POGODA

Reklama


Wydarzenia

Rzecznik Prezydenta Miasta • Środa [03.03.2010, 11:53:55] • Świnoujście

Właściciele odpowiadają za usuwanie zwierzęcych nieczystości

Właściciele odpowiadają za usuwanie zwierzęcych nieczystości

fot. Urząd Miasta Świnoujście

Urząd Miasta przypomina właścicielom zwierząt domowych, w szczególności psów, o obowiązkach wynikających z treści „Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Świnoujścia” w zakresie usuwania odchodów zwierzęcych.

W związku z powyższym, osoby te zobowiązane są do natychmiastowego usuwania zanieczyszczeń pozostawionych przez posiadane zwierzęta, w obiektach i na innych terenach przeznaczonych do użytku publicznego, a w szczególności na chodnikach, jezdniach, parkingach, terenach zielonych, itp.
Za nieprzestrzeganie zapisów Regulaminu grozi mandat w wysokości do 500 zł (podstawa prawna art. 54 ustawy z dnia 20 maja 1971 r. Kodeks wykroczeń Dz. U. z 2007 r. Nr 109, poz. 756).

Jednocześnie przypominam, iż w Wydziale Gospodarki Komunalnej i Środowiska Urzędu Miasta Świnoujście, w pok. 316 są do odebrania nieodpłatne zestawy służące do zbierania zwierzęcych odchodów.
W związku z coraz większym zainteresowaniem właścicieli czworonogów wykorzystaniem urządzenia - została zamówiona ich kolejna partia.


komentarzy: 98, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-98 z 98

Gość • Sobota [06.03.2010, 18:12:30] • [IP: 92.42.117.***]

to nie jest bzdura, są zestawy biodegradowalne

Gość • Sobota [06.03.2010, 17:40:02] • [IP: 80.245.189.**]

Pomyślał ktoś, że zbieranie kup z trawników to bzdura? Większośc ludzi zrobi to darmowymi reklamówkami z marketów i co? One rozkładają się tysiące lat!! Myslcie perspektywicznie, o środowisku, nie o swojej dupie wiecznie niezadowolonej na każdym kroku, zgnusniali buce

Gość • Sobota [06.03.2010, 17:30:46] • [IP: 90.130.231.***]

na zachodnich granicach kazdy na smycy m a woreczek zaczezepiony i maszeruj z pieskiem

Gość • Piątek [05.03.2010, 14:51:50] • [IP: 92.42.119.**]

CHCECIE CZYSTE MIASTO TO DBAJCIE O NIE SAMI, NAWET SPRZATAJAC PO SWOIM PUPILU DACIE DOBRY PRZYKLAD.TRZEBA BYC ODPOWIEDZALNYM NO NIE?!

Gość • Piątek [05.03.2010, 13:27:47] • [IP: 193.200.150.***]

Nie chciałam nikogo urazić, jeśli tak to przepraszam.

Gość • Piątek [05.03.2010, 12:29:31] • [IP: 195.117.222.*]

Do Gość • Czwartek [04.03.2010, 14:31] • [IP: 193.200.150.***] Rozumiem, rozumiem. I bez ubliżania proszę. Grzecznie się pytam, bo do tej pory do kibla spuszczam. W mieście nosze się z workiem czasem i kilkaset metrów, coby jakikolwiek śmietnik znaleźć... A kto pyta nie błądzi.

Gość • Piątek [05.03.2010, 12:11:11] • [IP: 217.97.193.***]

darmowe foliałki w marketach też są biodegradowalne !! to jak admini? będzie dział na fotki gówniane?

Gość • Piątek [05.03.2010, 10:25:16] • [IP: 193.200.150.***]

nie sprzątnięte odchody to duże zagrożenie bakteriologiczne dla ludzi i zwierząt. poza tym ogromny wstyd dla właściciela, ja po swoim pupilu sprzątam od 7 lat, od kiedy go przygarnęłam.

Gość • Piątek [05.03.2010, 10:21:40] • [IP: 66.45.240.**]

w sklepach są zestawy do zbierania odchodów które rozkładają się w środowisku w ciągu miesiąca. zdecydowałeś się na psa to niestety koszty ponosić musisz, jeść twojemu pupilowi też nikt za darmo nie będzie dawał. no ale niektórzy są niereformowalni i próbują swoją głupotą zarazić innych. jak ktoś chce sprzątać to znajdzie sposób, jak ktoś ma to gdzieś to zostawi po psie. ludzie zaczęli na to zwracać uwagę i gwarantuję wam że będziecie się z tym źle czuć jak nie pozbieracie.

Gość • Piątek [05.03.2010, 09:54:12] • [IP: 80.245.186.***]

Pomyślał ktoś, że zbieranie kup z trawników to bzdura? Większośc ludzi zrobi to darmowymi reklamówkami z marketów i co? One rozkładają się tysiące lat!! Myslcie perspektywicznie, o środowisku, nie o swojej dupie wiecznie niezadowolonej na każdym kroku, zgnusniali buce

Gość • Czwartek [04.03.2010, 21:59:08] • [IP: 80.245.186.***]

Miejsc dozwolonych dla psów nie ma, bo dosłownie wszędzie zawsze znajdzie sie jakiś niezadowolony z życia hipokryta

Gość • Czwartek [04.03.2010, 21:56:08] • [IP: 66.45.240.**]

dzieci nie bierzcie z nich przykładu, im już chyba nic nie pomoże. brudasy

Gość • Czwartek [04.03.2010, 21:38:00] • [IP: 217.97.199.***]

ps a tak wogole to gdzie są miejsca dozwolone jeąeli pisze sie o niedozwolonych ?

Gość • Czwartek [04.03.2010, 21:37:07] • [IP: 80.245.186.***]

Ja słyszę chamskie zaczepki, wulgarne wyzwiska od tych wielce kulturalnych ludzi, którzy na widok psa na trawniku pokazują że są zwykłymi burakami. Ludzie, wy sami siebie nie lubicie! Chronicie te trawniki przed psami, a sami na każdym kroku zanieczyszczacie środowisko! Fałszywce hehe

Gość • Czwartek [04.03.2010, 21:36:47] • [IP: 217.97.199.***]

"jest prosty pomysł, ufundować nagrodę za najlepsze zdjęcie psiaka załatwiającego się w miejscu niedozwolonym, złapany w kadrze płaci mandat a zwycięzca ma nagrodę, najprostsze pomysły są najtrudniejsze do zrealizowania. Oświadczam jestem posiadaczem psiak po którym sprzątam w każdej sytuacji. " ale zanim sprzątniesz ktoś cyknie fotke z odpowiednim podpisem i nie bedzie że boli, pies nasrał jest dowód a że nie pokazane samo sprzątanie to kogo to obchodzi WIELKIE LOL krec krec stryczek na własną tfu psią szyje ;]

Gość • Czwartek [04.03.2010, 21:19:33] • [IP: 217.97.199.*]

Tu chodzi o elementarne zasady kultury!Niestety większość posiadaczy psów w tym mieście to chamy!Jedyny sposób żeby to zmienić, to edukować dzieci, bo do starszych jedynie można dotrzeć za pomocą wysokich kar. Tyle tylko że władze takich kar nie będą egzekwować, bo reprezentują tą samą zaburzańską mentalność co większość mieszkańców tego" kurortu"! Ja zawsze zwracam uwagę właścicielowi psa, jeśli nie sprzątnie po swoim pupilu. W większości przypadków ci ludzie są oburzeni i zdziwieni tym, że zwraca im się uwagę i stają się chamscy i agresywni!W tej sytuacji zachowuje się stosownie i nazywam rzeczy po imieniu, to niestety jedyny sposób.Na chamstwo i przemoc, odpowiadać tym samym!

Gość • Czwartek [04.03.2010, 21:18:18] • [IP: 80.245.186.***]

za co palaczy? za to, ze smrodzą i przypalają kurtki przechodniom... Jasne ze trzeba sprzątnąć jak pies zrobi na chodniku, ale problem i nienawiść jak załatwia się na trawnikach to juz żałosne. Płacimy kilkadziesiąt zł podatku za psa, na co?

Gość • Czwartek [04.03.2010, 20:59:31] • [IP: 66.45.240.**]

karać palaczy na ulicach ? za co ? karać tych którzy parkują na chodnikach ? jasne że tak ! ale do tego wszystkiego karać tych co srają psami po całym mieście i mają to gdzieś !

Gość • Czwartek [04.03.2010, 20:54:24] • [IP: 66.45.240.**]

szczególnie taki który nie zbierze gówna po swoim psie ze środka chodnika

Gość • Czwartek [04.03.2010, 20:53:29] • [IP: 80.245.186.***]

KARAĆ PALACZY NA ULICACH! KARAĆ TYCH CO PARKUJĄ SWOIMI" CZYSCIUTKIMI" HEHE" EKOLOGICZNYMI" HEHE SAMOCHODAMI NA CHODNIKACH! PO NICH TRAWA NIE ROŚNIE, A PO KUPACH PSICH OWSZEM...

Gość • Czwartek [04.03.2010, 20:28:45] • [IP: 80.245.186.***]

No no, lepiej doczepic sie do psich kup na trawniku, po których trawa lepiej rosnie:), niz zacząć utrzymanie porządku od samego siebie. Akurat najwiekszym smieciarzem, śmierdziuchem itp na świecie jest nikt inny jak człowiek!!

Gość • Czwartek [04.03.2010, 20:14:48] • [IP: 193.200.150.***]

stosujecie wykręty na każdą możliwą stronę. tu chodzi o psy, ich kupy i właścicieli którzy tego nie sprzątają, a nie o butelki, papierki itd.. mam nadzieję że wysokie kary oraz akcja z fotografowaniem nauczą was czystości. to wasz problem co zrobicie z odchodami. możecie je nawet zjeść.

Gość • Czwartek [04.03.2010, 20:03:14] • [IP: 217.97.199.**]

a może sami sracie na chodnikach i szczacie po bramach a zganiacie na psy, nie potraficie wyrzucić papierka po cukierku, butelki po wypitym piwie, palicie papierosy w miejscach gdzie to jest zabronione, żądacie czystości i wysokich kar pieniężnych za tak zwane psie kupy.Tylko z tymi karami to by trzeba było zacząć od was-czyścioszki-żenada jak zwykle...

Gość • Czwartek [04.03.2010, 19:54:28] • [IP: 193.200.150.***]

twoja wypowiedz zawiera tezę, do tego nieprawdziwą. czas zacząć sprzątać po swoich pupilach. Straż Miejska - liczę na was w tej kwestii.

Gość • Czwartek [04.03.2010, 19:44:03] • [IP: 80.245.186.***]

Odezwali się co niektórzy" czyści ludzie", którzy pewnie nie raz naszczali gdzieś pod murkiem, wyrzucają papierki czy butelki na ulicy, nie segregują śmieci, kopcą pety na ulicy i smrodzą, itd itp. Widzę tu bandę hipokrytów!! Wielcy obroncy czystości, szkoda że tylko w kwestii psów. Zacznijcie od siebie!!

Gość • Czwartek [04.03.2010, 19:35:01] • [IP: 80.54.123.***]

jest prosty pomysł, ufundować nagrodę za najlepsze zdjęcie psiaka załatwiającego się w miejscu niedozwolonym, złapany w kadrze płaci mandat a zwycięzca ma nagrodę, najprostsze pomysły są najtrudniejsze do zrealizowania. Oświadczam jestem posiadaczem psiak po którym sprzątam w każdej sytuacji.

Gość • Czwartek [04.03.2010, 15:58:10] • [IP: 88.156.234.***]

Profesjonalny zbierak psich odchodow, co za fachowa reklama, ha ha hau.

Gość • Czwartek [04.03.2010, 15:02:49] • [IP: 92.42.118.***]

cała plaża jest zasrana niemieckimi psimi kupami i polskimi też

Gość • Czwartek [04.03.2010, 14:31:14] • [IP: 193.200.150.***]

jakie rozporządzenie ? obowiązek wynikający z treści" Regulaminu utrzymania czystości i porządku na terenie miasta Świnoujścia” zobowiązuje Cię do sprzątania po psie. Jeśli nie masz pewności gdzie wyrzucać to zanoś do domu i spuszczaj w toalecie. To jest Twój pies i Twój problem co z tym zrobisz. Masz obowiązek sprzątać, rozumiesz ?

Gość • Czwartek [04.03.2010, 13:15:20] • [IP: 195.117.222.*]

Czyli sprzatamy, ok. A gdzie wyrzucamy woreczki? Niech Miasto wyda rozporządzenie, czy mozna do zwykłych kubłów na smieci czy nie można, bo tu zdania są podzielone. Nie chcę zapłacić mandatu za wyrzucanie odchodów tam, gdzie nie mozna ich wyrzucać...

Gość • Czwartek [04.03.2010, 12:28:46] • [IP: 88.156.234.***]

Wladze nie kaza wlepiac mandatow bo to zadne pieniadze, co to jest 500 zl ?...Na miliony to sie polakomia.

Gość • Czwartek [04.03.2010, 11:49:41] • [IP: 217.97.193.***]

SUPER pomysł z tymi fotkami, czy Administracja tym pokieruje? Ja chętnie będę słać fotki, każdego dnia widuję takie akcje, i nigdy nie widziałam, żeby ktoś sięschylił i posprzątał!!

Gość • Czwartek [04.03.2010, 11:47:34] • [IP: 217.97.193.***]

To jest prawo, ale martwe, jakby tak wlepiać mandaty to ludzie szybko by si nauczyli i miasto nie płynęłoby gównem

Gość • Czwartek [04.03.2010, 10:43:28] • [IP: 217.97.199.*]

Oj miłośnicy swoich piesków, sprzątać, bo kupa nie gryzie.Tłumaczenie, że nie ma koszy na odchody i płacimy podatki to tylko wymówka, ponieważ za samochód tez płacimy podatek (w paliwie) nikt nam za darmo samochodu nie posprząta.Również płacimy podatek gruntowy za kawałeczek ziemi pod blokiem i czy ktos za darmo posprząta nam mieszkanie.Dlatego psiarze woreczki w dloń i sprzątać a Straż wiejska karać, bo tylko to przyniesie efekt.

Gość • Czwartek [04.03.2010, 10:08:02] • [IP: 193.200.150.***]

Całkowicie popieram akcję karania, tylko wysokie mandaty i proponuję Straży Miejskiej przejść się po mieście z buta bo samochodem to żądnego srającego psiarza nie namierzą. No i całkowicie popieram akcję robienia zdjęć właścicielom psów którzy po nich nie sprzątają i umieszczania ich na portalu. To da się zrobić nie łamiąc prawa. Idę wyjąc aparat i psiarze przygotujcie się !

Gość • Czwartek [04.03.2010, 09:25:55] • [IP: 92.42.117.***]

Mandaty za brzydkie słowa, za psy zanieczyszczające chodniki, za żebranie, za ludzi-którzy załatwiają się na widoku, za pobicia, i.t.p., za brudzenie w lasach, za wyrzucanie śmieci gdzie popadnie karać, karać i zbierać mandaty.

Gość • Czwartek [04.03.2010, 09:08:22] • [IP: 217.97.199.***]

Niektore komentarze są żałosne a pomysły kosmiczne. Niech straż lepiej zajmie sie tymi co zostawiają butelki po piwsku czy winie marki wino i je tłuką, wieksze niebezpieczenstwo jest jak ktoś nadepnie na szkło niż w psią kupe. Nie chciałabym zobaczyć dzieciaka ktory nadzieje sie na szklanego tulipana bo jakimś gowniarzom zachciało sie zabawy w zbijanie butelek. Wystarczy przejśc sie i popatrzeć ile szkła sie wala po ulicach trawnikach lasach a nawet placach zabaw. Tym sie krzykacze zajmijcie a nie psimi kupami ktore nie sa groźne.

Gość • Czwartek [04.03.2010, 08:19:59] • [IP: 80.245.188.***]

Wystarczy policzyć wszystkie wyłaniające się spod śniegu psie kupy, pomnożyć przez 500 zł i rozdzielić na wszystkich posiadaczy psów, tak będzie sprawiedliwie i może nauczy ich, żeby nie zanieczyszczali środowiska.Przecież to skandal, nie można przejść dwóch kroków, żeby nie natknąć się na psią kupę i jak to wygląda, w cywilizowanym(by się wydawało) społeczeństwie i pierwszym kurorcie w Polsce.

Gość • Czwartek [04.03.2010, 08:15:54] • [IP: 88.156.234.***]

Presje spoleczna maja brudasy gdzies.Porzadne kary moga cos zmienic. Ale zeby to sie stalo musi chciec prezydent miasta i musi wydac polecenie Strazy Miejskiej i poprosioc Policje o zwrucenie uwagi na to wykroczenie. To samo dotyczy wyprowadzania psa na smyczy i groznych psow w kagancu.Wladza musi pamietac o swoich obowiazkach, wtedy moze bedzie lepiej.

!!!KONKURS WYSPIARSKI!!! • Czwartek [04.03.2010, 08:12:02] • [IP: 92.42.118.***]

PONAWIAM!!Zapraszam wszystkich chętnych do wspólnej AKCJI" BRĄZOWY ZIMOWY KROKUS" mającej na celu piętnowanie i edukację właścicieli psów.Szanowni Państwo-róbmy tym bezmyślnym właścicielom niewinnych summa summarum zwierząt ZDJĘCIA.Zdjęcia kiedy to owi właściciele stoją i patrzą jak ich pupile zasrywają nam wyspę-kurort.Żeby nasze dzieci brodziły po kostki w gównach, żeby każde wejście nas trawnik kończyło się poślizgiem ??Ci którzy sprzątają niech też zostaną sfotografowani-że jednak można bo i tacy się zdarzają.Reszta brudasów niech się wstydzi a p.Ryfczyński może niech otworzy taki kącik na swojej stronie-z paskiem na oczach(kogo trzeba i tak się rozpozna;)..) Będzie >I ŚMIESZNO I STRASZNO>Gwarantuję wielką ilość odsłon. Komercja pełna...Zobaczycie jakie persony uda się złapać na gównianym procederze, że hoho!!

Gość • Czwartek [04.03.2010, 07:32:10] • [IP: 80.245.182.***]

Masz psa twój problem żeby po nim sprzątać i prowadzić na smyczy w lkagańcu. W domu może ci srać gdzie chce i możesz nie sprzątać ale w miejscu publicznym mieszkańcy nie życzą sobie takich prymitywnych zachowań. Tylko presja społeczna i mandaty może poprawić ten stan rzeczy. Niech się włączy i policja.

Gość • Czwartek [04.03.2010, 07:22:56] • [IP: 217.97.199.**]

ściągają podatki, to niech straż miejska pilnuje sprzątaczek czy kupki posprzątane, jeżeli zniosą podatek niech karają włascicieli psów za nie sprzątnięcie po swoim piesku.A tak przy okazji straż miejska powinna sprawdzać czy wlasciciel płaci podatek za swojego pupila.Karać tych co niepłacą podatku, bo pieniądze na sprzątanie są a było by ich jeszcze więcej gdyby było sprawdzane kto niepłaci za swoje pupile.I wszystko jasne...

Gość • Czwartek [04.03.2010, 00:13:21] • [IP: 195.117.222.**]

napisało się maila i zadbane ^^

Gość • Środa [03.03.2010, 22:43:14] • [IP: 88.156.234.***]

"nie ma przykrego zapachu i jest pożytek dla środowiska, " to ciekawe na czym rosną warzywa które jesz... może nie na psim, ale na krowim... końskim. Chcesz naprawiać świat? Zacznij od siebie... nie wiesz jak? Wsadź sobie korek w tyłek.

Gość • Środa [03.03.2010, 22:18:34] • [IP: 92.42.116.**]

2 lata nie było podatku od psów w naszym mieście i też gówien było od groma - także sam puknij się w głowę

właścicel psa • Środa [03.03.2010, 22:11:32] • [IP: 92.42.116.**]

Widać, że te brudasy co wypisują bzdury nigdy nie sprzątali po swym psie - są specjalne worki, chociażby w Netto które raz, że wysuszają kupę - wchłaniając jej wilgoć nie nie powodują smrodu a po drugie rozkładają się około jednego miesiąca - nie ma przykrego zapachu i jest pożytek dla środowiska, są także papierowe woreczki z tekturową szufelką - tylko trzeba głową myśleć a nie dupskiem !! Kilka razy położyłem gówna psie sąsiadce na jej samochodzie i trwało to około tygodnia ale zaczęła sprzątać, mam psa od dwóch lat i czy w parku czy w mieście to po nim sprzątam = przecież to jakieś" pojeb..." żeby nasze dzieci musiały bawić się na ogrodzonych placach zabaw = bo brudasom nie chce się sprzątać. Ludzie kładźcie takim gówna ich psów na samochodach i pod drzwiami - może co którego w końcu ruszy. I dajcie sobie już spokój z tymi pojemnikami i podatkami - bo jesteście po prostu śmieszni

Gość • Środa [03.03.2010, 22:03:23] • [IP: 88.156.234.***]

A więc ja domagam się zniesienia podatku od psa, skoro było w nim napisane że 'będzie pokrywał sprzątanie psich kup', co do reszty ludzi... póknijcie się w głowe... nie macie co robić tylko o gównie gadać.

Gość • Środa [03.03.2010, 21:58:13] • [IP: 90.130.227.***]

DLACZEGO WLASCICIELOM PSOW NIE WCHODZI DO GLOWY ZE MUSZA POSPRZATAC PO PSIE SWOIM NO NIE WYPADA PANIUSI I PANU WSTYDZA SIE ??

Gość • Środa [03.03.2010, 21:49:17] • [IP: 92.42.112.***]

A na" sankowej"to się dzieje.Coś strasznego te psy.Biedne sarenki takie wystraszone.Wiewiórki też nie mają lekkiego życia. A gdzie obrońcy zwierząt. Psy bez kagańców spuszczone ze smyczy. Tam skierować straż miejską.

Gość • Środa [03.03.2010, 21:42:27] • [IP: 80.245.180.**]

a psy zganiacie a sami po krzakach s...e az moj pies sie wystraszyl takie kupy jak po krowie !! w krzakach leza

Gość • Środa [03.03.2010, 21:35:36] • [IP: 195.117.222.***]

CO WY WSZYSCY Z TYMI ŚMIETNIKAMI, PSA TEŻ ZOSTAWICIE PRZY ŚMIETNIKU, GÓWNO DO WORECZKA I Z PIESKIEM DO DOMU, TAM CHYBA MACIE ŚMIETNIKI ?

Gość • Środa [03.03.2010, 21:31:32] • [IP: 88.156.234.**]

wsac kupe do torby i zanias do domu i do kibla!myslec troche glowa a nie kupą., masz psa to sie z tym licz.ja mam kanarka mniej sr..

Gość • Środa [03.03.2010, 21:23:57] • [IP: 93.94.186.*]

Zgadzam sie ziemia predzej rozlozy kupki psow niz worki foliowe z kupkami.samiszkujemy sobie trujace tereny z folia.a wiec niech pieski nie robia tylko na ulice i chodniki a bedzie OK!

Gość • Środa [03.03.2010, 21:11:47] • [IP: 217.97.193.***]

W wielu miastach nieczystości psów wyrzucane są do normalnych śmietników i jest ok. A czym się różni kupa pasa od kupy niemowlęcia w tymże śmietniku? nie szukajcie sobie wykrętów, tylko sprzątajcie po psach, bo to miasto gówne m płynie.

Gość • Środa [03.03.2010, 21:01:36] • [IP: 188.33.28.**]

Gość • Środa [03.03.2010, 19:02] • [IP: 80.54.123.***]... przynieśc Ci troche na wycieraczke ? :D

Gość • Środa [03.03.2010, 21:00:35] • [IP: 80.54.123.***]

Jak masz psa to po nim sprzątaj, proste. Jak nie ma specjalnych pojemików, to odnoś psie gówno do domu, proste. Jak gówno się szybko rozkłada i użyźnia glebę, to składuj je u siebie w ogródku, proste, psiarzu?

kozi bobek • Środa [03.03.2010, 20:55:53] • [IP: 91.94.236.**]

To miasto to istna KUPOKABANA, wszędzie nasrane i na górze i tu na dole.

kozi bobek • Środa [03.03.2010, 20:46:39] • [IP: 91.94.236.**]

Można zakupić u janusza gumowe korki do zatykania. ...

Gość • Środa [03.03.2010, 20:39:41] • [IP: 217.97.199.*]

Przecież to oczywiste, że po psach też trzeba sprzątać !

Gość • Środa [03.03.2010, 20:13:26] • [IP: 92.42.114.**]

A co zrobić kiedy pies ma obstrukcję(sraczkę) jak mam to zebrać

Gość • Środa [03.03.2010, 19:52:44] • [IP: 93.94.184.***]

sprzątać tylko ciekawe gdzie droga władzo ?! śmietników na niektórych ulicach w ogóle nie ma (nie mówiąc o smrodzie jaki by się z nich wydostawał), a specjalnych pojemników w ogole nie ma !! popieram poprzednika, torebi dłużej sie rozkładają niż kupa. a zagorzali zwolennicy sprzątania oczywiście psów nie mają i się wymądrzają. jak sie nie wie, o czym się mówi to lepiej się nie wypowiadać, proste.

Gość • Środa [03.03.2010, 19:14:36] • [IP: 217.97.193.**]

Ja tam się nie przejmuję zbieram i wrzucam do smietnika skoro nikogo to nie obchodzi że ziemia wszybciej rozpuści naturalną rzecz niz foliowa torebkę która się rozklada 20 lat a wspaniala kupka z niej smierdzi głownie tym co nienawidzą kup na trawnikach.Tacy to i do ptakow będa strzelac bo też im kanarki nie odnoszą.Dobrze że dla nas ludzi ktoś mądry wymyślił toalety, ale latem w naszym mieście toaleta sa np nasze wydmy i okoliczne laski.Oczywiście ludzką We Francji widziałam maszynę nie była to dmuchawa tylko specjalny wózek coś w rodzaju malutkiego samochodziku z kierowca, tam zwierzaki nie maja trawnika robia to na ulice tam gdzie jeżdżą samochodzy więc wyobrażcie sobie opony francuskich aut. Choć władze miasta czyszczą sprawnie te rzeczy a ludzie przynajmniej maja pracę a dostac taka pracę - w budżetówce oj to trzeba miec plecy.Dla wielu Polaków zwłaszcza po zimie najlepiej gdyby psow nie było, słonko zagrzeje i brzydk psi problem zniknie, a pojawi sie brzydki problem ludzkich kup.

Gość • Środa [03.03.2010, 19:12:10] • [IP: 92.42.116.**]

Karać, karać i jeszcze raz karać ale nie 500zł ale 1500zł zaraz dziadostwo się nauczy sprzątać po swych pieskach. Polacy to niestety naród brudasów i tak nas postrzegają w Europie. Nas sprzątających w tym mieście jest może z 5 procent, reszta to bydło i brudasy wyprowadzające psy gdzie się tylko da. Zasrane ulice, chodniki, parki trawniki i plaża - to obraz naszego społeczeństwa. I jeszcze mają czelność chcieć wybiegu ogrodzonego dla pieska, i śmietnika, i woreczka i może osoby która posprząta kupę po piesku. Śmietniki kiedyś już były, inteligencja wyrzucała do nich zwykłe śmieci, a dzieci tej inteligencji później je rozwaliły - i temat znikł. Teraz brudasy chcą znów śmietniczków bo nie mają jak posprzątać. Jesteście śmieszni i żałośni - a gdzie wyrzucacie kondomy, podpaski, tampony czy pieluchy dziecięce?? Może oddajecie je do utylizacji a może miasto też powinno postawić na te rzeczy specjalne pojemniki. Jesteśmy w Unii ale tak naprawdę jesteśmy głęboko w czarnej du... jeżeli chodzi kulturę i zwyczaje

Gość • Środa [03.03.2010, 19:10:01] • [IP: 217.97.199.**]

karac, karac, karac az do skutku

Gość • Środa [03.03.2010, 19:02:48] • [IP: 80.54.123.***]

Nie ma siły na psiarzy i ich kundle. Proponuję siła otworzyć im oczy. Ogłaszam niniejszym rozpoczecie ogólnopolskiej akcji" Sram Psiarzowi Na Wycieraczkę". Walcie im kloce na zdrowie! Zwyciężymy albo utoniemy w gównie!

Gość • Środa [03.03.2010, 18:36:15] • [IP: 213.158.197.**]

Już widzę te śmietniki zapchane kupami :))) Bo niby gdzie to wyrzucać? W trawie deszcze rozmyje i wsiąka, przy okazji jest nawóz. A tak w śmietnikach będą zalegać i zapachy będą unosić się piękne podczas spacerów. Co śmietniczek to zatykanie nosa :) Dla mnie super. Zaraz będą petycje o usuwanie 5 razy dziennie zawartości śmietników bo śmierdzą. Karać najprościej tylko najpierw trzeba stworzyć warunki - wybiegi ogrodzone dla psów i śmietniki na ich odchody... Bez komentarza...

Gość • Środa [03.03.2010, 18:32:36] • [IP: 87.206.2.***]

Skoro w przepisach jest możliwości do 500 zł to dlaczego takich mandatów nie wystawiają? Niech komendant straży miejskiej oznajmi swoim strażnikom że nie mają się co pokazywać spowrotem bez conajmniej 5 wystawionych mandatów za niesprzątanie psich odchodów na kwote 500 zł każdy! A specjalne pojemniki na psie ekstrementa to tylko wymówka! Już dawno powiedziane było, że mają walić to do śmietników ulicznych!

Gość • Środa [03.03.2010, 18:25:20] • [IP: 92.42.117.***]

będą się bronić na wszystkie możliwe argumenty byle się nie schylić, a gówna jak leżały na środku chodnika tak będą leżeć. tylko wysokie mandaty i to regularnie wystawiane.

Gość • Środa [03.03.2010, 18:24:34] • [IP: 188.33.229.**]

WY TE ZESTAWY DO SPRZATANIA TO POPOWIESZJACIE NA SŁUPACH PO CAŁYM MIEŚCIE !! ZAWSZE BEDZIE TO GDZIES POD RĘKĄ, A NIE SPECJALNIE KTOS BĘDZIE CHODZIŁ DO POK. 316 ABY ŁASKAWIE WZIĄŚĆ WORECZKI ! W WIEKSZYCH MIASTACH WŁASNIE TAK JEST TO ZORGANIZOWANE, ŻE BLISKO TERENÓW GDZIE WYPROWADZA SIE SWOJE PUPILKI SĄ POWIESZONE TOREBKI PAPIEROWE RAZEM Z ŁOPATKĄ, KTÓRA ZNAJDUJE SIĘ W ZESTAWIE !! POMYŚLCIE O TYM.

Taki tam gość! • Środa [03.03.2010, 18:11:03] • [IP: 88.156.233.***]

Ja się pytam jaka to przeszkoda?-Do gościa z 17.22...zawinąć kupkę w woreczek i wrzucić do kosza (nie trzeba iść przez pół miasta-bez przesaday)ja tak robię i nie widzę problemu.ale co się dziwić, parę dni temu zbierając precla mojego pupila mijała mnie śliczna, młoda matka z dzieckiem, maluszek zajadał bułeczkę i jak zjadł, mama zwinęła papierową torebkę i sru ją w krzaki...więc nie wymagajmy cudów...zawsze będzie syf, smród..

Gość • Środa [03.03.2010, 18:07:56] • [IP: 217.97.199.**]

płacimy podatki chyba po to zeby służby sprzątające sprzątały i grabiły trawniki przy osiedlach, nawet po moim piesku bo to ich praca za którą ponosze koszty...

Gość • Środa [03.03.2010, 17:57:34] • [IP: 80.245.180.***]

no tak nie ma koszy to co mamy do cholery nosić psie odchody do domu?? rządają od nas czystości niech stworzą warunki do wyrzucania kup!!

Gość • Środa [03.03.2010, 17:29:46] • [IP: 80.245.178.**]

po 1000zl mandatow za niesprzatanie po psie !! chcialo sie miec psa, a nie chce sie po nim sprzatac i wymowka w stylu" bo nie ma kosza na kupe" albo" nikt nie sprzata to ja tez nie bede", moze zdjecia tel robic i do strazy miejskiej zanosic z" psami na gorącym uczynku" i wlascicielami, ktorzy z zachwytem patrza jak ich pupilek na pol chodnika narobil !!

Gość • Środa [03.03.2010, 17:24:28] • [IP: 92.42.116.***]

zasrane miasto i basta !

Gość • Środa [03.03.2010, 17:22:06] • [IP: 80.245.188.***]

Ja też uważam, że brak koszy to duża przeszkoda dla tych co chcieliby sprzątnąć po swoim psie. Trudno z takim" pakunkiem" w ręku iść przez pół miasta w poszukiwaniu jakiegokolwiek śmietnika, nie mówiąc już o specjalnych koszach na psie odchody. Do kieszeni, tak jak papierka po cukierku też się tego nie schowa, aby donieść do swojego domu i tam wyrzucić. A jeśli chodzi o te specjalne zbieraki, w które za darmo można się zaopatrzyć w Urzędzie Miasta to jest jakieś nieporozumienie. Bo to są tak małe woreczki, że w nie można zbierać kupki po yorkach, a co z większymi psami, które niestety robią większe kupy ? Ktoś nie pomyślał robiąc taki zakup.A teraz urzędnicy" przypinają sobie ordery". Oni kupili i rozdają za darmo, a ludzie są źli i nie chce im się sprzątać. Trzeba ich karać mandatami, żeby się nauczyli porządku.

Gość • Środa [03.03.2010, 16:35:30] • [IP: 92.42.115.***]

a co bezpańskimi psami?? załóżmy, że nawet wszyscy właściciele będą sprzątać po swoich psach na osiedlowym trawniku, ale przecież bezpańskich psów czy" puszczanych" luzem jest DUŻO WIĘCEJ

Gość • Środa [03.03.2010, 16:31:03] • [IP: 92.42.118.***]

NA kRZYWEJ TO BY MANDATOW NAWLEPIALI.I kierowcom i psiarzom.Co za skandaliczne osiedle !!

Gość • Środa [03.03.2010, 16:27:53] • [IP: 217.97.193.***]

Brak koszy na odchody nie usprawiedliwia niechlujstwa właścicieli czworonogów. Bezczelność stawiać warunki " jak będzie kosz to posprzątam". Widać, że matka nie nauczyła porządku. Płacenie podatku od psa też nie oznacza, że mozna zasrywać teren i liczyć na to że ktoś inny go posprzata.

Gość • Środa [03.03.2010, 15:25:12] • [IP: 80.245.180.***]

najpierw ku**a postawcie kosze na sraki a potem wymagajcie sprzatanie srak to moze zadziala

Gość • Środa [03.03.2010, 15:21:27] • [IP: 217.97.193.***]

a moze ktos mi powie gdzie sa pieniadze ktoreplaci kazdy wlasciciel psa jako tak zwany podatek

Gość • Środa [03.03.2010, 14:36:31] • [IP: 217.97.199.**]

a może tak straż miejska posprząta po moim piesku, przecież płacę podatek a nie stać z radarem w krzakach i łapać kierowców, od tego jest policja...

Gość • Środa [03.03.2010, 14:29:59] • [IP: 92.42.114.***]

Najbardziej obsrane miasto w Polsce za to, że tak bardzo kochamy zwierzaki.

Gość • Środa [03.03.2010, 14:03:12] • [IP: 80.5.173.**]

sami bedziecie te mandaty dostawac glaby, i co wtedy napiszecie?

Gość • Środa [03.03.2010, 14:02:32] • [IP: 95.48.163.**]

A może tak poustwaiać pojemniki ze zbierakami, potem je uzupełniać co jakiś czas aby nie było braków oraz poustawiać kosze na odchody?Wtedy napewno właściciele będą sprzątać.Łatwo wymagać od innych, trudniej samemu coś zorganizować. Przy okazji...straż powinna karać takim samym mandatem ludzi wyrzucających śmieci na ulicę, dotyczy to także rodziców, którzy nie reagują gdy ich dzieci wywalają papierki po słodyczach na ulicę.Jak taki rodzic zapłaci 500 zł, będzie pamiętał na przyszłość aby uczyć dziecko odpowiedniego zachowania.

Gość • Środa [03.03.2010, 14:02:30] • [IP: 217.97.193.***]

I ciekawe co na to zwierzchnik Straży Miejskiej ??

Gość • Środa [03.03.2010, 13:59:44] • [IP: 217.97.193.***]

Przychylam się do poniższych komentarzy. Przepis jest, ale martwy.Nieuchronność kary niewątpliwie zmusiłaby tą olbrzymią część właścicieli psów, którzy za nic mają innych współmieszkańców do sprzątania. Straż Miejska powinna traktować tą sprawę priorytetowo. Patrole na osiedla i do parku i na plażę. A nie do samochodu i łapać kierowców od tego jest policja.

Gość • Środa [03.03.2010, 13:49:00] • [IP: 83.21.41.*]

W Przytorze i Łunowie psy latają po ulicach w dzień i w nocy i rąbią gdzie popadnie, nie ma mowy o sprzątaniu po swoich pieskach, a Straż Miejska nie reaguje, nic nie robią!To skandal!!

Gość • Środa [03.03.2010, 13:34:38] • [IP: 87.206.2.***]

MÓJ POMYSŁ NA ROZWIĄZANIE PROBELMU JEST NASTĘPUJĄCY: 1. NAKAZAĆ STRAŻY MIEJSKIEJ CONAJMNIEJ PRZEZ GODZINE KAŻDEGO DNIA Z RANA ZACZAJAĆ SIĘ NA WŁAŚCICIELI PSÓW NA GŁÓWNYCH OSIEDLACH ŚWINOUJŚCIA I WSTAWIAĆ MANDAT W WYSOKOŚCI 500 ZŁ ZA NIEUPRZĄTNIĘCIE ODCHODÓW PSA, NIE MA MOWY O NIŻSZEJ STAWCE! 2. ZLECIĆ FIRMIE SPRZĄTAJĄCEJ MIASTO USUWANIE WYŁĄCZNIE ODCHODÓW PSICH, A KWOTE ZA TO ZLECENIE PODZIELIĆ NA WSZYSTKICH WŁAŚCICIELI PSÓW I DODAĆ DO PODATKU OD ZWIERZĄT. Kilka miesięcy takiej nagonki i trawniki mamy czyściejsze niż w Windsorze.

Gość • Środa [03.03.2010, 13:33:05] • [IP: 80.54.123.***]

Straż Miejska niech zacznie dbać o czystość miasta a nie latają za kierowcami, od tego jest policja. Kto w końcu ma pilnować porządku ?? Przecież do tego została powołana Straż Miejska !!

Gość • Środa [03.03.2010, 13:30:01] • [IP: 88.156.235.***]

no i na tym koniec

Gość • Środa [03.03.2010, 13:23:22] • [IP: 80.54.123.**]

CO Z TEGO ŻE JEST PRZEPIS SKORO JEST MARTWY, MOŻE TAK STRAŻ MIEJSKA WZIĘŁA BY SIĘ DO ROBOTY, OD TEGO SĄ A NIE OD POMIARU PRĘDKOŚCI ZA MIASTEM.

Gość • Środa [03.03.2010, 13:08:34] • [IP: 80.54.123.**]

To na co i dla kogo do kieszeni będzie spływał podatek od posiadania psów?? Pewnie na premie dla urzędasów!

Gość • Środa [03.03.2010, 12:59:27] • [IP: 92.42.115.***]

właściciele czworonogów...srają gdzie popadnie?

Gość • Środa [03.03.2010, 12:51:50] • [IP: 195.116.25.**]

Na skrzyżowaniu ul.Bochaterów Września i ul. Monte Cassino jest monitoring a właściciele czworonogów w biały dzień wyprowadzają psy na spacer i srają gdzie popadnie, przejść tamtędy to jest sztuka. Miejsce niby reprezentacyjne, , GÓWNO" PRAWDA!!

Gość • Środa [03.03.2010, 12:46:29] • [IP: 92.42.118.***]

Przepisy przepisami, ale kto sprawdza, czy mieszkańcy ich przestrzegają? Nikt i dopóki nie będzie zmasowanego wlepiania mandatów przepisy będą martwe... A ja znowu, choć jako nieliczna sprząta po swoim psie, dostanę jakiś opieprz od obcych na ulicy za np. obsikiwanie drzewka przez mojego czworonoga - żenada...

Gość • Środa [03.03.2010, 12:26:19] • [IP: 93.94.191.***]

na placach zabaw i w piaskownicach szczególny uroddzaj.. blee

Gość • Środa [03.03.2010, 12:22:55] • [IP: 93.94.191.***]

dokładnie

Gość • Środa [03.03.2010, 12:21:59] • [IP: 217.97.193.**]

ciekawe tylko dlaczego nikt tego nie przesterzega i psy robia kupska wszedzie a jakos nie widzialam by straz karala za to kogo kolwiek

Oglądasz 1-98 z 98
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Punkt zbiórki rzeczowej dla powodzian w sportowej MDK przy ul. Matejki 11 będzie działał w dni robocze od 8.00 do 14.30 do 30 września 2024 r. W celu pozostawienia darów należy najpierw zadzwonić pod nr telefonu 91 321 59 49. ■ AKTUALIZACJA KOMUNIKATU: Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Świnoujściu potwierdził przydatność wody do spożycia z wodociągu „Granica-Wydrzany” na odcinku ul. Chrobrego obejmującym budynki przy ul. Chrobrego 19, 21, 26 i 28 ■