POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [25.05.2010, 07:33:54] • Świnoujście

Skorodowane statki przy nabrzeżu blisko centrum miasta

Skorodowane statki przy nabrzeżu blisko centrum miasta

fot. Sławomir Ryfczyński

Jeden z Czytelników napisał do nas w sprawie jednostek zacumowanych przy Wybrzeżu Władysława IV. Jak pisze Internauta, gołym okiem widać postępującą korozję. Zastanawia się kto zezwolił na cumowanie takich statków?

- Stoją przecież w reprezentacyjnym punkcie miasta - mówi mężczyzna. – Z tego co wiem, to statki są porzucone, właściciel bankrutuje.

Statki są mocno skorodowane. Jak podejrzewa Czytelnik, podwodna część nie jest zabezpieczona przed rozlewami olejowymi (powinna być rozłożona specjalna tama wokół statku) – tłumaczy. - Kto dał zgodę na zacumowanie takich wraków w tym pięknym miejscu (zasłaniają kapitanat portu)? Podejmijcie temat może dojść do katastrofy ekologicznej a o walorach estetycznych tego miejsca nie wspomnę.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 111, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-111 z 111

Gość • Poniedziałek [14.06.2010, 12:18:48] • [IP: 217.97.199.*]

gamoniu elektryk nie sciemnia tylko na tym jego praca polega

Gość • Sobota [29.05.2010, 13:53:58] • [IP: 79.138.183.***]

mi tam sie podoba...

Gość • Piątek [28.05.2010, 02:24:02] • [IP: 92.42.112.**]

Zakładam że" czytelnik" jest ekspertem w tych sprawach xD

Gość • Czwartek [27.05.2010, 13:04:59] • [IP: 62.69.211.**]

U mnie zawsze elektryk ściemniał na statku zamiast pracować. Wszyscy tyrali w maszynie, a elek z żarówką biegał

Gość • Czwartek [27.05.2010, 12:20:41] • [IP: 93.94.184.***]

do Gość • Środa [26.05.2010, 22:39] • [IP: 87.207.72.***]Popieram. Na milicje armatora

Gość • Środa [26.05.2010, 22:39:38] • [IP: 87.207.72.***]

Te statki powinny aresztować. Elektryk jak zwykle zamiast pracować to spał w kabinie. Elektryka wina.

Gość • Środa [26.05.2010, 22:35:31] • [IP: 87.207.72.***]

Ja się ZASTANAWIAM, kto wpuścił zielony statek, ja wolałbym w kolorze czerwonym. Ja sądzę że już doszło do KATASTROFY EKOLOGICZNEJ

Gość • Środa [26.05.2010, 22:11:06] • [IP: 80.245.178.**]

Statki nie są po to, by były ozdobą, opanujecie się! Niby gdzie mają cumować??

Gość • Środa [26.05.2010, 18:54:50] • [IP: 92.42.119.***]

W sobotę, na ten przykład sprawdzę ćwiczebny alarm ppoż -będzie palić się w siłowni, poniedziałek książkę zapisów olejowych i stany zbiorników odpadów olejowych, paliwa i wody zaolejonej.We wtorek sprawdzę odolejacz. Środa awaryjna ppa ppoż i agregat awaryjny.Czwartek pokażecie mi opuszczanie statku, szalupa na wodę.Reszta w następnych dniach.

7-me Dziecko Baby Jagi • Środa [26.05.2010, 11:55:47] • [IP: 79.162.184.***]

Jest nabrzeże, więc sobie te statki zacumowali.Bo co mieli zrobić? Na ścianie je powiesić.Nic dziwnego, że w mieście portowym stoją statki takie czy owakie.Bardziej by mnie zdziwiło gdyby takie statki za cunmowali w Ustrzykach Górnych.

Gość • Środa [26.05.2010, 09:59:56] • [IP: 80.245.186.**]

!! co wy z tymi ozdobami !! ? TO JEST PORT do ciezkiej cholery!

Gość • Środa [26.05.2010, 09:51:30] • [IP: 109.243.78.***]

jakby ich nie było to byście psioczyli ze stocznia upada i ze kto do tego dopuscil tak jak z gazoportem jest zle chcieli go odebrac jeszcze gorzej i to ci sami ludzie !! sprawdziłem raz adresy IP siedzicie w domu i pioczycie dookola siebie pseudo znawcy ;/

Gość • Środa [26.05.2010, 09:28:27] • [IP: 217.97.199.*]

Są ohydne i co tu dyskutować, nie sa ozdoba nabrzeza.

mufur • Środa [26.05.2010, 08:20:22] • [IP: 195.205.239.**]

Tylu tu znawców - pseudomarynarzy, " konkwistadorów" afrykańskich i przewodników morskich wycieczek. A ilu z was sprawdzało stan techniczny tych jednostek? Czyżby żaden? Jakie możecie mieć zatem pojęcie na temat stanu technicznego tych jednostek? Jeśli stan techniczny oceniacie na podstawie wygladu zewnętrznego to pozostaje mi jedynie wam pogratulować...

Gość • Środa [26.05.2010, 02:03:30] • [IP: 80.245.186.***]

protektory na grusze statku wygladaja calkiem niezle. .. to ze sie robi afere z niczego to poporostu brak zajecia tego skretynialego moim zdaniem wyimaginowanego czytelnika. ..

Gość • Wtorek [25.05.2010, 23:36:28] • [IP: 92.42.112.***]

ludzie starają się pisać coś o czym nie mają pojęcia, to że z wierzchu są gdzieniegdzie zardzewiałe nie znaczy że są to rozpadające się wraki, idąc dalej kto zezwala na to że przez nasz kanał pływają jednostki o znacznie gorszym stanie?? (pogłębiarka czerpakowa)

Rozsądny • Wtorek [25.05.2010, 22:57:26] • [IP: 92.42.117.**]

Gościu z morza - co prawda to prawda, pzdr.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 22:23:57] • [IP: 90.224.165.**]

Zgadzam sie z przedmowca.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 22:23:34] • [IP: 216.218.211.**]

no korozja pierwsza klasa:D

Gość z morza • Wtorek [25.05.2010, 22:22:37] • [IP: 88.156.234.***]

Mnie się to też nie podoba. A tak przy okazji po wielu latach statek na którym pracuje przepływał przez Świnoujście w drodze do Szczecina. Mogę stwierdzić że jako mieszkańcowi tego miasta było mi wstyd przed załogą -w całości z wyjątkiem mnie z innych krajów kiedy widać było te zardzewiałe statki ale nie tylko! również widoczny bałagan w porcie, bród i połamane nabrzeża jakieś zardzewiałe żelastwo na brzegu (w porcie). Generalnie od strony wody nasze miasto nie wygląda zachęcająco!.W Europie bliżej nam do Rumunii jak np do Kłajpedy na Litwie czy nawet do Gdyni. Od portów Duńskich lub Niemieckich to dzielą nas już chyba lata świetlne.Tak też nas widzą inni na co dzień przyzwyczajeni do tego, że Europa to porządek i czystość. Jest to swojego rodzaju zaskoczenie dla nich i chyba rozczarowanie!. Akurat to zauważyłem i to na własne oczy.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 22:06:47] • [IP: 95.129.224.***]

ten czytelnik to sam jest skorodowany chyba nie widzial co to na statku korozja

Gość • Wtorek [25.05.2010, 21:55:31] • [IP: 80.245.190.***]

Jak sie nie ma pojecia to sie bzdury pisze, statki firma remontuje w naszej stoczni, ludzie maja prace i stocznia zarabia, statkow pilnuja marynarze z polskiej firmy, powinnismy sie ztego cieszyc ze maja prace.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 21:11:56] • [IP: 217.97.199.*]

Przez te statki ryby nie biora !!

Gość • Wtorek [25.05.2010, 20:57:53] • [IP: 93.94.186.***]

na tych statkach osiedla cyganow aby pozniej utopic i raz na zawsze bedzie spokuj z brudasami

Gość • Wtorek [25.05.2010, 20:43:02] • [IP: 80.245.178.**]

Mnie się podobają. Jest miasto portowe, są statki, normalne. Trudno, żeby wyglądały jak po wodowaniu. i nie przesadzajcie z tą reprezentacyjną częścią. Wiele bardzo jej brakuje, by można uznać ją za reprezentacyjną. W innym" reprezentacyjnym" miejscu przy nabrzeżu powstał właśnie kolejny w naszym mieście, 1298510245877, grzybek piwny - na pewno nie jest skorodowany więc się szanownemu czytelnikowi zapewne spodoba.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 19:13:18] • [IP: 92.42.114.***]

Mis nie obrazaj Marcina bo ci sklepie futro :)

Gość • Wtorek [25.05.2010, 19:10:42] • [IP: 92.42.119.***]

Drogi 116 z 15 25 jak słyszę mechanizacja, to przychodzi mi na myśl, mechanizator rolnictwa, którym pewno Jesteś.Moje czasy to współczesność.To Ty pamiętasz, pewno z filmów, murzynów noszących worki po trapach.Takich portów już brak.Piszesz, że tu nie Afryka a ja Wam piszę jest gorzej bo Afrykańskie i nie tylko, porty już nas wyprzedziły o ładnych kilkanaście lat.Pisząc o widocznych na zdjęciu złomach i o tym co się w naszym porcie dzieje porównywałem miejscową sytuację do normalnych standartów jakie prezentują sobą inne europejskie porty.Mam odwagę napisać jest cieńko.Dzisiaj znowu przeładunku nie było.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 19:04:47] • [IP: 83.20.74.***]

vidmo!!

Miś • Wtorek [25.05.2010, 18:17:43] • [IP: 217.97.199.*]

Nie mam najmniejszej wątpliwości, że większość osób wypowiadających się na temat statków zacumowanych przy Wyb. Władysława IV nie ma najmniejszego pojęcia o temacie, który poruszają. Najtrafniej można to skomentować jednym zdaniem :" Uczył Marcin Marcina a sam głupi jak. .." Może ta dosadna prawda do nich trafi i przestaną w przyszłości wypisywać głupstwa.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 18:07:41] • [IP: 93.94.184.***]

Żenujący tekst. Jeżeli Portal zdecydował się go publikować to powinien sprawdzić chociaż informacje o tych statkach

Gość • Wtorek [25.05.2010, 17:42:41] • [IP: 80.245.183.***]

jak zwykle jakis polak przesadzil troszke stoja bo placa wiec w czym problem

Gość • Wtorek [25.05.2010, 17:40:56] • [IP: 94.254.138.***]

Jako czytelnik podam przykład kilku parkingów na których parkują stare samochody.Też zrobicie z tego artykuł?Qrwa Świnoujście jest portem i statki były i będą cumowały.Adlery też mają ślady rdzy i nic nie piszecie...

Gość • Wtorek [25.05.2010, 17:00:05] • [IP: 80.245.186.**]

119 dam glowe ze w poblizu jest ktos kto w razie potrzeby dostosuje te cumy do warunkow.. nie przesadzaj

Gość • Wtorek [25.05.2010, 16:26:53] • [IP: 83.21.33.***]

ten czytelnik to jakis idiota i co go to obchodzi niech se stoją.Niejest to jego nabrzeże i huj mu do tego

Gość • Wtorek [25.05.2010, 15:55:12] • [IP: 93.94.188.**]

W tych trudnych chwilach wszyscy jesteśmy statkami :P

Gość • Wtorek [25.05.2010, 15:45:41] • [IP: 93.94.184.***]

bzduty kompletne, a załoga polska tak apropos, poniższych kom.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 15:36:54] • [IP: 217.97.199.*]

jesteśmy miastem portowym?? tak czy mie?? to do * nędzy gdzie maja stac!!1

zaoczny.com • Wtorek [25.05.2010, 15:30:57] • [IP: 217.97.193.***]

co z tego, że stoją, nabrzeże jest po to aby przy nim stały statki, a poza tym to raczej nie są opuszczone, bo widziałem na jednym ludzi

Czempy • Wtorek [25.05.2010, 15:25:34] • [IP: 92.42.116.**]

DO 92.42.119.***: wiesz co to mechanizacja? W Twoich czasach statki w afrykańskich portach stały i w niektórych stoją tygodniami ponieważ ładunek ląduje na lądzie za pomocą siły fizycznej. Tam też przydatne były i jeszcze są statki posiadające własne bomy. Jednak tu nie jest Afryka (pomimo podobnych zwyczajów w lokalnej polityce :-P) .

Gość • Wtorek [25.05.2010, 15:19:18] • [IP: 92.42.116.**]

para na wczasy przyjechala

Gość • Wtorek [25.05.2010, 15:16:05] • [IP: 84.10.245.***]

co to komu przeszkadza? fajne takie zielone. ja lubie zielone bo jaram ziolo. JP na 100%

Gość • Wtorek [25.05.2010, 14:56:21] • [IP: 93.94.188.***]

jak sie cos tragicznego wydarzy to wtedy politycy interweniuja, wola wydac kase na siebie niz na panstwo(lub na miasto) !!

Gość • Wtorek [25.05.2010, 14:42:07] • [IP: 95.129.226.***]

temat żenada...

Gość • Wtorek [25.05.2010, 14:31:54] • [IP: 217.97.199.*]

fajne stateczki :) mi się podobają !!

Gość • Wtorek [25.05.2010, 14:16:20] • [IP: 195.117.222.***]

Ludzie jak zwykle nic nie wiedzą o temacie ale wszyscy mają coś do powiedzenia... żenada.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 13:45:58] • [IP: 95.129.228.***]

a mi tam się podobają:) wiecozrem jest mrocznie xD

Gość • Wtorek [25.05.2010, 13:18:13] • [IP: 92.42.119.***]

Spacerując, ponownie zauważyłem, że w porcie jak zwykle, pusto, dżwigi przeladunkowe, niepracujące, brak statków, chałdy węgla.Kompletnie nic się nie dzieje.Takie rozległe tereny, absolutnie niewykorzystane.Zapewniam Was, że w niejednym porcie afrykańskim widziałem ruch, dynamizm, tętniącą pracę. Te na zdjęciu, wraki stoją już kilka miesięcy.Pracowałem na jednostkach 30 letnich, z polską zalogą, były lepiej utrzymane.Oczywiście stojąc w porcie, bez zasilania, załogi, wynurzone, stwarzają zagrożenie dla środowiska.No np.wystarczy większy wiatr, fala plus duża powierzchnia boczna statków i nieszczęście gotowe dla otoczenia.Wystarczy wysoka woda, wiatr od morza, kulminacja wody powodziowej i statki są na molo.Nawet najsilniejsze holowniki sobie nie poradzą.Może te żęchy są atrakcją dla górala, który ogląda dużą wodę i statki raz na 100 lat, ale dla portu to jest zagrożenie.Szkoda, że z UM nikt się nie wypowiada czyżby nie mieli podłączonego internetu.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 12:52:12] • [IP: 92.42.115.***]

ja pozwoliłem i co?

Gość • Wtorek [25.05.2010, 12:46:59] • [IP: 80.245.182.***]

z tych statków jest składany jeden, , porządny'' w Świnoujskiej stoczni, wszystkie 3 zostały zakupione przez niemieckiego armatora 3 ci niedługo będzie skończony i Rubin i Jade znikną

Gość • Wtorek [25.05.2010, 12:33:37] • [IP: 92.42.117.***]

Ja piernicze...

Gość • Wtorek [25.05.2010, 12:12:59] • [IP: 93.94.184.*]

Widziałem gorsze trupy w portach poza granicami naszego kraju a wraki są nawet malownicze.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 12:00:59] • [IP: 213.158.199.***]

a jz uważam że są atrakcją. To jedyne duże statki do których można podejść na wyciągnięcie ręki. Inne są daleko w porcie gdzie nie ma dostępu. Wystarczy zatrzymać się tam przez chwilę i zobaczyć ilu turystów robi sobie z nimi zdjęcia!

Gość • Wtorek [25.05.2010, 12:00:51] • [IP: 92.42.117.***]

prezydent nie jest winny

Gość • Wtorek [25.05.2010, 11:54:11] • [IP: 80.245.186.**]

mi tam sie one podobaja mozna se z bliska popatrzec i wielu turystow tez w zyciu nie widzialo statkow z bliska wiec przestancie juz przesadzac z ta estetyka

Gość • Wtorek [25.05.2010, 11:42:41] • [IP: 83.21.155.***]

O co wam chodzi, Kuczyński sugerował, że hałda węgla to atrakcja turystyczna, to tym bardziej dwa statki pełnomorskie to też ATRAKCJE TURYSTYCZNE!!

Gość • Wtorek [25.05.2010, 11:35:16] • [IP: 93.94.184.***]

Podejrzewam, że ten" czytelnik" też jest w wieku korodującym.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 11:25:30] • [IP: 192.168.105.***]

Jak to kto zawinił? oczywiście winien jest ten wstrętny Żmur on jest naszym nieszczęściem. Wprawdzie nabrzeże jest własnością PHŚ ale zawsze winny jest Prezydent to oczywiste.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 11:04:10] • [IP: 83.21.128.***]

Mogły by stać na poboczu w basenie trymerskim a nie z centrum miasta na głównym szlaku, robić przystań przed złomowaniem (lub remontową) zależy co te statki czeka kto jest ich armatorem ? Jaką mają klasę. Kolejna nie odpowiedzialność decydentów.A jak coś by się zdarzyło to płacz i winny Prezydent Miasta.?

Gość • Wtorek [25.05.2010, 11:03:56] • [IP: 80.245.188.***]

Mamy kolejną atrakcję turystyczną a la" Grupa Morska". Obok płonących hałd węgla. Proponuję przy nabrzeżu otworzyć muzeum wraków. Cumowałyby tu wszystkie jednostki przed pocięciem na żyletki.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 11:00:38] • [IP: 88.156.234.***]

178, no to pieknie. Wypada jeszcze przypomniec wielkie dazenie do tworzenia polaczen kolejowych z Berlinem. ...Ktos chce Nas sprzedac...Popierajmy rzad...

Gość • Wtorek [25.05.2010, 10:53:17] • [IP: 94.254.128.***]

#nie raczyl

Czempy • Wtorek [25.05.2010, 10:49:33] • [IP: 92.42.116.**]

Dajcie spokój czytelnikowi z Zakopanego, ma prawo nie wiedzieć :-D Dać mu pędzel i na różowo...

Gość • Wtorek [25.05.2010, 10:43:45] • [IP: 94.254.128.***]

Znowu jakis emeryt nie ma co robic ;/ Skoro tam stoja na pewno cos sie z nimi dzieje - sa w zwiazku z nimi jakies plany, tylko nikt nie raczej do pana emeryta zadzwonic i opowiedziec o tym fancie - SKANDAL... ale tuman nie zrozumie bo to przeciez straszne zjawisko, ktore tak bardzo go boli!

Gość • Wtorek [25.05.2010, 10:37:13] • [IP: 80.245.178.**]

Ważne !! www.sfora.pl/Niemcy-chca-zabrac-polsk
ie-morze-a20480

Gość • Wtorek [25.05.2010, 10:27:59] • [IP: 80.245.182.***]

A ja uważam, że stanowią one atrakcję dla portowego miasta, turyści chętnie się przy nich fotografują, nie wygląda żeby statki ich odstraszały. Sami chętnie się im przyjrzeliśmy i zrobiliśmy sobie pamiątkowe zdjęcie. Chyba nie ma o co kopii kruszyć szanowny czytelniku. A co do bezpieczeństwa ufam, że władze portu o to zadbały.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 10:19:25] • [IP: 88.156.235.***]

można by je pomalowac na czas postoju tak prowizorycznie żeby ładnie wyglądało

Gość • Wtorek [25.05.2010, 10:18:25] • [IP: 80.245.178.***]

Rozsądny - to chyba nie widziałeś jak wyglądają nabrzeża w innych Polskich miastach, dosłownie jakbyś przeniósł się na wschód Rosji. U nas jest OK

Gość • Wtorek [25.05.2010, 10:16:33] • [IP: 95.129.224.***]

Do IP 80245190 Specjalisto okrętowy z gogle - statek który nie posiada steru ani kotwicy automatycznie nie posiada świadectwa klasyfikacyjnego!! Do wszystkich tu wypowiadających się pseudo specjalistów z dziedziny okrętowej, statki te niewątpliwie są zagrożeniem zarówno dla środowiska (choć niby zbiorniki paliwowe są puste) to są jeszcze na statku zbiorniki w których są oleje, wody zaolejone i tzw zęzy. Drugim zagrożeniem jest ich lokalizacja, codziennie przechodzą obok nich promy morskie z prędkością 8 węzłów co niesie za soba możliwość pociągnięcia tych statków na środek kanału a jak widać na zdjęciu statki sa marnie zacumowane. I jeszcze jedno czy odpowiednie organy sprawdziły na jakiej wysokości jest FIRE LINA na statku Jade? I na sam koniec do wszystkich pieniaczy na tym portalu wyzywać możecie siebie przed lustrem. .. o tak tego jesteście warci!!

Gość • Wtorek [25.05.2010, 09:55:01] • [IP: 80.245.190.***]

Pytam się gdzie są rodzice tych jednostek ?!

Rozsądny • Wtorek [25.05.2010, 09:53:58] • [IP: 92.42.117.**]

Reprezentacyjne nabrzeże miasta :-) Popatrzcie na te płotki, zarośnięte i krzywe chodniki i oczywiście największe i najbardziej koślawe" kocie łby". Ciekawe, ilu pasażerów luksusowego wycieczkowca odważyłoby się zejść na ląd ? :-)

K.O • Wtorek [25.05.2010, 09:53:39] • [IP: 95.129.226.***]

z tego co wiem Jade ma urwaną srubę i reszte podzespołów i ma zostać" pocięty na żyletki" bo nie nadaje sie juz do naprawy co do Rubina to nie wiem.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 09:52:59] • [IP: 80.245.186.**]

emeryt ktory sie nudzi po prostu. ..

Gość • Wtorek [25.05.2010, 09:52:49] • [IP: 80.245.184.***]

ale wy jestescie po****ni to nie wraki a STAN ZEWNĘTRZNY tych statków nie jest zły, swierzo poremontowane statki prosto ze stoczni po 2 latach eksploatowania na morzy gorzej wygladaja ;) a ludzie nie wiedza i robią z igły widły. Od kiedy kto kolwiek sie przejmuje tym co sie dzieje w świnoujściu ? wiecznie tylko próbujecie mochery zafajdane afere jakąś zwietrzyc ;]

Gość • Wtorek [25.05.2010, 09:51:51] • [IP: 82.39.69.***]

"gołym okiem widać postępującą korozję"... To ma byc korozja? te statki sa lekko" rudawe"... Pordzewialy statek to taki z ktorego kabiny mozna wyjsc bezposrednio na poklad nie otwierajac dzrzwi :)

Gość • Wtorek [25.05.2010, 09:48:19] • [IP: 92.42.117.***]

Nawet jakby zatonely to przy nabrzezu jest tak plytko ze i tak wystawalaby sterowka ;)

Gość • Wtorek [25.05.2010, 09:47:10] • [IP: 195.205.239.**]

Gość • [IP: 217.97.199.**] Z tym" prawie skończony" to bym nie przesadzał ;)

mufur • Wtorek [25.05.2010, 09:42:26] • [IP: 195.205.239.**]

Oba opisywane statki służą jako" części zamienne" dal trzeciej jednostki remontowanej w świnoujskiej stoczni." czytelnik nie musi obawiać się o jakikolwiek wyciek ponieważ zbiorniki na obu statkach są puste. Czytelnik również nie ma racji odnośnie tego że statki są porzucone, armator jest na dzień dzisiejszy wypłacalny. Zgadza się że jeden ze statków nie ma steru ponieważ został przeniesiony na inną jednostkę. Szum nie wiadomo o co. O część podwodną też nie ma się co martwić - jak widać oba statki nie toną, więc nie wiem skąd te przypuszczenia. A skoro Świnoujście jest miastem portowym to normalne chyba że cumują w nim statki.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 09:36:45] • [IP: 217.97.199.**]

jesli uwazasz ze nikogo nie ma, " wachtowych" to zapraszam wejdz na statek, nie dzwon dzwonkiem tam jest tam taki piesek ktory pelni wachte trapowa i wpisze Cie do ksiazki trapowej po czym mozemy porozmawiac:)))

Gość • Wtorek [25.05.2010, 09:30:48] • [IP: 213.31.11.**]

Czytelnikowi zal d* sciska bo chcialby na takich plywac a ze emerytowanych trepow nie chca to inna sprawa

Gość • Wtorek [25.05.2010, 09:27:44] • [IP: 217.97.199.**]

nie ma sensu już tego komentować. no może troszkę. zgodził się ów piękny kapitanat portu na postój, a armator jest wypłacalny, który płaci duże pieniądze za zacumowanie w takim miejscu. statki nie są porzucone, czekają na remont w naszej stoczni.jeden taki już właśnie jest prawie skończony:)

Gość • Wtorek [25.05.2010, 09:25:34] • [IP: 80.245.182.***]

Te statki mają puste zbiorniki denne, wyczyszczone zęzy. Stoją przy nabrzeżu Urzędu Morskiego. Zatonięcie im nie grozi. Świnoujście to port morski, gdzie statki, nawet pordzewiałe, nie powinny nikogo dziwić. Tekst pod zdjęciem obrazuje, jak bardzo nasze miasto odwróciło się od morza. I to by było na tyle.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 09:18:09] • [IP: 217.97.193.***]

To są statki remontowane w stoczni. Dwa stoją przy nabrzeżu, a trzeci w MSR, jakiś czas temu nawet jeden z nich" zamieniono" - poszedł do stoczni a w jego miejsce przyholowano następny. Zbankrutował ich poprzedni armator (Baltimar), a obecny powoli je remontuje. Nie widzę natomiast niczego dziwnego w tym, że statki cumują w centrum miasta portowego jakim jest Świnoujście - dodają mu morskiego uroku. Choć faktycznie lepiej żeby to były inne jednostki, a nie statki remontowane w stoczni, która wykorzystuje reprezentacyjne nabrzeże jako postojowe dla statków w remoncie.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 09:14:47] • [IP: 80.245.190.***]

Podejrzewam, że statki zbiorniki mają puste, czekają na wejście na stocznię, któryś z armatorów je kupił. Nie mają kotwic, jeden nie ma steru. A co do korozji do koroduje farba :) katastrofa ekologiczna nam nie grozi.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 09:02:40] • [IP: 94.197.141.**]

co za idiota napisal ze te statki powinny byc otoczone zaporą?czlowieku a moze oni mają zbiorniki paliwa gdzies wyzej a tylko balasty po wodą?a poza tym kazdy statek koroduje a jesli statki mają klase to napewno nie są zagrozeniem dla nikogo tylko dla takich baranków jak nasz internauta

Gość • Wtorek [25.05.2010, 08:59:52] • [IP: 80.245.185.**]

TY DEBILU JEDEN WYJŻYJ PRZEZ OKNO I ZOBACZ ILE TAM STOI ZAPARKOWANYCH ZŁOMÓW

Gość • Wtorek [25.05.2010, 08:57:45] • [IP: 92.42.114.***]

Menachem Begin: "Nasza rasa jest Rasą Mistrzów. Jesteśmy świętymi bogami na tej planecie. Różnimy się od niższych ras, ponieważ wywodzą się one od insektów. Faktycznie porównując je do naszej rasy, inne rasy to bestie i zwierzęta, owce w najlepszym przypadku. Inne rasy są uważane jako ludzkie odchody. Naszym przeznaczeniem jest rządzenie ponad niższymi rasami. Nasze ziemskie królestwo będzie rządzone poprzez naszych liderów za pomocą rózgi żelaznej. Masy będą lizać nasze stopy i służyć nam jako nasi niewolnicy." - premier Izraela, laureat Pokojowej Nagrody Nobla

Gość • Wtorek [25.05.2010, 08:54:24] • [IP: 88.156.234.***]

Moglyby stac te statki chocby za stacja pilotow, bo ta czesc nabrzeza obok Kapitanatu Portu jest najbardziej reprezentacyjna czescia naszego portu. Kiedys zabraklo obok kapitanatu miejsca dla Daru Mlodziezy. ..Nie pasowal do tak reprezentacyjnego miejsca.Ale najgorsze jest jesli sie tyczy tych zielonych statkow ze nie widac na nich osob pilnujacych -wachtowych !. I tu jest zagrozenie.Jednostka plywajaca musi byc ciagle dozorowana przez wachte.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 08:52:45] • [IP: 188.33.74.**]

Drogi czytelniku pier dol nij sie w łeb!!

7-me Dziecko Baby Jagi • Wtorek [25.05.2010, 08:51:10] • [IP: 79.162.152.***]

Większość statków po rejsie z punktu „A” do punktu „B” wygląda znacznie gorzej.Nawet najlepsza farba nie uchroni przed korozją spowodowaną słoną wodą.Te jeszcze nie są wcale takie tragiczne.Były zaholowane na Stocznie, ale niestety nie można się wbić po za kolejnością.A zanim rdza przeżre kadłub na wylot, to jeszcze minie trochę czasu.Najpierw jeszcze trzeba pokonać cynki substancją żrącym.A w ogóle, to one się przygotowują na regaty tol szip rejces.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 08:48:42] • [IP: 92.42.116.**]

co za * napisał ten artykuł - widział ktoś kiedyś statek bez rdzy??

Maślankiewicz • Wtorek [25.05.2010, 08:29:27] • [IP: 195.117.239.***]

Temu ORMO-wcowi do wiadomości chciałbym podać, że cumy też obydwa mają takie mało estetyczne. Rubin na bakburcie ma lekki wgniot, ciekawe kto im wydał dowód rejestracyjny. I za te brudne szyby na mostku też należy im się lekki opierd.l

Gość • Wtorek [25.05.2010, 08:26:14] • [IP: 217.97.199.*]

nie ma się o co sprzeczać, komory gazowe to zagłada miasta a stare wrak też odpychają od siebie np.szczecin i podrzucają jak kukułcze jajo, czy aby to nie ma coś wspolnego z cała w krzaki-ja się tylko pytam!!

Gość • Wtorek [25.05.2010, 08:20:16] • [IP: 217.97.193.**]

Może te statki rdza pożera, ale temu co to napisał to już dawno cos innego mózg pożarło.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 08:14:57] • [IP: 80.245.189.***]

7 dziecko baby jagi ma racje mi tam one nie wadzą

Gość • Wtorek [25.05.2010, 08:12:35] • [IP: 92.42.114.***]

Rząd powinien sięgnąć po specjalne, jednorazowe instrumenty fiskalne w postaci swoistego podatku solidarnościowego, nałożonego na lepiej uposażone warstwy społeczeństwa - pisze były wicepremier i minister finansów Grzegorz Kołodko w" Rzeczpospolitej".

Gość • Wtorek [25.05.2010, 08:12:25] • [IP: 192.168.100.**]

skorodowane statki przeszkadzają mieszkańcowi, ale że powstaje GAZOPORT to jest cacy? Nie masz czlowieku co robić to poczytaj o gazoportach, gdzie na świecie powstają, a nie jak u nas pod domami ludzi tam mieszkających. Takie stateczki to bułka z masłem w porównaniu do GAZOSYFU

Gość • Wtorek [25.05.2010, 08:12:01] • [IP: 93.94.190.***]

to jest port i będą statki, komuś znowu koszula zawadziła lub sprzeczka z teściową...

A\B-ik • Wtorek [25.05.2010, 08:10:36] • [IP: 217.97.199.*]

" Jeden z Czytelników napisał" -- ludzie to jest port a jak wiadomo w porcie statki stoją i za to się płci.Głupota tego pana przeraża jakiś stary sfrustrowany ormowiec, już nie ma na kogo donosić?Przypominam sobie jak stały trawlery z Odry to była dopiero korozja.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 08:10:35] • [IP: 80.245.186.**]

Nie mylcie okrętu ze statkiem

Gość • Wtorek [25.05.2010, 08:08:49] • [IP: 217.97.199.***]

Normalne przypruszone lekka rdza jednostki typu Afro-max-Fridgetechno-Selfboom-Panasize...I co zatkało kakało??;-)))))

młody • Wtorek [25.05.2010, 08:07:38] • [IP: 93.94.184.***]

Nabrzeże należy do portu i mogą postawic co tylko chcą.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 08:07:29] • [IP: 213.155.162.**]

Absurd nie wiem po co wogole sa umieszczane takie idiotyczne newsy...

Gość • Wtorek [25.05.2010, 07:59:50] • [IP: 93.94.186.***]

7:42 Zgadzam się kompletnie. Jakiś nawiedzony ten czytelnik, zaczynając od tego że te statki stoją tam juz dobre 3-4 miesiące to reszta artykułu też jest taka rzetelna... Panie Sławku, następnym razem proszę się dowiedzieć czegoś u źródła, a nie wypisywać głupoty podane przez" czytelnika"

pol • Wtorek [25.05.2010, 07:57:42] • [IP: 79.184.171.***]

skąd ten facio się zerwał czy on nigdy nie widział prawdziwego statku ??, z pewnością wszyscy mieszkańcy pamiętają jak wygłądały statki rybackie Odry wracające z długiego rejsu. Facio ty chyba jesteć rzecoznawcą okrętowym ??

7-me Dziecko Baby Jagi • Wtorek [25.05.2010, 07:53:11] • [IP: 79.162.152.***]

Niby co ma się wylać i skąd?

Gość • Wtorek [25.05.2010, 07:50:57] • [IP: 80.245.180.***]

Tak z daleka słychać jak rdza je gryzie, za tydzień będą dziurawe.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 07:47:21] • [IP: 80.245.186.**]

LUDZIE! TO JEST PORT A NIE PLAC ZABAW! NIE WIEM KTO SOBIE UBZDURAŁ, ŻE TAM JEST JAKIS DEPTAK! JAK KOMUŚ TE JEDNOSTKI PRZESZKADZAJĄ TO FARBKA I PĘDZELEK W ŁAPKĘ I DO MALOWANIA!" CZYTELNIK" ZAPOMNIAŁ CHYBA, ŻE DLA LUDZI MIESZKAJACYCH W CENTRUM POLSKI TO WŁAŚNIE TAKIE STATKI SĄ WIELKĄ ATRAKCJĄ!

7-me Dziecko Baby Jagi • Wtorek [25.05.2010, 07:46:40] • [IP: 79.162.152.***]

Ten czytelnik g* wie.Dla świadomości typa, to trzeci z tych dwóch jest na Stoczni.Jakby miały stanąć przy nabrzeży na Stoczni, to wtedy by zbankrutował po ta długim postoju.Niech redaktor napisze dlaczego tutaj stoją?Po prostu jeden nie ma steru, a drugi chyba śruby.A pod statkiem, to niech się nie martwi internauta, bo chyba nigdy nie widział statku z pod spodu.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 07:45:11] • [IP: 94.18.38.***]

ma recje w 100%, dojdzie do wylewu i biedzie za późno!

Gość • Wtorek [25.05.2010, 07:42:03] • [IP: 80.245.181.***]

Rany ten czytelnik to naprawdę jakiś nawiedzony znawca wszystkiego, po przeczytaniu tego newsa ręce mi opadły z tej jego głupoty do kwadratu.Człowieku idź gdzieś za winkiel i puknij się w tą pustą główkę a także zmień lekarza bo twój cie oszukuje.

Gość • Wtorek [25.05.2010, 07:40:04] • [IP: 188.146.5.**]

hahahahhahaha ja widze ze swinoujscie to chyba kraina mlekiem i miodem plynaca bo ci ludzie niemaja chyba zadnych problemow zajmujac sie takimi glupotami, skoro one tam stoja to najwidoczniej ktos na to pozwolil a jak brakuje rozumu zeby wydedukowac kto, to zapraszam do kapitanatu portu - tam zapewne mozna sie dowiedziec kto zezwolil na postoj

Oglądasz 1-111 z 111
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■