POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [03.02.2010, 14:07:47] • Świnoujście

Za parking przy Wojska Polskiego możemy płacić przez cały rok

Za parking przy Wojska Polskiego możemy płacić przez cały rok

fot. Sławomir Ryfczyński

Taki pomysł ma radny SLD Waldemar Buczyński. Podzielił się nim podczas ostatniej sesji rady miasta. Tłumaczył, że dzięki temu do budżetu wpadną dodatkowe pieniądze, które płacić będą głównie niemieccy turyści.

Zapytaliśmy mieszkańców co sądzą o takim pomyśle. Zdania są podzielone. Z jednej strony niektórzy nasi rozmówcy podkreślają, że Niemcy są przyzwyczajeni do płatnych parkingów.

- W wielu miejscowościach u nich też trzeba wrzucać pieniądze do parkomatów przez 12 miesięcy w roku – mówią. – Nie będzie więc problemu. Tym bardziej, że u nas i tak postój wychodzi dużo taniej niż za zachodnią granicą.

Z drugiej strony usłyszeliśmy wiele głosów przeciwko takiemu rozwiązaniu. Strefa płatnego parkowania nie przyciąga turystów do miasta.

- A teraz jeszcze każemy im płacić przez cały rok a nie tylko w sezonie. To czyste ździerstwo. Radni powinni wymyślać inne pomysły na poprawienie kondycji budżetu – mówi jeden z naszych rozmówców.

Przeciwko wprowadzeniu zmian są też oczywiście handlowcy z targowiska, które zlokalizowane jest wzdłuż ulicy Wojska Polskiego.

- Radny chce nas chyba puścić z torbami! – mówią zirytowani. – Jak mnożna komuś w ogóle kazać płacić za ten „pseudoparking”. To wygląda jak tymczasowe byle jakie miejsca postojowe wyłożone starymi płytami betonowymi. To żaden parking.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 84, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-84 z 84

Gość • Piątek [05.02.2010, 12:52:32] • [IP: 195.117.222.*]

pan Waldek pewnie nie mieszka w poblizu i nie kupuje nic na targowisku.A gdzie on wlasciwie mieszka moze by tam zrobic strefe platnego parkowania?

Gość • Czwartek [04.02.2010, 22:38:43] • [IP: 217.97.199.*]

Walduś ty już lepiej nic nie wymyślaj.Dojedź do końca kadencji i zjeżdżaj.

Gość • Czwartek [04.02.2010, 20:09:59] • [IP: 80.245.188.***]

Radni odpuszczą. Odpiszą do budżetu miasta po 10 % diety do tego dołączą się niektórzy działacze którym władza sprzyja. Emerycie będziesz miał na litr paliwa, przecież to było tylko hasło! To przecież w naszym interesie, mieszkacy kochani!

Gość • Czwartek [04.02.2010, 12:01:57] • [IP: 83.21.127.***]

co tak rozoisaliscie sie o tym sniegu widzicie go raz na pare lat a parkingi powinny byc PLATNE CALY ROK w niemczech NIGDZIE NE MA ZA DARMO POSTOI a to badziewie czyli obskorne BUDY rodem z Bangladezsu nareszcie padna i bedzie ladna ulica

Gość • Czwartek [04.02.2010, 11:11:01] • [IP: 80.245.191.***]

POPIERAMw 100%. Świnoujście jest tak małe, że wszędzie można dojść pieszo.Jeśli ktoś specjalnie odpala samochód, by dojeczac 2 km. niech płaci za postój.Ja sam po swinoujściu poruszam się rowerem, Bo i po co mam odpalac samochód?, jesli wszędzie mam" o rzut beretem".Mieszkam na zachodnim

Gość • Czwartek [04.02.2010, 10:15:21] • [IP: 195.117.222.***]

Panie Buczyński, a czy miał Pan okazję zastanowić się co z będzie po wprowadzeniu w życie strefy płatnego parkowania na ulicy Wojska polskiego z mieszkancami przecznic. Zrobiono je jednokierunkowymi. Mieszkańcy mają duże problemy z zaparkowaniem swoich pojazdów. Parkują tam pracujący na rynku, turysci i niemcy, którzy w ten sposób unikają płacenia. Często są blokowane wjazdy na posesję. Policja nie reaguje bo ma inne ważniejsze zadania. Może wzorem np Zakopanego na tych ulicach ograniczyc parkowanie tylko dla stałych mieszkańców danej ulicy a pozostałe pojazdy będą musiały płacić za parkowanie. I ma Pan więcej kasy dla miasta i porządek na ulicach. Stali mieszkańcy płacą podatki cały rok a kupujący na rynku dają zarobic tylko właścicielowi stoiska.

Gość • Czwartek [04.02.2010, 09:33:45] • [IP: 95.49.173.**]

--->[IP: 80.245.191.***] Najpierw zarabiajmy jak Holendrzy. Kierowcy będą płacić za parkingi, a żmur będzie za to opłacał agatowską, teterycza, kaczmarka i reszte swoich kapciowych. Nie moga się doczekać żeby po tę sldowską swołocz przyszli wreszcie agenci CBA.

Gość • Czwartek [04.02.2010, 08:52:24] • [IP: 212.160.162.**]

Płatne też powinny być miejsca postojowe w centrum miasta np. na Placu Słowiańskim. Teraz parkują tam bezpłatnie samochody przez cala dobę.

Gość • Czwartek [04.02.2010, 08:39:54] • [IP: 80.245.191.***]

płatne parkingi.Ma rację.Jestem za.jak będzie taka potrzeba, to zaplace.To spoleczeństwo, chcialoby wszystko gratis.Niech wybiorą się np. do Holandii, to zobacza, że za miejsce postojowe w centrum miasta trzeba płacić.Co 5 minut można spotkac radiowóz, i policjanci tylko czychają żeby komuś władowac mandat, jesli nie wykupi miejsca

Gość • Czwartek [04.02.2010, 08:07:03] • [IP: 213.115.90.***]

PANIE PREZYDENCIE!!JEST PAN SLAWNY!! www.youtube.com/watch?v=OM-HDGjUzLg&feature=player_e
mbedded#

Gość • Czwartek [04.02.2010, 07:56:08] • [IP: 95.40.112.***]

Czerwone pająki zaczynają kąsać!!

Gość • Czwartek [04.02.2010, 07:53:35] • [IP: 80.245.188.**]

Skoro prawdę nazywasz jadem...to niech ci będzie, ja to nazywam gołą prawdą, a prawdę niedługo poznasz...

Gość • Czwartek [04.02.2010, 05:44:01] • [IP: 92.42.119.***]

czlowieku nie pajacuj jak zwykle wez sie do pracy a nie za nasze piniadze chcesz robic kariere

Gość • Czwartek [04.02.2010, 02:11:24] • [IP: 92.42.112.***]

tow. chce pobierać opłaty za parkowanie w błocie! Dobry żart.

Gość • Środa [03.02.2010, 23:11:47] • [IP: 83.24.84.***]

Płaci się za parkingi tam, gdzie jest bardzo duży ruch i nie można wygospodarować miejsc postojowych, brak terenu. W innych przypadkach opłaty są zaporą rozwojową. Ale co o tym może wiedzieć I sekretarz PZPR ze stanu wojennego w Świnoujściu? Przy stacji UBB jest tyle miejsca na parkowanie. Takich miejsc jest dużo i od dziesiątek lat nie zagospodarowanych. Byli PZPR-owcy tak mają w głowach już ułożone i nie potrafią inaczej.

Gość • Środa [03.02.2010, 23:00:36] • [IP: 80.245.185.***]

żeby pobierać opłatę najpierw by musieli zadbać o od śnieżenie tych parkingów u nas nie potrafią walczyć nawet z drogami co dopiero z parkingiem

7-me Dziecko Baby Jagi • Środa [03.02.2010, 22:33:23] • [IP: 79.162.153.***]

★Nie miała baba kłopotów, kupiła sobie kurę★

Gość • Środa [03.02.2010, 22:17:20] • [IP: 93.94.186.*]

Aha, wybory sie zblizaja

Gość • Środa [03.02.2010, 22:10:54] • [IP: 80.245.188.***]

Ale ty Bonzo ziajesz jadem...

Bonzo • Środa [03.02.2010, 21:56:32] • [IP: 80.245.188.**]

Student, zaskoczyłeś mnie, gratki a tak naprawdę to nie chodzi o to aby pobierać opłaty, ważniejsze jest to że towarzysze zaczęli przed wyborami akcję przedwyborczą. A co do p. radnego tak troszczącego się o wpływy do kasy miejskiej, to nie był tak chętny do interwencji w innych sprawach dotyczących właśnie kasy miasta. Panie Buczyński, pomysł jest dobry, ale trzeba stworzyć warunki do tego aby takie rozwiązanie mogłobyć realizowane, brać kasę za to aby można było parkować w błocie? Realizowanie tego typu projektów, wymaga dogłębnej analizy. Tak jak było za pańskich czasów zarzynano kury znoszące złote jajka, to znaczy niszczono działalność rzemielśniczą, a teraz bawi się Pan w demokratę i w kapitalistę. hihihihihi dobre sobie, sekretarz kapitalista, ale pomysł godny uwagi ale dla inwestora który zainwestuje w stworzenie tego typu parkingów...Sekretarz PZPR, został kapitalistą, i może jeszcze do kościółka chodzi... Ale czsy panie Sułku.

Gość • Środa [03.02.2010, 21:48:22] • [IP: 85.70.190.***]

WPROWADZIĆ OPŁATY za parowanie dla Niemców!

Gość • Środa [03.02.2010, 21:46:55] • [IP: 93.94.188.*]

za bąka przed parkingiem też zabulimy, bo tylko to można puścić próbując wjechać na tak cudownie odśnieżony teren

Gość • Środa [03.02.2010, 21:46:12] • [IP: 80.245.185.***]

No proszę co wymyslał ostatni pierwszy sektetarz PZPR.Za chwilę Ci z tych targowisk przyjdą pod Urzad Miasta po pieniądze na zycie.

Gość • Środa [03.02.2010, 21:39:18] • [IP: 217.97.199.*]

ale u nich są parkingi a u nas kicha.Nie ośmieszaj się.

Gość • Środa [03.02.2010, 21:14:05] • [IP: 83.21.156.***]

Powinno być w myśl przysłowia Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie.Czyli jak oni nam każą wszędzie płacić to my podobnie.Prawa w UE powinny być jednakowe.Nie włazmy w 4 litery.Jeśli chcemy by nas szanowano to musimy się sami szanować.Może jeszcze nie będziemy sąsiadów za wykroczenia karać mandatami.Jak oni nas traktują za drobne wykroczenia karzą bez litości Ordnung musi być oto nie mam pretensji ale stosujmy wzajemność.

kozi bobek • Środa [03.02.2010, 20:59:13] • [IP: 87.96.86.***]

Zrównać to miasto z glebą i niech tacy waldkowie tworzą nam przyszłość od początku.

Gość • Środa [03.02.2010, 20:53:14] • [IP: 195.117.222.***]

waldek go home

Gość • Środa [03.02.2010, 20:50:58] • [IP: 93.94.184.***]

Waldek i poco Ci to bylo, poczytaj i nienawisci i zawisci w wypowiedziach swinoujscian, az trudno to wszystko czytac

Gość • Środa [03.02.2010, 20:44:28] • [IP: 195.117.222.***]

aaach ci nasi radni! populiści! ok niech bedzie płatne dla niemiaszków ale nie na mieszkańców świnoujścia (np. handlarzy i tych co mieszkaja przy wojska oraz reszty zsw) ale jak chce jegomość najradniejszy z radnych pobierac całoroczne opłaty to zróbcie zatoczki z prawdziwego zdarzenia. oznakowane wygodne do parkowania nie tak wąskie jak teraz i co najważniejsze a z tym jak widać jest teraz duuuzy problem musicie je regularnie odsnierzać zeby takie niemiaszek czy inny turysta wiedział za co płaci... ot istota sprawy! P.S bo tak szczerze to mnie drażni ze musze płacic za parkowanie pod własnym domem. bo co bo niby na remont osiedla tak? a za co ja niby płace podatki? to co jeszcze mało tak? weźcie ruszcie sie z gabinetów i ruszcie głową też troche a bedzie może lepiej u nas na wyspie!

Gość • Środa [03.02.2010, 20:41:55] • [IP: 80.54.123.***]

waldi buczek eto nastojaszczy parien, samoj gławnyj towarisz i w miescie s towariszczom żmurczenko eta bastion komunizma i drużba z sowietskom sojuzem

kozi bobek • Środa [03.02.2010, 20:35:13] • [IP: 87.96.86.***]

Czy doczekam się dnia, kiedy w tym urzędzie o losach tego miasta będą decydować ludzie młodzi, a nie czerstwe suchary.

troll fasola • Środa [03.02.2010, 20:15:29] • [IP: 87.96.86.***]

Tak to był towarzysz lenin.

KARMAZYN • Środa [03.02.2010, 20:09:41] • [IP: 92.42.114.*]

Tylko płacić!! A na przeciwko Urzędu Miasta na parkingu pod nosem naszej kochanej straży miejskiej, za fryko parkuje od pazdziernika czerwona bryka. Miała tablice ZPL.----.A od wczoraj straciła boczne szyby.No i co Panowie z urzędu. Pieniądz macie pod NOSEM!!

STUDENT • Środa [03.02.2010, 20:04:25] • [IP: 83.21.1.***]

Panie Radny, nie rozpoczynaj Pan wojny ekonomicznej od skubania Niemców za kawałek nieoznakowanego miejsca w pasie drogowym. Żyjemy w zjednoczonej i demokratycznej Europie ! Od naszych sąsiadów powinniśmy się raczej uczyć wiele, a przede wszystkim tego, że każda władza, w tym samorządowa jest dla nas - zwykłych ludzi, a nie sama dla siebie. Zacznijmy więc od budowy systemu samoobsługowych parkingów, no i ogólnie dostępnych i bezpłatnych toalet. W Świnoujściu żyjemy z Niemców, więc nie zarzynajmy jak „kury”, znoszącej złote jaja. Systemu parkingów w Mieście praktycznie nie ma, a te co funkcjonują przynoszą kasę ale tylko w części dla Miasta. Sporą część wpływów zgarnia firma obsługująca. Wpływy do budżetu są niewielkie. Proszę raczej przyjrzeć się uchwałom Rady Miasta, dotyczącym budowy parkingów w Mieście przez „deloperów”. One też niczego dobrego Miastu nie przyniosą, a władzy i urzędnikom źle ” wróżą”. Uchwały te winny być uchylone, gdyż podjęte zostały bez podstawy prawnej. Zamiast więc wymyślać cuda na kiju i wprowadzać utrudnienia dla naszych Sąsiadów (i nie tylko) zróbmy wszystko aby zechcieli Oni do nas przyjeżdżać ! Proszę też czasem pomyśleć zanim podniesie Pan rękę, głosując „za” podjęciem nieprzemyślanej uchwały. P.S. Do budżetu wpadną dodatkowe pieniądze jak Wy, Radni będziecie patrzeć na ręce zarządzającym Miastem. Jak mówił jeden z doświadczonych towarzyszy : „ UFAJCIE I KONTROLUJCIE”.

Gość • Środa [03.02.2010, 19:59:20] • [IP: 80.245.190.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

troll fasola • Środa [03.02.2010, 19:45:07] • [IP: 87.96.86.***]

Zlikwidować wszystkie samochody w mieście.

Gość • Środa [03.02.2010, 19:41:01] • [IP: 85.230.228.**]

PANIE PREZYDENCIE!!JEST PAN SLAWNY!! www.youtube.com/watch?v=OM-HDGjUzLg&feature=p layer
_embedded#

Gość • Środa [03.02.2010, 19:34:13] • [IP: 93.94.186.***]

W Niemczech same platne parkingi wiec u nas maja Raj hahahahahahahaha.a ty jedziesz i trzymasz si za kieszenbo nie ma gdzie zaparkowaqc za friko na oplotkach mozesz.

Gość • Środa [03.02.2010, 19:34:12] • [IP: 217.97.199.*]

Starość nie radość.

II sekretarz KM PZPR • Środa [03.02.2010, 19:27:52] • [IP: 80.245.190.*]

Te parkingi to SAMOWOLE BUDOWLANE. Nie ma mowy o pobieraniu opłat, bo miasto to może drożej kosztowac, ale Buczyńskiemu myslenia nie przesłaniają żadne przepisy prawa.

Gość • Środa [03.02.2010, 19:10:26] • [IP: 217.97.199.*]

Te miasto na psy schodzi. Ja jestem za zrobieniem strefy płatnego parkowania przy urzędzie... Wy płaćcie jak tam Wam pieniędzy brakuje... Jak głęboko jeszcze zwykłym ludziom w portfele zajrzycie!? Popieram Radykała WON DO ROSJI!

Gość • Środa [03.02.2010, 19:07:23] • [IP: 83.11.136.***]

Komunistyczna ekonomia, towarzyszy szmaciaków

Gość • Środa [03.02.2010, 18:54:41] • [IP: 93.94.186.***]

i dobrze tam i tak tylko niemcy parkują

Gość • Środa [03.02.2010, 18:44:21] • [IP: 92.42.117.***]

bardzo dobry pomysl panie waldku

Gość • Środa [03.02.2010, 18:29:58] • [IP: 217.97.199.*]

Parkingow w miescie brak wogle ich niema!!niech radni o tym pomysla o budowie nowych pietrowych a nie od razu kasowac

Gość • Środa [03.02.2010, 18:24:42] • [IP: 92.42.117.***]

JEGO ERA JUZ MINELA

Gość • Środa [03.02.2010, 18:22:36] • [IP: 83.21.156.***]

Do gościa 118... A zeszłego roku obrodziły pomidory tak ten post ma się do tematu.

Gość • Środa [03.02.2010, 18:16:46] • [IP: 92.42.118.**]

Oblodzenie i śnieżyce niemal całkowicie sparaliżowały ruch drogowy w Nadrenii Północnej-Westfalii. Na autostradzie A45 w kierunku Dortmundu w 40-kilometrowym korku utknęły tysiące samochodów - poinformowała policja. Wjazdy na tę autostradę zablokowano między miejscowościami Drolshagen i Siegen-Eisern. Kierowcy, którzy już tam utknęli, muszą czekać, aż pomoc drogowa odholuje blokujące przejazd ciężarówki, a pługi oczyszczą nawierzchnię. Są też problemy z samochodami, którym w korku skończyło się paliwo.Dortmundzka drogówka przyznaje, że nie wiadomo na razie, kiedy uda się wznowić ruch na A45. Kierowców ostrzega się też, że na innych drogach w tym kraju związkowym również panują bardzo trudne zimowe warunki. Kłopoty na A45 zaczęły się jeszcze we wtorek wieczorem.

Gość • Środa [03.02.2010, 18:07:08] • [IP: 80.245.190.*]

Za 10 lat Polska będzie miała dośc swojego gazu. Po cholere ten gazoport, będzie to samo co z nowym przejściem granicznym. Gdy dokończyli budowe była nie potrzebna. Pozostalo najdroższe w Europie przejście i byle jakie drogi, nadające się wyłacznie do remontu. Wiadomo, ze na inwestycjach kręci sie najlepsze lody, ale ta przyniesie miastu więcej szkód niz pozytku. Juz teraz Świnoujście nie ma Kurajuszy i wczasowiczów a potem Goldy i pensjonaty mozna będzie pozamykac na kłódki.

Gość • Środa [03.02.2010, 17:59:26] • [IP: 83.21.156.***]

Szukacie kasy to...Przerwijcie ten bubel EKONOMICZNY jakim jest GAZOPORT...tam są ukryte miliony...Jaka będzie cena tego gazu ? Pan kapitan wie najlepiej z jakiej odległości ten gaz. ..ile kosztuje czarter GAZOWCA.Pozornie nie ma ten post związku. A gdzie pracownicy będą się leczyć i kto za to zapłaci.Na to miasto nie jest przygotowane.Ile straci na walorach turystycznych(brak kuracjuszy).Kto będzie chciał mieć wczasy w cieniu Gazoportu i kąpiel w oziębionej chlorowanej wodzie, całe szczęście że to będzie sparodycznie bo...im więcej sprowadzimy gazu tym większe poniesiemy straty, , , Ekonomi nikt nie przeskoczy!!

Gość • Środa [03.02.2010, 17:51:36] • [IP: 80.245.188.***]

A, może by tak zacząć oszczędzać od siebie Wielcy Wybrańcy Narodu.Parkingi nie dadzą pieniędzy dla miasta, to psi grosz w stosunku do wydatków Władzy Narodu Świnoujścia. Jak wy nas traktujecie, już teraz nie można nigdzie po ludzku parkować.Ztą ulicą Wojska Polskiego to śmiech:KASA DLA MIASTA-NA PIWO. Ponad to płacić za postój w lesie to przestępstwo i zwyczajne JAJA.

7-me Dziecko Baby Jagi • Środa [03.02.2010, 17:19:27] • [IP: 79.162.153.***]

Idzie Waldek korytarzem Urzędu Miasta i się nagle się potchnął.Podnosi się z ziemi patrzy, a tu wpadł na pomysł.

Gość • Środa [03.02.2010, 17:18:38] • [IP: 80.245.190.*]

Z punktu widzenie prawa, te parkingi Buczyńskiego sa pewnie samowola budowlana. Takiego nielegalu, dziadostwa i prowizorki jak w Świnoujściu nie ma chyba nigdzie.

Gość • Środa [03.02.2010, 17:15:41] • [IP: 92.42.113.***]

Więcej kosztują parkomaty niż przynoszą zysków. Znowu chore pomysły, tak jak słynna tablica Szczodrego. Kto za to płacił? I kogo rozliczyli?

7-me Dziecko Baby Jagi • Środa [03.02.2010, 17:15:11] • [IP: 79.162.153.***]

Myślał nad tym trzy dni i trzy noce.

Radykał • Środa [03.02.2010, 17:15:06] • [IP: 80.245.183.***]

Radny sradny jest rad, że radośnie ZERŻNIE z was kolejne pieniadze po to... aby móc rozdzielić je pomiędzy klikami układów z Urzędu Miasta. DNO. Obyście kiedyś pogineli na jakieś ciężkie choroby:)

Gość • Środa [03.02.2010, 17:14:25] • [IP: 83.21.49.***]

Poprostu żenada!

Gość • Środa [03.02.2010, 17:13:09] • [IP: 83.21.8.***]

Brawo panie Waldemarze.Każdy grosz się Przyda.Widać, że senatorska głowa.

Gość • Środa [03.02.2010, 17:03:55] • [IP: 79.162.128.***]

płatne parkingi dla miasta nie przynoszą prawie żadnych zysków. To jest tylko szmal dla kolesi króliczka. Dotyczy to wszędzie nie tylko w Świnoujściu. P. Waldku daj pan sobie spokój.

Gość • Środa [03.02.2010, 16:52:19] • [IP: 80.62.26.*]

tak jest! lej niemca po mordzie!!

Gość • Środa [03.02.2010, 16:51:48] • [IP: 88.156.232.***]

no film na youtube super reklama swinoujscia obciach na calej lini

Gość • Środa [03.02.2010, 16:27:16] • [IP: 213.115.90.***]

PANIE PREZYDENCIE!!JEST PAN SLAWNY!! www.youtube.com/watch?v=OM-HDGjUzLg&feature=p
layer_embedded#

Gość • Środa [03.02.2010, 16:15:17] • [IP: 80.245.187.**]

Ostatnij pierwyj sekrietar polskiej zjednoczonej partii robotniczej, samyj gławnyj czynownik wie co to dyscyplina partyjna. Wie, że jak się narzuca jedyną słuszną ideologię obywatelom to każdy czynownik musi znać swoje miejsce w szeregi i ślepo wypełniać polecenia. Stąd słowo żmurasa jest dla niego święte!

Gość • Środa [03.02.2010, 15:59:57] • [IP: 88.156.234.**]

To jest dobry pomysł tylko ciekawe kto zaparkuje na Wojska zimą jak spychacze zasypują ten parking i usuwanie śniegu z tego parkingu mogło by być droższe niż by zarabiał parkomaty, a też jest taka prawda że zimą nie ma tylu turystów co latem i nie będą płacili za te miejsca jak obok są ulice i za darmo można zaparkować.

Gość • Środa [03.02.2010, 15:55:59] • [IP: 83.21.41.***]

"- Radny chce nas chyba puścić z torbami! – mówią zirytowani. – Jak mnożna komuś w ogóle kazać płacić za ten „pseudoparking”. To wygląda jak tymczasowe byle jakie miejsca postojowe wyłożone starymi płytami betonowymi. To żaden parking." - szanowni handlowcy jak to jest pseudoparking to jak nazwiecie swoje przepiekne miejsca pracy? moze centra handlowe??

Gość • Środa [03.02.2010, 15:49:50] • [IP: 88.156.234.***]

Jestem za!Racje ma nie_polityczny - wszedzie trzeba placic. W Ahlbeku na glownej ulicy tez - chociaz jest nieodsniezona i mozna zakopac sie.

pritter • Środa [03.02.2010, 15:47:52] • [IP: 88.156.234.***]

A dlaczego na jednej ulicy a gdzie reszta ulic?

Gość • Środa [03.02.2010, 15:45:10] • [IP: 217.97.199.*]

182..świetny pomysł, teżuwazam ze powinien być płatny

Gość • Środa [03.02.2010, 15:23:51] • [IP: 217.97.199.*]

ten towarzysz mysli tylko komu sie podlizac i tylko kasa dla niego (gdyby mial honor pojechal by na kontrakt i uczciwie zarabial)

Gość • Środa [03.02.2010, 15:16:31] • [IP: 80.245.182.***]

Ale najpierw wprowadzimy strefę płatnego parkowania na parkingu przy urzędzie, parking jest dozorowany za publiczne pieniądze, więc może część się zwróci, co Pan na to Panie Waldku?

Gość • Środa [03.02.2010, 15:14:24] • [IP: 213.115.90.***]

Cos mi sie zdaje ze Zmurkiewicz(po zawaleniu kasy na najblizsze lata i zagalopowaniu sie z zatrudnianiem" Tych jedynych dobrych firm") Podeslal teraz swojego pieska Buczynskiego aby ten mu pomogl :) ZENADA. Panie" prezydencie" ! Te pare dziegow od niemca nie wystarczy ! :))

Gość • Środa [03.02.2010, 15:10:22] • [IP: 92.42.116.**]

Proponuje zeby miasto wzielo sie za odsnierzanie tamtych rejonow bo na razie to tylko zarabia tam ale nic nie inwestuje

nie_polityczny • Środa [03.02.2010, 15:00:29] • [IP: 77.255.25.**]

Jadąc np. do Szczecina lub do inncyh miast placi sie caly rok, w niektoryc centrach handlowych takze i jakos nikt nie placze tylko placi, takze jaki w tym problem. Placa nie tylko goscie, ale takze mieszkancy.

Gość • Środa [03.02.2010, 14:55:00] • [IP: 80.245.190.*]

waldi, bierz sie za naprawianie uchwał, co zostały spier... przez ciebie i twoich kolesiów. Żadne odwołania od decyzji Sadu Administracyjnego wam buraki nie pomoga. Szkoda czasu, całe miasto czeka na naprawe.

Gość • Środa [03.02.2010, 14:54:55] • [IP: 95.129.224.***]

płacic płacic a w zime nawet niema komu odsniezyc parking jest w krytycznym stanie nawet nie ma jak na nim zaparkowac a w sezonie pieniadze brali i co ? ZŁODZIEJE !!

Gość • Środa [03.02.2010, 14:42:25] • [IP: 192.168.100.***]

A niech płaca.W szczecinie Kołobrzegu nie mają litości

Gość • Środa [03.02.2010, 14:38:47] • [IP: 92.42.116.**]

Do 189 :" nic w zamian nie dając! jak nic nie dając a bilet parkingowy to co ? pamiątka z wczasów he;)

Gość • Środa [03.02.2010, 14:33:28] • [IP: 80.245.189.***]

tylko płać i płać! zedrą z Ciebie ostatnią złotówkę nic w zamian nie dając!

Gość • Środa [03.02.2010, 14:30:56] • [IP: 89.174.48.*]

a może p.Buczyński wpadłby na świetny pomysł i zrobił strefę płatnego postoju na terenie zakładu wulkanizacji i myjni na karsiborskiej...

Pigwa • Środa [03.02.2010, 14:30:30] • [IP: 93.94.186.***]

Taaaaak, niech towarzysz SLD, radny Waldemar zerknie jak wygląda teraz ta ulica a szczególnie miejsca do parkowania... i niby za co ludzie mają płacić??

Gość • Środa [03.02.2010, 14:21:35] • [IP: 217.97.193.**]

pewnie sam nie ma samochodu i dlatego chce placic

Gość • Środa [03.02.2010, 14:21:02] • [IP: 80.245.190.**]

Kulturalną ?? hehehehehe

Gość • Środa [03.02.2010, 14:16:47] • [IP: 80.245.187.***]

Ten parking jest tyle samo wart co wasze budy

Radykał • Środa [03.02.2010, 14:10:00] • [IP: 80.245.183.***]

I tak już doicie bez masła kulturalną ludność Niemiec a teraz lewak wpadł na kolejny pomysł. Won do Rosji !

Oglądasz 1-84 z 84
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■