POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [09.04.2010, 22:47:20] • Świnoujście

W obronie suczki pobiła psy

W obronie suczki pobiła psy

fot. Czytelnik

„Dzisiaj wróciłam ze szkoły, pies stał nieruchomo kiedy go wołałam nie chciał się ruszyć - był skulony. Stał w miejscu przez dobre pół godziny, w końcu zorientowałam się że coś jest nie tak. Nałożyłam mu smycz i kiedy chciałam wyjść nie chciał, cały się trząsł musiałam go wziąć na ręce i zanieść do weterynarza.” - Tak rozpoczyna się mail od naszej internautki – Patrycji.

Jej pies zachowywał się bardzo dziwnie. Dopiero w drodze do weterynarza, sąsiadka wyjaśniła właścicielce psa przyczynę jego traumy. Okazało się, że kilka godzin wcześniej pies został dotkliwie pobity przez właścicielkę suczki. W ten sposób osoba ta starała się odgonić tego i jeszcze jednego psa od swojej pupilki. Suczka miała cieczkę ale zamiast pilnować swojej pupilki kobieta dała jej biegać wolno, a gdy zbliżyły się do niej inne psy zachowała się wobec nich jak rasowy „bodyguard”.

Pies pani Patrycji dostał wysokiej gorączki i kto wie czy nie okaże się jeszcze, że ma także jakieś obrażenia wewnętrzne. Właścicielka pobitego psa przeżyła spory stres i poniosła spore wydatki w związku z koniecznością leczenia swojego pupila.

W obronie suczki pobiła psy

fot. Czytelnik

Właścicielka suki nawet się tym nie zainteresowała, a przecież powinna czuć się odpowiedzialna za całe zdarzenie. Zachowała się nieodpowiedzialnie i niehonorowo.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 163, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-163 z 163

Gość • Czwartek [15.04.2010, 10:17:51] • [IP: 62.87.152.***]

Mam sukę i puszczam ją wolno w czasie cieczki, kiedy w pobliżu nie ma innych psów, bo jest posłuszna i przychodzi na komendę. Ale jak to robić skoro dookoła biega tyle psów bez nadzoru, które mają właścicieli! Wśród 5 kundli biegających radośnie pod moim blokiem, tylko jeden jest bezpański. JA SWOJEGO PSA PILNUJĘ, pilnujcie swoich, bo obrona w podobnym przypadku jest naturalna.

Gość • Czwartek [15.04.2010, 10:12:31] • [IP: 62.87.152.***]

Ciagle gadacie o tym, żeby pilnować swoje psy, suki trzymać na smyczy itd. WIĘC GDZIE DO CHOLERY SĄ WŁAŚCICIELE psów biegających samopas przez cały dzień? Mieszkam na osiedlu gdzie podobna sytuacja ma miejsce na co dzień - psy są puszczane wraz z wyjsciem ich właścicieli do pracy/szkoły, lub po prostu zostawiane tam w przypadku, kiedy pies lekceważy nawoływania właściciela. Pies który czuje sukę w rui jest w stanie rozwalić sobie łeb byle tylko się do niej dostać, więc wyobraźcie sobie jak WIELKA jest ich nachalność podczas spacerów. I jeśli nie byliście w sytuacji kiedy osacza was kilka psów i wszelkie nieinwazyjne próby odpędzenia ich nie skutkują, nie macie pojęcia o czym piszecie. Winna jest właścicielka psa puszczonego samopas, nie stałoby się tak gdyby go pilnowała. Trzymanie na smyczy/w kagańcu suki nie odstraszy samców, taka ciekawostka. Nie ma obowiązku sterylizacji, obowiązkiem jest PILNOWANIE SWOICH PSÓW i trzymanie ich na smyczy jeśli są NIEPOSŁUSZNE.

p. • Środa [14.04.2010, 22:22:36] • [IP: 80.245.188.***]

do [IP: 93.94.188.***] - no to chyba mnie czlowieku nie znasz, bo moj pies reaguje kiedy go wolam. Nie skacze na inne psy, to chyba ty na nie skaczesz. Patrz na swoj tylek. Pozdrawiam :)

Gość • Środa [14.04.2010, 14:59:43] • [IP: 79.184.164.***]

PO CO NIEKTORZY LUDZIE MAJA ZWIERZETA. JAK MOZNA TAK POTRAKROWAC PSA TO TEJ PBABIE NALEZA LO SIE LANIE ZE NIE UMIE UPILNOWWAC PSA KTORY MA CIECZKE, PIES TO NIE CZŁOWIEK NIM RZADZA INSTYNKTY I TO NORMALNE CHYBA CZŁOWIEK POWINIEN BYC MADRZEJSZY

mariusz • Środa [14.04.2010, 12:21:15] • [IP: 217.97.199.**]

Rozmawiałem kiedyś z pracownikiem schroniska dla zwierząt, który stwierdził że nieraz wyjeżdżał na interwencje po otrzymanym telefonie. Nie pytałem czy wyłapywanie dotyczy wszystkich wałęsających się psów czy tylko agresywnych, ale może to jest właśnie sposób na kłopoty z bezpańskimi psami.

Gość • Poniedziałek [12.04.2010, 17:32:11] • [IP: 93.94.188.***]

a ja znam tego psa i jego wlascicielke! on jej wcale nie slucha! ona z nim nie chodzi na smyczy! ciagle walesa sie po osiedlu bez smyczy i skacze na inne psy! na wolania i komendy swojej panci wcale nie reaguje! jak sie ma psa to sie go wychowuje!

Gość • Poniedziałek [12.04.2010, 16:48:39] • [IP: 217.97.193.***]

witam moja mama miała podobną sytuację (oczywiście żadnego zwierzaka nie skrzywdziła), wyjście ze swoją suczką było nie lada wyzwaniem. psy potrafiły czekać pod klatką całą noc to proszę sobie wyobrazić co było po wyjściu na zewnątrz. i teraz moje pytanie gdzie właściciele napastliwych psów? gdzie szukać pomocy w takiej sprawie? ktoś przyjedzie i będzie odganiał te psy? bo moja mama nie dawała sobie rady.nie wspomnę że to były duże kundle które były agresywne również względem właścicielki bo im przeszkadzała w zalotach...

Gość • Poniedziałek [12.04.2010, 16:07:25] • [IP: 195.117.222.*]

stara wariatka

Gość • Poniedziałek [12.04.2010, 15:36:40] • [IP: 92.42.119.***]

Bez mózgiem to jesteś ty i leczyć się sam, jej suka była na smyczy, to do niej przyleciały kundle od których nie mogła się opędzić.

Gość • Niedziela [11.04.2010, 16:25:03] • [IP: 93.94.184.***]

bezmózga właścicielka tej suki. powinna ponieść przynajmniej koszty leczenia jak taka mocna! skad tacy ludzie sie biorą.. wstyd!

Gość • Niedziela [11.04.2010, 13:15:28] • [IP: 217.97.199.***]

do Gość • Sobota [10.04.2010, 23:48] • [IP: 80.245.186.***] A dlaczego suka ma byc poszkodowana ? Dlatego że jeden z drugim nie pilnuje swoich napalonych psów to może suka ma wogole nie wychodzić? Obowiązek pilnowania dotyczy wszystkich nie tylko właścicieli suk, jak kochani własciciele piesków zaczną je pilnowac to problemu nie bedzie miała żadna ze stron i nie bedzie później płaczu że moj ukochany pies oberwał. Pilnować albo wykastrowac jezeli pies notorycznie ucieka do suk.

Gość • Niedziela [11.04.2010, 13:00:33] • [IP: 193.200.150.***]

Chyba wolałabym towarzystwo tej kobiety niż debila, który nie jest w stanie zająć się własnym kundlem. A bo uciekł. A bo na smycz mnie nie stać. A bo chora jestem. A bo pracuję. A bo pies musi sie wybiegać. A bo natura taka. A bo suka nie wysterylizowana. A bo z kijem nie wolno. A bo nikt baby nie lubi. A bo...

pan doktor • Niedziela [11.04.2010, 12:46:34] • [IP: 80.54.123.***]

Proponuję przeczytać post z 12:22 kilka razy. Oto klasyczny przykład rozdwojenia jaźni. Dobra wiadomość jest taka: mozna to leczyć.

Gość • Niedziela [11.04.2010, 12:36:53] • [IP: 62.21.67.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [11.04.2010, 12:22:44] • [IP: 80.245.189.***]

Kto puszcza suczkę z cieczką wolno? Jeżeli nie chce szczeniaków to do sterylizacji albo niech majtki zakłada swojej psinie. I smycz też razem z kagańcem. Sama mam dwie suczki i nie puszczam ich. W ogóle co to za objaw agresji wobec psów?! I tak ta babka miała szczęście, że jej nie ugryzł któryś. Miała szczęście, że psy nie były agresywne tylko dobrze wychowane. Powinny właścicielki tych psów dostać mandat, a w szczególności ta, która skopała te psy.

Gość • Niedziela [11.04.2010, 11:29:05] • [IP: 188.147.235.***]

żaden pies nie powinien sobie biegać bez smyczy i kagańca to nie pole! obie są winne

p. • Niedziela [11.04.2010, 11:28:09] • [IP: 80.245.188.***]

A baba nadal chodzi z kijem, zamiast wypuścić suke do ogrodu. Po za tym, każdy ma obowiązek pilnować swojego psa. Jeśli ona nie chce zeby biegaly za nia psy, to niech wypusci swoja suke na ogrod lub zabezpieczy ją jakoś - są na to różne sposoby. Mam wykastrować swojego psa tylko dlatego żeby DO NIEJ nie latal ? wybaczcie ale nie będę taka uprzejma. Niech sama o to zadba. Nienormalne babsko, nie chcieli byscie takiej sąsiadki. Wątpię, na tej ulicy ktoś za nią przepadał...

Gość • Niedziela [11.04.2010, 10:10:24] • [IP: 83.17.236.***]

Żal pieska, ale z drugiej strony z artukułu wynika, że biegał po okolicy samopas. Tak być nie może. Gdyby był z właścicielem być może opiekunka suczki nie musiałaby reagować tak jak zareagowała. Pies odurzony zapachem suki jest zwykle głuchy na jakiekolwioek komendy.

Szkuciak • Niedziela [11.04.2010, 09:40:06] • [IP: 217.97.199.*]

Kobieto od komentarza poniżej. Zaginął Ci pies? To trzeba było go na smyczy trzymać! Kiedy wreszcie ludzie nauczą się trzymać swoje sryle na smyczy, albo przynajmniej w kagańcach? Po za tym jak tak czytam komentarze psiarzy odnoszę wrażenie, że mają je głównie ludzie odmóżdżeni. Cóż, jaki właściciel taki pies...

Gość • Niedziela [11.04.2010, 08:40:29] • [IP: 80.245.185.**]

mój piesek 2 dni temu zaginął.Kto wie, może też trafił pod kij tej wstrętnej kobiety bez serca? Może leży gdzieś w trawie i się męczy a ja nie moge mu pomóc. Zal mi okropnie:-(((

Gość • Niedziela [11.04.2010, 07:41:04] • [IP: 92.42.119.***]

gdzie byl wlasciciel pobitego psa dlaczego byl bez smyczy pana i pania pod sad i po tysiac to sie naucza kultury do zycia i nie beda pisac byle czego burki

Gość • Niedziela [11.04.2010, 06:14:38] • [IP: 67.175.0.**]

mogla dac pieskowi pobzykac i po sprawie..pieska tez nalezy sie.

Gość • Sobota [10.04.2010, 23:57:48] • [IP: 80.245.186.***]

A niektórzy potrafią cały park przejść z sunią która ma cieczkę i prowokować instynktowne reakcje psów. I wtedy wszyscy właściciele samców muszą zapinać na smycz bawiące się psy bo idzie jeden pan czy pani. Chyba w myśl zasady, że jak sunia akurat w trakcie cieczki nie może pobiegac to setki innych psów tez nie

Gość • Sobota [10.04.2010, 23:53:08] • [IP: 80.245.178.***]

Do właścicielki suczki - zal ci na sterylizacje i wolisz kopac niewinne psy?? A co ty na to zeby ciebie skopac??

Gość • Sobota [10.04.2010, 23:52:30] • [IP: 83.21.125.***]

po prostu suka

Gość • Sobota [10.04.2010, 23:48:55] • [IP: 80.245.186.***]

Ludzie, nie można bić psów, kopać itp za to, że w amoku gonią za cieczką!! Taki jest psi instynkt dany przez Matke Naturę!! Trzeba pilnować suczek i na czas tych najgorszych dni skracać spacery!! I tyle

Cyniczna • Sobota [10.04.2010, 23:15:53] • [IP: 80.245.176.***]

mogla nie puszczac psa, jak tak mozna?! tez bym wyplacila kopniaka, jakby zblizal sie do mjego psa inny pies biegajacy wolno. Ja bym przemowila do rozumu wlascicielce psa, nie wlascicielce suki

Gość • Sobota [10.04.2010, 23:06:54] • [IP: 83.9.0.***]

o matko! ja też mam suczkę i jak ma cieczkę i lata koło niej jakiś napalony pies, to go odganiam-a jak jest nachalny to niestety trzeba go brutalniej potraktować! A potem pies niech leci obolały do właścicielki swojej i ją skopie za to, że łaził bez smyczy!! Bo gdyby był na smyczy, to by nie pchał się do suczki i nie dostał" kopa" ! PROSTE ! i niech teraz nie płacze, tylko lepiej się zajmuje swoim psem!

Gość • Sobota [10.04.2010, 22:51:32] • [IP: 80.245.190.***]

Bardzo dobrze zrobiła. A gdzie była właścicielka psa? Też powinna dostać kopa.

Gość • Sobota [10.04.2010, 21:46:10] • [IP: 217.97.199.***]

Gość • Sobota [10.04.2010, 02:18] • [IP: 80.245.188.***] Jak widziałeś zdarzenie trzeba było zareagować. Gość • Sobota [10.04.2010, 17:26] • [IP: 80.245.188.***] Jasne pies nic nie zrobi jak mu nic nie robisz ale chyba proba odgonienia od suki w cieczce nie jest nic nie robieniem, niestety zdarza sie że pies wtedy probuje atakować, nie raz byłam w mało fajnej sytuacji jak odganiałam psa od suki i niestety było też tak że zobaczyłam zęby. Nie mam obowiązku wychodzenia z suką na spacer w nerwach że jakiś kundel mnie pogryzie za to właściciel psa ma obowiązek pilnowania swojego pupilka, w tym momencie ja jestem na prawie i nie ma tłumaczenia że piesek uciekł, sam sobie drzwi nie otworzył i nie wyszedł.

Szkuciak • Sobota [10.04.2010, 21:44:14] • [IP: 217.97.199.*]

Świnoujskie sryle :D

Gość • Sobota [10.04.2010, 21:28:05] • [IP: 217.97.199.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [10.04.2010, 21:22:41] • [IP: 80.54.123.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

XYZ • Sobota [10.04.2010, 21:01:26] • [IP: 80.245.184.***]

BABA KTORA POBILA PSA POWINNA DOSTAC KOLEGIUM I ZWROCIC PIENIADZE ZA LECZENIE.PODAC BABISZONA NA POLICJE

Gość • Sobota [10.04.2010, 20:53:01] • [IP: 80.245.182.**]

Powiem ci że kobieta, która pobiła twojego psa powinna pokryć wszystkie koszty które poniesiesz za leczenie masz na to świadka miałam podobny przypadek pies nie miał kagańca pogryzł mojego psa miałam świadka i wszystkie koszta pokryła tamta osoba żadna łacha po zakończonym leczeniu psa weż rachunek i idż do tej pani a jak nie będzie chciała pokryć kosztów to załatw to inaczej i po sprawie powodzenia.

Gość • Sobota [10.04.2010, 20:41:17] • [IP: 217.97.199.**]

gdzie był właściciel psa który powinien i ma obowiązek opiekować się. prowadzać na smyczy.a nie wymagać od innych!!

Gość • Sobota [10.04.2010, 20:39:48] • [IP: 93.94.190.***]

czyli biedactwo ucieklo niezauwazone po rynnie? zal mi tego psa ale nie ciebie!!

Gość • Sobota [10.04.2010, 20:30:04] • [IP: 80.245.180.**]

Psiary i kociary to według mnie ten sam poziom intelektualny co menele.

Gość • Sobota [10.04.2010, 20:27:57] • [IP: 88.156.234.**]

Ludzie o czym wy piszecie jaki on biedny pobzykał sobie a że dostał pare razy od właścicielki suczki to normalne, jak sie chce bez zezwolenia to się i czasami oberwie spójszcie jaki on jest szczęśliwy że sobie mógł nie bede sie pisać dosłownie bo może dzieci to czytają

Gość • Sobota [10.04.2010, 20:21:58] • [IP: 80.54.123.***]

Takie czasy, że prościej wykastrować kundla niż nauczyć rozumu debila, który powinien się nim zajmować.

Gość • Sobota [10.04.2010, 20:19:56] • [IP: 93.94.191.***]

gdy psy są kastratami nie biegają za sukami i tak samo w drugą stronę. Jeden zabieg a jaki spokój.

Gość • Sobota [10.04.2010, 19:41:17] • [IP: 92.42.118.***]

portal schodzi na psyt!

Gość • Sobota [10.04.2010, 18:51:46] • [IP: 93.94.184.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [10.04.2010, 18:42:09] • [IP: 92.42.119.***]

Wczoraj przeżyłem traumę jak i moja rodzina, musiałem uśpić swojego psa, który był bardzo chory i nie było już dla niego żadnego ratunku ale gdy był zdrowy nigdy nie biegał samopas.Tata chory to po co otwierał psu drzwi bo pies był wypuszczany sam na dwór, chce się mieć psa trzeba o niego dbać.

Gość • Sobota [10.04.2010, 18:36:14] • [IP: 95.40.255.**]

Pani suczki powinna zwrócic wydatki za leczenie. Suka winna byc steryulizowana Jesli nie to niech ja pilnuje To jest natura więc nie ma prawa bic psa. On nie jest winien naturze.Niech poda ja na Policje lub do stowarzyszenia praw zwierzat za pobicie.

p. • Sobota [10.04.2010, 18:04:47] • [IP: 80.245.188.***]

byłam w tym momencie w szkole, uciekł z domu mojemu tacie, a tate mam akurat chorego. Więc wybaczcie...

Gość • Sobota [10.04.2010, 18:00:34] • [IP: 80.54.123.***]

No, przecież pisze, ze uciekł z chałupy. Jakos tak oknem, potem po rynnie i spierniczył...Mały taki, trudno zauważyć.

Gość • Sobota [10.04.2010, 17:55:24] • [IP: 217.97.199.*]

Dlaczego pies biegał luzem bez opiekuna smyczy??

7-me Dziecko Baby Jagi • Sobota [10.04.2010, 17:49:43] • [IP: 79.162.166.**]

Ta BABA to prawdziwa Ą-Ę. Szkoda, że ten skromny kundelek nie był jakimś nasterydowanym pitbullem.Ukół by sobie jakąś sukę i na bata by se wrzucił babę.

Gość • Sobota [10.04.2010, 17:26:12] • [IP: 80.245.188.***]

kazdy pies jest groźny jeżeli jest w około niego pełno psów a ktos pruboje go udeżyc. .. zastanow sie troche. .. po drugie nikt mi sie nigdy nie poskarzyl ze zostal ugryziony przez mojego psa. Jezeli podchodzisz do niego spokojnie nie ugryzie cie jezeli chcesz cos mu zrobic pies od razu to odczuje i bedzie sie bronił. I nie ma takiego psa który by stał i jeszcze ciebie lizał za to ze go lejesz. Boze, troche pomyślcie. co do [IP: 93.94.190.***]. . w tym momencie akurat mi uciekł z domu... pilnuję go, i dbam o niego chyba bardziej niż ty o swoją dupę. Ogarnij się ? takie słowa kieruj do swoich znajomych. Jestem ogarnieta jak najbardziej, i nie chcę widziec dalszych twoich dennych uwag, bo wiem co robić :). Dziękuję za 'wysłuchanie'.

Gość • Sobota [10.04.2010, 17:17:32] • [IP: 80.245.180.***]

pies biegajacy luzem moze tez sie najesc czegos trujacego albo wpasc pod samochod lub byc przetopiony na smalec przez meneli i jakos o tym szanowna wlascicielka nie pomyslala jak wypuszczala swojego pupilka samopas tylko teraz afere kreci.Zlotowki w oczach?Chec zdobycia slawy?

Gość • Sobota [10.04.2010, 17:13:48] • [IP: 92.42.117.**]

niech sie sprobuje ze mna a nie z psem!!

Jaś • Sobota [10.04.2010, 17:10:31] • [IP: 95.129.228.***]

babarbazinsa baba

Gość • Sobota [10.04.2010, 17:06:25] • [IP: 80.245.180.***]

Majac suke z cieczka i codziennie uzerajac sie z tymi kundlami samopas puszczanymi nerwy naprawde puszczaja do tego schronisko ani strazy miejskiej nie interesuja psy biegajace samopas, mam suczke i cieczka to ciezka sprawa przez te kundle wlasnie biegajace, ten pobity tez biegal za moja i mnie chcial ugryzc kiedys nawet wiec wcale mi go niezal, dzwonilam do schroniska i strazy nawet na policje ale nikogo nieinteresowsalo to ze jakies psy biegaja i stwarzaja zagrozenie i szczaja po piaskownicach.

Gość • Sobota [10.04.2010, 17:03:21] • [IP: 92.42.112.***]

moze zazdroscila suczce powodzenia?

Marta • Sobota [10.04.2010, 16:37:47] • [IP: 88.156.232.***]

To fakt powinna trzymać psa na smyczy a nie puszczać samego, ale to nikogo nie upoważnia do tego, żeby bić cudze psy.

Gość • Sobota [10.04.2010, 16:25:01] • [IP: 93.94.190.***]

do [IP: 80.245.188.***] nie myslisz ze gdybys nie puszczala kundla bez opieki to nic by mu sie nie stalo? chcialas miec psa to powinnas wiedziec ze puszczanie go w samopas tak sie skonczy. gratuluje ci inteligencji. sama nie zadbasz a do innych masz pretensje. ogarnij sie i zacznij pilnowac kundla

Gość • Sobota [10.04.2010, 16:03:08] • [IP: 80.245.191.***]

Taka tragedia w kraju, ale napiszę to, ta osoba która tak bestialsko skatowała bezbronnego psa powinna znajdować się w samolocie prezydenckim.Dziękuję.

AWEL • Sobota [10.04.2010, 15:54:20] • [IP: 92.42.117.***]

`Gińcie wszyscy dręczyciele zwierząt! ; / ` DOKŁADNIE.

AWEL • Sobota [10.04.2010, 15:52:54] • [IP: 92.42.117.***]

Psy nie sa tego winni, tylko właściciele. Więc ogarnijcie sie z tym usypianiem. Może wasze bliskie `osoby` i `zwierzęta` uśpić czy zabić, które kochacie?. Nie macie serca i tyle.

Gość • Sobota [10.04.2010, 15:34:06] • [IP: 80.245.180.***]

Kojarze tego psa zawsze samopas puszczony trzeba bylo pilnowac psa, wlascicielka suczki dobrze zrobila, a wlas cicielka pobitego psa powinna dostac pare stowek to sie nauczy swojego kundla pilnowac.

Gość • Sobota [10.04.2010, 15:25:18] • [IP: 80.245.189.***]

schodzimy na psy!!

Gość • Sobota [10.04.2010, 14:29:16] • [IP: 193.200.150.***]

Na co jest paragraf? Na obronę swojej suczki przed agresywnym, bezpańskim kundlem, głupku? Śmiało, idź do sądu, może dowiemy się, dlaczego kundel biegał sobie wolny jak ptak - bez smyczy i bez właściciela.

Gość • Sobota [10.04.2010, 14:25:59] • [IP: 79.184.170.**]

do sądu z ta suką

Gość • Sobota [10.04.2010, 13:58:58] • [IP: 93.94.186.***]

na to jest paragraf do sądu babę

Patrycja • Sobota [10.04.2010, 13:49:46] • [IP: 80.245.188.***]

do [IP: 93.94.190.***] - Mój pies akurat jest spokojny i moim zdaniem nie zagraża nikomu. A to, że lata za suką która ma cieczkę to jest normalne u każdego psa. A bicie cudzych psów jest karalne. Dobra wiadomość jest taka, że mój pupil dochodzi powoli do zdrowia, jednak dostaje wciąż zastrzyki. Natomiast dowiedziałam się, że ma nadczynność serca i wczorajszy stan pogorszył mu chorobę...

Gość • Sobota [10.04.2010, 13:46:32] • [IP: 80.54.123.***]

Prowadzaj swojego kundla na smyczy, chamie, to nikt go nie bedzie bił. Proste?

Gość • Sobota [10.04.2010, 13:46:14] • [IP: 80.54.123.***]

No kurde... Ja bym tą kobietę zamordowała... Podpalić tak zapalniczką i oblać benzyną. Gińcie wszyscy dręczyciele zwierząt! ; /

Gość • Sobota [10.04.2010, 13:40:57] • [IP: 93.94.184.***]

Pani niech siebie ogarnie zanim zacznie cudze psy bić. Niektórym to wszystko przeszkadza!

Gość • Sobota [10.04.2010, 13:16:36] • [IP: 217.97.199.**]

na miejscu właścicielki pobitego psa * bym tej włascicielce tej suki!! widac ze to taka sama suka jak i pies!! a to ze pobila psa ktory leci do suki ktora ma coieczke bo to instynkt to nie wybaczalne moim zdaniem!! jakas chora baba!! ja bym sie z nia rozprawila!!

Gość • Sobota [10.04.2010, 13:16:21] • [IP: 92.42.118.***]

zgadzam się z szyszką

Szyszka • Sobota [10.04.2010, 13:14:16] • [IP: 80.245.178.***]

Łapać i usypiać wszystkie psy w mieście, które biegają bez smyczy i kagańców.

Gość • Sobota [10.04.2010, 12:41:38] • [IP: 83.21.160.***]

witaj Patrycjo, te wszystkie koszty leczenia to powinnas przedstawic tej tzw" bodyguard-ce" niech placi jak taka madra jest

Marta • Sobota [10.04.2010, 12:22:20] • [IP: 88.156.232.***]

Oh na prawdę, wiesz jeszcze się nie uczyłam o tym co to znaczy ' podżeganie ' ; ]. . Skąd Ty w ogóle możesz wiedzieć czy jestem dzieckiem czy nie ?! Znasz Mnie ?!

Gość • Sobota [10.04.2010, 12:16:09] • [IP: 193.200.150.***]

Uważaj, Martusiu, dziecko. To co robisz to podżeganie do popełnienia przestepstwa. (zapytaj rodziców co znaczy" podżeganie")

Marta • Sobota [10.04.2010, 12:13:34] • [IP: 88.156.232.***]

A ja na miejscu właścicielki tego pobitego psa pobiłabym tą właścicielkę suczki za takie coś ! I to najlepiej bejsbolem ; ]. Więc Patrycja do dzieła, teraz niech ona cierpi ; ].

właścicielka suczki • Sobota [10.04.2010, 11:58:32] • [IP: 93.94.190.***]

"Gość • Sobota [10.04.2010, 09:46] • [IP: 93.94.190.***] i tu mam pytanie do p. Patrycji. dlaczego pani pies biegal bez smyczy i opieki. teraz jest pani ciezko zdziwiona. nie usprawiedliwiam wlascicielki suczki, ale pies powinien byc pod kontrola. tez mam cieczna suczke i do pasji doprowadza mnie cale stado pieskow biegajace za mna. suke wyprowadzam na smyczy, ale gdzie sa wlasciciele tej biegajacej bandy?" Zgadzam sie z przedmówcą w 100%!! Ta dziewczyna może mieć teraz pretensje tylko do siebie!

Gość • Sobota [10.04.2010, 11:36:21] • [IP: 80.245.184.**]

Właścicielko psa, podaj tą właścicielkę suki do sądu!

Gość • Sobota [10.04.2010, 11:35:40] • [IP: 80.54.123.***]

Nie do wiary - chamstwo kontratakuje. Sposób rozumowania chamstwa jest prosty: wypuszczam kundla a reszta świata ma zapewnić kundlowi dobre samopoczucie i bezpieczenstwo. Jak kundel zechce przelecieć suczkę to nie należy mu przeszkadzać. Chamstwo ma w tym czasie inne zajęcia.

Gość • Sobota [10.04.2010, 10:45:47] • [IP: 93.94.186.**]

93.94.188 a ja rozumiem nie uwazaz ze trzeba byc ostro POJE*ANYM zeby rzucic si na psa? pies nie głupia istota...jakby pies tej" bodyguardki" mial cos przeciwko do ieczego by nie doszlo...ze pani własciciem ma cos nie tak z klepkami - nie nasza wina

Patrycja • Sobota [10.04.2010, 10:25:06] • [IP: 80.245.188.***]

Przepraszam bardzo, ale wlascicielka suki ma wielki ogród, dlaczego go nie wypuści tam skoro wie ze jej ukochana zasrana suczka ma cieczkę ?. .. na naszej ulicy akurat duzo psow biega. Jej poza tym wszyscy przeszkadzają, nawet ludzie bo do kazdego ma pretensje. Baba powinna sie leczyc, tyle mam do powiedzenia.

Gość • Sobota [10.04.2010, 10:18:03] • [IP: 217.97.199.*]

Do :Gość • Sobota [10.04.2010, 09:15] • [IP: 93.94.188.***]- Mozna bronić swojego psa ale nie bić !! Ta baba co pobiła dotkliwie tego psa powinna poniesc jakies konsekwencje ! Co za IDIOTKA to zrobila?! Nienormala baba! Jakby ktos pobil mojego psa, i wiedzialabym kto to zrobil, wnioslabym sprawę do sądu ! PRZEMOC JEST ZŁA...Mam nadzieję ze to czytasz Ty glupia babo maltretująca psy !

Gość • Sobota [10.04.2010, 09:55:38] • [IP: 93.94.186.***]

I BARDZO DOBRZE Z PSEM NA SMYCZY SIE CHODZI A NIE DO SZKLY SIE WYCHODZI TO PSA NA DWOR SIE WYRZUCA !! MOGLA ZABIC NA MIEJSCU BY WYDARKOW NIE BYLO

Gość • Sobota [10.04.2010, 09:46:47] • [IP: 93.94.190.***]

i tu mam pytanie do p. Patrycji. dlaczego pani pies biegal bez smyczy i opieki. teraz jest pani ciezko zdziwiona. nie usprawiedliwiam wlascicielki suczki, ale pies powinien byc pod kontrola. tez mam cieczna suczke i do pasji doprowadza mnie cale stado pieskow biegajace za mna. suke wyprowadzam na smyczy, ale gdzie sa wlasciciele tej biegajacej bandy?

Gość • Sobota [10.04.2010, 09:45:57] • [IP: 80.54.123.***]

Kocham mojego pieska. Dlatego każdego ranka wykopuję go za drzwi. Niech se pobiega i wróci wieczorem. Kochany piesio. Ludzie, którzy nie mają zwierząt tego nie zrozumieją.

Gość • Sobota [10.04.2010, 09:44:01] • [IP: 109.243.196.***]

ciesz sie ze tak slabo go pobila, bo jakby do mojego psa startowal jakis kundel to bym ostro potraktowal, psa trzeba pilnowac moja droga, on nie ma mozgu, ale jak widze ty tez nie. .. na dodatek to osmieszanie sie na iswinoujscie... zal.pl

7-me Dziecko Baby Jagi • Sobota [10.04.2010, 09:36:12] • [IP: 79.162.139.***]

Kiedy będzie o zgubionym ogonie Kłapouchego?

Gość • Sobota [10.04.2010, 09:32:35] • [IP: 80.245.188.***]

co do malkontentów o nowości to radzę takim się wyprowadzić do NY lub LA, tam będziecie mieć w bród nowinek. To jest do cholery miasto - kurort gdzie na ulicach przewija się więcej ludzi w podeszłym wieku, co to mają być za sensacje??

Gość • Sobota [10.04.2010, 09:29:50] • [IP: 80.245.188.***]

Można beż problemu ocenić kto ma psa a kto ich nie nawidzi, albo jest tak zaślepiony swoim że nic nie widzi. Po pierwsze ten pies jest już bardzo stary ma na pewno ponad 12 lat, pamiętam go już od dawna. Po drugie pani od suczki doskonale zna te zwierze, ale ona taka jest również do ludzi. Kiedyś darła" krtań" że jej dzieciaki na chodniku biegają. Gdybyście wiedzieli co to za osoba na pewno komentarze były by inne. Po trzecie pies właścicielom uciekać z domu a kto za nim pobiegnie emeryci? Patrycja się jeszcze widać uczy.

Gość • Sobota [10.04.2010, 09:23:49] • [IP: 92.42.113.**]

zjeść w sezamie ody dwa :P

7-me Dziecko Baby Jagi • Sobota [10.04.2010, 09:20:27] • [IP: 79.162.139.***]

Ja bym poskakał po głowie baby od suki, potem suce od baby, a na końcu bym sobie wypisał mandat 50 PLN za to, że pies biegał luzem.

Gość • Sobota [10.04.2010, 09:20:20] • [IP: 88.156.235.***]

co to cieczka ?

Gość • Sobota [10.04.2010, 09:16:33] • [IP: 80.245.179.***]

Ludzie którzy nie posiadaja zwierząt, nie idzielajcie się na takich stonach. Jesteście pozbawieni miłości i czułości.Ten, kto kocha zwierzęta. Tk by nie napisał a tym bardziej tak by sie nie zachował.Wobec drugiego psa, najgorsze są te paniusie.Co sobie pieksi kupuja na pokaz. Co za wstrętne babsztyle.Jak mozna było pobic drugiego psa.Niech sama zadba o swojego, skoro ma cieczke.karygodne zachowanie tej właścicielki, szkoda że ona na mnie nie trafiła.Tym kijem nie pues ale ona by dostała

byk • Sobota [10.04.2010, 09:16:13] • [IP: 217.97.199.***]

Dajcie adres tej okropnej baby zrobimy z nia to samo co za okropna baba ! jak tak mozna ! no i juz nie mam humoru z rana ! Trzymamy kciuki pani Patrycjo ze bedzie ok z pieskiem ! a jej niech pani spluje w twarz ! zolza jakas !

Gość • Sobota [10.04.2010, 09:15:43] • [IP: 93.94.188.***]

i co tu tyle krzyku? rozumiem, że pies biegał sam po dworze? gdzie kaganiec? gdzie smycz? gdzie był właściciel? nie dziwcie się, że ktoś normalny broni swojego psa przed jakimś bezpańskim psem? nie rozumiem o co ta pani mna żal?

Gość • Sobota [10.04.2010, 09:09:52] • [IP: 212.160.162.**]

Domena psinoujscie.pl jest wolna!

Gość • Sobota [10.04.2010, 09:09:10] • [IP: 92.42.118.***]

biedny piesek ;(((((

Gość • Sobota [10.04.2010, 09:05:27] • [IP: 80.245.182.***]

czemu sie na psu wyzywacie to nie jego wina ze ma takich wlascicieli

Gość • Sobota [10.04.2010, 09:05:26] • [IP: 195.117.222.***]

PIES BIEGAŁ BEZ OPIEKI, MÓGŁ KOGOŚ ZAATAKOWAĆ, MÓGŁ I ZAPEWNE ZAŁATWIAŁ POTRZEBY FIZJOLOGICZNE A PANI PATRYCJA Z PEWNOŚCIĄ NIE POSPRZĄTAŁA PO NIM. TO JEST KARALNE I POWINNO SIĘ SKOŃCZYĆ WNIOSKIEM DO SĄDU GRODZKIEGO.

Gość • Sobota [10.04.2010, 09:03:30] • [IP: 212.160.162.**]

Wiosna to najlepszy czas na zatrudnienie w mieście rakarza, który wyłapie błąkające się pieski.

Gość • Sobota [10.04.2010, 08:55:58] • [IP: 88.156.233.***]

albo piesek.pl dobre zrodlo informacji najnowsze plotki z zycia psow heheheeh

Gość • Sobota [10.04.2010, 08:53:59] • [IP: 92.42.112.***]

Jak to ktoś napisał wcześniej. Ten portal powinien nazywać się ipiesświnoujście.pl

Gość • Sobota [10.04.2010, 08:49:03] • [IP: 80.245.178.***]

A teraz pies powinien wy...bać właścicelkę...

Gość • Sobota [10.04.2010, 08:47:46] • [IP: 83.3.70.***]

Jeśli chodzi o tego kundla z Matejki, to uważam że włąścicielom należą się porządne kije na grzbiet. Tez mam psa i jak więkrzość wyprowadzam na smyczy a to kundlisko wiecznie biega luzem koło zielonego bloku. Jest agresywny dla osób mających wyprowadzających suki i nie dziwię się takiej reakcji,. Sama nie tak dawno o mało co nie zostalam ugryziona przez rudzieleca fałszywca. Wzieli sobie psa idą do szkoły, pracy a ten kundel błąka się po ulicach. Ciekawe gdzie byli właściciele kundla w tym czasie /chyba nie na spacerze z psem/.

Gość B • Sobota [10.04.2010, 08:44:26] • [IP: 95.129.224.***]

dobrze zrobila wlascicielka SUCZKI..cegla takie *

Gość • Sobota [10.04.2010, 08:43:26] • [IP: 92.42.118.**]

Pies paniPatrycji ma gorączkę bo się nastawił że sobie pokopci a tu ząk.Teraz JAJA pełne w głowie tylko szlejąca baba z kijem po podwórku strach wyjść, a kopcić dalej się chce. Ijakie jest z tego wyjscie? Może pani PATRYCJA specjalnie puszcza pieska żeby jej w domu nie zawadzał bo czemu biegał samopas.UWARZAM ŻE CAŁĄ WINĘ PONOSI PATI. Ja terz mam suczkę inapewno bym ją bronil przed jakimś zapchlonym kundlem no może nie w taki sposób

Gość • Sobota [10.04.2010, 08:41:39] • [IP: 80.245.189.***]

Ten pies non stop biega samopas... kiedys nie raz atakował mojego psa.. przy czym mój pies był na smyczy i w kagańcu i nie miał za bardzo jak sie bronic...Moim zdaniem to wina właścicielki.. bo nie powinna go wypuszczac samego.

Gość • Sobota [10.04.2010, 08:34:47] • [IP: 93.94.191.***]

A ten nie mały pies to co sam biegał? Gdzie był właściciel?? I czy to nie jest słynna Patrycja z Kreatyny

Gość • Sobota [10.04.2010, 08:26:13] • [IP: 93.94.188.**]

www.ZOOswinoujscie.pl albo normalnie www.hycel.pl

marcin • Sobota [10.04.2010, 08:24:07] • [IP: 80.245.184.**]

Szczerze mówiąć to... gówno mnie obchodzi ten artykuł bzdura

Gość • Sobota [10.04.2010, 08:05:47] • [IP: 92.42.115.**]

o fack jestescie lepsi niz pudelek.pl

Gość • Sobota [10.04.2010, 08:04:00] • [IP: 92.42.118.**]

no nie ma kary na tak ich sadystów

Gość • Sobota [10.04.2010, 07:44:06] • [IP: 80.54.123.***]

Właścicielkę pobitego pieska powinno się ukarać za bezmyślność i puszczanie zwierzaka samopas.Bierzesz psa-to się nim zajmujesz, tu nie ma żadnego tłumaczenia.

Gość • Sobota [10.04.2010, 07:30:40] • [IP: 83.20.186.***]

te razy należały się nie psu ale właścicielce psa samotnie wałęsającego się po mieście, szkoda pieska że ma taką leniwą wlaścicielkę

Gość • Sobota [10.04.2010, 07:10:41] • [IP: 88.156.234.***]

Odstrzeliwać błąkające się samotne kundle.

Gość • Sobota [10.04.2010, 02:18:46] • [IP: 80.245.188.***]

byłem swiadkiem tego, baba wzięła kija i tak napierd... biednego psa ze szok, ludzie kobieta chyba ma cos z glowa, ona normalnie chciala zabic tego zwierzaka! widac ze kobieta nie mloda ale cos mocno zerwane pod sufitem ma, skoro taka szajba ja ogarnela.

Gość • Sobota [10.04.2010, 02:02:24] • [IP: 94.191.170.***]

po prostu żenada... właścicielki pobitego psa nie było w domu, mimo to pies znajdował się na dworze. Szkoda pobitego pieska. To jego właścicielka powinna być na jego miejscu za to ze nie opiekuje się swoim pupilem w należyty sposób. I kto tu zachował się nie odpowiedzialnie.

Gość • Sobota [10.04.2010, 01:42:43] • [IP: 217.97.199.*]

masakra !! na takie newsy powinniście zrobić jakąś zahasłowaną stronę !! przez was teraz nie zasnę tak mnie ten news poruszył !! nienawidzę was ipudlu(le) itp :p a z drugiej strony to czemu pies Patrycji znalazł się w takiej sytuacji ?? Patrycjo, czemu nie interesujesz się gdzie jest Twój pies i co robi gdy jesteś w szkole ?? Coś mi wygląda że powinnaś dostać srogo w dupę skoro tak sobie wolno biega... przecież mógł wpaść pod samochód albo coś w tym stylu... Przemyśl to sobie albo wytłumacz czemu taka sytuacja zaistniała. Pozdrówki.

ryynio • Sobota [10.04.2010, 00:52:09] • [IP: 83.249.20.**]

chcialo mu sie bzykac to dostal, lol, wina jest oczywiscie tej co puscila luzem suczke która ma cieczke, ta wlascicielka powinna dostac grzywne i zaplacic leczenie psa

idiota świnoujski • Sobota [10.04.2010, 00:38:40] • [IP: 93.94.185.***]

...o znów o psince ? www.ipies.zaginiony.pl - no proszę zmięcie tę nazwę, oddam prawa autorskie !

Gość • Sobota [10.04.2010, 00:33:27] • [IP: 80.245.189.***]

z zazdrości to zrobiła stara prukwa

Gość • Sobota [10.04.2010, 00:33:22] • [IP: 217.97.199.***]

Jeszcze jedno, dobrym rozwiązaniem jest wykastrowanie psów i suk nie przeznaczonych do rozmnażania, Patrycja pozbędzie sie problemu jakim jest latanie jej psa za sukami a Pani z suką pozbędzie sie problemu chodzących za nią psów i kłopotliwych cieczek. Dodatkiem jest mniejszenie ryzyka zachorowania psa na prostate a suki na ropomacicze i guzy listwy mlecznej. Szkoda mi psa ale nie szkoda mi takich ludzi ktorzy puszczają luzem psy i o nic sie nie martwią, bedzie to nauczką na przyszłość żeby nie puszczać psa bo wnerwiony właściciel suki moze pobic psa.

Gość • Sobota [10.04.2010, 00:27:54] • [IP: 92.42.118.*]

Mam też psa ale nigdy pies nie wychodzi sam tylko go wyprowadzam, wine ponoszą obie panie, piesek akurat nie jest winien, Skoro się bierze psa to należy go wyprowadzać.

Gość • Sobota [10.04.2010, 00:26:39] • [IP: 217.97.199.***]

Taaa tupnąć, jak pies jest głuchy i ślepy na człowieka widzi tylko suke to se mozna tupać ile wlezie. Ten kto nie miał suki nie wie jak to jest fajnie i sympatycznie iśc otoczonym przez zgraje psów ktore nie raz sie gryzą, nie mam opchoty na spacery w takim stadzie i zostać pogryzioną bo stoje na drodze do suki. Sama mam suki i niestety jezeli jakis pies probowałby mi sie dobrac do nich nie oszczędzałabym psa. Wina leży po stronie właściceli psa, gdzie byli jak pies był bity ? Internautka Patrycja sama zaszkodzila swojemu psu Trzeba pilnowac psa a nie pożniej biadolić że pies oberwał. Jezeli pies pokryłby suke to kto ponosi odpowiedzialnośc ? własciciel suki ktora jest prowadzona na smyczy czy właściciel psa ktory biega luzem ? Najczesciej wlasciciele psow sie smieją że " niech se poużywa" tylko że pozniej własciciel suki musi odchowac szczeniaki i szukac im domow. Jakby jeden z drugim poniesli odpowiedzialnosc za swoje pieski ktore latają luzem za sukami moze na nastepny raz bardziej będą pilnowali

Gość • Sobota [10.04.2010, 00:08:38] • [IP: 93.94.186.***]

A gdzie to miało miejsce, na jakiej ulicy?

Gość • Sobota [10.04.2010, 00:01:59] • [IP: 88.156.232.***]

Szczerze mówiąc, bardzo szkoda pobitego pieska. Ale wina leży po obu stronach. Przede wszystkim po stronie osoby która psa zaatakowała. Ale także właścicielki zaatakowanego psa który jak widać latał w" samopoas". Co jednak nie uprawnia właścicielki suczki do bicia innych psów, na pewno są inne metody. Mało tego psy lecące za sukami, zawsze bardzo się boją wystarczy albo tupnąć albo krzyknąć i jest spokój. Ehh, zwierząt się nie powinno bić. Przecież są bezbronne.

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:58:18] • [IP: 212.160.162.**]

W naszym mieście brakuje agencji dla piesków. Gdyby piesek sobie ulżył to od razu by ożył.

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:52:16] • [IP: 217.97.199.*]

A dlaczego pies przez czas nieobecności właścicielki biegał samopas.Niech to będzi ostrzeżeniem dla tych właścicieli psów, co idą do pracy, szkoły a pies biega luzem do ich powrotu.Tak było i tym razem, więc właściciele są winni a nie jakaś kobieta od suczki.

Szkuciak • Piątek [09.04.2010, 23:49:52] • [IP: 217.97.199.*]

To jest strona o wydarzeniach w mieście, czy o głupich życzeniach na pokaz z podrasowanymi kaszalotami na zdjęciach i informacjami o zaginionych psach i psich wieściach?

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:47:50] • [IP: 92.42.112.***]

A co ten pies robił na podwórzu bez właściciela?? Gdzie Pani była?? Właścicielka (rzeczywiście) poszkodowanego psa sama jest sobie winna!! Prawnie obowiązuje zakaz wyprowadzania psa bez smyczy! I nie ważne czy to york czy owczarek!! Jak dla mnie właścicielka sama się ośmiesza pisząc do redakcji w takiej sprawie!! A gdyby do jej pieska podbiegł inny natarczywy obcy piec gdzieś na podwórku... Ciekawe jak by się obroniła... Rozumiem obie strony; pobity ukochany pupil a z drugiej strony obrona innego pupila przed obcym psem(nie wiadomo czy chorym itp.) A suczka z cieczką też musi wyjść na spacer chociaż krótki się załatwić...

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:46:56] • [IP: 217.97.199.*]

Nie mają już co pisać na tym portalu, same newsy o psach!! Co to zwierzyniec jakiś?? Litości!!

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:44:21] • [IP: 80.245.188.***]

Niestety prawda jest taka że pani od suczki nie tylko psy przeszkadzają, ale i sąsiedzi w koło i ich dzieci. tak więc to chyba ten jad wreszcie trysnął i dostało się za to psu!! szkoda tylko że 3/4 mieszkańców ulicy tej Pani nie trawi a co tu mówić o zwierzętach, czyli problem leży w psychice lub jeszcze głębiej.

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:37:58] • [IP: 195.117.222.*]

patrycja mogła nie wypuszczać swojego psiura z domu bo jest on uciążliwy dla kogoś, kto prowadzi psa na smyczy, jak do mojej suki podchodzą psy reaguję tak samo a co mam go prosić :odejdz piesku, odejdz?ale są bezmozgi co puszczą psa na dwór i spokój

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:37:21] • [IP: 92.42.112.***]

i jednej i drugie madrej mandat za puszczanie psa bez smyczy!!

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:32:26] • [IP: 92.42.117.***]

co za cudactwa. ...a gdzie była włascicielka psa jak podobno pobito? Chyba trzeba KOGOŚ ukarać, że psa pwypuszcza bez opieki...do kogo te pretensje...skandal

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:31:40] • [IP: 80.245.188.***]

a nie trzęsie cie że kobieta dobrze po 50 tce, bije bezbronne zwierze! to chyba o takiej osobie dobrze nie świadczy nikt nie jest w stanie upilnować wszystkie psy, jak suki mają cieczkę, ale to nie znaczy żeby samemu wymierzać sprawiedliwość!

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:30:51] • [IP: 93.94.189.***]

wina obopólna ale i tak nie zmienia to faktu że właściciela suki z cieczką zachowAŁA SIĘ jak" parówa"ale nic nie zmieni faktu że na NIKOGO ręki nie można podnosić!!Taka natura psa i koniec...

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:30:08] • [IP: 88.156.233.***]

niechg zmiania nazwe portalu na ipies.pl

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:29:45] • [IP: 93.94.186.***]

...nie zrozumienie psiej natury!, psinka wystraszona, dostał gorączki przez razy kijem i biedaczek nie rozumie za co oberwał a to zew krwi...jaki nieszczęśliwy pod tym stołem!

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:26:29] • [IP: 87.206.2.***]

CO WY Z TYMI PSAMI JAK BOGA KOCHAM! CHCE W KOŃCU PRZECZYTAĆ O CZYMŚ NORMALNYM, WYPADKU, JAKIEJŚ AFERCE A NIE JUŻ KOLEJNY RAZ JEDNEGO DNIA O PSACH ;/ JEŚLI CHODZI O WŁAŚCIELKE TO ZA NIM ZACZNIE OSĄDZAĆ INNYCH TO NIECH NAJPIERW SPOJŻY NA SIEBIE! WINNA LEŻY PO JEJ STRONIE BEZDYSKUSYJNIE. JAK PUSZCZA PSA WOLNO I IDZIE DO PRACY CZY GDZIE TAM, TO NIECH TERAZ BULI ZA WETERYNARZA BO KTOŚ JEJ PSA SKOPAŁ. GDYBY TRZYMAŁA GO W DOMU, ALBO OSOBIŚCIE WYPROWADZIŁA NA SPACER, ZWIERZAK BY NIE CIERPIAŁ! POPROSTU AŻ MNIE TRZĘSIE JAK CZYTAM COŚ TAKIEGO :/

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:26:04] • [IP: 217.97.199.*]

masz psa to chroń go przed atakami innych, smycz w okolicy gdzie są ludzie i inne psy, sama mam suczkę i wiem jak uciążliwe jest wychodzenie z nią przez 3 tygodnie w tym" czasie", nie posunę się do zlinczowania innego psiaka, bo to jego instynkt, nie jest winny sam psaik ale mam ochotę dokopać właścicielowi psa za jego bezmyślność, tak czy siak ucierpiało zwierzę, wniosek nasuwa się sam, nie każdy powinien brać na siebie odpowiedzialność posiadania żywej istoty!!

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:21:09] • [IP: 188.33.164.***]

kurcze ale temat

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:18:04] • [IP: 80.245.188.***]

Jak suczka ma cieczkę to się z nią nie lansuje po całej ulicy. Można przecież wyjść z pieskiem na ogródek, który pani ma.

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:17:48] • [IP: 80.54.123.***]

Sam bym dokopał kundlowi, który dobierałby się do mojej jamniczki. Chamstwo puszcza swoje kundle luzem, niech srają, kopulują, gryzą - to jest w porządku, a jak któryś dostanie kopa to wielki lament.

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:13:31] • [IP: 92.42.116.**]

piesek bez smyczy, srający szczający gdzie popadnie - ludzka wygoda - wywalić psa na dwór niech sobie biega - chciałaś psa to odpowiadaj za niego wyjdź z nim na spacer, jak nasra posprzątaj i nie pozwól aby ktoś robił mu krzywdę. Sam mam sukę i wiem jakim problemem są szwendające się psy - bo ich pseudo właścicielowi nie chce się nimi zajmować.

Bart Osz • Piątek [09.04.2010, 23:08:46] • [IP: 95.129.228.***]

Oczywiście słysząc taką historię mam ochotę napisać coś ostrego pod adresem tamtej pani, i w tym miejscu się hamuję bo... przed dwoma ostatnimi zdaniami tego tekstu powinna być wypowiedź drugiej strony tego zdarzenia - lub chociażby zaznaczenie próby nawiązania z nią kontaktu. Jeśli wszystko się potwierdzi, to jak najbardziej zasłużyła ona na osobny komentarz. Tymczasem zdecydujcie się, czy prowadzicie portal informacyjny, czy plotkarski, czy też zupełnie prywatną stronkę, na której komentarz redakcyjny można zaserwować jako część 'newsa'. Bo puszczanie w takiej formie każdej informacji jaka się Wam nawinie, ma tyle wspólnego z dziennikarstwem co puszczanie bąków.

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:08:10] • [IP: 92.42.115.***]

no ok, nie powinna bić psa, ale czemu Internautka pozwoliła biegać mu luzem pod swoją nieobecność? czyli właścicielka suczki jest be, bo jej pies był bez smyczy, a właścicielka pobitego psa jest bez winy?? :/

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:07:35] • [IP: 92.42.115.***]

Jedna i druga winna. Pies nie powinien biegać bez smyczy. Krótki i jakże prosty morał z tak długiego IMEJLA czytelniczki iswinoujscie, Patrycji.

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:05:10] • [IP: 92.42.113.***]

Tak czy siak..po 1 - jeżeli suczka ma cieczke, nie puszcza się wolno, no fakt, psa też się nie powinno, pies za suką z cieczką poleci..ale to nie jest powód do bicia, można tupnąć nogą, krzyknąć..ale żeby bić? Bez przesady..Ja osobiście chyba bym tak samo panią od suczki potraktowała tak samo jak ona mojego psa. Albo i gorzej ;]

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:04:40] • [IP: 80.245.180.***]

to w końcu kto ma cieczkę psia suka czy ludzka suka??

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:04:05] • [IP: 80.245.178.**]

Pani Patrycjo, przede wszystkim to pani pies biegał bez opieki i tyle na ten temat.

Dębiec • Piątek [09.04.2010, 23:02:16] • [IP: 195.117.222.**]

Psy to temat rzeka. A jedno wiadomo to to że połowa ludzi nie powinna w polsce mieć psa bo traktujecie je jak święte krowy. Skoro to tylko pies to czemu nie dacie mu nasrać u siebie w pokoju tylko idziecie na spacer z pieskiem a ten sra mi na moim chodniku ??

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:00:55] • [IP: 93.94.184.***]

Pewnie sama tez miala ciecieczke

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:00:22] • [IP: 80.245.188.***]

za znęcanie się nad zwierzętami w tym pobicie jest paragraf! ciekawe czy właścicielka suczki będzie taka mądra jak zapuka do niej ktoś z ochrony zwierząt?

Gość • Piątek [09.04.2010, 23:00:20] • [IP: 88.156.233.***]

straszne.

Gość • Piątek [09.04.2010, 22:57:57] • [IP: 92.42.119.***]

ale pies ow pani nie musial biegac luzem. wiadomo ze pies za suka z cieczka poleci. jak moja suka ma cieczke to 3mam ja na smyczy a i tak tona psow za nia biega i tez odganiam je jak sie da.

Gość • Piątek [09.04.2010, 22:57:40] • [IP: 86.46.35.**]

no chwila sama nie pilnowała własnego psa ktory sobie gdzies tam biegał koło jakiejs suczki a teraz pretensje chyba nie pobiła psa ktorego ktos trzymał na smyczy ?

Gość • Piątek [09.04.2010, 22:57:02] • [IP: 195.117.222.*]

gdyby pies patrycj nie biegał luzem pół dnia pewnie byłby teraz zdrowy.nie ma nic gorszego jak wyjść z suczką na spacer a z tyłu stado psów, wtedy trzeba ja zdrowo napier...

zaoczny.com • Piątek [09.04.2010, 22:56:12] • [IP: 217.97.193.***]

nie ma już chyba lepszych tematów na newsa :)

Gość • Piątek [09.04.2010, 22:52:23] • [IP: 80.245.178.***]

...człowiek pogryzł psa...

Gość • Piątek [09.04.2010, 22:51:44] • [IP: 92.42.118.***]

Niech ta Patrycja najzwyczajniej w świecie zaskarży debilną sąsiadkę!

Gość • Piątek [09.04.2010, 22:51:06] • [IP: 88.156.235.***]

chora psychicznie wlascicielka suki z cieczka

Gość • Piątek [09.04.2010, 22:50:12] • [IP: 217.97.193.***]

same psy. o co chodzi z tymi psami w tym mieście. nie ma o czym innym pisać? zaraz o kotach będzie

Oglądasz 1-163 z 163
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zmiana rozkładów jazdy od 04 listopada 2024 r. Uprzejmie informujemy, że od 04 listopada 2024 r. nastąpi zmiana rozkładów jazdy linii autobusowych: 1) linii 5, 5T, A i B; 2) rozkłady jazdy dostępne są na stronie: www.ka.swinoujscie.pl w zakładce ROZKŁADY JAZDY; 3) szczegółowych informacji udziela całodobowo dyspozytor Spółki pod numerami telefonów: 91 321 45 40 lub 797 403 504. Zachęcamy pasażerów o dokonywanie zakupu biletów: 1) z wykorzystaniem aplikacji GoPay, mPay; 2) poprzez kasowniki do płatności bezgotówkowych umieszczone w autobusach; 3) poprzez parkomaty/biletomaty 4) w wyznaczonych punktach sprzedaży biletów (kioskach). Wykaz punktów sprzedaży biletów dostępny jest na stronie: www.ka.swinoujscie.pl w zakładce PUNKTY SPRZEDAŻY BILETÓW ■