POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [04.02.2010, 21:26:04] • Świnoujście

Prezes Rapciak- LNG żyje na kredytach

Prezes Rapciak- LNG żyje na kredytach

fot. Sławomir Ryfczyński

„Nie” dla finansowania Floty („pomyślimy, ale nie ma tego na liście rekompensat”), zaledwie 1000 metrów ścieżki rowerowej i chodnika oraz - jeżeli ochrona środowiska pozwoli - zejście na nowy odcinek plaży – to efekt spotkania władz miasta z prezesem Polskiego LNG Zbigniewem Rapciakiem, który specjalnie w tym celu przyjechał dzisiaj do Świnoujścia. Panowie ustalili też, że 10 marca odbędzie się seminarium na temat gazoportu dla wszystkich zainteresowanych.

Prezes przybył do Świnoujścia ze swoją świtą – rzeczniczką Justyną Brachą - Rutkowską i „super-spec” doradcą, specjalistą od wszystkiego, w szczególności od PR. Miasto reprezentował prezydent Janusz Żmurkiewicz i Ryszard Teterycz, wiceprzewodniczący rady miasta.

Zatrudnili specjalistów. Będą oni mówić tyle, za ile im zapłacą?

Po dwugodzinnym spotkaniu, na konferencji prasowej, efekty rozmów kolejno przedstawili wszyscy jej kluczowi uczestnicy. Najważniejszy efekt spotkania to decyzja o zorganizowaniu 10 marca br. specjalnego seminarium o gazoporcie, z udziałem zaproszonych specjalistów. Przyjęta forma da Polskiemu LNG kolejną możliwość udowodnienia, że gazoport to największe szczęście dla naszego miasta!

A mają to udowodnić specjaliści, którzy na zlecenie i za pieniądze PLNG na to seminarium przyjadą! Ciekawe czy mogą powiedzieć coś krytycznego (prawdziwego!) o firmie i inwestycji swoich pracodawców? Pytania będzie mógł teoretycznie zadać każdy mieszkaniec miasta, przedstawiając je przed seminarium. W praktyce specjalna komisja wybierze te, które jej zdaniem są warte zadania. Bardzo to wygodne. Niestety niezbyt sprawiedliwe.

Flocie nie dadzą. Ale kupią kilka komputerów.

Prezes, w wyniku pytań dziennikarzy odniósł się także do rekompensat, których od PLNG domagają się mieszkańcy. Odrzucił- na razie?- możliwość finansowania Floty i zwrócił uwagę, że firma pomaga już miastu. Tłumaczył, że spółka płaci za kilka zadań w miejscowych szkołach i kupuje już np. kilku komputerów. Prezes Rapciak cały czas narzekał na ciężką sytuację finansową firmy, która żyje z kredytów.

Niestety nie zdementował plotek o gigantycznych kosztach utrzymania Polskiego LNG. Wynikają ona między innymi z posiadania przez firmę aż trzech biur (w Świnoujściu, Szczecinie i Warszawie), zatrudniania 59 specjalistów i pensji, które w przypadku członka zarządu wynoszą kilkadziesiąt tysięcy złotych miesięcznie (kilka razy więcej niż pensja Premiera RP). Do tego dochodzą na przykład koszta wynajęcia do „walki” z mieszkańcami Świnoujścia agencji zajmujących się badaniami marketingowymi i cudacznych specjalistów.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 104, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-104 z 104

Gość • Poniedziałek [08.02.2010, 18:50:40] • [IP: 83.21.151.***]

Dla decydentów bezpieczeństwo ludzi, utrata walorów kurortu, zrzut schłodzonej chlorowanej wody z wymienników ciepła nie jest argumentem!!Jedynie co może przekonać to Ekonomia. ..Ile będzie kosztował GAZ sprowadzany!!Kiedy GAZOPORT się zamortyzuje. ??Jako wyborcy i mieszkańcy mamy prawo TO WIEDZIEĆ.Chyba że;To jest świadome działanie na szkodę Obywateli.Amerykanom to się opłaca bo ich koncerny praktycznie są właścicielami szybów ZATOKI PERSKIEJ.

Gość • Sobota [06.02.2010, 19:32:08] • [IP: 88.156.234.***]

128, pewnie ze masz racje !. Gdyby Gdansk chcial gazoport to by tam powstal i nic by ich nie powstrzymalo !. Ale Kaszubi nie sa tacy glupi aby sprowadzac na swoje tereny niebezpieczna inwestycje.

Obserwator • Sobota [06.02.2010, 17:49:52] • [IP: 95.40.224.***]

Gościu z 15.06 naucz się najpierw poprawnej pisowni a co do inwestycji typu elektrownia w Kozienicach kopalnia w Lubinie dziś było spowodowane trzęsienie ziemi 4 stopnie w skali Richtera wskutek podziemnych odstrzałów.W Świnoujśćiu będzie w zbiornikach 160 tys m3 skroplonego gazu co daje 96 mln m3 gazu ogromna nie do opanowania siła ognia w przypadku zapalenia sam gaz jest 21 razy trujący od CO2...

Obserwator • Sobota [06.02.2010, 17:36:26] • [IP: 95.40.224.***]

Sprawdzałem w panteonie polskich nazwisk nazwisko Rabciak ale nie znalazłem...

Gość • Sobota [06.02.2010, 15:06:58] • [IP: 217.97.193.***]

niemam szans jak sobie sami gramy do własnej bramki przez naszych rządzacych porownajmy miasta jak Kozienice -elektrownia, Polkowice, Lubin -kopalnia Bełchatów itd tam miasto zyje z tych inwestycji ;baseny, boiska, amfiteatry przeciez to dziury były a my sami nic nie chcemy jak oni niechca zarabjac to nie koniec kropka

UWAGA!! MANIPULACJA!! • Sobota [06.02.2010, 12:56:15] • [IP: 83.21.128.**]

Dokładnie wola na śmierć narazić 40 tyś mieszkańców a nie 500tyś mieszkańców Trójmiasta!!W ten sposób zostaliście sprzedani widzicie mówiłem wcześniej prawdę, trzeba słuchać mądrych ludzi!!

Obserwator • Sobota [06.02.2010, 11:02:02] • [IP: 95.41.63.***]

Cytuję wypowiedż dyr. Ciechanowicza zastępcy Rabciaka w dn.15.01.2010 MDK Świnoujście jedynym miastem, które było brane pod uwagę na inwestycję Gazoportu to Świnoujście... Natomiast reszta to manipulacja informacjami w celu stworzenia atmosfery sukcesu - skandal. Lepiej narazić 40 tys. ludzi niż ludność aglomeracji Trójmiasta 500 tys. -matematyka

Gość • Sobota [06.02.2010, 08:10:53] • [IP: 80.245.190.*]

Rząd powinien pomyślec nad wykorzytaniem własnych złoż gazu czy węgla brunatnego, którego mamy też najwięcej na świecie, a nie budowac terminale gazowe.T uska trzeba pogonic do roboty, bo inaczej będzie siedział przed komisją sledczą na okrągło.

Gość • Piątek [05.02.2010, 22:24:31] • [IP: 92.42.117.***]

Flota to klub zawodowy i finansowany grubo przez Miasto, więc mądrze wypowiada się Pan Rapciak, że nie da na Flotę. Jako Miasto mamy wiele innych wydatków i dużo biednych dzieci. Pozdrowienia dla sportowców Floty. Pa

Gość • Piątek [05.02.2010, 21:31:43] • [IP: 217.97.199.*]

21:16] • [IP: 92.42.116.***]: naucz się ortografii, bo wstyd dla kurortu ;P

Gość • Piątek [05.02.2010, 21:16:46] • [IP: 92.42.116.***]

Ludzie czy wy, macie świadomość, że jak ten cud gospodarczy ruszy na naszych wyspach tz.LNG, to juz po kurorcie, bedziecie sie sztachać oparami gazu a nie jodem!!dociera, dlatego Gdańśk sie na to wypioł bo tam szychy siedzą teraznijesze i poprzeniejsze jak n.Lech W.otwurzcie oczy, do jasnej cholery!!1

Gość • Piątek [05.02.2010, 21:08:15] • [IP: 80.245.190.***]

Na Flotę nie warto już dawać. Popularność piłki nożnej nawet w naszym kraju spada i bedzie spadać wie o tym i Rapciak. Teraz liczy się piłka siatkowa, piłka ręczna i boks. To są fakty.

Gość • Piątek [05.02.2010, 19:27:51] • [IP: 217.97.193.***]

a po której stronie jest pan prezydent bo m wydaje mi sie że nie za mieszkancami. przecierz to pan panie prezydencie jest tu gospodarzem i takim prezesiom z warszawki to kop w dupcie i pa pa. ta decyzja to los 40tys ludzi no oczywiscie nie tych co maja domki w górach

Gość • Piątek [05.02.2010, 19:02:22] • [IP: 92.42.117.***]

doskonale zdaję sobie sprawę z tego co napisałem. wyjaśniłbym ci jaki mam pogląd na sprawę choćby siedziby spółki, ale widzę że nie warto z tobą dyskutować bo uciekasz się do obelg. jeśli ktoś ma inne zdanie to od razu jest ten zły ? to własnie jest prymitywne

Gość • Piątek [05.02.2010, 18:35:39] • [IP: 93.94.191.***]

Coś mi si wydaje, że jeden drugiego (ze zdjęcia) całuje w DUPE za gazoport w s-ciu

Gość • Piątek [05.02.2010, 18:31:53] • [IP: 192.168.118.***]

NIE DLA FLOTY ŚWINOUJŚCIE...TO WYNOCHA Z NASZYCH WYSP!!

Maślankiewicz • Piątek [05.02.2010, 18:31:19] • [IP: 195.117.239.**]

Gościu [IP: 92.42.117.***]! Bardzo prymitywna wypowiedź pajacyka, który nie ma pojęcia, o co chodzi. Choćby z siedzibą spólki. Pierwszy raz cię dopuścili do internetu? Nie słyszałeś o tym, gdzie są płacone podatki spółki w zależności od lokalizacji? Lepiej żeby głuptaki się nie wypowiadały na zbyt trudne dla nich tematy. Zresztą po co z tobą podejmować dyskusję, skoro w każdym z pięciu punktów dowodzisz swojej ignorancji i całkowitego braku wiedzy na te tematy. Idź sobie tymczasem walnij kupę, bo chyba ci trochę się wymieszała z mózgiem.

Gość • Piątek [05.02.2010, 18:21:56] • [IP: 83.12.40.***]

To własnie takie polskie. Nie zastanowi sie jeden dlaczego zarabia tak mało tylko dlaczego ten drugi zarabia tak dużo. Kto komu broni zostac jakimś tam prezesem? zapiszcie się do PO to dostaniecie:) co chcecie! ale mi rymowanka wyszła:)

Gość • Piątek [05.02.2010, 17:55:19] • [IP: 68.67.8.**]

Do wszystkich których kole w oczy wysokość pensji Prezesa. Prosze Państwa to nie fer. Są to chwyty poniżej pasa. Nie powinno sie wypominać ludziom na wysokich stanowiskach pensji o ile są płacone zgodnie z przyjetymi zasadami w spółce. Jeżeli chcemy zmniejszyć im wynagrodzenie to wprowadzajmy do odpowiednich instytucji swoich przedstawicieli, którzy będą te sprawy regulowali zgodnie z naszymi oczekiwaniami. W tym miejscu przypomina mi sie historia jednego z prezesów spółki, który zgodził się na niskie wynagrodzenie zaproponowane przez Radę Nadzorczą. Wysokość wynagrodzenia zakwestionował Urząd Skarbowy, albowiem odpowiedzialność Prezesa finansowa i materialna w spółce była tak duża że w razie gdyby przyszło ukarać go przez jakikolwiek organ z tytułu winy poniesionych strat, nie byłoby z czego Prezesa obciążyć. Rad nie rad Rada Nadzorcza musiała przyznać wynagrodzenie na tym stanowisku adekwtnie do odpowiedzialności. Takowe zadowoliło Urzad Skarbowy.

Gość • Piątek [05.02.2010, 17:52:11] • [IP: 92.42.117.***]

1. Prowadzi duża inwestycje, jest dobrym menedżerem to i dobrze zarabia. Takie są prawa rynku. 2. to w końcu chlor czy inny środek ? 3. Zagrożenie terrorystyczne będzie ale obecnie też nie można jego wykluczyć (chociażby Baltchem - Porta Petrol). 4. Jakie znaczenie ma gdzie jest siedziba spółki ? Ważne aby była dobrze zarządzana. 5. Ankieta miała wykazać właśnie wasze żądania, trzeba było odpowiadać na pytania a nie bić pianę. To było by w skrócie w odpowiedzi na jeden z komentarzy. Zacznijcie merytoryczną dyskusję to może coś ugracie, w przeciwnym razie miejcie pretensję do siebie. Budowa się rozpocznie niezależnie od waszego sprzeciwu i gazoport powstanie dla dobra tego miasta oraz całego państwa.

Gość • Piątek [05.02.2010, 17:49:40] • [IP: 80.55.147.***]

Panie prezesie Rapciak nie chce pan sponsorować FLOTY Świnoujście to niech pan buduje ten gazosyf w Gdańsku!!

Gość • Piątek [05.02.2010, 17:45:07] • [IP: 93.94.185.**]

nie dla floty?no to wont>>>>>>>>>>>

7-me Dziecko Baby Jagi • Piątek [05.02.2010, 17:44:07] • [IP: 79.162.155.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [05.02.2010, 17:41:56] • [IP: 92.42.117.***]

Międzynarodowa Organizacja Normalizacyjna (ISO) została założona w 1946 roku w Londynie. Wśród członków-założycieli jest Polski Komitet Normalizacyjny. Siedzibę w Genewie (Szwajcaria) wybrano drogą losowania.

Mieszkaniec Świnoujścia • Piątek [05.02.2010, 17:39:35] • [IP: 83.21.154.***]

Panie Rapciak jeno z pytań ile Pan zarabia, chyba nie będzie się Pan zasłaniał tajemnicą handlowa lub jakimiś dobrami osobistymi tak??Drugie system ORV czy do wody ma być dodawany chlor a może inny środek, my już znamy odpowiedź?Trecie jak z tymi zagrożeniami terrorystycznymi, przecież Pan Minister coś powiedział na ten temat, wiemy dokładnie co!!Czwarte jak siedzibą spółki, ma być przeniesiona do Warszawki tak czy nie?też chyba znamy już odpowiedź!!Piąte: Ile kosztowała ankieta i po co w ogóle została przeprowadzona, lepiej było kupić kilka piłek dla sportowców tak??mam nadzieję, że zna Pan już strefę rażenia ale zbiorników począwszy a nie od gazowca (metanowca)!!Mam nadzieję, że czytacie te komentarze i wiecie o co ludzie zapytają, zresztą macie super fachowców od wszystkiego to zobaczymy na seminarium!pozdrawiam gorąco z zimnego Gdańska!!

Gość • Piątek [05.02.2010, 17:38:28] • [IP: 95.40.12.**]

Nie dadzą na FLOTĘ?? No to zobaczymy!! Bezpańskiego kota z ładunkiem tam podeślemy!

Obserwator • Piątek [05.02.2010, 16:54:19] • [IP: 95.41.0.***]

Niemiecki certyfikat ISO na gaz bardzo duże doświadczenie od 01.09.1939. Do tego znana niemiecka firma od piaru dokąd płyną nasze pieniądze z podatków ??

Oserwator • Piątek [05.02.2010, 16:47:43] • [IP: 95.41.0.***]

Prezes Rabciak pobiera dla wielu ludzi nie wyobrażalną pensję z pieniędzy podatników. Firma przynosi straty same długi gdzie biznes plan wypłaty dla pracowników to są miliony a nie ma pieniędzy na dożywianie dzieci w szkołach to są nasze pieniądze z podatków.A gaz z Kataru za ile transakcja wiązana z zakupem Stoczni Szczecin ??

Gość • Piątek [05.02.2010, 16:46:08] • [IP: 92.42.117.***]

PLNG otrzymało certyfikat ISO. Gazoport będzie bardzo bezpieczny. Czekamy na rozpoczęcie budowy !

Gość • Piątek [05.02.2010, 16:26:07] • [IP: 86.25.219.**]

A Zbyniu Ponton pierdzi w stolek po grochowce... Od wieeelu, wieeelu lat i za nasze pieniadze...

Gość • Piątek [05.02.2010, 16:13:18] • [IP: 80.245.190.*]

Jeszcze nie ma ustalonych stron postepowania administracyjnego a juz jest decyzja o pozwoleniu na budowe ? Decyzje Wojewody tez można zaskarzyć.

Wróżka • Piątek [05.02.2010, 15:28:00] • [IP: 83.21.130.***]

Oj coś czuję że ci panowie z fotki zdrowo kręcą lody jeden potrzebuje drugiego do celów propagandowych (jak ogłupić tubylców) wystarczy dać lusterka i paciorki.Warto im się przyglądać gdzie co komu wyskoczy.Czyja teściowa, ciotka nagle wygra. Tylko nieszczęście że jeden jest naszym przedstawicielem wybranym przez nas.

Gość • Piątek [05.02.2010, 13:43:09] • [IP: 195.117.222.*]

panowie -WAM juz dziekujemy- kolejnego zestawu pytan brak

Gość • Piątek [05.02.2010, 13:25:35] • [IP: 80.245.190.*]

socjalistyczna ekonomia.

Gość • Piątek [05.02.2010, 13:07:52] • [IP: 83.21.130.***]

Do 72 ! Na Zachodzie nim dostanie kredyt to musi mieć BIZNES PLAN że inwestycja przyniesie zysk.Gazoport przyniesie straty.Jaka cena będzie tego gazu w stosunku do cen światowych??Jeśli nie spłaci kredytu to bankructwo i cały majątek firmy stanowi własność banku.U nas koszty pokryje społeczeństwo czyli Koommuna...Czyli wszystko jasne!!

Do decydentów • Piątek [05.02.2010, 12:32:51] • [IP: 83.21.130.***]

Przespacerujcie się Ku Morzu. Zobaczcie jak wygolono las jak leci w pasie od plaży do szosy w szerokości ~300m.Czy nie można było wkomponować budowli w istniejący drzewostan tylko wycinać drzewa (dla zysku).Czyto jest robione w/g jakiegoś planu, czy planem jest tylko makieta.Jeśli tak mały będzie zrzut schładzanej chlorowanej wody to dlaczego nie wykorzystać basen TRYMERSKI (po zrobieniu śluzy)koło latarni jako wymiennik ciepła...Kiedy zbudują nową drogę po której będzie poruszać się transport budowlany i po zbudowaniu cysterny -bo nikt nie będzie chciał się plażować koło zbiorników . ...A może to jest tylko dla propagandy aby kogoś postraszyć. ..bo tak to wygląda.

Gość • Piątek [05.02.2010, 12:18:03] • [IP: 92.42.118.**]

?? Proszę- nie pisz bzdur! Na zachodzie takie inwestycje budują prywatne koncerny za prywatne pieniądze. Na PRYWATNE RYZYKO! A u nas- wszytsko za nasze pieniądze- podatników! Kredyty które trzeba będzie spłacać to duże obciążenie- i niestety to My będziemy je spłacać- podatnicy! Bo gazoport to nie biznes, a tylko i wyłącznie polityka i to taka za którą zapłacą zwykli. prości ludzie.

Gość • Piątek [05.02.2010, 12:07:39] • [IP: 77.254.72.***]

jednak jestesny w tyle nawet w mysleniu.ludzie na zachodzie nawet bogaci kupują na raty, nie róbcie wstydupan prezes jest jednym z tych co pokazuje tym bogaty z zachodu ze polak tez potrafi, bo z innych bogatych polakow to sie smieja i to wlasnie oni pseldobogaci polacy robia nam taka opinie. wstydze sie za takich co z butow siano wystaje

Gość • Piątek [05.02.2010, 11:47:22] • [IP: 92.42.118.***]

NIE CHCĄ DAĆ NA FLOTE TO NIECH SPADAJĄ!!

Gość • Piątek [05.02.2010, 11:43:45] • [IP: 80.245.190.*]

Czy gazoport buduje rząd czy specsłużby, że koło prezia kręci sie Teterycz ?

Franz Maurer • Piątek [05.02.2010, 11:42:58] • [IP: 195.117.222.*]

Trzeba się zapyta Rapciaka jak wypadliśmy w ankiecie telefonicznej. No w koncu tyle zainwestował w to badanie to niech się teraz pochwali. No ale jak znam życie to mu wyszło tak jak w Chinskiej Republice Ludowej 99, 98% badanych jest za Gazoportem a 100% ankietowanych nie chce odszkodowan. No i wszyschy chętnie pomogą w czynie społecznym budowac ten gazosyf.

Gość • Piątek [05.02.2010, 11:02:07] • [IP: 83.21.130.***]

DO 117...Dlatego piszę bubel ekonomiczny że: Nikt nie powiedział jaka będzie cena tego gazu.A Sprowadzanie tego przez 1/4 świata na metanowcach w zbiornikach kriogenicznych (gdzie część gazu się ulatnia.Samo skroplenie metanu (metoda Lindego)- przewiezienie ponowne uzdatnienie to wszystko odbywa się w temp.-162. Składowanie na lądzie w zbiornikach Kriogenicznych (zbudowanych z sprężonego betonu) to są KOSZTY.A ekonomi nikt nie przeskoczy.Piszę to dlatego że mam pojęcie i wiadomości.gdybyśmy byli właścicielami szybów w ZATOCE PERSKIEJ to by się nam opłacało... Tyle w skrócie.Zalecam literaturę na ten temat. ..Wiedza nie boli.

Gość • Piątek [05.02.2010, 10:46:33] • [IP: 92.42.117.***]

ja wiem ze ten gaz bedzie drozszy to wie kazdy ale to nie uprawnia do uzywania okreslenia bubel ekonomiczny. bezpieczenstwo energetyczne panstwa kosztuje. ceny z gazpromu sa nieprzewidywalne i moga byc przerywane, podlaczenie do nordstream nie wchodzi w gre a nawet jesli to gaz tez bedzie drozszy, i nie piszcie mi o lupkach skalnych bo cena tego to juz jest wogole masakra. nie zgadzam sie na okreslanie tej inwestycji jako bubel ekonomiczny, uwazam ze gazoport jest bardzo dobra inwestycja pomimo ze drogą

masz- bubel • Piątek [05.02.2010, 10:42:24] • [IP: 92.42.118.**]

Firmy biją na alarm: uruchomienie dostaw LNG do Polski może spowodować wzrost cen gazu. Spadnie opłacalność produkcji i konkurencyjność krajowego przemysłu chemicznego. Zobacz także: Gaz-System wyłoży na gazoport nawet 1 mld zł Powstaje terminal gazu LNG za ponad 1, 5 mld zł Ile kosztuje gaz Branża chemiczna, największy odbiorca gazu ziemnego, nie chce LNG. Polska Izba Przemysłu Chemicznego (PIPC) obawia się, że w wyniku uruchomienia za niecałe pięć lat dostaw skroplonego gazu ziemnego do portu w Świnoujściu cena surowca wzrośnie. Szacuje się, że LNG, które PGNiG będzie kupować od Qatargasu, jest o 40 proc. droższe niż gaz z Gazpromu. Jeżeli LNG będzie dużo droższe od gazu używanego teraz przez nasz przemysł, spadnie opłacalność produkcji i jego konkurencyjność w Europie – ostrzega PIPC. Wojciech Lubiewa-Wieleżyński, prezes Izby, twierdzi, że różnica cen gazu, który w przyszłości będą odbierać polskie firmy, a dużo tańszym gazem kupowanym przez niemieckie zakłady chemiczne może wyeliminować rodzime przedsiębiorstwa z rynku. Więcej informacji: Gazoport uniezależni nas od Rosji, ale drogo zapłacimy za gaz

Gość • Piątek [05.02.2010, 10:37:15] • [IP: 195.117.222.*]

Prosze sie dopytać- czy na zadane wczesniej pytanie -Nalezy dac odpowiedz

Gość • Piątek [05.02.2010, 10:26:01] • [IP: 92.42.117.***]

dlaczego piszesz bubel ekonomiczny skoro sam nie znasz ceny gazu. juz raz nie potrafiles mi wyjasnic wiec przestan podburzac ludzi

Gość • Piątek [05.02.2010, 10:24:41] • [IP: 92.42.117.***]

gazoport będzie super, więc będą mówić prawdę nawet jeśli biorą za to pieniądze.

Gość • Piątek [05.02.2010, 10:21:32] • [IP: 79.186.60.*]

Nie jest ważne jakie DARY(jałmużnę) otrzyma miasto od LNG czy to miał być Gdańsk Czy Świnoujście.Ważne jest dlaczego budują ten BUBEL EKONOMICZNY.Jaka będzie CENA tego GAZU ?? Sprowadzanego przez 1/4 świata, kiedy zamortyzują się miliardy włożone w GAZOPORT.Jakie szkody poniosą mieszkańcy miasta (TURYSTYKA).Kto na tym straci(straci POLSKA).Czy wynajęci SPECJALIŚCI którym płaci LNG to wyjaśnią...Pomijam bezpieczeństwo i degradację środowiska bo za to powinien odpowiadać INWESTOR i DECYDENCI. Jeet jeszcze czas zablokować ten bubel. BO im więcej sprowadzimy tego gazu tym większe straty poniesiemy!!

Gość • Piątek [05.02.2010, 10:11:47] • [IP: 195.117.222.*]

REFERENDUM W SPRAWIE ; odwolania Rady prezydenta i zaprzestania budowy gazoportu-p. Rapciak to TUPECIARZ- jesli ochrona srodowiska pozwoli -to zbudujemy zejscie na plaze-- PROSZE przyjechac na poczatek ulicy -KU MORZU- ispojrzec na morze - a jesli jestescie biedakami to po co porywacie sie na tak wielkie inwestycje

Oserwator • Piątek [05.02.2010, 10:09:31] • [IP: 95.41.217.***]

Niech p.Rabciak postawi zbiornik z gazem na swojej pod krakowskiej wsi skąd pochodzi ziomale będą bardzoszczęśliwi.Co do finansów firmy to jest to Spółka Skarbu Państwa a więc pensja pana R i jego świty to nasze podatki. Prezio ma 50 tys zł a ile dzieci jest nie dożywionych skandal.Trzy biura dobry materiał dla CBA jak wypływają pieniądze. Ta inwestycja nie spełnia standartów bezpieczeństwa.Nasze życie i zdrowie p.Żmurkiewicz pan doskonale wie jakie są zagrożenia tylko kłamie.Szybko ułożyliście się w gabinetach.Ta sama firma z najwyższej półki robiła sondaże Premierowi T. że będzie Prezydentem i pan Premier zrezygnował. Panie Rabciak to samo pana czeka a potem trzeba będzie się rozliczyć z państwowych pieniążków

Gość • Piątek [05.02.2010, 10:04:34] • [IP: 83.21.154.***]

Znów szykują tę sama prezentację zo z gimnazjalistami?jak tak to żenua!!Panowie z LNG zapewnieniami, że coś zrobicie dla miasta, ankietą na którą wydaliście ogromne pieniądze, zbieracie juz min. kilku tysięczne grono przeciwników już nie tylko ze Świnoujścia!!pozdrawiam LNG i mimo wszystkiego życzę owocnej pracy

zniesmaczony • Piątek [05.02.2010, 09:51:17] • [IP: 83.21.134.**]

Oszukali nas! Pan z PLNG dziękujemy za jego" ekspertów". Znowu będzie chrzanienie, ze gaz jest ekologiczny. A zatrucie będzie mniejsze niż przy elektrowniach. Zniszczyli nam miasto. SKANDAL.

Gość • Piątek [05.02.2010, 09:35:29] • [IP: 83.21.154.***]

Proponujemy referendum ws odwołania prezydenta, radę namówmy do samorozwiązania i wybierzmy nowych ludzi, nowych gospodarzy ja mam juz dość postkomuchów i innych wywodzących się z PZPR!!

Precz z nimi!!! • Piątek [05.02.2010, 09:31:58] • [IP: 83.21.154.***]

Dlaczego mieszkańcy mają podać pytania wcześniej??przecież to fachowcy to powinni odpowiadać z tzw." marszu" pytanie i odpowiedź!!znów chcecie zrobić to co w Gimnazjum, żenada, chcę zadawania pytań na tym seminarium, drodzy mieszkańcy przybądźmy wszyscy i zobaczymy jak reagują nasze władze i to co z LNG!!

Gość • Piątek [05.02.2010, 09:30:41] • [IP: 217.97.199.*]

jezeli to prawda co piszecie . .kilka komputerów..to skandal uwazam ze powinno byc referendum i jezeli rada nie uchwali ze ma sie odbyć referendu to czas na bardziej radykalne działania może by tak zapytac herr thuska o te sprawy wszak to firma panstwowa!!

Gość • Piątek [05.02.2010, 09:30:32] • [IP: 80.54.123.***]

miny mówią same za siebie

Bart Osz • Piątek [05.02.2010, 09:29:41] • [IP: 188.33.7.**]

Ochrona środowiska już dawno powinna zainterweniować, gdyż największe zagrożenie dla mieszkańców stanowią właśnie tacy panowie, jak na fotce obok.

Gość • Piątek [05.02.2010, 09:26:59] • [IP: 217.97.193.***]

Mieszkańcy Świnoujścia mają prawo do WNIOSKU OBYWATELSKIEGO o REFERENDUM LOKALNE w sprawie o uniewaznienie dotychczasowych decyzji władz lokalnych dotyczących gazoportu. Polecam. Wystarczą podpisy 10% mieszkańcw gminy. Jeżeli jest jak jest... to na co czekać?

Gość • Piątek [05.02.2010, 09:24:33] • [IP: 217.97.199.*]

ja moja rodzina, przyjaciele i znajomi wiem na kogo bedziemy głosowac w nastepnych wyborach, na tych co wyrzucą z maiasta facetow od komor gazowych!!1

Gość • Piątek [05.02.2010, 09:24:03] • [IP: 207.58.168.**]

WARSZÓW I INE PIPIDÓWY- ręce precz od naszej elektorowni, fabryki opon.. Plaża jest szeroka..Przy wiatraczku można by było - w oparcu o falochronik zbudowac stanowisko postojowe dla tankwoców..a na lądzie terminalichemiczny- tam gdzie erisowa chciał jakiś syf drewniany budować!

pomysły na UZNAM • Piątek [05.02.2010, 09:21:59] • [IP: 207.58.168.**]

Jestem przeciw rafinerii. Uważem że zamist niej powinna powstać fabryka opon - bo rynek lokalny się tego domaga, oraz elektrownia węglowa- bo rynek się tego domaga. Dyrektorem fabryki opon musi e być nasz PREZYDENT- bo ma doświadczenie. Elektrownii- może być Szczodry. MIASTO NASZE WIDZĘ OGROMNE

Gość • Piątek [05.02.2010, 09:19:33] • [IP: 217.97.199.*]

przecież ktoś tu kilka razy pisał, że to grupa cwaniakow, a że znalezli podatny grunt to nic dziwnego, afera w ZWIKU to pikuś sorry pan pikuś przy aferze z gazosyfem, obysmy tak nie uciekali jak w Katach wrocławskich!!

Gość • Piątek [05.02.2010, 09:18:07] • [IP: 94.23.58.**]

ja też za pod warunkiem że obo rafinerii będzie jakaś mała fabryka nawozów sztycznych, których szefem będzie Pan Prezydent Szczodry

Gagatek • Piątek [05.02.2010, 09:16:46] • [IP: 79.162.155.**]

Ja jestem za trupiarnią.

Gość • Piątek [05.02.2010, 09:12:26] • [IP: 65.18.193.***]

RAFINERIA NA UZAMIE!! KTO ZA?? Ja pierwszy!

Gość • Piątek [05.02.2010, 09:10:33] • [IP: 80.245.179.***]

i dobrze nic sie nie nalezy i nie nalezy sępicć a warszów zawsze będzie częscia, , B, , MIASTA ŚWINOUSCIE

Gość • Piątek [05.02.2010, 09:08:31] • [IP: 67.55.100.***]

To chyba nic nie da.. Rapciak pewnie stchórzy jak ostanio. Ten Pan zresztą nie spotyka się z pospulstwem tylko co najwżej z władzą ludową. Wydymai nas na maksa.

Gagatek • Piątek [05.02.2010, 09:03:46] • [IP: 79.162.155.**]

Ja i tak tam proponuje przyjść na to spotkanie z dziesięciopakiem jaj.

Maślankiewicz • Piątek [05.02.2010, 09:01:48] • [IP: 195.117.239.**]

Honor i godność? A kto je dzisiaj ma? Może ty?

Gość • Piątek [05.02.2010, 08:58:04] • [IP: 213.251.189.***]

Skandal. Prezio wilekiej firmy...Gdzie obiecane finansowanie Floty i inne cuda które obiecywaliście? Brak honoru i godności- w nic nie można im wierzyć

Maślankiewicz • Piątek [05.02.2010, 08:21:10] • [IP: 195.117.239.**]

A po co wam kilku komputerów? A kilku - to ilu? Bo pięciu czy dziesięciu komputerów to se sami możeta kupić. Niektórzy w domu mają trzech komputerów, a tu taka wielka firma chce wam kilku dokupić. Olejta ich, to szmaciarze! Oszukują was na każdym kroku jakimiś ścieżkami rowerowymi, potem zrobią wam ze dwóch chodników albo pamalują jednego korytarza. A wy się cieszyta jak głupi z bateryjki. Szklanki do kawy wam chcą kupić, a wy powinniśta se zażądać nawet kubki z uchami, i to co najmniej cały karton. Ja to bym się nie piórkał z dziadami. Do listy życzeń bym jeszcze dopisał z dziesięć kompletów pisaków, dwadzieścia zeszytów wycinankowych, dziesięć tubek kleju, a papieru do rysunków to całą paczkę. Wielkie mi cuda na kiju, na taką firmę? Jak tam cwaniaki zarabiają po kilka samochodów na miesiąc, to jeszcze powinni do szkoły kupić jakiś ładny kalendarz. Niech by se wisiał w kancelarii u pani derektor. O, woźnemu nowa beretka by się przydała, bo ta stara to już się świeci i wstyd się w takiej pokazać w kościole.

Co jeszcze obiecujecie • Piątek [05.02.2010, 07:53:05] • [IP: 83.21.154.***]

Drodzy mieszkańcy wyciągnąć z tego można jeden, istotny dla nas, mieszkańców wniosek: mają nas w głębokim poważaniu, dlaczego Żmurkiewicz, prezydent wszystkich Świnoujścian nas nie broni, obiecali pracę, podatki, rekompensaty a co dziś mamy...chyba nic, tak to widzę!!Co na to Panowie z LNG??Pytam po co ta firma co przeprowadzała badania, ile tysięcy wydaliście zamiast przeznaczyć na cele w mieście!!nie mówimy o malowania korytarzy, bo jak dostanę farbę to sam to zrobię w czynie społecznym!!

Gość • Piątek [05.02.2010, 07:21:37] • [IP: 192.168.100.***]

LNG to spólka państwowa nic nie zrobią bez zgody Platformersów

Precz z LNG!! • Piątek [05.02.2010, 07:08:44] • [IP: 83.21.154.***]

LNG do Gdańska!!My ich nie chcemy i tyle!!dlaczego nie było referendum w tej sprawie...jedno z pytań...a drogi muszą sami wybudować i to nie żadna łacha, skoro i tak muszą z nich korzystać!!Dzielnice prawobrzeżne i tak się będą rozwijać zdecydowanie lepiej bez LNG!!

Gość • Piątek [05.02.2010, 07:03:18] • [IP: 83.24.82.***]

Budowa wspólnie z miastem szerokiej drogi do plaży i placów postojowych- parkingów na kilka tysięcy samochodów, to fundament porozumienia. W póżniejszym czasie miasto i nowi inwestorzy wykonają parkingi trwałe. Ale te szutrowe, dające początek rozwoju tej części miasta, taką inwestycje powinni wykonać razem z naszym miastem. To nowa dzielnica, która połączy się z Międzyzdrojami. Tam będzie można wybudować kilka pól namiotowych, kempingi i przyszłe osiedla mieszkaniowe.Te tereny przez 50 lat były blokowane przez wojska rakietowe. Dzisiaj są blokowane przez Agencje Mienia Wojskowego, przez ich agentów. LNG może wspólnie z naszym miastem to przełamać. Pierwszą działkę można przekazać dla LNG, by wybudowała sobie pierwszy ośrodek, hotel.

Rabciuk • Piątek [05.02.2010, 06:50:49] • [IP: 83.21.154.***]

Rabciak co taki smutny, dobry manger, jesteś przygotuj się n a ogień pytań!!tylko nie mów, że coś jest w opracowaniu albo coś dopiero rozważamy!!Człowieku zacznij odpowiadać na pytania anie błądzisz i nie umiesz odpowiadać na prosto i jasno zadane odpowiedzi!!do zobaczenia na sesji, myślę, że będzie ok 500 osób!!

Gość • Piątek [05.02.2010, 02:22:37] • [IP: 195.117.222.*]

Ja się na tym seminarium zapytam dlaczego nie było referendum w tej sprawie. Na pewno to pytanie będzie odczytane i dostanę rzetelną i obiektywną odpowiedź od prezia. ;)

Gość • Piątek [05.02.2010, 00:42:10] • [IP: 217.97.199.*]

00:00] • [IP: 92.42.113.*] - gdyby nie fakt, że mistrz ipudlowego dziennikarstwa - Andrzej Wiśniewski nie używał przecinków, obstawiałbym jego autorstwo ;D Ale może to być także zaangażowana emocjonalnie Marzena A.

episode • Piątek [05.02.2010, 00:34:15] • [IP: 92.42.119.***]

widza z kim mają doczynienia ci z LNG i tak sobie grają z naszymi" wybranymi"

Nicpoń • Piątek [05.02.2010, 00:31:35] • [IP: 79.162.135.***]

... i dal każdego po herbatniczku na smaka.

Gość • Piątek [05.02.2010, 00:30:21] • [IP: 92.42.117.**]

MORZA - sorx ;)

Gagatek • Piątek [05.02.2010, 00:28:35] • [IP: 79.162.135.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [05.02.2010, 00:28:33] • [IP: 92.42.117.**]

Proponuje zarządać od LNG poważnych spraw m.in: 1. WSPÓŁFINANSOWANIE UTWORZENIA BAZY I SIECI AUTOBUSÓW KOMUNIKACJI MIEJSKIEJ NA GAZ -------- 2. ZAKUP SPECJALISTYCZNEGO AMBULANSU POGOTOWIA RATUNKOWEGO DLA DZIELNICY WARSZÓW, PRZYSTOSOWANIE POMIESZCZEŃ DLA JEGO ZAŁOGI W REMIZIE NA PRAWOBRZEŻU ORAZ WYPOSAŻENIE POJAZDU W SPECJALISTYCZNE ZESTAWY DO OPATRYWANIA OPARZEŃ --------- 3. ZAKUP WOZU BOJOWEGO RATOWNICTWA SPECJALISTYCZNEGO NA WYPADEK KATASTROF W BUDOWANYM GAZOPORCIE DLA REMIZY NA PRAWOBRZEZU ---------- 4. REMONT DROGI PROWADZĄCEJ OD UL. BARLICKIEGO W KIERUNKU MOŻA Zachęcam innych do poddawania poważnych pomysłów władzy. Nieośmieszajmy się żądaniami typu"Basen" :/ Sposób napisania artykułu pozostawiam bez komentarza.

Gość • Piątek [05.02.2010, 00:00:45] • [IP: 92.42.113.*]

To nie jest rzetelny artykuł, tylko osobiste komentarze. Czyje? Nawet się tchórz nie podpisał...

Gość • Czwartek [04.02.2010, 23:14:53] • [IP: 80.245.182.**]

jak patrze na tych dwoch to widze ze to uczciwe chlopy Dobrze im patrzy ze ślipiów, buuuuaaaahahahaha :) czasem to jak cos powim to juz powim hahahahahahaha Miasteczko trepów i sld - tutaj mieszkamy :(

OSZUKALI NAS • Czwartek [04.02.2010, 22:20:50] • [IP: 94.152.130.***]

po co ten Pan do nas ciągle przyjeżdrza? Wyrolowali nas na całego i jeszcze mają czelność się tu pojawiać. Wstyd, obłuda i kłam. A Tym co- z lng- co się niżej wpisują polecam kochani - wypierd... na swoje strony- www.lngdanger.com.

Gość • Czwartek [04.02.2010, 22:14:53] • [IP: 80.245.190.*]

Świnoujskie odśnieżania za chwile w Szkle kontaktowym.

Gość • Czwartek [04.02.2010, 22:13:28] • [IP: 213.251.189.***]

Dla kolegi 199- wiernego miłośnika gazu---- wszystko co napisze się na tema gazosyfu jest tendencyjne.. Poza tym co piszą oczywiście ich ukochana Pani Rzecznikz Polskiego LNG.

Gość • Czwartek [04.02.2010, 22:10:25] • [IP: 217.97.199.*]

strasznie tendencyjny artykuł... nie odnoszę się teraz do tego czey gazoport jest ok czy nie, ale takie dziennikarstwo jest obrzydliwe. zero obiektywności tradycyjne dla ipudla.

Gość • Czwartek [04.02.2010, 22:09:42] • [IP: 213.251.189.***]

Sory, że próbowałem z Tobą podyskutować. Marsz smarkaczu do łożka- juz po 22.00!

Gośćdo 22:05 • Czwartek [04.02.2010, 22:08:26] • [IP: 213.251.189.***]

Błąd kolego z LNG- pensje płacone są z naszych podatków, bo właściciele Polskiego LNG jest spółka skarbu państwa!! A niedługo będziemy płacili dodatkowo- bo obłożą gaz dodatkowym podatkiem, żeby zapłacić za ten najdroższy propan w Europie!!

Gość • Czwartek [04.02.2010, 22:07:12] • [IP: 80.245.180.**]

Jak się nie podobają ich pensje to nie kupujcie gazu i nie będą mieli z czego wypłacić sobie poborów.

Gość • Czwartek [04.02.2010, 22:05:14] • [IP: 80.245.180.**]

Co was obchodzi ile kto zarabia w LNG. Nie wy z swoich kieszeni płacicie.

Gość • Czwartek [04.02.2010, 22:03:15] • [IP: 80.245.190.*]

Najpewniej nie ma decyzji DOŚ. Wszystko jest ustawione. Jeszcze nie bylo postepowania administracyjnego DOŚ a juz jest pozwolenie na budowę ?? Gdzie sa PRAWEM WYMAGANE DOKUMENTY ??

Gość • Czwartek [04.02.2010, 22:02:39] • [IP: 80.245.180.**]

Gdyby od początku rekompensaty negocjowało miasto byłoby inaczej. Zabrali się za to nieudaczniki życiowe no i efekt jest.

Gość • Czwartek [04.02.2010, 21:57:30] • [IP: 92.42.118.**]

Smutne. Niby żyjemy w demokratycznym kraju.

Gość • Czwartek [04.02.2010, 21:51:24] • [IP: 195.117.222.*]

Prezio swoje już dostał. Miasto i całą resztę ma w dupie. Sami go wybraliście.

Gość • Czwartek [04.02.2010, 21:47:36] • [IP: 92.42.113.***]

Brawo panie Żmurkiewicz, niezły interes pan zrobił, normalnie interes życia! zniszczono miasto za kilka komputerów i jakieś tam zadania, rany jakie to żalosne! jak oni chca zbudowac gazoport skoro" zyją na kredytach"?? no jak? jestem wsciekły, jak pan mógł nie zabezpieczyć interesów miasta? gdzie uzgodnienia sprzed 3 lat, gdzie??

Gość • Czwartek [04.02.2010, 21:46:51] • [IP: 82.132.136.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [04.02.2010, 21:46:25] • [IP: 92.42.118.**]

Potężna firma nie ma co.. I jaki gest mają! Chodnik i ścieżka. NO CHYBA JAKIES KPINY??

Gość • Czwartek [04.02.2010, 21:41:30] • [IP: 80.245.190.*]

Gdzie ma pan Decyzje Dyrektora Ochrony Środowiska Panie Rapciak ? Czy pozwolenie na budowe nie jest czasem załatwione pod stołem z Wojewodą ?

Gość • Czwartek [04.02.2010, 21:32:40] • [IP: 88.156.235.***]

Co ich tak gnębi! Czy się źle czują? :)))

Gość • Czwartek [04.02.2010, 21:32:38] • [IP: 93.94.186.***]

JEŻELI OCHRONA ŚRODOWISKA POZWOLI?!?! To kur...a jakiś żart!! Panie Kapciak wypie...laj! A kto wyraził zgodę na gazopierd??

Gość • Czwartek [04.02.2010, 21:32:34] • [IP: 80.54.123.***]

Sądząc po liczbie wysoko opłacanych" specjalistów" to właśnie oni bedą produkować ten gaz. We własnych dupach.

Oglądasz 1-104 z 104
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■