POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [31.08.2009, 18:32:22] • Świnoujście

Kolejna stłuczka. Niemiecki kierowca wymusił pierwszeństwo

Kolejna stłuczka. Niemiecki kierowca wymusił pierwszeństwo

fot. Sławomir Ryfczyński

Niemieccy kierowcy mają problem z poruszaniem się po polskich skrzyżowaniach. Są przyzwyczajeni do reguł panujących w Niemczech.

To kolejna stłuczka spowodowana przez kierowcę z Niemiec. Tym razem kierujący samochodem marki Volvo nie ustąpił pierwszeństwa prawidłowo jadącemu po ulicy Staszica pojazdowi. Wyjechał z ulicy Rybaki wprost pod nadjeżdżające z lewej strony auto.

Kolejna stłuczka. Niemiecki kierowca wymusił pierwszeństwo

fot. Sławomir Ryfczyński

Niemieccy kierowcy mają problem z poruszaniem się po polskich drogach. Przypomnijmy, że w Niemczech na większości skrzyżowań obowiązuje zasada pierwszeństwa dla pojazdów jadących z prawej strony. W Polsce natomiast pierwszeństwo regulują żółte trójkąty A7 "Ustąp pierwszeństwa". Widząc samochód dojeżdżający do skrzyżowania zachowajmy zasadę ograniczenia zaufania. Uchroni nas to od niepotrzebnej wizyty u lakiernika.


komentarzy: 79, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-79 z 79

Gość • Sobota [12.09.2009, 01:31:18] • [IP: 85.176.146.***]

W polsce ludzie nie umia jezdzic i tyle mysla ze kazdy ma pierwszenstwo i niby niemeic wymusil a tak naprawde niemiec mial pierwszenstwo a nie on takie te * polskie realia

Gość • Wtorek [08.09.2009, 00:53:03] • [IP: 217.97.199.*]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

401 • Środa [02.09.2009, 18:07:05] • [IP: 91.94.1.***]

niech wreszcie policja weźmie się za tych niemcow. panowie policjanci nie wstydźcie się ich, sprawa ze światłami to juz śmiech na sali. nie raz widziałem jak radiowóz mija niemca bez świateł i nic nie robią, jak by nie widzieli. przesadzona jest ta nasza policja.

Drops • Wtorek [01.09.2009, 23:58:20] • [IP: 195.117.222.*]

Nie znaja nasi policjanci z drogowki niemieckiego? Ich strata! Jak polak blaga o nizszy mandat, to policja zaslania sie taryfikatorem. No to niech przetlumacza caly taryfikator na * i wreczaja razem z mandatem kupon" za co". Uwazam ze nawet gluchoniemy sobie w tym przypadku poradzi :-))

Gość • Wtorek [01.09.2009, 16:53:41] • [IP: 95.129.226.**]

juz chyba nie ma osoby ktorej by niewkurzalo to ze niemieccy kierowcy sa bezkarni w Swinoujsciu...policja woli scigac malolatow pijacych piwo po krzakach:) bo im mozna dac w lep a niemcowi nie:) to co za przyjemnosc go zatrzymac nie?:D JP

Gość • Wtorek [01.09.2009, 16:25:51] • [IP: 80.245.186.**]

nasza policja sie nie wezmie do pracy bo nie potrafi sie z niemcami dogadac i maja to gdzies najlepiej nas karac a niemcy neich sobie jezdza bes swiatel blokuja ulice karsiborska bo stacje benzynowe sa pelne po co ich karac niemcy nie potrafia jezdzic i nigdy sie u nas nie naucza jezdzic. ...

Gość • Wtorek [01.09.2009, 15:27:54] • [IP: 80.54.123.***]

to już się robi śmieszne, czas najwyższy zacząć karać gości za nieprzestrzeganie przepisów. Niemiecka policja nie wysila sie na tłumaczenie. Mówi owszem po niemiecku co zrobiłeś źle, wypisuje w miedzyczasie mandat i nie ma zmiłuj !! Czy nasza Policja weźmie się w końcu do pracy ?

Gość • Wtorek [01.09.2009, 13:33:55] • [IP: 80.54.123.***]

Ja widziałem jak nasz policjant zatrzymał niemca coś tam tylko mu powiedział a niemiec odwrócił się do niego plecami, a potem pogroził mu palcem, a nasz policjant potulnie wsiadł do radiowozu i odjechał

Gość • Wtorek [01.09.2009, 13:28:48] • [IP: 195.117.222.***]

Niech sie gamonie ucza polskich przepisów.To nie Niemcy Tu jest POLSKA. Przejawem ich lekcewazenia jest jazda bez świateł, a na granicy stoi wielkiznak a raczej tablia ze swiatła u nas cała dobę> Ale zlewaja to bo sa u :siebie" Ja we własnym kraju musze pamietac o swiatłacha NIEMCY maja to w D...e. I co z tym zrobi nasza policja NIC...lepiej zdybac rowerzystę jadacego z dzialki. Co robi straż miejska, poza wożeniem tyłko w samochodzie i braniem pieniędzy z podatków ciezko pracyjących ludzi

Gość • Wtorek [01.09.2009, 12:58:26] • [IP: 80.54.123.**]

08:53] • [IP: 88.156.232.***]: ej, ta treść jest obraźliwa !! Gdzie jest ADMIN ??

Gość • Wtorek [01.09.2009, 11:51:04] • [IP: 92.42.112.***]

Jak w Niemczech tak i w innych krajach nie spotkałem się by Policja wysilała się z tłumaczeniem przewinienia w obcym języku . Wlepia mandat jak podpadłeś bez dyskusji chyba że znasz język to możesz coś zarobić, a jak nie znasz to na pewno zapłacisz i to nie mało. Jadąc do innego kraju to kierowca ma znać przepisy obowiązujące w danym Kraju nie ma zmiłuj. Niemcy jako Rasa" Panów" mogą robić co chcą w Polsce, na prowincji.

Gość • Wtorek [01.09.2009, 11:27:06] • [IP: 195.117.222.***]

wiecej policji? a widziales zeby zatrzymnali niemca?:D hehe nie bardzo bo niepotrafia gadac z nimi przecież. najlepsze sa sytuacje jak zatrzymuja polaka za swiatla a za nim jedzie niemiec to pan policjant macha do niego i pokazuje zeby właczył. żenada

Gość • Wtorek [01.09.2009, 11:05:48] • [IP: 195.117.222.***]

Przy takim tłoku jaki jest w naszym mieście, to nic dziwnego i tak mamy niewiele stłuczek.Jeżdżąc w koło w poszukiwaniu miejsca postojowego, nie jednemu zakręci się w głowie.

Gość • Wtorek [01.09.2009, 10:46:12] • [IP: 80.54.123.**]

* już na zdjęciu pomaga Panu założyć zderzak za jakieś 500 zł, ciekawe skąd wiedział że właśnie tam była stłuczka? Pewnie od kolegów policjantów. ...

Gość • Wtorek [01.09.2009, 10:36:17] • [IP: 80.245.190.**]

A nie lepiej przyjąć zasadę -" pijany, to winny" -" Polak to winny".Super sprawa dla policji, problem z głowy bo z Polakiem się dogada a z Niemcem... musieliby zacząć chodzić do szkoły - najlepiej do podstawowej z nauką języka niemieckiego, a to już problem.

Gość • Wtorek [01.09.2009, 10:26:27] • [IP: 78.131.222.**]

A CO ROBI ŚWINOUJSKA POLICJA ORAZ STRAŻ MIEJSKA ? NIC BO BOJĄ SIĘ ODEZWAĆ DO NIEMCA.

Gość • Wtorek [01.09.2009, 10:05:48] • [IP: 88.156.234.***]

I jeszcze jedno - w Niemczech tez sa znaki - ustap ierszenstwa, stop czy ulica jednokierunkowa(ten znak to nawet moze byc dla obcokrajowca dosc skomplikowany) - wiec chyba potrafia je rozpoznac ci" najlepsi kierowcy".

Gość • Wtorek [01.09.2009, 10:02:13] • [IP: 88.156.234.***]

Zamknac granice dla samochodow! Strach wyjechac na ulice miasta po ktorych kraza niemieckie matoly! Do Policji - wiecej patroli i mandatow dla rozpanoszonych, nieprzestrzegajacych przepisow Niemcow!

Gość • Wtorek [01.09.2009, 08:53:29] • [IP: 88.156.232.***]

niemiecki narod to jedna wielka porazka oni niepowinni wyruszac nigdzie z poza swojego podworka. to sa totalne balwany wychodzace z zalozenia ze majac troche grosza przy dupie moga wszystko a tak niestety nie jest. najgorsze jest w tym ze swinoujska policja potrafi tylko lapac polakow zalosne

Gość • Wtorek [01.09.2009, 08:47:25] • [IP: 217.97.199.*]

chcieliscie Uni to macie, teraz obowiązują przepisy uni europejskiej a nasze sa na drugim miejscu, nie widzicie co się dzieje ze stocznią szczecinską herr Tusek pyta się niemieckiej komisarz starej rury czy może sprzedać [polska stocznie?dlatego niemcy jeżdżą jak u siebie?a co może zrobić policja, zaden mandat dla nich nie może skutkowac prawnie byle jaki adwokat z niemiec to udowodni, zal tak pisać ale taka jest prawda

Gość • Wtorek [01.09.2009, 07:46:43] • [IP: 217.97.193.***]

Balddi, uważaj, bo jeszcze oskarżą Cię o obrażanie funkcjonariuszy na służbie!

Gość • Wtorek [01.09.2009, 07:12:21] • [IP: 217.97.193.***]

Na Litwie chętnie biorą w łapę, trzeba było zaoferować na pewno byłoby mniej.

Gość • Wtorek [01.09.2009, 07:02:02] • [IP: 80.245.186.**]

taaaaa bo niemcy mają amnestyjkę na światełka, parkowanie i jazde po mieście 20 na godzinę...

Gość • Wtorek [01.09.2009, 06:42:39] • [IP: 77.255.138.**]

Na Litwie gdzie litewski jezyk jest niezle skomplikowany tamtejszy policjant nie znajacy ni w ząb polskiego bez problemu wlepil mi mandat gotówkowy za przekroczenie predkosci

Gość • Wtorek [01.09.2009, 02:12:50] • [IP: 93.94.185.*]

* spać nie dadza;/

Gość • Wtorek [01.09.2009, 01:51:59] • [IP: 92.42.114.**]

to sa jakies sieroty w ogole oni u siebie chyba sie jezdzic nie ucza stare dretwe dziady jak nie umieja niech nie wjezdzaja do nas proste.

Balddi • Wtorek [01.09.2009, 00:51:39] • [IP: 80.245.183.***]

do 00:37, taka prawda, policja w ogole jaj nie ma, ale zeby mandat wstawic jakiemus biedakowi co pije browar z miejscu publicznym to sa odwazni, wielkich kryminalistow w ten sposob spisuja...

Gość • Wtorek [01.09.2009, 00:40:50] • [IP: 83.11.136.**]

W Niemczech nie mają problemów z wlepianiem Polakom mandatów za wszystko, robią sobie polowania z kamerami i wychwytują Polaków nawet 10km/h to juz mandat, i tylko gotowka. Języka polskiego tez nie znaja a jakos im to nie przeszkadza...

Gość • Wtorek [01.09.2009, 00:37:26] • [IP: 83.21.147.***]

POLSKA POLICJA NIE KARA NIEMCÓW BO SIĘ ICH PO PROSTU BOI, ALBO NIE UMIEJĄ SIĘ DOGADAĆ SZCZEGÓLNIE DOTYCZY TO ŚWINOUJSKIEJ DROGÓWKI, A CO JEST INACZEJ ZNAM WAS BO Z WAMI PRACUJE I TYLE!!NAJLEPIEJ STATYSTYKĘ ROBIĆ NA POLAKACH I NAJLEPIEJ JAK MAJĄ STAŁY MELDUNEK CO PANOWIE MYLĘ SIĘ!!ZDECYDOWANIE NIE!!

Gość • Wtorek [01.09.2009, 00:34:37] • [IP: 92.42.119.***]

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 20:32] • [IP: 80.245.179.**] [IP: 83.21.19.***] Oni przynajmniej się zatrzymują... nie tak jak 99% polskich kierowców... NA INNYCH SAMOCHODACH :D

Gość • Wtorek [01.09.2009, 00:34:09] • [IP: 83.21.147.***]

W POLSCE OBOWIĄZUJĄ POLSKIE ZASADY W NIEMCZECH NIEMIECKIE I PO TEMACIE!!POLICJA POWINNA ICH KARAĆ PRZEDE WSZYSTKIM MANDATAMI KARNYMI GOTÓWKOWYMI A NIE POUCZENIAMI CHYBA ŻE ANI BE ANI ME PO NIEMIECKU A WIEKSZOŚĆ NIC NIE UMIE

Gość • Wtorek [01.09.2009, 00:30:46] • [IP: 92.42.119.***]

Ogólnie to niemcy nie widzą żadnych znaków, ostatni na piastowskiej zdziwienie wielkie jak policjant pokazał znak ulicy jedno kierunkowej jak sobie terenówką zasuwali pod prąd i Mandacik:D

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 23:48:26] • [IP: 195.117.222.***]

co nas to obchodzi ze u nich jest inaczej. wjezdzja do nas to niech przestrzegaja znaków. a jak nie to niech nie orzyjezdzaja. w zyciu tzreba isc na kompromisy

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 23:21:08] • [IP: 80.245.189.*]

panie redaktrze nie zapomnij pan ze w niemczech tez jest żółty trójkątny znak A7" Ustąp pierwszeństwa" a skoro nie sa u siebie to powinni 100000 razy bardziej sie rozgladac i patrzec na znaki a nie jak konie z klapkami... bez obrazy dla koni

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 23:07:51] • [IP: 80.245.187.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 23:03:24] • [IP: 217.97.199.*]

to do wiezienia go * i kare smierci mu dac

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 22:59:04] • [IP: 80.54.123.**]

policja niemca nie ruszy bo usłyszy tylko WAS WAS? i policjant zdębieje

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 22:58:23] • [IP: 95.129.226.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 22:25:02] • [IP: 92.42.119.***]

wjeżdzając na teren polski mają przestrzegać polskich przepisów, a mandaty dla takich powinny byc 2x większe z faktu ze tablica informacyjna o 24/h wlaczonych siatlach mijania jest na wjezdzie do swinoujscia wywieszona.

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 22:18:49] • [IP: 77.255.146.***]

STOP jezdzie Niemców bez swiateł, dlaczego nie sa karani, dlaczego Polak buli za to mandat a on swieta krowa zasuwa po naszych ulicach bezkarnie??

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 22:16:08] • [IP: 188.33.76.**]

no i koles zarobil :)

Szader • Poniedziałek [31.08.2009, 22:01:26] • [IP: 217.97.199.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

nie Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 21:48:44] • [IP: 80.245.185.***]

He He He! Śmieję się z tych co tak wylewnie komentują przy okazji nieszczęśliwych wypadków jak to zazdroszczą Niemcom ich kultury jazdy!! Poddaje to dyskusji" ich kulturę jazdy" jak widać ciągle powodują kolizje i wypadki!

GoÖmijajacy • Poniedziałek [31.08.2009, 21:35:01] • [IP: 88.156.233.***]

uwazaj bo cie stukne!ha ha

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 21:32:33] • [IP: 88.156.233.***]

DLACZEGO, DLACZEGO POLICJA TOLERUJE JAZDĘ NIEMCÓW BEZ ŚWIATEŁ ? DLACZEDO ! D L A C Z E G O ? !!

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 21:25:32] • [IP: 195.117.222.***]

do Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 21:04] • [IP: 92.42.117.**] znaki ustąp pierwszeństwa i stop są jak zauważyłeś inne - więc jadąc drogą uprzywilejowaną zbliżając się do skrzyżowania widać że na drogach podporządkowanych jest taki a nie inny znak, ograniczone zaufanie obowiązuje nawet na skrzyżowaniu z sygnalizatorami. Nie ma więc potrzeby znakowania że droga jest z pierwszeństwem na całym jej odcinku - bo każde skrzyżowanie anuluje znak który jest postawiony przed nim.

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 21:12:06] • [IP: 95.129.224.***]

do Poniedziałek [31.08.2009, 20:57] • [IP: 92.42.117.*** i Poniedziałek [31.08.2009, 21:00] • [IP: 80.245.188.***] swieta racija !!

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 21:04:06] • [IP: 92.42.117.**]

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 20:57] • [IP: 92.42.117.*** - takich skrzyżowań jest masa w Świnoujściu. Jedna ulica ma znaki podporządkowania i dobrze, ale na prostopadłej nie ma żadnych znaków. Zgodnie z przepisami jadący taką drogą powinien na skrzyżowaniu puścić tego z prawej, tylko jak skoro tamten ma znak ustąp pierwszeństwa, albo stop? Tu była wina Niemca, OK, ale oznakujmy najpierw prawidłowo nasze drogi, bo na masie skrzyżowań w Świnoujściu jest po prostu burdel. My, miejscowi wiemy jak jechać, ale przyjezdny zginie jak będzie próbował jechać według znaków. Redakcjo iswinoujście - to jest TEMAT!!

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 21:00:08] • [IP: 80.245.188.***]

Chyba należy wyłączyć Świnoujście z układu Schengen. Będziemy sami jeździli po naszej wyspie, nie będzie stłuczek, Niemców. Po prostu - sielsko-anielsko.

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 20:58:33] • [IP: 80.212.30.***]

czyja wina ten stawia dwa wina!!

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 20:57:44] • [IP: 92.42.117.***]

A czy na ulicy staszica jest znak ze ma sie pierwszenstwo ?? bo ja na paru ulicach zauwazylem ze nie ma znaku z pierwszenstwem przejazdu, ale za to na bocznych uliczkach jest ustap

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 20:52:01] • [IP: 217.97.193.***]

my się zwyczajnie nie szanujemy, naprawdę trochę honoru zastanówcie się co by było gdybyśmy tak jeździli po Albeku albo innych mieścinkach po niemieckiej stronie!!

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 20:49:48] • [IP: 195.117.222.***]

bo to święte krowy, kierunkowskazów też nie używają - dzisiaj grupa konnych niemców jeździła po centrum - konie srały a Polak posprząta - karać ich 100 metrów od granicy niech się uczą - ja czekam aby się podłożyć któremuś ale jak do tej pory nie w ten bok celują co bym chciał

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 20:41:17] • [IP: 92.42.118.***]

takie sytuacje mam prawie codziennie - tylko wychodze bez stłuczek, niemcy sa beznadziejni na drodze.

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 20:38:03] • [IP: 92.42.112.***]

kurde a ja od dawna poluję na niemca bo mam przód do zrobienia a ich ubezpieczalnie lepiej płacą

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 20:32:07] • [IP: 80.245.179.**]

[IP: 83.21.19.***] Oni przynajmniej się zatrzymują... nie tak jak 99% polskich kierowców...

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 20:24:15] • [IP: 92.42.115.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 20:22:46] • [IP: 80.245.187.**]

Jestem pewna że gdyby tylu polaków uczesniczyło w tylu stłuczkach w jakim kolwiek miescie przygranicznym. To policja niemiecka by nas tak przetrzepała że wszyscy byśmy sie szybko nauczyli. A niemcy co ile już jak weszliśmy do szentgen a oni dalej jezdza po mieście bez światał a nasza policja dalej głucha i ślepa na to.

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 20:15:05] • [IP: 217.97.193.**]

Co za bzdura, znaki są chyba międzynarodowe, no ale cóż taki szfab, to do czołgu przyzwyczajony i wszystko inne tratuje, pozniej po słuznie w wermachcie siada do volvo i jedzie do polski. Won szfaby z POLSKI jak jezdzic nie umiecie.

Wujek dobra rada • Poniedziałek [31.08.2009, 19:49:01] • [IP: 92.42.112.***]

są u nas !!

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 19:42:29] • [IP: 217.97.199.**]

Przeciez to Polak jest. Jakie bzdury.

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 19:36:07] • [IP: 92.42.117.***]

jezdzilem dzisiaj troche po niemczech i zauwazylem ze u siebie jezdza tak samo jak u nas ! jak ofermy !

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 19:33:58] • [IP: 80.245.190.**]

ktos zareaguje jak pol Swinoujscia wytluka :P

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 19:26:37] • [IP: 83.21.19.***]

popieram!!

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 19:25:53] • [IP: 93.94.188.***]

moze by tak zrobic protest i tez jezdzic bez swiateł?

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 19:12:05] • [IP: 89.108.209.**]

a może by tak dać któremuś z liścia po twarzy tak żeby śladu nie było, to by się nauczyli jeden z drugim

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 19:11:09] • [IP: 83.21.19.***]

Może wreszcie policja ruszy jaja i zacznie ich traktować jak użytkowników polskich dróg a nie jak panów szos!!Jeżdżę dużo po Świnoujściu i szlak mnie trafia jak jeździ rasa panów!!Szlak mnie trafia!!Nas w Niemczech każe się mandatami za byle co, a nasza policja nie robi nic.Niemiec jedzie 20 km/h przez całe miasto a zanim 30 aut i co...nic!!Wściekaj się polaku!!

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 19:09:08] • [IP: 95.129.226.***]

taka prawda..jezdza jak chca i gdzie chca, nie żaluje ich wogole, patzrec na znaki Helmuty!!

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 19:04:33] • [IP: 80.245.187.***]

a ja mam maske i drzwi do lakierowania za kase swoją mi się nie opłaca:D

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 18:58:52] • [IP: 213.192.67.***]

zgadzam sie z komentarzami. niemcy po polskich drogach jezdza jak paniska, nie zwracaja uwagi na nic. oni tez maja podobne trojkaty w niemczech wiec nie rozumiem glupiej aluzji autora tekstu. a polskim kierowca zycze tylko zeby jak najbardziej naciagali niemcow lub ich biura ubezpieczeniowe na jak najwieksze odszkodowania. SZEROKIEJ DROGI

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 18:55:51] • [IP: 77.255.131.***]

Mają Problem?? Na Znakach sie nie znają :) Niemry

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 18:54:56] • [IP: 84.136.128.**]

Jeszcze jeden cytat:" Wybaczmy Helmutom braki edukacji" Sprobowalbys zrobic prawo jazdy w Niemczech. Kto nie zdaje w Niemczech jedzie do Czech lub do Polski i prawo jazdy pewne. Jak nie zdane to kupione. Hehehe.

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 18:52:22] • [IP: 93.94.188.***]

jezdza bez swiateł, pod prąd zupelnie bezkarnie

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 18:51:10] • [IP: 93.94.188.***]

ja na autobahnie jade zgodnie z przepisami no moze czasem do 140-150 km/h szkoda paliwa

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 18:49:25] • [IP: 84.136.128.**]

Cytat: " Wypada sie nauczyc zasad poruszania sie po drogach kraju, zanim sie do niego wjedzie" Na pewno tak. Nie chcialbys jednak widziec i przezyc co wyprawiaja polscy kierowcy na niemieckich autostradach. Ciarki przechodza. Zachowuja sie tak jakby egzaminu na prawo jazdy nie zdali a jedynie za nie zaplacili. Moze to i prawda ?

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 18:42:17] • [IP: 217.97.193.**]

Bo u nich jak się pojawi zielony znaczek z uśmiechniętą buzią, znaczy, że dobrze jadą, a czerwony - źle. Niestety u nas tego brak, dlatego bidulki się gubią... Wybaczmy Helmutom braki w edukacji.. hehehe

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 18:40:43] • [IP: 80.245.190.***]

szkoda ze tam znakow nie ma. .. akie łby powinni jakies egzaminy przechodzic zeby mogli jezdziz po Polsce

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 18:37:10] • [IP: 92.42.114.**]

dobry komentarz hehehe pozdro

Gość • Poniedziałek [31.08.2009, 18:36:39] • [IP: 93.94.186.***]

wypada się nauczyć zasad poruszania po drogach kraju zanim się do niego wjedzie

Oglądasz 1-79 z 79
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ 11.00 - Przejście na Plac Słowiański – zamknięcie ul. Armii Krajowej 11.15 - Plac Słowiański Uroczystości pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczypospolitej” z udziałem asysty honorowej, z udziałem władz administracyjnych i samorządowych, służb mundurowych, Orkiestry Wojskowej, pocztów sztandarowych, organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. 1) zajęcie miejsca przez asystę honorową, 2) uroczyste podniesienie Flagi Narodowej na maszt i odegranie Hymnu Państwowego, 3) Apel Pamięci, 4) wystąpienie okolicznościowe Prezydenta Miasta Świnoujście, 5) składanie wiązanek kwiatów przez delegacje pod pomnikiem, 6) koncert Orkiestry Wojskowej pieśni patriotycznych z okazji Święta Narodowego Trzeciego Maja, 7) wyprowadzenie pododdziału honorowego i pocztów sztandarowych, 8) zakończenie uroczystości. ■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■