POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [14.06.2010, 07:26:05] • Świnoujście

Kierowcy stają zbyt daleko od siebie

Kierowcy stają zbyt daleko od siebie

fot. Czytelnik

Nie irytowaliście się kiedyś, że nie zmieściliście się na prom, chociaż wszystko wskazywało, iż jeszcze wasze auto wjedzie? Niekiedy przyczyną są samochody wjeżdżające z pasa uprzywilejowanego. Niekiedy jednak złe ustawienia aut na samym promie.

Jeden z naszych Czytelników zrobił zdjęcia samochodów, które stoją przynajmniej metr za innymi autami.

Kierowcy stają zbyt daleko od siebie

fot. Czytelnik

- Kilka takich przypadków i już jedno czy nawet dwa auta się nie mieszczą – mówią Internauta.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 124, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-124 z 124

Gość • Środa [16.06.2010, 22:33:35] • [IP: 92.42.114.***]

faktycznie tragedia i co teraz zrobimy :D ja tam mam rezerwacje na zewnętrzny prawy pas :D zawsze mnie tam postawią :D

Gość • Wtorek [15.06.2010, 22:48:39] • [IP: 93.94.188.***]

ciągle wpuszczaja mnie na zewnetrze pasy ;/

Galileusz • Wtorek [15.06.2010, 21:24:03] • [IP: 83.21.9.**]

Wszystkim, którzy twierdzą, że auta stają tak bo prom był pusty wyjaśniam, że zdjęcie było robione około godziny 6:15. W tym momencie szlabany na przejeździe kolejowym są zamknięta ale po ich podniesieniu prom ZAWSZE jest pełny. Nie szukałbym sensacji (jak to niektórzy piszą) gdyby był to odosobniony przypadek. Przeprawiam się co dzień promami i ten zielony samochód zawsze staje tak jak to widać. Po wielu reformach w egzaminie na prawo jazdy został element dojazdu do przeszkody. Gdyby egzaminowani tak podjeżdżali to żaden by nie zdał :) Były komentarze odnośnie minimalnej odległości między pojazdami stąd moje pytanie dlaczego Panowie na promach nie ustawiają tak by ta minimalna odległość była zachowana tylko czasami upychają" zderzak w zderzak" a czasami nie ustawiają wcale? Życzę wszystkim aby nigdy nie byli tymi ostatnimi, którzy nie wjadą na prom.

Gość • Wtorek [15.06.2010, 19:15:26] • [IP: 83.21.141.**]

panom wpuszczaiącym na prom też się nie chce podeiść do pojazdów tytlko zrobi 2 kroki i macha pazurami.Za co oni biorą pensje.

Gość • Wtorek [15.06.2010, 17:36:27] • [IP: 80.245.186.***]

nigdzie nie ma porządku każdy robi jak mu się podoba, bez żadnego zangażowania i chęci do pracy.

Gość • Wtorek [15.06.2010, 16:16:35] • [IP: 89.195.196.**]

a ja uwazam ze jestescie *. Bo kazdy marynarz zawsze upycha auta co do milimetra. Ale do waszej wiadomosci jak prom jest prawie pusty a na zdieciu widac ze jest to auta moga stanac w odleglosciach. Ale jak zwykle jakis idiota, ktoremu sie bardzo nudzi, szuka sensacji zeby oczernic S-cie.

VVV • Wtorek [15.06.2010, 15:33:07] • [IP: 80.245.183.***]

Ja też popieram pana/panią od fotek. Bo jakby upchać te samochody to zmieściłyby się jeszcze z 2-3 auta ;/ a Niemcy jak wjeżdżają na Karisbory to jest jeszcze gorzej. ;/ PS. Pozdrawiam Krzynia El Diablo :)

Gość • Wtorek [15.06.2010, 15:02:44] • [IP: 80.245.182.***]

A ja popieram gościa od fotek, gdyż prawdą jest, że jak już ktoś znajdzie się na promie to ma wszystko w d...! Kierowcy parkują jak cioty nie wiedząc do czego służy hamulec ręczny. Druga sprawa dotyczy wpuszczających i ustawiających samochody na promie - kto i jak stanie - przeważnie maja też to w d...!

Gość • Wtorek [15.06.2010, 14:53:30] • [IP: 80.245.178.**]

Nie ważne kiedy było robione zdjęcie, fakty są takie, że kierujący ruchem na promach nie przejmują się zbytnio ustawianiem pojazdów by weszło ich jak najwięcej tylko machają łapkami gdzie jechać i tyle! Ja jestem miejscowy i wiem, że" jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie" dlatego staram się zawsze stawać bezpiecznie blisko. Gdy będziemy robić tak wszyscy będziemy mieli krótsze kolejki- to są naczynia połączone!!

Gość • Wtorek [15.06.2010, 13:04:19] • [IP: 92.42.112.**]

Pewnie ten komentarz się nie pojawi ale czy naprawdę na tym portalu muszą być tak bzdurne" artykuły" jak ten? Co następne? Zbyt duże przerwy pomiędzy płytami chodnikowymi uszkodziły jednej z mieszkanek Świnoujścia obcasy? Albo inne równie mało potrzebne informacje... nie szkoda komuś czasu by płodzić takie artykuły? Swoją droga zdjęcia naprawdę wyglądają jakby były robione wczesnym rankiem (lampy na nabrzeżu jeszcze się palą na drugim zdjęciu) gdy ruch samochodowy jest minimalny i prom pływa średnio w połowie załadowany.

Gość • Wtorek [15.06.2010, 12:16:45] • [IP: 92.42.114.**]

Proponuję również aby ustawiać pojazdy wjeżdżające na prom od razu na cztery pasy, lub najpierw na środkowe.Przykładowo na prom wjeżdżam 12 a wyjeżdżam ostatni.Pasy ruchu mają jednakowa szerokość.

Gość • Wtorek [15.06.2010, 12:10:05] • [IP: 92.42.114.**]

Wpuszczacze/ustawiacze tez mają amnezję jesli chodzi o kolejność wpuszczania na prom.Często się zdarza że po odejściu promu zabieraja auta nie według kolejności tylko od brzegu co powoduje ze czekajacy np. w srodkowym pasie czekają dłużej.Zdaza się że w ciągu jednego wjazdu opuszczą kilka razy jeden pas-tylko pałę i lać!

BACA • Wtorek [15.06.2010, 11:00:49] • [IP: 80.54.123.**]

Mimo wszystko gdyby to zrobili turysci to rozumiem nie maja pojecia, atu a kuku" BURAKI" miejscowe ktore wiedza lepiej jak stawac no i o ktorej niema ruchu. No i ta zasada JA wjechalem a reszta mnie nieobchodzi. Lub do marynarza to pa... jestes od ustawiania...

Gość • Wtorek [15.06.2010, 09:51:31] • [IP: 88.156.233.***]

a ja sie pytam gdzie w tym czasie byli jego rodzice?!

Gość • Wtorek [15.06.2010, 09:51:24] • [IP: 212.2.101.**]

stanę bliżej ale zaciągajcie HAMULEC RĘCZNY !!

Gość • Wtorek [15.06.2010, 08:30:13] • [IP: 188.33.57.**]

Internet powinien byc na licencje... : (Wiekszosc z Was (komentujacych tutaj, i od razu zaznaczam, ze nie wszyscy) najwidoczniej boi sie slownika ortograficznego, a UWAGA - on nie gryzie, nie wazne co slyszeliscie... co to ma byc za slowo" rozumię" ? Admin, przestan wstawiac takie komentarze !

Gość • Wtorek [15.06.2010, 07:19:23] • [IP: 217.97.193.***]

Do:Gość • Wtorek [15.06.2010, 00:33] • [IP: 93.94.186.***] Z wpisu w dowodzie rejestracyjnym.Problemy z czytaniem ze zrozumieniem?Problemy ze zrozumieniem znakow zakazu?

Gość • Wtorek [15.06.2010, 06:58:35] • [IP: 80.245.178.**]

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 20:11] • [IP: 217.97.193.***] dla twojej informacji: znak B-18 jasno okresla jakich pojazdow sie tyczy. zgodzil bym sie z Toba gdyby polaczony byl ze znakiem T-23b

Gość • Wtorek [15.06.2010, 06:52:09] • [IP: 80.62.25.***]

loczek rządzi

Gość • Wtorek [15.06.2010, 06:33:14] • [IP: 80.245.178.**]

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 20:11] • [IP: 217.97.193.***] Przepisy sa jednakowe dla wszystkich chyba ze znaki stanowia inaczej.a oto informacja ze strony przeprawy promowej: W dni powszednie od godziny 22:00 do 4:00 jak i w weekendy tj. od piątku od godziny 17:00 do poniedziałku do godziny 4:00 samochody osobowe oraz ciężarowe o dopuszczalnej masie całkowitej do 2, 2 tony bez ograniczeń.” wydaje mi sie ze jasno okreslono kogo to ograniczenie sie tyczy. pozatym znaki przed przeprawa promowa nie okreslaja jakich pojazdow znak sie tyczy, wiec jesli znasz przepisy to wiesz ze znak tyczy sie wszystkich pojazdow, czy osobowych czy ciezarowych.

... • Wtorek [15.06.2010, 02:52:12] • [IP: 80.245.187.***]

Pomyślcie najpierw pajace że zdjęcie jest zrobione z 5 rano kiedy pełnego promu nie ma (jak widać wszystkie auta stoją na boku co świaczy o tym że Starszy Marynarz jest na pokładzie i ustawia bo sami byście się nie ustawili na boku) Po drugie: to zdjęcia jest robione ze strony Warszowa na Świnoujście więc po co podciągać skoro pół promu płynie do 7 rano... A Po trzecie: skoro sami nie potraficie sie ustawić to nikt was nie ustawi bo Starszy Marynarz nie ma prawa was podciągnąc bo jak odpowiadacie (nie podjade bo ja już jestem na promie a reszta niech se stoi i boicie sie podjechać bo wasz piękny samochodzik się uszkodzi przy dobijaniu) niech się pajac przyzna który robił zdjęcia z chęcią wyśmieję mu się w twarz :)

Gość • Wtorek [15.06.2010, 00:33:40] • [IP: 93.94.186.***]

mnie irytuje to że auto blaszak nie może wjechać na prom a ten sam model z szybami może przykładem VW transporter, ford transit, mercedes vito tylko panowie wpuszczający twierdzą że jak ma szyby to osobowy a jak nie ma to ciężarowy.Skąd tak debilne rozumowanie? ze szkolenia jakiegoś? czy z niedouczenia? a może brak u nich czytania przepisów ze zrozumieniem?

Gość 1 • Wtorek [15.06.2010, 00:25:24] • [IP: 79.186.193.***]

Najlepszy w ustawianiu jest Pan w średnim wieku o rudym kolorze włosów, ale on pojawia się bardzo rzadko, autka są poustawiane elegancko i zgodnie z przepisami. Ale najczęściej trafiamy na Pana Grzesia który macha łapkami i nic z tej jego sygnalizacji nie można wyłapać. Pozdro dla Pana Rudego.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 23:25:54] • [IP: 95.41.158.**]

A skot wiadomo co za dupek tam jedzie, ma chlopak stracic te 1100zl.przeciez ci nowobogatcy sa najgorsi a jeszcze niech troche wladzy dostana to by wszystkich zwalniali, tam gdzie lepsza fura, ginie kultora.Pozdrawiam NORMALNYCH

Thunder • Poniedziałek [14.06.2010, 23:10:21] • [IP: 80.245.183.***]

Trabia o tym juz od wielu lat, zadna nowosc.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 23:04:23] • [IP: 80.245.179.***]

to prawda powinni ustawiać ale im się po prostu nie chce

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 22:43:26] • [IP: 78.88.247.**]

Autor wspomniał o samochodach uprzywilejowanych. Rozumię Policja, Straż, Pogotowie ale kto w Świnoujściu ma jeszcze taki przywilej. Są równi i równiejsi Swinoujscianie? Nie wystarczy że traktujecie turystów jak łajno to sami jeszcze dzielicie się na plebs i elite.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 22:23:13] • [IP: 80.245.189.***]

Dzisiaj przeprawialem sie o 10, 20 tak niudolnie poustawianych samochodow nigdy nie widzialem.Dysponuje zdjeciami.JAKIS STARY IDIOTA W WYPASIONEJ FURZE bal sie dalej wjechac, bo jak okreslil zalogant, mogl wylamac lusterka. Dziwi mnie fakt ze zaloga nie zmusila gustka do nalezytego zaparkowania lub zjazdu samochodu z promu.Napewno takie ustawienie samochodow pozbawilo co najmniej 4 kierowcow wjazdu na prom.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 22:16:33] • [IP: 80.62.25.***]

taaak jest! to nie wina bramkarzy tylko cieciów ktorzy nie umieja jezdzic i bokiem wjezdzają bo progi mają... 30 cm nad ziemią

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 22:16:23] • [IP: 217.97.199.*]

Chciałbym pochwalić za dokładne ustawianie samochodów i tzw. podciąganie, dzięki czemu wjeżdża na prom max. liczba aut- Pana w czarnych lokach. Przemiły facet!!

401 • Poniedziałek [14.06.2010, 22:11:05] • [IP: 178.56.48.***]

popieram-Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 16:21] • [IP: 217.97.199.*] Wystarczyłoby tych pseudo-ustawiaczy PRZESZKOLIĆ, aby wiedzieli jak kierować ruchem to jest przedłużenie drogi publicznej i obowiązują tam przepisy. A oni zawsze stoją przy rampie wjazdowej i machaja rękami jakby muchy odganiali. gdyby stali w miejscu gdzie ma zatrzymać się wjeżdżający pojazd mogliby wskazać kiedy ma się zatrzymać i nie byłoby takich ponad metrowych odległości. TYLKO KTO ICH TEGO NAUCZY I KTO ICH DO TEGO NAKŁONI!! Skoro nikt ich nie KONTROLUJE W CZASIE PRACY!!

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 22:06:28] • [IP: 92.42.114.***]

W sumie to przepisy mowia o odstepie 0, 5 metra miedzy samochodami, marynarz lamie przepis by wcisnac jak najwiecej, a wy jedziecie po marynarzu, a taki marynarz dostaje 1600 zl brutto, w tym roku nawet 20% pensji zabrano. Wziol chlop pozyczke zalkadowa i na reke 1100 zl, sa kobiety ktore takiego bogacza wezma w opieke?

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 21:39:13] • [IP: 92.42.118.***]

Gdyby nie ustawiacze to pozabijalibyście się na rampie wjazdowej !! Choć wydawać by się mogło, że zatrudnienie tych bramkarzy to zbędny luksus, to jednak ratują codziennie wieeeele żyć. Dlatego postuluje o postawienie pomnika lub tablicy Pro Memoria Bramkarzom ŻŚ.

【●】【●】 • Poniedziałek [14.06.2010, 21:28:10] • [IP: 79.162.165.***]

Kasować stówę za rejs.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 21:13:09] • [IP: 92.42.117.***]

Ja bym wymalowal tam 3 pasy i zabieral po 20 aut :) i jeszcze zamykal bramki ktore sa, a ktorych marynarze nie zamykaja, zeby wiecej aut sie zmiescilo

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 20:46:27] • [IP: 83.20.186.**]

Po co są zatrudnieni panowie na promie - myślę żeby ustawiali samochody a nie ograniczali się tylko do machania w którą kolejkę się ustawić. Powinni pojechać do Norwegi aby zobaczyć jak prawidłowo wygląda praca na promach.

401 • Poniedziałek [14.06.2010, 20:41:28] • [IP: 79.162.13.**]

popieram-Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 16:21] • [IP: 217.97.199.*] Wystarczyłoby tych pseudo-ustawiaczy PRZESZKOLIĆ, aby wiedzieli jak kierować ruchem to jest przedłużenie drogi publicznej i obowiązują tam przepisy. A oni zawsze stoją przy rampie wjazdowej i machaja rękami jakby muchy odganiali. gdyby stali w miejscu gdzie ma zatrzymać się wjeżdżający pojazd mogliby wskazać kiedy ma się zatrzymać i nie byłoby takich ponad metrowych odległości. TYLKO KTO ICH TEGO NAUCZY I KTO ICH DO TEGO NAKŁONI!! Skoro nikt ich nie KONTROLUJE W CZASIE PRACY!!

Mistrzu • Poniedziałek [14.06.2010, 20:28:22] • [IP: 195.117.222.***]

14.06.2010, 14:41] • [IP: 95.129.226.**] Popieram goscia ;D

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 20:11:13] • [IP: 217.97.193.***]

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 17:58] • [IP: 80.245.178.**] Dla twojej wiadomości to się tyczy samochodów zarejestrowanych jako ciężarowe ;]

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 19:57:14] • [IP: 217.97.199.*]

czym te zdjęcia były robione ? pralką automatyczną ?

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 19:38:52] • [IP: 80.245.188.***]

to nie wina marynarzy tylko niedzielnych kierowców buraki jezdzic nie umieją tak samo na mieście prawka kupione chyba na ukrainie masakra

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 19:32:49] • [IP: 83.21.165.**]

Jest określona liczba samochodów ja często liczę, czasem wcisną jeden więcej , ale jak są mniejsze prawdę mówiąc kierowcy nie nie bardzo potrafią się dostosować i pomyśleć logicznie , że jak dobrze wjadę to może jeszcze się ktoś się wciśnie. KIEROWCY POMYŚLCIE w kierowcy myście o innych

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 18:56:45] • [IP: 80.245.185.**]

W OGÓLE TO TE PROMY SĄ ZA MAŁE BO W RAZIE CZEGO TO Z AUTA NIEMA JAK WYSIĄŚĆ, DRZWI NIE OOTWORZYSZ BO STOJĄ TAK BLISKO SIEBIE I PRZY SAMUCH BARIERKACH. TYLKO CZEKAĆ AŻ COŚ SIE STANIE POŻAR LUB COKOLWIEK, PANIKA LUDZI I WTEDY Z AUT NIKT NIE WYSIĄDZIECIE JEDEN BEDZIE BLOKOWAŁ DRUGIEGO. POLSAK RZECZYWISTOŚĆ.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 18:21:46] • [IP: 95.129.224.**]

penwie o 0500 nad ranem robiona fota czterech ludków na krzyż

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 18:20:15] • [IP: 80.245.186.***]

tak jest jak do do roboty kazdy musi jechac swoim autem a nie z kolega kolezanka i bardzo dobrze stujcie sobie w tych kolejkach hahahahha (sa jeszcze rowery ale to nie ta klasa przeciez ja mam auto hheheheheeh) buraki

Zegluga Swinoujska • Poniedziałek [14.06.2010, 18:07:52] • [IP: 92.42.113.***]

a jak by sie STUKNELI to pretensje byly by do marynarza !! tak ? tak?!wiemy jak niektorzy niedzielni kierowcy jezdza !! WIEC ODCZEPCIE SIE Prosze kulturalnie

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 17:58:45] • [IP: 80.245.178.**]

pozatym chcialbym zwrocic uwage, na fakt iz niektore auta osobowe przekraczaja dopuszczalna mase calkowita 2, 2 tony.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 17:52:46] • [IP: 80.245.184.***]

normalnie masakra!! nie wierze...

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 17:34:21] • [IP: 80.245.178.**]

O Boże, to straszne.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 17:25:21] • [IP: 80.245.186.***]

wy ludzie * jestescie... nie macie juz sie do czego przyczepic?

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 16:36:20] • [IP: 83.21.126.**]

ja jak nie mogę to staję w poprzek Panie, i mogę...

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 16:21:18] • [IP: 217.97.199.*]

Wystarczyłoby tych pseudo-ustawiaczy PRZESZKOLIĆ, aby wiedzieli jak kierować ruchem to jest przedłużenie drogi publicznej i obowiązują tam przepisy. A oni zawsze stoją przy rampie wjazdowej i machaja rękami jakby muchy odganiali. gdyby stali w miejscu gdzie ma zatrzymać się wjeżdżający pojazd mogliby wskazać kiedy ma się zatrzymać i nie byłoby takich ponad metrowych odległości. TYLKO KTO ICH TEGO NAUCZY I KTO ICH DO TEGO NAKŁONI!! Skoro nikt ich nie KONTROLUJE W CZASIE PRACY!!

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 16:07:01] • [IP: 94.254.239.**]

ten kto robił te zdjęcia może by tak nie pił przed jazdą, może wtedy zdjęcia wyszłyby lepszej jakości ;

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 16:06:55] • [IP: 93.94.190.***]

przeprawiam się bardzo często i muszę powiedzieć niestety że to głównie panie tak stają, jakby się bały czegoś ? ;p (jak by co nic nie mam do pań za kierownicą ale to prawda)

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 16:05:10] • [IP: 92.42.118.**]

lepiej niech staja dalej od siebie ja plywam codziennie do pracy i nie raz juz mnie ktos delikatnie puknal przy dobijaniu albo amatorom skacze samochod do przodu bo jak trzymaja samochod na biegu nie potrafia sprzegla wcisnac

mlody • Poniedziałek [14.06.2010, 15:50:58] • [IP: 93.94.184.***]

Ustawiacz, wpuszczac, promiarz - :-) ale jaja

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 15:44:50] • [IP: 94.145.18.*]

zbudowac wreszczie ten * tunel i nikt sie nie bedzie wku...ł no chyba ze trzeba bedzie zaplacic za przejazd pod takowym tunelem wtedy znowu pojawia sie komentarze ze za drogo albo ze pan w okienku kasuje za wolno i trzeba stac chwile dluzej.Ciezko w tym swinoujsciu ludziom dogodzic

fred • Poniedziałek [14.06.2010, 15:28:58] • [IP: 80.54.123.**]

niestety obsługa promu tak naprawdę często ma wszysto w poważaniu... i nie ma dla nich znaczenia ile wjedzie samochodów, fakt, nieraz się wkurzałem, podobnie jak wkurzałem się przejazdem kolejowym... który otwierał sie dokładnie w momencie zamykania barierek promu :) albo prom odbijał od brzegu, ale niestety czekał, aż przepłynie inny statek :)

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 14:57:48] • [IP: 77.254.80.***]

Fakt, stają na tym promie jak *

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 14:41:14] • [IP: 95.129.226.**]

panie mocherowy berecie co robiles zdjecia, w odbiciu twojego lusterka niewidac ani jednego samochodu wiec moje pytanie jest takie, po co maja stawac blizej te samochody?? proponuje zauwazyc ze ciezar na promie powinien byc rozmieszczony w miare rownomiernie co gwarantuje statecznosc a skoro jest malo samochodow to sila rzeczy beda bardziej rozciagniete, proponuje czasem pomyslec, to naprawde nie boli

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 14:40:46] • [IP: 92.42.117.***]

Co tam odległości pomiędzy autami gorszy problem jest z podrobionymi wjazdówkami na prom widziałem kilka i nikt z wpuszczających nie zwraca na to uwagi. Korzystam co dziennie z promu i zauważyłem kilka aut z takowymi pozwoleniami. Co tam przerwy pomiędzy autami. Może Ktoś by to zweryfikował autentyczność, to i w tygodniu było by o klika aut mniej.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 14:35:49] • [IP: 195.117.222.***]

Tsa ku... zaj... daleko weźcie mnie nie nie rozsmieszajcie.Napewno tego nie wstawicie więc PZDR

Ѭ • Poniedziałek [14.06.2010, 14:28:20] • [IP: 79.162.165.***]

A co? Taki ustawiacz ma się użerać z jakimś dałnem, co przerasta Go parkowanie.Aż tyle nie zarabiają, żeby przez cały dzień zwracać uwagę jakiemuś Kowalskiemu jak ma zaparkować.A najbardziej mnie wnerwiają Grzbiety, które np.w pasie dla rowerów pchają się piesi z jakimiś tabołami i blokują wyjazd, albo rowerowe leszczyki.Pchają się na sam przód, jakby się bali, że nie zdążą zejść z promu i walnął sobie drugi kurs.

Ѭ • Poniedziałek [14.06.2010, 14:17:16] • [IP: 79.162.165.***]

Nie którzy zachowują się tak, jakby byli sami na świecie.Egoiści j※.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 13:59:02] • [IP: 80.245.184.***]

i tak sie dzieje dość często--z jednej strony to wina kultury parkowania naszych kierowców [ na zasadzie -ja wszedłem a reszta niech sobie czeka]- a z drugiej i to bardzo duża to wina tych pseudo marynarzy ustawiaczy- nieraczy jeden z drugim podejść po wjeżdzie samochodu i zobaczyć ustawienie samochodu-bo stoją na środku promu i machają rękoma-- na prawo -na lewo-prosze-- i nie interesuje ich nic pozatym.. Są bo są-obecny w pracy -ale troche sie zainteresowania ustawianiem-- a może im tak kazano --ale pan kpt.-patrzy z góry-i też nieraczy zwrócic uwagi, , ustawiaczowi''-wszyscy robią wrażenie jakby ta prace wykonywali za kare--albo pasażerów mają ;;;; gdzieśśśś '''-- pieknie żeglugo nasza- zdjecia i wrażenia idą w świat..

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 13:53:29] • [IP: 195.205.239.**]

Gościu 12.27, a czy tak ciężko pomyśleć o innych kierowcach być może spieszacych się, i podjechać ten kawałek. Dla Ciebie są to cztey metry, dla innych cztery samochody przed nimi na promie, które w rzeczywistości podjechały później. Wystarczy podjechać i sprawa kolejki jest klarowna

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 13:51:54] • [IP: 80.245.189.***]

pracuje na warszowie promem pływam prawie codziennie zawsze mnie to wk...to jest tak wjechałem i już a reszta chołoty niech czeka na następny prom

;> • Poniedziałek [14.06.2010, 13:17:44] • [IP: 92.42.118.***]

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 12:00] • [IP: 195.117.222.*] w ruchu drogowym zgoda, jednak przepisy szczególne określają pojazdy mające wjazd na prom poza kolejnością, nazywane potocznie 'uprzywilejowane' nie muszą mieć lampek i wyjców. Wjazd na sygnałach związany jest z szybszym odbiciem promu nawet niepełnego, wtedy się dopiero będziesz denerwować, bo czekasz na kolejny o czasie późniejszym. Zdaje się, że jeszcze weterynarze mają taki wjazd, no ale ty kózek/koników pewnie nie hodujesz, a i jeżdżą rzadziej. Ciekawe jak to jest dla gazowników, pewnie też powinni czekać, gdy podejrzenie jest ulatniającego gazu, oni nie mają syren. Lepiej narzekać i zmusić by czekały, bo 'im się nie pali', a potem narzekać, jak się ich samemu potrzebowało, no ale częściej inni potrzebują. Gliny - po co mają się szybko przeprawiać, jak nikt nie woła, czy to ważne, że pewnie nie woła, bo swą obecnością nie dali ku temu okazji? A lekarz prywatnym - przecież na pewno nie okaże się, że jest sytuacja kryzysowa i to dla ciebie ;>

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 13:17:34] • [IP: 92.42.116.**]

niesamowite ;

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 12:27:34] • [IP: 80.62.25.***]

gosciu 10.52 czemu tak cie boli to ze nie mam zamiaru sie ruszyć? wszyscy i tak stoją to po co mam sie pchać te 4m? dla twojej satysfakcji? siedż spokojnie i czekaj cierpliwie, na prom i tak wjedziesz a ja nikogo przed siebie nie puszczam!

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 12:23:20] • [IP: 92.42.116.**]

zdjęcia robione kołpakiem od stara ?

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 12:20:44] • [IP: 109.243.192.**]

niedługo na tym portalu pojawi się artykuł, o pieszym, który zamiast prawą nogą, wszedł lewą jako pierwszą na pasy, naprawdę nie ma lepszych tematów do poruszenia ??

;> • Poniedziałek [14.06.2010, 12:04:39] • [IP: 92.42.118.***]

Patrząc w lusterko, całkiem pusto było na promie, trzeba było wiec ryzykować zderzak przy zderzaku?

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 12:00:24] • [IP: 195.117.222.*]

Pojazd uprzywilejowany to taki pojazd ktory wysyla sygnaly swietlne i dzwiekowe po za tym np Ducato policyjne wazy powyzej 2.2tony a w swietle przepisow takia jest dopuszczalna maxymalna masa samochodu korzystajacego z przeprawy... Podsumowując samochody policyjne powinny wjezdzać na prom (bez kolejki) w naprawde uzasadnionych przypadkach.

;> • Poniedziałek [14.06.2010, 11:55:24] • [IP: 92.42.118.***]

Ciekawe jakie normy odległości są ustalone dla promów, ciekawe, czy częściej nie zdarza się, że samochody są zbyt blisko, byle tylko upchać maksymalnie dla oszczędności czasu czekających. Ciekawe dlaczego ktoś narzeka, na samochody uprzywilejowane mając przywilej. Ciekawe czy narzekałby tak samo, jeśli takowy uprzywilejowany byłby związany z jego sprawą. Ciekawe jak wyglądała kolejka na prom, w czasie wykonania tych zdjęć (ile się nie zabrało, czy można jednak było nie upychać). Ciekawe jakby kierowca narzekał, jakby hamulec/bieg nie dał rady przy dobijaniu do brzegu.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 11:54:50] • [IP: 92.42.117.***]

domagajmy się tunelu, mostu, rządzący chcą abyśmy żarli się o 10 cm miejsca odwracając naszą uwagę od prawdziwego problemu jakim jest brak stałego połączenia między wyspami

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 11:54:25] • [IP: 83.15.113.***]

Promiarze niech sie wezmą do roboty, bo to ich zasrany obowiązek jest ustawiac auta!!

Ѭ • Poniedziałek [14.06.2010, 11:54:20] • [IP: 79.162.165.***]

Co niektórzy, to 100% amatorka.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 11:52:17] • [IP: 217.97.199.***]

artykuł porażka

leszcz • Poniedziałek [14.06.2010, 11:48:09] • [IP: 217.97.193.**]

Do gościa, co tam pisał o rowerzystach wjeżdżających na pas dla pieszych... A gdzie ma wjechać, gdy np. o godzinie 15:10 pas dla jednośladów jest cały zaj...y rowerami, skuterami i motorami?! Się ja pytam! Co do odległości aut na promie. Widziałem nie raz, jak gościu albo ręcznego nie zaciągnął, albo automat miał, lub nie wiem co, bo jak promem bujało, to ten wóz tak bujał cirka 10 cm w przód i nazad. Dlatego parkowania na styk nie polecam. Sam terż kiedyś wjechałem gościowi z przodu lekko w d..ę ale że miał hak to tylko mi pogroził :-) Reasumując: promy to nasza bolączka, ale jeszcze dłuuugo musimy z nią żyć. Peace

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 11:44:47] • [IP: 80.245.184.***]

takich mamy kierowcow

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 11:36:42] • [IP: 93.94.185.***]

te odleglosci na tych zdjeciach to jeszcze pikus :)

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 11:32:41] • [IP: 217.97.193.***]

Mniemanie o uprzywilejowanych pojazdach to sobie możesz mieć. Ciekawe co byś powiedział gdyby mordowali Ci matkę, żonę, dziecko czy innego bliskiego 3 minuty po odbiciu promu, pewnie byś klnął że głąby stoją w kolejce zamiast wjechać. Tego typu slużby muszą wieżdzać bez kolejki bo nie wiadomo kiedy i po której stronie będą potrzebne.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 11:27:30] • [IP: 80.245.189.***]

Panie od zdjec, szkoda, ze nie zaczal Pan od fotki, ktora pokaze w jakiej odleglosci Pan stanal.To jak staja, to swiadczy o kulturze i umiejetnosciach kierowcy, niektorzy maja problem zeby zmiescic sie na pas.Zasada jest taka, za ciasno zle, troszke luzniej, tez nie dobrze. Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia.Marynarz wskazuje, na ktory pas wjechac a, ze sa lepsi i beznadziejni kierowcy, no i zlosliwi to pratensje miedzy soba rostrzygac a nie, jak ukryty konfident i podpierdalacz szukac sensacji i winnego.Pytanie do autora zdjec.Na parkingach staja jak chca, to do kogo sie pozalisz?. Na 10 zawsze sie trafi jakis buc czy pseudo kierowca i takie sa efekty.

wydmiarz • Poniedziałek [14.06.2010, 11:07:13] • [IP: 80.54.123.***]

PROMY-RZECZYWISTOŚĆ NIEOPANOWANA.Kiedyś było śmiesznie, gdy zwróciłem pracownikowi promu uwagę, że jeden z kierowców ma włączony silnik i zatruwa pasażerów. Ów" promiarz"nie mógł tego samochodu zlokalizować, a słychać było silnik! Inna rzecz: niektórzy pracownicy przeprawy, chcąc najwidoczniej zyskać na znaczeniu krzyczą na kierowców, nawet wyzywają, raz pewien kierowca zagroził konsekwencjami prawnymi i krzykacz od razu" zgasł". Ale wiem, że sa i tacy pracownicy promów, którzy są bardzo kulturalni.Inna sprawa: zdarza się, że pasażerowie piją alkohol w czasie przeprawiania się.Nikt tego nie widzi?

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 11:04:55] • [IP: 80.245.188.***]

Na promie sa przepisy mowiace o koniecznosci zachowania pol metrowego odstepu od poprzedzajacego pojazdu

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 11:01:16] • [IP: 213.158.199.***]

wystarczy żeby" Wpuszczacz" przeszedł sie po promie i poustawiał odpowiednio auta. Za to im się płaci a oni się obijają!

Ѭ • Poniedziałek [14.06.2010, 10:53:28] • [IP: 79.162.165.***]

Albo najlepsi są ci, którzy nagle muszą sobie pogrzebać w bagażniku, albo nagle zachciało mu się schować kurtkę do bagażnika, jakby nie mógł jej położyć obok.To są ludzie chyba z ADHD.A z tym parkowaniem to fakt, niektórzy się z nikim nie liczą i takim powinien prom uciekać przed nosem.I tylko karetkę uważam za pojazd uprzywilejowany.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 10:53:09] • [IP: 80.245.178.**]

[IP: 88.156.235.***] Jakie to duże auto masz, które nie mieści się na bocznym pasie? Po prostu wjechać nie potrafisz i tyle.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 10:52:41] • [IP: 195.205.239.**]

A mnie najbardziej irytują debilki w kolejce przed promem, którym szkoda odpalić swojego autka, żeby podjechać do samochodu poprzedzajacego, który przesunął się do przodu (szkoda kutwom paliwa, czy co?). Zostają luki mędzy samochodami (na dwa albo i trzy samochody). Człowiek ustawia się w kolejce, a potem przjeżdzajacy później wjeżdżają z innego pasa na prom, a ty stoisz dalej. Takich powinno się wypierniczać jeszcze raz w kolejkę albo na Karsibór. Ktoś mógłby zwracać na to uwagę. Co do ustawiania na promach to nie ma zastrzeżeń.

Gość44 • Poniedziałek [14.06.2010, 10:48:37] • [IP: 93.94.186.***]

ja wstawiłem czujniki parkowania koszt niewielki i nie mam problemu

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 10:44:59] • [IP: 93.94.191.***]

od tego sa ci kolesie co placa im za ustawianie tych aut w ich interesie zeby staly nie za daleko siebie. ...i zeby rowerzysci nie wchodzili z rowerami tam gdzie wchodza piesi... jestem na promie codzien bo przeplywam na zakupy do pracy i widze jest kilku nowych kolesi... ostatnio ten na promie kompletnie nie zwrocil uwagi czlowiekowi z rowerem... a dobrze go widzial... dosc ze maja wgl nie meczaca robote bo zapszeproszeniem co to jest?:| ustawiacz samochodow? niech chociaz robia to pozadnie...

ubojnia miesa • Poniedziałek [14.06.2010, 10:40:22] • [IP: 80.245.189.*]

ja tam lece lewym pasem;d

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 10:35:22] • [IP: 195.117.222.*]

z jakiej niby racji autobusy

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 10:33:17] • [IP: 79.162.182.**]

Zgadza się, tylko na sygnale mogą mieć pierwszeństwo.Użycie sygnału musi być uzasadnione. Ekipa zabezpieczająca mecz powinna przeprawiać się Karsiborem. W pozostałych wypadkach będzie, jak będzie bo taka jest nasza kultura i nic to nie zmieni, może następne pokolenie w co wątpię. Ja staram się i widzę, że niektórzy też. Dobre i to.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 10:22:54] • [IP: 88.156.235.***]

no bo jak stanąć skoro nie widać końca maski ? W starych samochodach typu Fiat 125p, 126p, Trabant czy stary Polonez koniec maski oznaczał mniej więcej koniec samochodu i można było stanąć sobie nawet z 5-10cm prezyzją. Teraz końca maski nie widać więc trudno jest tutaj wykombinować jak daleko stoi się od kolejnego pojazdu.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 10:21:01] • [IP: 83.14.49.***]

z jakiej niby racji straż graniczna wozi się bez kolejki?

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 10:19:15] • [IP: 80.245.186.***]

Jeszcze dodam iż kiedys czekalem na tak zwany dzwonek policja wjechala sobie bez sygnalow poprostu z pasa dla urzpywilejowanych i patrzac sie na mnie smiali sie z tego ze nie zalapie sie na prom i kolejne 20 min poczekam. .

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 10:17:18] • [IP: 80.245.186.***]

A w moim mniemaniu sprawa wygląda tak. .. Pojazd uprzywilejowany to taki pojazd ktory wysyla sygnaly swietlne i dzwiekowe po za tym np Ducato policyjne wazy powyzej 2.2tony a w swietle przepisow takia jest dopuszczalna maxymalna masa samochodu korzystajacego z przeprawy... Podsumowując samochody policyjne powinny wjezdzać na prom (bez kolejki) w naprawde uzasadnionych przypadkach.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 10:13:10] • [IP: 212.14.25.***]

TO BRAK UMIEJETNOŚCI PARKOWANIA !

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 10:10:47] • [IP: 92.42.117.***]

co za łeb

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 10:05:00] • [IP: 88.156.235.***]

to racja staja daleko od siebie albo wpuszczaja niemcow lub ludzi z innego miasta w tygodniu! Mnie jeszcze drazni jak panowie zapełnia srodek i kaza mi duzym autem wjezdzac na bok nie da sie inaczej albo niszcze wlasne auto albo kogos obok wiec wiadomo ze wlasne!

kierowca • Poniedziałek [14.06.2010, 09:55:30] • [IP: 81.98.50.**]

KUPIC SOBIE PRAWKO-BEZCENNE...

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 09:53:31] • [IP: 83.14.49.***]

O niedorozwojach, ktore nie mogą usiedzieć w samochodzie przez te 10 minut i MUSZĄ przypierdolić drzwiami w sąsiadnie auto możnaby napisać ksiazkę. Ale nie do przebicaia moim zdaniem są debile włączające spryskiwacze na promie.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 09:44:00] • [IP: 80.245.185.***]

Wchodzi turysta na Bielika i pyta marynarza. Długo Pan tu pływa ?Marynarz odpowiada okolo 20 lat.To Pan kawał swiata zwiedziłes odpowiada turysta!!

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 09:38:03] • [IP: 80.245.189.***]

Czesto pas dla uprzywiliowanych zajety jest przez policje i to po kilka samochodow np. ostatni mecz i inne policja dla interwencii niech sobie znajdzie innne miejsce.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 09:38:00] • [IP: 92.42.118.***]

generalnie jest tak że jak kierowca stanie to to tak już zostaje czy zdajecie sobie państwo sprawę że podczas tak zwanego podciągania samochodów jeżeli kierowca uszkodzi swój czy inny samochód to winą obarcza się marynarza. Jeżeli kierowcy sami nie będą się szanować i nie ustawią się jak należy to pretensje powinni mieć do siebie. To jest tak stoi w kolejce to krzyczy żeby na promie ustawiać bardziej ściśnięte na tzw zapałkę ale jak sam wjedzie to ma w nosie pozostałych bo przecież on już wjechał. My kierowcy sami powinniśmy uderzyć się w pierś i przyznać się do naszej winy i braku szacunku dla pozostałych czekających w kolejce. A co do środkowego pustego pasa to jest tak że ta sytuacja jest już po dobiciu promu i zjazdu samochodów po stronie Świnoujścia na pierwszym zdjęciu widać tył zjeżdżającego samochodu.

Kara • Poniedziałek [14.06.2010, 09:33:19] • [IP: 195.117.222.*]

Przepływam codziennie albo i dwa razy dziennie promem i uważam że jest tylko jeden pracownik Żeglugi który ustawia samochody na promie tak dobrze aby zmieściło sie więcej. Owszem trudno jest wyjść z auta ale to nie odległość na długości ma wpływ ale odległość od aut na szerokości nie pozwala na otworzenie drzwi. A kierowca który juz wjechał na prom ma w nosie tych którzy czekaja. Gorzej gdy on sam sie nie zmieści i wtedy pomstuje.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 09:18:47] • [IP: 80.245.190.***]

do EWA. nie zgadzam sie z toba to wszystko zalezy od tego jaki jest tam akurat Pan. ja wjeżdzalam ostatnio na prom byla bardzo duza kolejka na warszowie i wjezdzalam jako ostat nia i kazal mi stanac na srodku a miejsca bylo duzo, wiec zapytalam czy podjechac do barierek z boku zeby zrobic jeszcze miejsce to tylko machnal reka a zmiescilyby sie przynajmniej dwa samochody moze 3

TOM • Poniedziałek [14.06.2010, 09:09:29] • [IP: 10.14.37.***]

A ogólnie to jest porażka zrobione są te prom.Bo jak by coś się stało i miałbyś opuścić pojazd to był by wielki problem i było by to nie możliwe.Bo tak ciasno jest miedzy autami ze drzwi jest problem otworzyć !!

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 09:03:28] • [IP: 92.42.119.**]

A może ktoś by zwrócił uwagę na nieudolnych kierowców wyjeżdzających z promu po lusterkach innego kierowcy ? Albo włażenie na promie do samochodu i stukanie drzwiami po samochodzie. ..

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 08:46:19] • [IP: 88.156.233.***]

Na promach" morskich" - też na styk, by więcej załadować? A jaki jest przepis?

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 08:32:18] • [IP: 80.245.188.***]

Pływam promami codziennie i często się zdarza, że takie odległości jak na zdjęciach to normalka. Obsługa promu ustawia samochody gdy są naprawnę duże kolejki. Jeśli czas oczekiwania wynosi jeden prom to kierowcy sami parkują. A jak to wygląda? Własnie tak- patrz zdjęcia. A później się wkurzają, że tylko on nie wjechał na prom i czeka na następny!!

witscor • Poniedziałek [14.06.2010, 08:22:49] • [IP: 217.97.193.***]

Żegluga - temat zastępczy :D

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 08:22:49] • [IP: 87.205.104.**]

bez kitu.. srodkowy pas pusty ten afere trzepie a w lusterkaach nie widac nic zeby wjezdzalo na prom ani kilejki. nalazl sie kultulsrny kierowca. niech mi jeszcze powie ze jezdzi przepisowo

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 08:22:02] • [IP: 217.97.193.***]

szkoda, że pracownicy Żeglugi nie reagują na złe ustawienie aut, moim zdaniem tylko większe zaangażowanie załogi spowoduje lepsze wykorzystanie promów

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 08:18:09] • [IP: 93.94.190.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 08:14:02] • [IP: 88.156.233.***]

Auta wcale nie muszą być na" styk", od samochodu do samochodu - minimum 1, 5m. To zasada bezpieczeństwa.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 08:12:51] • [IP: 80.54.123.**]

widać że środkowy pas jest pusty a przewrażliwiony czytelnik aferę robi... na bank gdyby był tłok na przeprawie, osoba z załogi" podopychałaby" samochody. Śmieszne że redakcja udaje że tego nie wie i puszcza takie bzdetne artykuły

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 08:09:16] • [IP: 92.42.113.***]

Za to auta stoją zbyt blisko siebie obok. W razie jakiejś" wodnej stłuczki" część kierowców zrobi bul bul w swoich autkach.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 08:00:05] • [IP: 80.245.179.*]

tak podekscytowany że aż mu fotki nie wyszły :P

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 07:54:50] • [IP: 217.97.193.***]

Tan" Czytelnik" to oczywiście jakiś przyjezdny który pierwszy raz promem płynął? Dobrze napisała Ewa - jak trzeba to marynarze na promach" upychają" samochody" na zapałkę". To jest jakiś wydumany problem, lub szczególny przypadek zanotowany przez kogoś kto niewiele promami pływał.

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 07:50:40] • [IP: 80.245.184.***]

No ale to chyba powinien gościu z obsługi promów pofatygować się i" podopychać" auta.

Ewa • Poniedziałek [14.06.2010, 07:38:03] • [IP: 93.94.188.**]

Najwidoczniej nie było potrzeby żeby auta" siedziały na sobie" Panowie którzy pracują na promie dociskają auta naprawdę blisko siebie a ten iternauta pewnie pierwszy raz na prom wjechał i dramatyzuje :) Nie widział naszych dluugich kolejek sezonowych przed promem pewnie by ściągnął telewizje z wrażenia :)

Oglądasz 1-124 z 124
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■