POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [03.06.2007, 02:47:34] • ¦winouj¶cie

Prezydent nie ma racjonalnej koncepcji na szybki rozwój miasta.

Prezydent nie ma  racjonalnej koncepcji na szybki rozwój miasta.

Jako radni ¦winouj¶cia, otrzymali¶my materia³y dot. w/w tematu w postaci quizu!(fot. internet )

Stanowisko Radnych Platformy Obywatelskiej w sprawie przed³o¿onego przez Prezydenta Miasta Wieloletniego Planu Inwestycyjnego /WPI/ na lata 2007 – 2010

Radni Platformy Obywatelskiej po otrzymaniu materia³ów przygotowanych do Wieloletniego Planu Inwestycyjnego przez Prezydenta Miasta ¦winouj¶cia stwierdzili, ¿e przed³o¿ony materia³ jest spisem pobo¿nych ¿yczeñ w³adzy, a nie profesjonalnie przygotowanym dokumentem.
Do w³a¶ciwego sporz±dzenia WPI s± konieczne:
1/ bilans ¶rodków finansowych na realizacjê WPI / ¶rodki w³asne gminy, ¶rodki bezzwrotne –dotacje, ¶rodki wspomagaj±ce – kredyty, po¿yczki/
2/ podzia³- kategoryzacja zadañ na :
-wieloletnie o du¿ej warto¶ci, du¿ym zasiêgu spo³ecznym np. powy¿ej 2 mln z³
-bie¿±ce o ma³ej warto¶ci, krótkoterminowe np. poni¿ej 2 mln. z³ i terminie realizacji
do 2 miesiêcy.
Dopiero po uzyskaniu takich danych mo¿na budowaæ kategoryzacjê zadañ, na zadania przeznaczone do realizacji w ramach WPI i zadania rezerwowe.
Jedynie wcze¶niej przedstawiony harmonogram postêpowania umo¿liwia przej¶cie do fazy budowania za³o¿eñ strategicznych.
Miasto ¦winouj¶cie przez ostatnie 4 lata pozyska³o dofinansowanie na inwestycje na oko³o
40 mln z³.- czyli 10 mln z³ rocznie.
Na podstawie tych dokonañ mo¿emy, przy obecnie du¿o lepszej koniunkturze i zwiêkszonych mo¿liwo¶ciach zewnêtrznego dofinansowania, za³o¿yæ optymistycznie roczn± realizacjê na poziomie 40 mln z³., zarówno na zadania strategiczne jak i bie¿±ce rocznie.
Jednak¿e z do¶wiadczeñ i dokonañ innych aktywnych gmin wynika, ¿e minimalny próg powinien wynosiæ ok. 60 mln rocznie.
Wynika z tego, ¿e WPI na lata 2007-2010 nasza gmina winna przygotowaæ i zrealizowaæ wed³ug szacunku 4 x 60 = 240 mln z³ a nie jak wynika z dotychczasowych dzia³añ prezydenta: 4 x 10 mln = 40 mln zl.
Prezydent oczekuje od radnych powa¿nej dyskusji na temat WPI i jego priorytetów a nie udostêpnia listy projektów do aplikowania o ¶rodki zewnêtrzne i ¶rodki do bie¿±cej realizacji w rozbiciu na poszczególne lata. Bez tych materia³ów i danych powa¿na dyskusja jest nierealna.
Nie ma równie¿ planów sektorowych, planów dzia³añ powi±zanych z o¶ciennymi gminami / zarówno po stronie polskiej jak i niemieckiej/ .
Standardem dzisiejszych czasów jest pe³na informacja i konsultacja spo³eczna, która tworzy warunki do przejrzystego planowania wieloletniego.
Mieszkañcy maj± prawo wiedzieæ kiedy, jak i z jakich ¶rodków bêdzie to realizowane a tak¿e mieæ mo¿liwo¶æ wyra¿enia swojej opinii w tak istotnej sprawie jak Wieloletni Plan Inwestycyjny.
Dlatego te¿ odsy³amy autorów konstruuj±cych WPI do materia³ów dostêpnych na stronach internetowych innych miast, które potrafi³y profesjonalnie przygotowaæ za³o¿enia do WPI i dopiero wówczas w³±czymy siê w debatê nad Wieloletnim Planem Inwestycyjnym miasta ¦winouj¶cia.

Radni
Klubu Radnych Platforma Obywatelska RP


komentarzy: 65, skomentuj, drukuj, udostêpnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodaj±c komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykê prywatno¶ci.

Zauwa¿y³e¶ b³±d lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Ogl±dasz 1-65 z 65

Go¶æ • ¦roda [06.06.2007, 16:01:54] • [IP: 80.245.184.***]

Panowie ratunku!! calkiem niezl± asfaltowa scie¿kê rowerow± na Gartz niszcz± i bêd± k³a¶æ polbruk.A tak fajnie i gladko sie je¼dzilo rowerem i na rolkach.(za du¿o pieniêdzy?) My¶lê ¿e zamiast tego mo¿ naby wyrównaæ drogê kolo kapitanatu do basenu pólnocnego-bêdzie siara i fajna wizytówka jak bedzie latem impreza ¿aglowców/jachtow.

"Przystawka" • Wtorek [05.06.2007, 23:08:13] • [IP: 217.97.199.*]

do go¶cia z 21.56. Co za znany jêzyk " przystawki".To ciê zdemaskowa³o.A je¶li prezydent nie widzia³ w PO powa¿nego partnera to i pewnie propozycje by³y ma³o powa¿ne.Nie wpad³e¶ na to?Wiêc ich ilo¶æ nijak ma siê do jako¶ci /chocia¿ co¶ zmy¶lasz z t± ilo¶ci±/.

Go¶æ • Wtorek [05.06.2007, 22:59:37] • [IP: 217.97.199.*]

do go¶cia z 21.17.Ni¿ej wymienieni nigdy nie byli prawic±.A ¿e próbowali siê do niej kleiæ to ich norma.Takim to wszystko jedno z kim byle u w³adzy.

Go¶æ • Wtorek [05.06.2007, 22:34:51] • [IP: 80.245.176.**]

pytaj liderki mo¿e zdobêdzie sie na szczero¶æ

Go¶æ • Wtorek [05.06.2007, 22:12:27] • [IP: 80.245.176.***]

jak masz koles jakas wiedze to podziel sie z internautami oraz podaj publicznie jakie niby propozycje otrzymala PO, a nie jestes go³os³owny...Moze to byly nic nie warte propozycje bezapelacyjnej, i spolegliwej wspolpracy z przymykaniem oczkow na aferki. To ciesze sie ze prawica tego nie wziela.Takie ploty co ty to kazdy moze siac sobie.

Go¶æ • Wtorek [05.06.2007, 21:56:21] • [IP: 80.245.176.**]

po dosta³a tyle propozycji ¿e g³owa boli ale liderka zachowa³a je tylko dla siebie bez informowania przystawek

gosc • Wtorek [05.06.2007, 21:29:30] • [IP: 80.245.176.***]

ni¿ej wymienieni wtedy byli dla lewicy niepotrzebni? a teraz w koalicji wam pasuj± czy¿ nie?co za zmiana w waszym wykonaniu.do ugrupowan prawicowych nawet nie probowaliscie wyj¶æ do rozmów bo i po co przeciez od dawien dawna wiadomo ze swój do swego leci. a tu i kontrola byla by za duza prawda?

Go¶æ • Wtorek [05.06.2007, 21:17:21] • [IP: 80.245.176.**]

zadziwiaj±ce jak ni¿ej wymienieni byli po stronie PO i LPR czyli Mo¿ejki to by³o wszystko ok i byli cacy, a teraz s± be :):0 buahahaha zero skuteczno¶ci pseudoprawico klej±ca siê co rusz do innych sto³ków i wystêpuj±ca pod innymi szyldami.

Go¶æ • Wtorek [05.06.2007, 18:39:31] • [IP: 217.97.199.*]

Zobaczymy nied³ugo jak± czkawk± odbije siê rz±dz±cym braterstwo z Huszcz±, Nowickim, Pawlick±, Pontonem.Jaki Pan taki kram, chcia³oby siê powiedzieæ.

Go¶æ • Wtorek [05.06.2007, 16:16:46] • [IP: 80.245.176.**]

PO mo¿e sobie podziêkowaæ, a przede wszystkim ich liderce za to ¿e s± bez wp³ywu na decyzje zapadaj±ce w Radzie Miasta braterstwo z LPR i Mo¿ejk± jeszcze d³ugo bêdzie odbijaæ siê czkawk± platformie.

Go¶æ • Wtorek [05.06.2007, 15:58:11] • [IP: 80.245.179.**]

W zesz³ej kadencji Sejmik by³ sld i ile miasto pozyska³o funduszy unijnych ? Troche na g³upie ¶cie¿ki rowerowe. Na reszte brali przecie¿ kredyty w zaprzyja¼nionym banku u Zdzieszyñskiego.

Go¶æ • Wtorek [05.06.2007, 15:34:35] • [IP: 88.156.235.***]

Do tanga trzeba dwojga Go¶ciu...

Go¶æ • Wtorek [05.06.2007, 11:27:07] • [IP: 217.97.199.*]

Do wykszta³ciucha. Trzeba rozmawiaæ z opozycj± a nie zamykac dskusji bez poznania opini innych.No ale skoro wódz ka¿e to wy musicie.Ludzie na te wasze sztuczki ju¿ siê nie nabieraj±.

Go¶æ • Wtorek [05.06.2007, 11:21:43] • [IP: 217.97.199.*]

Do wykszta³ciucha. A co obecna w³adza zrobi³a w popszedniej kadecji. Wtedy w sjmiku ¿±dzili wasi.I co zrobi³a w³dza nic. Wystarczy tych bzdur do roboty!!

wykszta³ciuch • Wtorek [05.06.2007, 10:45:01] • [IP: 88.156.235.***]

Zgadzam sie, ¿e miastu trudno bêdzie pozyskaæ ¶rodki zewnêtrzne w tej kadencji i to nie dlatego, ¿e nie potrafi pisac projektów- tylko dlatego, ze wszelkie decyzyjne w tych kwestiach instytucje obsadzone s± w województwie lud¿mi PO, których g³ównym zadaniem jest pchanie pieniêdzy na Szczecin, który okaza³m siê zapyzia³ym miasteczkiem i aby PO mog³a tam siê utrzymaæ u w³adzy d³u¿ej ni¿ 1 kadencjê, Krzystek musi znale¿æ masê pieniêdzy i trochê popracowaæ. Tak wiêc trochê spokoju i nie grania na emocjach mieszkañców ¦wnouj¶cia radni z PO, gdy¿ demagogia, któr± od pocz±tku kadencji stosujecie, ¿e jakby¶cie to wy rz±dzili to miasto dosta³oby miliony pomocy zewn±trz jest po prostu wró¿eniem z fusów z kawy. Koledzy ze Szczecina bardziej kasy potrzebuj± i wasze mo¿liwo¶ci w tych sprawach naprawdê by³yby pewnie mizerne.:) Ale gadaæ ka¿dy mo¿e...bo z gadania NIC nie wynika. Skuteczne dzia³anie - to nie gadanie i do tego nie najwy¿szych lotów.

Go¶æ • Wtorek [05.06.2007, 01:32:30] • [IP: 88.156.235.***]

Cytata" Miasto ¦winouj¶cie przez ostatnie 4 lata pozyska³o dofinansowanie na inwestycje na oko³o 40 mln z³.". Czy PO mog³oby wyja¶niæ z jakich ¼róde³ i na jakie cele Miasto uzyska³o to dofinansowanie? Ja nie mogê skojarzyæ, ¿adnej bezwrotnej pomocy oprócz ¶cie¿ek rowerowych! Chyba, ¿a za t± zostanie uznana po¿yczka komercyjna w banku kolegi Zdzieszyñskiego. Bardzo proszê PO o ustosunkowanie siê do niniejszych uwag. Byæ mo¿e ¿yjê w nie¶wiadomo¶ci i ¿eczywi¶cie ¯murkiewicz po³ata³ parê chodników za pieni±dze Unijne. Tylko gdzie wtedy s± te tabliczki, ¿e to w³a¶nie z pieniêdzy pomocowych?

Go¶æ • Poniedzia³ek [04.06.2007, 22:29:14] • [IP: 80.245.184.***]

CBA nie musi siê wysilaæ, przecierz wiadomo ¿e to byly sekretarz PZPR

obi • Poniedzia³ek [04.06.2007, 21:03:29] • [IP: 80.245.176.***]

obok na tej stronce jest artykul ze 244 mln euro do wykorzystania ma nasze wojewodztwo.ciekawe ile srodkow pozyska nasza wspania³a w³adza na miejskie inwestycje.czas ucieka a wnioski sa przygotowane? hehe

Go¶æ • Poniedzia³ek [04.06.2007, 20:50:33] • [IP: 80.245.181.**]

Prezydent nie ma racjonalnej koncepcji. Dlaczego? Bo tak naprawdê nasze miasto nie ma prezydenta. A kim jest ten pan, który zajmuje prezydencki gabinet? To stara siê ustaliæ CBA...

obi • Poniedzia³ek [04.06.2007, 20:50:10] • [IP: 80.245.176.***]

cz³owieku dla jakich mieszkancow?dla duzej kasy i dobrych stanowisk a nie zwyklych ludzi.

Go¶æ • Poniedzia³ek [04.06.2007, 20:32:37] • [IP: 217.97.199.*]

cienkie i niemerytoryczne te wasze argumenty drodzy obroñcy jedynej s³usznej w³adzy.

wykszta³ciuch2 • Poniedzia³ek [04.06.2007, 19:40:33] • [IP: 217.97.199.*]

nie, nie mogê..co za literatura. Dorn by tego nie napisa³!

Go¶æ • Poniedzia³ek [04.06.2007, 17:38:53] • [IP: 88.156.235.***]

A co by¶ chcia³ mieæ? akurat TY? SLD pracuje dla wszystkich mieszkañców i ca³ego miasta a rz±dzi z demokratycznego wyboru mieszkañców naszego miasta, którzy z" jakis" powodów uznali, ¿e to w³asnie Ci ludzie (nie wspominaj±c juz o ¯murkiewiczu) bêd± to robili najlepiej - dlatego mimo braku blokowania z jakimkolwiek innym ugrupowaniem zdobyli 6 mandatów i wiêcej g³osów ni¿m wszystkie pozosta³e ugrupowania RAZEM wziête. Takie super hiper PO czy PiS czy Ponton TYLKO dziêki zblokowaniu wprowadzili po 3! radnych (przy takiej koniunktorze w kraju) A teraz potrafi± tylko krytykowaæ albo knuæ co by tu jeszcze wymysliæ, ¿eby przywaliæ i zwiêkszyæ swoje szanse. Para w gwizdek!

Go¶æ • Poniedzia³ek [04.06.2007, 14:42:12] • [IP: 80.245.184.***]

Ja szary cz³owiek nic z tego nie mam ¿e SLD jest przy w³adzy. Aby siedzieæ na jajkach trzeba mieæ jajka, nie wystarczy mieæ czym usi±¶æ.

gienekpal • Poniedzia³ek [04.06.2007, 14:07:03] • [IP: 217.97.199.*]

Petz - bidulo leczyæ siê nie mo¿esz bo, , zielarze, , strajkuj±, wiec dalej wygadujesz pierdo³ki

Go¶æ • Poniedzia³ek [04.06.2007, 12:45:40] • [IP: 217.97.199.*]

Jestem przekonany, ¿e ci co przygotowywali projekt wpi jak i ci którzy powa¿nie traktuj± swoja pracê przej¿eli stronê inwest consulting s.a. i inne i bez zbêdnego populizmu zrobi± co trzeba.Liczyæ bedzie siê efekt a nie wym±drzanie siê.

Go¶æ • Poniedzia³ek [04.06.2007, 00:47:03] • [IP: 83.21.51.**]

Petz ty jeste¶ ob³±kany??

odpowiedzialno¶æ • Niedziela [03.06.2007, 23:31:18] • [IP: 91.94.79.**]

Koalicja Sld-Grupa Morska-Pomieczyñski bierze na siebie peln± odpowiedzialno¶æ w przypadku fiaska w pozyskaniu funduszy unijnych.

Petz • Niedziela [03.06.2007, 22:42:37] • [IP: 87.96.63.**]

Jakie pañstwo taka ¦wi±tynia Opatrzno¶ci ! ALLELUJA I DO PRZODU ! Ojciec Dyrektor-natychmiast ¶wiêtym ! Ile¿ On cudów uczyni³.

Petz • Niedziela [03.06.2007, 22:33:36] • [IP: 87.96.63.**]

Sorry ! Ja z innej beczki, u Sz**** sta³ siê autentyczny CUD ! Zostaniesz natychmiast rozpoznany po uzywaniu spacji. Za kilka minut Radio Maryja poda obszerny komunikat na temat CUDU jaki dokona³ siê za po¶rednictwem niejakiego Antagi ! Nasze miasto bêdzie s³ynne na ca³y ¶wiat. ALLELUJA I DO PRZODU !

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 21:43:52] • [IP: 217.97.199.*]

do wykszta³ciucha.To smutne ¿e masz takie ma³e oczekiwania i wystarczy ¿e obecnie rz±dz±cy robi± wiêcej od poprzednika a ju¿ jeste¶ hepi.Ale teraz jest taki czas, ¿e nie wystraczy robiæ cokolwiek.Zobacz jak gopsodarz± siê inne gminy w kraju.Ile kasy ci±gn± z Unii.To jest 5 minut na inwestowanie nie ze swojej kaski.A co do PO to po tym twoim komentarzu na ich temat wiem, ¿e albo ich nie znasz albo po prostu s± twoj± konkurencj± i st±d te opinie.

obi • Niedziela [03.06.2007, 21:41:45] • [IP: 80.245.176.***]

Dobrze g³ówkujesz. Trzeba skompromitowaæ radnych PO i PIS przed opini± publiczn± mówi±c nieprawdê i wtedy jest ok. Ale spo³eczeñstwo ju¿ nie chwyta takich frazesów o jakich mówisz.Szkoda mi Ciebie i twoich lewicowych kolegów.Titanic tez by³ ponoæ niezatapialny. HEHE.No có¿ ¿yj dalej w swojej nie¶wiadomo¶ci.POwodzenia.

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 21:35:50] • [IP: 217.97.199.*]

do go¶cia z 18.50. Jakie przemy¶lenia mo¿na z³o¿yæ? Chyba sam nie wierzysz w to co piszesz, chyba ¿e tylko fakt z³o¿enia siê dla ciebie liczy a nie to czy rz±dz±cy bior± zdanie innych pod uwagê.Udawanie demokracji ci pasuje a nie prawdziwa demokracja.W³adza ³askawie udaje, ¿e zbiera uwagi od radnych ale sama planuje i realizuje tylko to co sama wymy¶li.Najlepiej widaæ to na sesjach rady.My¶lisz ¿e te twoje ¶ciemy jeszcze kto¶ kupuje?Agresja w³adzy wobec opozycji jest najlepszym dowodem na te" konsultacje".Super, ¿e PO nie milczy i pokazuje mieszkañcom swoje stanowisko.

wykszta³ciuch • Niedziela [03.06.2007, 21:32:52] • [IP: 88.156.235.***]

No chyba rzeczywi¶cie nie te same sesje ogl±damy...:)))) Do czasu nastêpnych wyborów samorz±dowych PO skompromituje siê tak jak sompromitowa³o siê PiS. Nie twierdzê, ¿e obecna w³adza w ¦winouj¶ciu jest the best - ale jest najlepsza jaka mo¿e byæ wzi±szy pod uwagê ludzi, którzy s± aktywni i co¶ robi±. Pozostajê przy swoim nie najlepszym zdaniu o merytorycznyvh umiejêtno¶ciach radnych PO - niestety nie ma przed nimi przysz³o¶ci polityczej w tym mie¶cie.

obi • Niedziela [03.06.2007, 21:25:32] • [IP: 80.245.176.***]

Masz racje te¿ to widzia³em ¿e jeden z radnych (szef klubu lewicy) odrazu po przedstawieniu punktu na sesji wniosl o zamkniecie dyskusji.To jest paranoja jakas.Dawniej inaczej zamykano usta a dzis taka metoda jest stosowana.Ludzie w jakim kraju my zyjemy! a pozniej pisza ze mozna zawsze sie wypowiedzec.pytam kiedy?przeczysz czlowieku sam sobie.

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 21:19:49] • [IP: 217.97.199.*]

Do Go¶cia z 18 ;50 Za sesjach nie ma merytorycznej dyskusji.Radni koalicji natychmiast j± zamykaj± jak Radni opozycji przedstawiaj± merytoryczne uwagi. R±czki w gure za wodzem, tylko Radny Buczyñski siê czasami wstydzi.

1392 • Niedziela [03.06.2007, 21:09:16] • [IP: 80.245.178.**]

Nie znam sie, nie udzielam sie

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 20:54:17] • [IP: 80.245.179.**]

Urz±d Miasta jest tak zaminowany aferami, ¿e pole manewru jest narazie ograniczone. Prezio nie sk³ada ¿adnych zawiadomieñ do prokuratury, bo musia³by sam na siebie pisac zawiadomienia, nie zwraca sie do Rady Miasta o kontrole, a jest akurat co kontrolowaæ.Czeka na przetrwanie, bo wie, ¿e kiedys organy ¶cigania musz± sie Urzêdem Miasta zainteresowaæ, bo szamba nie mo¿na bez przerwy nazywac perfumeri±. Na s±d nie ma co liczyc, lipnych procesów by³o juz tyle, ¿e teraz ABW zajmie sie sêdziami i prokuratorami, którzy sami na siebie napisali ju¿ dosyc papierów.

obi • Niedziela [03.06.2007, 20:49:37] • [IP: 80.245.176.***]

wyksztalciuchu wole po stokroæ radnych z PO, niz udawactwo. Z tego co widzia³em to czêsto poruszaj± na sesjach i te zwyk³e i te bardzo trudne sprawy, chyba nie te transmisje ogl±dasz co trzeba. My¶le ze dozyjesz tych czasów bo w nastêpnych wyborach PO wezie wszystko a o tej ekipie nikt nie bêdzie juz pamietal. Przeminom razem z wiatrem, a kolor czerwony zastapi pomaranczowy.

wykszta³ciuch • Niedziela [03.06.2007, 20:36:10] • [IP: 88.156.235.***]

Stek teoretycznych frazesów - takie dyrdyma³y ka¿dy mo¿e z jakiej¶ ksi±¿ki przepisaæ i udawaæ najm±drzejszego. Miar±" wielko¶ci i skuteczno¶ci" polityka (ka¿dego nawet takiego peryferyjnego jak ze ¦winouj¶cia) jest jego aktywno¶æ na sesjach i poza nimi oraz skuteczne rozwi±zywanie problemów zwyk³ych ludzi(niekoniecznie tak wielkich jak WPI). A pañstwo radni z PO zas³ynêli do tej pory m.in. nieg³osowaniem, wychodzeniem z sali (oczywi¶cie w ramach protestu), wstrzymywaniem sie od g³osu i ogólnie krytykanctwem wszystkiego co zaproponuje Prezydent. Chcia³bym do¿yæ czasów gdyby w ¦winouj¶ciu rz±dzi³ jaki¶ geniusz z PO - bo chêtnie zobaczy³bym co by zdzia³a³. Gadaæ ka¿dy potrafi, robic ju¿ niewielu.

obi • Niedziela [03.06.2007, 19:54:41] • [IP: 80.245.176.***]

Szkoda tylko ze nie dopuszczono spoleczenstwa do wyrazenia swojej opinii do WPI.Moze czas zaczac sluchac glosu ludu moi panowie a nie sporzadzac" krzyzowki" w zaciszu gabinetow, z ktorych nic nie wynika.Pisac to mozna sobie takze palcem po wodzie...

zatroskany • Niedziela [03.06.2007, 19:39:15] • [IP: 83.21.133.**]

Platformiacy macie racje nie s± w stanie zorganizowaæ przebudowy Basenu Bopsmañskiego a bior± sie za inwestycje w ca³ym miescie a kwestia dokonczenia nabrze¿a armatorskiego ko³o Latarnii na Warszowie przecie¿ jesli beda budowali terminal gazowy to by³oby swietne miejsce do prze³adunkow i miasto mia³oby krocie za dzier¿awê nabrze¿a

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 19:27:30] • [IP: 217.97.199.*]

do go¶cia z 18.50.Ka¿dy panie radny /a/ s±dzi wed³ug siebie.Ciekawe jakie przemy¶lenia Ty do WPI z³o¿ysz.¦wiête oburzenie, ¿e PO nie milczy, ¿e ma swoje zdanie i siê z tym nie kryje?Czasy jedynej s³usznej opcji i i jej toku my¶lenia skoñczy³y siê wraz z poprzednim ustrojem.Teraz trzeba siê liczyæ z publiczn± debat± na ka¿dy miejski temat.A o populizmie wiesz wiêcej ni¿ inni.

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 18:50:08] • [IP: 217.97.199.*]

Brawo PO populizm i brak lojalno¶ci to taka mi³a cecha.By³o seminarim na temat WPI pewno nie pierwsze i nie ostatnie.Ka¿dy móg³ siê wypowiedzieæ, rozdano ankiety, mo¿na swoje przemy¶lenia tam do³±czyæ ale po co, na seminarium nie ma telewizji, wiêc cheja na portale.A co, im g³o¶niej to mo¿e nielepiej ale jakie za to dobre samopoczucie

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 18:47:22] • [IP: 217.97.199.*]

Brawo PO populizm i brak lojalno¶ci to taka mi³a cecha.By³o seminarim na temat WPI pewn nie pierwsze i nie ostatnie.Ka¿dy móg³ siê wypowiedzieæ, rzdano ankiet, mo¿na swoje przemy¶lenia tam do³±czyæ ale po co na seminarium nie ma telewizji, wiêc cheja na portale.A co im g³o¶niej to mo¿e nielepiej ale jaki za to dobre samopoczucie

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 18:02:05] • [IP: 80.245.184.***]

Chodzi³ sobie do szko³y m³ody zdolny cz³owiek.Oceny mia³ doskona³e.Rodzice mówili brawo synu.Wszystkim mówili jaki zdolny i najlepszy i wszyscy uwierzyli i syn uwierzy³. I by³ najlepszy- przez cztery lata w tej samej klasie. (sami nie wiedzieli ¿e trzeba zdawaæ egzaminy i i¶æ w górê bo po co, jak ci±gle chwa³a i dobre samopoczucie)

PPP • Niedziela [03.06.2007, 17:47:39] • [IP: 80.245.184.***]

czy zna kto¶ sposób aby radny nie bêd±cy przy korycie w opcji rz±dz±cej mo¿e wyrwaæ monetê od obywateli, z kasy miejskiej, czy sk±dkolwiek? bo jak mi wiadomo wszystkie mo¿liwo¶ci s± tam gdzie decyzje o profitach, komisjach, radach ndzorczych i innych pierdo³ach.

obi • Niedziela [03.06.2007, 17:29:44] • [IP: 80.245.176.***]

Chyba nie wiesz co to lizanie d..y. Prawda kolego boli a szkoda bo do bledu trzeba sie wkoncu przyznac i ekipa rzadzaca powinna wziasc sie do galopu i ciezkiej roboty.Bo za jakis czas kilka chodnikow i ulic oraz pare sciezek rowerowych nie wystarczy aby porwac wyborcow.A burakow w PO nie sadza, ale za to kapusciane glowy mozna czesto spotkac w innym, jedynie slusznym ugrupowaniu.

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 17:03:45] • [IP: 80.245.187.**]

Ale propaganda perfidna i lizanie dupy... A ten sikor na fotce to na pewno z ³apki którego¶ buraka z PO. Pewnie wa¿y tylko kilogram, wcale nie k³uje w oczy i kosztowa³ jedyne kilkadziesi±t patoli, wyci±gniêtych prosto z kieszeni obywateli.

Jeden g³os wiecej • Niedziela [03.06.2007, 15:34:49] • [IP: 212.2.96.******]

Brawo platforma! Oby tak dalej-merytorycznie, bez bicia piany i skutecznie. Zag³osuje na PO!

rz±dsiêwy¿ywi • Niedziela [03.06.2007, 15:32:50] • [IP: 80.245.184.***]

Tak czy inaczej ¿yczenia prezydenta nie s± poparte planem finansowym-klarown± prac±. Wygl±da to jak ba³agan w sk³adziku z rupieciami. Prawdziwa informacja od strony w³adzy widocznie jest dla niej szkodliwa, a o wspólnej pracy mo¿na zapomnieæ, bo nie liczy sie czlowiek, pomys³ czy praca-tyko opcja.Przecie¿ opcja to tylko droga do rady, to nie cz³owiek; ale Polak lubi wojenki i machanie szbelk±, chocia¿ r±czka ju¿ stara i dr¿±ca. Komuna ju¿ nie wróci ale nadal siê dobrze od¿ywia.

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 14:53:11] • [IP: 87.96.105.***]

W naszym urzedzie nie ma spesjalistow od ¶rodków unijnych, niestety :(

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 14:39:32] • [IP: 87.96.105.***]

Ktorzy mlodzi i gniewni, bo jest ich troje ;) ale pytanie zasadnicze;kto nastepny z radnych zrozumie ze laptop to zaden szpan tylko standard, no chyba ze lubicie dzwigac ciezkie teki oraz macie internet w telefonie. Zobaczycie ze kto nie bedzie mial laptopa zostanie uznany za politycznego dinozaura i moze zapomniec o nastepnej kadencji. Tym bardziej ze kosztuje tylko 1 zloty

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 13:20:32] • [IP: 80.245.186.***]

Niedziela [03.06.2007, 11:30] • [IP: 217.97.199.*] Przepraszam, ale kto to jest Zaj±c? Ten Pan co w wyborach prezydenckich uzyska³ kilkadziesi±t g³osów? I drugie pytanie? CO to znaczy" s³uszna opcja"? Mo¿e opryskliwy, czêsto matacz±cy Prezio? A mo¿e wszêdzie wietrz±cy podstêp i wiecznie tropi±cy oszustów Mo¿ej? A mo¿e wieczna kandydat na Prezia, Pani Irenka? A mo¿e znany ze swej uczciwo¶ci Pontonik? A mo¿e" m³odzi i gniewni od laptopików"? Ja znam w tej radzie jednego kompetentnego i uczciwego. I tak siê zastanawiam od wielu lat... Co Pan Henryk robi przy tym oszo³omie Stachu...?

obi • Niedziela [03.06.2007, 11:46:55] • [IP: 80.245.176.***]

Praktyczne jest wasze stanowisko. Niestety to jest prawda ze srodki unijne miasto wykorzystuje w bardza waskim zakresie.A szkoda, bo mogloby byc wiecej fajnych inwestycji, ale coz, moze przy okazji nastepnych wyborow wybierzemy rozsadniej.

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 11:38:10] • [IP: 88.156.235.**]

??!!??+-+-+-+-0600!?!?!?!!...

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 11:30:49] • [IP: 217.97.199.*]

Do go¶cia z 9.27: Twoja intencja jest nad wyraz czytelna.Nie wymieniasz Zaj±ca a za chwilê triumfalnie og³osisz, ¿e on i tylko on, bo jest ze s³usznej opcji.

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 11:26:44] • [IP: 217.97.199.*]

Chcia³by¶, ¿eby siê koñczy³ bo jeszcze tylko oni was merytorycznie bior± na g³owê.Ale zasmucê ciê ich czas widocznie siê zaczyna!Jakby¶cie nie byli tak zapatrzeni tylko w siebie, to mog³o byæ inaczej, bo widaæ ¿e oni chc± pracowaæ dla miasta.

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 11:19:57] • [IP: 91.94.197.*]

mam nadzieje, ze po tym artykule wszyscy decydenci zdadz± sobie sprawe z powagi sytuacji- jak nie wsi±dziemy do tego poci±gu z unijn± fors± teraz-to nie bêdzie drugiej szansy.

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 10:55:23] • [IP: 80.245.176.***]

Ale m±dre rzeczy - po prostu zesr...a siê bida i p³acze

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 10:28:03] • [IP: 80.245.187.***]

to jest tak zwany przydupas

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 10:25:11] • [IP: 217.97.199.*]

CZERWONI DO KOMPUTERÓW!!

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 10:21:03] • [IP: 217.97.199.*]

To jest merytoryczne stanowisko. Ciekawe vzy Radny Sujka znowu zamknie dyskusje i Radni koalicji znowu bêd± g³osowaæ w ciemno. Wstyd za takich Radnych co nie pracuj± tylko rêce w górê bo wódz kaza³.

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 09:27:13] • [IP: 80.245.186.***]

Mam pytanie do mieszkañców Miasta ¦winouj¶cie: Wiadom o ¿e problemem nr 1 dla nas jest sta³e po³±czenie miêdzy wyspami Uznam i Wolin. Jak uwa¿acie, kto (wraz z ca³ym swoim zapleczem politycznym) jest w stanie zrealizowaæ (przy popmocy Pañstwa Polskiego) tak± inwestycjê: (kolejno¶æ alfabetyczna) 1. Kurszewska 2. Mo¿ejko 3. Pomieczyñski 4. ¯murkiewicz 5. inny kandydat (czekam na propozycje) Je¶li chodzi o bie¿±c± dzia³ano¶æ miasta to uwa¿am ¿e ¯murek mimo wielu b³êdów i tak jest lepszy od wszystkich swoich poprzedników wiêc o to nie pytam

Go¶æ • Niedziela [03.06.2007, 08:53:50] • [IP: 88.156.232.***]

To teraz PO wchodzi w koalicjê z PZ? (Partia Zegarmistrzów) Czy daj± do zrozumienia, ¿e ich czas siê koñczy?

Ogl±dasz 1-65 z 65
■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344
■ Policjanci z Komenda Miejska Policji w ¦winouj¶ciu w pi±tek otrzymali z r±k Komendanta Miejskiego Policji w ¦winouj¶ciu – insp. Jaros³awa Czaja przedterminowe akty mianowania na wy¿sze stopnie s³u¿bowe. Komenda Miejski Policji w ¦winouj¶ciu – insp. Jaros³aw Czaja w towarzystwie zastêpcy, naczelników oraz kierowników wrêczy³ policjantom akty mianowania na wy¿sze stopnie policyjne. Nominacje otrzyma³o czterech stró¿ów prawa z 44 Wysp: 2 w korpusie aspiranckim oraz 2 w korpusie podoficerów. ■ Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Flukowskiego w ¦winouj¶ciu ma przyjemno¶æ zaprosiæ w dniu 27 listopada (¶roda) o godz. 17:00 – do Biblioteki G³ównej (ul. Pi³sudskiego 15) na spotkanie z popularnym i lubianym aktorem Robertem Goner±. Wstêp wolny! ■ "UZDROWISKO ¦WINOUJ¦CIE" S.A. uprzejmie informuje wszystkich swoich emerytów o zg³aszanie siê do Zarz±du Spó³ki przy ul. Nowowiejskiego 2 w ¦winouj¶ciu w celu pobrania ¶wiadczenia ¦wi±tecznego. Kontakt telefoniczny: 91 321 44 47 ■ Miejska Biblioteka Publiczna im. Stefana Flukowskiego w ¦winouj¶ciu ma przyjemno¶æ zaprosiæ w dniu 15 listopada (pi±tek) o godz. 17:00 - na spotkanie z aktork± Mari± Pakulnis po³±czone z prezentacj± ksi±¿ki pt.:"Moja nitka". Prowadzenie red. Marcin Michrowski. Wstêp wolny! ■