POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [25.09.2009, 16:26:14] • Świnoujście

Stacja paliw powstaje nielegalnie? Prezydent jest bezradny?

Stacja paliw powstaje nielegalnie? Prezydent jest bezradny?

fot. Sławomir Ryfczyński

Wiele kontrowersji budzi nowo powstająca stacja paliw przy ulicy 11 Listopada. Mieszkańcy nie chcą jej w swoim sąsiedztwie. Urzędnicy twierdzą, że pozwolenie na budowę wygasło 11 lat temu.

Od dwóch tygodni budowana jest stacja paliw przy ulicy 11 Listopada. Inwestor planuje, że powstanie w tym miejscu wielostanowiskowa stacja benzynowa, sklep oraz myjnia. Zezwolenie na budowę zostało wydane w 1995 roku. Prezydent Żmurkiewicz nie rozumie dlaczego trwa tam budowa, skoro jest tyle nieścisłości.

- Pozwolenie na budowę zostało wydane w 1995 roku, a budowę rozpoczęto po 14 latach – powiedział na czwartkowej sesji prezydent Janusz Żmurkiewicz. Według urzędników inwestor musiałby rozpocząć prace maksymalnie trzy lata po uzyskaniu pozwolenia na budowę.

- Jak może takie być, skoro powinny być prowadzone odpowiednie dokumenty o kolejnych pracach - pytają mieszkańcy pobliskiej ulicy - A my tu dobrze wiemy, że nic się przez te lata nie działo! Kompletnie nic! - dodają.
Będę dążył do tego, żeby było przestrzegane prawo – zapowiedział na sesji Żmurkiewicz.

Tymczasem na placu budowy robota wre. Specjaliści twierdzą, że stacja benzynowa może być gotowa już za pół roku.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 207, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-207 z 207

Gość • Wtorek [29.09.2009, 15:37:47] • [IP: 80.245.188.***]

dlaczego nikt nie pyta o to dlaczego urząd w ogóle podjął rozmowy z inwestorem Y dotyczących pozwolenia na budowę stacji i zawiesił decyzję w tej sprawie do 2010 r skoro, jak utrzymuje inwestor Tarnowski, budowa toczy sie w tym miejscu nieprzerwanie od 14 lat. to co, można budować w jakimś miejscu i starać się o zatwierdzenie nowego projektu na budowę usytułowaną w tym samym miejscu?? Szwindlem śmierdzi na odległość. Urzędnicy się ośmieszają jesli utrzymują, ze wszystko może być tu zgodnie z prawem. Starania inwestora Y z miejsca powinny być bezzasadne. Jak starać się o pozwolenie na budowe w miejscu, gdzie trwa od lat inwestycja?

Gość • Poniedziałek [28.09.2009, 22:59:01] • [IP: 95.129.226.**]

nie obdzielili grubaska to nie bedzie stacji...;p

Gość • Poniedziałek [28.09.2009, 15:30:37] • [IP: 88.156.234.***]

Kwa kwa kwa.Powiedzial kaczorek zanim sie ugryzl w jezorek.

Gość • Niedziela [27.09.2009, 21:12:57] • [IP: 80.245.190.***]

Niech on lepiej do dentek wraca a młodszym i pracowitrzym stanowisko przekaże

Gość • Niedziela [27.09.2009, 20:37:27] • [IP: 80.245.189.**]

JĘDREK SZ. ile dostałeś za to wystąpienie na SESJI czwartkowej.

Gość • Niedziela [27.09.2009, 17:48:19] • [IP: 92.42.119.***]

nie czytając poniższych 200postów, spytam tylko.. Jeśli pozwolenie wygasło a Prezydent dąży wciąż do przestrzegania prawa.. wychodzi na to ze On niema żadnej władzy =/

Gość • Niedziela [27.09.2009, 15:39:48] • [IP: 67.159.44.**]

Trzeba wyraźnie to powiedzieć - ten Prezydent to nieporozumienie. W czasach gdy wszystkie miast wyrywały sobie pieniądze unijne ten pan nawet nie potrafil stworzyć zespołu który w jego imieniu pisałby dobre wnioski o pieniądze unijne. A za to że, skopał tunel stawiając Świnoujście w sytuacji, że nawet wybór innego prezydenta za rok juz nic nie pomoże, gdyż prezydent świnoujscia zrobił wszystko aby tunelu nie wybudować to należałoby na początek pozbawić obywatelstwa Świnoujścia!

Gość • Niedziela [27.09.2009, 15:32:17] • [IP: 94.254.211.***]

I b.dobrze, że budują. Facet ma teren to może budować co chce. Robi to na własne rezyko. Jak stacja będzie przynosić zyski to znaczy -potrzebna, jak nie to bankructwo.Tym wiecznym malkontentom proponuje stworzenie nowego miasta z prezydentem Kononowiczem wtedy nic nie będzie i będą mieli to o co im chodzi.

Gość • Niedziela [27.09.2009, 14:31:55] • [IP: 67.159.44.**]

UWAGA! CUD NAUKI! Dzięki wytrwałym wysiłkom grupy propagandowej wspierającej Prezydenta Miasta Świnoujścia, udało się już w pierwszej kadencji wyhodować nowy gatunek człowieka! Bez ingerencji w DNA, poprzez same działania propagandowe stworzono nową istotę, która realizuje się poprzez kontemplację budynków apartamentowców, podziwianie chodników, rozpamiętywanie faktów przyznania miastu jakichś nagród. Cudem zaś jest to, że istota ta nie potrzebuje niczego innego! Jedzenie, picie, schronienie czy bezpieczeństwo są jej całkowicie zbędne! Gdy tylko dotrze do niej informacja - prawdziwa lub nie - o jakimś sukcesie Prezydenta, natychmiast popada ona w długotrwałą ekstazę, która jest źródłem energii dla wszystkich procesów metabolicznych. Co więcej, swoją ekstazą stara się ona wpłynąć na inne, niezmodyfikowane jednostki. Jak mówi szef zespołu propagandowego prezydenta, Robert K., trwają wzmożone wysiłki, by wszystkich mieszkańców miasta poddać przeróbce na istoty zasilane proprezydencką ekstazą.

Gość • Niedziela [27.09.2009, 14:19:44] • [IP: 67.159.44.**]

Miasto nam pięknieje i pięknieje... A mieszkańcy biednieją i biednieją... Apartamentowców coraz więcej... Pracy coraz mniej... Umieralność wzrasta... Co druga witryna to bank lub apteka... Zadłużamy się i wymieramy... RZĄDY POSTKOMUNY.

Gość • Niedziela [27.09.2009, 12:35:08] • [IP: 217.97.199.*]

Co za konstruktywny wyraz twarzy !!

Gość • Niedziela [27.09.2009, 12:26:01] • [IP: 80.245.189.**]

Bez pomocy z zewnątrz NIC z TEGO NIE BĘZIE!!

Gość • Niedziela [27.09.2009, 12:23:12] • [IP: 80.245.189.**]

Mamy URZĄD i PREZYDENTÓW jest też NADZÓR BUDOWLANY ciekawi nas ile potrzebują czasu na ROZTRZYGNIĘCIE tej sprawy STACJI przy ul.11Listopada??

Gość • Niedziela [27.09.2009, 09:08:04] • [IP: 83.31.187.***]

Ten szczery uśmieszek mówii sam za siebie !

Gość • Niedziela [27.09.2009, 07:29:37] • [IP: 80.245.184.***]

zobaczycie, niedlugo sie okaze ze ta stacja benzynowa jest wlasnoscia pana prezydenta, tak jak to bylo za jego poprzedniej kadencji z myjnia na karsiborskiej-dzialka kupiona za bezcen, wlascicielem niby byl jego brat, a kto teraz tam mieszka i rzadzi?! :) tu bedzie pewnie to samo!!

Gość • Niedziela [27.09.2009, 05:42:35] • [IP: 83.31.187.***]

Żmurkiewicz powiedział na sesji, że zwróci się do tych co przestrzegają prawo żeby sie tym problemem zajęli. Znaczy to iż oficjalnie przyznał się, że w Świnoujściu prawo nie jest przestrzegane ! ?

Gość • Sobota [26.09.2009, 23:50:36] • [IP: 83.21.55.**]

A Pan Prezydent nie słyszał o Nadzorze Budowlanym??!! No i jak działa sam Nadzór skoro pozwala na to co faktycznie wyglada na bezprawie??

Gość • Sobota [26.09.2009, 23:43:17] • [IP: 77.253.102.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [26.09.2009, 22:22:55] • [IP: 83.31.179.***]

Zbyt mała łapówka dla pana Ż. ?

Gość • Sobota [26.09.2009, 21:59:52] • [IP: 80.245.185.**]

Jest sonda o stacji benzynowej ;-) Ludziska głosować a nie bić pianę ;-)

Gość • Sobota [26.09.2009, 21:22:14] • [IP: 80.54.123.***]

Trzeba wyraćnie to powiedzieć - ten Prezydent to nieporozumienie. W czasach gdy wszystkie miast wyrywały sobie pieniądze unijne ten pan nawet nie potrafil stworzyć zespołu który w jego imieniu pisałby dobre wnioski o pieniądze unijne. A za to że, skopał tunel stawiając świnoujście w sytuacji, że nawet wybór innego prezydenta za rok juz nic nie pomoże, gdyż prezydent świnoujscia zrobił wszystko aby tunelu nie wybudować to należałoby na początek pozbawić obywatelstwa Świnoujścia!

Gość • Sobota [26.09.2009, 20:57:41] • [IP: 93.94.185.**]

Ludzie my mieszkańcy naprawdę nie mamy juz nic do powiedzenia w tej sprawie. Myśle ze moze trzeba na spokojnie przemysleć za i przeciw.

Gość • Sobota [26.09.2009, 20:50:13] • [IP: 80.245.183.***]

W świnoujsciu ktoś zbudował zamek w lesie bes pozwolenia na budowe normalnie anarhia

Gość • Sobota [26.09.2009, 20:45:40] • [IP: 80.245.183.***]

Stacja paliw powstaje nielegalnie? Prezydent jest bezradny? RADNY KRADNIE A CAŁE MIASTO NA DNIE

Gość • Sobota [26.09.2009, 19:57:24] • [IP: 195.117.222.**]

Miasto nam pięknieje i pięknieje... A mieszkańcy biednieją i biednieją... Apartamentowców coraz więcej... Pracy coraz mniej... Umieralność wzrasta... Co druga witryna to bank lub apteka... Zadłużamy się i wymieramy... RZĄDY POSTKOMUNY.

Gość • Sobota [26.09.2009, 19:51:58] • [IP: 92.42.118.***]

Isstnieje taki urzząd jak Powiatowy Nadzór Budowlany, który posiada pełną władzę w tej sprawie.

Juzef • Sobota [26.09.2009, 19:31:14] • [IP: 217.97.199.**]

Chciałbym wszystkim zebranym przypomniec jedna rzecz - MIASTO NAM PIEKNIEJE. A co najwazniejsze, nie sa to puste slowa, bo to WIDAĆ. Dziekujemy Panie Prezydencie.

Gość • Sobota [26.09.2009, 19:22:12] • [IP: 83.19.6.**]

O proszę jak Żmurek boi się konkurencji. Ludzie zejdźcie z drogi, bo CBA jedzie... Ludzie zejdźcie z drogi, bo CBA czekało na ten list kilka długich lat, ludzie listy piszą, zwykłe polecone. Piszą, że korupcja wielka, a piszą nawet z małych wiosek.

Gość • Sobota [26.09.2009, 18:46:52] • [IP: 195.117.222.**]

Najciekawszy komentarz to ten z 11:31

Gość • Sobota [26.09.2009, 18:16:27] • [IP: 80.245.190.*]

Ciekawe, za niemiecka kolej UBB wjechała do Swinoujścia na podstawie podłozonej radnym koalicyjnym uchwały ? kto zapłaci za wyciecie ok. 3, 6 ha lasu ?

Gość • Sobota [26.09.2009, 17:54:45] • [IP: 80.245.191.***]

jeśli ma być b.nowoczesna to musi być ładownica elektryczna

Gość • Sobota [26.09.2009, 17:11:20] • [IP: 195.117.222.**]

Zapamiętajcie sobie jedno, kmiotkowie: MIASTO NAM PIĘKNIEJE. A resztą lepiej się nie interesujcie.

Gość • Sobota [26.09.2009, 15:35:00] • [IP: 80.245.189.**]

PROŚBA!!PODAJCIE NAZWISKO TEGO co UKRADŁ te OPONY!

Gość • Sobota [26.09.2009, 13:57:11] • [IP: 79.162.52.**]

jak on nic niewie, dostal w lape i juz i robi glupia mine, u siebie wyciol drzewa i co legalnie?

Gość • Sobota [26.09.2009, 13:47:15] • [IP: 195.117.222.**]

moze panie prezydencie postawimy tam zkalad wulkanizacyjny i myjnie oczywiscie panskiej zony. napewno bedzie to bezpieczne i nikomu nie bedzie przeszkadzalo ;]

Gość • Sobota [26.09.2009, 12:57:26] • [IP: 195.117.222.***]

Podac nazwisko złodzieja co kradł oponyw. Niech ludzie wiedza kto to. Bo moze on w naszym miescie teraz jakas wladze ma albo, jakis urzednik sie zniego zrobił !!

Gość • Sobota [26.09.2009, 12:56:09] • [IP: 74.50.97.***]

''Będę dążył do tego, żeby było przestrzegane prawo – zapowiedział na sesji Żmurkiewicz.'' Zatem pierwszy krok to ustąpienie ze stanowiska, a następnie oddanie się w ręce CBA.

Gość • Sobota [26.09.2009, 12:49:23] • [IP: 74.50.97.***]

sam powinien złozyc rezygnacje, za duzo niejasnosci w sprawpwaniu funkcji, działalnosc gospodarcza, mobing na szeroką skale, nepotyzm, i bez przetargowe rozdawnictwo tego co własnioscia wszystkich mieszkancow...

Gość • Sobota [26.09.2009, 12:48:39] • [IP: 74.50.97.***]

DLA ERIS GRUNTY WYDZIERŻAWI ZA GROSZE A NA PROMENADZIE GDZIE WYDZIERŻAWIAJĄ MIESZKAŃCY PŁACĄ DUŻE PIENIĄDZE TO SĄ MIEJSCA PRACY. MIESZKAŃCÓW TO NISZCZĄ NA KAŻDYM KROKU I TO SĄ WŁADZE ŚWINOUJSCIA.

Gość • Sobota [26.09.2009, 12:47:09] • [IP: 217.97.193.***]

No pasaran! myjnia.

Gość • Sobota [26.09.2009, 12:36:54] • [IP: 74.50.97.***]

Wreszcie nadszedł dzień sprawiedliwości. Za wszystkie wzięte łapówki, sprzedane za bezcen działki i nieruchomości, za szantaże, za mataczenie z księgami wieczystymi, za wszystkie bezprawne groźby i szantaże - za to wszystko przyjdzie odpowiedzieć przed obliczem sprawiedliwości. Jest kwestią absolutnie podstawową, by cały zdobyty nielegalnie przez prezydenta majątek, zdobyty dzięki łapówkom, szantażom i dzięki pospolitemu złodziejstwu - żeby ten majątek został mu odebrany. Także śmierć niewinnego człowieka, doprowadzonego do ostateczności przez chciwego kolegę pana prezydenta, czy drugiego - zabitego przez kolegę koalicyjnego radnego nie może pozostać bez kary. Od odpowiedzialności uciec nie możba i cieszy mnie bardzo, że świadomośc tego powoli zaczyna docierać do pana prezydenta i jego zakłamanych obrońców.

sarteip • Sobota [26.09.2009, 12:30:52] • [IP: 83.31.182.***]

O czym wy tu piszecie?? Tu nie trzeba walczyc z" nastepna stacja benzynowa", tu trzeba walczyc ze zmowa cenowa na stacjach. Kto kupil ziemie albo kto bedzie na tym zarabial mnie akurat najmniej interesuje (ktos musi zarabiac, przeciez nie dokladac). I nie wydaje mi sie zeby stacja benzynowa byla az tak uciazliwa dla pobliskich mieszkancow. To nie jest przeciez wysypisko smieci gdzie smierdzi lub tartak gdzie jest glosno.

Mirosław Galczak • Sobota [26.09.2009, 12:29:29] • [IP: 74.50.97.***]

Janusz, nie mam już sił Cię bronić, jesteś beznadziejny. A byłeś takim dobrze zapowiadającym się komsomolcem. I szkoda, że mieszkańcy miasta nie doceniają tego, że dzięki Stalinowi miasto jest nasze i nam pięknieje!

януш • Sobota [26.09.2009, 12:22:54] • [IP: 74.50.97.***]

Partia dała mi wszystko, ona mnie wychowuje, jej sprawa stała się sprawą mojego życia. Chciałbym całym sobą, jako członek partii, służyć nieśmiertelnej idei Stalina, który nam wszystkim pozostawił doprowadzenie swojego dzieła do końca. Przyczynić się jak najmocniej, na ile potrafię, do wykonania tego testamentu – to moje najświętsze pragnienie.

Gość • Sobota [26.09.2009, 12:21:21] • [IP: 74.50.97.***]

prezydent potrafi sobie radzić tylko wtedy, kiedy wszyscy mu przyklaskują.Ale dzisiaj jest demokracja a nie socjalizm i opozycja jest naturalnym kontrolerem władzy.Prawda jest taka, że prezydent nie ma rozwiązań na wiele spraw mieszkańców i zwala swoje wpadki jak za byłej epoki na opozycję. Wtedy też wmawiano ludziom, że nie rządzący a Solidarność jest winna pustym półkom w sklepach z dyżurnym tylko octem.

Gość • Sobota [26.09.2009, 12:20:26] • [IP: 74.50.97.***]

Większość ''rankingów'' i innych wyróżnień dla komuszego grajdołka Świnoujścia to robota Karalucha, który np. namawia Oponiarza, by ten wykupywał w ogólnopolskich gazetach drogie dodatki i wkładki, a wtedy taka gazeta od razu przyznaje Świnoujściu wysokie miejsca w rankingach. Nawet nie wiecie, ile już pieniędzy z naszych podatków poszło na takie ''papierowe sukcesy''.

MYŚLIWY • Sobota [26.09.2009, 12:14:24] • [IP: 74.50.97.***]

(tinyurl.com/3crbqb) ''Żmurek, w słownictwie myśliwskim niewielki lis o jasnokasztanowym futrze. Poszukiwany przez myśliwych.'' OGŁASZAM OTWARCIE SEZONU NA ŻMURKI! UWOLNIĆ MIASTO OD TYCH DARMOZJADÓW! UWAGA! NIEKTÓRE EGZEMPLARZE SIĘ SPRYTNIEJSZE I FARBUJĄ SIĘ NA CZARNO!

''STODOŁA'' PUCICE • Sobota [26.09.2009, 12:11:17] • [IP: 74.50.97.***]

Jak prezio kiedyś sam powiedział: ''Nie warto nic robić dla ludzi, bo do wyborów i tak zapomną''. Ludzką twarz prezydenta będziemy mogli zatem podziwiać dopiero za jakiś czas. A tak przy okazji: Motorowerem ''Komar'' świetnie jedzie się do Pucic!

Gość • Sobota [26.09.2009, 12:06:23] • [IP: 92.42.114.**]

Sprzedamy ziemie pobudujemy drogi.Drogi muszą być coraz lepsze aby ci co wykupią grunty mogli spokojnie dojechać, budować i inwestować w SWÓJ interes.

Gość • Sobota [26.09.2009, 12:05:26] • [IP: 74.50.97.***]

SLDowcy plują zawsze na wszystkich wokół, że tylu tu frustratów i nieudaczników. A teraz widać w czym tkwi sekret ''udacznictwa'' SLDowców. Załatwianie po znajomości pracy, rozdymany do niewyobrażalnych obrzydliwych rozmiarów nepotyzm! Pokazaliście teraz jakimi miernotami i nieudacznikami jesteście. Uczciwie nie potraficie dojść do niczego! Wy SLDowcy albo jesteście bandytami (mordy na patriotach polskich w latach 40-60tych), albo okradacie naród (wyżeracie dobra wyprodukowane przez naród jak pasożyty - kryzys lat 70-80) - albo załatwiacie po znajomości fuchy. Sam rozkład. SAM ROZKŁAD! SAM ROZKŁAD I UPADEK MORALNOŚCI I GODNOŚCI LUDZKIEJ!

Gość • Sobota [26.09.2009, 12:02:36] • [IP: 93.94.185.***]

ogorki!! a ten zmurek to pomidor i ch..

Gość • Sobota [26.09.2009, 11:49:34] • [IP: 83.31.202.***]

I ten uśmieszek, podły uśmieszek. ...

Gość • Sobota [26.09.2009, 11:48:18] • [IP: 74.50.97.***]

''Będę dążył do tego, żeby było przestrzegane prawo – zapowiedział na sesji Żmurkiewicz.'' Zatem pierwszy krok to ustąpienie ze stanowiska, a następnie oddanie się w ręce CBA.

Gość • Sobota [26.09.2009, 11:46:07] • [IP: 74.50.97.***]

POSTKOMUNO!! PRECZ!! DOSYC! KAZDY WASZ RUCH KAZDA UCHWALA, SMIERDZI KORUPCJA, KOLESIOSTWEM, NABIJANIEM KASY DLA SWOICH LUDZI. LICZA SIE TYLKO WASZE PLECY, STAN KONTA. ZYCZE PREZYDENTOWI - JAK NAJSZYBSZEJ WIZYTY CBA. I GDZIES MAM WASZE CHODNIKI KTORE SIE ROZPADAJA, ULIC KTORYCH ASFALT SIE TOPI, DOSYC MAM SZMACENIA BIEDNYCH LUDZI PRZEZ WASZE WYPACZONE DOGMATY KOMUNIZMU. PRECZ!!

Gość • Sobota [26.09.2009, 11:43:50] • [IP: 217.97.199.*]

diabeł tkwi w szczegółach drodzy ziomale, jak nie bedzie myjni przy tej stacji, to mogę się założyć z każdym z was, że prezydent z bezradnego stanie się bardzo zaradny..ha, ha kiełbasa wyborca kostka brukowa, drózki rowerowe w poprzek kostka kładzona, jezdnie po pierwszej ulewie już pokazały co ta kiełbasa znaczy, fontany, rozprzedane miasto, do urn drodzy rodacy!!

Gość • Sobota [26.09.2009, 11:33:10] • [IP: 74.50.97.***]

Ludzie ogłupieni i spłaszczeni karaluchową propagandą. Nie mają pracy, dachu nad głową ani szans w tym mieście, ale co tam, ''miasto nam pięknieje'' i cała reszta nie ma znaczenia dla umysłowych zombie zahipnotyzowanych kostką polbrukową i fontannami.

Gość • Sobota [26.09.2009, 11:32:58] • [IP: 92.42.117.**]

pół roku to i tak długo będą budować...

Gość • Sobota [26.09.2009, 11:31:11] • [IP: 74.50.97.***]

Przed laty znany świnoujski [ocenzurowano] wybrał się po zakup opon do hurtowni w Pucicach koło Szczecina. Popatrzył, wybrał DZIESIĘĆ opon. Pracownik poszedł wypisywać faktury a w tym czasie [ocenzurowano] ładował opony do samochodu. Po chwili odebrał fakturę, zapłacił i ruszył w drogę powrotną do Świnoujścia. Kilka minut po jego odjeździe, pracownicy hurtowni zauważyli, że ubyło TRZYDZIEŚCI opon. Natychmiast skrzyknęli się, wsiedli do samochodu i ruszyli w pościg za złodziejem. Dopadli [ocenzurowano], gdy przejeżdżał obok przystanku kolejowego w Przytorze. Przyłapany musiał oddać ukradzione dwadzieścia opon. Prosił aby nie zawiadamiać Policji. Ulegli, dali spokój złodziejowi...

Gość • Sobota [26.09.2009, 11:25:57] • [IP: 74.50.97.***]

Łapownictwo bierne - polega na przyjmowaniu jako osoba pełniąca funkcję publiczną korzyści majątkowych, osobistych, lub ich obietnic. W Polsce to przestępstwo jest zagrożone karą pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

Gość • Sobota [26.09.2009, 11:18:38] • [IP: 217.97.199.*]

Dlaczego nikt nie protestowal w 1995r.wtedy gdy umieszczono stacje w poprzednim planie.

Gość • Sobota [26.09.2009, 10:30:34] • [IP: 83.21.41.**]

Do zadań organów nadzoru budowlanego należy m.in: - kontrola przestrzegania i stosowania przepisów prawa budowlanego; - kontrola działania organów administracji architektoniczno-budowlanej; . .współdziałanie z organami kontroli państwowej. .. (art. 84. 1 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.), W przypadku ustalenia przez organy nadzoru budowlanego, że zachodzą okoliczności uzasadniające wznowienie postępowania albo stwierdzenie nieważności decyzji, wydanej przez organ administracji architektoniczno-budowlanej, właściwy organ administracji architektoniczno-budowlanej - wznawia lub wszczyna z urzędu postępowanie. „Kto (art.93, ust 4) ustawy: -„ przystępuje do budowy lub prowadzi roboty budowlane bez dopełnienia wymagań określonych w art. 41 ust. 4, art. 42, art. 44, art. 45, „... podlega karze grzywny.”.

Gość 77 • Sobota [26.09.2009, 10:29:33] • [IP: 80.54.123.***]

komu przeszkadza budowa stacji paliw, przecież na 11 Listopada pobudowane są koszary, wiedz i stacja paliw się przyda, jestem za budową stacji myjni i wulkanizacji.

Gość • Sobota [26.09.2009, 09:43:23] • [IP: 217.97.199.*]

Co może nadzór, siłą wyprowadzi robotników?

STUDENT • Sobota [26.09.2009, 09:33:24] • [IP: 83.21.41.**]

SAMOWOLA BUDOWLANA - NIEWAŻNE POZWOLENIE NA BUDOWĘ. To typowe naruszenie ustawy prawo budowlane. Przykłady: 1. Przystąpienie do robót bud. bez pozwolenia (prawomocnej decyzji o pozwoleniu na budowę), 2. Wprowadzenie istotniejszych zmian w projekcie, w czasie wykonywania robót budowlanych,. 3. Prowadzenie robót budowlanych bez kierownika budowy, 4. Prowadzenie robót niezgodnie z zasadami" sztuki budowlanej", 5. Przystąpienie do robót bez zgłoszenia do Nadzoru Budowlanego, 6. Prowadzenie robót bez dziennika budowy itp. - Zgodnie z art. 37 ust. 1, zmienionego 26 czerwca 2008 r. prawa budowlanego (Dz.U. z 2008 r. nr 145, poz. 914) - z dwóch do trzech lat - został wydłużony termin, po jakim pozwolenia na budowę wygasają, w razie nierozpoczęcia robót budowlanych lub ich przerwania. Decyzja wygasała, gdyżi budowa nie została rozpoczęta przed upływem 3 lat od dnia, w którym stała się ostateczna a budowę przerwano na czas dłuższy niż 3 lata. STAROSTO, GDZIE JEST NADZÓR BUDOWLANY ?!

Gość • Sobota [26.09.2009, 08:55:57] • [IP: 88.156.234.***]

P A N P R E Z Y D E N T JEST BEZRADNY, ALE JAJA, PO CO NAM TAKI KOGUT JAK KURY ROBIA CO CHCA. ZMIENIC KOGUTA NA TAKIEGO Z JAJAMI

Gość • Sobota [26.09.2009, 08:20:56] • [IP: 91.94.113.***]

Jak z myjni zrezygnuje, to stacja paliw powstanie

Gość • Sobota [26.09.2009, 08:13:22] • [IP: 80.245.183.***]

nawet niemiaszkom bedzie bardziej po drodze super sprawa mieszkam na herbowej przy rowie oddzielajacym od stacji i inwestycja mi sie podoba popieram

Gość • Sobota [26.09.2009, 08:12:46] • [IP: 80.245.188.***]

Temu panu już dziękujemy. Szkoda że się nie da tak jak z Leo, jeszcze przed końcem eliminacji(kadencji).

Gość • Sobota [26.09.2009, 08:06:24] • [IP: 79.186.189.***]

ALE JAJA, PRZEGRA WYBORY PRZEZ GŁUPIĄ STACJĘ BENZYNOWĄ. ŻMURKIEWICZ WALNĄŁ SOBIE SAMOBÓJA.

Gość • Sobota [26.09.2009, 08:04:30] • [IP: 83.31.182.**]

Myślę że problemem jest myjnia a nie stacja cpn. No proszę pomyśleć w czyje interesy to uderzy.

Gość • Sobota [26.09.2009, 07:51:31] • [IP: 83.31.190.***]

konkurencja jest ok

Gość • Sobota [26.09.2009, 07:50:16] • [IP: 80.245.179.**]

Co jak co, ale stacji paliw jak najwięcej u nas. Może jak będzie większa konkurencja to i ceny spadną, a miejsce tam jest jak najbardziej dobre i potrzebne.

Gość • Sobota [26.09.2009, 06:44:35] • [IP: 88.156.233.***]

I ten olewający uśmieszek. ...

Gość • Sobota [26.09.2009, 02:34:23] • [IP: 80.245.190.*]

Projekt z 1995 roku /jeśli jest pozwolenie na budowe to musi byc projekt/ dzis moze byc juz nieaktualny, gdyz w 2005 zmieniły sie przepisy dotyczące stacji paliw. Bedzie nastepny obiekt po osiedlu na Krzywej i Bronxie na Modrzjewskiej 20 nie spełniający warunków technicznych, czyli szmelc do rozbiórki.

Gość • Sobota [26.09.2009, 01:43:45] • [IP: 82.39.67.***]

Pewnie okaze sie, ze juz dzien po otrzymaniu umowy byly prowadzone prace budowlane, inwestor mogl na przyklad wyrownywac teren przez ostatnie 14-cie lat depczac ziemie spacerujac z pieskiem, a, ze bez widocznego efektu to juz jego sprawa. Napewno znajdzie sie dziennik budowy i kierownik ktory to potwierdzi jak i odpowiednie faktury. Jak mowi stare urzednicze przyslowie ''nie ma dokumentow nie do uzyskania tam gdzie w gre ida pieniadze...''

Gość • Sobota [26.09.2009, 01:06:28] • [IP: 88.156.234.***]

Wyglada na to ze mieszkancy nie chca takiego prezydenta ani jego pomocnikow. No i pozostaje jeszcze sprawa naprawienia zla ktore uczynili naruszajac czesto obowiazujace ustawy i inne akty prawne. Np."szwindel " z budynkiem na ulicy Modrzejewskiej 20. Miasto nie mialo prawa stac sie wlascicielem tego obiektu wartego 11 000 000 (11 milionow zlotych) a " kupionego " za 300 000 zl (300 tysiecy zlotych - wartosc ok.2 mieszkan) od spoldzielni mieszkaniowej przymorze, prezesem byl Sz. ...o.

Gość • Sobota [26.09.2009, 01:03:11] • [IP: 83.21.144.***]

TAK A CO MAJA POWIEDZIEĆ MIESZKAŃCY WARSZOWA JAK BĘDĄ ŻYLI NA POTENCJALNEJ BOMBIE CO A WY SIĘ ŻOŁĄDKUJECIE STACJA PALIW!!CHYBA NIE WSPÓŁMIERNE CO!!FAKT ŻMUR ZATROSKANY ALE O CO??NIGDY NIET NA WYBORACH DLA TEGO PANA SORRY WIELKIE NIE MA ZA CO!!

szejk • Sobota [26.09.2009, 00:47:55] • [IP: 82.39.67.***]

Kto straci najwiecej (nie zarobi)? Czasami nie najwiecej dwoch panow z nowokarsiborskiej?

Gość • Piątek [25.09.2009, 23:26:45] • [IP: 93.94.188.**]

I do czego prowadzą te dyskusje?Do nieczego!Zaraz temat zejdzie na dół i nic...;)

Gość • Piątek [25.09.2009, 22:42:38] • [IP: 83.31.174.***]

To dobre miejsce. Nie trzeba po paliwo jechać przez całe miasto. Dziwne, że jeszcze nie pobudowano tej stacji paliw.

do 190 • Piątek [25.09.2009, 22:32:43] • [IP: 80.245.185.**]

Daj w końcu jakiś konkret.Nie tylko twoje. ...sam sobie dopowiedz.Cieniasie.Nauczyłem się tego słowa od WAS ;-)

Gość • Piątek [25.09.2009, 22:28:03] • [IP: 93.94.184.**]

MIASTO NAM PIĘKNIEJE!!

z Krakowa • Piątek [25.09.2009, 22:25:42] • [IP: 77.114.21.**]

Byłem w waszym mieście jako nastolatek na wycieczce. Od tego czasu upłynęło sporo czasu, więc z pewnością Świnoujście się musiało zmienić. Później łatwiej i szybciej jeździło się nad morze tam gdzie nie było promów.

Gość • Piątek [25.09.2009, 22:21:45] • [IP: 80.245.190.*]

Z pół miasta nielegalnie przesiedlone, reszta mieszka na podstawie NIEWAŻNYCH AKTÓW NOTARIALNYCH. ładny mi rozkwit.

''STODOŁA'' PUCICE • Piątek [25.09.2009, 22:20:52] • [IP: 74.50.97.***]

Zdjęcia do prywatnej kampanii wyborczej z Urzędu. Druczki list obecności do firmy oponiarskiej z Centrum Informacji Turystycznej. Opony z Pucic.

Gość • Piątek [25.09.2009, 22:20:07] • [IP: 74.50.97.***]

Czy do największego rozkwitu w historii zaliczyć można także nielegalne getto ''socjalne'' przy Modrzejewskiej 20? Czy częścią tego rozkwitu jest działka szwagra? Jeśli coś na niej kwitnie, to prywatny interes Oponiarza. Czy nielegalne eksmisje ludzi, dokonywane na zlecenie mafii łakomej na działki i mieszkania to także objaw rozkwitu? Czy zaniedbane drogi, brak sprawnej kanalizacji deszczowej to rozkwit? To miasto gnije pod rządami komuny, ludzie uciekają stąd setkami za granicę, komuna szaleje, jak u mówić o rozkwicie?

Gość • Piątek [25.09.2009, 22:19:30] • [IP: 74.50.97.***]

Odkąd Żmurkiewicz jest prezydentem same negatywne rzeczy dzieją się w naszym mieście! Wyraźnie widać, jak jest źle pod rządami czerwonych: afera promenadowo-Wiaterowa, doprowadzenie do śmierci pana Górskiego i pana Rosia, nielegalne wyroki i eksmisje w ZGM, nielegalna budowa na Hołdu Pruskiego, działka szwagra, działka Ireny Eris, buda na plazy za milion dwieście, sabotowanie inwestycji tunelowej z korupcją w tle, totalne zawalenie kwestii funduszy unijnych...

Gość • Piątek [25.09.2009, 22:18:55] • [IP: 74.50.97.***]

A teraz chór emerytowanych oficerów politycznych Ludowego Wojska Polskiego pod batutą agenta WSI Roberto Scarafaggio wykona dla Państwa zestaw Czerwonych Szlagierów, w tym takie hity jak rzewne ''Jak miasto nam pięknieje".

do Krakowa • Piątek [25.09.2009, 22:16:14] • [IP: 80.245.185.**]

Nie czytaj tych bzdur. Jeśli byłeś kiedykolwiek w Świnoujściu to przyjedz ponownie i zobacz ile się zmieniło.Jasne Możejko (fajny gość -nie mogę nic złego na niego powiedzieć) zrobił lepiej ale gdzie... w minie. Tyle zapamiętałem z jego rządów.Nie mam faworyta.Chciałbym w końcu kogoś młodego który mnie zaskoczy ;-) A zagłosuje tak, ze jak nie będzie nikogo innego to będzie prezio ;-) Jedyny co tu robi coś dobrego.

Gość • Piątek [25.09.2009, 22:16:11] • [IP: 93.94.188.**]

Wszystko co tutaj opisujcie...czy to w koncu zablokuje to, że mlodzi naszego miasta nie będą musieli szukać pracy w Anglii?Dlaczego nasza dzieci te bardziej ambitne muszą szukac pracy poza granicami Kraju?Tutaj proponuje się im recepcje za 1.200złw tym obsługa 4-ech stanowsk dodatkowo...bez komenta...

Gość • Piątek [25.09.2009, 22:09:57] • [IP: 74.50.97.***]

Przed laty znany świnoujski [ocenzurowano] wybrał się po zakup opon do hurtowni w Pucicach koło Szczecina. Popatrzył, wybrał DZIESIĘĆ opon. Pracownik poszedł wypisywać faktury a w tym czasie [ocenzurowano] ładował opony do samochodu. Po chwili odebrał fakturę, zapłacił i ruszył w drogę powrotną do Świnoujścia. Kilka minut po jego odjeździe, pracownicy hurtowni zauważyli, że ubyło TRZYDZIEŚCI opon. Natychmiast skrzyknęli się, wsiedli do samochodu i ruszyli w pościg za złodziejem. Dopadli [ocenzurowano], gdy przejeżdżał obok przystanku kolejowego w Przytorze. Przyłapany musiał oddać ukradzione dwadzieścia opon. Prosił aby nie zawiadamiać Policji. Ulegli, dali spokój złodziejowi...

Gość • Piątek [25.09.2009, 22:08:01] • [IP: 74.50.97.***]

Ludzie ogłupieni i spłaszczeni karaluchową propagandą. Nie mają pracy, dachu nad głową ani szans w tym mieście, ale co tam, ''miasto nam pięknieje'' i cała reszta nie ma znaczenia dla umysłowych zombie zahipnotyzowanych kostką polbrukową i fontannami.

Gość • Piątek [25.09.2009, 22:00:48] • [IP: 85.167.199.***]

obraz naszego wodza miasta:``ja niewiem, nieznam sie, nieorientuje sie, zarobiony jestem..ohhhh...szkoda mi tylko chlopakow z oponiarni. ..

Gość • Piątek [25.09.2009, 22:00:18] • [IP: 88.156.234.***]

wiec co robią ulice bo kasa z uni lub z terenów sprzedanych za grosze ale to nie wszystko mam dosć rozypujących sie chodników robione wszstko na kilka lat a nie na lata dlugie.

Gość • Piątek [25.09.2009, 21:59:33] • [IP: 74.50.97.***]

Kopia programu komputerowego profesora Andrzeja Zybertowicza przeznaczonego do badania tzw. powiązań sieciowych znajduje się w Świnoujściu i jest aktywnie używana. Wyniki wskazują niedwuznacznie na to, że Gumolep stanowi węzeł złożonej sieci agenturalno-mafijnej, silnie osadzonej w lokalnych strukturach władzy i biznesu. Jeśli CBA nie ograniczy się do afery stadionowej, działki szwagra i działki Eris, może natrafić na niezwykle interesujące wątki zorganizowanej działalności przestępczej, których ujawnienie mogłoby sie przyczynić do zniszczenia tej mafijnej sieci i oczyszczenia nie tylko Świnoujścia, ale całego województwa. I bez jakiegoś programu widać, że jest tu robota nie tylko dla CBA, ale i kontrwywiadu. Weźmy na przykład częste wyjazdy grubaśnej radnej po wytyczne do jej oficera prowadzącego w Kaliningradzie, czy bałwochwalczą wizytę prezia i karalucha na ''pływającym KGB'', czyli Kruzenszternie. A pan wiceprezio Nieskąpy powinien odpowiedzieć karnie za NIELEGALNĄ przynależność do tajnej loży masońskiej i romanse z niemieckimi grupami interesu.

Gość • Piątek [25.09.2009, 21:58:24] • [IP: 88.156.234.***]

Ale oni tego nie rozumieją myślą że Caruzela Coltory to bramka do sukcesu Żmurkiewicza i ludzie zagłosują jako on super a tym czasem znani ludzie z TV bawuili sie tylko na nowej promenadzie i na statku unity line i co miasto coś zarobiło. KICHA

Gość • Piątek [25.09.2009, 21:56:43] • [IP: 88.156.234.***]

Bedziecie więcej zarabiaj jak w końcu Prezydent i jego słudzy uświadomią sobie że trzeba sezon przedłużyć do konća pazdziernika imprezami na wielką skalę a zaczynać juz w kwietniu. Inaczej miasto umiera

Gość • Piątek [25.09.2009, 21:54:46] • [IP: 93.94.188.**]

Straszne to!!Jak Młodzi mają nie wyjeżdżać z tego Kraju?Jak widzą co sie tutaj dzieje...Każdy...no może prawie każdy, kto kończy ogólniaka wypada stąd!Wystarczy isć do Urzędu Pracy...kazda praca to kwota zarobku 1.200 na ręke...To prowadzenie do upadłości miasta i kraju

Gość • Piątek [25.09.2009, 21:54:31] • [IP: 80.245.185.**]

Co Wy tu za pierdoły wypisujecie jakie bezprawie.Udowodnił to ktoś kiedyś ? Przy takiej opozycji jaką ma ten Pan napewno nie da się zrobić czegoś lewego ;-).Walcie konkrety. Tu i tu przekroczył uprawnienia, tam złamał prawo bo naruszył taki §.Konkrety a nie tylko swoje imaginacje.

Gość • Piątek [25.09.2009, 21:48:50] • [IP: 74.50.97.***]

Prezia nie wybrano ani legalnie, ani demokratycznie. Wybory sfałszowano na etapie sporządzania list uprawnionych do głosowania. Podszywając się między innymi pod świnoujścian, którzy wyjechali za granicę do pracy, głosowała grupa najbardziej zaufanych komuchów. Oczywiście na prezia oponiarza. Wiele osób widziało rzekome podpisy swoich znajomych czy sąsiadów na listach wyborczych, podczas gdy naprawdę przebywali oni za granicą! Oznacza to, że ktoś podpisał się I GŁOSOWAŁ za nich...

z Krakowa • Piątek [25.09.2009, 21:45:48] • [IP: 77.114.21.**]

Ja nie siedzę w polityce, nie znam się na tym i szczerze się do tego przyznaje, stąd moje pytanie, bo ktoś w takim razie rewelacyjnie manipuluje wizerunkiem waszego Prezydenta. Ale skoro sami wiecie jaki on jest naprawdę to dlaczego kolejną kadencję mu ufundowaliście? Prezydent mojego miasta jest czerwony i do kitu ale to wiedzą chyba wszyscy, bo go niczym nie nagradzają. I jeszcze jedno, kiedyś samochód też miałem przez jakiś czas na blachach zachodniopomorskich.

Do krakowa • Piątek [25.09.2009, 21:34:07] • [IP: 80.245.190.*]

Nie zastanawia Cie własnie to, ze prezio wygrywa rankingi mając takie bezprawie ? Jak jest szczelnie obstawiony i jakich ma fachowców od prania mózgów ? Może jacus potrzebuje takich tez ?

Krytyk • Piątek [25.09.2009, 21:33:51] • [IP: 80.245.179.***]

znająć tego Pana co drapie sie po brodzie to i tak nic nie zdziała-zawsze tak jest. współczucia tym ludziom ktorzy tam mieszkają.

Gość • Piątek [25.09.2009, 21:33:16] • [IP: 67.159.44.**]

''z Krakowa'' to sciema, modem GPRS zarejestrowany na terenie woj. zachodniopomorskiego.

Gość • Piątek [25.09.2009, 21:32:10] • [IP: 74.50.97.***]

Większość ''rankingów'' i innych wyróżnień dla komuszego grajdołka Świnoujścia to robota Karalucha, który np. namawia Oponiarza, by ten wykupywał w ogólnopolskich gazetach drogie dodatki i wkładki, a wtedy taka gazeta od razu przyznaje Świnoujściu wysokie miejsca w rankingach. Nawet nie wiecie, ile już pieniędzy z naszych podatków poszło na takie ''papierowe sukcesy''.

z Krakowa • Piątek [25.09.2009, 21:30:53] • [IP: 77.114.21.**]

Spokojnie, powtarzam raz jeszcze - w każdym rankingu wygrywa wasz prezydent /nie mój/, dostaje moc podziękowań i gratulacji nawet od ludzi z zagranicy - musi więc być w porządku. Jak to jest? Na waszej wyspie jest inne prawo??

Gość • Piątek [25.09.2009, 21:26:36] • [IP: 80.245.190.*]

Poczytaj sobie" Familia Majchrowskiego" to będziesz wiedzial o co mniej więcej chodzi. prezio i wasz jacus sa jak bracia blizniacy.

Gość • Piątek [25.09.2009, 21:26:04] • [IP: 74.50.97.***]

"Granice mojej ojczyzny nigdy nie objęły rządów Polski Ludowej. Tym razem zaborca nie sprawował ich bezpośrednio, lecz przez samych Polaków. Nie każdy z nich był agentem, ale wszyscy byli wykonawcami woli wrogiej potęgi, która zniewoliła mój kraj, narzuciła mu siłą wasalny rząd i ustrój, ktory doprowadził Polskę do ruiny. Zakres autonomii rządzących bywal mniejszy lub większy, ale nie zmienia to faktu, że ludzie, którzy rządzili w latach Polski Ludowej, byli w gruncie rzeczy namiestnikami Związku Sowieckiego, chociaż tak gorąco probują temu przeczyć. To, że byli Polakami nie zmienia faktu, że sprawowali władzę z obcego mandatu, i że zostali osadzeni na swoich stołkach siłą przez wroga. Dlatego 45 lat Polski Ludowej było dla mnie taką samą przerwą w ciągłości suwerennej Rzeczypospolitej, jaką były 123 lata zaborów."

Gość • Piątek [25.09.2009, 21:24:49] • [IP: 74.50.97.***]

Naszym obowiązkiem jest przypominanie ludziom o niedawnej historii w której czerwoni mieli swoje miejsce jako oprawcy! Komuniści polscy reprezentowali w Polsce sowieckich zbrodniarzy. PZPR była partią zdrady narodowej. Ma w swojej bogatej tradycji mordowanie polskich żołnierzy z AK, strzelanie z czołgów do robotników, skrytobójcze mordy niepokornych księży i zamęczanie tych którzy nie pozwolili zabrać im ich ludzkiej godności. Mnóstwo szubrawców którzy codziennie niszczyli życie i zdrowie przyzwoitych Polaków: ubecy, szpicle, aparatczyki i członkowie PZPR, ZMS, ZSMP, ORMO, ZOMO, milicji, wojskowe politruki, członkowie TPPR i innych komunistycznych, przybudówek chodzą wśród nas.To ludzie bez sumienia. Musieli je w sobie zniszczyć aby za pieniądze i przywileje sprzedawać się morderczej machinie. To polityczne prostytutki. Przekazują swoim dzieciom i bliskim świat bez ludzkich zasad. To prawdziwi Zombie. Niewielu z nich wróciło do ludzkiego świata przez morze pokuty za niegodziwości jakich byli źródłem.W sztafecie podłości zastąpili ich teraz młodsi dbający aby komunistyczne zbiry nie straciły swoich emerytur i rent, przeszkadzający w lustracji i dekomunizacji i w ujawnieniu prawdy o komunistycznych zbrodniach. Cieszmy się że było nam dane zachować ludzką godność. Nie dziwmy się że żywe trupy jakimi są te komunistyczne potworki nie rozumieją co to przyzwoitość. Trzeba być żywym człowiekiem aby rozumieć co to jest ludzka godność.

z Krakowa • Piątek [25.09.2009, 21:23:29] • [IP: 77.114.21.**]

No to może mi to wyjaśnicie zamiast mnie wyganiać?

Gość • Piątek [25.09.2009, 21:22:16] • [IP: 80.245.185.**]

Nasz Prezydent dużo jeszcze wygra ;-) Spoko

Gość • Piątek [25.09.2009, 21:20:50] • [IP: 74.50.97.***]

''Będę dążył do tego, żeby było przestrzegane prawo – zapowiedział na sesji Żmurkiewicz.'' Zatem pierwszy krok to ustąpienie ze stanowiska, a następnie oddanie się w ręce CBA.

Gość • Piątek [25.09.2009, 21:19:59] • [IP: 80.245.183.***]

21 wypad krakowski ignorancie. Nie mieszkasz tu i nic nie wiesz.

Do z Krakowa • Piątek [25.09.2009, 21:18:13] • [IP: 80.245.190.*]

Zajmij sie swoim miastem, bo podobno Wawel i Sukiennice za długi waszego magistratu ma iśc pod zastaw ?

Gość • Piątek [25.09.2009, 21:14:15] • [IP: 83.31.190.**]

Czy ktoś napisze, czyja, to stacja benzynowa?

z Krakowa • Piątek [25.09.2009, 21:13:41] • [IP: 77.114.21.**]

Jakie źle u was?? Wasz prezydent wygrywa wszystkie rankingi jakby był z PO a wy narzekacie. Dziwni jesteście.

Radny SLD • Piątek [25.09.2009, 21:02:43] • [IP: 80.245.183.***]

Ja reprezentuje RAP, reprezentuje JP. Reprezentuje rap - reprezentuje JP. Chwała głupocie mieszkańców miasta świnoujście. Niech żyje nieograniczony poziom ich idiotyzmu:) hurra.

Gość • Piątek [25.09.2009, 20:54:17] • [IP: 92.42.117.***]

A ja mam propozycje zeby na środku placu wolności zrobic stacje paliw ;)

Gość • Piątek [25.09.2009, 20:51:46] • [IP: 80.245.183.***]

nędzne komuchy. MIASTO NAM PIĘKNIEJE DO *!

Gość • Piątek [25.09.2009, 20:38:00] • [IP: 74.50.97.***]

Odkąd Żmurkiewicz jest prezydentem same negatywne rzeczy dzieją się w naszym mieście! Wyraźnie widać, jak jest źle pod rządami czerwonych: afera promenadowo-Wiaterowa, doprowadzenie do śmierci pana Górskiego i pana Rosia, nielegalne wyroki i eksmisje w ZGM, nielegalna budowa na Hołdu Pruskiego, działka szwagra, działka Ireny Eris, buda na plazy za milion dwieście, sabotowanie inwestycji tunelowej z korupcją w tle, totalne zawalenie kwestii funduszy unijnych...

Gość • Piątek [25.09.2009, 20:28:41] • [IP: 93.94.188.**]

Zawsze tak jest, że jak się mieszka od tego miejsca daleko to się będzie za powstaniem stacji.Ci, którzy tam mieszkają chcieli zamieszkać w spokojnej dzielnicy.Wcale się tym ludziom nie dziwię, że nie chcą tam stacji CPN-u.Gdybyscie mieli tam dom też byście nie chcieli warkotu aut i smrodku paliwa nie mówiąc o oparach...jak zwykle punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia...życie:/

Gość • Piątek [25.09.2009, 20:15:11] • [IP: 74.50.97.***]

POSTKOMUNO!! PRECZ!! DOSYC! KAZDY WASZ RUCH KAZDA UCHWALA, SMIERDZI KORUPCJA, KOLESIOSTWEM, NABIJANIEM KASY DLA SWOICH LUDZI. LICZA SIE TYLKO WASZE PLECY, STAN KONTA. ZYCZE PREZYDENTOWI - JAK NAJSZYBSZEJ WIZYTY CBA. I GDZIES MAM WASZE CHODNIKI KTORE SIE ROZPADAJA, ULIC KTORYCH ASFALT SIE TOPI, DOSYC MAM SZMACENIA BIEDNYCH LUDZI PRZEZ WASZE WYPACZONE DOGMATY KOMUNIZMU. PRECZ!!

Gość • Piątek [25.09.2009, 20:14:36] • [IP: 92.42.114.***]

Polska jak prostytutka biega od jednego do drugiego - to do Napoleona, to do Szwedów, to do Niemców. A potem mówi, że wszystkiemu winna jest Rosja. Polska współpracowała z faszystowskimi Niemcami. Zajęła część Czechosłowacji. Zamierzała podbić Ukrainę. Chciała zdobyć dostęp do Morza Czarnego

Gość • Piątek [25.09.2009, 20:13:19] • [IP: 88.156.233.***]

I ten szczery uśmieszek mówiący wszystko o właścicielu wypukliny szyjnej. ... Sama szczerość i prawda. Radziecka Prawda.

Gość • Piątek [25.09.2009, 20:11:02] • [IP: 80.54.123.**]

JAKIE KONTROWERSJE ? POZA PAROMA MIESZKAŃCAMI W BLISKO 50-CIO TYSIĘCZNYM MIEŚCIE WSZYSCY CHCĄ TEJ STACJI I SŁUSZNIE BO JEST POTRZEBNA, LOKALIZACJA TEŻ JEST IDEALNA.

Gość • Piątek [25.09.2009, 20:06:55] • [IP: 74.50.97.***]

Kleptokracja (dosł. rządy złodziei) – nieformalne, pejoratywne określenie formy skrajnie skorumpowanych rządów. W kleptokracji władcy i ich poplecznicy wykorzystują władzę do nakładania obciążeń finansowych na obywateli, w celu pomnażania swoich osobistych fortun. Do ochrony zdobytych nieuczciwie pieniędzy wykorzystywane są rozmaite metody, jak pranie pieniędzy czy anonimowe konta bankowe. Kleptokracje są stabilne, gdyż jedną grupę kleptokratów zastępują następne, które idą w ślady poprzedników. Skorumpowani politycy ignorują zwykle problemy ekonomiczne i społeczne w imię władzy i bogactwa. W Polsce prowincjonalna władza, poddana słabszej kontroli społecznej, zwłaszcza mediów, jest często polem zachowań kleptokratycznych.

Gość • Piątek [25.09.2009, 20:04:11] • [IP: 85.230.229.***]

Zmurek to dupi zeby nie miec konkurencji.

Gość • Piątek [25.09.2009, 20:04:04] • [IP: 80.245.190.*]

nie wiesz kto ? nie żartuj.

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:56:12] • [IP: 80.245.189.**]

PROSZĘ, NAPISZCIE KTO TO TAKI??

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:56:03] • [IP: 80.245.182.***]

Polska ratyfikowała konwencję o dochodzeniu sprawiedliwości w sprawie środowiska. Zgodnie z konwencją oraz polskimi przepisami wszelkie inwestycje muszą bezwzględnie podlegać określonym rygorom, w tym między innymi lokalna społeczność musi zostać skutecznie poinformowana o projekcie inwestycji jeszcze przed jej rozpoczęciem.

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:55:07] • [IP: 80.245.185.**]

Tak tak zamiast bzdurnego tematu :" Czy w amfiteatrze powinno się organizować koncerty także po wakacjach?" w słupku po lewej powinno się znaleźć : " Czy chcesz nowobudowanej stacji paliw przy ul.11-listopada" i tylko trzy opcje tak, nie, nie mam zdania. Sławek pomysł przedni do dzieła ;-)

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:54:02] • [IP: 217.97.193.**]

Poszło do TVN może coś oni pomogą :) czekamy na ich odp hehehe

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:54:00] • [IP: 74.50.97.***]

''Będę dążył do tego, żeby było przestrzegane prawo – zapowiedział na sesji Żmurkiewicz.'' Zatem pierwszy krok to ustąpienie ze stanowiska, a następnie oddanie się w ręce CBA.

''STODOŁA'' PUCICE • Piątek [25.09.2009, 19:52:27] • [IP: 74.50.97.***]

Przed laty znany świnoujski [ocenzurowano] wybrał się po zakup opon do hurtowni w Pucicach koło Szczecina. Popatrzył, wybrał DZIESIĘĆ opon. Pracownik poszedł wypisywać faktury a w tym czasie [ocenzurowano] ładował opony do samochodu. Po chwili odebrał fakturę, zapłacił i ruszył w drogę powrotną do Świnoujścia. Kilka minut po jego odjeździe, pracownicy hurtowni zauważyli, że ubyło TRZYDZIEŚCI opon. Natychmiast skrzyknęli się, wsiedli do samochodu i ruszyli w pościg za złodziejem. Dopadli [ocenzurowano], gdy przejeżdżał obok przystanku kolejowego w Przytorze. Przyłapany musiał oddać ukradzione dwadzieścia opon. Prosił aby nie zawiadamiać Policji. Ulegli, dali spokój złodziejowi...

Pikaczu • Piątek [25.09.2009, 19:51:32] • [IP: 217.97.193.***]

"Będę dążył do tego, żeby było przestrzegane prawo – zapowiedział na sesji Żmurkiewicz." MATKO BOSKA NAWRÓCIŁ SIĘ!

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:50:16] • [IP: 92.42.112.***]

niech buduja, bedzie blizej i z myjnia tez supeeer pomysl

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:49:11] • [IP: 80.245.189.**]

Kup sobie najpierw SŁOWNIK POPRAWNEJ POLSZCZYZNY!

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:48:22] • [IP: 74.50.97.***]

Art. 228 kodeksu karnego: Kto, w związku z pełnieniem funkcji publicznej, przyjmuje korzyść majątkową lub osobistą albo jej obietnicę lub takiej korzyści żąda, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. Kto, w związku z pełnieniem funkcji publicznej, przyjmuje korzyść majątkową znacznej wartości lub jej obietnicę, podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12.

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:46:29] • [IP: 80.245.183.***]

no w koncu stacja 100m od mojego domu trafna inwestycja tylko dlaczego tak pozno ale lepiej pozno niz wcale super popieram

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:44:54] • [IP: 80.245.190.*]

Wybuduja stacje paliw z czasów wczesnego PRL-u bo ostatnie przepisy pochodzą z roku 2005, a pozwolenie na budowe maja z 1995 r. Czy to nie jest chore ? taki projekt musi wykonac pracownia, która tego typu obiekty projektuje, a nie nędzna pracownia ABC męża dyrektorki Zgm-u. Będzie taka piękna stacja jak ten pomnik jego autorstwa na Placu Słowiańskim, gdzie składaja kwiaty.

Van Helsing • Piątek [25.09.2009, 19:43:49] • [IP: 74.50.97.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:42:37] • [IP: 93.94.188.***]

Gość z fotki śmieje się z was durny narodzie !

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:41:38] • [IP: 80.245.189.**]

P.Prezydencie gdzie inwestorzy WBILI TEN KOŁEK o którym mówi P.NIZINSKA z NADZORU BUDOWLANEGO??

Przypowieści Salomona 6:1 • Piątek [25.09.2009, 19:40:43] • [IP: 64.244.62.***]

Wyniosłe oczy, kłamliwy język, ręce, co krew niewinną wylały.

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:36:35] • [IP: 74.50.97.***]

Po ostatnich wyborach widać że ludzie są ciemni, widzą zrobione drogi a nie widzą jak po cichu bogaci się naszym kosztem 'szwagier', ponton i reszta kliki. Nie widzicie za ile są wystawione do sprzedaży grunty kupione po cichu i prawie za bezcen? a jeszcze 'szwagier' nie zaczął wystawiać działek budowlanych na karsiborskiej, zacznie pewnie po wyborach to wam wtedy oko zbieleje, bo już wszystko jest przygotowane.

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:33:37] • [IP: 80.245.190.*]

Dziennik Ustaw z 2005 r. Nr 243 poz. 2063 ROZPORZĄDZENIE MINISTRA GOSPODARKI1) z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie2) (Dz. U. z dnia 14 grudnia 2005 r.)

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:30:02] • [IP: 74.50.97.***]

Raczej eseldowski karawan pogrzebowy...

\KAMEL • Piątek [25.09.2009, 19:28:35] • [IP: 93.94.188.***]

PSY SZCZEKAJĄ A KARAWANA IDZIE DALEJ ! ;-)

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:28:17] • [IP: 88.156.234.***]

Jaki ladniutki wyraz twarzy, widac w nim pelnie szczescia.

Do 189 • Piątek [25.09.2009, 19:28:11] • [IP: 80.245.190.*]

Nie wiesz, gdzie Szczodry sie przeprowadza ?

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:26:45] • [IP: 194.72.73.*****]

NADZOR BUDOWLANY !! PLAN ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO !! TO WSZYSTKO KLAROWNE I PRZEJRZYSTE, TYLKO TRZEBA WYEGZEKFOEAC. O RADY MISATA.ZA TA SYTUACJE MUSZ ODPOWIEDZIEC OSOBY ZAJMUJACE STANOWISTA W URZEDZIE MIASTA. MY MIESZKANCY, OBSERWUJEMY. SLD ODPOWIE ZA BALAGAN W NASZYM MIESCIE. O OSiR WYSPIARZ JUZ NIE WSPOMNE. TAM TO DOPIERO CZERWONA BANDA SIEDZI !!

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:21:52] • [IP: 80.245.189.**]

P.Szczodry jesteś p.persona NONGRATA. w miejscu zamieszkania.

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:16:13] • [IP: 80.245.189.**]

TAK SKOMPRMITOWANY PREZYDENT powinien sam ODEJŚĆ!!

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:15:46] • [IP: 80.245.190.*]

Gdzie sie Andrzejq przeprowadza ? Czy jego sasiadka pani Skierkowska, były sędzia obecnie, prawnik w Urzedzie Miasta/ tez ?

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:11:09] • [IP: 195.117.222.***]

Raz Żmurkiewicz był prezydentem to wasza biernośc - tych co nie poszli głosowac dała mu wygrana kolejny raz. Tak więc wiekszośc niech ma pretensje do siebie

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:10:48] • [IP: 80.245.189.**]

GDZIE SĄ WŁADZE W TYM MIEŚCIE??

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:10:10] • [IP: 74.50.97.***]

Art. 228 kodeksu karnego: Kto, w związku z pełnieniem funkcji publicznej, przyjmuje korzyść majątkową lub osobistą albo jej obietnicę lub takiej korzyści żąda, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8. Kto, w związku z pełnieniem funkcji publicznej, przyjmuje korzyść majątkową znacznej wartości lub jej obietnicę, podlega karze pozbawienia wolności od lat 2 do 12.

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:09:21] • [IP: 74.50.97.***]

Ankieta START: Oponiarz WON

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:08:14] • [IP: 79.162.53.***]

pamietacie czasy mafii byla nielegalna tepiona teraz jest oficjalna i legalna i wczym problem

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:08:11] • [IP: 80.245.189.**]

P. Szczodry. Prezydent. mieszkaniec ul.Herbowej powinien się WSTYDZIĆ za to co zrobił.Dobrze, że się WYPROWADZA!!.

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:05:40] • [IP: 80.245.182.***]

Ankieta START: Stacja paliw TAK

Gość • Piątek [25.09.2009, 19:05:26] • [IP: 80.245.189.***]

Jeżeli wygasło pozwolenie na budowe? to co na to Nadzór Budowlany?

Gość • Piątek [25.09.2009, 18:57:15] • [IP: 80.245.185.**]

Sławomirze proponuję zrobić ANKIETĘ czy ta stacja jest aby na pewno niechciana.Zdziwisz się jak będzie odwrotnie.Osobiście stawiam ze 75 % mieszkańców będzie chciało stacji tak jak ja ;-)

Gość • Piątek [25.09.2009, 18:53:31] • [IP: 74.50.97.***]

Łapownictwo bierne - polega na przyjmowaniu jako osoba pełniąca funkcję publiczną korzyści majątkowych, osobistych, lub ich obietnic. W Polsce to przestępstwo jest zagrożone karą pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

Gość • Piątek [25.09.2009, 18:47:32] • [IP: 80.245.176.***]

Co to negatywnego.Niech buduja bedzie najtansza w MIESCIE.

Gość • Piątek [25.09.2009, 18:45:00] • [IP: 83.31.180.**]

Mizińską to potrafił wysyłać na innych, a teraz jest bezradny ? Zapewne mają swoje " udziały " i interes w tym żeby powstała, czt nie ??

Gość • Piątek [25.09.2009, 18:34:03] • [IP: 74.50.97.***]

Odkąd Żmurkiewicz jest prezydentem same negatywne rzeczy dzieją się w naszym mieście! Wyraźnie widać, jak jest źle pod rządami czerwonych: afera promenadowo-Wiaterowa, doprowadzenie do śmierci pana Górskiego i pana Rosia, nielegalne wyroki i eksmisje w ZGM, nielegalna budowa na Hołdu Pruskiego, działka szwagra, działka Ireny Eris, buda na plazy za milion dwieście, sabotowanie inwestycji tunelowej z korupcją w tle, totalne zawalenie kwestii funduszy unijnych...

Gość • Piątek [25.09.2009, 18:28:42] • [IP: 217.97.199.*]

super bedzie konkurencja SUPEEERRR

Gość • Piątek [25.09.2009, 18:27:56] • [IP: 74.50.97.***]

Kto, w związku z pełnieniem funkcji publicznej, przyjmuje korzyść majątkową lub osobistą albo jej obietnicę lub takiej korzyści żąda, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.

Gość • Piątek [25.09.2009, 18:23:42] • [IP: 74.50.97.***]

Negatywne skutki korupcji: Zakłóca funkcjonowanie mechanizmów rynkowych. Ogranicza potencjał inwestycyjny firm. Szkodzi finansom publicznym. Deformuje strukturę wydatków publicznych. Zmniejsza rentowność inwestycji publicznych. Nieewidencjonowany przepływ pieniędzy, obniża dochody państwa. Odstrasza zagranicznych inwestorów. Ogranicza poziom zaufania społeczeństwa do organów władzy państwowej, a nawet podmiotów prywatnych (np. spadek kursu spółki na giełdzie papierów wartościowych). Ogranicza wzrost gospodarczy. Ogranicza realizacje celów społecznych. Sprzyja naruszaniu praw człowieka. Stanowi zagrożenie dla demokracji. Korzyści wynikające z korumpowania ułatwiają funkcjonowanie zorganizowanej przestępczości.

Gość • Piątek [25.09.2009, 18:23:18] • [IP: 80.245.183.***]

super

Gość • Piątek [25.09.2009, 18:22:39] • [IP: 217.97.199.*]

STACJA PALIW PRZY SAMYCH DOMACH?SPULCZUJE TYM LUDZIOM!!

MATEJKI 43. • Piątek [25.09.2009, 18:19:59] • [IP: 217.97.193.**]

szczodry to pala bo prezydent i * moze zrobic dostal swoja dzialke za ziemie i nie pomaga ludziom tylko dla siebie kase bieze.. ale to do czasu.

Gość • Piątek [25.09.2009, 18:16:45] • [IP: 74.50.97.***]

Warunki sprzyjające korupcji: Brak jasnych zapisów prawnych i duża uznaniowość decyzji stąd wynikająca; skomplikowane i regulujące zbyt wiele dziedzin życia prawo. Słaba władza sądownicza. Dużo władzy w rękach urzędników; brak lub niewielka odpowiedzialność karna za podejmowane przez nich decyzje. Brak przejrzystości w podejmowaniu decyzji przez rząd; nieuregulowanie prawne kwestii lobbingu. Interakcje w ramach wspólnych przedsięwzięć gospodarczych pomiędzy państwem a przedsiębiorstwami prywatnymi; niejasne zasady przeprowadzania przetargów publicznych; nieprzejrzyście prowadzone procesy prywatyzacyjne. Zamknięte kliki dbające o własne interesy, sieci kolesiowskie. Apatyczny i niezainteresowany lub bezkrytyczny i łatwo dający się prowadzić demos, niewystarczająco zaangażowany w monitorowanie sfery działań politycznych. Słabe więzy społeczne. Brak wolności słowa; brak pluralistycznych, niezależnych mediów monitorujących poczynania władz. Brak społecznych programów prewencyjnych.

Gość • Piątek [25.09.2009, 18:13:42] • [IP: 83.21.218.***]

Jezeli ta stacja paliw będzie miała korzystną oferte paliwowa dla kierowcow, ze za 1litr = ponizej 4, 40 zł to z przyjemnoscia tam pojade zatankowac do pelna ;)

Żaczek • Piątek [25.09.2009, 18:12:13] • [IP: 93.94.184.**]

A miało być tak pięknie. Miejsca pracy dla młodych i wykształconych, kino, aquapark. Obietnice składane lewicy nie zostały dotrzymane." Olano" osoby które głosowały na obecnego Prezydenta. Wszystko na sprzedaż, kto da więcej, raz dwa. .. sprzedano panu w niebieskiej koszulce. Młodzież? No jest Są miejsca pracy dla wykształconych, młodych z ambicjami-pracy w recepcji, za barem, sprzątania apartamentów. Pensje nauczycieli i lekarzy są na żenującym poziomie nawet wówczas gdy Świnoujście w rankingach jest jednym z bogatszych miast. Miasto się bogaci - biednieją jego mieszkańcy. Co jeszcze dla mieszkańców? Piękne inwestycje: Krzywa, Modrzejewska, nowe schronisko dla bezdomnych, kontenery przy jachtowej... Znajcie mieszkańcy swoje miejsce, to idzie" byznes". Tu już nie chodzi o to, czy Prezydent wywodzi się z SLD. Tu chodzi o to, że łamie podstawowe założenia kierujące działaniem tej partii, zaprzecza swoim obietnicom, postępuje wbrew woli swoich własnych wyborców. Kapitalizm i liberalizm najczystszej postaci.

Gość • Piątek [25.09.2009, 18:08:25] • [IP: 74.50.97.***]

SLDowcy plują zawsze na wszystkich wokół, że tylu tu frustratów i nieudaczników. A teraz widać w czym tkwi sekret ''udacznictwa'' SLDowców. Załatwianie po znajomości pracy, rozdymany do niewyobrażalnych obrzydliwych rozmiarów nepotyzm! Pokazaliście teraz jakimi miernotami i nieudacznikami jesteście. Uczciwie nie potraficie dojść do niczego! Wy SLDowcy albo jesteście bandytami (mordy na patriotach polskich w latach 40-60tych), albo okradacie naród (wyżeracie dobra wyprodukowane przez naród jak pasożyty - kryzys lat 70-80) - albo załatwiacie po znajomości fuchy. Sam rozkład. SAM ROZKŁAD! SAM ROZKŁAD I UPADEK MORALNOŚCI I GODNOŚCI LUDZKIEJ!

Gość • Piątek [25.09.2009, 18:07:50] • [IP: 74.50.97.***]

W Świnoujściu samorząd to fikcja, rzeczywistością są rządy mafijne wspierane przez miejscowy sąd i prokuraturę. Wydział Nadzoru Zachodniopomorskiego Urzędu Wojewódzkiego to także część mafii: podsuwają Wojewodzie kompromitujące pisma, które podpisuje! Marionetka? Tylko w takim otoczeniu możliwe jest ściąganie od najemców opłat na podstawie nieważnych uchwał Rady Miasta i na podstawie tych nieważnych uchwał, na wniosek ZGM, tutejszy równie zdemoralizowany Sąd wydał kilkaset wyroków sądowych o zapłatę i eksmisyjnych. Mieszkaniowa mafia broni się grając na zwłokę, posuwając się do kolejnych przestępstw: kradnąc, zawłaszczając korespondencję oraz odmawiając podania informacji publicznej o skali nadużyć. Odmowy udzielenia jawnych informacji przez prezydenta Janusza Żmurkiewicza, przez prezesa sądu rejonowego Bogumiłę Staniek, a ostatnio odmowa Rady Miasta podjęcia uchwały w tej sprawie powinna nawet politycznym ślepcom otworzyć oczy. Tak, Świnoujściem rządzi mafia! Albowiem na granicy ustroju demokratycznego i mafijnego jest szlaban: szlaban na informacje. To znaczy mafia informacje podaje, ale tylko neutralne i te, które jej służą i maskują jej mafijny charakter.

I ochlokracja • Piątek [25.09.2009, 18:06:51] • [IP: 80.245.190.*]

Ochlokracja (z greckiego -" rządy motłochu"), forma rządów polegająca na sprawowaniu władzy przez tłum. Występowała w czasach Platona, a także w czasach późniejszych. Władza znajdowała się wtedy w rękach pasożytniczych, spauperyzowanych mas, którymi kierowali demagodzy schlebiający najbardziej prymitywnym żądaniom tłumu. Ochlokrację charakteryzuje samowola polegająca na przywłaszczaniu sobie osiągnięć tak materialnych, jak duchowych, zdobytych przez innych. Ten proceder (nazywany sprawiedliwym dzieleniem) kończył się zagarnięciem przez przywódców największej części dóbr dla siebie. Ochlokracja z czasem przeradzała się w dyktaturę. Filozofia starożytnej Grecji (Platon, Arystoteles) przeciwstawiała ochlokrację (jako zwyrodniałą formę władzy ludu) - demokracji. Termin ochlokracji występuje po raz pierwszy u Polibiusza (II w. p.n.e.).

Prezio • Piątek [25.09.2009, 18:05:26] • [IP: 74.50.97.***]

Mmmmmm, tajne konto mi pięknieje!

Gość • Piątek [25.09.2009, 18:03:27] • [IP: 80.245.190.**]

WAZNE ZE BEDZIE MYJNIA :-)

Żaczek • Piątek [25.09.2009, 18:03:14] • [IP: 93.94.184.**]

Do Gość • Piątek [25.09.2009, 17:59] • [IP: 74.50.97.***] Jeżeli cytujesz czyjąś wypowiedź, podaj czyja ona jest. Pochodzi ona z komentarza Łatwe pieniądz=remonty=wygrane wybory (?)

Gość • Piątek [25.09.2009, 18:02:24] • [IP: 74.50.97.***]

Kleptokracja (dosł. rządy złodziei) – nieformalne, pejoratywne określenie formy skrajnie skorumpowanych rządów. W kleptokracji władcy i ich poplecznicy wykorzystują władzę do nakładania obciążeń finansowych na obywateli, w celu pomnażania swoich osobistych fortun. Do ochrony zdobytych nieuczciwie pieniędzy wykorzystywane są rozmaite metody, jak pranie pieniędzy czy anonimowe konta bankowe. Kleptokracje są stabilne, gdyż jedną grupę kleptokratów zastępują następne, które idą w ślady poprzedników. Skorumpowani politycy ignorują zwykle problemy ekonomiczne i społeczne w imię władzy i bogactwa. W Polsce prowincjonalna władza, poddana słabszej kontroli społecznej, zwłaszcza mediów, jest często polem zachowań kleptokratycznych.

abs. • Piątek [25.09.2009, 18:01:08] • [IP: 80.54.123.**]

Moze Pan Stanislaw Mozejko sie tym zajmie? ale wydaje mi sie ze nasz Pan Prezydent jest w tej chwili nietykalny!!

Gość • Piątek [25.09.2009, 17:59:52] • [IP: 74.50.97.***]

Prezydent obiecywał wiele lewicowym wyborcom. Przez czas trwania swojej kadencji robi wszystko wbrew ich opinii. Zachowanie godne liberała a nie człowieka lewicy. Sprzedać wszystko jak leci w prywatne ręce, firmom spoza miasta. Dla mieszkańców pozostawia możliwość popatrzenia przez płot na piękne apartamentowce. Nie ma już prawie miejsca dla mieszkańców, sprzedawane są ostatnie skrawki przestrzeni publicznej. Dla przyjezdnych to nie kłopot, oni wyjadą a my zostaniemy. Już dzisiaj jest problem z miejscem na imprezy miejskie, najpierw został sprzedany stadion poradziecki, niedługo basen północny. Mieszkańcy będą mogli albo pracować albo siedzieć cicho w domach przed telewizorami... No i czasem popatrzeć na tych którzy na sprzedaży czy kupnie ziemi ich rodzinnego miasta robią duże pieniądze. Prezydent zgubił linię partii i lekceważy poglądy wyborców którzy go wybrali.

Ewangelia Mateusza 23:32 • Piątek [25.09.2009, 17:55:34] • [IP: 64.244.62.***]

Węże, plemię żmijowe, jak wy możecie ujść potępienia w piekle?

Gość • Piątek [25.09.2009, 17:52:12] • [IP: 74.50.97.***]

Nie odczuwam głodu ani pragnienia, niestraszne mi zimno, brak pracy czy domu, gdy mogę nasycić swe oczy i swoją duszę widokiem wspaniałych świnoujskich apartamentowców! Ich dumna majestatyczna obecność w krajobrazie naszego miasta, gdy wznoszą się pośród nieskończonych płaszczyzn estetycznego polbruku, napełniają mnie słuszną dumą z działań naszego ukochanego pana prezydenta, za którego sprawą realizują się te cuda! Mieszkańcy! Po co wam jedzenie, praca i dach nad głową, kiedy zamiast ulegania tym przyziemnym potrzebom możecie nakarmić swe niegodne dusze wspaniałymi apartamentowcami i cudownym polbrukiem?

babol • Piątek [25.09.2009, 17:49:08] • [IP: 67.82.5.***]

A kto go wybiera??Gamonie! WY, MY.

Gość • Piątek [25.09.2009, 17:36:02] • [IP: 74.50.97.***]

W Świnoujściu nawet nie wspomniano o dwudziestej rocznicy wyborów 4 czerwca 1989. Jeśli chcecie znać przyczynę tego milczenia, zapytajcie się byłego członka egzekutywy Komitetu Miejskiego PZPR Janusza Żmurkiewicza, gdzie on wtedy był i dlaczego tak daleko. Jeśli Janusz Żmurkiewicz będzie się zasłaniał niepamięcią, zapytajcie ostatniego pierwszego sekretarza Komitetu Miejskiego nieboszczki PZPR Waldemara Buczyńskiego, aktualnie przewodniczącego KGB (Komisji Gospodarki i Budżetu Rady Miasta) oraz przewodniczącego rady nadzorczej Słowianina. Jeśli i jemu pamięć nie dopisze, to może będzie chciał się podzielić ogromną wiedzą na ten temat aktualny kierownik wydziału napraw Portu Handlowego Świnoujście Stefan Skrzypiec, onegdaj kierownik wydziału komunikacji Urzędu Miejskiego w Świnoujściu. Wiedzy może też użyczyć adwokat Jerzy Nowicki, ówczesny prezes Sądu Rejonowego w Świnoujściu. Pomóc też może Józef Napierała, były Komendant Milicji Obywatelskiej w Świnoujściu, albo Leszek Bursiak były milicjant i przez kilka miesięcy funkcjonariusz Służby Bezpieczeństwa. Jeszcze jest wielu innych mieszkańców Świnoujścia, którzy mogliby dużo powiedzieć na ten temat. Gdybyście drodzy czytelnicy znali te okoliczności, to wiedzielibyście, kim naprawdę jest Janusz Żmurkiewicz...

Gość • Piątek [25.09.2009, 17:35:32] • [IP: 83.9.3.**]

PANIE PREZYDENCIE, DZISIAJ BYŁA TVP SZCZECIN, JAK BĘDZIE TRZEBA TO BĘDZIE TVN I INNE STACJE KRAJOWE. I NIECH SIĘ PAN DOMYŚLI DLACZEGO ?

Rakowski • Piątek [25.09.2009, 17:34:58] • [IP: 74.50.97.***]

Sztandar Polskiej Zjednoczonej Partii Robotniczej wyprowadzić!

Gość • Piątek [25.09.2009, 17:33:07] • [IP: 83.9.3.**]

ALE WAŁEK, CIEKAWE KTO WZIĄŁ ZA TO KASĘ.

Prezio • Piątek [25.09.2009, 17:11:40] • [IP: 74.50.97.***]

Partia dała mi wszystko, ona mnie wychowuje, jej sprawa stała się sprawą mojego życia. Chciałbym całym sobą, jako członek partii, służyć nieśmiertelnej idei Stalina, który nam wszystkim pozostawił doprowadzenie swojego dzieła do końca. Przyczynić się jak najmocniej, na ile potrafię, do wykonania tego testamentu – to moje najświętsze pragnienie.

''STODOŁA'' PUCICE • Piątek [25.09.2009, 17:10:50] • [IP: 74.50.97.***]

Przed laty znany świnoujski [ocenzurowano] wybrał się po zakup opon do hurtowni w Pucicach koło Szczecina. Popatrzył, wybrał DZIESIĘĆ opon. Pracownik poszedł wypisywać faktury a w tym czasie [ocenzurowano] ładował opony do samochodu. Po chwili odebrał fakturę, zapłacił i ruszył w drogę powrotną do Świnoujścia. Kilka minut po jego odjeździe, pracownicy hurtowni zauważyli, że ubyło TRZYDZIEŚCI opon. Natychmiast skrzyknęli się, wsiedli do samochodu i ruszyli w pościg za złodziejem. Dopadli [ocenzurowano], gdy przejeżdżał obok przystanku kolejowego w Przytorze. Przyłapany musiał oddać ukradzione dwadzieścia opon. Prosił aby nie zawiadamiać Policji. Ulegli, dali spokój złodziejowi...

Żaczek • Piątek [25.09.2009, 17:09:12] • [IP: 93.94.184.**]

Biedny, bezradny Prezydent. .. Nic nie może, nic nie rozumie, nic nie wie? Może czas na zmianę?

Księga Jeremiasza 8:12 • Piątek [25.09.2009, 17:04:23] • [IP: 64.244.62.***]

Wstydzić się powinni, że popełniali obrzydliwość; odrzucili jednak wszelki wstyd i nie potrafią się rumienić. Dlatego upadną wśród tych, którzy padać będą.

Gość • Piątek [25.09.2009, 17:02:18] • [IP: 74.50.97.***]

MAFIA: Profesjonalna tajna organizacja przestępcza, specjalizująca się w działalności politycznej, gospodarczej i kryminalnej. Działalność polega w szczególności na: - zorganizowanej przestępczości kryminalnej i gospodarczej nastawionej na osiąganie znacznych dochodów, - korumpowaniu urzędników, funkcjonariuszy publicznych oraz funkcjonariuszy wymiaru sprawiedliwości i organów ścigania, - praniu pieniędzy, - pozyskiwaniu osób wpływowych ze sfer administracji publicznej, administracji gospodarczej i polityki, używaniu przemocy w celu zastraszania a nawet eliminowania osób występujących przeciwko mafii oraz tych, którzy nie podporządkowują się żądaniom kierownictwa przestępczej organizacji. Od innych form zorganizowanej przestępczości mafia różni się organizacją oraz przede wszystkim sferą wpływów politycznych i gospodarczych, która sięga nawet najwyższego szczebla władzy. Wewnętrzna struktura mafii ma charakter korporacyjny, zbliżony do struktury przedsiębiorstwa, w której ściśle określone są role poszczególnych członków organizacji.

ESELDE • Piątek [25.09.2009, 17:00:09] • [IP: 74.50.97.***]

Hehe, sami widzicie, małe żałosne świnoujskie ludki, że JAK ZAWSZE możecie nam NASKOCZYĆ! Prokurator jest nasz! Sądy są nasze! Świnoujście nie istnieje na mapach CBA! Możemy robić co chcemy, jak chcemy i kiedy chcemy! Jeśli zechcemy, będziemy kraść, jeśli zechcemy, będziemy eksmitować! Możemy zbudować dla was getto i przesiedlać was tam wbrew wszelkim zapisom prawa. Możemy wybierać sobie wasze mieszkania i załatwiać je kolegom, po wyrzuceniu was z nich na zbity pysk - sądy i ZGM są dla nas dyspozycyjne.A kiedy przychodzicie na sesję drzeć wasze tępe ryje, TO NAS TAM PO PROSTU NIE MA! I co nam zrobicie? A wiecie, co jest najlepsze? Że chociaż robimy z wami co nam się podoba, to i tak jesteście taką tępą masą, że przy kolejnych wyborach wystarczy znów zadłużyć Miasto, biorąc kolejną pożyczkę, wyłożyć za te pieniądze tu i ówdzie nieco taniej kostki brukowej i to wystarczy, byście znów na nas grzecznie zagłosowali, jak ostatnio! Bo jesteście tak prymitywni, że za rozwój Miasta bierzecie tanie płytki chodnikowe i nawet wam do głowy nie przyjdzie, że może być coś ważniejszego. ŚWINOUJSKIM IDIOTOM DZIĘKUJEMY ZA ODDANE GŁOSY!

Gość • Piątek [25.09.2009, 16:57:43] • [IP: 74.50.97.***]

Odkąd Żmurkiewicz jest prezydentem same negatywne rzeczy dzieją się w naszym mieście! Wyraźnie widać, jak jest źle pod rządami czerwonych: afera promenadowo-Wiaterowa, doprowadzenie do śmierci pana Górskiego i pana Rosia, nielegalne wyroki i eksmisje w ZGM, nielegalna budowa na Hołdu Pruskiego, działka szwagra, działka Ireny Eris, buda na plazy za milion dwieście, sabotowanie inwestycji tunelowej z korupcją w tle, totalne zawalenie kwestii funduszy unijnych...

Gość • Piątek [25.09.2009, 16:54:49] • [IP: 74.50.97.***]

SLDowcy plują zawsze na wszystkich wokół, że tylu tu frustratów i nieudaczników. A teraz widać w czym tkwi sekret ''udacznictwa'' SLDowców. Załatwianie po znajomości pracy, rozdymany do niewyobrażalnych obrzydliwych rozmiarów nepotyzm! Pokazaliście teraz jakimi miernotami i nieudacznikami jesteście. Uczciwie nie potraficie dojść do niczego! Wy SLDowcy albo jesteście bandytami (mordy na patriotach polskich w latach 40-60tych), albo okradacie naród (wyżeracie dobra wyprodukowane przez naród jak pasożyty - kryzys lat 70-80) - albo załatwiacie po znajomości fuchy. Sam rozkład. SAM ROZKŁAD! SAM ROZKŁAD I UPADEK MORALNOŚCI I GODNOŚCI LUDZKIEJ!

Gość • Piątek [25.09.2009, 16:52:01] • [IP: 74.50.97.***]

Po ostatnich wyborach widać że ludzie są ciemni, widzą zrobione drogi a nie widzą jak po cichu bogaci się naszym kosztem 'szwagier', ponton i reszta kliki. Nie widzicie za ile są wystawione do sprzedaży grunty kupione po cichu i prawie za bezcen? a jeszcze 'szwagier' nie zaczął wystawiać działek budowlanych na karsiborskiej, zacznie pewnie po wyborach to wam wtedy oko zbieleje, bo już wszystko jest przygotowane.

Gość • Piątek [25.09.2009, 16:51:01] • [IP: 74.50.97.***]

Miasto nam pięknieje i to widać. Brawo! Tak trzymać Panie Prezydencie!

Gość • Piątek [25.09.2009, 16:49:19] • [IP: 93.94.184.***]

Spoko przecież Żmurkiewiczowi nie jest na rękę konkurencyjna myjnia więc on się już postara o to aby tam nic nie zbudowali ;d

Gość • Piątek [25.09.2009, 16:48:01] • [IP: 88.156.234.***]

Przecież to przewała numer 1. Prezydent bezradny, wszystko nieważne z mocy prawa. Mieszkańcy mają nieważne akty notarialne i wpisy do ksiąg wieczystch, bo tak zarządzają Świnoujścy urzędnicy magistratu.

Gość • Piątek [25.09.2009, 16:34:44] • [IP: 217.97.199.*]

ej chyba to brzmiało tak...uita, uita pocałujta w d--ę wójta..coś nie wierzę w słowa prezydenta, przecież jak likwidowano schronisko to była mowa o tym, że teren bedzie przeznaczony na inwestycje, ciekawe byłoby spojrzec kto podpisał to pozwolenie na budowy i czy faktycznie dotyczy to stacji benzynowej, ale tak po prawdzie to co gorsze komory gazowe czy jakaś tam stacja?

Gość • Piątek [25.09.2009, 16:32:24] • [IP: 80.245.190.*]

W ciagu 30 dni od rozpoczecia robót trzeba złozyc wniosek do Nadzoru Budowlanego o wstrzymanie prac. Pani Mizińska jest od tego, by sie tym zająć. Potem juz zostaje zawiadomienie do Prokuratury, ale na Nadzór Budowlany.

Fasola • Piątek [25.09.2009, 16:28:24] • [IP: 95.49.173.***]

HI HI HI A POCAŁUJTA W D... WÓJTA !

Oglądasz 1-207 z 207
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ 11.00 - Przejście na Plac Słowiański – zamknięcie ul. Armii Krajowej 11.15 - Plac Słowiański Uroczystości pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczypospolitej” z udziałem asysty honorowej, z udziałem władz administracyjnych i samorządowych, służb mundurowych, Orkiestry Wojskowej, pocztów sztandarowych, organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. 1) zajęcie miejsca przez asystę honorową, 2) uroczyste podniesienie Flagi Narodowej na maszt i odegranie Hymnu Państwowego, 3) Apel Pamięci, 4) wystąpienie okolicznościowe Prezydenta Miasta Świnoujście, 5) składanie wiązanek kwiatów przez delegacje pod pomnikiem, 6) koncert Orkiestry Wojskowej pieśni patriotycznych z okazji Święta Narodowego Trzeciego Maja, 7) wyprowadzenie pododdziału honorowego i pocztów sztandarowych, 8) zakończenie uroczystości. ■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■