POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [04.06.2007, 00:11:29] • Świnoujście

Nieuczciwe automaty – solidni właściciele

Nieuczciwe automaty – solidni właściciele

fot. Artur Kubasik

Kto che napić się kawy z automatu na promie może nieźle się zirytować. Kawy z tego urządzenia nie da się nawet „wytrząść” choćbyśmy wrzucili nawet podwójną należność. Pozytywnie zdziwić może natomiast solidność właścicieli automatów.

Bomble na rękach od walenia w automat. Tyle pozostało w sobotę pasażerom „Bielika IV” po próbie napicia się kawy z automatu na promie. Wrzucili kilka złotych, ale kawy się nie doczekali. Próba „obudzenia” automatu za pomocą lewego prostego skończyła się złamaniem paznokcia. Wszystko na próżno. Automat nie dość, że nie wydał kawy to połknął także na dobre należność. Zdesperowani, nie wierząc nawet w skuteczność tej próby, zadzwonili pod numer komórkowy podany na obudowie automatu. I co? Pewno pomyślicie, że w słuchawce usłyszeli gburowaty głos pracownika oszukańczej firmy… Nic z tych rzeczy. Pan spytał tylko, na jakim promie jest kłopot, a gdy jednostka dobiła do drugiego brzegu, oddzwonił i oddał pechowcowi należność. Pięknie! Wreszcie uczciwość bierze górę nad lekceważeniem klienta. Zdrowe zasady kapitalizmu dotarły, zatem już także nad Świnę. Szkoda tylko, że bohaterom tej opowieści nie było dane napić się kawy. Bo w gruncie rzeczy tylko o tą banalną potrzebę człowieka chodziło. Ale za to ładne te automaty…


Zaktualizowano: Poniedziałek [04.06.2007, 00:43:21]

komentarzy: 13, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-13 z 13

Gość • Sobota [09.06.2007, 02:34:51] • [IP: 80.245.184.***]

Bo to polska nielegacja francja ;p

Gość • Środa [06.06.2007, 12:41:36] • [IP: 217.97.199.*]

o rany, też zrobiły mi się" bomble"! A tu narzeczona wraca z zagranicy!

Gość • Wtorek [05.06.2007, 19:27:13] • [IP: 80.245.176.***]

dlatego że tych przypadków w tym dziwnym kraju jest niewiele... niestety

Bingo • Wtorek [05.06.2007, 15:58:19] • [IP: 80.54.123.***]

Polska to dziwny kraj. Przypadki przyzwoitego zachowania obywateli są wydarzeniami, o których informują media. Gdyby właściciel automatu, zamiast oddawać kasę, wlał upierdliwemu klientowi, nie byłoby takiej sensacji.

Gość • Poniedziałek [04.06.2007, 20:33:34] • [IP: 80.245.176.***]

Do Gość • Poniedziałek [04.06.2007, 09:41] • [IP: 80.245.184.***] KLIENTÓW a nie KLIJĘTÓW

Gość • Poniedziałek [04.06.2007, 18:05:04] • [IP: 212.160.162.**]

Jak tak kazdy uderzac bedzie w biedny automat to nie sie pozniej nie dziwi ze nie dostal upragnionej kawy.

Gość • Poniedziałek [04.06.2007, 17:05:34] • [IP: 212.160.162.**]

dzisiaj automat coli oszukał mnie na 5 zł. czyste złodziejstwo

Młoda • Poniedziałek [04.06.2007, 16:29:13] • [IP: 217.97.193.**]

dziwne ja zawsze dostaje to co chcem z tych automatów i nigdy mi kaski nie pożarło a kupuje kawke i inne czekoladki prawie że codziennie

Michał • Poniedziałek [04.06.2007, 12:41:32] • [IP: 80.245.176.**]

Tylko po co uderzać w automat. Parkomaty tak samo pożerają kasę.

Niedzwiedz • Poniedziałek [04.06.2007, 12:04:54] • [IP: 80.245.176.***]

A mi zamiast barszczyku zapodali sam wrzątek...wrr...

Gość • Poniedziałek [04.06.2007, 09:41:24] • [IP: 80.245.184.***]

ta ten oddal ale z coca coli nie zobaczycie pieniedzy przez miesiac. . bo maja zazwyczaj wylaczony telefon i maja klijetow w dupie nie raz jak plywalem do skzoly widzialem w automacie zapchane 50 zl. .. i nikt tego nie odda a ten co obsluguje ta maszyne ma dodatkowo przeciez pensje :)

Gość • Poniedziałek [04.06.2007, 08:29:00] • [IP: 80.245.184.***]

od razu widać, że właściciel automatów nie jest członkiem SLD ani innej Grupy Morskiej. Tak trzymać ! Brawo dla tego pana !

Obywatel • Poniedziałek [04.06.2007, 01:52:12] • [IP: 80.245.176.**]

coś pozytywnego a nie tylko narzekanie...więcej takich przykładów :) Brawa dla właścicieli automatów za właściwą postawę!

Oglądasz 1-13 z 13
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Ruch między węzłami Świnoujście Łunowo i Międzyzdroje został przekierowany na nową S3. Ruch odbywa się na tym odcinku z zawężeniem do jednego pasa w każdą stronę. Częściowo uruchomiony został węzeł Międzyzdroje, nie ma już tymczasowego ronda i ruch jest płynniejszy. To kolejny etap udrażniania przejazdu nową S3 ■ W dniu 18 czerwca o godz. 11.00 w Auli SP1 przy Narutowicza 10 odbywa się gala finałowa Miejskiego Konkursu Fotograficznego na 80- lecie SP1. ■ Joanna Agatowska uzyskała absolutorium z tytułu wykonania budżetu miasta za rok 2024 ■ Po rozpatrzeniu raportu o stanie gminy miasto Świnoujście Prezydent Joanna Agatowska uzyskała votum zaufania od Rady Miasta ■ Pełna przejezdność drogi S3 przed wakacjami jest zagrożona, wykonawcy apelują do Premiera ■ Ryszard Grobelny; "bardzo niepokojącym zjawiskiem, także w Świnoujściu, jest stale spadający przyrost naturalny" ■ Nową formułę prezentacji raportu o stanie miasta omówił specjalny gość sesji - Ryszard grobelny. Raport dostępny jest w formie strony internetowej ■ Z powodu awarii jednego z promów typu „Bielik” obsługujących przeprawę „Warszów” pomiędzy wyspami Uznam i Wolin, kursowanie promów odbywa się obecnie w trybie nieregularnym. Zarząd Dróg Miejskich i Żeglugi informuje, że zespół techniczny pracuje nad jak najszybszym usunięciem usterki i przywróceniem promu do eksploatacji. Do czasu zakończenia naprawy pasażerów obsługuje wyłącznie jeden prom typu „Karsibór”. Oznacza to, że czas oczekiwania na przeprawę może się wydłużyć, szczególnie w godzinach szczytu ■ Podczas Dnia Dziecka w parku Zdrojowym trwała zbiórka na leczenie Adasia Orlika. Wolontariusze zebrali 9.308,37 zł, 176,97 euro, 2 korony czeskie i żeton do wózka ■ Byli pracownicy „Odry” spotkają się 28 czerwca o godz. 16:00 w Forcie Anioła – to coroczna okazja, by powrócić wspomnieniami do czasów, gdy zakład zatrudniał tysiące osób i tętnił życiem. W przeddzień Dnia Rybaka będzie czas na rozmowy, uśmiechy i integrację przy grillu ■