POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [25.06.2010, 13:13:00] • Świnoujście

Tajemniczy las krzyży na budowie LNG

Tajemniczy  las krzyży  na budowie LNG

fot. iswinoujscie.pl

Od samego rana dzwonią do naszej redakcji czytelnicy- przy ulicy Ku Morzu, na jednej z nadmorskich wzgórz ktoś postawił kilkaset krzyży. To chyba protest przeciwko terminalowi LNG!- piszą i sms-ują czytelnicy.

„Instalacja” wyrosła jak grzyby po deszczu na stoku Wzgórza Anny- tuż przy ulicy prowadzącej do plaży. W miejscu, w którym zamiast starych drzew będzie wkrótce przeprowadzony rurociąg z gazem. Krzyży, pomalowanych na biało jest kilkaset!

Tajemniczy  las krzyży  na budowie LNG

fot. iswinoujscie.pl

Przy ulicy zatrzymują się liczni turyści i mieszkańcy jadący na plażę. Na jednym z krzyży wisi wieniec pogrzebowy z napisem: „ ŚP. KURORT ŚWINOUJŚCIE. ŻEGNAJ PLAŻO I WSPANIAŁY LESIE”! Przy kilkunastu krzyżach palą się nawet znicze i świeczki.

Nikt jak na razie nie przyznaje się do zorganizowania tego hepeningu. Większość mieszkańców i turystów chwali jednak tajemniczych organizatorów za .. .pracowitość!- Tyle krzyży, ktoś musiał chyba je ustawiać całą noc. To było kiedyś takie piękne miejsce. – mówi jedna z mieszkanek Warszowa.- Choć sama idea mnie trochę przeraża. I oddaje to co dzieje się w naszych sercach po zniszczeniu tą inwestycją naszej dzielnicy.

- Na samym początku się strasznie przestraszyłam- opowiada Pani Maria Kalisika z Poznania, spotkana tuż pod wzgórzem.. – Dopiero później Pan, który jechał rowerem wytłumaczył mi, że tutaj, zamiast plaży będzie jakiś wielki port i gazoport. Szkoda- to najpiękniejsza plaża w Polsce- cicha, spokojna i czysta. Po prostu piękne miejsce- jacy my Polacy jesteśmy głupi i nie potrafimy docenić naszych skarbów- mówi ze smutkiem w głosie Pani Maria. Robotnicy pracujący przy placu budowy też mają swoje zdanie na temat tej „instalacji”.- My tu tylko przyjechaliśmy za chlebem. Nie możecie mieć o to do nas pretensji- tłumaczy jeden z robotników, kilku mieszkańcom, którzy przyszli oglądać krzyże.



Niestety, nie udało się nam dodzwonić do rzecznika Polskiego LNG, które buduje w naszym kurorcie gazoport.

----------------------------------------------------------------------
25 czerwca 2010 14:41

Stanowisko Polskiego LNG

Szanowni Państwo,

Ponieważ dziś w nocy ktoś na terenie budowy terminalu LNG urządził swoisty "happening", poniżej przesyłam nasz komentarz do tego zdarzenia.

Wiemy, że jest grupka osób niezadowolonych z ulokowania gazoportu w Świnoujściu. Konsekwentnie unikają one merytorycznej rozmowy, woląc posługiwać się barwnymi, medialnymi prowokacjami - takimi jak ustawienie nocą krzyży albo rozdawanie mieszkańcom masek gazowych. Jednak kiedy stwarzamy warunki do rzeczowej wymiany argumentów: organizujemy przyjazd do Świnoujście ekspertów, zapraszamy do zadawana pytań w debacie telewizyjnej, przygotowujemy spotkania informacyjne - okazuje się, że nasi oponenci nie potrafią podać dla swoich zarzutów czy ataków żadnych podstaw.

Proszę pamiętać, że budujące terminal LNG i port inwestorzy musieli uzyskać szereg zezwoleń, spełnić wiele warunków gwarantujących bezpieczeństwo i jak najmniejszy wpływ na środowisko. Jeśli ktoś dziś podważa zasadność tych decyzji - poddaje w wątpliwość nie tylko dobre intencje inwestorów, ale także wiedzę, uczciwość i kompetencje wielu innych osób: fachowców, ekspertów wydających nam zgody. W tym także władz miasta Świnoujścia, bo także one uczestniczą od początku aktywnie w procesie powstawania tej inwestycji.

Proszę też zwrócić uwagę, że przeciwnicy gazoportu podnoszą zarzut o "zniszczeniu turystyki" czy "pogrzebie kurortu". A fakty są takie, że terminal powstaje na terenie przemysłowym, w dzielnicy, która nigdy nie była centrum turystyki Świnoujścia i ulokowany jest na obszarze, który od kilkudziesięciu lat przeznaczony jest w planach zagospodarowania przestrzennego na instalacje przemysłowe. Przeciwnicy gazoportu oczywiście dobrze o tym wiedzą, ale pomijają w swoich wystąpieniach te niewygodną dla nich prawdę.

Oczywiście nadal będziemy rozmawiać, podawać fakty, przedstawiać opinie ekspertów i jesteśmy otwarci na rozmowę z każdym, kto jest do niej gotowy. Za kilka dni organizujemy na przykład dla mieszkańców Świnoujścia wyjazd do portugalskiego Sines, aby na własne oczy mogli przekonać się jak funkcjonuje turystyczny kurort, w którym od 6 lat pracuje także gazoport. Liczymy się jednak także z tym, że będą osoby, których żadne argumenty i żadna wiedza przekonać nie zdoła. To normalna sytuacja w przypadku każdej dużej inwestycji.


pozdrawiam,
Justyna Bracha-Rutkowska
Rzecznik prasowy
Polskie LNG S.A.

----------------------------------------------------------------------

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 279, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-279 z 279

Gość • Sobota [02.07.2011, 15:48:50] • [IP: 178.36.165.**]

Brawo

Gość • Wtorek [29.06.2010, 18:41:13] • [IP: 94.23.48.**]

Brawo Zenek!

Do Gdańska • Poniedziałek [28.06.2010, 13:19:54] • [IP: 83.21.140.***]

jak wartość spadnie to przez co..przez terminal LNG...czas to wyjaśnić do końca...precz z gazosyfem...do Gdańska

Gość • Poniedziałek [28.06.2010, 13:08:41] • [IP: 195.117.222.*]

Do Gość • Niedziela [27.06.2010, 20:50] • [IP: 217.97.199.*] Jak tak płaczesz, że LNG będzie przeszkadzało to sprzedaj to mieszkanie za 5 tys. zł. A nie śpiewasz sobie 250 tys. zł i jeszcze płaczesz, że mieszkanie straciło na wartości. Kupię wszystkie mieszkania i domy na Warszowie, za 5 tys. zł za całe mieszkanie i cały dom, bo niedługo wartość spadnie jeszcze niżej.

Stop gazoport • Poniedziałek [28.06.2010, 10:53:46] • [IP: 83.21.128.***]

gazoport precz z kurortu, chcemy zielonych wysp jakie mamy teraz!!

Gość • Poniedziałek [28.06.2010, 03:12:59] • [IP: 109.243.188.***]

gdzie był w tym czasie radny huszcza

Gość • Niedziela [27.06.2010, 22:24:31] • [IP: 92.42.118.**]

nie nie nie. . gazoport precz

Gość • Niedziela [27.06.2010, 21:55:19] • [IP: 80.245.183.***]

mieszkam na warszowie i zapytam tych super mieszkancow kurortu a co pyl weglowy i rudowy ewam nie oprzeszkadza a terminal paliwowy cpn tez wam nie przeszkadza poprostu wam sie juz od nierobstwa w dupie poprzewracalo i szukacie jakiejs afery

Gość • Niedziela [27.06.2010, 21:52:43] • [IP: 217.97.199.*]

nie no bez jaj, . ... pewnie już nie jedna osoba to pisała, ale osoba która to pisała musiała mieć spory problem z liczeniem :) hehee

Gość • Niedziela [27.06.2010, 21:38:23] • [IP: 80.245.189.***]

swietny pomysł, trzeba wykurzyć cale to LNG póki jest jeszcze czas- czy muszą niszczyć nasze miasto? nie ma bardziej bezludnych neiatrakcyjnych terenów na tego typu inwestycję?

Gość • Niedziela [27.06.2010, 21:08:50] • [IP: 83.21.150.***]

ten obszar niedawno był objęty Pani Justyno PROGRAMEM NATURA 2000? Wie Pani o tym?zapraszam do lektury

Gość • Niedziela [27.06.2010, 20:50:11] • [IP: 217.97.199.*]

sprzedam mieszkanie na warszowie kup ode mnie ciemnogrodu ty wybitnie oświecony 222 z Warszowa- cena jak za takie mieszkanie w borach tucholskich

Gość • Niedziela [27.06.2010, 20:27:30] • [IP: 78.187.208.***]

"terminal powstaje na terenie przemysłowym" - a to dobre. Pani Justynko - co z tymi drzewami, naturalnym terenem i pięknym krajobrazem który został bezpowrotnie zniszczony? Czy pani nie ma problemów ze wzrokiem??

Gość • Niedziela [27.06.2010, 20:16:12] • [IP: 78.187.208.***]

Czytałem ten bełkot Polskiego LNG. Jak można się spierać w debacie, z argumentami specjalistów, którzy byli opłaceni przez bełkoczących? Nas nie stać na opłacenie specjalistów którzy napisza wiarygodny raport. Poza tym inwestorzy nigdy nie kierują się naszym dobrem, tylko swoim. Nas maja za durni i nic nie znaczących. Jeśli dojdzie do jakiej kolwiek katastrofy, to miasto opustoszeje, a ceny nieruchomości spadną do zera. Jak będzie wyglądał nasz krajobraz? Nasz kurort straci wiele ze swojego uroku. Przyjadą tu tylko ludzie pragnący oglądać krajobraz typu" techno". Szkoda mi tego miasta.

Gość • Niedziela [27.06.2010, 18:34:30] • [IP: 92.42.114.***]

ciekawe, ciemny grod to kupi. ...

Gość • Niedziela [27.06.2010, 18:32:19] • [IP: 92.42.114.***]

ciekawe kto sponsorowal te krzyze ?

Gość • Niedziela [27.06.2010, 18:29:27] • [IP: 92.42.114.***]

znowu te oszolomy chyba, skad u ludzi tyle jadu, wiadomu kto straszy nie chcialabym azeby wrocila wladza J.Kaczynski

Gość • Niedziela [27.06.2010, 12:20:53] • [IP: 195.117.222.*]

Mieszkam na Warszowie i jestem za a ciemnogród niech się wyprowadzi w bezpieczne miejsce jak się boi tu mieszkać jak nie będzie gazoportu to będziecie całe życie pracować za 1000 zł i starym niemcom dupy wycierać

Gość • Niedziela [27.06.2010, 11:54:05] • [IP: 83.21.143.***]

Czemu kierownictwo LNG nie przedstawi RACHUNKU ekonomicznego. ..JAKI ZYSK z sprowadzanego gazu (czy STRATA),. .JAKIE KOSZTY. ..JAKA CENA. ...Czy opłaca się degradować środowisko...Te wyjaśnienia przekonały by SCEPTYKÓW do GAZOPORTU...Tego nie robią bo to jest niemożliwe bo to BUBEL EKONOMICZNY.Jaka cena będzie sprowadzanego GAZU w stosunku do gazu Rosyjskiego czy Norweskiego...

Gość • Niedziela [27.06.2010, 11:12:18] • [IP: 92.42.118.**]

Gość • Sobota [26.06.2010, 15:10] • [IP: 92.42.117.***] [IP: 188.147.167.***] przyjmij do wiadomosci ze sa w tym miescie ludzie (72% wiekszosc) ktorym gazoport nie przeszkadza. przyjmij do wiadomości że sa tym miescie ludzie, którym gazoport przeszjadza- jakieś 70 procent- według prawdziwego badanie a nie kupionego !

Gość • Niedziela [27.06.2010, 09:39:03] • [IP: 217.97.199.**]

do przedstawicieli LNG nie ma masek gazowych są tylko PRZECIW gazowe fachowo zwane aparatami oddechowymi.Ale wy widzę najchętniej byście nas zagazowali!!

Gość • Niedziela [27.06.2010, 08:53:29] • [IP: 88.156.233.**]

Ktoś się musiał napracować. Ja jestem przeciw gazoportowi !

Gość • Niedziela [27.06.2010, 08:44:50] • [IP: 95.50.132.***]

Ale Wy ludzie macie w baniach... Najpierw wielka radość, że będzie gazoport, a teraz pożal się Boże strajki...

Gość • Niedziela [27.06.2010, 02:11:25] • [IP: 92.42.118.**]

ogromna inwestycja.. phi.. 1 nmijesce pracay na hektar powierzchni

Gość • Niedziela [27.06.2010, 00:31:47] • [IP: 188.146.201.***]

[IP: 195.117.222.*] nie wiedziałam, że panowie z LNG mieszkają na Warszowie...

Gość • Niedziela [27.06.2010, 00:27:07] • [IP: 95.40.24.***]

LNG to niewypał jak przejscie graniczne , zgadza się. Inwestycja bez przyszłości. Bez racji bytu.

Gość • Sobota [26.06.2010, 22:35:51] • [IP: 195.117.222.*]

jestem mieszkańcem Warszowa - jestem za!!

Gość • Sobota [26.06.2010, 22:22:59] • [IP: 79.162.0.**]

taki sam przekręt jak z nowym przejściem granicznym. parę milionów rozgrabili. teraz jest podobnie.

Gość • Sobota [26.06.2010, 20:52:17] • [IP: 83.21.157.**]

Mamy 21 wiek, LUDZI mamy z średniowiecza jakie przykre , że nie myślą przyszłościowo .

Gość • Sobota [26.06.2010, 20:29:52] • [IP: 95.41.45.**]

do 237 nikt nikomu nie robi sieczki z mózgu. ludzie myslacy sami sa w stanie stwierdzic, policzyc, ze to bubel ekonomiczny. właczcie logiczne myslenie, zarobia tylko ci co buduja, a podatnik im zapłaci.

Gość • Sobota [26.06.2010, 19:23:52] • [IP: 66.45.237.***]

ale ten gaz bedzie tez sprzedawany zagranicznym odbiorcom wiec sens ekonomiczny jest

Gość • Sobota [26.06.2010, 18:25:02] • [IP: 83.21.148.**]

Do -->237 Gaz Katarski na miejscu jest ~ 1/3 tańszy ale po oczyszczeniu - skropleniu - przewiezieniu przez 1/4 świata- ponownym doprowadzeniu do stanu gazowego.Nie opisuje tych operacji bo to przekracza możliwości komentarza. ..podaję tylko- aparatura Lindego- transport gazowiec metanowy- przechowanie w zbiornikach kriogenicznych (sprężony beton)ponowne doprowadzenie z stanu ciekłego do gazowego w wymiennikach ciepła - transport.WIĘC CENA TEGO GAZU MUSI BYĆ ~ 3 X wyższa piszę około bo wyliczenia mogą mieć błąd 20%...Budowa Gazoportu i infrastruktury musi się zamortyzować. ..Więc gaz musi być droższy. .w argumentacji nie używam inwektyw. ..Komentuję to dlatego aby uzmysłowić to że Gazoport nie ma racji bytu EKONOMICZNEGO. ..Ekonomi nikt nie przeskoczy...Dlatego LNG nie podaje w swojej argumentacji przybliżonych cen GAZU ! Jeśli chodzi o bezpieczeństwo to rejon Zatoki Perskiej to rejon ustawicznych konfliktów gdzie ścierają się interesy Izraela, Rosjan, USA, Arabów a mogą dojść Chiny i Japonia.Czy wytłomaczyłem

Gość • Sobota [26.06.2010, 17:43:16] • [IP: 80.245.182.***]

Panie od ekonomii 237. Skraplanie gazu nic nie kosztuje. Co prawda w normalnej ekonomii skraplanie gazu podnosi jego cenę o 30%, ale u nas normalnej ekonomii nie ma więc gaz ma być tańszy od tego pozyskiwanego z polskich złóż. Toż każdego co wyznaje taką ekonomię trzeba skierować na leczenie do psychiatryka.

Gość • Sobota [26.06.2010, 17:21:52] • [IP: 217.97.199.*]

ja sie pytam gdzie byli rodzice

Gość • Sobota [26.06.2010, 15:54:37] • [IP: 95.129.224.**]

pewnie chołota z warszowa :D

Aniela • Sobota [26.06.2010, 15:29:05] • [IP: 217.97.193.***]

Wstyd! Takie świętokradztwo, toż to godzi w serce każdego prawdziwego Polaka Katolika! Wstyd !!

Gość • Sobota [26.06.2010, 15:16:53] • [IP: 193.200.150.**]

komu gazoport nie pasuje, prosze sie przeprowadzic na jakies odludzie i nie wsytrzymywac rozwoju miasta

Gość • Sobota [26.06.2010, 15:15:40] • [IP: 66.45.237.***]

panie od ekonomi, co powtarzasz ciagle swoje tezy bez poparcia, pisze ci po raz chyba setny, skoro sam nie znasz ceny gazu to nie rob ludziom sieczki w glowie i nie strasz ich swoimi banialukami. gaz katarski jest tanszy od gazu rosyjskiego, a jego nadmiar mozna zawsze sprzedac (chetnych jest duzo) i jeszcze na tym zarobic. tyle waszego ze popisac sobie mozecie w komentarzach bo gazoport i tak powistanie i nikt sie was o zgode pytac nie bedzie. to Polska racja stanu i dlatego musi powstac.

Gość • Sobota [26.06.2010, 15:13:13] • [IP: 95.40.1.**]

Do Gość IP;92, 42, 112**] MASZ MALEŃKĄ WYOBRAŻNIĘ skoro tak piszesz. Jest to ogromna inwestycja na ogromnej pow. m2. Jakie będą straty po wybudowaniu i niebezpieczeństwa z powodu eksploatacji zobaczycie. WTEDY NA SPRZECIW I POMOC MIESZKAŃCOM BĘDZIE ZAPÓŻNO.

Gość • Sobota [26.06.2010, 15:10:22] • [IP: 92.42.117.***]

[IP: 188.147.167.***] przyjmij do wiadomosci ze sa w tym miescie ludzie (72% wiekszosc) ktorym gazoport nie przeszkadza.

Gość • Sobota [26.06.2010, 14:56:42] • [IP: 83.21.148.**]

Do zwolenników. ..czy postępem jest inwestycja nie mająca rację bytu EKONOMICZNEGO (z uwagi na koszty sprowadzanego gazu i amortyzację obiektu) STĄD WYNIKA CENA TEGO G A Z U. .. Mity LNG nie. ..śmierdzi w postaci płynnej nie jest wybuchowy ale nie może istnieć i zależnie od czasu i temp. otoczenia zamienia się w gaz który w zmieszaniu z powietrzem stanowi mieszaninę wybuchową to prawie czysty metan 92 %. WIĘC KOCHANE DZIECI NIE PISZCIE BZDUR FIZYKA SIĘ KŁANIA...Jak coś nie wiecie to wpiszcie sobie w Google tam znajdziecie odpowiedz. ..wiedza nie boli.., !!

Gość • Sobota [26.06.2010, 14:44:39] • [IP: 92.42.113.**]

Dla zwolenników budowy gazoportu: Jezeli lubicie wdychać powietrze o zapachu zgniłych jajek tzw zbuków, to gratuluję.Nie bedziecie musieli się myć, ani używac dezodorantów.Same oszczędności...A za śmierdzące powietrze usłyszycie, że"Nie przewidywaliśmy, że awarie tak często będą się powtarzały"

Gość • Sobota [26.06.2010, 14:38:46] • [IP: 92.42.112.**]

Do Gość • Sobota [26.06.2010, 13:05] • [IP: 188.147.167.***] - Przecież gazoport nie będzie" na plaży" więc o co ty walczysz?

؟ • Sobota [26.06.2010, 14:01:33] • [IP: 79.162.154.***]

A kiedyś nie mieli gazu i też żyli.

Gość • Sobota [26.06.2010, 13:47:48] • [IP: 93.94.188.***]

Gazoport jak najbardziej tak, Może jeszcze zabrionimy statkom wpływać to portow, a 2 sprawa Świnoujście nie jest żadnym kurortem, to tylko miasto uzdrowiskowe, gdzie wieczorem na promenadzie muzykę trzeba przyciszać, bo dziadkom przeszkadza. Ze Świnoujścia robi się pomału taka poczekalnia dla starców, życie tu umiera.

Gość • Sobota [26.06.2010, 13:47:33] • [IP: 78.88.84.***]

nOO KIEDY Wielcy tego Miasta zrozumieja, że Ta inwestycja ma też minusy ?? Niby Wszyscy sa przeciw (Przewodniczący i Tetery..-najleprze przykłady). .. ale na sesjach rączki podnoszą i popierają !!

Gość • Sobota [26.06.2010, 13:43:10] • [IP: 87.205.156.**]

ciemnogród jak zwykle hamuje postęp i spycha w stronę biedniutkiej Albanii i zbankrutowanej Grecji... tak jak powstrzymał budowę elektrowni atomowej w Żarnowcu... uzależniając nas od ruskich dostaw gazu...

Gość • Sobota [26.06.2010, 13:33:50] • [IP: 78.88.84.***]

Pani rzecznik !! jak z Panią można rozmawiać ?? Pani nigdy nie odpowiada na pytanie. .. czyta jakieś wyuczone formułki !! Wszyscy fachowcy i specjaliści są przez państwa dobrze opłaceni !! Powiedzą wszystko to za co Państwo zapłacicie np. nigdy w pobliżu swinoujścia nie rozmnazał się śledz albo gazowiec jest wspaniałą atrakcją turystyczną (hałdy wegla też)... TEREN PRZEMYSŁOWY !! MOŻE NAJPIERW ZRÓBCIE PAŃSTWO BEZPIECZNY DOJAZD DO TEGO TERENU !!

Gość • Sobota [26.06.2010, 13:23:13] • [IP: 78.88.84.***]

Może to to ruszy Radę Miasta (wybranców narodu ?) ... Warszowiacy nie dajcie się mamić obiecankami PLNG !!

moro • Sobota [26.06.2010, 13:19:48] • [IP: 93.94.185.***]

popieram!

Gość • Sobota [26.06.2010, 13:17:27] • [IP: 95.40.1.**]

STOP GAZOPORTOWI !! Odważnie postawcie następne krzyże. Strzał w 10 ! Dla LNG to jest strzał w kolano, już kuleją !

Gość • Sobota [26.06.2010, 13:09:48] • [IP: 80.245.182.***]

Każdy" Prawdziwy Polak" chce gazoportu a każdy normalny, świadomy i odpowiedzialny Polak chce eksploatacji krajowych złóż gazu łupkowego - największych w Europie.

Gość • Sobota [26.06.2010, 13:05:15] • [IP: 188.147.167.***]

[IP: 92.42.117.***] to sobie go zbuduj obok domu. i zaakceptuj, że ludzie nie chcą tego syfu na plaży.

Gość • Sobota [26.06.2010, 12:48:10] • [IP: 78.72.189.***]

debil

7-me Dziecko Baby Jagi • Sobota [26.06.2010, 12:17:24] • [IP: 79.162.183.***]

♰♰♰♰♰♰♰
840;♰♰♰♰♰♰♰
;♰♰♰♰♰♰♰&#
9840;♰♰♰♰♰♰Ϙ
0;♰♰♰♰♰♰♰&
#9840;♰♰♰♰♰♰b
40;♰♰♰♰♰♰♰
♰♰♰♰♰♰♰
840;♰♰♰♰♰♰♰
;♰♰♰♰♰♰♰&#
9840;♰♰♰♰♰♰Ϙ
0;♰♰♰♰♰♰♰&
#9840;♰♰♰♰♰♰b
40;♰♰♰♰♰♰♰
♰♰♰♰♰♰♰
840;♰♰♰♰♰♰♰
;♰♰♰♰♰♰♰&#
9840;♰♰♰♰♰♰Ϙ
0;♰♰♰♰♰♰♰&
#9840;♰♰♰♰♰♰b
40;♰♰♰♰♰♰♰
♰♰♰♰♰♰♰
840;♰♰♰♰♰♰♰
;♰♰♰♰♰♰♰&#
9840;♰♰♰♰♰♰Ϙ
0;♰♰♰♰♰♰♰&
#9840;♰♰♰♰♰♰b
40;♰♰♰♰♰♰♰
♰♰♰♰♰♰♰
840;♰♰♰♰♰♰♰
;♰♰♰♰♰♰♰&#
9840;♰♰♰♰♰♰Ϙ
0;♰♰♰♰♰♰♰&
#9840;♰♰♰♰♰♰b
40;♰♰♰♰♰♰♰
♰♰♰♰♰♰♰
840;♰♰♰♰♰♰♰
;♰♰♰♰♰♰♰&#
9840;♰♰♰♰♰♰Ϙ
0;♰♰♰♰♰♰♰&
#9840;♰♰♰♰♰♰b
40;♰♰♰♰♰♰♰
♰♰♰♰♰♰♰
840;♰♰♰♰♰♰♰
;♰♰♰♰♰♰♰&#
9840;♰♰♰♰♰♰Ϙ
0;♰♰♰♰♰♰♰&
#9840;

Gość • Sobota [26.06.2010, 12:16:13] • [IP: 92.42.117.***]

Jestem mieszkańcem tego miasta i chcę budowy gazoportu

Gość • Sobota [26.06.2010, 11:52:18] • [IP: 92.42.113.**]

A propos pracy dla mieszkańców Świnoujścia... Ukaze sie dla nas ogłoszenie:Czterech stróży zatrudnimy z terenu Swinoujscia

Gość • Sobota [26.06.2010, 11:49:48] • [IP: 86.46.44.***]

KRETYNI

Gość • Sobota [26.06.2010, 11:45:40] • [IP: 80.245.178.***]

Korzystając z prawa wyrażania swojej opinii (wpis z godz.10:41) skomentuję to w taki sposób: Pogratulować głupoty Polakowi-katolikowi. Czy to ma być nasz krajowy Katyń, czy my przestaniemy wreszcie cofać się w rozwoju?? Pamiętam jaka to była euforia jak się okazało że w Ś-ciu będzie budowany gazoport, jak to ludziska były zadowolone z nowo powstałych miejsc pracy. A co teraz mamy?? Jak to mówił Zulu Gula" Polska to bardzo dziwny kraj"

Gość • Sobota [26.06.2010, 11:45:23] • [IP: 92.42.113.**]

TERMINAL TURYSTYCZNIE ROZŁOZY NASZE MIASTO I KAŻDY O TYM MUSI WIEDZIEC.JEDNAK PRZEDSTAWICIELE LNG PATRZA TYLKO NA SWÓJ INTERES I NIE MA CO SIE DZIWIĆ.CO ZNACZY DLA NICH LOS KILKU TYSIĘCY LUDZI ZWIAZANYCH Z TURYSTYKĄ W NASZYM MIESCIE? NIC.PRZECIEZ KAZDY KIEDYŚ DOSTANIE DANINĘ Z R.U.P. i Z GŁODU NIE ZGINIE.A ONI DOSTANĄ KILKUDZIESIECIOTYSIĘCZNE PREMIE.BIZNES JEST BIZNES, A MY MILCZMY I SIE PRZYGLĄDAJMY

Gość • Sobota [26.06.2010, 11:28:12] • [IP: 188.221.185.***]

Czy wy nie widzicie ze mieszkancy nie chca tutaj tego smierdzacego gazoportu?

Gość • Sobota [26.06.2010, 11:23:00] • [IP: 88.156.234.***]

wiocha, średniowiecze, ciemnogród...

Gość super ktos • Sobota [26.06.2010, 11:22:39] • [IP: 92.42.114.***]

Alkajda dala o sobie znac !!

Gość • Sobota [26.06.2010, 11:00:44] • [IP: 87.206.192.***]

Moim zdaniem znak krzyża jest symbolem religijnym a nie happeningowym. Nie jestem katoliczką, ale szanuje wiarę innych ludzi - krzyże w szkołach mi nie przeszkadzają - ale" śmierć kurortu"? Może jeszcze kurort ostanie namaszczenie dostanie od księdza

Gość • Sobota [26.06.2010, 10:59:00] • [IP: 95.41.98.***]

PREZYDENT USA ROZLICZY BP ZA KATASTROFĘ W ZATOCE MEKSYKAŃSKIEJ.JAK JEST UBEZPIECZONE POLSKIE LNG NA WYPADEK KATASTROFY I KTO ICH ROZLICZY...?

Gość • Sobota [26.06.2010, 10:51:46] • [IP: 95.41.98.***]

DLA INFORMACJI RZECZNICZKI SINES TO 13 TYS MIESZKAŃCÓW NTURYŚCI JEŻDŻĄ DO PROWINCJI ALGAVRE LUB NA MADERĘ PROSZĘ SPRAWDZIC W BIURACH TURYSTYCZNYCH I TROCHĘ POJEŻDZIĆ PO ŚWIECIE.

Gość • Sobota [26.06.2010, 10:41:41] • [IP: 80.245.182.***]

Brawo! To wspaniałe, że nareszcie mieszkańcy potrafią wyrażać swoje zdanie i doceniają wolność. PRL się skończył panowie z Polskiego LNG. Mamy wolną Polskę i w wolnej Polsce każdy ma prawo wyrażania swojej opinii i zdania. Nawet takiej że ma gazoport głęboko w poważaniu. A do ludzi którzy są innego zdania - zastanówcie się przez moment ile zarabiają ludzie z Polskiego LNG i firmy dbające o wizerunek, żeby powtarzać Wam bez przerwy, że gazoport jest ekologiczny, niewybuchowy, niepalny i tworzący miliony miejsc pracy. Robią to tylko po to, żebyście właśnie to powtarzali swoim znajomym i rodzinie. Tak powstaje iluzja. Nawet baloniki z powietrzem wybuchają i robią dużo huku ;-)

Gość • Sobota [26.06.2010, 10:23:07] • [IP: 80.245.186.**]

226 prawda

Gość • Sobota [26.06.2010, 10:05:10] • [IP: 95.40.255.***]

RAPCIAK I SPÓŁKA CHCA ZAROBIC NA LNG ISPROWADZIĆ MIASTO UZDROWISKOWE DO SYFU JAKI PANUJE W PORTUGALI W SINES RAFINERIA RUROCIĄG ELEKTROWNIA TERMINAL LNG A GAZ KUPUJĄ W AFRYCE PÓŁNOCNEJ ICHCE ZNISZCZYĆ Z KOLESIAMI UZDROWISKO NIECH PANOWIE Z ABW ZAJMĄ SIĘ TYMI PANAMI A NIE PRZECIWNIKAMI GAZOPORTU.tO CHODZI O BEZPIECZEŃSTWO MIESZKAŃCÓW ŻYCIE I ZDROWIE.MAMY PRZYKŁAD Z KATASTROFĄ NA PLATFORMIE W ZATOCE MEKSYKAŃSKIEJ ZGINEŁO 18 OSÓB ILE UMRZE NA SKUTEK ZATRUCIA ŚRODOWISKA ZANIECZYSZCZONE PLAŻE ZNISZCZONA FLORA I FAUNA

Gość • Sobota [26.06.2010, 09:52:56] • [IP: 95.40.255.***]

Dla przeciwników gazobubla niżej w artykule jest informacja o kurorcie przemysłowym w Portugalii gdzie wyjeżdża wycieczka propagandowa LNG

Gość • Sobota [26.06.2010, 09:33:16] • [IP: 95.129.226.***]

wlasnie przez emerytow, Niemcow czyt.(ojro) w tym naszym miescie po 22 nie ma juz nic...życie umiera, w tych godzinach w Miedzyzdrojach jest wiecej ludzi na promce niz u nas w dzien..zenada.Zrobili dzielnice nadmorska dla wapniakow i helmutow.Terminal tez im zawadza bo juz dziadki beda sie bali przyjechac, niemiaszki tez i nie bedzie z kogo drzec kasy!

krytyk • Sobota [26.06.2010, 09:09:48] • [IP: 188.47.161.**]

popieram proponuje aby sie wszyscy przyłączyli to tego protestu bo z pięknego miasta będzie i plaży nic nie pozostanie tylko syf w powietrzu.

Gość • Sobota [26.06.2010, 09:00:18] • [IP: 80.245.186.**]

190 nie rozmawiaj z nimi to ciemna masa

TERMINAL STOP! • Sobota [26.06.2010, 08:58:10] • [IP: 92.42.118.**]

Do 8:40 - podaj jedne przykład- nie ma na świecie takie miasta, gdzie okobok UZDROWISKA I KURORTU funkcjonuje gazoport! A portuglaskie miastecko gdzie jedziecie to jedne z największych STRF PRZEMYSŁOWYCH w PORTUGALII!

Gość • Sobota [26.06.2010, 08:41:57] • [IP: 204.124.181.***]

UZNAM TEŻ JEST PRZECIW LNG! WARSZÓW JESTEŚMY Z WAMI!

Gość • Sobota [26.06.2010, 08:40:22] • [IP: 80.245.190.***]

Mozna to nazwac tylko glupota, jak sie nic nie chce robic to sie wymysla bzdury, lepiej poczytac jak w innych krajach jest i to funkcjonuje, jest kurort i LNG.

Gość • Sobota [26.06.2010, 08:36:26] • [IP: 66.197.237.***]

No to się w polskim lng teraz pewnie obsrali! Nawet komunikacie wysłali- tyle pracy, żeby wszytscy myśleli że Pan Rapciack taki dobry i kochany! A tu kilku wariatów - bez forsy sru... I cała Polska wie, że Świnoujście nie chce tego gazosyfu! Gratulacje dla pracownitych nocnych marków!

TERMINAL STOP • Sobota [26.06.2010, 08:34:34] • [IP: 204.124.181.***]

brawo brawo brawo -- jest cały czas szansa na powstrzymanie tego syfu ! brawo!

Gość • Sobota [26.06.2010, 08:33:35] • [IP: 74.118.192.***]

Bełtkotu rzeczniczki nie da się czytać.. że tez kobiecie nie wstyd tak kłamać! Oszuści z LNG- obiecaliście wiele a teraz wycofaliście się ze wszytskeigo ! Jesteście kłamczuchami i nikt WAM NIE WIERZY W NASZYM MIEŚCIE!

Gość • Sobota [26.06.2010, 08:30:16] • [IP: 92.42.118.**]

Świat idzie do przodu? o własnie! IDZIE DO PRZODU! I NA cały świecie ludzie wiedza, że tego co dała natura nie wolno niszczyć! I takie inwestycje należy lokalizować Panie Rafale w odpowiednich miejscach! PRECZ Z LNG! Czasy komuny i Giereka już się skończyły- a Wy o tym zapomnieliście!

Gość • Sobota [26.06.2010, 08:29:20] • [IP: 79.190.99.**]

Organizujecie wyjazd?? Dla kogo?? Robicie wycieczkę dla paru szych z miasta to wszystko

Nostradamus • Sobota [26.06.2010, 07:51:22] • [IP: 83.21.148.**]

Czy do tych ludzi zwolenników zmanipulowanych za kłamstwa i obietnice LNG nie dociera że to jest inwestycja która przyniesie tylko STRATY, dlaczego nie powiedzą jaka będzie CENA tego GAZU.Przecież to takie proste. Protestujący powinni się tego domagać. ..Czy inwestycja jest opłacalna i ma rację bytu EKONOMICZNEGO.To jedynie może wstrzymać budowę. ..Czy zdrowy rozsądek - czy zyski inwestorów za które zapłaci społeczeństwo (budowa nie przynosząca zysku)biednego kraju gdzie w środku Europy żyje w nędzy 20% społeczeństwa a emigracja młodych ludzi jest zatrważająca.To RODZI KACZYZM mistycyzm WIELEBNEGO Rydzyka.

Gość • Sobota [26.06.2010, 07:16:23] • [IP: 83.21.32.**]

..Naprawdę wstyd że mieszkam w takim kraju przecież świat idzie do przodu. Powinniśmy dziękować tym którzy zabiegali o powstanie LNG. Ale jak ktos ma emeryturkę to co go obchodzi los młodych Wstyd panowie. Miejsce krzyża kosciół to świętośc i nie do tego celu ma służyć.Aco do Warszowa to nie jestem mieszkanką Warszowa mieszkam w pobliżu lecz uwazam że wszystko zmieniło się tam na lepsze macie dobrych gospodarzy którzy dbają o to aby sie wam dobrze żyło i zabiegają o fundusze gdy wy siedzicie wygodnie w domciu radze zakasać rękawy i pomagać w tworzeniu czegos co przynosi korzyści a w niczym nie ujmuje wręcz odwrotnie.Co do kurortu na niczym nie stracimy bo kto ma do nas przyjechac itak to zrobi awy zadbajcie aby po waszych wczasowiczach zostawiac porzadek a nie widzieć tylko czubek wlasnego nosa.Pozdrawiam mieszkańców Warszowa życze dalszego postepu i rozwoju ja niestety niemam w swojej miejscowosci ludzi ktorzy by o nas dbali

Gość • Sobota [26.06.2010, 00:34:39] • [IP: 80.6.253.**]

Popieram!!

Gość • Sobota [26.06.2010, 00:00:09] • [IP: 83.21.161.**]

Mieszkańcy Świnoujścia pewnie przez to chcą zademonstrować, że nie chcą tej inwestycji u siebie, a LNG dalej że większość jest za, większość jest przeciw...

Gość • Piątek [25.06.2010, 23:42:58] • [IP: 93.94.186.**]

Tak. Zostawmy lasy i plaze. Zostawmy co jest czyli nic. Tak jest dobrze. Ani to kurort ani port. Takie ch.. wie co. Tak najlepiej

Gość • Piątek [25.06.2010, 23:39:01] • [IP: 92.42.112.***]

dziura dla starych ludzi

Gość • Piątek [25.06.2010, 23:03:32] • [IP: 88.156.235.***]

niedlugo wcale nie bedzei lasow i przyrody tylko same budynki i drogi

Gość • Piątek [25.06.2010, 22:57:07] • [IP: 93.94.188.***]

Kurort hahahha grajdol dla siwych glow

Gość • Piątek [25.06.2010, 22:23:40] • [IP: 83.21.73.***]

Interesujący pomysł, gratulacje

Gość • Piątek [25.06.2010, 22:11:54] • [IP: 217.97.193.**]

Powinni tą okolicę monitorować

Gość • Piątek [25.06.2010, 22:11:52] • [IP: 80.54.123.**]

Nie zdziwiłabym się, gdyby okazało się, że zrobił to ktoś ze Świnoujścia. Wybaczacie, ae nie dam tak mówić o Warszowie. Może faktycznie...nie jest tu rewelacyjnie, ale co się dziwić skoro większośc kasy idzie na Świnoujście..ale co z tego? Skoro idioci mieszkają tam tacy sami jak tu..jak nie gorsi. No i jest ich więcej... Poza tym.. jak zbudują gazoport, to nie będą raczej zatrudiać ludzi z Warszowa, czy Świnoujścia..chyba, że ktoś będzie miał odpowiednie wykształcenie..to powodzenia życzę.. I naprawdę ludzie ze super-Świnoujścia...zastanówcie się czasami, co tu piszecie, bo tymi komentarzami nie pokazujecie, że jesteście lepsi od ludzi z Warszowa..wręcz przeciwnie..

Gość • Piątek [25.06.2010, 21:50:03] • [IP: 93.94.184.***]

gratuluje pomysłowości i pracowitości !

Gość • Piątek [25.06.2010, 21:46:39] • [IP: 88.156.234.***]

prawda jest taka ze oni niszcza nasze mieasto i takie jest moje zdanie

Dębiec • Piątek [25.06.2010, 21:35:06] • [IP: 195.117.222.**]

"Ludzie co Was pop...ło Będzie praca dla mieszkanców Swinoujscia Nie lepiej siedziec na mamusi utrzymaniu??" na nogi na nogi bo na mózg już za późno. York poddaj się do betonowego społeczeństwa nie dotrzesz...oni chcą wylać wszędzie beton i zaorać lasy aby była betonowa dżungla którą kochają !!. Odnośnie instalacji orlenu...to czy one wychodzą w może ?? nie...to może znajdują się na plaży ?? nie... są ukryte choć częściowo w lesie a ten gazosyf będzie ze wsząd widoczny. Durnota ludzka nie zna granic...Skoro wszyscy są za gazosyfem to czemu jakoś nie znam kogoś kto jest za ?? zaraz pewnie ktoś powie że nikogo nie znam i kółko się zamyka. Prawda jest taka że żmurasowi lng zaproponowało pewnie dużo $ i dlatego to forsuje tak jak gerhard schroder dostał dużo $ za przeforsowanie gazociągu nordstream...ale to wyszło dopiero później. Świnoujście to czerwone miasto na mapie polski...naprawdę w wioskach ludzie są mądrzejsi niż w tym naszym" wielkim" ynteligentnym" mieście"

Gość • Piątek [25.06.2010, 21:26:48] • [IP: 87.96.15.***]

no jeśli chodzi o uczciwość i dobre intencje ludzi zamieszanych w tę inwestycje to na pewno jest skromnie mówiąc wątpliwa.chętnie bym dołączył do takiej akcji jak te krzyże.niech polska wie ze budują to wbrew woli mieszkańców.

Gość • Piątek [25.06.2010, 21:03:48] • [IP: 80.245.183.***]

zawsze wiedzialem ze warszow to gorsza polowka tego miasta ale teraz to tylko potwierdzilo

Gość • Piątek [25.06.2010, 20:45:02] • [IP: 95.41.152.***]

Ludzie co wy jecie, że tak bzdurnie piszecie. !

Gość • Piątek [25.06.2010, 20:37:17] • [IP: 88.156.234.**]

powaleni ekolodzy. jak budowac autostrade - to krzycza ptaszki, zabki. jak byla powodz i wysadzac trzeba bylo - to wszyscy japa zamknieta. niech spierdzielaja na bambusa - ekoidioci.

Gość • Piątek [25.06.2010, 20:34:16] • [IP: 80.245.189.***]

NIECH ZYJE LNG..utrzyma ta dziore...

Gość • Piątek [25.06.2010, 20:34:04] • [IP: 93.94.188.***]

obciach dla miasta, z tym widowiskiem kazdy pomysli ze swinoujscie mocherem wysłane ;/

Gość • Piątek [25.06.2010, 20:32:32] • [IP: 217.97.199.*]

Sam M... polozy sie krzyzem.

Gość • Piątek [25.06.2010, 20:22:32] • [IP: 93.94.186.***]

ale ten warszów to ciemnogród nie dostali basenu to ustawiają krzyże

Gość • Piątek [25.06.2010, 20:13:08] • [IP: 92.42.112.***]

głupi żart i profanacja krzyża

Gość • Piątek [25.06.2010, 20:06:48] • [IP: 80.245.189.***]

Bardzo dobry sposób na ukazanie tego co czuja ludzie z powodu budowy LNG - jak bardzo ucierpi na tym środowisko naturalne...

Gość • Piątek [25.06.2010, 19:53:24] • [IP: 83.21.78.***]

A skąd wzięli tyle drewna na krzyże i czy zdobyli je legalnie, bo inwestycja poniekąd droga, prawda ?

Gość • Piątek [25.06.2010, 19:24:24] • [IP: 95.129.226.**]

Szawle, na Litwie jest tzw Góra Krzyży.Jak do tej pory jedyna w świecie.Może tu będzie druga, ale pielgrzymek raczej nie oczekujcie.

Gość • Piątek [25.06.2010, 19:15:47] • [IP: 95.129.226.**]

Jak wybudują i będą dobrze płacili, to ci co to postawili pierwsi polecą sie zatrudnić.

Gość • Piątek [25.06.2010, 18:53:08] • [IP: 188.93.189.**]

Ludzie co Was pop...ło Będzie praca dla mieszkanców Swinoujscia Nie lepiej siedziec na mamusi utrzymaniu??

Gość • Piątek [25.06.2010, 18:49:34] • [IP: 93.94.184.***]

ja naliczyłem milion

Gość zielonylew • Piątek [25.06.2010, 18:25:06] • [IP: 80.245.188.***]

malo tego jak maciejewski sie dowie i zobaczy zawal pewny

Gość zielonylew • Piątek [25.06.2010, 18:21:49] • [IP: 80.245.188.***]

o matko niech tylko maciejewski sie dowie dopiero bedzie sie dzialo

Gość • Piątek [25.06.2010, 18:20:39] • [IP: 109.243.118.***]

miej Panie nas w swojej opiece..

Gość • Piątek [25.06.2010, 18:20:20] • [IP: 77.255.17.***]

co za dupki tu pisza chyba aby tylko pisac tylko komu nieprzeszkadzaja te cysterny cuchnace? moze byscie sie zajeli ale sory to niepolityczne

Gość • Piątek [25.06.2010, 18:14:42] • [IP: 83.21.79.**]

o bo jak one pierdziachna to bedziemy mieli nowe jezioro WARSZOWSKIE

Gość • Piątek [25.06.2010, 18:12:41] • [IP: 83.21.79.**]

A CO ZE ZBIORNIKAMI ORLENU KTÓRE SĄ PRAWIE W CENTRUM WARSZOWA DLACZEGO TAM NIE MA PIKIETY ?? -----PEWNO DLATEGO BO TAM NIE MA BUNKRÓW HI HI

Gość • Piątek [25.06.2010, 17:50:38] • [IP: 93.94.184.***]

''A mym oczom ukazał się las (krzyży) ''

Gość • Piątek [25.06.2010, 17:48:19] • [IP: 83.21.150.**]

popieram akcję tego kogoś, Bracha musi więcej czytać bo jest cienka jak...a zajmowane stanowisko nic nie daje oprócz sodówki i kaski...precz z LNG

Gość • Piątek [25.06.2010, 17:45:53] • [IP: 92.42.117.***]

wiecie że wydobycie gazu łupkowego skaża okoliczne ujęcia wody. to przez wodę z chemikaliami pompowaną do odwiertów aby powstały szczeliny w skałach. tak tak moi drodzy to jest dopiero bomba ekologiczna. można twierdzić że łupki są na innej głębokości ale kto nie wierzy niech sprawdzi sam. ja wam mówię że ludzie nie wiedzą co ich czeka przez wydobycie gazu z łupków.

Gość • Piątek [25.06.2010, 17:42:17] • [IP: 109.243.118.***]

Szkoda lasu, plaży i całego pieknego osiedla. Precz z ludźmi piechoty i LNG

Gość • Piątek [25.06.2010, 17:37:34] • [IP: 92.42.114.**]

Takie ważne prawobrzeże a nawet połączenia z Polską nie ma.

Gość • Piątek [25.06.2010, 17:35:23] • [IP: 64.191.54.***]

syf i smród precz z LNG

Gość • Piątek [25.06.2010, 17:35:09] • [IP: 80.245.186.***]

INTERES TO INTERES JEDNI ZAROBIĄ DRUDZY STRACĄ. ...JEDNYM SŁOWEM KTOŚ NA TYM SKORZYSTAĆ MUSI, A KTOŚ STRACIĆ, CZYLI KONIEC Z PRZEPIĘKNĄ POLSKĄ DZIKĄ PLAŻĄ, DOSTĘPEM DO FALOCHRONU.

Gość • Piątek [25.06.2010, 17:35:02] • [IP: 80.54.123.**]

przeciez obok tez jest las i plaża wiec o co wam ludzie chodzi? moze jeszcze z jaskin nie powinniscie wychodzic?

Gość • Piątek [25.06.2010, 17:32:26] • [IP: 95.129.226.***]

heh

Gość • Piątek [25.06.2010, 17:28:09] • [IP: 217.97.193.**]

rzeczny porcik jest w Szczecinie. Nie chcemy gazoportu, ale niestety nawet służby spec skierowano przeciwko protestującym, nie mamy szans... zniszczą nam miasto najpiękniejsze w Polsce w imię czegoś, co i tak nie będzie miało sensu

Nostradamus • Piątek [25.06.2010, 17:26:54] • [IP: 83.21.136.**]

Czemu gazoluby nie powiedzą jaka będzie cena tego gazu ? Wyzwiska i popieranie na ślepo to. ..kołtuństwo albo dziecinada. ..czemu się nie określą jaki zysk przyniesie ta inwestycja. ..Zatoka Perska to rejon stałych konfliktów gdzie ścierają się interesy USA, Izraela, Rosji, i Arabów (to rejon nie pewny)którzy bronią swoich surowców.Dlaczego Brytyjczycy siedzą w Gibraltarze bo to klucz na Śródziemne. dlaczego do Afganistanu pchali się Brytyjczycy, Rosjanie Amerykanie. .bo to klucz do Zatoki Perskiej tam Ropą i Gaz.Ktoś kiedyś napisał" nasza jest krew a wasza nafta". To drogi interes a koniec...

Gość • Piątek [25.06.2010, 17:12:44] • [IP: 80.245.182.***]

Do 188. Czyżby ci co protestują przeciwko budowie gazoportu i sprowadzaniu śladowych ilości gazu z Kataru byli wieśniakami, zaś ci którzy wobec faktu, że Polska ma zasoby gazu na 100 do 200 lat chcą wydać 10 mld zł na pomnik głupoty są Prawdziwymi Polakami? Nie dziwmy się, że jesteśmy pośmiewiskiem Europy.

Gość • Piątek [25.06.2010, 17:12:11] • [IP: 217.97.199.*]

Wyłapać ich i posadzić Przybić łatę pedofila i zamknąć z recydywą

Gość • Piątek [25.06.2010, 17:09:04] • [IP: 83.23.100.**]

hahaha super pomysl, gratuluje, powinni jeszcze przy drogach stawiac :)). a swoja droga sama nie wwypoczywalabym w takim miejscu... juz BP narozrabialo :D.

Gość • Piątek [25.06.2010, 17:04:41] • [IP: 80.54.123.**]

Proponuję zamiast opłaty uzdrowiskowej pobierać przesyłowo-gazową, oczywiście wyższą o 100%

Kopciuszek • Piątek [25.06.2010, 16:55:39] • [IP: 88.156.233.***]

Widzę dyskusja na wysokim poziomie..nic tu po mnie..6:))

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:53:20] • [IP: 93.94.185.***]

Ukarać za zaśmiecanie terenu budowy - sprawdzić, czy farba na patykach nie zawiera szkodliwych dla zdrowia substancji (pomińmy wpływ o.Rydzyka)

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:45:32] • [IP: 93.94.188.***]

co za glupota! ludzie ktorzy to zrobili sa niesamowicie ciemni i niedoinformowani! ciemnota i wies!

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:40:41] • [IP: 217.97.199.*]

proponuje w odwecie zrobc kukłe swinoujskiego zascianku-patrz joork i spalmy a potem wrzucmy do rzeki jutro na dniach morza ktos za??

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:36:42] • [IP: 80.245.186.***]

nie no trochę przesadziliście nie kilkaset moze zaledwie setka ale nie kilkaset...

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:33:30] • [IP: 217.97.199.*]

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:30] • [IP: 217.97.199.*] tylko naucz sie jeszcze szybko pisac:) okeyyyyyyy

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:30:41] • [IP: 217.97.199.*]

199.nie nie dal komor gazowych wolę być papruykarzem niż martwa..wstyd mi że mam taki sam IP

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:26:18] • [IP: 217.97.199.*]

yoork ty masz schizofrenie paranoidalna wiesz o tym??

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:24:49] • [IP: 217.97.199.*]

ludzie mowiacy nie gazoportowi to grupka zascianku kierowanych przez kikku nie zadowolonych paprykarzy ktorzy boja sie marginelizacji swojego rzecznego porciku:)

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:22:14] • [IP: 92.42.117.***]

właśnie rusz głową

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:19:59] • [IP: 80.245.178.**]

Zatkało mnie, gratuluję tajemniczym wykonawcom i bardzo ciekawa jestem kto za tym stoi?;)

Yoork • Piątek [25.06.2010, 16:19:21] • [IP: 80.54.123.**]

Lewobrzeże wciąż uważa, że ludzie na prawobrzeżu to element, który nie wie co pisze, że nieuki i małpy w buszu. Jak do tej pory to z lewobrzeża dostaliśmy ten element. Ot podrzucono nam bez pytania. W dobie dostępu do Internetu, do fachowej literatury doskonale orientujemy się czym może być gazoport. Nikt na całym pięknym świecie nie może dać stu procentowej gwarancji bezpieczeństwa. W świecie dochodziło już do takich tragedii. Wystarczy pogrzebać w internecie. Zastanówcie się dlaczego nie dopuszczono do budowy gazoportu i to dużo dalej od ludzkich siedzib na amerykańskim wybrzeżu? Dlaczego świat nauki, aktorzy i zwykli zjadacze chleba nie dopuścili do budowy? Czy ci wszyscy protestujący to zwykli bezmózgowcy? Czynili akcję protestacyjną tylko dla przekory? A może napiszecie, że to moherowe berety nie chciały gazoportu? NIE, nie uda się wam zwolennikom przekonać w postaci słownych epitetów. Zastanówcie się dlaczego w Ameryce zwyciężyła logika, rozum i odstąpiono od budowy? Ruszyć głową

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:15:48] • [IP: 217.97.199.*]

A może zabić dechami, słomą pokryć dachy i udawać skansen?Czyście całkiem podurnieli?Skandal!!Wstyd mi za tych" heepeningowców".

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:12:56] • [IP: 92.42.118.***]

... Było sobie uzdrowisko...

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:11:48] • [IP: 83.109.78.***]

Pani rzecznik jest taka wyszczekana bo cała ta historia jej osobiście nie dotyczy.Ciekawe co by zrobiła gdyby przeprowadzić ją pod przymusem np. do Czarnobyla lub wybudować jej pod nosem taką elektrownię atomową, gazoport lub" Police2"?Dla pani wiadomości-drugiego śląska w Polsce nam nie potrzeba, jedna katastrofa ekologiczna na skalę światową wystarczy.No ale do tego trzeba dorosnąć i zmądrzeć, czego Pani szczerze życzę.

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:11:09] • [IP: 95.40.221.**]

A ja nie wierze w sondaże mówiące, że większość mieszkańców Świnoujścia cieszy sie z gazoportu - to kłamstwo na dużą skale i tyle.

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:09:50] • [IP: 92.42.114.**]

Duże pieniądze 0 zysków-taki biznes zabłockiego.Może tak postawić trochę wiatraków nad zalewem czy koło Lubinia, zrobić dojazdy do atrakcji turystycznych i wedkowania a za pieniądze kupic gaz i bedzie biznes.

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:08:13] • [IP: 95.40.2.***]

Bardzo trafiona inicjatywa, szacunek dla wykonawcy. Takie protesty na świecie też mają miejsce. pozdro

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:06:25] • [IP: 92.42.114.**]

Jestem za falochronem z którego będę mógł połowić-nic więcej.

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:05:56] • [IP: 83.21.136.**]

Mieszkańcy Świnoujścia to mają w sprawie GAZOBUBLA EKONOMICZNEGO tyle do gadania, , , co żyd podczas okupacji. Decyzja zapadła w kręgach PIS a PO przeciwko temu nie protestowało. ...koszty koszty będzie pokrywać społeczeństwo przez podwyżki energii a mieszkańcy przebywaniem w strefie zagrożenia i stratach na turystyce

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:05:49] • [IP: 80.54.123.**]

DEBILIZM SIĘ SZEŻY W POLSCE !!

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:04:37] • [IP: 88.156.234.***]

Wspaniale pomyślane!Zrezygnujmy z gazoportu! Posadzmy tam las tak jak było kiedyś! Zaorajmy Warszów! Tam też posadzmy las-jak było kiedyś. Normalnych ludzi do Wolina a pozostałych na drugą stronę Dziwny bez prawa wstępu do cywilizacji! Może im się otworzą wtedy oczy i będą choć trochę logicznie myśleć.

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:01:41] • [IP: 80.54.123.**]

15:47] • [IP: 80.54.123.**] no, taki sondaż o którym mówisz jest na maxa reprezentatywny... :D buahaha :D Nie da się wmówić że większość nie chce budowy bo jest inaczej - wielu mieszkańców, lokalnych przedsiębiorców naprawdę skorzysta na tej inwestycji, a to w czasie kryzysu bardzo cieszy.

Gość • Piątek [25.06.2010, 16:01:05] • [IP: 83.21.132.**]

Dziwię się tym, którym podoba się widok wielkich bek z gazem na tle pięknego krajobrazu. Ludzie, czy Wy wiecie jak będzie wyglądał gazoport??

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:59:41] • [IP: 92.42.117.***]

żeby się na życie czasem nie targneli jak są tak zdesperowani hehe

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:58:15] • [IP: 83.21.142.**]

zdecydowanie NIE GAZOPORTOWI!!Pani Justyno to nie grupka lecz kilka tysiecy mieszkańców jest przeciw tej budowie, wynika to z sondażty Millbrown, a czy ta firma też robiła sondaże dot. wyborów prezydenckich, proszę mi przypomnieć, Pan Napieralski też miał wskaźniki kilkuprocentowe a jak się skończyło wszyscy wiemy, nie znam już zwolenników budowy gazoportu, a Ci co widać są przeciw tej inwestycji są coraz bardziej zdesperowani...

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:57:30] • [IP: 217.97.199.*]

gazoport to masakra dla rozwoju turystyki w calym regionie - BZDURA!!

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:56:33] • [IP: 80.245.182.**]

gazoport to masakra dla rozwoju turystyki w calym regionie

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:56:21] • [IP: 66.45.237.***]

lng nabija posty ? BZDURA ! to my mieszkańcy tego miasta, większość nas jest za budową gazoportu. przyjmijcie to do wiadomości że jesteście drodzy przeciwnicy w mniejszości i stąd większość komentarzy na tak.

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:54:58] • [IP: 217.97.199.*]

GAZOPORT TAK CIEMNOGRÓD NIE

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:52:52] • [IP: 217.97.199.*]

Glupota niema granic postawili kilka dziesiat klepek zbitych w poprzek

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:52:24] • [IP: 193.200.150.***]

przeciwnikom brakuje argumentów i posuwają się do inwektyw.

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:51:47] • [IP: 204.124.181.***]

NIE NIE NIE--TAK JAK ZRESZTA WIEKSZOSC NASZEGO MIASTA!

GAZOPORT • Piątek [25.06.2010, 15:50:41] • [IP: 95.129.224.***]

jestem za i chu..bardzo dobrze niech budują.LUDZIE NIECH TA POLSKA SIĘ ROZWIJA-ZROZUMCIE!!takich miejsc, fabryk na świecie jest miliny, dlaczego mamy się cofać!!:i tak 100 lat do tyłu JESTEŚMY KURW...ZROZUMCIE wielkie Pozdroo

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:50:38] • [IP: 80.62.25.***]

tylko nieduczone elementy wedukowani przed tv popierają ten gazosyf!

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:50:30] • [IP: 92.42.117.***]

zasada" co nie po mojej myśli to musi być zmanipulowane" haha

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:50:14] • [IP: 217.97.199.*]

Yoork • Piątek [25.06.2010, 15:47] • [IP: 80.54.123.**] potrzebujesz lekarza pani na Fredry przyjmuje interesantów.

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:49:08] • [IP: 188.147.171.***]

:))))))))))))))))))))))ale jazda.. klamczuszki z lng szybko zareaagowaly :))

Yoork • Piątek [25.06.2010, 15:47:26] • [IP: 80.54.123.**]

Dobrze, że w tym mieście są jeszcze ludzie z głową co jej pustej nie noszą. Zwolennicy gazoportu nic na jego temat nie wiedzą i piszą bzdury. W śród tych zwolenników są sami zainteresowani czyli LNG, którzy tylko nabijają posty. Nie rozumiem jak niektórzy mieszkańcy Świnoujścia dali się tak podejść i uwierzyli w to co LNG mówi? Dlaczego nie mówią o spec ustawie, którą wdrożyło PO, aby zlikwidować wszelkie wymogi co do tej inwestycji. W imieniu prawa stawiają syf i jeszcze beszczelnie mówią, ze opierają się o normy lecz nie mówią, że te normy przed spec ustawą były całkiem inne i nie dopuszczały budowy w takiej odległości od ludzkich siedzib. Szkoda, że ci co optują za budową tego wszystkiego nie wiedzą! Sprostuję także sondaż. Wedle Towarzystwa na Rzecz Rozwoju Prawobrzeża przeciwników budowy było 82%. Egzemplarz sondażu do wypełnienia był opublikowany w miejscowej gazecie. Wynik bez manipulacji to 82% PRZECIWNIKÓW budowy!

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:45:47] • [IP: 217.97.199.*]

Dębiec to wes ze soba Yoork, a i jedzcie do żarnowca

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:44:33] • [IP: 92.42.117.***]

wąskie horyzonty wychodzą z niektórych - gazoport TAK !

Dębiec • Piątek [25.06.2010, 15:43:08] • [IP: 195.117.222.**]

Ci co są za tą inwestycją są po prostu durni bo nie wiem na co liczą...że po wybudowaniu tego gazosyfu będzie tańszy gaz ?? a może że jakaś osoba dostanie tam zatrudnienie ?? owszem jako sprzątaczki 2 osoby a reszta przyjedzie z wawy i szczecina. A może zwolennicy liczą na super widoki na plaży ??...a może chodzi o ofset czyli inwestycje w zamian za wybudowanie tego ?? mowa była o wielu inwestycjach na początku teraz LNG chce wszystko wykupić paroma komputerami do szkoły...śmiech na sali. I oby była jasność nie jestem mieszkańcem prawobrzeża. Miasto zamiast rozbudować tam infrastrukturę hotelową po 2 stronie która ma wielką przyszłość bo przynajmniej tymi zasr... promami turyści nie muszą się przejmować to ci stawiają gazosyf i przekreślają turystyczną przyszłość tego miejsca, bo nikt nigdy nie postawi hotelu z widokiem na gazosyf.

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:38:27] • [IP: 66.45.237.***]

Polecam: Big Cyc - Warto Rozmawiać

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:36:59] • [IP: 217.97.199.*]

Yoork • Piątek [25.06.2010, 15:33] • [IP: 80.54.123.**] takich jak ty powinno sie podawac za przyklad dzieciom ktore nie chce sie uczyc:)

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:35:49] • [IP: 193.200.150.***]

Ciekawe ilu przeciwników gazoportu głosuje na PiS który im ten gazoport załatwił, to dopiero ciemnogród hehe a referendum tylko ogólnokrajowe - ile można powtarzać, to sprawa ogólnokrajowa i zapomnijcie o referendum bo w ogólnokrajowym przegracie 99 do 1

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:34:20] • [IP: 195.117.222.*]

DO p. JUSTYNY BRACHA- RYTKOWSKA- SZANOWNA PANI. ...mówi pani grupka ludzi - zrobmy referendum- i jesli sie okaze - faktycznie jest to grupka- to szanujac zasady demokracji- nalezy budowac i to szybko

Yoork • Piątek [25.06.2010, 15:33:18] • [IP: 80.54.123.**]

Pani Justyna Bracha-Rutkowska, kto zarobi na gazoporcie? My wiemy. Nie Polska ale ci co tą budowę za wszelką cenę chcą postawić. Szary obywatel wyłoży na gaz wiecej pieniędzy. A co z umową gazu od Rosji. Kto im zapłaci za zerwanie umowy. Przecież rosyjski gaz i katarski oraz z łupków to morze gazu. Po co nam to zwłaszcza, że obywatel co miesiąc zapłaci o 30% więcej za dostawę gazu? Więc wiadomo kto na tej inwestycji zarobi... ci co ją zaprojektowali i co ją budują czyli nadzorcy wiec LNG. My zaś prosty ludek żyjący tutaj nie siedzimy na drzewach i doskonale wiemy co nam fundujecie. My bronimy swojej przestrzeni życiowej i bezpieczeństwa, wy własnej kasy!

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:32:53] • [IP: 217.97.199.*]

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:30] PALIMYYYYYYYYYY karnister bierzesz?? po drodze skoczymy na stacje benzynowa :)

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:32:26] • [IP: 92.42.117.***]

"Ponad 72% mieszkańców Świnoujścia popiera budowę gazoportu w ich mieście (46% „zdecydowanie za” i 26% „raczej za”) a 24% jest tej inwestycji przeciwnych (11% „zdecydowanie przeciw” i 13% „raczej przeciw”). Bardziej sceptyczni niż ogół świnoujścian są mieszkańcy Warszowa – dzielnicy, w której Gazoport ma być zlokalizowany. Ale i wśród nich połowa, a dokładnie 51% popiera tę inwestycję (39% „zdecydowanie” i 12% „raczej). Przeciwnych jest 43% (27% „zdecydowanie” i 16% „raczej”) mieszkańców Warszowa."

GośćDo gościa z 15.13 • Piątek [25.06.2010, 15:31:50] • [IP: 88.156.233.***]

Noo..nie mam co robić tylko bujać się z krzyżem w ramach protestu:)Ciemnogród proszę Państwa...Ciemnogród.Amen!

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:31:35] • [IP: 80.54.123.***]

do Yoork, ciekawe kto wam robił te sondarze, że 82 % mieszkańców jest przeciw budowiem, osobiście nie znam takich osób i nie wydaje mi się żeby ich było więcej niż 10%

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:30:35] • [IP: 195.117.222.*]

palimy krzyze ;D kto idzie?

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:29:28] • [IP: 217.97.199.*]

Yoork proponuje przeprowadzke w okolice żarnowca:)

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:29:21] • [IP: 92.42.117.***]

całkowicie popieram stanowisko PLNG

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:28:20] • [IP: 92.42.116.***]

Gazoport jest OK !

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:27:47] • [IP: 80.245.188.**]

To dziura nie kurort!!

Yoork • Piątek [25.06.2010, 15:26:38] • [IP: 80.54.123.**]

Justyna Bracha-Rutkowska Rzecznik prasowy Polskie LNG S.A. To co Pani napisała w odpowiedzi na art." Tajemniczy las krzyży na budowie LNG", jest zwyczajną gazetową maipulacją. W dodatku nie pokrywa się z prawdą gdzyż do tej pory nie podaliści ludzim wymogów do do odległości takiej inwestycji od zabudowań ludzkich. Towarzystwo powstałe aby bronić prawobrzeża zawsze było gotowe do rozmów ale wasze odpowiedzi były pokrętne i nie ukazywały prawdy. Niezależnie co napiszecie my, a MY jesteśmy większością tego miasta czyli 82% jest przeciwko gazoportowi. Bardzo dobrze wiemy co nam fundujecie tylko nie wiemy kto sie na tym chce dorobić bo napewno nie szary obywatel, który kupuje co miesiąc gaz bo ten gaz przez tą inwestycję będzie ok. 30% droższy. I znów ślizgacie się po plecach Narodu. Mamy gaz z łupków i nie ma potrzeby budować takie świństwo, które kosztuje, nie daje nam żadnego bezpieczeństwa gazowego bo aby ten gaz przewozić nie mamy statków, wynajęcie to koszt niewyobrażalny. Własne.. 5lat budowy.Paranoja

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:26:07] • [IP: 217.97.199.*]

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:22] • [IP: 195.117.222.*] dobry pomysł a kto jest za bierze karnister z beznzynka by te krzyże zjarac:)

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:24:44] • [IP: 80.54.123.***]

Polacy zawsze lubią protestować, nieważne przeciwko czemu byle protestować, pewnie gdyby gazoport miałby powstać w innym miejscu mieszkańcy (pewnie ci sami co protestują przeciwko) protestowaliby dlaczego nie powstaje w Świnoujściu. Zabawne są komentarze w stylu" walczcie ludzie o wstrzymanie budowy tego świństwa, dla zdrowia i bezpieczenstwa nas wszystkich" - ciekawe na jakiej kuchence ugotował dziś obiad autor tego zdania?

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:22:13] • [IP: 195.117.222.*]

WŁASNIE- TO CHYBA JEST SYGNAŁ DLA STOWARZYSZENIA- ZROBCIE KAMPANIE MEDIALNA- USTALCIE STOSOWNY TERMIN I NIECH W TYM DNIU - ODBEDZIE SIE SWOISTE REFERENDUM KRZYZY- kazdy kto jest przeciw przynosi SWÓJ KRZYZ - i w milczeniu stawia jako swoisty wyraz dezaprobaty

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:21:29] • [IP: 92.42.117.***]

każdy mieszkaniec Świnoujścia ? ale 72% jest za budową gazoportu

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:14:25] • [IP: 217.97.199.*]

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:06] • [IP: 83.21.134.***] ja nie czytałem ja widziałem na wlasne oczy, widocznie nie te świerszczyki czytałes co potrzeba kolego:)

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:13:20] • [IP: 80.54.123.**]

Gdyby tak każdy mieszkaniec Świnoujścia wziął w rękę krzyż i poszedł pikietować inwestycję to może odbiłoby się to echem w kraju i coś by z tego dobrego wynikło. Pisać to za mało... trzeba działać !

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:13:01] • [IP: 92.42.117.***]

– Proszę: „Kiedy wjechali na wyniosłość drogi, oczom ich ukazał się las”. – Przewróć stronę. – O, ku**a... – Czytaj! – „... oczom ich ukazał się las... krzyży”.

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:11:25] • [IP: 95.129.228.***]

Fajna forma protestu, walczcie ludzie o wstrzymanie budowy tego świństwa, dla zdrowia i bezpieczenstwa nas wszystkich.

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:10:01] • [IP: 92.42.118.***]

obyśmy nie zdechli od tego lng to bedzie dobrze...

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:08:45] • [IP: 95.129.226.**]

a moze z tego ze bedziecie jezdzic do szczecina 2, 5 godziny?:D bo te ciezarowki maja ograniczenie do 70 km/h:D wiec fajnie bedzie wyprzedzac takie ciezarowki np w lato:D

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:07:54] • [IP: 95.129.224.***]

ryfczyn napisalbys ze Ci sie to nie podoba zamiast pisac obiektywne artykuły.

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:07:49] • [IP: 74.118.192.***]

budowa terminalu lng to najwiekszy skandal jaki sobie można wyobrazić!

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:07:04] • [IP: 95.129.226.**]

nie wiem jakie wy korzysci wyciagacie z tego gazoportu? ani gaz nie bedzie tanszy ani pracy tam dla ludzi? co jest w tym dobrego?:> moze cieszycie sie ze spadku cen mieszkan?

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:06:44] • [IP: 88.156.233.***]

Osz jak ja kocham to miasto...:))

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:06:00] • [IP: 83.21.134.***]

nie ma terminalu nigdzie w kurorcie, BĘDZIEMY PIERWSI GDZIE LNG JEST W TYPOWYM KURORCIE, ty obeznany we wszystkim człowieku, poczytaj a potem pisz o terminalach okey, pozdrawiam

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:03:58] • [IP: 217.97.199.*]

na całym swiecie terminale sa w kurortach a grobem nie jest gazoport tylko ten ciemnogród ze swinoujscia CIEMNOGRODOWI STANOWCZE NIE!!

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:03:15] • [IP: 83.21.134.***]

i baranie wyłącz komputer bye bye z poniższego wpisu

Gość • Piątek [25.06.2010, 15:02:14] • [IP: 88.156.234.***]

Niech się wypchają, ci ekolodzy!! Ludzie nie wiece co to znaczy dla naszego miasta !! więcej prac miasto będzie znane w Europie nie muszę wymieniać ale dużo tego jest ;). Terminal i tak powstanie hehe szkoda mi protestujących ;) to i tak gówno da te wasze protesty. Jak chcecie se połazić to na wyspę Uznam tam macie park premonadę a na Warszowie syf ;) tyle mam do powiedzenia.

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:57:49] • [IP: 83.21.134.***]

pewnie ekolodzy wkraczają do akcji..i bardzo dobrze

Obserwator • Piątek [25.06.2010, 14:57:07] • [IP: 95.40.52.***]

Świnoujście jest uzdrowiskiem a budowa LNG to skandal Unia wstrzymuje dotacje bo węszy przekręt Nie dla LNG a Rabciak chce przekupić 50 obywateli wycieczką do Portugalii za pieniądze podatników

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:55:36] • [IP: 188.147.171.***]

cóż za wyżyny intelektualne prezentują tzw. zwolennicy gazoportu. ich skomplikowane przemyślenia ograniczają się do" gazoport TAK" i" s...ać oszołomy".

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:54:38] • [IP: 95.129.224.**]

ile desek zmarnowano

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:53:39] • [IP: 93.94.184.***]

Machina ruszyła.

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:51:26] • [IP: 92.42.117.***]

Gazoport TAK !

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:50:39] • [IP: 83.21.134.***]

ktoś chciał wyraźic protest to to zrobił, podobnie jak Rospuda, mamy w końcu demokrację w Polsce

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:47:10] • [IP: 77.45.63.***]

Ten Gazoport to grób dla Świnoujścia. Co to za władza że sprowadza tą bąbę ekologiczną. Komuchy.

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:41:32] • [IP: 80.54.123.**]

świry jakieś... powinni ich wyłapać bo przez takich to strach po ulicach chodzić ! gdzie była policja i straz miejska ?

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:41:18] • [IP: 74.118.192.***]

krzyz kosztyje? przeciez to odpad jakis.. kosztuje pracy pewnie duzo i tyle. co do profanacji- wiekszej głupoty nie słyszałam

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:37:06] • [IP: 64.191.54.***]

piekna akcja popieram!!

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:36:19] • [IP: 88.156.233.***]

Zastanawiam się: ile kosztuje 1 krzyż, ile jest tu krzyży? Oraz kto to finansuje? Myślę też, że to profanacja symbolu religijnego.

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:35:01] • [IP: 87.96.86.***]

o lol

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:30:56] • [IP: 83.21.134.***]

Rapciak i Ci wszyscy co chcą tej inwestycji w Świnoujściu, NIE CHCĘ być ofiarą ewentualnej eksplozji gazoportu, proszę o Was o to, przenieście to do Gdańska, tam przyjamnniej ludzie mieszkają min 6 km od zbiorników i w razie czego nikomu się nic nie stanie... a Wy nas narażacie nataką straszną śmierć jeżeli by doszło do wybuchu lub innego wypadku...pytam za to...

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:30:04] • [IP: 93.94.190.***]

A teraz niech się tam powieszą i będzie spokój. Ten Gazoport to szansa dla rozwoju miasta.

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:27:52] • [IP: 80.245.191.***]

brawo !

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:26:13] • [IP: 83.21.136.**]

w tym kraju nawet plaze potrafia czlowiekowi zabrac zniszczyc wazne ze ludzie typu P Rapciak, Zmurkiewicz i inne" pontony" mieli wiecej w kieszeni. .. podziekujmy to dzialczom PISu to ich projekt...

Yoork • Piątek [25.06.2010, 14:25:41] • [IP: 80.54.123.**]

Do: Gość_Niedzielny • Piątek [25.06.2010, 14:04] • [IP: 93.94.184.***], który uważa, że obrażono jego uczucia religijne. Zapytuję więc dlaczego nie obraził się na budowę gazoportu bo to ona jest przyszłym sprawcą nieszczęść gdyż zagraża wszystkim mieszkańcom Świnoujścia!!?? Powinien zdawać sobie sprawę, że w razie katastrofy zabraknie miejsca na cmentarzu w Świnoujściu aby pochować ofiary. Gościu, uczucia religijne z powodu krzyży jak najbardziej miej bo to one pokazują przyszłe męczeństwo mieszkańców tego rejonu. Nad nami i sobą raczej zapłacz, a nie imaginuj sobie obrazę, bo to zakrawa na śmieszność. Z poważaniem ofiara gazoportu... Yoork

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:25:39] • [IP: 83.21.134.***]

popieram akcję protestacyjną, dobra robota, gazoport potrzebny ale w Gdańsku

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:24:32] • [IP: 188.33.140.**]

wielkie brawa dla tych co walczą o nasze miasto

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:24:09] • [IP: 83.14.209.**]

akcja bardzo ladna a gazoport to genialna inwestcja wy buraki co nie chcecie togo i uwazacie swinoujscie za najpiekniejszy kurort to jedzie do miedzzdrojow rewala

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:23:32] • [IP: 83.21.134.***]

kto o niego walczył, to było socjotechnika i ludzi zmanipulowano zamiast mówić całą prawdę, nikt nie umie zapewnić że gazoport nie będzie narażony na atak terrorystyczny, jakie są strefy przy ewentualnej eksplozji, która jak wiadomo jest możliwa...gdzie LNG dało odpowiedzi na takie pytania...pytam gdzie

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:20:12] • [IP: 217.97.199.**]

jak do Gdanska?? walczyliście o niego więc go macie...

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:19:35] • [IP: 83.21.134.***]

brawo dla tych ludzi co mówią gazoportowi NIE zdecydowanie NIE!!PLNG musi uszanować wolę ludu który nie chce tego u siebie, 700m od domów, zabranej plaży, poczucia strachu, hałasu, niedogodnosci przez 4 lata budowy, czy Pan Rapciak potrafi to zrozumieć i przestać gadać w kółko to samo, SINES TO NIE KURORT, Świnoujście jest bałtyckim kurortem

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:19:12] • [IP: 212.39.177.**]

popieram inicjatywe. ale chyba nieco spozniona... szkoda mi tej dzielnicy nikt o nich nigdy nie dbal a do tego zabrali im to co mieli od naturu plaze, las a dadza w zamian gazport - wspolczoje... im i sasiednim dzielnicom jakprzytor / lunowo szkoda was wszystkich -pobudowaliscie piekne domy ale takiego scenariusza i sasiedztwa gazportu nie przewidzieliscie... to pewnie jedna z przyczyn drastycznie spadajacych cen dzialek, ogromu ofert ale niestety braku chetnych no bo i kto sobie oaze spokoju kolo gazportu dla swojej rodziny zafunduje - napewno nie ja...

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:19:09] • [IP: 83.21.136.**]

PS (IP 83.21.136.**).. ~ 60 tyś $ to cena na dobę za czarter gazowca średniej klasy.Czas podróży to ~ 22 dni z Zatoki Perskiej.

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:19:03] • [IP: 217.97.199.**]

najpiekniejszego miasta?? ta dziura mnie przeraza koniecznie musze sie stąd wyprowaczic. ...

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:17:39] • [IP: 188.147.171.***]

przyłączam się do gratulacji za akcje. gazoport powinni przenieść do Gdańska a nie budować bomby u nas.

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:15:46] • [IP: 80.245.188.***]

Tak się zastanawiam czy była jakaś inwestycja w Świnoujściu gdzie ktoś nie protestował? Bo ja sobie nie przypominam... :)

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:12:14] • [IP: 83.21.128.***]

w mieście podobno zbierają podpisy przeciw gazoportowi...oby było ich 40 tysięcy tylu ilu mieszkańców miasta-kurortu jednego z najładniejszych nad Bałtykiem

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:11:27] • [IP: 83.21.132.**]

Świetny pomysł! Brawo!!Płakać się chce, kiedy sobie pomyślę, jak będzie wyglądać ta plaża w przyszłości!!

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:10:21] • [IP: 83.21.42.**]

Fantastyczny pomysł.W pełni popieram.

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:06:09] • [IP: 80.245.186.**]

swiry

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:06:03] • [IP: 217.97.193.***]

Dobre, dobre, podoba mi się! Też jestem przeciw budowie gazoportu.

Gość_Niedzielny • Piątek [25.06.2010, 14:04:19] • [IP: 93.94.184.***]

Obraza moich uczuć religijnych !! sprawcy powini dostać za to mandat oraz za brak pozwolenia na zagospodarowanie terenu!! skandal!!1111

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:03:40] • [IP: 83.21.136.**]

Zniszczenie środowiska i degradacja kurortu to jedno. ..A cena tego gazu sprowadzanego z 1/4 świata w stanie skroplonym gdzie czarter gazowca ~ 60 tys $ + koszty operacji na sprowadzanym gazie skroplenie i ponownie doprowadzenie do stanu gazowego.Budowa instalacji - zbiorników kriogenicznych - wymienników ciepła -falochronu stary z powodu pogłębiania budowany za Wilusia nie przystosowany do zanurzenia gazowców To KOSZTY. ...Ile będzie kosztował SPROWADZANY GAZ...Ekonomi nikt nie przeskoczy kiedy GAZOPORT się zamortyzuje. ..Dlatego Nazwa GAZOBUBEL EKONOMICZNY. Kto będzie kupował ten drogi Gaz to grozi bankructwo. WIĘC JAKA CENA TEGO GAZU...To proste pytanie. ..Proszę odpowiedzcie społeczeństwo czeka. ..

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:00:53] • [IP: 217.97.199.*]

dajcie namiar kiedy blokada!!tak trzymac!!

Gość • Piątek [25.06.2010, 14:00:35] • [IP: 188.33.140.**]

+++ szkoda naszego miasta

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:59:48] • [IP: 83.21.128.***]

Ci którzy to stawiali, zapewne mieli na myśli co by się stało gdyby doszło do awarii ze np wybuchem, decydenci powinni przemyśleć raz jeszcze decyzję o lokalizacji terminalu LNG w Świnoujściu, bo to w końcu kurort a nie zagłębie przemysłowe...

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:57:55] • [IP: 217.97.199.*]

brawo świetny pomysł ja przyniosę też chcociaz jestem niepełnosprawna..brawo, brawo, brawo..tak trzeba walczyć z komorami gazowymi, won z najpiekniejszego miasta uzdrowiskowego !!

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:56:18] • [IP: 80.245.180.***]

To już trzeba być debilem do potęgi entej żeby symbole religijne używać do protestu. Ciekawe co na to księża? A może za zgodą któregoś z nich?

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:53:00] • [IP: 79.175.194.***]

brawo dla Jerzego P...

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:52:56] • [IP: 93.94.184.***]

''Możesz mi powiedzieć na h... mi las ?''

Gdańszczanin • Piątek [25.06.2010, 13:51:26] • [IP: 83.21.128.***]

słyszałem też o jakiejś Grupie Antyterminalowej, która nie dopuści do budowy terminalu LNG w Świnoujściu, ciekawe jak zachowa się Gdańsk w tym przypadku, jak chcieli tej inwestycji to niech ją teraz biorą do siebie

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:49:28] • [IP: 92.42.118.**]

Mają nie stawiać tego je***nego LNG

Mieszkaniec • Piątek [25.06.2010, 13:47:50] • [IP: 83.21.128.***]

Brawo wyp.. Polskie LNG ze Świnoujścia, budują" bombę: gazową kilkaset metrów od naszych domów!! słyszałem rozmowę kilku mieszkańców " już się zbierają i niedługo zablokujemy ulicę Barlickiego", ciekawe czy wobec ewentualnych protestujących ktoś śmie użyć siły??

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:46:41] • [IP: 80.245.183.***]

CHAPEAU BAS!!

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:46:13] • [IP: 217.97.193.***]

Jestem za budową terminalu LNG, ale chyle głowe przed tymi, co postawili te krzyże. Ludziom chciało się zebrać deski, zbić je, wkopać, zrobić wieńce... szacun. Mogę się z nimi nie zgadzać, ale doceniam inicjatywę i obywatelską postawę. Niektórych natomiast stać tylko na to, aby usiąść przed klawiaturą i popluwać, wyzywać od oszołomów. Wstydźcie się, można przecież różnić się pięknie.

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:45:10] • [IP: 92.42.116.**]

mają ludzie nasrane w głowach!

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:41:39] • [IP: 80.245.190.*]

PIERWSZY gazosyf w mieście Uzdrowiskowym NA ŚWIECIE.

Gość do 13.21 • Piątek [25.06.2010, 13:37:02] • [IP: 80.54.123.***]

to zajmij się teraz moimi mrówkami bo mnie szlag już trafia, nawet wieniec zmontuje z kaczeńcy:)

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:36:53] • [IP: 188.147.141.***]

Jeżeli to rzeczywiście ekolodzy to najwyższa pora. Jak można było dopuścić do budowy gazosyfu w tym miejscu, w turystycznym mieście. on nie da wam pracy naiwniacy. zniszczyli las, zniszcza plażę i pokażą gest kozakiewicza. kto zarobi pracownicy lng na czele z prezesem, ktory olał mieszkańców Ś-cia. te krzyże świetnie obrazują klęskę którą miasto poniosło przez ten cały gazoport. a jak terrorysta z bombką przyjedzie to będziecie mieli ekstremalne wakacje.

Pigwa • Piątek [25.06.2010, 13:36:25] • [IP: 93.94.186.***]

Mocne i cholernie wymowne! Świetny pomysł!

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:35:24] • [IP: 188.33.140.**]

Obiecanki cacanki a głupiemu radość! Prsomy o kontakt do organizatorów tej akcji. Chętnie pomoge w następnej.

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:34:22] • [IP: 80.245.189.***]

eee... tam z jednego krzyża można zrobić dwie szubienice...

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:33:31] • [IP: 80.245.189.***]

ale drzewa zmarnowali na te krzyże. ..

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:32:50] • [IP: 93.94.186.***]

hahah kocham mieszkańców Świnoujścia :D Nie ważne co by się działo zawszę ten specyficzny rodzaj humoru

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:32:08] • [IP: 188.33.140.**]

brawo! tak trzymać ! z tymi ludźmi Z lng MOŻNA TYLKO W TEN SPOSÓB!

K.O • Piątek [25.06.2010, 13:31:50] • [IP: 95.129.226.***]

i bardzo dobrze:D

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:30:31] • [IP: 80.54.123.**]

ale ludzie mają we łbach nasr... :D

lolodolo • Piątek [25.06.2010, 13:29:56] • [IP: 80.245.178.***]

To nowy Katyń. Potomkowie stalinowskich gestapowców, oprawców z Katynia, chcą przypodobać się nowym właścicielom z kasą i dokonali nowej, rozciągniętej w czasie egzekucji Polaków.

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:27:17] • [IP: 217.97.193.**]

To pewnie tzw ekolodzy, którzy bardziej szkodzą ludziom niz im pomagają. Nie potrzeba nam tu takich. Jest inwestycja to niech ją nie blokują jacyś nawiedzeni.

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:26:28] • [IP: 195.117.222.***]

a Zenek zdjecia sobie przy krzyzu nie zrobil ?

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:25:07] • [IP: 192.168.0.*****]

Jakiś oszołomiony zastęp ekoterrorytów sobie ulżył. Powinni poprzykuwac się do tych krzyży. Tyle pary w gwizdek. Mogli chociaż posprzątać okoliczne lasy.

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:24:28] • [IP: 93.94.186.***]

Pozwoliły bo mają pieniążki w kieszonkach. Czerwoni Khmerzy tu rządzą

Gość ja • Piątek [25.06.2010, 13:24:19] • [IP: 80.54.123.**]

na pewno jacyś nawiedzeni, mają rację tu gdzie jest stocznia i była Odra była taka ładna wioska, na warszowie powstają coraz to nowe zakłady.Należy to usunąć zasiać trawę a mieszkańcy zamiast do pracy paść krowy. Wtedy zachowamy ten piękny krajobraz

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:22:36] • [IP: 188.147.141.***]

Zniszczyli to miejsce. Na plażę nie można spokojnie dojechać bo stoją te tiry. A było tam kiedyś tak pięknie. i że władze na to pozwoliły. wstyd.

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:21:12] • [IP: 95.129.226.***]

Ja tam pochowałem moją kolonie mrówek.

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:20:47] • [IP: 80.245.181.***]

gdzie to jest dokładnie?:O

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:18:54] • [IP: 93.94.186.***]

No ! Ewentualnie Hezbollah

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:18:19] • [IP: 93.94.186.***]

Alkaida

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:17:51] • [IP: 93.94.186.***]

ETA.

Gość • Piątek [25.06.2010, 13:15:28] • [IP: 80.245.186.***]

to byla IRA

Oglądasz 1-279 z 279
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■