POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [01.03.2010, 20:18:40] • Świnoujście

Laboratorium kasowało szpital?

Laboratorium kasowało szpital?

Dariusz Guziak, dyrektor świnoujskiego szpitala(fot. Sławomir Ryfczyński )

Dariusz Guziak, dyrektor świnoujskiego szpitala, wypowiedział umowę laboratorium, które robiło dla placówki badania. Jak mówi w rozmowie z nami, firma narzuciła przesadnie wysokie ceny. W najbliższym czasie na te usługi ma być rozpisany przetarg.

Tomasz Rutkowski, właściciel laboratorium, tłumaczy, że zatrudnia kilkoro pracowników, którzy pracując w systemie zmianowym, dyżurują 24 godziny na dobę. Szpital często potrzebuje wykonania konkretnych badań w krótkim czasie, praktycznie o każdej godzinie.

Dyrektor jest jednak nieugięty. Jak twierdzi, ludzie którzy przychodzą do laboratorium „wprost z ulicy” mają niższe ceny niż te, które dyktowane są szpitalowi.

- Płacimy 60 tysięcy miesięcznie! – dodaje. – W Polsce podobne laboratoria mają dużo niższe ceny.



Wkrótce ma być ogłoszony przetarg. Laboratorium też może do niego stanąć.

- Chcę się jeszcze udać do dyrektora na rozmowy. Może będziemy negocjować – wyjaśnia Tomasz Rutkowski.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 71, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-71 z 71

Gość • Sobota [23.10.2010, 18:08:52] • [IP: 80.245.178.**]

i bardzo dobrze, że szpital chce miec własne laboratorium. Pan Rut. sie juz chyba nachapał pieniedzy, skoro poza swinoujsciem PSA kosztuje około 20 zł (i to w roznych laboratoriach)a tu 36 zł !! zdzierstwo, monopolista !! 1 wielki interes rodzinny!!

dusoospri • Piątek [02.04.2010, 18:26:22] • [IP: 200.199.114.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [03.03.2010, 16:46:58] • [IP: 195.117.222.*]

brak tomografu brak mammografu brak specjalistow/przez nepotyzm;niedopuszczanie lekarzy do robienia specjalizacji oraz niedouczenie lekarzy mamy teraz samych lekarzy ogolnych, czyli jak od wszystkiego to od niczego/ no i jeszcze ta dendencja Swinoujscia do zatrudniania lekarzy ktorych nie chcieli w innych miastach albo zostali zwolnieni z roznych przyczyn.

Gość • Środa [03.03.2010, 16:37:30] • [IP: 195.117.222.*]

W Swinoujsciu potrzebny jest nie tylko tomograf ale i mammograf oraz jest chroniczny brak specjalistow/ zreszta jak w calej Polsce/ poniewaz z powodu nepotyzmu malo jest dopuszczanych lekarzy do robienia specjalizacji wiec sila rzeczy mamy lekarzy na coraz nizszym poziomie tzw.lekarzy ogolnych czyli od wszystkiego tzn.od niczego.W Swinoujsciu coraz wiecej lekarzy przyjmuje sie z innych miast ktorych nikt juz nie chcial albo zostali zwolnieni z innych przyczyn.Moja kolezanka pracowala z jedna pania doktor w innym miescie ;ktora teraz pracuje w Swinoujskim szpitalu jak odeszla do Swinoujscia to caly szpital podobno ''pil ''ze szczescia ze sie jej pozbyli.

Gość • Środa [03.03.2010, 14:43:04] • [IP: 78.248.124.***]

..."Miluj blizniego swego jak siebie samego"... - ot cala filozofia!

Gość • Wtorek [02.03.2010, 23:52:52] • [IP: 109.243.124.***]

I tak właśnie powstaje plotka - artykuł mówi o ewentualnych negocjacjach cen wykonywanych przez laboratorium badań, a Wy już krzyczycie że Guziak chce pozwalniać personel laboratorium. Toż to 2 oddzielne firmy są i o ewentualnych zwolnieniach w labor. decyduje tylko jego kierownik, dyrektor szpitala nie ma tu nic do powiedzenia. A że chce negocjować obniżenie cen - takie prawo wolnego rynku, nie ma co się oburzać, każdy kombinuje żeby wydać jak najmniej. A jeżeli rzeczywiście szpital jako" hurtowy odbiorca" usług labor. płaci za pojedyncze badanie więcej niż indywidualny pacjent to faktycznie jest powód do zastanowienia ze strony szpitala. Pytanie tylko dlaczego tak późno?

Gość • Wtorek [02.03.2010, 23:31:18] • [IP: 217.97.199.*]

Jak Was slucham narodzie to wstydzę się, że to moi rodacy piszą.Nie macie zielonego pojęcia o czym piszeciem.a zachowujecie się jakbyście byli najmadrzejsi na świecie.Małmiasteczkowość i ignorancja z Was wyłazi o slomie nie wspomnę.

Gość • Wtorek [02.03.2010, 21:40:11] • [IP: 80.245.189.***]

szpital ma swoje laboratorium, które istnieje i się rozwija i wykonuje solidnie swoja pracę dla mieszkańców, ma Rutkowskiego od lat 70-tych i najnowocześniejsze na rynku aparaty

Gość • Wtorek [02.03.2010, 21:24:17] • [IP: 80.245.178.**]

panie dyrektorze ze szpitala co i komu pan cos i ile obiecał, ze chce pan otworzyc nowe laboratorium. .. Smierdzi cos panie dyrektorze ojjj smierdzi !!

Gość • Wtorek [02.03.2010, 20:19:24] • [IP: 80.245.190.*]

On chyba nie był w gryficach ? Z Drawska Pomorskiego poszedł do Goleniowa a z Goleniowa do Świnoujscia. Po wyjeżdzie z Krzywej zaliczyl jeszcze inne szpitale, ale w gryficach chyba nie pracował ?

Gość • Wtorek [02.03.2010, 19:38:05] • [IP: 80.54.123.***]

Szpital powiniem mieć własny cmentarz

Gość • Wtorek [02.03.2010, 19:04:16] • [IP: 80.245.178.**]

bo wogóle to laboratorium powinno robić za darmo, pielegniarki i lekarze to też bardziej powołanie niż zawód i też nie powinni brać pieniędzy, zostanie tylko cała administracja, która wtedy bedzie mogla sobie przyznawac jeszcze wieksze premie. Moze zrobi sobie szpital z p. dyrektorem na czele organizacje pozytku publicznego i wszyscy mieszkancy swinoujscia oddadza ten 1%. .. ?

Gość • Wtorek [02.03.2010, 18:38:12] • [IP: 95.129.226.**]

na pewno wygra laboratorium w Gryficach :)

Gość • Wtorek [02.03.2010, 18:15:22] • [IP: 80.54.123.**]

zgadzam sie i popieram, szpital powinien mieć swoje laboratorium...

Gość • Wtorek [02.03.2010, 17:20:32] • [IP: 80.245.189.**]

Jesli ktos uwża ze osoba ktora jest pielęgniarka to osoba niemysląca to gratuluję szacunku dla tego zawodu, po prostu średniowiecze

Gość • Wtorek [02.03.2010, 16:52:23] • [IP: 217.97.193.***]

Uważam, że szpital powinien miec wlasne laboratorium.

Gość • Wtorek [02.03.2010, 16:45:46] • [IP: 80.54.123.***]

a moze by tak przyjmować do szpitala tylko zdrowych? dopiero byłyby oszczędności

Gość • Wtorek [02.03.2010, 16:38:19] • [IP: 80.245.184.**]

No jasne jak się porównuje ceny z dużymi miastami gdzie jest duża konkurencja to i może coś tańszego się znajdzie, nie zły dyrektor wszystko drożeje a on chce taniej

Gość • Wtorek [02.03.2010, 15:51:32] • [IP: 92.42.117.**]

Tak to jest jak pan pielęgniarka bierze się za kierowanie Szpitalem, swoją drogą ciekawe czy jak pielęgniarzował kiedyś w naszym szpitalu to też pracował na kontrakcie bez urlopu i dwa tygodnie na wypłatę czekał

Gość • Wtorek [02.03.2010, 15:19:21] • [IP: 80.245.188.***]

Ciekawe czy Pan dyrektor porównywał ceny w PEC i ENEA tam też mieszkańcy mają niższe niż Szpital, może by tak ponegocjować i niech obniżą ceny o połowę dla Szpitala a pozostałym dopiszą do rachunku po grosiku i nikt nie odczuje a jakoś Szpital utrzymamy. a może wypowiedzieć im umowę i wtedy dopiero będą oszczędności

pyra • Wtorek [02.03.2010, 15:03:18] • [IP: 80.245.188.***]

Oj biedne te Świnoujśccccie! Potężny Terminal promowy popadł w długi jak przyszła osoba" lobowana ze Szczecina" w niecałe sześć miesięcy a był DOCHODOWY. Teraz facet" lobowany" w niecałe dwa lata NASZ MIEJSKI SZPITAL, który był dochodowy chce doprowadzić do upadłości w długi.Laboratorium mu przeszkadza (Goleniów nie wyszedł na plus to i Świnoujście nieudacznikowi też nie wychodzi na plus). AAAA może Gryfice pana dyrektora" lobują" i cieńko przędą to zlikwidujemy szpital w Świnoujściu no i mamy was, wszystkie badania przeniesiemy laboratorium ale też rentgen, porodówke, urazówke do Gryfic(straszny moloch jak na służbę zdrowia) bo tam w Grificach pewnikiem nie mają przerobu jak na taki moloch. BARDZO CZYMŚ TU ŚMIERDZI. W tak dużym mieście-turystyczno-uzdrowiskowym jak Świnoujście laboratorium MUSI być i uważam je za jedne z nowocześniejszych w naszym Województwie. Rób pan swoje na czym najlepiej się pan zna" pielęgniarstwie"i załuż pan DOM OPIEKI i bądz pan tam szefem może się uda być DOBRY SZEF

leszcz • Wtorek [02.03.2010, 14:19:38] • [IP: 80.54.123.***]

Jakość filmiku (dźwięk) nedza! Cicho. Laboratorium działa prężnie. Chodziłem po wyniki prywatnie, to już po kilku godzinach było gotowe. I tak specjalistyczne badania laboratorium wysyła poza Świnoujście. Dyrektor widać że ściemnia i chyba ma pomysł jak wkręcić inna firmę

Gość • Wtorek [02.03.2010, 13:35:38] • [IP: 83.25.172.***]

Moim zdaniem należałoby zapytac pana dyrektora o ile procent wzrosły ceny badań wykonywanych dla szpitala przez tutejsze laboratorium na przestrzeni ostatnich kilku lat. Należałoby również zapytać o ilość zlecanych badań - czy utrzymują się one na niezmienionym poziomie? Dopiero wtedy można dokonać obiektywnej oceny. A może wzrost kosztów za badania jest ściśle związany ze znacznym wzrostem wykonanych usług ? Jeżeli taki wzrost nastąpił to bardzo dobrze dla nas pacjentów, jesteśmy lepiej diagnozowani a to niestety kosztuje.

Magda • Wtorek [02.03.2010, 13:16:57] • [IP: 93.94.191.***]

ciekawa historia... jak szpital był w rękach Pana Sławomira O. to wszyscy oczerniali i obrzucali.. a teraz jaka jest sytuacja szpitala? personel narzeka, wypłat nie ma... a wtedy długów nie było...

Gość • Wtorek [02.03.2010, 12:03:14] • [IP: 88.156.234.***]

Wl;adza ma z czego placic. Zreszta wladzy nawet przyslowiowego ptasiego mleka nie brakuje.

Gość • Wtorek [02.03.2010, 11:34:53] • [IP: 80.54.123.**]

mieszkańcy i przychodnie mają dopłacać do badań SZPITALA !! to rozbój w biały dzień, co ten dyrektor wymyśla?? to ma być kolejny podatek dla mieszkańców miasta?? najłatwiej sięgnąć do portfeli mieszkańców, emerytów i rencistów. Niech szuka kasy w funduszu a nie w naszych portfelach - SKANDAL, SKANDAL, SKANDAL ciekawe co na to władze naszego miasta

Gość • Wtorek [02.03.2010, 11:26:46] • [IP: 95.40.24.**]

TO jest wprost nie moralne jeśli ja pracując płace i to niemałe pieniądze. Pani która przyimuję od razu pyta się prywatnie, czy na skierowanie za miesiąc, prywatnie od zaraz. a w Szczecinie każą schować se te wyniki i kto tu kogo robi w konia DYREKTOR ma racje...

Gość • Wtorek [02.03.2010, 11:17:26] • [IP: 88.156.234.***]

W tym szpitalu powinno funkcjonowac wlasne labolatorium szpitalne i nie ma tu zadnego ale !. Labolatorium powinno wykonywac uslugi rowniez ambulatoryjne !. Tomograf rowniez w tym szpitalu juz dawno powinien funkcjonowac !. Mial byc taki wspanialy dyrektor z pana z Goleniowa.

Gość • Wtorek [02.03.2010, 09:56:00] • [IP: 80.245.181.***]

Ot polska rzeczywistość, coś dobrze funkcjonuje to zlikwidować bo jednemu gościowi nie pasuje.

Stara Maciejowa • Wtorek [02.03.2010, 09:54:15] • [IP: 83.14.49.***]

I prosimy, coby Pan Dyrektor już łanowego od naszej wsi nie pobierał, bo chłopy już robić siły nie majo, a dzieci ino brukiew i lebiode jedzo. Niech będzie pochwalony.

Gość • Wtorek [02.03.2010, 09:37:35] • [IP: 93.94.185.***]

a co pan myślał ze będą panu robili za darmo, a po wypłatę pójdą do opiki.Powinien tym zająć się prezydent miasta bo to jakiech machlojki sie szykują

Gość • Wtorek [02.03.2010, 09:35:47] • [IP: 93.94.185.***]

p.Rutkowski całe zdrowie i pracę włożył od lat 70 w laboratorium, doprowadził go do użytkowości, sprowadził najnowszy sprzęt, wyremontował całe laboratorium, pracownicy zarabiali i zarabiają grosze, a teraz pan chce wszystkich na bruk, bo ma pan już jakiś plan dla siebie

Gość • Wtorek [02.03.2010, 09:34:52] • [IP: 92.42.117.**]

Ludzie nie znam uczciwszego człowieka niż p.Rutkowski! Zawsze uśmiechnięty i serdeczny, i bezinteresowny!! Coś tu śmierdzi a jak nie wiadomo co - to wiadomo! Ten dyrektor mocno podejrzany.

Gość • Wtorek [02.03.2010, 09:31:35] • [IP: 93.94.185.***]

a co pan myslał, że laboratorium będzie robił panu badania za darmo, proszę zobaczyć jakie marne mają zarobki pracownicy szpitala.I co pan pracownice ze Świnoujścia pozwalnia a powsadza swoje z Gryfic.Wszystko jest niszczone co jest nasze ze Świnoujścia a obsadza się obcymi.Pan nie jest ze Ścia tylko z Goleniowa to panu nie zależy na nas mieszkańcach i na pracownikach ze Ścia

pacjentka • Wtorek [02.03.2010, 09:15:52] • [IP: 217.97.193.**]

kliniki szczecińskie mogą nie chciec wyników ze świnoujscia, bo nabijają kasę swoim placówkom i utrzymują swoje laboratoria!! otto cała filozofia !! a pana dyrektora szpitala Swinoujście - zwolnić!!

Gość • Wtorek [02.03.2010, 09:02:37] • [IP: 80.245.186.***]

Prosimy aby Pan Dyrektor zajal sie TOMOGRAFEM w tak nowym szpitalu zeby bylo go brak, to hanba i wstyd.

Gość • Wtorek [02.03.2010, 08:55:14] • [IP: 80.245.186.***]

Jezeli juz mowa o labolatorium, to Panie Dyrektorze my mieszkancy Swinoujscia bysmy prosili Pana aby Pan zajal sie bardzo powazna sprawa jaka jest mianowicie TOMOGRAF, ktory jest bardzo bardzo pilnie potrzebny dla swinoujscian czy Panu nic nie mowia te czeste zgony w swinoujskim szpitalu ? ? chyba to mowi samo za siebie BRAK SPECJALISTOW, lekarze bez specjalizacji a gabinety kazdy ma otwarte tzn.prywatne, a jeszcze jaka kase biora !! a jacy sa wtedy grzeczni do przesady wszystko dokladnie wytlumacza!! a w szpitalu jak sie cos chce dowiedziec to odburkuja mowiac nie mam teraz czasu!! ?? to jest lekarz ?? Taka jest prawda.

Gość • Wtorek [02.03.2010, 08:45:22] • [IP: 92.42.119.***]

Wygląda na to, że pan dyrektor/z poza Świnoujścia/ ma już gotowy plan inaczej nie odważyłby się na taki ruch.Zapomniał pan dyrektor kto wyremontował od wewnątrz to laboratorium?Nie chce pan dyrektor widzieć, że laborantki to też służba zdrowia?Ciekawe czy pan dyrektor wie ile zarabiaja laborantki/salowe u pana dyrektora mają więcej/? Myślę, że plan jest taki:Na miejsce naszego laboratorium jest już przygotowany ktoś z zewnątrz i wejdzie w budynek p.Rutkowskiego, który nieprzerwanie pracuje u nas od lat 70-tych i ma aktualnie najnowocześniejszy sprzęt do badań w Zachodniopomorskim nie jest skorumpowany i nie daje w łapę.. To nieprawda, co piszą jakieś bałwany, że badania nasze nie sa respektowane w Szczecinie. Sprawa nadaje się do CBA Ciekawe dlaczego tak cicho siedzi nasz Prezydent?

Gość • Wtorek [02.03.2010, 08:39:50] • [IP: 92.42.117.***]

pan dyrektor dostał olśnienia i wymyślił że należy obniżyć cenę badań dla szpitala i jednocześnie podnieść ceny mieszkańcom i przychodniom niech oni płacą za utrzymanie całodobowej obsługi szpitala, to pozwoli w uleczeniu finansów szpitala. Rutkowski się nie zgodził to dostał wypowiedzenie, jeśli on tego nie zrobi to zrobi to ktoś inny.

Gość • Wtorek [02.03.2010, 08:26:42] • [IP: 80.54.123.**]

to są olbrzymie pieniądze do zarobienia dla szpitala skoro dyrektor tak dobrze liczy to może policzy ile szpital może zarobic otwierając swoje labolatorium, które tak na marginesie powinno być szpitalne, a nie prywatne...

Gość • Wtorek [02.03.2010, 08:14:08] • [IP: 92.42.113.***]

Trzeba mieć duuuużą kasę dla znajomych, emerytowanych lekarzy, których ściągnął ze sobą, albo pod czyjeś dyktando.Na pensje dla pielęgniarek i na laboratorium już nie starcza.

Gość • Wtorek [02.03.2010, 07:26:57] • [IP: 217.97.193.**]

szpital łata dziury i tonie w długach, a przecież 2 lata temu był na zero, nie miał wogóle długu !!Szpital potrzebuje DYREKTORA z głową a nie byłego pielęgniarza, który nie ma pojęcia o prowadzeniu takiej placówki a do Świnoujścia przyjeżdża tylko w odwiedziny, pewnie tylko po to by dopilnować aby jego kasa poszła w terminie

Gość • Wtorek [02.03.2010, 07:11:52] • [IP: 217.97.193.**]

pan dyrektor szpitala niech sie zajmie pielęgniarstwem !! Nigdy nie ma go w pracy, jest nieuchwytny, jest dyrektorem w 2 szpitalach, pewnie laboratorium nie miało płacone, bo nam pielęgniarkom też nie płaci !!

Gość • Wtorek [02.03.2010, 01:45:16] • [IP: 92.42.116.**]

a jaka jest inna konkurencja w mieście? Janowicz?! No dajcie spokój! To przecież kpina. Szczecin? Wysyłanie wszystkiego, transport materiału ma byc tańszy niz na miejscu? Moim zdaniem pozostaje negocjonowanie z Rutkowskim. I wszyscy to wiedzą. To co sie dzieje to takie przytyki...

Gość • Wtorek [02.03.2010, 01:03:03] • [IP: 83.21.142.***]

A ile szpital kasował za dzierżawę?Może tu jest pies pogrzebany?

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 23:57:55] • [IP: 79.190.202.**]

szczecin nie uznaje naszych wyników bo chcą nabijać kabze swoim.Nie od dzis to wiadomo.Wiadomo też, że Pan R. nie zwraca uwagi, że szpital jest jego największym stałym kontrahentem.Ceny ma wysokie i zachowuje sie jak panna na wydaniu.Najwyższy czas zrobić z tym porządek.Czuje się bogiem, ale jego czas monopolisty już się kończy.Bardzo dobrze, że dyrektor zdecydował się na taki krok!!

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 23:45:35] • [IP: 195.117.222.***]

No ta wiadomość mnie poraziła- problem na skalę prowincjonalnego miasteczka.Kogo to obchodzi ?

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 23:08:43] • [IP: 87.206.2.***]

Widać, obecny dyrektor zna się na rzeczy i faktycznie stara szukać się wszędzie oszczędności. Szacunek za pełen profesjonalizm.

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 22:31:14] • [IP: 80.245.188.***]

ja jestem za tym żeby laboratorium było dla nas mieszkańców w szpitalu ŻEBY SZPITAL NIE MIAŁ SWOJEGO LABORATORIUM PANIE DYREKTORZE NIECH PAN POMYŚLI NAD DWOMA POKOJAMI W SZPITALU I ZGARNIE TRZY PRACOWNICE KONKURENCJI I OK>>>>>>>>>>>

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 22:28:15] • [IP: 193.200.150.***]

Dyrektor może sobie pozwolic na nieugiętosć, ale co z pacjentami? Maja zdychać, bo jasniepaństwo uznało, ze za drogo?

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 22:24:15] • [IP: 153.19.108.**]

Tak oczywiście, zmniejszymy ceny dla szpitala i jednocześnie zmniejszymy ceny dla ludzi z ulicy...?! Chyba się wam coś przyśniło!

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 22:22:07] • [IP: 93.94.191.***]

może do Herinsdorf?

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 22:21:20] • [IP: 80.245.188.***]

jakie 60 tys?? pracowałam w szpitalu przez wiele lat i płacili za badania ok 30tys a oni pracowali dla nich 24h/dobę i smiali się z pan R. że laboratorium dla szpitala utrzymuje

GośćPACJENT • Poniedziałek [01.03.2010, 22:18:04] • [IP: 95.129.228.***]

JUŻ dawno powinno się zrobić porządek z panem RUTKOWSKIM bo za dużo obrósł w piórka myśli że on jest tylko PANEM laborantem w świnoujściu

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 22:14:03] • [IP: 80.245.186.***]

my mieszkancy Swinoujscia tez ucieszylismy sie ze ktos ruszylz ta decyzja odnosnie wysokich cen jakie pobiera tut.labolatorium, ceny dla nas swinoujscian sa szokujace, wystarczy spojrzec na liste uslug w poczekalni cenowa a czlowiek juz wychodzi bo go nie stac, panie Rutkowski prosze ta sprawe przekalkulowac z gl.ksiegowa, my slyszymy siedzac w poczekalni jakie padaja kwoty gdzie my biedni mieszkancy chcielibysmy wejsc i zrobic ten wynik i wyjsc zadowolony a nie odmawiac sobie chleba bo pieniadze musze wydac u Rutkowskiego gdzie jak widac wiecej jest pracownikow niz pacjentow a zredukowac troche i powysylac na emeryture, ceny u Pana sa ponad stan za wysokie, my mieszkancy bedziemy teraz intensywnie obsarwowac kiedy zmieni sie regulamin cen w poczekalni i z jaka data.Oczekujemy zmiejszenie oplat dla swinoujscian.Dziekujemy.

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 22:14:03] • [IP: 89.229.84.***]

k...wa taki szpital zero lekarzy specjalistów tomografu i laboratorium i sufit lecący na głowy paciętów

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 22:08:43] • [IP: 79.190.202.**]

A jak to będzie wyglądało ? Teraz salowe biegają przez całą dobę z materiałem do badań, lekarze często chcą badań na cito.Nie ma możliwosci, aby labolatorium było poza wyspą, ale Grodek jest jednak dużo dalej, to co szpital będzie płacił za taksówki? To wszystko jest jakieś niejasne...

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 22:01:39] • [IP: 93.94.185.***]

jest to nie przemyślany czyn.zniszczy ten pan nasze najlepsze laboratorium i co pracownicy będą przyjeżdżać z Gryfic do pracy.Znowu mieszkańcy Świnoujścia nie będą mieli porządnej placówki, która robi bardzo dokładne wyniki.Nie powinny władze Świnoujścia do tego dopuścić.

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 22:01:01] • [IP: 80.54.123.**]

powinno być labolarorium w szpitalu.

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 21:59:04] • [IP: 93.94.186.*]

Wynikow z tego labolatorium nie toleruja w Szczecinie, sa niewiarygodne.

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 21:57:43] • [IP: 80.245.189.***]

Wyniki Grodka nikt nie respektuje poza Grodkiem, natomiast wykonane przez labolatorium p.Rutkowskiego sa miarodajne nawet dla klinik szczecinskich.

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 21:56:05] • [IP: 80.54.123.**]

skoro to sa takie ceny. topanie z laboratorium niech przychodzą na odziały pobierac wyniki...

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 21:55:20] • [IP: 93.94.185.***]

to są brednie, co mówi ten pan.To jest najlepsze laboratorium w mieście, są najlepiej i najdokładniej wykonywane wyniki'Pan dogadał się z Gryficami, zawsze to co nasze i dobre to trzeba zniszczyć i zlikwidować.My mieszkańcy tego nie popieramy

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 21:43:46] • [IP: 80.245.190.*]

niech obniżą ceny i będzie ok postawić warunek

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 21:38:07] • [IP: 92.42.115.***]

i co panie salowe beda nosic wyniki np na grodek?? dobrze pan wie ze ten numer nie przejdzie!! szpital musi miec laboratorium pod nosem i to czynne 24 h na dobe!!

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 21:28:21] • [IP: 88.156.233.**]

podobne nie znaczy takie same

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 21:17:12] • [IP: 88.156.235.***]

laboratoria są co najmniej 2. Z tym, że to drugie nie jest uznawane przez większość lekarzy. Najśmieszniejsze jest to, że Szczecin w ogóle nie uznaje wyników ze świnoujskich laboratorów i każą je robić u swoich bo im też nie wierzą.

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 20:57:09] • [IP: 80.245.178.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [01.03.2010, 20:46:31] • [IP: 92.42.113.***]

Jesli jest jedno laboratorium to i tak nie upowaznia go do takiego zdzierstwa! Bardzo dobry ruch panie dyrektorze! nie ma się co dziwić że pójxniej NFZ owi brakuje pieniedzy na leczenie ludzi i podwyżki dla pieleniarek!

ryynio • Poniedziałek [01.03.2010, 20:39:36] • [IP: 83.249.20.***]

problem tylkow tym ze w Swinoujsciu jest tylko jedno laboratorium prywatne...chyba ze ktos sie pospieszy i otworzy

Nieшolnik Syѕтємu • Poniedziałek [01.03.2010, 20:35:38] • [IP: 79.162.180.***]

Zdziercy-skasować laboratorium!

Oglądasz 1-71 z 71
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■