POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [10.11.2009, 07:04:48] • Świnoujście

Potrącił psa. Nie zatrzymał się i pozwolił na powolną, pełną cierpień, śmierć zwierzęcia

Potrącił psa. Nie zatrzymał się i pozwolił na powolną, pełną cierpień, śmierć zwierzęcia

fot. Alina Celniak

W niedzielę 8 listopada około godziny 14 przy ulicy Karsiborskiej kierowca potrącił dużego psa. Nie zatrzymał, żeby udzielić zwierzęciu pomocy, zadzwonić po weterynarza czy pracowników schroniska. Uciekł z miejsca wypadku.

Wypadek miał miejsce na wysokości zjazdu w stronę Mulnika. Uderzenie było tak silne, że zniszczeniu uległ samochód sprawcy

- Według świadków był to samochód osobowy kombi. Na drodze obok zwłok psa leżały porozrzucane części od zderzaka. Sprawca najprawdopodobniej będzie chciał samochód naprawić i uda się w tym celu do warsztatu. Jeśli ktoś potrafi go wskazać lub numer rejestracyjny samochodu proszony jest o kontakt ze Schroniskiem Bezdomnych Zwierząt, tel. 91 576 12 82 – mówią pracownicy tej placówki.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 198, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-198 z 198

GRA • Piątek [19.08.2016, 17:51:25] • [IP: 83.8.170.***]

Tego zdjęcia nie trzeba było pokazywać. ALEŻ TO BYDLĘ, JAK ON MÓGŁ TAK ZOSTAWIĆ PSA. MYŚLĘ ŻE GDYBY POTRĄCIŁ CZŁOWIEKA TO TEŻ BY UCIEKŁ SK...YN

Gość • Środa [18.12.2013, 21:42:08] • [IP: 193.25.1.***]

Kierowcy nie są sprawcami bo nie ścigają zwierzątek po trawnikach czy chodnikach swoimi samochodami tylko ZWIERZĘTA SĄ SPRAWCAMI i ich opiekunowie którzy nie zadbali o to by prowadzić w miejscu publicznym swoje zwierze na smyczy. Dzis pies wielkości wilczura wyskoczył na jezdnię i staranował mój pojazd. szczęśliwie uszkodzeniu uległa tylko ramka tablicy rej. za wymianę której zapłaciłem 30 zł natomiast właścicielka psiska zamiast zapytać mnie o straty spowodowane przez swego pupila użalała się nad swym martwym zwierzęciem które spowodowało szkodę za która sam musiałem zapłacić. Psiarze, czujcie się odpowiedzialni za swoje zwierzaki i nie zagrażajcie życiu kierowców puszczając je samopas ze smyczy.

Gość • Niedziela [26.08.2012, 14:48:08] • [IP: 46.204.53.**]

O matko! Jak można tak postąpić!?

Gość • Środa [21.07.2010, 13:45:41] • [IP: 80.245.183.**]

ciekawie kto to

Gość • Środa [30.06.2010, 00:21:13] • [IP: 95.41.213.***]

pewnie gosc byl pijany i bal sie zatrzymac

Gość • Środa [16.06.2010, 13:34:50] • [IP: 87.205.66.**]

chyba sie nnauczyl ze nalezy sie rozgladac jak sie przechodzi przez droge...

Gość • Piątek [11.12.2009, 18:00:48] • [IP: 88.220.37.**]

Mój pies wczoraj też zginął pod kołami samochodu. Jest mi z tego powodu bardzo przykro, bo nie znam wierniejszego przyjaciela. Zawsze poprostu była... A teraz została po niej wielka pustka, której nikt z domowników nie może ogarnąć. I niestety najsmutniesze jest to, że sprawca nie poniesie za to kary.

Gość • Niedziela [29.11.2009, 21:47:12] • [IP: 88.156.233.**]

jejku, biedactwo[*]:(

Gość • Środa [18.11.2009, 16:54:36] • [IP: 83.20.148.**]

Ten człowiek który to zrobił to zwykły śmieć !

Gość • Wtorek [17.11.2009, 00:37:54] • [IP: 90.156.81.***]

[*] :(

Gość • Poniedziałek [16.11.2009, 08:21:10] • [IP: 93.94.184.***]

a łuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu a a łuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Gość • Czwartek [12.11.2009, 12:31:58] • [IP: 92.42.116.**]

To zdjecie po co? Naprawde odechciewa sie wchodzic na te strone. Zamieszczanie zdjecia martwe psa uwazam za zbedne.

Gość • Środa [11.11.2009, 21:38:17] • [IP: 83.21.162.**]

policja i straz miejska powinna sie tym zajac, ludzie pomóżcie w poszukiwaniu tego kierowcy, o ile mozna go tam nazwac

Gość • Środa [11.11.2009, 21:30:02] • [IP: 83.20.5.**]

ja tamtędy jechałem w sobotę wieczorem i ten pies już tam leżał

Gość • Środa [11.11.2009, 21:15:50] • [IP: 195.117.222.**]

pozdro 5484548 ;)))))).

401 • Środa [11.11.2009, 20:45:21] • [IP: 92.42.116.***]

do Gość • Środa [11.11.2009, 15:06] • [IP: 92.42.118.***] sam jesteś prostak, i chyba jako jedyny masz matkę na czterech nogach. jak by to był człowiek to by była inna sprawa.

Gość • Środa [11.11.2009, 20:00:23] • [IP: 195.117.222.***]

ludzie to po prostu świnie i ci którzy wyrzucają psy i ci którzy pozostawiają na miejscu wypadku

pyra • Środa [11.11.2009, 19:47:41] • [IP: 80.245.188.***]

Wszyscy zadają pytanie gzie własciciel psa??Popatrzcie na obrożę - łańcuch!! -znaczy nie dobry właściciel. Cosik mi sie zdaje, że to pies z działek a właściciel nawet nie zuważył, że psa nie ma. A co by było gdby sarna lub pies przez przednią szybę do środka wpadł i. . . . . - no tak zaszybko jechał.

Agulek • Środa [11.11.2009, 16:25:24] • [IP: 93.94.188.***]

Gosc od komentarza rozjechany szrik jest poprostu totalnym idiota i debilem!!

Gość • Środa [11.11.2009, 16:22:24] • [IP: 90.130.228.*]

taki pies ma chodzic na SMYCZY PRZY WLASCICIELU I DLATEGO TAKIE SKUTKI GLUPI WLASCICIEL

Gość • Środa [11.11.2009, 15:06:17] • [IP: 92.42.118.***]

do 401 : ciekawe czy byś baranie tak gadał gdyby ci matkę ktoś potracił i tak zostawił!! co sobą prostaku reprezentujesz? może i nie ma nakazu zatrzymania się ale jest jeszcze coś takiego jak przyzwoitość i branie odpowiedzialności za swoje czyny której zapewne tobie brakuje!!

401 • Środa [11.11.2009, 13:49:33] • [IP: 92.42.116.***]

do [IP: 80.245.184.**] jak będziesz pełnoletni kupisz auto i zrobisz prawko to inaczej będziesz myślał o takim numerze. to żaden wypadek i żadna ucieczka. kierowca nie miał obowiązku tam zostać wiec nie może być mowy o ucieczce. zresztą to ten kierowca jest poszkodowanym, widocznie właściciel miał za długą smycz.

401 • Środa [11.11.2009, 13:41:56] • [IP: 92.42.116.***]

ogólnie to artykuł na poziomie iswinoujscie, nic dziwnego ze na es jest trzy razy tyle odwiedzających portal, przynajmniej artykuły z głową są pisane. za jakiś czas ten portal podzieli los tego psa.

Gość • Środa [11.11.2009, 13:38:10] • [IP: 80.245.184.**]

IP: 92.42.116 Jeśli wg ciebie ucieczka z miejsca wypadku i nie udzielenie pomocy JESZCZE ŻYWEMU psu jest prawidłowym zachowaniem, to tylko pogratulować.

Gość • Środa [11.11.2009, 13:35:13] • [IP: 80.245.184.**]

Do osoby IP: 217.97.199. Skąd wiesz, że byli świadkowie? Jeśli masz na myśli pracowników schroniska, może przybyli za późno i nie zdążyli uratować psa? A może inni też dopiero później psa znaleźli?

Gość • Środa [11.11.2009, 13:29:33] • [IP: 80.245.184.**]

Tak to nie znajdziecie sprawcy. Nie wszyscy czytają tę stronę. Powinniście jeszcze gdzie indziej nagłośnić sprawę.

401 • Środa [11.11.2009, 13:20:45] • [IP: 92.42.116.***]

ogólnie to artykuł na poziomie iswinoujscie, nic dziwnego ze na * jest trzy razy tyle odwiedzających portal, przynajmniej artykuły z głową są pisane. za jakiś czas ten portal podzieli los tego psa.

Gość • Środa [11.11.2009, 12:49:44] • [IP: 92.42.116.***]

na miejscu kierowcy domagał bym się zwrotów za naprawę od miasta, a miasto niech szuka właściciela i sobie ściąga od niego kasę.(wszystkie psy powinny być zaczipowane, wiec nie powinno być problemu z namierzeniem właściciela psa, a zarazem prawdziwego sprawcy tej kolizji)

Gość • Środa [11.11.2009, 12:44:46] • [IP: 83.168.106.**]

kochamy cię Polsko :(

Gość 1 • Środa [11.11.2009, 12:27:49] • [IP: 83.21.36.***]

Zaskoczę cię kolego IP: 92.42.117.Parę tygodni temu uderzyła w mój samochód sarna, została na drodzę, żyła, więc zadzwoniłem na 112 i poinformowałem że jest ranne zwierzątko.Czekałem godzinę na przyjazd pana z inspekcji weterynaryjnej i patrolu bo było mi żal zwierzęcia.Przez ten czas sarenka zwlokła się z drogi na pobocze i zdechła co stwierdził po przybyciu pan inspektor.Zwierzę miał zabrać leśniczy ale ono dalej tam leży. Często przejeżdzam tą drogą i widzę rozkładające się zwłoki sarny.

Gość • Środa [11.11.2009, 12:27:14] • [IP: 217.97.199.*]

Jaka niekonsekwencja w tytule i treści artykułu.Jeśli byli świadkowie zdarzenia to dlaczego pies cierpiał i pozwolili mu na pełną cierpień powolną śmierć.Jak kierowca zachował się niehumanitarnie, to świadkowie poczuli się zwolnieni z obowiązku pomocy psu?

401 • Środa [11.11.2009, 12:05:33] • [IP: 92.42.116.***]

źle ze się nie zatrzymał, ja bym się zatrzymał żeby właściciela namierzyć, który musi pokryć koszt naprawy auta bo pies na pewno nie miał oc, poza tym stanol bym aby przy okazji wybić parę zębów właścicielowi, nie psa wina ze miał pana debila.

Gość • Środa [11.11.2009, 10:43:05] • [IP: 80.245.178.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [11.11.2009, 10:13:17] • [IP: 195.117.222.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Środa [11.11.2009, 09:48:32] • [IP: 92.42.117.**]

Proszę podać mi paragraf w polskim prawie w którym jest zapisane, że trzeba udzielić pomocy psu. Zwłaszcza martwemu psu. Tu nikt żadnego prawa nie złamał. Ot jedna z wielu kolizji samochodu ze zwierzętami, tyle że nagłośniona. Nie ma tu niczego innego niż to co dzieje się non stop na wszystkich drogach całego świata. Swoją drogą, ciekawe czy wszyscy zatrzymują się i udzielają pomocy przejechanym psom, kotom, lisom itd

Gość • Środa [11.11.2009, 08:07:33] • [IP: 93.94.184.***]

zawsze jest taki finał

Gość • Środa [11.11.2009, 01:23:20] • [IP: 95.129.226.**]

dobry artyykul...bo to jest zlamanie prawa.nieudzieliles pomocy temu psu...gin sku*******!!

ZAWODNIK SZCZECIN • Środa [11.11.2009, 00:36:25] • [IP: 217.97.193.**]

SZKODA PIESKA DESZCZ PADAŁ I ŚLISKO BYŁO ALE GNOJ. DALEKO DO SCHRONISKA NIE MIAŁEŚ MOZE BY GO URATOWLI, LUB USPILI A TAK SIĘ BIEDNY MĘCZYŁ!!CIĘŻKO BYŁO PODJECHAĆ??ZGŁOSIŁBYŚ I PROBLEM Z GŁOWY A TAK TERAZ KAŻDY BY CHCIAŁ WIEDZIEĆ KTÓRY FI. TO ZROBIŁ I PRAWO CIĘ ŚCIGA.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 23:39:32] • [IP: 92.42.117.**]

Przyjmijcie to wiadomości, że w świetle prawa, kierowca samochodu nie złamał ŻADNEGO przepisu! Można go łapać, tylko po co? Zwierzę wbiegło nagle, kierowca zareagował prawidłowo i wszystko jest OK i zgodne z prawem. Pies nie żyje, pewnie nie żył od razu po wypadku, więc nie ma problemu.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 23:34:01] • [IP: 80.245.180.***]

kara smierci dla kierowcy i jego rodziny oraz sasiadow. po psie tydzien żaloby. buchacha!! za donos z warsztatu 150 000 zl

Gość • Wtorek [10.11.2009, 23:16:25] • [IP: 80.245.190.***]

TEN piesek co błąka się po Warszowie to p.Celniak osobiście wydała jednemu nurkowi.!!

Gość • Wtorek [10.11.2009, 23:12:18] • [IP: 195.80.31.***]

wiem ze to niezbyt wiazace, ale smutne ze temat potracenia psa wzbudzil intensywniejsza reakcje niz temat nizej, o potraconej staruszce. okreslacie sie jak wysoko w waszej hierarchii stoi zycie ludzkie

Gość • Wtorek [10.11.2009, 22:05:18] • [IP: 80.245.178.***]

odnaleźć właściciela psa i przyłoić mandat jak za pozostawienie dziecka bez opieki.!!

Gość • Wtorek [10.11.2009, 21:54:51] • [IP: 92.42.117.***]

ten kto to zrobil temu zwierzeciu i uciekl z miejsca wypadku powinien stanac przed sade i zostac surowo ukarany skoro zrobil to potracajac psa to tak samo moze sie zdazyc gdy potraci czlowieka dlaczego jest w nas ludziach taka znieczulica

Gość • Wtorek [10.11.2009, 21:23:26] • [IP: 95.129.226.***]

powinien za to odpowiedzieć właściciel psa, psy biegające bez smyczy są zagrożeniem nie tylko na drogach, bezmyślność posiadaczy psów jest karygodna, a gdy takiemu bucowi zwróci sie uwagę to odszczekuje się gorzej od psa!

Gość • Wtorek [10.11.2009, 21:15:02] • [IP: 92.42.114.*]

ŻYCZĘ!! ci * z 20:51 godz.Żeby ci psy Malutki rozumek wyszarpały!!

Gość • Wtorek [10.11.2009, 20:51:02] • [IP: 92.42.118.**]

a dobrze mu tak. glupi pies

Gość • Wtorek [10.11.2009, 20:35:49] • [IP: 217.97.199.*]

no i * z tym

Gość • Wtorek [10.11.2009, 20:31:49] • [IP: 92.42.117.***]

Biedny piesek: (Mam nadzieje ze znajda tego pajaca ktory go zabil

Gość • Wtorek [10.11.2009, 20:14:07] • [IP: 80.245.181.***]

Takiego Gnoja To tylko Niewiem co mu ZrobiĆ. ;/// Biedny Pieseek. ;(((((

Gość • Wtorek [10.11.2009, 20:13:11] • [IP: 83.143.100.*]

a dobrze mu tak. glupi pies

Gość • Wtorek [10.11.2009, 20:12:48] • [IP: 89.131.54.***]

Powinien za to odpowiedziec kierowca tak jak przewiduje prawo, wkoncu to tez zywa istota, tylko ze zwierze ale napewno chcialo zyc sa kary za potracenie czlowieka to i tez niech bedzie kara za potracenie i nie udzielenie pomocy zwierzeciu!!

Gość • Wtorek [10.11.2009, 19:55:59] • [IP: 195.117.222.***]

PANIE REDAKTORKU KRASOMÓWCĄ TO PAN NIE JEST. OKREŚLENIE ZWŁOKI ODNOSZĄ SIĘ DO CIAŁA LUDZKIEGO, W TYM PRZYPADKU OKREŚLENIE" ZWŁOKI PSA" SĄ NIE NA MIEJSCU, WYKAZAŁBY PAN WIĘKSZĄ ELOKWENCJĄ W POSŁUGIWANIU SIĘ NASZĄ PIĘKNĄ MOWĄ OJCZYSTĄ PISZĄC ZDECHŁY PIES.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 19:42:01] • [IP: 195.117.222.***]

JEŚLI USZKODZIŁ SAMOCHÓD TO POWINIEN ZAŻĄDAĆ ODSZKODOWANIA OD WŁAŚCICIELA PSA, JEŚLI TO PIES BEZPAŃSKI ODSZKODOWANIA POWINIEN ZAŻĄDAĆ OD ORGANU ODPOWIADAJĄCEGO ZA BEZPAŃSKIE PSY. DOBRZE ŻE UDERZYŁ GO SAMOCHÓD A NIE MOTOR.

Maślankiewicz • Wtorek [10.11.2009, 19:40:09] • [IP: 195.117.239.**]

berserkers team. [IP: 92.42.117.***]! "Co za bydle !! mam nadzieje że spać po nocach nie mozesz ty łajdaku, żebyś ty do konca swoich dni oka nie zmrużył." "Żebyś ty popadł w moja łapy ty bezduszny zwyrodnialcu to ja cie naucze zachowania w takich sytuacjach bo matka i ojciec cie nie nauczyli ty *. Pan BÓG..." Ach! Jak to dobrze, że tacy jak ty nie uczą innych zachowania, jednokomórkowcu!

Gość • Wtorek [10.11.2009, 19:10:39] • [IP: 80.245.183.***]

A czy ktos wie co z tym pieskiem ktory błaka sie na warszowie ?? czy schronisko wraz z pania Celniak zrobilo cos w tej sprawie ?? dajcie znac jak ktos cos wie. moze trzeba napisac do glownego TOZ w warszawie ja hyba napisze.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 19:05:29] • [IP: 92.42.117.***]

Znowu potrącenie na karsiborskiej, na łuku, na wysokości jak stal ten spalony samochod, tym razem chyba lisek :(

Gość • Wtorek [10.11.2009, 18:54:47] • [IP: 92.42.118.**]

biedny piesek:(...a mogl sobie jeszcze pożyc...;( Przykre ale co zrobic. .sa ludzie i taborety!;/

Gość • Wtorek [10.11.2009, 18:41:44] • [IP: 83.31.184.***]

Szkoda pieska, Najeżdżacie tak na kierowcę, a gdzie jego właściciel który za niego odpowiada? A to właśnie wina właściciela który powinien dopilnować aby nie wpadł pod samochód. Ciekawe co byście pisali jakby ten kierowca próbując oninąć tego psa wpłdł w poślizg i wylądował na drzewie.

Motyla noga • Wtorek [10.11.2009, 18:29:46] • [IP: 93.94.184.**]

Proponuję wystrzelać wszystkich włóczących się bezpańskich pieszych, bez obroży, smyczy i bez tatuażu identyfikacyjnego lub chipa umożliwiającego identyfikację właściciela.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 18:29:02] • [IP: 93.94.191.**]

powinien zrobic masarz serca usta usta za walesajace sie psy powodujace szkody motoryzacyjne powinno placic miasto zatrudnic hycla i po bulu

Gość • Wtorek [10.11.2009, 18:09:32] • [IP: 86.46.39.**]

ja kiedys potraciłem psa rozbijajac przednia lampe w samochodzie pies uciekl a ja musiałem wydac 800zl na nowa lampe pies powinien byc na smyczy a biegac sobie bezpańsko i stwazac zagrozenie zrobił bym tak samo jak kierowca tego pojazdu i tyle

Gość • Wtorek [10.11.2009, 18:02:32] • [IP: 80.245.184.***]

wypadek zdazyl sie 07.11.2009 miedzy godzina 19:40 a 20:15 i faktycznie byl to samochod kombi ale niestetey nie na naszych tablicach rejestracyjnych a nie jak jest napisane w artykuje chociarz klamac niemogli by ;/

Gość • Wtorek [10.11.2009, 18:02:30] • [IP: 80.245.179.***]

Pewnie to coś za kierownicą spieszyło się z zadyszką na prom.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 17:46:05] • [IP: 217.97.199.*]

"Wydaje mi sie ze niektore komentarze pisze sam sprawca zeby bronic swojego tylka..." TEZ MI SIE TAK WYDAJE!

Gość • Wtorek [10.11.2009, 17:34:44] • [IP: 92.42.117.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

berserkers team. • Wtorek [10.11.2009, 17:32:23] • [IP: 92.42.117.***]

Co za bydle !! mam nadzieje że spać po nocach nie mozesz ty łajdaku, żebyś ty do konca swoich dni oka nie zmrużył.Jak tak można zrobić przecież to też stworzenie ono czuje i rozumie, sam mam psa i nie wiem jak tak można.Wypadki sie zdarzają, wystarczylo sie cofnąć wlożyć go do bagażnika i zawieźć do weterynarza i tyle cymbale, byś mial czyste sumienie.Żebyś ty popadł w moja łapy ty bezduszny zwyrodnialcu to ja cie naucze zachowania w takich sytuacjach bo matka i ojciec cie nie nauczyli ty *. Pan BÓG to widział i wiedz że on ci tego nie zapomni tak samo jak ten biedny pies. Żebyś ty słyszał co noc jego wycie i skomlenie bucu.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 17:28:07] • [IP: 83.21.50.***]

jak się ktoś żuci pod koła lub nagle wtargnie na tor jazdy samochodu tramwaju pociągu pies kot dzik sarna jaka różnica

Gość • Wtorek [10.11.2009, 17:26:23] • [IP: 217.97.199.*]

bydlak.. a mnie dziś auto ZBI... o mało na pasach nie potracił szłam z wózkiem, czy ktoś z policji tym przypałem się wkoncu zajmnie?

Gość • Wtorek [10.11.2009, 17:20:14] • [IP: 92.42.112.***]

powinien być karany jak za człowieka bo tak by pewnie zrobił jakby potrącił człowieka

Gość • Wtorek [10.11.2009, 17:15:04] • [IP: 80.245.189.***]

A gdzie jego właściciel ?

Gość • Wtorek [10.11.2009, 17:07:44] • [IP: 92.42.114.***]

POZDRAWIAM TEGO CO TAK ZOSTAWIŁ TEGO PSA I ZYCZE TEGO SAMEGO W PRZYSZŁOSCI

Nieшoℓnik Sүsteмu • Wtorek [10.11.2009, 17:01:11] • [IP: 83.31.188.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [10.11.2009, 16:59:46] • [IP: 83.19.184.**]

jakiś zjep potroncił psa i teras pewnie ma to na sumieniu

Gość • Wtorek [10.11.2009, 16:52:01] • [IP: 95.129.226.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [10.11.2009, 16:34:26] • [IP: 93.94.186.***]

wystrzelać wszystkie luzaki jak pogryzą będzie następny płaczliwy artykuł

Gość • Wtorek [10.11.2009, 16:16:36] • [IP: 89.229.84.***]

szkoda ze sobie nie * całego samochodu

Gość • Wtorek [10.11.2009, 16:11:44] • [IP: 92.42.119.***]

kogo to obchodzi niemacie co dawac to napiszcie ze nasikalem na krzeczek i dajcie tytul" bandyta sika na krzak hahaha

Gość • Wtorek [10.11.2009, 16:10:22] • [IP: 93.94.191.***]

pies powinien byc na smyczy

Gość • Wtorek [10.11.2009, 16:08:59] • [IP: 93.94.184.***]

szkoda

Gość • Wtorek [10.11.2009, 16:08:38] • [IP: 93.94.184.***]

szkoda psa psiaka

Gość • Wtorek [10.11.2009, 15:59:37] • [IP: 88.156.232.***]

szkoda psiny

Gość • Wtorek [10.11.2009, 15:35:01] • [IP: 92.42.114.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [10.11.2009, 15:31:50] • [IP: 92.42.117.**]

biedak

Gość • Wtorek [10.11.2009, 15:29:28] • [IP: 217.97.193.***]

Martwy nie biedny. Już mu jest wszystko jedno." Biedny" to był jak wsiał na łańcuchu. Ciekawe gdzie wtedy byli obrońcy? Teraz jego koszmar już się skończył.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 15:23:44] • [IP: 93.94.184.***]

biedny pies

Gość • Wtorek [10.11.2009, 15:22:50] • [IP: 217.97.193.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

goja • Wtorek [10.11.2009, 15:19:19] • [IP: 80.245.183.***]

jak ten idiota jechal napewno zaszybko to nawet niezdazyl zachamowac , ale ludzie troche wrazliwosci, a tym ktorzy traktuja obojetnie ten temat to wspolczuje im zwierzakom jak wogle jakies maja, niestety sa takie czasy ze panuje znieczulica, a zwierzeta jak maja, jakie maja zycie i byt to glownie zalezy odnas. A ty podemna nieprzyrownuj ludzi do zwierzat, * bo jak niemasz co zryc to idziesz do opieki o pomoc, jestes chory to idziesz do lekarza, , a zwierze to co?? ono nic niepowie bo niepotrafi powiedziec, tylko jest zdane na takich palantow jak ty.

zaoczny • Wtorek [10.11.2009, 15:08:29] • [IP: 217.97.193.***]

jak miał udzielić psu pomocy, zrobić mu masaż serca? ja np. nie umiem tego zrobić zwierzęciu, niech zrobią u nas pogotowie dla zwierząt, hehe, szkoda psa trochę

Gość • Wtorek [10.11.2009, 15:02:00] • [IP: 92.42.114.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [10.11.2009, 15:01:22] • [IP: 217.97.199.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [10.11.2009, 14:51:11] • [IP: 153.19.225.***]

pheh ludzie nie badzcie smieszni, to tylko pies... niektorzy nad ludzmi tak nie rozpaczaja jak nad kundlami a w ogole to o jednego mniej sr...cego na trawniku... . A czlowiek, ktory go potracil raczej nie zrobil tego specjalnie i wazne, ze on nie skonczyl gdzies przez zwierzaka na drzewie...

Gość • Wtorek [10.11.2009, 14:45:14] • [IP: 92.42.115.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [10.11.2009, 14:39:09] • [IP: 93.94.191.**]

poryczalam sie...

Gość • Wtorek [10.11.2009, 14:36:38] • [IP: 93.94.191.**]

O Jezus!! straszne, niech ma wyrzuty do konca życia ten kto go zabił!!

Gość • Wtorek [10.11.2009, 14:35:41] • [IP: 195.117.222.*]

świnki i krowy jemy, psów Polacy nie jedzą więc nie uogólniaj

Gość • Wtorek [10.11.2009, 14:35:11] • [IP: 80.245.188.***]

biedna psina. oby sprawca odpowiedział za swoją głupotę. co za debilne komentarze. kto nie ma szacunku do zwierząt, tym bardziej nie ma do ludzi. i ci debile niech też zdychają w cierpieniu

Gość • Wtorek [10.11.2009, 14:17:53] • [IP: 217.97.199.*]

pomyslcie o swinkach i krowach dzis przy obiedzie samczego

MP-3 • Wtorek [10.11.2009, 14:14:44] • [IP: 217.97.193.**]

MASZ RACJIE. PRZY PRZYBIERNOWIE LERZĄ DWA PIESKI.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 13:59:35] • [IP: 217.97.199.*]

Wydaje mi sie ze niektore komentarze pisze sam sprawca zeby bronic swojego tylka...

Gość • Wtorek [10.11.2009, 13:58:15] • [IP: 88.156.233.**]

czuje ze z PZPR ten kierowiec byl

Gość • Wtorek [10.11.2009, 13:54:11] • [IP: 217.97.193.***]

Przestańcie personifikować zwierzęta! W ten sposób przyrody nigdy nie zrozumiecie. Jaką biedę cierpi ten pies, że jest" biedny"?? On jest martwy i nic złego już mu się nie dzieje. Ciekawe gdzie byli wszyscy obrońcy, kiedy ten pies był naprawdę" biedny", tzn. wisiał na łańcuch?? Swoją drogą nie mogę powstrzymać refleksji, że gdyby to był człowiek, to tłum tutejszych komentujących zgodnych chórem krzyczałby o" ślepych pieszych, włażących pod samochody". Więcej zrozumienia dla psa niż dla bliźniego, dokąd myśmy doszli??

Gość • Wtorek [10.11.2009, 13:47:34] • [IP: 80.245.182.***]

Szkoda samochodu - pies powinien być na smyczy i prowadzony przez właściciela. ciekawe czy miał czipa? pozdrawiam samochodziarzy.

Nattsiak • Wtorek [10.11.2009, 13:32:24] • [IP: 217.97.199.*]

wyreczyl mu przysluge, bo jest stary. Yhh. Moglibyście najpierw pomyśleć zanim coś napiszecie !. Biedny piesek ; <.

krzysiek w • Wtorek [10.11.2009, 13:32:01] • [IP: 195.117.222.*]

"wyreczył mu przysługę" cóż za inteligentne sformułowanie" widać, że był stary" rzeczywiście widać, że był stary, a po twoim komentarzu widać, że jesteś mało rozgarnięty

Gość • Wtorek [10.11.2009, 13:16:56] • [IP: 93.94.191.***]

widac ze byl stary wiec wyreczyl mu przysluge kierowca

Gość • Wtorek [10.11.2009, 13:14:59] • [IP: 88.156.232.***]

Co za bzdety gość z 12.58 są kraje gdzie małe dzieci charować muszą, i co ? tak ma już być PRYMITYWIE !!

rivx • Wtorek [10.11.2009, 13:13:39] • [IP: 80.245.181.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [10.11.2009, 13:10:18] • [IP: 92.42.119.***]

Tak się dzieje, bo nie ma surowych kar. 36-latek, który po pijaku przy ponad 2 promila alkoholu taranuje samochodem dzieciaki. Dodać trzeba, że nie dawno wyszedł z pierdla za spowodowanie śmierci też po pijaku. odsiedział tam tylko 2 lata, a powinien odsiedzieć 25 lat. To co warte jest życie ? = 2 lata Śmiech, czy parodia na sali. Jak zabiję to dostanę 25 lat lub dożywocie, ale jak zabiję po pijaku i samochodem choć nie będę miał prawka, to dużo mniej i mogę wyjść jeszcze wcześniej. Takie rzeczy się dzieją tylko w POLSCE. O zgrozo ty moja !!

Gość • Wtorek [10.11.2009, 13:07:59] • [IP: 217.97.193.***]

Dzieci, zanim zaczniecie używać słów nie znając ich znaczenia, poczytajcie Słownik Języka Polskiego i poznajcie ich znaczenie! Od kiedy mordercą jest ktoś komu zwierzę wtargnęło pod koła? Myślicie, że facet świadomie przejechał psa?? Przecież taki pies mógł wbiec tak samo pod koła Wam, czy też Waszym rodzicom i co? Też byście wszystkich od morderców wyzywali?

Gość • Wtorek [10.11.2009, 12:58:25] • [IP: 195.80.31.***]

* ! a tak na serio, dzieciom ponizej 18stki, * powyzej 70tki i niektorym poza ta klasyfikacja powinien byc odcinany internet za te komentarze. i odnosnie tematu, polecam zglebic temat i poczytac co sie ze zwierzetami dzialo na przestrzeni wiekow, i co sie z dzieje teraz w mniej cywilizowanych panstwach od polski (o dziwo to mozliwe). to wam przeciez dziady serca popekaja...

jola • Wtorek [10.11.2009, 12:47:21] • [IP: 92.42.116.**]

Trzeba bylo sie zatrzymac i dobic to co potraciles bo dla ciebie widze niema znaczenia czy to byl pies czy dziecko nie musze zyczyc ci zle bo kiedys przyjdzie czas na ciebie i obys przezywal to samo co te biedne zwierze.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 12:47:20] • [IP: 192.168.1.***]

Kierowco! jeżeli to czytasz to musisz wiedzieć że jesteś zwykłm * !!

Gość • Wtorek [10.11.2009, 12:44:05] • [IP: 80.245.181.***]

Ludzie sami czasami nie wiecie co sie dzieje nie dalej jak dwa dni temu temu koło przybiernowa był puszczony pies na ulicy gdzie jest ruch o dopuszczalnej prodkosci 90 km/h a latał tej samej rasy pies i czyja to jest wina jak pies lata samowolnie w miejscu gdzie powinien byc pilnowany. Niektóre komentarze czytam to sie zastanawiam czy ludzie wy wiecie co piszecie poprostu pilnowac pociech. Pozdro a do kierowców fakt patrzeć i zwalniać.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 12:33:19] • [IP: 88.156.234.***]

biedaczek !! ludzie nie maja serc.

goja • Wtorek [10.11.2009, 12:31:27] • [IP: 80.245.183.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

goja • Wtorek [10.11.2009, 12:30:08] • [IP: 80.245.183.***]

Bo w naszym * kraju, powinna byl zalozona specjalna organizacja do walki z okrucienstwem w stosunku do zwierzat, oraz zajmujaca sie obrona praw zwierzat, w ktorej byly by bardzo surowe kary , i a nawet grozio wiezienie., Tak ja jest w Anglii RSCPA, tam nawet za wyrzycenie kota grozi wiezienie i surowa grzywna, tak samo powinno byc unas , wtedy ludzie by bardziej dbali o zwierzeta i byli by bardziej odpowiedzialni.

Goja • Wtorek [10.11.2009, 12:17:52] • [IP: 80.245.183.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [10.11.2009, 12:13:18] • [IP: 195.80.31.***]

* ! a tak na serio, dzieciom ponizej 18stki, * powyzej 70tki i niektorym poza ta klasyfikacja powinien byc odcinany internet za te komentarze. i odnosnie tematu, polecam zglebic temat i poczytac co sie ze zwierzetami dzialo na przestrzeni wiekow, i co sie z dzieje teraz w mniej cywilizowanych panstwach od polski (o dziwo to mozliwe). to wam przeciez dziady serca popekaja...

Gość • Wtorek [10.11.2009, 12:08:38] • [IP: 80.245.188.***]

Gość • Wtorek [10.11.2009, 11:28] • [IP: 92.42.118.***]- Napisał - Skąd wiecie, że kierowca miał świadomość, iż to pies został potrącony a nie jakiś dzik czy inny groźny zwierzak? . ... No właśnie, a może kierowca uciekł, bo myślał, że potrącił człowieka??

florencja • Wtorek [10.11.2009, 12:07:48] • [IP: 195.117.222.*]

zrobić z idiotą to samo!!

dj... • Wtorek [10.11.2009, 12:07:39] • [IP: 80.245.182.**]

ślimaka nie ale mewę... hmmm... mewaj ak wróbel... popularna... a inwestor ze Szczecina ma zarzuty za zniszczenie gniazd

Gość • Wtorek [10.11.2009, 12:07:02] • [IP: 80.245.182.***]

Gość • Wtorek [10.11.2009, 10:53] • [IP: 217.97.199.*] ale każde stworzenie ma te same prawa ciołku i obłudniku. Jak sobie sklasyfikował polaczek ze ptaszka mozna zabic a pieska nie psssss obludnik

Gość • Wtorek [10.11.2009, 12:04:10] • [IP: 92.42.114.***]

Dokladnie, ten pies chodzil z bezdomnym, byl stary i otepialy, bardzo spokojny, a bezdomni tam nocuja, rano ida do miasta wieczorem wracaja. A propo zgloszenia potraconego stworzenia, czy jak potrace mewe w locie to tez mam zglosic? Albo slimaka?

Gość • Wtorek [10.11.2009, 12:03:33] • [IP: 80.245.185.**]

A ja ci zycze MORDERCO, zebys w takich samych cierpieniach * jak to biedne stworzenie!!

dj... • Wtorek [10.11.2009, 11:58:07] • [IP: 80.245.182.**]

23:15... z rok temu, Grunwaldzka przy Uznamie... podobna sytuacja... i myślicie, że kierowca się zatrzymał?? Nie! Schronisko pomogło?? Nie! Weterynarze?? Nie! Bez komentarza... A przypominam, że nie ważne czy potrąci się psa, królika, dzika, sarnę czy inne stworzenie jest obowiązek zgłoszenia takiej sytuacji... a człowiekowi każdy kierowca, sprawca czy świadek ma obowowiązek udzielić pomocy. Pomyślcie, zeskanujcie swoje sumienie i potem komentujcie...

Gość • Wtorek [10.11.2009, 11:44:23] • [IP: 195.80.31.***]

pozwolil na powolna, pelna cierpien, smierc zwierzecia! jak mogl to zrobic! przeciez ten pies mial rodzine na pewno! jaki slodki, jak mozna bylo go potracic! to ludzi powinno sie potracac, nie psy, bo psy sa wazniejsze! z psa nie wyrosnie bandyta. ludzie, opanujcie sie. pies to pies, a redakcja tej smiesznej strony chyba sobie z was zartuje dodajac takie" newsy"

Gość • Wtorek [10.11.2009, 11:41:30] • [IP: 80.245.182.***]

Pies bezdomnych mieszkających w budynkach przy mulniku

Gość • Wtorek [10.11.2009, 11:28:13] • [IP: 92.42.118.***]

Skąd wiecie, że kierowca miał świadomość, iż to pies został potrącony a nie jakiś dzik czy inny groźny zwierzak? Wyłazilibyście w ciemnościach? Czy po karetkę byście dzwonili?.Powinni gościa właściciela psa do odpowiedzialności pociągnąć, że pies biega samopas.Rada na przyszłość -zaprzeć się o kierownicę i walić centralnie.Czy to w auto czy w zwierzę...no chyba, że człowiek...inaczej siebie i pasażerów narażacie a i odszkodowania też żadnego.Pozdrawiam.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 11:25:04] • [IP: 92.42.117.***]

lub z PiS

Gość • Wtorek [10.11.2009, 11:07:57] • [IP: 80.54.123.***]

On napewno był chamem z PO LUB Z SB

Gość • Wtorek [10.11.2009, 11:03:49] • [IP: 80.245.179.***]

oprócz szukania sprawcy wypadku schronisko powinno sprawdzić jaki to idiota trzymał psa na obroży z łańcucha. może tu pokażą swoją siłę

Gość11 • Wtorek [10.11.2009, 11:03:06] • [IP: 212.160.162.**]

Zrobiła sie z tego taka afera jak by człowieka potrącił. A zastanowiliście sie co robił tam ten pies. Czyja to jest wina ze tak sie stało chyba właściciela tego psa. Kilka lat temu nawet nikt by o tym nie napisał a teraz ciężko karać chcą, według mnie to własciciel psa powinien być ukarany. a gdyby pogryzł dzieci tez byście tak żałowali

Gość • Wtorek [10.11.2009, 11:01:30] • [IP: 90.130.247.**]

a gdzie byli rodzice, sie pytam ?!

Gość • Wtorek [10.11.2009, 10:57:48] • [IP: 80.245.180.***]

SKAZAĆ GO NA KARĘ WIĘZIENIA ŻEBY WYKONYWAŁ CIĘŻKIE PRACE SPOŁECZNE CHCIAŁBYM ŻEBY SAM LEŻAŁ KIEDYŚ NA ULICY ŻYJĄCY W POTRZEBIE A DANA OSOBA OMIJAŁA GO Z DALEKA

Gość • Wtorek [10.11.2009, 10:56:51] • [IP: 217.97.199.*]

Skoro potracil psa i nawet nie zauwazyl jak pies wylatuje to musial pewnie szybko jechac !! Oj naprawde szybko, oby policja cie dorwala morderco !

Gość • Wtorek [10.11.2009, 10:53:12] • [IP: 217.97.199.*]

"Tak sobie mysle czy jak jade i o przednia szybe uderzaja i gina na miejscu ptaszki komary cmy motylki to tez mam sie zatrzymac i powiadomic schronisko a jak rozjade zabke lub myszke pytam powaznie" - a ja ci powaznie odpowiadam niepowazny czlowieczynko, nie porównuj motylków czy tych swoich komarkow do psa !!

Maślankiewicz • Wtorek [10.11.2009, 10:51:03] • [IP: 195.117.239.**]

A ten tytuł to aż wali poezją po sercu.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 10:50:19] • [IP: 217.97.199.*]

"Jak miał tej pomocy udzielić? Sztuczne oddychanie? Wszystko (poza tendencyjnym i grającym na emocjach, tytułem) wskazuje, że pies padł od razu. Co miał zatem robić kierowca?"- co za beznadziejny tekst !! W glowie sie nie miesci! Przede wszystkim sprawdzic czy pies zyje i zawiesc do weterynarza! Ale głąb pewnie to olal i pojechal sobie dalej...Mam nadzieje ze spotka go kara...

Gość • Wtorek [10.11.2009, 10:49:45] • [IP: 89.228.240.***]

hehe dobre sobie, sam kiedys w podobnej sytuacji zadzwonilem do schroniska - pani Celniak odrzekla ze mam radzic sobie sam bo im sie nie oplaca czekac w kolejce na prom

Gość • Wtorek [10.11.2009, 10:48:13] • [IP: 80.245.184.***]

to niebylo okolo godziny 14 tylko pozniej wieczorem, bzdury piszecie niewiecie, ja wiem za to

Gość • Wtorek [10.11.2009, 10:47:47] • [IP: 217.97.199.*]

Nawet się nie zatrzymał zeby sprawdzic co z psem...Boze jacy to niektorzy ludzie sa okrutni, bez serca i sumienia ;(((

Gość • Wtorek [10.11.2009, 10:44:15] • [IP: 217.97.193.***]

Gość • Wtorek [10.11.2009, 10:43] • [IP: 195.117.222.*] - skąd to wiesz?? Gratuluję przenikliwości umysłu...

Gość • Wtorek [10.11.2009, 10:43:10] • [IP: 195.117.222.*]

Część wypowiadających sie tutaj nie zdaje sobie sprawy z tego, że sprawca tego potrącenia zachowałby sie identycznie gdyby potrącił któregoś z nich. Zdrówka życzę.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 10:38:47] • [IP: 217.97.193.***]

Psy, zwłaszcza trzymane na łańcuch i nie przyzwyczajone do uważania na samochody, nie raz gwałtownie wbiegają na drogę. O kolizję nietrudno i nie ma tu mądrych - każdemu może się to zdarzyć. Niestety tekst i wywołane nim, emocjonalne komentarze (jak to ludźmi łatwo manipulować) sugerują, że kierowcą był barbarzyńca który specjalnie przejechał psa i potem uradowany odjechał. Ludzie - puknijcie się w głowę, taki pies może w każdej chwili wpaść niespodziewanie pod koła Wam, czy też Waszym rodzicom i co wtedy?? Też tak to skomentujecie? Czy może będziecie robić sztuczne oddychanie leżącemu w rowie, martwemu psu??

Gość • Wtorek [10.11.2009, 10:34:40] • [IP: 217.97.193.***]

Jak miał tej pomocy udzielić? Sztuczne oddychanie? Wszystko (poza tendencyjnym i grającym na emocjach, tytułem) wskazuje, że pies padł od razu. Co miał zatem robić kierowca? A co powiecie o właścicielu psa, który trzymał go na łańcuchu?

Gość • Wtorek [10.11.2009, 10:31:40] • [IP: 80.55.150.**]

a poco wpierdala sie w to schronisko przeciez powinna sie tym zajac policja a ta pania ze schroniska trzeba zamknac to ze przywłaszcza se pieniadze do kieszeni ktore nie sa jej i za chamstwo

pytanie • Wtorek [10.11.2009, 10:30:33] • [IP: 217.97.199.*]

Tak sobie mysle czy jak jade i o przednia szybe uderzaja i gina na miejscu ptaszki komary cmy motylki to tez mam sie zatrzymac i powiadomic schronisko a jak rozjade zabke lub myszke pytam powaznie

Gość • Wtorek [10.11.2009, 10:21:26] • [IP: 92.42.116.**]

to tak jak by dzik wyskoczyl !! a w dupe z nim, jak schronisko tak nalega to niech je pilnuje i wywiazuje sie z zasad a nie zara by kolejna zbiorke pieniedzy chcieli organizowac dla psa ale swojej kieszeni zyski

Gość • Wtorek [10.11.2009, 10:11:43] • [IP: 83.19.184.**]

Podobnie było przy głównej poczcie na pasach. ... jednak numery rejestracyjne zostały podane policji. .. ciekawe czy ten debil poniósł jaką kolwiek karę. ..

Gość • Wtorek [10.11.2009, 10:01:50] • [IP: 88.156.233.**]

a co ten pies robil tam bez smyczy i kaganca?

Wątpiacy • Wtorek [10.11.2009, 09:54:59] • [IP: 188.33.59.**]

A może potrącił psa. Zatrzymał się a gdy zobaczył, ze pies już zdechł - odjechał. A teraz pytanie gdzie można w Świnoujściu pochować takie zwierzę ? Do kogo zadzwonić by ktoś przyjechał i zabrał ?

Gość • Wtorek [10.11.2009, 09:51:38] • [IP: 80.245.182.***]

Zeby ciebie tez ktos potracil ty podly czlowieku!

ZAWODNIK SZCZECIN • Wtorek [10.11.2009, 09:41:55] • [IP: 217.97.193.**]

PIGWA MASZ CAŁKOWITĄ RACJE. POZDROWIENIA

ZAWODNIK SZCZECIN • Wtorek [10.11.2009, 09:39:22] • [IP: 217.97.193.**]

DZIĘKI RSHA. MIESZKAŁEM PRZEZ TRZY LATKA W STRASLUNDZIE.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 09:36:40] • [IP: 88.156.234.***]

Co może świadczyć o tym człowieku, który nie udzielił mu pomocy i ucieka jak tchórz z miejsca wypadku.Mam nadzieję, że policja odnajdzie sprawcę tego nieszczęścia a sąd mu wymierzy karę odpowiednią do tego czynu.

RSHA • Wtorek [10.11.2009, 09:36:21] • [IP: 80.245.182.***]

Pigwa - będąc człowiekiem, podkreślam człowiekiem, bierzesz za dziecko pełna odpowiedzialność, większą niż za cokolwiek i nie dopuszczasz żeby biegało po ulicy karsiborskiej ;) chyba ze jest się unterleutem i nie ma się zakodowanej ochrony i zapewnienia bytu oraz przyszłości dziecku to już inna prawa, wiec dziwi mnie twoje rozumowanie. Po drugie nie przyrównuj psa do dziecka bo ma się to jak przysłowiowy piernik do wiatraka

ACID • Wtorek [10.11.2009, 09:30:00] • [IP: 80.54.123.***]

A CO MIAŁ ZROBIĆ-SZTUCZNE ODDYCHANIE?? SŁAWEK DAJ SPOKÓJ Z TAKIMI BZDURNYMI PSEUDO NEWSAMI!!

smb • Wtorek [10.11.2009, 09:28:59] • [IP: 80.245.184.**]

dupa prawda

Raichskanzler - RSHA • Wtorek [10.11.2009, 09:27:07] • [IP: 80.245.182.***]

Oczywiście ze chwała ich psy były wykorzystywane w znacznie lepszy i chwalebny sposób niż robią to polacy. polakowi nogi się zginały jak widział SSowskiego psa ;) GMU

Gość • Wtorek [10.11.2009, 09:27:00] • [IP: 92.42.117.***]

Tu są poruszone DWIE różne sprawy;po pierwsze wałęsające bezpańskie psy(którymi nikt się nie opiekuje):po drugie okropni, bezlitośni, okrutni kierowcy- którzy po wypadku uciekają. (wszystko jedno czy ofiarami są zwierzęta, czy ludzie)

Pigwa • Wtorek [10.11.2009, 09:25:27] • [IP: 93.94.186.***]

Raichskanzler - masz rację - najważniejsza jest odpowiedzialność! Właściciela ale też każdego kierowcy! Jeszcze raz powtarzam - to nie musiał być pies.. to mogłoby być dziecko! Więc w ten sposób nie tłumacz podłego zachowania kierującego tym samochodem! Dość Stockingerów na drodze!! I jeszcze jedno - kundel szczać nie może - a rasowy?!

Raichskanzler - RSHA • Wtorek [10.11.2009, 09:24:00] • [IP: 80.245.182.***]

Danke RADYKAŁ I ZAWODNIK SZCZECIN ;)

RSHA • Wtorek [10.11.2009, 09:22:25] • [IP: 80.245.182.***]

P.S co miał zrobić kierowca? włożyć psa do samochodu i zawieść do weterynarza? ;) Mógł nawet nie widzieć co mu wpadło pod kola dzik czy pies, mógł nie mieć telefonu do schroniska lub weterynarza, przyjazd weterynarza pewnie nie jest bezpłatny, nie miał takiego obowiązku, mógł zadzwonić na policje aby spisała protokół żeby mógł wystąpić o odszkodowanie za zderzak. Ciekaw jestem kto z was zanosi ślimaka do weterynarza jak go nadepnie niechcący. pilnujcie swoje zwierzęta

ZAWODNIK SZCZECIN • Wtorek [10.11.2009, 09:19:02] • [IP: 217.97.193.**]

Raichskanzel- całkowicie masz racje. POZDRAWIAM

Radykał • Wtorek [10.11.2009, 09:16:37] • [IP: 80.245.183.***]

:) Reichskanzler - Chwała Wielkim Niemcom:)

Raichskanzler • Wtorek [10.11.2009, 09:13:54] • [IP: 80.245.182.***]

Jak ktoś ma psa to musi brać za zwierze odpowiedzialność! W mieście panują pewne normy i zasady których zwierze z braku rozumu nie może przestrzegać np zasady kodeksu drogowego, porządku publicznego, i wiele innych. Właściciel powinien zostać ukarany, że nie dopilnował psa, który spowodował zagrożenie na drodze, opłacić szkody i osunąć zwłoki psa w trybie szybkim. Tak wam najlepiej wziąć psa a potem puszczać go samopas bez smyczy, albo idzie jeden z drugim i tylko patrzy jak jego pies obszczywa komuś samochód, ja nikomu nie obszczywam drzwi do domu i nie życzę sobie zęby jakiś kundel szczał mi na auto.

ZAWODNIK SZCZECIN • Wtorek [10.11.2009, 09:10:26] • [IP: 217.97.193.**]

DZIĘKI. JESTEM ZAKOCHANY W WASZYM MIEŚCIE.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 09:02:52] • [IP: 80.245.188.***]

W cywilizowanych krajach wałęsające się psy bez opikunów są wyłapywane.Stanowią one zagrożenie dla ludzi, jak i same są narażone na takie wypadki

Gość • Wtorek [10.11.2009, 08:58:54] • [IP: 80.245.186.***]

baran

ZAWODNIK SZCZECIN • Wtorek [10.11.2009, 08:58:42] • [IP: 217.97.193.**]

DZIĘKI ZA PODPISY.

ZAW0DNIK SZCZECIN • Wtorek [10.11.2009, 08:56:19] • [IP: 217.97.193.**]

WYSTARCZY SPOJRZEĆ NA TEN ŁAŃCUSZEK. WIDAĆ JAK BYŁ TRAKTOWANY.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 08:55:01] • [IP: 83.11.136.***]

no poprostu taki * czlowiek sory nie czlowiek tylko debil

Gość • Wtorek [10.11.2009, 08:52:50] • [IP: 217.97.199.*]

debil bez serca

kDn. • Wtorek [10.11.2009, 08:51:30] • [IP: 89.75.106.**]

I co mu niby zrobia jak go znajda? Przeciez potracil psa. Nic nie znaczacego psa.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 08:49:26] • [IP: 95.129.226.**]

pies nie miał lekko za życia, ten kawał łańcucha na szyji o tym świadczy, pewnie uciekł jakiemuś nurowi, mam nadzieję że do lepszego...

ZAWODNIK SZCZECIN • Wtorek [10.11.2009, 08:49:20] • [IP: 217.97.193.**]

DZIĘKI PIGWA!

Gość • Wtorek [10.11.2009, 08:46:13] • [IP: 88.156.234.***]

psa szkoda, tylko przez to, ze ma glupiego wlasciciela.zamiast na piwo powinien zainwestowac w smycz

ZAWODNIK SZCZECIN • Wtorek [10.11.2009, 08:45:26] • [IP: 217.97.193.**]

CZY SIĘ OBAWIACIE.. PODPISZCIE CHOĆ KSYWKĄ!

Pigwa • Wtorek [10.11.2009, 08:45:02] • [IP: 93.94.186.***]

Radykał - dzień dobry :) a pomyślałeś, że może wyglądać nie jak świnia tylko jak tysiące potrąconych lub zabitych ludzi na drogach..

Gość • Wtorek [10.11.2009, 08:40:32] • [IP: 92.42.118.**]

Szkoda pieska?- może i szkoda. A gdyby kierowca się zabił?.Czas skończyć z bezmyślnością właścicieli czy opiekunów czworonogów.Kilka dni wstecz na Piłsudskiego też pies od Albertów wpadł pod samochód.Przód rozbity, gostki uciekli, -kto zapłaci chłopakowi?-Alberty?, a może schronisko które teraz prosi o kontakt.

ZAWODNIK SZCZECIN • Wtorek [10.11.2009, 08:38:22] • [IP: 217.97.193.**]

SZKODA PIESKA. CO MIAŁ ZROBIĆ TEN KIEROWCA, ODBIĆ I WPAŚĆ W POŚLIZG I WALNĄĆ W DRZEWKO, PRZY OKAZJI POZABIJAĆ ŻONE I DZIECI!!

Gość • Wtorek [10.11.2009, 08:25:00] • [IP: 217.97.193.***]

Skąd wiesz jakim jest człowiekiem i jak postępuje ze zwierzętami? Każdemu może zdarzyć się taki wypadek kiedy pies wbiegnie na drogę. Wszystko wskazuje na to, że pies zginął na miejscu (co innego sugeruje wyłącznie tytuł, ale ten z natury musi być" sensacyjny" a'la Fakt), wiec cóż miał ten człowiek robić? Sztuczne oddychanie?

Gość • Wtorek [10.11.2009, 08:24:17] • [IP: 188.146.134.***]

Mam nadzieję, ze bedziesz to czytał BEZDUSZNY PASOŻYCIE !! Obyś * w jeszcze gorszych męczarniach niż ten niewinny niczemu psiak ! Zobaczysz, że kiedyś Ty będziesz potrzebował pomocy, ale nikt Ci nie pomoże tylko przejdzie dalej !! Zobaczysz, że los się kiedyś ku Tobie odwróci !Życzę Ci tego DRANIU !

Gość • Wtorek [10.11.2009, 08:19:21] • [IP: 188.146.134.***]

Miejmy nadzieję, że sprawca tego zdarzenia dostanie za swoje !! Takich " DEBILI " to u nas nie brakuje ! " Kierowca bez serca.Jak postępuje ze zwierzętami tak i z ludźmi " !! - jak najbardziej popieram poprzednika !

Gość • Wtorek [10.11.2009, 08:19:06] • [IP: 80.245.188.***]

NAPEWNO TO NIE BYŁO KOŁO GODZINY 14-EJ!!ja już tego pieska widziałam koło godz 12-ej!!

Gość • Wtorek [10.11.2009, 08:18:03] • [IP: 80.245.191.***]

byłam tam) -: tego dnia to była sobota jechaliśmu sobie pojeździć było około godziny 19 jak jechaliśmy w strone promu na wysokości starej oczyszczalni ścieków zauwarzyliśmy na drodze części od samochodu wyglodało to tak jak po wypadku !! zwolniliśmy omineliśmy części auta i pojechaliśmy. Najgorsze zaś zauwarzyliśmy w drodze powrotnej !! gdy zobaczyliśmy tego psiaka odrazu się zatrzymaliśmy ale niestety było za późno piesio już nie żył) -: szkoda psiaka !! wsiedliśmy w samochód i pojechaliśmy do domu całą droge nie rozmawiliśmy ze sobą a ja płakałam) -: chciała bym tylko na koniec dodać to tyczy się osoby która to zrobiła a żeby cię draniu spotkał taki sam los obyś * w męczarniach, ciemnościach w zimnie i deszczy, pozbawionu ludzkiego współczucia zrobiłeś coś strasznego pożucając piesia którego być możę można było uratować wziąć odpowiedzialnośc za swoje czyny ale nie bo poco lepiej zwiać !! ciekawi mnie tylko czy człowieka też byś zostawil na poboczu i uciekł bezduszna *) -:

Radykał • Wtorek [10.11.2009, 08:08:53] • [IP: 80.245.183.***]

pies ten wygląda jak zamordowana świnia w rzeźni dla waszego mięska na obiadek. Nic dodać nic ująć > ot i polskie społeczeństwo:)

Gość • Wtorek [10.11.2009, 08:02:13] • [IP: 80.245.183.***]

a ktory kierowca sie zatrzymuje zaden wiem to po sobie jezdze juz 15 lat i nigdy jak cos potracilem to sie nie zarzymalem to stwarza zagrozenie ruchu

Gość • Wtorek [10.11.2009, 08:01:32] • [IP: 80.245.182.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [10.11.2009, 07:40:50] • [IP: 92.42.112.***]

a gdzie smycz, a gdzie był właściciel ?

Gość • Wtorek [10.11.2009, 07:33:33] • [IP: 80.245.190.***]

Kierowca bez serca.Jak postępuje ze zwierzętami tak i z ludźmi.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 07:21:27] • [IP: 192.168.118.***]

szkoda pieska ale nie każdy zna numer do schroniska lub weterynarza.Ci co mają zwierzaki to mają w komórkach ale ci drudzy to mają w dupie zwierzaki.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 07:17:13] • [IP: 80.72.197.***]

co za k...s

Gość • Wtorek [10.11.2009, 07:13:21] • [IP: 93.94.184.***]

Ten biedny psiak... czy to nie on zawsze chodził z takimi bezdomnymi po Świnoujściu?? Tacy kierowcy sa najgorsi, przekonałam sie na własnej skórze kiedy to mojego psa potrącono, stary trep za kierownica i jeszcze zonę obrzucał pretensjami ze na droge nie patrzy... szkoda Zwierzaczka... a sprawca sie znajdzie.

Gość • Wtorek [10.11.2009, 07:12:19] • [IP: 83.30.59.***]

W artykule padaja słowa " mówią pracownicy schroniska..."A ja się pytam- co ci pracownicy mówią (a raczej jedna pani) o pieniądzach na Łapka?? Najpierw wyjasnijcie jedną sprawę!

Gość • Wtorek [10.11.2009, 07:07:12] • [IP: 195.117.222.**]

frajer, , , , stwo...

Gość • Wtorek [10.11.2009, 07:06:35] • [IP: 86.168.52.***]

5lat od reki, a co by bylo gdyby to był pieszy tez by uciekł

Oglądasz 1-198 z 198
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■