POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [06.02.2010, 15:38:55] • Świnoujście

Trzy światła i pracownik żeglugi

Trzy światła i pracownik żeglugi

fot. Sławomir Ryfczyński

Jeden z naszych Czytelników zwrócił uwagę na marnotrawstwo, jak się wyraził, publicznych pieniędzy. Chodzi o wjazd na prom Bielik w centrum miasta. Są tam zamontowane aż trzy sygnalizacje świetlne. Pomimo tego pracuje tam jeszcze dodatkowo pracownik żeglugi, który pokazuje jak jechać.

- Rozumiem, że rola tego pana jest oczywista. Wskazuje konkretne auto, które może wjechać na prom – pisze od nas Czytelnik. – Po co jednak zamontowali tyle tych świateł?

Skoro się jednak już się uparli, jak dodaje nasz rozmówca, to traci sens to czym zajmuje się pracownik ŻS. Można przecież tak ustawić sygnalizację, że będzie informować kierowców, kto może jechać, a kto powinien stać.

- Tym bardziej, że na promie jest kolejny pracownik, który pokazuje tylko jaki pas mamy wybrać – dodaje Czytelnik. – Dobrze, że chociaż tam nie ma tylu niepotrzebnych świateł.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 178, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-178 z 178

Gość • Wtorek [09.02.2010, 17:11:48] • [IP: 93.94.184.**]

swiatla pozwalaja albo wrecz przeciwanie, wjechac na prom a kierujocy ruchem ma obowiazek bezpiecznie ustawic pojazdy juz na pramie. ..wszystko jest potrzebne a jak promu nie ma to facet ma stac na srodku drogi i zatrzymywac pojazdy...:/chyba po to sa swiatla

Gość • Poniedziałek [08.02.2010, 21:18:57] • [IP: 217.97.199.*]

i kolejna * szuka sensacji w tym miescie ktory to??

Gość • Poniedziałek [08.02.2010, 10:19:54] • [IP: 92.42.117.***]

Szanowni Czytelnicy ŻŚ tnie koszty jak się da, a oto przykład: linie rozgraniczające samochody są tak usytuowane, że w przypadku zagrożenia kierowcy i pasażerowie nie mogą wyjść z pojazdów. Tak sobie siedzę i myślę czy tej sprawy nie należy zgłosić do Urzędu Morskiego jako jakiegoś niedopatrzenia. Usunięcie tego niedopatrzenia zmniejszy przewóz o około 30%.

Gość • Poniedziałek [08.02.2010, 08:44:20] • [IP: 195.117.222.*]

:P

Gość • Poniedziałek [08.02.2010, 06:24:11] • [IP: 80.245.178.***]

Pocieszny jest ten artykul tak jak i wiekszosc komentarzy ponizej. Gdy robili przeprawe to nie przemysleli wszystkiego jak wyjdzie w praniu, okazuje sie ze wielu kierowcow jest bardziej debilnych i cwaniakowatych niz sie wydaje i niestety same swiatla wprowadzily by jeszcze tylko wiekszy chaos. Cieszcie sie ze pracownicy ŻŚ sie uzeraja z ta wiekszoscia a nie wy...

GOSC2 • Poniedziałek [08.02.2010, 00:22:09] • [IP: 88.156.233.**]

w sumie, to te swiatla to nic takiego;), wazny jest tor ciezsze samochody nie powinny znajdowac sie sprzodu, pozatym wazne aby to czlowiek kontrolowal bo nie wszyscy sie sluchaja prawda;)?

Gość • Niedziela [07.02.2010, 20:22:26] • [IP: 80.245.190.***]

Radny Suj jak wyskoczy z maszynowni to zaraz bedzie porzadek. Tylko najpierw trzeba go obudzic. Po sesjach zawsze jest zmeczony.

Krytyk • Niedziela [07.02.2010, 19:40:40] • [IP: 80.245.179.***]

te światła kiedys działały ale niestety mamy zbyt duzo egoistycznych kierowców i oni powodowali chaos, także lepiej niech stoi tzw;marynarz

ML • Niedziela [07.02.2010, 19:02:00] • [IP: 92.42.112.**]

o większą dziórę jak ta będzie trudno, wystarczy poczytać komentarze żeby dojść do wniosku że bydła też tutaj mamy pod dostatkiem i wcale nie jest ani lepsze ani gorsze od przyjezdnego jak pisze Gość IP: 195.117.222.***bez urazy oczywiście

;> • Niedziela [07.02.2010, 18:59:01] • [IP: 83.11.147.**]

Żaczek - to jedna z metod, ale nie jest" szybka", mentalności się tak łatwo nie zmieni, a wszyscy będą urażeni, że poucza się ich za 'coś banalnego'. Sądzisz, że się mylę, to zwróć uwagę za śmiecenie i z jakim nastawieniem się spotkasz? Metody przyuczania nie neguję, monitoring przydałby się przy jej egzekwowaniu. Jednak doraźna 'nauka' nie zmieni wpojonej buty i cwaniactwo wobec przestrzegania przepisów. Ustawiacze są potrzebni, dzięki temu często daje się upchnąć więcej autek przy mniej wprawnych kierowcach, a i na karsiborach widziałem, jak niesfornym 'zapalali kosztowniejsze, niebieskie światło' (szybsze wymierzenie kary, niż ewentualne wysyłanie mandatów pocztą). Praca tych Panów jest bardzo przydatna i szybko nie zastąpi ich żaden automat. Nie znaczy to, że nie można im tej pracy ułatwić, starając się, by aspekt kierowania ruchem stał się marginalny, aż do jego eliminacji z ich obowiązków.

Gość • Niedziela [07.02.2010, 18:36:21] • [IP: 195.117.222.***]

Bałwanka ulepcie to się wam humorek polepszy.

Gość • Niedziela [07.02.2010, 18:19:06] • [IP: 77.254.72.***]

w koncu ktos to napisal.flaszka dla ciebie

Gość • Niedziela [07.02.2010, 15:32:42] • [IP: 195.117.222.***]

Z TYMI ODSTĘPAMI TO AKURAT PRAWDA, NA PROMIE JEST DWÓCH MARYNARZY A PRACUJE JEDEN, DRUGI W TYM CZASIE ŚPI ALBO OGLĄDA TELEWIZJĘ A JAKBY CO TO NIBY SPRZĄTA, EWENTUALNIE JEZDZI NA STERZE ZAMIAST SZYPRA A TEN Z KOLEI ŚPI ALBO GRA W KARTY Z POMOCNIKIEM I MECHANIKIEM.

Gość • Niedziela [07.02.2010, 14:27:16] • [IP: 83.168.106.**]

do Gość • Niedziela [07.02.2010, 13:24] • [IP: 92.42.113.***] ciekaw czy bdziesz taki mądry jak po 2, 5h czekania bedzie dla ciebie jedno miejsce i akurat zadzwoni a na to miejsce wjedzie ŻW, SG. policja albo karetka. A jak by tak dobrze poustawiał i zostawił po 30cm przerwy między autami a nie 1, 5m to nic by mu się nie stało a więcej aut by weszło w tym TY

Żaczek • Niedziela [07.02.2010, 13:33:26] • [IP: 93.94.184.**]

do 118: Opisałem, że celem mandatów będzie" szybsze przyuczenie" niesfornych kierowców. To jedynie metoda w dążeniu do celu a nie rozwiązanie jak ustawiacze.

Gość • Niedziela [07.02.2010, 13:24:20] • [IP: 92.42.113.***]

jemu nie placa od sztuki a jak sie stukna to pozniej jego wina takrze wez sie zastanow ty podemna gałganie hehe

Gość • Niedziela [07.02.2010, 13:01:00] • [IP: 83.31.183.**]

Pan który jest na promie ogranicza się tylko do wskazania na który pas wjechać, zamiast sprawdzić czy nie zrobili za dużej przerwę między samochodami aby mogło się zmieścić jak najwięcej aut.

Gość • Niedziela [07.02.2010, 12:27:32] • [IP: 80.245.182.***]

Ten stan to skutek głupoty władz miasta, które w latach 90-tych prowadziły budowę nowej przeprawy. Miał być rozdzielony ruch pieszych od zmotoryzowanych, dla samochodów miał być wjazd kolumnami, " bieliki" miały być w razie konieczności zastąpione" karsiborami" i odwrotnie w porze nocnej, w szczycie postój promu na stanowisku miał nie przekraczać 7 minut. Nic z tego nie wyszło, bo to nie fachowcy uczestniczyli w projekcie. Wszystkie decyzje wypracowywali i podejmowali niekompetentni politycy i inwestor zastępczy- czyli pewne świnoujskie biuro rachunkowe.

Gość • Niedziela [07.02.2010, 11:50:08] • [IP: 195.117.222.*]

Te barany pseudo wożnice ze Świnoujścia by się pozabijały o miejsce w kolejce a tak palcowy zaprowadzi barana na łańcuchu w odpowiednie miejsce pozdrawiam pieszych i rowerzystów

Gość • Niedziela [07.02.2010, 11:43:18] • [IP: 80.54.123.**]

szukanie dziury w całym. ...eeeeechh

Gość • Niedziela [07.02.2010, 11:35:42] • [IP: 109.243.113.***]

a w akacje z poza swinoujscia i tak sie wepchna w kolejke jak tylko bedzie mozliwosc

;> • Niedziela [07.02.2010, 11:30:35] • [IP: 92.42.118.***]

Żaczek - monitoring, mandaty to forma kontroli (a zdaje się, że jesteś jej przeciwny)." Ustawiacz" siedzi przy monitorze, inaczej się nazywa, ktoś musiałby mandaty doręczyć. Pan Ustawiacz, działa lepiej niż automatyka (ma też więcej obowiązków, posprząta, poinformuje, wyzwisk posłucha, a jak trzeba to po tych z bloczkiem mandatowym zadzwoni). Większość nie chce stosować się do zasad, to robot ich ustawi? Przykład: marudzenie, że kilka drogówek czai się w szeregu i a i każda się czepia się, choć dozwoloną prędkość się tylko o 50 km/h przekroczyło, albo 'tamten pojechał pod prąd, to i ja mogę'. Dodaj zniecierpliwienie, butność i automatyka pada. Most karsiborski; nie wszyscy czekają na światło, tyle, że ruch tam mały, braka zawodnej mechaniki - więc działa. Zanim zbudują tu tunel większość może 'dorośnie', a i tak będzie pilnujący, dla bezpieczeństwa. Przykre, ale kontrola jest potrzebna, bardziej denerwuje mnie to, że (p)osły chcą kontrolować za dużo lub to co działa sprawnie, zamiast zabrać się za edukację.

Gość • Niedziela [07.02.2010, 11:01:24] • [IP: 109.243.15.***]

żal.pl dla czytelnika. ..;/

7-me Dziecko Baby Jagi • Niedziela [07.02.2010, 10:49:19] • [IP: 79.162.167.***]

Wychodząc z wizualnego aspektu sprawy i reasumując wszelkie możliwe subskrypcje, dochodzę do kontrowersji, iż wasza wypowiedź jest nie referentna, aczkolwiek adekwatna i nie mieści się kompletnie w pojęciu aspektywizmu materialnego.

Gość • Niedziela [07.02.2010, 10:44:54] • [IP: 217.97.199.*]

znowu temat z d..y

Gość • Niedziela [07.02.2010, 10:37:02] • [IP: 92.42.113.**]

te na 11 listopada migają pare lat i nikomu nie przeszkadza.ten cwaniak co to zauwarzył to musział z jakiejś strasznej dziury przyjechac.

Gość • Niedziela [07.02.2010, 10:36:24] • [IP: 195.117.222.***]

kolejna super aferka na zywca

Gość • Niedziela [07.02.2010, 10:35:28] • [IP: 91.149.28.***]

zlikwidować wpuszczającego, ustanowić stały dyżur karetki-pewne kilka interwencji dziennie. Przepraszam zapomniałem o stałym patrolu policji.

Gość • Niedziela [07.02.2010, 10:09:23] • [IP: 195.117.222.***]

ja nie mam nic do nich. dobrze ze sa bo by naprawde czasami zwlaszcza w sezon letni ludzie by sie pozabijali ze przyjezdnym bydlem czy niemiaszkami. jedna uwaga by pan cumownik na bielikach przykladal sie bardziej i ustawial samochody na zderzak by wchodzilo wiecej zwlaszcza w godzinach szczytu...

Gość • Niedziela [07.02.2010, 10:08:22] • [IP: 217.97.199.*]

a ty nie uważasz, że jeden gość mógłby to zrobić sam - wpuścić i poustawiać samochody. sam zacznij szydełkować chyba, że niemasz czasu, bo tam pracujesz

Gość • Niedziela [07.02.2010, 10:04:50] • [IP: 80.245.178.**]

jak można porównać wjazd na PROM z wjazdem do TUNELU...? to dwie zupełnie różne sprawy. a Czytelnikowi, który" zwrócił uwagę na marnotrawstwo" proponuję jakieś dodatkowe zajęcia (szydełkowanie może?) bo najwyraźniej się nudzi i z tej nudy postanowił zabłysnąć. kiepsko wyszło to błyszczenie. czepialstwo i tyle.

Gość • Niedziela [07.02.2010, 10:04:11] • [IP: 217.97.199.*]

myślę, że powinni zacząć od przeszkolenia tych niby pracowników" w kierowaniu ruchem!! a jeszcze przed tym dać im kamizelki odblaskowe bo ich nie widać poza tym machają swoimi rączkami bez zastanowienia a wystarczyłoby żeby stanął taki gość na końcu i po kolei np od prawej wskazywał miejsce. no i jak jeszcze raz stuknie mi któryś z nich w samochód...? to oddam...

Gość • Niedziela [07.02.2010, 09:28:16] • [IP: 92.42.117.***]

Gość • Niedziela [07.02.2010, 07:16] • [IP: 93.94.186.***] jeszcze raz tlumacze ze genialne rozporzadzenie z miasta jak i znak postawiony przed wjazdem na prom dotyczy samochodow zarejestrowanych jako ciezarowe o dmc powyzej 2, 2 tony, dlatego dla mnie to absurd ze takie same tylko zarejestrowane jako osobowy maja prawo wjechac i wpuszczac nie ma nic do gadania

Gość • Niedziela [07.02.2010, 09:27:59] • [IP: 217.97.199.*]

tam nigdy nikt nie zwraca uwagi na światła i dobrze, że jest pracownik, mogłabym wymienic wieksze marnotrwsta , gdyby nie ten pracownik buractwo by sie pozabijało przy wjezdzie na prom, pracownik jest i zajezdżają drogę sobie wzajemnie, trzy zarówy to jeszcze nie konec swiata finansow publicznych, czytelnik. .to takie bla, bla, bla

załamany niewiedzą • Niedziela [07.02.2010, 09:26:58] • [IP: 88.156.235.**]

wiedziałem że ludzie mają różne pomysły hehe, ale jeżeli mysłicie że rola sumownika ogranicza się tylko do wpuszczania samochodów to sorki ale spędźcie z nim parę godzin. Odśnieżanie, zamiatanie bo jakiś cham nie umie peta żucić do śmietnika, ograniczanie fantazji kierowców, udzielanie informacji przyjezdnym, a w razie potrzeby pomoc przy zakładaniu cumy gdy bielik dobija w innym miejscu. Ludzie nie piszcie palcowy czy wpuszczacz bo to świadczy tylko o waszej wiedzy. a ustawiaczna bieliku to starszy marynarz i jest on ponieważ wymaga tego karta bezpieczeństwa,

Gość • Niedziela [07.02.2010, 08:53:51] • [IP: 80.245.188.***]

do Żaczka [IP: 93.94.184.**] czy naprawdę uważasz, że mandaty i przepisy są dobre na wszystko? a ograniczenie prędkości w mieście (szczególnie teraz zimą) że kierowcy się czegoś nauczyli jak weszły nowe przepisy Kodeksu Drogowego? zostawmy człowieka w spokoju - pomysłodawcy artykułu radzę poszukać innego" kija że by wsadzić je w mrowisko" naszej społeczności bo wyraźnie widać że ilu nas jest mieszkańców tyle jest poglądów na nasze miasto

Gość • Niedziela [07.02.2010, 07:16:03] • [IP: 93.94.186.***]

do Gość • Sobota [06.02.2010, 20:46] • [IP: 92.42.117.***] ten sam model z szybami czy bez ma ten sam ciężar przeważnie powyżej 2, 2T np VW transporter Vito transit a mimo to te z szybami są wpuszczane a bez szyb nie

Gość • Niedziela [07.02.2010, 06:33:18] • [IP: 83.26.21.**]

Przy kościele są dziesiątki niepotrzebnych żarówek, tam wystarczą tylko świeczki zakupione przez kler

Gość • Niedziela [07.02.2010, 05:59:35] • [IP: 92.42.114.***]

A swiatelka posprzataja na nabreezu?odsnieza wjazd na prom i jeszcze zapobiegna klotnia kierowcow? A kto kibelek posprzata?

Żaczek • Niedziela [07.02.2010, 01:42:22] • [IP: 93.94.184.**]

do 183.: Uważasz, że byłoby dobrze gdyby przy każdej ławce stał milicjant? Zapewne ławki byłyby całe. Rozwiązaniem kierowców wjeżdżających na prom wbrew regulaminowi są mandaty wstawiane na podstawie monitoringu. Nie sądzisz że szybko by się nauczyli? Całość społeczeństwa nigdy nie dorośnie co nie oznacza że należy regulować całe ich życie. Tego JUŻ PRÓBOWANO i nie wyszło. Wystarczy początkowo egzekwować stosowanie się do zasad a z czasem będzie coraz lepiej. W obecny sposób nigdy się nie nauczą. JUŻ WIDZĘ oczami wyobraźni tunel w Świnoujściu i kierowców z fantazją jeżdżących pod prąd ponieważ nie będzie tam ustawiacza... Gdzie indziej tunelami ludzie jeżdżą i nie ma problemu a u nas według Ciebie będzie potrzeba etatu Ustawiacza? Wyobraźnię zawsze miałam wielką - stąd ten tunel.

Krzysiek • Niedziela [07.02.2010, 01:23:23] • [IP: 88.156.233.***]

Czytelnik który zwrócił uwagę jest naprawdę ograniczony i bez fantazji.idiota.

;> • Niedziela [07.02.2010, 00:27:23] • [IP: 83.31.183.***]

;> Marnotrawstwo publicznych pieniędzy znajduje się na placu Kościelnym, takie małe Las Vegas (proszę o sprostowanie, jeśli tam światła są finansowane z innego źródła). Przy promie pracownik jest niezbędny, a światła przydają się jako informacja, że można już silnik włączyć, jak nie widać pracownika, a i dzięki nim powstrzymywani są tacy co spiesząc się i zablokowaliby zjazd z promu, nim się kierujący ruchem pojawi. Żaczek - bez kontroli są np. ławki w parku i pewnie dlatego się łamią i lądują w mini jeziorkach, to oznaka, że jako społeczeństwo 'dorośliśmy' do braku nadzorców? Swoją drogą, że zarządcy miasta chcieli, by narzucić swoją wizję ukształtowania miasta, napisz to na e-maila, a będzie" List od Czytelnika".

Gość • Niedziela [07.02.2010, 00:00:56] • [IP: 83.168.106.**]

I wszyscy a hurraaaaa, na prom! ! ! ! !

Gość • Sobota [06.02.2010, 23:42:10] • [IP: 80.245.188.***]

no przeczytałam jeszcze raz wpisy i dochodzę do wniosku że piszą je ludzie nie ze Ś-cia? wystarczy popatrzeć na kretynów latem w" czasie sezonu" jak tłuszcza pcha się bez kolejki i zdziwiona jest DLACZEGO? bo piszę to z całą BARANY z Polski na Pana Palcowego VEL wPUSZCZACZA NIE PATRZĄ TO ŚWIATŁA NA" GÓRZE" ZAUWAŻĄ?

Gość • Sobota [06.02.2010, 23:35:58] • [IP: 77.254.72.***]

codziennie plyne promem i widze co wyprawiaja kierowcy, zal patrzec na niektorych, swiatla sa dla picu, dobrze ze jest ten co ustawia to wszystko i tak musi byc.aaa sa tacy co mysla ze jest na promie i wielki pan i puszcza muzyke na ful szkoda tylko ze nie widzi tego siana co z bagaznika mu wystaje, ci przebijaja reszte

Żaczek • Sobota [06.02.2010, 23:21:18] • [IP: 93.94.184.**]

Większość komentatorów uważa, że bez kontroli i nadzoru - nie da rady. ROZUMIEM skąd bierze się elektorat prezydenta. Za KOMUNY też władza tak uważała. Na wszystko trzeba było mieć pozwolenie, każdy był kontrolowany i pilnowany. BRAWO, prezydent Waszym prezydentem. On za Was wymyśli jak wyglądać ma centrum miasta, jak dzielnica nadmorska. Faktycznie MA RACJE. Jeżeli uważacie, że mieszkańcy nie potrafiliby sami tak banalnej sprawy wykonać, wjeżdżać na promy po latach praktyki... Prezydent o Was zadba. TYLKO później nie narzekajcie, że Was o zdanie nie zapyta w jakiejkolwiek sprawie.

Gość • Sobota [06.02.2010, 23:21:09] • [IP: 92.42.116.**]

Jaki Pan Palcowy? Przecież to" Wpuszczacz"!

Gość • Sobota [06.02.2010, 23:16:59] • [IP: 80.245.184.***]

zlikfidowac swiatla

Gość • Sobota [06.02.2010, 23:14:28] • [IP: 85.19.195.***]

"palcowy" zasluguje na szacunek i wdziecznosc! nie jest moze doskonaly, ale na tym poziomie" cywilizacyjnym" wielu kierowcow (mentalnosc furmana i ego hrabiego ledwo mieszczace sie w SUVie lub BMCe) Palcowy jest niezbedny!

Gość • Sobota [06.02.2010, 23:10:11] • [IP: 92.42.114.***]

...a w Woliniu dalej piją jak piły?

Gość • Sobota [06.02.2010, 23:05:14] • [IP: 80.245.188.***]

tak sobie przeczytałam wpisy i dochodzę do wniosku że" Pan Palcowy" jest niezbędny bo i barany z Polski przyjeżdżają i Niemcy (ci którzy nie umieją czytać nawet po niemiecku) i wpycha się to-to takie na prom bez kolejki i uważać trzeba na lusterka bo idiota urwie (przykład z autopsji) i jeszcze pretensje ma" jak baba zaparkowała" bo na Pana Promowego ślepota nie patrzył tylko myślał że na niego (warszawiaka wielkiego) Świnoujście wyczekuje - także jedno powiem ODWALCIE SIE OD PANA PALCOWEGO i PROMOWEGO

Gość • Sobota [06.02.2010, 23:03:26] • [IP: 83.31.186.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [06.02.2010, 23:02:12] • [IP: 217.97.193.***]

żeby pisać o nadużyciach policji to trzeba mieć poważne dowody, bo można mieć poważne kłopoty!! a jak masz dowody to pisz do prokuratora

Gość • Sobota [06.02.2010, 22:58:31] • [IP: 89.8.149.***]

mimo ze ci pracownicy ustawiaja na promie to i tak niekturzy maja to w d...e i staje jak mu wygodnie bo on jest juz na promie

Gość • Sobota [06.02.2010, 22:57:44] • [IP: 93.94.191.***]

ludzie co za głupi artykuł a jak wysłałem o nadużyciach policji to olali wolą pisać o poborze żarówki która Świecąc pobiera 2zł na miesiąc !! haha

Gość • Sobota [06.02.2010, 22:49:21] • [IP: 89.8.149.***]

panowie do wpuszczania na prom to sa potrzebni bo jak by nie oni to byl by ieden wielki burdel a to ze samochody sa tak ustawiane to niejest ich wina tylko proradzieckich konstruktorow tych promow

Gość • Sobota [06.02.2010, 22:45:05] • [IP: 88.156.234.**]

nie zajmujcisie tym co was nie powinno obchodzic.nie sidziec przed computerem tylko SNIEG ODGARNIAC LENIE, tylko u kogos widzcie wady

troll fasola • Sobota [06.02.2010, 22:30:20] • [IP: 91.94.66.***]

Miasto nam pięknieje, adin, dwa, tri.

Gość • Sobota [06.02.2010, 22:24:47] • [IP: 93.94.186.*]

Witam.Przejrzałem wszystkie wpisy i zgadzam się z większością, że trzeba zlikwidować światła a pracowników na 100%pozostawić . Naprawdę Oni są potrzebni.Pozdrawiam wszystkich.

Gość • Sobota [06.02.2010, 22:24:24] • [IP: 80.245.185.***]

Bulwersujący temat. Prawda jest taka, że jest to dublowanie. Jednak gdyby nie było pracowników Żeglugi Świnoujskiej to prom Bielik okazałby się dla wszystkich i nikt by nie zapanował nad powstałym bałaganem, a prom zamiast zabierać 30 samochodów zabierałby 15, bo tak by sięustawili kierowcy. Lepiej czasami coś dwa razy przemyślec niż raz zlikwidować.

Gość • Sobota [06.02.2010, 22:22:38] • [IP: 79.162.185.***]

Przeciez krowe do obory sie zagania , a barany za kierownica to zero inteligencji i dlatego kazdemu trzeba pokazac na jaki pas trzeba wiechac.

zielonymojkolor • Sobota [06.02.2010, 22:22:12] • [IP: 217.97.199.*]

taki pracownik sprawdzi czy auto spelnia warunki wjazdu na prom tzn" nasze blachy" i naklejka na szybie itp swiatelka tego nie sprawdza a zreszta temat bez sesu bo jeszcze chlopakow pracy pozbawicie i taki bedzie final!!

kiziol • Sobota [06.02.2010, 22:21:06] • [IP: 89.20.229.***]

Goście są potrzebni bo byscie nie wiechali na prom a z światłami to można porzdek zrobic

Gość z Poznania • Sobota [06.02.2010, 22:18:40] • [IP: 79.162.13.***]

* czytelnik:)

Gość • Sobota [06.02.2010, 22:04:53] • [IP: 93.94.186.*]

Witam, wszystkich malkontentów którzy nie pamiętają jak wracali z trasy i już od Goleniowa spieszyli się na prom. A po przyjeździe okazało się że ten samochód co przyjechał po nas wjeżdża pierwszy. Światła są OK ale człowiek powinien ich pilnować. Pozdro

Kierowca • Sobota [06.02.2010, 22:00:48] • [IP: 217.97.199.*]

Pracownik regulujący niewątpliwie jest przydatny, tylko nie rozumiem dlaczego dubluje się ich na obu brzegach. Wystarczy, że za każdym razem obaj przepłyną promem i z jednej jak i drugiej strony ruchem będzie kierowała ta sama para. Pozwoli to na likwidację co najmniej 8 etatów na jednej tylko przeprawie. Łatwo policzyć jakie oszczędności będzie miało miasto w skali rocznej. Poza tym ci panowie nie są znów tacy grzeczni i solidni w swojej pracy. Niejednokrotnie wpuszczają poza kolejnością swoich kolesi, poza tym zawsze ustawiają ich na pasach środkowych. Osoba twierdząca, że nieproporcjonalne ustawienie samochodów osobowych o różnym ciężarze spowoduje niebezpieczny przechył promu z całą pewnością nie ma najmniejszego pojęcia o stateczności tego typu jednostek. Kto potrafi mi pokazać podobne przeprawy za granicą lub w Polsce przy których obsłudze zatrudnionych jest tak znaczna ilość osób ? Osobom skarżącym się na zbyt gęste ustawianie samochodów proponuję przeprawę" Karsiborami". Jest wybór.

Maślankiewicz • Sobota [06.02.2010, 21:46:49] • [IP: 195.117.239.**]

Gościu [IP: 83.21.219.***]! Którą kierowcą? Bo nie bardzo wiem. Tą starą, czy młodą? Miejscową, czy przyjezdną?

Gość • Sobota [06.02.2010, 21:40:44] • [IP: 217.97.193.***]

Gość • Sobota [06.02.2010, 21:36] • [IP: 83.21.219.***] jeśli myślisz ze oni tylko machają łapami to jesteś śmieszny...

Gość • Sobota [06.02.2010, 21:36:59] • [IP: 83.21.219.***]

wspołczuje pracownikom żs ze tak muszą machac tymi łapami i pokazywac kierowcą gdzie mają wjechac na prom oni to się napracuja lenie smierdzące nieroby za darmo biorą piniądze

Gość • Sobota [06.02.2010, 21:22:57] • [IP: 88.156.233.**]

...a czy szanowny czytelnik, któremu tak bardzo nie pasuje sygnalizacja i pan wpuszczający, mógłby przestać zajmować się pierdołami i zrobić coś pożytecznego dla ludzkości? Np. wystrzelić się w kosmos...

Gość • Sobota [06.02.2010, 21:13:37] • [IP: 95.129.226.***]

A może tunel bułby rozwiązaniem :)

Gość • Sobota [06.02.2010, 21:07:33] • [IP: 93.94.188.***]

80.245.180*** Ręce opadają - aferzysto.

Gość • Sobota [06.02.2010, 21:04:46] • [IP: 80.245.180.***]

Albo GROM

Gość • Sobota [06.02.2010, 21:03:32] • [IP: 80.245.180.***]

Znaczy trzeba drogówkę i będzi ok

Gość • Sobota [06.02.2010, 21:01:38] • [IP: 80.245.180.***]

Jeden z naszych czytelników itd, co światła się nie podobają? pracownik żeglugi się nie podoba? spadaj na drzewo albo za odśnieżanie się WEŻ.tani afeżysto

ML • Sobota [06.02.2010, 21:00:49] • [IP: 92.42.112.**]

To że osoba wpuszczająca na promy jest potrzebna to jest to sprawa bezdyskusyjna ale zastanawia mnie czy CUMOWNIK, bo chyba tak ten Pan się nazywa, jest w świetle prawa osobą uprawnioną do kierowania ruchem i czy posiada szkolenie w zakresie kierowania ruchem drogowym, przecież przeprawa promowa jest częścią drogi i tylko osoby wymienione w art.6 ust. 4 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym są uprawnione do kierowania ruchem. Może szanowna redakcja by to sprawdziła ??

Gość • Sobota [06.02.2010, 20:57:22] • [IP: 79.162.176.***]

przynajmniej gutki maja prace :) a tak naprwde zarabaja psie pieniadze... a marzna i sprzataja dookola promow...

Gość • Sobota [06.02.2010, 20:51:12] • [IP: 77.113.150.***]

tylko jest małe ale, że kierowcy nie mają kultury żadnej i światła miały mieć swoje rozwiązanie tylko że przed każdym światłem powinien być jeszcze szlaban któte auto ma jechać

Gość • Sobota [06.02.2010, 20:50:17] • [IP: 80.245.180.***]

Olejcie ten temat zastępczy.Ciekawe czy Maria Curie też była kobietom

Gość • Sobota [06.02.2010, 20:46:54] • [IP: 92.42.117.***]

To nie ten Pan wybiera, tylko jest takie durne rozporzadzenie z urzedu miasta ze moga wjezdzac samochody ciezarowe o dopuszczalnej masie calkowitej 2, 2 tony, a kazdy bus oblachowany jest raczej zarejestrowany jako ciezarowy, bus do 9 osob przewaznie osobowy, bus powyzej 9 osob to juz autobus. Jest pare osob co ma samochody pokroju Nissan Navara na leasingowych nr rejestracyjnych ktorzy nie dostali zezwolenia na przeprawe bo maja je zarejestrowane jako ciezarowe i dmc 2, 8 tony.

Gość • Sobota [06.02.2010, 20:32:55] • [IP: 93.94.186.***]

ten pan wybiera kto wiedzie a kto nie wedle idiotycznej zasady jak masz busa z szybami z tyłu to jesteś autem osobowym a jak nie to ciężarowym i nie wjedziesz.Ciekawe czy autobus to też osobówka według tych panów

Gość • Sobota [06.02.2010, 20:30:49] • [IP: 81.111.168.**]

hahah ludzie sa idioci oswietlenie wiecej pobiera pradu niz czlowiek dostaje pensji

7-me Dziecko Baby Jagi • Sobota [06.02.2010, 20:12:47] • [IP: 79.162.155.**]

Ważny Pan numerⅠ, i ważny Pan numer Ⅱ.Bez tych ważnych Panów przed promem była by prawdziwa anarchia, wręcz apokalipsa, a typek, który ma problem z wyjściem z samochodu podczas jakiejś tragedji, to niech nabierze powietrza w płuca i cierpliwie czeka.Na pewno ktoś wyłowi jego zwłoki.

Gość • Sobota [06.02.2010, 20:12:38] • [IP: 92.42.117.***]

Nikt nie powiedzial ze pozatymi swiatlami, sa jeszcze sygnalizatory na ulicy, ktore przelacza wlasnie cumownik podczas gdy samochody zjezdzaja z promu. Pozatym po stronie Swinoujscia sa" trzy" pasy, a tylko dwa sygnalizatory, a to dlatego ze po srodku tam gdzie jest kostka, mial byc pas zieleni i tylko dwa pasy. Do obslugi swiatel, szlabanu i regulowania wysokosci pomostu tez by ktos musial byc zatrudniony. Ci Panowie zarabiaja srednio po 1400 zloty, za stanie w mrozie i wysluchiwanie wulgaryzmow.

Gość • Sobota [06.02.2010, 20:07:41] • [IP: 80.245.183.***]

Buuhaha... już widzę ten porządek jaki by panował, gdyby szanownego Pana z żeglugi nie było!! Każdy by wjeżdżał!! Szanowny Pan donosiciel pewnie nie zna realiów życia w Świnoujściu!!

Gość • Sobota [06.02.2010, 20:06:28] • [IP: 195.117.222.***]

ALBO ZMIEŃ AUTO NA KABRIOLET

Gość • Sobota [06.02.2010, 20:05:10] • [IP: 195.117.222.***]

Gość • Sobota [06.02.2010, 19:04] • [IP: 92.42.113.***] Pytam jeszcze raz. Kto mi wyjaśni co mam robić w razie kolizji promu gdy ten zamierza zatonąć a ja siedzę w aucie i nie mogę drzwi otworzyć ponieważ samochody stoją bardzo blisko obok siebie? Szyberdachu auto nie posiada. ZAMONTUJ SOBIE SZYBERDACH I PO PROBLEMIE, ALBO KUP SOBIE RÓŻANIEC I SIĘ MÓDL.

Gość • Sobota [06.02.2010, 20:05:02] • [IP: 80.245.188.***]

to tam są światła??

Gość • Sobota [06.02.2010, 19:58:35] • [IP: 195.117.222.*]

wielka afera... a szanowny donosiciel nie zaznaczyl ze pomimi tylu światel oraz osoby kierujacej ruchem i tak bezmuzgi pchaja sie na prom nie zwracajac uwagi na nic. gdyby nie czerwone swiatla to kierowcy przede wszystkim spoza Świnoujścia rozjchaly by osobe kierującą ruchem...

Gość • Sobota [06.02.2010, 19:50:15] • [IP: 93.94.188.***]

Następny, idiotyczny temat, aby tylko wyświetlić reklamy. Żenada!

Gość • Sobota [06.02.2010, 19:47:46] • [IP: 93.94.184.***]

Na warszowie jest więcej świateł - Szanowny Redaktorze umiemy liczyć tylko do trzech po drugiej stronie pogubiliśmy się na paluszkach

SZEF • Sobota [06.02.2010, 19:46:18] • [IP: 195.117.222.***]

SAMA SYGNALIZACJA NA PEWNO BY SIĘ NIE SPRAWDZIŁA, NIE MA TAKIEJ MOŻLIWOŚCI, CZŁOWIEK JEST POTRZEBNY ALE SPRAWIE ŚWIATEŁ RZECZYWIŚCIE NALEŻAŁOBY SIĘ PRZYJRZEĆ.

anok • Sobota [06.02.2010, 19:41:09] • [IP: 88.156.235.***]

światła może i nie potrzebne są, ąle pracownik żeglugi musi być, kto by pilnował, żeby nie wjeżdżały na prom samochody z obcą rejstracją? a po za tym, są tacy cwaniacy, którzy mimo ''promiarza'' próbują wjechać na prom bez kolejki.Zresztą, co tu tłumaczyć, ten kto dyktował artykuł nigdy chyba się nie przeprawiał promem jako kierowca.A do przedmówcy-świateł nie było długie lata i nikt nie wjechał samochodem do wody.

Gość • Sobota [06.02.2010, 19:33:14] • [IP: 93.94.184.***]

Pomyłka - chamskie zachowanie wszystkich kierowców.Zlikwidujcie CUMOWNIKÓW, zapalcie zielone światło i pozabijajcie się buraki. Kto pierwszy ten lepszy.Chłopaki z Żeglugi głowa do góry nie dać się burakom.

Gość • Sobota [06.02.2010, 19:29:28] • [IP: 93.94.186.***]

Do gościa [IP: 80.54.123.***] po pierwsze wcale tak dobrze nie zarabiają, po drugie oprócz liczenia do trzech to co rano sprzątają i odśnieżają okolice przeprawy, po trzecie znoszą chamskie zachowanie co niektórych kierowców...Szacunek Im za nie łatwą pracę.

Gość • Sobota [06.02.2010, 19:25:40] • [IP: 80.245.188.***]

Trzeba wypadku, żeby ktoś wjechal do wody i się zabil. Wtedy będą mówić, że świata byly, ale oszczędni zdjęli. Promiarze to już inne story:)

Gość • Sobota [06.02.2010, 19:24:48] • [IP: 93.94.185.***]

nie macie co wypisywac, zajmujecie sie bzdurami

Gość • Sobota [06.02.2010, 19:19:15] • [IP: 83.31.179.**]

Poza tym ustawiaja samochody na promie, a tak, to by była wolna amerykanka.

Gość • Sobota [06.02.2010, 19:18:05] • [IP: 83.31.179.**]

Oczywiście, że pracownik musi kierować ruchem, bo są tacy idioci kierowcy, ze na nic nie patrzą.

Gość • Sobota [06.02.2010, 19:15:40] • [IP: 92.42.113.***]

Dziękuję za szczere, fachowe odpowiedzi świadczące o bardzo wysokim poziomie intelektualnym komentujących. Jestem usatysfakcjonowany.

Gość • Sobota [06.02.2010, 19:10:32] • [IP: 92.42.114.**]

Iść do psychoterapeuty o ile bardzo prześladuje ciebie taki sen. (ew.zadzwoń do żeglugi)

Gość • Sobota [06.02.2010, 19:10:30] • [IP: 93.94.184.***]

wypychasz przedią szybe

Gość • Sobota [06.02.2010, 19:09:51] • [IP: 95.129.226.**]

wyjdz baranie przez szybe chyba ze jestes tak zapasionym typem to masz problem ;]

Gość • Sobota [06.02.2010, 19:04:53] • [IP: 92.42.113.***]

Pytam jeszcze raz. Kto mi wyjaśni co mam robić w razie kolizji promu gdy ten zamierza zatonąć a ja siedzę w aucie i nie mogę drzwi otworzyć ponieważ samochody stoją bardzo blisko obok siebie? Szyberdachu auto nie posiada.

wnt • Sobota [06.02.2010, 19:00:35] • [IP: 217.97.199.**]

były proby wpuszczania aut na prom za pomocą świateł niestety legły w grozach poniewarz nikt sie do świateł nie stosował.

Gość • Sobota [06.02.2010, 18:51:55] • [IP: 93.94.188.**]

Pracownik jest potrzebny, bez dwóch zdań, światła już nie ale były pewnie w specyfikacji lub w projekcie. W Polsce bez porządkowego nie da rady.

Gość • Sobota [06.02.2010, 18:49:30] • [IP: 83.31.187.***]

Dodam jeszcze że nie zwracją uwagi jakie zagrożenie stwarzaja na drodze tym berdziej że często zdażało sie że kierowcy zjeżdzający z promów musieli uciekać w pole aby nie dopuscić do wypadku, którego sprawcą sa kierowcy idioci w wiekszości przypadkach na świnoujskich rejestracjach. Tylko miło potem zobaczyć jak pracownik ŻM wywala go na koniec kolejki za chamstwo i wpychanie się w kolejke. Jestem pełna podziwu dla tych ludzi, bo nie tylko wpuszczaja na prom czy ustawiają samochody na promie, ale pilnują porządku i odpowiadaja za bezpieczeństwo nas wszystkich. Najpierw niech kierowcy, zaczną jeździć samochodem z głową kulturą dopiero potem, żalą się na światła czy pracowników.

Gość • Sobota [06.02.2010, 18:48:22] • [IP: 80.245.179.***]

To nie jest sprawa świateł, porządku i marnotrastwa pieniędzy. To problem z kulturą. Gdyby nie część dupków którzy z zadyszką i wypiekami pchają się rozpychając kołami ten dodatkowy pracownik nie byłby potrzebny.

Gość • Sobota [06.02.2010, 18:39:24] • [IP: 83.31.187.***]

Chciaż nie mieszkam w Świnoujściu często tu przyjeżdżam, i korzystam z dwóch przepraw promowych w zależności od dnia. Długo zeszło by wymienianie mi sytuacji kierowców idiotów którzy za wszelką cene nie bacząc na swiatła czy pracownika ŻM pchają sią na promy. Wielokrotnie byłam świadkiem jak pracownik zwracał uwagę na kolejność wpuszczania auta na prom ale niestety w kilku przypadkach kultura kierowców była poniżej poziomu slamsów. Niektórzy kierowcy poprostu mają w du..e to czy ktos inny stoji w kolejkach po kilka godzin poprostu uważają że im sie należy pierwszeństwo. I gdyby nie było takiego pracownika jestem pewna że między niektórymi kierowcami dochodziło by do mordobicia. Najgorzej jest na przeprawie promowej Karsibór, zazwyczaj latem, kierowcy ze Świnoujścia nie patrzą że inni kierowcy stoją w długich nawet 2 godzinnycj kolejkach, uważają że jesli są ze Świnoujścia mają pierwszeństwo i potrafia na trzeciego wyprzedzać kilkadziesiat samochodów a by być pierwszym w kolejce.

Gość • Sobota [06.02.2010, 18:38:06] • [IP: 87.96.2.**]

juz tym ludziom wszystko przeszkadza...

Gość • Sobota [06.02.2010, 18:32:49] • [IP: 92.42.112.***]

Popieram goscia [IP: 217.97.199.*] szacuneczek

Gość • Sobota [06.02.2010, 18:31:25] • [IP: 92.42.112.***]

Ci pracownicy dodatkowo utrzymuja porzadek na promie a tobie przeszkadzaja swiatla i ci pracownicy wolalbys wjechac na prom na ktorym by lezalo pelno kiepow i puszek od piwa i jakis pijak moglby nawet napluc ci na szybe ci pracownicy duzo nie zarabiaja a swoje obowiazki w pracy doceniaja jak tylko moga.

Gość • Sobota [06.02.2010, 18:28:41] • [IP: 217.97.199.*]

Ciekawe jak byś sie ustawił DUPKU na promie jak by tam tych gosci nie było.

Gość • Sobota [06.02.2010, 18:27:08] • [IP: 92.42.112.***]

Posluchaj zakuta palo zeby nie ten pracownik to bys stal w kolejce na prom pod Uznamem ten czlowiek wpuszcza auta i je ustawia a zeby nie on to by sie wszyscy pchali ci co sa na nieświnoujskich tablicach auta z lawetami i niemcy swoimi autami i takie jak ten pracownik zarabia pieniadze to by ci sie nie chcialo wysiadac i wsiadac z auta i powiedz co ci przeszkadzaja te swiatła?ty za nie placisz?

Gość • Sobota [06.02.2010, 18:21:04] • [IP: 92.42.112.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [06.02.2010, 18:19:38] • [IP: 92.42.116.**]

; o szybko się zainteresowano tym ;p przeprawa jest już ok 10 lat, a tu nagle problem świateł xd

LOB • Sobota [06.02.2010, 18:16:49] • [IP: 88.156.233.***]

Ale na 11 Listopada też są bezużyteczne światła... Nimi również można by się zainteresować...

Żaczek • Sobota [06.02.2010, 18:14:14] • [IP: 93.94.184.**]

Z pisaniny poniżej wynika, że w Świnoujściu mieszkańcy to chamy i nieuki. Policja nie poradzi sobie z tak skomplikowanym problemem. Moim zdaniem mieszkańcy przywykną do innego systemu i będą w nim sprawnie funkcjonować. Nauce sprzyjać będzie system monitoringu i mandatów wystawianych przez Policję (nie w momencie wjazdu a z dostawą do domu - gwarantuję, że osoba która otrzyma parę mandatów szybko pójdzie po rozum do głowy). A co do osoby piszącej o tym, że żaden system nie zastąpi człowieka - proszę o informację czy na kontenerowcach wożących po 6-9 tysięcy kontenerów do setek odbiorców w wielu portach też jest" Pan Ustawiacz" czy komputerowy system?? W Świnoujściu nie mieszkają sami idioci a rozsądni ludzie i władza ani pan Jercha nie musi ich za rączkę prowadzić.

Gość • Sobota [06.02.2010, 18:07:20] • [IP: 80.54.123.***]

Co niektórzy komentujący rzucają się za przeproszeniem jak g...o w przerębli. Przecież czytelnikowi nie chodzi o to żeby zwolnić wpuszczającego. Zwraca jedynie uwagę na bezsens montowania tylu świateł. Moim zdaniem wystarczyłoby jedno centralnie umieszczone. Widać by było kiedy samochody są wpuszczane a kiedy już lub jeszcze nie. A swoją drogą to z tego co wiem Ci wpuszczający nieźle zarabiają. Nie żebym zazdrościł bo sam nie narzekam ale za umiejętność liczenia do trzech i machanie ręką tyle kasy z budżetu hmmm...

Gość • Sobota [06.02.2010, 18:03:47] • [IP: 93.94.186.**]

Panie Ryfczynski nie ma ciekawszych artykulów bo to co ostatnio na tym portalu jest to beznadzieja * zaczyna byc lepsze niech pan zacznie cos bardziej normalnego dodawac bo gdyby nie ŻS to by nikt na wyspe nie wjechal ani wyjechal

Gość • Sobota [06.02.2010, 18:03:17] • [IP: 95.129.228.***]

ale tak jest od samego początku... więc gratulujemy zapłonu:)

LOB • Sobota [06.02.2010, 18:02:33] • [IP: 88.156.233.***]

Było... Ten pracownik jest tam niezbędny, bo kierowcy mieli te światła w głębokim poważaniu i pchali się jak tylko mogli...

Gość • Sobota [06.02.2010, 18:01:56] • [IP: 80.245.186.***]

PYTANIE DO GOŚCIA : Gość • Sobota [06.02.2010, 17:40] • [IP: 88.156.233.**] O kurcze wjeżdżają na CZERWONYCH ŚWIATŁACH!! A gdzie jest policja? MASZ PRAWKO ? JAK TAK TO GRtulacje SKORO ŚWIATŁA SĄ DLA CIEBIE WAŻNIEJSZE NIŻ KIERUJĄCY RUCHEM TO CHYBA MASZ PRAWO-JAZDY ZA ŚMIETANE I JAJKA

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:58:02] • [IP: 79.175.200.**]

Brawo SLD za wasz pomysł marnowania pieniędzy

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:57:53] • [IP: 92.42.113.***]

Pajacowate artkuly znowu DZIEKI ISWINOUJSCIE ZA REWELACYJNY TEMAT jak by nie wiadomoze zete swiatla sa od zawsze i pisano juz kiedys w gazecie o tym

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:55:57] • [IP: 92.42.113.***]

A jak kierowca widzi lepiej na lewe oko to dobrze że jest lewe swiatlo, to zależy od tego które oko sprawniejsze. ..i świateł wcale nie jest za dużo. Tak było itak będzie.A co by sie działo, gdyby panów od wpuszczania i pilnowania porządku nie było to już widzę jakie rozgrywki by się odbywały. Prawo silniejszego i mocniejszego w gębie, tego chcecie? Jeszcze długo takich poczynań nie wolno wprowadzć w życie. Co się czepiacie Panów którzy solidnie wykonują swoja pracę. Każdy mądry na temat, który go nie dotyczy. Mamy zbyt małą kulturę...

Czytelnik • Sobota [06.02.2010, 17:46:44] • [IP: 217.97.199.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:43:00] • [IP: 93.94.189.***]

swiatla sa dla obcokrajowcow dla polakow comownik

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:40:47] • [IP: 88.156.233.**]

O kurcze wjeżdżają na CZERWONYCH ŚWIATŁACH!! A gdzie jest policja?

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:38:11] • [IP: 80.245.190.***]

A Jercha dalej tam u góry ma swoje biurooooo

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:37:30] • [IP: 65.110.6.**]

Prawdziwym szczytem marnotrawstwa są rozmaici" menedżerzy", czyli kumple prezia oponiarza posadzeni na różnych stołkach i ciągnący z tego niezłe wynagrodzenie - taka na przykład Ruda Wiatrówka, co za picie kawki, czytanie prasy kobiecej i plotkowanie przez służbowy telefon bierze grube tysiące. Za co? Za głosowanie na sesjach tak, jak prezio każe.

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:35:26] • [IP: 92.42.113.***]

ktoś tu szybko zaskoczył z tymi światłami już kiedyś pisano o tym na lamach jakiejś tutejszej gazety

Marcel • Sobota [06.02.2010, 17:35:02] • [IP: 80.54.123.***]

Eee... Czy ten" Czytelnik" nie wpadł na pomysł, że Ci pracownicy lepiej znają się na rzeczy? Ba... Praktycznie to tylko Oni wiedzą co i jak. Wyobraża ktoś sobie, gdyby w jednym momencie na prom chciałoby wjechać 40 samochodów? Pracownik przed promem potrzebny jest ze względu chociażby na to, że z tej przeprawy mogą korzystać tylko kierowcy ze specjalną nalepką na szybę... Pracownik na promie ustawia samochody tak, aby najwięcej miejsca zostało zajęte i więcej samochodów mogłoby wjechać... Oraz do ustawiania samochodów wedle wagi, tak, aby nagle na np. prawej stronie byłyby tylko samochody większe i cięższe a na lewej mniejsze i lżejsze... Złe ustawienie wedle wagi prowadzi to katastrofy (wypadku - przechyłu na burtę i zatonięcia)... Jej... Ludzie w ogóle nie myślą... Włącznie z redakcją (mała litera wyrazem mojego potępienia), która czasami uruchomiła płat czołowy (część mózgu odpowiedzialna za myślenie) i wiedziałaby, czemu tak jest... FAIL na całej linii...

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:34:54] • [IP: 93.94.184.***]

Temat zastępczy Żegluga

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:33:14] • [IP: 92.42.118.***]

Jeszcze jedno żadna aparatura nie policzy ilości samochodów nie oceni ich długości i czy zmieści się 32 samochody czy 28 bo było parę dłuższych samochodów

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:29:46] • [IP: 92.42.114.**]

A mnie denerwują" wpuszczacze" co jak skończą na środkowym, to przy następnym kursie znów zaczynaja wpuszczać z brzegu i tak z jednego pasa jedzie wcześniej ten co później przyjechał.No i jeszcze dupki co nie dojeżdżają a inni muszą stać za torami.

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:24:57] • [IP: 92.42.118.***]

Cumownik może się schować ma pan rację, tyle że już widzę następny artykuł w którym piszecie za co ten cumownik bierze pieniądze skoro wjeżdżają na prom ludzie z poza Świnoujścia i akurat ten co do Pana napisał by się nie załapał. Ten pan jest po to aby sprawdzać kto wjeżdża czy mieszkaniec naszego miasta czy obca osoba to że można tak ustawić jak Pan pisze to prawda tyle że to już nie jest wina pracowników żeglugi że miasto pożałowało pieniędzy na dostosowanie oświetlenia do ruchu na przeprawie. Idąc dalej pańskim tokiem rozumowania to po co załoga też można zakupić automatycznego pilota zaplanować trasę przejazdu z uwzględnieniem aktualnie panujących warunków i odniesieniem do stałych punktów na nabrzeżach przy których następowało by hamowanie i cumowanie jednostki po czym zakupić robota który by ustawiał samochody zgodnie z rozkładem obciążenia na burtach umył podłogi w pomieszczeniu pasażerskim oraz posprzątał kible po" kulturalnych" wczasowiczach o określonej godzinie uruchomił prom i odstawił go itd

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:22:23] • [IP: 94.195.155.***]

ja bym ich zwolnil, postawil szlabany z bramkami i skanery ktore beda rozpoznawaly mieszkancow swinoujscia i tych co na prom moga wjechac i skonczy sie dyskusja z ludzmi ktorzy wjechac nie moga i robienie awantur przez warszawiakow i innych, proste?? dla mnie proste dla rady miasta nie... ehhh

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:21:43] • [IP: 92.42.118.***]

Ten kolejny pracownik na promie jak pan sie wyraził, jest członkiem załogi promu obok oficera wachtowego, marynarza, mechanika i kapitana który w razie gdyby pan wypadł za burte (WGAPIONY W TE NIEPOTRZEBNE ŚWIATŁA) rzuci panu panie kochany koło ratunkowe...takze jak pan widzi jest to osoba potrzebna i spełniajaca swoja role w załodze promu...pozdrawiam i zdrowia zycze!!

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:21:00] • [IP: 202.180.174.**]

a ja was * wy gramatyczne niedouki

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:17:55] • [IP: 93.94.191.***]

a szlabany kto zamknie.? ehehektos styraci prace hahaha;d

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:17:24] • [IP: 80.54.123.***]

A mnie ciekawi jaka siła zmusza kierowców-kretynów do wysiadania i ściągania kurtek lub płaszczy właśnie na promie, gdzie samochody stoją 20 cm od siebie? Albo te palanty, które na promie wrzucają wsteczny i potem o tym zapominają, no żeż k...!

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:10:58] • [IP: 80.245.190.**]

śmierdzi mi tu pseudo dziennikarskim szambem.

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:10:56] • [IP: 217.97.193.**]

Do 113 to po wjezdzie na prom od razu wysiadz z auta zeby w razie czego uciekac

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:03:44] • [IP: 92.42.113.***]

A kto mi wyjaśni co mam robić w razie kolizji promu gdy ten zamierza zatonąć a ja siedzę w aucie i nie mogę drzwi otworzyć ponieważ samochody stoją bardzo blisko obok siebie? Szyberdachu auto nie posiada.

Gość • Sobota [06.02.2010, 17:00:39] • [IP: 217.97.193.***]

ciekawe ile mniej aut wjechałoby na prom bez pana na promie. .. doprawdy nie macie innych problemów?

Gość • Sobota [06.02.2010, 16:59:51] • [IP: 217.97.193.**]

Sygnalizacja by nie nadązala zmieniac swiatel lub wjazd na prom by zajął dwa razy dluzej czasu niz zajmuje i jezeli karetka na sygnale by jechala to kazdy by sie na sile wbijal i nie patrzyl na swiatla wiec mi czlowiek wpyszczajacy nie przeszkadza i jest wrecz wskazany

Gość • Sobota [06.02.2010, 16:59:23] • [IP: 95.129.224.***]

3 pasy do ustawiania sie to 3 sygnalizatory a jak promu nie ma to swieca sie na czerwono zeby ktos madry nie wjechal do kanalu a" promiarz" jest poto zeby przy wjezdzie na prom nie bylo prawa dzungli

Gość • Sobota [06.02.2010, 16:57:49] • [IP: 80.62.26.**]

hhhh niemozlwe!:O

Gość • Sobota [06.02.2010, 16:52:48] • [IP: 195.117.222.*]

Ten pracownik jest odpowiedzialny głównie za otwieranie bramki i nie wpuszczanie w dni tygodnia od pon do pt aut z poza rejonu Świnoujścia, bez tego był by harmider.Ciekawe gdzie pracuje ten" czytelnik" może jego stanowisko pracy jest zbędne...

Gość • Sobota [06.02.2010, 16:45:53] • [IP: 93.94.184.***]

A ja słyszałem że prezenter znanej nam wszystkim telewizji próbował poderwać marynarza i dostał w zęby

Gość • Sobota [06.02.2010, 16:41:19] • [IP: 80.245.178.**]

"Trzy wesela i pogrzeb" :)

Gość • Sobota [06.02.2010, 16:37:39] • [IP: 217.97.199.**]

tak jakby nie bylo lepszych przykladow marnotrawienia pieniedzy

Gość • Sobota [06.02.2010, 16:34:58] • [IP: 195.117.222.***]

Taaaak... ''po co tyle swiateł''- pytanie jak u 7-latka... i to nie ze Świnoujścia;) ''Po co tyle obsługi'' - też... Żenujący artykuł... o niczym... A dlaczego niebo jest niebieskie? A po co 8 promów? A czemu... itd. ;) Heh... miłego dnia! Po co? Ot tak... ;)

Gość • Sobota [06.02.2010, 16:34:39] • [IP: 77.253.205.***]

Gdyby nie było tego człowieka w chwili zapalenia czerwonego światła wszyscy by ruszyli do przodu niczym psy spuszczone ze smyczy.Jaki byłby efekt? Wiadomo.

Gość • Sobota [06.02.2010, 16:31:32] • [IP: 80.245.187.***]

Tym razem to napewno jakis" zmotoryzowany" radny /a sie wychylil przed wyborami do nastepnej kadencji.

Gość • Sobota [06.02.2010, 16:23:38] • [IP: 92.42.119.***]

pytanie do redakcji - czy autor tego artykułu pochodzi że Świnoujścia? Bo jakby pochodził to by się domyślił iż pracownik ŻS jest niezbędny aby w wyznaczonych godzinach nikt bez naklejki lub tablic ZSW nie wjechał. A co do świateł to wystarczy popatrzeć jak stosują sie do nich kierowcy na ulicach. Wątpie aby część kierujących tak chętnie by się do nich stosowała i mogliby sie dosłownie wpychać za jadącym przed nim samochodem.

zaoczny.com • Sobota [06.02.2010, 16:16:43] • [IP: 217.97.193.***]

moim zdaniem powinni ściągnąć tą sygnalizacje i wstawić na skrzyżowanie grunwaldzka-nowokarsiborska, tam bardziej by się przydała, a pracownicy wpuszczający na prom powinni zostać, bez nich zrobił by się chaos

Gość • Sobota [06.02.2010, 16:15:29] • [IP: 92.42.113.***]

budowano to ponad 10 LAT TEMU A TERAZ JAKIS prawy obywatel sie SKAPNOL ZE ZMARNOWANO PIENIADZE SMIESZNY JESTES :) hehe a pozatym wjedzcie na prom jak beda same swiatla, godzina i beda bijatyki hehe

Gość • Sobota [06.02.2010, 16:14:33] • [IP: 92.42.116.***]

jezdze codziennie promami o godz.5 i nie zauwarzylem napromie pracownika ustawiajacego pojazdy czyzby w tym czasie spali ?

Gość • Sobota [06.02.2010, 16:13:31] • [IP: 95.129.226.***]

Na jubilacie po tacie z moherem na klacie :)

Gość • Sobota [06.02.2010, 16:12:20] • [IP: 62.21.3.***]

On jest po to żeby uniknąć" wbijania" się ludzi w kolejki. Przecież za każdym razem widze jak ten właśnie pracownik żeglugi musi uczyć ludzi kultury. Niektórzy nie potrafią zrozumieć, że obowiązuje jakaś kolejka. Niestety to tylko Polska... Pozatym przeprawa jest tylko dla mieskańców (w tygodniu). Jak światła miały by rozpoznawać czy na prom chce wjechać" swój" czy" obcy" ?

Gość • Sobota [06.02.2010, 16:11:39] • [IP: 95.129.226.***]

Czytelnik pewnie śmiga na jubilacie ;)

Gość • Sobota [06.02.2010, 16:10:21] • [IP: 217.97.199.*]

czytelnik chyba nietutejszy bo nic nie rozumie i znowu afera :/

Gość • Sobota [06.02.2010, 16:09:19] • [IP: 83.21.0.***]

TUNEL !! I sprawa rozwiązana. W każdym normalnym kraju europejskim są dziesiątki mostów i tuneli, tylko w antwerpi czy roterdamie jest ich kilkadziesiąt. Tylko w Świnoujściu jest problem chore miasto i nic nie potrafiąca zrobić władza widocznie żmurowi nie przeszkadza strata czasu w oczekiwaniu na prom. Dwudziesty pierwszy wiek, śmieją się z nas do okoła.

Gość • Sobota [06.02.2010, 16:02:48] • [IP: 95.129.226.**]

swiatla zbedne pracownik potrebny

Gość • Sobota [06.02.2010, 15:56:38] • [IP: 92.42.112.***]

Naprawdę ten kto pisał artykuł chyba nie jest ze Świnoujścia lub rzadko przepływa promem. Światła nic nie dają, ludzie jak barany wjeżdżają i pchają się na prom. Nie można zapomnieć także o samochodach spoza Świnoujścia. Pomyślcie ludzie co by się działo jakby na prom wjechały takie samochody, a ich kierowcy nie chcieli wycofać. Oczywiście pracownicy żeglugi dzwoniliby na policję, a promy nie odbijałyby zgodnie z rozkładem. TO DLATEGO moim zdaniem jest tam pracownik, który sprawdza kogo wpuszcza na prom. Oczywiście czytelnik miał rację PO CO TE ŚWIATŁA, które może działały kilka dni. Pewnie ten co wymyślił światła dostał premię za rozwiązanie racjonalizatorskie.

Gość • Sobota [06.02.2010, 15:55:50] • [IP: 93.94.190.***]

Ten portal jest jak Fakt tylko taki prowincjonalno-świnoujski

Gość • Sobota [06.02.2010, 15:54:18] • [IP: 80.245.178.**]

Zamontować kamery przy światłach i karać za niedostosowanie się do sygnalizacji świetlnej.. Jak taki delikwent dostanie filmik z mandatem do chaty to mu przejdzie ochota się wpychać w kolejkę a i budżet miasta zarobi!

Gość • Sobota [06.02.2010, 15:53:48] • [IP: 88.156.233.***]

dobrze ze pracuje takto by debile na sile wjezdzaly i by sie spychalu i jeden drugiego pozabija bo chce byc pierwszy

7-me Dziecko Baby Jagi • Sobota [06.02.2010, 15:51:18] • [IP: 79.162.155.**]

Czyli czytelnik sugeruje, żeby zwolnić pracownika Żeglugi?

Gość • Sobota [06.02.2010, 15:50:19] • [IP: 88.156.233.***]

Czytalnik nie ma racji.

ryynio • Sobota [06.02.2010, 15:50:04] • [IP: 83.249.20.**]

swiatla to fajny bajer, no i dla przyjezdnych przyzwyczajonych do swiatel

Gość • Sobota [06.02.2010, 15:48:38] • [IP: 88.156.233.***]

Znam pomysły kierowców, bez pracownika żeglugi postałby po prostu niesamowity bałagan, to pewne.

Gość • Sobota [06.02.2010, 15:48:27] • [IP: 80.245.182.***]

Jak ta osoba jest taka mądra to niech pomyśli kto ma sprawdzać czy dana osoba ma naklejkę na szybie:)

Gość • Sobota [06.02.2010, 15:47:22] • [IP: 217.97.199.**]

Światla byly w projekcie... jednak sie nie sprawdzily.. wielka tragedia juz. pfff...

Gość • Sobota [06.02.2010, 15:46:50] • [IP: 95.129.226.**]

strzal w dziesiatke

Gość • Sobota [06.02.2010, 15:43:46] • [IP: 92.42.116.**]

niech szanowny czytelnik przemyśli sprawę : co by się działo gdyby nikt nad tym tłumem nie panował jako tako a jedynie światła

Oglądasz 1-178 z 178
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
Około godziny 14:30 doszło do zderzenia samochodów w tunelu pod Świną. Na miejscu pracują służby, które mają jak najszybciej udrożnić przejazd ■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■