POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [02.12.2009, 11:32:15] • Świnoujście

Lista żądań mieszkańców do Polskiego LNG

Lista żądań mieszkańców do Polskiego LNG

fot. Fort Gerharda

Basen i kompleks boisk sportowych, budowa systemu ratownictwa w oparciu o PSP i odtworzenie infrastruktury turystycznej plaży na Warszowie to trzy z kilkunastu proponowanych rekompensat, jakie przedstawiciele mieszkańców domagają się od Polskiego LNG- inwestora, który buduje w Świnoujściu gazoport.

Listę proponowanych rekompensat i gwarancji na ręce Prezydenta Miasta, podczas wtorkowego spotkania w Forcie Gerharda, przekazał Sebastian Jasiński – przewodniczący Stowarzyszenia Na Rzecz Rozwoju Prawobrzeża Świnoujścia.

Lista żądań mieszkańców do Polskiego LNG

fot. Fort Gerharda


Zjednoczyli się, bo inwestor nie gra fair

Poza wyżej wymienionymi propozycjami, mieszkańcy oczekują od inwestora także melioracji osiedla, nowych ścieżek rowerowych do Przytoru i Ognicy, remontu drogi do latarni i gwarancji odszkodowań w przypadku powstania strat budowlanych.

Przypomnijmy, że Stowarzyszenie zawiązało się po tym, jak inwestor po dwóch latach zwodzenia mieszkańców najróżniejszymi obietnicami, oficjalnie wycofał się ze wszystkich zobowiązań. W tym także finansowanie Floty i budowy basenu oraz ogrodu botanicznego.

Nie tylko pieniądze

Poza inwestycjami materialnymi mieszkańcy postanowili walczyć także o dostęp do pełnej informacji o inwestycji, która dotąd była przed nimi skrywana. Chodzi o szczegółowe informacje na temat promienia stref rażenia w przypadku awarii w części lądowej gazoportu, skutkach systemu regazyfikacji ORV na środowisko i wpływu inwestycji na życie lokalnej społeczności.

– Mamy nadzieję, że inwestor poza udostępnieniem wszelkich informacji, sfinansuje niezależne kontr opinie, w kwestiach które wzbudzają nasze wątpliwości! - mówi jedne z uczestników spotkania. - I przestanie traktować mieszkańców jak „stado baranów”!

Swoje oczekiwania przedstawiała także, w imieniu prawobrzeżnych placówek oświaty, dyrektora szkoły morskiej - Pani Marzen Baranowska. Poza trenażerami do ćwiczeń, czy wymianą mebli, dyrektorki we wnioskach do PLNG wpisały między innymi malowanie klas szkolnych czy zakup skakanek …. za 50 zł! Ostatecznie ustalono, że wszystkie wnioski zostaną przekazane w dzisiaj zarządowi PLNG.

Sponsoring Floty

Prezydent Janusz Żmurkiewicz poparł postulaty mieszkańców i poinformował, że wysłała już pismo do właściciela PLNG, z wnioskiem o objęciem sponsoringu Floty.

Tymczasem mieszkańcy zaangażowani w/w działania, zbierają listy poparcia dla swojej inicjatywy i przygotowują się na konfrontacje z PLNG. – Tak jak Pan Rapciak, mamy przygotowane różne scenariusze działań. Liczymy na spokojną i rzeczową dyskusję zakończoną kompromisem. Ale jesteśmy przygotowani na najgorszy scenariusz wydarzeń!

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 208, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-208 z 208

Yoork • Środa [09.12.2009, 21:42:47] • [IP: 80.54.123.**]

W piątek, 11 grudnia o godz. 18.30 w MDK Warszów ma odbyć się zebranie w sprawie budowy Gazoportu. Liczymy na wszystkich mieszkańców Świnoujścia, lewobrzeża i prawobrzeża gdyż sprawa budowy Gazoportu i problemów jakie się z tym wiążą dotyczy nas wszystkich. Tylko razem powstrzymamy ten koszmar jakim jest ta inwestycja. Także las na Warszowie po prawej stronie drogi nad morze zostaje wycinany! Wszystko było kłamstwem i dlatego mamy prawo powiedzieć NIE!!

Dora • Piątek [04.12.2009, 15:01:45] • [IP: 95.40.198.***]

Gazoport nie wniesie pieniędzy dla miasta !! ZADNEJ NADZIEJI NA PRZYSZŁOŚĆ ANI DLA NAS A JUŻ TYMBARDZIEJ DLA NASZYCH DZIECI !! PROSZĘ OPAMIETAJMY SIĘ GAZOPORT TO ZAGŁADA DLA MIASTA I MIESZKAŃCÓW.!! ZA KILKA LAT NIE PRZYJEDZIE TURYSTA !! TURYSCI PRZYJEŻDZAJĄ ABY ODPOCZĄĆ JAK BĘDZIE GAZOPORT TO NIE PRZYJADĄ PONIEWAZ BĘDĄ BALI SIĘ BOMBY, KTÓRA BĘDZIE STAŁA NA WARSZOWIE. ZASIĘG PROMIENI RAŻENIA TO NAWET MIEDZYZDROJE !! EKOLOGIA TO TERENY, KTÓRE MAMY TERAZ PÓŻNIEJ BĘDZIE JUŻ TYLKO ZAGROŻENIE NA ZAWSZE !!

Yoork • Piątek [04.12.2009, 14:34:58] • [IP: 80.54.123.**]

To nie tylko zagrożenie dla miasta ale także dla całego regionu.

Gość • Piątek [04.12.2009, 14:29:57] • [IP: 80.54.123.**]

To nie tylko zagrożenie dla miasta ale także dla regionu.

Yoork • Piątek [04.12.2009, 14:27:45] • [IP: 80.54.123.**]

To nie tylko zagrożenie dla całego miasta, ale także dla całego regionu.

Gość • Piątek [04.12.2009, 08:21:16] • [IP: 217.97.193.***]

Z jaką korzyścią?? ORV będzie zrzucał do Świny, a z jej nurtem na uznamską plażę do 20 000 m3 na godzinę zimnej i chlorowanej (w której zabito wszelkie życie) wody. To jest koniec turystyki w Uznamskiej części miasta. Masa ludzi straci pracę, miasto dochody z turystyki, a jeszcze grożą miastu procesy o spadek wartości nieruchomości ze strony wszystkich którym sprzedano grunty przy promenadzie. Taki zrzut wody zahamuje też wędrówki ryb pomiędzy Zalewem z Zatoką Pomorską, co oznacza załamanie się rybołówstwa. To mają być korzyści?? Dla kogo?? Poza tym wszyscy skupiają się na Warszowie, gdzie zmiany będą niewielkie, bo dotyczą terenu i tak wcześniej nie wykorzystywanego (poza fragmentem plaży), a nie zauważają zagrożenia które może zagrozić egzystencji całego miasta!

Franz Maurer • Piątek [04.12.2009, 01:17:05] • [IP: 195.117.222.*]

Po co te głupie komentarze? Czy naprawdwe nie rozumiecie że jak coś nam LNG na warszowie postawi to będzie to z kożyścią dla całego miasta? Dlaczego mamy się kłucic o coś czego tak na prawde jeszcze nie ma? Czy tak musi byc, że tam gdzie 2 POLAKÓW to 3 zdania. Na prawde staram się was zrozumiec ale nie potrafie.

Gość • Piątek [04.12.2009, 00:56:49] • [IP: 80.245.185.***]

ale jaja same buraki bez mózgów z warszowa haaaaaaaaaaa ten obok prezia to czysty głąbek no nie haaaaa.

Gość • Czwartek [03.12.2009, 22:53:34] • [IP: 80.54.123.***]

barany mogli wytargować w zamian tunel a dostaną skalani i chodniczek baran barany

Gość • Czwartek [03.12.2009, 22:43:34] • [IP: 80.54.123.***]

i znowu kasa dla Floty!! ludzie czy w ty mieście nie ma innych klubów sportowych tylko jest Flota !! gdzie tu równość. ...SYF

Yoork • Czwartek [03.12.2009, 21:57:38] • [IP: 80.54.123.**]

Modele uszkodzeń wskutek promieniowania cieplnego przyjmują, że każdy człowiek znajdujący się w strefie pożaru kulistego, BLEVE, strumieniowego, powierzchniowego czy chmury gazowej ulegnie poparzeniu śmiertelnemu lub uduszeniu wskutek braku tlenu. manhaz.cyf.gov.pl/manhaz/przewodnik/r
ozdz_7/Rozdz7_5_2.htm

Gość • Czwartek [03.12.2009, 21:49:30] • [IP: 80.54.123.**]

"Gość • Czwartek [03.12.2009, 21:33] • [IP: 92.42.118.**] To sa dowody, którte niczego nie dowodzą." Wręcz przeciwnie dowodzą i to bardzo wiele. Nie róbcie z ludzi głupców. Mówimy Nie inwestycji!

Gość • Czwartek [03.12.2009, 21:40:58] • [IP: 80.54.123.**]

To nie tylko tak, że przy dobrej pogodzie z plaży w Malibu widać by było terminal i przybijającego do niego statki, ale sprawa bezpieczeństwa. Wystarczyłby aby samolot-kamikadze wbił się w zbiornik. Każdy może sam obejrzeć filmy na tej stronie www.lngdanger.com i nie dać się zwieść minimalizowaniem sprawy. Wszelkie bezpieczeństwo jakie rzekomo zostanie zapewnione jest fikcją w obliczu ataku terrorystycznego. Ale przecież wystarczy całkiem niewielki wyciek aby zrujnować ekologię w tym miejscu. Ładnie piszący w obronie gazoportu faktycznie są rzecznikami inwestorów.

Gość • Czwartek [03.12.2009, 21:33:05] • [IP: 92.42.118.**]

To sa dowody, którte niczego nie dowodzą.

Gość • Czwartek [03.12.2009, 21:31:44] • [IP: 94.23.37.***]

Intensywność promieniowania cieplnego Rodzaj uszkodzeń 1.6 Dopuszczalny poziom dla ludzi i otoczenia, można być narażonym bez ograniczeń na promieniowanie. 4.7 Dopuszczalny poziom na obszarach, gdzie akcja ratunkowa nieprzerwanie trwa przez kilka minut, dopuszcza się przebywanie człowieka bez ekranu termicznego, ale w odpowiednim ubiorze. 6.3 Dopuszczalny poziom na obszarach, gdzie akcja ratunkowa nieprzerwanie trwa przez jedną minutę, dopuszcza się przebywanie człowieka bez ekranu termicznego, ale w odpowiednim ubiorze. 9.5 Dopuszczalny poziom na obszarach gdzie narażenie człowieka na promieniowanie ograniczone musi być jedynie do kilku sekund, ma wystarczyć jedynie do czasu ucieczki ze strefy zagrożenia. 10 - 12 Poziom, w którym roślinność ulega zapaleniu 12.5 Minimalna energia promieniowania niezbędna do zapalenia drewna w połączeniu z otwartym ogniem, powoduje topienie plastiku 25 Minimalna energia promieniowania niezbędna do zapalenia drewna poddanego promieniowaniu przez dłuższy czas bez dostępu otwartego ognia 37.5 Wystarczająca energia powodująca zniszczenie wyposażenia trwałego (np. konstrukcji stalowych, urządzeń przeładunkowych itp.)

Gość • Czwartek [03.12.2009, 21:30:39] • [IP: 94.23.37.***]

Czyli - nic tak napraw enam nie zagraża. I tyle

Gość • Czwartek [03.12.2009, 21:29:38] • [IP: 94.23.37.***]

W świetle dostępnych danych literaturowych można przyjąć, że dopiero duży, awaryjny wyciek ropy naftowej może wywołać istotne straty wśród ptaków. Obserwacje, których dokonano po wystąpieniu takich rozlewów świadczą o tym, że nie muszą im towarzyszyć duże straty w awifaunie. Biorąc pod uwagę bardzo małe prawdopodobieństwo wystąpienia tak dużego rozlewu w czasie eksploatacji inwestycji, można przyjąć, że zagrożenie dla ptaków wynikające z kontaktu z węglowodorami obecnymi w środowisku morskim, w rejonie planowanego usytuowania inwestycji, jest pomijalne. Przy niewielkim wycieku, gdy plama ropy jest małej grubości, główną przyczyną powodującą śmierć ptaka jest zanieczyszczenie przewodu pokarmowego, prowadzące do ostrego nieżytu jelit i żołądka. Ptak połyka ropę naftową podczas czyszczenia zabrudzonego upierzenia. Możliwe jest także jej połknięcie wraz z pokarmem, na którym osadzają się cięższe frakcje. Proces ten trwa kilka dni, a nawet tygodni i w większości prowadzi do śmierci osobnika. Inną, niemniej ważną przyczyną, szczególnie przy większych wylewach, powodującą śmierć ptaka, jest utrata właściwości termoregulacyjnych i izolacyjnych. W przestrzeń pomiędzy pozlepianymi piórami, która w normalnych warunkach wypełniona jest powietrzem, dostaje się woda i ptak w gwałtowny sposób traci ciepło i energię. Można przyjąć, że w skali makro, nawet duże rozlewy olejowe nie wywołają znacznych strat w populacji ryb. Potwierdzają to wyniki badań skutków rozlewu 5 000 Mg ropy naftowej na Bałtyku. Jeśli jednak rozlew dotrze do strefy brzegowej, ubytki ryb mogą być duże, a czas powrotu ekosystemu do równowagi może wynosić do kilku lat.

Gość • Czwartek [03.12.2009, 21:28:57] • [IP: 94.23.37.***]

Czyli że INNWESTYCJA będzie ekologiczna!

Gość • Czwartek [03.12.2009, 21:28:19] • [IP: 94.23.37.***]

Z uwagi na odległość ok. 4 km funkcjonowanie planowanej inwestycji nie będzie oddziaływać na Woliński Park Narodowy. Inwestycja w fazie eksploatacji nie będzie ingerować w obszar użytku ekologicznego „Wydmy na Warszowie" i „Przytorskie Wydmy", który może być naruszony w trakcie prac budowlanych. Środowisko proponowanego użytku ekologicznego w trakcie eksploatacji nie będzie ulegał pogorszeniu. Użytek ten ma zaproponowano do ochrony w celu ochrony cennej plaży i wybrzeża wydmowego, jako wartościowych elementów krajobrazowych i siedlisk cennych gatunków roślin. Etap eksploatacji nabrzeża, wiązał się będzie głównie z rozładunkiem statków oraz pracami konserwatorskimi należy, więc stwierdzić, iż nie będzie negatywnie wpływał na warunki ochrony szaty roślinnej proponowanego użytku ekologicznego

Gość • Czwartek [03.12.2009, 21:27:04] • [IP: 94.23.58.**]

Po ptakach- to decyzja strategiczna i terz trzeba walczyć o dorgi, dojazdy do budowy inne zaplecze.

Gość • Czwartek [03.12.2009, 21:26:08] • [IP: 94.23.37.***]

Po protestach ekologów wspieranych przez słynnych aktorów Toma Hanksa i Pierce'a Brosnana władze Kalifornii nie zgodziły się na budowę gazoportu w pobliżu Malibu, jednego z najbogatszych miast w USA. Australijski koncern BHP Billiton chciał wybudować pływający gazoport w odległości około 20 km od plaż Malibu, słynnego kąpieliska w pobliżu Los Angeles. Kiedy jednak badania dowiodły, że przy dobrej pogodzie z plaży widać by było terminal i przybijającego do niego statki, przeciw inwestycji zaprotestowali ekolodzy i mieszkańcy Malibu, wśród których są gwiazdy Hollywood. Po tych protestach władze Kalifornii nie przyjęły raportu o wpływie inwestycji na środowisko naturalne i tym samym zablokowały budowę gazoportu. Gość • Sobota [28.11.2009, 20:52] • [IP: 92.42.116.***] po co wam nowe drogi do plaży jak nikt tam nie będzie chodził, mydlą oczy chodnikami, basenami, żeby mieszkańcy nie stawiali się. ale to wszystko nie jest warte tego gazosyfu. ktoś powinien zablokować tą inwestycje, jakaś organizacja powinna się tym zając póki nie jest za późno. na demonstracje na pewno oprócz mieszkańców przyszli by tez niemcy, tez nie chcą tego gazosyfu Gość • Sobota [28.11.2009, 18:14] • [IP: 195.117.222.*] Szkoda że środowisko nauczycielskie dało się wciągnąć w w gierki prowadzone przez LNG.Spodziewałem się po nich wyższej świadomości społecznej;po raz kolejny dadzą się zadowolić miską zupy.a na pomalowanym korytarzu za dwa dni napiszą HWDP.chodniki i wiata za czysty horyzont nad Bałtykiem, oraz bezpieczne życie, to jałmużna, której tak do końca nie jesteście pewni, bo skoro pan T. Zwierzyniecki opowiadał same głupoty, to ile jest warte słowo dane przez Z.Rapciaka.ludzie bez honoru, , , a wy powstańcie z kolan bo wam na to nie zezwalamy..Marek Zdziechowski. Warszów

Gość • Czwartek [03.12.2009, 21:23:28] • [IP: 92.42.118.**]

Walka o to czy gazoport ma byc czy została juz dawno przegrana. I koniec. NIe maco teraz o tym gadać- teraz trzeba wealczyć o to byt inwestor cos poza gazoportem zbudował i zabezpieczył inwestycje.

Dora • Czwartek [03.12.2009, 21:14:32] • [IP: 95.41.193.**]

Pamiętajcie proszę, że gazoport to nieszczęście w tym mieście. Świnoujscie to kurort Ludzie utrzymują się z turystyki. Jeśli pozwolimy na budowę to prędzej czy póżniej zginiemy !! !! GAZOPORT = HOTEL PUSTOSTAN

Prezes LNG • Czwartek [03.12.2009, 21:10:18] • [IP: 192.168.118.***]

Te żądania to żenada...możecie sobie pomarzyć!

Gość • Czwartek [03.12.2009, 20:48:07] • [IP: 80.54.123.**]

Ciekawe kim są ci to zachwalają budowę gazoportu? Proszę sobie pooglądać co stanie się w przypadku katastrofy www.lngdanger.com

Gość • Czwartek [03.12.2009, 20:46:03] • [IP: 217.97.199.*]

Ponizej rzecznik?

Gość • Czwartek [03.12.2009, 20:09:16] • [IP: 83.31.184.***]

...byłem w Szwajcarii, w Alpach, pięknie zagospodarowanych górskich trasach, lodowcach, a przy tym elektrownia atomowa. Francja równiez Alpy-stoki najładniejsze w Europie-obok elektrownia atomowa-i o dziwo wszystko jest ok. Jeśli storpedujecie ta inwestycję, odstraszacie każdego potencjalnego INWESTORA od Świnoujścia (w Gdańsku nie maja takiego problemu i tylko czekają, aby miec mozliwość przejęcia tej inwestycji)-a Wy zostaniecie ze swoimi marzeniami zamykając jeszcze jedna droge rozwoju. Mam nadzieje, ze terminal wypali i za 6-10 lat ktoś zmądrzeje (bedzie miał pracę). Jesli chodzi o ekologie to może spojrzycie na lasek obok wagonów kolejowych-tych na wczasy, zasypany smieciami, wszelkimi odpadkami-i to jest wszystko ok. Dlaczego INWESTOR ma coś dawać?? Szok!! Jeżeli inwestuje swoje pieniadze to cały ciężar za inwestycję, za rentowność biorę na Siebie, a ktoś chce mi cos narzucać?? Ludzie nie ma żadnego przymusu, nie chcecie terminala, zapewniam Was, że inni czekaja z otwartymi rekoma!!

Gość • Czwartek [03.12.2009, 19:44:28] • [IP: 217.97.199.*]

Zero wyobraźni prezydenta swoje wizjonerstwo /czyt. brak/ pokazał przy zrobieniu targowiska z promenady.

AdasSuchy • Czwartek [03.12.2009, 19:18:18] • [IP: 83.21.132.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [03.12.2009, 18:54:49] • [IP: 83.31.180.***]

Ja, fajni ludzie, jest szansa dla młodych, dla tych bez" pracy" co narzekaja, że ze Świnoujścia trzeba uciekać. Miasteczko nad Swiną, które wygrało z Gdanskiem walke o terminal...teraz dzieki grupie mieszkańców torpeduja rozwój prawobrzeża. Dziwni ludzie jesteście-odganiacie INWESTORÓW (którzy ryzykuja inwstując swoje pieniądze)-Hotel Spa-źle, stacja paliw na 11-listopada=źle, terminal przeładunku gazu płynnego-źle!! O co Wam chodzi-rodacy wiecznie niezadowoleni>

Gość • Czwartek [03.12.2009, 18:31:09] • [IP: 192.168.118.***]

Z komentarzy niektorych wynika, że wystarczy jak dostaną po lizaku lub dropsa i będą zadowoleni!!

Gość • Czwartek [03.12.2009, 17:27:54] • [IP: 80.54.123.**]

A ja Gościu mam inne zdanie. I jeśli połakomimy się to stracimy więcej. My tu mieszkamy i jeśli wszyscy staniemy murem to wygramy. Ale jeśli tacy Goście będą pisać, że sprawa nie jest możliwa to wyć się chce! Inny nie umie pisać poprawnie ale pisze" że morze by zrobili boisko" Człowieku jeśli piszesz to sprawdź co piszesz...morze to to z wodą, a Twoje" może" pisze się przez" ż". To nie wyszydzanie, ale jeśli ktoś pisze może jako morze to ma prawo nie rozumieć co się dzieje. Boisko jako rekompensata... słabo się robi. Jeszcze raz zrozumcie, że nic, dosłownie NIC nie zrekompensuje strat. Apeluję po rozum do głowy. Takie sytuacje były już w świecie i my te mamy szansę na wygraną. Po każdym takim poście żądań słów mi brak. Ludzie, tu chodzi o coś więcej niż respiratory czy boiska. ZROZUMCIE w końcu!!

Gość • Czwartek [03.12.2009, 16:12:33] • [IP: 83.21.152.***]

Do Yoorka...Piszę wyraznie to poroniony pomysł z LNG Koszty około 3X droższe więc gdzie ekonomia?Praw fizyki nikt nie przeskoczy litr gazu skroplonego rozpręża się X 630 aby zaspokoić zapotrzebowanie w gaz musiało by ~100 statków kursować non stop - to utopia.Więc jeśli nawet zbudują to minimalny import bo...im więcej sprowadzą to większe straty.Rospudę zablokowała UE a nie ekolodzy...Więc czy nie z motyką na słońce.Popieram protest ale jestem realistą a urządzenia medyczne więcej dadzą jak" szklane paciorki i lustereczka"

Gość • Czwartek [03.12.2009, 15:15:41] • [IP: 93.94.191.***]

a morze by zrobili boisko dla naszej mlodziezy bo graja na kartoflisku

Yoork • Czwartek [03.12.2009, 13:57:56] • [IP: 80.54.123.**]

Jay, nie ma siły przebicia wobec Ciebie. Masz wiedzę w temacie to napisz trochę na ten temat. Rozjaśnimy sobie. Ale rozważ w stronę zastopowania inwestycji bo to jest priorytetem. Wszystko możemy razem. Jest nas 45 tysięcy, więc trzeba się z nami liczyć. Ale musimy zewrzeć szeregi, nie rozdrabniać się na żale. Postawić cel i dążyć do tego. Naprawdę mamy moc wywalczyć stop dla budowy. Podaję mój e-mail yoork@op.pl. Z tym Twoim komuszym czy moim koniuszym nigdzie nie zajedziemy.

Gość • Czwartek [03.12.2009, 13:48:43] • [IP: 83.21.159.***]

ten gość nad panem z siwą czupryną to sprzedawca chińskiej tandety, niech lepiej zajmie sie swoim gramem a nie negocjacjami

Gość • Czwartek [03.12.2009, 13:46:09] • [IP: 80.54.123.**]

Znów następny" gość" chce sobie pogmerać w historii miasta i ulżyć nerwom. Nie czas i miejsce na wyrzucanie żali. Radźmy sytuacji jaka. Jak będziemy gmerać, ze za mało chcemy za budowę, że wybory były do kitu, że to i tamto to do czego doprowadzimy, do pyskówki. Trochę klasy a nie nerwów i żalów. Mamy teraz wspólną sprawę i jeśli się nie zjednoczymy zaprzestając bezsensownych wynurzeń to będziemy mieć to na co zasługujemy. Tak to wygląda. Zatem w imię dobra nas wszystkich piszmy na temat i wnoszące coś w sprawę pomysły. Ja rozsyłam gdzie mogę petycje. Radźmy dalej.

Yoork • Czwartek [03.12.2009, 13:35:38] • [IP: 80.54.123.**]

Dzisiaj zajmuję się wysyłaniem petycji na kontakt@terminal-stop.cba.pl i terminal-stop@gazeta.pl robie co mogę. Do" gościa" post pode mną... żaden las nie uchroniłby przed katastrofą ani żadne podjęte środki bezpieczeństwa. Po co nam rekompensaty kiedy mowa o zastopowaniu budowy. Życie i zdrowie mieszkańców nie uratują respiratory, rentgeny ani rezonanse i tomografy w przypadku wybuchu gazu. A co z turystyką? Nie kuśmy się na żadne rekompensaty tylko nie pozwólmy na budowę Gazoportu. Walczmy o ważne a nie o namiastki. Przez ostatnią godzinę 26 znajomych wysłało petycję w sprawie zaprzestania budowy Gazoportu. Róbcie co możecie w tej sprawie. Co co niemieckich ekologów to nie oglądajmy się za siebie a bierzmy pomoc jak leci. Swary między nami na pewno nam nie pomogą.

Gość • Czwartek [03.12.2009, 13:30:35] • [IP: 83.21.123.**]

Trzeba było nie wybierać Żmura na prezia, tylko wybrać Możejke na prezydenta. On by was nie oszukał, walczyłby jak lew o każdy skrawek ziemi i o każdego mieszkańca. Za późno... Nie będzie tunelu, nie będzie basenu, Flota sponsoringu nie dostanie ze względów formalnych. Za to będzie gazoport i jeśli wybierzecie żmura po raz kolejny, to on się sam wybierze na członka rady nadzorczej Terminala LNG, tak jak sam sie wybrał na członka RN do Zarządu Morskich Portów Szczecin i Świnoujście - siedzi, kasuje ponad 2 tys. zł i nic nie robi, jeszcze na szkode działa. A portowcy do kogo zwrócili się o pomoc? Do Możejki! Zapytajcie, to wam powiedzą. Za rok bądźmy już mądrzejsi, żeby nikt nam nie powiedział: Widziały gały, co wybierały??

Gość • Czwartek [03.12.2009, 13:22:36] • [IP: 217.97.199.*]

Niemiccy ekologowie niech zajmą się swoją elktrownią. * was w sam zadek.

Gość • Czwartek [03.12.2009, 13:19:12] • [IP: 83.21.152.***]

Poroniony pomysł !!Jaka cena skroplonego gazu - 163 stopnie transportowanego przez 1/4 świata.Jaki rachunek ekonomiczny ?? Wygolili las od plaży do torów Świnoportu w pasie 300 metrów...dlaczego?Nie można było wkomponować budowle w istniejący drzewostan.Rekompensata szklane koraliki i lusterka dla tubylców...zamiast tomografu(rezonans magnetyczny), respiratorów, nowoczesnego rentgena, nowoczesnego gabinetu stomatologicznego...to służyłoby wszystkim LNG na to stać!!To ratowało by życie i zdrowie mieszkańców!!Zbliżają się wybory więc nasi koryciarze przejawiają aktywność aby się jeszcze raz załapać PECUNIA NON OLET.To stare przysłowie.

Jay • Czwartek [03.12.2009, 12:33:17] • [IP: 217.171.129.**]

Oh Panie i Panowie, jak zaznaczylem na poczatku swojego poprzedniego post'a - Yoork madrze gada (co automatycznie oznacza ze zgadzam sie co do tresci). I jeszcze jedno - napisalem komuszym (przymiotnik od komuch) a nie koniuszym :) oczywiscie nie twierdze ze nim jestes tylko ten retoryczny taki wlasnie. .. hmmm. .. w kazdym razie, ja mieszkalem na Warszowie 19 lat, tam sie urodzilem i znam tam i ludzi imiejsca. Ze swojej strony rowniez postaram sie pomoc tak jak bede potrafil. Piszac uprzykrzyc mialem na mysli zniechecic. Wielu z was pewnie nie zdaje sobie sprawy co oferuje nam w tej kwestii prawo Unii Europejskiej. Powiem tylko ze patrzac z punktu widzenia prawa istnieje spora szansa na uzyskanie rekompensat, mniejsza na zablokowanie inwestycji ale mozna sprobowac.Cos o tym wiem bo studiuje m.in. prawo UE w Anglii. pozdrawiam

Yoork • Czwartek [03.12.2009, 12:26:38] • [IP: 80.54.123.**]

Pamiętajcie, że mamy ogromne poparcie ze strony niemieckich ekologów i niemieckiej ludności zamieszkującej pobliskie niemieckie miasta. Razem zastopujemy budowę.

Yoork • Czwartek [03.12.2009, 12:11:41] • [IP: 80.54.123.**]

To jest nasz troje. Sprawni, mniej sprawni... wszyscy potrzebni. Kto jeszcze? Nie chowajcie głowy w piasek! Zgłaszajcie się bo będzie wiadomo, że warto wyznaczyć czas i miejsce spotkania. Wierzę, że już są tacy co poprowadzą spotkanie i staną na czele ruchu. Proszę się zgłaszać!

Gość • Czwartek [03.12.2009, 12:07:39] • [IP: 217.97.199.*]

rada miasta zwolniłla ich z podatku na rzecz miasta na wniosek prezydenta do chwili zakonczenia inwestycji, a biura firmy bedą w warszawie wiec miasto dostanie figę z makiem, rada miasta wydymala nas rowniutko

Gość • Czwartek [03.12.2009, 11:59:51] • [IP: 217.97.199.*]

Ja też, kiedy i gdzie chociaz nie jestem obecnie w pelni sprawna, oczywiscie ze niechodzi o to by uprzykszyć zycie, chodzi o to by ich z tąd wygonić!!

Gość • Czwartek [03.12.2009, 11:46:44] • [IP: 80.54.123.**]

Jay, tu nie chodzi aby PLNG uprzykrzyć życie. Tu chodzi aby wygonić ich z naszego miasta! To idzie o zaprzestanie budowy. Masz sposób skrzyknąć ludzi? Przekonać, abyśmy wszyscy razem zareagowali? Jestem do dyspozycji... kiedy i gdzie?

Yoork • Czwartek [03.12.2009, 11:41:06] • [IP: 80.54.123.**]

Piszę jak umiem. Nie jestem księdzem ani koniuszym krzykaczem. Dzielę się swoim bólem. Tak... boli mnie to, że piękny zakątek Polski ma zostać zniszczony. Przecież ten teren to raj na Ziemi. Ale nie tylko o to chodzi. Czytam w jaki często chamski sposób ludzie komunikują się z sobą na forach tego miasta. W ten sposób nic nie zrobimy. Umiesz pisać inaczej, lepiej... pisz, a nie tylko czytaj. Bądź mądry i radź. Kieruj, ja posłucham. Moje gospodarstwo to tylko dwie osoby... dysponujcie nami. Jesteśmy przeciw budowie. Trzeba zrobić barykadę... staniemy. Kieruj a nie tylko czytaj i kombinuj, że patetycznie. Taki mam styl ale to nie zmienia treści, sedna sprawy. Nie zmienia alarmu, który wyje tylko nie każdy słucha.

Yoork • Czwartek [03.12.2009, 11:31:49] • [IP: 80.54.123.**]

Nie mogę spać, nie mogę jeść, nie mogę oddychać kiedy patrzę na ten księżycowy krajobraz Świnoujskiego zakątka miasta. Czy tylko ja rozumiem zagrożenie? Czy nie ma kilku sprawiedliwych w tym mieście. Zaledwie sześć lat tutaj mieszkam, ale to jakie to ma znaczenie. Maleńkie dzieci, które przyszły tutaj na świat, które przyjdą mają już dzisiaj wypisany los przez nas. Patetyczne zapewne, ale prawdziwe. Ktoś moze użyć lepszych słów... zapraszam! Ktoś ma lepsze argumenty... niechaj nie zakrywa głowy kocem i udaje, ze nie czytał, słyszał, że za późno, lub nie ma z kim! Jest z kim, z młodymi bo to ich przyszłość najbardziej obejdzie. Ze starymi, bo to oni znają tutaj każdy kąt i sercem często pisali historię miasta.Do ciężkiej cholery nie milczcie ludzie.Przypnijmy sobie zieloną gałązkę i wyjdźmy pikietować pod urząd. Od czegoś trzeba zacząć.Przywódcy się znajdą.Póki czas.Może w sobotę? Podawajcie terminy, zorganizujemy się.Mała iskierka roznieca wielki płomień.Zapalmy go wszyscy bo w ten sposób wygramy swoje jutro.

Jay • Czwartek [03.12.2009, 11:28:46] • [IP: 217.171.129.**]

Yoork madrze gadasz ale zmien troche ten patetyczny ton bo brzmi to smiesznie, jakbys byk ksiedzem albo krzykaczem komuszym. PLNG bedzie mialo problem, to juz widac golym okiem ze sprawa bedzie glosna. Bedziemy kombinowac jak im jeszcze uprzykrzyc zycie.

Yoork • Czwartek [03.12.2009, 11:17:43] • [IP: 80.54.123.**]

Opamiętajmy się i to już. Prawobrzeże, lewobrzeże, okolica.Jeśli dopuścimy do budowy Gazoportu to mamy dwa obrazy przyszłości, albo pójdziemy z torbami, albo z dymem. Co kto woli? Scenariusz jednak będzie nieco inny aczkolwiek podobny, bo i pójdziemy z torbami i to w towarzystwie ognia i dymu. Oczywiście może być odwrotnie ale jakież to ma znaczenie? Dlatego nie rozdrabniajmy się na szklanki, malowanki i inne duperele. Na Łysiaków i innych mniej lub bardziej łysych. Na to kto skorzysta więcej a kto mniej? Wiadomo jedno, my na tym tylko stracimy i to najwięcej. Reagujmy i stanówmy zbiorowy protest NIE budowie Gazoportu! Inaczej wykopmy sobie grób już za życia. To co piszę jest skierowane do każdego. Do matek, ojców, dzieci. Do samotnych, bogatych i biednych do całej Świnoujskiej społeczności.Do Ciebie, który/która czytasz i myślisz, że to nie Twoja wojna, ale mylisz się bo jak najbardziej Twoja!Panowie restauratorzy odezwijcie się. Mury hoteli nie uchronią przed rażeniem.Kogo będziecie gościć?Psa i kulawą nogę.

Yoork • Czwartek [03.12.2009, 10:58:56] • [IP: 80.54.123.**]

Na tym obszarze mieszkają także ludzie i nie chcą aby wszędzie gdzie się rozglądną stały elementy Gazoportu. Piszesz, cyt.; " Jego lokalizacja w terenie mało uczęszczanym przez ludzi sprzyja tworzeniu standardów ochronnych" Teren wcale nie jest mało uczęszczany. Mieszkam tu i wiem. A wszelkie standardy ochronne nie mają stuprocentowego bezpieczeństwa choćby było ich dwukrotnie więcej. Bezpieczeństwo to jedna sprawa, a ruina Świnoujścia pod względem turystyki to druga sprawa i wcale nie mniej ważna. Obrazowo wygląda to tak: duża trumna, w której spoczywa całe miasto. Mleczko pięknie by to naszkicował. Fakt, wszelkie listy protestacyjne w tej sytuacji wydają się głupie bo niby jest po kolacji. Jednak nie. Protest można zacząć w każdej chwili, ważne aby był skuteczny. Oprócz protestu są inne środki, jak blokada budowy i na nią wszyscy powinnyśmy się zdobyć i to już.

Maślankiewicz • Czwartek [03.12.2009, 10:23:45] • [IP: 195.117.239.**]

Gość [IP: 217.97.199.**]! Cytując Twoją wypowiedź:" A może ktoś w końcu odwoła prezesa Rapciaka i będzie spokój bo nowy nie da sobie jeździć po plecach." jestem pełen podziwu dla Twoich sugestii, że to niby Rapciakowi ktoś jeździ po plecach. Fajnie, bo jak dotąd wszystko wskazuje na to, że to Rapciak znalazł sobie w nas głupków i nam jeździ po plecach. I to ostro. A tak na marginesie, kto ma odwołać Rapciaka? My? Mieszkańcy? Jeśli już ktoś go odwoła, to przyjdzie następny, jeszcze lepszy cwaniak i nie weźmie odpowiedzialności za zobowiązania Rapciaka. Wtedy nawet skakanek Wam nie kupi. Może się wykręci paczką papieru do kserokopiarki w szkolnym sekretariacie. Podziwiam Twoją wiarę, że " będzie spokój bo nowy nie da sobie jeździć po plecach".

za strona www portu - • Czwartek [03.12.2009, 10:06:47] • [IP: 92.42.118.**]

Teren pod część lądową terminalu zajmie powierzchnię ok. 38 ha, choć do dyspozycji jest tu więcej gruntu. Jego lokalizacja w terenie mało uczęszczanym przez ludzi sprzyja tworzeniu standardów ochronnych

Gość • Czwartek [03.12.2009, 09:00:15] • [IP: 217.97.199.**]

A może ktoś w końcu odwoła prezesa Rapciaka i będzie spokój bo nowy nie da sobie jeździć po plecach.

Gość • Czwartek [03.12.2009, 08:18:55] • [IP: 217.97.199.*]

Stowarzyezenie zbrojnym ramieniem Gdańska, albo działania w celu uzyskania prywatnych biznesów.

Gość • Czwartek [03.12.2009, 01:13:21] • [IP: 195.117.222.*]

O ile sobie dobrze przypominam, to bardzo przyburzaliśmy się, że gazoport ma powstać w Gdańsku. Teraz mamy pretensje, że powstaje w Świnoujściu. Ciekawe...

Gość • Czwartek [03.12.2009, 01:09:46] • [IP: 195.117.222.*]

jasne, najlepszy byłby protest, trochę pózno, ale lepiej pózno niż wcale

Gość • Czwartek [03.12.2009, 00:04:12] • [IP: 80.54.123.**]

Przecież jest nas więcej niż sto dwadzieścia osób. Jeśli zrobimy blokadę to nikt nam nie podskoczy. Mamy prawo nie chcieć czegoś co zrujnuje nasze miasto w dodatku tak ogrom niebezpieczeństwo w razie wybuchu jest dostatecznym powodem zastopowania budowy. Las odrośnie, zresztą teren teraz wystarczy zniwelować i puścić ludziom pod działki budowlane. To przyniesie dla miasta czystą korzyść bo i kasa miejska dostanie swoje i mieszkańcy. Blokujmy zatem bo to jedyne wyjście.

Gość • Środa [02.12.2009, 23:59:49] • [IP: 92.42.118.**]

Ryniu - jeżeli ja dobrze zrozumiałemł- oni teraz zbierają podpisy i mają coś w zanadrzu-- chyba jakiś protest.. Tu się zgodzę- najlepszy były protest!!

Gość • Środa [02.12.2009, 23:58:41] • [IP: 91.121.80.**]

terminal-stop@gazeta.pl tu niech piszą przeciwnicy tej inwestycji

ryynio • Środa [02.12.2009, 23:53:49] • [IP: 83.249.20.***]

listy poparcia...sa bez sensu...bo to jakby zrobic liste i pytac czy ludzie zgadzaja sie na 1000zl podwyzki miesiecznie, lista marzen...tylko wyslac swietemu mikolajowi, LNG...o klientów sie martwi...hehe, a niezadowolenie lokalsów nie ma wplywu na ich biznes, Leppera potrzeba i ze stu-dwustu na blokade

Yoork • Środa [02.12.2009, 23:42:07] • [IP: 80.54.123.**]

Fajnie, każdy sobie ulży tutaj i pójdzie spać, a Gazoport stanie gdzie miał stać. Co wtedy? Świnoujście stanie się miastem omijanym przez wszystkich. Przyjdzie bieda bo gdzie będzie praca jak padnie turystyka? Przy Gazoporcie pracy będzie dla garstki ludzi. Na tej inwestycji straci nie tylko Świnoujście, ale też pobliskie miejscowości. Czyli wszyscy stracimy i to bez odrobienia. Żadne rekompensaty, ani wpływy z Gazoportu nie zrekompensują strat. Więc może nie wylewajmy tylko tutaj złości ale stańmy murem i nie wpuśćmy na plac budowy nikogo. Od nas zależy czy Gazoport powstanie i tak naprawdę siła jest przy nas. Nie dajmy się tym cwaniakom. To nasze miasto i sami decydujmy co tutaj chcemy, a czego nie chcemy! Niechaj tylko ktoś kogo znamy, ufamy zakrzyknie... ja i moi wszyscy znajomi gotowi jesteśmy stanąć w szeregu i nie dopuścić do budowy Gazoportu. Opamiętajcie się ludzie póki jeszcze czas!

Gość • Środa [02.12.2009, 22:49:46] • [IP: 87.96.3.***]

Wiem, na końcu języka mam, farbowany kędzior.

Żaczek • Środa [02.12.2009, 22:35:52] • [IP: 93.94.184.**]

Zagadka skojarzeń: Kanclerz Niemiec wraz z rodzinką po zakończeniu kadencji dostał pracę od Rosjan przy rurociągu północnym, kto ze Świnoujścia pracował będzie przy terminalu?

Gość • Środa [02.12.2009, 22:23:10] • [IP: 92.42.117.**]

Turystyka na Warszowie to jednak margines i nie o nią akurat chodzi. Gazoport (wbrew bajka opowiadanym przez PLNG) będzie oddziaływał też na Uznam. Zimna i chlorowana woda z ORV będzie zrzucana na plażę na Uznamie i to stad znikną turyści. Gazoport z ORV to koniec kurortu i uzdrowiska Świnoujście. A Miasto może szykować się na procesy sądowe ze strony właścicieli apartamentowców których nieruchomości gwałtownie stracą na wartości.

Gość • Środa [02.12.2009, 22:13:50] • [IP: 195.117.222.*]

Zwłaszcza" turystyka" na Warszowie. Czyli wagony, w których wczasują pracownicy PKP i zasrany las. Kto i kiedy inwestował w turystykę na Warszowie. Teraz co nbiektórzy przypomnieli sobie o nas i próbują ugrać jakiś kapitał polityczny. Manipulanci!

Gość • Środa [02.12.2009, 22:08:08] • [IP: 92.42.117.**]

I jeszcze pytanie podstawowe - czy wpływy do budżetu z gazoportu (podatki) zrównoważą zmniejszenie wpływów z turystyki ? (ORV przegoni wszystkich, letnich turystów, z lewo i prawobrzeża). Czy gazoport zatrudni taką samą ilość ludzi jaka straci pracę po upadku turystki? Co dla nas, dla Miasta jest lepsze? Turystyka czy gazoport?

Gość • Środa [02.12.2009, 22:06:48] • [IP: 92.42.118.**]

Dp rpzedmówcy z 18:34--- nic nie będzie wpływać!! 1. z podaktów sa zwolnienie przez radę miasta do zakończenia inwestycji i 5 lat dalej.. 2. grunt dzierażwią od miasta za. .. 0, 10 zł za metr- kilak tysięcy złotych rocznie za całość!! 3. Jak skończą inwestycję zakwalifikują obiekty temrinala jako infrastrukture portu i zgodnie z ustawą będą ZWOLNIENIE Z PODATKU OD NIERUCHOMOŚCI (2% SUMY INWESTYCJI)- tak mówi ustawa. 3. A na koniec przenisosa się do Warszawki- dochodu i tak nie bedzie bo to dywersyfikacja... a ja bedzie wpłynie na konto miasta stołecznego Warszawa.

Gość • Środa [02.12.2009, 22:03:45] • [IP: 92.42.117.**]

Nie łudźcie się ta Flotą. Nawet jeśli będą finansowali to przez jaki czas? Rok, dwa, czy dziesięć? I na jakim poziomie, ? I, II czy III ligi?? Nie dajcie się omamić i sprzedać za parę paciorków.

Gość • Środa [02.12.2009, 22:03:37] • [IP: 92.42.118.**]

Gość • Środa [02.12.2009, 18:34] • [IP: 80.245.188.***] ****** moi drodzy. CIT, podatek od nieruchomości, opłaty lokalne, w tym środowiskowe, łącznie parę dobrych milionów złotych rocznie będzie wpływac do budżetu gminy z LNG i w trakcie budowy i w trakcie eksploatacji, chyba że spółeczka przemelduje się do Warszawki (Poznania) i CIT od potentata energetycznego popłynie do centrali. A my tu pie...rdolimy o 50 zł. Rapciak i żmur wiedzą co robią. Podzielili miasto na pół. Jak przepchną niby rekompensaty, to znaczy ze naród dostał i od reaszty wara. Przy takiej matołowatej Radzie Miasta, to se dobrze pożyją. Napisałem to z przekąsem, ale żygam tymi informacjami. Kaca moralnego się można nabawic. Porozmawiajcie z Prezydentem Elbląga lub burmistrzem Niepołomic. Zapytajcie gościa z Polkowic. Najbliżej mamy do Police i Gryfino. Zobaczcie w Biuletynie Informacji Publicznej jakie dochody mają gminy z partnerstwa z przemysłem, sczególnie ENERGETYCZNYM. Robią nas w ciula moi drodzy.

Gość • Środa [02.12.2009, 21:56:51] • [IP: 79.184.63.*]

PO co ten gazoport ludzie!!jaka przyszlosc beda mialy wasze dzieci o hotelach zapomnijcie i o wczasowiczach kto bedzie chcial przyjezdzac na jedna wielka bombe precz gazoport!!

fisz • Środa [02.12.2009, 21:53:54] • [IP: 93.94.186.***]

Gdzie byli mieszkańcy kiedy sypano miliony to chemii o PAK-u nie wspomnę. Wtedy kiedy port dawał papu to każdy milczał.

Gość • Środa [02.12.2009, 21:46:16] • [IP: 83.21.37.*]

Radziecka, stara, zużyta armata. Pozostałość po sowietach, która nie zdążyła na ostatni pociąg przyjaźni polsko-radzieckiej, wiernie oddana Związkowi Radzieckiemu, czcząca po dzień dzisiejszy Lenina i śpiewająca piosenki do i o Stalinie.A o kim mowa każdy z nas wie, gdyż tą pani towarzyszka D się zwie.

Gość • Środa [02.12.2009, 21:40:51] • [IP: 80.245.188.***]

Opłaty do miasta od LNG: wpłacono w 2009 ponad 7mln zł, w 2010 do wpłaty ponad 8 mln, podobnie 2011 i 2012. Oględajcie sesję w grudniu do może się dowiemy jak sprytnie przelewają tą kasę przez gminny fundusz ochrony środowiska. Potegą władzy tego miasta jest naiwnośc jego mieszkańców. Czasem myślę, że to już nie naiwnośc, ale nasza głupota. A burak jedzie na Warszów i zbiera postulaty, aby drugi burak mógł sie nimi podetrzec. Trafił nam się duet, żmur z rapciakiem. Razem już wspólpracowali przy topieniu tunelu. Mają wprawę i wspólne prl-owskie korzenie - nygusy.

Gość • Środa [02.12.2009, 21:33:37] • [IP: 93.94.190.*]

Jest wiele problemów związanych z gazosyfem. Ale musimy pamiętać jeszcze o dwóch sprawach. Którędyś będzie musiała biec rura z gazem w stronę Szczecina-zawsze może wybuchnąć. Druga sprawa jak powstanie gazosyf to w ciągu roku ze Świnoujścia w stronę Szczecina będzie jeździć 7 tys. cystern z gazem (tj. 20 cystern dziennie). Niech te mądrale z LNG nie mówią, że któraś z nich nie wybuchnie bo w to nie wierzę. Prędzej dam sobie załóżyć kłódkę na jądra niż im mam uwierzyć

Gość • Środa [02.12.2009, 21:10:56] • [IP: 80.245.191.***]

kupcie im skakanki i spokój

Gość • Środa [02.12.2009, 21:05:17] • [IP: 93.94.190.*]

Świnoujście wrze jest coraz lepiej. Nie musimy łączyć sił. Lewa stron prawa strona przecież jesteśmy jednym miastem. Jaki niemiec do nas przyjedzie pod bombę z gazem? Pół Świnoujścia pracuje w turystyce! Kto nam potem da prace? Przecież nie LNG gdzie będzie prcować TYLKO 100 OSÓB!!

Gość • Środa [02.12.2009, 20:39:27] • [IP: 77.255.194.***]

ok mądrale Siejcie trawkę, siejcie. Trawniki, więcej trawników!! Świnoujście będzie pięknie wyglądało z samolotu.

ksienrzniczka • Środa [02.12.2009, 20:17:04] • [IP: 88.156.233.***]

a moje marzenia:)spelnicie?ja obejde sie bez skakanki...hie

Flota To MY • Środa [02.12.2009, 20:15:59] • [IP: 95.49.174.**]

Gazoport tak, jeżeli: 1/pełne bezpieczeństwo dla mieszkańców miasta. 2/infrastruktura dla Warszowa 3/finansowanie Miejskiego Klubu Sportowego FLOTA. Jeżeli nie to kibice Floty, a więc 5000 mieszkańców Świnoujscie nie pozwoli sie prześlignąc nawet myszy na teren budowy gazoportu.

Gość • Środa [02.12.2009, 20:15:09] • [IP: 87.96.3.***]

janusz ś m n i e s z n y jesteś ze swoimi zmartwieniami, my wiemy co ci leży na wątrobie.

Wyspiarz • Środa [02.12.2009, 19:56:33] • [IP: 92.42.117.**]

A kto zadba o mieszkańców Lewobrzeża?? Gazoport, a zwłaszcza system ORV przepędzi turystów gdzie pieprz rośnie. Kto zrekompensuje ludziom utratę miejsc pracy, utratę wartości gruntów, wpływy z podatków? Zajmując się Warszowem nie zapominajcie o Lewobrzeżu, bo tu straty i dla Miasta i dla mieszkańców mogą być o wiele większe.

Gość • Środa [02.12.2009, 19:51:23] • [IP: 77.45.63.***]

Ktoś sobie robi jaja z odszkodowania. Tracą mieszkańcy i oni decydują a nie jakaś tam nauczycielka zamawia skakanki. Zagrożenie jest duże dla mieszkańców ich majątki stracą na wartości przez tą inwestycje. Czy tam taki ciemny naród ze trzeba wzywac nauczycieli.

Gość • Środa [02.12.2009, 19:49:15] • [IP: 80.245.180.**]

Dlaczego nie lista propozycji, oczekiwań tylko obowiązkowo musi być żądamy.

Maślankiewicz • Środa [02.12.2009, 19:36:54] • [IP: 195.117.239.**]

Teraz dopiero się dowiaduję, jaka głupia ta nasza dyrektorka. Zamówiła skakanki, a zapomniała o woreczkach gimnastycznych z grochem i kolorowych szarfach. I wierz tu takiej.

Gość • Środa [02.12.2009, 19:29:56] • [IP: 83.21.44.***]

znów jakieś złodziejskie stowarzyszenie sobie powstało jeszcze niech pani Wachu.a swojego męża zwerbuje do stowarzyszenia a prawobrzeże skończy tak jak przedsiębiorstwo ODRA którego był dyrektorem i doprowadził do bankructwa

Gość • Środa [02.12.2009, 19:16:31] • [IP: 80.245.188.***]

gonic prezesów tej bomby gazowej i cała rade miasta dośc tego zlodziejstwa

Gość • Środa [02.12.2009, 19:04:48] • [IP: 93.94.186.***]

Sponsoring Floty to nie wszystko! Prezydent powinien zadbać o mieszkańców, zwłaszcza w tej sprawie - mieszkańców Warszowa i wpływy do budżetu naszego miasta w związku z tą inwestycją. A jak na razie widać gołym okiem, że nic konkretnego w tym kierunku się nie dzieje, wręcz przeciwnie - informacje, które otrzymujemy są b. niekorzystne, po prostu fatalne. Ani miasto ani zwykli mieszkańcy nie będą mieli żadnych korzyści (rekompensat) z powstania gazoportu. Dlatego popieram protesty i żądania mieszkańców Warszowa mimo, że mieszkam w centrum Świnoujścia.

Gość • Środa [02.12.2009, 18:47:11] • [IP: 83.21.139.**]

Symaptyczny człowieku właśnie czytam tą literaturę i widzę co tu powstaje...oby nie powstało bo będzie wielkie nieszczęście, Żmur ułożył się z lng i tyle ma w d..flociarzy a wy lgniecie jak muchy do padliny żenada

Gość • Środa [02.12.2009, 18:34:02] • [IP: 80.245.188.***]

****** moi drodzy. CIT, podatek od nieruchomości, opłaty lokalne, w tym środowiskowe, łącznie parę dobrych milionów złotych rocznie będzie wpływac do budżetu gminy z LNG i w trakcie budowy i w trakcie eksploatacji, chyba że spółeczka przemelduje się do Warszawki (Poznania) i CIT od potentata energetycznego popłynie do centrali. A my tu pie...rdolimy o 50 zł. Rapciak i żmur wiedzą co robią. Podzielili miasto na pół. Jak przepchną niby rekompensaty, to znaczy ze naród dostał i od reaszty wara. Przy takiej matołowatej Radzie Miasta, to se dobrze pożyją. Napisałem to z przekąsem, ale żygam tymi informacjami. Kaca moralnego się można nabawic. Porozmawiajcie z Prezydentem Elbląga lub burmistrzem Niepołomic. Zapytajcie gościa z Polkowic. Najbliżej mamy do Police i Gryfino. Zobaczcie w Biuletynie Informacji Publicznej jakie dochody mają gminy z partnerstwa z przemysłem, sczególnie ENERGETYCZNYM. Robią nas w ciula moi drodzy.

Gość • Środa [02.12.2009, 18:23:36] • [IP: 80.4.6.***]

smiac mi sie z was buraki chce!jak niemcy stawiali elektrownie atomowa 30km od s-cia to nawet nie pierdneliscie.a teraz wielkie halo robicie jestescie zalosni zawistni i po prostu glupi myslicie tylko o sobie zapyziale, zawistne *ysyny WSTYDZE SIE TAKICH MIESZKANCOW

Gość • Środa [02.12.2009, 18:18:48] • [IP: 62.21.67.***]

Koles z 17:53 nie badz smieszny... i nie odsylaj do fachowej literatury samemu wczesniej jej nie czytajac. Piszesz ogolnikowe bzdety ktore nijak maja sie do jakiegokolwiek ewentualnego zagrozenia. Tak czy inaczej od inwestora nalezy wymoc sponsoring Floty, reszta jest mniej istotna.

Gość • Środa [02.12.2009, 18:18:15] • [IP: 83.168.106.**]

poniżej ciekawy filmik z eksplozji rury z gazem w stanie skroplonym

Gość • Środa [02.12.2009, 18:16:47] • [IP: 83.168.106.**]

www.youtube.com/watch?v=6L4tSXVrPmM

Gość • Środa [02.12.2009, 17:53:35] • [IP: 83.21.139.**]

Odnośnie wybuchu...mamy raport który mówi o strefie rażenia ok 10km więc wiadomo dlaczego wybrano Świnoujście jako miejsce budowy gazoportu, w razie wybuchu zginie co najwyższej 45 tysięcy ludzi gdyby w Gdańsku wybuchł zginęłoby ok500tysięyc, więc prawie robi różnicę i tyle, zapraszam do fachowej literatury nw. temat zagrożenia wybuchem, zresztą niedługo będzie na ten temat głośna dyskusja mam nadzieję, z udziałem telewizji polskiej TVP łącznie z innymi zainteresowanymi...

Gość • Środa [02.12.2009, 17:46:08] • [IP: 80.245.191.***]

dyrektorki we wnioskach do PLNG wpisały między innymi malowanie klas szkolnych czy zakup skakanek …. za 50 zł! - żenada

ANTY • Środa [02.12.2009, 17:44:25] • [IP: 95.40.49.***]

Ja!

Gość • Środa [02.12.2009, 17:42:58] • [IP: 80.54.123.**]

Czy jest tutaj ktoś komu naprawdę leży na sercu dobro tego miasta? Na odpisywanie na chamstwo, szkoda mi czasu. Kto z Was chce jeszcze powalczyć o Świnoujście?

Gość • Środa [02.12.2009, 17:37:38] • [IP: 80.245.180.***]

Z tym narodem pełnym politykierów-sprzedawczyków, zakłamanych, niby miłujących bliźniego pseudo-chrześcijan, tępych piłkarskich kiboli, ćwierćinteligentnych" biznesmenów" za pieniądze gotowych zniszczyć wszystko i wszystkich gazogówno mamy jak w banku!

Gość • Środa [02.12.2009, 17:30:43] • [IP: 79.162.45.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

ANTY • Środa [02.12.2009, 17:29:45] • [IP: 95.40.49.***]

Wybaczcie, ale nie rozumiem żądania tych szklanek!! To woźna musiała być a nie dyrektorka!! Szkoda, że jeszcze papieru toaletowego nie chciała!! Jak możecie potem chcieć, by Was traktowano poważnie?? Nie pozwólcie tej babie przychodzić na jakiekolwiek spotkania!!

Yoork • Środa [02.12.2009, 17:28:05] • [IP: 80.54.123.**]

Proszę o podanie propozycji spotkania. Takiego pospolitego ruszenia w sprawie zastopowania budowy Gazoportu i nie dla podbicia ceny ale dla sprzeciwu jej budowy. Prawobrzeże i Lewobrzeże to jedno Świnoujście i wszyscy mamy do stracenia to co najważniejsze dla każdego człowieka, to co nie ma ceny... życie.

Gość • Środa [02.12.2009, 17:24:20] • [IP: 83.9.115.**]

nie damy sie chamom !

Yoork • Środa [02.12.2009, 17:15:08] • [IP: 80.54.123.**]

Człowiek dorasta do wszystkiego. Ma prawo się mylić i ma prawo zmienić decyzję jeśli widzi, że mylił się. Dzisiaj wiemy, że Gazoport jest okropnie niebezpieczny. Proszę wszystkich piszących nie oskarżajmy się nawzajem, szkoda nerwów i czasu. Zorganizujmy się wszyscy i nie pozwólmy z naszego wspólnego podwórka jakim jest nasze miasto, robić strefę zagrożenia. Każdy z nas chce bezpiecznie spać, spokojnie żyć. Jeśli nic nie zrobimy w sprawie przerwania budowy to jaką przyszłość sobie zgotujemy. Może być tak, że zostaną po nas rowerowe ścieżki, akwaparki i baseny. Zostaną piękne domy osmolone puste podobne kominom krematoriów. Przecież jutro, pojutrze... możemy stanąć murem na głównym placu miasta i wyrazić swój sprzeciw i powiedzieć... NIE CHCEMY GAZOPORTU! NIE DAMY ZNISZCZYĆ SWOJEGO MIASTA! WON STĄD! Ja i Ty mamy w swoim sprzeciwie i jedności wielką siłę i użyjmy jej dla nas samych! Nie piszcie juz oskarżeń, a propozycję zgromadzenia.

Franz Maurer • Środa [02.12.2009, 17:06:45] • [IP: 195.117.222.*]

Ta kobiecina ze szkoły morskiej to chyba jakis żart. A gdzie była ta pani jak na warszowie w MDK-u była urna i tam można było wrzucac liste życzeń?? Jak tak jej zależy na szkole to wtedy miała szanse to pokazac i taką liste życzen tam umieścic.!! A teraz LNG zamiast beknąc grube miliony i budowac boiska i basen to kupi pani szklanki za 50zł, pomaluje korytarze a nam powie że sprawę rekompensat załatwiliśmy już ze szkołą morską- naprawde bardzo pani dziękujemu!!

Yoork • Środa [02.12.2009, 17:03:05] • [IP: 80.54.123.**]

Wszelkie targi rekompensujące ewentualne straty z powodu budowy Gazoportu są jak te trzydzieści srebrników. Przyszłość naszych rodzin, dzieci chcemy sprzedać za trzydzieści srebrników! Taką spuściznę szykujemy naszym bliskim? Nie obrażajmy siebie nawzajem, a stańmy murem i wygońmy stąd tych co nasze zielone wyspy chcą przemienić w strefę śmierci. Myślę, ze możemy też liczyć na Niemieckich mieszkańców/sąsiadów. Mamy jeszcze czas i uwierzmy w swoją siłę!

Gość • Środa [02.12.2009, 16:59:03] • [IP: 217.97.199.*]

Ogarnijcie się.Był czas na wyrażanie swojego oczekiwania jak były konsultacje społeczne w spr.budowy.Dlaczego prezydent wtedy z wami nie uzgadniał i w waszym imieniu nie występował.A to stowarzyszenie jest mu potrzebne do kampanii wyborczej.On w ramach rekompensaty już dawno uzgodnił tylko budowę drogi i ścieżki rowerowej do plaży.Dlatego czekał i jak widzi, że może coś na tym ugrać to teraz popiera.On wie, że już nic z większych inwestycji nie da się wyrwać i wtedy jak zawsze powie, to nie ja winny to LNG, ja chciałem.Znowu mięso wyborcze da się nabrać, ha, ha.

KL • Środa [02.12.2009, 16:55:59] • [IP: 93.94.191.***]

WODE PITNĄ NIECH UZDATNIĄ BO BÓOTKO LECI!! A NIE AQUAPARKI SIE MARZĄ... BEZ SENSU...

Yoork • Środa [02.12.2009, 16:53:19] • [IP: 80.54.123.**]

Nie pojmuję dlaczego jedna i druga strona Świnoujścia się kłóci. Świnoujście jest jedno i wszyscy musimy dbać o nasze. Nie rozumiem także mieszkańców Uznamu bo jeśli będzie katastrofa to w obłoku ognia zniknie cała ludność Świnoujścia. Kto będzie chciał przyjeżdżać do tych pięknych hoteli dopiero co pobudowanych? Zginąć w razie czego? Myślę, ze wszyscy mieszkańcy Świnoujścia powinni zablokować budowę Gazoportu i nie ważne, że ktoś powie, iż jest późno. Nie jest późno bo Gazoport jeszcze nie powstał. Tutaj chodzi o nas wiec sami musimy o siebie zadbać. Zmobilizujmy siły nie dajmy zniszczyć naszej przyszłości. Żadne rekompensaty nie dadzą nam gwarancji bezpieczeństwa, a zysk z budowy Gazoportu jest kontrowersyjny. Ludzie opamiętajmy się i nie pozwólmy na tą straszna budowę. Nam samym i naszym dzieciom gotujemy smutny los. W jedności siła! Zorganizujmy się i powstrzymajmy budowę Gazoportu. Możemy to zrobić! UWIERZCIE!

Gość • Środa [02.12.2009, 16:52:28] • [IP: 80.245.180.***]

Socjalistyczno-katolickie gówno! Za basen i skakanki zgadzają się na niebezpieczny gazosyf. Dla siebie, swoich dzieci i wnuków. Są jak ta futbolowa, bezrozumna hołota. Tylko" sponsoring" w tępych głowach!

Warszów • Środa [02.12.2009, 16:50:13] • [IP: 83.21.150.***]

A ja już czuję, że są ludzie, którym poróżnianie Warszowa z Uznamem jest na rękę. W PLNG zacierają ręce pewnie.

Gość • Środa [02.12.2009, 16:47:00] • [IP: 92.42.118.**]

Spokojnie! Na Uznamie też żyją mieszkańcy miasta! Nie dawajcie się poróżnić- cel jest współny! Przecież te 30 mln idzie na lewobrzeże, a Warszów nie protestuje! Działajmy razem- to wiele wywalczymy!

Franz Maurer • Środa [02.12.2009, 16:43:30] • [IP: 195.117.222.*]

No ok. Troche mnie poniosło. Pewnie że jeszcze można dużo ugrac. Tylko nie wiem o co chodzi tym ludziom z drugiejn strony. Czy to źle jak miastu przybędzie np. basen, boiska, park itp?

Warszów do Franza • Środa [02.12.2009, 16:36:58] • [IP: 83.21.150.***]

Franz to nie było do ciebie. Koleś z takim samym początkiem ip się przed tobą wpisał. Ja uważam, że postulaty są ok, LNG nas oszukało, a w tej sprawie (jak słusznie zauważyłeś) wiele można jeszcze zrobić. Gorzej, że czasami nawet nasi sąsiedzi ze zwykłej zawiści i zazdrości będą przeszkadzać. Chociaż poza ploty i anonimowe wpisy na tej stronie niewielu się pewnie wychyli.

Franz Maurer • Środa [02.12.2009, 16:29:36] • [IP: 195.117.222.*]

do ip 83.21.150. w swoim komentarzu nie użyłem słowa" hołota" no ale ty pewnie wiesz lepiej. A tak na prawde to można do LNG wyrwac nawet 80 milionów zł. Ale pod warunkiem że obie części miasta BĘDĄ WALCZYC RAZEM. Bo o to chodzi LNG zeby nas poróżnic Bo gdzie się dwuch bije tam trzeci korzysta.

Franz Maurer • Środa [02.12.2009, 16:23:50] • [IP: 195.117.222.*]

Jak już powstanie i basen i kompleks boisk to nie przychoźdzcie na nasą strone w końcu wy już macie basen i boiska. No i tak nażekacie, że co to my nie chcemy. LNG musi się spieszyc z budową bo gaz już jest zakontraktowany na 2014r. A my mamy naprawde wiele możliwości zablokowania budowy tego gazoportu. Od strony siłowej i od strony prawnej.

Warszów • Środa [02.12.2009, 16:22:19] • [IP: 83.21.150.***]

IP: 195.117.222 - Wybacz, ale musisz mieć jakieś kompleksy. Nawet" hołota" nie potrafisz poprawnie napisać. Na szczęście nie wszyscy ludzie na Uznamie są takimi miernotami intelektualnymi jak ty.

Gość • Środa [02.12.2009, 16:12:44] • [IP: 195.117.222.*]

zrobią co chcą, LNG nie będzie przejmować się grupką ludzi, ktorej marzy się basen i kto wie co jeszcze.na razie nie sprzeciwiają się ponieważ nie mają ochoty na przepychanki z chołotą.

Franz Maurer • Środa [02.12.2009, 16:12:12] • [IP: 195.117.222.*]

Oj niedowiarki z lewej części miasta. My wyrwiemy te postulaty od LNG tak łatwo jak chwasty. A i tak to są małe oczekiwania w zamian za taką inwestycje. Pomyślcie(choc wiem że dla części to trudne) czy gdyby ten gazoport był budowany na waszej stronie i te wsztstkie inwestycje były by u was. To czy my byśmy pisali takie komentarze jak wy? Raczej nie. LNG zaczyna wykonywac nerwowe i na szczęście głupie ruchy, po tym jak to stowarzyszenie mówi mądrze jednym głosem. A tak na prawde to można do LNG wyrwac nawet 80 milionów zł. Ale pod warunkiem że obie części miasta BĘDĄ WALCZYC RAZEM. Bo o to chodzi LNG zeby nas poróżnic Bo gdzie się dwuch bije tam trzeci korzysta.

Gość • Środa [02.12.2009, 16:07:00] • [IP: 92.42.113.***]

Obiecanki cacanki a głupiemu radość!!

D..... • Środa [02.12.2009, 16:04:56] • [IP: 86.40.61.***]

Wydaje mi sie ze mieszkancy Warszowa mimo wszysto maja zbyt wygorowane wymagania, nie wspominajac o Pani ze szkoly morskiej czego ona oczekuje od LNG co ona ma z tym wspolnego. Szkoda mi S-cia mieszkalam tam przez 20 lat 2m-ce temy wyprowadzilam sie za granice na cale szczescie ale wydaje mi sie ze z tych obietnic i tak i tak nic nie bedzie. Nikt teraz LNG nie zmusi do spelnienia rzadnej obietnicy ktora dal bo dawal je napewno ustnie a terminal i tak powstanie bo teren przygotowany wszystko gotowe kasa na inwestycje wraz ze zgoda jest wiec ja osobiscie na wiele na miejscu mieszkancow calego swinoujscia na wiele bym nie liczyla. POZDRAWIAM SERDECZNIE :)

Gość • Środa [02.12.2009, 15:59:37] • [IP: 83.21.159.**]

Odnośnie wybuchu...mamy raport który mówi o strefie rażenia ok 10km więc wiadomo dlaczego wybrano Świnoujście jako miejsce budowy gazoportu, w razie wybuchu zginie co najwyższej 45 tysięcy ludzi gdyby w Gdańsku wybuchł zginęłoby ok500tysięyc, więc prawie robi różnicę i tyle, zapraszam do fachowej literatury nw. temat zagrożenia wybuchem, zresztą niedługo będzie na ten temat głośna dyskusja mam nadzieję, z udziałem telewizji polskiej TVP łącznie z innymi zainteresowanymi...

Gość • Środa [02.12.2009, 15:59:12] • [IP: 80.54.123.**]

15:45] • [IP: 83.31.188.***]: hahah.. Możejkę :D:D:D

Gość • Środa [02.12.2009, 15:56:14] • [IP: 94.23.37.***]

A ja tylko czekam, aż Rappa- Ciapa powie NIE ! I ludzię wsię wkurwią i zablokują to dzidostwo! I wtedy będzie super!! A nasze kochane miasto znów będzie jak dawniej zielonym kurortem, a nie gazowym śmietnikiem!

Gość • Środa [02.12.2009, 15:53:30] • [IP: 83.21.159.**]

Świta prawda co powiedział człowiek kilka komencików temu!!a teren pod basen jest jak chcesz pokażę Ci niedowiarku mapy i mini zrzednie, NIE WIESZ NIE PISZ BZDUR CZŁOWIECZKU MAŁY!!

Gość • Środa [02.12.2009, 15:51:01] • [IP: 188.40.33.***]

Czy ktoś kompetentny mi w końcu powie co się stanie jak taki zbiornik wybuchnie w powietrze?

Gość • Środa [02.12.2009, 15:49:44] • [IP: 91.84.248.**]

no właśnie- dlaczego tak póżno?

Gość • Środa [02.12.2009, 15:47:38] • [IP: 92.42.112.***]

mieszkam na Warszowie, a nie widzę miejsca, gdzie ewentualnie powstałby basem. Przeciez to nie ścieżka rowerowa

Gość • Środa [02.12.2009, 15:47:23] • [IP: 81.169.137.***]

Szkoda że tak późno..No ale lepiej późno niż wcale! Uważajcie na urzedasów - za marny grosz was sprzedadzą!

Gość • Środa [02.12.2009, 15:46:24] • [IP: 82.119.226.**]

popieramy Was z cala rodziną! ŚWINOUJŚCIE DLA TURYSTYKI!

Gość • Środa [02.12.2009, 15:45:42] • [IP: 83.31.188.***]

Trzeba było nie wybierać Żmura na prezia, tylko wybrać Możejke na prezydenta. On by was nie oszwabił, walczyłby jak lew o każdy sskrawek ziemi i o każdego mieszkańca. Za późno... Nie będzie tunelu, nie będzie basenu, Flota sponsoringu nie dostanie z formalnych. Za to będzie gazoport i jeśli wybierzecie żmura po raz kolejny, to on się sam wybierze na członka rady nadzorczej Terminala LNG, tak jak sam sie wybrał na członka do Zarzadu Mprskich Portów Szczecin i Świnoujście - siedzi, kasuje ponad 2 tys. zł i nic nie robi, jeszcze na szkode działa. Zapytajcie portowców, to wam powiedzą. Widziały gały co wybierały??

Bonzo • Środa [02.12.2009, 15:44:40] • [IP: 80.245.188.**]

Ty, ty... 113.*** tylko nie czerwony Bonzo, uważaj bo ci łyżwy kupię...

Gość • Środa [02.12.2009, 15:36:38] • [IP: 83.21.159.**]

Lewobrzeże powinno nasz wesprzeć a nie zachowywać się jak" PIES OGRODNIKA" walczcie a nie piszecie bzdury na portalu i tyle...

Gość • Środa [02.12.2009, 15:35:05] • [IP: 92.42.113.***]

się chłopstwu w dupach poprzewracało... do niedawna obuwia wzuć nie mógł jeden z drugim bo słoma przeszkadzała a teraz korty, baseny... Nie do pomyślenia zwykły plebs by chciał żyć jak nie przymierzając jakiś uwłaszczony komunista albo inny czerwony bonzo z zamieszczonego obok obrazka :)

Gość • Środa [02.12.2009, 15:34:26] • [IP: 83.31.188.***]

Mieszkańcy! Trzymajcie się jak najdalej od Żmurkiewicza. Pamiętajcie! Lepiej z mądrym zgubić, niż... (sami wiecie).

Gość • Środa [02.12.2009, 15:33:55] • [IP: 83.21.159.**]

Żmur jak oszukasz to to Stowarzyszenie zniszczy ciebie zniszczy zdajesz sobie z tego sprawę...??ONI NIE ŻARTUJĄ SĄ WYJĄTKOWO CWANI I MAJĄ KILKA WARIANTÓW, WIĘC TO NIE JEST MODRZEJEWSKA 20 JAK SOBIE WYOBRAŻASZ!!

Gość • Środa [02.12.2009, 15:31:06] • [IP: 217.97.193.***]

A Lewobrzeże?? Na co może liczyć po tym jak system ORV" przegoni" wszystkich z plaży?? Warszów dostanie inwestycje, a turystyka na lewobrzeżu zginie.

Gość • Środa [02.12.2009, 15:26:42] • [IP: 192.168.100.***]

Chcą i dobrze chcą i dobrze, że robią to razem z prezydentem

Gość • Środa [02.12.2009, 15:22:03] • [IP: 97.107.134.***]

Tak patrzę na wszechobcne na Warszowie dziadostwo i syf i nieco zdumiewa mnie postulat, żeby ciężką kasą dofinansowywać jedenastu osiłkow niemrawo poruszających się po zielonej murawie. Pogięło was ludzie? Nie macie wiekszych problemów niż dobrobyt zbieraniny trzeciarzędnych kopaczy? To nie Barcelona...

Czempy • Środa [02.12.2009, 15:21:28] • [IP: 92.42.116.**]

Jak prezydent może twierdzić TERAZ że pomaga biednym mieszkańcom Warszowa. Gdzie był WTEDY gdy ważyły się decyzje? Przecież to prezydent jest decydentem a stawia sie w roli obrońcy uciśnionych przed samym sobą?

Gość • Środa [02.12.2009, 15:11:22] • [IP: 88.156.234.**]

i co malkontenci jak wiśniewski pisał o zgrożeniach to gadaliście że się czepia a teraz bezpieczeństwo na pierwszym planie okazuje sie, że ludzie myślą a krzykacze internetowi na drzewo !! Brawo za głos rozsądku nareszcie

Gość • Środa [02.12.2009, 15:11:22] • [IP: 217.97.199.*]

po co to wszystko dla tej chołoty, żenada, jakie życzenia

Gość • Środa [02.12.2009, 15:09:32] • [IP: 80.245.187.***]

Basen okradną, boiska zniszczą wszystko przepadnie

Gość • Środa [02.12.2009, 15:08:52] • [IP: 195.117.222.*]

Brawo gościu z 14, 31 !! Oczywiście, że przynajmniej 80 % należności za wycięte drzewa powinna być przeznaczona na inwestycje na prawobrzeżu. Inwestycje te powinny iść równolegle z pracami gazoportu, a nie póżniej, po jego wybudowaniu. Póżniej to możemy się bodnąć...

Gość • Środa [02.12.2009, 15:05:56] • [IP: 192.168.118.***]

TYLKO FLOTA MKS!! jeśli nie będą sponsorem naszych Wyspiarzy to niech budują sobie gdzie indziej ten gazoport!!

Gość • Środa [02.12.2009, 15:03:12] • [IP: 217.97.199.*]

jezeli cos popiera prezydent, to powinno nam się juz zapalić św2iatełko ostrzegawcze!!

mijajacy • Środa [02.12.2009, 14:59:02] • [IP: 88.156.233.***]

gdy ciebie mijam drza mi rece!a serce wola>chce wiecej!wiecej!

Gość • Środa [02.12.2009, 14:50:41] • [IP: 91.121.80.**]

POGONIĆ lng - NIECH SOBIE BUDUEJ W wARSZAWCE!

Gość • Środa [02.12.2009, 14:49:39] • [IP: 195.117.222.*]

PLNG przejęło" schedę" po poprzednim inwestorze i powinno przejąć również zobowiązania. Plany, zezwolenia, decyzje, tereny. ... to wszystko cacy, a zobowiązania. ... be. WSTYD PANOWIE z LNG.

Gość • Środa [02.12.2009, 14:49:14] • [IP: 195.47.247.***]

I niech fundusz za wyciete drzwa pójdzio eprzynajmiej w cześci na Prawobrzeże!

Brawo Zenek • Środa [02.12.2009, 14:48:26] • [IP: 195.47.247.***]

Nie odpuszczajcie draniom! Mają zrealizować za cały ten syf wszytskio!

Gość zielonylew • Środa [02.12.2009, 14:39:57] • [IP: 80.245.188.***]

a o kibelku zapomniano zgroza

Gość • Środa [02.12.2009, 14:32:38] • [IP: 80.245.190.***]

najpierw wychowajcie te swoje bachory (młodszych i starszych) na warszowie to wtedy porozmawiamy

Gość • Środa [02.12.2009, 14:31:49] • [IP: 83.5.207.*]

Będzie droga na plaże w bezpiecznej odległości, to i będą miejsca pracy. Ten postulat powinien być na pierwszym miejscu. Tam też przy tej drodze powinien powstać hotel LNG i świecić przykładem rozwoju turystyki. Miasto pod ten pierwszy obiekt powinno dać grunt za symboliczną złotówkę. Inne sprawy to drugi mniej ważny problem.

Gość • Środa [02.12.2009, 14:25:43] • [IP: 92.42.113.***]

a może zażądajcie byle czego...

Gość • Środa [02.12.2009, 14:22:57] • [IP: 195.117.222.*]

Jak nie spełnią postulatów to:Rycerze pracy, rycerze ducha, dziś nam do boju już nadszedł czas. Na barykady! Niech bunt wybucha!Na barykadach sztandar powiewa, czerwone godło – wszak to nasz znak! Śpieszmy się bracia, już wróg przybywa, wyciąga szpony jak drapieżny ptak.Hańba więc, panom – naszym zdziercom, co dziś się z nędzy naigrywać śmią, hańba więc klechom, wszystkim oszczercom, co lud tumanią i z niego drwią.Młoty w dłoń! Kujmy broń!Powstań zburz, Pobudka gra nam już!I nie zapominajmy ze:Tamten frajer z drugiej strony To odwieczny wróg.Rozkaz padł, rzucasz granat On już jest bez nóg Miał dwadzieścia lat jak Ty I chciał rzucić też Ty dostaniesz wielki order Z niego tryska krew :D

Gość • Środa [02.12.2009, 14:14:20] • [IP: 92.42.118.**]

skakanka za 50 zł..szok

Gość • Środa [02.12.2009, 14:05:23] • [IP: 80.245.185.**]

huh, jak wam spełnią te 'prośby' będziecie mieli lepiej niż w centrum :PP

Gość • Środa [02.12.2009, 13:55:25] • [IP: 92.42.112.***]

po co basem? przecież młodzież szkolna nie może bierze udziału w lekcjach wf bo jest chora, ma zwolnienie lekarskie, lub od rodziców

Gość • Środa [02.12.2009, 13:52:02] • [IP: 80.245.188.***]

Trzyma kciuki za Warszów ale musicei uważać na prezia i PLNG bo oni napewno się dogadają tylko niekoniecznie z korzyścia dla was.

Gość • Środa [02.12.2009, 13:52:01] • [IP: 213.192.67.***]

REKOMPENSATA?? za co?? przeciez LNG nic nie zrobilo zlego, dogadali sie na budowe gazoportu i nic w tym zlego wiec za co oni maja jakies rekompensaty sponsorowac - kolejny ZART!! Swiat sie z nas smieje jacy jestesmy naiwni!!

ZMUREK • Środa [02.12.2009, 13:49:52] • [IP: 83.21.165.***]

Prezydent poprostu robi sobie kampanie reklamowa nie wierze ze cos zrobi w naszej sprawie chyba ze bedzie mial z tego korzysc.. w/q mnie zaczyna sie kampania a prezez PLNG ma gdzies nasze oczekiwania poprstu bedziemy mieli wielki gazosyf ale i tak nie bedzie wykorzystywany bo mamy podpisana umowe z rosja do 2037r na dostawy gazu chyba ze od wielkiego dzwonu cos dona dobije..szkoda tylko drzew. .

Gość • Środa [02.12.2009, 13:42:55] • [IP: 80.54.123.**]

13:28] • [IP: 79.162.148.***]: a dlaczego coś innago ma być finansowane przez państwową firmę? A Flota to nasze wspólne dobro i najlepsza reklama Świnoujścia w kraju !!

Gość • Środa [02.12.2009, 13:29:30] • [IP: 174.142.104.**]

Żmuras w dymaniu mieszkańców ma dużą wprawę. To i nic dziwnego, że teraz wydymał mieszkańców Prawobrzeża. A te guptaki pewnie będą na niego głosować bo to taki szczodry pan. Mimo, że LNG tą listę spuści do klopa to on dalej będzie szczodry. hehehehehehe

Gość • Środa [02.12.2009, 13:28:16] • [IP: 79.162.148.***]

dlaczego zawodowcy floty maja byc finansowani przez państwową firmę. Chcą się bawić w piłkę to niech robią na własny rachunek. Przecież mamy wolny rynek.

Gość • Środa [02.12.2009, 13:19:50] • [IP: 92.42.118.**]

:)

Gość • Środa [02.12.2009, 13:13:03] • [IP: 217.97.193.***]

każdemu luksusowy samochód, willę, kamerdynera, dwie służące, wczasy na Mauritiusie, odszkodowanie jednorazowe w wysokości 100 tysięcy na mieszkańca, dożywotnia renta, stadion, kompleks wypoczynkowy, aquapark, mini zoo, lotnisko, podgrzewane morze, Galerię Warszów. ... uff, co by tu jeszcze ?

Gość • Środa [02.12.2009, 13:12:05] • [IP: 195.117.222.*]

Prezydent was wydymał. Nakręcił was do wysmażenia nierealnej listy żądań, takiej, której LNG nie może spełnić. Zastanówcie się dlaczego to zrobił.

Gość • Środa [02.12.2009, 13:10:50] • [IP: 91.94.1.***]

Radykał uwierz mi startuj na prezydenta, wygraną masz w 100%.Serio

Gość • Środa [02.12.2009, 13:05:36] • [IP: 79.163.177.***]

A co Flota ma wspólnego z Warszowem, przecież miliony są w PZPN u Laty.

Gość • Środa [02.12.2009, 13:04:07] • [IP: 80.245.189.***]

Wybudują na Warszowie BIEDRONKE - i będą nareście normalne ceny artykułów spożywczych.

Gość • Środa [02.12.2009, 12:48:48] • [IP: 93.94.184.***]

Skakanki to ja im ufunduję.

Radykał • Środa [02.12.2009, 12:40:29] • [IP: 80.245.183.***]

Warszów właśnie zostaje pozostawiony samemu sobie :) nie ma co liczyć na swoich współmieszkańców z zachodniej strony:) Warszowiacy z władzą demokratyczną nie rozmawia się z poziomu innego argumentu jak siły:) Inaczej was oszukają:)

Gość • Środa [02.12.2009, 12:40:09] • [IP: 94.23.37.***]

Wbrew temu co pisze tu kilak osób postulaty są rzeczowe i konkretne. Jak dzieci z Przytoru i Łunowa maja jeździć rowerami do szkoły, jak po droga będą gnać dziesiątki tirów na budowę? To apropo proponowanych ścieżek rowerowych. Kto będzie ratował zdrowie jak się coś wydarzy? Basen dla szkoły morskiej i osiedla to nic wielkiego- już dawno powinien taki tam być. Droga do latarni to dowód, że nie chcą jej zamknąć. Żądania według mnie bardzo mądre i racjonalne. Najbardziej mi się jednak podobają żadania gwarancji i konrt opinie. Widać, że w komitecie są dojrzali ludzie, którzy podchodzą do tematu bardzo poważenie. Służę wszelką pomocą 9 Uniwerek! Klimka@gazeta.pl

Gość • Środa [02.12.2009, 12:33:14] • [IP: 88.156.235.***]

No piękną listę wysmażyli stowarzyszeniowcy, tyle tylko, że mało realną, czytaj: mało wiarygodną do spełnienia przez PLNG. Te wasze postulaty żądaniowe zostaną spełnione... po 100 latach! Bądźcie realistami!

Gość • Środa [02.12.2009, 12:32:10] • [IP: 80.245.183.**]

wydymali was po prostu bez mydla pozdro 6oo

Gość • Środa [02.12.2009, 12:31:28] • [IP: 217.97.199.*]

mówie wam walcie do PSL nie zwazajcie na prezydenta bo ten się wypnie, jak bedzie po wyborach, kocham Warszów i jestem całym sercem z Wami drodzy ziomale, przemieszkałam na Kutrowej najpiękniejsze lata zycia, zawsze wam pompgę nie wierzecie tej firmie bo to firma kogucik!!

SLAVO • Środa [02.12.2009, 12:30:42] • [IP: 93.94.191.***]

nową drogę nad morze, zakończoną parkingiem, podciągnięcie mediów nad morze co pozwoliłoby w przyszłości wybudować /może już przez miasto/ tam pole namiotowe, camping z prawdziwego zdarzenia. ponadto stację dla WOPRu może w końcu sporty wodne rozruszają tę część miasta. a już z pewnością odciąży centrum miasta.

Gość • Środa [02.12.2009, 12:26:48] • [IP: 217.97.199.*]

brawo i tak trzymać, a jak nie to blokady i skargę do Pawlaka i Kłopotka, chcociaz to nic nie pomoże, zniknie wiele gatunkow ryb w morzu i temperatura wody bedzie bardzo niska, można to sprawdzic na wikipedii wpisujac hasła o studzeniu i chlorowaniu wody systemem ORV, część drzewostanu i zieleni zaniknie na korzyść mchowatych ktore wegetąju w niskich zimnych wodach

Gość • Środa [02.12.2009, 12:26:16] • [IP: 83.21.157.***]

Do gościa, który wypisuje bzdury, że Warszów był od zawsze przemysłowy. Weź ty się człowieku zastanów zanim będziesz takie głupoty wypisywać. To mieszkańcy i wybrane przez nich władze decydują o obliczu miasta PANIE RADNY.

Gość • Środa [02.12.2009, 12:24:44] • [IP: 77.254.169.***]

uznam to jak bede chcial... ale nie chce...

Gość • Środa [02.12.2009, 12:22:24] • [IP: 213.251.189.***]

*MAĆ! A gdzie były władze miasta i redni wcześniej?? Dlaczego nic nie zrobiono w tej kwestji!!

UZNAM Z WAMI • Środa [02.12.2009, 12:19:10] • [IP: 94.23.37.***]

POPIERAM!!

Gość • Środa [02.12.2009, 12:18:12] • [IP: 94.23.58.**]

Warszów był pięknym miejscem.. Jeszcze do niedawna... A portowcy sami sobie strzelili gola- bo gazoport zablokuje im możliwość rozwoju!

Gość • Środa [02.12.2009, 12:16:32] • [IP: 94.23.37.***]

Miejsc pracy nie bedzie- to juz nam powiedzieli. Gazoport będzie budować firma zewnętrzna- być może. . koreańczycy!! Na świecie takei inwestycje to conajmiej 2-3% budżetu inwestycji- czyli powinniście żadać nawet 120 mln złotych. Dyrektorkę szkoły co chce skakankę proponuje na zbity pysk wyrzucić!

Gość • Środa [02.12.2009, 12:15:49] • [IP: 195.117.222.***]

WARSZÓW OD ZAWSZE BYŁ DZIELNICĄ PRZEMYSŁOWO- PORTOWĄ I TAKA JEST ROLA TEJ CZĘŚCI MIASTA ODKĄD ŚWINOUJŚCIE JEST POLSKIE.

Gość • Środa [02.12.2009, 12:14:07] • [IP: 192.168.100.***]

Brawo Prezydent i Komitet.Trzymajcie się !!

Gość • Środa [02.12.2009, 12:13:48] • [IP: 94.23.37.***]

O czym ty piszesz?? Jakie widzimisie?? Na Warszowe jest 2000 uczniów- jest szkoła morska, MORSKA, która nie ma basenu! Remont drogi, która rozjeżdrza podczas budowy to jakies widizmisie? Zastanow sie koleś zanim coś napiszesz.. Najlepiej pisac jak dyrektorki szkół o. . skakanki za 50 zł.. To dopiero zenada!

Gość • Środa [02.12.2009, 12:00:25] • [IP: 188.33.136.**]

Tak, tak! Stawiajcie ŻĄDANIA! Wymagajcie basenu, lotniska i stadionu na 50 tys. widownię! Takich widzimisi nikt nie będzie traktował poważnie!! Zamiast wnioskować o spełnienie realnych, życiowych postulatów np. naprawy dróg, remontu szkoły, zapewnienia ilości stanowisk pracy, myśli się o dyrdymałach. Mieszkańcom Warszowa w głowach się poprzewracało. Kto będzie ten basen utrzymywał? Nie lepiej jest w części uznamskiej. Mydli nam się oczy deptakami w centrum. Ok! Niech robią deptaki! Ale pierw niech zajmą się zapewnieniem ODPOWIEDNIEJ infrastruktury nad morzem! Bo to właśnie w tej dzielnicy powinno dziać się najwięcej, tam powinna być rozrywka i relaks. Za 2 lata będziemy zmuszeni wypić kawkę z widokiem na bank w centrum, bo nad morzem będą stały apartamentowce. ZOBACZYCIE!

Gość • Środa [02.12.2009, 12:00:24] • [IP: 79.190.202.***]

sam się wyprowdź! jak masz taki podejście to nic tu po Tobie! Bardzo dobrze, że się zjednoczyli i bedę walczyć z tą firmą, któa tylko oszukuje ludzi!

Gość • Środa [02.12.2009, 11:57:53] • [IP: 79.162.45.***]

moze jeszcze agencje im postawic trzeba, dyskoteke zlobek itp Jak komus nie pasuje infrastruktura miasta, to sie wyprowadza do innego proste, a nie tylko" ..dajj i dajj.."

Gość • Środa [02.12.2009, 11:57:34] • [IP: 88.156.232.***]

Na FLOTĘ PRZYCHODZI MAX 6TYŚ. LUDZI TO NIE JEST KLUB I MIASTO NA EXTRAKLASE. PRZEKONAŁY SIĘ O TYM WRONKI, BEŁCHATÓW, WODISŁAW.KIBICE LECHA, LEGII CZY WISŁY ZARZUCĄ NAS CZAPKAMI! SZKODA ALE TAKA JEST PRAWDA.

Gość • Środa [02.12.2009, 11:54:42] • [IP: 92.42.113.***]

zażądajcie tunelu, lotniska, i renty dla wszystkich mieszkańców , drużyny hokejowej, skoczni narciarskiej K-124, no i powodzenia.

Gość • Środa [02.12.2009, 11:51:33] • [IP: 195.117.222.***]

Popieram działania Prezydenta w sprawie sponsoringu floty. Flota jest jednym z najlepszych sposobów promocji miasta

Gość • Środa [02.12.2009, 11:50:49] • [IP: 92.42.116.**]

podziwiam tych co myślą , że znajdą tam pracę :) chyba jako ciecie w budzie od ochrony albo jako sprzątaczki za minimalną stawkę - reszta stanowisk zapomnijcie:) Basenu nie będzie na pewno bo kto go utrzyma po wybudowaniu - a z drugiej strony po tym co ostatnio było można usłyszeć PLNG zakupi kilka książek dla uczniów i wymaluje korytarz o reszcie zapomnijcie - smutne ale prawdziwe

Gość • Środa [02.12.2009, 11:49:42] • [IP: 83.21.157.***]

o znowu ktoś się odezwał z tą pracą. No co za matolstwo skończone. GAZOSYF będzie zautomatyzowany. Zabierają pół Ś-cia, do tego najpiękniejszego zakątku - a pracy będzie 100 miejsc dla speców i dyrekcji. Wszyscy to wiedzą, a ty jeszcze takie bzdety wypisujesz.

Gość • Środa [02.12.2009, 11:46:30] • [IP: 188.33.136.**]

Panie Ż! Wystarczy poczytać ogólnopolską prasę by być na bieżąco z informacjami. Od przyszłego roku spółki związane finansowo z budżetem państwa nie mogą sponsorować klubów sportowych!

Gość • Środa [02.12.2009, 11:46:09] • [IP: 83.21.157.***]

Brawo Warszów! Walczcie o swoje! LNG kit wam wciskało, a teraz wszyscy wam zazdroszczą, że coś robicie. I jeszcze prezydent was poparł. Niektórzy nie mogą po prostu tego zdzierżyć. Jest jedno tylko" ale". Jak dyrektorki mogły wpisać te skakanki? Śmiech na sali!

Gość • Środa [02.12.2009, 11:44:14] • [IP: 92.42.118.**]

pracy dla nas nie będzie-- znowu kolejny fantasta...

Gość • Środa [02.12.2009, 11:43:39] • [IP: 88.156.235.***]

niepokoi mnie ten system ORV i mozliwosc przeniesienia firmy ze Świnoujścia do Warszawy - tym tez trzeba sie zajac i przygladac...

Gość • Środa [02.12.2009, 11:43:31] • [IP: 92.42.118.**]

brawo!! najważniejsze są te gwarancje!! i pęłna informacja o tym gazodestrukcie!

ehh... • Środa [02.12.2009, 11:43:15] • [IP: 83.21.15.***]

ludzie... jakby gazoportu nie robili to zle.. bo olewaja s-cie.. jak robia to jeszcze gorzej... kur... przeciez ile ludu tam prace bedzie mialo itp ?. . myślcie...;/

Gość • Środa [02.12.2009, 11:42:58] • [IP: 80.54.123.***]

sam jeste żenada ;-)

Gość • Środa [02.12.2009, 11:40:32] • [IP: 83.14.49.***]

a co mnie Flota? nie ma ważniejszych potrzeb?

Gość • Środa [02.12.2009, 11:39:55] • [IP: 93.94.184.***]

I co może wejscie na basen za darmo??"? Jakim prawem żądają cokolwiek. Przecież całe Swinoujście na tym ucierpi.

Czempy • Środa [02.12.2009, 11:39:17] • [IP: 92.42.116.**]

Od strony formalnej: dlaczego prezydent wysyła wniosek o objęcie patronatem Floty a nie sama Flota?

Gość • Środa [02.12.2009, 11:34:34] • [IP: 217.97.199.*]

żenada

Oglądasz 1-208 z 208
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■