POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Poniedziałek [24.08.2009, 07:43:49] • Świnoujście

Dostawcy mają tylko 60 sekund na rozładowanie towaru

Dostawcy mają tylko 60 sekund na rozładowanie towaru

fot. Sławomir Ryfczyński

Nonsensowne przepisy zmuszają dostawców towaru na deptaku na Boh. Września do rozładowania samochodu w ciągu jednej minuty. Policja na razie tylko upomina kierowców.

Przy deptaku na ulicy Bohaterów Września znajduje się kilkanaście sklepów. Każdego dnia handlowcy muszą dostarczyć towar do swoich butików, punktów usługowych i lokali gastronomicznych. Samochody zaopatrzenia mogą wjeżdżać na deptak, lecz wg znaku drogowego nie mogą tam stać dłużej niż jedną minutę.
- Nie jestem w stanie wnieść 10 kilogramowych worków z mąką na pierwsze piętro pizzerii i wrócić do auta w ciągu 60 sekund tłumaczy pan Marek
Policjanci już kilka razy upominali dostawców towaru.
Dochodzi do kuriozalnych sytuacji, że kierowcy po jednej minucie odpalają silnik i przesuwają się po jednym metrze do przodu.
- Ktoś powinien wreszcie zająć się idiotycznie stawianymi znakami drogowymi - mówią handlowcy. - My tu przecież pracujemy i zarabiamy na życie, płacąc przy okazji całkiem spore podatki lokalne - tłumaczą.

źródło: www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 100, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-100 z 100

Gość • Wtorek [21.11.2017, 18:20:23] • [IP: 178.238.253.***]

Masakra po 8 latach.

Wariat • Środa [26.08.2009, 20:58:03] • [IP: 83.31.179.**]

Może miliard ludzi mieć coś do powiedzenia, ale i tak będzie tak jak prezio sobie zażyczy.Miasto degeneratów i mądrych inaczej z wizjami surrealistycznymi.

Gadochan • Środa [26.08.2009, 20:23:43] • [IP: 92.42.114.***]

W procesie zmian planu zagospodarowania, japacyku? A dlaczego nie w samym projektowaniu - domów, placów, ulic, budżetu i. ..innych etapów. A wiesz ty, rani bie, ile godzin dziennie zajmuje hurtowniom rozwożenie towarów dla takich przygłupów jak ty? Najczęściej ponad dziesięć godzin. Choćby brali udział we wszystkich procesach zmian, to i tak nigdzie nie dotarliby na czas. I wszyscy - a najgłośniej takie przygłupy jak ty, które chciałyby, żeby cały towar rozwożono dwukółkami od samych magazynów - krzyczeliby, że coś z tym trzeba zrobić, bo nigdzie nic nie dociera na czas. Nie wiem kto ciebie w...ł, ale zrobił ci z mózgu krwawą miazgę.

Gość • Środa [26.08.2009, 20:20:52] • [IP: 80.245.182.***]

Można to skomentować w kilku słowach: kolejny świnoujski debil otrzymał prawo decydowania - to właśnie jego dzieło, ot i wszystko.

Gość • Środa [26.08.2009, 07:15:17] • [IP: 83.31.189.**]

Niech dygają jak nie potrafili brć udziału w procesie zmian planu zagospodarowania przestrzennego i na etapie decyzji pozwolenia na budowę. A żmurkiewicz was w...ł.

Gadochan • Wtorek [25.08.2009, 18:29:58] • [IP: 92.42.114.***]

Kiedy przeczytałem o tym debilnym przepisie zaraz sobie pomyślałem, że znajdzie się kupa debilnych mędrków, którzy przepisowi przyklasną i będą mieli milion debilnych podpowiedzi dla dostawców - tj. dostawy tylko w określonych godzinach, podjeżdżanie od mitycznego tyłu - chłe, łe, chłe - wózki na dwóch kółeczkach do przewożenia kilkusetkilogramowego ładunku na odległość kilkudziesięciu, a czasem nawet kilkuset metrów, na pierwsze albo drugie kondygnacje. Pojeździjcie sobie po waszych pustych makówkach. Może echo dwukółek podpowie wam, gdzie powinniście się leczyć.

Gość • Wtorek [25.08.2009, 15:35:48] • [IP: 83.31.185.**]

Jakiś zainteresowany napisał, że między Boh/ Września 2 a Boh. Września 3 (zakład fryzjerski) to przejście NIEPRAWDA !!- to jest W J A Z D !!-tak jest w dokumentach.

Gość • Wtorek [25.08.2009, 12:07:56] • [IP: 95.129.226.**]

wyjada sezonowe pieski i wszystko ucichnie;p bo Ci nasi sa bardziej wyrozumiali;p

ryynio • Wtorek [25.08.2009, 01:03:22] • [IP: 83.249.18.**]

powinni miec te 15 minut, i zakaz odpalania silnika, + wózek, po co dzwigac?

? • Wtorek [25.08.2009, 00:27:53] • [IP: 88.156.233.***]

trzeba sie zajac pijusami za kierownica.wczoraj o malo nie stracilam zycia przez takiego debilka...a tu wielka dyskusja czy dostawcy maja rozladowc towar w60sekund czy 90...

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 23:02:51] • [IP: 91.39.98.**]

Kolejny idiota z kosmosu, ktory chce przejezdzac przez rozwalajaca sie brame przy Boh. Wrzesnia (obok Salonu fryzjerskiego). Daszek przy pawilonach nie jest samowola tylko kolejnym" potrzebnym" g...m ZGM-u, ktorego ani nie pozwala zdjac ani nie chce wyremnotowac. Poza tym w papierach jest to wyraznie zanaczone jako przejscie a nie przejazd, chyba, ze zamiast nog masz kola. Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 13:15] • [IP: 83.31.183.***] A ja dodam, że brama między budynkiem Boh. Września 2 a Boh. Września 3 (zakładem fryzjerskim a daszek samowolą budowlaną) jest wjazdem do kwartału na zaplecze dla prawej strony tej ulicy, a wjazd awaryjny jest przy ulicy Monte Cassino 43 - pasaż handlowy Centrum jest wielką samowolą budowlaną.

Mr.B • Poniedziałek [24.08.2009, 22:28:49] • [IP: 95.129.224.***]

slow brak na taka glopote...

Ja • Poniedziałek [24.08.2009, 22:28:12] • [IP: 83.31.188.***]

Albo myjnię w 60sekund?

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 22:24:25] • [IP: 91.94.95.***]

Ciekawe jak fasola miałby oponiarnię przy deptaku to co by wymyślił ?

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 22:14:19] • [IP: 93.94.188.**]

To się nadaje do Telewizji...kolejny fajny numerek ze Świnoujścia;) a mamy już parę na swoim koncie absurdalnych zakazów

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 22:05:29] • [IP: 80.245.178.***]

a co z kurczakami kolo stodoly sie stalo ze zamkniete?

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 21:45:35] • [IP: 93.94.184.**]

niech sobie biznesmeni z Bohaterów sami odbierają towar przy Plusie albo księgarni - wtedy zobaczymy kto będzie protestował, a poza tym nasze" władze" same nie wiedza jakie znaki stawiać przy deptaku...

Wariat • Poniedziałek [24.08.2009, 20:27:42] • [IP: 83.31.188.***]

Jawna napaść na podatnika.Najzwyklejsza dziesiona.Pobicie z kradzieżą.Rozbój w biały dzień.Tak nie może być.Ten co, to uchwalił, to Beton z wodą szklaną.

Wariat • Poniedziałek [24.08.2009, 20:19:39] • [IP: 83.31.188.***]

To jest z góry zaplanowane i przewidziane, że w tym czasie nie da rady rozładować towaru.To nic innego, jak jawne dymanie pożądnych obywateli na kase pod pretekstem zakazu.Urzędasy sorry, ale macie chyba Qpę w głowie, a nie mózg.Cwaniaki, nieroby.Ciekawe jak Wy będziecie musieli zap*** z towarem, kiedy wam się stołki z pod tyłka powywracają?!

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 20:16:50] • [IP: 92.42.113.***]

ten deptak to do rozbiórki uchwała jest nieważna, to na jakiej podstawie budowali deptak. Na takiej jak pasaż wszystko podlega rozbiórce.a * za nie przestrzeganie ustaw do paki.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 19:26:45] • [IP: 80.245.189.*]

zamniast upominac by sami sprobowali wniezc towar wciagu 60 sekund to by zobaczyli czy da rade heheheh jakby sie spocil i by sapal jak swinia przez kolejne 20 minit moze by sie nie czepiali juz

Wariat • Poniedziałek [24.08.2009, 19:22:37] • [IP: 83.31.188.***]

Obalić Urząd i wprowadzić Rewolucje, bo to co się w tym dziadowsko-trupiarskim Mieście się dzieje, to jest skandal wysokiej rangi. KONIECZNOŚCIĄ TEGO SPOŁECZEŃSTWA SĄ WSZYSTKIE ZAKAZY USTALONE PRZEZ SEJM, SENAT, POLICJE I INNE INSTYTUCJE PAŃSTWOWE.ALE MY LUDZIE CZYNU JESTEŚMY DO TEGO SPECJALNIE STWORZENI, ABY JE NISZCZYĆ, ŁAMAĆ I WYRZUCAĆ DO ŚMIETNIAKA.A WIĘC BRACIA ŁĄCZCIE SIĘ W JEDNOŚĆ. GM® ©2009r.

Wariat • Poniedziałek [24.08.2009, 19:13:13] • [IP: 83.31.188.***]

▬►Proponuję, żeby w każdym sklepie na Dreptaku powiesić gablotkę ze zdięciami Betonowych Urzędasów, którzy są odpowiedzialni za takie absurdalne zakazy z napisem" >TYCH KLIENTÓW NIEOBSŁUGUJEMY< !! " «Jak dawno temu za komuchów»

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 18:59:37] • [IP: 195.117.222.**]

Ściganie ciężko pracujących ludzi to popisowy numer świnoujśkiej policji, wszelkiej maści kryminaliści czują się w mieście po pańsku

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 18:33:48] • [IP: 88.156.232.***]

nawet ma skrzynke pod kolor auta.

Mieszkaniec • Poniedziałek [24.08.2009, 18:05:08] • [IP: 88.156.233.***]

Proponuję zdjąć te idiotyczne znaki. Wówczas będzie wszystko w porządku. Bo wówczas handlowcy będą mieli n-krotnie więcej czasu na rozładowanie towaru. Przecież rozładowanie towaru trwa zawsze n-krotnie dłużej niż 60 sekund. Auta tu nie jeżdżą, jest deptak, więc komu przeszkadzają auta dowożące towar?

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 17:42:53] • [IP: 80.245.179.***]

o 59 sekund za dużo...

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 16:28:25] • [IP: 88.156.232.***]

najlepiej niech nie nosi wcale, bedzie mial wiecej czasu na pierdoly.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 16:26:43] • [IP: 95.49.168.***]

Policja niech się weźmie do pracy !! Otóż zgodnie z Zarządzeniem MSWiA, a więc prawem obowiązującym drogami pożarowymi są drogi utwardzone, a w tym przypadku ulice : Armii Krajowej, Plac Słowiański, Plac Wolności, Bohaterów Września, Monte Cassino !! Cóż więc robią na Bohaterów Września te budy ?? Wtedy mogą dostarczać towar w określonych godzinach jak budy znikną. Nauczcie żmurkiwicz przestrzegać prawo !!POLICJA DO PRACY !!

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 16:23:14] • [IP: 88.156.234.***]

niech nosi po 4 skrzynki wtedy wystarczy mu 20 sekund.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 14:43:09] • [IP: 88.156.232.***]

niech nonsi po 3 skrzynki wtedy wystarczy mu 25 sekund.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 14:33:49] • [IP: 92.42.112.***]

CHCIELIŚCIE KAMER TO TERAZ CIERPCIE I CICHO SIEDZCIE

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 14:10:11] • [IP: 80.245.178.**]

Policji to ja proponuję zająć się samochodami osobowymi wyjeżdżającymi z Monte Cassino i pędzącymi po deptaku w stronę Chrobrego, gdzie ograniczenie jest do 20km! Kiedyś tam dojdzie do tragedii.

Dębiec • Poniedziałek [24.08.2009, 14:02:44] • [IP: 195.117.222.**]

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 13:30] Przecież polska policja a zwłaszcza swinoujska nie jest od karania niemców. Niemieckim policjantom nie przeszkadza brak znajomości polskiego aby wlepić kilkuset złotowy mandat. Nasi wolą brać sięza śmieszne wykroczenia jak czas postoju na deptaku...jakby to była sprawa najwyższej wagi państwowej.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 13:59:50] • [IP: 80.54.123.**]

13:21] • [IP: 83.31.183.***]: ojojoj... ależ błysnąłeś intelektem.. super i tak trzymaj... :D

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 13:55:01] • [IP: 80.245.191.***]

sami sobi wini- robili sobie tam parkingi

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 13:30:47] • [IP: 92.42.116.**]

Piszecie na temat dostawców, którzy towar rozwożą po deptaku. A może ktoś by napisał o kierowcach, a szczególnie z niemiec, którzy jeżdżą po deptaku jak chcą i nie ma nikogo kto by się tym zainteresował, ponieważ ani straż miejska ani policja nie ma na to czasu, a są kamery i widzą co się dzieje ale po co chyba tylko dla ozdoby no i miasto niemiało co z pieniędzmi zrobić, codziennie widze co na tym deptaku się dzieje jeżdż też pod prąd oraz z szybką prędkością. !!

wilk • Poniedziałek [24.08.2009, 13:29:26] • [IP: 80.245.182.***]

przeważnie ci dostawcy dorobili się pokażnych brzucholi więc jak trochę podymają ze skrzynkami to tylko na zdrowie im wyjdzie;0

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 13:21:06] • [IP: 83.31.183.***]

Proponuję nazwać ten deptak imieniem żmurkiewicza, bo już tyle nazw sobie komuchy przywłaszczyli, że może dla niego zabraknąć zaszczytnego miejsca i wtedy chętnie mieszkaŃCY BĘDĄ TAM CHDZIĆ ŻEBY SOBIE PODEPTAĆ.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 13:15:11] • [IP: 83.31.183.***]

A ja dodam, że brama między budynkiem Boh. Września 2 a Boh. Września 3 (zakładem fryzjerskim a daszek samowolą budowlaną) jest wjazdem do kwartału na zaplecze dla prawej strony tej ulicy, a wjazd awaryjny jest przy ulicy Monte Cassino 43 - pasaż handlowy Centrum jest wielką samowolą budowlaną.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 13:14:29] • [IP: 80.245.190.**]

JESZCZE WIECEJ GŁUPICH PSEUDO DEPTAKÓW !

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 13:10:00] • [IP: 80.245.182.***]

DO WSZYSTKICH TYCH mądrych - zapraszamy na rozładunki towaru, dostaniecie wózeczki i bedziecie smigac 10 kusow co drugi dzien z waga 20 - 30kg jeden kurs przez cały deptak, ale najpierw trzeba wstac o 6 rano, pojechac po towar, załadowac samochod i potem go rozpakować kursami przez pół dnia, życzę powodzenia, todrazu wam sie odechce tych durnych postow, nie kazdy budynek ma wjazd od podworka !! bzudury piszecie !! jak wam sie ciszy zachciewa io spacerków to do lasu idzie na spacer, promenade, nad kanal lub parku zdrojowego, a nie centrum miasta miedzy blokowiskami, co za radosc i wypoczynek ??

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 12:53:31] • [IP: 83.31.182.***]

Zgodnie z prawem macie dostęp do wnętrza kwartału z parkingu " STODOŁA " i z ulicy plac Słowiański - wjazd w/g planu zagospodarowania przestrzennego wyznaczony jest w miejscu gdzie było kino i tam jest działka na waszą rzecz obciążona. Wymyślacie sobie problemy, albo żmurkiewicz was wykorzystuje do swoich oszustw !!Ktoś ma bardzo dużą chrapkę na działkę po byłym kinie, albo któryś z urzędników ma zobowiązanie wobec m...

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 12:43:30] • [IP: 83.31.182.***]

A po co wam więcej czasu jak ogłaszacie, że nie macie klientów, to po co towar dowozić ?

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 12:38:05] • [IP: 92.42.114.***]

/b/tards R here!!1111

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 12:31:39] • [IP: 80.54.123.***]

to miasto jest chore !!

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 12:13:23] • [IP: 77.255.210.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 12:00:05] • [IP: 80.54.123.**]

MOŻE NIE WYPOWIADAJMY SIĘ NA TEMAT POLICJI BO PO CO ? PRZECIEŻ KAŻDY WIE W JAKIEJ JEST FORMIE

Gryf Pomorski • Poniedziałek [24.08.2009, 11:43:35] • [IP: 80.245.184.***]

Głupota zwyczjna. Jeżeli policjant karze uczciwych ludzi za działalnosć, to niech sobie przypomni kretyn, że to oni go utrzymują z podatków!!

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 11:37:30] • [IP: 92.42.117.***]

Nieprawda policja dalej ma taki rozum jak milicja ponieważ każe dostawców mandatami w wysokości 100 zł i nie docierają argumenty śmiesznego prawa wiecej nie będę komentował bo się boję gdyż skutecznie mnie zastraszyli.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 11:30:26] • [IP: 80.54.123.**]

ZROBILI ZAKAZ BO SIĘ BOJĄ ZNISZCZENIA DROGI.PORZĄDNIE POŁOŻONA KOSTKA WYTRZYMUJĘ DUŻE NATĘŻENIE RUCHU KILKADZIESIĄT LAT.PRZYKŁADEM SĄ PONIEMIECKIE BRUKI.ALE TA PEWNIE JEST TAKIEJ JAKOŚCI ŻE POJEDYNCZE AUTA DOSTAWCZE MOGĄ JĄ ZNISZCZYĆ A WŁADZE DOSKONALE O TYM WIEDZĄ I OTO POWÓD ZAKAZU

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 11:29:55] • [IP: 80.245.187.**]

A może tak by sobie wózeczki kupili jak to robia w innych miastach. A jaki to deptak skoro moga wjezdzac samochody? Zrobić całkowity zakaz wjazdu:):):)

/b/_zomg • Poniedziałek [24.08.2009, 11:12:00] • [IP: 93.94.184.***]

wuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuut foooooooooooooooooooooooooooooooooo

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 10:41:22] • [IP: 212.160.162.***]

to :Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 10:36] • [IP: 80.245.180.**] kolego niebezpiecznie pracujac w urzedzie takie opinie wypowiadac...hi

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 10:41:21] • [IP: 89.229.71.***]

Po co wy do miasta jezdzicie samochodem??Ludzie! Przeciez w Swinoujsciu jest wszedzie blisko zanim zaparkujesz ten samochod to juz dawno bys zalatwil swoje sprawy pieszo!! Leniuchy!!

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 10:36:19] • [IP: 80.245.180.**]

Znak zaopiniowała ta sama osoba która zatwierdziła przebudowę skrzyżowania 11 listopada Szkolna poznańska. Wcześniej zatwierdziła oznakowanie skrzyżowanie Paderewskiego Chopina. Bardzo ale to bardzo zdolna i kompetentna osoba

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 10:32:51] • [IP: 80.245.185.**]

a to niech ci co dali zakaz to niech sami siądą jako dostawcy i wtedy zobaczą jak to jest a nie cwaniakują za biurka - bo tyle potrafią !!

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 10:32:09] • [IP: 217.97.193.***]

Przynajmniej 3/4 z tych lokali ma zapewniony pełen, bezproblemowy dojazd od strony podwórek. W czym więc problem?

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 10:24:22] • [IP: 217.97.199.*]

Ta.. to Ciekawe jak taki dostawca Browara ma zaniesc do cechu 40 skrzynek piwa i 2-3 kegi piwa. .. co za * beton

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 10:01:14] • [IP: 92.42.117.***]

A moze jaki prezydent taki deptak?

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:57:52] • [IP: 212.160.162.***]

TO: wilk • Poniedziałek [24.08.2009, 09:46] • [IP: 80.245.182.***] na deptak w normalnym kraju w ogóle byś nie wjechał... tam dostawca ma wózek specjalny i tym wózkiem z samochodu dowozi towar do sklepu... ALE W NORMALNYM KRAJU SA MIEJSCA POSTOJOWE LUB PARKINGI DLA AUT...hi

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:55:37] • [IP: 94.254.244.**]

Jakie misto, jacy sklepikarze, jaki deptak taki porządek...

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:50:35] • [IP: 92.42.117.***]

A swoją drogą jak ma być deptak to skąd samochody po nim jeżdżące??Może zrobić takie słupki, które wysuwają się i chowają na pilota.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:46:48] • [IP: 212.160.162.***]

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:43] • [IP: 92.42.117.***] Ciekawe jak będą rozładowywali towar jak zrobią w cenrtum SAME DEPTAKI --rondo, Plac Słowiański, Plac Wolności--a samochody puszczą Piastowską, itd.?? TEZ DOBRE - CIEKAWE CO WTEDY ?

wilk • Poniedziałek [24.08.2009, 09:46:22] • [IP: 80.245.182.***]

na deptak w normalnym kraju w ogóle byś nie wjechał... tam dostawca ma wózek specjalny i tym wózkiem z samochodu dowozi towar do sklepu...

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:46:03] • [IP: 212.160.162.***]

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:21] • [IP: 83.5.65.**] To pomysł Pani Michalskiej. To antyosoba. Szkodnik. To ona 5 lat temu na rok zablokowało wjazd samochodom dostawczym. Prezydent ma w plecy przy następnych wyborach. DOBRE- ZGADZAM SIE

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:45:53] • [IP: 84.10.35.***]

Ja tez uwazam, ze rozwiazaniem sa wozki. Wypakowuje sie towar na wozek, autko odjezdza a wlasciciel/pracownik sobie rozpakowywuje wozeczek. No tak ale zaraz mieszkancy przydeptakowi podniosa rumor, ze wozki halasuja i im ich swiety spokoj zakloca... ehhhh w tym miescie nic nie moze chyba byc po ludzku i w cywilizowany sposob...

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:43:15] • [IP: 92.42.117.***]

Ciekawe jak będą rozładowywali towar jak zrobią w cenrtum SAME DEPTAKI --rondo, Plac Słowiański, Plac Wolności--a samochody puszczą Piastowską, itd.??

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:41:49] • [IP: 88.156.234.**]

Damian i Leon The Best !!

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:38:17] • [IP: 80.245.188.**]

W czym przeszkadzają samochody na deptaku ? a tym że z samej nazwy deptak wynika że przystosowany on jest dla ruchu pieszego. A że zrobiono ukłon w stronę kupców to natychmiast to wykożystano do bezpodstawnego naduzywania deptaku. Samochody wjeżdżają tam bardzo często nie tylko po to aby rozładować towar, ale i również po to aby właściciel który czuje się jak święta krowa mógł sobie samochodem podjechać pod sam sklep. I niech nikt nie mówi ze tak jest, człowiek odpowiedzialny zakupiłby za parę złotych wózek i ten kawałek drogi przewiózłby do swojego sklepu. A tak niedługo ten ładny deptak porozjeżdżają i figa z niego będzie. Kultura i jeszcze raz kultura oraz umiar i jeżeli nasze miasto ma naprawdę być coraz ładniejsze, to trzeba samemu zacząć dbać o nie. Żyłka nikomu nie pęknie w czterech literach, jak wózeczkiem sobie podwiezie towar do sklepu.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:22:49] • [IP: 213.158.199.***]

Lenie i już, a wózki?? Najprościej wjechać z jednym kartonikiem do sklepu.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:22:26] • [IP: 80.245.187.***]

to niech sobie pan policjant spróbuje wyładować auto w minute, a najlepiej urzędnik który to wymyślił. Głupota świnoujskich urzędników nie zna granic...

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:22:00] • [IP: 92.42.117.***]

Przeciez cech ma takie ladne wejscie od strony podworka, stoja tam auta dowozace pizze, z drugiej strony deptaka tez jest brama pod ktora mozna podjechac i przejsc te pare metrow

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:21:03] • [IP: 83.5.65.**]

To pomysł Pani Michalskiej. To antyosoba. Szkodnik. To ona 5 lat temu na rok zablokowało wjazd samochodom dostawczym. Prezydent ma w plecy przy następnych wyborach.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:20:04] • [IP: 92.42.116.**]

samochody? ostatnio jak jadłem pizze na tym właśnie deptaku wjechał wielki wycieczkowy niemiecki autobus i kombinował pomiędzy 2" ogródkami" bo są rozłożone nie w linii prostej a po skosie. Chwilę później wjechała osobówka. Do d.. z takim deptakiem! Nie można postawić otwieranych słupków ograniczających wjazd ??

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:17:55] • [IP: 217.97.199.*]

też popieram..nareszcie..dostawa ma być wczesnie rano albo od podwórka..dostawcy są jak święte krowy, to samo dotyczy promenady, za jazdę rowerem mandat, a auta wszelkej masci sobie jeżdżą i co , i nic to jest skandal jeszcze trąbią jak ludzie się szybko nie odsuwają!!

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:14:19] • [IP: 212.180.138.*]

popieram pomysł dostaw we wczesnych godzinach rannych, albo od podwórka. Nogdy nie bedzie tam porzadku jesli się całkowiccie nie zlikwiduje ruchu. Myslę, ze i sklepikarze wolą deptak anizeli wieczny parking

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:09:37] • [IP: 80.245.180.***]

Ja myślę, że chwilowe parkowanie nikomu nie będzie przeszkadzać, ale zaparkować i iść na zakupy to chyba nie tak, lub, , niby, , zaopatrzenie, a dyskusje lub podjechanie po żonę ze sklepu to jest to!!

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:09:32] • [IP: 80.54.123.**]

powinni móc dowozić towar o każdej porze kiedy potrzebują...tam jest tak dużo miejsca że jeden czy drugi samochód w niczym nie przeszkadza... a policja i straż miejska niech sobie znajdzie lepsze zajęcie niż nękanie kierowców na tej ulicy

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:07:44] • [IP: 92.42.116.**]

Zgadzam się z większością, że towar powinien być dostarczany od podwórka, w godzinach nocnych lub za pomocą wózków. Jeżeli na tym deptaku będą nadal jeździć samochody to nadal jego środek będzie pusty dla pieszych. Zamknąć deptak całkowicie dla samochodów.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:07:28] • [IP: 83.31.190.**]

uwazam ze tak powinno byc niektorzy po prostu przeciagaja, przyjezdzaja z towarem a stoja godzine

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 09:06:41] • [IP: 92.42.116.**]

w innych miastach problem jest rozwiązany, dostawy towaru są w godz 6-8 rano i nikt nie twierdzi że ma mało czasu, wystarczy zapytac jak to się robi np w Krakowie, Poznaniu itp

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 08:57:38] • [IP: 92.42.119.***]

nie rozumiem w czym wam przeszkadz samochod stojacy 15 badz 20 minut najlepiej niech wogole przestana dowozic towar do sklepow w tedy bedziecie nazekac ze nie ma towarow na polkach normalnie jestescie chorzy to tak samo jak piesi chodzacy po sciezkach rowerowych nalezy ich odrazu zlinczowac poniewaz nie powinni sie tam znajdowac tylko na chodniku a oni jak cmy na skruty chodza a pozniej pretensje do rowerzysty ze w takiego wjechal zastanowcie sie troche a pozniej wypowiadajcie

;> • Poniedziałek [24.08.2009, 08:55:51] • [IP: 92.42.118.***]

Jakby dostawcy kiedykolwiek się przejmowali przepisami. Jak się uprzeć, to można szybko dostarczyć towar; rozładować, jedna osoba pilnuje, druga odstawia pojazd, potem razem wnoszą... że co potrzebna druga osoba? Jak ktoś chce szuka sposobu, jak nie chce szuka problemu i usprawiedliwienia.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 08:47:50] • [IP: 77.253.87.***]

no problem, trzeba dobrej woli, albo dostawy do 10tej, albo od zaplecza...

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 08:43:53] • [IP: 80.54.123.**]

JAK KTOŚ PISZĘ ŻE TOWAR MOŻNA DOWIEZĆ DO GODZ.10 WIDZĘ ŻE NIE MA WIEDZY W TEMACIE.NIEKTÓRZY DOSTAWCY NIE SĄ ZE ŚWINOUJŚCIA, TOWARY PRZYJEŻDZAJĄ NAWET Z CENTRUM POLSKI A PO TRASIE MAJĄ WIELE PUNKTÓW I Z NIE MOŻLIWOŚCIĄ JEST W KAŻDYM BYĆ O ŚCIŚLE OKREŚLONEJ PORZE.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 08:43:24] • [IP: 195.117.222.**]

w cywilizowanym kraju każdy dostawca ma wózek i jest po sprawie, to tylko POLAK musi wjechać autem z dostawą do sklepu, sprawę załatwić do biura, do fotografa itd. Bardzo trudno jest nam kawałek się przejść.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 08:39:35] • [IP: 80.245.191.***]

miejsca do parkowania jest wystarczająco.tylko albo trzeba zaplacić, albo kawałek dojść.Ale hrabiostwo musi autkami podjechać pod sam sklep.to do komentarza poniżej

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 08:38:07] • [IP: 195.117.222.***]

Teraz na siłę zrobią nam deptak z Placu Wolności, Placu Słowiańskiego i ulicy Armii Krajowej. BĘDĄ NOWE PSEUDODEPTAKI A WIELKIE CENTRUM CHCĄ BUDOWAĆ KOŁO RZEŹNI. Niech umiera centrum!!

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 08:35:10] • [IP: 93.94.184.**]

Te deptaki potrzebne jak dziura w moście jest promenada do spacerów a nie centrum miasta gdzie i tak nie można zaparkować samochodu.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 08:27:40] • [IP: 195.117.222.***]

Prawda jest taka że koncepcja deptaku w centrum była 20 lat temu przez ten czas posprzedawali budynki i zabudowali bramy. Dziś to jest wielki niewypał!! Ja to bym nazwał PSEUDODEPTAK W MIEŚCIE ŚWINOUJŚCIU, ZROBIONY ZA CZASÓW PREZYDENTA JANUSZA ŻMURKIEWICZA.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 08:24:49] • [IP: 92.42.113.***]

zawsze można dostarczyć towar prze 10 rano, a nie w samo południe.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 08:18:56] • [IP: 92.42.113.***]

do goscia  [IP: 83.31.181.**] nie kazdy ma wejscie z tylu od zaplecza i co mądralo jak nie wiesz to sie nie wypowiadaj ciekawe jak ty bys nosil od tylu kartony co maja po 20 30 kilo

Poldek • Poniedziałek [24.08.2009, 08:12:17] • [IP: 93.94.186.***]

Nieeeee, no aż 60 sekund?! To zdecydowanie za długo! A tak całkiem poważnie - to nawet Chuck Norris się nie wyrobi w tym czasie!!

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 08:07:36] • [IP: 83.31.181.**]

mozna podjechac od tyłu a nie przez deptak

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 08:04:35] • [IP: 80.245.179.*]

moim zdaniem do 10 rano i basta

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 08:02:59] • [IP: 83.11.136.***]

oczywiście, zaplecze

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 08:02:08] • [IP: 192.168.100.**]

Proponuję drogę od zaplecza.

Gość kozi bobek • Poniedziałek [24.08.2009, 07:54:27] • [IP: 87.96.18.**]

Ja na postawienie klocka potrzebuję więcej sekund, a tu jak się zmieścić w wyznaczonym czasie z rozładunkiem towaru.

Gość • Poniedziałek [24.08.2009, 07:51:15] • [IP: 86.140.191.***]

poronione ale zawsze mozna zajechac od zaplecza...

Oglądasz 1-100 z 100
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ 11.00 - Przejście na Plac Słowiański – zamknięcie ul. Armii Krajowej 11.15 - Plac Słowiański Uroczystości pod pomnikiem „Bohaterom Walki o Niepodległość Rzeczypospolitej” z udziałem asysty honorowej, z udziałem władz administracyjnych i samorządowych, służb mundurowych, Orkiestry Wojskowej, pocztów sztandarowych, organizacji, związków, stowarzyszeń, szkół oraz mieszkańców i gości. 1) zajęcie miejsca przez asystę honorową, 2) uroczyste podniesienie Flagi Narodowej na maszt i odegranie Hymnu Państwowego, 3) Apel Pamięci, 4) wystąpienie okolicznościowe Prezydenta Miasta Świnoujście, 5) składanie wiązanek kwiatów przez delegacje pod pomnikiem, 6) koncert Orkiestry Wojskowej pieśni patriotycznych z okazji Święta Narodowego Trzeciego Maja, 7) wyprowadzenie pododdziału honorowego i pocztów sztandarowych, 8) zakończenie uroczystości. ■ Zapraszamy na uroczystość odsłonięcia tablicy pamiątkowej w Świnoujściu, upamiętniającej kapelanów Wojska Polskiego zamordowanych w zbrodni katyńskiej Wydarzenie odbędzie się 05 maja 2025r., o godz. 10:00 w kościele pw. bł. ks. kmdr por. Władysława Miegonia przy ul. Piłsudskiego 43 w Świnoujściu. Tablica poświęcona jest kapelanom różnych wyznań i religii zamordowanym w zbrodni katyńskiej. Na tablicy figurują nazwiska wszystkich dotychczas ustalonych z imienia i nazwiska kapelanów, którzy zostali zamordowani w zbrodni katyńskiej. Tablica jest pierwszą tablicą nad Bałtykiem i pierwszą umieszczoną w kościele należącym do dekanatu Marynarki Wojennej. Z inicjatywy Stowarzyszenia Pamięć Kapelanów Katyńskich takich tablic powstało już 41, nie tylko w Polsce ale również w Stanach Zjednoczonych oraz Londynie. Projekt tablicy wykonany przez pracowników IPN OBUWiM Szczecin, koszty wykonania tablicy ze środków IPN Szczecin. W uroczystości wezmą udział m.in. wiceprezes Instytutu Pamięci Narodowej dr Mateusz Szpytma i dyrektor szczecińskiego Oddziału IPN Krzysztof Męciński ■