POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [21.01.2010, 18:54:47] • Świnoujście

Godz. 14.10 weź udział w dyskusji! Czy gazoport jest Świnoujściu potrzebny?

Godz. 14.10 weź udział w dyskusji! Czy gazoport jest Świnoujściu potrzebny?

fot. Polskie Radio Szczecin

Czy gazoport jest Świnoujściu potrzebny - to temat najbliższego odcinka programu "Na Ringu", emitowanego na antenie Polskiego Radia Szczecin. W programie wypowiedzą się ludzie zaangażowani w budowę tej ogromnej inwestycji. Jakie są korzyści z budowy gazoportu, a może nie ma ich wcale? Czy ludzie zyskają nowe miejsca pracy? Czy żądania rekompensat są uzasadnione i wreszcie - jak zrobić, żeby "wilk był syty i owca cała".

Do dyskusji z udziałem słuchaczy zapraszają Agnieszka Suzanowicz i Janusz Wilczyński. Program "Na Ringu" jest emitowany w każdy piątek o godzinie 14.10. Częstotliwość dla Świnoujścia - 106,3 MHz.
--
Agnieszka Suzanowicz
Polskie Radio Szczecin


Zaktualizowano: Piątek [22.01.2010, 09:05:26]

komentarzy: 95, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-95 z 95

Gość • Niedziela [24.01.2010, 00:05:01] • [IP: 217.97.199.*]

Yoork spóźniłeś się z pomysłem referendum o 2 lata. Amen.

Yoork • Sobota [23.01.2010, 20:00:27] • [IP: 80.54.123.**]

Audycja... okay, ale nie taka gdzie załatwiono dzwoniących za budową, aby wyglądało, że tylko garstka nie chce gazoportu. Manipulacja faktami. Nie dajmy się bo wszelka wiedza z zakresu takiego obiektu jasno mówi o ogromnych zagrożeniach dla ludzi. Doprowadźmy do referendum! Mamy na to możliwość i wiedzę, że w Żarnowcu też chciano wybudować ludziom pod nosem elektrownię atomową lecz protesty mieszkańców doprowadziły do przerwania zaczętej już budowy. Nie dajmy się. Mamy przykłady, że można nie dopuścić do tej inwestycji. Kupą prosze Państwa, kupą! Wygramy tylko wtedy gdy zjednoczymy szeregi i doprowadzimy do referendum! Nikt nie ma prawa decydować za nas w dodatku narażając nas na takie niebezpieczeństwo o czym sam Minister zdrowia się wypowiedział 7.01.2010 w dzienniku Polsatu jako najbardziej niebezpieczną inwestycję dla Polski. Nie możemy dać się manipulować. Gazoport NIE... to nasze prawo mieszkańców. A tych nieprzekonanych i optujących za inwestycją zapraszam do przeglądnięcia w necie faktów.

Irena • Sobota [23.01.2010, 16:38:53] • [IP: 83.17.236.***]

Ktoś tam napisał, że Hiszpania ma gazoporty na plaży i się cieszą, a Polacy nie chcą więc są ciemnogrodem. Czy ja mam chcieć baniaka z gazem bo Hiszpan go ma? Jakaś dziwna logika Pana marynarza. Nie chcę gazoportu, chcę kurortu i guzik mnie obchodzi Hiszpania, Belgia czy Holandia. Wszak Polacy nie gęsi. ... przynajmniej większość z nich.

Gość • Sobota [23.01.2010, 16:10:55] • [IP: 217.97.199.*]

* ciemnogród

Gość • Sobota [23.01.2010, 00:23:43] • [IP: 80.245.190.***]

Mnie podoba sie nasza plaża bez zbiorników i gazowców choć z drugiej strony to dojdzie troszke adrenaliny leżąc na plaży patrząc na nowoczesną bazę z mysla wybuchnie czy nie.Turyści powiedzą dzieci nie jedziemy do Świnoujścia bo tam mają bombę na plaży.

Gość • Piątek [22.01.2010, 22:17:20] • [IP: 83.21.157.***]

Jaki to ring skoro gada Lisewski, zwolennik gazoportu z Pomieczyński, które chce być prezes terminalu LNG, ludzie pomyślcie, musi być dwóch przeciwników: ZWOLENNIK I PRZECIWNIK GAZOPORTU!!

Gość • Piątek [22.01.2010, 17:27:53] • [IP: 83.21.145.***]

ciekawe gdzie gazowce wybudujemy koszt gazowca ok 240 mln dolarów a zeby zaopatrzyc terminal to potrzeba ok 5 gazowcow dzieny koszt wynajmu gazowca 70000 dolarów CIEKAWE KTO ZA TO ZAPALCI. .. gaz na pewno bedzie drozszy ale najlepiej wypinac sie na ROSJE zamiast budowac odnoge z niemca i do NORDSTREAM. ..glupie polaczkiiii

Gość • Piątek [22.01.2010, 17:23:59] • [IP: 93.94.190.*]

ludzie tak wielu jest przeciwników gazosyfu, zróbmy coś by tego u nas nie wybudowli. Nie siedźmy tytlko w domu przed netem. Chodźmy do naszych radnych, naciskajmy ich. Niech bedzie refderendum w tej sprawie!!

Gość • Piątek [22.01.2010, 16:58:55] • [IP: 217.97.199.*]

gryźcie sie, skaczcie sobie do oczu, wyzywajcie od małolatów i moherów, a prawda jest taka, ze nikt was nie zapytał czego chcecie, bo mają was w głębokim poważaniu drodzy zwolennicy i przeciwnicy

Gość • Piątek [22.01.2010, 15:50:18] • [IP: 217.97.199.*]

UWAGA -nowy postulat, znieść zakaz przechodzenia na czerwonym świetle dla mocherów i emerytów w Świnoujściu. (do goscia z 14.07. ktory o innych pisze" matoły" Moj siostrzeniec, który jest Kapitanem Żeglugi Wielkiej }a ty dziadku poza Kodrąbek dojechałeś kiedyś po ortografii widzę co najwyżej do Przytoru MATOLE

Gość • Piątek [22.01.2010, 15:18:58] • [IP: 83.21.158.**]

czytam argumenty zwolenników gazoportu- dla mnie się ośmieszają, sprawiają ludzi oderwanych od rzeczywistości, nie czytających prasy, nie mającychdostępu do materiałów naukowych...szkoda, niech posłuchają co mówią przeciwnicy a Ci mówią prawdę, która jest solą w oku LNG!!

Gość • Piątek [22.01.2010, 15:07:58] • [IP: 83.21.145.***]

moze byc nawet wybudowany w przytorze kolo willi PONTONA bedzie mial najczystszy gaz ;) pozatym niech buduja i tak nie bedzie ich stac na sprowadzanie tego gazu bo nie mamy gazowcow a dzienny koszt wyczarterowania gazowca 70tys dolarów. . heheheh

Gość • Piątek [22.01.2010, 15:00:22] • [IP: 95.40.240.***]

Ludziom bardzo przeszkadzaja Gazoporty. Póki możemy walczmy aby nie doszło do budowy.!! WALCZMY O ZDROWIE I ŻYCIE PÓKI MOŻEMY, PÓKI ŻYJEMY. TYLKO GŁUPCY BĘDĄ ZGADZALI SIE NA ŚMIERC.!!

Gość • Piątek [22.01.2010, 14:56:30] • [IP: 92.42.117.***]

przeciwnicy tylko się ośmieszyli

Gość • Piątek [22.01.2010, 14:52:48] • [IP: 192.168.100.**]

do goscia z 14.07. ktory o innych pisze" matoły" Moj siostrzeniec, który jest Kapitanem Żeglugi Wielkiej nie widzial, zeby taki syf budowany byl gdziekolwiek na swiecie w poblizu kurortow wypoczynkowych i osiedli, gdzie zamieszkują ludzie !! Najmniejsza odleglosc takiej inwestycji od zabudowan to ok.20 km Ty jestes matołem - czytaj gosc z 14.07. a nie Ci, którzy mają odwagę mieć swoje zdanie i byc przeciwni tej budowie !!

Gość • Piątek [22.01.2010, 14:32:18] • [IP: 95.40.240.***]

doIP;217.97. 199***Trupiarnia to tutaj bedzie !!

Gość • Piątek [22.01.2010, 14:26:56] • [IP: 193.200.150.***]

slucham tej dyskusji, argumenty przeciwnikow sa poprsotu zenujace

Gość • Piątek [22.01.2010, 14:07:07] • [IP: 217.97.199.*]

do [IP: 192.168.100.**] idź na pielgrzymkę matole ! jestem marynarzem i odwiedziłem kraje o których ty możesz tylko marzyć sprawdź na necie np.Hiszpania miasta turystyczne i nikomu gazoporty nie przeszkadzają to przez taki ciemnogród Polska robi krok do przodu dwa w tył

Gość • Piątek [22.01.2010, 13:46:49] • [IP: 217.97.199.*]

wiele jest wsi w Polsce gdzie młodzież ucieka i pozostają starcy starcy bo nie rozwojowo bo brak tego czy tamtego, kur...a z kina kościół zrobili muzykę na promenadzie wyłączyli mochery pir...e.Może sanktuarium Rydzykowi wybudujcie co to jest trupiarnia czy rozwojowe miasto

Gość • Piątek [22.01.2010, 12:52:06] • [IP: 92.42.117.***]

armia populistów i moherów

Gość • Piątek [22.01.2010, 12:51:28] • [IP: 92.42.117.***]

222 ale my chcemy gazoport u nas w Ś-ciu

Gość • Piątek [22.01.2010, 12:46:05] • [IP: 93.94.188.**]

Dziennik Gazeta Prawna" pisze, że za kilka miesięcy w Polsce ruszą pierwsze próbne odwierty w poszukiwaniu złóż gazu. Jeśli zakończą się sukcesem, mamy szansę uniezależnić się w tej kwestii od Rosji - podkreśla gazeta. Dziennik wyjaśnia, że gaz, o który chodzi geologom, jest ukryty głęboko, w trudno dostępnych miejscach. Jest to tak zwany gaz niekonwencjonalny, znajdujący się w łupkach skalnych. Ten rodzaj gazu robi już furorę w Stanach Zjednoczonych, a Polska - jak się okazuje - jest wyjątkowo bogata w gazonośne łupki. Dlatego też światowi potentaci, tacy jak Chevron, Exxon Mobil czy Marathon wykupili u nas koncesje poszukiwawcze.Sprawa wyjaśniona.To po co Nam gazosyf?Komu ma to służyć?Zniszczenie zakątka jedynego w Polsce leżącego na 44 wyspach...

Gość • Piątek [22.01.2010, 12:22:37] • [IP: 192.168.100.**]

na dzisiejszym Onecie, w dziale Gospodarka przeczytac można" Możemy sie stać gazowym gigantem.W Polsce ruszają poszukiwania nowych złóż gazu. Wg szacunków geologów mamy w Polsce 1, 4 bln m sześć.GAZU.Jest to tzw. gaz niekonwencjonalny, znajdujacy się w łupkach skalnych. Może jest to wyjscie z sytuacji, zeby nie budowano nam tak niebezpiecznego gazoportu? Pozdrawiam wszystkich przeciwników gazoportu!!

Wm2 • Piątek [22.01.2010, 12:06:14] • [IP: 195.117.222.*]

Wyjście jest banalnie proste!! Skoro my go nie chcemy, a chce Gdynia , to dlaczego GAZOPORTU władza nie przeniesie na wschód.

Gość • Piątek [22.01.2010, 12:00:26] • [IP: 192.168.100.**]

nie chcemy by Świnoujście było umieralnią.Chcemy rodzic zdrowe dzieci Chcemy by miasto się rozwijało i rozbudowywało to my pracujemy na wasze emerytury więc dajcie nam pracować!Chcemy muzyki na promenadzie, gołych Niemców na plaży i NIE CHCEMY gazoportu. Precz z mocherami -MŁODZIEŻ

Gość • Piątek [22.01.2010, 11:32:42] • [IP: 93.94.188.**]

Przezcytajcie najnowsze wiadomości.Możemy się uniezależnić od Rosji w inny sposób.To teraz pytanie co się kryje za budowa gazoportu u Nas?Po co?Dlaczego?SZOK!

Gość • Piątek [22.01.2010, 10:50:24] • [IP: 92.42.117.***]

gazoport jest jak najbardziej trafioną inwestycją włączając w to jego lokalizację

Gość • Piątek [22.01.2010, 10:27:08] • [IP: 77.45.63.***]

Mamy 500 odwiertów gazu zabetonowanych ponieważ nie mamy pieniędzy na eksplotacje z naszych pokładów korzystają sasiedzi. Ten Gazoport jest nie utrafioną inwestycją.

Gość • Piątek [22.01.2010, 10:11:47] • [IP: 217.97.193.***]

Nie wierzcie tym co was straszą. Wybierzmy rozwój i przyszłość. Wspierajmy budowę gazoportu ! - g...prawda. Przyszłość i rozwój Świnoujście nijak nie zleży od gazoportu który nie da miejsc pracy (a właściwie da ich tyle co jeden hotel), a wpływy z podatków będą niewielkie. Za to gazoport, zwłaszcza jeśli będzie wyposażony w system ORV przekreśli wszelkie szanse na rozwój i przyszłość Świnoujścia. W praktyce będzie oznaczał jego degradację i koniec turystyki z której żyje większość mieszkańców.

Gość • Piątek [22.01.2010, 10:05:50] • [IP: 80.245.182.***]

LNG wymusi podwyżkę gazu w kraju o 30%, bo o tyle bedzie droższy od" ruskiego" z rury. W sytuacji ogromnych złóż gazu na niżu polskim gazoport to zwyczajny sabotaż a nie racja stanu. Mamy ogromne złoża węgla brunatnego i to na nim wzorem Niemców trzeba stawiać energetykę. To niby takie proste, ale gazoport to zdajsie taki sam wyborczy wytrych jak u nas tunel. Zajrzyjcie na stronę ZG LPR apel z 10.01.

Gość • Piątek [22.01.2010, 10:03:15] • [IP: 92.42.117.***]

Nie wierzcie tym co was straszą. Wybierzmy rozwój i przyszłość. Wspierajmy budowę gazoportu !

Gość • Piątek [22.01.2010, 09:26:49] • [IP: 80.245.189.***]

nie takie zakłady poupadały - stocznie, porty rybowłowstwo - ten gazoport się utrzyma jak banka mydlana - tylko niepotrzbenie wyrabali tyle lasu -

Gość • Piątek [22.01.2010, 09:23:23] • [IP: 80.245.189.***]

zacofany to ty jestes gosciu poniżej - warszow to czesc swinoujscia i to co sie tam dzieje to zasluga naszych radnych.

Gość • Piątek [22.01.2010, 09:21:13] • [IP: 195.117.222.**]

Gazoport to szansa dla zacofanego Warszowa, ludze dostaną tam porządną robote

Gość • Piątek [22.01.2010, 09:20:57] • [IP: 80.245.189.***]

Nieeeeeeeeee dla gazoportu - mieszakam tu od urodzenia i jak wiele innych tysięcy ludzi chce miasta bez gazoprtu - dlaczego ma za nas decydowac garstka ludzi widzącyh jakiceś super korzyści. W mięscie uzdrowsikowym gazoprt to rzeczywiście uper pomysl - kuracjusze będa mieli dawkę adrenaliny podczas budowy szczególnie i dalej rowniez

Gość • Piątek [22.01.2010, 07:56:56] • [IP: 192.168.100.**]

do Gościa z 06.42.: komentarz rozsądny i na temat !! Nic dodać więcej nie trzeba !! Pozdrawiam !!

Gość • Piątek [22.01.2010, 06:42:57] • [IP: 78.88.247.**]

Wyobrażacie sobie w Zakopanem elektrownie atomową albo w Sopocie zakłady chemiczne? Bo ja nie? To czemu zgadzamy się na gazoport!?

Gość • Piątek [22.01.2010, 01:01:41] • [IP: 80.54.123.***]

do IP 80.5.172.***] Tak tak masz całkowicie rację. Ataku na WTC też nie było, w Madrycie w metrze też bomba nie wybuchła, nie było też ataku na szkołę w Rosji w Biesłaniu. Gratuluję wyobraźni i przewidywania różnych sytuacji.

Gość • Piątek [22.01.2010, 00:52:54] • [IP: 80.5.172.***]

atak terrorystyczny na swinoujscie? polska na celowniku islamistow? a pozniej wymagacie powaznego traktowania ze strony polskiego lng? was trzeba leczyc, a nie na debaty wpuszczac

Gość • Piątek [22.01.2010, 00:36:27] • [IP: 80.54.123.***]

Ale po sesji sypnęło komentarzami

7-me Dziecko Baby Jagi • Czwartek [21.01.2010, 23:32:38] • [IP: 79.162.155.***]

Gazomaniaków zapraszam do komory.Wstęp Za Free

krzy.ŁUNOWO • Czwartek [21.01.2010, 22:33:19] • [IP: 80.245.187.**]

JAK JUZ TO GAZOPORT POWINIEN ZNAJDOWAĆ SIĘ ZA KRZY.ŁUNOWO W STRONĘ MIĘDZYZDROI ALE NA TERENIE ŚWINOUJŚCIA JAK WIADOMO JEST TAM LAS W MIARĘ DALEKO OD DOMOW I LUDZI

Gość • Czwartek [21.01.2010, 22:21:04] • [IP: 80.245.187.***]

kto lubi Grzanki francuskie

Gość • Czwartek [21.01.2010, 22:13:31] • [IP: 83.21.140.***]

Zgadzam się po co gazoport!!Radnych podsumować w wyborach za ich decyzję pozwalającą na budowę gazoportu w naszym kurorcie!!Zmura ogłosić królem wysp...Bahama...

Gość • Czwartek [21.01.2010, 22:12:25] • [IP: 92.42.114.**]

Przepraszam za gaz 10 razy więcej niz za obecny z rosji.

Gość • Czwartek [21.01.2010, 22:11:02] • [IP: 92.42.114.**]

A zbudować kilka elektrowni wiatrowych i nakichac na gazoport, który bedzie płacił za ruski gaz 10 razy wiecej i bedzie droższy od energii el.

DO LNG • Czwartek [21.01.2010, 22:10:44] • [IP: 83.21.140.***]

Jestem ciekawa kiedy zostanie zaskarżona specustawa i co wtedy powie LNG??Was szyderczy śmiech szybko zniknie...

Gość • Czwartek [21.01.2010, 22:10:00] • [IP: 80.245.187.***]

Myślę ze trzeba na warszowie więcej lasu wyciąć, a zastanawiać sie po fakcie :D debil...

Gość • Czwartek [21.01.2010, 22:01:06] • [IP: 92.42.118.**]

nie dla Rapciak Łuczaka i . .gazoportu

Gość • Czwartek [21.01.2010, 21:51:35] • [IP: 80.54.123.***]

Jestem ciekawy czy będzie ktoś z LNG w tym programie. Niech odpowiedzą na antenie radia na pytania mieszkańców Świnoujścia. Pewnie znowu usłyszymy słowa p. Rapciaka" LNG jest bezpieczne"

Gość • Czwartek [21.01.2010, 21:45:32] • [IP: 80.54.123.***]

NIE - dla gazoportu!

Gość • Czwartek [21.01.2010, 21:39:04] • [IP: 93.94.188.***]

Tak - dla gazoportu!

Gość • Czwartek [21.01.2010, 21:27:53] • [IP: 93.94.188.***]

IP: 195.117.222.* Zawsze można wrócić do macierzy – za Bug!

Gość • Czwartek [21.01.2010, 21:18:24] • [IP: 195.117.222.*]

NIE -ZDECYDOWANE -NIE DLA GAZOPRTU-Dlaczego nikt nie spytal najbardziej zinteresowanych- Tych ktorzy mieszkaja kilkaset metrow od przyszlych zbiornikow -DLACZEGO- do dzis lekcewazy sie mieszkancow i z ironicznym usmiechem zbywa sie ich zapytania dotyczace bezpieczenstwa- DLACZEGO Nasi radni -nasi przedstawiceiele milcza i chodza jak hieny ktore sprzedaly swych chlebodawcow ktorzy dali IM stanowiska- a oni CO- No wlasnie CO- pamietajcie ze jedn chodnik wylozony w dniu wyborow to za malo Spolecznosc pamieta -i w razie czego moze pojsc sladem LODZI- tAM TEZ JEDEN WYBRANIEC UWAZAL SIE JUZ ZA 4 KROLA. zDECYDOWANIE POPIERAM STOWARZYSZENIE --TYLKO REFERENDUM- NIECH SPOLECZENSTWO - WYPOWIE SWA WOLE - I NIECH DEMOKRATYCZNA WIEKSZOSC ZDECYDUJE O PRZYSZLOSCI MIASTA

Gość • Czwartek [21.01.2010, 21:13:29] • [IP: 80.54.123.**]

dziennikarską, jest dziewczyna z warszowa- więc fajnie, że podejmuje temat, pzdrawiam :)

Gość • Czwartek [21.01.2010, 21:05:30] • [IP: 80.54.123.***]

Jak wrzód na dupie.

Gość • Czwartek [21.01.2010, 21:03:59] • [IP: 195.117.222.**]

Podnieść z ruiny Warszów 3*TAK dla gazoportu

Gość • Czwartek [21.01.2010, 21:03:54] • [IP: 92.42.117.***]

Racja, nic z tej dyskusji nie wyniknie bo decyzje już zapadły i gazoport w Świnoujściu powstanie.

Gość • Czwartek [21.01.2010, 21:01:41] • [IP: 217.97.199.*]

Świetny pomysł Radia Szczecin. gwarancja podbicia słuchalności i bicia piany, z którego nic nie wyniknie

Gość • Czwartek [21.01.2010, 20:58:52] • [IP: 93.94.188.***]

Tak - dla gzoportu!

Gość • Czwartek [21.01.2010, 20:50:16] • [IP: 83.21.152.*]

Zgadzam się dlaczego do głosu nie są dopuszczeni mieszkańcy na antenie, tylko jakiś decydent pewnie Liszewski i będzie się mądrzył!!

Gość • Czwartek [21.01.2010, 20:44:19] • [IP: 92.42.118.***]

Mieszkańcy 44-wysp ratujmy nasze piękne plaże i środowisko w którym żyjemy!! NIE DLA GAZOPORTU!!

KTO TO PROWADZI?? • Czwartek [21.01.2010, 20:44:13] • [IP: 83.21.152.*]

Kto będzie mówił, dlaczego jako zwykły mieszkaniec Świnoujścia nie mogę zadać pytania??Gdzie jest numer do redakcji??

Zachowanie LNG!! • Czwartek [21.01.2010, 20:35:20] • [IP: 83.21.152.*]

Mieszkańcy byliście na spotkaniu kompromitacja ze strony inwestora całkowita, nie odpowiadanie na pytania mieszkańców, czy też Stowarzyszenia Na Rzecz Rozwoju Świnoujścia itd.!!

Gość • Czwartek [21.01.2010, 20:24:29] • [IP: 92.42.117.***]

83 jutro zajmie wszystkie linie tel.

Mount R • Czwartek [21.01.2010, 20:24:03] • [IP: 80.245.189.***]

DLACZEGO GAZOPORT NIE!! -"promil informacji, wyznania religijne, zwykli mieszkańcy, manipulować..."-to tylko ostatni akapit!-JAK ZA KOMUNY-N O W O M O W A ! ! !

Gość • Czwartek [21.01.2010, 20:21:58] • [IP: 93.94.191.***]

PIEPRZYC TO SZCZECIN POLECAM RMF FM DZIS ZBYSZEK TAKSOWKARZ WYGRAL 50 TYS GRATULUJE CHOC SAM WYSYLAM TEZ HEHE ;]

DLACZEGO GAZOPORT NIE!!! • Czwartek [21.01.2010, 20:14:18] • [IP: 83.21.152.*]

Uważam, że to mały promil informacji, pod pojęciem gazoport i jego skutki dla miasta albo całej wyspy Wolin i Uznam!!uważam też, że dla nas jak i przyszłych pokoleń naszych dzieci, wnuków powinniśmy bez względu na wyznania religijne o polityczne POWIEDZIEĆ ZDECYDOWANIE NIE DLA GAZOPORTU W ŚWINOUJŚCIU!!MY ZWYKLI MIESZKAŃCY MIASTA NIE DAMY SIĘ MANIPULOWAĆ I DAWAĆ SIĘ NABIERAĆ NA RÓŻNE OBIECANKI CACANKI ZE STRONY INWESTORA!!

DLACZEGO GAZOPORT NIE!!! • Czwartek [21.01.2010, 20:11:57] • [IP: 83.21.152.*]

Praca-była obiecana i co??ano będzie pracowało może 40 może 50osób, pytam skąd ze Świnoujścia, nie wierzę będą przywiezieni w teczce np. ze Szczecina!!ATAK TERRORYSTYCZNY-niemożliwe...a jednak atak 11 września 2001roku też był niemożliwy a jednak się zdażył, zginęło kilka tysięcy osób!!CHCEMY CZEGOŚ PODOBNEGO W NASZYM KURORCIE??!!Fundamentaliści islamscy uznali, że Polska może być i pewnie będzie kolejnym celem ataków, a taki GAZOPORT TO IDEALNY CEL DLA TERRORYSTÓW-DUŻE ZNISZCZENIA I TYSIĄCE OFIAR-OTO IM CHODZI(TAK JAK W STANACH 11WRZEŚNIA 2001ROKU), ABY NIEWIERNI (Europejczycy) ginęli za Allaha!!Przepraszam, ale to jest zapis z Koranu!!KOLEJNY POWÓD DLA POWIEDZENIA NIE DLA GAZOPORTU!!Uzdrowisko-ciężko pogodzić i nikt nie będzie chciał przyjeżdzać do Świnoujścia jak gazoport tu powstanie!!Utrata cech uzdrowiska spowoduje, że upadnie branża turystyczna (25-30% dochodów budżetu) a za nia ucierpią drobne usługi (małe sklepy, taksówkarze itd. można wyliczać).Wycięcie lasu juz wpłynęło na klimat!!

Gość • Czwartek [21.01.2010, 20:11:36] • [IP: 80.245.178.**]

"Na Ringu " bez przeciwnika, bo o czym tu rozmawiać ??

DLACZEGO GAZOPORT NIE!!! • Czwartek [21.01.2010, 20:10:04] • [IP: 83.21.152.*]

Drodzy mieszkańcy!!Czy wiecie, że Ministerstwo szykuje nowy PODATEK WŁAŚNIE ZA BUDOWĘ GAZOPORTU W ŚWINOUJŚCIU!To pierwszy powód, że on u nas NIE POWSTAŁ!!GW Gdańsku może powstać szybciej i taniej minimum o połowę!!Jeśli powstanie w Świnoujściu trzeba będzie wybudować sieć przesyłową gazu, niektórzy szacują koszt tej inwestycji na ok 3-4mld złotych, pytam kto za to zapłaci!!MY WSZYSCY BRZMI ODPOWIEDŹ!!Kolejny powód aby powiedzieć GAZOPORTOWI W ŚWINOUJŚCIU NIE!!Dochodzą do nas słuchy, że SIEDZIBA SPÓŁKI MA BYĆ PRZENIESIONA DO WARSZAWKI, CO Z PODATKAMI, PEWNIE CZY ZOSTANĄ OKAŻE SIĘ W NAJBLIŻSZYM CZASIE!!KOLEJNY POWÓD DO POWIEDZENIE NIE GAZOPORTOWI!!System ORV- zamiast chloru ma być zastosowany PODCHLORYN SODU!!Jest dużo gorszy od chloru-na DOBĘ MA BYĆ WYPUSZCZANYCH DO RZEKI ŚWINY OK.300.000 m3 tej wody, która być może trafi w pierwszej kolejności na uznamska plażę!!W jaki sposób wpłynie ona na TEMPERATURĘ NA NASZEJ PLAŻY??Kolejny powód, kolejne brak odpowiedzi ze strony inwestora na to pytanie!!

Gość • Czwartek [21.01.2010, 20:08:28] • [IP: 93.94.188.***]

IP: 217.97.199.* Szczerze popieram!

Gość • Czwartek [21.01.2010, 20:07:37] • [IP: 83.21.135.***]

Nie podoba się GAZOPORT TO FAKT MNIE TEŻ SIĘ NIE PODOBA ALE NIKT NIE POMYŚLAŁ ŻE TELEFON ZAMONTOWANY NA WIEŻY KOŚCIOŁA TO JEST ANTENA WIĘCEJ ROBI ZŁEGO BO TO JEST CICHY MORDERCA. NIKT O TYM NIE POMYŚLAŁ.

Gość • Czwartek [21.01.2010, 20:00:50] • [IP: 80.245.184.***]

do ipIP: 217.97.199.*] popieram.

Gość • Czwartek [21.01.2010, 19:51:10] • [IP: 217.97.199.*]

nie chcemy by Świnoujście było umieralnią dla starców.Chcemy by miasto się rozwijał i rozbudowywało to my pracujemy na wasze emerytury więc dajcie nam pracować!Chcemy muzyki na promenadzie, gołych Niemców na plaży i gazoportu.Precz z mocherami -MŁODZIEŻ

Gość • Czwartek [21.01.2010, 19:50:45] • [IP: 92.42.117.***]

Tak dla gazoportu w Świnoujściu !!

Gość • Czwartek [21.01.2010, 19:47:37] • [IP: 80.54.123.***]

NIE DLA GAZOPORTU! Wycięty las odrośnie, albo można ten teren w jakiś sposób zagospodarować np. pole namiotowe a w dalszej części w przyszłości hotele. TYLKO REFERENDUM!!

anok • Czwartek [21.01.2010, 19:45:30] • [IP: 88.156.235.***]

Jestem zszokowana wypowiedzią Radykała, gdyż po raz pierwszy powiedział coś sensownego. Obawiam się, że żadne dyskusje, protesty niczego nie zmienią, klamka już dawno zapadła i gazoport powstanie.

Gość • Czwartek [21.01.2010, 19:44:14] • [IP: 62.69.202.**]

to nie będzie GAZOPORT patałachy! wielkie oburzenie ale nawet nie wiedzą o co się burzą

Koniuszko • Czwartek [21.01.2010, 19:44:00] • [IP: 80.245.191.***]

buchacha, raz syf, teraz czytam że Świnujście to kurort, kurcze z dnia na dzień jakie zmiany ! A JA gazoportowi mówie stanowcze TAK ! mamy stocznie romontową mamy Port Handlowy i co jakoś ludzie jadą do nas i to nic nie zmienia. Gazoport to czysta reklama dla miasta, a posadki wiadomo cała polska się zleci bo kto z miasta ma jakieś doswiadczenia w tej dziedzinie :D Chyba Możejko bo puszcza gazy i smierdzi znacznie obrzydliwiej :D

Gość • Czwartek [21.01.2010, 19:42:40] • [IP: 88.156.233.**]

Z PYTANIA WYNIKA, ŻE GAZOPORT DLA SIEBIE BUDUJE ŚWINOUJŚCIE I Z NIEGO TYLKO BĘDZIE KORZYSTAĆ. A gdzie radiowcy byli 2 lata temu? Będzie to gadka szmatka nie służąca niczemu!

Gość • Czwartek [21.01.2010, 19:36:24] • [IP: 88.156.233.**]

Kononowicza niech zapytają to im odpowie!:))

Radykał • Czwartek [21.01.2010, 19:34:46] • [IP: 88.156.234.***]

Kwestia zatrudnienia mieszkańców miasta: co z tego, że powstanie gazoport i tamtejsze miejsca pracy (zapewniam was ludzie byście się nie łudzili, że ciepłe posadki nie otrzyma nikt bez układu rodzinnego z SLDowcami i inną zarazą) skoro gazoport uderzy w turystykę. A jeżeli uderzy (a uderzy jeśli powstanie) w turystykę to spadnie rola Świnoujścia jako kurortu. Jeśli spadnie rola Świnoujścia jako kurortu / uzdrowiska to spadnie zatrudnienie w branży np. hotelarskiej. A więc straci pracę wielu ludzi. Tak więc bilans się albo w najlepszym przypadku wyrówna, zmieniając jedynie charakter miasta na przemysłowo morski albo będzie ujemny, gdyż więcej ludzi zwolnią niż faktycznie zatrudnią. Ja widzę jedną sensowną wizję Świnoujścia: miasto - kurort, jak za Niemców, położyć nacisk na rozrywkę, właśnie aquaparki, baseny, zjeżdżalnie, knajpy, kino i takie tam. Przemysł ograniczyć do minimum, upięknić parki, wydzielić dzielnice głośne i cichę, jasno to określić dla wczasowiczów. Inaczej nikt nie będzie zadowolony.

Gość • Czwartek [21.01.2010, 19:30:48] • [IP: 83.31.180.***]

...do gościa, który proponuje zamknąc rynek pracy w Swinoujściu dla przyjezdnych. Wiesz od paru lat działa prawo rynku, Świnoujście nie ma fachowców, a juz napewno nie w budowaniu terminalii gazowych (dopiero by wyleciał w powietrze). Nie można zamykac rynku pracy przed przyjezdnymi, bo u Nas w miescie jest paru fachowców Pan Rysiu, Pan Stasiu i kilku jeszcze innych Panów (ale taka obsada terminala nie zbudujesz). Pozdrawiam...a terminal, niech budują fachowcy od takich inwestycji.

Radykał • Czwartek [21.01.2010, 19:28:15] • [IP: 88.156.234.***]

KOMPLETNIE NIE POTRZEBNY: zrujnuje turystykę, przypomnicie moje słowa bo ten gazoport na 100% zostanie zbudowany. Wycieli las i nie ma już odwrotu. Dlatego będzie to największy cios w turystykę jaki zostanie zadany Świnoujściu kiedykolwiek w historii. Postawcie się w takiej sytuacji: jedziecie na wczasy nad morze - w tle widzicie gazowce, silosy i inne łatwopalne badziewia. A więc zamiast sielskiej scenerii morza i przyrody - a tego wymaga się od uzdrowiska i kurortu - widzicie PRZEMYSŁ. Czy kurort może być jednocześnie miastem przemysłowym i uzdrowiskiem? Przecież to absurd. Tej wiadomości nie kieruje do zaślepionych rodzinek i klik powiązanych z SLD ale do normalnych ludzi w tym mieście. Nie można tego pogodzić. Albo miasto jest kurortem albo jest przemysłowe. I tak dość tego, że mamy port - całe szczęście, że solidnie schowany z perspektywy morza. Jednak gazoport to co innego: to przemysł stanowiący potencjalny horyzont plaży. A więc plaża, morze, wiatrak, na redzie gazowce, silosy lub inne urządzenia:)

Gość • Czwartek [21.01.2010, 19:25:54] • [IP: 83.21.139.***]

Jaka będzie cena tego GAZU !!Od tego trzeba zaczynać dyskusję. Jaki rachunek ekonomiczny??Czego trzymają to w tajemnicy!?!?Im więcej sprowadzimy tego gazu tym większe straty!!

Gość • Czwartek [21.01.2010, 19:24:42] • [IP: 83.31.180.***]

OCZYWISCIE, ŻE JEST POTRZEBNY.

Gość • Czwartek [21.01.2010, 19:22:43] • [IP: 80.245.189.***]

"To obecnie robi wiele miast w Polsce"-Jak to sobie Wyobrażasz?!Jakaś podstawa prawna?...Jestem zainteresowany bo mam jakiś tam" fach w ręce"?Mamy kijami wyganiać obcych?Nie żartuję-na prawdę mnie to interesuje.Jestem bezrobotny.Jestem zły jak ch...

Gość • Czwartek [21.01.2010, 19:21:48] • [IP: 217.97.199.*]

Oczywiście że jest potrzebny! co za głupie pytanie...

Gość • Czwartek [21.01.2010, 19:14:29] • [IP: 88.156.234.***]

Na wolne miejsca pracy przy budowie terminalu LPG to niema co liczyc.Firmy budowlane przywioza wlasnych pracownikow, operatorow i sprzet.Tak jest obecnie w Swinoujsciu, kiedy sie dzwoni i pyta do firmy ktora wygrala przetarg na budowe, remont, rozbiurke pada odpowiec ;dziekujemy przywieziemy swoich'Pilka jest teraz tylko w rekach wladz miasta Swinoujscia.Wwarunkach przetargu na budowe terminalu LPG, jak i innych budow naprzyklad wschodnie mollo jest zatrudnienie bezrobotnych mieszkancow miasta i okolic.Zamknac czasowo rynek pracy w Swinoujsciu dla przyjezdnych i chronic miasto przed ukrywana przez wladze miasta liczba bezrobotnych.To obecnie robi wiele miast w Polsce, a na masowa skale robia to obecnie Niemcy.

Gość • Czwartek [21.01.2010, 19:12:23] • [IP: 80.72.196.***]

teraz tylko kwestia tego, żeby umieli się dogadać. .trzeba rozmawiać żeby zamazać obraz tego co ostatnio było w mdku

Gość • Czwartek [21.01.2010, 19:10:22] • [IP: 80.245.184.**]

Dyskusja jest wszczęta pod wybory i dopiero przed wyborami a nie przed podejmowaniem decyzji, które już przecież zapadły. Można domagać się tylko jak najlepszych zabezpieczeń, ochrony przez zawodową specjalistyczną jednostkę wojskową, bezpieczne trasy turystyczne na latarnię do fortów itd. Ale nie ma chętnych na to teraz, gdyż są potrzebne tylko emocje i walka o stołki rajców.

Mount R • Czwartek [21.01.2010, 19:10:00] • [IP: 80.245.189.***]

NIE-dla czegokolwiek !LIBERUM VETO!Sprzeciwiam się wszystkiemu!Nie, to -żebym wiedział o co" kaman", ale i tak się sprzeciwiam.Typowo-polskie podejście.

Gość • Czwartek [21.01.2010, 19:09:41] • [IP: 92.42.113.**]

juz jest pozamiatane to wszystko sciema ludzie nie sluchajcie ich wszystkojuz przesadzone wasze gadanie na nic sie nie zda wielka obluda i chamstwo

Gość • Czwartek [21.01.2010, 18:58:41] • [IP: 92.42.117.***]

Nie dla ERIS, nie dla GAZOPORTU-nie dla życia w Świnoujściu.NIE dla młodych, nie dla kina, nie dla aquaparku.

Oglądasz 1-95 z 95
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■