POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Sobota [05.09.2009, 15:31:26] • Świnoujście

Urzędnicy zabronili parkować na Karsiborskiej

Urzędnicy zabronili parkować na Karsiborskiej

fot. Sławomir Ryfczyński

Bezmyślni urzędnicy postawili znak zakazujący parkowania i postoju mieszańcom posesji przy cmentarzu komunalnym.

Właściciele zakładu kamieniarskiego przy ulicy Karsiborskiej nie mogą ani zaparkować przy własnym domu, ani rozładować zaopatrzenia. Znak poważnie utrudni im pracę.
- Jak mają się rozładować tiry przywożące kilkutonowe materiały kamieniarskie? - pyta Anna Chorodyńska, córka prowadzących zakład kamieniarski.

Urzędnicy zabronili parkować na Karsiborskiej

fot. Sławomir Ryfczyński

Urzędnicy nie widzą problemu i każą parkować pani Annie na parkingu cmentarza.
- Przecież taki tir musi ustawić się wzdłuż ulicy, będzie zajmował kilka miejsc parkingowych, z których w tym czasie mogliby korzystać mieszkańcy - tłumaczy pani Anna.
Właściciele zakładu widzą rozwiązanie. Wystarczy pod znakiem zamontować tabliczkę informującą, że znak nie dotyczy mieszkańców i zaopatrzenia - tak jak to jest robione przy innych firmach usługowych - mówią.


komentarzy: 76, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-76 z 76

Gość • Piątek [18.09.2009, 03:53:46] • [IP: 212.39.177.**]

znak - glupota, pomysl z progami jak najbardziej trafny.

Gość • Wtorek [08.09.2009, 20:33:58] • [IP: 80.245.179.***]

cytat : A co nas obchodzą problemy grabarza? Ludzie mają więkse problemy a nie wcągają calego miasta w spory wstyd" jeżeli cie to nie obchodzi to po co piszesz komentarz?

Gość • Wtorek [08.09.2009, 16:36:56] • [IP: 83.11.147.***]

A co nas obchodzą problemy grabarza? Ludzie mają więkse problemy a nie wcągają calego miasta w spory wstyd

Bonzo • Wtorek [08.09.2009, 14:20:55] • [IP: 80.245.188.**]

Jedno wiem, nie wolno pod żadnym pozorem utrudniać działalności gospodarczej w postaci nieżyciowych przepisów. Skoro jest to typowa złośliwość urzędnika to napewno taką decyzję można i należy zaskarżyć. Nic nie usprawiedliwia takiego działania. Proponuję zainteresować tym organ nadzorczy...

Gość • Wtorek [08.09.2009, 10:37:16] • [IP: 212.160.162.***]

TO NIC NOWEGO TAKA SAMA SYTUACJA NA BOH.WRZESNIA BRAK ZANKU INFORMUJACEGO O MOZLIWOSCI POSTOJU CZASOWEGO DLA ZAOPATRZENIA

Gość • Wtorek [08.09.2009, 10:02:17] • [IP: 83.31.187.***]

Nie dodam co się tutaj dzieje jak są pogrzeby-parking cmentarny jest przepełniony, a co się bedzie działo w Swięto Zmarłych.Jeżeli ktoś z Państwa prowadzi w Świnoujściu jaką kolwiek działalnośc gospodarczą to niech postawi się w naszym położeniu, mając tak utrudniony dostęp do pobocza firmy-a czy ktoś sobie wyobraża mieszkając w bloku czy domku i nie mogąc postawic pod mieszkaniem swojego auta.Pozdrawiam wszystkich.

Gość • Wtorek [08.09.2009, 09:50:36] • [IP: 83.31.187.***]

W tamtym roku byłam w Urzędzie i prosiłam o postawienie Firmie T... lustra jak mają problem przy wyjeżdzie.Dodam że na ul.Karsiborskiej przy naszej posesji Jest przystanek autobusowy-ludzie przyjeżdzający na cmentarz na własne ryzyko przechodzą na drugą stronę jezdni -brak jakiego kolwiek przejścia dla pieszych w tym miejscu.Jak również dodama co się tutaj dzieje gdy samochody tędy jadą do promu (pędzą na urwanie głowy).Prosiłam W Urzędzie o zamontowanie tutaj progów zwalniających i po problemie.Przecież my tu mieszkamy, są małe dzieci jak mamy przejśc na drugą stronę ulicy aby dostac się na chodnik nie narażając ich na niebezpieczeństwo.Również jak przychodzą do nas interesanci załatwiający formalności dotyczące magiły zmarłych -to nie możemy czasami bezpiecznie przejśc na drugą stronę w kierunku cmentarza-musimy bacznie uważac na samochody pędzące w kierunku promu.Jesteśy jedynymi w Świnoujściu którym prawo swobodnej działalności gospodarczej i mieszkaniowej zostało naruszone.

Gość • Wtorek [08.09.2009, 09:31:55] • [IP: 83.31.187.***]

Na naszą prosbę przyjeżdza on po godz.15, 16 aby nikomu w tym czasie nie przeszkadzac przy rozładunku.Ustawiamy wtedy samochód dostawczy równolegle wjeżdzając na pobocze przy naszej bramie aby go rozładowac.Taki transport waży pare ton i rozładunek dokonujemy przy pomocy zakupionego wózka widłowego, który ma uprawnienia do przeładunku tylko na terenie wewnętrznym naszego zakładu.Po postawieniu B36 znaku zakazu całkowitego parkowania przy naszej posesji zostałam w ten sposób odcięta od drogi dojazdowej do zakładu i mieszkania.W urzędzie Urzębiczka poinformował mnie, że mogę sobie stawiac auta prywatne na parkingu cmentarza po drugiej stronie ulicy i tak samo z rozładunkiem aut dostawczych, na czas dostawy mam postawic sobie dwóch pracowników, którzy zablokują ulicę od dwóch stron na czas rozładunku materiału.W sposób ewidentny zostaliśmy umyślnie dcięci od dojazdu do naszej posesji co utrudnia nam pracę i swobodne życie.Dla jednej Firmt T...Urzędniczka posatawiła ten znak.

Gość • Wtorek [08.09.2009, 09:21:44] • [IP: 83.31.187.***]

Jednak nie wiedzieli jak się mają na nas mścic, to sobie wymyślili, że nasze prywatne auta przeszkadzają im przy wyjeżdzie z bramy.Dodam, że nasza działka jest w rozbudowie i będzie miała dodatkowe dwie bramy wjazdowe (jedna przy bramie wjazdowej Firmy T...)i ta brama prowadzic będzie do wjazdu mieszkaniowego naszej rodziny.Teraz jednak nie mamy jeszcze otwartych wszystkich bram wjazdowych.Wjazd większych samochodów dostawczych z materiałem (płyty granitowe) mamy utrudniony, bo nie mieścimy się w starej bramie prowadzącej do naszego zakładu.Firma T...zaczęła robic na nas donosy-to na Policje, to do Straży Miejskiej-robili nam zdjęcia samochodów, posesji.Wzywano na na Policje że ukarają nas mandatami za złe parkowanie przy własnej posesji, gdzie nie było jeszcze zakazu parkowania na poboczu.Dodam, że na początku wjazdu na ul.Karsiborską od stronu Grunwaldzkeij stoi zna B36 z dopiską nie dotyczy pobocza ulicy.Dwa razy na miesiąc dostajemy dostawę granitu dużym samochodę dostawczym.

Gość • Wtorek [08.09.2009, 08:53:20] • [IP: 83.31.187.***]

Wtam.Widzę, że muszę pare spraw wyjaśnic, więc proszę posłuchajcie.Cała sprawa zaczęła się jeszcze w roku 98.Po wykupieniu działki na własnośc.Obok nas powstała wtedy firma T..., która dzirżawiła ten teren.Przez nieuwagę urzędnika dostali taki sam numer porządkowy działki jak nasz i od tego zaczęły się 'schody'.Oczywiście po sprawdzeniu pomyłki Urzędnicy nakazali zmianę natychmiastową numeru porządkowego Firmir T..., jednak się do tego nie zastosowali.Przez pewien czas było wszystko dobrze nikt z tego nie robił sobie problemu.Ale jak zaczęły do nas nie dochodzic nasze faktury, listy i zaczeliśmy dostawac ponaglenia o zapłatę zaległych faktur(których nigdy nie widzieliśmy na oczy, bo Firma T...sobie je zatrzymywała).Zaczeliśmy interweniowa do Urzędu w Świnoujściu o ponaglenie Firmy T...do jak najszybszej zmiany numeracji działki(nawet szyld reklamowy Firmy T...przez 10 lat mial napis ul.z numerem naszej posesji).W końcu po jakimś czasie Firma T...zmieniał swoją numeracje.I wszysko buło ok.

Gość • Wtorek [08.09.2009, 08:50:42] • [IP: 80.245.179.***]

co ma piernik do wiatraka - zero komentarza dla takich słow.

Gość • Wtorek [08.09.2009, 07:54:57] • [IP: 80.245.188.**]

Tak gościu poniżej to napewno Stasiulek maczał w tym palce, wiadomo że Władzia nie cierpi. Ale zapomniał jak od niego pieniążki pożyczał...I na wódeczkę chodził.

Gość • Poniedziałek [07.09.2009, 20:17:06] • [IP: 80.245.179.***]

poczekajmy na pierwszy lepszy pogrzeb i nie ma miejsca na parkowanie, a zakaz będą mieli w du..e. Znając częściowo sytuacje domyślam się, że to sąsiednia przysługa była z tym znakiem?

Gość • Poniedziałek [07.09.2009, 08:13:59] • [IP: 80.54.123.**]

To bardzo normale, że Netto wozi kamienie, numery. Przywózki kamieni dwa razy dzienne. Otworzyć bramę i już na jezdnię kamlotów się nie wyładowyje.

. • Niedziela [06.09.2009, 22:07:50] • [IP: 88.156.233.***]

ojoj konfitura...:(

kwiatuszek • Niedziela [06.09.2009, 21:14:24] • [IP: 80.245.180.***]

kochana i tak trzymaj !!

Gość • Niedziela [06.09.2009, 17:22:31] • [IP: 80.245.188.**]

No, przeginasz 123.*** gdyby ta Pani miała tylko ochotę to podałaby cię do sądu o pomówienie. Publiczne nazwanie kogoś oszustem powoduje skutki prawne i to dotkliwe, więc pomódl się i czekaj czy będzie wizyta policji, czy nie...

Gość • Niedziela [06.09.2009, 16:11:32] • [IP: 80.54.123.***]

Za to jak oszukała tylu ludzi Pani z zakladu kamieniarskiego to sie jej nalezy. W koncu troche sprawiedliwości !!

Całuśna • Niedziela [06.09.2009, 15:39:18] • [IP: 80.245.189.***]

Oj to wstyd wstydzić się własnej rodziny, a co nikt w rodzince nie był grabarzem. A tak swoją drogą to tylko wygoda i próżniactwo tych z zakładu powoduje ten problem. Niechce się bramy otworzyć i samochodu wprowadzić do środka ?. Trawniki wyjeżdżone przez samochody tam parkujące, a teraz proszę jaka trawka tam jest ładna. Dupki proszę z samochodu i bramę otworzyć, to będzie po problemie. Często tam jestem i to samochodem i na parkingu jest sporo miejsca i nigdy nie miałam problemu z zaparkowaniem.

Gość • Niedziela [06.09.2009, 15:16:34] • [IP: 83.31.205.**]

Ale na Nowokarsiborskiej można.

Gość • Niedziela [06.09.2009, 14:21:51] • [IP: 92.42.114.**]

Często tam jeżdżę ale nigdy żaden sam.ciężarowy mi nie przeszkadzał.

Gość • Niedziela [06.09.2009, 13:57:15] • [IP: 80.245.179.***]

cytat"Bezmyślni to są ci co to piszą to prawda ten znak od dawna tam byl potrzebny kto jezdzi tą ulica to wie o czym pisze a ponadto po drugiej stronie ulicy jest parking wiec jest to problem rozdmuchany przez pana grabaża i jego rodzinkę której daleko z drugiej strony ulicy, pozatym maja podwórko, ale może brama sie nie otwiera//?" jeśli mi wiadomo to tam jest zakład kamieniarski a nie grabarz jak już coś piszesz to pisz prawdę bo inni popierają takie bzdury co piszesz

Gość • Niedziela [06.09.2009, 13:33:48] • [IP: 195.117.222.*]

a na swojej posesji to nie można by było zrobić sobie miejsca do parkowania??a tiry nie przyjeżdżają co dzień!!Ta pani trochę kręci chodzi im o parkowanie na trawniku wzdłuż posesji.Nie jednokrotnie wyjeżdzałem z zakładu obok i" zawsze z duszą na ramieniu"bo samochody prywatne tych państwa zasłaniają wyjazd ale co tam inni!! liczy sie tylko moje prawda ahh te pawlaki

Gość • Niedziela [06.09.2009, 13:18:49] • [IP: 92.42.113.**]

ahhhh te pawlaki

Gość • Niedziela [06.09.2009, 12:20:19] • [IP: 92.42.117.***]

IP: 87.205.203.*** takie zdanie popieram z pelna moca

Gość • Niedziela [06.09.2009, 12:10:56] • [IP: 92.42.112.**]

Na Konstytucji3go Maja też jest zakaz zatrzymywania, a samochody dostawcze zatrzymują sie pod sklepem piekarni. Tak samo tutaj samochód z towarem ma prawo zatrzymać sie na czas rozładunku!

Gość • Niedziela [06.09.2009, 12:08:52] • [IP: 92.42.112.**]

na całej karsiborskiej brakuje miejsc do parkowania! Pojechałem na pogrzeb i nie było gdzie zaparkować!! a teraz jeszcze ten znak. Bezmyślność i głupota

bemka • Niedziela [06.09.2009, 11:08:24] • [IP: 92.42.118.***]

Weś pomyśl zanim co napiszesz !!

Gość • Niedziela [06.09.2009, 10:19:38] • [IP: 87.205.203.***]

popieram gościa z 9:48 - przecież to klasyczny przykład PRYWATY, gdy drapieżny biznes i usłużne media nie liczą się wcale z interesem społecznym, oczerniając służącą im administrację. Na wąskiej, ruchliwej drodze nie wolno tolerować zawalidróg w postaci tirów, zagrażającym innym użytkownikom drogi.

Gość • Niedziela [06.09.2009, 10:06:48] • [IP: 80.245.186.**]

A gdzie był ryży sepleniący DONEK?

Gość • Niedziela [06.09.2009, 09:48:23] • [IP: 83.21.49.**]

Bezmyślni to są ci co to piszą to prawda ten znak od dawna tam byl potrzebny kto jezdzi tą ulica to wie o czym pisze a ponadto po drugiej stronie ulicy jest parking wiec jest to problem rozdmuchany przez pana grabaża i jego rodzinkę której daleko z drugiej strony ulicy, pozatym maja podwórko, ale może brama sie nie otwiera//?

Gość • Niedziela [06.09.2009, 09:29:58] • [IP: 88.156.234.***]

Jeszcze taki zakaz powinni postawic wokol urzedu miasta i w myjni.

Gość • Niedziela [06.09.2009, 09:16:44] • [IP: 80.54.123.**]

takich miejsc jest więcej

GoÖmijajacy • Niedziela [06.09.2009, 08:29:04] • [IP: 88.156.233.***]

a moja sasiadka tez staje na zakazid jak jest u fryzjera!

Gość • Niedziela [06.09.2009, 08:15:52] • [IP: 83.5.255.***]

Bezmyślni urzędnicy bezmyślny to jejst ten kto to pisał Jeśli się pisze to trzeba spojrzeć z dwóch stron i zapytać się czemu to ustawili a nie słuchać jednej strony. i potem udawać że się jest bezstronną gazetą

Wariat • Niedziela [06.09.2009, 00:31:11] • [IP: 95.49.170.***]

Urzędasy to zwykłe Ćwoki i nie dziwią mnie ich niezrównoważone pomysły●A może niedługo wprowadzą nakazy, gdy minie fala zakazów?!●→(Proponuje zbiórkę pod Urzędem z taczką i widłami)●☼ ☼ ☼ ☼ ☼●№36●

Gość • Sobota [05.09.2009, 23:53:09] • [IP: 87.205.196.***]

aaaa, doczytalem ze cor-ka, ale gada jak wlascicielka z-du... u i ma fajne zielone obcisle spodnie.

Gość • Sobota [05.09.2009, 23:49:55] • [IP: 87.205.196.***]

a tak przy okazji, to co to za * stoi pod znakiem?

Gość • Sobota [05.09.2009, 23:47:43] • [IP: 87.205.196.***]

ja tez bym zakazal mieszancom, nierassowym...

Gość • Sobota [05.09.2009, 23:03:27] • [IP: 217.97.193.***]

Nie wiem o co tyle krzyku. u nas na wielkopolskiej taki znak stooi i wszyscy go olewają i całą noc stoją auta. policja ma 2 auta na sluzbie w ciagu dnia i nie bedzie sobie zawracac gitary jezdzic na takie ulice poza centrum

Gość • Sobota [05.09.2009, 22:39:21] • [IP: 217.97.199.*]

eno eno... po interwencji SuperSławka znak już niknął !! Brawo !! ipudel rulezzzzzzz !!

Gość • Sobota [05.09.2009, 22:38:01] • [IP: 192.168.250.**]

mam duzego fleksa a moze wystarczy zwykła piłka do metalu i po bolu

Gość • Sobota [05.09.2009, 20:35:50] • [IP: 95.129.226.***]

dlaczego kramarz z budki na grunwaldzkiej naprzeciwko nr.55 zajmuje caly chodnik utrudniając pieszym i rowerzystom przejście?co na to straż miejska? czy za to coś wzięli?

Gość • Sobota [05.09.2009, 19:54:05] • [IP: 76.76.22.***]

Art. 296 K.k.: Kto, obowiązany do zajmowania się sprawami majątkowymi lub działalnością gospodarczą jednostki organizacyjnej - przez nadużycie uprawnień lub niedopełnienie obowiązku - wyrządza jej szkodę majątkową w wielkich rozmiarach, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

Gość • Sobota [05.09.2009, 19:46:32] • [IP: 80.245.188.***]

ale faza to debilni urzednicy moga takie cos wymyśleć tak lepiej niech sie wezmą za nasze pieknie dziurawe drogi istale polaczenie most lub tunel jeszcze troche nikt tu nie zawita bedzie miasto staruszków a najlepiej urzedasy sprzedadzą miasto niemcom szwedą lub innym. albania *

Gość • Sobota [05.09.2009, 19:31:16] • [IP: 67.205.52.***]

Zdrajcy narodu, aparatczyki PZPR i wszelkiej maści bezpieczniaki pomordowali to co zostało z inteligencji polskiej po wojnie. Oddali naród Polski w niewolę moskalom. I oni dzisiaj zajmują stanowiska prezydentów, prezesów, dyrektorów, managerów - rządzą dalej. Więc co się zmieniło?

Go�� • Sobota [05.09.2009, 19:17:20] • [IP: 89.248.166.**]

W rankingu pozyskiwania środków unijnych na 106 miast zajęliśmy 103. Czy to SUKCES? Gdyby nie propagandowe i dezinformacyjne działania rzecznika Karelusa Żmur nie dostałby żadnej nagrody.

Go�� • Sobota [05.09.2009, 19:11:41] • [IP: 89.248.166.**]

Oprócz najwyższych kosztów utrzymania samego urzędu miasta, mamy jeszcze najdroższych managerów z OSIRU: szefowa świnoujskiej pzpr, redaktorka naczelna biuletynu pzpr, radna rady miasta czy też oficer polityczny ludowego wojska poskiego, najdroższe dotacje do sujki (drugi klub ma dotację w wysokości 0 zł), najdroższe stróżówki na plaży etc. Ale dla przeciwwagi mamy też coś najtańszego - mianowice cena metra kwadratowego działki szwagra przy zakupie była najniższa w całej najnowszej historii Świnoujścia!

Gość • Sobota [05.09.2009, 19:11:02] • [IP: 217.97.199.*]

"słyszę kroki na schodach, Patrzę, a to przechodzi ludzkie pojecie!!"

Go�� • Sobota [05.09.2009, 19:06:21] • [IP: 89.248.166.**]

Okazuje się, że pieniądze wydane na chodniki, scieżki rowerowe, promenadę są zmarnowane. Proszę zobaczyć jak bardzo się wypaczyły powierzchnie, jakie są niedoróbki, żadnego wykończenia, ciagłe pękanie płytek. Panie Prezydencie, czy ktoś te prace odbiera, zgłasza reklamacje? Czy jest odpowiednią osobą do zajmowania się tym? Za dwa lata wrócimy do stanu wyjściowego. Tylko co Miasto wtedy sprzeda aby mieć unijny wkład?

Gość • Sobota [05.09.2009, 19:03:34] • [IP: 88.156.234.***]

zabronili parkować aby się mieszańce jeszcze bardziej nie mieszały.

Go�� • Sobota [05.09.2009, 18:56:34] • [IP: 78.46.255.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [05.09.2009, 18:55:32] • [IP: 217.97.199.*]

oooo Stachu to Ty ?? :D

Go�� • Sobota [05.09.2009, 18:48:04] • [IP: 76.76.3.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [05.09.2009, 18:39:37] • [IP: 80.245.190.*]

A przed znakiem trwa budowa budynku jednorodzinnego obok wielorodzinnego co jest NIEZGODNE z Ustawa o zagospodarowaniu przestrzennym i zastanawia mnie kiedy W Wydziale Budownictwa i Architekrury zaczna czytac Ustawy by nie było takiej kaszany jak na ogrodzonym osiedlu przy 11-go listopada. Te smietniki budowlane podlegaja rozbiórce z mocy prawa.

Gość • Sobota [05.09.2009, 18:38:27] • [IP: 80.245.188.**]

Nie rozumiem jak można postawić znak zakazu przy zakładzie usługowym. Mnie osobiście zarządca cmentarza zwrócił kiedyś uwagę że nie mogę parkować swojego firmowego samochodu na parkingu przy cmentarzu, na moją ripostę więcej już tego nie zrobił, i mi nie zabraniał a że w oczach miał sztylety to już nie moja wina. Może teraz tak samo robi z innymi. Komuś może zależy aby ten zakład zniszczyć...Ale dlaczego przecież płacą podatki i to nie małe, za komuny niszczono kury co znoszą złote jajka czyżby czasy te powoli się wracały. Bezduszność urzędnicza jest przerażająca...

Gość • Sobota [05.09.2009, 18:23:28] • [IP: 80.245.188.***]

Nie tylko chodzi o rozładunek. Wielokrotnie zatrzymywałem się po tej stronie, ponieważ były zajęte miejsca na parkingu. Zamiast urządzić parking (bo jest po prostu potrzebny) postawiono zakaz. Być może po to by zarobić na budowę parkingu? Ot logika Wydziału Inżyniera Miasta.

Gość • Sobota [05.09.2009, 18:22:31] • [IP: 188.33.109.**]

fajna ta pani Ania !

Janusz • Sobota [05.09.2009, 18:19:50] • [IP: 83.31.192.***]

Miasto nam pięknieje

Gość • Sobota [05.09.2009, 17:57:31] • [IP: 80.245.179.***]

kraj Zulu-Guli. Po prostu urzędowy idiotyzm.Zaparkować tira po przeciwnej stronie ulicy a następnie go wyładować nie blokując ulicy.Ciekawe który urzędas to potrafi.Życzę sukcesów.

zaoczny • Sobota [05.09.2009, 17:52:26] • [IP: 217.97.193.***]

Polska = jak najwięcej utrudnień dla ludu

Bonzo • Sobota [05.09.2009, 17:52:12] • [IP: 80.245.188.**]

To że zakazali to nie znaczy że tej decyzji nie można zmienić na bardziej przyjazną dla właścicielki tego zakladu usługowego, jak i również mieszkańców. Jak zwykle urzędnicy zapomnieli że z podatków mają pensję, zamiast szanować podatnika poniewiera się nim w jakimś celu, dlaczego?...Antoś pamiętaj że decyzja którą wydał UM nie może być utrudnieniem dla zakładu usługowego, odwołaj się od niej do Samorządowego Kolegium Odwoławczego, potem WSA, i NSA i jeżeli dobrze to uzasadnisz to wygrasz. A tak na marginesie ciekawy jestem jak to uzasadniono, przecież tym ludziom utrudniają płacenie podatków... Pozdrawiam.

Gość • Sobota [05.09.2009, 17:42:25] • [IP: 92.42.117.***]

nie ma co sie bac na deptaku taki znak stoi ale kierowcy maja go gleboko w d...e tak samo z wjazdem na deptak

Gość • Sobota [05.09.2009, 17:40:16] • [IP: 93.94.186.***]

Horodyńska pisze się przez samo" h"...

klim • Sobota [05.09.2009, 17:24:23] • [IP: 94.195.155.***]

hehhe nie wiedziałem że przy cmentarzu mieszkają MIESZAŃCY :))) dobrze wiedzieć:) a z kim oni tak zmieszani jeśli można zapytać ??

Gość • Sobota [05.09.2009, 17:17:52] • [IP: 80.54.123.**]

Antek nie daj się!

Gość • Sobota [05.09.2009, 17:04:22] • [IP: 80.245.176.***]

Na pewno nie postawili bez powodu mieszkancy tychbudek maja podworka wiec po co sie skarza/? Pewnie chca zareklamowac swoj zaklad, pozatym po drugiej stronie ulicy miejsca do oporu.wiec problemu nie ma

Gość • Sobota [05.09.2009, 16:54:40] • [IP: 92.42.112.***]

Chciałbym dowiedzieć się czemu ma służyć ten znak zakazu? Bo dla mnie jest on bezsensownie postawiony i nie ma racjonalnego uzasadnienia. Poza tym parking jest często w znacznym procencie zapełniony.

Gość • Sobota [05.09.2009, 16:13:33] • [IP: 195.117.222.***]

A czego innego oczekiwać po wydziale inżyniera ?

Gość • Sobota [05.09.2009, 16:05:01] • [IP: 80.245.188.**]

Urząd jest bardzo przyjazny dla przeciętnego obywatela i najlepiej wie co i dla kogo jest potrzebne. obywatel jest dla urzędnika a nie urzędnik dla obywatela taki są realia. dużo wody jeszcze upłynie zanim cokolwiek się zmieni

Gość • Sobota [05.09.2009, 16:04:39] • [IP: 92.42.118.***]

co za bezmyślność sami urzędnicy mówią że parking jest parkingiem cmentarza więc nie dla pojazdów dostawczych. Pogratulować poszli na łatwiznę teraz policjanci i straż miejska zacierają dłonie i czekają na dzień 01 listopada będą mieli łowy no cóż widzę jeszcze wyjście z sytuacji wystarczy dojeżdżać od strony ul Nowokarsiborskiej heheheheh chyba że z tamtej strony też stoją znaki zakazu i to po obu stronach jezdni bo znak owszem obowiązuje jadących od strony ul Grunwaldzkiej

Gość • Sobota [05.09.2009, 16:03:14] • [IP: 80.245.188.***]

Prosty sposób na próbie przegonieniu właścicieli w inne miejsce, przecvież na tamtych terenach można wybudować Centrum handlowe albo np. kompleks sportowy ;]

Gość • Sobota [05.09.2009, 15:55:47] • [IP: 95.129.226.**]

na co kamienie łupać, tabliczka i po sprawie

Gość • Sobota [05.09.2009, 15:42:19] • [IP: 80.245.182.***]

ta Mona nie musi parkowac pod tym znakiem.napewno pozwola w kazdym innym miejscu.

Gość • Sobota [05.09.2009, 15:37:40] • [IP: 83.21.127.**]

Urzędnicy, tylko specjalizują się w zakazach, nic dla ludzi, mieszkańców!

codzienny czytelnik • Sobota [05.09.2009, 15:34:56] • [IP: 92.42.116.***]

zaraz juz nigdzie nie będzie mona parkować a jak ktoś starszy przyjedzie to co mandat odrazu

Oglądasz 1-76 z 76
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwycięstwa 8 maja 2025 r. Uroczystość rozpocznie o godz. 11.00 na Placu Słowiańskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczpospolitej” poprzez złożenie kwiatów przez władze administracyjne i samorządowe, służby mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. Druga część uroczystości odbędzie się o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w Świnoujściu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny Światowej” ■