POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [18.08.2009, 06:44:22] • Świnoujście

Park zdrojowy nie dla rowerzystów?

Park zdrojowy nie dla rowerzystów?

fot. Sławomir Ryfczyński

Magistrat postawił znaki zakazujące ruchu w obu kierunkach przy wejściach do parku zdrojowego. Rowerzyści są zaskoczeni.

Od kilku dni przy wejściu do parku przy ulicy Jachtowej stoją znaki „B1”. Rowerzyści są zdezorientowani – nie wiedzą czy mogą wjeżdżać. Wg kodeksu drogowego nie mogą. Znak oznacza zakaz ruchu na drodze pojazdów, kolumn pieszych oraz jeźdźców i poganiaczy. Dotyczy również rowerzystów o ile nie jest umieszczona pod znakiem specjalna tabliczka znosząca z cyklistów ten zakaz. Na razie jest tylko informacja, że znak ten nie dotyczy pojazdów służb komunalnych.


komentarzy: 82, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-82 z 82

szczecinianka • Wtorek [20.10.2009, 15:40:31] • [IP: 83.20.7.***]

GŁUPOTA!! chcąc przyciągnąć turystów, kuracjuszy nie wolno ograniczać ich! władze widocznie nie mają pomysłu i głowy do interesów, należy zagospodarować teren parku, w taki sposób by turyści i mieszkańcy chętnie odwiedzali ten teren a nie zakazywać wjazdu rowerami bo to bezmyślne i nielogiczne! czekam na wyjaśnienia osób odpowiedzialnych za to!! Myślę że nie tylko ja czekam ale i wiele innych zbulwersowanych osób.

Gość • Środa [19.08.2009, 19:42:34] • [IP: 92.42.117.***]

Przy wjezdzie na plaze tez jest taki znak, i co ??

Wierzba • Środa [19.08.2009, 13:54:00] • [IP: 93.94.186.**]

...ktoś tam o psim kale napisał. Że nie wolno jeźdźić rowerami bo bedzie sie rozpryskiwał. Jeśli to prawda to panowie przekroczyli szczyt głupoty. Jak sedes w domu zabrudzicie to też zamykacie go na kłódkę żeby nikt sie nie pobrudził zamiast spuścić wodę lub wyczyścić :P?

Wierzba • Środa [19.08.2009, 13:49:51] • [IP: 93.94.186.**]

To jeszcze większa bzdura - zejdź z roweru i go prowadź. Przepisu nie łamiesz chociaż wszystko odbywa sie dokładnie tak samo - bo rower tak czy inaczej jedzie obok jak się go prowadzi.. ..a może trzeba wtedy rower na plecy wrzucić? Niech żyje wsteczna inteligencja tego co to wymyślił :P Jeśli ktoś z tych starych pierdzieli którzy te decyzje podejmowali to czyta -proszę: podajcie powód tej dezycji - niech ja was zrozumiem :P

Gość • Środa [19.08.2009, 11:19:53] • [IP: 88.156.234.***]

A prawde mowiac wydano na nowa czesc parku miliony i efektu nie widac, szkoda aby dalej marnowano pieniadze na nieudolne pomysly.

Gość • Środa [19.08.2009, 11:17:15] • [IP: 88.156.234.***]

Bo chodzi o zalegajacy na sciezkach psi kal. Jadac rowerem mozna zostac opryskany odchodami. Idac pieszo mozna slalomem dac sobie szczesliwie rade.

Gość • Środa [19.08.2009, 08:09:40] • [IP: 217.97.199.*]

Dzisiaj narada SLD u Prezydenta.Temat" Co by tu jeszcze spi...w mieście.

Gość • Środa [19.08.2009, 00:39:08] • [IP: 80.245.178.**]

Najbliższa sobota, godzina 12 - wszyscy bierzemy rowery i zbiorowo wjeżdżamy do parku w ramach akcji nieposłuszeństwa obywatelskiego. Co Wy na to? :)

1187 • Wtorek [18.08.2009, 22:33:29] • [IP: 83.21.126.**]

A samochodem wolno? Przecież samochód to nie rower.Przez dziesiątki lat było wolno i nic się nie działo, a teraz jakiś Beton sobie wymyślił zakaz.To czyli mam zapieprzać na około? Debile *. Kpina totalna!!

Gość • Wtorek [18.08.2009, 21:37:22] • [IP: 83.24.89.***]

Ale barany. Zakaz wjazdu do parku, może i spacerów. Prosze podzć przyczyne tej decyzji. Może jest jakieś niebezpieczeństwo?

Gość • Wtorek [18.08.2009, 21:30:12] • [IP: 80.245.188.**]

miejski ogrodnik policjant na emeryturze zmurek parodia

Ozooum • Wtorek [18.08.2009, 21:23:32] • [IP: 83.21.126.**]

Wyliniałe grzbiety szorstko-włose, walcie się na ryj !! Jeżeli komu kolwiek, to się niepodoba, bawi to, to znaczy, że nie kocha swojej matki.A ta łepetyna, która wydała taki zakaz, to jej chyba tatuś do wanny wchodził.

Gość • Wtorek [18.08.2009, 20:48:22] • [IP: 80.245.187.***]

CZY TEN ZAKAZ DOTYCZY TEZ ROWEROW DZIECIECYCH PROPO IDAC DO GRODKA OD PLACU ZABAW ZOBACZYC MOZNA SCIULKE Z LISCI Z UBIEGLEGO ROKU. PYTANIE ILE TON LISCI ZEBRANO W SWINOUJSCIU

Gość • Wtorek [18.08.2009, 19:54:38] • [IP: 217.97.193.***]

zamknąć całkowicie ten park i już.po co tam sę kręcić.wszystkiego zabronić. kononowicz 2...

1187 • Wtorek [18.08.2009, 19:33:42] • [IP: 83.31.192.***]

SQR*Y wszystkiego zakazują.Liżcie Berło parówy.

1187 • Wtorek [18.08.2009, 19:24:49] • [IP: 83.31.192.***]

Przesadziliście teraz typy pierdzące w swoje taborety.Widać macie kompleksy związane z rowerami.Niedość, że spartaczyliście park, to jeszcze nie pozwalacie tamtędy sobie przejechać.Chyba wamniezle* do łba!!

1187 • Wtorek [18.08.2009, 19:19:10] • [IP: 83.31.192.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [18.08.2009, 18:50:47] • [IP: 80.245.186.***]

Panowie włodarze nie przemyśleli do końca, a może by tak wyznaczyć trasę dla rowerzystów przez PARK ZDROJOWY. doprawdy nie każdy porusza się pieszo, a co z OSOBAMI NIEPEŁNOSPRAWNYMI??

1187 • Wtorek [18.08.2009, 18:02:09] • [IP: 95.49.173.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [18.08.2009, 17:45:09] • [IP: 83.31.192.***]

Powaliło kogoś równo! Jeszcze postawią zakaz wejscia na plażę dla mieszkańców! Co za miasto, nigdzie tak nie ma.

Mount R • Wtorek [18.08.2009, 17:37:20] • [IP: 80.245.189.***]

Jeżeli to w ogóle prawda z tym zakazem dla rowerów to pusty łeb w którym wylęgła się ta idea powinien zostac ścięty i oddany trampkarzom FLOTY.

Gość • Wtorek [18.08.2009, 17:17:01] • [IP: 93.94.186.***]

rowerzyści w parku to duże zagrożenie dla jeżdżących tam aut drzewa zasłaniają kierowcom widok park to skrót z jachtowej na uzdrowiskową

Gość • Wtorek [18.08.2009, 16:58:52] • [IP: 80.245.191.***]

tam powinien być zakaz wstępu dla wszystkich panuje3tam nieludzki bajzer inieład i nieporządek i oguletotalny brak gospodarza

Gość • Wtorek [18.08.2009, 16:11:42] • [IP: 80.54.123.***]

A ja ostatnio widziałem jak czarne BMW zasuwało sobie parkiem więc to park dla aut?? Nasze miasto to parodja. wprawdzie są drogi dla rowerów ale nimi jezdzą gokarty. czy ktoś myśli o pieszych?miasto układów-komizm

fred • Wtorek [18.08.2009, 16:10:09] • [IP: 80.54.123.**]

myślę że fajnie by było gdyby Świnoujście było przyjazne dla rowerzystów, chociaż sam częściej jeżdżę autkiem, ale problemem jest brak ciągłości ścieżek dla rowerzystów, Niemcy zupełnie głupieją którędy jechać - no i trafiają się tacy na Konstytucji 3-go Maja :)

Gość • Wtorek [18.08.2009, 14:49:29] • [IP: 88.156.232.***]

te znaki ustawiał jakiś * który najlepiej w całym Świnoujściu ustawiłby same zakazy zakaz wjazdu do parku zdrojowego zakaz wjazdu na t.z.piachy zakaz kąpieli na piachach a przecież ta plażyczka to był tak zwany" azyl" dla mieszkańców Świnoujścia.Ach dziękujemy wam WŁODAŻE miasta Świnoujście.

Gość • Wtorek [18.08.2009, 14:24:31] • [IP: 80.245.179.***]

jeździłem i będe jeździł niech się zajmą innymi bardziej ważniejszymi zakazami jak sranie psów na chodnikach.

Gość • Wtorek [18.08.2009, 14:24:23] • [IP: 93.94.189.***]

a srające psy już wam nie przeszkadzaja??

fr3ak • Wtorek [18.08.2009, 14:20:37] • [IP: 92.42.118.**]

Jeżdżę tam codziennie z psem i nawet nie myślę że tego nie zrobię.

Stały mieszkaniec. • Wtorek [18.08.2009, 14:17:43] • [IP: 195.205.239.**]

W całym okresie powojennym wjazd do parku nie był zakazany. Jest to najkrótsza droga na falochron. Do tej pory z powodu ruchu rowerów po parku nic się nikomu nie stało. W takom razie kto podjął taką decyzję i wybulił po ok 200o zł za znak na wzyskie wjazdy. lepiej niech decydenci zobaczą jak wygląda oddany niedawno do użytku system meloracji w parku. Rowy zarastają i powstają nowe bagniska. Kolejna afera Mulnikowa dla kol.Możejki.

Gość • Wtorek [18.08.2009, 14:16:35] • [IP: 217.97.193.***]

kolejne martwe prawo

Gość • Wtorek [18.08.2009, 14:06:33] • [IP: 83.21.50.***]

To prosze zrobic w Parku ścieżkę rowerową??

Gość • Wtorek [18.08.2009, 14:01:53] • [IP: 83.21.50.***]

Jak ja jade przez park to widze samych pijaków co od rana buteleczki obciagają.

Gość • Wtorek [18.08.2009, 13:55:45] • [IP: 83.21.50.***]

A ja tak lubie jezdzić po naszym parku tym bardziej że prawie w nim mieszkam. Ulice zatłoczone, jezdziłam autem teraz przesiadłam sie na rower, nie wolno jedzic przez park.To zmusili mnie do chodzenia piechotą do pracy zakazy nakazy ha

Gość • Wtorek [18.08.2009, 13:50:41] • [IP: 217.97.193.***]

jeżdżenia, jeżdżenia małolacie -słownik ortograficzny się kłania

Gość • Wtorek [18.08.2009, 13:48:42] • [IP: 80.245.190.***]

Chodz mi to powiedz ze jest zakaz jerzdzenia po parku prosto w oczy hahah to cie zmiote

Gość • Wtorek [18.08.2009, 13:27:35] • [IP: 80.245.187.**]

Już widzę rowerzystów w Parku Łazienkowski w Warszawie, a może i w Ogrodzie Botanicznym. Ach, to Świnoujście !

Gość • Wtorek [18.08.2009, 13:25:24] • [IP: 80.245.187.**]

W parku nie powinno się jeździć rowerami, to jasne jak słońce. W naszym mieście zawsze sa jakieś problemy i niejasności. Mieszkańcy to jednak dziwni ludzie z myśleniem z głębokiej prowincji. Tyle.

Gość • Wtorek [18.08.2009, 13:03:10] • [IP: 217.97.199.*]

Z małym dzieckiem do parku po psie odchody-serdecznie pozdrawiam wszystkich, , psiarzy", którzy sprzątają po swoich pupilach szczególnie w parku zdrojowym. A propos do gość z 12.22

Gość • Wtorek [18.08.2009, 12:52:25] • [IP: 80.245.187.***]

ja i tak wjade do parku rowerem, po to jest park, dziekuje

R.P. • Wtorek [18.08.2009, 12:50:14] • [IP: 217.97.199.*]

Po chodniku jazda tylko w wyjątkowych przypadkach jest dozwolna, generalnie jet to karalne, proszę czytać kodeks drogowy a nie dziwić się co w tym złego.

Gość • Wtorek [18.08.2009, 12:49:09] • [IP: 91.149.8.**]

Bzdurne zakazy topolska specjalnosc tak jak nazekanie na wszystko, ludzie zastanowcie sie co za bzdury tu wypisujecie, to chyba tylko z zazdrosci i zawisci ze inny ma, co tez jest specjalnoscia polakow.

fred • Wtorek [18.08.2009, 12:39:47] • [IP: 80.54.123.**]

Ludzie, co Wy się znakami przejmujecie, przed plażą też są znaki, czy ktoś tam widział strażnika miejskiego albo policjanta? Fakt brakuje komuś wyobraźni, ale prztrząc na to wszystko to nie tylko władzy jest jej brak. Przydałby się szkolenia dla pieszych i dla wyprowadzających psy. Ale u nas nikomu by na tym nie zależało a widze to po tym jakie problemy mają dzieci z wyrobieniem karty rowerowej. Moim zdaniem powinien być obowiązek szkoleń na kartę rowerową jak tylko młodzież wkracza w odpowiedni wiek a u nas nie warto, jak będzie pełnoletni nie musi mieć karty rowerowej - czy to znaczy że zna przepisy?

Gość • Wtorek [18.08.2009, 12:37:09] • [IP: 217.97.193.***]

dlatego ścieżka rowerowa powinna być przy drodze samochodowej nie przy chodniku pieszych. .. jak ładnie role się odwrócą wtedy? co?

Gość • Wtorek [18.08.2009, 12:22:28] • [IP: 80.54.123.**]

bardzo dobrze że jest zakaz.można będzie bezpiecznie iść z małym dzieckiem na spacer bez strachu że jakiś ślepy dygot je potrąci

Gość • Wtorek [18.08.2009, 12:00:36] • [IP: 80.245.178.***]

z przepisów drogowych robimy se jaja ;D

Gość • Wtorek [18.08.2009, 12:00:31] • [IP: 91.94.245.**]

Jezeli nie mogę jeżdzić po parku rowerem to dlaczego mog, a wózki z dzieciakami, a pieszych łażących bezczelnie po ścieżkach rower.będę przejezdzać bez dzwonka boni i tak udają gluchych i specjalnie podchodza pod rower, żeby spowodować upadek.

Gość • Wtorek [18.08.2009, 11:59:12] • [IP: 80.245.182.***]

a ja sie wkurzam jak lece 40-50 km/h grunwaldzka i wchodza mi na pas dla rowerow albo jada cala rodzinka 10 km/h i nie zrobia miejsca albo psy na dlugich smyczach czasem nagle wbiegaja na pas rowerowy

Gość • Wtorek [18.08.2009, 11:54:39] • [IP: 92.42.117.***]

Pusty chodnik pelno miejsca, a pieszy akurat idzie tam, gdzie ścieżka rowerowa.

Gość • Wtorek [18.08.2009, 11:52:12] • [IP: 91.94.245.**]

lekarze zalecają rower na wiele schorzeń, jako jedno darmowych leków, chciałabym sie trochę podlecz yć i przy tym podziwiać przyrodę i wciągną troche jodowanego powietrza, na całym swiecie tak jest tylko nie na tym zadupiu, i my jestesmy w uUnii??"??

Gość • Wtorek [18.08.2009, 11:45:51] • [IP: 80.245.182.**]

Nie wszyscy rowerzyści jeżdżą jak szaleni!! Wypraszam sobie... A cóż w tym złego, że jeździmy po chodniku?? Nie wszędzie są ścieżki rowerowe! I wolno można przejechać!! A jak są wydzielone ścieżki rowerowe, to piesi chodzą jak" święte krowy", udają, że nie wiedzą, że to miejsce przejazdu dla rowerów!! Wchodzą bezczelnie i zdziwieni są baaaardzoooo że się na nich dzwoni !! :/

Gość • Wtorek [18.08.2009, 11:42:36] • [IP: 195.117.222.***]

Ide do Chobrego zejscia na plaze, jestem na koncu Promenady a gowniarz na gokarcie trabi mi zebym zeszla z promenady bo on skreca na plaze. Takiego tylko w leb strzelic. Wybaczcie ale rodzice pozwalaja im na wwszystko. Sprobuj zabronic to ci mali histerycy wrzeszcza ile sil w plucach.

Gość • Wtorek [18.08.2009, 11:39:42] • [IP: 91.94.245.**]

Jedni jeżdżą jak szaleni a inni po mału, ja pragn, e pojeżdżić sobie po parku wolno a nie przy ulicy, mam cukrzyce i kręgoslup chory a na to bieganie nie bardzo, powinny być ściezki rowerowe i znak że uwaga na pieszych.

Gość • Wtorek [18.08.2009, 11:32:50] • [IP: 217.97.193.***]

A powiedzcie czy rowerzyści mogą jeździć (nie prowadzić rower) na plaży? niedziela, dziki tłum, a oni jak panowie świata jadą tuż przy wodzie, noż. .. mam za dupę łapać i ściągać z rowerów?

Gość • Wtorek [18.08.2009, 11:27:25] • [IP: 92.42.118.***]

POPIERAM !! NIEMA WJAZDU !! i w butach za miesiac tez nie bedziecie mogli wchodzic TYLKO BOSO!!

Gość • Wtorek [18.08.2009, 11:02:42] • [IP: 80.245.186.**]

Gość • Wtorek [18.08.2009, 10:50] • [IP: 213.158.199.**] popieram

Gość • Wtorek [18.08.2009, 10:50:11] • [IP: 213.158.199.**]

i bardzo dobrze bo rowerzysci w swinoujsciu co niektorzy to juz sie czuja panami ulic i calego chodnika. nie wiem czy ktos zauwazyl czy moze ja mam tylko takie doswiadczenianale ale czesto sie zdarza pusty chodnik pelno miejsca a rowerzysta akurat chce jechac tedy co ty idziesz i bezszczelnie dzwoni oburzony ze ty idziesz jakby mu miejsca brakowalo a drogi dla rowerzystow sa!!

Gość • Wtorek [18.08.2009, 10:42:48] • [IP: 80.245.190.***]

mam gdzies male dzieci bez przesady ! nigdy nazadne nie natrafilem, a jezdzic i tak bede ;)

Gość • Wtorek [18.08.2009, 10:41:04] • [IP: 217.97.199.*]

no idobrze ze jest zakas

elo gz • Wtorek [18.08.2009, 10:11:27] • [IP: 80.245.187.***]

prawie jak twoja stara

Gość • Wtorek [18.08.2009, 10:01:07] • [IP: 88.156.234.***]

Do Goscia z 09.31 - proponuje przejechac sie do Krakowa i pospacerowac po Plantach - duzo spacerowiczow, na pewno wiecej niz w swinoujskim parku - ludzie mlodzi, starsi, matki z wozkami i z malymi dziecmi i duzo rowerow - i jakos nikomu to nie przeszkadz

Gość • Wtorek [18.08.2009, 09:40:46] • [IP: 92.42.119.***]

Jak se chcą pojeździć po parku to niech se wjeżdżają od ulicy Chrobrego lub Monte Cassino tam znaków nie postawili narazie ;)

Gość • Wtorek [18.08.2009, 09:33:13] • [IP: 92.42.112.**]

i bardzo dobrze!! rowerami niech sobie jeżdza gdzie indzie, po parku spacerują małe dzieci, a rowerzysci jeżdzą jak szaleni!! to zagrożenie dla spacerujących i dzieci i dorosłych!!

Gość • Wtorek [18.08.2009, 09:31:05] • [IP: 83.31.187.**]

Kolumny pieszych też mają zakaz!! hehehe dobre, zatem wycieczki STOP! kolonie STOP!. .pojedynczo proszę;)

Rzeczoznawca • Wtorek [18.08.2009, 09:30:33] • [IP: 80.245.181.***]

Gościu z 6.51 IP 192.168.100 JEŻELI TY MASZ PRAWO JAZDY TO JEST TO DLA MNIE SZOK Z TAKĄ INTERPRETACJĄ ZNAKU B1.NATYCHMIAST BYM CI JE WYKASOWAŁ.

Gość • Wtorek [18.08.2009, 09:29:09] • [IP: 92.42.114.***]

daj kaaamieniaaaa!!

Gość • Wtorek [18.08.2009, 09:15:59] • [IP: 217.97.199.*]

Nie wystarczy mieć głowę, bo ma ją nawet kapusta, trzeba jeszcze od czasu do czasu myśleć!!

Gość • Wtorek [18.08.2009, 09:02:32] • [IP: 92.42.116.***]

głupich nie sieją, sami się rodzą, gdybyśmy wszyscy byli tacy sami - świat byłby nudny.

Gość • Wtorek [18.08.2009, 08:59:03] • [IP: 80.245.186.***]

I bardzo dobrze to nie jest miejsce dla nich !

Gość • Wtorek [18.08.2009, 08:41:45] • [IP: 188.33.60.***]

Ja bym taki znak ustawił co 100m na środku promenady. Jeżdżą rowerami po nogach, slalomem między ludźmi, często z dużą prędkością. Przydałoby się parę mandatów!

Gość • Wtorek [18.08.2009, 08:39:47] • [IP: 217.97.199.**]

znak dotyczy wszystkich pojazdow mechanicznych takze rowera

Ważniak Smerf • Wtorek [18.08.2009, 08:34:24] • [IP: 80.245.182.***]

Jakby się uparł to ten znak obowiązuje również rowerzystów. Kodeks drogowy mówi jasno: przestaje on obowiązywać rowerzystów wówczas, gdy pod znakiem jest tabliczka z napisem: Nie dotyczy... i tu symbol roweru. Ten kto pisze inaczej powinien bawić się resorakami w piaskownicy.

Gość • Wtorek [18.08.2009, 08:29:22] • [IP: 80.245.184.***]

PRZEZ TYCH ROWERZYSTOW NIE MOZNA PRZEJSC ULICA.WSZEDZIE TYLKO OGROMNE SCIEZKI ROWEROWE A DLA PIESZYCH MIEJSCA NIE MA.NA WOJSKA POLSKIEGO SCIEZKA ZAJMUJE PRAWIE CALY CHODNIK.KOSZMAR

quadziasz • Wtorek [18.08.2009, 08:29:04] • [IP: 217.97.199.**]

ja tam mam w pupie wszystko mnie i tak nikt nie zlapie na quadzie nawet ten policyjny dzipek sie chowa do mnie

Gość • Wtorek [18.08.2009, 08:24:20] • [IP: 80.245.182.**]

artykułu*

Gość • Wtorek [18.08.2009, 08:24:07] • [IP: 80.245.182.**]

autor artykółu nie powinien jeździć autem. Pozdrawiam

KażdaWładzaMiPrzeszkadza • Wtorek [18.08.2009, 07:38:18] • [IP: 87.210.232.**]

Kolejne zakazy. Niedługo wprowadzą zakaz poruszania się pieszo w rozsznurowanym obuwiu, a powodem będzie ewentualny upadek i nadwyrężenie polskiej służby zdrowia. Przyjmujcie nadal wszystkie pomysły władz z pokorą. Miłego letargu życzę.

Gość • Wtorek [18.08.2009, 07:36:13] • [IP: 93.94.188.*]

a jak ktos ma rower po kraksie i robi mu dwa slady??

Gość • Wtorek [18.08.2009, 07:26:16] • [IP: 194.165.41.**]

B-1 Zakaz ruchu w obu kierunkach Oznacza zakaz ruchu na drodze pojazdów, kolumn pieszych oraz jeźdźców i poganiaczy; znak może być ustawiony na jezdni. Umieszczona pod znakiem B-1 tabliczka T-22 wskazuje, że zakaz nie dotyczy rowerów jednośladowych. T-22 Tabliczka wskazująca, że znak nie dotyczy rowerów jednośladowych.

Gość • Wtorek [18.08.2009, 07:24:13] • [IP: 192.168.250.***]

a rower to niby jakim pojazdem jest ?

Gość • Wtorek [18.08.2009, 07:22:52] • [IP: 92.42.118.***]

I tu masz gościu racje. Jeżeli ktoś wsiada na rower lub nie daj boże skuter i chce być równoprawnym uczestnikiem drogi to powinien znać chociaż podstawowe znaki drogowe i mieć pojęcie o zasadach ruchu drogowego. Oczywiście świetne polskie prawo tego nie wymaga bo po co. Niedługo będziemy jeździć po Świnoujściu jak w Indiach. Pozdrawiam wszystkich kierowców z uprawnieniami

Gość • Wtorek [18.08.2009, 06:51:20] • [IP: 192.168.100.**]

proponuje trochę nauki zasad ruchu drogowego gdyż znak ten dotyczy tylko pojazdów mechanicznych

Oglądasz 1-82 z 82
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ UWAGA! Oblodzenie i marznące opady w zachodniopomorskim – trudne warunki od 21:00. Śliskie drogi i chodniki mogą powodować utrudnienia! ■ Rozpoczęły się prace nad budową ulicy Nowojachtowej w Świnoujściu, która ma połączyć ulice Jachtową i Uzdrowiskową. Inwestycja budzi wiele emocji, a zdania mieszkańców są mocno podzielone. Powód? Droga przebiega przez mocno zadrzewiony teren parkowy, graniczący z Parkiem Zdrojowym, stanowiący naturalne schronienie dla licznych zwierząt, takich jak sarny, lisy czy króliki, oraz pełniącym funkcję naturalnego filtra powietrza dla Świnoujścia ■