POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Niedziela [21.02.2010, 19:45:40] • Świnoujście

Czy Uzdrowisko może uzdrowić mieszkańców?

Czy Uzdrowisko może uzdrowić mieszkańców?

Prezes Zarządu Uzdrowiska – pan Dariusz Śliwiński.(fot. Sławomir Ryfczyński )

Mieszkamy w znanym kurorcie z dużym zakładem przyrodoleczniczym o rozbudowanej, kompleksowej bazie zabiegowej jaką jest Uzdrowisko Świnoujście S. A., a niestety już od dłuższego czasu - jak skarżą się mieszkańcy – w razie niedomagań, potwierdzonych skierowaniami od lekarzy rodzinnych lub specjalistów mamy problemy ze skorzystaniem z leczenia balneologicznego, które mamy przecież na miejscu.

Świnoujścianie skarżą się przede wszystkim na długie kolejki lub wręcz nawet niemożność zarejestrowania się, szczególnie w trakcie roku, do lekarza w Uzdrowisku i otrzymania ambulatoryjnie wskazanych przez lekarzy prowadzących zabiegów z Narodowego Funduszu Zdrowia, ograniczanie zapisywanych zabiegów, skracanie czasu ich trwania. Aby nie wdawać się w różne spekulacje na temat, trudno tu ukrywać, niezadowalającego stanu rzeczy, postanowiliśmy porozmawiać w tej sprawie z Prezesem Zarządu Uzdrowiska – panem Dariuszem Śliwińskim.

Dlaczego mieszkańcom naszego miasta tak trudno otrzymać w Uzdrowisku zabiegi ambulatoryjne z NFZ?
Długie terminy oczekiwań czy innych ograniczeń wynikają stąd, iż fundusze finansowe całego kontraktu Zachodniopomorskiego Oddziału NFZ okrojono o 50%, a w tym fundusze przeznaczone na samo tylko leczenie uzdrowiskowe w naszym województwie, jako jedynym w Polsce, „obcięto” również o 50%. I dlatego właśnie nie możemy obsłużyć wszystkich pacjentów z naszego miasta. Ponadto kontrakty są nisko opłacane, stąd właśnie musimy ograniczać zabiegi droższe, co nie zawsze jest zgodne z sugestiami znajdującymi się w skierowaniach i oczekiwaniami pacjentów. Zgodnie z tegorocznymi procedurami rozliczany jest każdy zabieg ambulatoryjny, a nie pacjent.

Czy w tym roku pacjenci ze skierowaniami refinansowanymi przez NFZ mogą się jeszcze u Państwa rejestrować?
Tak, rejestracja pacjentów ambulatoryjnych cały czas prowadzona jest w sposób ciągły i systematyczny, choć z powodu konieczności ograniczania liczby zabiegów, o których była wyżej mowa, zarejestrowani pacjenci oczekują na swoją kolej przyjęcia do lekarza zapisującego zabiegi. Dotyczy to kategorii pacjentów w średnim lub podeszłym wieku z chorobami przewlekłymi, których zabiegi nie wyleczą, a tylko poprawią im jakość funkcjonowania w codziennym życiu i pracy. Druga kategoria pacjentów to pacjenci do tak zwanej rehabilitacji wczesnej, a więc osoby z urazami i po urazach, po zabiegach operacyjnych, którym zabiegi zapewniają leczenie bądź wyleczenie. Ta grupa pacjentów przyjmowana jest poza kolejnością i na bieżąco.
Poza tym pragnę poinformować, że mamy odpowiedni program, dzięki któremu za niedługo ruch i obsługę pacjentów będzie można obserwować w wersji elektronicznej na naszej stronie internetowej.

Pacjenci na ogół chwalą uprzejmą obsługę zatrudnionego personelu, ale zgłaszają natomiast różne zastrzeżenia dotyczące warunków samych zabiegów, między innymi czasu ich trwania …
Wszystkie warunki wykonywania zabiegów i czas ich trwania regulują stosowne rozporządzenia Ministerstwa Zdrowia i Opieki Społecznej, w których jest mowa o odpowiednim wyposażeniu i innych parametrach, jakie muszą spełniać zakłady przyrodolecznicze i domy sanatoryjne. Przepisy te określają również wykształcenie personelu medycznego wykonującego zabiegi.
Uzdrowisko Świnoujście spełnia wszystkie kryteria, które wynikają z powyższych przepisów.

Dotyczy to zarówno wyposażenia, odpowiedniej kubatury sal zabiegowych, rozwiązań technicznych, czasu trwania określonych zabiegów, jak i fachowości oraz struktury zatrudnionego personelu. Aby zapewnić pacjentom ze Świnoujścia i kuracjuszom właściwą opiekę i korzystanie z zabiegów Spółka Uzdrowisko w Świnoujściu powołała Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej, bo tylko taka forma gwarantuje zatrudnienie i wykonywanie zabiegów przez odpowiednio wykwalifikowany personel medyczny. Z przepisów ministerialnych też wynika, że samo skierowanie, z którym przychodzą do nas pacjenci się rejestrować, to nie wszystko. Wymagana jest jeszcze historia choroby oraz przebadanie przez specjalistę balneologa, który decyduje ostatecznie o rodzaju i ilości przepisanych zabiegów.

Cała baza zabiegowa skoncentrowana jest zasadniczo w „Rusałce” i „Bałtyku”, ale pojedyncze zabiegi wykonywane są jeszcze w kilku ośrodkach. Pacjenci ambulatoryjni i kuracjusze skarżą się, że po zaplanowaniu muszą często na ten sam zabieg chodzić do kilku różnych ośrodków, zmieniając przy tym kilkakrotnie osobę prowadzącą.
Staramy się tak rozplanowywać zabiegi, aby pacjenci ambulatoryjni mieli je zawsze w Bałtyku lub Rusałce, natomiast jeśli chodzi o kuracjuszy mają oni do dyspozycji na zabiegi cały dzień, są umieszczeni w kilku domach, stąd tez i muszą się przemieszczać do kilku ośrodków, co zresztą sprzyja spacerom. Pacjenci po zabiegach kardiologicznych, umieszczeni w Trzygłowiu, mają zabiegi w miejscu zakwaterowania lub dochodzą do położonej po drugiej stronie ulicy Rusałki, więc praktycznie całe leczenie mają na miejscu.

Panie Prezesie, na koniec naszej rozmowy proszę krótko scharakteryzować w czym specjalizuje się nasze Uzdrowisko, a także wymienić najważniejsze problemy, z którymi się Państwo zmagacie.
Uzdrowisko jest dużym ośrodkiem medycznym zatrudniającym trzystu pracowników oraz współpracującym ze stu pięćdziesięcioma kooperantami. Wiodące specjalności Uzdrowiska to: reumatologia, wczesna kardiologia i pulmonologia, endokrynologia oraz dermatologia. Jako jedyni w Świnoujściu wykonujemy unikatowe zabiegi krioterapii ciekłym azotem. Problemem jest brak lekarzy ze specjalnością balneologii. Nasza baza zabiegowa jest poddawana ciągłej modernizacji – w tej chwili będziemy oddawali z powrotem do użytku kuracjuszy basen solankowy, który z powodu przeciążenia musiał być poddany konserwacji.
Rocznie (dane z ubiegłego roku) łącznie obsługujemy dwanaście tysięcy pacjentów (kuracjuszy i ambulatoryjnie).
Zaś jeśli chodzi o uwagi, bolączki i problemy naszych klientów - można o nich zawsze porozmawiać z naszym personelem, który jest do wysłuchiwania Państwa zachęcany.

Dziękujemy za rozmowę.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 127, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-127 z 127

Gość • Piątek [26.02.2010, 14:13:10] • [IP: 80.54.123.***]

Żal ci, a oni dobrze się mają. Żal ci, ale nie dla dzieci on straszny, ale dla cieniasów i nieudaczników z SLD. Nieprawdaż cieniasku.

Gość • Czwartek [25.02.2010, 10:16:15] • [IP: 95.50.241.***]

ALE STRASZNY TEN NASZ PREZES UZDROWISKA!!PROSZĘ TYLKO ABY TEGO ZDJĘCIA NIE POKAZYWAĆ MAŁYM DZIECIĄ.BO BĘDĄ MIAŁY KOSZMARY NOCNE!!

Gość • Środa [24.02.2010, 13:07:23] • [IP: 80.54.123.***]

Może tak, może nie, okaże się.

Gość • Środa [24.02.2010, 07:49:15] • [IP: 88.156.233.***]

no...a moja mama czeka juz na zabiegi od września 2009 r., bo nie ma miejsc...plakac sie chce...

Gość • Środa [24.02.2010, 07:46:18] • [IP: 80.54.123.***]

Lubię ich i szanuję.

Gość • Wtorek [23.02.2010, 18:22:45] • [IP: 83.21.157.***]

O co ten szum jak powstanie Gazoport to, jeśli utrzyma się ten system przydziału sanatorium to tylko mohery z przydziału będą w Świnoujściu (ludzie z kasą będą to omijać) i mieszkańcy skazani na pobyt.Szkoda kurortu ale głupota jest nieuleczalna nawet w sanatorium.A personel jest taki jak wszędzie ani zły ani dobry, każdy chce zarobić, po to pracuje. ..wiadomo jak się daje to się kraje.

Gość • Wtorek [23.02.2010, 18:12:33] • [IP: 217.97.199.*]

Ale głupi i niefachowy ten wpis poniżej.

Gość • Wtorek [23.02.2010, 17:21:17] • [IP: 79.174.64.***]

co nazywasz monitoringiem elektronicznym? totalną inwigilacje pracowników czym zabawia się pracownik odpowiedzialny za sieć? Chłopcy zabawiaja się podglądaniem recepcjonistek i to ma być monitoring? Bo zobacza jak recepcjonistka majtki poprawia?

Gość • Wtorek [23.02.2010, 13:18:49] • [IP: 80.54.123.***]

Uzdrowisko to nie pępek świata. To normalni ludzie.

Gość • Wtorek [23.02.2010, 13:06:56] • [IP: 80.54.123.***]

Uzdrowisko ma się dobrze i działa. Prezes zarabia do ok 10 i mniej niż prezio tego miasta jak odmniennie sugerowała ostatnio pani redaktor z tv. Rzecznik powinien wiedziec, że uzdrowisko ma dobry monitoring elektroniczny. Nowośc czy zaskoczenie :)

Gość • Wtorek [23.02.2010, 12:53:00] • [IP: 192.168.100.**]

Uzdrowisko leczenie powinno rozpocząć od siebie. klika jaką stworzył Śliwiński doskonale sobie radzi przejadając większość pieniędzy oczywiście kosztem szarych pracowników, którzy zarabiają grosze. Pensja Prezesa 17 tyś zł. Czy to możliwe, tak jeśli ma się w kieszeni związki zawopdowe i radę nadzorczą.

Gość • Wtorek [23.02.2010, 11:10:06] • [IP: 88.156.234.***]

Najwiecej narzekaja tutaj chyba byle pracownice, na ktore rowniez narzekano i sie ich pozbyto. No i ci lzej chorzy, ktorzy liczyli na odpoczynek na zabiegach. naprawde chorzy i osoby starsze nie zagladaja do komputera, najczesciej nawet go nie maja.

Gość • Wtorek [23.02.2010, 10:16:42] • [IP: 95.40.157.***]

Rozwijajmy się i idzmy do przodu ! Głowa do góry bądzmy dumni z uzdrowisk przeciez z tego słynie to miasto!

Gość • Wtorek [23.02.2010, 07:59:39] • [IP: 80.54.123.***]

A prezes przychodzi i jak trzeba to sam sprząta z ludźmi. Gamoniu nie wiesz to nie popierduj sobie. To uzdrowisko nie urząd miasta, czy inne kolesiostwo.

Gość • Wtorek [23.02.2010, 05:34:25] • [IP: 83.21.136.**]

A P.Prezes przychodzi na Rusałkę?i nie widzi jak Rusałka zarasta brudem! Gdzie SANEPID i panie sprzątające!!

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 20:58:18] • [IP: 195.117.222.***]

Tak łatwo opluć wszystko i wszystkich i się nie podpisać. Jacy jesteśmy bohaterscy, jacy ważni. I każdemu" łatę" z ukrycia, tak po katolicku. Bul bul bul bul. ..

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 19:40:35] • [IP: 95.41.73.**]

Ostatnio miałam mieć masaż w wodzie, ale była awaria wody.Planowanie uwijało się jak mrówki, to tu to tam, każdy coś zamieniał i ja też.A gdzie było kierownictwo!! to tylko te 4 panie tam pracowały, uśmiechnięte, przepraszały, zmieniały, wysłuchiwały obelg i wyzwisk takich"niecierpliwych"klientów.A coź one winne ?, że awaria? i mówić, że one" chamskie"?ta pani gryta, którą tak opluwacie przynajmniej się interesuje, tłumaczy, nawet nie dyskutuje, tam nie ma na to czasu.P.prezesie chwalić taką załogę.Jestem, byłam i będę zadowolona i dalej zniosę awarię, jeżeli jeszcze będą.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 19:19:00] • [IP: 95.40.101.***]

Chodziłem na zabiegi, panie z ambulatorium miłe, konkretne, zabiegi przepisał mi lekarz, i dalej w kolejkę do planowania.A tam zaskoczenie ! brak kolejki, miła, fachowa obsługa, panie uśmiechnięte, każda chciała mi pomóc.Wybrałem P.Grytę(przepraszam, że po nazwisku).Miło, rzetelnie podeszła do zagadnienia, zabiegów dawno tak dobrze nie miałem zaplanowanych, a to dzięki dobrej organizacji i to mi się podobała. Ludzie więcej takich dobrych pracowników!! Tak trzymać, głowy do góry, nie dajcie się Panie. to tylko" podszepty złości, które od złych ludzi pochodzą".A Prezesa macie w porzo...

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 19:08:09] • [IP: 217.97.199.*]

A mnie się ten prezes podoba.Rzutki młody gościu a nie jakiś stary spasiony w dobry garnitur zapakowany bubek.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 19:03:21] • [IP: 95.40.118.***]

Gościu z 16.35 zastanów się co piszesz.Czego cię uczyli w szkole? Nie umiesz odróżnić chamstwa od tzw.asertywności, stanowczości (bo bez niej weszlibyście wszystkim na głowy).Widać zdrowie wam dopisuje, skoro potraficie opluwać osoby, które potrafiły coś zmienić i zmienić na dobre.Nie ma kolejek w planowaniu, obsługa fachowa i miła.Czasem zdarza się gość taki jak ty , co wypisuje i opluwa osobę po nazwisku, a sama swojego nie poda.Tak to może każdy pisać. Tą lubię tej nie. Już tacy byli. ..

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 18:55:21] • [IP: 83.21.48.***]

Jestem po wypadku, czekałam tylko trzy dni na wizytę u lekarza i następnego dnia juz chodziłam na zabiegi. Dziękuję i Pozdrawiam

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 18:36:32] • [IP: 80.245.177.***]

P.Grytą gęby sobie nie wycieraj gościu, jest ład i porządek, który wam ciężko zaakceptować, każdy ma swoje miejsce i czas, opluwacie codziennie wszystkie Panie, które was przyjmują i to" chamstwo" grzeczne was obsługuje, z dużą cierpliwością i rozwiązuje problemy każdego z osobna.Przykro tego słuchać, a już tym bardziej tego czytać.Więcej pokory" poważny roczniku".!!

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 18:19:44] • [IP: 80.245.188.***]

Dawno w naszym mieście nie było tak zintegrowanego środowiska, jakie jest obecnie wokół uzdrowiska. Nawet magistrat się o tym przekonał.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 17:19:06] • [IP: 83.21.48.***]

pracownicy uzdrowiska brońcie się ??

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 16:53:13] • [IP: 195.117.222.*]

a przewodniczaca zwiazkow zawodowych uzdrowiska stworzyla dla siebie sztuczne stanowisko i zrobila sie tzw.glownym specjalistom ale od czego to juz nie wiadomo i zarabia kilka tysiecy-wiec jak ma stac finansowo uzdrowisko?

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 16:39:42] • [IP: 95.129.226.*]

buahaha

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 16:35:14] • [IP: 79.174.64.***]

oto kompromitująca załoga dla tej firmy: Lorkowa.Rogala. Zielińska. Szefowa ZPL-u, która tak uwielbia Gryte tez powinna się zastanowić. To właśnie Gryta jest tą najbardziej opryskliwą i chamską dla klientów osobą (o której wciąż wspominają). Charakterystyczne, że te panie bardzo się wspierają. A prezes nawet sobie nie zdaje sprawy jakiego wała z niego robią!

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 15:44:32] • [IP: 80.245.188.***]

Szeryf jak to szeryf - szybki jest.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 15:32:28] • [IP: 79.174.64.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 14:51:05] • [IP: 83.21.140.**]

Do 14:33 Lodreipein tu poważny temat a Tobie żarty w głowie.Dewastują nasze miasto a mieszkańcy dostaną w...

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 14:43:18] • [IP: 80.54.123.***]

Trol, gryf i wilkołak w jednym. Jak władza miasta go widzi to dostaje paraliżu prostaty. Taka cholera.

zczsel • Poniedziałek [22.02.2010, 14:33:36] • [IP: 80.54.123.***]

.kisezerp, net lort ikaj, eżoB O

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 14:29:16] • [IP: 80.54.123.***]

Jak działała odra to z zakladu i maczkarni pachniało fiołkami... Najlepiej nic nie robic i grabic plażę w sezonie w poszukiwaniu niedopalonych petów. Tego chce nasza władza miasta i lud je zamieszkający to wykona na 100%. Co tam 1000%. Błazenada.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 14:21:58] • [IP: 213.115.90.***]

?? Do kogo ten wywod?? gosciu 14:12 ?? Trzeba marudzic do tego co ma wladze w reku a nie do opozycji :)))

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 14:12:28] • [IP: 83.21.140.**]

P.Irena zgadzam się z panią że nic tak nie uzdrawia kuracjuszy UZDROWISKA jak zapach kreozotu z płonących hałd węgla w Świnoporcie, zapach gówien oczyszczalni Ścieków, a teraz dewastacja plaży a po zbudowaniu kąpiel w oziębionej chlorowanej wodzie i świadomość zagrożenia wybuchem po wybudowaniu Gazoportu.Na DEBILIZM nie ma mocnych Świnoujście przetrwało nalot dywanowy.rozbiórkę domów lat 50-tych Ale teraz jako UZDROWISKO nie przetrwa.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 13:58:11] • [IP: 80.245.186.***]

W erze komputerów zbędne są etaty opryskliwych kobiet, przecież wystarczy, że lekarz kwalifikujący pacjenta na zabiegi wyda polecenie, a w czasie badania Jego sekretarka poda wolne terminy w grafiku pod danym hasłem.Po co ta rozdymana administracja i ta siejaca postrach tzw."gospodarcza"Ona już ma emeryturę i niech sprzataWarszów tam są potrzebne dzierżymordy a nie na korytarzach uzdrowiska!Czy Pan tego nie widzi Panie Prezesie?

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 13:52:18] • [IP: 80.54.123.***]

Ludzie w Uzdrowisku zostali obudzeni trzy, cztery lata temu i do dzisiaj ich trzyma. Wiedzą dobrze, że mogą liczyc wyłącznie na siebie. Byłym szefom tylko procesy o kasę we łbach, podobnie jak i prezydentowi tego grajdołka. Ta firma jest częścią miasta i co i muszą w d..pę całowac wielmożów, aby zechcieli popie...yc na radzie miasta. Mają z tego wielkie nic. Szacunek za to, że pracujecie dla nas straszych. My jesteśmy cierpliwi, nie jednych sobiepanków widzieliśmy. Ale kolejki to macie okrutnie długie. To prawda.

Irena • Poniedziałek [22.02.2010, 13:47:17] • [IP: 80.54.123.**]

A ja myślę, że nie ma się nad czym biedzić. Wybudują gazoport i problem" uzdrowiska" sam się uzdrowi bo jeśli jakiś niekontrolowany wybuch nie zmiecie nas z powierzchni ziemi to kto zechce sie uzdrawiać w" zagłębiu węgla, gazu, rudy i fosforanów"? To miasto jest na wymarciu...

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 13:39:29] • [IP: 193.200.150.***]

A ja wam mówie: ludzie w Uzdrowisku obudźcie sie! Co to za firma gdzie kadrowa czyli ścisłe kierownictwo firmy, osoba odpowiedzialna za zarządzanie zasobami ludzkimi (tak to się nazywa) jest aktywnym członkiem związków zawodowych, spadkobierców byłej (?) komuny. Tak jest członkiem związków Zielińskiej ! Czy to nie rodzi podejrzeń, że czonkowie tego związku są preferowani w podpisywaniu umów, przyznawanych podwyzkach i innych tym podobnych sprawach? Ciekawe kto dostał umowe" na stałe " ostatnio?

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 13:11:41] • [IP: 217.97.199.*]

byłem świadkiem jak na ostatnim piętrze zagubiony starszy pan chodził ze skierowaniem i szukał gdzie to jest.Zapytał wychodząca panią / obok masażustów itp/.Zapytana powiedziała, nie wiem co tam pan ma napisane...i weszła do pomieszczenia zostawiając tego starszego człowieka bez odpowiedzi.Miałem wejść za tą panią, ale nie zdążyłem bowiem szła inna pani i uprzejmie poinformowała kuracjusza, że pomylił Rusałkę z Bałtykiem.Ja dowiedziałem sie jak nazywa się to niekompetentna osoba. Ale korzystam z zabiegów i raczej jestem zadowolony, panie są miłe, szybkie, jednym slowem ok.Ale zawsze znajdzie sie taka niemiła pani w fartuszku i proponuję nie dać się.Trudno się dostać na zabiegi, ale jak się ma już upragniponą rozpiskę na zabiewgi jest dobrze.Czytałem uwagę o braku wózka na parterze dla osób potrzebujących takiej pomocy.Pani o dwóch kulach / po kontuzji/ na[pewno by chętnie skorzystała z takiej dogodności. A tak generalnie to uwqgi powinny być rzeczowe, konkretne a nie obrażliwe dla pracowników Uzdrowiaka.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 12:54:02] • [IP: 92.42.114.**]

images.poszkole.pl/images_content/200811/thum
bs300x433/1227615294.jpg

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 12:41:46] • [IP: 93.94.188.***]

Co tak narzekacie??Ja zostałem fachowo, miło i z usmiechem przyjęty przez Panie w Swarożycu

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 12:12:26] • [IP: 95.40.131.***]

raz tylko chciałam skorzystac z usług uzdrowiska lecz nie skorzystałam bo to co zaleciła mi moja pani doktor na moje dolegliwosci to mi sie nie nalezalo chyba zebym zapłaciła to po co ja mam brac zabiebi na piety skoro mam chora głowe

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 12:01:46] • [IP: 213.115.90.***]

IP: 80.245.182 Powinien Cie Twoj ojciec na chama wyskrobac jak byla mozliwosc. Ktos juz kiedys wspomnial ze chodzilo mu o Twojego kolege Kube z mlodego SLD. Widac ze intelygjencjem to ty masz po rodzicach...trepach zgaduje.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 11:38:04] • [IP: 80.245.186.***]

To jest właśnie to!Życzę Ci młody człowieku, abś wogóle doczekał starości i to takiej z" szacunkiem|jakiej nie masz dzisiaj do ludzi starszych.A Ty się nie starzejesz?Współczuję Ci jeżeli masz dzieci, bądz pewien, że przy takiej Twojej postawie czeka Cię na pewno Dom Opieki Społecznej!Jeżeli Twoje dziecko będzie chodziło do kościoła, to na pewno nie będzie mordowało z nudów bo tam jest wiele ciekawych oazowych zajęć na których wpaja się miłość i szacunek do człowieka.Ciebie już przygniata lęk przed starością, zrób sobie symulację swojej twarzy, zobacz jaki będziesz|piękny|, a jeszcze gdyby Cię dotknęła choroba czy inne nieszczęście malowane na twarzy, to zapewne zmienisz zdanie.Powinniśmy uczyć się szacunku do RODZICÓW i ludzi starszych jak to robią GÓRALE, CYGANIE, Wiele plemion/chociaż Górniak jest wyłomem, bo chciaż cyganka to nie lubi stada rodzinnego, mamy itd/Traci kasę na SPA i pewnie wyląduje w szpitalu psychiatrycznym bo już niewiel jej do tego przytułku.Szacunek do starszych o Twojej kulturze z którą tak tru

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 10:56:37] • [IP: 80.245.182.**]

Ciekawe czy w ramach zabiegów jest też palenie marychy ? Szkolni koledzy pana Darka jż się na ten temat wypowiadali.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 10:47:30] • [IP: 93.94.186.***]

...oj przydały by mi się kilka zabiegów w uzdrowisku, a nawet natychmiast ale z różnych względów nie zależy to od moich potrzeb czy chęci.Szkoda, że nie mogę skorzystać, ale nie dla psa kiełbasa.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 10:26:35] • [IP: 80.54.123.***]

Tego pana to byś chciał utopic w łyżce wody. O ile wiem, a wiem sporo to łapy, które opanowały terminal miały ochotę na uzdrowisko, ale je przypalono gorącym żelazem i parę osób nosi te blizny. To nie były łapy PO. Nie mieszaj facia z terminalem, bo nie ma nic z tym wspólnego.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 10:22:09] • [IP: 80.245.189.***]

Korzystałam z zabiegów w Rusałce w zeszłym roku-personel bardzo miły-dziewczyny bardzo się starały-natomiast rejestratorki to koszmar- to wąskie piekące gardło i nieporozumienie-są niegrzeczne wręcz bezczelne-wydaje się im, że wszystko od nich zależy.Czas z tym skończyć !! Takie osoby nie mogą pracować z ludżmi.Czyżby P.prezes miał polecenie-przechować te osoby do emerytury??Tam potrzebne są osoby przede wszystkim życzliwe i lubiące ludzi.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 10:16:44] • [IP: 83.13.154.***]

ten pan jest dobrym znajomym byłej pani prezes trminalu promowego i byłego dyrektora technicznego terminalu promowego pana J.K. czyli wszystko jasne!!

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 10:11:44] • [IP: 80.54.123.***]

Od samego patrzenia wielu pokrętasów, jak słuchac robi w gacie. Jak się ma problem z uzdrowiskiem - to najlepiej się z nim spotkac.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 10:07:00] • [IP: 217.97.199.*]

kurort śmiechu warte, na turystach zarabia się 2-mie w oku a żyć trzeba i nie małe opłaty robić cały rok.Ci co mają pieniądze jadą tam gdzie muzyka gra na promenadzie gdzie jest kino nie kaplica, gdzie można się bawić i wypoczywać.Do nas przyjeżdżają umierający emeryci co przychodzą do lokalu ze swoją herbatą cukrem i kanapkami, zamawiają tylko wrzątek. To nie żart widziałem to na własne oczy, masakra.Trzeba powiedzieć stanowcze NIE moherom, włączyć muzykę na promenadzie, pozwolić opalać się na golasa jak mają ochotę, Wybudować kino molo, baseny, pływalnie z prawdziwego zdarzenia, przegonić mohery do Lichenia.Niech to miasto kwitnie rozwija się tętni energią życiem. Niedługo wszyscy młodzi wyjadą z tego miasta nie chcemy by to była umieralnia dla starców pełna kapliczek i kościołów.Chcemy nowych inwestycji ale nie w kościoły.A tak w nawiasie co temu panu z twarzą się stało, bo z taką g... nie można się urodzić

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 09:58:12] • [IP: 92.42.116.***]

ona jest ładna?z której strony...

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 09:48:56] • [IP: 193.200.150.***]

najważniejsze, że Joanna R (młoda demokratka) szarpie 3 tysie za pierdzenie w stołek. To chyba była jakaś wewnętrzna akcja PO:" Kto może przygarnia niemote". W ten cudowny sposób nasz prezes przygarnął nawet dwie niemoty oczywiście po linii POrtyjnej: Joanne nalewaczke piwa po godzinach i narzeczoną. radnego Mireńskiego niejaką nomen omen Kopeć. Obydwie zachowują sie w pracy jak udzielne księżne bo doskonale wiedzą . że wolno im więcej za większe pieniądze. Kopeć to chociaż ładna jest. . . .

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 09:45:51] • [IP: 92.42.116.***]

[21.02.2010, 21:58] • [IP: 217.97.199.*] racja

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 09:40:05] • [IP: 92.42.117.***]

To" miło", że właśnie się dowiedziałam, że jestem osobą w średnim wieku i nie rokuję pełnego wyzdrowienia, bardzo budujące :), czekam tylko (?) pół roku na wizytę do lekarza, na zabiegi nie wiem kiedy pójdę i chyba faktycznie ból mi przejdzie, ale na zabiegi pójdę bo przecież mie się należą!!

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 09:27:47] • [IP: 83.12.40.***]

Rany, od samego patrzenia na tego pana robi mi się delikatnie mówiąc niestrawnie. A z tego co pamietam co jak został prezesem to obiecywał ile to on załatwi zabiegów dla mieszkańców Świnoujścia. No i wyszło jak zwykle. Obiecanki cacanki. Mi jest wszystko jedno czy tam rządzi ktoś z PiS Po czy SLD, ja bym chciał żebym jako mieszkaniec nie musiał czekać 5 miesięcy na wizytę u lekarza uzdrowiskowego! a póxniej w zalezności od humoru pani rejestratorki kilka miesięcy na zapisanie zaviegów.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 09:18:35] • [IP: 83.14.49.***]

Mów za siebie, pryszczu. Wolę starych emerytów od młodych bandytów.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 09:12:24] • [IP: 80.54.123.***]

Dobrze wiadomo, że ambulatorium to czyn społeczny. Grodek dał sobie z tym spokój i tylko uzdrowisko zostało. Trochę zastanowienia wystarczy, aby zrozumiec.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 09:02:17] • [IP: 80.54.123.***]

Populisci odeszli o rządów ze dwa lata temu. Teraz są" poliści" i nie widziałem aby gardzili starszymi ludźmi.

leszcz • Poniedziałek [22.02.2010, 08:59:12] • [IP: 80.54.123.***]

Co by nie pisać, gość (prezes) wygląda mówiąc łagodnie dośc dziwnie ;-). Co do zabiegów... Jak ktos pracuje i chciałby mieć je rozpisane w jakiś sensownych godzinkac - Zapmnij! Czas oczekiwania na wizytę do lekarza w Rusałce już tu był poruszany w komentarzach. czes oczekiwania na zabiegi - również. Ja mialem skierownie na zabiegi barku. Zanim trafiłem na chociazby do tego koniowała z rusałki (3 miechy) dla mnie szczęśliwie ból ustąpił. Tak sobie myśle, że może te długie terminy są po to by wyeliminowac niepotrzebnych pacjętów i symulantów!!?? Bezsens jednym słowem. Mi akurat ból przeszedł, ale ktoś z powazniejszymi dolegliwościami - współczuje. Aha i faktycznie, jak sie zapytałem w rejestracji, czy jeśli zapłacę, to szybciej bede miał zabiegi, znacie odpowiedź. Ps. Kiedyś miałem zabiegi krioterapii ręki. Do dzis nie moge zapomnieć pupci tamtej pielęgniarki/rehabilitantki...Mmmmmm, młoda blondynka. wtedy to na zabiegi szybciutko biegałem, a o bólu zapominałem od samego patrzenia :-) Pozdrawiam blondyneczkę.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 08:40:44] • [IP: 80.245.186.**]

Gość...199 nie zdaje sobie sprawy, że i on (jak dopisze mu szczęśćie) będzie w wieku" Moherów", więc nie ma się z czego śmiać. Te tzw. mohery stać tylko na wrzątek, ponieważ rządzą naszym krajem tacy właśnie gogusie, populiści...

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 08:34:25] • [IP: 80.54.123.***]

Panie Darek sterczysz dziadostwu z naszego miasta jak osc w gardle. Kolesi szukaja kurna. To niech gonią się do urzedu.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 08:22:08] • [IP: 192.168.100.***]

JUż niedługo uzdrowisko ma być sprywatyzowane.I nie pomoże żadne kolesiostwo.Na czele zarządów staną menegerowie, a nie partyjni kolesie

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 08:12:26] • [IP: 195.205.239.**]

Do Gościa z [IP: 92.42.117.***]. Tu ludzie narzekaja, bo za darmo. Tak, bo to nam wszystkim się należy. To m. in. na to co miesiąc płacimy składki, po to, żeby mieć zapewnioną opiekę jak jest potrzebna. Ty jeżeli nie płacisz, to sobie odłożysz na koncie i w razie potrzeby zapłacisz jesteś" gosc". Czas oczekiwania na zabiegi od lipca zeszłego roku do czerwca br to chyba skandal. Do tego czasu potrzebny już będzie większy zakres zabigów. Pozdrawiam wszystkich oczekujacych.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 08:09:15] • [IP: 217.97.193.***]

A jak został prezesem to po pierwsze miał załatwić zabiegi mieszkańcom, obiecał ile to nie wyremontuje. ... łochocho. ... a wyremontował Światowida, tylko, że jeszcze Filińska planowała remont.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 08:05:46] • [IP: 80.245.189.***]

ciekawe czy uzdrowiska zarabiaja na zapisywaniu kuracjuszy na wycieczki bo pracownicy maja fajna kaske od biura turystycznego Wybrz... za kazda zapisana sztuke

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 08:02:13] • [IP: 80.54.123.***]

Dzisiaj uzdrowisko. Jeszcze niedawno, przez lata to był folwark w rodzaju UROCZYSKO ;))))))

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 07:57:24] • [IP: 80.54.123.***]

Nie łatwy kawałek nas to uzdrowisko. Widac po oczach. Nie łatwe to miasto. Pamietaj, zawsze pamiętaj.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 07:56:43] • [IP: 217.97.199.*]

to teraz juz wiadomo dlaczego radni głosowali za komorami gazowymi, może herr Donald zmaistruję stosowną ustawę!!a słupki rosną, rosną!!

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 07:54:21] • [IP: 83.25.165.**]

Uzdrowisko Świnoujscie-ale chyba tylko z nazwy, aby kolesie brali gruby szmal za pseudoprace w" Uzdrowisku". Uzdrowisko, a nie ma np stacji dializ??Pomijając, to że do takiego uzdrowiska nie przyjada dializowani z Polski, Niemiec, czy innego zakątka Europy, dramatem jest to że zyjąc w Uzdrowisku, mieszkancy dializowani jeżdżą do Gryfic. Czy to sie zmieni...przed wyborami znowu się nabajdurzy wyborcom, a po wyborach...leż bo gumą!!

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 07:46:26] • [IP: 217.97.199.*]

dostałam slierowanie na zabiegi w pazdzierniku 2009 roku udałam się do Rusałki, panie" strasznie zajete" po długim oczekiwaniu odpowiedzaiły zeby sie dowiedziec w grudniu, dowiedziałam się panie znowu kazały sie dowiedziec w styczniu kiedy poszłam ostatni raz a panie kazały mnie się dowiedziec w marcu zrezygnowałam, bo co miałam chodzic do nastepnego [pazdziernika, wstyd i hanba dla uzdrowiska, ze chca zarabiac to dobrze ale dla mieszkanców też powinny być miejsca..a tak a propos kazdy z was mądrale bedzie osoba starszą wymagającą rehabilitacji i ciagłe uzywanie obelizywego słowa" mohery"swiadczy o kulturze, zresztą jaki guru taka tłuszcza!

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 07:12:58] • [IP: 77.255.185.**]

Pozdrowienia dla przemilych Pań z BOK w Swarożycu

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 06:59:05] • [IP: 217.97.199.*]

kurort śmiechu warte, na turystach zarabia się 2-mie w oku a żyć trzeba i nie małe opłaty robić cały rok.Ci co mają pieniądze jadą tam gdzie muzyka gra na promenadzie gdzie jest kino nie kaplica, gdzie można się bawić i wypoczywać.Do nas przyjeżdżają umierający emeryci co przychodzą do lokalu ze swoją herbatą cukrem i kanapkami, zamawiają tylko wrzątek. To nie żart widziałem to na własne oczy, masakra.Trzeba powiedzieć stanowcze NIE moherom, włączyć muzykę na promenadzie, pozwolić opalać się na golasa jak mają ochotę, Wybudować kino molo, baseny, pływalnie z prawdziwego zdarzenia, przegonić mohery do Lichenia.Niech to miasto kwitnie rozwija się tętni energią życiem. Niedługo wszyscy młodzi wyjadą z tego miasta nie chcemy by to była umieralnia dla starców pełna kapliczek i kościołów.Chcemy nowych inwestycji ale nie w kościoły.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 05:39:00] • [IP: 92.42.117.***]

Nie mam zamiaru bronić Prezesa ani pracującego w Uzdrowisku personelu Ale wydaje mi się ze z próżnego to i Salomon nie naleje.Rozumiem że pacjęci mają skierowania na różnego rodzaju zabiegi i chcieli by je otrzymać ale jak tylko za określoną ilość NFZ płaci to kto ma zapłacić za resztę te panie które rejestrują m panie które wykonują zabiegi, a może lekarzktóry bada? Tak potrafimy narzekać zawsze i wszędzjie, na brak słońca latem, zimą na ostrą zimę, na deszcz gdy nie mamy parasolki. Czy ktoś z was pomyślał co ma zrobić ta pielęgniarka, zabiegowa czy lekarz gdy musi ciągle odpowiadać nie ma już miejsca, brak takich czy innych zabiegów, Nikt tego nie rozumie aq może nie chce zrozumieć? Ciekaw jestem na co będziecie narzekać jak Uzdrowisko się sprywatyzuje i za zabiegi trzeba będzie płacić.Dlaczego jakoś nie słyszę narzekań na innę punkty zabiegowe w innych już prywatnych budynkach tam za darmo nic nie dostaniecie. Tu narzekacie bo za darmo to wam się należy a jeszcze w tym utwierdza was lekarz kierujący

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 00:51:33] • [IP: 217.97.199.*]

A pochwal się jak było kiedy twoi rządzili, no śmiało.Jeszcze pamiętamy, więc zamilcz.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 00:40:55] • [IP: 88.156.234.***]

Ludzie w tym panstwie brakuje juz pieniedzy na wszystko poza placami decydentow, Szpitale ledwo zipia, ratujac ludziom chwile zycia.To co sie dziwic ze coraz trudniej dostac sie do sanatorium. To nie wina uzdrowiska. To panstwo jest niewydolne pomimo propagandy sukcesu !!.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 00:08:17] • [IP: 195.117.222.*]

Muszę doprecyzować. Chodzi mi o to, że jak fundusz nie zapłaci za zabiegi, albo jak ogranicza ilość tych, za które zapłaci, to ich nie będziemy mieli, ponieważ uzdrowisko nie robi tego za darmo. Trudno również, żeby było wystarczająco na zabiegi w uzdrowisku, skoro nie ma nawet na ratowanie życia.

Gość • Poniedziałek [22.02.2010, 00:04:02] • [IP: 195.117.222.*]

Niewolnik Systemu masz rację. Problem polega jeszcze na tym, że pracować chcemy za pieniądze, a dostawać za darmo. Fundusz niestety jest wielką porażką. Nie chce płacić prawie za nic. Dentysta nie, okulary nie, chemioterapia niestandardowa też nie, jak dzieciak chory, to rodzice apelują o zrzuty, żeby mu uratować życie.

Gość • Niedziela [21.02.2010, 23:56:35] • [IP: 195.117.222.*]

88.156.232.***]Nie sądzę, że to PO wymyśliło NFZ. A jeżeli chcesz wiedzieć co ukończył Dariusz Śliwiński, to zadzwoń i go zapytaj. Z pewnością odpowie. Poza tym nie uważam, żebyś kiedykolwiek głosował na PO. Ty głosowałeś na PiS, a PO bez twego głosu dało sobie radę.

Niewolnik Systemu • Niedziela [21.02.2010, 23:55:05] • [IP: 79.162.156.***]

A siedziba główna NFZ ma biurowiec, którego wnętrza projektował sam Versace.

Oszukany przez PO • Niedziela [21.02.2010, 23:47:23] • [IP: 88.156.232.***]

Budowlaniec z PO nas uleczy ! super ! Można by się zastanowić z kąd ta moc uzdrowieńcza ? Zdradze wam to czytelnicy, Pan prezes został kiedyś NAMASZCZONY " Stach Wądołowski go POklepał PO ramieniu" ! ! ! czy można mieć lepsze kwalifikacje do ZWIK czy UŚ Sami widzicie co to jst PO Głod PISowiec miał przynajmniej skończone MBA co ukończył nasz prezes ? :) Osobiście uważam że Panu Darkowi najlepiej pasowały gumofilce na budowie szpitala. Za tą prywate, lewe konkursy ala Rosół podziękuje PO podczas najbliższych wyborów

Gość • Niedziela [21.02.2010, 23:46:03] • [IP: 195.117.222.*]

Co się gościa czepiacie. Przecież wiadomo powszechnie jak wygląda opłacane czegokolwiek przez NFZ. Wszyscy wiedzą również, że stawki proponowane przez fundusz nie zawsze pokrywają nawet koszty zabiegu, czy badania. To, że ci co płacą gotówką nie czekają, jest w tej sytuacji logiczne. Przecież pracownicy nie poczekają na wypłaty, aż fundusz zdecyduje się dać jakieś pieniądze (do czego nie są skorzy, ponieważ mają inne wydatki). Uzdrowisko ma również rachunki i podatki do zapłacenia. Nikt nie poczeka.

Gość • Niedziela [21.02.2010, 23:17:29] • [IP: 97.107.134.***]

Podobno niejaki Rosół załatwia zabiegi bez kolejki. Można go spotkać w Pędzącym Króliku.

Gość • Niedziela [21.02.2010, 23:08:54] • [IP: 217.97.199.*]

Jeszcze się nie przyzwyczailiście?Przecież z zabiegami z NFZ dla mieszkańców zawsze tak było.Uzdrowisko jest przede wszystkim dla kuracjuszy a nie miejscowych, więc nie pieniaczcie się.

Maślankiewicz • Niedziela [21.02.2010, 22:50:45] • [IP: 195.117.239.***]

Cytat z publikacji: " ale zgłaszają natomiast". Jak " ale", to już nie " natomiast". Trochę podobnie jak: w związku mając na uwadze...

Gość • Niedziela [21.02.2010, 22:50:14] • [IP: 80.245.186.***]

dosc tych glupich wywodow, wiadomo od poczatku jak niemcy zaczeli przyjezdzac do Swinoujscia tak my mieszkancy mamy ograniczony dostep do zabiegow skierowanych przez lekarza, tak byc nie powinno i jest prawda ze czeka sie pol roku, a te panie, ktore przyjmuja w Rusalce sa tak wycwanione ze jak cie nie znaja to nie ma wejscia i nastepne pol roku sie czeka, tu sie liczy tylko niemiec-EURO, nalezy raz na zawsze z tym chamstwem skonczyc, przy dodrych znajomosciach nie czeke sie wogole tylko mskierowanko i Panie na drugi dzien juz zalatwiaja zabiegi, PREZESIE wez sie za to mu tu mieszkamy i nalezy nas obslugiwac z kultura, ile panska zona PREZESIE by czekala na zabieg ? i tu nastepuje milczenie ? no chyba nie czekalaby pol roku.

Gość • Niedziela [21.02.2010, 22:45:37] • [IP: 80.245.187.**]

czy nie można zrobić ambulatorium dla mieszkańców dodatkowo a pielęgniarka by zapisywała, żaden lekarz napewno pracyby nie odmówił i PROBLEM BYŁBY ROZWIĄZANY . Icałe Ś-ĆIE było by zadowolone.JEŻELI MACIE OPRACOWANY PROGRAM KOMPUTEROWY TO NIE BYŁO BY PROBLEMU-takiego jak do tej pory jest.

Gość • Niedziela [21.02.2010, 22:42:08] • [IP: 193.200.150.***]

Co by nie mówić, Pan Prezes nie wygląda zbyt zdrowo. Ciekawe czy to jego zdjecie przed czy po serii zabiegów uzdrowiskowych?

Gość • Niedziela [21.02.2010, 22:41:49] • [IP: 93.94.186.***]

nie masz euro nie masz zabiegów

Gość • Niedziela [21.02.2010, 22:38:35] • [IP: 80.245.182.***]

Racja

Gość • Niedziela [21.02.2010, 22:37:20] • [IP: 93.94.188.***]

Jeśli nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze...

Gość • Niedziela [21.02.2010, 22:20:07] • [IP: 80.245.187.**]

czy uzdrowiskirem nie może kierować ktoś kto ma pojęciew w zakresie funkcjonowania -UZDROWISK sama nazwa wskazuje Z PIONU MEDYCZNEGO.

Gość • Niedziela [21.02.2010, 22:11:53] • [IP: 80.245.187.**]

więcej pracuje ludzi co nie mają nic wspólnego z uzdrowiskiem a personelu medycznego znikoma garstka.PRZYPOMNIJCIE SOBIE JAK WCZEŚNIEJ HUCZAŁO UZDROWISKOi były-- gorsze czasy

Gość • Niedziela [21.02.2010, 21:58:09] • [IP: 217.97.199.*]

kandydat do fotela prezydenta który odpadnie w 1szej turze

kuracjuszka z Bydgoszczy • Niedziela [21.02.2010, 21:55:09] • [IP: 80.245.187.**]

miałam z mężem sanat.nie mogłam otrzymaćpokoju 2-osobowergo jak mnie powiadomiono miała pielęg. przydzielić ale okazuje się po fakcie że to wina jest pan i kierownik która przyjmuje zgłoszenia skierowań po co tacy ludzie pracują jak nie mają pojęcia o tym.pan chyba chce zrobić uzdrowisko przez internet

Gość • Niedziela [21.02.2010, 21:54:54] • [IP: 80.54.123.**]

"Zaś jeśli chodzi o uwagi, bolączki i problemy naszych klientów - można o nich zawsze porozmawiać z naszym personelem, który jest do wysłuchiwania Państwa zachęcany." Właśnie...biedny personel, musi wysłuchać każdego narzekającego osobnika z osobna. Współczuje.

Gość • Niedziela [21.02.2010, 21:51:33] • [IP: 95.41.107.***]

Oni, by najszybciej leczyli za EURO i to tylko Niemców. Nas mieszkańców mają w pewnej części ciała. ..Taka jest prawda.Pozdrawiam..

kuracjusz • Niedziela [21.02.2010, 21:39:18] • [IP: 80.245.187.**]

prezesie co to za uzdrowisko że nie ma po obiedzie białego fartucha tylko trzeba ratunku szukać w recepcji

EMERYT pracujący kiedyś w • Niedziela [21.02.2010, 21:33:23] • [IP: 80.245.187.**]

DOBRA RADA -mniej biurokratów a więcej ludzi którzy mają pojęcie o medycynie

Gość • Niedziela [21.02.2010, 21:32:35] • [IP: 92.42.114.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Niedziela [21.02.2010, 21:27:05] • [IP: 80.245.182.***]

ludzie ze swinoujscia sa zdrowi, nie potrzebuja uzdrowiska!

Gość • Niedziela [21.02.2010, 21:18:10] • [IP: 92.42.114.***]

wszyscy sa cwani tu, na portalu, ale jak przychodza do nas na zabiegi to w pupy nam wchodza he he.jutro na 7 do pracy...:))

Gość • Niedziela [21.02.2010, 21:17:26] • [IP: 80.245.187.**]

Zwróciłam uwagę że pan prezes zwrócił uwagę na brak lekarzy o specjalnosci balneologii. a powinien zwrócic UWAGĘ NA BRAK PERSONELU ŚREDNIEGO bo i tak najwięcej są obeznane.Pielęgniarki które pracują w szpitalu są najczęsciej zmęczone a te siostry, które są rano nie tylko wytłumaczą na czym zabieg polega a nawet polecą jaki w swojej chorobie mogę zastosować. OPPOWIADA PAN. ZE JEST ZATRUDNIONYCH TYLE LUDZI TO DLACZEGO TRZEBA CZEKAĆ NA ZABIEGI TYLE CZASU.J

Gość • Niedziela [21.02.2010, 21:16:25] • [IP: 217.97.199.*]

Nie masz znajomości czekasz miesiącami.

Gość • Niedziela [21.02.2010, 21:11:39] • [IP: 92.42.118.***]

Ja chodzę już któryś raz-grozi mi operacja a raczej młody jestem i nie widzę chamstwa żadnego-szybko i sprawnie, młody grzeczny personel-kulturka.Jedynie ruski lekarz PORAŻKA-bada godzinami kolejka czeka a on chyba ma misję jakby chciał bumelantów wyłowić albo inną od opisanej diagnozę postawić.Po czym i tak daje jeden lub dwa zabiegi jakby to miało rzeczonemu coś pomóc.Temu panu trzeba chyba podziękować bo wpływa na wizerunek uzdrowiska negatywnie, nawyki z domu przywiózł może liczy, że ktoś jakąś wziątkę da?

Gość • Niedziela [21.02.2010, 21:08:46] • [IP: 93.94.186.***]

JA tez kożystałam, raz jedyny z zabiegów w Rusałce no 10 zabiegów.I wiecie co stwierdziłam że najlepiej to przyjechac do Świnoujścia do sanatorium to szybciutko byśmy sie zrechabilitowali.Zamiast spać w domu to będziemy spać w sanatorium i nie powiedzą że nie mają kasy czy limity sa obcięte ha ha ha.

Gość • Niedziela [21.02.2010, 21:07:28] • [IP: 80.245.182.***]

za Kryśki czasow moja babcia musiala stać od 5 rano w kolejce żeby do lekarza się zapisać, bo był jeden dzień żeby rejestrować się na pół roku. teraz przynajmniej moze iść kiedy chce, i rejestracje ma od ręki. A, że trzeba czekać?? No cóż takie czasy (jak zawsze) :)

Gość • Niedziela [21.02.2010, 21:04:21] • [IP: 92.42.114.***]

Ludzie co wy piszecie, Czy maNie pojecie co to jest SANATORIUM?? i kto powiniek sie tam leczyc i do jakiego wieku ? w krusie jest do 60 roku zycia Nasze sanatorium zaczyna się zmieniac w HOSPICJUM

Gość • Niedziela [21.02.2010, 20:58:30] • [IP: 217.97.199.*]

Co niektórzy zrobili sobie sposób na życie chodząc na zabiegi, bo w domu pusto i niema z kim pogadać, a w Rusałce zawsze znajdzie się wolny słuchacz.Zwertfikować co niektóre skierowania i będzie szybciej.

Gość • Niedziela [21.02.2010, 20:58:17] • [IP: 80.245.184.***]

co pan opowiada panie prezesie------jak poszedlem ze skierowaniem od specjalisty---to te dwie panie patrza na mnie jak na idiote-ktory chce zapisane zabiegi jeszcze w tym miesiacu-- najblizszy termin pazdziernik i to z laski.te panie jeszcze sie podśmiewywaly glupimy uwagami - co pan z księzyca spadł.--beszczelne--i to osoby ze świnoujścia--znane z widzenia-jak spotkam na ulicy to taka sama uslyszą gadke od emnie.jak zapytałem ze jak bym sie nazywal;;; HANS SCHTETKE- to mowią----- prosimy jutro do lekarza---- tak traktować swoich wspolobywateli-zarozumiale wladczynie nad ludzką krzywdą--- za dobrze im tam sie siedzi -ciepla posdka-- tylko strajkować umią- i wałesają sie po korytarzu- a dlaczego nieszuka sie oszczedności w redukcji personelu- tylko w zabiegach.żadne przepisy niepomogą na sobiepanstwo--kto kontroluje personel--p. Śliwinski. -jak pracuja przez caly dzien..to ;;; UZDROWISKO'' -naszego miasta-- czy prtwatny folwark osob w fartuchach--na uslugach ;;; sąsiadów;; za inne pieniądze-

Gość • Niedziela [21.02.2010, 20:55:30] • [IP: 95.129.224.**]

a ja wybuliłem 970 zł. na zabiegi i miałem je od zaraz. Pozdrowienia

Gość • Niedziela [21.02.2010, 20:53:30] • [IP: 92.42.114.***]

Ludzie ze swinoujscia nie powinni byc przjmowani na zabiegi wogóle !

Gość • Niedziela [21.02.2010, 20:45:48] • [IP: 217.97.199.*]

Uwaga: na parterze powinien przy wejściu do Rusałki stać wózek aby osoby po kontuzjach, o kulach można zawieżć na zabiegi na różne poziomy.d\Drugi problem to fakt, że w kolejce do lekarza uzdrowiskowego ze skierowaniem czeka się z wyznaczonym numerem kolejności a osoby, które przywatnie wykupiły zabiegi są przyjmowani poza kolejką.Jest to nie fer, my też nie chodzimy za darmo bowiem płaci za nas NF

Gość • Niedziela [21.02.2010, 20:38:44] • [IP: 80.245.180.***]

Jak sie nie moga zarejestrowac w ciagu roku to sie nigdy niezarejestruja. ;p hehe

Gość • Niedziela [21.02.2010, 20:31:31] • [IP: 195.117.222.*]

Wkrótce kuracjuszy będzie witał przed promem transparent: Syfoport Świnoujście wita Was i pewnie zmaleje popyt na kurację w takim Uzdrowisku przy bombie gazowej.

Gość • Niedziela [21.02.2010, 20:30:47] • [IP: 217.97.199.*]

20:20] • [IP: 92.42.113.***]: też mnie zaskoczyli że umieją zapytać i pozwolić się wypowiedzieć temu o kim się pisze, ale faktycznie cel jest jasno określony... hehe :))

Gość • Niedziela [21.02.2010, 20:26:28] • [IP: 93.94.184.***]

Jak przeczytalam wypowiedz p. Sliwinskiego to juz wiem ze Uzdrowisko Swnoujscie nie moze uzdrowic mieszkancow, chyba ze maja pieniazki na prywate

Gość • Niedziela [21.02.2010, 20:23:51] • [IP: 93.94.186.*]

Witam.Jednak gazoport trzeba budować z Uzdrowiska mieszkańcy i tak nic nie mają poza wyższymi cenami jak w innych miastach.Pozdrawiam

Gość • Niedziela [21.02.2010, 20:20:52] • [IP: 92.42.113.***]

Ja nie mogę, iswinoujscie przemówiło ludzkim głosem! to znaczy że wy potraficie pisac normalne artykuły. Skoro więc potraficie to znaczy że zazwyczaj nie chcecie i specjalnie szukacie taniej sensacji a najlepiej zeby temat był taki zeby mozna było naparzac ile wlezie, najlepiej komuchów. Ale ja odkryłem przyczyne tego cudu - właczyliscie się do kampani wyborczej PO, bo ten pan będzie ich kandydatem na prezydenta jak donoszą źródła dobrze poinformowane.

Gość • Niedziela [21.02.2010, 20:19:21] • [IP: 93.94.188.***]

Zabiegi miałam zapisane w październiku. Do dziś mam je niewykorzystane. Śmiech na sali. Zabiegi przepisuje lekarz specjalista a potem i tak trzeba iść do lekarza od chorób wszelakich aby on zalecił Ci stosowanie zaleconych zabiegów. Koń by się uśmiał. Aby się leczyć w Rusałce należałoby się zwolnić z pracy i koczować na tym ich korytarzyku kilka miesięcy. Ponadto sama byłam świadkiem jak znajomi znajomych sprawy załatwiają poza kolejnością.

Zdzichu • Niedziela [21.02.2010, 20:08:07] • [IP: 92.42.118.***]

czy to prawda że uzdrowisko będzie sprywatyzowane?

Gość • Niedziela [21.02.2010, 20:07:32] • [IP: 80.245.190.*]

Ja jestem juz po zabiegach, dostałam szybciutko i bylo wspaniale. Szkoda, ze trzeba czekac do Nowego Roku na nastepne.

NFZ • Niedziela [21.02.2010, 20:04:49] • [IP: 80.245.181.***]

Polecam wszystkim korzystanie z bazy zabiegowej w Rusałce.Aby załapać się na zabiegi w ramach NFZ trzeba odstać w długiej kolejce swoje.Najpierw stoisz przed rejestracją w wąskim zimnym korytarzyku kilka godzin aby zapisać się po numerek na następny odległy termin.Po upływie miesiąca albo i dłużej stoisz znowu kilka godzin w wąskim zimnym korytarzyku aby zapisać się do ich lekarza.Po upływie znowu miesiąca albo i dłużej znowu stoisz kilka godzin w wąskim zimnym korytarzyku aby zaliczyć kilku minutową wizytę u lekarza i po tym znowu zostałeś zapisany na zabiegi za miesiąc albo i półtora.W międzyczasie już wyzdrowiałeś albo umarłeś. Chamska obsługa personelu, na ścianach wisi pełno karteczek nie opieraj się nie dotykaj nie oddychaj. Ciężko chorzy pacjenci nie maja gdzie osiąść, marzną.Pozdrawiam Pana prezesa.

Gość • Niedziela [21.02.2010, 20:03:55] • [IP: 80.245.178.**]

Zawsze musiałem kupić przypisane mi zabiegi bo inaczej bym czekał lata mi :)))

Gość • Niedziela [21.02.2010, 19:57:18] • [IP: 80.245.190.**]

dostałem skierowanie na zabiegi na początku lutego a juz 29 czerwca mam wizyte u lekarza w uzdrowisku kiedy bedą same zabiegi trudno powiedzieć... tylko czy jeszcze będa potrzebne ?? bo do tego czasu mogę byc zoperowany a zabiegi moga temu zapobiec więc gdzie tu sens i logika. teraz koszt zabiegów a koszt operacji hhhmmm pewnie zabiegi są znacznie tańsze nie mówiąc że będe po operacji na zwolnieniu lekarskim kilka tygodni za które tez też trzeba mi zapłacić. to się wszystko kupy nie trzyma

Gość • Niedziela [21.02.2010, 19:50:35] • [IP: 83.31.178.***]

Ale za pieniadze zabiegi, to od zaraz. Czy tak powinno być dla mieszkańców naszego miasta?

Oglądasz 1-127 z 127
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■