POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [07.12.2009, 07:38:38] • Świnoujście

Czy milion złotych to dużo na wakacyjną imprezę?

Czy milion złotych to dużo na wakacyjną imprezę?

fot. Sławomir Ryfczyński

Jakiś czas temu wybieraliście w naszej sondzie najlepszą imprezę wakacji 2009. Bezapelacyjnie wygrały Dni Morza. Oddało na nie głos aż 46 procent Internautów. W sumie w sondzie wzięło udział prawie tysiąc osób. Tylko 28 procent wybrało Karuzelę Cooltury, która miała być przecież wizytówką świnoujskiego sezonu.

W przyszłym roku miasto ma zamiar przeznaczyć na tę imprezę około miliona złotych. To wstępne szacunki. Jak na razie nie wiadomo kto ma zaszczycić nas swoją osobą ani jaki będzie szczegółowy program. Jedyne, co wiadomo, to fakt, że Karuzela ma być ciut dłuższa, czyli potrwać cztery dni.

Czy milion złotych to dużo na wakacyjną imprezę?

fot. Sławomir Ryfczyński

Są tacy, którzy twierdzą, że na tego typu imprezę, milion złotych to lekka przesada. Zwłaszcza w dobie kryzysu, kiedy brakuje na wszystko pieniędzy. Inni idą jeszcze dalej, mówiąc, że w roku wyborczym prezydent może potraktować Karuzelę jak część kampanii wyborczej.

- Przecież w ubiegłym roku wykorzystał tę okazję do ogłoszenia, że będzie po raz kolejny startował w wyborach – mówi jedna z mieszkanek. – Jeszcze dodał, że zasięgał opinii artystów. To było naprawdę niesmaczne i nie na miejscu!

Nie wszyscy są oczywiście tak krytyczni. Część mieszkańców sądzi, że milion złotych na porządną imprezę to minimum.

- Ważne tylko, aby urzędnicy pamiętali o celu, jaki ma takiemu wydarzeniu przyświecać - mówią. – Chodzi o dobrą zabawę, rozrywkę (tę poważną a także i tę lekką, bo taka „mieszanka” była założeniem Karuzeli), ale też o promocję miasta! Do tego potrzebna jest telewizja i gwiazdy z pierwszych stron gazet. A nie tylko niekończące się debaty dla wąskiego grona publiczności, czy zabawy dla dzieci. Bo tylko te dwie propozycje zdominowały Karuzelę.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 104, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-104 z 104

Liberał • Czwartek [10.12.2009, 02:10:55] • [IP: 83.27.172.***]

Jestem za i tyle a wszystkich co są przeciw pozdrawiam i mam nadzieje, że się również przekonają do tworzenia super klimatu w Naszym mieście.

Gość • Środa [09.12.2009, 11:28:21] • [IP: 193.201.167.***]

Czytając posty domniemuje, że nie piszą ich mieszkańcy lecz radni/opozycja/politykerzy. Do roboty się weźcie - małomiasteczkowe myślenie, z Wami nic w tym mieście się nie uda. Nie chcecie Karuzeli ? Ślepcy !! Inne miasta się proszą bo znają wartość takiej imprezy. Lecz cóż Wy. ..

Gość • Środa [09.12.2009, 08:47:57] • [IP: 83.31.182.**]

Oby ludzkie krzywdy bokiem wam wyszły. Oby winni zostali osądzeni. Oby krzywdy ludzkie, niejednokrotnie zakończone tragedią, zostały pomszczone. Obyście nie mogli zasnąć i wszystkie krzywdy stawały wam przed oczami. Obyście nie zaznali spokoju do końca swoich dni.

Gość • Wtorek [08.12.2009, 19:16:07] • [IP: 217.97.199.*]

Z Pontonem wypłyniemy na głębokie wody, a potem ratuj się, kto może.

Gość • Wtorek [08.12.2009, 18:35:06] • [IP: 83.31.185.**]

Oddajcie lepiej z czynszów pieniądze które wzieliście nielegalnie, a teraz chcecie się bawić za ludzką krzywde.

Gość • Wtorek [08.12.2009, 17:53:28] • [IP: 83.31.187.***]

To Gościu poniżej zasponsoruj tę imprezę to Ci się zwróci zyskiem 500%. Nie życzę sobie aby ktoś z moich podatków urządzał sobie kampanię wyborczą. Pieniądze te należy przeznaczyć na szczytne cele, na pomoc potrzebującym.

Gość • Wtorek [08.12.2009, 14:10:51] • [IP: 193.201.167.***]

Moi Kochani Świnoujścianie, DLACZEGO NIE PATRZYCIE DALEJ NIŻ CZUBEK SWOJEGO NOSA? Dni Morza wizytówką Świnoujścia? A kto o nich słyszał i wie dalej niż w Szczecinie? Czy zdajecie sobie sprawę ile ludzi, Gości Karuzeli Cooltury mówi dziś o naszym Świnoujściu w wielu miastach Polski? Czy zdajecie sobie sprawę z tego, że wiele znamienitych postaci powiedziało o naszym mieście innym...o tym jakie jest piękne, jaką ma wspaniałą atmosfere, mieszkańców i KLIMAT? Nie wiecie, bo patrzycie na to oczami własnego podwórka. Mówicie o jakimś nędznym 1 mln złotych które miasto WYDA? OTÓŻ NIE WYDA...ZAINWESTUJE!! Zainwestuje po to aby młodzi ludzie mieli pracę nie tylko w sezonie. Zainwestuje po to aby do miasta ścięgnąć innych, ściągnąć pracę, ściągnąć prestiż. 1 mln TO INWESTYCJA KTÓRA Z PEWNOŚCIĄ ZWRÓCI SIĘ NAM W KRÓTKIM CZASIE. Ktoś zapytał czy" Karuzela" wpłynęła na wzrost dochodów. POWIEM bo wiem, gdyż się ttm zajmuje - przez 3 dni Karuzeli obroty w naszym małem lokalu gastronom. byłu 100% większe niż w potem!!

Gość • Wtorek [08.12.2009, 12:31:24] • [IP: 192.168.118.***]

To jest typowa kampania przed wyborcza!!

Gość • Wtorek [08.12.2009, 12:04:21] • [IP: 217.97.199.*]

ta karuzela to było takie ble, blanie o dupie maryni jak jej było na imię, stare przechodzone pruchna gadały przez dwie godziny o niczym, najlepiej promuja misato Dni Morza, a nie jakieś wymyslne rozrywki, aby po obco brzmiacych nazwach i niby to ma nas mieszkanców nobilitowac, śmiem watpić, miasto leży na morzem i to ma nas promować, imprezy związane z morzem bo niedługo jak nam postawią komory gazowe to i tego nie bedziemy mieć!!

Gość • Wtorek [08.12.2009, 11:46:01] • [IP: 83.11.134.***]

Zgadzam się z Gościem [IP: 217.97.199.*]. Jeszcze okradać sie pozwalamy. Nasze dzieci są mądrzejsze od tych dwóch jegomości na fotce. Przecież po ich facjatach widać, że poza mamoną i przekretami, o niczym nie maja pojęcia. Jeszcze Pontona tu brakuje i Motylówny do kompletu. No, i tej rudej z OSiRu co to na funduszach europejskich sie nie zna.

Gość • Wtorek [08.12.2009, 11:41:49] • [IP: 83.11.134.***]

do Gościa [IP: 91.94.88.**] - sprostowanie, działka szwagra to ponad 4 hektary. Już zresztą podzielone na ponad 40 działek. Prezio i i jego familia (córcia sędzia, podobnie jak córka generała policji, komendata śląskiego, co teraz grzeje ławę oskarżonych za aferę paliwową), są ustawieni na kilka pokoleń.

Gość • Wtorek [08.12.2009, 10:44:52] • [IP: 92.42.117.***]

KINO

Gość • Wtorek [08.12.2009, 10:22:34] • [IP: 92.42.113.***]

moze wydac troche kasy na ozdobienie swiateczne.bo miedzyzdroje to zrobily itam jest pieknie.a do lata jest daleko.

Gość • Wtorek [08.12.2009, 07:50:36] • [IP: 83.21.124.**]

Nie ma wstydu i będzie się pchał na ten stołek, bo mu brakuje 2 lata aby mieć z tego stołka super emeryturę. Z oponiarni nie będzie miał, bo jak sobie przypominam to nie miał kiedyś takiej działalności zgłoszonej. Czy nie zrobi wszystkiego aby być wybrany ? Może p. Sławek ma jakieś ładne zdjęcia do przejęcia ?

Gość • Wtorek [08.12.2009, 02:17:24] • [IP: 77.254.189.***]

znowu bezsilne prymitywne podjudzanie i walenie w jednego faceta, ktory na pewno znowu wygra wybory w pierwszej turze... bo nie ma powaznych kontrkandydatow...

Gość • Wtorek [08.12.2009, 00:08:33] • [IP: 217.97.199.*]

gdzie MC Donald!!

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 23:07:31] • [IP: 83.11.137.***]

Łubu dubu, łubu dubu, niech nam żyje prezes naszego klubu, niech żyje nam. To mówiłem ja 80.245.178.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 22:18:33] • [IP: 80.245.178.***]

ja tam już wolę Karuzelę Cooltury, telewizję i gwiazdy z pierwszych stron gazet niż" wieśniaków", buraków i malkontentów. Ci dwaj obok wiedzą chyba jednak lepiej, co promuje bardziej Świnoujście.

Aleksander Skiepko • Poniedziałek [07.12.2009, 22:12:41] • [IP: 87.249.86.**]

Panie Prezydencie! Jak miasto się wypromowało i jak to się przełożyło na wpływy finansowe do kasy miasta za zeszłoroczną Karuzelę? O ile dzięki tej imprezie wzrosła liczba turystów przebywających w Świnoujściu? O ile wzrosły przez to obroty w handlu, w gastronomi, hotelarstwie ? Proszę mi tylko nie mówić, że są to dobra nie wyliczalne. Inni jakoś to przeliczają i wiedzą, czy im się to opłaca czy nie? Dlaczego się o to pytam ? Obawiam się, że jeżeli ten milion złotych zabraknie w przyszłym roku na przeprawy promowe, to mało kto przyjedzie i dochody z turystyki mieszkańców spadną poniżej poziomu tych lat gdzie nie było Karuzeli Cooltury. Panie Prezydencie ! Czy aby dobrze Pan skalkulował bilans zysków i strat z takiego zagospodarowania 1 000 000 zł. Nie mam nic przeciw tej imprezie, o ile znajdzie Pan prywatnych sponsorów. Ale taki wydatek z pieniędzy publicznych, przy takich kłopotach instytucji o znaczeniu strategicznym dla miasta jak przeprawa promowa wywołuje u mnie protest. I bardzo bym prosił aby Pan mnie Panie Prezydencie, zwykłego i przeciętnego wyborcę przekonał do takiego zagospodarowania tylu pieniędzy.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 22:10:34] • [IP: 91.94.88.**]

Przecież milion zł. kosztowała działka szwagra, ponad 3 hektary, wszystko co made in fasola, oscyluje w granicach dużej bańki.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 20:00:14] • [IP: 83.31.190.**]

Cyrk Kultury to właśnie disco-polo

pac37 • Poniedziałek [07.12.2009, 19:41:07] • [IP: 93.94.191.***]

Poza piką nożną, techno, disco-polo, są inne odmiany kultury, których w" naszym zaściankowym" mieście brakuje. Szkoda że karuzela będzie trwać tylko 4 dni, proponowałbym tydzień.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 19:39:38] • [IP: 217.97.199.*]

Bo ta władza ma w nosie czego wy chcecie, ona sobie dogadza.Konsumenci całą gębą, a reszta niech przez szybkę podziwia.Ale jak tak dajecie się traktować to dobrze wam.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 19:24:57] • [IP: 93.94.188.***]

tylko dni morza dajcie tam kasę bo są odlotowe...

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 19:05:44] • [IP: 92.42.118.***]

Dajcie tą kase na FLOTE BO NIE DOSTANIEMY LICENCJI!!

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 19:05:34] • [IP: 83.31.190.**]

Kampania wyborcza za milion złotych

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 19:02:50] • [IP: 92.42.118.***]

NIE DLA KARUZELI !! mamy dość polityki w tv !!

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 17:44:08] • [IP: 80.245.188.***]

Znów zaproszą do namiotu popatrzeć na gwiazdy i taka to kultura. Proponuję zmienić nazwę ZOO Cooltury.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 17:37:25] • [IP: 80.245.188.***]

Ulice Słowackiego niech lepiej zrobią bo jak deszcz spadnie to Karuzela Cooltury im odpłynie.

Radek • Poniedziałek [07.12.2009, 16:41:24] • [IP: 80.245.191.***]

Ta impreza była 100% żenującą i nudną amatorszczyzną. Promocyjna i zupełnie darmowa" Przystań Zywca" była o niebo lepsza. Mysle że jak ktoś sie na czymś nie zna, to niech się za to nie bierze. I tu nawet dwa miliony nie pomogą.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 16:15:53] • [IP: 92.42.117.**]

A gdzie Ci wszyscy ludzie mieszkali i jedli? Nie gwiazdy, bo tych było niewiele, ale technicy, ekipy telewizyjne, hostessy i reszta?? Co do Międzyzdrojów to one właśnie robią kasę z autopromocji, a jednym z najważniejszych środków tej autopromocji jest Festiwal Gwiazd. Nasza Karuzela to właśnie coś takiego - coś co w perspektywie wypromuje Świnoujście. Ciekawe gdzie byłby dzisiaj Międzyzdroje gdyby nie Młode Wilki, Amber i Festiwal Gwiazd? Dziwne, że ludziom tak trudno to pojąć i myśleć w perspektywie dłuższej niż jeden rok.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 16:10:00] • [IP: 217.97.199.*]

Jak nie ma chleba daje się igrzyska.Budżet na przyszły rok mizerny, tnie się na wydatkach istotnych dla mieszkańców ale imprezka być musi, bo odkąd panowie przefarbowali się na demokratów udają europejczyków i wmawiają, że miasto mlekiem i miodem płynące.Albo mają mieszkańców za głupków albo mają mieszkańców w du.../albo jedno i drugie/.Ale każdy ma tak jak sobie pościele.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 15:41:20] • [IP: 80.245.188.***]

"sporo zysków z Karuzeli trafi do kieszeni mieszkańców Świnoujścia" pokaż chociaż jedną fimę miejscową która zarobiła na karuzeli. Zarobiły tylko firmy zewnętrzne.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 15:38:22] • [IP: 217.97.199.*]

Miedzyzdroje pieknie oswietlone isprzatane na biezaco a Swinoujscie duze ale brudne, wszedzie liscie a liczy sie szpan i kasa a ze gluty pod nosem to nie wazne dla komunistycznych istot.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 15:34:16] • [IP: 80.245.184.***]

A ja chcaiłem zobaczyc co to bedzie ta karuzela, a byłem w pracy ga granica... w przyszlym roku pewnie tez nie bedzie mnie w kraju przez lato, wiec wole zeby poza sezonem tez cos sie tu dzialo, bo to miasto to kulturalna dziura poza sezonem letnim...

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 15:12:49] • [IP: 80.245.188.***]

Karuzela Cooltury to zwykły snobizm naszych prezydentów. Władza dowartościowuje się za pieniądze podatników, które mogłyby być spożytkowane bardziej racjonalnie.Można wydać i dwa miliony na taką imprezę, pod warunkiem, że nie zabiera się pieniędzy innym.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 14:53:08] • [IP: 192.168.100.**]

91.200.68.* ja bym wolał miec wesele dla szwagra czyli ludzie zrobili cos bo chcieli dopłacając jeszcze do interesu niż małpy z telewizji i gadające głowy za 1 milion zł - Dni Morza to jest u nas impreza sztandarowa -takie położenie ma naprawde niewiele miast - moglibysmy byc potęgą kultury morskiej tylko daleko nam jeszcze do Szczecina gdzie potrafią zrobic inscenizacje bitwy morskiej ze szczeka opada:) a u nas popłuczyny popu w postaci Dody - karuzela była by dobra gdybysmy nie mieli żadnych atrakcji jak w pcimu dolnym, a my przecież mamy ogromną MORZE! PLAZE uwierzcie Warszawa nam zazdrosci położenia dlatego chcą sie tu wpychac latem na darmowe wczasy ale i to sie skonczy gazoport niedługo

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 14:18:59] • [IP: 80.245.188.***]

Zgadzam się z 217.97.199 proponuję jeszcze wprowadzić zdrowy obyczaj całowania w rękę panów z zarządu przecież miasto nam pięknieje, a jacy będziemy z tego dumni

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 14:10:04] • [IP: 80.245.190.*]

A ile będzie przeznaczone za zakup NOWYCH autobusów, bo tymi strach jeździć.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 13:43:05] • [IP: 80.245.185.***]

Najlepszy wizerunek miasta da mecz na kortach Fasola Z Lubiczem z" Klanu"ha ha ha ha

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 13:28:48] • [IP: 217.97.199.*]

Milion w budżecie miasta to tylko jakaś jego część. Warto je przeznaczyć na karuzelę cooltury.To powód do dumy dla nas i do zazdrości u innych liczących się miast Wybrzeża. Mam wrażenie, że najbardziej krytykują tę imprezę ci, którzy ani razu w niej nie uczestniczyli. Nie powinno się podcinać skrzydeł zarządowi , który usilnie stara się wyprowadzić miasto na czołowe miejsce. To było wielkie wydarzenie i niech ma swoją kontynuację.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 13:25:17] • [IP: 81.102.104.***]

ah, tyle tych prawdziwych restauracji w swinoujsciu przeciez, ze nie wiadomo ktora wybrac... przewaznie lepsze jedzenie i atmosfera jest w lepszych pubach, niz w tych drogich i cudownych restauracjach z przypadku

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 13:12:07] • [IP: 80.245.186.*]

Nazywanie McDonalda restauracją to obraza dla prawdziwych restauracji. O co chodzi z tym drugim zdjęciem? Co on ma w ręku?

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 12:23:09] • [IP: 217.97.199.*]

poperam internautke z 11:15 i ponawiam pytanie gdzie restauracja MC'Donald's!!

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 12:07:40] • [IP: 83.31.190.**]

Żmurowisko chce sobie za nasze podatki urządzić kampanię wyborczą NIE dla takich wydatków.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 11:44:36] • [IP: 80.245.188.***]

Zajmij się pracą przy biurku a nie pisaniem postów

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 11:29:30] • [IP: 217.97.193.***]

Jak można mówić o sukcesie czy porażce po pierwszej edycji, która była jednym wielkim eksperymentem? Na razie impreza próbuje znaleźć formułę i gdzieś się umiejscowić. Zróbmy wszystko by została w Świnoujściu, a nie uciekła do Kołobrzegu, Międzyzdrojów czy też Sopotu. A jeden milion złotych w skali budżetu takiego miasta jak Świnoujście to niewiele. Tym bardziej, że sporo zysków z Karuzeli trafi do kieszeni mieszkańców Świnoujścia, choćby stąd, że uczestnicy muszą gdzieś spać i jeść i nie mówię tu o" gwiazdach" bo tych jest niewiele, ale o ogromnej rzeszy ludzi zaplecza technicznego i obsługi.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 11:17:42] • [IP: 91.200.68.*]

Zapytajcie się czy tegoroczna Karuzela była sukcesem. Mieszkańcy byli podzieleni, powstała alternatywna inicjatywa z idiotycznymi sloganami antywarszawka, antyprezydent, bez gwiazdorów i tak dalej(czyli zadatki jedynie na dobre wesele u szwagra).Jakoś i bezycooltury i karuzela mnie nie przekonały... Jeśli taka impreze się odbywa to swoim zasięgiem nie może być ograniczona do namiotu igloo, sceny na plaży i kilu(nie pamiętam ile ich było) telebimów.Może powinno być dużo projekcji filmowych, może mini przegląd grup muzycznych różnej proweniencji z regionu.Jeśli całego melona chcemy zainwestować tylko po to aby wydarzeniem nr 1 było postawienie a następnie złożenie i zniszczenie chodnika przed namiotem igloo to sorry ale ja odpadam.Ta impreza ma krzewić kulturę, ale na pierwszy miejscu ma zaangażować zwykłych zjadaczy chleba. Reasumując ponowna Karuzela w starej formule nie jest warta funta kłaków, co tu dopieo mówić o milionie.Acha i niech tym razem zamieszczeni na liście gości o tym wiedzą(że są zaproszeni).

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 11:17:33] • [IP: 192.168.100.**]

miedzyzdrojemolo gdansk gdynia>wilkie porty a dzieki takim sknerom jak wy swinoujscie>chrupkowo bo juz po 22 w sezonie miasto umiera.ludzie zacznijamy dzialac a nie sknerzyc CARUZELA=RULEZ

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 11:15:49] • [IP: 93.94.185.***]

a gdzie makdonald bo jestem glodna

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 11:05:59] • [IP: 88.156.235.***]

co by nie mowic, Karuzela Cooltury jest potrzebna naszemu miastu - zeby sie przebic i zareklamowac w mediach ogolnopolskich, zadna inna impreza w naszym miescie nie jest w stanie tego zrobic...

GOG • Poniedziałek [07.12.2009, 11:05:30] • [IP: 83.19.184.**]

Karuzela Cooltury bardzo mi się podobała. ... a spotkanie z Bagińskim i pokazy projektów poprostu rewelacja. Mam nadzieję, że ta impreza będzie co roku. ...

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 11:05:02] • [IP: 62.69.202.**]

Panie Prezydencie niech pan Zadaszy jedna strone stadionu na Flocie bo nas PZPN nie dopuści do rozgrywek

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 11:01:40] • [IP: 80.245.182.***]

Na Zespół Szkół wm Świnoujściu nie macie a na imprezy tak?! To jest wogole glupota. Zajmijcie sie wazniejszymi sprawami. Dzieki imprezie wakacyjnej nie bedziecie mieli lepszej przyszlosci a dzieki uczniom ktorzy ucza sie w tej szkole mozecie uzyskac nowych pracownikow i wogole. Lepiej wiec bedzie jak zainwestujecie w Zespół Szkół w Świnoujściu!! ;)

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 10:56:17] • [IP: 80.54.123.***]

A za ten wynajęty prom pasażerski na ich zakwaterowanie to zapłacili z własnej kieszeni!?!?!?

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 10:51:25] • [IP: 93.94.184.***]

Milion za gadające głowy, żenada.

dj... • Poniedziałek [07.12.2009, 10:47:09] • [IP: 195.117.222.***]

a propo's Dni Morza... ta impreza jest ważna w kalendarzu... i wrto zainwestować!! Nawet niekiedy nierozsądnie;) Ale nie startować na siłę od 12 w południe z gwiazdkami Świnoujścia (śpiewające dzieci ambitnych rodziców), nie rozdawać na potęgę identyfikatorów VIP tylko pomyśleć... Dni Morza - część rozrywkowa, z gwiazdami, eventami towarzyszącymi z charakterem... i na tym bym nie oszczędzał kasy... ale też nie wydał na... krzyczące panie i żenujacych prowadzących... znaleźć dobrego sponsora...

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 10:44:21] • [IP: 92.42.115.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 10:42:28] • [IP: 80.245.188.***]

Milion w skali wydatków miasta na kulturę to suma która zabije wszystkie pozostałe inicjatywy. I to takie które wywodzą się ze Świnoujścia. Karuzela to kwintesencja telewizyjnej głupoty dzięki której można np. wygrać wybory

Maślankiewicz • Poniedziałek [07.12.2009, 10:37:45] • [IP: 195.117.239.**]

Marek [IP: 80.245.188.***]! Pieniędzy się nie liczy w milach. To są anglosaskie jednostki odległości. To tak na marginesie.

dj... • Poniedziałek [07.12.2009, 10:36:31] • [IP: 195.117.222.***]

Fakt jest taki, że Karuzela Cooltury ciekawy event, jednak za mocno zamknięty. Amfiteatr również ciekawe miejsce ale nawet po remoncie eventy na miarę poprzedniej epoki;) heh... Flota... potrzebny będzie za chwilę taki nakład finansowy, by zrealizować warunki I Ligi, że znów bilet będzie kosztował 30-40 pln... a i tak to nie pomoże... Pływalnia miejska, szkoda słów... więc co?? Co jest potrzebne temu miastu?? Poza straganami na Wojska Polskiego, bo to przecież wizytówka i serce biznesu(żenada)... A wiem... nowe twarze w UM, oczywiście spoza układu... Kto zagłosuje tak szczerze na młodego, zdolnego człowieka i bezpartyjnego?? Nie chce Wam się chodzić do urn wyborczych... A może już właśnie czas?? Może właśnie świeżacy będą potrafili ściągnąć do miasta Hity na czasie Eski(300 000 pln) wjazd za free, misteczko letnie Rmf Fm z gwiazdami(400 000) 2/miesiace, może Grupę ITI z nowymi projektami... i zmieni tok myślenia... może już czas... coś zmienic i zbojkotować emerytów z Zachodu??

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 10:34:27] • [IP: 217.97.193.***]

Poza tym - Karuzela Cooltury będzie się odbywać co roku, ale wcale nie jest powiedziane, że w Świnoujściu. Mamy szansę na" zagnieżdżenie się" u nas dużej, kulturalnej imprezy ogólnopolskiej, ale jeśli nie będziemy niczego robili, to impreza przeniesie się do innego miasta, z hojniejszym budżetem, a my pozostaniemy zaściankiem z Dodą na Dni Moza.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 10:32:16] • [IP: 217.97.193.***]

Milion w skali budżetu miasta to niewiele. Dla budżetu Karuzeli to też nie za dużo. To tylko symboliczne dofinansowanie. Dla miasta to jednak dobry interes - za niewiele mamy udział w czymś, co w przyszłości da wiele. Na razie była jedne edycja Karuzeli to to bardzo mało. Zróbmy by utrzymała się przez lat pięć, a wówczas Międzyzdroje ze swym Festiwalem Gwiazd mogą się schować.

Marek • Poniedziałek [07.12.2009, 10:30:56] • [IP: 80.245.188.***]

Moim zdaniem Dni Morza powinny byc ale za rozsadne pieniadze aaaaa popierdzielona Karuzela kultury powinna sie nie odbyc...a te kase 1 mil zl przeznaczyc na promy...Panie Żmurkiewicz i Kowalski a moze z wlasnej kieszeni dajcie ta kase to wtedy robcie imprezy jakie chcecie nawet Karuzelke

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 10:29:41] • [IP: 95.49.168.***]

---> [IP: 92.42.117.***] A dla ciebie wysoka kultura to Herbuś z Maserakiem? Zresztą ta porąbana impreza nazywa się Karuzelą Cooltury, a nie KULTURY.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 10:25:05] • [IP: 92.42.117.***]

dla większości naszych mieszkańców wysokaKULTURA to jarmark ibudy z piwem.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 10:21:21] • [IP: 92.42.114.***]

Przegiecie, nie ma kasy na autobusy, promy, wodociagi, pracownikom sie zabiera tylko by sie pobawic? Po co nam to, chcemy zyc a nie konsumowac, ale jak sie ma pensje z kosmosu to i ludzi sie oszukuje ze jest dobrze, jakies imprezki, alkohol, papieroski, troche bajery, pazlotka i ludzie sie ciesza ze nic nie maja, bo za bilecik trzeba zaplacic, ale z czego jak pensja co roku marniejsza. A to takie trudne zatrudnic wolontariuszy, tyle mlodziezy chce sie wykazac, mamy tyle talentow, tylko ze gdzies gina nie majac szans tutaj.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 10:19:15] • [IP: 192.168.118.***]

Żal mi takich ludzi co uważają spotkanie z p.Balcerowiczem za atrakcję i rozrywkę... o takich można powiedzieć że w d*** byli i g*** widzieli!

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 10:10:11] • [IP: 192.168.118.***]

Faktycznie wielka atrakcja głupie rozmowy pod namiotem o polityce...gdzie tyle jest jej w tv i radio jeszcze wam mało!...to ma być atrakcja dla turystów!! śmiechu warte!!

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 09:52:46] • [IP: 77.45.63.***]

Nie dla Karuzeli większą pompą otwarcie lata na podobienstwo jak w Kołobrzegu.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 09:51:54] • [IP: 95.49.168.***]

---> [IP: 80.245.188.***] Łapy precz od Możejki! On nie potrzebuje się dowartościowywać w towarzystwie Zanussiego i spółki. On ma takli życiorys, że to przy nim Zanussi jest jak pikuś.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 09:44:59] • [IP: 192.168.118.***]

Stanowcze nie dla Karuzeli, nie dla amfiteatru bo tam pustki były latem!! TAK DLA FLOTY ! bo tam najwięcej ludzi przychodzi!!

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 09:35:47] • [IP: 79.162.184.***]

Stanowcze nie dla Karuzeli, nie dla Floty. Tak dla dotacje dla młodzieży i amfiteatru (bo ma on szanse zarobić na siebie). P. Zanussi i jego ferajna niech się bawia na własny rachunek i za własną kasę. Po co ten kit, że turysta przyjeżdża specjalnie na Karuzelę

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 09:32:49] • [IP: 88.156.234.**]

Jak na taką imprezę milion to niewiele. Ci wszyscy, którzy tego nie rozumieją niech idą dziergać wykałaczki.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 09:24:56] • [IP: 80.245.188.***]

Co za debilne towarzystwo.Pewno wyborcy niejakiego Możejki.

Tytus de zoo • Poniedziałek [07.12.2009, 09:24:12] • [IP: 80.245.181.***]

Temu Panu z lewej już dziekujemy.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 09:18:16] • [IP: 192.168.100.***]

Karuzela była cool, tylu znanych ludzi nie było w mieście i nie byli ogrodzeni jak w Amberze w Międzyzdrojacj

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 09:18:03] • [IP: 217.97.199.*]

poeta na czasie..pozdro..no i popatrz jhak wiele trzeba zmienić, żeby nic nie zmienić..a te strofy. ..DO Towarzysza wstępującego do parti...to czasem nie noblistki nomen-omen Szyborskiej, a mowia, że historia lubi sie powtarzać, nie to ludzie powtarzają historię, bo tak im wygodnie, jak czyta się te strofy, to ciarki po plecach chodzą, aby sie nie wrociły..o matko strzeż nas i mniej w swojej opiece

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 09:12:06] • [IP: 80.245.190.*]

To juz chyba ostatnia kadencja pseudosamorządu w naszym mieście. Czas na posprzatanie po panach.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 09:10:54] • [IP: 217.97.199.*]

też uważam, że to wycieczka dla warsiawki, ktora w sumie mieszkancom nic nie daje poza ble, ble, ble, ble milion złotych to o wiele za dużo, zwłaszcza, że w miescie widac dużo biedy, brak pracy, zwłaszcza dzieci coraz cześciej chodzą głodne, to powinno spędzać władzy miasta sen z powiek, anie jakieś pogaduszk tak włsciwie o niczym!!

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 09:10:31] • [IP: 80.54.123.**]

co do stadionu, to proponuję rozwiązanie aby zamiast robić planowane na ten rok zadaszenie w amfiteatrze, zrobić je właśnie na stadionie i w ten sposób największa przeszkoda w otrzymaniu licencji zostanie dość łatwo pokonana.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 09:02:28] • [IP: 192.168.118.***]

Pan Prezydent niby taki kibic FLOTY. ..a o stadionie cisza ! i ten milion na igloo to przesada!!

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 09:00:04] • [IP: 95.49.168.***]

PREZIO NIEUK I NIEUDACZNIK NICZEGO JUŻ NIE ZROBI. PIENIĄDZE Z BUDŻETU PÓJDĄ NIE NA ZANUSSIEGO TYLKO NA ZWROTY CZYNSZÓW I BONIFIKATY DLA NAJEMCÓW MIESZKAŃ KOMUNALNYCH.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 08:58:13] • [IP: 95.49.168.***]

Tym palantom chodzi o wybory. Dadzą się poklepywać po owłosionych cygańskim łapskach naciągaczom z" warsiawki" po to, żeby zakompleksione moherowe berety zagłosowały na prezia i ferajnę.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 08:54:33] • [IP: 192.168.118.***]

A co ze stadionem FLOTY?

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 08:52:14] • [IP: 195.117.222.***]

Za tą kwotę można zrobić 20 super imprez w naszym mieście. Od kwietnia do Września.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 08:51:15] • [IP: 92.42.113.***]

Dni morza były najlepsze, bez namiotów igloo i innych dupereli. Ciekawe jest to, czy jak dadzą ten milion na karuzele to starczy na inne imprezy? budżet to nie guma z gaci!

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 08:50:39] • [IP: 92.42.113.***]

DNI MORZA...DNI MORZA...DNI MORZA...DNI MORZA

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 08:50:28] • [IP: 195.117.222.***]

Ja tez nie wyrażam zgody na wydawanie pieniedzy a dzieciom i szokłom obcinają drastycznie. O co chodzi czy to aż tak ważne! Jeden dzień Karuzela dłużej i z 600 na 1 milion. SZOK

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 08:44:43] • [IP: 83.31.186.***]

Ja nie wyrażam zgody na wydawanie z moich podatków tak dużej kwoty na trzydniową imprezę. Jak chcecie się bawić to za swoje. Te pieniądze należy przeznaczyć na szczytne cele, a nie na rozpustę.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 08:39:47] • [IP: 192.168.118.***]

Ten milion lepiej na stadion Floty bo nie dostaniemy licencji na 1-lgę w przyszłym sezonie!!

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 08:38:38] • [IP: 80.54.123.**]

Oczywiście że warto wydać duże pieniądze na imprezę która doskonale promuje miasto i wyraźnie różni się na ogromny plus od innych jarmarczno-prymitywnych imprez. Może jedynie podzieliłbym tą kwotę pomiędzy Karuzelę i Flotę, bo Flota promuje miasto przez niemal cały rok i warto w nią więcej inwestować!! I proszę Sławku przestań pieprzyć że to element kampanii wyborczej, bo tak myśląc wszystko dobre co się w mieście dzieje, można by pod to podciągnąć...

Maślankiewicz • Poniedziałek [07.12.2009, 08:35:50] • [IP: 195.117.239.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 08:31:57] • [IP: 195.117.222.***]

Panowie jaja sobie robicie! Tniecie wszystko w miescie na maxa na szkołach też że az papieru toaletowego bedzie brak, klasy każecie likwidować a tu się panoszycie by WYBORY PREZYDENCKIE znów wygrać! Dosyć tego ulice to nie wszystko panowie. żal.pl

Maślankiewicz • Poniedziałek [07.12.2009, 08:31:49] • [IP: 195.117.239.**]

* znów się nażarł czegoś ciężkiego i jest bliski obstrukcji. Ciężkie gazy już z siebie publicznie wydalił. Moja rada jest prosta: zmień śmietnik, bo na obecnym ktoś cię chyba podtruwa.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 08:28:56] • [IP: 80.245.183.***]

Milion na karuzelę ? Myślę że nawet do 2-óch można by na to wydać...

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 08:27:26] • [IP: 80.245.180.**]

Przypominam tym którzy nie pamiętają: kryzys to były lata osiemdziesiąte. Teraz to jest dobrobyt.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 08:23:33] • [IP: 80.245.180.**]

Jestem za tym aby się promować również na arenie ogólnopolskiej. Na ludzi mających poglądy RADYKAłA należy spoglądać z politowaniem. Cóż tacy w folklorze miejskim też muszą istnieć.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 08:19:25] • [IP: 92.42.112.***]

Jeden z ogólnopolskich dzienników znika z rynku "Trybuna" przestała się ukazywać. Wydawca (spółka Ad Novum) zapewnia, że dziennik wróci na rynek 1 lutego 2010 roku." Trybuna" ukazywała się od 1990 roku – zaczęła wychodzić po likwidacji" Trybuny Ludu", organu Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej.

Radykał • Poniedziałek [07.12.2009, 08:08:45] • [IP: 80.245.183.***]

Wy dwaj - znikajcie już ze sceny politycznej. Wszyscy wiedzą o waszej komunistycznej przeszłości - o waszym zaangażowaniu w PZPR (partii kolaboranckiej - mordującej najlepszych synów polskich do lat 60tych). Wynocha z polityki - wstydu nie macie? Pierw weszliście w szeregi bandyckiej organizacji, zdradzieckiej narodowi polskiemu a teraz śmiecie pozować na demokratów? to obrzydliwy proceder jaki robicie. Nie macie za grosz honoru?

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 08:06:27] • [IP: 217.97.193.***]

Dni Morza to świetna impreza, która jednak nie ma zasięgu szerszego niż Wyspiarz czy góra Głos Szczeciński. Karuzela Cooltury jest zauważana w mediach ogólnopolskich. O Świnoujściu w tych mediach jest głośno jedynie za sprawą gazoportu i Karuzeli (nie licząc wybryków naszych malutkich polityczków). Nie ma też sensu oceniać imprezy po jednej edycji, bo ona o niczym nie świadczy. To była nowość i eksperyment. Teraz musi utrzymać się przez co najmniej pięć lat, wówczas będą efekty. Popatrzcie na Międzyzdroje - trochę trwało zanim Festiwal Gwiazd się przebił i zyskał renomę. Dla Świnoujścia Karuzela Cooltury jest wielką szansą i kolejna szybko się nie trafi. Trzeba zrobić wszystko by Karuzela została i rozwijała się w Świnoujściu.

Gość • Poniedziałek [07.12.2009, 07:59:07] • [IP: 80.245.186.***]

Lepiej przeznaczyć pieniądze na Dni Morza, które w tym roku wyszły bardzo dobrze (no oprócz Schabów...).

Poeta na czasie:) • Poniedziałek [07.12.2009, 07:58:37] • [IP: 80.245.183.***]

"Wstępującemu do Partii": Pytania brzmią ostro, : ale tak właśnie trzeba, : bo wybrałeś życie komunisty: i przyszłość czeka: twoich zwycięstw.: Jeśli jak kamień w wodzie: będzie twe czuwanie, : gdy oczy zamiast widzieć: będą tylko patrzeć, : gdy wrząca miłość: w chłodne zamieni się sprzyjanie, : jeśli stopa przywyknie do drogi najgładszej.: Partia. Należeć do niej, : z nią działać, z nią marzyć: z nią w planach nieulękłych, : z nią w trosce bezsennej -: wierz mi, to najpiękniejsze, : co się może zdarzyć, : w czasie naszej młodości: - gwiazdy dwuramiennej.:

ZforM • Poniedziałek [07.12.2009, 07:47:41] • [IP: 92.42.116.**]

A co to za gostki? Soliści kapeli ludowej czy co?

Oglądasz 1-104 z 104
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■