POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [10.05.2010, 23:35:09] • Świnoujście

Wysyłajcie prace na konkurs fotograficzny

Wysyłajcie prace na konkurs fotograficzny

fot. istockphoto.com

Motywacje-demotywacje" – taki jest tytuł I konkursu fotograficznego dla uczniów szkół gimnazjalnych i ponadgimnazjalnych w Świnoujściu. Organizatorem konkursu jest Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi im. Mieszka I. Patronat artystyczny nad konkursem sprawuje Fotoklub Zamek w Szczecinie, a patronat medialny objął portal iswinoujscie.pl.

Uwaga! Zbliża się termin zgłaszania prac!

Organizatorzy informują, że w konkursie mogą również wziąć udział tegoroczni absolwenci szkół ponadgimnazjalnych. Ewentualne pytania i wątpliwości prosimy kierować na adres: contact@uznam.net.pl.

Świnoujście - dla wielu jedno z najpiękniejszych i najbardziej atrakcyjnych miast w kraju. A jakie jest dla Ciebie? Co w naszym mieście lubisz a czego nie? Co Ci się podoba a co Cię denerwuje? Pokaż nam, co Cię motywuje do pozostania w naszym mieście a co wręcz przeciwnie? Ludzie, krajobrazy, wydarzenia. Pory roku, dzień, noc. Centrum, okolice, zakamarki. POMYŚL, co chcesz nam przekazać, przemyśl JAK chcesz to zrobić, weź aparat, idź w plener. A może znajdziesz coś w swoich zbiorach, co warte jest pokazania? Interpretacja tematu zależy od Ciebie. Serdecznie zapraszamy do udziału!

Regulamin

1. Organizatorem konkursu jest Liceum Ogólnokształcące z Oddziałami Integracyjnymi im. Mieszka I w Świnoujściu. Patronat artystyczny nad konkursem sprawuje Fotoklub Zamek w Szczecinie, patronat medialny portal iswinoujscie.pl.

2. W konkursie mogą wziąć udział uczniowie szkół ponadpodstawowych miasta Świnoujścia, z wykluczeniem osób spokrewnionych z członkami jury i ze sponsorami.

3. Cele konkursu: a) promowanie wśród młodzieży świadomego i twórczego podejścia do sztuki fotografii,
b) stworzenie fotograficznej dokumentacji ukazującej Świnoujście w oczach młodzieży: jego dobre i złe strony.

4. Zgłaszanie prac:

Zdjęcia można zgłaszać od 15 marca do 28 maja 2010 roku do czytelni-biblioteki Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. Mieszka I w Świnoujściu (II piętro).

Przyjmujemy wyłącznie fotografie na papierze, wydrukowane w formacie ok.20x30cm. Każdy uczestnik może zgłosić do konkursu nie więcej niż 6 prac: zdjęć pojedynczych lub serii składających się maksymalnie z 5 zdjęć. Seria zdjęć będzie traktowana jako 1 praca i oceniana jako całość.

Na rewersie fotografii prosimy umieścić WYŁĄCZNIE nazwę kategorii, GODŁO AUTORA oraz tytuł i opis fotografii (tytuł i opis nie są obowiązkowe).

Nie wolno zdjęć podpisywać imieniem i nazwiskiem. Jeżeli zgłaszana praca jest serią zdjęć, to proszę napisać słowo "seria", podać jej tytuł (nieobowiązkowo) i podać numer zdjęcia w serii. Do zdjęć należy dołączyć oznaczoną godłem autora płytkę CD z nagranymi zdjęciami oraz zaklejoną kopertę zawierającą następujące dane:
- imię i nazwisko autora prac
- szkoła i klasa
- nr telefonu i adres mailowy
- ilość i ewentualne tytuły zgłoszonych prac w poszczególnych kategoriach.

Na wierzchu koperty prosimy umieścić wyłącznie godło autora. Przystępując do konkursu uczestnik wyraża zgodę na przetwarzanie i upublicznienie swoich danych osobowych. W wypadku osób niepełnoletnich, zgodę taką podpisaną przez rodziców proszę dołączyć do zgłoszenia.

5. Kategorie konkursu:

- motywacje
- demotywacje

6. Zdjęcia oceni jury w składzie:

Cezary Dubiel (przewodniczący) - pochodzący ze Świnoujścia absolwent "Mieszka", obecnie zamieszkały w Szczecinie, Artysta Fotografik Rzeczpospolitej Polskiej, Fotoklub Zamek, Fotoklub Rzeczpospolitej Polskiej, laureat konkursów fotograficznych i autor wystaw indywidualnych, uczestnik wystaw zbiorowych

Sebastian Dziekoński - Świnoujście, absolwent "Mieszka", architekt, a także absolwent Zaocznego Studium Fotografii na Akademii Sztuk Pięknych w Poznaniu, współorganizator i członek jury festiwalu filmowego "Świnokino", laureat konkursów fotograficznych, autor wystaw indywidualnych, uczestnik wystaw zbiorowych

Agnieszka Żychska - Świnoujście, absolwentka LO im. "Mieszka I", członek-sympatyk Fotoklubu Zamek w Szczecinie, Artysta Fotografik Rzeczpospolitej Polskiej, Fotoklub Rzeczpospolitej Polskiej, nauczycielka jęz. angielskiego i etyki w "Mieszku", laureatka konkursów fotograficznych i autorka wystawy indywidualnej, uczestnik wystaw zbiorowych

Joanna Szafrańska - Świnoujście, nauczyciel bibliotekarz, opiekun młodzieży uzdolnionej artystycznie w "Mieszku"

7. Spośród uczestników konkursu jury wybierze zwycięzców obu kategorii oraz laureata Grand Prix; zwycięzcy otrzymają nagrody rzeczowe i dyplomy. Jury przyzna również wyróżnienia. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone na stronie www.iswinoujscie.pl w dniu 1 czerwca 2010 roku a nagrody i dyplomy wręczone będą na otwarciu wystawy pokonkursowej. Osoby nienagrodzone będą mogły odebrać swoje prace z czytelni licealnej do końca roku szkolnego 2010. Fotografie nagrodzone pozostają w archiwum organizatora.

8. Kryteria oceny

Dokonując oceny fotografii jury weźmie pod uwagę następujące walory artystyczne: pomysł (oryginalność, indywidualność spojrzenia), kompozycję i technikę.

9. W obróbce cyfrowej zdjęć konkursowych dopuszcza się zastosowanie korekty tonacji, saturacji, kontrastu, konwersję do czerni-bieli, kadrowanie oraz drobny retusz.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 13, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-13 z 13

Gość • Wtorek [11.05.2010, 22:32:54] • [IP: 195.117.222.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

lmao • Wtorek [11.05.2010, 22:09:19] • [IP: 80.245.191.***]

Ktoś chce się wbić na główną...

Gość • Wtorek [11.05.2010, 19:29:44] • [IP: 80.245.189.*]

no ciekawe kiedy będzie taki konkurs dla podstawuwki :(

Gość • Wtorek [11.05.2010, 14:10:08] • [IP: 79.184.170.***]

to miło z waszej strony że jest taki konkurs. Na pewno wezmę w nim udział ;)*

pasikonik • Wtorek [11.05.2010, 10:31:10] • [IP: 195.117.222.***]

czy sadzicie ze wygraloby zdjecie psiej kupy na glownej ulicy naszego miasta?

Gość • Wtorek [11.05.2010, 09:54:39] • [IP: 80.245.178.**]

@07.56:" Organizatorzy informują, że w konkursie mogą również wziąć udział tegoroczni absolwenci szkół ponadgimnazjalnych."

Gość • Wtorek [11.05.2010, 08:18:34] • [IP: 93.94.188.***]

demotywatory.pl??

Gość • Wtorek [11.05.2010, 07:56:47] • [IP: 195.117.222.***]

jesli sie zakoczylo edukacje mozna brac udzial w tym konkursie ??

Gość • Wtorek [11.05.2010, 01:31:29] • [IP: 80.245.178.**]

Dziecko Baby Jagi, to może wyślij" honorowo" - tak pozakonkursowo.

7-me Dziecko Baby Jagi • Wtorek [11.05.2010, 01:29:36] • [IP: 79.162.188.***]

Mam pewne foto, które by ich oniemiało, ale widzę, że już jestem za stary. :-(

Gość • Wtorek [11.05.2010, 01:01:42] • [IP: 95.129.228.***]

demotywatory.pl

Gość • Wtorek [11.05.2010, 00:15:51] • [IP: 80.245.178.**]

A co? Obywatel porucznik za stary? ;p

porucznik Borewicz • Poniedziałek [10.05.2010, 23:58:55] • [IP: 83.31.192.***]

Ja już poczułem się zdemotywowany.

Oglądasz 1-13 z 13
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■