Prace nad państwową strategią w tej sferze rozpoczęto po opublikowaniu danych wskazujących na spadek udziału polskiej floty w obsłudze krajowego handlu zagranicznego. Dodatkowym argumentem przemawiającym za potrzebą wypracowania polityki morskiej państwa były sygnały od armatorów. Przedsiębiorstwa eksploatujące statki zgłaszały, że obowiązujące ich polskie przepisy nie odpowiadają regułom przyjętym na rynku Unii Europejskiej.Projekt odnosi się jednak nie tylko do działalności floty handlowej ale także infrastruktury portowej. W ramach wypracowanej obecnie strategii rząd chce m.in. zmodernizować port w Świnoujściu. Poszerzone mają zostać tory podejściowe. W planie uwzględniono wybudowanie terminalu LNG oraz modernizacje wszystkich baz przeładunkowo - składowych węgla.
147, to jest wlasnie polska glupota !. Zamiast kase w kraju zostawiac to oddaja ja jakims murzynskim instytucjom klasyfikacyjnym. Tracimy my Polacy i wizerunek Polski na morzach (ladne statki pod polska bandera) .Wielki wstyd Polacy przy sterze tego kraju !. ,
To wszystko o dziesięć lat za późno. Ale lepiej późno niż wcale
nic nie zrobią bo nie potrafia, to tylko zapowiedź pod publikę kolejnych POcudów, których nie będzie
PANOWIE DRUGI REJESTR TO JEST TO, BO JUZ NIE MA POLLSKIEJ BANDERY NA STATKACH NALEŻĄCYCH DO POLSKICH ARMATORÓW!!CHCIWOŚĆ FISKUSA I GŁUPIE PRZEPISY POWODUJĄ UCIECZKĘ GDZIE TANIEJ!!
Pownno sie reaktywowac PPDiUR ODRA. Chociaz przetworstwo.
Nareszcie coś sie ruszyło. ..