POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [03.09.2009, 18:48:33] • ¦winouj¶cie

Uwaga na agresywne psy!

Uwaga na agresywne psy!

fot. Czytelnik

Podczas interwencji przeprowadzanej przez Schronisko Bezdomnych Zwierz±t w dniu 22 sierpnia o ma³o nie dosz³o do tragedii gdy dwóch bezmy¶lnych m³odych ludzi postanowi³o urz±dziæ sobie krwaw± zabawê szczuj±c bezbronnego pieska swoimi agresywnymi psami.

Jaki¶ czas temu na parkingu naprzeciwko szpitala w ¦winouj¶ciu pojawi³ siê sympatyczny piesek. By³ mi³y, dawa³ siê g³askaæ przechodniom, chêtnie zjada³ przynoszone mu jedzenie, pod drzewem pojawi³ siê pojemnik z wod±. Spa³ na trawniku i pod samochodami. Piesek by³ smutny, a zarazem czujny, poniewa¿ przez ca³y czas cierpliwie czeka³ na swojego w³a¶ciciela, który najprawdopodobniej brutalnie wyrzuci³ go w tym miejscu z samochodu.

Uwaga na agresywne psy!

fot. Czytelnik

Do schroniska dociera wiele zg³oszeñ na temat bezdomnych zwierz±t przebywaj±cych na terenie miasta. ¦rednio jedno zg³oszenie na dziesiêæ faktycznie dotyczy zwierzêcia bezdomnego. Pozosta³e dotycz± zwierz±t posiadaj±cych w³a¶cicieli i wynikaj± z nieprawid³owej oceny sytuacji lub po prostu z chêci uprzykrzenia ¿ycia s±siadowi. Dlatego te¿ do schroniska notorycznie wp³ywaj± zg³oszenia na temat psów rzekomo potr±conych przez samochód, a w rzeczywisto¶ci kulej±cych od wielu lat lub psów porzuconych pod sklepem, choæ tak naprawdê w³a¶ciciel wszed³ do sklepu zrobiæ zakupy.

W sprawie pieska mieszkaj±cego na trawniku naprzeciwko szpitala ¿adne zg³oszenie do schroniska nie wp³ynê³o. Zwierzak po prostu zwróci³ na siebie uwagê pracowników schroniska, którzy zainteresowali siê spraw±, a nastêpnie podjêli decyzjê o wy³apaniu go i umieszczeniu w schronisku.

Interwencja mia³a miejsce w dniu 22 sierpnia. Malutki piesek okaza³ siê bardzo ostro¿ny i z³apanie go nie by³o wcale proste. Konieczne okaza³o siê podanie ¶rodków uspokajaj±cych, a to wi±¿e siê z dodatkowym ryzykiem. Gdy ¶rodki zaczynaj± dzia³aæ zwierzê zaczyna byæ pó³przytomne, a najmniejszy bodziec mo¿e spowodowaæ, ¿e zacznie uciekaæ. Z jednej strony by³ park i zaro¶la, gdzie os³abionemu pieskowi grozi³oby niebezpieczeñstwo ze strony innych zwierz±t, a z drugiej strony ulica i niebezpieczne rozpêdzone samochody. W trakcie interwencji w dniu 22 sierpnia pracownicy schroniska musieli zmagaæ siê z dodatkowymi utrudnieniami w postaci w³a¶cicieli innych psów. Niestety pro¶by i pouczenia na ciekawskich gapiów nie dzia³aj±. Podchodzili ze swoimi pupilami, nie zwa¿aj±c na to, ¿e p³osz± wystraszone zwierzê u którego powoli zaczynaj± dzia³aæ ¶rodki uspokajaj±ce. Takie egoistyczne zachowanie nie tylko utrudnia³o przeprowadzenie interwencji, ale mog³o kosztowaæ ma³ego pieska ¿ycie. Do tego nale¿y wspomnieæ o komentarzach jakie pada³y ze strony ciekawskich gapiów. Najciekawsze brzmia³y mniej wiêcej tak: „ a co, uciek³ wam?... albo „proszê nie zabieraæ tego pieska, bo taka pani go karmi i jak siê zastanowi to mo¿e go pó¼niej we¼mie”.

Jednak najbardziej karygodne by³o agresywne zachowanie dwójki m³odych ludzi, którzy zrobili z bezbronnego pieska cel dla swoich dwóch gro¼nej rasy psów, nie zwa¿aj±c na oznakowany samochód schroniska i trwaj±c± w³a¶nie interwencjê. Bezmy¶lnie podprowadzili do le¿±cego pieska swoje gro¼ne psy - oba bez kagañców.

Uwaga na agresywne psy!

fot. Czytelnik

Jeden z chuliganów zuchwale zasugerowa³, ¿e skoro ma³y piesek jest bez smyczy to jego pies ma prawo go zagry¼æ. W obronie pieska stanêli tylko pracownicy schroniska, nara¿aj±c siê na wulgarne wyzwiska, a kto wie czy nie na utratê zdrowia. Byli ¶wiadomi, ¿e je¶li niebezpieczne psy dopadn± bezbronnego psiaka to ju¿ nic go nie uratuje. Nast±pi³a ostra wymiana zdañ i dopiero widmo przyjazdu Policji sk³oni³o chuliganów do oddalenia siê z miejsca interwencji. Ostatecznie piesek po wielu burzliwych prze¿yciach trafi³ bezpiecznie do schroniska, gdzie oczekuje na adopcjê. Wci±¿ smutny, nieufny i stêskniony za dotychczasowym w³a¶cicielem.

Na podstawie informacji przes³anej prze kierownika ¶winoujskiego schroniska dla bezdomnych zwierz±t.

¼ród³o: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 87, skomentuj, drukuj, udostêpnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodaj±c komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykê prywatno¶ci.

Zauwa¿y³e¶ b³±d lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Ogl±dasz 1-87 z 87

Go¶æ • Poniedzia³ek [07.09.2009, 20:18:47] • [IP: 93.94.185.**]

mnie goni³ pies

Go¶æ • Poniedzia³ek [07.09.2009, 14:48:33] • [IP: 80.245.190.**]

Wiecie co, sami jestescie pajacami,. ..historii zajscia nie znacie, ¶lepo wierzycie autorowi BAJKOPISARZOWI, ktory zrobil dobra reklame dla schroniska i m.in. wzbudzil wasze za¿enowanie sytuacja która nie miala miejsca! Znam owych" bezmyslnych mlodych" i znam ich pieski, szli sobie normalnie droga a ta" m±dra pani' nawet nie smiala powiedziec nic ze za autem kryje sie piesek.. Krwawa zabawa ?? Czy wy juz kazdego czlowieka ze szczekajacych psem uwazacie za chuligana? Psy nawet nie dotknely tego pieska, poprostu go obszczekaly.. Ale wiadomo tez ze kazdego dnia trzeba cos napisac na stronie ¦winouj¶cia i najlepiej cos co poruszy naszymi emocjami... Teraz przynajmniej wiem ze kazdy artykul jaki mozna tu znalezc pewnie jest niezle pokolorowany!! Zenada...

Go¶æ • Sobota [05.09.2009, 20:45:34] • [IP: 95.129.226.***]

agresywni rownie¿ s± w³a¶ciciele psów, no i bardzo chamowaci w wiêkszo¶ci, wyprowadzaj± swoje psy na cudze posesje a na zwrócon± uwagê odpowi±daj± stekiem wyzwisk

Go¶æ • Sobota [05.09.2009, 18:36:14] • [IP: 92.42.119.***]

co za debile z tych chuliganów, gardziæ takimi trzeba!

Go¶æ • Sobota [05.09.2009, 15:42:41] • [IP: 80.245.183.***]

Po co w ogóle istniej± te genetycznie modyfikowane dziwactwa z u¶ciskiem kilku ton?

Go¶æ • Sobota [05.09.2009, 12:06:03] • [IP: 93.94.184.***]

Pajace - to okreslenie najlepiej pasuje, inne okreslenia ktore cisna mi sie na jezyk sa wulgarne wiec nie bede sie wyrazac !

Go¶æ • Sobota [05.09.2009, 01:16:43] • [IP: 148.122.196.**]

pajace mieszkaja na trepowie

Go¶æ • Sobota [05.09.2009, 00:31:47] • [IP: 92.42.113.***]

a tak na marginesie znam amstafa ktory jest 3 razy wiekszy od tych wszystkich ktore prowadzacie na smyczy! naprawde taki maly kon a rasowy i jest najbardziej potulnym zwierzakiem na swiecie a najgorsze chyba sie boi wlasnego cienia:) taki smieszny nawet na glowe mozne mu wejsc:) i nikt mi nie powie ze wychowanie psa nie zalezy od wlascicieli!!

Go¶æ • Sobota [05.09.2009, 00:27:36] • [IP: 92.42.113.***]

Powiem tak mialam kundelka ale byla strasznie wredna kochalam ja najbardziej na swiecie a pozbadla cala rodzine! potrafila ugryzc i poustawiala nas jak chciala ale byla takim kundelkiem ze schroniska i zyla 17 lat!! jezeli ja nie potrafilam i moja rodzina ustawic kundla to co moze byc z wlascicielami innych psow duzo wiekszych ktorzy kochaja te swoje nad zycie??

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 22:53:20] • [IP: 93.94.186.***]

popier... skurwiele. ;/ t± policje trzeba by³o wezwac, a dwóch niezwykle intelignetnych ''d¿entelmenów'' ukarac w stosowny sposób ;/

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 22:51:31] • [IP: 95.129.226.**]

dobry arktykul:) tylko szkoda ze nie ma twarzy tych pajacow...kozaki z psami...polamac was pajace...

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 21:30:47] • [IP: 80.245.190.**]

Wpis zosta³ usuniêty ze wzglêdu na z³amanie prawa lub regulaminu serwisu przez u¿ytkownika/Admin

Wariat • Pi±tek [04.09.2009, 19:38:37] • [IP: 83.21.50.***]

Wiêkszo¶æ rzekomo agresywnych psów w ¦winouj¶ciu, to niestety kundelki bez rodowodów●A z tymi psami to jest tak, ¿e jest to poprostu moda:kiedy¶ Dobermany, Rothweilery, Bulltriery, teraz Yorki, Pittbulle czy Amstaffy●Ale i tak kundelki s± najwierniejsze●

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 18:31:49] • [IP: 80.245.178.***]

najlepsze jest to ze g.no wiecie co tam zaszlo a komentujecie ze to tych chlopakow wina i ze powinni ich zamknac za kraty itp itd. a jest tylko jeden swiadek i to pracownik schroniska ktory szuka tylko tego aby bylo glosno o zwierzetach i zeby dostawac dary od dzieci ktore cale wakacje zapiepsz... i oddaly wiekszosc wyplaty na te schronisko i dalej szuka takich naiwnych ludzi... a co juz dostanie to nie musi kupywac schronisko wiec wiecej do kieszeni... o i takie jest moje zdanie

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 18:06:04] • [IP: 93.94.184.***]

niektórzy ludzie to idioci. szczególnie m³odzi, ktorzy kupuj± sobie amstafy itp. dla szpanu, wychowuj±c na agresewne bydlaki. szkoda tego pieska bezdomnego.

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 17:47:32] • [IP: 93.94.186.***]

ucieklo slowo ponizej mialo byc nie jest zabronione posiadanie tych psow..

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 17:43:29] • [IP: 93.94.186.***]

do Go¶æ o" amstafach"  Pi±tek [04.09.2009, 07:21]  [IP: 145.237.119.***] : chyba sam nie wiesz co mówisz :) w usa nie jest zabronione tych psow to po 1 a po 2 to wlasnie wg. amerykanskich badan sa to psy najlepsze przy wychowaniu dzieci...

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 17:02:08] • [IP: 79.102.75.**]

stara sasada agresywne psy krotko.kosa w bebechy innaczej zagryzie bestia czlowieka.nie ma litosci.

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 16:28:17] • [IP: 92.42.119.***]

sam * jestes agresywyny pies

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 15:36:07] • [IP: 80.245.189.***]

Na torunskiej * sa 2 grozne psy jeden pogryzl sasiada i jeszcze pare osob i co?? i nic pies dalej sobie biega bez kaganca i bez smyczy a drugi tez biega i zuca sie na kazdeo a policja nic z tym nie robi przyjezdzaja na zgloszenie i zaraz odjezdzaja niech dopierdziela jakis mandacik to moze wtedy wlasciciel zacznie pilnowac swojego pieska

goja • Pi±tek [04.09.2009, 15:19:50] • [IP: 80.245.183.***]

do [IP: 92.42.118.**] no paniusie ktore w dodatku niesprzataja po swoich psach, wlasciwie to nikt nie sprzata kupek tylko jak widza ze pies sra to odwracaja glowe w inna strone albo odchodza kawalek dalej, smiesznie to wyglada, ja zbieralam. teraz niezbieram skoro inni niesprzataja to dlaczego tylko ja mam to robic?

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 14:56:47] • [IP: 79.138.215.*]

i ja sie zgadzam to wszystko zalezy od wlasciciela i to nie wina psow!!

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 14:21:36] • [IP: 93.94.185.***]

TO NIE PSY MAJA GEN AGRESJI!! w tygodniku" Angora" nr 31 z 2 sierpnia 2009 jest artykul o tym! to od czlowieka zalezy czy pies bedzie agresywny ZNAWCY sie znalezli * P.S. a jak juz jestesmy przy psach to DALEJ SRAJA PO CHODNIKACH!!

madi • Pi±tek [04.09.2009, 14:00:15] • [IP: 79.138.215.*]

no widze ze sa rozne komentarze ale chyba logicvzne jest ze takim mlodym ludziom choc tez jestem w mlodym wieku powinno sie zabierac psy lub kaarac odpowiednio za puszczanie psow bez smyczy sama chodze i sie boje wchodzic do parku z psem bo nie wiem czy nie natrafie na jakichs debili!!

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 13:17:59] • [IP: 80.245.184.**]

Co mieli zg³aszaæ, ostatecznie do niczego nie dosz³o.

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 12:51:12] • [IP: 83.21.144.***]

no w³a¶nie, personali i adresy debili ¿eby siê nie zbli¿aæ :D

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 12:45:30] • [IP: 83.21.133.***]

Jak bym poda³ personalia tych DEBILI. W wa¿nym interesie spo³ecznym.

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 11:26:24] • [IP: 83.21.152.*]

PANOWIE ZE SCHRONISKA JAK POLICJA JECHA£A ZBYT D£UGO PROPONUJÊ TELEFON DO KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ W SZCZECINIE A POZA TYM ICH ZAS..NYM OBOWI¡ZKIEM BY£O USTALENIE TO¯SAMO¦CI SPRAWCÓW WYKROCZENIA (JAKIM JEST LU¬NO BIEGAJ¡CY PIES SZCZEGÓLNIE RASY GRO¬NEJ) I SKIEROWANIE SPRAWY DO S¡DU REJONOWEGO PODAJ¡C WAS ZA ¦WIADKÓW CA£EGO ZDARZENIA!!

anok • Pi±tek [04.09.2009, 11:19:55] • [IP: 88.156.234.***]

ka¿dy pies powinien byæ na smyczy, kaganiec to pic/ka¿dy pies potrafi zdj±æ kaganiec/, wa¿na jest smycz, bo to tylko wy³±cznie pozwala kontrolowaæ psa. Sama mam stafforda, uwazam, ¿e nie ma bardziej przyjaznej rasy psa w stosunku do cz³owieka

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 11:04:33] • [IP: 145.237.115.***]

Oto przyk³ad www.rmf.fm/fakty/?id=161224&temat=76 - Ten pies ma w genach bycie agresywnym !!

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 10:48:21] • [IP: 80.245.178.***]

ty swiadek tam sie nie odzywaj bo cie tam nie bylo gdyby nam powiedzieli ze za samochodem zchowa³ sie piesek to omineli bysmy go ostrym ³ukiem, swiadku nie mi³y

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 10:27:32] • [IP: 80.245.178.***]

Na nasze usprawiedliwienie powiem wam tyle durnie, ze gdy przechodzili¶my ko³o tych ludzi ze schroniska to nie powiedzieli nam ¿e za samochodem siedzi piesek ju¿ otumaniony lekiem, bo z k±d mieli¶my wiedzieæ durnie nam nie powiedzieli i to jest ich wina nie nasza bo psy rzekomo wam grozne by³y na smyczy i nic temu pieskowi sie nie sta³o poprostu sie wystraszy³ ¿e za samochodu wysz³y dwa du¿e psy, pewnie po tych lekach co mu dali i ¿adna krwawa jadka na my¶l nam nawet nie przysz³a kretyn który tak to opisa³ mo¿e zaj±æ sie pisaniem ksi±¿ek fantastycznych albo fantastyczno naukowych. Dziêkuje

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 10:07:46] • [IP: 79.232.154.**]

tego po prawej chyba znam.mieszka kolo policji :D haha

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 09:54:40] • [IP: 83.21.23.***]

tak przy okazji, czy kto¶ posiada szczeniaki rasy jamnik miniaturka!

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 09:51:56] • [IP: 80.245.182.***]

odczepcie siê od psów... ja bym u¶pi³ po..banych w³a¶cicieli... a dlaczego policja nie spisa³a ¶wiadków jak tych dwóch DEBILI szczu³o psiaka...za to jest paragraf.

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 09:39:20] • [IP: 92.42.114.***]

DO GOSC 04.09.2009, 09:27] nie zgadzam sie, bo niema reguly ze amstaf musi ugryzc, odczepicie sie ludzie od tych psow, psa charakter ksztaltuje wychowanie wlasciciela, jesli pies cos zle robi to wyzywajcie wlascicieli a psy zostawcie w spokoju...zenua

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 09:35:46] • [IP: 92.42.114.***]

DO GOSC Z [04.09.2009, 01:09] ZGADZAM SIE Z TWOIM STWIERDZENIEM, TO JEST PRAWDA, A JESLI LUDZIE NIC SIE NIE ZNAJA TO POPROSTU NIE POWINNI KOMENTOWAC, NIEKTORZY LUBIE SLAWNE YORKI INNI DOBERMANY A JESZCZE INNI PSY TYPU AMSTAF, PRZYJELO SIE W NASZYM MIESCIE ZE KOBIETY, DZIEWCZYNY MAJA YORKI W WIEKSZOSCI PRZYPADKOW NA POPIS:) ALE NIE WSZYSTKIE, I TAK SAMO JEST Z AMSTAFAMI CZY PIDBULAMI:) JA OSOBISCIE LUBIE WIEKSZE PIESKI A AMSTAFY SA DLA MNIE NAJKOCHANSZA RASA...TAKIE JEST MOJE ZDANIE

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 09:27:57] • [IP: 80.54.123.***]

dla przyk³adu dla innych kretynów z amstafami bez kaganca i wymuszajacych agresje u tych zwierz±t powinno sie uspic!! takie zwierze gdyz i tak i tak kiedys kogos pogryzie oby to by³ ten kretynski pó³g³owek który zwie sie w³ascicielem agresywnego pasa

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 09:18:09] • [IP: 92.42.118.**]

To co piszesz GOJA to paniusie znane z tego ¿e jak przebywaj± ze swoimi pieskami na naszym podwórku to jest bardzo g³o¶no psy szczekaj± a one g³o¶ne te¿ s± i pieski chodz± bez smyczy i tak do pó¿nego popo³udnia nie ma na nich mocnych.

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 08:46:42] • [IP: 88.156.235.***]

kurcze, ten pies kiedys szedl ze mna ca³a droge od promenady do domu i spal u mnie na wycieraczce rano jak chcialam dac mu jesc juz go nie bylo...:(

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 08:11:58] • [IP: 78.131.222.**]

To nie wina psów tylko ich w³a¶cicieli. Leszcze dowarto¶ciowuj± siê w taki sposób bo maj± pusto we ³bach. Jak widzê go¶cia z amstafem to wiem ¿e idzie pustak

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 08:03:44] • [IP: 82.2.26.***]

Buuuhahahaha leszczyki na lepa z psami siê napinaj± ale jak juz bez psa to ogon podwiniêty, g³owa w dó³ i leci do budy * jeden z drugim hehehe

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 07:47:09] • [IP: 95.129.226.**]

znam tego pieska i jego pania przez jakis czas prowadzala tego pieska na smyczy, ale najprawdopodobnie ta pani trafila do szpitala i piesek na nia czekal, a tym zwyrodnialcom z tymi groznymi psami kazalabym placic slono na bezdomne i biedne pieski i dodatkowo zabrala bym im te psy i nie pozwolila trzymac zadnych zwiezat, bo jak moze sie opiekowac zwieze, zwiezem!

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 07:40:10] • [IP: 92.42.113.**]

wszystkie pieski -te agresywne i te ³agodne powinny mieæ czipy wiêc mo¿na sprawdziæ czyj jest porzucony piesek. a po drugie na w³a¶cicieli psów rasy agresywnej powinny byæ na³o¿one bardzo ale to bardzo wysokie op³aty, psy powinny byæ poddane szkoleniu obowi±zkowemu, chcesz mieæ takiego psa -pono¶ koszty , ¿eby nigdy nie dosz³o do tragedii, ale to i w³a¶ciciele z tego wniosek powinni równie¿ przechodziæ szkolenie. Pies bez kagañca-kara, pies bez smyczy -jeszcze wiêksza kara. Do skutku -a¿ siê naucz±. a w³a¶ciciela który wyrzuca psa -...sdzkoda gadaæ!

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 07:21:39] • [IP: 145.237.119.***]

DO Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 01:09] • [IP: 93.94.186.***] ty chyba nie wiesz co mówisz.Psy o których mówisz American Staffordshire Terrier maja w naturze agresywno¶æ.Czemu w USA jest zabronione trzymania takich psów !! Ka¿dy pies jest agresywny tylko to jest u¶pione.Ile raz mówi± w TV ze piesek nigdy nikogo nie zaatakowa³ a rzuci³ siê na matkê i dziecko.Pies wyczuwa zazdro¶æ i dla tego czêsto atakuje dzieci w celu wyeliminowania go z krêgu rodziny.A ja uwa¿am ze najlepszym psem przy wychowywaniu dziecka jest Gold Retriever

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 05:23:57] • [IP: 80.245.176.***]

gnoje !!

Go¶æ • Pi±tek [04.09.2009, 01:09:34] • [IP: 93.94.186.***]

Pies agresywny to pies jakis tam. Jak ktos pisze o agresywnej rasie i mowi amstaf to po 1. amstaf to skrót bo rasa to American Staffordshire Terrier 2. Rasa ta nie widnieje w spisie psów agresywnych i nie ma obowiazku chodzenia z takim psem na smyczy i w kagancu (jednoczesnie) 3. Wg. badan sa to psy najlepsze przy wychowywaniu dzieci. Ludzie nie piszcie glupot bo to czy pies jest agresywny nie zalezy od rasy tylko od wychowania czyli inteligencji lub jej braku wlasciciela !! Jesli wlasciciel jest debilem to zrobi z kazdego psa morderce !! NIE OBRA¯AC" AMSTAFÓW" ! a je¶li chodzi o to co robi z tym policja... oni nie maja zielonego pojecia co mowia o tym przepisy i jak powinni zareagowac ;]

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 23:40:25] • [IP: 92.42.116.**]

a mo¿e ten portal otworzy dla pani Celniak oddzieln± rubrykê?

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 23:26:55] • [IP: 80.245.179.***]

Sk±d siê bior± takie bezmuzgi?

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 23:03:53] • [IP: 80.245.183.***]

A s³yszeliscie o tym, niewiem dok³adnie kiedy to bylo hyba niedawno, ze w lesie blisko promu karsiborz babka przywiazala do drzewa psa i go zostawila , ponoc znalezli go przez przypadek jacys ludzie spacerujacy ze swoim psem , pies zosta³ uratowany i okazalo sie ze ma czipa, ponoc sprawa zaje³a sie policja, wiadomo rowniez ze wlascicielem psa jest kobieta, jestem ciekawa czy cos pisano na ten temat i co jej za to grozi

GoÖ • Czwartek [03.09.2009, 23:03:14] • [IP: 88.156.233.***]

193'' lwa powiadasz?a na kiego grzyba Ci leff:))...?

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 22:46:48] • [IP: 80.245.178.**]

te typy to jakies suchary, co kupili pieska aby nadrobic braki w majtkach i miesniach... tak jest prawie zawsze, bo czasem trafia sie sympatyk jednej z groznych ras, a wychowuje pieska bardzo dobrze chocby jak pan W. z Chrobrego/Armii Krajowej z takimi typami mozna sie tez zabawic, skoro wy chodzicie bez kagancow na ryjach to reszta moze was kopac XD

MEN cool • Czwartek [03.09.2009, 22:43:25] • [IP: 217.97.193.**]

To wy nie wiecie to taka moda przysz³a ze ka¿dy ma pieska malutkiego" amstafa". No co ka¿dy chce byæ cool.A ja bêdê inny kupie sobie LWA oo i tez bêdê cool :)

goja • Czwartek [03.09.2009, 22:42:06] • [IP: 80.245.183.***]

wazne ze taka sytuacja miala miejsce a niepowinno tak byc, ja moze troche z innej beczki ja mam suke i moja suka nietoleruje innych suczek dlatego zawsze ja trzymam na smyczy, z pieskami fajnie sie bawi, i co z tego jak ko³o bloku w ktorym mieszkam na moje podworko przychodza ludzie w psami oczywiscie wiekszosci to suczki ktore sobie lataja luzem a wlasciciel idzie zadowolony, wiec ja musze zwracac uwage zeby pan albo pani wziela ³askawie swoja suczke na smyczke, albo odbijam w inna strone, czesciej musze zwracac uwage niestety bo pani ma w nosie to ze suka podleci do mojej i moze byc spiecie, i mimo ze niejednokrotnie spotykamy sie na podworku , wszyscy znaja sie chocby z widzenia wiedza i widza ze moja nietoleruje innych suk ze moze zaatakowac, dalej nikt niebierze psa na, smycz, wiec co zrobic , przeciez w³asciciel odpowiedzialny jest za swojego psa i powinien starac sie niedopuszczac do takich sytuacji.a policja powinna czesciej partrolowac podworka

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 22:36:40] • [IP: 80.245.187.**]

Uwaga na agresywne psy?? A gdzie s± stró¿e prawa. Czy oni wogóle s± bo jakos trudno w to uwie¿yæ. Inne kraje mog³y sobie z tym poradzic tylko oczywi¶cie my mamy problem!!

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 22:23:44] • [IP: 92.42.114.**]

To skandal ¿eby stra¿ miejska nie mog³a siê zaj±æ niebezpiecznymi psami bez smyczy, kagañca" pod opiek±" wa¿±cego 50 kg wyrostka, albo jego bezmy¶lnej mamy. Dopiero jak zostanie pogryziony niemiecki turysta to kto¶ siê zajmie spraw±, oczywi¶cie dopóki nie przycichnie

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 22:10:26] • [IP: 80.245.182.***]

Biedny ten piesek Bo¿e czy ktos go przygarnie?

Azor • Czwartek [03.09.2009, 21:52:07] • [IP: 92.42.119.***]

Pewnie w nied³ugim czasie te gn..e bêd± mieli" ³apki" po³amane, to oduczy ich takiego têpego my¶lenia, a czas na rehabilitacji pomo¿e im zrozumieæ z³o jaki czyni±

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 21:36:37] • [IP: 80.245.178.**]

tego pajaca po lewej znam ;D ten pies to jakas pomy³ka a nie grozna rasa ;D chyba ze nasz fotograf bezmyslnie wstawil przypadkowych przechodniow ;)) to brawo ;d

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 21:30:04] • [IP: 80.245.178.***]

jedyny swiadek pracownik ze schroniska moze powiedziec wszystko dziennikarzowi ktory wszystko wciagnie ;) przesada...

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 21:29:02] • [IP: 92.42.115.***]

wkurzaja mnie debile ze swoimi pieskami nie wiem ale moze sobie meskosc przedluzaja w ten sposob bo po za tym to polowa zapomniala co to mozg a potem takie psy ujadaja w bloku caly dzien bo koles zabalowal MASAKRA

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 21:28:50] • [IP: 80.245.178.***]

ten facet ze schroniska to jakis * widzialem to i to ten" bezdomnu smutny pieseczek" zaczal pierwszy szczekac i podujadzac... a teraz szuka sponsorow i ludzi naiwnych zeby przyniesli dary do schroniska zeby ten sobie do kieszeni wiecej kasy zalapal od miasta...

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 21:08:10] • [IP: 217.97.199.*]

to nie jest ten aligs czasami?

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 20:59:57] • [IP: 217.97.193.***]

typowe ¶winoujskie debile, dla których przep³yniêcie promem na drug± stronê to ju¿ nie lada" wyzwanie"...

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 20:57:08] • [IP: 80.245.182.***]

Podobno jest uchwa³a rady miasta o wyprowadzania psów w kagañcach. Dotyczy to tak¿e psów których w³ascicielami s± bezmózgowcy. No ale i policja i stra¿ miejska ma rade miasta i prezydenta w DUPIE! W efekcie jest jak jest.

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 20:51:29] • [IP: 94.254.177.**]

Panów z pieskami wzi±³bym od razu na badanie na obecno¶æ narkotyków i na 48h ¿eby troszkê oprzytomnieli. W pierdzielku byliby pierwszymi panienkami do schylania po myd³o. Czapeczka i kapturek im nie pomog±.

goja • Czwartek [03.09.2009, 20:46:26] • [IP: 80.245.183.***]

hm no niektorzy kupuja takie psy dla szpanu, kolo mnie kolo bloku sta³am z moja suka na smyczy, zemna by³a kolezanka, moja suczka nielubi innych suk dlatego omijam szerokim ³ukiem, szedl sobie koles zeswoja amstafka tzn ona biegala sobie luzem, mowie do niego niech pan wezmie ja na smycz bo moga sie pogrysc, kolezanka tez do niego niech pan wezmie bo to agresywna rasa, i takie psy to na smyczy sie prowadzi, koles na to, to nie amstafka to kundel i poszedl sobie dalej, amstafka podleciala do mojej na szczescie tylko sie powachaly, po chwili koles odrwaca sie donas i mowi a co macie * jakis problem i zaczol nas gonic, szybko ucieklismy do klatki, od tamtego zajscia zadnemu facetowi ktorego pies (suka) biega luzem niezwracam uwagi.

pfff • Czwartek [03.09.2009, 20:36:38] • [IP: 217.97.193.***]

gówniarzeria panoszy siê ze swoimi pupilkami po mie¶cie, dobrze ¿e zawsze mam przy sobie nó¿, w razie co

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 20:13:51] • [IP: 92.42.112.**]

a policja sie boi i ma nas w takich sytuacjach w dupie

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 20:08:06] • [IP: 88.156.234.***]

Co na temat hodowli psow groznych ras przez ludzi zdegenerowanych ma do powiedzenia Policja oraz wladze Swinoujscia ??.

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 19:53:52] • [IP: 92.42.118.**]

Wpis zosta³ usuniêty ze wzglêdu na z³amanie prawa lub regulaminu serwisu przez u¿ytkownika/Admin

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 19:43:13] • [IP: 80.245.189.**]

PIESKI NIBY KOCHANE ale gdy s±G£ODNE UJADAJA CA£YMI DNIAMI GDZIE s± OPIEKUNOWIE?? CZY S¡SIEDZI MUSZ¡ S£UCHAÆ??

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 19:42:38] • [IP: 92.42.115.***]

no w³a¶nie, w centrum, w parku (zdrojowy), a nawet pod UM (i przyk³adów mo¿na by podawaæ wiêcej) wypierdki z gro¼nymi psami bez smyczy i bez kagañca :/

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 19:34:58] • [IP: 92.42.119.***]

niech sie sami poszczuja tymi psami i by wiedzili jak czul sie ten piesek.bydlaki

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 19:29:28] • [IP: 80.245.180.***]

mo¿na zg³aszaæ, a policja nie reaguje i na ogó³ nie przyjedzie na takowe interwencje, znam to z w³asnego do¶wiadczenia.

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 19:26:10] • [IP: 86.150.169.***]

do Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 19:14] • [IP: 217.97.193.***] ziomus straz miejska miala przerwe na barszczyk z pasztecikiem i nie mieli czasu ganiac za szczeniakami ze szczeniakami ;]

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 19:24:12] • [IP: 93.94.188.***]

zgadzam sie z przedmowca. Policja powinna byc wezwana, chociazby profilaktycznie, zeby" nastraszyc" malolatów. Brak mi slow na takie zachowanie, zupelny brak ludzkich uczuc.

kibic • Czwartek [03.09.2009, 19:18:25] • [IP: 92.42.118.***]

nie ma sprawiedliwo¶ci to bedziemy wymierzaæ j± sami - znajde tych kolesi z kumplami

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 19:14:14] • [IP: 217.97.193.***]

No dobrze, ale gdzie zg³oszenie tego faktu na policjê, jak mo¿na by³o tych dwóch. ...od tak bez karnie pu¶ciæ po zaj¶ciu, tu kto¶ ma racjê GDZIE JEST STRA¯ MIEJSKA ! To przecie¿ nie jest odosobniony wypadek i ani wtedy policji ani stra¿y

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 19:08:49] • [IP: 217.97.199.***]

sami nie potrafi± siê obroniæ tylko kupuj± psy, które z charakteru s± gro¼ne poniewa¿ takie maj± DNA. Ale rasy typu amstaf czy bultterier je¶li s± dobrze u³o¿one przez osoby przy zdrowej psychice nic nie zrobi±. Ale je¶li kto¶ ma problemy z psychik± i ma rozdwojon± ja¼niê to efekt jak w artykule cytujê"Uwaga na agresywne psy". Nawet labrador który jest od szczeniaka szczuty i bity przez swego" pana" po pewnym czasie atakuje nie tylko psy ale ludzi. Pamiêtajmy o jednym Bóg szybko ich os±dzi.

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 19:03:59] • [IP: 83.21.224.***]

6 miesiecy i odkorkuje z glodu bo na schronisko tez niema pieniedzy :D LOL

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 19:02:45] • [IP: 92.42.116.***]

gdzie straz miejska takie psy i bez kaganca!kto wogole pozwolil na chodowanie takiej rasy!

episode • Czwartek [03.09.2009, 19:02:27] • [IP: 92.42.118.**]

co za peda³y

Kto¶ • Czwartek [03.09.2009, 19:02:10] • [IP: 88.156.233.***]

Do go¶cia który powiedzia³ ¿e jego pies ma prawo zagry¼æ innego psa: Mam nadziejê ¿e twój pies ¿uci siê kiedy¶ na ciebie... Bêdzie jednego kretyna mniej.

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 18:59:42] • [IP: 217.97.199.*]

Czy kto¶ w koñcu we¼mie siê za wyrywanie takich chwastów? Powinni byæ wieszani za jaja.Hej bandyci, do bezbronnych ludzi i ma³ych psów skaczecie? Id¼cie do Zoo i tam sprawd¼cie umiejêtno¶ci swoich psów na tygrysach a potem sami tam wejd¼cie i niech wam ³eb urwie.Gdzie policja? skuæ i spa³owaæ, by nikogo nie zaatakowali

Radyka³ • Czwartek [03.09.2009, 18:55:53] • [IP: 88.156.234.***]

Od dzisiaj kazdego z psem takowym bez kagañca podaje na policje. Koniec.

Go¶æ • Czwartek [03.09.2009, 18:54:28] • [IP: 80.245.183.***]

a co nato policja a tak wogule to ostatnio taki malolat z amstafem dostal odemnie liscia ze nakryl sie tym psem pajac

Ogl±dasz 1-87 z 87
■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czym¶ o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wy¶lij mms na numer 602 657 344
■ Zaproszenie na obchody Narodowego Dnia Zwyciêstwa 8 maja 2025 r. Uroczysto¶æ rozpocznie o godz. 11.00 na Placu S³owiañskim pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodleg³o¶æ Rzeczpospolitej” poprzez z³o¿enie kwiatów przez w³adze administracyjne i samorz±dowe, s³u¿by mundurowe, poczty sztandarowe, delegacje organizacji, zwi±zków, stowarzyszeñ, szkó³ oraz mieszkañców i go¶ci. Druga czê¶æ uroczysto¶ci odbêdzie siê o godzinie 11.30 na Cmentarzu Komunalnym w ¦winouj¶ciu przy „Kwaterze Wiecznego Spoczynku Weteranów II Wojny ¦wiatowej” ■