POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [18.05.2010, 07:04:32] • Świnoujście

Ekscentryczny (szkolny) sklepik

Ekscentryczny (szkolny) sklepik

fot. Krzysiek Gajownik

Top narkotykowa fala zalewa młodzież w każdym aspekcie życia. Koszulki z logiem marihuany czy piosenki o wciąganiu amfetaminy to już norma w życiu nastolatków. Czy to już dno?

Jeszcze paręnaście lat temu narkotyki nie były tak znane jak w dzisiejszych czasach. Wtedy ludność skupiała się na mniej czy więcej kontrowersyjnych przesyłach ze świata polityki czy przekabaceniu rzeźnika za trochę słoniny i parę kiełbas. Dziś świat zalewa narkotykowa fala w różnych aspektach życia społecznego młodzieży jak i dorosłych. Coraz częściej w radiu, prasie oraz telewizji widzimy ciężkie przypadki po zażyciu niedozwolonych substancji. Jeszcze więcej możemy usłyszeć w piosenkach. Dla większości nastolatków to idole i chcąc się do nich upodobnić, poczuć się choć na chwilę jak oni – robią to co oni. Kupują podobne ciuchy, stylizują się na wzór artysty i... bawią się jak oni. Niestety coraz częściej na dopalaczach.


W Świnoujściu powstał kolejny sklepik oferujący materiały do zapalenia marihuany czy wciągnięcia w nos. Fifka, bongo czy bletka w każdej odsłonie. Nie było by to na tyle kontrowersyjne gdyby nie to, że sklepik mieści się w centrum kompleksu szkolnego. To skandal - mówią oburzeni rodzice uczniów z Gimnazjum Publicznego nr 1, nr 2 oraz ze szkoły podstawowej nr 6. W rozmowie z jedną z matek dowiedzieliśmy się, że jej dziecko było świadkiem jak podczas przerwy grupa młodych nastolatków weszła do sklepiku, zakupiła "towar" i ruszyła za bloki.


Czy z Polski robi się kolejna Holandia? Jeszcze nie. Teraz to banda cwaniaków próbuje obejść obowiązujące prawo i sprzedawać specyfiki po których spożyciu występują późniejsze efekty uboczne. Jak stwierdzili polscy uczeni – czasami większe niż po zażyciu narkotyków. Jest popyt to trzeba zaspokoić podaż. Środki te bardziej uzależniają i negatywnie wpływają na układ nerwowy a szczególnie u młodzieży. Często są (legalnym) zastępstwem bądź wstępem do brania narkotyków. Specyfiki te jednak są legalne a przetaczające się przez kraj fale protestów nic nie dają. Możemy tylko patrzeć i płakać jak na naszych oczach wypala nam się młodzież.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 172, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-172 z 172

Gość • Czwartek [27.05.2010, 21:02:45] • [IP: 93.94.189.***]

JAKIE ALBINY DOPALKI SA DOBRE

Gość • Czwartek [27.05.2010, 16:10:07] • [IP: 93.94.184.**]

jebac policje

Gość • Czwartek [20.05.2010, 20:20:39] • [IP: 95.41.95.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [20.05.2010, 16:46:18] • [IP: 91.94.220.***]

a kto to otworzył taki sklepik...?? musiał zrobic jakies rozpoznanie czy będzie mu się to opłacało...

Gość • Środa [19.05.2010, 23:57:49] • [IP: 81.190.174.***]

autor jest gitem ;d

Gość • Środa [19.05.2010, 21:11:25] • [IP: 83.3.70.***]

Mi to generalnie obojętne, nie jestem zwolennikiem dopalaczy, fanatycznie pale normalną konopie indyjską, a te dopalacze są dla dzieci, co se trawki nie umią zalatwić. piona

Gość • Środa [19.05.2010, 19:37:06] • [IP: 80.245.184.***]

Ahahah, niewiem kto to pisał alwidać że nima pojęcia.

Gość • Środa [19.05.2010, 16:54:22] • [IP: 109.243.236.***]

ten sklep to jakaś popierdułka nie ma to jak SMART SHIVA ze smartszopu :)

Gość • Środa [19.05.2010, 14:37:30] • [IP: 80.245.188.***]

"lepiej pić niż palić, twierdzi społeczeństwo z tym, że ziele to spokój, alkohol to szaleństwo!"

Gość • Środa [19.05.2010, 12:28:19] • [IP: 217.97.199.*]

smart shop i tak najlepszy

;> • Środa [19.05.2010, 08:47:11] • [IP: 92.42.118.***]

Są dni, kiedy sądzę, że przepis z zakazem jest dobry, bo chroni przed źle pojmowaną wolnością, zmusza do zastanowienia się. Dziś ;> jestem za legalizacją wszystkich narkotyków, ale pod warunkami - zaostrzenie przepisów - działanie pod wpływem lub z powodu używki to kara x2 (minimalnie), nawet za śmiecenie, producenci zapewniają organom ścigania środki do sprawdzenia, czy osobnik pod wpływem, likwidacja finansowanych z publicznych pieniędzy wszelkich organizacji pomocy uzależnionym i lekarstw na choroby związane z uzależnieniami lub będących ich efektem, a i zapis w konstytucji - zażywanie jest dobrowolne bez względu na wiek i zażywający zrzeka się w związku z tym wszelkich roszczeń. Nie potrzebne lekcje uświadamiające, wystarczy wtedy tylko jedna lekcja dot. konstytucji i hulaj dusza. Dodatkowo eksperymentatorzy mogą przysłużyć się medycynie, a przedawkowujący społeczeństwu ;>

Gość • Środa [19.05.2010, 08:30:38] • [IP: 87.206.192.***]

Zamykanie takich sklepów nie sprawi, że narkotyki znikną. Monopolowych jakoś nikt nie chce zamykać, chociaż alkohol potrafi powodować wielkie tragedie. W wypadkach powodowanych przez pijanych kierowców giną setki ludzi, tatusiowie - alkoholicy robią straszne rzeczy swoi bliskim... I czy ktoś się emocjonuje tym tematem tak jak tymi dopalaczami? Wydaje mi się, że wszystko jet dla ludzi, tylko trzeba z odrobiną rozsądku podchodzić do tematu

Gość • Środa [19.05.2010, 00:53:16] • [IP: 95.209.99.***]

hiszpania, holandia, belgia, czechy, rosja... czemu tam marihuana jest legalna a u nas nie? Nawet w nieczech maja medyczna marihuane, to juz krok od calkowitej legalizacji. A w polsce kiedy cos sie zmieni? Zlegalizujcie!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 23:11:09] • [IP: 92.42.119.***]

W tych sklepach to marny towar jest, same ketony i nie ketony. Poza tym kiedyś to była wielka fala kwasu...coś pięknego i ile radości...teraz to już powoli rarytas.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 22:48:53] • [IP: 92.237.236.***]

Tego i tak nie powstrzymacie to nadchodzi. .. legalizacja. .. wszyscy i tak wiedza gdzie kupic a temat tabu . .. mowiac niema problemu jak sklepik zamkną to sami siebie chcecie oklamac!! ogarnijcie troche!!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 22:32:38] • [IP: 80.245.190.***]

jestem jak najbardziej za... skoro ktos będzie chciał brac to znajdzie ale po co szukac nie wiadomo od kogo i jakiego pochodzenia skoro mozna kupic legalnie... a zakazany owoc najlepiej smakuje więc po co jeszcze dolewac oliwy do ognia...tak ciekawski kupi w sklepie i będzie miał obraz tego co zakazane i sam zdecyduje czy bedzie brał a tak bedzie kombinował od kogo i jeszcze nie wiadomo jakie g... mu sprzeda...

Gość • Wtorek [18.05.2010, 22:32:30] • [IP: 92.42.115.***]

niema co plakac, WSZYSTKIE MATKI ZBIERZCIE SIE I ROZWLCIE TE BUDE

Gość • Wtorek [18.05.2010, 22:10:51] • [IP: 88.156.234.***]

LEGALIZACJA TERAZ LEGALIZACJA I TU!!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 22:09:42] • [IP: 88.156.234.***]

JEEAH! KOŁO GP1?! BĘDZIE BLISKO NA PRZERWACH TYLO PO SZTUCZKE I JAAAZDA, OGEEEEEEEEŃ!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 22:02:01] • [IP: 89.8.206.***]

"paręnaście lat temu narkotyki nie były tak znane" prosze was parenasciel tak temu za posiadenie grama marihuany nie grozilo 3 lata wiec albo autro tego tekstu jest nie obeznany albo wlasnie przyjechal do polski z 3 karju tego swiata!! legalizacja!!

Adamek • Wtorek [18.05.2010, 21:43:26] • [IP: 93.94.190.***]

Nie to nie dno, w to dno dopiero zaczeliśmy się zanurzać..

Gość • Wtorek [18.05.2010, 21:40:56] • [IP: 80.245.183.***]

Spoko sklepik ;D

Gość • Wtorek [18.05.2010, 21:37:23] • [IP: 95.40.48.***]

Legalizacja, Jeszcze tego brakowało!. ...

Gość • Wtorek [18.05.2010, 21:06:11] • [IP: 93.94.186.***]

dlaczego tylko gadacie, zamknąć sklepik - ukarać i po krzyku...

Gość • Wtorek [18.05.2010, 20:55:05] • [IP: 80.245.191.***]

ten sklep to raj dla ćpunów i cwaniaków, bo gadanie że to dla kolekcjonerów to śmieszne, ten co to otworzył świadomie karmi tym świństwem te dzieciaki powinien sam to zeżreć

Gość • Wtorek [18.05.2010, 20:38:37] • [IP: 80.245.186.***]

Hej Gościu z 18.05.2010, 18:23] • [IP: 80.245.178.***] coś Ci nie po naszemu się napisało. To pewnie przez te dopalacze.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 20:08:14] • [IP: 83.21.37.***]

Gdyby dzieci nie miały ze sobą problemów to by specjalnie narkotyków nie brała, gdyby nie telewizja, która za państwowe (tzn. nasze) pieniądze promuje gwiazdy-narkomanów. Co do samych narkotyków - jestem za ich zalegalizowaniem i nie widzę w tym nic złego, jak również w tym sklepie - w końcu lufki nie są zakazane. Druga sprawa: należy zalegalizować, gdyż to co obecnie sprzedają dilerzy to jakieś chemiczne mieszanki, zioło jest chrzczone przez sprzedających ponieważ Ci chcą jak najwięcej zarobić. Gdyby było legalne problem wielu skutków ubocznych był zniknął, gdyż lekkie narkotyki bez chemicznych substytów są niegroźne. Należy zrozumieć jedną rzecz: każdy zakaz produkuje podziemie, mafie, przestępczść, która czerpie zyski z towaru zakazanego. Więć po co go zakazywać? Chcącemu nie dzieje się krzywda - i tego się trzymajmy.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 20:05:56] • [IP: 83.21.19.**]

pogonić to dziadostwo!!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 20:04:43] • [IP: 217.97.193.***]

Fajna ta" dobra matka" która taka zatroskana widziała i nic nie zrobiła, ale do portalu doniosła razem chyba z" dobrym " dzieciaczkiem jestem pełen UZNANIA dla tak wspaniałej kobiety!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 19:41:56] • [IP: 92.42.118.***]

zamknąc ten sklep!!

jamaica • Wtorek [18.05.2010, 19:38:17] • [IP: 93.94.185.***]

Proszę o zmianę nazwy sklepu. To nie jest mój sklep!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 19:36:49] • [IP: 80.245.191.***]

Ale bezsensu to jest jakies gówna chemiczne które strasznie niszczą muzg są legalne a naturalne zioło NIE. Ten Shit to sama chemia robi z mózgu gówno ! a to co dała Matka Natura to z kolei złeeeee! IDIOTYZM ;)

Gość • Wtorek [18.05.2010, 19:21:38] • [IP: 83.31.184.***]

żtcze wam dużo klientów i legalizacji!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 19:11:10] • [IP: 92.42.118.***]

życzę właścicielom żeby ich dzieci odwiedzały takie sklepy

Gość • Wtorek [18.05.2010, 19:02:34] • [IP: 93.94.188.**]

przez to że mi zabraniali tacy jak mochery musiałem spróbować dziś nie żałuje tego przynajmniej wiem jak to działa każdy powinien mieć możliwość wyboru, a żeby było śmieszniej jakby to zalegalizować to ile by zyskało na samych podatkach państwo, jakie by było świadome społeczeństwo i ponoć to jest dobre na raka i inne choroby bolesne, ja jestem za legalizacją!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 18:52:02] • [IP: 80.245.178.***]

Artykul jak zwykle mowie 50% prawdy a 50% parodii. Faktycznie lokalizacja niewesola ale nie piszcie mi tu o drugiej holandii bo to sie robi smieszne. Oni sa 50 lat przed nami i ich gospodarka prosperuje o wiele lepiej niz w tym smiesznym kraju. Jak chcecie cos zrobic pozytecznego to zalegalizujcie Marihuane, i o polowe problemow mniej bedzie was dotykalo, nie beda sprzedawac juz syfu w dopalaczach a co do ciezkich narkotykow to juz problem z ktorym na calym swiecie ciezko sobie radza. Bon Voyage ;)

7-me Dziecko Baby Jagi • Wtorek [18.05.2010, 18:48:34] • [IP: 79.162.142.***]

Tak jak mówisz 199, to są dzieci z pasją.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 18:41:03] • [IP: 92.42.117.***]

stare dewoty, uzależnieni od kawy, alkoholu, papierosów, tabaki prują się do młodych nie patrząc na siebie.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 18:36:52] • [IP: 217.97.199.*]

Są to substancje toksyczne tylko do celów kolekcjonerskich, a to że dzieciaki to jedzą to ich problem. Tu chodzi o kolekcjonowanie. Ludzie ogarnijcie się. Skąd te dzieci to wyniosły z domu. wiedz niech rodzice nie winią sklepów tylko sami siebie. ;/

Gość • Wtorek [18.05.2010, 18:28:48] • [IP: 217.97.199.*]

Nie nawidze ludzi ktorzy klamia na kazdym kroku tylko po to by skompromitowac innych to tak jakby dac dziecko jajko jedno ugotuje i zje a drugie obrzuci ludzi z okna. Rodzice niech sie zajma rzeczami ktore ich dzieci robia w szkole bo sklep ten nie sprzedaje swoich artykulow nieletnim. A co do komentarza o rzeczach sprzedawanych w tym sklepie to lufki, bletki mozna kupic w zwyklym kiosku. Najlepiej zamiknijcie wszystkie sklepy wokół szkoły a do dzieci przydzielcie specajlna ochrone. Jedna wielka paranoja.

7-me Dziecko Baby jagi • Wtorek [18.05.2010, 18:26:03] • [IP: 79.162.142.***]

Ad.Ⅰ:Do puki w tym mieście nie będzie niczego, czym będzie można zająć (zainteresować) młodzieży, to takie sklepy będą rosły jak grzyby po deszczu. Ad.Ⅱ:Radykał dobrze, a nawet pięknie powiedział.Ad.Ⅲ:Co w tych czasach teraz jest nie szkodliwe i bezpieczne? Ad.Ⅳ:I tak nawet bez takiego sklepu jest dostęp do bardziej klarownego towaru. Ad.Ⅴ:Ile z was dorosłych musi strzelić głupiego kawulca z rana by nie wypaść z dziennej dysfunkcji? Ad.Ⅵ:Ja tam i tak wole browara niż jakąś samo sieję zajarać. Ad.Ⅶ:Nie mam czasu na głupoty. (┅) A w ogóle bla-bla-bla srały muchy.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 18:23:15] • [IP: 80.245.178.***]

a czy bilety do jamaicy terz tam sprzedaja?

Gość • Wtorek [18.05.2010, 18:22:14] • [IP: 217.97.199.*]

Żal mi niektorych osob co pisza, sklep ten kontroluje dowody na kazdym kroku a rodzice i te bachory sciemniaja zeby oczernic sklep gdyz powstal w takim a nie innym miejscu, nie znacie sie wiec udowodnijcie ze sprzedaja mlodym malolatom zrobcie zdjecie dajcie dowod a nie jakis glupi tekst osranych rodzicow ktorzy nie pilnuja swoich dzieci i sami daja im taki przykład...

Gość • Wtorek [18.05.2010, 17:58:53] • [IP: 83.11.136.***]

No cóż, doczekalismy sie czasów, że małolaci w szkole ublizaja nauczycielom, nie szanuja policji, bluzgają, ublizaja...ale czyja to wina? Tylko Nasza czyli rodziców, niestety, jak nasza pociecha dostanie linijka po łapce od belfra, to krzyczymy że tak nie wolno, jak policjant przyłozy pałą szumiącemu malolatowi to źle...za moich czasów też piło sie wino, wódeczkę, paliło sie szlugi,. ..ale na Boga!!-nikt sie nie odważył stawiać milicjantowi, czy nauczycielowi-bo jeszcze od starych dostało sie wpiernicz!!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 17:58:14] • [IP: 95.40.173.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [18.05.2010, 17:57:12] • [IP: 92.42.117.***]

i dzięki temu wygra kolejne wybory, trzeba być na czasie i zarabiać na tym co jest w modzie

Były wyborca PO • Wtorek [18.05.2010, 17:54:51] • [IP: 88.156.233.***]

Premier przyznał że ćpał (co widać) Posłowie ćpają senatorowie ćpają uszminkowani i w kieckach, radni sejmimiku i gminy ćpają. ĆPAJ I TY To czemu dzieci mają nie ćpać ? PO nawet chce to usankcjonować !" W małych ilościach" ha ha ha

brumkator • Wtorek [18.05.2010, 17:54:06] • [IP: 92.42.112.**]

Niema chyba przepisów które nie pozwalają osobom poniżej 18 roku zycia kupowania" dopalaczy" , Jest luka w prawie i niestety tak bedzie...Aswoją droga powinno być jak w czechach lub holandi, jakby panstwo pomyślało jeszce by na tym zarobiło !! ale oni zamiast myśleć tylko kłucą się ze sobą !

Gość • Wtorek [18.05.2010, 17:51:48] • [IP: 92.42.115.**]

Mówi się o szkodliwości dopalaczy i" linczuje" tego typu punkty handlowe... dobrze... trzeba o tym mówić... społeczeństwo musi mieć świadomość... lecz z drugiej strony przerażające statystyki wykroczeń, zbrodni, wypadków i rozbojów po spożyciu lub pod wpływem alkoholu nic nie znaczą prawda? Czy właściciel monopolowego jest odpowiedzialny za głupotę klientów, którzy kupują u niego? Tak się zastanawiam czy w naszym chorym i patologicznym społeczeństwie, w którym" chlanie na umór" jest niemalże ulubionym sportem narodowym kolejny sklep z kolejnym" shitem" ma jeszcze jakiekolwiek znaczenie...

Gość • Wtorek [18.05.2010, 17:50:21] • [IP: 92.42.117.***]

oj chyba jednak miał rację

Gość • Wtorek [18.05.2010, 17:44:08] • [IP: 80.54.123.**]

Masz rację to nie system jest chory ale TY.Skoro piszesz takie bzdety to choroba musi być ciężka więc wyrazy współczucia dla ciebie i tobie podobnym.

M. • Wtorek [18.05.2010, 17:27:48] • [IP: 93.94.190.***]

to nie system jest chory. dzieci są chore, całę rodziny są chore. nie zrzucajmy winy na kapitalistów. Proponuje zrzędliwym kurkom i kogucikom pilnowanie swoich pociech i wkładanie do ich nie dość rozwiniętych móżdżków elementarnego systemu wartości. Nie myślmy ze sklepikarz jest zły bo sprzedaje to małolatom, większą wine ponosi tu samo dziecko. Gówniarstwo powinno się wziąć za wykształcenie, ma nie rośnie nam pokolenie półinteligentów o IQ pasteryzowanej musztardy.

ponownie silas. • Wtorek [18.05.2010, 17:12:02] • [IP: 93.94.184.**]

ja sie pytam czemu tak drogo? xD

Gość • Wtorek [18.05.2010, 17:10:19] • [IP: 93.94.184.**]

zgadzam sie z gosciem 16:43. sprzedaja co sprzedaja jest legalne bo jest wiec ni egadajcie glupot a to ze dieci kupuja to wina rodzicow ze pozwalaja na wszystko, teraz dziecku nawet klapsa nie mozna dac bo jakiems swoje praw głupota, co potem sa za faceeci cio... a baby tylko to wykorzystuja ze sa tkaimi cio. ;)

Gość • Wtorek [18.05.2010, 17:10:11] • [IP: 217.97.199.*]

czy wal do reszty ludzie powaliło na ryje ?? żadnemu dzieciakowi nie sprzedaje się tam nic po za pokazaniem dowodu osobistego. Niech kochany syneczek powie kiedy przyszli i kupili coś ?? Może weszli bo dużo ludzi w młodym wieku tam wchodzi ale jeśli nie ma 18 lat to wychodzi z niczym więc nie ściemniajcie że małolaci kupują i jarają gdzieś na blokach :/

Gość • Wtorek [18.05.2010, 17:08:18] • [IP: 93.94.184.***]

Dzieki za info YO

Gość • Wtorek [18.05.2010, 16:43:40] • [IP: 80.245.189.**]

Tacy są z Was cwaniacy, a chyba od kogoś musieli mieć pozwolenie na otworzenie takiego sklepu nie? No to teraz nie sapcie. A jak rodzice są tacy przerażeni to Niech pilnują swoich dzieci, a nie wychowują je 'bezstresowo' ;/

pasikonik • Wtorek [18.05.2010, 16:43:25] • [IP: 217.97.199.**]

cos ta mama wali farmazony. tam nie sprzedaja" towaru" tylko sprzet. tak pisze autor a pozniej sam cytuje glupoty. zenada. piszcie obiektywnie !!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 16:25:52] • [IP: 80.245.184.***]

proste - albo legalizacja, albo usuniecie alkoholu i papierosow ;]

Radykał • Wtorek [18.05.2010, 16:08:26] • [IP: 80.245.183.***]

Marihuane, amfetamine czy lsd - NALEŻY PROPAGOWAĆ W SZKOŁACH. A takich sklepików jak ten powinno być więcej. Co drugi sklep taki być powinień. Czemu? ano temu, że głupki po to sięgają i się wytruwają:) Czyż może być coś piękniejszego? społeczeństwo samo się oczyszcza. Tylko osoby mające wiele na sumieniu lub o słabej wartości biologicznej mogą sprzeciwiać się temu wspaniałemu i szlachetnemu pomysłowi oczyszczania narodu z jednostek durnych. Oby Jamaica została a także oby zostały otwarte kolejne. Tak samo w szkołach powinno się propagować alkohol i wszystko co najgorsze. Niech się marnoty życiowe kuszą na to i znikają. Prawdziwie wartościowi ludzie : a jest ich mało:) np ja:) nie wezmą badziewia bo i po co się truć:)

Gość • Wtorek [18.05.2010, 15:58:44] • [IP: 217.97.199.*]

to nie jest dobre rozwiazanie zalegalizowac, a co potem kiedy nałóg stanie się koniecznoscia zyciową, kto i za czyje pieniądze ma wtedy leczyć, aby wyciągnąc z nałogu, kazda uzywka jest szkodliwa z papierosami włacznie wiec nie trujcie tu o legalizacji nie ma tu nic do rzeczy dobry czy złydom w tym dobrym jest to coraqz czestsze zjawisko bo jest dostęp do kasy!!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 15:49:42] • [IP: 217.97.199.*]

Ta, 5-7minut to chyba jak się czołgasz normalnie dojdziesz w 2minuty tam

orzeł • Wtorek [18.05.2010, 15:45:55] • [IP: 92.42.119.**]

a jak by było w centrum miasta daleko od szkoly to też by byly sapy. ..

Gość • Wtorek [18.05.2010, 15:40:03] • [IP: 195.117.222.*]

były, są i zawsze będą, to jest walka z wiatrakami, i tak wam się nie uda więc po co trwonić pieniądze na beznadziejną walkę z góry skazaną na klęskę, lepiej zalegalizować i zacząć kontrolować dodatkowo czerpiąc zyski (podatek) , to państwo nigdy nie zmądrzeje, zamiast uczyć się na błędach innych, prohibicja jest pięknym przykładem chociaż nie z narkotykami ale z alkoholem, kiedy nasz rząd zacznie myśleć?

Gość • Wtorek [18.05.2010, 15:38:32] • [IP: 80.245.189.**]

gdyby nie napisali bym nie wiedzial a tak to wiem pojde i kupie :)

Gość • Wtorek [18.05.2010, 15:31:58] • [IP: 92.42.117.***]

wolność wyboru jest najważniejsza, znaleźli się chętni na narzucanie swoich wzorców innym. jestem przeciw zakazywaniu jakichkolwiek substancji. kto chce to niech marnuje sobie życie, jego sprawa, a dzieci jak się ma inteligentne i wychowane to wystarczy porozmawiać i po problemie.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 15:22:56] • [IP: 93.94.184.***]

Ej to nie jest kurde koło żadnej szkoły... to osiedle Rybaki oddalone no nie wiem może z 5-7 minut od GP 2 :P

Gość • Wtorek [18.05.2010, 15:14:01] • [IP: 95.129.224.***]

co to za materiały do" wciągania narkotyków do nosa"!? Nosy sprzedają?! co za żenada

Gość • Wtorek [18.05.2010, 15:01:08] • [IP: 212.2.101.**]

zalegalizujcie marichuane bedzie po problemie, ludzie beda spokojniejsi chodzic i w duchu i z przypałem. pozdro *

Gość • Wtorek [18.05.2010, 14:46:07] • [IP: 217.97.193.***]

Wiem, że to trudne, jednak możliwe! Jeśli każdy rodzic będzie rozmawiał z dzieckiem, tłumaczył, wyjaśniał, szkoła dopomoże poprzez organizowanie mądrej profilaktyki, a miasto - zamiast wyrzucać w błoto (patrz Karuzela czegoś tam) pieniądze - przeznaczy je na mądrą i dobrą rozrywkę oraz zajęcia dla dzieci i młodzieży, sklepiki prezentowane na zdjęciu nie będą miały racji bytu!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 14:22:14] • [IP: 93.94.188.***]

W ktorej to szkole??

Gość • Wtorek [18.05.2010, 14:21:41] • [IP: 80.245.178.***]

Jakie jest nastawienie rodziców do takich spraw wiadomo. ciekawy jestem czy władze coś z tym zrobią a jeżeli nie to może włączą się do dyskusji. Dowiemy się wtedy że wszystko jest zgodnie z prawem. A młodocianych przestępców coraz więcej...

Gość • Wtorek [18.05.2010, 14:18:07] • [IP: 92.42.114.***]

legalize it

Gość • Wtorek [18.05.2010, 14:16:50] • [IP: 92.42.117.***]

K***a kto bedzie chcial i tak bedzie palil! Akto nie to nie! Dajcie sobie spokuj i nie tylko mlodzi to pla juz tychj starszycz tez widzialal jak wchodzili i wychodzili z czyms!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 13:39:58] • [IP: 83.21.31.**]

"Jeszcze paręnaście lat temu narkotyki nie były tak znane jak w dzisiejszych czasach" BZDURA...hehe.. to chce palić czy wciągać to zawsze to zrobi jego wybor... nawet jak w naszym mieście jeszcze nie było tych sklepów to i tak z łatwościa można było załatwić co chcesz ile chcesz i owiele leprze...hehe rodzice złoścza sie a sami jak byli młodzi to palili maryśke...

Gość • Wtorek [18.05.2010, 13:38:08] • [IP: 80.245.178.**]

W Polsce Rząd nie rządzi !

Gość • Wtorek [18.05.2010, 13:36:22] • [IP: 93.94.184.***]

do ziombo • Wtorek [18.05.2010, 11:58] • [IP: 92.42.112.**]Mamy ale h... bo kolumbijskie.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 13:25:23] • [IP: 217.97.199.*]

reklama ;dd

Gość • Wtorek [18.05.2010, 13:15:36] • [IP: 217.97.199.*]

Rządzą narkotykowi biznesmeni, a inni udają, że z nimi walczą. A dzieci jak to dzieci - za wszystko zapłacą.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 13:06:59] • [IP: 109.243.94.***]

a mam pytanie autor napisał wciagania narkotyków do nosa widział ktoś żeby trawę wciągać nosem a to też narkotyk

Gość • Wtorek [18.05.2010, 12:31:15] • [IP: 80.245.179.*]

jak dla mnie Narkotyki Legal Ośrodki Uzależnienia LIKWI Dujemy !! a martwych NARKOMANÓW ZAMIATAMY Z ULICY --- POWODZENIA

Gość • Wtorek [18.05.2010, 12:14:25] • [IP: 92.42.117.***]

Zlikwidowac Netto przy szkolnej, sprzedaja tam alkohol a obok jest szkoła

ziombo • Wtorek [18.05.2010, 11:58:14] • [IP: 92.42.112.**]

a macie KOKO?

Gość • Wtorek [18.05.2010, 11:56:21] • [IP: 92.42.117.***]

lepiej zalegalizowac i kontrolowac niz walczyc bez efektu

Gość • Wtorek [18.05.2010, 11:37:26] • [IP: 80.5.174.***]

jak zawsze pada argument -" polscy naukowcy odkryli". idealny dla kogos kto nie wie co pisze, ale probuje przekonac do tego innych. a od holandii powinniscie sie wiesniaki uczyc, nie gejostwa tylko jak sobie z problemem narkotykow poradzic - nie mozesz tego zwalczyc, to przynajmniej zalegalizuj i sprobuj kontrolowac. oni dokladnie to zrobili, autor niestety jest zbyt chudy w uszach

Gość • Wtorek [18.05.2010, 11:37:21] • [IP: 88.156.235.***]

nic dodac zawsze znajda sie debile ktorzy to kupia

Gość • Wtorek [18.05.2010, 11:35:12] • [IP: 80.245.189.**]

palic- sadzic -zalegalizowac!!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 11:28:40] • [IP: 80.245.188.***]

Chcesz to kupujesz chcesz to palisz chcesz to pijesz chcesz to wciągasz... proste Twój wybór

Bop Majlej • Wtorek [18.05.2010, 11:28:05] • [IP: 93.94.184.***]

Ale takie rzeczy to tylko w tym kraju. Tam na Wiejskiej to się dużo dzieje a za razem nic. To jest podobnie jak z afera hazardową ale w tym kraju wszystko da się obejść. Bo jedna ustawa wyklucza dwie inne. Pozdrawiam

Gość • Wtorek [18.05.2010, 11:17:16] • [IP: 80.245.189.***]

a to nową szkołe otworzyli??

Gość • Wtorek [18.05.2010, 11:08:53] • [IP: 80.245.189.***]

panie redektorze takie sklepiki są dowodem że nasze państwo ma złe prawo bo nie zabrania sprzedawania bong i fifek ale zabrania zapalić

Gość • Wtorek [18.05.2010, 11:06:20] • [IP: 109.243.94.***]

ale co autor tego artykułu wypisuje przecież to jest sklep kolekcjonerski i takim pozostanie a te lufki czy fifki czy bletki służą do palenia tytoniu tak więc nie wiem o co afera a pozatym w tym kompleksie szkolnym znajdują sie sklepy z alkoholem i tytoniem i teraz niech rodzice te sklepy zamkna dzie ekspedienci sprzedaja papierosy dla małolatów i alkohol tak wiec prosze szanownych rodziców zamknijmy wszysko :P:P:P:P:P

Gość • Wtorek [18.05.2010, 11:06:08] • [IP: 80.245.189.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [18.05.2010, 10:56:29] • [IP: 95.40.39.***]

Dziwie się, że tyle bezmózgowców chodzi po Świnoujściu bo mają mozgi powypalane...

Gość • Wtorek [18.05.2010, 10:55:37] • [IP: 92.42.119.***]

gó*** jest zjadliwe chcecie to legalizujcie..

Gość • Wtorek [18.05.2010, 10:52:57] • [IP: 80.245.181.***]

szok;o

Mahmed • Wtorek [18.05.2010, 10:47:01] • [IP: 88.156.232.***]

Kupujcie narkotyki wspieracie terorystów, dziekuje

Gość • Wtorek [18.05.2010, 10:43:41] • [IP: 92.42.117.***]

Lufki, fifki, juz dawno byly, tylko palilo sie co innego, a dzieci kwiaty nie palily maryski ? Kaliber 44 parenascie lat temu tez spiewal piosenki o niej ;) " Bo juz dawno nasze mozgi, wypelnione sa maria"

Gość • Wtorek [18.05.2010, 10:42:43] • [IP: 95.40.39.***]

Podajcie gdzie ten sklepik to wyśle swoją mafie i zlikwiduje go...

Gość • Wtorek [18.05.2010, 10:40:25] • [IP: 95.40.39.***]

Chiba za dużo tej wolności. Nie którym w głowie się poprzewracało. ...

Gość • Wtorek [18.05.2010, 10:33:49] • [IP: 80.54.123.**]

"Wtedy ludność skupiała się na mniej czy więcej kontrowersyjnych przesyłach ze świata polityki czy przekabaceniu rzeźnika za trochę słoniny i parę kiełbas. Dziś świat zalewa narkotykowa fala w różnych aspektach życia społecznego młodzieży jak i dorosłych. Coraz częściej w radiu, prasie oraz telewizji widzimy ciężkie przypadki po zażyciu niedozwolonych substancji. Jeszcze więcej możemy usłyszeć w piosenkach." - ten kto to pisał musiał nieźle w życiu ćpać żeby takie kocopoły teraz malować... :/

Gość • Wtorek [18.05.2010, 10:33:00] • [IP: 92.42.117.***]

wszystko jest dla ludzi

Gość • Wtorek [18.05.2010, 10:32:26] • [IP: 80.245.186.**]

tak. . kiedys trwaka to byla trawka. .. przestalem sie tym interesowac jak zaczeli sprzedawac totalne g. pedzone na chemii

Gość • Wtorek [18.05.2010, 10:28:43] • [IP: 95.40.39.***]

Gdzie jest Prezydent zamknąć natychmiast ten sklep w innych miastach się nie ceregielą od razu zamykają? Chiba że to Panu Prezydentowi to wisi.i.Nic dziwnego ze z naszej młodzieży potem wyrasta tyle kretynów.O Boże widzisz a nie grzmisz

Gość • Wtorek [18.05.2010, 10:25:08] • [IP: 212.160.162.**]

z zakończenia artykułu mozna wywnioskować ze społeczeństwo Holandii, szczególnie jego młodsza część nie powinna już istnieć. .. Śmieszne ! Wychodzę z założenia że wszystko jest dla ludzi o ile ludzie są świadomi! a to juz inna historia Zapewne świadoma większość nie chciała by żyć w Kraju zakazów i nakazów! Pozdrawiam

Gość • Wtorek [18.05.2010, 10:23:04] • [IP: 92.42.116.**]

Wszystko jest dla ludzi ale bez przesady.. Tacy gówniarze chcą się poczuć doroślej.. Myślą że jak sobie zapalą czy coś wezmą to są lepsi.. Ja też nie byłam święta w okresie gimnazjum, ale po czasie mija takie zachowanie, bo stajesz się bardziej dojrzały i patrzysz trochę inaczej na życie.. Ale też rodzice powinni pilnować swoje dzieci i jeżeli zauważą jakieś oczy zaszklone czy coś to odrazu powinni za szmaty wziąć zrobić jakieś testy.. No ale niestety taka młodzież teraz jest że potrafi matce czy ojcu nawet nabluzgać i w dodatku pobić.. 0 szacunku...Ciesze się że nie dorastałam w takich towarzystwach jak teraz się robią..

Gość • Wtorek [18.05.2010, 10:18:08] • [IP: 80.245.178.**]

ćpuny... zmartwię was! Otóż nie macie" ZIELONEGO" pojęcia o Holandii, otóż tam państwo głowi się jak się wycofać z legalizacji trawy, gdyż praktyka pokazała, że wpływy do budżetu z marihuany są mniejsze niż wydatki na leczenie ćpunów i skutki ich zachowań!! Póki co ćpuny jak wam się Polska nie podoba to wyjeżdżać do Holandii w naszym kraju nie ma tolerancji dla narkotyków, nie było i nie będzie!! Zbyt wielu naćpanych robi zbyt głupie rzeczy na haju i tu jest problem a nie w tym że trawa zabija od wdychania! Uzależnić to się można nawet od czekolady jak się ją co dzień je - informacja dla nieuświadomionych ćpunów!

Bart Osz • Wtorek [18.05.2010, 10:17:30] • [IP: 109.243.50.**]

Ci 'oburzeni rodzice' mają w barkach alkohol i nie widzą w tym nic złego - szczyt HIPOKRYZJI, do którego łez dolewa autor tego 'artykułu'. Gdyby z równym zainteresowaniem patrzył na młodzież, która się legalnie, za zgodą liczących wpływy budżetowe władz tego kraju rozpija, łez by mu nie starczyło. Słowo 'dno' jest jak najbardziej na miejscu - pytanie tylko czego tak naprawdę dotyczy - niech każdy sobie odpowie sam. A zamiast myśleć o drugiej Holandii, najpierw warto spojrzeć na Czechy.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 10:09:04] • [IP: 80.245.178.**]

Bo na początku wystarczy tylko wszczepić, a póżniej czas zrobi juz swoje. Znam palących papierosy prawie każdy rzucał palenie i każdy myśli otym jak rzucić ale niewiele na to się zda walka z nałogiem, ciągnie do końca życia.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 10:01:55] • [IP: 92.42.116.**]

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:16] • [IP: 88.88.173.**] Święta racja! Okres studiów już dawno za mną i nie powiem abym był wtedy grzeczny :) tyle że nie przypasowało mi to zielone g... i tyle. Zostąły wspomnienia i świadomość że wiem jak to jest. Różnica taka że wtedy paliliśmy czysta trawę a Wy wciągacie dopalany chemią syf i sam syf nawet bez % trawy!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 10:00:14] • [IP: 92.42.119.**]

zamknac...w p*

JP • Wtorek [18.05.2010, 10:00:00] • [IP: 80.245.186.***]

Bo Władze Nie Mają Nic Do Gadania ?;d a Po Za Tym. . To Jest Dopalacz a Nie Marihuana ;D Niech Se Palą Chyba Lepiej Zeby To Palili niz Prawdziwa Gandzie ;]...a to tak nieuzaleznia ;]

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:56:35] • [IP: 80.245.178.**]

to hipokryzja. wóda jest o wiele bardziej szkodliwa (raport WHO), ale nikomu nie przeszkadza, że chleją ją wszyscy od dzieciaka po starca, od robotnika po biskupa. upodlić się w zacnym towarzystwie jest OK, wszak to nasza narodowa tradycja i łatwiej wsadzać nikomu nie szkodzących licealistów za zapalenie jointa, niż zdelegalizować alkohol, który powoduje bez porównania większe szkody społeczne, finansowe i moralne.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:55:11] • [IP: 80.245.185.***]

ten artykuł to brednie fifki do fciagania amfy co za debil to napisal pewnie jakis alkoholik co nic poza woda nie widzi straszni sa tacy ludzie, amfe stawiaj abok marihuany zenada

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:54:38] • [IP: 80.245.181.**]

Niech się buzują. Potem tylko niech nie podchodzi do mnie na ulicy, jak będzie zwykłym śmieciem. Utylizować się takich powinno - siła robocza dobra, tylko zmusić trzeba. Bereza Kartuska czy coś.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:54:12] • [IP: 83.21.12.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:50:08] • [IP: 195.117.222.***]

Gościu [18.05.2010, 09:17] jak najbardziej przeszkadza. A jak się tobie wydaje, że to jest OK to jesteś trochę zamulony. O socjalizmie i opium też się mówiło, że to to samo bo z niedojrzałych makówek.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:49:47] • [IP: 82.39.69.***]

Zaloze sie ze taki dym z dopalaczami to rozkreca pewne lobby ktoremu bardzo zalezy zeby jedynymi dopalaczami na rynku byly narkotyki. Wiadomo kto najmocniej trzasl galotami jak zaczynala sie debata o legalizacji narkotykow" miekkich", ci ktorzy zarabiali na tym, ze byly one nie legalne i dostepne tylko na" czarnym rynku"... Hipokryzja wladz siega zenitu skoro narkotyk ktorego zazywanie ciagnie za soba niewyobrazalnie wieksze straty dla spoleczenstwa niz marihuana jest ogolnie dostepny nawet dla mlodzierzy z gimnazjum i nikt z tym nic nie robi - mowa o alkoholu...

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:47:42] • [IP: 83.21.12.***]

banda starych dewot w C.H uznam jest stoisko ze scyzorykami zamknąć je bo ktoś zamiast użyć tego scyzoryka do pracy czy krojenia chleba może kogoś zabić albo podciąć sobie żyły kawałek dalej jest stoisko z zapalniczkami zippo zamknąć je bo ktoś zamiast przypalać papierosa taką zapalniczką może zacząć przypalać kogoś albo podpalić kościół jeszcze dalej w C.H uznam jest stoisko z torebkami i paskami ze skóry ZAMKNĄĆ bo ktoś zamiast używać paska do spodni zacznie nim bić dziecko albo się powiesi. Zamknąć całe C.H uznam bo można tam kupić dużo nie bezpiecznych rzeczy i może tam ktoś spaść ze schodów. CO WAM JAKIŚ SKLEP PRZESZKADZA JAK KTOŚ BĘDZIE CHCIAŁ KUPIĆ TAKIE RZECZY TO I TAK KUPI CZY BĘDĄ PRZY SZKOLE CZY W DRUGIM KOŃCU MIASTA wszystko jest dla ludzi tylko nie każdy wie jak z tego korzystać.

rocznik 80 • Wtorek [18.05.2010, 09:45:53] • [IP: 193.95.170.**]

Kto pisze te bzdurne artykuly 15 lat temu byl rok 1995 i nie pamietam zebym prosil rzeznika o slonine albo jakies kielbasy za to pamietam ze kopcilem ziolo prawie codziennie !! CO ZA BARAN PISZE TAKIE BZDURY Jak ktos chce to niech sobie pali - wolny kraj.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:43:37] • [IP: 82.39.69.***]

Jestem zbulwersowany, powinno sie zamknac ten sklep, niech dzieciaki ndalej wala wina w krzakach, kleje po piwnicach i marihuane na wydmach, tak niech biora sie za narkotyki i najlepiej zeby zatrzymala ich policja z przykopcona lufka za co zostana zatrzymani i beda mieli w wieku 14-tu lat zasrane papiery na cale zycie... Autorowi pogratulowac, niestety braku myslenia...

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:43:17] • [IP: 217.97.199.**]

Hmmm mam dziwne przeczucie, że większość piszących komentarze po prostu ciągle pali więc nie widzi problemu... ja znam ludzi co palą ostro i nie są w stanie już bez tego żyć... po prostu są uzależnieni i mają dobrze już przepalony mózg... znam też ludzi, których narkotyki zabiły... sam też święty nie byłem dlatego znam temat dobrze i piszę to z perspektywy czasu... jak się pali regularnie to takie uwagi śmieszą... jak patrze na to z perspektywy czasu to cholernie się cieszę, że to gówno odstawiłem... wszystko jest dla ludzi... ale trzeba znać umiar i myśleć!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:41:18] • [IP: 150.254.163.***]

a ja wole sie najarac i isc grzecznie spac niz chlac wode po krzakach, rzygac i popeline robic. zdelegalizowac alkohol!!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:35:29] • [IP: 80.245.178.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:33:44] • [IP: 80.245.188.***]

Na terenie szkół nie wolno palić i dyrektorzy myślą że problem z głowy, a tak naprawde mają to gdzieś...ponieważ młodzież pali na każdej przerwie i to kilka metrów od szkoły.. na terenach prywatnych... :>

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:32:57] • [IP: 80.245.180.***]

hahaha ta odrazu koniec swiata bo otworzyli jakis sklepik :| Wszystko dla ludzi -ale z umiarem.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:30:13] • [IP: 88.156.233.***]

E jak egotyzm

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:20:18] • [IP: 80.245.178.***]

Boże, kto tu mówi o wciąganiu czegoś do nosa? A czy sklepik ten sprzedaje strzykawki i inne? A może Wy myślicie, że marihuanę daje się w żyłę albo w nos i że można przedawkować? WWW.WIKIPEDIA.PL

wysportowany • Wtorek [18.05.2010, 09:18:57] • [IP: 217.97.199.*]

Kto bierze - debile, pozwolić im brać mniej debili na świecie będzie.Co z takiego przygłupa wyroście, pan inżynier magister nauczyciel nie jaszcze jeden żur.Lepiej już teraz niech się zaćpają jak później w bramach śmierdzą.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:17:13] • [IP: 80.245.183.***]

to nie jest zakazane a pod mojim blokiem zule loja tanie wina od rana do wieczora i to 50 metrow od plotu szkoly to wam nie przeszkadza

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:16:11] • [IP: 88.88.173.**]

To nie dno, to przejściowy okres w życiu młodego człowieka. Wszystko jest dla ludzi i narkotyki też. (Oczywiście dla mądrych ludzi!!) Tylko trzeba mieć trochę w głowie rozsądku. I znać swój umiar. Ci mądrzejsi pobiorą, pobawią się dobrze, a potem będą tylko już wspominać jak to było na haju, a Ci głubsi będą gnili w tym bagnie do końca.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:14:54] • [IP: 92.42.114.***]

tendencyjny i stronniczy ten artykulik.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:12:43] • [IP: 80.245.188.***]

No i niech będzie Holandia ;)

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:09:27] • [IP: 88.156.233.***]

Tak, to jest dno

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:07:54] • [IP: 80.245.186.**]

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:29] • [IP: 80.54.123.***] pokaż mi, że JA gdziekolwiek napisałem, że zabiła... - nie widzę, żebym JA gdziekolwiek coś takiego napisał... Na marginesie: skoro ktoś stawia tezę, niech będzie gotowy na obalenie przeciwtezy.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:01:51] • [IP: 92.42.116.**]

SPRZEDAM BILET NA KONCERT AC/DC W WARSZAWIE-TEL.666069941

Gość • Wtorek [18.05.2010, 09:01:39] • [IP: 89.100.78.**]

Większość z Was palacze i luzacy ma pewnie w genach zapisaną potrzebę tego" czegoś" tak jak wasi protoplaści, tyle że oni wycierali się po spelunach i melinach.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:59:48] • [IP: 89.174.119.***]

ja tam wole sie napić niż wciagnać jakieś gówno do bani !!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:59:31] • [IP: 93.94.184.***]

Pozamykac te Gowna, Uwolnic Marysie !!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:57:06] • [IP: 83.21.35.***]

pełna legalizacja marihuany to nic złego

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:57:03] • [IP: 92.42.118.***]

szczyt głupoty i bezszczelnosci ze strony władz, że na to pozwalają!

Maślankiewicz • Wtorek [18.05.2010, 08:52:31] • [IP: 195.117.239.***]

Cyt.: " Jest popyt to trzeba zaspokoić podaż." A ja bym napisał raczej tak: Jest popyt, to trzeba go zaspokoić. Z tym zaspokojeniem podaży to nie jest szczęśliwy pomysł.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:52:23] • [IP: 80.54.123.**]

o co ta afera ?? sklep jest po to żeby sprzedawać i zarabiać na zus i podatki, a rodzice są od tego żeby wychowywać dobrze swoje dzieci na mądrych ludzi którzy nie jedzą chemicznego gówna. Szukanie problemu w samym sklepie i wypisywanie bzdur że jest w jakimś centrum kompleksu szkolnego jest więcej niż mierne...

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:46:48] • [IP: 80.245.178.***]

To miasto jest po prostu jednak nienormalne. Nie chce mi się znowu polemizować z wielkimi przeciwnikami marihuany, którzy nic o niej nie wiedzą. Dalej trwajcie sobie w Waszym zakłamaniu i pijcie wódy ile wlezie :) Chwała Wam, że nie palicie, o porządni ludzie! Już straciłem wiarę w mieszkańców tego miasta, a do urn za miesiąc też same ćwoki pójdą. Zero pomyślunku. Ale jeszcze trochę i mnie tu nie będzie :)))) Aha i pokaż mi autorze tego newsa ciężki przypadek po zapaleniu marihuany? A sklep chyba sprzedaje akcesoria tylko do niej, bo jakie mają być niby akcesoria do amfetaminy? Poziom tego artykułu jest żenujący i tendencyjny. Ale z Waszą mentalnością i tak nie da się nic zrobić.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:46:19] • [IP: 80.54.123.***]

chory chorszy trup- przenieście sklepik na terminal- tam się przyda, bo czuje że niedługo zdeterminowani rodzice wybiją szyby w sklepiku

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:46:01] • [IP: 80.245.179.*]

Za mały sklepik lepiej otworzyć SUPER MARKET !!\

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:42:56] • [IP: 83.21.18.**]

Narkotyki były zawsze tak samo znane, tylko teraz wiecej sie o nich mowi i małolaci obnosza sie z nimi. jakos w latach 70/80tych kazdy prawie z fecie biegał, teraz modne jest jarannnie, ktore faktycznie nie zabija tak jak inne narkotyki a wtedy byly modne strzykawki z kokaina, ciekawe zemu autor tekstu tego nie wział pod uwage ?

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:42:25] • [IP: 92.42.113.***]

Przesada ze wogule takie cos jest dostepne i ze panstwo na to pozwala to juz lepiej zalegalizowac po co takie pierdo**** podchody

Jegomość • Wtorek [18.05.2010, 08:42:03] • [IP: 87.206.43.*]

Ten artykuł ssie. P.S. Nie, nie biore nakotyków.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:36:54] • [IP: 92.42.115.***]

PO PROSTU ZAMKNĄĆ (SHOP)--I JESZCZE NA TERENIE SZKOŁY!!chrońmy nasze dzieci!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:29:30] • [IP: 80.54.123.***]

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:20] • [IP: 80.245.186.**] to udowodnij, że nie zabiła... Nie odpowiada sie pytaniem na pytanie. Piszez ze zabila pokaz.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:27:28] • [IP: 93.94.186.***]

"Czy z Polski robi się kolejna Holandia?" - ostatnio też Czechy i to chyba jest lepszy argument...

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:25:46] • [IP: 93.94.186.***]

Oczywiście że Maryśia nie zabiła, ale takie dzieciaczki jak Ty 16 letnie, zjarały się pierwszy raz i wpadły pod auto np. Jak gadacie niech każdy jara dla siebie itd, to po co komentujecie? Po co piszecie" Palić, Sadzić, Zalegalizować" ? Niech każdy o siebie dba a nie namawiać kogoś. Jak jarasz to nie jesteś fajniejszy

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:21:10] • [IP: 195.117.222.**]

Dlaczego wy laczycie dopalacze z marihuana? Nie wiecie o czym mowicie. Jebac dopalacze bo to chemiczny syf, od tego ludzie sie przekrecaja, sa juz 2 osoby ktore umarly przez doplacze. A sa na rynku tylko pare lat. Marihuan jest od stuleci i nikt nie umarl przez nia i nikogo nie zabili zajarani malolat. A najwiekszy rospierdol robia pijani malolaci i starsi ludzie. Wiec kto pije nie ma glosu

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:20:34] • [IP: 80.245.186.**]

to udowodnij, że nie zabiła...

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:13:33] • [IP: 80.54.123.***]

Gość • Wtorek [18.05.2010, 07:55] • [IP: 93.94.186.***] Ty jestes kretynem. Udowodnij mi ze marysia kogos zabila. Pokaz mi to gdzies w necie. Nie wiesz nie pisz, jestes w tym kilka lat:D buhahaha. Gowno jarales gowno wiesz. Legalizacjia to jedyny sposob zeby pozbyc sie dilow i jakos zatkac dziure naszych politykow:D Po co spalac kilogramy jarania z nie legalnych upraw, jak mogli by dac to na sklep i zarobic na tym dla panstwa. Ale co ja wiem Marihuana to smierc.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:09:40] • [IP: 212.160.162.***]

Jak powiedział Janusz Korwin Mikke -" Dajmy im dostęp a problem narkomani rozwiąże się sam, mądrzy ludzie znający umiar i mający trochę zdrowego rozsądku nie wpadną w nałóg z narkomani sami się wykończą". Ja osobiście popieram, wszystko jest dla ludzi - PALIĆ, SADZIĆ, ZALEGALIZOWAĆ !!

Gość B • Wtorek [18.05.2010, 08:09:32] • [IP: 95.129.224.***]

Legalizacja 100%!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:09:32] • [IP: 80.54.123.***]

Te panstwo jest zbyt durne i starj daty zeby z Polski zrobic holadnie i zalegalizowac trawe. A jaka by kasa z tego byla. Ale poki mamy pis i mohery to nic nie zrobimy.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 08:09:13] • [IP: 80.245.188.**]

czy w tym sklepiku nie bylo wczesniej punktu placenia rachunkow??

Gość • Wtorek [18.05.2010, 07:55:13] • [IP: 93.94.186.***]

boże kretyni większośc z was zajara raz na pół roku, albo wcale, lub raz zajarało. po 1 - to nic ważnego wzyciu. Po 2. Nie jesteście bardziej dorośli i fajniejsi jak jaracie. Po3. 99% z was zaczęło jarać dla lansu, albo kolega namawiał. to nie świadczy o tym że jesteście łaaał fajni super dorośli i tacy desperados łamiący zasady joo jesteśmy zajebiści - tylko kretyni zwykli ze słabą wolą. po4 - To by było spoko, gdyby każdy jarałdla siebie, a nie lans jaraniem i namawianie innych. po5 - pieprzenie że Marysia nikogo nie zabiła jest głupia. po6 - W tym kraju ludzie Jarają nie dla Jarania, tylko dla Jarania się Jaraniem. Legalizacja to będzie dno. Mówię to ja, bynajmniej nie nobek w tych sprawach. widze tych 15 latków co się wożą w bluzie Floty chociaż połowa z nich nie chodzi na mecze, kłócąc się który więcej jarał w życiu... Legalizacja w tym kraju to będzie dno. I tyle.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 07:36:21] • [IP: 109.243.68.**]

To niech miękkie narkotyki będą legalne.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 07:35:31] • [IP: 195.117.222.**]

Andrea • Wtorek [18.05.2010, 07:24] • [IP: 88.156.232.***] Gość • Wtorek [18.05.2010, 07:21] • [IP: 95.129.228.***] Sadzic! Palic! Zalegalizowac! A potem leczyć, zamykać i grzebać w wieku 20 kilku lat. Sama sie zamknij i lecz:d pokaz mi chore osoby lub osoby ktore przedawkowaly marihuane? Pewnie masz ze 70 lat i myslisz ze to bialy proszek:D nie znasz nie mow.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 07:31:52] • [IP: 88.156.234.***]

Legalizacja będzie to wtedy nie potrzebne będą takie sklepy..

Gość • Wtorek [18.05.2010, 07:27:33] • [IP: 95.129.226.***]

kupujesz chleb, wędliny, napoje, to już jesteś nabuzowany różnego rodzaju chemią a jak jeszcze dołożą dopalaczy to niech zdychają, ich wybór!A jak stwarzają zagrożenie innym takie wyrzutki to łopatą w łeb i do piachu!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 07:26:53] • [IP: 93.94.184.***]

Co wy tutaj w ogole piszecie, ten kto bedzie chcial ten bedzie bral i nie zmienia tego zadne sklepy czy one sa czy tez ich nie bedzie. Lepiej byscie zwrocili uwage, ze 90% mlodziezy do lat 18 byla juz pijana i regularnie spozywa alkohol a okolo 15% z tej grupy to juz zaawansowani alkohlicy.

Andrea • Wtorek [18.05.2010, 07:24:27] • [IP: 88.156.232.***]

Gość • Wtorek [18.05.2010, 07:21] • [IP: 95.129.228.***] Sadzic! Palic! Zalegalizowac! A potem leczyć, zamykać i grzebać w wieku 20 kilku lat.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 07:23:41] • [IP: 80.245.184.***]

Dokładnie. I tak sobie kupią gdzie trzeba. Młodym trzeba pomóc robić coś naprawdę wielkiego i porywającego- żeby z nudów siedzenia w śmierdzacej szkole zaczeła szukać podniety w narkotycznym amoku.

Gość • Wtorek [18.05.2010, 07:21:10] • [IP: 95.129.228.***]

Sadzic! Palic! Zalegalizowac!

Gość • Wtorek [18.05.2010, 07:20:55] • [IP: 80.245.189.***]

szkoda gadać...

Gość • Wtorek [18.05.2010, 07:19:47] • [IP: 92.42.113.**]

Co za bzdura. Oburzeni rodzice nie martwcie się, Wasze dzieci już od dawna ćpają, piją, imprezują. I wcale nie potrzebują do tego takich sklepików. Cieszcie się jeśli zamienią prawdziwe narkotyki na takie rzeczy ;-)

Gość • Wtorek [18.05.2010, 07:13:26] • [IP: 93.94.184.***]

Mieszkańcy Świnoujścia to i z G**** pianę ubiją. Legal.

Oglądasz 1-172 z 172
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■