków ganiacie wstyd

Gość • Czwartek [19.08.2010, 08:31:20] • [IP: 80.245.178.**]

Już to widzę... Bidulek szedł i prowadził rowewr a policja zatrzymała i jeszcze pobiła ;) coś tam się musiało wydarzyć na tej szkolnej, cikawe co to za pijaczek musiał być, pewnie patologia jakaś!

Gość • Czwartek [19.08.2010, 08:21:04] • [IP: 92.42.118.***]

„Schwarzeneggerów”? Jeszcze nigdy nie wypiłem tyle, by tych mikrusów z pakerami pomylić, do tego na jednego 59latka musiało być aż sześciu? Co to za pakerzy, do tego aż tylu pracuje? - ktoś bajki tworzy. Brutalność policji też zarzucono tym pod Paryżem wobec bezdomnych, więc sądzę, że to ten co" wcześniej wypił alkohol" sam szukał problemów, a teraz krewni szum robią. Jakoś nie ma jego wypowiedzi, a jedynie jego syna, wstydzi się, że rzecznika potrzebuje? Coś mi się wydaje, że cała rodzinka konfliktowa.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 08:18:32] • [IP: 92.42.118.***]

Jeśli zapis z monitoringu powinien rozwiać wątpliwości to po co zawczasu sugerujecie jak było?Zdjęcia faktycznie obrazują brutalność policji (lub ukąszenia po owadach z grilla...;)...) Tak się składa, że wiem coś na ten temat i jedynym brutalnymi osobami przy tym zdarzeniu były żona i córka(?) owego mężczyzny.Obie panie o wątpliwej kulturze i wulgarnym kniajackim języku rodem z rynsztoka. Nie krępowały się nawet dnia następnego obecności dzieci i postronnych osób w urzędzie.Mam nadzieję, że monitoring i to zarejestrował.Jak owe persony znalazły się w komendzie także na pewno jest utrwalone.Morał jest jeden będąc po alkoholu przy interwencji policjantów należy wykonywać polecenia-to sądy są od rozstrzygania o winie. Pozdrawiam.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 08:14:22] • [IP: 80.245.178.**]

To miasto jest chore potrzebuje pomocy mieszkańców

Gość • Czwartek [19.08.2010, 08:12:46] • [IP: 88.156.233.**]

nasi policjanci nie skrzywdziliby komara a co dopiero brutalnie i to w 6! zaatakowaliby chorego, drobnego pijaczka!

Gość • Czwartek [19.08.2010, 08:04:08] • [IP: 80.54.123.***]

"Pan Józef od dawna choruje na serce, ma też klaustrofobie." - a wódę żłopie i to mu na zdrowie wychodzi ? Lekarz chyba też tendencyjny - zamiast stwierdzić pobicie, kazał biednego pana Józka do izby zamknąć - jak tak można, panie doktorze ! Tych leśnych i działkowych pijaków z okolic Szkolnej to powinni tępić - tam strach wieczorem chodzić.

Gość • Czwartek [19.08.2010, 07:55:11] • [IP: 88.156.233.**]

hmmmmm

Gość • Czwartek [19.08.2010, 07:53:28] • [IP: 80.54.123.**]

co tu sie dziwic, ze w policji sie cos takiego dzieje, przeciez normalny czlowiek nie bedzie pracowal w tej branzy jak;policja, urzad skarbowy czy komornik, w policji najgorsze sa te niedowartosciowane niewiasty, te dopiero sobie dodaja wladzy, jakie to madre

Gość • Czwartek [19.08.2010, 07:41:03] • [IP: 80.54.123.**]

Szkoda że policja nie wykazała się na meczu Floty z Pogonią!!

Gość • Czwartek [19.08.2010, 07:39:32] • [IP: 95.129.224.***]

glopody

Gość • Czwartek [19.08.2010, 07:26:25] • [IP: 95.129.226.***]

Krótko-ALKOHOL!!

Gość • Czwartek [19.08.2010, 07:14:05] • [IP: 88.156.233.***]

coś kręcą!!

Gość • Czwartek [19.08.2010, 07:11:32] • [IP: 213.238.100.***]

troche dziwne

Oglądasz 1-193 z 193
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■