POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [28.08.2009, 09:05:35] • Świnoujście

Policjanci i strażnicy miejscy walczą z nieprawidłowo parkującymi kierowcami

Policjanci i strażnicy miejscy walczą z nieprawidłowo parkującymi kierowcami

fot. Sławomir Ryfczyński

Auta zaparkowane za blisko skrzyżowania utrudniają kierowcom bezpieczny przejazd. Policja i Straż Miejska nakłada blokady i wypisuje słone mandaty.

Kierowcy wracający do swoich niewłaściwie zaparkowanych pojazdów są niemile zaskoczeni widząc żółtą blokadę na kole. Muszą wtedy zadzwonić po policjantów lub strażników miejskich, aby przyjechali i ściągnęli blokadę.
- Kierowcy w Świnoujściu są traktowani zbyt pobłażliwie bowiem auta zamiast być odholowane nakładana jest na koła jedynie blokada – uważa część kierowców.


komentarzy: 101, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-101 z 101

Gość • Niedziela [30.08.2009, 12:54:50] • [IP: 80.55.147.***]

MIASTO JEST TAK* AUTAMI WSZYSCY ŁAMIĄ PRZEPISY BO NIE MA PORZADNYCH PARKINGÓW NA ZIEMNYCH LUB PODZIEMNYCH TAK JAK SĄ W ALBEKU CZY DALEJ

Gość • Sobota [29.08.2009, 22:21:38] • [IP: 77.253.98.***]

a kiedy wreszcie miasto odwroci sie do zalewu i bedzie dojazd nad zalew?

Gość • Sobota [29.08.2009, 20:33:11] • [IP: 93.94.186.***]

brawo że walczycie, a łamiących prawo jest masa i tak pod nosem na ul.Wyszyńskiego stoją ciągle zaparkowane samochody łamiące prawo...a 2 samochody wyjątkowe /bmw i maluch przerobiony na skrzyniowca /którymi właściciel jeżdzi bez prawka aż znowu kogoś przejedzie...

Gość • Sobota [29.08.2009, 15:07:26] • [IP: 87.60.247.***]

lepiej * niemców łapcie za jazde bez swiateł!

Gość • Sobota [29.08.2009, 14:05:17] • [IP: 88.156.234.***]

Zle zarzadzane miasto. A nadanie Swinoujsciu praw powiatu to juz calkowita porazka !!. Jak najszybciej powinno to byc zmienione. Nie sprawdzilo sie w tym miescie i jest niebezpieczne dla mieszkancow.

Gość • Sobota [29.08.2009, 07:39:11] • [IP: 92.42.117.***]

TO NIECH WALCZĄ DZIELNIE BO PEŁNO TAKICH IDIOTÓW.JEDNAK TE PASKUDNE SZKOPY TEZ POGRYWAJĄ SOBIE W NASZYM MIEŚCIEALE NASI POLICJANCI ZNAJĄ TYLKO ŁACINE.

Gość • Piątek [28.08.2009, 21:41:49] • [IP: 217.97.193.**]

I BARDZO DOBRZE:)

Gość • Piątek [28.08.2009, 21:15:17] • [IP: 92.42.118.**]

Jestem mieszkanka Swinoujscia i szlag mnie trafia jak jade na promenade i musze placic za parking.Tak sobie mysle, ze te opaty, tylko sezonowe sa, wiec chyba nie dla mieszkancow, wiec dlaczego my tez musimy placic?

Gość • Piątek [28.08.2009, 19:57:17] • [IP: 80.245.191.***]

co to dalo pojazd ten dalej stwaza niebiespieczestwo czy tu chodzi o ta stowe czy o dobro ludzki, ten co zalozyl blokade a nie usuna przeszkody jest b. niebezpieczny przestepca wobec wszystkich posiadaczy aut

Gość • Piątek [28.08.2009, 19:16:32] • [IP: 213.158.199.**]

trzeba takich wysylac na nowy kurs prawa jazdy zapraszamy mamy pare szkol wiec naucza gdzie mozna a gdzie nie

Gość • Piątek [28.08.2009, 18:40:22] • [IP: 195.117.222.*]

fajnie by było jakby zaczęli walczyć nie tylko z polakami ale także z niemcami!! Spoglądając na np na nielegalny parking na ul Żeromskiego naprzeciwko ul. Małachowskiego (dom czekoladka) nie widać pracy policji! Parking stworzyli sobie turyści na promenadzie która właśnie w tamtym miejscu się zaczyna!! Nie wspomnę już o dalszym odcinku ul. Żeromskiego biegnącym ku granicy... tam nikt nie egzekwuje wyraźnego po obu stronach zakazu zatrzymywania się i postoju!! A mieszkańcy budynku na rogu Żeromskiego i Małachowskiego (głównie Niemcy)bezczelnie parkują swoje samochody zajmując całą szerokość chodnika !! przecież mają wielki parking na swojej posesji!! Czy tak trudno otworzyć bramę?

Gość • Piątek [28.08.2009, 16:58:58] • [IP: 80.245.186.*]

Brawo Brawo! Zapraszam teraz na skrzyżowanie Jana z Kolna i Bohaterów Września, gdzie jest identyczne zjawisko.

Gość • Piątek [28.08.2009, 15:49:17] • [IP: 80.245.189.***]

na Szkolnej pomiedzy Markiewicza a Malopolska nagminnie parkuje samochod dostawczy zmuszajac przejezdzajace samochody do przekraczania podwojnej lini ciaglej, czy straz miejska tego nie widzi?

GoÖ • Piątek [28.08.2009, 15:30:04] • [IP: 88.156.233.***]

ja cie, ale dyskutanci..to chyba logiczne, ze jak ktos lamie przepisy(jadac czy stojac:)) to nalezy mu wlepic mandat!proste jak budowa cepa...

Gość • Piątek [28.08.2009, 15:19:20] • [IP: 193.200.150.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Piątek [28.08.2009, 15:19:07] • [IP: 92.42.116.**]

Jedno jest pewne: od dziś już jednego warkota na ulicach miasta mniej! :)) Pierdzący tłumik i brawurowa jazda się skończyła wraz z zaliczeniem" dzwona" ;)

Gość • Piątek [28.08.2009, 15:17:15] • [IP: 80.54.123.**]

NA JAKIEJ ULICY ? KTO ? JAKIM AUTEM ? DAWAĆ SPOŁECZNIAKI, DAWAĆ, NASTĘPNY.

Gość • Piątek [28.08.2009, 15:13:35] • [IP: 92.42.116.**]

Oczywiście, że tacy kierowcy są traktowani pobłażliwie, co to da blokada i stówka mandatu. Powinno się odcholować auto na parking strzeżony i po zawodach bo takie parkowanie zagraża niestety innym uczestnikom ruchu i tylko kultura i rozwaga pozostałych kierowców pozwala uniknąć kolizji przez takich jełopów. Zresztą co oni mogą tą jedną blokadą zdziałać? Policja wogóle nie reaguje na nieprawidłowo zaparkowane pojazdy, przejeżdzają obok i udają, że nic nie widzą albo zajęci rozmową przez - UWAGA! - telefon komórkowy podczas jazdy :) Policjanci nie dają przykładu i mają obojętny stosunek do łamiących przepisy. A monitoring ponoć miał pomóc w mieście, więc niech się zaczają za zakrętem gdzie stoi kamera i wychwytują po sygnale dużurnego tych co mają w nosie przepisy. Co do zaparkowanych pojazdów to są też tacy którzy parkują na tzw. powierzchni wyłączonej np. na rogu Chrobrego - Uzdrowiskowa. A POLICJA NIC !! Wolą w dwa-trzy radiowozy przeganiać pijaczków z ławeczek godzinami ich spisując. Wszystko pomieszane!

Gość • Piątek [28.08.2009, 15:09:10] • [IP: 92.42.118.***]

pod Balbinką tez nieprawidłowo parkuja i jakos nikt tego nie widzi.

Gość • Piątek [28.08.2009, 14:54:40] • [IP: 80.245.186.**]

Gość • Piątek [28.08.2009, 14:16] • [IP: 192.168.100.***] i wiesz że mandaty by dostał ten co źle zaparkowął?

ryynio • Piątek [28.08.2009, 14:26:28] • [IP: 83.249.22.***]

w takim miejscu nie zaklada sie blokady tylko odholowuje, za malo tych blokak jest, powinni dziennie zakladac po sto

Gość • Piątek [28.08.2009, 14:20:59] • [IP: 192.168.100.***]

Kiedy jestem gdzieś w Polsce i na moją odpowiedź że mieszkam w Świnoujściu ludzie się zachwycają to od razu mówię im jakie to jest wspaniałe miejsce dla turystów ale beznadziejne do życia dla zwykłych mieszkańców. Tak, cięzko im w to uwoierzyć. Ale taka jest prawda. Radni mają w tym wielki swój udział - powinni działać a nie się wiecznie kłócić.

Gość • Piątek [28.08.2009, 14:17:45] • [IP: 83.31.187.***]

Auto zaparkowane tak jak to - przy samym przejściu - stwarza zagrożenie dla pieszych, nie mówiąc już o utrudnianiu ruchu innym pojazdom. Powinno zostać natychmiastowo odholowane!

Gość • Piątek [28.08.2009, 14:16:52] • [IP: 192.168.100.***]

W tym konkretnym przypadku Policja powinna stanąć obok i łapać tych co chcąc wjechać w tą ulicę (a nie ma tu zakazu wjazdu) przekraczają podwójną ciągłą i wjeżdżają na lewy pas. Pozdrawiam.

Gość • Piątek [28.08.2009, 14:14:07] • [IP: 192.168.100.***]

Też jestem kierowcą. Ale nigdy nie parkuję niezgodnie z przepisami. Owszem zanim się znajdzie miejsce do zaparkowania to trzeba parę okrążeń zrobić. A jak się nie znajdzie to stawiam samochód poza strefą i idę na nogach. I często się zastanawiam czemu nikt nie karze właśnie takich parkujacych jak na zdjęciu. I myślę : bo to ja jestem frajer. Ale prawda jest taka, że to zależy od kultury człowieka.

Gość • Piątek [28.08.2009, 14:05:42] • [IP: 80.245.188.***]

kasacja.. ale nie z winy kierowcy Hondy. Jakiś * wymusil..

Gość • Piątek [28.08.2009, 13:58:33] • [IP: 92.42.119.**]

Gość • Piątek [28.08.2009, 13:22] • [IP: 80.245.188.***] Gdzie sie ta honda rozbiła i mocno ?

Gość • Piątek [28.08.2009, 13:54:40] • [IP: 80.245.187.***]

stanął jak *, fajnie co?

Gość • Piątek [28.08.2009, 13:53:20] • [IP: 80.245.182.***]

Chyba Was porąbało, a gdzie mają parkować wszędzie zakazy bądź płatne. Mieszkaniec Świnoujścia to tylko pieszo bądź rowerem może się poruszać. Nasze miasto stało sie złodziejskie dla swych mieszkańców. Pozdrawiam Radnych tego miasta - wywiązują się z obietnic wyborczych !!

Gość • Piątek [28.08.2009, 13:45:18] • [IP: 80.54.123.**]

Policjanci i strażnicy miejscy w takim mieście jak Świnoujście powinni umieć mówić także po niemiecku i angielsku. W dzisiejszych czasach to nic szczególnego - jak byłem w Holandii pan policjant widząc polską rejestrację na wstępie rozmowy uprzejmie zapytał w jakim języku ma się zwracać i z góry przeprosił że nie zna polskiego.

Gość • Piątek [28.08.2009, 13:31:46] • [IP: 80.54.123.**]

SĄ TYLKO TAM GDZIE OD PORZĄDNEGO CZŁOWIEKA PIENIĄDZE MOŻNA WYRWAĆ, ALE JAK DZWONISZ BY PRZYJECHALI NA INTERWENCJE SŁYSZYSZ" MAM TYLKO JEDEN SAMOCHÓD DYŻURNY"RESZTA ZAKŁADA BLOKADY

Gość • Piątek [28.08.2009, 13:31:28] • [IP: 91.94.110.**]

proponuję koło codziennie zrobić nalot na okolice targowiska szczególnie na trawniku koło WAKu zrobił się parking. często tez zdarza się że ktoś staje na pasach na skrzyżowaniu na Steyera. A w kwestii porozumiewania się to uważam że policjant powinien rozmawiać po Polsku a jak ktoś ma problem to może na swój koszt zwrócić do tłumacza

Gość • Piątek [28.08.2009, 13:28:57] • [IP: 93.94.184.**]

Polecam uwadze wyjazdy z ulic osiedlowych Matejki w kierunku ul.W.Witosa, szczególnie koło piwiarni - nic nie widać !!

Gość • Piątek [28.08.2009, 13:27:09] • [IP: 92.42.118.***]

Pod prąd jazda to jest norma a całą Piłsudskiego to co już kilka razy widziałem. A przy skręcaniu brak włączonego kierunkowskazu norma a wjazd na skrzyżowanie z podporządkowanej tak jak by miał pierwszeństwo norma a skręt na placu wolności w lewo z pasa gdzie kierunek nakazuje jazdę w Piłsudskiego norma a jazda przez całe miasto 20 na godzinę bo przyjechał zwiedzać miasto i dziw bierze że nie na piechotę no bo po co lepiej z auta. Najdziwniejsze jest to że i Policja i SM widzą to i nie reagują

Gość • Piątek [28.08.2009, 13:23:12] • [IP: 92.42.113.***]

Ciekawe, że ci gliniarze nie chodzą w czasie meczu po ulicy Moniuszki. Mam wrażenie, że się boją. A swoją drogą jak już piszę to zapytam tych skorumpowanych dlaczego nie karają rowerzystów którzy uważają, że chodniki to ich teren a przechodzeń to intruz i musi im ustąpić.

Gość • Piątek [28.08.2009, 13:22:54] • [IP: 80.245.188.***]

Panie Ryfczyn. Chcemy zdjęcia rozbitej przed chwila Hondy Accord!

Gość • Piątek [28.08.2009, 13:21:33] • [IP: 80.54.123.***]

nikt z policjantów nie musi znać j.niemieckiego jazeli złamał przepis to nalezy ukarać z nami polakami też niewiele dyskutują odp jest krótka przyjmuje pan/pani czy nie.A prawda jest taka że jezdżą jak chcą a rowerzyści to zgroza pod prąd kazdą ulicą

Gość • Piątek [28.08.2009, 13:17:31] • [IP: 93.94.188.***]

Jakos niemieccy policjanci nie maja problemu wlepiac Polakom mandatów, ostatnio bylem na Węgrzech i kolo Budapesztu zaliczylem mandacik za przekroczenie 10km/h polski jezyk i węgierski roznia sie bardzo ale madziar nie mial problemy wlepic mi karę

Gość • Piątek [28.08.2009, 13:10:46] • [IP: 78.131.222.**]

może SM ma tylko jedną blokadę i musi czekać jak klient się wykupi. Dlatego stoi kilkanaście żle zaparkowanych na Chrobrego. Pod prąd też wyjeżdżają z Kościuszki na Konstytucji.

Gość • Piątek [28.08.2009, 13:09:54] • [IP: 80.245.185.**]

Ten samochód zostawiła ta Pani i poszła do doktora : Blondynka u doktora: - Niech mi pan pomoże! Trzmiel mnie użądlił! - Spokojnie, zaraz posmarujemy maścią... - A jak go pan doktor złapie? Przecież on już poleciał! - Nie! Posmaruję to miejsce, gdzie pani użądlił! - Aaaa! To było w parku, przy fontannie, na ławce pod drzewem. - Kretynko! Posmaruję tą część ciała, w którą cię uciął! - To trzeba było od razu tak mówić! W palec mnie użądlił. Boże, jak to boli! - Który to konkretnie? - A skąd mam wiedzieć? Wszystkie trzmiele wyglądają podobnie...

Gość • Piątek [28.08.2009, 12:48:46] • [IP: 80.245.178.**]

a parę dni temu Niemka pod prąd na Wł. IV, zdziwiona jeszcze że trąbię, w naszym mieście obowiązuje zasada" bardzo ograniczonego zaufania", trzeba się nastawić na wszystko, istny Rajd Dakar albo i gorzej :)

G.R. • Piątek [28.08.2009, 12:30:57] • [IP: 80.245.179.***]

do straży miejskiej z prośbą o interwencję dodzwonić się nie można a takie akcje to śmiem twierdzić są na pokaz i do tego z zamówionym fotoreporterem. codziennie np na skrzyżowaniu uzdrowiskowej i chrobrego jest kilkanaście źle zaparkowanych samochodów a interweniującej straży lub efektów jej działania nie widać. tylko przez sezon straż miejska mogłaby na siebie zarobić z nawiązką ale trzeba trochę chcieć.

Gość • Piątek [28.08.2009, 12:29:37] • [IP: 93.94.188.***]

Dzis okolo 10ej Niemiec biala mazda zasuwal bez swiateł i pod prąd Piastowska kolo Enei, o zgrozoooo

Bruce Lee Karate Mistrz • Piątek [28.08.2009, 12:27:57] • [IP: 83.21.26.***]

Zgadzam się, że policja ma nie ma obowiązku rozmawiać po niemiecku. Ale potwierdzam wypowiedzi, niektórych osób że Niemcy są traktowani ulgowo. Teraz pytanie, czy wynika to z dobrego serca policjantów, czy problemów z komunikacją? Co do tego auta ze zdjęcia, złamane zostały przepisy i należy się mandat, ale też powinny zostać podjęte działania w celu zwiększenia ilości miejsc parkingowych. Tylko nie metodą powiększania obszaru strefy płatnego parkowania (ze stawką z najwyższych w Polsce). PS Mała podpowiedź dla kilku osób: holowanie piszemy stosując" H" a nie" CH"

Gość • Piątek [28.08.2009, 12:25:04] • [IP: 80.245.183.***]

Gość • Piątek [28.08.2009, 10:04] • [IP: 83.14.49.***] gdy bys miał mózg zamiast tego steropianu to byś zaparkował normalnie

Gość • Piątek [28.08.2009, 12:17:32] • [IP: 92.42.118.***]

Bruce Lee Karate Mistrz • Piątek [28.08.2009, 11:57] • [IP: 83.21.41.***] Żeby ukarać niemieckiego kierowce trzeba się jeszcze z nim porozumieć, a z własnych obserwacji wnioskuję, że nie wielu funkcjonariuszy policji zna chociaż kilka słów w języku niemieckim. Miły kolego czy ty jak jedziesz do Niemiec mówisz tam po polsku czy starasz się mówić po niemiecku nie rozumiem nigdzie nie ma takiego przepisu że musisz rozmawiać w języku kraju który odwiedzasz jak chcą u nas odpoczywać to przyzwoitość nakazywała by żeby parę słow po polsku znali a tak całe życie będziemy im wchodzić w 4 litery po co gadać przepisy drogowe jeżeli chodzi o znaki są takie same na całym świecie i wystarczy im pokazać że linia ciągła podwójna i sam powie ci że w tej strefie jest zakaz parkowania tylko wypisać mandat. Nie wiem nie miałem okazji i obym jej nie miał ale w Niemczech mandat jak Ci wypiszą to podobno nie odjadą do puki inie zapłacisz nikogo nie obchodzi że nie masz złotówek są bankomaty.

Gość • Piątek [28.08.2009, 12:10:45] • [IP: 80.245.182.**]

od pasów mona parkować 10 czy tam 11 metrów więc wszystkie takie odcholowywać

Gość • Piątek [28.08.2009, 12:09:53] • [IP: 80.245.182.**]

a jak się nie dogada blokada będzie na kołach dalej a się dokada i wszystko

Gość • Piątek [28.08.2009, 12:09:46] • [IP: 80.245.185.**]

Znak" STOP" w tle czyli jest to skrzyżowanie z ograniczoną widzialnością.Jakiś picuś stawia samochód bezpośrednio przed skrzyżowaniem tarasując jeden z pasów ruchu.I tu jest nakładana blokada ?? Żeby jeszcze bardziej utrudnić ruch ? Bo zanim facet się zjawi, zanim przyjedzie Policja lub SM to znowu minie trochę czasu.Bezapelacyjnie samochód powinien być ODHOLOWANY !! Parę stówek z holowanie i mandat oduczyło by delikwenta narażać innych

Gość • Piątek [28.08.2009, 12:09:26] • [IP: 80.245.182.**]

eee tam blokada niemcowi na koła i w jego gestii czy dogada się z polskim funkcjonariuszem ;)

Bruce Lee Karate Mistrz • Piątek [28.08.2009, 12:02:07] • [IP: 83.21.41.***]

Mieszkam w Świnoujściu od 3 lat, ale jakoś o planach budowy parkingu nie słyszałem, a tym bardziej o protestach mieszkańców. Były w ostatnich latach jakieś zaawansowane projekty? Podkreślam zaawansowane, bo planów to w tym mieście snutych jest dużo, ale z reguły nic nie wychodzi.

Bruce Lee Karate Mistrz • Piątek [28.08.2009, 11:57:34] • [IP: 83.21.41.***]

Żeby ukarać niemieckiego kierowce trzeba się jeszcze z nim porozumieć, a z własnych obserwacji wnioskuję, że nie wielu funkcjonariuszy policji zna chociaż kilka słów w języku niemieckim.

Gość • Piątek [28.08.2009, 11:55:29] • [IP: 192.168.100.**]

jak miasto chce parkingi budowac to mieszkańcy protestują a na sienkiewicza stoją bo tam sie strefa płatna kończy- zrobic strefe płatną włącznie z ta ulicą i sie problem skończy

Gość • Piątek [28.08.2009, 11:37:50] • [IP: 80.245.186.**]

aha i jeszcze jedna dziwna sprawa... parking przy szpitalu fregata, jakoś tam dziwnie zaparkowane sa samochody spoza województwa... bardzo dziwna sprawa... parking dla odwiedzającycha tam rejestracje z okolic zakopanego... .. .. .

Gość • Piątek [28.08.2009, 11:35:19] • [IP: 93.94.184.***]

Algidziątko :)

Gość • Piątek [28.08.2009, 11:35:05] • [IP: 80.245.186.**]

a co z niemieckimi kierowcami? dalej mają amnestię na świata i parkowanie byle gdzie? no i jeszcze niemeccy rowerzyści... panie redaktorze proponuję zadac takie pytanie naszej policji

Gość • Piątek [28.08.2009, 11:33:46] • [IP: 88.156.234.***]

Racja ludzie do pracy musza dojechac, ale ludzie moga zostawic samochod kilkadziesiat a nawet kilkaset metrow dalej i po prostu dojsc - jest lato milo sie przejsc (czesto jak nie mam wielu spraw do zalatwienia ide na piechote)- dla zdrowia i urody!

kierowca • Piątek [28.08.2009, 11:33:05] • [IP: 80.245.180.**]

Nareszcie Może będzie trochę bezpieczniej

Gość • Piątek [28.08.2009, 11:31:09] • [IP: 92.42.117.***]

Przy takiej ilosci parkingow w miescie trudno zawsze parkowac zgodnie z przepisami... a inna sprawa - kto mialby odholowac te samochody? Skoda straznikow teksasu? :)

Gość • Piątek [28.08.2009, 11:29:59] • [IP: 83.14.49.***]

I dobrze, spisywać młodocianą szumowinę

Bemka • Piątek [28.08.2009, 11:27:47] • [IP: 92.42.118.***]

Ostatnio coś sie stało naszej policji Świnoujskiej szedłem wczoraj promenada i za darmo młodzież spisali i chcieli im wystawić mandat ze siedzą na ławce... A młodzież sama mnie zaskoczyła ponieważ nie pili piwa nic nie palili i normalnie siedzieli na ławce i tylko miedzy sobą gadali !! Panie Sławku zapraszam na promenada któregoś dnia tak po 22 to sam pan zobaczy ;]

Gość • Piątek [28.08.2009, 11:27:01] • [IP: 92.42.117.***]

ZROBIĆ PORZĄDKIw Świnoujściu.

Gość • Piątek [28.08.2009, 11:25:32] • [IP: 83.21.41.***]

Proste pytanie, gdzie mają parkować ludzie pracujący przy promenadzie, gdzie jest strefa płatnego parkowania i oferowany jest atrakcyjny abonament miesięczny w wysokości prawie 500zł? Jeśli jest wolne miejsce to parkują w dozwolonym miejscu, jeśli miejsca nie ma to stają gdzie mogą, bo z Warszowa, Przytoru, Łunowa a nawet Międzyzdrojów do pracy trzeba się dostać. Miasto sprzedało wszystkie grunty w bliższej i dalszej okolicy promenady a nie pomyślało (tak jak np jest w Ahlbecku) aby postawić tam parking kilkukondygnacyjny. Pieniądze z mandatów i opłat z płatnych parkingów powinno przeznaczyć się na budowę parkingu z prawdziwego zdarzenia, z którego będą korzystać m.in. wyżej wymienione osoby pracujące przy promenadzie. Oczywiście za opłatą, ale nie 500zł za m-c.

Gość • Piątek [28.08.2009, 11:18:55] • [IP: 93.94.184.**]

ale wtedy jeden z drugim nie pochwala sie fura : (i dupa. ..

Gość • Piątek [28.08.2009, 11:17:03] • [IP: 80.245.188.***]

PArkingi należy wybudować!!

Gość • Piątek [28.08.2009, 11:16:08] • [IP: 80.245.191.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

bydlak • Piątek [28.08.2009, 11:15:27] • [IP: 83.14.49.***]

No co ty? Spacerkiem? Jak normalny człowiek? Nie po to, żeśmy ze szwagrem dwa lata na zmywaku zapierdzielali, żeby tera na piechote po falszke chodzić.

Gość • Piątek [28.08.2009, 11:14:13] • [IP: 80.245.189.***]

Auta źle zaparkowane odholować, wszystkie po kolei i kroić ile wlezie.Co z tego że blokady założą jak mają kilka blokad a zaparkowanych źle aut jest kilkadziesiąt!!

Gość • Piątek [28.08.2009, 11:12:32] • [IP: 80.245.182.***]

Toż to debilizm w czystej postaci. Zamiast wywozić nieprawidłowo zaparkowane pojazdy, zakładają blokady co absolutnie nie likwiduje zagrożenia innych użytkowników drogi. Na świecie, nawet w Rosji i na Białorusi już blokad się nie zakłada, a u nas proszę bardzo.

Gość • Piątek [28.08.2009, 11:09:42] • [IP: 92.42.116.**]

Parkingi są płatne i bezpłatne - tylko ludzie muszą zmienić swoją mentalność, że auto można postawić parę metrów dalej - ale tutaj mówiliśmy o ludziach, a bydło jak jedzie do sklepu to musi postawić swój samochód pod samymi drzwiami a jeszcze lepiej jakby mógł wjechać do środka... także pajace nie ośmieszajcie się, że nie ma gdzie zaparkować tylko jadać do centrum zaparkuj auto i przejdź się kawałek spacerkiem...

Gość • Piątek [28.08.2009, 11:06:33] • [IP: 80.54.123.**]

11:04] • [IP: 217.97.193.***]: najpierw będą musieli udowodnić że to własnie właściciel samochodu zniszczył blokadę, a to w praktyce może wcale nie być takie łatwe... :p

Gość • Piątek [28.08.2009, 11:04:11] • [IP: 217.97.193.***]

Taaaa, odetnij albo zniszcz blokadę - baaaardzo mądre. Przecież oni wiedzą komu blokadę założyli, więc prędzej czy później do Ciebie zapukają a wówczas zapłacisz i za parkowanie i za zniszczenie mienia i jeszcze parę innych paragrafów Ci znajdą.

kierowca autobusu • Piątek [28.08.2009, 10:56:16] • [IP: 92.42.112.***]

Straż Miejska w tym przypadku robi bardzo dobrą robotę, fakt że było by znaczniej lepiej gdyby takie autka były zabierane na lawete i odholowane na jakiś parking.Wtedy i Straż zarobi i laweciarz, w końcu takie auto stwarza poważne zagrożenie w ruchu drogowych. Polecam jeszcze obręby innych skrzyżowań np. przy Albatrosie, przy ul.Chrobrego skręt w lewo w Uzdrowiskową /czasami tam jakiś cymbał postawi auto prawie na samym skrzyżowaniu/ i w ogóle pilnować prawidłowych odległości parkowania od skrzyżowań. ZWRACAM TEŻ UWAGĘ NA DRZEWA I KONARY stanowiące poważne zagrożenie dla takich pojazdów jak AUTOBUSY i CIEŻARÓWKI, warto o tym napisać artykuł. Zobaczcie ile samochodów zawadziło o drzewo na Grunwaldzkiej przed Multibankiem /w stronę kościoła/ po prawej stronie. Albo opadające gałęzie na ul.Jana z Kolna obok szpitala. Dużo by mozna pisac na ten temat.

Gość • Piątek [28.08.2009, 10:47:00] • [IP: 93.94.186.***]

Panowie i Panie zrupcie porządek na uliy kapitańskiej potem dopiero na innych ulicach kłaniam sie policji i straży miejskij oraz z tyn samochodem z 13 carnym czy nie macie na to siły zawsze widze zaparkowany na środku jedni mimo zakazu.

Gość • Piątek [28.08.2009, 10:42:12] • [IP: 80.245.189.***]

Aaa tam blokada, ja woze ze sobą w bagazniku agregat prądotwórczy i flexa, wiec jak jakis typ mi zalozy takie cos to to rozcinam i jade dalej :) proste jak drut :)

Gość • Piątek [28.08.2009, 10:40:51] • [IP: 80.54.123.**]

ukarać mandatem straż miejską za głupotę !! nie znają zupełnie zadad postępowania w takich przypadkach tępaki...

mieszkaniec • Piątek [28.08.2009, 10:34:36] • [IP: 92.42.112.***]

zgadzam się najpierw niech miasto porobi parkingi, a pozniej niech karają, urząd miasta chce trzepać kase z wczasowiczów, a parkingów jak nie było tak niema.

Gość • Piątek [28.08.2009, 10:31:21] • [IP: 80.245.178.**]

bez sensu, panowie ze straży unieruchomili samochód w niebezpiecznym miejscu, czyli sami przyczynili się do wzrostu zagrożenia - a co jeśli właściciel wyjechał na parę dni? z takich miejsc samochody powinny być odholowane; dla kogo ten mandat się należy ?:)

Gość • Piątek [28.08.2009, 10:29:36] • [IP: 80.245.191.***]

Miejsc do parkowania niema? Ależ są.Tyle że trzeba albo za nie zapłacić, albo zostawić autko troszkę dalej i kawałek się przejść -do miejsca docelowego.No ale wiekszość chce stawiac samochody za free.

Gość • Piątek [28.08.2009, 10:22:33] • [IP: 92.42.117.***]

Jak sie chce i dobrze poszuka to mozna znalezc miejsce do zaparkowania zgodnie z przepisami, najwyzej sie stanie pare metrow od miejsca gdzie sie chce isc, ja jakos nie mam z tym problemu

Gość • Piątek [28.08.2009, 10:21:25] • [IP: 92.42.113.***]

Zakładanie blokady na koło żle zaparkowanego auta to dochodowy interes, a moze tak wziąść się za żebraków na promenadzie ależ skąd oni nie maja na mandaty.

Gość • Piątek [28.08.2009, 10:18:00] • [IP: 93.94.188.***]

prawda jest taka że przy tej ilości samochodów w mieście takie akcje będą mocno angażowały patrole policji czy tez straży miejskiej które sa powołane do troszke innym czynności, panowie ze straży miejskiej dostali ładną zabawkę w postaci fotoradaru i siedza we dwóch w tej skodzie na karsiborskiej i filmują, pytanie brzmi po co dwóch? Czy straz przy obecnym składzie ine owinna zająć się innymi sprawami? pozdrawiam

Gość • Piątek [28.08.2009, 10:16:48] • [IP: 217.97.193.***]

Ktoś wypowiada sie ze nasi kierowcy sa traktowani pobłażliwie, prawdopodonie to mowi albo ktoś kto nie ma auta a chcialby mieć i zazdrości innym, albo ktoś kto jest inwalidą i parkuje bo ma do tego wyznaczone miejsca.Prawda jest taka ze nasze miasto nie dba o to zaby były parkingi bo Żmur nadal jest w epoce socjalizmu lat 80 kiedy było o 50% mniej aut.

Gość • Piątek [28.08.2009, 10:04:10] • [IP: 83.14.49.***]

Nie ma kasy to kradnę. Nie ma kibla to sram gdzie stoję. Rozumowanie 80.245.183.*** i jemu podobnych

Gość • Piątek [28.08.2009, 09:59:57] • [IP: 80.245.183.***]

nie ma parkingów to gdzie maja parkowac

Gość • Piątek [28.08.2009, 09:57:25] • [IP: 195.117.222.***]

To samochód powinien zostać odholowany, a nie zablokowany..

Gość • Piątek [28.08.2009, 09:56:50] • [IP: 92.42.116.**]

NA tej tej ulicy auta parkowane tak są od początku sezonu, dzień w dzień, na odcinku gdzie jest ta podwójna ciągła zaparkowane są ze 3 czasem 4 samochody- 2 dni temu naprawdę się zdziwiłem jak zobaczyłem na 3 autach blokady na kołach - późno bo późno ale sprawiedliwość jednak istnieje...

Gość • Piątek [28.08.2009, 09:45:44] • [IP: 213.158.199.**]

Tam cały sezon auta stoją a Ci się teraz obudzili, a jak auto stwarza zagrożenie (te stwarza) powinno być odcholowane. Ale skąd Panowie ze Straży Miejskiej mają to wiedzieć, a jak wiedzą to pewnie nawet nie maja czym odcholować.

Wariat • Piątek [28.08.2009, 09:45:00] • [IP: 83.31.204.***]

Taką blokade można prosto wyłamać w [ocenzurowano]●Parkowanie parkowaniem, ale dlaczego nikt nie widzi jak po Matejki od Słowackiego do skrzyżowania z Konstytucji 3 Maja z W.Polskiego jak popierdzielają autkami i motorkami wieczorkiem, a Policja na Pl.A Mickiewicza poluje na małolatów Bogu winnie siedzących na ławce i sie przyczajają pod budyneczkiem w krzaciorach, aż ktoś tam przyjdzie●Policja jest do [Ocenzurowano] ta przyjezdna●

Gość • Piątek [28.08.2009, 09:39:42] • [IP: 78.8.60.***]

jak założą blokadę na skrzyżowaniu to sami sobie teżniech wypiszą mandat

Gość • Piątek [28.08.2009, 09:37:05] • [IP: 77.112.185.***]

Panowie ze Straży Miejskiej umieją tylko karać. W Świnoujściu nie ma, gdzie zaparkować. Znalezienie wolnego miejsca do parkowania graniczy z cudem. Sądzę, że należałoby najpierw rozbudować strefę parkowania, bo Świnoujście cierpi na jej deficyt.Dlaczego ani Straż Miejska ani Policja nie reaguje w miejscach niebezpiecznych.?? Ostatnio byłem świadkiem na promenadzie, kiedy to funkcjonariusze Policji spisywali 2 barczystych osiłków.Niby wszystko w porządku, a jednak nie. Jak się okazuje do spisania dwóch dobrze wyglądających mężczyzn potrzeba, aż czterech funkcjonariuszy Policji.

Gość • Piątek [28.08.2009, 09:28:26] • [IP: 195.205.239.**]

za Niemców się weście. za ich jazde bez świateł a nie nękać Polaków.

Gość • Piątek [28.08.2009, 09:26:57] • [IP: 88.156.233.**]

no cóz i studia nie pomogły...parkować nie umie i rozmawiać z plebsem też nie. ...żal.

Gość • Piątek [28.08.2009, 09:26:46] • [IP: 80.245.183.***]

Jest prosty sposób by ściągnąć te blokady. Spuszczasz powietrze z opony, gume przekładasz przez ciasne zacisniecia, odkladasz na bok blokadkę, pompujesz na nowo oponke albo zapasówkeę i jedziesz ;)

Gość • Piątek [28.08.2009, 09:26:35] • [IP: 83.14.49.***]

Zastanawiam się jakim cudem debil z tego audi na zdjęciu mógł zdobyć prawo jazdy?

Gość • Piątek [28.08.2009, 09:25:30] • [IP: 92.42.118.***]

Ktoś napisał lepiej później niż wcale i dobrze tyle że na tej ulicy a jest to ulica Sienkiewicza samochody systematycznie tak parkują szkoda że nie zrobił pan zdjęcia na końcu tej ulicy przy ul. Matejki DW Sobótka tam już w ogóle włączyć się do ruchu bez łamania przypisu podwójnej linii ciągłej graniczy z cudem trochę to dla mnie dziwne bo bardzo często widywałem tamtędy jadący radiowóz do komendy i nikt z tym nic nie robił może dla tego że stało tam dużo naszych"przyjaciół" z za miedzy a im nadal wolno wszystko nadal jeżdżą z wyłączonymi śiwtłami i nikt nic z tym nie robi.

Gość • Piątek [28.08.2009, 09:14:45] • [IP: 80.54.123.**]

no i znowu jakiś absurd. Skoro pojazd utrudnia bezpieczny przejazd to powinien być odholowany !! Kto normalny zakłada w takim przypadku blokadę ?? No ale co tu wymagać inteligencji od straży miejskiej...

Gość • Piątek [28.08.2009, 09:14:17] • [IP: 80.245.188.***]

Na koniec sezonu : walczą, dobre ale lepiej późno niż wcale :/

Gość • Piątek [28.08.2009, 09:12:28] • [IP: 80.245.183.***]

a kto bedzie holowal kapus

Gość • Piątek [28.08.2009, 09:12:14] • [IP: 80.245.178.**]

No ten to do...ł skrzyżowanie, pasy i podwójna ciągła :)

Gość • Piątek [28.08.2009, 09:09:38] • [IP: 88.156.235.***]

robic z nimi porzadek!!

Oglądasz 1-101 z 101
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Prace konserwacyjne oświetlenia parkowego. W nocy z wtorku na środę (30 września/1 października) w Parku Zdrojowym w Świnoujściu prowadzone będą prace przy naprawie oświetlenia. Z tego powodu od godziny 19:00 do 7:00 rano wyłączone zostanie oświetlenie we wschodniej części parku. Mieszkańców i turystów prosimy o uwzględnienie utrudnień podczas planowania wieczornych spacerów ■ Władze Świnoujścia ogłosiły, że 4 października 2025 będzie „Dniem Świnoujścia” — ważna data w kontekście 80. rocznicy powrotu miasta do Polski oraz 35 lat samorządności. Mieszkańcy będą mieli okazję uczcić historię miasta, uczestniczyć w wydarzeniach kulturalnych, rekreacyjnych i okolicznościowych ■ Woda z wodociągu "Odra, Przytór Wydmy" znów zdatna do spożycia. Powiatowy Państwowy Inspektor Sanitarny potwierdził przydatność wody dla mieszkańców kilkunastu budynków. Poinformował o przydatności wody do spożycia z wodociągu publicznego „Odra, Przytór Wydmy”. Po przeprowadzonych badaniach laboratoryjnych stwierdzono, że jakość wody spełnia wszystkie normy określone w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 roku. Decyzja dotyczy odcinka wodociągu zaopatrującego około 50 mieszkańców budynków przy ulicach Zalewowej, Zarzecze oraz Sąsiedzkiej. W szczególności mowa o adresach: ul. Zalewowa: nr 39, 39a, 39b, 41 (Piekarnia Mewa), 42, 42a, 42b, 42c, 42d, ul. Zarzecze: nr 1, 2, 2a, 8, ul. Sąsiedzka: nr 2. ■ Nowy rok szkolny 2025/2026 rozpoczęło łącznie 4330 uczniów uczęszczających do szkół, dla których organem prowadzącym jest Gmina Miasto Świnoujście. Wśród nich 323 dzieci po raz pierwszy przekroczyło próg szkoły podstawowej, rozpoczynając tym samym swoją przygodę z edukacją. Z kolei naukę w szkołach ponadpodstawowych rozpoczęło 195 uczniów. Do miejskich przedszkoli przyjęto również 255 nowych przedszkolaków w wieku od 3 do 6 lat. We wszystkich placówkach oświatowych podlegających pod Urząd Miasta Świnoujście pracuje 811 osób. W tym gronie znajduje się 577 nauczycieli wspierających dzieci i młodzież na każdym etapie edukacji, a także 234 pracowników obsługi i administracji, dbających o sprawne funkcjonowanie szkół i przedszkoli ■