POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [10.12.2009, 07:02:42] • Świnoujście

Mieszkańcowi przeszkadza krzyż w urzędzie

Mieszkańcowi przeszkadza krzyż w urzędzie

fot. Sławomir Ryfczyński

Mężczyzna domaga się natychmiastowego usunięcia krzyża z sali, w której odbywają się sesje Rady Miasta. W przeciwnym razie złoży w tej sprawie pozew do sądu.

O sprawie jako pierwszy poinformował Wyspiarz Niebieski. Mieszkaniec zwrócił się z prośbą o zdjęcia krzyża na piśmie skierowanym do Prezydenta Miasta. Uważa on, że krzyż powieszony w instytucji publicznej łamie podstawowe zasady Konstytucji i Europejskiej Konwencji Praw Człowieka.

Mieszkańcowi przeszkadza krzyż w urzędzie

fot. Sławomir Ryfczyński

- Symbole religijne nie powinny wisieć w urzędach i instytucjach publicznych – uważa mieszkaniec Świnoujścia.
Zapytani przez nas mieszkańcy, o opinię w tej sprawie, są podzieleni.
- Jeśli ten pan chce, aby jego prawa były szanowane, to niech uszanuje także prawa innych – mówi pani Bożena.
Jedna z urzędniczek, którą zapytaliśmy o tę niecodzienną sprawę powiedziała, że krzyż na sali obrad to nie jedyny symbol religijny w urzędzie.
- O ile wiem jest też krzyż w gabinecie prezydenta – mówi kobieta.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 278, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-278 z 278

Gość • Poniedziałek [14.12.2009, 23:00:03] • [IP: 80.245.188.***]

Witam obrońcę jedynie słusznej. Sądzę że orszak moherów jest gotowy do wymarszu. Usłużna władzunia przygotuje stosy. Mogę wskazać miejsca dogodne chociaż w XXI W. wskazane są krematoria! Chociaż się żle kojażą ale dla wyższch celów!

Gość • Poniedziałek [14.12.2009, 21:49:11] • [IP: 80.245.189.***]

czy chcecie wojny religijnej?

Gość • Niedziela [13.12.2009, 10:43:44] • [IP: 80.245.188.***]

Kto się naprawdę boi Boga. Sądzę że mocherki mają sporo na sumieniu. Uczestnictwo we mszy, w obrządku religijnym w większości nie jest przejawem demonstracji ale potrzeby ducha / nie świętego /ale zbyt częste bywanie przy konfesjonale. Jest też znacząca grupa która przed wyborami i na uroczystościach rocznicowych /świeckich /. Zajmuje przednie miejsca przed ołtarzem i blisko kamer. No cóż Panu Przewodniczącemu i Panu Prezydentowi tylko pozazdrościć, prawo i uczucia / czy tylko własne /. Sądzę że należy powołać Kapelana Rady i wstawić knfesjonał. Po prawicy i lewicy, piszcie kto korzysta z kasy prawej i lewej. Wiary Godni. Lepiej być dostawcą rogów i najlepiej przyjaciołom.

Gość • Piątek [11.12.2009, 23:08:27] • [IP: 88.156.234.***]

Do Gość • Piątek [11.12.2009, 08:59] • [IP: 92.42.113.***] Gdybyś dziecko chodziło do kościoła, to zauważyłobyć godło... A teraz pytanie! W którym kościele wisi godło?... Nikt z dyskutantów nie wie, bo do kościoła nie chodzi. Ale zabiera głos...

Gość • Piątek [11.12.2009, 20:12:09] • [IP: 93.94.184.***]

Tacy wojujący ateiści są obłudni, bo jak cos jest im na rękę to mówią o demokracji gdzie decyzję podejmuje większość, ale jak im się cos nie podoba to żądają specjalnych praw dla mniejszości. Prawda jest taka że w Polsce większość to chrześcijanie a dokładniej katolicy. Anglia jest krajem wyznaniowym (a my nie) i jakoś nikt tam nie krzyczy by rozdzielać kościół od państwa. Dla niedouczonych państwo wyznaniowe to takie które w konstytucji ma wpisaną religię dominującą np. Szwecja, Monako, Lichtenstein, Dania, Norwegia, Monako, Grecja, Turcja, Cypr, Iran, Izrael, Arabia Saudyjska, Buthan i inne.

Gość • Piątek [11.12.2009, 19:55:06] • [IP: 93.94.184.***]

To ja proszę o usunięcie tego Pana z miasta bo narusza moje przekonania religijne.

Gość • Piątek [11.12.2009, 13:19:07] • [IP: 92.55.246.***]

ZNOWU W ZYCIU MI NIE WYSZLO... znacie te piosenke niech ja wysluchaja wszyscy przeciwnicy krzyza...te wasze belkoty to wolanie o wiare i akceptacje wspolczuje wszystkim

Gość • Piątek [11.12.2009, 12:38:07] • [IP: 89.229.67.**]

Maślankiewicz kretynie, masz racje ze w Polsce ciemnogród sie szerzy - jestes tego doskonalym przykladem nikt ci tu niczego nie narzuca, a jesli czujesz sie zniewalany przez cokolwiek to znaczy ze jestes slabym czlowiekeim. Uskarżajcie się na przejawy i manifestacje wszystkich pozostałych wyznań czy poglądów, tylko obawiam sie, że nie chodzi tu o domaganie sie tolerancji bo sami jej nie stosujecie - przeszkadza wam w Kościele co innego, boicie się mysleć o tym, co będzie, gdy okaże sie, Bóg jednak istnieje i to wszystko ma znaczenie...

PATRIOTA • Piątek [11.12.2009, 11:47:22] • [IP: 91.163.176.***]

Poza tym, o czym tu mowa, ludzie z glodu i pragnienia umieraja...a tu wielka debata nad" umownym" symbolem.

PATRIOTA • Piątek [11.12.2009, 11:31:13] • [IP: 91.163.176.***]

BOG I OJCZYZNA (widze krzyz i godlo) = PRZYODZIANA POLSKA, bez w/w nagie sciany i naga Polska!

Maślankiewicz • Piątek [11.12.2009, 11:25:11] • [IP: 195.117.239.**]

PATRIOTO [IP: 91.163.176.***]! Ale my nie chcemy Przodzianej Polski.

PATRIOTA • Piątek [11.12.2009, 11:22:24] • [IP: 91.163.176.***]

BOG I OJCZYZNA (widze krzyz i godlo) = Przodziana Polska, bez w/w nagie sciany i naga Polska!

Maślankiewicz • Piątek [11.12.2009, 11:13:41] • [IP: 195.117.239.**]

Tak jest, drodzy parafianie! Kiedy kilkanaście lat temu mądrzy ludzie przestrzegali przed strasznymi konsekwencjami konia trojańskiego, jakim jest konkordat, nikt nie wierzył. Teraz utrzymujemy największe w świecie imperium zła - Watykan. Fundujemy liksusowe życie czarownikom w sutannach i utrzymujemy armię nierobów rozbijających się najdroższymi limuzynami. Kiedy pod osłoną nocy zawieszano pierwsze krzyże w gmachach urzędów i instytucji publicznych, nikt nie przypuszczał, że będzie do symbol największego w świecie zniewolenia. A czy ktoś sobie zdawał sprawę, że ludzie mądrzy, normalni, myślący, inteligentni będą musieli ulegać presji ciemnogrodu? Że do Polski wróci średniowieczny kołtun i zabobon? Że politycy będą ślinić łapy biskupom na świeckich (na ninby) uroczystościach? Że cały upodlony naród będzie posuwał na klęczkach? Że obrona prawa do wolności wiary, wyznania i religii będzie przez zaślinione mohery okrzyknięta ranieniem uczuć religijnych? Ciemnota ma się w Polsce dobrze. Ba! Najlepiej na świecie.

Gość • Piątek [11.12.2009, 11:02:29] • [IP: 90.130.224.*]

W każdym urzędzie dominuje jedna religia. A JA JESTEM INNA WIARA -- JEHOWA -- LUB INNAJ eśli ma być tak to ja chce by mój prawosławny krzyż wisiał również w każdym urzędzie tuż obok KRZYZA KATOLICKIEGO może jeszcze gwiazdę DAWIDA się POWIESIi --KSIEZYC KALIFATU? Gdzie ta równość ja też chce być dlaczego ja mam być gorzej traktowany, Przejedźcie sie na INNE CZESCI POLSKI tam większość ludzi wyznaje prawosławie! LUB JUDAIZM Państwo powinno być świedzkie konstytucja zapewnia KAZDEMU podobno wolność wyznania gdzie ta wolność skoro w państwie dominuje jedna wiara katolicka... Ja jestem Ciekawy co by powiedział na to Papież JAN Paweł drugi? CZY JEST WOLNOS W POLSCE - WYZNANAIA- PARANOJA

Gość • Piątek [11.12.2009, 10:45:18] • [IP: 90.130.224.*]

Pół roku więzienia i grzywnę w wysokości 100o euro. Taką karę dostanie urzędnik państwowy, który ośmieli się zdjąć krzyż w miejscu użyteczności publicznej. WIADOOSC:: GAZETA. PL tak jes we wloszech ha ha ha przed chwila przeczytalam

Gość • Piątek [11.12.2009, 10:33:45] • [IP: 90.130.224.*]

CZY W BRUKSELI TEZ WISI KRZYZ

Raichskanzler • Piątek [11.12.2009, 10:02:38] • [IP: 80.245.182.***]

Zdjąć symbol religijny z sali obrad ! Może jeszcze gwiazdę dawida zawiesicie? pasowałoby ;)

Maślankiewicz • Piątek [11.12.2009, 09:54:41] • [IP: 195.117.239.**]

Przeczytajcie kilkanaście wpisów wstecz! Gość • Czwartek [10.12.2009, 22:46] • [IP: 83.21.166.***] nawypisywał w kilku kolejnych postach takich bzdur, jakich dawno nie czytałem. Bełkot nad bełkoty. Jeszcze mnie brzuch boli od śmiacia. No, ale cóż? Demokracja. Każdy ma prawo pieprzyć banialuki, nawiedzeni analfabeci również. Polecałbym tylko temu gościowi poluzować gumkę w moherku, bo za mocno uciska na to miejsce, gdzie inni mają mózg. I niech się tak nie napina, bo jak mu żyłka pęknie...

Gość • Piątek [11.12.2009, 09:39:45] • [IP: 89.229.67.**]

wlaśnie widac po komentarzach ze 98% to katolicy hahaha, odejmijcie 90% to wyjdzie ile jest nas naprawde. co do godla w kosciolach to wy rzeczywiscie pojecia nie macie - chyba sztandarow na oczy nie widzieliscie. Bóg, Honor, Ojczyzna - macie to za nic i jeszcze sie tym chlubicie

Gość • Piątek [11.12.2009, 09:01:32] • [IP: 80.245.184.***]

NIE krzyżom w instytucjach publicznych do których zaliczają się również szkoły i religia w szkołach.

Gość • Piątek [11.12.2009, 08:59:22] • [IP: 92.42.113.***]

Ciekawi mnie jak zareagowałby jakis proboszcz gdyby powiesić Godło Polski w kościele. A może by tak spróbować? właściwie to dlaczego nie ma Godeł w kosciołach, przecież to też miejsca publiczne!

Gość • Piątek [11.12.2009, 08:47:34] • [IP: 83.21.127.***]

Dane z kościoła mówią że 98% Polaków to katolicy a jak już coś władze kościelne powiedzą to napewno tylko prawdę :) !

Gość • Piątek [11.12.2009, 07:44:04] • [IP: 93.94.186.**]

już ie katolicka lecz złodziejska...

Katolicki Cymbalista • Piątek [11.12.2009, 07:08:03] • [IP: 88.156.233.***]

A na miejscu parkingu wybudować dziesięciopiętrowy kościułek w kształcie krzyża !

Gość • Piątek [11.12.2009, 06:52:55] • [IP: 80.62.26.***]

jezus i boska matka i ci inni nie istnieja! to tylko odwołanie do symboli! najpewniejszy jest tylko pierwiastek boski w tym wszystkim! a poza tym skad dane ze 90% polakow to katolicy?? chyba to dane z kosciola bo w kraju katolikow jest okolo 60% a praktykujacych 40%! a reszta to ludzie inteligentni!

Gość • Piątek [11.12.2009, 06:47:11] • [IP: 80.62.26.***]

hehhe od kiedy ten pasozytnicza instytucja koscielna pomaga w przetrwaniu? te 2000 lat niszczenia swiata i mysli, morderstw w imie boga. mielismy komune a teraz katoland! nic sie nie poprawiło a nwet jest gorzej. kto dał facetom w sukniach prawo bycia łącznikiem pomiedzy mna a tym czyms boskim? won z kosciolem bo to czlowiekowi potrzebne jak kant du*y!

Gość • Piątek [11.12.2009, 06:41:17] • [IP: 80.62.26.***]

a moim zdaniem zydowska gwiazda tez jest powszechnym symbolem że nie powinno budzić u nikogo niezdrowych emocji. wystarczy pojsc na cmentarz zydowski.wszedzie jest, to dlaczego nie w sali obrad?

Gość • Piątek [11.12.2009, 04:44:50] • [IP: 212.160.162.**]

Moim zdaniem, krzyże w Polsce są tak powszechnym i spowszedniały symbolem, że nie powinny budzić u nikogo niezdrowych emocji. Wystarczy pójść na cmentarz by przekonać się, że trudno znaleźć grób bez symbolu krzyża. Nawet na grobach byłych zatwardziałych komuchów stoją krzyże. Kto więc robi tę idiotyczną awanturę?

Gość • Piątek [11.12.2009, 03:44:04] • [IP: 188.148.153.***]

Tuż przed świętami, przykre, łza się kręci.Jezus patrzy na Was z góry i płacze, tak myślę :/

Gość • Piątek [11.12.2009, 00:44:18] • [IP: 80.245.181.**]

I zaczął się europejski cyrk.

Gość • Piątek [11.12.2009, 00:10:47] • [IP: 217.97.199.***]

Pan Maciejewski to człowiek chory.także chory z nienawiści do ludzi. Nieudacznik szukający popularności.W życiu nic mu się nie udało.Godny pożałowania.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 23:47:37] • [IP: 95.129.224.***]

[IP: 217.97.199.*]-proszę jak urząd miasta ciężko pracuje...same wasze wpisy, do roboty leniuchy!!

SlawoyAMD • Czwartek [10.12.2009, 23:16:55] • [IP: 92.42.112.***]

Do szanownego pana/pani [IP: 83.21.166.***]. .. Nikt, a przynajmniej ja wśród swoich wielu tu już wypowiedzi, nie umniejsza roli kościoła w przemianach politycznych, wsparciu w walce i cierpieniu w latach zaborów, wojny pierwszej i drugiej czy ponownego zaboru, tym razem sowieckiego i naszych Stasi-komuchów. Chwała im za to i pamięć dla takich kapłanów, jak Popiełuszko, Wojtyła, Glemp. .. I na tym powinni poprzestać. Wciskanie sie przez rząd do szkół, wyciskanie naszej podatkowej kasy na lewe projekty wód termalnych, brak opłat podatkowych za potężne majątki, grunty, dochody, sprowadzanie aut (rzeczy) z zachodu. .. Do tego co święto narodowe, to" pingwin" w sutannie, programy typu Ziarno itp. .. właśnie to wszystko mnie doprowadza mnie do szewskiej pasji, kiedy odkrywam" chrystianizację" narodu na siłę. Dla mnie, jako 40 -letniego" europejczyka" przykładem sa takie kraje, jak Holandia, Szwecja, Szwajcaria, gdzie zaznaczona jest kultura wszech-wyznaniowa, wolność wyznaniowa. .. Teletubisie tam też mogą żyć. ..

anok • Czwartek [10.12.2009, 23:03:05] • [IP: 88.156.232.***]

do poprzednika.gdyby twój bóg istniał to nie byłoby komór gazowych, komunizmu, nie byłoby księży pedofilów, wojen, umierających dzieci z głodu i takich debili jak ty.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 22:59:51] • [IP: 217.97.199.*]

niewiem jak twoi pradziadowie ale moi walczyli ze swiatowidem na piersi i orlem na sztandarze!!

Zalezy kto pyta • Czwartek [10.12.2009, 22:59:27] • [IP: 10.64.212.***]

Jesli mamy tak bardzo religinych urzednikow i radnych w urzedzie. To moze jakas mala kapliczka w urzedzie. Jest tyle pomieszczen, ze jakies na ten cel by sie znalazlo.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 22:54:23] • [IP: 83.21.166.***]

pod jakim sztandarem walczyli nasi dziadowie czy pradziadowie pod sztandarem krzyża. .. jak trwoga to do Boga... BOŻE BROŃ NASZ KRAJ OD ANALFABETÓW HISTORYCZNYCH... a co pomagało ludziom przeżyć komory gazowe wiara w Boga... co pozwalało przeżyć czasy komunizmu wiara w Boga. .. co pomagało przeżyć transformacje w polsce wiara w Boga kto pomagał obalić ten cały zniewolony przez USSR kraj nędzy i rozpaczy wiara w Boga... kto pomaga w szpitalach żłobkach, przedszkolach, schroniskach, caritasie wiara w Boga i Ci ktorychg nazywacie ciemnogrodem a tak naprawdę to wielu jest ciemnogrodem

Gość • Czwartek [10.12.2009, 22:48:28] • [IP: 83.21.166.***]

ludzie tu nie chodzi o krzyż tu chodzi o odwrocenie uwagii i zamydlenie oczu od spraw biezacych naszej ojczyzny i naszego regionu... najpierw stocznia szczecin, teraz gazoport za chwile zaklady chemiczne police gdzie macie oczy PO i inni masoni mydlą oczy i każdy rozsadny czlowiek to wie

Gość • Czwartek [10.12.2009, 22:46:04] • [IP: 83.21.166.***]

to może zabrońmy chodzić świadkom jehowym po domach bo ranią uczucia religijne zabronić muzułmanom chodzić w tych szmatach na głowach bo ranią uczucia religijne nakazać żydom ścinać pejsy bo ranią uczucia religijne zabronić występować pani senyszyn i innym komuchom bo ranią uczucia religijne

Gość • Czwartek [10.12.2009, 22:45:07] • [IP: 83.31.190.**]

Krzyż to mamy na wiejskiej reszta to pikuś

nie_polityczny • Czwartek [10.12.2009, 22:44:42] • [IP: 80.245.188.***]

Tylko, ze krzyze byly wieszane pod oslona nocy, ze wzgledow politycznych aby sie przypodobac facetom w czerni. Zgadzam sie z Toba wiara tu nie ma nic wspolnego, bo tylko chodzi o sondaze, polityke i kase.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 22:42:31] • [IP: 83.21.166.***]

rozdzial panstwa od kościoła podobno to zapis konstytucyjny... wolność wyznania i religii to rownież zapis konstytucyjny dlaczego nie jest przestrzegany... a jak zdarzy się tragedia to ci wszyscy niewierzący pytają gdzie jest Bóg. .. śmieszne gdyby te wszystkie wpisy trzeba bylo uzupelmic dokladnym adresem nazwiskiem imieniem to chyba bylo by mniej wojtek

Gość • Czwartek [10.12.2009, 22:36:29] • [IP: 217.97.199.*]

nie polityczny tyle ze krzyz nie ma tu nic z wara wspolnego

Gość • Czwartek [10.12.2009, 22:25:55] • [IP: 217.97.199.*]

Bo nasz prezydent jest z tych, co Panu Bogu świeczkę a diabłu ogarek.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 22:21:35] • [IP: 80.245.190.*]

Dobre okreslenie katoliko-podobny. Do prezia pasuje w sam raz.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 22:15:12] • [IP: 92.42.112.***]

No i w ten sposób mojego głosu już więcej nie dostanie. Nie to ze mam coś do niego, jako katolika (czy coś katoliko-podobnego), ale za brak profesjonalizmu i łączenie świeckiego urzędu z religią na zasadzie" patrzcie, jaki ze mnie katolik". .. No more mister president. ..

nie_polityczny • Czwartek [10.12.2009, 22:13:39] • [IP: 80.245.188.***]

Administracja zmien sonde na pytanie odnosnie tematu. Tylko niech pytania nie beda ulozone pod czarna wladze, a zgodnie z konstytucja (a tam jest napisane wyraznie rozdzial panstwa od kosciola) a nie konkordatem.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 22:03:38] • [IP: 217.97.199.*]

Dzisiaj w rozmowach na żywo w tv słowianka prezydent oznajmił, że krzyża nie zdejmie.Plujcie się lewaki a wasz prezydent wybrał krzyż.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 21:38:00] • [IP: 83.31.182.***]

Ci którzy patrzą na ten krzyż nie przestrzegają knstytucji, więc po co tu mówić o niej.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 21:32:29] • [IP: 217.97.199.*]

i najlepiej kastracje zeby sie nie mnozyli ale wtedy nikt nie wstapi do seminarium i niebedzie komu mszy odprawiac!!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 21:31:52] • [IP: 217.97.193.**]

drodzy katolicy, przestańcie tak machać wszystkim przed oczami swoimi symbolami, zacznijcie lepiej przestrzegać przykazań. Opluwanie ludzi, którzy chcą przestrzegania konstytucji chyba nie jest drogą do zbawienia?

Gość • Czwartek [10.12.2009, 21:26:23] • [IP: 80.245.189.***]

Zrobić porządek z tymi krzyżami i Pasibrzóchom wprowadzić pełny ZUS i kasy Fiskalne

Gość • Czwartek [10.12.2009, 21:23:24] • [IP: 80.245.180.***]

Ileż" miłości bliźniego" epatuje z każdego prawdziwego polaka-katolika! Jak tylko ktoś myśli nie tak jak oni, jest lewakiem, komuchem, durniem bez sumienia itp. Ale nic dziwnego! Jedną z ich zasad jest:" kto nie jest ze mną jest przeciwko mnie". Tego nie powiedział jako pierwszy pewien pan z wąsikiem i grzywką na odwrotną stronę tylko ich Pan-Jezus Chrystus! Czytajcie ewangelie to się dowiecie! Boże broń nas przed państwem religijnym bo gdy nastanie, kler i prawdziwi katolicy zaszczują myślących inaczej niż oni!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 21:15:48] • [IP: 217.97.199.*]

wierzycie w cos o czym tak naprawde niewiecie nic szczegolnego bo po co sie zaglebiac, lepiej pokazac sie w niedziele w kosciele zeby ludzie widzieli, rzucic na tace i strugac wielce poboznego a jak miniecie prog waszej swiatyni to jeden drugiemu noz w polecy by wbil!! i tacy to sa" Katolicy" w tym kraju!!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 21:12:19] • [IP: 217.97.199.*]

czyi rodzice? chyba Twoi bo zyjesz w ciemnocie jak wiekszosc Katolikow w tym kraju, nie potrafisz odpowiedziec na proste pytania ale czemu sie dziwic jak sami ksieza nie potrafia odpowiedziec i tlumacza sie tajemnica wiary!! ZENADA!!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 21:08:23] • [IP: 80.245.182.**]

a ja się pytam ' Gdzie byli rodzice' ]:-> ;d

Gość • Czwartek [10.12.2009, 20:47:45] • [IP: 195.117.222.*]

"Gość • Czwartek [10.12.2009, 20:09] • [IP: 217.97.199.*] a zastanawialiscie sie na nadwazniejszym? dla czego czcicie krzyz? przeciesz to narzedzie zbroni! Jezeli przykladowo Jezusa by powiesili aldo skrucili go o glowe na nad dzwiami wieszali byscie szybiennice albo topor?" WLASNIE? WCZESNIEJ TEZ O TYM NAPISALAM. CHCIALABYM WIDZIEC TE RZECSZE LUDZI JAK KLEKAJA PRZED NP. ZELAZNA DZIEWICA (JAK KTO NIE WIE TAKIE NAREZDZIE TORTUR) I KAZDY MA TAKA W DOMU I NA SZYJI NOSI Xd

Gość • Czwartek [10.12.2009, 20:44:54] • [IP: 80.245.178.**]

Ratunku Polska ginie !!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 20:39:54] • [IP: 83.21.34.**]

Jak mu się coś nie podoba to niech nie patrzy.!!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 20:39:00] • [IP: 217.97.199.*]

Gość z 20:15 na mysleniu tez zle wychodzisz

Gość • Czwartek [10.12.2009, 20:29:07] • [IP: 88.156.233.***]

Żmurkiewicz z księżami, księża z Żmurkiewiczem. Czerwoni z czarnymi, czarni z czerwonymi. Tylko tumany swoje o urojonych lewakach a czerwoni z czarnymi kręcą durnowatymi ludzmi. Oj durne towarzycho, durne tragicznie. ...

Gość • Czwartek [10.12.2009, 20:21:46] • [IP: 217.97.199.*]

narescie krrzze i owszwm ale w kosciolachi na grobach iprzestancie sie bac ze groza wam pieklem mamy 21 wiek sredniowiecze dawno minelo

Gość • Czwartek [10.12.2009, 20:15:05] • [IP: 217.97.199.*]

skoro uwazasz mnie za lewaka choc nim niejestem, wytlumacz mi jedno? uzywajac slowa lewak wnioskuje ze jestes prawicowcem i to NR, jak mozesz mozlic sie i wierzyc w czlowieka ktory byl zydem, skoro takowych nie tolerujesz??

Gość • Czwartek [10.12.2009, 20:12:20] • [IP: 80.245.188.**]

A dobrze wiesz Leszku że nie wszysto opisałem, ale przypomnij sobie zdjęcie w kościele Gwiazy Morza jak ze mną stałeś i Pan Andrzej Ryfczyński w tym kościele zrobił nam razem zdjęcie, wtedy ci kościół i krzyż nie przeszkadzał?. Ja mam to zdjęcie z Wyspiarzai i Ryfczyn napewno je ma w archiwum swojego ojca, ale w każdej chwili je zeskanuję i dam na portal w celu uwiarygodnienia tego co piszę...Ale zawsze możesz mnie pozwać do sądu z powództwa cywilnego...hoihihihihihi, to nie wszystko co napisałem o twojej działalności, może i Pan Możejko wypowie się na tamat z jakiego powodu wykreślił cię z listy wyborczej AWS, to że masz wyrok w tej sprawie, nie świadczy o niczym...

Gość • Czwartek [10.12.2009, 20:10:13] • [IP: 217.97.199.*]

krucyfiks na scane nie jest symbolem religjnym i ne chce m se tlumaczyc a czym szkoda to ne na wasze lewacke głowki

Gość • Czwartek [10.12.2009, 20:09:19] • [IP: 217.97.199.*]

a zastanawialiscie sie na nadwazniejszym? dla czego czcicie krzyz? przeciesz to narzedzie zbroni! Jezeli przykladowo Jezusa by powiesili aldo skrucili go o glowe na nad dzwiami wieszali byscie szybiennice albo topor?

Gość • Czwartek [10.12.2009, 20:04:30] • [IP: 217.97.199.*]

Radio MA-RYJA a Telewizja MA-MORDE!!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 20:04:21] • [IP: 95.129.226.***]

A ten facet na zdjęciu śpiewa karaoke...

Gość • Czwartek [10.12.2009, 19:57:22] • [IP: 83.19.184.**]

Ja to na tym miejscu powiesił portret Lenina, żeby ten Pan był zadowolony

Gość • Czwartek [10.12.2009, 19:55:20] • [IP: 80.245.188.**]

cd... chciałeś zniszczyć Stowarzyszenie ale jak dla ciebie to nie ta liga...

Jerzy Raczkiewicz • Czwartek [10.12.2009, 19:52:08] • [IP: 80.245.188.**]

No ale przecież Maciejewski był kiedyś prezesem UPR w Świnoujściu, potem na jego miejsce po wyborach wybrano na to stanowisko p. Stryczyńskiego. UPR to przecież partia prawicowa, pozbawiono go prezesowania, miał wielki żal z tego powodu więc aby mógł być w AWS-sie, sam osobiście wstawiałem się za nim do byłego posła Gołasia ze Szczecina aby mógł być i dalej działać w AWS-sie, poręczyłem za niego słowem, a że mnie bardzo dobrze znano, dano mi kontakt z SPR-em odłamem UPR-u i wtedy mógł działać jako pełnoprawny i upoważniony do dalszej działalności. Prawda jest taka że P. Lesława Maciejewskiego który był wspólzałocicielem Świnoujskiego Stowarzyszenia Obrony Podatników, pozbawiliśmy członkowstwa. Powód był taki że nie płacił składek, oraz działał na szkodę stowarzyszenia, był to dla nas człowiek niewiarygodny. Był to człowiek bez pomysłów na przyszłość. Dla wiarygodności podaję swoje nazwisko... Jerzy Raczkiewicz pomysłodawca i realizator powstania ŚSOP. Trochę pokory i honoru Leszek...Wstydź się...

Gość • Czwartek [10.12.2009, 19:52:00] • [IP: 80.245.184.**]

Wieszanie symboli wiary w miejscach publicznych niczemu nie sluzy. Jestem ciekawy ilu poslow sie modli przed rozpoczeciem obrad i czy w zwiazku z tym zachowuje sie jak na chrzescijanina przystalo? Jakos na tych sesjach ich nie widac i trudno ich rozroznic.A wrecz przeciwnie, w tych udawaczach jest najwiecej agresji i nienawisci. Wlasnie wieszanie takich symboli doprowadza do tego ze traktujemy sie z agresja i pogarda, bo ty jestes inny niz ja i nas jest wiecej. A wiec tylko my mozemy byc lepsi. To nie jest atak na kosciol, ale obrona ludzi wierzacych inaczej, ktorzy maja prawo wierzyc inaczej i nikt nie ma prawa im narzucac symboli. Tym wlasnie sie cechuja miejsca publiczne w kraju demokratycznym.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 19:46:38] • [IP: 80.245.190.*]

Ludzie, Mieszkańcy mają takie problemy, NIEWAŻNE UCHWAŁY, UMOWY, sama lipa, tysiące oszukanych ludzi, a Wam Krzyż przeszkadza ? Zastanówcie sie co ważniejsze. na dochodzenie swego macie czas ograniczony przepisami. Zajmijcie sie Biurem Prawnym Urzedu Miasta.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 19:46:23] • [IP: 217.97.199.*]

jakiej furriii historyczna prawda

KIEROWCA • Czwartek [10.12.2009, 19:45:56] • [IP: 86.25.206.***]

ZDJĄĆ I ZANIEŚĆ DO KOŚCIOLA!! DLA CZEGO W KOŚCIOŁACH NIE WYWIESZAJĄ GODŁA PAŃSTWOWEGO?? BO JEGO MIEJSCE JEST W URZĘDZIE.A KRZYŻA W KOŚCIELE:)))

Basia do Sławoja • Czwartek [10.12.2009, 19:45:49] • [IP: 83.11.137.*]

Czołganie sie - jak piszesz - urzędników państwowych i samorządowych przed klerem ma się nijak do krzyża na ścianie w urzędzie. Obecność Janusza Żmurkiewicza w kościele i jego familiarne stosunki z księżmi są dla mnie oburzające, ale prawdę mówiąc, nie wiem, kto komu bardziej włazi w tyłek. Bo tak jak księża potrzebni są Żmurkiewiczowi do reelekcji, bo moherowe berety to jego elektorat, tak księżom potrzebny jest Żmurkiewicz, bo trzyma miejską kasę. Choćby nie wiem ile razy w tygodniu, czy na dzień Żmurkiewicz był w kościele, to nic nie znaczy. Cyniczne wykorzysta i księży i krzyż. A księża równie cynicznie wykorzystują jego. Wiem, że śmieją się z niego, nawet ksiądz z tzw. dużego kościoła, który oficjalnie ślini się na widok Żmurkiewicza, nieoficjalnie ma o nim znacznie gorsze zdanie.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 19:42:22] • [IP: 88.156.233.***]

Ile tutaj prawdziwie katolickiej zakłamanej furii, jakbym słuchał jedynie słusznego Radia Ma-ryja. Identyczne zachowanie jak pojeb...ch czerwonych świnek !

Gość • Czwartek [10.12.2009, 19:34:03] • [IP: 80.245.186.***]

MIESZKANIEC MA RACJE IZ JEST TO NARUSZENIE, W INSTYTUCJI PUBLICZNEJ NIE POWINNO SIĘ COŚ TAKIEGO PRZYDARZYĆ, TAK SAMO JAK W SZKOŁACH PUBLICZNYCH. KRZYŻE W KOŚCIOŁACH, LECZ NIE W INSTYTUCJACH I SZKOŁACH. ŚWIADCZY TO O BRAKU TOLERANCJI WOBEC INNYCH WYZNAŃ NASZYCH OBYWATELI.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 19:28:39] • [IP: 92.42.112.***]

krzyż w urzędzie jest jedynie znakiem, że tam pracują chrześcijanie, których to w Polsce od wieków jest zdecydowana większość i przyznawanie się do wiary w Boga nie jest złem. W UE dużo mówi się o tolerancji i jest tolerancja, ale dla pederastów i wszelkich innych dewiacji, lecz nie dla krzyża. Normalnym ludziom, również ateistom krzyż nie przeszkadza, gdyż przypomina im tylko o historycznym fakcie, od którego liczona jest nasza era i nie jest przez to zgorszeniem nikogo. Osobom o bardzo niskim morale, egoistom i walczącym z Kościołem świętym, krzyż bardzo przeszkadza. Tak było i będzie. Oni zwykle ożywiają się przed kościelnymi świętami. Już są przegrani, tak jak ich poprzednicy: np. Hitler, Stalin i inni którzy marnie skończyli swój żywot, ale to ich wybór. Niech sobie walczą, sami siebie kasują.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 19:02:32] • [IP: 79.162.100.***]

przeciez to swir znany w swinoujsciu z roznych dziwnych pomyslow.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 18:54:34] • [IP: 217.97.199.*]

slawoj ty jestes bedna ofarą losu gosc onizej tez owinno se was na wystawie stawac a co do reszty dziecarni to powiem raz jeszcze uczyc sie gdyz naprawde argumenty przedszkolaków

Gość • Czwartek [10.12.2009, 18:30:01] • [IP: 88.156.233.***]

Masz rację Slawoy z 16.44, żenujące jest też to czołganie się urzędników państwowych przed klerem. Dlaczego toalety nie zostały jeszcze wyświęcone? I czemu nie ma tam krzyży?

Gość • Czwartek [10.12.2009, 18:29:12] • [IP: 92.42.118.**]

Właśnie taki wpis jak 217.97.199 ukazuje nam ile jest miłości, miłosierdzia, poszanowania innego czlowieka w u tych co siebie uważają za katolików

Gość • Czwartek [10.12.2009, 18:23:32] • [IP: 83.21.186.***]

ludzie problemów nie mają, zeby się sadzić o krzyżyk na ścianie..

Gość • Czwartek [10.12.2009, 18:12:03] • [IP: 92.42.112.***]

IP: 217.97.199. .. No i pokazał się prawdziwy katolik. ..

Gość • Czwartek [10.12.2009, 18:10:23] • [IP: 217.97.199.**]

Zamilcz błaźnie! Zabierzcie tego czubka a jak zdechnie to pochowajcie go pod płotem bez stawiania krzyża! Komunistyczny pachołku PRL-U !!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 18:07:02] • [IP: 217.97.199.*]

Blazni decyduja ze zostaie krzyz w mieiscach publicznych Krzyze do kosciola a nie w mieiscach publicznych na drodze sie zabil stawiaja mu krzyz to jak w szpitalu umarl to tez postawic mu krzyz paranoja

Gość • Czwartek [10.12.2009, 18:05:35] • [IP: 83.11.136.***]

W jaki sposób krzyż Was obraża ? Jestem ciekawa jak zachowa się jeden z radnych i z zastępców żmura - i jeden i drugi ma syna który jest księdzem !?

Gość • Czwartek [10.12.2009, 18:02:57] • [IP: 217.97.199.*]

muzg se zdejmij

Gość • Czwartek [10.12.2009, 18:01:13] • [IP: 92.42.118.**]

Czas zdjąć krzyże w instytucjach państwowych czy szkołach [chyba że są szkołami katolickimi], bo nie tam jest ich miejsce.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 17:56:52] • [IP: 92.42.112.***]

Wolność wypowiedzi przeszkadza? (nie mówię tu o wulgaryzmach, czy judaistycznych wygłupach). .. Przykro mi, że nie wypowiadamy sie w tonacji Toruńskiego radia, ale nie wszyscy są podatni na propagandę i widzą, jak grubo ponad 2000 lat chrześcijańskiej tradycji, od czasów średniowiecza zostało wypaczone, zrujnowane i zakłamane przez Watykan. .. Wszyscy apostołowie na czele z Jezusem i jego żoną Magdaleną przewracają sie w grobach. ..

Gość • Czwartek [10.12.2009, 17:52:01] • [IP: 83.21.29.***]

piejecie że krzyż przeszkadza łamie wasze prawa a może przypomina że z wami coś nie tak że jesteście ludźmi ułomnymi pozbawionymi sumienia.

Gość Jerzy • Czwartek [10.12.2009, 17:48:15] • [IP: 88.156.234.***]

Czy Redakcja Portalu nie zauważa, że niektóre wypowiedzi są niezgodne z Regulaminem ? Przecież aż się roi od treści siejących nienawiść wyznaniową i religijną. Frustraci grasują bezkarnie i czynią wrażenie że całe Świnoujście to ateiści wojujący. To na szczęście prawdziwy margines i to dosłownie. A język z rynsztoka!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 17:36:25] • [IP: 217.97.199.*]

Gość • Czwartek 17:04 mnie tez ogarnia smiech jak pisuja tu takie niedouki jak ty tobie podobmi. czytajcie najerw potem piszcie

Gość • Czwartek [10.12.2009, 17:34:34] • [IP: 88.156.234.**]

teraz to krzyzem zaslaniaja sie najwieksi kanciarze i oszusci.Zostwcie krzyze w spokoju niech zostana w domu Bozym i u kazdego w domu kto chce.Uszanujcie kazda wiare a urzedy szkoly to nie miejsce na krzyze.I NIE TUMANIC LUDZI !

Gość • Czwartek [10.12.2009, 17:34:12] • [IP: 83.11.136.***]

Zostawcie im te krzyże, bo to są zapewne jedyne miejsca w których siedząc mogą się pomodlić i prosić o to żeby nie krzywdzić innych. W KOŚCIELE to chyba modlą się aby ich nie pozamykali.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 17:29:17] • [IP: 83.21.124.***]

Wszystkim oszustom życzę aby do końca swojego żywota nie mogli spać spokojnie, a krzywdy ludzkie żeby im wyszły bokiem. Za oszustwa których eokonali aby zostali osądzeni, a ich rodziny aby zaznały takiwgo samego losu jak oni zgotowali innym wykorzystując swoje koneksje.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 17:10:29] • [IP: 80.245.181.***]

popieram tego Pana ktory domaga sie zdjecia krzyza ze Sali Obrad jak i z gabinetu Prezydenta

SlawoyAMD • Czwartek [10.12.2009, 17:10:24] • [IP: 92.42.112.***]

Tu nie chodzi o tolerancję, bo jeśli (przykładowo), jestem katolikiem, to również będę nim w pomieszczeniu, gdzie krzyża nie ma, co ma odzwierciedlać równouprawnienie tych, którzy nie wierzą lub są innej wiary. Co do figurek, obrazków itp, to biblia pisze jasno. .. Już kiedyś zgładzeni zostali ci, co w złotego cielca wierzyli. Ja jestem kompletnym ateistą, ale bardzo szanuję buddystów, protestantów (mam znajomych nacji niemieckiej i szwedzkiej i norweskiej) i są wspaniałymi ludźmi z którymi można podyskutować na każdy temat. .. Niestety z katolikami (tymi" prawdziwymi"), nie zawsze. ..

Dżichad • Czwartek [10.12.2009, 17:09:15] • [IP: 88.156.232.***]

Teraz wiadomo kto Matkę Boską i Papieża farbą czerwoną malował ! kto miał z nad kwiaciarni najblizej. Katolicy się odwdzięcza i nie będzie ' nadstawiania drugiego policzka " dżichad"

Gość • Czwartek [10.12.2009, 17:04:38] • [IP: 195.117.222.***]

jak czytam komentarze, że Europa powstała na podwalinach chrześcijaństwa to śmiech mnie ogarnia. Chrześcijaństwo ma 2tyś lat - przed nim nie było Europy ? Czy Sokrates, Archimedes, Pitagoras byli chrześcijanami ? NIE ! a co się stało kiedy zapanowało chrześcijaństwo - ciemnogród, czarna dziura, zacofanie, bieda i zarazy - dopiero świecenie coś wniosło kiedy dostęp do nauki stał się dostępny nie tylko dla kleru. Ale księża dalej lubią ciemny lud www.youtube.com/watch?v=R-y9_zkqH5A

Gość • Czwartek [10.12.2009, 16:59:57] • [IP: 80.245.180.***]

Krzyż, półksiężyc, swastyka, młot i sierp itp. to symbole różnych totalitaryzmów, państwowych i religijnych. Tak, także krzyż, ponieważ w imię krzyża i boga chrześcijanie prowadzili wojny religijne i prześladowania mordując ludzi. Torturowali i palili żywcem na stosach! I nie były to wyjątki. Zamordowali setki tysięcy w Europie i na innych kontynentach. Przeprosiny papieża nie wrócą tym ludziom życia, nie cofną cierpień! Gdyby im pozwolić robiliby to samo teraz, bo przecież oni mają ewangeliczną" misję" nawracania narodów! Zawsze, mimo obłudnie głoszonej" miłości bliźniego" uważali innych za gorszych od siebie. Np. jeden z ich" nieomylnych" papieży długo zastanawiał się czy rdzenni mieszkańcy Ameryki to ludzie czy może jeszcze małpy! Ludzie myślący wiedzą i pamiętają o tych i innych faktach. Tylko różnej maści fanatycy religijni udają, że nic się nie stało i dalej różnymi sposobami próbują nawracać, także rozwieszając krzyże w urzędach i szkołach. Symbolem Polski jest Orzeł Biały, nie krzyż!!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 16:59:24] • [IP: 92.42.119.***]

niech sie sam gościu usunie heheh też sobie znalazł punkt zaczepny

Gość • Czwartek [10.12.2009, 16:57:31] • [IP: 88.156.234.***]

Do Gościa poniżej.Piszesz że katole są nietolerancyjni a ty?Jeśli jesteś tolerancyjny to dlaczego przeszkadza ci krzyż?Jak wiszący krzyż może narzucać ci wiarę?!Czy radni to robią?Odpowiedź brzmi nie.Jeśli bylibyśmy państwem muzułmańskim to mi nie przeszkadzałby półksiężyc zawieszony u drzwi. Może masz jakieś kompleksy albo wyrzuty? A tobie tolerancyjny (a) katoliczko przeszkadzałoby jakby tego krzyża nie było ? a tak poza tym to bałwochwalstw :) W chrześcijaństwie bałwochwalstwo obejmuje wszelkie formy otaczania czcią, poświęcania uwagi przedmiotom kultu a także ludziom-idolom. Módlcie się do obrazów, krzyży, posągów, figurek, bo to robicie - zapominając o swym Bogu który zakazał robić cokolwiek na jego podobieństwo. Ustalajcie kto święty kto nie - odbierając to prawo Bogu. Spowiadajcie się księżom - grzesznikom a nie Bogu i grzeszcie dalej bo po odmówieniu kilku zdrowasiek znowu jesteście święci

SlawoyAMD • Czwartek [10.12.2009, 16:44:36] • [IP: 92.42.112.***]

"Czarni" wszędzie się wpychają, zaraza jedna. .. IP: 89.229.86 - Tobie się coś" pomerdało" z tym państwem katolickim. Konstytucja mówi inaczej i ja sobie nie życzę mieszkać pod dyktaturą moherowych beretów i Kosa Nostra z Watykanu, którzy najchętniej wpakowaliby nas ponownie w średniowiecze. Instytucje państwowe powinny zostać całkowicie odłączone od wpływu kościoła i ich symboliki. Niestety, mając taki" Beton" wśród parlamentarzystów i rad miejskich, którzy szorują na kolanach bruk przed kardynałami i cmokają ich w pierścień, bo przyszłych wyborów nie wygrają, jak ksiądz z ambony zakaże na niego głosować (co powinno być karalne wieloletnim więzieniem). .. Wstyd mi mieszkać w tym zacofanym kraju. Jesień średniowiecza dosłownie :(

Gość • Czwartek [10.12.2009, 16:31:15] • [IP: 80.245.178.***]

Krzyż wysi na ścianie i nikomu na głowę nie spadnie, ale ta śmieszna postać ze swoją bogatą, odrowską przeszłością -nie pasuję do tego katolickiego symbolu...

Gość • Czwartek [10.12.2009, 16:28:31] • [IP: 80.245.178.**]

Deloper na Prezydenta !!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 16:25:24] • [IP: 92.42.114.**]

Gość • Czwartek [10.12.2009, 15:48] • [IP: 89.108.205.***]- czytaj odniesienie do cytatu.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 16:21:50] • [IP: 89.229.86.***]

krzyz w szkolach i innych instytucjach panstwowych byl od zawsze, jestesmy panstwem katolickim, jako panstwo przyjelismy chrzest, takze raczej" jechowi" lub inne odłamy nic nie zrobią, ta tradycja jest od powstania panstwa polskiego, widocznie ten pan omijal elkcje religii oraz historie czy wos

BOSKI • Czwartek [10.12.2009, 16:20:57] • [IP: 92.42.112.***]

Jak mozna napisac ze jestesmy narodem religijnym??!!Ten kto wierzy nie musi chyba sie z tym obnosic i popierac budowanie kosciolow na kazdym rogu i wieszania krzyzy w kazdej sali...jak wierzysz, nos na sobie krzyzyk ale daj innym zyc w swoich przekonaniach.Chcesz to siedz 24h/dobe w kosciele ale niech" to" nie wchodzi do szkol, urzedow.Wstyd to przynosi nam taka ciemnota ktora dla ojca dyrektora i innych czarnych jest gotowa drugiemu" blizniemu" ateiscie wydrapac oczy.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 16:15:26] • [IP: 193.200.150.***]

Coś ci się, przykościelny żłobie, pomerdało. Prymat woli ogólu nad wolą jednostki głosili właśnie ideolodzy czerwonej gwiazdy.

Mieszkaniec • Czwartek [10.12.2009, 16:12:28] • [IP: 83.21.48.***]

Wiele autorytetów Europy wypowiedziało sie na ten temat krótko i wyrażnie. nie może jednostka dyktowac warunków ogółowi. Oszołomy czerwonej gwiazdy zapominają o tym że jestesmy narodem religijnym. Ten Pan od protestu przynosi wstyd Miastu i Polsce.

R.P. • Czwartek [10.12.2009, 16:11:52] • [IP: 93.94.184.***]

Faszyzm, komuna nie wygrała z krzyżem, ale demokracja go pokona.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 16:04:31] • [IP: 80.245.184.***]

w wypowiedzi TA P. Bozena myli pojecia- te prawa tego pana to niesą jego tylko kazdego obywatela- a prawo do tego krzyża jest wyłączna sprawa p. Bozeny- wiec niech sobie powiesi go w domu nad łóżkiem- a nie zmuszac do niego wszystkich-bo to są wyłącznie jej sprawy.już raz nas zmuszali do jednej słusznej ;; ideologi''-

Gość • Czwartek [10.12.2009, 15:48:52] • [IP: 83.21.48.**]

MUSICIE WIERZYĆ BARANKI ! BO INACZEJ NA STOS !

Gość • Czwartek [10.12.2009, 15:48:02] • [IP: 89.108.205.***]

Gość • Czwartek [10.12.2009, 15:05] • [IP: 92.42.114.**] Dokladnie ! Popieram calym sercem, Polacy zawsze walczyli w obronie narodu z krzyzem przy sobie i tak powinno zostac !

Gość • Czwartek [10.12.2009, 15:43:09] • [IP: 93.94.188.**]

Pigwa Ty to masz pomysła;)

Gość • Czwartek [10.12.2009, 15:42:33] • [IP: 195.117.222.*]

pigwa : lol dobre ;D

Pigwa • Czwartek [10.12.2009, 15:28:37] • [IP: 93.94.186.***]

Odwróćcie go tylko do góry nogami i wtedy wszyscy przeciwnicy będą szczęśliwi!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 15:27:59] • [IP: 92.42.117.***]

popierajcie SLD

Maślankiewicz • Czwartek [10.12.2009, 15:24:41] • [IP: 195.117.239.**]

A ja czczę byka. Nie żadnego tam świętego byka, tylko takiego małego, taką maskotkę, która tak zabawnie porusza główką za tylną szybą samochodu. Naprawdę, cholernie mi się podoba i jest moim przedmiotem kultu. Mogę się w niego wpatrywać godzinami, nawet jak nie porusza tą główką. Ale lepiej, jak porusza. No i w zasadzie to moje zapatrzenie w mojego byczka też powinno być usankcjonowane umieszczeniem go w sali sesyjnej. Dobrze by też było, żeby tam stał jakiś odpowiedni urzędnik i nieustannie poruszał mu tą główką, żeby się kiwała, bo wtedy go naprawdę wielbię. Właściwie nie ma żadnych przeciwwskazań, żebym mógł wyznawać tę swoją religię i żeby się domagać umieszczenia jej symbolu w sali sesyjnej. Chyba że zostanę uznany za sektę, bo jest mnie za mało. A jednoosobowych religii podobno jeszcze w sądzie nie uznają. Więc w razie czego znajdę chętnych do współuwielbienia mojego byczka i wtedy się zarejestrujemy w sądzie. Jakby co, to ja sobie rezerwuję posadę naszego papieża. Bo co mi szkodzi mieć złoty pierścień.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 15:21:46] • [IP: 83.188.218.***]

UEZUS BYL POCHODZENIA ZYDOWSKIEGO WIEC DAJCIE MU --- SWIETY SPOKOJ ---I DO KOSCIOLOW Z NIM

KOSMITA • Czwartek [10.12.2009, 15:06:07] • [IP: 83.188.218.***]

SLUSZNA RACJA KRZYZ MA BYC ZDJETY-- W TAKIEJ INSTYTICJI NIE POWINNO BYC RELIGIJNYCH SWIE TOBLIWOSCI -- MA BYC NEUTRALNIE-- MOGA BYC LUDZIE O INNYCH WYZNANIACH I CO--- WSZYSTKIE SIE POWIESZA-- WYZNANIA HA HA HA TAKIE CUDA TO TYLKO --W MADE IN POLAND-- NIE OSMIESZAJCIE SIE Z TYMI KRZYZAMI ******** NIECH SOBIE WISI W KOSCIELE ***** KATOLICKIM*****

Gość • Czwartek [10.12.2009, 15:05:01] • [IP: 92.42.114.**]

cyt-Gość • Czwartek [10.12.2009, 13:10] • [IP: 217.97.199.*] przeszkadzają nie Polakom, ten kto jest z urodzenia Polakiem to ma krzyż wpisany w historię narodu, pod znakiem krzyza Polacy zawsze walczyli o wolnosć kraju, przeszkadza roznej masci odszczepienicom, albo polakom pełniącym chwilowo taka rolę-----------bez przesady z tymi symbolami-pod grunwaldem walczyli Polacy przeciwko krzyżom, w drugiej wojnie światowej na tygrysach też były krzyze(drabina.wordpress.com/2008/09/24/papie
z-nazistow/)Nie zawsze było czysto i cudownie.Polak nieźle dostawał po tyłku krzyżem, świat też nie kochał inkwizycji i zacofania ani też płaskiej ziemi w centrum wszechświata. Business is business

Krzyś • Czwartek [10.12.2009, 15:03:41] • [IP: 95.49.175.**]

Polacy to taki Naród, który potrafi patrzeć, ale nie potrafi widzieć.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 15:01:40] • [IP: 95.49.173.***]

Huszcza nie daj zdjąć krzyża z sali obrad RM, bo już wtedy zacznie się swawola, chociaż dzisiaj nie moża zaprzeczeć, że jej nie ma. Lamią prawo na każdym kroku, niczego i nikogo się nie boją.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 14:56:50] • [IP: 217.97.199.*]

Niech prezydent ogłosi jak najszybciej swoją decyzję w tej sprawie i po kłotni.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 14:53:42] • [IP: 93.94.191.***]

Głupota naoglądał się w telewizji. Co mu to przeszkadza cwaniaczek.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 14:48:01] • [IP: 80.245.182.***]

Do" doc • Czwartek [10.12.2009, 14:03] • [IP: 80.54.123.***]" A co ma piernik do wiatraka?

Gość • Czwartek [10.12.2009, 14:45:55] • [IP: 80.245.182.***]

Natomiast ja domagam sie natychmiastowego usunięcia tego mieszkańca ze Świnoujścia

Gość • Czwartek [10.12.2009, 14:42:22] • [IP: 83.21.48.**]

Te pseudokatole zabierzcie swój krzyż do swoich pałaców i róbcie z nim co chcecie. JA TEŻ SOBIE NIE ŻYCZĘ KRZYŻA W U.MIASTA !

Gość • Czwartek [10.12.2009, 14:34:07] • [IP: 92.42.114.**]

No to powieście wszystkie znane symbole każdej wiary to będzie tolerancja.Polska państwo katolickie-chyba tylko w czasie mszy, później można kopać bliźniego swego.Wiara to nie manifestacja 1 maja to wewnętrzne przekonanie o dobroci innych(nie siebie-ciołki) i o tym że dobro, które czynimy wróci do nas.Siejąc nienawiść zbieramy więcej zła -niczym ziarnko słonecznika dorasta tworząc setki pestek.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 14:32:08] • [IP: 217.97.199.*]

No to prezydent ma potrójny problem do rozwiązania.Po pierwsze to on jako zarządzający tą salą w urzędzie podejmie decyzję czy krzyż zdjąć, po drugie jako prezydent wspierany przez SLD /a to oni rozpętali spór o krzyże/ co by nie zrobił komuś się narazi a po trzecie krzyż pierwotnie w tej sali powiesił radny Huszcza i jak krzyż zniknie to prezydent może stracić 1 głos poparcia w radzie.Nie ma biedaczysko lekko.Zaczął już kampanię wyborczą i przez wywołanie tematu krzyża przez Maciejewskiego ma szansę na utratę jakiejś częśći elektoratu.Z której części elektoratu zrezygnuje pokaże jego decyzja w sprawie krzyża i w tej sali i w innych salach publicznych, które jego jurysdykcji podlegają.Czekam z ciekawością.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 14:31:48] • [IP: 80.245.180.***]

ACID, Swastyka lub sierp i młot też by Ci nie przeszkadzała?

akasha • Czwartek [10.12.2009, 14:27:21] • [IP: 195.117.222.*]

ej a jakby Jezusa powiesili albo zasrzelili to wieszlaibyscie i modlili sie do szubienicy albo kalaszikova?? lol. ubustwiac narzedzie zbrodni.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 14:18:36] • [IP: 80.245.180.***]

ACID, człowieku ty jesteś ślepy! Przejrzyj na oczy! Tobie wszystko jedno w jakim bagnie byś żył!

ACID • Czwartek [10.12.2009, 14:06:07] • [IP: 80.54.123.***]

Do Gościa poniżej.Piszesz że katole są nietolerancyjni a ty?Jeśli jesteś tolerancyjny to dlaczego przeszkadza ci krzyż?Jak wiszący krzyż może narzucać ci wiarę?!Czy radni to robią?Odpowiedź brzmi nie.Jeśli bylibyśmy państwem muzułmańskim to mi nie przeszkadzałby półksiężyc zawieszony u drzwi. Może masz jakieś kompleksy albo wyrzuty?

R.P. • Czwartek [10.12.2009, 14:06:01] • [IP: 93.94.184.***]

Jezeli to faktycznie jest niezgodne z konstytucją to zdjąć albo poprawić konstytucję.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 14:03:45] • [IP: 217.171.129.**]

Wiemy tylko ze to mieszkaniec meszczyzna moze tak ujawnic jego dane skoro chce walczyc o" dobro"publiczne?

doc • Czwartek [10.12.2009, 14:03:12] • [IP: 80.54.123.***]

Podobno w autobusie, który rozbił się pod Grenoble wisiało 187 krzyży. I nie pomogło.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 13:58:53] • [IP: 92.42.116.**]

I bardzo dobrze że chce usunąć krzyż!! Moim zdaniem nigdzie nie powinno być krzyży w żadnych instytucjach państwowych i szkołach. Jednym miejscem w jakim powinien się znajdować to kościół. Ludzie pomyślcie trochę symbolem Polski jest orzeł a nie krzyż. Gdzie wy byliście na tych lekcjach z historii.. Jeżeli wierzycie w Boga to sobie wierzcie ale macie od tego kościół a nie próbujecie wszystkim narzucić wiare i jeżeli mówicie o szacunku to sami go miejcie bo w takim wypadku ludzie którzy wierzą w Allaha czy inne religie powinni też pozawieszać swoje symbole religijne w róźnych instytucjach. Poprostu jesteście nietolerancyjni, tolerujecie tylko to w co wy wierzycie i nic więcej. A waszym miejscem modlitw itd jest KOŚCIÓŁ i tam możecie sobie porządzić.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 13:54:38] • [IP: 91.94.143.***]

Ja sobie kzyża nie życzę w U.Miasta !

Gość • Czwartek [10.12.2009, 13:44:50] • [IP: 80.245.180.***]

Precz z klerykalizacją życia publicznego! Wcześniej reżim komunistyczny, teraz państwo religijne! Od skrajności do skrajności. Wiara lub niewiara osobistą sprawą każdego człowieka! Nikomu nie wolno narzucać innym swoich poglądów! A co do islamizacji Europy; jak trzeba będzie to pójdę na wojnę o swoją wolność zarówno przeciwko islamistom jak i przeciwko moherowym beretom!!

Polak- katolik • Czwartek [10.12.2009, 13:41:15] • [IP: 217.97.199.*]

Tylko pod tym krzyżem, tylko pod tym znakiem Polska jest polską a Polak Polakiem.

Gryf Pomorski • Czwartek [10.12.2009, 13:32:35] • [IP: 92.42.113.***]

Precz z laicyzacją! Do Francji niech spada - tam niech się zmuzłmanizuje albo zmasonuje i będzie super. Od Krzyża precz!!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 13:30:07] • [IP: 88.156.235.***]

Wychodzę z założenia że nasze pokolenie się cofa!!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 13:27:50] • [IP: 80.245.186.***]

SZANOWNI RADNI, MIMO RÓŻNYCH PRZEKONAŃ Z GODNĄŚCIĄ BIERZECIE UDZIAŁ W RÓŻNYCH UROCZYSTOŚCIACH KOŚCIELNYCH, TZN, ŻE MACIE TOLERANCJĘ I POPIERACIE KATOLIKÓW, KTÓRZY NA wAS GŁOSOWALI, Dziękujemy Wam za to!Mamy nadzieję, że nie pozwolicie zdjąć krzyża za ściany, która kryje tak wiele tajemnic/przecież kiedys rosjanie tym władali/.Może mało się modlicie publicznie, ale zapewne każdy z Was nosi w sobie jakiś krzyż i kiedy coś boli bezmyślnie, ale z nadzieją woła o Jezu!O Boże, dlaczego nie oła np. o" chmurko", bo po ludzku wierzy w moc krzyża, a pamiętajcie"KOGO PAN BÓG MIŁUJE TEMU KRZYŻY NIE ŻAŁUJE"Przykładem jest P.Prezydent, który swoje publiczne krzyże z godnością nosi, z wieloma wychodzi zwycięsko z opresji zadanych przez byłego Prezydenta i innych działaczy z innych 0pcji.Cenię Pana za to, mam ogromny szacunek za umiejętnośc rozmawiania z ludzmi, za chęć niesienia pomocy.Myślę, że radni nie przyniosą nam wstydu i pozwolą, by nadal swoje godne miejsce zajmował krzyż w miejscu publicznym, który w niczym nie przeszkadza!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 13:25:39] • [IP: 88.156.232.***]

dzisiaj pracuje do 18 jak cos to mozna isc

Gość • Czwartek [10.12.2009, 13:24:43] • [IP: 83.11.147.***]

[10.12.2009, 12:31] • [IP: 88.156.233.***], , , , , bardzo dobra wypowiedz podpisuję się , , SWOYMY RĘCAMY, ,

Gość • Czwartek [10.12.2009, 13:22:42] • [IP: 212.160.162.**]

Skrzyżowania ulic należy zamienić na ronda.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 13:22:32] • [IP: 89.229.67.**]

186 dobrze powiedziane

Gość • Czwartek [10.12.2009, 13:19:36] • [IP: 88.156.232.***]

ludzie to nie jest miejsce na symbole religijne. to jest urzad panstwowy i nie ma miejsca tam na krzyze swiete obrazy. i wielki huj ze we wloszech jest tak a nie inaczej tutaj jest polska nie zadna* irlandia, wlochy, niemcy TYLKO POLSKA

Gość • Czwartek [10.12.2009, 13:17:43] • [IP: 80.245.186.***]

Kto to jest Pan Maciejewski?Przecież jak idzie do Urzędu czy ogląda transmisje z Sesji to niech nie podnosi głowy do góry.Ufam, że to m.innymi również krzyż pomaga naszemu Prezydentowi upiększać nasze miasto, to ten Prezydent robi tyle dobrego?Możejko tylko skłócał i pyskował, nie robił nic dla miasta/, to ten Prezydent nosi NIEJEDEN krzyż krzywdy za ryzyko zajmowania takiego stanowiska.Mam nadzieję, że jedna osoba nie zmieni zasad wiary większości narodu.Katolik nie zaczepia ludzi na ulicy, nie zakłoca spokoju pukając od drzwi do drzwi próbując zastraszyć bliskim końcem świata, to jehowcy robią fermet w wierze i nagabują zabłąkane owieczki by wysłuchiwały ich wymysłów.W centrum na promenadzie, w pociągu, na przystankach, wszędzie nas zaczepiają i to nie jest jakiś szantaż, zakłócanie spokoju itd?Niech przykładem miłości będzie dla nas papież a nie skrajna Senyszyn skrzecząca jak żaba, chyba przez tę nienaweiść do krzyża jest od dziecka naznaczona, bo każdy podły człowiek ma jakiś znak szczególny, który nas ostrzega prz

Gość • Czwartek [10.12.2009, 13:10:26] • [IP: 80.245.182.***]

Proszę bardzo, tutaj jakiemuś kretynowi przeszkadza krzyż, a we Włoszech jest ustawa, która przewiduje karę do pół roku więzienia oraz grzywnę w wysokości 1 tys. euro dla urzędnika państwowego za zdjęcie krzyża w budynku użyteczności publicznej lub odmowę jego zawieszenia. Krótko i na temat.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 13:10:07] • [IP: 217.97.199.*]

przeszkadzają nie Polakom, ten kto jest z urodzenia Polakiem to ma krzyż wpisany w historię narodu, pod znakiem krzyza Polacy zawsze walczyli o wolnosć kraju, przeszkadza roznej masci odszczepienicom, albo polakom pełniącym chwilowo taka rolę!!

Aleksander Skiepko • Czwartek [10.12.2009, 13:06:25] • [IP: 87.249.86.**]

Ktoś chce zaistnieć i robi medialne zamieszanie o krzyż. Dlaczego nie protestował jak go wieszali? W tej chwili staje się to temat zastępczy odwracający uwagę społeczeństwa od problemów naprawdę ważnych i pilnych do załatwienia. Osobiście gdy w przeszłości te krzyże wieszano byłem przecinikiem takiej manifestacyjnej religijności. Dzisiaj w osobach którym te krzyże przeszkadzaja widzę sojuszników zjawiska torującego droge do islamizacji Europy. Obrona krzyża staje się symbolem obrony wolności w szerokim naszym pojęciu umiłowania swobody wyboru. Zanim go zdejmiecie zastanówcie się czym go zastąpicie? Krzyż sam w sobie nie jest tylko krzyżem wyznawców chrześcijaństwa. W dobie wojny kultur staje się symbolem korzeni naszej kultury i cywilizacji tak dla wierzącyc jak i dla ateistów. Tylko ci drudzy i moze nawet pierwsi nie zdają sobie z tego sprawy.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 13:05:50] • [IP: 88.156.233.***]

O0 Szader!Ty ynteligencie..udowodniłeś, źe potrafisz bredzić na każdy temat!!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 13:02:42] • [IP: 80.245.186.***]

pEWENIE jesteś mlodym czlowiekiem i przeszkadza Ci moherowy beret, ale nie wiem czy wiesz, że na starość każdy ma słabe krążenie i jest zimniej, woęc osoby starsze noszą moherowe berety dlatego, że są cieńskie, z prawdziwej wełny i dobrze ogrzewają głowę.Chyba nie masz babbci, jest wtedy b.biedny, ale życzę Ci byś DOCZEKAŁ STAROŚCI I CHODZIŁ Z ŁYSĄ PAŁĄ, WTEDY PRZYPOMNISZ SOBIE JAK ŁŻESZ ZE STARSZYCH LUDZI.jEST TYM BIEDNIEJSZY, BO PRAWDOPODOBNIE NIE UMIESZ DIĘ MODLIĆ, A MODLITWA TAK POMAGA ZAGUBIONYM.pOROZMAWIAJ Z LUDZMI, KTÓRZY WYSZLI Z WIĘZIENIA, LUB TYMI TRZEŻWIEJĄCYMI W SCHRONISKU bRATA aLBERTA, DOWIESZ SIĘ JAK MODLITWA TAKA WYPOWIADANA WŁASNYMI SLOWAMI-UZDRAWIA SKOŁATANĄ DUSZĘ, ROZUM, JAK WIELU, ŻAŁUJE, ŻE NIE WIDZIAŁO iSZEJ kOMUNII SWOICH DZIECI, NIEKTÓRYCH SYN CZY CÓRKA SĄ W ZAKONIE, TERAZ RYCZĄ JAK WOŁY, BO PRZEGAPILI COŚ B.WAŻNEGO W SWOIM ŻYCIU, MA TERAZ NIE ZDAJĄ SOBIE SPRAWY, ŻE DZWIGAJĄ KRZYŻ!Pochyl głowę prze tym symbolem wiary naszej, przed symbolami innych wyznań BĘDZIE CI LŻEJ!Jesteś żałosny!Modlę się za Ciebie!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 13:00:50] • [IP: 80.54.123.**]

199 zacznij uzywać mózgu, ale mama wątpliwości czy wiesz co to jest.Ty taki katolik, ale chętnie byś rozpalił stos by spalić inaczej myślących. A gdzie miłość bliźniego i tolerancja.wiem ty nie myślisz ty ty wegetujesz

Gość • Czwartek [10.12.2009, 12:56:11] • [IP: 92.42.117.*]

Proponuję przewiesić krzyż nad drzwi wejściowe to nie będzie kłuł nikogo w oczy (poza oszołomami i niektórymi komuchami oczywiście).

Gość • Czwartek [10.12.2009, 12:52:50] • [IP: 80.245.186.***]

Jeżeli komuś przeszkadza krzyż to niech NIE zadziera pustej głowy do góry, nie będzie przeszkadała, a ponadto niech się zastanowi i sięgnie do histoorii 2000 lat wstecz i pomyśli czym już dla naszych przodków był krzyż.wOBEC NARKOMANII, ALKOHOLIZMU I BANDYTYZMU, KRZYŻ JEST RÓWNIEŻ OSTRZEŻENIEM I PRZYPOMNIENIEM, BY NIE CZYNIĆ DRUGIEMU ZŁA.jAK MOŻE KTOŚ JEDEN DECYDOWAĆ O CZYMŚ CO WIĘKSZOŚĆ AKCEPTUJE.tO JEST TYLKO SIANIE WROGOŚCI, A ROBIĄ TO PEWNIE JEHOWCY.cI KTÓRZY NIE SZANUJĄ ŻADNYCH ZASAD WIARY, NIE CZYNIĄ KRZYŻA CODZIENNIE PODCZAS MODLITWY, NIE MAJĄ TOLERANCJI DLA WIARY I pAPIEŻA, KTÓRY POKAZAŁ NAM JAK MIŁOWAĆ KRZYŻ-BIJĄ, MORDUJĄ, CZYNIĄ ZŁO BO NIE MAJĄ ŻADNYCH ZASAD, NIE BOJĄ SIĘ NIKOGO.jAK cI LUDZIE WYCHOWUJĄ SWOJE DZIECI JEŻELI JE MAJĄ?tYLKO POD TYM KRZŻEM, TYLKO POD TYM ZNAKIEM pOLSKA BYŁA pOLSKĄ, A pOLAK POLAKIEM.wIERZĘ W MĄDROŚĆ NASZYCH RADNYCH CHOCIAŻ SIĘ SPIERAJĄ.wSTYDZĘ, SIĘ ZA JAKIEGOŚ pANA mAJEWSKIEGO CZY INNEGO, KTÓRY DOMAGA SIĘ USUNIĘCIA ZNAKU WIARY WIĘKSZOŚCI POLAKÓW.!

Szader • Czwartek [10.12.2009, 12:43:35] • [IP: 217.97.199.**]

Nie rozumiem waszej głupoty CIEMNA MASA OJ BARDZO CIEMNA nie umiąca się wysłowić w ojczystej mowie nie mówiąc już o jakimś wykształceniu wypisuje tu swą nienawiść do kościoła i jego nauk pierw osiągnijcie coś w życiu a dopiero potem" plujcie" w twarz kościołowi.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 12:42:46] • [IP: 145.33.163.***]

same mohery wierza w boga

Gość • Czwartek [10.12.2009, 12:42:23] • [IP: 80.245.177.***]

ZDJĄĆ NATYCHMIAST

Gość • Czwartek [10.12.2009, 12:41:48] • [IP: 92.42.112.***]

Kolejny temat zastępczy

Gość • Czwartek [10.12.2009, 12:40:25] • [IP: 80.245.177.***]

CIEMNY NARÓD W SRACZU POWINIEN KRZYŻ BYĆ

Szader • Czwartek [10.12.2009, 12:36:42] • [IP: 217.97.199.**]

Katolicyzm pomagał nam przetrwać najtrudniejsze czasy: rozbiory, wojne, komunizm, stan wojenny z resztą 90% społeczeństwa jest osobami wierzącymi. WIĘC DLACZEGO TERAZ JAKIŚ GNÓJ ŚMIE SIĘ CZEGOŚ" DOMAGAĆ"? Bękart ZOMOWCA

Gość • Czwartek [10.12.2009, 12:34:16] • [IP: 217.97.199.*]

Gość • Czwartek [10.12.2009, 12:31] ty sie lepiej uczbos nieuk

Gość • Czwartek [10.12.2009, 12:32:38] • [IP: 217.97.199.*]

ciemnia to ty jetes - sldowcy powiescie se allaha

Gość • Czwartek [10.12.2009, 12:31:28] • [IP: 88.156.233.***]

W urzędach publicznych - nie powinno być ŻADNYCH emblematów religijnych! Jest to czysta indoktrynacja! Była" komunistyczna", a teraz jest katolicka!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 12:27:23] • [IP: 88.156.232.***]

ciemniaki tam powinno znajdowac sie tylko godlo !!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 12:22:34] • [IP: 217.97.199.*]

innych argumentow nie ma ale jestesci zalosni a 90% polakow to katolicy i chocby dlatego maja wisec

Gość • Czwartek [10.12.2009, 12:17:14] • [IP: 87.60.247.**]

ta sala, to miejsce reprezentantów calego społeczenstwa. jezusy, czy matkę boską w sprayu to mozna sobie powiesic ale w swoim pokoju!

Radykał8 • Czwartek [10.12.2009, 12:13:55] • [IP: 87.60.247.**]

zdjąc krzyż! co by bylo gdyby pomieczynski i cala rada byla ateistami i zamiat krzyza wisałyby znaki obrażajace boga? tez byscie gadali zeby natychmiast to zdjąć! bo wy jestescie katolikami i wam przeszkadza ze ktos manifestuje swoje inne poglady!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 12:12:32] • [IP: 83.21.127.**]

urzad to jest instytucja panstwowa i tam powinno byc godlo panstwa a miejsce krzyza jest w kosciela i na cmentarzu.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 12:09:33] • [IP: 217.97.199.*]

skoro krzyze powknny byc w kosciolach to za nieboszczykow na cmentarzach sie wescie lewiacy

Gość • Czwartek [10.12.2009, 11:48:54] • [IP: 68.67.9.***]

a jeśli mnie przeszkadzają marsze gejów i lesbijek to też znaczy żeby je usunąć?? się juz w głowach poprzewracało co niektórym...

Gość • Czwartek [10.12.2009, 11:47:47] • [IP: 80.245.188.***]

Ani Bóg Mojżeszowi ani Chrystus swoim uczniom nie nakazał czcić krzyża. A przecież Bóg zna przeszłość teraźniejszość i przyszłość. Więc znając w przyszłości ten problem wspomniał by o tym. To my LUDZIE (część ludzkości) sami nadaliśmy mu symboliczne znaczenie, które ma znaczenie pozytywne tylko dla tej grupy. Dla innych ma negatywne lub obojętne. Każdy katolik swój krzyż nosi zawieszony na szyi, ukryty a nie na brzuchu czy plecach. Tak i w pomieszczeniach całkowicie świeckich nie powinno być wszelakiej dominaty. Tej czy innej. Jak mówią lekarze dla zdrowia środowisko całkowicie obojętne. Im mniej symboli tym lepiej. A krzyż będzie bardzo ważny- dla wszystkich chrześcijan i nawet ateistów- w czasach walki z innowiercami jako symbol naszej jedności. Mi on tam nie przeszkadza. ale jak widzę co czynią pod tym znakiem ludzie ludziom to jako katolik wolałbym, by ten krzyż wisiał w kościele.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 11:45:33] • [IP: 217.97.199.*]

nie no co ty urzedy tu ne koscioly jak na to wpadles?? poczytaj sobie razen z Maślankiewiczem potem pisz. zadam pnne pytanie czy jakis lewiak wie czemu sa te krzyze??

Gość • Czwartek [10.12.2009, 11:43:00] • [IP: 217.97.199.*]

Maślankiewicz a co ma piernik do wiatraka? to slabo czytales czytaj dalej bo narazie to jestes w lesie.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 11:36:55] • [IP: 88.156.232.***]

jeszcze raz powtarzam urzedy to nie koscioly i niepowinno byc tam jakis krzyzy. wladza udajaca takich wiezacych zawsze ma wieksza przebitke w wyborach

Gość • Czwartek [10.12.2009, 11:32:31] • [IP: 79.163.179.**]

A morze referendum, czytając opinie wygrane jest pewna!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 11:30:22] • [IP: 145.33.163.***]

ja jestem muzulmaninem i mnie to obraza i tez zloze pozew. jestem wrazliwym czlowiekiem

Gość • Czwartek [10.12.2009, 11:23:03] • [IP: 81.19.243.***]

Zamist krzyża powinien wisieć znak X, który da swobodę interpreacji znaku i nie będzie naruszał niczyich przekonań w tym religijnych.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 11:22:55] • [IP: 83.14.49.***]

A pamiętacie, obrońcy krzyża, kto sobie grawerował na pasach got mit uns?

Gość • Czwartek [10.12.2009, 11:21:28] • [IP: 80.245.180.***]

Mamy państwo neutralne światopoglądowo! Formalnie istnieje rozdział kościoła od państwa! Każdy ma prawo nie wierzyć lub wierzyć w co chce. Symbole religijne w urzędach są cechą państwa wyznaniowego, zostały narzucone prawem silniejszego! Przeszkadzają mi symbole religijne w szkołach i urzędach tak jak kiedyś przeszkadzały mi portrety pierwszych sekretarzy. Nie chciałem żyć w państwie komunistycznym, nie chcę także żyć w państwie religijnym, a Polska do tego zmierza! I proszę nie mówić mi, że jak mi się nie podoba to mogę się stąd wynieść. Urodziłem się tu i to także mój kraj! Miejsce krzyży jest w kościołach i w prywatnych domach. Urzędy i szkoły to miejsca pracy nie modlitwy! Katolicy narzucają swoje poglądy całemu społeczeństwu! Kler katolicki biorący milionowe dotacje z pieniędzy wszystkich podatników żyje na koszt także tej części społeczeństwa która nie chce mieć z nim nic wspólnego. Wprowadźcie podatek kościelny to zobaczycie ilu jest" prawdziwych katolików"!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 11:21:23] • [IP: 80.245.189.***]

Krzyże w urzędach i innych instytucjach państwowych są pewnie po to, żeby wszyscy wiedzieli i mieli na uwadze to, kto naprawdę rządzi w tym kraju:)

Gość • Czwartek [10.12.2009, 11:18:53] • [IP: 217.97.193.**]

anouk to nie ateista a anty chrześcijanin. Jak kto jest ateistą to mu symbole innych są obojętne. Myślenie ma zastosowanie do tych niby ateistów a wyznających komunizm bezwyznaniowy.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 11:17:56] • [IP: 217.97.199.*]

jak jesteś ateistką to członek cie to interesuje

anok • Czwartek [10.12.2009, 11:15:11] • [IP: 88.156.232.***]

popieram, zdjąć natychmiast krzyż, to nie jest kaplica wyznaniowa, a jeżeli tak to zawiesić również symbole innych religii. To jest urząd publiczny, miejsce krzyża jest w kościele lub w mieszkaniach.Jestem ateistką i uważam, że manifestowanie swojego wyznania przez urzędników jest jakąś kryptoreklamą.

Maślankiewicz • Czwartek [10.12.2009, 11:11:21] • [IP: 195.117.239.**]

Gość [IP: 217.97.199.*]! Czy masz na myśli historię wypraw krzyżowych, świętą inkwizycję, rzezie i pogromy urządzane w imię Boga i religii? Czytałem. Czytałem też i widziałem w telewizji, jakich morderców papież ustanawiał świętymi. W ogóle najciekawsze jest to, że to nie Bóg ustanawia sobie oddziały świętych, tylko urzędnik i przywódca jednego z najmroczniejszych mocarstw na.świecie. Państwa, którego jedynym celem jest trzymanie ciemnoty za mordę i wysysanie majątku tam, gdzie się tylko da.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 11:10:37] • [IP: 88.156.232.***]

wystarczy ze w szkolach jest religia i przez to juz niektore dzieci moga byc" inne" bo nie uczeszczaja na nią. wystarczy ze sponsorujemy tych nieudacznikow jakimi sa ksieza i zakonnice

Gość • Czwartek [10.12.2009, 11:07:59] • [IP: 88.156.232.***]

krzyze do kosciolow a to jest sala obrad urzad jest swiecki

Gość • Czwartek [10.12.2009, 11:03:57] • [IP: 195.117.222.*]

niektórym krzyż przeszkadza, zwłaszcza młodym.myślą, ze wszystkie rozumy pozjadali...ale jak przyjdzie odpowiedni czas i śmieć będzie koło tyłka to właści ci którzy teraz pluja na kościół i nie chca krzyża w miejscach publicznych to właśnie oni będą prosić o księdza.a toi może być szybciej niż co niektórym sie wydaje.ludzie trochę pokory, bo chyba za pózno na apel o rozum

Gość • Czwartek [10.12.2009, 10:58:40] • [IP: 217.97.199.*]

jak jest krzyz to kielichy taz pewnie maja tylko sie z tym nie afiszuja

leszcz • Czwartek [10.12.2009, 10:57:47] • [IP: 80.54.123.***]

Aj, już dajcie spokój z tymi krzyżami! A później ("po ptokach"taki jeden z drugim stwierdzi: Fakt, wisząca kupa, czy telepiacy byczek zapewniły mi lewitacje w samotności, wśród wszelkich szumowin tego ziemskiego padołu.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 10:56:59] • [IP: 217.97.199.*]

wescie troche poczytajcie abo argunenty typu- miejsce krzyza jest w kosciele swadcza tylo o brakach w edukacji

Gość • Czwartek [10.12.2009, 10:53:04] • [IP: 217.97.199.*]

Maślankiewicz poczytaj historiii troche a potem pisz wypociny

Gość • Czwartek [10.12.2009, 10:52:26] • [IP: 93.94.184.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [10.12.2009, 10:51:23] • [IP: 88.156.233.***]

Brawo Madzia...myndrych argumentów trza Nam było:-))

Maślankiewicz • Czwartek [10.12.2009, 10:46:24] • [IP: 195.117.239.**]

Tu nie ma nic do rzeczy żadna modlitwa, bo takiej nie powinno tu być. Od modlitw jest kościół. Sala sesyjna jest dla ludzi, dla urzędników, dla radnych, dla gości a nie dla katolików. Teraz to jest zwykłym wyrazem dominacji katolików nad resztą zahukanego społeczeństwa. Ludzie są normalnie zastraszeni i sterroryzowani przez katolickich talibów.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 10:41:50] • [IP: 80.245.189.***]

Jeżeli na tej sali przed obradami jest modlitwa, to krzyż powinien pozostać. Jeżeli tak nie jest to nie widzę potrzeby w tym miejscu krzyża - wierzący.

JarzabekTrenerIIkatygorii • Czwartek [10.12.2009, 10:41:07] • [IP: 217.97.199.*]

jesli jakiemus sldowcowi przeszadza krzyz to ogladac transmisji rady nie musi, nie wiem po co robic z tego jakis debilny problem, pozatym fundamentem europy jest chrzescijanstwo i o tym powinno sie pamietac i zadna szynyszyn napieralski czy inni tego typu ludzie nie zmieni. Swoja droga sld samo se osmesza jeczac wciaz cos o tolerancji moze czlonkowie tej partji winni przejsc na islam?? Osobiscie krzyz mi nie przeszadzał nigdy.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 10:37:44] • [IP: 88.156.235.***]

ten kto sie domaga tego aby sciagnac krzyz bo innaczej zglosi to do prokuratury jest CHORY PSYCHICZNIE

Gość • Czwartek [10.12.2009, 10:27:12] • [IP: 80.245.186.**]

temu panu krzyż przeszkadza ale jak sa święta kościelne i jest wolne to sie cieszy :)

Gość • Czwartek [10.12.2009, 10:23:03] • [IP: 195.117.222.***]

urzędy, szkoły są świecki !! nie powinno w nich być żadnych symboli religijnych. O czy m to świadczy że urząd jest dla katolików ? Jak jest tolerancja to wieszajmy wszystkie symbole religijne kościołów i wyznań legalnie działających w Polsce albo wszystkie albo żaden. To samo dotyczy lekcjo religii w szkołach - dlaczego z naszych podatków opłaca się naukę religii katolickiej a nie innych, czemu w szkołach nie ma tylu wykładowców religii ile jest wyznań w danej szkole ? I proszę nie pleśc bzdur, że 90 % w Polsce to katolicy i jest tolerancja - dzieci są chrzczone właśnie z powodu braku tolerancji (co powiedzą sąsiedzi i rodzina jak się nie ochrzci) ida do 1 komunii tylko dlatego że religia jest w szkołach i dzieciaki, które nie idą są dyskryminowane przez inne dzieci - taka jest prawda o polskim" katolicyzmie" i tolerancji

Gość • Czwartek [10.12.2009, 10:22:46] • [IP: 80.245.187.**]

Kto się modli pod figurą ten ma diabła pod skórą!!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 10:22:12] • [IP: 195.117.222.***]

JESTEM ZA GOŚCIEM!! CHYBA ŻE POWIESIMY JESZCZE GWIAZDY DAWIDA I WSZELKIE INNE SYMBOLE RELIGIJNE OBOK, TO WTEDY OK!! (...) tolerancja religijna. Przypominam że w naszym kraju ponad 90% to katolicy i jesteśmy w znacznie przeważającej większości!! - I JAK TY TU MOŻESZ POWOŁYWAĆ SIĘ NA TOLERANCJE, SKORO PISZESZ O WIĘKSZOŚCI, CZYLI MY MNIEJSZOŚĆ MAMY SIĘ PODPORZĄDKOWAĆ??!!

Gość • Czwartek [10.12.2009, 10:15:47] • [IP: 80.245.191.**]

Skoro krzyż był wykorzystywany przez legiony rzymskie do zadawania śmierci podbijanym narodom (crux simpleks lub ksylon) to może zacznijmy wieszać na ścianach i szyjach miniatury AK-47, M-16 lub krzesła elektrycznego tak masowo kiedyś stosowanego w USA, w końcu do tego samego służą.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 10:04:10] • [IP: 80.245.190.***]

Ciekawe czy ten mężczyzna wie że istnieje coś takiego jak tolerancja religijna. Przypominam że w naszym kraju ponad 90% to katolicy i jesteśmy w znacznie przeważającej większości !! Mam nadzieje że żaden krzyż nie zostanie zdjęty

Gość • Czwartek [10.12.2009, 09:46:13] • [IP: 217.97.199.*]

spoko, właśnie przeciw tej pale piszę pozew o naruszanie mej godności katolickiej - ząb za ząb

Gość • Czwartek [10.12.2009, 09:44:59] • [IP: 88.156.232.***]

Ludzie w Afryce gloduja.. a tutaj sobie ktos problemy na sile wymysla.. zalosne jak" mieszkaniec swinoujscia" pragnie na siebie uwage zwrocic, niech sobie tam wisi krzyz.. niech nawet powiesza abrahama albo budde jak chca.. ale az wstyd zeby ktos z tego problem robil! po co wogule publikujecie takie artykuly? szukanie dziury w calym..

Maślankiewicz • Czwartek [10.12.2009, 09:35:10] • [IP: 195.117.239.**]

A ja czczę byka. Nie żadnego tam świętego byka, tylko takiego małego. Taką maskotkę, która tak zabawnie porusza główką za tylną szybą samochodu. Naprawdę, cholernie mi się podoba i jest moim przedmiotem kultu. Mogę się w niego wpatrywać godzinami, nawet jak nie porusza tą główką. Ale lepiej, jak porusza. No i w zasadzie to moje zapatrzenie w mojego byczka też powinno być usankcjonowane umieszczeniem go w sali sesyjnej. Dobrze by też było, żeby tam stał jakiś odpowiedni urzędnik i nieustannie poruszał mu tą główką, żeby się kiwała, bo wtedy go naprawdę wielbię. Właściwie nie ma żadnych przeciwwskazań, żebym mógł wyznawać tę swoją religię i żeby się domagać umieszczenia jej symbolu w sali sesyjnej. Chyba że zostanę uznany za sektę, bo jest mnie za mało. A jednoosobowych religii podobno jeszcze w sądzie nie uznają. Więc w razie czego znajdę chętnych do współuwielbienia mojego byczka i wtedy się zarejestrujemy w sądzie. Jakby co, to ja sobie rezerwuję posadę naszego papieża. Bo co mi szkodzi mieć złoty pierścień.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 09:25:25] • [IP: 83.14.49.***]

To wyłazi polski kołtun i jego wiara na pokaz. W czterech ścianach uchlewa się jak świnia, tłucze małżonkę lub zabawia się córeczką za to na zewnątrz obwieszony krzyżami...

Gość • Czwartek [10.12.2009, 09:25:00] • [IP: 89.108.249.***]

HAHAHA! OGLĄDAJCIE TVN! POKAZUJĄ GWIAZDY Z WOLINA. .. PIERWSI WOLNI LUDZIE W POLSCE HAHAHA

Gość • Czwartek [10.12.2009, 09:23:46] • [IP: 89.108.249.***]

Radykał. .. dobry fotomontaż! Grunt to poczucie humoru. .. brakuje jeszcze bolszewickiej czapeczki na głowie mówcy :) albo tzw. miednicy generalskiej armii radzieckiej.

Seksowny Knur • Czwartek [10.12.2009, 09:23:03] • [IP: 95.41.9.***]

Polowa przypalow z nasza klasa ze Swinoujscia solidarnie domaga sie usuniecia sledzika.

Radykał • Czwartek [10.12.2009, 09:22:17] • [IP: 80.245.183.***]

193 - ty mówisz o dyktaturze proletariatu (to władza większości) :) bolszewizm. Obecnie demokracja to demokracja pośrednia - w przeciwieństwie do bezpośredniej greckiej gdzie podejmowało się decyzje na walnych zgromadzeniach - tutaj decyzję podejmuje wybrana przez lud władza. I nie jest to władza większości - lecz jak się to grzecznie mówi : władza większości z poszanowaniem i uwzględnieniem praw MNIEJSZOŚCI:) hihi

styna • Czwartek [10.12.2009, 09:21:51] • [IP: 79.187.173.***]

najlepiej posciagajcie wszystkie krzyże i zamiast nich prezerwatywy powiescie , wtedy bedziecie mieli symbol na miare naszych czasow , pomyleńcy !

wilk • Czwartek [10.12.2009, 09:21:19] • [IP: 80.245.182.***]

popłuczyny po komunizmie to nasza władza... ale im nic co daje władzę i pieniądze nigdy nie będzie przeszkadzało...

Gość • Czwartek [10.12.2009, 09:19:56] • [IP: 88.156.233.*]

Gdyby tak było. ze że względu na krzyż ludzie podejmujący tam decyzje postępowali by zgodnie z 10 przykazaniami to niech by krzyż wisiał na każdej ścianie. Ale pod tym krzyżem dzieją się rzeczy podle i ohydne. nawet na tym zdjęciu widać jak ta osoba pasuje do krzyża i związanych z krzyżem wartości Chrześciańskich. Dla większości zasiadających za stołem postawionym pod tym krzyżem znaczy on tyle co rogi jelenia, płaskorzeźba w drzewie albo kolorowy kalendarz. Pokazali nam to niejednokrotnie swoim postępowaniem.Większą świętością dla tych 'wybrańców" jest" oko" kamery - gdy jest włączona, wtedy to możemy obserwować jak oni walczą o nasze sprawy i pokonują problemy - jacy to są prawi i niezłomni. Krzyż reprezentuje sobą to co jest najbardziej czyste moralnie. To miejsce nie zasługuje z wielu względów na to ażeby krzyż tam się znajdował.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 09:18:15] • [IP: 88.156.233.***]

Jak trwoga to do Boga...to się idzie do koscioła. ..drogi internauto..

Gość • Czwartek [10.12.2009, 09:17:40] • [IP: 217.97.193.**]

Mnie przeszkadzałby brak krzyża. I też mogę zaskarżyć zdjęcie krzyża do sądu. Jeśli wyznawcy innych religii (mieszkańcy naszego miasta) wystąpią z wnioskiem o powieszenie ich symboli a rada miejska to uchwali to też należy je powiesić. Nie można poddać się dyktatowi jakiegoś zamordysty, który chce wprowadzić swoje niedemokratyczne metody. Demokracja to władza większości. Jeśli ten Pan jest demokratycznym ateistą to krzyż nie jest dla niego żadnym symbolem i zgodnie z tym nie powinien mu przeszkadzać. Ale jeśli to popłuczyny po komunizmie to...

Gość • Czwartek [10.12.2009, 09:15:25] • [IP: 92.42.113.***]

No proszę ktoś pisze, że to pismo napisał jakiś były AWS-owiec, przyjaciel Możejki. Haha no własnie. Prawda jest taka, że krzyże usuwają ludzie z tej świętej prawicy, np. w Warszawie pod osłoną nocy pozabierano krzyże przydrożne. Może i krzyzy nie powinno byc w miejscach publicznych, ale czemu robią to nocami?? W dzień PO krzyża broni a nocami go usuwa.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 09:14:20] • [IP: 78.131.222.*]

Ja proponuję wieszać godła państwowe w kościołach obok krzyży.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 09:12:16] • [IP: 80.245.190.*]

Rozumie, że pan Maciejewski w tej sposób rozpoczął kampanie wyborczą.

Radykał • Czwartek [10.12.2009, 09:09:38] • [IP: 80.245.183.***]

Rada miasta - wersja poprawna politycznie: img121.imageshack.us/i/radab.jpg/

Gość • Czwartek [10.12.2009, 09:09:07] • [IP: 80.245.191.***]

ajak ktoryś na sesji chce po cich zmówić różaniec to co będzi się modlił do lampy, najlepiej żeby każdy z nich miałprzy sobie mały ołtazyk i wtedy chyc na kolanka i kilka paciorków i będzie lepiej

Gość zielonylew • Czwartek [10.12.2009, 09:07:49] • [IP: 80.245.188.***]

teraz nie chca krzyza ale jak trwoga to do boga

Gość • Czwartek [10.12.2009, 09:06:51] • [IP: 92.42.112.**]

? • Czwartek [10.12.2009, 09:02] • [IP: 88.156.233.***] słusznie, nikt nie musi się zgadzać.

Radykał • Czwartek [10.12.2009, 09:04:37] • [IP: 80.245.183.***]

Rada miasta 2011 - po integracji europejskiej : img37.imageshack.us/img37/3187/1214210122009.
jpg

? • Czwartek [10.12.2009, 09:02:57] • [IP: 88.156.233.***]

No...ja teź uwaźam, źe krzyź w urzędzie to nie powinien wisieć..wystarczy godło...a do wieszania krzyźy są inne miejsca...ale to moje zdanie i nikt nie musi się zgadzać..

radykal2 • Czwartek [10.12.2009, 09:02:09] • [IP: 87.60.247.**]

obok krzyża powinien wisiec tez znak allaha, gwiazda dawida, hinduskie symbole i9 buddyjskie znaki. albo wszystko albo nic

Gość • Czwartek [10.12.2009, 09:01:55] • [IP: 89.108.249.***]

Jak to dobrze, że za miesiąc wyjeżdżam z tego chorego kraju! WEŹCIE SIĘ DO ROBOTY LUDZIE, A NIE D... ZAWRACACIE PIERDOŁAMI TYPU IN VITRO, EUTANAZJA, FEMINIZM, HOMOSEKSUALIZM ITD.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 09:01:47] • [IP: 92.42.113.***]

Słuchałem sobie właśnie szczecińskiej kroniki. Niedobudzony jeszcze kawą usłyszałem jak się chwile potem okazało zamiast" radni Świnoujścia" -" Rabin Świnoujścia". I nie wiedzieć czemu myśli moje podświadomie acz nieubłaganie podążyły w stronę naszego ukochanego przywódcy. Przerażony swoją konstatacją przełączyłem szybko kanał. Chwile potem już wszystko wiedziałem. To wszystko przez tych wstrętnych Kaczyńskich - namiętnie i z pasją tłumaczyła mi młoda dziennikarka TVN24...

Gość • Czwartek [10.12.2009, 09:00:37] • [IP: 217.97.199.*]

Ja uwarzam ze symbol krzyza to zacofanie za slepienie ludzi od wiekow a tak naprawde to walka kosciola o wladze z panstwen

Gość • Czwartek [10.12.2009, 09:00:31] • [IP: 80.245.188.**]

Ale z tego co wiem, ten Pan nigdy nie bywa na sesjach rady miasta, więc o co ten krzyk, czy nie po to aby zaistnieć medialnie. To ten Pan którego Mozejko wywalił z komitetu wyborczego AWS. I okazuje się że miał rację. Niech sobie wisi mnie nie przeszkadza.

Radykał • Czwartek [10.12.2009, 08:57:43] • [IP: 80.245.183.***]

Dlaczego ty mi w glowie zawrocilas? - Spojrzeniem swoim slodkim mnie zbawilas? - Czy powiesz, ze nadeszla wreszcie chwila - Która tylko dla nas była? - Na ulicy widzialem cie. - Moje serce mocniej bilo. - Czemu ciagle odrzucasz mnie? - Me marzenie się nie spelnilo. - Ciagle się przed oczami mam. - I nie mogę już czekac dluzej. - Ty zburzylas mi caly swiat. - Ale nie mysl, ze ci daruje. -

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:57:43] • [IP: 195.117.222.***]

CHCĄ MIEĆ KRZYŻE NIECH SOBIE W KIBLACH SUCHOTNIKA POWIESZĄ

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:57:01] • [IP: 93.94.185.***]

dla tego pana co się domaga zdjęcia krzyża:"Jak Kuba Bogu tak Bóg Kubie".My nie jesteśmy pod niczyim zaborem.

Radykał • Czwartek [10.12.2009, 08:55:53] • [IP: 80.245.183.***]

www.youtube.com/watch?v=SB6-dBqFl0U&feature=r
elated - tą strawą kulturalną zaczynam swój kolejny pełen uniesień dzień:)

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:55:34] • [IP: 80.54.123.***]

A Ten pajac z mikrofonem to wizytówka tego miasta?Wygląda jak nawalony!

Tytus de zoo • Czwartek [10.12.2009, 08:54:55] • [IP: 80.245.181.***]

Kraj świętojebliwych ludzi, szkoda że na codzień w życiu nie przestrzega się 10 przykazań.

Radykał • Czwartek [10.12.2009, 08:52:56] • [IP: 80.245.183.***]

Domagam się zawieszenia portretu największego chorążego pokoju i wielkiego przyjaciela mas Józefa Wissarionowicza Stalina:)

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:49:47] • [IP: 92.42.118.***]

natychmiast to on sie moze wysrac! psychole żadaja. ..jasne

Pigwa • Czwartek [10.12.2009, 08:49:03] • [IP: 93.94.186.***]

Taaaa, dla niektórych lepszy ptak w tyłku niż krzyż na ścianie

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:49:02] • [IP: 217.97.199.*]

do ubeka który domaga sie gwiazdy żydowskiej : słuchaj popaprańcu jak czsie czegoś domagasz to napisz pismo do odpowiednich władzsię podpisz, albo odwiedz swoje rodzinne strony w izraelu

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:43:49] • [IP: 217.97.199.*]

do ip 19511722 to masz szczescie ze nie musiales przezys stanu wojennego to po primo, po secundo to wiara w Boga i ludzi przyniosla nam zwyciestwo.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:42:11] • [IP: 80.54.123.***]

a byłe ubeki, zomowcy i komuniści dziś pierwsi walą w niedzielę do kościółka i tylko ciekawe czy się tak nawrócili, czy może nadal spełniają swą misję wtapiając się w tłum...

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:41:08] • [IP: 80.245.189.***]

jako ateista uwarzam ze symboli religijnuch nie powinno byc ale nie przeszkadzaja.niech sobie wisza.

Popieram • Czwartek [10.12.2009, 08:41:00] • [IP: 80.245.179.*]

Popieram!! Nie tylko z sali, ale także urzędów i instytucji publicznych!! I ze szkół powinny zniknąć!

Petent • Czwartek [10.12.2009, 08:39:00] • [IP: 80.245.179.*]

JA DOMAGAM SIĘ GWIAZDY ŻYDOWSKIEJ.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:37:36] • [IP: 195.117.222.*]

pewnie to jakiś * jehowiec

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:36:49] • [IP: 91.94.108.***]

I ma człowiek pełną racje !

AVE SATAN • Czwartek [10.12.2009, 08:32:04] • [IP: 195.117.222.***]

OBRÓCIĆ TEN KRZYŻ DO GÓRY NOGAMI I JAK JAKAŚ DEWOTA ZECHCE SIĘ POMODLIĆ NIECH STAJE NA GŁOWIE.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:31:47] • [IP: 195.117.22.*]

z tym stanem wojennym to lekka przesada - co z ludźmi, którzy się urodzili po stanie wojennym - ich też wrzucisz do jednego worka?

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:31:26] • [IP: 80.245.190.*]

To może nie mężczyzna, ale lucyfer ?

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:29:07] • [IP: 217.97.199.*]

a moze sie publicznie delikwent przedstawi izobaczymy ile zrobil w stanie wojennym dobrych rzeczy i czy zasluzyl na gruba kreske

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:28:33] • [IP: 195.117.222.***]

MA RACJĘ. JEŚLI KTOŚ SIĘ UPIERA ŻEBY KRUCYFIKS TAM WISIAŁ WIĘC JA DOMAGAM SIĘ GWIAZDY ŻYDOWSKIEJ.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:27:01] • [IP: 195.117.22.*]

Ej ty 80.245.186.** znawco estetyki - łapy to ma pies nie człowiek. Kupa, goła panienka, krzyż czy ściana - niech sobie wisi co chce. Na głupotę ludzką nie ma lekarstwa. Człowiek zamiast się dogadać, pisze pismo w którym straszy, że tam i tam zgłosi, tam i tam poskarży. A uszanuj człowieku mądry moje przekonania i usiądźmy do konstruktywnej rozmowy na ten temat. Bo zaraz okaże, że komuś goła ściana przeszkadza i też będzie pisał skargi, że to go obraża. Pomyślałeś, człowieku od skargi na krzyż, jakie będą konsekwencje Twojej postawy? Czy może ważny jesteś tylko Ty i Twoje przekonania? Trochę samolubne z Twojej strony...

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:24:57] • [IP: 80.245.180.***]

Mam prawo do swojego zdania, a moim zdaniem ten człowiek nie ma prawa do swojego zdania... I co teraz?

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:24:17] • [IP: 217.97.199.*]

walka z krzyżami to element propagandowy SLD. czli Agatowskiej, Żmurkiewicza itp

Radykał • Czwartek [10.12.2009, 08:16:13] • [IP: 80.245.183.***]

Jakis stary pzprowiec:) Jak on złoży sprawę do sądu o krzyż to ja złoże sprawę do sądu o to, że jest zdrajcą narodu:)

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:06:53] • [IP: 80.245.186.**]

to może usunąć orła w koronie, może herb miasta tez bo przecież coś takiego jak gryf nie istnieje, przeciez to jakaś legenda?

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:03:09] • [IP: 80.245.186.**]

a ja jako wierzący mam prawo do tego aby chcieć, żeby były krzyże w instytucjach i co teraz? skoro niewierzący nie wierzą to co im krzyż przeszkadza? dlaczego ktoś próbuje stłamsić czyjąś wiarę?

Gość • Czwartek [10.12.2009, 08:00:18] • [IP: 217.97.199.*]

czerwonm pająkom zawsze krzż będzie przeszkadzał, mozecie skamlac jak psy a krzż i tak będzie, a ten pajac to moze sie domagac ale tylko od żony aby go nie zdradzała

Gość • Czwartek [10.12.2009, 07:54:14] • [IP: 217.97.193.***]

Boze przebacz im bo nie wiedza co czynia...

Gość • Czwartek [10.12.2009, 07:53:21] • [IP: 95.129.224.**]

Kto z krzyżem walczy, ten od krzyża ginie.Kto z krzyżem walczy, ten od krzyża ginie.Kto z krzyżem walczy, ten od krzyża ginie.Kto z krzyżem walczy, ten od krzyża ginie.Kto z krzyżem walczy, ten od krzyża ginie.Kto z krzyżem walczy, ten od krzyża ginie.Kto z krzyżem walczy, ten od krzyża ginie.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 07:47:16] • [IP: 95.40.141.**]

Kto z krzyżem walczy, ten od krzyża ginie. Najwięcej zamieszania z krzyżem narobiła europoseł Senyszyn zwana żabą/

Gość • Czwartek [10.12.2009, 07:46:29] • [IP: 93.94.188.**]

Szkoda ze co innego Ci nie przeszkadza, bo jest tego tyle ze zal wymieniac.Sobie kuzwa budde sprowadz i go tam posadz jak taki zbulwersowany jestes.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 07:39:32] • [IP: 80.245.186.**]

Te krzyżyki przeszkadzają mi bardzo jako osobie niewierzącej. Psują mi estetykę wnętrza. Bo jak wygląda zmarły człowiek, uwieszony za łapy? To tak jakby niewierzący powiesili sobie np. kupę. Co Wam przeszkadza kupa jak w nią nie wierzycie? Jest wkurzająca i tyle...

Pigwa • Czwartek [10.12.2009, 07:38:37] • [IP: 93.94.186.***]

Co tam krzyż proszę pana!! Mnie wkurzają niektóre osoby i one najbardziej obrażają moje uczucia!! Wszystkie uczucia!! I natychmiast je stamtąd usunąć!! Pan też przez przypadek do nich należysz!! Skoro ja mam tolerować gejostwo to pan uszanuj mój krzyż..

bzycie w jednym wszechswi • Czwartek [10.12.2009, 07:36:46] • [IP: 86.136.3.**]

a mnie to wisi, moga sobie nawet tam powiesic golabka z kijkiem w dupie symbolizujacego udreke jakies bozka. ten krzyzyk mozna posmarowac lepem na muchy to chociaz bedzie spelnial jakas role. albo zapachowy, no ale nie kazdy lubi.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 07:35:19] • [IP: 217.97.199.**]

Skoro pan jest niewierzący, to co mu przeszkadza kawałek drewna - samolocik z pilotem? Absurd jakiś. Krzyżyki na piersiach też mu przeszkadzają?

Gość • Czwartek [10.12.2009, 07:29:49] • [IP: 93.94.188.***]

jeszcze czego ma wisiec i koniec

Gość • Czwartek [10.12.2009, 07:28:29] • [IP: 80.245.180.**]

jestem również za usunięcie krzyży ze szkół i urzędów państwowych.Jako niewierzący mam do tego prawo.

Gość • Czwartek [10.12.2009, 07:26:33] • [IP: 80.245.186.**]

I ze szkół powinny zniknąć!

nie_polityczny • Czwartek [10.12.2009, 07:17:52] • [IP: 91.199.250.*]

Popieram!! Nie tylko z sali, ale takze urzędów i instytucji publicznych!!

Oglądasz 1-278 z 278
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Drodzy Czytelnicy w Święta Wielkanocne – kiedy nad Bałtykiem pachnie wędzonką, a w domach rozbrzmiewa "Wesołego Alleluja!" – pragniemy Wam życzyć prawdziwego spokoju, rodzinnego ciepła i wiary, która rozświetla każdy dzień. Niech ta Wielkanoc będzie czasem pojednania, wdzięczności i dobrych rozmów przy wspólnym stole. Niech przyniesie pokój – w domach, w sercach, w naszym regionie. Z wielką sympatią – redakcja iswinoujscie.pl ■