POGODA

Reklama


Wydarzenia

Organizator • Czwartek [22.10.2009, 07:52:38] • Polska

Teledysk akcji społecznej „KOCHAM. NIE BIJĘ”

Teledysk akcji społecznej „KOCHAM. NIE BIJĘ”

fot. Organizator

Tegorocznej edycji akcji społecznej "Kocham. Nie biję" towarzyszyć będzie Hymn, w którym udział wzięli polscy artyści. Kampanię wspierają dodatkowo hasła „Kocham. Reaguję” i „Kocham. Nie krzyczę”. Celem akcji jest uświadamiać innym rodzicom, że można i warto wychowywać dzieci bez przemocy i agresji.

Udział w nagraniu Hymnu wzięli: Damian Aleksander, Hanna Banaszak, Ewa Błaszczyk, Danuta Błażejczyk, Sonia Bohosiewicz, Olga Bończyk, Jarek Chojnacki, Ewelina Flinta, Artur Gadowski, Wojciech Gęsicki, Robert Janowski, Krzysztof Kolberger, Alicja Węgorzewska, Łukasz Zagrobelny.

Tekst napisał Krzysztof Cezary Buszman a kompozytorem jest Robert Osam.

Twarze medialne kampanii, które wzięły udział w teledysku do Hymnu to:
Agata Kulesza, Anna Dereszowska, Magda Różczka, Maria Seweryn, Anna Przybylska, Beata Chmielowska Olech, Tomasz Karolak, Piotr Adamczyk, Rafał Królikowski, Paweł Królikowski, Piotr Gruszka, Mikołaj Grabowski i inni.

O kampanii „Kocham. Nie biję”:
- Rafał Królikowski
Ulegamy emocjom i dzieci też muszą poznać smak różnych emocji, żeby nie żyły pod kloszem. Jest duża ilość metod: kary, nagrody, rozmowa i to powinno skutkować. Oczywiście ulegamy emocjom i dzieci też muszą poznać smak różnych emocji, żeby nie żyły pod kloszem. Jest masa metod: są kary, nagrody, rozmowa i to powinno skutkować. Jednakże wypadałoby się trochę zastanowić nad swoim postępowaniem i o tym jest ta kampania.

- Konrad Wojterkowski, pomysłodawca kampanii i fundator Krajowego Centrum Kompetencji
Potrzebne jest cykliczne powtarzanie takich akcji, aby na trwałe zmienić postawy społeczne. Bicie, krzyki, awantury, znęcanie fizyczne czy też psychiczne to mroczne tajemnice wielu polskich rodzin. Ważne, aby przypominać ludziom, że w życiu warto postępować inaczej, iż ważne jest wychowanie dziecka w relacjach wzajemnego zrozumienia, partnerstwa, miłości i ciepła rodzinnego. Poprzez znanych i lubianych, uśmiechniętych rodziców i ich szczęśliwe dzieci chcemy pokazać innym rodzicom, że można i warto wychowywać bez przemocy.


Hanna Białoń
Kostrzewa PR


komentarzy: 5, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-5 z 5

Stratus • Piątek [22.03.2013, 10:18:29] • [IP: 64.62.201.*]

Konrad Wojterkowski, pomysłodawca kampanii i fundator Krajowego Centrum Kompetencji nie ustaje w swych wysiłkach na rzecz przeciwdziałania przemocy wobec najsłabszych. To prawdziwy społecznik, który poswięca swój czas, energię i pieniądze na rzecz dobra wspólnego.

Dex • Czwartek [08.11.2012, 13:18:55] • [IP: 188.33.38.***]

Brawa dla pomysłodawcy i organizatora - Konrada Wojterkowskiego, bo to kampania potrzebna i inna niż pozostałe.

Martyn • Czwartek [29.10.2009, 17:48:02] • [IP: 83.24.107.**]

Niedawno się dowiedziałam że w tym teledysku występuje też osoba ze Świnoujścia a obecnie z Warszawy Adrian Kowalski:)

Gość • Czwartek [22.10.2009, 16:30:26] • [IP: 93.94.184.***]

bo klaps to nie patologia...

Gość • Czwartek [22.10.2009, 16:28:28] • [IP: 93.94.184.***]

"Kocham nie biję, rozkapryszonego i rozpieszczonego bachora wychowuję". ...

Oglądasz 1-5 z 5
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Świnoujście: 38-latek z powiatu kamieńskiego kradł logotypy samochodów w centrum miasta. Kilkanaście pojazdów pozbawionych emblematu. Policja zbiera kolejne zgłoszenia. Straty dotyczą głównie aut marek premium, a w niektórych modelach Mercedesa wyrwany emblemat był jednocześnie częścią czujnika jednego z systemów wspomagających. Policja zatrzymała 38-latka i wciąż przyjmuje zgłoszenia od właścicieli uszkodzonych pojazdów. Z samochodów znikały znaki rozpoznawcze takich marek jak Mercedes, Volkswagen, Ford, Toyota czy BMW. W autach wyższej klasy wartość takich elementów potrafi być wyjątkowo wysoka. Kradzieże odnotowano na kilku odcinkach centrum: przy ulicy Konstytucji 3 Maja, przy ulicy Wyspiańskiego oraz na osiedlu Platan. Do funkcjonariuszy zgłosiło się już kilkanaście osób, choć liczba poszkodowanych może być większa. Sprawca został namierzony i zatrzymany. 38-letni mieszkaniec powiatu kamieńskiego trafił do policyjnego aresztu ■ Stowarzyszenie Importerów i Dystrybutorów Pirotechniki apeluje do władz Świnoujścia o uwzględnienie w konsultacjach głosów branży: – Zwracając się do Prezydent Miasta Świnoujścia liczymy, że głos branży reprezentowanej przez największych polskich importerów oraz dystrybutorów wyrobów pirotechnicznych, pozwoli na wypracowanie kompromisowych rozwiązań. Zdecydowanie sprzeciwiamy się planom wprowadzenia ograniczeń lub zakazów użycia fajerwerków przez niektóre z władz samorządowych – informuje Stowarzyszenie ■ Na rok 2026 została wyznaczona apteka „Centrum Zdrowia – 24H”, prowadzona w Świnoujściu przy ul. Grunwaldzkiej 21, do pełnienia dyżurów w godzinach od 21:00 do 23:00, codziennie w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2026 roku ■