POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Czwartek [27.08.2009, 08:50:02] • Świnoujście

PKP nie ma kasy biletowej na lewobrzeżu

PKP nie ma kasy biletowej na lewobrzeżu

fot. Sławomir Ryfczyński

Podróżni muszą przeprawić się promem, aby kupić wcześniej bilet na pociąg. Albo bezpośrednio przed odjazdem, z językiem na wierzchu dobiec do kasy, wyprzedzając po drodze innych.

-Dlaczego zniknęła kasa sprzedająca bilety na pociąg w lewobrzeżnej części miasta? - pytają turyści w emailach przesyłanych naszą skrzynkę redakcyjną. Warto przypomnieć, że przed laty funkcjonowało kilka takich punktów. Swego czasu PKP miało kasę przedsprzedaży przy obecnej ulicy Armii Krajowej, w pobliżu przeprawy promowej. Rezerwacją i sprzedażą biletów zajmowały się również oddziały Biura Podróży Orbis. Mało tego, kasy pojawiały się nawet w niektórych większych ośrodkach wypoczynkowych. Jak piszą czytelnicy, dziś nie ma już takiego miejsca. Dlaczego zniknęły? Czyżby sprzedaż biletów w letnim kurorcie i to jeszcze w szczycie sezonu nie opłacała się? Trudno w to uwierzyć. A może kolejowemu monopoliście nie zależy. Może działa na zasadzie, że Ci, którzy muszą i tak znajdą czas na wyprawę do kasy na dworcu PKP. Jeśli tak, to na pewno nie jest to najlepsza strategia marketingowa przewoźnika. A może brakuje tu także odrobiny troski o turystę ze strony miasta. Władze mają przecież w rękach instrumenty, które mogłyby zachęcić do utworzenia punktu rezerwacji i przedsprzedaży biletów. Takie działanie idealnie wpisało by się w strategię marketingu turystycznego Świnoujścia. Godziny stracone na wyprawę po bilet można przecież spożytkować na poznawanie miasta, korzystanie z jego atrakcji. A na tym zależeć powinno nam wszystkim, nie tylko przedstawicielom branży turystycznej... .

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 52, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-52 z 52

Gość • Piątek [28.08.2009, 19:08:29] • [IP: 77.6.57.**]

nie no naprawde niesamowite :o mozna sie przeprawic wczesniejszym promem

Slavo • Piątek [28.08.2009, 13:18:37] • [IP: 91.94.110.**]

jakby się opłacało to by było więcej niż aptek. Nie ma popytu nie na punktów sprzedaży.

Gość • Piątek [28.08.2009, 12:07:19] • [IP: 217.97.193.***]

chyba bez sensu twoje wpisy

Gość • Piątek [28.08.2009, 10:39:07] • [IP: 95.209.71.***]

bez sęsu

Gość • Piątek [28.08.2009, 07:23:29] • [IP: 83.13.154.***]

Ja mam prośbę, żeby ktoś zajął się tematem informacji dotyczącej odjazdu pociągów.Kilka razy odprowadzałam znajomych do pociągu, i to co się działo na peronach trudno opisać w jednym zdaniu.Tablice informacyjne nie pokazywały żadnej informacji, a panowie konduktorzy pochowani w pociągach, żeby nie udzielać informacji.Koszmar.A efekt często był taki, że ludzie w biegu przesiadali się z pociągu do pociągu, a co niektórzy spóźniali się (matki z dziećmi).Stacja początkowa, a bałagan informacyjny okropny.

GoÖ • Czwartek [27.08.2009, 23:07:05] • [IP: 88.156.233.***]

czlowieku dla mnie ludzie z Warszowa to moga sobie plywac 15razy dziennie..nie bronie im...jednak dalej upieram sie przy kasie w centrum:))

Gość • Czwartek [27.08.2009, 21:50:15] • [IP: 93.94.191.***]

Mieszkańcy warszowa codzień pływają i korona z głów nie spada, wiec jaki problem, już za ciężko tyłki ruszyć ? Jeśli turysta jest na wakacjach to bilet powrotny ma już wykupiony, a jeśli go nie ma to dla nich to czysta przyjemność pływanie. PKP chciało likwidować połączenia a wam się dodatkowych kas zachciewa.

Gość • Czwartek [27.08.2009, 21:30:51] • [IP: 195.117.222.***]

116 Szacun:) dla Ciebie, popieram Normalnych Pozdr :)

Gość • Czwartek [27.08.2009, 21:19:28] • [IP: 217.97.193.***]

Żaden imbecyl już dawno powinna być kasa w Świnoujściu, a nie jak wieśniaki biegamy jak piszesz dwa promy wcześniej!Pomyśl jakby nie było o ile wydłużasz wtedy podróż faktycznie 116 pomyś zanim coś klepniesz

GoÖ • Czwartek [27.08.2009, 19:20:16] • [IP: 88.156.233.***]

...116``ale z Ciebie to glupol...pomysl zanim cosik klepniesz..hie

Gość • Czwartek [27.08.2009, 18:43:53] • [IP: 92.42.116.**]

Dla mnie nigdy nie było problemem, że na Uznamie nie ma kasy biletowej co za imbecyl wymyślił ten artykuł? Na pociąg i tak zawsze przeprawiam się przynajmniej 2 promy wcześniej można spokojnie kupić sobie bilet. Jeżeli chodzi o rezerwację miejsc to można to zrobić za pomocą internetu a jak ktoś go nie ma to nie widzę wielkiego problemu żeby któregoś dnia przed planowanym wyjazdem zmarnować 20 minut i przeprawić się na drugą stronę i wrócić tym samym promem. No chyba, że mowa tu o tych głąbach co wszędzie jadą samochodem i jeżeli np mieszkają w centrum i mają przeprawiać się samochodem na Warszów i z powrotem to rzeczywiście jest problem bo wtedy potrzeba pół dnia na przeprawę. Pozdrowienia dla normalnych mieszkańców

Mieszkaniec • Czwartek [27.08.2009, 18:33:01] • [IP: 93.94.191.***]

Pociągi to stare złomy, najpierw niech znajdą kasę na nowe pociągi, a potem niech budują kasę biletową. Albo i nie - uruchomienie jednej kasy w wynajętym przez PKP pomieszczeniu, zatrudnienie pracownika to są małe koszty. N razy, gdzie N należy od 1 do nieskończoności, jechałem pociągiem z plastikowymi siedzeniami. Oddajmy takie stare pociągi na złom, np. do pana Tomasza *, jeszcze zarobi, a kasę uzyskaną ze sprzedaży pociągu się przeznaczy na kupienie jednej kasy biletowej. Co wy na to żeby stanęła ona w... gabinecie Janusza Ż.?

Gość • Czwartek [27.08.2009, 18:19:58] • [IP: 92.42.114.**]

Bilet na samolot z Warszawy też powinno się kupować tylko w Warszawie.:)

Gość • Czwartek [27.08.2009, 15:07:02] • [IP: 92.42.115.***]

ja wiem, ze w Polsce była by to abstrakcja ale gdyby to byly nadal niemieckie tereny to pewnie powstal by projekt tunelu takiego, ze kolej by przejezdzala na wyspe jak i samochody, z wiadomych przyczyn u nas tego nie bedzie skoro problem jest zeby glupia kase umiescic na wyspie uznam

Gość • Czwartek [27.08.2009, 14:36:24] • [IP: 93.94.189.***]

Kupienie samego biletu nie sprawia problemu gorzej byłoby z rezerwacją miejsc do siedzenia czy leżenia. W latach osiemdziesiątych Przedsprzedażą sypialnych i kuszetek zajmował się tylko oddział Orbisu. W przeddzień wyjazdu trzeba było płynąć na drugą stronę oddać kartki z zarezerwowanymi (sprzedanymi) miejscami na dworzec.

Wariat • Czwartek [27.08.2009, 14:32:37] • [IP: 83.31.179.**]

Co to za różnica gdzie kupie bilet? Jeżeli niema owej kasy, to znaczy, że bilety są nieobowiązkowe i podróż pociągiem jest za darmoche.Jak chcecie, to otworze wam kase z biletami, ale na Wydrzanach?!

Gość • Czwartek [27.08.2009, 14:00:25] • [IP: 80.245.185.***]

Przecież tak jest od lat. KOLEJAJCE ZAWSZE WIDZIELI TYLKO CZYBEK WŁASNEGO NOSA!!

Gość • Czwartek [27.08.2009, 13:59:18] • [IP: 92.42.113.***]

oczywiscie, popieram, 13:49] • [IP: 92.42.112.***] :) ja jeżdże do warszawy 2 razy w miesiący, czasem częściej i nie mogę odrazu kupic kilku biletów, poniewaz temniny często się zmieniają...a i turyści często zmieniają termin wyjazdu i tez muszą się wlec na druga stronę zamiast wykorzystac urlop do konca...

Gość • Czwartek [27.08.2009, 13:56:52] • [IP: 83.18.71.***]

To sobie ją utrzymuj dla kilku takich jak Ty (z całym szacunkiem) wygodnych ludzi. Zainteresuj się tematem, bycmoże PKP podpisze z Tobą Umowę i poprowadzisz dla nich kasę na prawobrzeżu - wszak jesteś przekonany że jest tam całkiem sporo klientów /podróżnych/ i będzie to baaardzo opłacalne dla przedsiębiorstwa. pzdr:)

Gość • Czwartek [27.08.2009, 13:56:23] • [IP: 80.245.188.***]

KTORY TURYSTA PISAL NA WASZEGO MAILA !! ?? TURYSCI NAWET NIE WIDZA ZE ISTNIEJECIE !!

Gość • Czwartek [27.08.2009, 13:49:11] • [IP: 92.42.112.***]

do IP[IP: 83.18.71.***] Tandetny to Ty jesteś. Nie każdy przyjeżdża, Świnoujścianie też podróżują pociągami.Kasa na prawobrzeżu jest potrzebna!

Gość • Czwartek [27.08.2009, 13:45:39] • [IP: 92.42.113.***]

jaki błąąąd, przepraszam - pzdr dla wszystkich podróżujących :P

Gość • Czwartek [27.08.2009, 13:44:51] • [IP: 83.18.71.***]

Co za tandetny artykuł!! Jak ktoś przyjeżdża pociągiem to wysiadając może odraazu kupić bilet, a jak nie ma takiej ochoty to" wycieczke promem" na drugą stronę może sobie zaplanować przy okazji zwiedzając latarnię, fort, itp. Redaktor gdyby miał toche rozumu to by takich bzdurnych" wydarzeń" nie dawał. Popraw się...

Gość • Czwartek [27.08.2009, 13:43:33] • [IP: 92.42.113.***]

ja zawsze jak jeżdzę kuszetka, czy sypialnym kupuję przez internet i nie ma problemu :) ale kasa musi powstac na prawobrzeżu bo to jest jedna wielka porażka tam śmigać. samo kupienie biletu z dojazdem na druga stronę+ powrót zajmuje conamniej godzinę... szkoda słów. moze w centrum znajdzie się miejsce na chociaż jedno okieneczko z MIŁĄ panią z bilecikami ? pzdr wszystkich podrużujących :D:D

Gość • Czwartek [27.08.2009, 13:39:29] • [IP: 192.168.100.**]

jak sie chce to sie umie - na woodstoku cały rząd kas zrobili:)- kiedys można było kupic bilety w Kolejarzu - w biurze podrózy kupisz bilet na prom szwedzki ale pkp to jest panstwo w panstwie

Gość • Czwartek [27.08.2009, 13:29:05] • [IP: 92.42.112.***]

Ostatnio podróżowałam PKP, moje odczucia: bilet na kuszetki, miejscówki czy wagon sypialny-do kupienia tyko w kasie PKP najlepiej z kilkudniowym wyprzedzeniem.Inne bilety do kupienia bezpośrednio przed odjazdem, ale można spędzić w kolejce ponad pół godziny.Ktoś napisał, że trzeba dać konduktorowi w łapę-tu się nie zgodzę-trafiłam na bardzo miłego Pana, który sam zaproponował nam większy przedział sypialny bez dodatkowej opłaty (stał pusty).Szkoda, że nie można rezerwować biletów przez internet, byloby dużo prościej.Co ciekawe na samolot można a na pociąg nie:))

Gość • Czwartek [27.08.2009, 13:23:48] • [IP: 92.42.118.***]

Nie rozumiem planuję urlop w Świnoujściu to wiem w jakim okresie będę jak kupuję bilet do Świnoujścia to od razu kupuję powrotny na dany dzień jedno stanie w kasie i nie trzeba przepływać promami specjalnie po bilet należy tylko pamiętać żeby przeprawić się promem przedostatnim przed wyjazdem bo ostatnim można nie zdążyć.

Gość • Czwartek [27.08.2009, 13:10:51] • [IP: 80.245.186.**]

Gość • Czwartek [27.08.2009, 12:45] • [IP: 87.205.58.***] a powiedz mi ile osób po 60-tym roku zycia ma internet?

Gość • Czwartek [27.08.2009, 13:08:56] • [IP: 195.117.222.***]

ciekawe czy taki wsiór z warszawy ma kasę na każdym rogu. Kurcze na samolot tez nie moge kupić u mnie na wsi

Gość • Czwartek [27.08.2009, 13:08:53] • [IP: 93.94.191.***]

co za roznica lepiej chba ze jest przy pociagu na dworcu kasa niech rusza dupe ;) wystraczy przeplynac na warszowie jakos musza przeplywac promem zeby cos zalatwic niech swiete krowy z uznamu tez rusza 4 litery :)

Gość • Czwartek [27.08.2009, 13:06:42] • [IP: 212.160.172.**]

jak to niema kasy na pociąg a na 11-tego Listopada

Gość • Czwartek [27.08.2009, 12:45:45] • [IP: 87.205.58.***]

a neta od czego macie...nawet z domu nie trzeba wychodzić...bądż nie wyjeżdżać...

Gość • Czwartek [27.08.2009, 12:44:08] • [IP: 89.229.79.***]

Ale o która kasę autorom chodzi spółki PKP intercity czy Przewozów Regionalnych?

Gość • Czwartek [27.08.2009, 12:15:05] • [IP: 83.21.0.***]

NO I BARDZO DOBRZE NIECH SIE RUSZAJĄ.

Gość • Czwartek [27.08.2009, 12:07:35] • [IP: 80.245.187.***]

taaaa godziny trace...

Gość • Czwartek [27.08.2009, 12:05:26] • [IP: 83.21.144.**]

u kondzia jest drozej i to znacznie drozej..

Gość • Czwartek [27.08.2009, 11:28:30] • [IP: 92.42.117.***]

Przeciez mozna kupic bilet u konduktora

Gość • Czwartek [27.08.2009, 11:13:04] • [IP: 92.42.118.***]

do IP. 41 ZJesteś zwykłym chamskim burakiem... Nie interesuje nic prócz własnej *... masz bardzo krótki zakres widzenia... Patrzenie na własne wygody to nie wszystko...

Gość • Czwartek [27.08.2009, 11:10:05] • [IP: 217.97.199.*]

Gość • Czwartek [27.08.2009, 09:51] • [IP: 88.156.233.**] To wcale winne PKP, ze nie ma kasy, to jest ewidentna wina Żmurka!! ty czlowieku masz cos na bani zostaw tego żmurk w spokoju no dobra zrąbal pare inwestycji ale kasa pkp * się

Gość • Czwartek [27.08.2009, 11:05:20] • [IP: 83.21.41.**]

Peron jest na prawobrzeżu więc tam są kasy. Co mnie obchodzi, że ludzie z lewobrzeża narzekają, że nie mają kasy. To był ich wybór po której stronie Świny mieszkać. A w ogóle to co, nie można się przeprawić te 20min wcześniej ? jak im nie pasuje, to niech nie jeżdżą pociągami...turystów mam gdzieś. Trzeba było wybrać Międzyzdroje...

Gość • Czwartek [27.08.2009, 10:36:47] • [IP: 217.97.193.**]

moze oczywiscie wczesniej przyplynac promem ale kasy i tak w okresie wakacji sa otwarte od 9 godz!Kupn zwyklego biletu zajmuje co najmniej 25 stukniec w monitor, co to za oprogramowanie?Zenada!

Gość • Czwartek [27.08.2009, 10:19:25] • [IP: 80.245.185.**]

lub. ... biznes nie znosi próżni jest już etat dla konika ;-)

Gość • Czwartek [27.08.2009, 10:11:33] • [IP: 85.177.122.***]

to niech sobie ludzie wczesniej przeplywaja promem o te 20 min wczesniej to zdaza kupic bilet..

Gość • Czwartek [27.08.2009, 09:55:54] • [IP: 192.168.100.***]

Cieszmy sie że nam pociągów nie zabrali

Gość • Czwartek [27.08.2009, 09:51:23] • [IP: 88.156.233.**]

To wcale winne PKP, ze nie ma kasy, to jest ewidentna wina Żmurka!!

Gość • Czwartek [27.08.2009, 09:43:15] • [IP: 212.76.37.***]

Przez internet można kupić na: Ex, TLK i InterCity

Gość • Czwartek [27.08.2009, 09:41:38] • [IP: 77.113.224.**]

Cały system komputerowy funkcjonujący w PKP powinien zostać zmieniony. Ten, kto chce kupić kuszetkę na pociąg dalekobieżny, musi to zrobić 2 godziny przed odjazdem pociągu. Dla mnie jest to głupota. Często zdarza się, że podróżny, chcący kupić sypialny z miejscem na dole zostaje poinformowany o braku miejsc. Sytuacja zmienia się w pociągu. Okazuje się, że miejsce sypialne jest na dole. A co należy zrobić, aby jechać tak wygodnie?? Wystarczy dać konduktorowi minimum 20 zł łapówki.

Gość • Czwartek [27.08.2009, 09:34:39] • [IP: 77.113.224.**]

Brak kasy w lewobrzeżnej części, źle świadczy o władzach PKP. Poza tym na dworcu PKP w Świnoujściu siedzą kasjerki niedokształcone, wręcz głupie. Kupienie biletu na kolej zagraniczną np na trasę Szczecin - Amsterdam kiedyś stanowiło spory problem. Aby pozbyć się kłopotu obecnie kupno takiego biletu staje się wręcz niemożliwe.Zatem każdy kto wybiera się w podróż koleją za granicę najpierw musi udać się w podróż do kasy międzynarodowej, która znajduje się w Szczecinie.

Gość • Czwartek [27.08.2009, 09:28:56] • [IP: 80.245.182.***]

Bilety można kupić przez internet, ale tylko na pociągi Intercity. Pozatym Świnoujście to stacja początkowa, więc bilet można spokojnie kupić przed odjazdem, ewentualnie u konduktora.

Gość • Czwartek [27.08.2009, 09:27:54] • [IP: 83.21.157.**]

Jeżeli nie kasa to może chociaz jakis biletomat gdzieś przy promach

Gość • Czwartek [27.08.2009, 09:15:22] • [IP: 217.153.7.***]

Kiedyś człowieku doczekasz się też tych lat i sam nie wiesz jaki ty będziesz, więc nie wyśmiewaj się z tych starszych ludzi.

Gość • Czwartek [27.08.2009, 09:05:00] • [IP: 80.245.182.***]

jak prom tylko opuści klapy to babcie z I grupa inwalidzka nagle dostają poweru jak po redbullu i dobiegają do kas pierwsze :D

Oglądasz 1-52 z 52
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ 11.00 - Przejście na Plac Słowiański – zamknięcie ul. Armii Krajowej 11.15 - Plac Słowiański Uroczystości pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczypospolitej” z udziałem asysty honorowej, z udziałem władz administracyjnych i samorządowych, służb mundurowych, Orkiestry Wojskowej, pocztów sztandarowych, organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. 1) zajęcie miejsca przez asystę honorową, 2) uroczyste podniesienie Flagi Narodowej na maszt i odegranie Hymnu Państwowego, 3) Apel Pamięci, 4) wystąpienie okolicznościowe Prezydenta Miasta Świnoujście, 5) składanie wiązanek kwiatów przez delegacje pod pomnikiem, 6) koncert Orkiestry Wojskowej pieśni patriotycznych z okazji Święta Narodowego Trzeciego Maja, 7) wyprowadzenie pododdziału honorowego i pocztów sztandarowych, 8) zakończenie uroczystości. ■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■