POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [22.12.2009, 16:29:16] • Świnoujście

Pawlak: płacimy za wiarę PiS w gazoport

Pawlak: płacimy za wiarę PiS w gazoport

Mayumi Terao(fot. istockphoto.com )

W dzisiejszym Dzienniku Gazecie Prawnej Waldemar Pawlak, wicepremier i minister gospodarki krytykuje plany budowy gazoportu w Świnoujściu. „Dlaczego w ogóle wybrano na budowę miejsce, w którym są problemy z programem Natura 2000 i do tego spory o wody terytorialne z Niemcami?” - czytamy w gazecie.

- Na skutek zmiany formuły cenowej dostaw gazu w roku 2006 w latach 2007-2008 zapłaciliśmy o niemal 700 mln złotych więcej. W roku 2009 - o 200 mln więcej. Różnica wynika z trendów na rynku gazu. To doskonała ilustracja tezy, że nadmiar ideologii w biznesie zawsze kosztuje - stwierdza w rozmowie z Witoldem Głowackim i Agnieszką Sopińską wicepremier.

W wywiadzie dla gazety Waldemar Pawlak przekonuje, że inne kraje nie mają takiego uczulenia na Rosję. Niemcy zawierają kontrakty gazowe na okresy do 2032 roku, Francuzi, Włosi i Brytyjczycy postępują podobnie. - A u nas robi się wokół tego jakąś dziwną histerię, że podpisujemy tak długoterminowe kontrakty - mówi Pawlak.

Obszerny wywiad z Waldemarem Pawlakiem można przeczytać w dzisiejszym „Dzienniku Gazecie Prawnej”.


komentarzy: 129, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-129 z 129

Gość • Sobota [26.12.2009, 20:15:47] • [IP: 92.42.116.***]

gazosyf- śmierć dla miasta.

Do IP: 195.117.222.* • Sobota [26.12.2009, 19:12:34] • [IP: 83.21.144.***]

Oczywiście to poczekaj do północy i napisz odpowiedzi na moje pytania, w końcu będzie po Świętach, a propos Terminala Chemicznego informacja o nim pojawiła sie stronie www.port.zewetrzny.pl ale została szybko wykasowana z tej strony!!w przypadku polaków już nie wierze w zdrowy umysł i tyle, choć sam jestem Polakiem i to oddanym naszemu krajowi!!

Gość • Sobota [26.12.2009, 01:18:45] • [IP: 195.117.222.*]

[25.12.2009, 23:22] • [IP: 83.21.146.***] Nikt przy zdrowych zmysłach nie postawi terminala chemicznego obok gazoportu. Również na pozostałe Twoje obawy znam odpowiedź. Są jednak święta i nie mam nastroju na pisanie elaboratów. Życzę Ci spokojnej nocy.

Gazoport tak w Gdańsku!!! • Piątek [25.12.2009, 23:22:43] • [IP: 83.21.146.***]

sympatyczny człowieku poniżej a wiesz że spółka planuje oczywiście wyjątkowo nieudolnie tajemniczo przenieść siedzibę do ulubionej Warszawki, a" beki z gazem" mogą być przedmiotem np atatków terrorystycznych, poczytaj a potem pisz że nie wybuchą!!Co powiesz na temat systemu ORV, dlaczego jest wycofywany z projektu??gdzie te tysiące miejsc pracy obiecanych przez inwestora??jak z dostępem do plaży, oczywiście wiesz że musi być strefa ochronna takiego strategicznego obiektu??wiesz doskonale że ludzie zaczna się wyprowadzać a jak jest duża podaż mieszkań a mały popyt to stracą wszyscy mieszkańcy Warszowa na tej inwestycji poprzez stratę wartości swoich nieruchomości!!dalej mam kontynuować, właśnie obok gazoportu MIAł POWSTAĆ TERMINAL CHEMICZNY wiesz coś o tym, a wiesz co miało powstać po prawej stronie ul. Ku Morzu, wiesz czy nie!!jak nie to się dowiedz, widzisz niektórzy dysponują konkretną wiedzą nt gazoportu!!

Gość • Piątek [25.12.2009, 13:12:35] • [IP: 88.156.234.***]

sytuacja ekonomiczna zakladow chemicznych police

Gość • Piątek [25.12.2009, 00:57:57] • [IP: 195.117.222.*]

Dobrze wiesz, że te" beki z gazem" nie mogą wybuchnąć. Jeżeli masz jakąkolwiek wiedzę na ten temat, to wiesz również, iż siedzibą tej spółki jest Świnoujście i ogromne pieniądze z podatków tu zostaną. Wesołych Świąt.

Gość • Piątek [25.12.2009, 00:27:45] • [IP: 83.21.145.***]

Do 195.117.222.* sympatyczny człowieku nawet najważniejsza osoba w tym mieście przyznała" gdyby siedziba spółki zamiast Świnoujścia była Warszawa to stracimy tylko CIT" więc coś nasi przyjaciele z LNG kombinują z tymi przenosinami!!Nie będzie podatków takich jakie obiecano, nie będzie pracy w takich ilościach jak ludzie myslą, turystyka straci a więc my wszyscy, mieszkańcy kurortu nad Bałtykiem i tyle!!doi tego system ORV który być może wpłynie na oziębienie wody a co za tym idzie pójdzie fama w kraj, że w Świnoujściu woda zimna i" beki z gazem mogą wybuchnąć" dalej mam wymienić...tylko po co to i tak ZDECYDOWANIE ZA DUŻO!!

Gość • Czwartek [24.12.2009, 16:13:36] • [IP: 83.21.145.**]

A może by tak mieszkańcy Świnoujścia spotkali się na porębie W NOWY ROK, proponuję to spotkanie przy ostatniej kępie drzew i zobaczyli na własne oczy jak to wygląda i co ich czeka. Szczególnie to polecam RADNYM.WESOŁYCH ŚWIĄT.

Gość • Czwartek [24.12.2009, 16:00:00] • [IP: 78.88.247.**]

Zgadzam sie z gosciem 83.21.53. Popelniamy zbiorowe samobójstwo.

Gość • Czwartek [24.12.2009, 15:46:48] • [IP: 81.102.106.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [24.12.2009, 15:24:16] • [IP: 92.42.117.***]

bzdura Pawlak nie ma racji

Gość • Czwartek [24.12.2009, 14:23:28] • [IP: 83.21.145.**]

JAKA CENA TEGO GAZU ?? JAKA CENA TEGO GAZU ??JAKIE STRATY EKONOMICZNE!!Pawlak ma rację !!

Gość • Czwartek [24.12.2009, 14:14:57] • [IP: 83.21.53.**]

Wiem i wiem, że wpływy z gazoportu nie pokryją ewentualnych strat w turystyce. Gazoport zatrudni tylu ludzi ilu pracuje w jednym hotelu. A gdy turyści uciekną (wystarczy, że w kraj pójdzie fama, że woda w Świnoujściu jest zimna i śmierdzi chlorem) to prace stracą ludzie pracujący w wielu hotelach, pensjonatach, domach wczasowych, o tysiącach ludzi wynajmujących pokoje nie mówiąc. Kto da im prace? Kto zrekompensuje straty? Kto zapełni dziurę w budżecie miasta, gdy znikną wpływy z podatków z turystyki?? PLNG?? Rząd?? A miasto czekają jeszcze pozwy ze strony właścicieli apartamentowców hoteli na nowej promenadzie z tytułu utraty wartości gruntów. PLNG nam za to zapłaci? Gazoport na Warszowie to praktyczna śmierć uznamskiej, głównej części miasta.

Gość • Czwartek [24.12.2009, 12:24:52] • [IP: 195.117.222.*]

[24.12.2009, 11:41] • [IP: 83.21.53.**] Żeby zabierać głos w jakiejś sprawie, trzeba mieć na ten temat konkretną wiedzę, a nie wypowiadać się po to, żeby podburzać ludzi w celu załatwienia własnych interesów, jak to robi pan P. z fortu. Wiesz coś może o wpływach z podatków za gazoport?

Gość • Czwartek [24.12.2009, 12:11:16] • [IP: 81.102.106.***]

Pamietam jak kiedys w Zolwinie mlody chlopczyk pochodzacy z biedej, patologicznej rodziny z Przytoru - uczen zawodowki - jednym pierdnieciem napompowal ponton... Zrobilo to piorunujace wrazenie na obecnych tam czlonkach Zwiazku socjalistycnej mlodziezy polskiej ktorzy postanowili wybrac Zbyszka na przewodniczaego

Gość • Czwartek [24.12.2009, 12:01:02] • [IP: 81.102.106.***]

Przyszly prezes LNG i PGNiG Zbynio Ponton po wczorszej grochowce ma podwyzszona emisje gazow w stolek. W zwiazku z powyzszym kwestionuje budowe gazoportu, zmiast tego kupil w Biedronce 5kg grochu luskanego... psst... Mamy wlasne zrodla gazu, nie musimy kupowac go w Katarze

Gość • Czwartek [24.12.2009, 11:41:38] • [IP: 83.21.53.**]

Sranie w lesie jest naturalnym nawożeniem tego lasu ;) A gazoport nie będzie działał w obiegu zamkniętym. System regazyfikacji ORV polega na pobieraniu 20 000 m3 wody na godzinę z wprost z Zatoki, następnie na chlorowaniu tej wody (czyli zabite w niej zostanie wszelkie życie), a następnie po schłodzeniu woda ta będzie zrzucana do Świny. Ze Świną, chlorowana, martwa i zimna woda spłynie wprost na plażę na Uznamie. A to oznacza koniec turystyki w Świnoujściu i to nie na Warszowie, a w głównej części miasta, a także w Ahlbecku I Herringdsorfie. Kto to zrekompensuje, kto za to zapłaci? A racę straci parę tysięcy ludzi w Świnoujściu o wpływach z podatków nie mówiąc.

Gość • Czwartek [24.12.2009, 11:12:47] • [IP: 195.117.222.*]

Środowisku bardziej szkodzi sranie w lesie niż gazoport. Przecież to wszystko będzie miało obieg zamknięty i będzie mało widoczne, a spróbujcie wejść do lasu na Warszowie. Zwłaszcza w okolicach wagonów w których" turyści" PKP spędzają urlopy. Poznacie wtedy znaczenie określenia" turystyka na Warszowie".

Irena Jasłowska • Czwartek [24.12.2009, 08:59:46] • [IP: 83.17.236.***]

Gazoport nie powinien być budowany w Świnoujściu ze względów ekologicznych. Jeśli jak tam ktoś napisał jest to" interes całego Kraju". .. to myslę że na ekologiczne straty nie można narażać sąsiedniego Kraju, a tak się niewątpliwie stanie ponieważ razem z Niemcami mieszkamy w Zatoce. .. naturalnej niecce. Większe korzysci ten Kraj odniósł by" uturystyczniając" nasz region. .. Ale wyglada na to że to tylko pobożne życzenie" tłumu"...

Gość • Środa [23.12.2009, 22:27:55] • [IP: 80.5.174.***]

Przyszly prezes LNG i PGNiG Zbynio Ponton po wczorszej grochowce ma podwyzszona emisje gazow w stolek. W zwiazku z powyzszym kwestionuje budowe gazoportu, zmiast tego kupil w Biedronce 5kg grochu luskanego... psst... Mamy wlasne zrodla gazu, nie musimy szukac w Kutnie

Gość • Środa [23.12.2009, 21:35:03] • [IP: 79.185.68.***]

Co do zagrożeń - wybuch to akurat problem wydumany, przypominający straszenie" czarnym ludem" (przy dzisiejszych zabezpieczeniach spalić może się co najwyżej sam terminal), krajobraz jest już istotniejszy, ale tu bardziej istotny jest ten nieszczęsny Port Zewnętrzny a nie sam terminal. Natomiast system ORV to zagłada części turystycznej na Uznamie - w głównej części Świnoujskiego kurortu, a dodatkowo w Ahlbecku i Herringsdorfie. Tych strat nie zrekompensują dochody z gazoportu. Do tego dochodzi wpływ portu zewnętrznego i ORV na zasoby ryb, a tym samym rybołówstwo, nie tylko na Zatoce, ale na całym Bałtyku - to tu właśnie odbywa tarło duża część bałtyckich śledzi. Taki terminal jaki obecnie się forsuje (znacznie inny niż ten przedstawiany dwa lata temu) to zagłada turystyki w Świnoujściu, a na to to miasto nie może sobie pozwolić. Stąd lepiej postawić gazoport w Gdańsku, gdzie jest już gotowy port, wystarczy postawić tylko terminal regazyfikacyjny. Prościej i taniej, bez zagłady turystki w Świnoujściu.

Gość • Środa [23.12.2009, 21:22:00] • [IP: 79.185.68.***]

Polica jakoś całkiem dobrze radzą sobie bez gazoportu. Strat w przesyle rurociągami nie ma, a są przy transporcie LNG. Zresztą nic nie stoi na przeszkodzie, żeby wybudować mały gazoport w Policach i importować gaz małymi gazowcami z Norwegii. Norwegowie właśnie rozbudowują instalacje dystrybucji małych ilości LNG, do małych terminali i budują flotę specjalistycznych, małych gazowców. Wystarczy zapoznać się ofertą choćby IM Skaugen. Pamiętajmy też, że ciągle aktualny jest projekt budowy gazociągu Baltic Pipe łączącego Norwegię z Polską, a ma on wychodzić koło Mrzeżyna (są gotowe projekty i zgody środowiskowe).

Gość • Środa [23.12.2009, 21:04:47] • [IP: 83.21.162.**]

ku rozwadze...Do zwolenników gazoportu zobaczcie jak wygląda wyrąbany teren...Dlaczego nie wkomponowano budowli gazoportu w istniejący las ? ? ?Wyrąbano jak leci po zniwelowaniu terenu latem będą lotne piaski.Jak budowano Świnoport to na parapetach i w mieszkaniach piasek.Jaka cena gazu czy to opłacalne ? ? ? Czy nasi pożal się Boże radni znają harmonogram budowy, Pogodzenie budowy z wczasami. .. ilu ludzi będzie zatrudnionych i w jakim czasie.Na ten czas będą mieszkańcami miasta.Czy nie warto poświęcić sesji na ten temat z udziałem inwestora i wykonawcy.

Gość • Środa [23.12.2009, 21:02:44] • [IP: 80.245.180.**]

Hreczkosiejom zza Bugu i kresów wschodnich trudno pojąć że jest takie coś jak port i morze

Gość • Środa [23.12.2009, 21:00:12] • [IP: 80.245.180.**]

Pan Pawlak zna się na gospodarce morskiej jak wilk na gwiazdach

Gość • Środa [23.12.2009, 20:57:18] • [IP: 80.245.180.**]

Dawniej też PŻM był be dlatego że był z Szczecina natomiast PLO było wszędzie wychwalane. Przyszła gospodarka rynkowa i po PLO nie ma śladu a PŻM super.

Gość • Środa [23.12.2009, 20:26:33] • [IP: 193.200.150.***]

powtarzam: ciezko wam zrozumiec ze za gazoportem w swinoujsciu przemawia to ze ponad 25% gazu beda wykorzystywaly zaklady chemiczne w policach a przesyl z gdanska badz gazociagiem ze wschodu wiaze sie z duzymi stratami. pozatym reszta regionu zachodniopomorskiego i lubuskiego wykorzysta tez duza czesc z pozostalych 75%. z punktu widzenia panstwa polskiego ma to ogromne znaczenie. ale wy dalej swoje, cale szczescie ze decyzje juz zapadly

Gość • Środa [23.12.2009, 20:13:03] • [IP: 86.25.216.**]

Przyszly prezes LNG i PGNiG Zbynio Ponton po wczorszej grochowce ma podwyzszona emisje gazow w stolek. W zwiazku z powyzszym kwestionuje budowe gazoportu, zmiast tego kupil w Biedronce 5kg grochu luskanego... psst... Mamy wlasne zrodla gazu, nie musimy szukac w Kutnie

Gość • Środa [23.12.2009, 19:48:49] • [IP: 86.25.216.**]

a pomyslales wypierdku pontona ile bedzie kosztowal gazociag z Gdanska do Szczecina?

Franz Maurer • Środa [23.12.2009, 19:40:47] • [IP: 195.117.222.*]

Gazoport to strategiczna inwestycja, to fakt. Tylko niech ktoś mi wytłumaczy czemu ma byc u nas? W Gdańsku taki gazoport byłby szybciej zbudowany, byłby o wiele tańszy i trzeba jeszcze pamietac że, trzeba wybudowac gazociąg do Szczecina. A to na moje oko kolejne miliony albo miliardy złotych do wydania. Gazoport TAK ale w Gdańsku!

Oszukany przez PO • Środa [23.12.2009, 18:47:52] • [IP: 88.156.232.***]

Premier Burak znowu pobąkuje nieśmiało na temat o którym nie ma zielonego pojęcia - tyle tej skorumpowanej gnidzie zostało ! Trzeba się po nowym roku zabrać za rudego hochsztaplera Donalda, nie tak jak Agatowska&friends bo dzięki tym listom w sprawie tunelu KRM nie rozpisał przetargu na papier toaletowy na 2010r ! To ma klikę z PO boleć a co najmniej uwierać. Szczęście że mamy jeszcze w spadku po PZPR paru fachowców od propagandy

Gość • Środa [23.12.2009, 18:13:59] • [IP: 83.21.151.***]

mufur znasz negatywne strony terminalu LNG czy z populistycznych haseł znasz same plusy!!podatki...pójdą do Warszawki, ludzie nie bedą mieli pracy poza ok 80osobowom kadrą LNG, radni zwolnili z podatków, zagrożenie wybuchem, emisja gazów, system ORV, ciężko pogodzić turystykę z przemysłem, zresztą nie mam czasu żeby tu wymieniać wszystkie negatywne skutki budowy gazoportu w naszym kochanym mieście!!mufur zdrowych i pogodnych Świąt Bożego Narodzenia oraz zmiany toku myślenia w następnym 2010 Roku!!pozdrawiam

Gość • Środa [23.12.2009, 17:31:24] • [IP: 195.117.222.***]

Gazoport to strategiczna inwestycja z punktu widzenia bezpieczeństwa energetycznego Kraju. Na pewno u nas powstanie, bo miliony złotych zostały juz wydane, zbyt wiele czasu poświęcono na dokumentację projektową, sprawy środowiskowe i budowlane. Ludzie mogą sobie do woli protestować a i tak odwrót nie jest już możliwy.

Gość • Środa [23.12.2009, 15:57:37] • [IP: 80.5.173.***]

Przyszly prezes Lng Zbynio Ponton po wczorszej grochowce ma podwyzszona emisje gazow w stolek. W zwiaku z powyzszym kwestionue budowe gazoportu, zmiast tego kupil w Biedronce 5kg grchu luskanego

Gość • Środa [23.12.2009, 15:36:54] • [IP: 83.25.164.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [23.12.2009, 14:49:48] • [IP: 80.245.182.***]

Police są już praktycznie w upadłości

Gość • Środa [23.12.2009, 14:31:47] • [IP: 193.200.150.***]

ciezko wam zrozumiec ze za gazoportem w swinoujsciu przemawia to ze ponad 25% gazu beda wykorzystywaly zaklady chemiczne w policach a przesyl z gdanska badz gazociagiem ze wschodu wiaze sie z duzymi stratami. pozatym reszta regionu zachodniopomorskiego i lubuskiego wykorzysta tez duza czesc z pozostalych 75%. z punktu widzenia panstwa polskiego ma to ogromne znaczenie. ale wy dalej swoje, cale szczescie ze decyzje juz zapadly

mufur • Środa [23.12.2009, 13:11:15] • [IP: 195.205.239.**]

"stop gazoport" jakich pytań człowieku o czym ty piszesz? Czytaj ze zrozumieniem. Zresztą ton twojej wypowiedzi utwierdza mnie w przekonaniu że nie ma się co obawiać jeślichodzi o budowę gazoportu, bo jedyne co potrafisz to uwłaczać drugiemu człowiekowi nawet go nieznając - a to szczyt prostactwa. Wejdź na pewien poziom rozmowy to wymienimy swoje spostrzeżenia w sposób kulturalny i konstruktywny dla obu stron.

Gość • Środa [23.12.2009, 12:34:53] • [IP: 80.245.182.***]

Gazoport to pomysł bardzo chorych ludzi. Współczuję. Na niżu polskim z centrum w Kutnie zalegają ogromne jak na warunki europejskie złoża gazu. Raport ze stycznia 2009r. mówi o 500 miliardach m3 gazu niskozaazotoiwanego. Złoża są na 6 km. Dla naszego rządu to za głęboko. Za komuny wiercono do 5 km. Do tego doliczmy złoża w Wielkopolsce i na linii Szczecin Zielona Góra. To ok. 140 miliardów metrów3. Trzeba inwestować we własne górnictwo gazowe.

Gość • Środa [23.12.2009, 12:28:43] • [IP: 93.94.186.***]

Czy ten chłoporolnik, strażak oszalał zupełnie ?

Gość • Środa [23.12.2009, 11:55:37] • [IP: 83.25.183.***]

teren piękny. ...proponuję przeznaczyć na działki budowlane

Gość • Środa [23.12.2009, 11:49:35] • [IP: 93.94.184.***]

Za późno konie poszły.

Gość • Środa [23.12.2009, 11:27:42] • [IP: 217.97.199.*]

79.185.66...przecież piszemy i domagamy sie tego od dosyć dawna zwinili radni ktorzy wyrażli zgodę na ten syf i oczywiscie zarząd miasta, ale skoro chcą mieć przechlapane w wyborach to ich sprawa, dziwne tylko, że do protestu nie przyłączają się własciciele hoteli, pensjonatów i tych wszystkich którzy żyją z turystyki, bo niemcy napewno nie przyjadą do nas tylko np.do Kołobrzegu

Stop Gazoport • Środa [23.12.2009, 11:24:38] • [IP: 83.21.138.**]

mufur będzie spotkanie to zobaczysz chcesz znać pytania a potem polecieć na kolanach do LNG i je sprzedać mylisz się nikt nie poda ci pytań zresztą mieszkańcy już je układają i będzie niezła jazda 15 stycznia Roku Pańskiego 2010

Gość • Środa [23.12.2009, 11:20:38] • [IP: 79.185.66.***]

Jeśli mieszkańcy nie chcą gazoportu i wyrażą tę wolę w protestach i np. referendum to gazoport nie powstanie w Świnoujściu. Na tym etapie jeszcze można to zablokować, ale teraz jest już ostatni dzwonek. Gazoport w Gdańsku będzie o niebo tańszy, bo powstanie z wykorzystaniem istniejących nabrzeży Portu Północnego, do którego prowadzą już obecnie głębokie tory wodne. U nas trzeba to wszystko wybudować. A na pracę w gazoporcie może liczyć góra kilkadziesiąt osób, tyle samo ile może znaleźć pracę w jednym, większym hotelu!! Ale jak powstanie gazoport z ORV to żaden hotel u nas nie powstanie, a te istniejące zwiną biznes, tak jak apartamentowce i domy wczasowe. Kto to zrekompensuje?? PLKNG?? Rząd? Czy my z własnych podatków?

Gość • Środa [23.12.2009, 11:14:09] • [IP: 77.45.63.***]

Waldek z jednym się z tobą zgadzam że ten Gazoport w Świnoujściu jest zagładą dla tych terenów a po drugie do tego Gazoportu nie ma gazu budowa jest błędem. Błąd leży po stronie ministerstwa bo nie umie korzystnie nic załatwić chyba że robi to celowo licząc na działki.

Gość • Środa [23.12.2009, 10:35:11] • [IP: 188.33.208.**]

jakie uzgodnienia środowiskowe?? czytaliście decyzje ? to stek bzdur, podsumowany-- trzba budować bo to potrzebne..specustawa tfu.. która łamie konstytucyjne prawa..

Oszukany przez PO • Środa [23.12.2009, 10:22:58] • [IP: 88.156.232.***]

[IP: 83.21.144 Hej ty kretynie od Mortal Kombat nie przerywaj sobie gry oszukując dzieci bo dorośli poniżej wytkneli ci specu... od gier twą fachowoć i znajomość prawa na przykładzie podejścia do prtu Ś-cie Nie pokazuj się już tu kłamliwy niedouczony ćwoku.

Gość • Środa [23.12.2009, 10:16:41] • [IP: 192.168.100.***]

To że jest u nas Natura 2000 nie powoduje niemożności inwstoania.Nalezy jedynie w stosunku do tych terenów dokonać odpowiednich uzgodnień środowiskowych. W przypadku gazoportu takie uzgodnienia dokonały się już dawno.

Gość • Środa [23.12.2009, 10:02:55] • [IP: 80.245.185.***]

Radą dla Pawlaka niech będzie podrecznik historii polski. A odbicie Pawlaka to przewodniczacy naszej rady miasta.

Gość • Środa [23.12.2009, 09:48:00] • [IP: 195.116.25.**]

No tak, ale póki co olbrzymia połać lasu poszła pod topór - jestem twardym człowiekiem, ale od widoku tego wyrzezanego lasu, serce zabolało. To było takie urokliwe miejsce, wystarczyło poprawić drogę" Ku morzu", zagospodarować terenoraz plażę i sprzedawać Niemcom jako wyjątkową turystyczą atrakcję.

mufur • Środa [23.12.2009, 09:44:11] • [IP: 195.205.239.**]

Nawet jeśli nie będzie miejsc pracy w samym gazoporcie, to te miejsca znajdą się w firmach z nim współpracujących, bo jest to zbyt duża inwestycja, aby była samowystarczalna. Proszę mi w takim razie wyłuszczyć te zagrożenia (tylko prosze sobie darować wybuch gazu, czy zmianę wyglądu" kurortu", bo są to zagrożenia z palca wyssane). A ograniczony to możesz być jedenie ty bo na normalną wypowiedź reagujesz agresją to o czymś świadczy. Z" do przedmówcy" nie będę dyskutował bo szkoda mi czasu na takiego goscia.

Gość • Środa [23.12.2009, 09:25:31] • [IP: 83.21.144.***]

Do mieszkańca -Jaka cena tego GAZU!! Czy ktoś się określił??Jaki rachunek ekonomiczny?? Sprowadzać gaz z odległości 1/4 kuli ziemskiej.Jakie zniszczenie środowiska??Czy można ożenić kurort z przemysłem.??Bezpieczeństwo to inna broszka to osobny temat więc poczytaj o NLG.Ci co go chcieli nie mieli pojęcia co biorą a ci co dali wiedzieli co oddają!

mieszkaniec • Środa [23.12.2009, 08:56:27] • [IP: 86.170.216.***]

OOOOOOO i tu się zaczyna, zawsze jest dla niektórktóych nie tak!! Jak wybierali lokalizacje gazoportu wszyscy krzyczeli MY MY!! Jak już jest krzyczą NIE NIE!! Heh ludzie wam dogodzić. A jakie są zagrożenia w świnoujściu bez PLNG? 1.Jednostka wojskowa (zagrożenie atakami jeśli się komuś zechce wojować) 2.Stocznia i port przeładunkowy, gdzie jest wiele niebezpiecznych gazów i substancji, a funkcjonuje to od lat. 3.wielka i droga oczyszczalnia ścieków i wile mniejszych firm na terenie ODRY czy ktoś przeciwko nim protestuje? oczekuje rekompensat? NIE, dlaczego? Nie mieszkam od trzech lat w tym mieście, ale mam w sercu moje rodzinne miasto i zależy mi na jego rozwoju, na pewno wrócę i chciałbym żeby w końcu było prężnym bogatym miastem i żyli w nim ludzie mądrzy a nie chciwi. WESOŁYCH ŚWIĄT DLA WSZYSTKICH MIESZKAŃCÓW TEGO MIASTA

Taniej w Gdańsku • Środa [23.12.2009, 08:49:55] • [IP: 83.21.139.**]

Koszt budowy w Świnoujściu to ok 10mld (w tym konieczna budowa sieci przesyłowej) a w Gdańsku to 3mld I GDZIE JEST POLSKA RACJA STANU SAMI pomyślcie!!GDZIE będzie TANIEJ I SZYBCIEJ oczywiście W gdańsku A MY pozostańmy KURORTEM!!

Gazoport tak w Gdańsku!!! • Środa [23.12.2009, 08:47:29] • [IP: 83.21.139.**]

Koszt budowy sieci przesyłowej to 4-5mld złotych, a Gdańsk już ją ma!!Po co budować gazoport i ponosić dodatkowe koszty!!Gazoport w Gdańsku powstał by w ciągu dwóch lat więc POLSKA RACJA STANU to GAZOPORT W GDAŃSKU bo szybciej się uniezależnimy do rosyjskiego gazu!Koszt budowy w Gdańsku samego gazoportu jest duuużo tańszy!!PAWLAK MA rację POCZYTAJCIE A NIE PLUJECIE NA WICEPREMIERA!!

przeciwniczka gazoportu • Środa [23.12.2009, 08:27:42] • [IP: 192.168.100.**]

brawo Panie W. Pawlak. Cieszę się bardzo, że w Warszawie ktoś pozytywnie myśli o nas mieszkańcach Świnoujścia a tym samym Polskiej racji stanu. Pozdrawiam Pana gorąco i życzę Wesołych Świąt :)

Przeciwnik gazportu • Środa [23.12.2009, 07:55:47] • [IP: 83.21.135.***]

mufur ale Ty jesteś ograniczony, chyb nie chodziłeś na spotkania z PLNG z dużym prawdopodobieństwem nie będzie pracy dla mieszkańców Świnoujścia, a rząd i powyżej Szczecina mają nas gdzieś rozumiesz czy jest problem ze zrozumieniem!!Tak w centrum ok km od centrum miasta to nie centrum!!Wiesz, że nie będzie już podatków i zostaną same zagrożenia!!NIKT NIKOGO NIE STRASZY A JEDYNIE mówi prawdę O zagrożeniach ZE STRONY LNG!!

do przedmówcy • Środa [23.12.2009, 07:50:34] • [IP: 92.42.118.**]

no właśnie- 1000000000 miejsc pracy i super stretegicvzne miasto- tunel nawet ma byc w przyszłym roku-- Boże Spuść Bombe na Tą Trąbę. .

mufur • Środa [23.12.2009, 07:25:21] • [IP: 195.205.239.**]

Jeśli będzie manifeftacja przeciw budowie gazoportu to ja na pewno przyjdę na kontrmanifestację. Ludzie boicie się a nie macie zielonego pojecia o wybuchowości gazów. Twierdzicie że zniszczy wizerunek miasta? Popatrzcie na plany (ktoś widać bardziej" inteligentny" od reszty palnął że w sercu kurortu - hahaha). Nie rozumiecie że taka inwestycja da wam miejsca pracy? że Świnoujście stanie się miastem o znaczeniu strategicznym dla kraju co da nam lepszą pozycję w pertraktacjach ze skarbem państwa (choćby na modernizację dróg, czy budowę tunelu/mostu). Myślcie przyszłościowo.

Gość • Środa [23.12.2009, 01:42:50] • [IP: 80.54.123.***]

A MIASTO NAM PIĘKNIEJE! ADIN DWA TRI I BUDZISZ SIĘ

Gość • Środa [23.12.2009, 01:33:55] • [IP: 92.42.116.***]

jeszcze nie jest za późno, trzeba manifestować i blokować plac budowy.

Stop Gazoport • Środa [23.12.2009, 00:36:11] • [IP: 83.21.134.***]

Oczywiście że wchodzi, dlaczego został naruszony program NATURA 2000?

Gość • Środa [23.12.2009, 00:23:58] • [IP: 195.117.222.***]

Naiwność ludzka nie zna granic - przeniesienie inwestycji nie wchodzi już w grę...

Gość • Wtorek [22.12.2009, 23:19:27] • [IP: 92.42.117.***]

w takim razie będzie trzeba zorganizować kontrmanifestacje za budową gazoportu

Gość • Wtorek [22.12.2009, 23:19:17] • [IP: 80.54.123.***]

Na spotkaniu na warszowie ponton mowił, że jest przeciw gazoportowi. A tu co usłyszałam, że chce być prezesem LNG. Nic więcej nie napisze o pontonie bo admin usunie wpis. I taki człowiek chce być prezydentem. Dziś za a jutro przeciw.

Gość • Wtorek [22.12.2009, 23:17:38] • [IP: 217.97.193.**]

O CO KAMAN?

Gość • Wtorek [22.12.2009, 22:59:26] • [IP: 93.94.188.**]

Przepraszam na 1 dynce

Gość • Wtorek [22.12.2009, 22:58:33] • [IP: 93.94.188.**]

Pawlak teraz na dwójce!

Stop Gazoport • Wtorek [22.12.2009, 22:52:33] • [IP: 83.21.141.**]

Blokada jedynie wchodzi w rachubę, podobno są już zorganizowane grupy mieszkańców Świnoujścia i nie tylko które będą blokowały plac budowy, ich żądaniem jest przeniesienie inwestycji do Gdańska, czują się oszukani i nic nie jest w stanie tego zmienić!!

Gość • Wtorek [22.12.2009, 22:44:48] • [IP: 83.27.41.**]

Dwa lata temu chciano budować bezpieczny gazoport, na miar ę inwestycji przemysłowej w sercu kurortu. Dziś nas oszukano i budują nam silnie oddziaływającą bombę z ORV i całym nieszczęściem które zniszczy nasz kurort. Może i jest już późno, ale za dwa następne lata będzie już na pewno za późno na cokolwiek.

GAZOPORT W GDAńSKU TYLKO • Wtorek [22.12.2009, 22:41:59] • [IP: 83.21.141.**]

Świnoujście to kurort nie zagłębie przemysłowe, GAZOPORT do Gdańska i TO JEST POLSKA RACJA STANU będzie SZYBCIEJ, TANIEJ I SZYBCIEJ NASTĄPI TZW DYWERSYFIKACJA DOSTAW!!

Gość • Wtorek [22.12.2009, 22:19:14] • [IP: 195.117.222.***]

Jeszcze 2 lata temu można było myślec o tym żeby sprawy odwrócic. Gdzie byli wtedy Ci którzy są przeciwni gazoportowi ? Dlaczego wtedy nie zabierali głosu ? Teraz już za póżno bo sprawy są zbyt zaawansowane...

Gość • Wtorek [22.12.2009, 22:16:31] • [IP: 80.5.174.***]

WYZEJ JEST DOBRE ZDJECIE TONACEGO PONTONA-DLA ZMYLENIA FISKUSA JEST PODPISANE : PRZEDSWIATECZNE CIERPIENA KARPIA

Gość • Wtorek [22.12.2009, 22:14:23] • [IP: 217.97.199.*]

IP 117 powiedziałeś prawdę o PSL i dlatego tak łatwo dogadał się ponton z SLD, bo oni też mówią ludziom to co oni chcą usłyszeć a nie prawdę, dlatego w naszym mieście zbierają na wyborach tyle poparcia.Teraz popierają tych w mieście, co są przeciwko gazoportowi, bo ktoś na Warszowie straszy gazoportem ludzi, to oni zamiast ściągnąć fachowców od bezpieczeństwa w gazoporcie popierają krzykaczy i chcą urządzać spędy wyborcze ze swoim udziałem.A ludzie przyjdą, nic mądrego nie usłyszą ale oni będą cacy, bo ludzie chcieli zebrania to było.Obłuda.

Gość • Wtorek [22.12.2009, 22:02:36] • [IP: 80.5.174.***]

Ponton pierdzi w stolek - na tym koncza sie jego mozliwosci jako przyszlego prezesa LNG i czlonka rady nadzorczej PGNiG Moze ujme to inaczej : Zbyszek posiada Wielka Moc Tworzenia... Gazu Gość • Wtorek [22.12.2009, 20:42] • [IP: 92.42.117.***] umowy na gaz nie podpisał, a teraz jeszcze gazoport mu nie pasuje, co najmniej dziwne Gość • Wtorek [22.12.2009, 20:33] • [IP: 91.94.164.**] A co w ogóle taki facet jak Pawlak rolnik - polityk ma DO GADANIA. !! A KIM ON W OGÓLE JEST, ŻE MA PRAWO WYPOWIADAĆ SIE KRYTYCZNIE O TAK WAŻNEJ SPRAWIE. A zająłby sie kryminogennym KRUSEM i np. przygotowaniem sie do wiosennych siewów a nie ocenianiem strategii bezpieczeństwa Polski. OW" POLITYK" W OGÓLE SIĘ NA TYM NIE ZNA !! i nie powinien zabierać głos. Najlepiej oddać całą Polske Rosji i będzie spokój. Panie Pawlak Pan chyba pomylil epoki. I tacy nas reprezentują.Wstyd dla Polski. Oglądasz 1-15 z 52 Następne

Gość • Wtorek [22.12.2009, 21:59:19] • [IP: 92.42.117.***]

wiadomo dlaczego PSL jest silny w samorzadach. Mowi ludziom to co chca uslyszec, zwykly populizm, wyniuchali ze jest troche glosow do ugrania, od tych co sa przeciw budowie gazoportu.

Gość • Wtorek [22.12.2009, 21:54:11] • [IP: 88.156.232.***]

Do speca od Mortal kombatIP: 83.21.144 nie przerywaj sobie gry na tłumanienie młodych ruską propagandą ! " Zgodnie z art. 5 pkt 2 Umowy między Polską Rzeczpospolitą Ludową a Niemiecką Republiką Demokratyczną w sprawie rozgraniczenia obszarów morskich w Zatoce Pomorskiej podpisanej w Berlinie dnia 22 maja 1989 r. odcinek północnego toru podejściowego do portów Szczecin i Świnoujście, leżące na wschód od zewnętrznej granicy morza terytorialnego NRD, a także kotwicowisko nr 3 nie stanowią szelfu kontynentalnego, strefy rybołówczej i ewentualnej wyłącznej strefy ekonomicznej Niemieckiej Republiki Demokratycznej. Zapisy przywołanej Umowy zostały potwierdzone TRAKTATEM między Rzeczpospolitą Polską a Republiką Federalną Niemiec o potwierdzeniu istniejącej między nimi granicy, podpisanym w Warszawie dnia 14 listopada 1990 r.

Gość • Wtorek [22.12.2009, 21:54:00] • [IP: 80.5.175.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [22.12.2009, 21:53:43] • [IP: 79.162.172.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [22.12.2009, 21:50:08] • [IP: 80.5.175.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [22.12.2009, 21:43:51] • [IP: 195.117.222.*]

Co za bzdura ze zwiększeniem polskiego wydobycia. Łopatologicznie się wyrażając, nasz gaz ma za mało gazu w gazie.

Gość • Wtorek [22.12.2009, 21:38:44] • [IP: 195.117.222.*]

Pawlakowi się nie podoba? Chyba gość nie wszystko jednak rozumie, jeżeli chce się zdać na Putina i Miedwiediewa.

Gość • Wtorek [22.12.2009, 21:37:29] • [IP: 83.27.41.**]

W końcu coś mądrego Waldek powiedział. Gazoport tak, ale w Gdańsku. Szkoda naszego pięknego Świnoujścia na taką inwestycję. A prawdziwa dywersyfikacja to nie jeden gazoport. To gazoport, plus połączenie z Niemcami, plus wzrost wydobycia krajowego, plus gazociąg z Norwegii. Jedno rozwiązanie to bzdura, dopiero wiele jednocześnie realizowanych rozwiązań da nam pełną dywersyfikację i zapewni bezpieczeństwo. Jeden gazoport tego nie zmieni.

Gość • Wtorek [22.12.2009, 21:36:19] • [IP: 80.5.175.***]

MIALEM KIEDYS STOSUNEK NA LINII BRZEGOWEJ-BYLO GORACO ZE 30 STOPNI.POZDRAWIAM CIE BEATKO

Gość • Wtorek [22.12.2009, 21:36:04] • [IP: 88.156.232.***]

Rudy hochsztapler Donald i burak" generał" Walduś pawlak rząd RP ! Zapomniałbym ! jeszcze mały aparatczyk karirowicz nie do oderwania od koryta Sikorski z PIS, PO, ROP i co tam jeszcze Pawlak pies j**ł PSL, ciebie i twą mamuśke-wspólniczke Nie macie czego szukać w tym mieście a Zbycho niech sie ewakułuje ! puki czas ! dobrze zagarnia kase chłopina to i go ktoś przygarnie ha ha

Gość • Wtorek [22.12.2009, 21:31:28] • [IP: 80.5.175.***]

Hej Wujek-Boisz sie niemcow?

Gość • Wtorek [22.12.2009, 21:12:16] • [IP: 83.21.144.***]

Kochane dzieciaki. ..Zagrajcie sobie w Mortal Combat a nie stukajcie bzdur.Granica morska ustalona przepisami międzynarodowymi jest w stosunku do linii brzegowej pod Kątem 90 stopni. Zatoka Pomorska ma kształt półkola więc nasze kotwicowisko znajduje się w strefie RFN.były spory z NRD. nasi rybacy byli przeganiani interweniował WOP.To tak na marginesie jak Niemcy się obudzą z " Gazoportem " możemy mieć problemy.

Gość • Wtorek [22.12.2009, 21:10:13] • [IP: 93.94.188.**]

Jedyne miasto na 44 wyspach!Program Natura 2000.Niezwykły i jedyny taki zakątek w naszym Kraju i tutaj ma sie mieścić gazoport.Przecież to KPINA! Opanujcie to ludzie!

Gość • Wtorek [22.12.2009, 20:57:05] • [IP: 80.5.175.***]

Ponton pierdzi w stolek - na tym koncza sie jego mozliwosci jako przyszlego prezesa LNG i czlonka rady nadzorczej PGNiG Moze ujme to inaczej : Zbyszek posiada Wielka Moc Tworzenia... Gazu

Gość • Wtorek [22.12.2009, 20:42:06] • [IP: 92.42.117.***]

umowy na gaz nie podpisał, a teraz jeszcze gazoport mu nie pasuje, co najmniej dziwne

Gość • Wtorek [22.12.2009, 20:33:20] • [IP: 91.94.164.**]

A co w ogóle taki facet jak Pawlak rolnik - polityk ma DO GADANIA. !! A KIM ON W OGÓLE JEST, ŻE MA PRAWO WYPOWIADAĆ SIE KRYTYCZNIE O TAK WAŻNEJ SPRAWIE. A zająłby sie kryminogennym KRUSEM i np. przygotowaniem sie do wiosennych siewów a nie ocenianiem strategii bezpieczeństwa Polski. OW" POLITYK" W OGÓLE SIĘ NA TYM NIE ZNA !! i nie powinien zabierać głos. Najlepiej oddać całą Polske Rosji i będzie spokój. Panie Pawlak Pan chyba pomylil epoki. I tacy nas reprezentują.Wstyd dla Polski.

Gość • Wtorek [22.12.2009, 20:28:01] • [IP: 83.6.169.***]

15 lat gadania. Brak połączenia 100 km. z Niemcami, brak z Norwegami i wiele innych. Co inny filozof to inne decyzje. Pośmiewisko, a ja za to płacę.

Pikaczu • Wtorek [22.12.2009, 20:22:17] • [IP: 217.97.193.***]

Lepiej sie teraz wycofać z pomysłu aniżeli miałby powstać nowy Żarnowiec

Gość • Wtorek [22.12.2009, 20:18:12] • [IP: 92.42.114.***]

Do [IP:193.200.150 ***] Idą Święta a Ty obdarowujesz mnie taką miłością, tu cytuję :" pożyteczny idioto" " Rusofobia wymóżdża".No cóż nie pozostaje mi nic innego jak życzyć Tobie drogi rodaku Wesołych Świąt i wszystkiego dobrego Nowym Roku.

Gość • Wtorek [22.12.2009, 20:17:45] • [IP: 83.21.144.***]

JAKA CENA gazu płynnego?? sprowadzonego z Zatoki Perskiej przez 1/4 świata w zbiornikach izolowanych w temp. -163 stopnie, (podczas transporty cześć ulatnia się).Jakie koszty powrotnie-do stanu gazowego.Gaz LNG powiększa swoją objętość 630X.Podczas tego procesu duże ilości wody chlorowanej zostają zchładzane w wymiennikach ciepła i zrzucane do zatoki.niektórzy mylą LNG z LPG.A to taka różnica jak.Picie wody w Szczawnicy a szczaniem w piwnicy.LPG są umieszczane w aglomeracjach np.stacje tankowania samochodów.Przepraszam za Fizykę ale to jak ekonomia tego nikt nie przeskoczył, nie udało się za komuny z gospodarką i PIS -omatołkom się nie uda z gazem.Zniszczona plaża i życie z bombą trmobaryczną to inna broszka.Rachunek ekonomiczny im więcej sprowadzimy gazu tym większe straty!!

Gość • Wtorek [22.12.2009, 19:48:56] • [IP: 83.21.155.**]

a mnie zaskoczenie bierze, że tylu ludzi ze Szczecina i z LNG się tutaj wpisuje. widać popularność witryny. :)

Gość • Wtorek [22.12.2009, 19:43:12] • [IP: 193.200.150.***]

chciałbym zauważyć, pożyteczny idioto, że ten drogi rosyjski gaz do którgo zakupu jesteśmy" przymuszani", wciąż jest znacznie tańszy od norweskiego i katarskiego. Rusofobia wymóżdża.

Gość • Wtorek [22.12.2009, 19:34:46] • [IP: 92.42.114.***]

Panie Pawlaku. .. zwanym dalej Wicepremierem RP.Proszę nie podawać naszych zachodnich sąsiadów za przykład, bo to jest inna liga, i nieosiągalna dla nas Polaków jeszcze przez długie lata.Dlaczego Rosjanie inaczej rozmawiają z Niemcami?, bo nasi zachodni sąsiedzi są silniejsi ekonomicznie, politycznie i gospodarczo od Polski, a to się automatycznie przekłada na poziom dyskusji między partnerami.Proszę nie opowiadać ludziom głupot o naszej Rusofobii, czy próby ignorowania dostaw tego surowca od Rosjan.Polsce jest potrzebna dywersyfikacja na dostawę gazu, bo w przeciwnym razie będziemy przymuszani do podpisywania niekorzystnych dla nas umów.Pomysł sprowadzania gazu z Norwegii zasługiwał na głębszą analizę, tylko nie było woli politycznej.Kolejne ekipy rządowe tylko w wiadomym sobie celu sabotowały przygotowane już projekty przez poprzedników, co skutkowało tym że staliśmy się niewiarygodnymi partnerami do rozmów które powinny być prowadzone do samego końca.

Gość • Wtorek [22.12.2009, 19:28:35] • [IP: 92.42.113.***]

Waldzio nie jest takim wiejskim głupkiem na jakiego wygląda. Ma bardzo ciekawe związki jeszcze od czasów studenckich kiedy z paroma kumplami którzy później założyli słynną firmę informatyczną InterArms kupowali na zachodzie specjalistyczny sprzęt elektroniczny objęty embargiem. Wszystko pod ścisłą kontrolą sowieckiego wywiadu wojskowego. Stare znajomości zobowiązują i dlatego będziemy mieć najdroższy gaz w Europie. Poczytajcie sobie tak wyśmiany Raport z likwidacji WSI...

Gość • Wtorek [22.12.2009, 19:19:28] • [IP: 92.42.112.***]

Dlaczego wybrano Pawlaka na ministra?

Gość • Wtorek [22.12.2009, 19:17:06] • [IP: 92.42.113.***]

A my płacimy za związki Pawlaka z GRU...

Gość • Wtorek [22.12.2009, 18:59:05] • [IP: 217.97.199.*]

IP 222 prawdziwie prawisz.

Gość • Wtorek [22.12.2009, 18:58:42] • [IP: 81.102.105.***]

Polski wicepremier Pawlak mowi o sporze z Niemcami dotyczcym Polskich wod terytorialnych ? Przeciez to zdrada stanu ! Wg mnie Polskie granice sa ustalone przez konwencje miedynarodowe i nienaruszalne! Czy moze premier pavlack jest innego zdania ?

Gość • Wtorek [22.12.2009, 18:49:08] • [IP: 195.117.222.***]

Budowa gazoportu to sprawa ostatecznie już dawno przesądzona, sprawy środowiskowe i związane z pozwoleniem na budowę zakończone, wybór wykonawcy w toku i teraz to sobie możecie już tylko pogadać i napawać się nadzieją że sprawy mogą się jeszcze odwrócić. Szans na to nie ma jednak żadnych...

Gość • Wtorek [22.12.2009, 18:43:12] • [IP: 81.102.104.***]

Pan ZBYSZEK dzialal ofiarnie w ZSMP i PZPR Do dzis trzyma w szufladzie legitymacje partyjne

Gość • Wtorek [22.12.2009, 18:24:33] • [IP: 77.253.128.***]

Do Gość • Wtorek [22.12.2009, 18:13] • [IP: 81.102.105.*]: Oświadczenie majątkowe 2009r. www.swinoujscie.pl/1917 A co do wykształcenia to z tego co wiem to za daleko w edukowaniu się to p.Zbigniew nie zaszedł...

Gość • Wtorek [22.12.2009, 18:23:43] • [IP: 217.97.199.*]

I tak gazoport powstanie czy tego chcecie czy nie, decyzja już zapadła. Wielu z was płacze nad rozlanym mlekiem. Powstanie jego nie zmniejszy walorów uzdrowiskowych naszego miasta. Tych zbiorników nawet nie będzie widać z naszego miasta.

Gość • Wtorek [22.12.2009, 18:20:40] • [IP: 217.97.199.*]

IP 123 tą wypowiedzią dookreśliłeś swoje sympatie ale zasmucę cię.Ta inwestycja ma się dobrze i ja jak wielu w tym mieście chcę, chcę i jeszcze raz chcę tej inwestycji!!

Gość • Wtorek [22.12.2009, 18:16:16] • [IP: 80.54.123.***]

Więc jednak jest szansa, ze ta poroniona inwestycja, ten niewyskrobany płód rusofobicznego popapraństwa zakończy swój żałosny żywot na wycince drzew. Oby tak było.

Gość • Wtorek [22.12.2009, 18:15:06] • [IP: 217.97.199.*]

do oszukanego przez PO - wsadź łeb pod prysznic, bo masz majaki jak przy malarii.

Gość • Wtorek [22.12.2009, 18:13:34] • [IP: 81.102.105.*]

Moze ktos wie jakie wyksztalcene ma Ponton ?Gdzie moge znalezc jego zyciorys i oswiadczenie majatkowe ? Jako obywatel RP mam prawo do dostepu do tych informacji !

Gość • Wtorek [22.12.2009, 18:07:06] • [IP: 217.97.199.*]

Pawlak man tyle do powiedzenia w rządzie co Pomieczyński w samorządzie.

Oszukany przez PO • Wtorek [22.12.2009, 17:55:47] • [IP: 88.156.232.***]

Dziennika zamiast rozmawiać z burakiem o ziemniaku ozimym, świńskiej górce czy o kampanii buraczanej męczą premiera Pawlaka gazoportem jakimiś rurami ! to nie sznurek do snopowiązałek żeby nasz generał z PSL mógł to pojąć !Premier nie musi wiedzieć że że Gdańsk leży 5 minut lotu myśliwca od największej jednostki wojskowej Europy - Okręgu Kaliningradzkiego. Czy można wymagać od Pawlaka żeby wiedział że Wolin i cały port Ś-ski jeszcze Polski jeśli Tusk i Po tego nie wiedział co udowodnili latem br. publikując mapkę Polski bez powyższych terenów w swym spocie:)Co do podejścia do portu Ś-cie to regulują to w 100% przepisy międzynarodowego prawa morskiego ratyfikowane przez RFN ja i RP ale czy burak figurant -marionetka posła Komorowskiego* musi o tym wiedzieć ? Jeśli jest konflikt to najlepiej Ś-cie oddać Niemcom ! za ten piękny jak że europejski gest Angela i Erika poklepią Donalda po pleckach i zyskamy szacunek i uznanie Europie! *z PSL

Gość • Wtorek [22.12.2009, 17:47:28] • [IP: 92.42.117.***]

tylko tyle mozecie, popisac sobie na iswi ze nie chcecie haha

PRZECIWNIK GAZOPORTU!!! • Wtorek [22.12.2009, 17:42:42] • [IP: 83.21.141.**]

Świnoujście to uzdrowisko a nie przemysł zabrać GAZOPORT DO gdańska ZDECYDOWANIE!!BRAWO PANIE WALDEMARZE PAWLAKU!!

Gość • Wtorek [22.12.2009, 17:42:12] • [IP: 83.21.155.**]

Pawlak ma mój głos! Robią kompletnie nieekonomiczną inwestycję i przy okazji dewastują plażę, las już zniszczyli chociaż miało być" ekologicznie". Nadzieja w Pawlaku!

Gość • Wtorek [22.12.2009, 17:41:17] • [IP: 80.245.187.**]

GAZPOORT W ŚWINOUJŚCIU TO TRAGEDIA PRZECIEŻ JEST TO MIASTO TURYSTYCZNE STRACI NA ATRAKCYJNOŚĆI I WARTOŚCI A CO BĘDZIE JAK TAKI KONCENTRAT GAZU -WYBUCHNIE?!! ZMIECIE NASZE MIASTO Z POWIERZCHNI ZIEMI

Gość • Wtorek [22.12.2009, 17:31:00] • [IP: 80.245.182.**]

Gazoport do Warszawy my go nie chcemy i bardzo dobrze jestem za tym aby nie powstał w Świnoujściu.

Gość • Wtorek [22.12.2009, 17:28:20] • [IP: 92.42.114.***]

Do goscia z 16.43 - popieram!!Zapomnialeś dodać, że do wszystkiego doszedl uczciwą i ciężką pracą...

Gość • Wtorek [22.12.2009, 17:27:22] • [IP: 217.97.199.*]

panie Pawlak zabierz pan nam ten syf, a do konca mojch dni bedę na pana głosować!

Gość • Wtorek [22.12.2009, 17:25:58] • [IP: 80.245.186.**]

ja tez chce

Gość • Wtorek [22.12.2009, 17:22:13] • [IP: 92.42.117.***]

jak to nie ludzie nie chcą ? ja chcę, więc pisz za siebie

gazoport NIE!!!! • Wtorek [22.12.2009, 17:03:08] • [IP: 83.21.142.**]

panie Waldemarze proszę zabrać ten gazoport ze Świnoujścia, gdyby Pan to zrobił wielu ludzi poparcie Pan by zdobył!!Ludzie nie chcą tego bo zostali oszukani i nic nie mówiono o zagrożeniach ze strony LNG!!

Gość • Wtorek [22.12.2009, 16:55:02] • [IP: 83.31.181.***]

he he, dobre :)

Gość • Wtorek [22.12.2009, 16:43:53] • [IP: 81.102.105.*]

Nie przejmuj sie Waldek, rezydentem PSLowskiej mafii na Swinoujscie jest niejaki Zbyniu Ponton... Podobno ma niedlugo zostac Prezesem spolki budujacej Gazoport. Ponton ma wielkie doswiadczenie gazowe: od wieelu lat skutecznie pierdzi w stolek.

Gość • Wtorek [22.12.2009, 16:36:00] • [IP: 83.21.155.**]

ja myślę, że wszyscy zdrowi na umyśle ludzie nie chcą gazowej bomby pod domami.

Maślankiewicz • Wtorek [22.12.2009, 16:35:50] • [IP: 195.117.239.**]

Czyli co? Uratował nam Warszów od zagłady?

Gość • Wtorek [22.12.2009, 16:34:31] • [IP: 83.31.180.***]

Nie ma więc problemu, zabrać tę inwestycję do Gdańska lub Gdyni. Prawobrzeże z powodu " wykiwania " przez prezesa LNG, już nie chce tego obiektu u siebie.

Oglądasz 1-129 z 129
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■