POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [04.08.2009, 01:20:14] • Świnoujście

Dorośli piją piwo, obok bawią się dzieci

Dorośli piją piwo, obok bawią się dzieci

fot. Sławomir Ryfczyński

Z naszą redakcją skontaktował się jeden z Czytelników. Jego zdaniem połączenie ogródka, gdzie dorośli mogą spożywać alkohol z ustawionymi tuż obok zabawkami dla dzieci jest nieetyczne.

Internauta zaznacza, że według niego, w miejscu, gdzie przebywają maluchy, nie powinno się spożywać alkoholu.

- A tam, nawet jeśli rodzice pójdą tylko na kawę, to inni piją piwo – tłumaczy.

Nie wszyscy się z nim zgadzają. Inni nasi rozmówcy zapytani o zdanie w tej sprawie, podkreślają, że przedstawiony ogródek to nie wyjątek.

- Często jest tak, że gdzieś przy parkach czy deptakach są i place zabaw i tuż obok puby czy właśnie letnie ogródki – mówi jeden z mieszkańców. – Nie można przecież jednych czy drugich odgrodzić murem.


komentarzy: 82, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-82 z 82

Gość • Czwartek [06.08.2009, 16:21:29] • [IP: 217.97.199.*]

narodowi to się w glowach poprzewracało.Moherowi strażnicy moralności.A niby w wolnym kraju żyjemy.Co za obluda.Gorzej niż w socjaliźmie.Takimi pierdołami to zajmują się ludzie zakompleksieni i niedowartościowani.Niedługo to już po piwie na ulicę nie będzie mozna wyjść.

Gość • Środa [05.08.2009, 16:00:41] • [IP: 80.54.123.***]

założę się, że rodzice, którzy sami piją piwo właśnie tam zostawiają dzieci ;]

Gość • Środa [05.08.2009, 13:00:04] • [IP: 80.245.190.***]

Bardzo dobrze, jak się mówi" A" czepiając się dopalacz, to i trzeba powiedzieć"B" czepiając się alkoholu przy dzicieach

Gość • Środa [05.08.2009, 10:00:41] • [IP: 80.245.179.***]

widzę, że niektórym naprawdę się nudzi!!? żeby pisać takie bzdury

Gość • Środa [05.08.2009, 09:16:14] • [IP: 88.156.234.**]

masakra!!aaaaaaaaa nieeeee

Gość • Środa [05.08.2009, 01:28:35] • [IP: 92.42.118.***]

Ta... To rodzice już w ogóle nie mają mieć nic z życia?! Uważam, że rodzice, którzy idą ogródka piwnego wypocząć, a dzieci w tym czasie bawią się bezpiecznie, to lepsze rozwiązanie niż rodzice oglądający cały dzień tv w domu po robocie i zlewajacy dzieci bawiące się obok w pokoju!

Gość • Wtorek [04.08.2009, 23:22:43] • [IP: 77.17.82.***]

"nieetyczne" ?? co się dzieje, o co chodzi? chyba niejaki" Maślankiewicz" ujął to celująco! Brak słów, ale problemy:-/ Może jeszcze palą papierosy?? Tragedia !

Gość • Wtorek [04.08.2009, 23:15:37] • [IP: 83.31.23.***]

Czy to ze rodzic idzie na piwo z dzickiem to zlE? Trzeba odroznic piwo od pijanstwa. ja z kolezanka siadam na piwiie gdy w tym czasie corka bawi sie na tego typu autoku na 2zl czy cos.

"Bufetowa zza lady" • Wtorek [04.08.2009, 21:28:10] • [IP: 93.94.191.***]

Codziennie widzę w ogródku rodziny turystów i mieszkańców naszego miasta- dzieci" szaleją" na karuzeli a rodzice odpoczywają pijąc kawkę lub piwo/drinka. Obok inni klienci spożywają co kto lubi... Nigdy nie zaobserwowałam, żeby dziećmi opiekowała się osoba nietrzeźwa! wielu rodziców nie ma możliwośi i nie chce oddawać dzieci pod opiekę innych, a to przecież młodzi ludzie mający prawo do wypoczynku letniego! Niestety- zawsze znajdzie sie ktoś, komu jakiś element otoczenia nie podpasuje... Pozdrawiam =)

Gość • Wtorek [04.08.2009, 21:00:35] • [IP: 93.94.184.***]

hahaha. bez przesady. nie macie juz wiekszych problemów ?!

Gość • Wtorek [04.08.2009, 20:17:18] • [IP: 80.54.123.**]

jeśli juz czepiacie sie tak ogródków piwnych a w nich bawiące sie dzieci to tylko od rodziców zależy gdzie prowadza dzieci ja mam małe dzieci i idę na plaże a tam pełno pijących ludzi i lumpów nie wspomnę o placach zabaw bo nie tylko pija ale potem śpia na ławkach i rozwalają butelki wszędzie tego pełno bo polacy to przeważająca ilośc ludzi pijących ochyda a ten co to zgłosił zapewne nie raz pił przy swoim dziecku he he

Gość • Wtorek [04.08.2009, 18:54:29] • [IP: 80.245.178.***]

"w miejscu, gdzie przebywają maluchy, nie powinno się spożywać alkoholu." Zgadzam się w 100 %%, z jednym zastrzeżeniem. W takich miejscach nie należy ustawiać zabawek i pozwalać, wręcz zabierać w te miejsca dzieci. Wiadomo, że" biznes" toczy się tam, gdzie jest potencjalny klient na takie zabawki :)))

Maślankiewicz • Wtorek [04.08.2009, 18:38:02] • [IP: 195.117.239.**]

Głuptaki! Zaczekajcie jeszcze kilka lat! Wtedy islam opanuje Europę (statystyki zwiastują tragedię) i nie będzie problemu z alkoholem. Nie będzie problemu z interpretacją prawa, bo talibowie na wszystko będą mieli gotowy miecz sprawiedliwości. A ty, prawomyślny Czytelniku, nie myśl, że będziesz bezpieczny! Za samo to, że jesteś katolickim bigotem, też zapłacisz głową.

Gość • Wtorek [04.08.2009, 18:21:55] • [IP: 86.136.214.***]

w takim razie cale UK tez jest nieetyczne.?

Gość • Wtorek [04.08.2009, 17:55:25] • [IP: 78.131.222.**]

a może to następny pomysł radnego od naturystów. Znowu wstyd będzie na całą Polskę.

Gość • Wtorek [04.08.2009, 17:52:56] • [IP: 80.245.186.**]

czesto o tym rozmawialem z kumplem pijac tam piwo, cala ustawa o wychowaniu w trzezwosci jest bublem bo niby czemu mozna na ulicy za plotkiem pic a juz za plotkiem dostanie sie mandat... to lobby poslow wlascicieli tego typu interesow, widzialem kraje gdzie nikt ci nie zabrania pic piwo spacerujac gdziekolwiek i nie dzieje sie krzywda

antyklech • Wtorek [04.08.2009, 17:39:28] • [IP: 217.97.193.***]

to pewnie jakiś komuch zaalarmował, normalni ludzie i normalne dzieci nie narzekają, że pije sie piwo, tylko komuchy mają jakieś" ale"

Gość • Wtorek [04.08.2009, 16:43:37] • [IP: 80.245.185.***]

Proponujemy zażywać temu czytelnikowi mniej kąpieli słonecznej- bo najwyraźniej mu nie służy.

Gość • Wtorek [04.08.2009, 16:35:07] • [IP: 80.245.185.***]

Nasz czytelnik dostał porażenia mózgowego.Wyrazy współczucia dla rodziny

Gość • Wtorek [04.08.2009, 16:27:59] • [IP: 217.97.193.***]

Moje dzieci mogą patrzeć jak normalni dorośli piją piwo w lokalu.

Gość • Wtorek [04.08.2009, 14:58:19] • [IP: 93.94.185.**]

juz nie ma wiekszych zmartwien...żenada

znawca sprawy • Wtorek [04.08.2009, 14:52:34] • [IP: 88.156.233.***]

Nie trzeba było sobie robić dzieci, tylko pić piwo. Nie byłoby problemu. A tak, to albo picie piwa, albo dzieci! Jedno i drugie nie jest obowiązkowe, ale nie idą w parze. I to trzeba zrozumieć, no i dorosnąć, tak po prostu dorosnąć!

zaoczny • Wtorek [04.08.2009, 14:30:06] • [IP: 217.97.193.***]

wszędzie dorośli piją piwo, pozatym dzieci są wszędzie czyli nigdzie nie powinno się pić piwa, hehe, dzieci też piją i nie tylko piwo ;)

Gość • Wtorek [04.08.2009, 14:18:16] • [IP: 80.54.123.***]

Nie najlepiej wszystko pozamykac albo zrobic segregacje dorosli na lewo a dzieci na prawo to i tak bedzie zle bo dzieci beda bez opieki. nie wiem kto pisze te bzdury ale napewno sa to osoby co nie maja co robic

Gość • Wtorek [04.08.2009, 14:18:00] • [IP: 217.97.199.*]

Żałosny jesteś" CZytelniku". Jak ci tak wszystko przeszkadza to najlepiej do hospicjum z ogródkiem ic zekać na łagodną śmierć. Czy rodzice po zakupach nie mogą sobie usiąść i wypić piwo czy jakiegoś drinka, przecież nie musza się tam zachlewać do nieprzytomności /idioto!/. A idąc z dzieckiem ma ono przynajmniej zajęcie i się nie nudzi. Sama mam dziecko i uwazam że połączenie takie jest zaletą, bo nie zawsze mam z kim zostawić synka i często zabieram go ze sobą wszędzie. A do Szanownej" Redakcji" - litości, nie macie o czym pisać? Wasze artykuły są mało treściwe, konkretne i z reguły nie zawierają żadnych cennych informacji poza tytułem!

Gość • Wtorek [04.08.2009, 13:56:02] • [IP: 93.94.185.***]

Wczoraj przeszkadzaly dopalacze, dzisiaj ogrodki piwne, a co jutro bedzie przeszkadzac?? moze chodniki za blisko ulicy a moze zbyt zielona trawa. Artykul totalne dno.

Gość • Wtorek [04.08.2009, 13:33:59] • [IP: 88.156.233.***]

Wypiś piwko i wywalić się później pchając wózek z dzieciakiem, dobre!?

Gość • Wtorek [04.08.2009, 13:32:42] • [IP: 93.94.191.***]

jaki duren pisze te artykuly to o jezu...

Gość • Wtorek [04.08.2009, 13:32:02] • [IP: 217.97.193.***]

przegięty ten problem, MEGA naciągany!! Drogi internauto co pisałeś, nie Twoje dzieci nie Twoja sprawa, to nie państwo policyjne żeby prawo określało czy wolno sobie za przeproszeniem pierdnąć. Rodzice są odpowiedzialni za swoje dzieci, nie całe społeczeństwo, więc to rodzice wychowują, a nie społeczeństwo

Gość • Wtorek [04.08.2009, 13:19:57] • [IP: 78.131.222.**]

i co tu komentować...szkoda słów...

Gość • Wtorek [04.08.2009, 13:03:20] • [IP: 80.54.123.**]

oj polaczki polaczki ! szkoda gadać ;-(

yo • Wtorek [04.08.2009, 12:42:01] • [IP: 93.94.185.***]

tylko piwo:> to ja od dzisiaj mowie to tylko jointy!

Gość • Wtorek [04.08.2009, 12:32:48] • [IP: 93.94.184.**]

wezcie tego * uciszcie...bo chodzi i szuka sensacji...niech popatrzy co u niego w domu jest i zrobi zdjecie

Gość • Wtorek [04.08.2009, 12:25:01] • [IP: 83.21.148.***]

to, ze ktos na wakacjach wypije piwo w obecnosci dziecka to nie jest nic nieetycznego;/ przeciez to nic zlego, to tylko piwo...;/

Gość • Wtorek [04.08.2009, 12:09:22] • [IP: 82.132.136.***]

szkoda slow a gdzie te dzieci majasie bawic co?A jak rodzice ia na plaze i obok ktos pije piwo to co zamknac tez plaze czy odgrodzic ja murem??co za d... to napisal i zglosil hehe szkoda slow na takich burakow...

Gość • Wtorek [04.08.2009, 12:00:38] • [IP: 80.245.182.**]

Żałosny artykuł ;/

Gość • Wtorek [04.08.2009, 11:44:58] • [IP: 85.178.42.***]

Juz nie raz powiedzialam ze to jest miasto samych durni

Gość • Wtorek [04.08.2009, 11:16:14] • [IP: 217.97.199.*]

a potem sie obrażacie jak się pisze posty negatywne, o czym kolwiek by była mowa zawsze winne sa" moherowe berety i Radio Maryja"o czym to świadczy, że piwosze to alkoholicy nie odrużniający co jest co, trzeba potrafic wybrac albo wychowanie dzieci albo picie piwa, ktore też jest alkoholem, a zapewniam mądrale, że uzywając obrażliwego słowa"moherowe berety"jeszcze troszkę i też nimi będziecie, macie to jak w banku, oby tylko alkoholizm nie doprowadził was do szybszego zejscia!!takich gerojów lubiących piwo pełno na promenadzie, na WL.IV, w parku i wszędzie gdzie się da okupują ławki, ale robta co chceta wasze zdrowie i wasze rodziny!!

Gość • Wtorek [04.08.2009, 11:05:46] • [IP: 95.129.224.***]

ŻENADA

Gość • Wtorek [04.08.2009, 10:58:22] • [IP: 89.131.54.***]

Ty gosciu nieetyczny !chyba ty jestes !! Jedz za granice to tam cie naucza co jest etyczne !a co nie!picie piwa to nie zadna zbrodnia na calym swiecie w wiekszosci tak jest !! To nie wodka tylko piwo !!w mieszkaniach czsem wiecej dzieci sie napatrza niz w ogrodku gdzie pije sie piwo

Gość • Wtorek [04.08.2009, 10:34:06] • [IP: 93.94.191.***]

To jakiś stary dziad. Siąść i wypić piwko z kulturą będąc na spacerku z wózkiem -- co w tym złego to nie spacer z browarem w łapie Wszystko zależy od KULTURY !!

GoÖ • Wtorek [04.08.2009, 09:53:14] • [IP: 88.156.233.***]

troche mnie dziwi ze redaktor zamieszcza refleksje:)czy to jest tak wazna informacja?czy moze chodzilo o tozeby bylo smiesznie od rana?...

Gość • Wtorek [04.08.2009, 09:51:30] • [IP: 80.245.182.**]

*mac w tym miescie nigdy nic nie bedzie bo * menda wszystko przeszkadza... w domu browar chleje bawiac sie zdzieciakiem a tu ma problem. ..

Gość • Wtorek [04.08.2009, 09:37:38] • [IP: 83.21.183.***]

A jak w domu się rozmnażamy a w pokoju obok śpią dzieci to jest moralne czy tez nie ?

Gość • Wtorek [04.08.2009, 09:32:49] • [IP: 92.42.118.***]

pewnie jakas babcia to wszystko nakrecila... co za glupi artykul

Gość • Wtorek [04.08.2009, 09:31:12] • [IP: 93.94.185.***]

Już nie mają co wymyślać... ; d

Gość • Wtorek [04.08.2009, 09:27:30] • [IP: 80.54.123.**]

W domu też nie powinno spożywać się alkoholu bo przecież obok w pokoju są dziecka zabawki...

Gość • Wtorek [04.08.2009, 09:21:14] • [IP: 89.229.71.***]

Jak ja bylam mala to rodzice zabierali mnie na urodziny imieniny do znajomych i tez pili a jak nie to na dzialki i tez pili! Teraz to jest kulturka usiasc na promenadzie i napic sie piwka gdzie dzieci beda mogly normalnie sie pobawic. Taki juz los jest dzieciakow!!

Gość • Wtorek [04.08.2009, 09:09:37] • [IP: 217.97.199.*]

bez przesady. .. ;/

Gość • Wtorek [04.08.2009, 09:06:42] • [IP: 80.245.187.**]

Bez Przesady...

Gość • Wtorek [04.08.2009, 09:04:31] • [IP: 80.245.187.**]

W sklepach pełno piwa proponuję nie wprowadzać dzieci!!

Gość • Wtorek [04.08.2009, 09:03:23] • [IP: 217.97.199.*]

W Niemczech to normalne, piwo jest dla dorosłych.

Gość • Wtorek [04.08.2009, 08:50:24] • [IP: 92.42.118.**]

Do gościa z 7.54, tym 9latkiem to pewnie był własny synalek, jeszcze jak ci wątroba nie siadła.Teraz jednak wiesz że niema to jak berecik i Radio M..., pozdrowienia dla piwoszy.

Gość • Wtorek [04.08.2009, 08:49:22] • [IP: 83.21.124.**]

moherowy berecik włóż. ...

Gość • Wtorek [04.08.2009, 08:47:36] • [IP: 80.54.123.**]

ja * jakie moher z tego czytelnika... a iswinoujscie też już nie ma o czym pisać - przecież widać że to głupota jakaś, a czytelnik *

Gość • Wtorek [04.08.2009, 08:46:16] • [IP: 80.245.190.***]

Jak redaktor nasz taki uczulony na takie sprawy to niech sie zajmie patologią w Ś-ciu. Na pewno dzięki interwencji iswinoujscie patologia przestanie istnieć.Ech szkoda słów.

Gość • Wtorek [04.08.2009, 08:41:29] • [IP: 80.245.182.***]

to juz ;ekka przesada przeciez nikt tym dzieciom nie wlewa piwa do buzi ze wszystkiego juz robicie afere

Gość • Wtorek [04.08.2009, 08:41:25] • [IP: 83.31.184.***]

jasne że nieetyczne, zlikwidować zabawki i po problemie

RODZIC • Wtorek [04.08.2009, 08:28:21] • [IP: 89.229.80.***]

DOPALACZE STOJĄ PRZY PROMENADZIE I NAWET SŁOWA NIE BYŁO...

Gość • Wtorek [04.08.2009, 08:22:15] • [IP: 80.245.180.***]

ja * ale durny artykuł.. !!az mi sie pozostalych czytac odechcialo..zamnkac wszystkie puby bary..

Gość • Wtorek [04.08.2009, 08:19:08] • [IP: 92.42.118.**]

Myślę że tam gdzie jest plac zabaw dla dzieci nie może być ogródków piwnych, piwo to też alkohol.

Gość • Wtorek [04.08.2009, 08:15:58] • [IP: 80.245.186.***]

konkurencja i kreatywność boli

Gość • Wtorek [04.08.2009, 08:09:30] • [IP: 84.10.35.***]

ja pitole... Ty Czytelniku ktorys to zglosil... idz do Ojca Dyrektora, wlacz sobie Radio Maryja, zadzwon za free z" w Rodzinie", a potem ogladaj swoje wyczyny w TV Trwam. Odstosunkuj sie od normalnych ludzi bo to przechodzi ludzkie pojecie. czasem mam wrazenie ze to Nasz Cudowny Redaktor wymysla takie brednie zebysmy my tylko sie troche popienili... skad biora sie takie o*ły??

Gość • Wtorek [04.08.2009, 07:54:56] • [IP: 217.97.199.*]

a potem się dziwimy, że 7-9-latki chadzą upojeni alkoholem, na swiecie maleje spożycie napojów alkoholowych a u nas wprosy przeciwnie, i wszelkie gadanie, że picie piwa 5 i kolejnego to nie alkoholizm, to okłamywanie samego siebie, zaczynanie dnia od butelki piwa to alkoholizm i co kolwiek byście powiedzieli to fakt pozostaje faktem, widziałam 9 lata upojonego piwem, to nie jest alkoholizm?

Gość • Wtorek [04.08.2009, 07:34:02] • [IP: 217.97.199.***]

BOŻE KOCHANY LUDZIE WY TO ZARAZ Z JEDNEGO PIWKA ZRONBICIE Z NAS WSZYSTKICH ALKOCHOLIKÓW!! BOBRE PIWKO JEST NA UPALNY DZIEŃ. ZAJMIJCIE SIĘ LEPIEJ DOPALACZAMI NA PROMENADZIE

Ozooum • Wtorek [04.08.2009, 07:27:09] • [IP: 83.31.191.***]

przynajmniej piwo, a nie byki.internałta niech zawija laczki.

ja dobrze wiem kim jestem • Wtorek [04.08.2009, 07:18:23] • [IP: 92.42.112.**]

zgadzam sie z przedmowca/czynia, w upalny dzien nie ma to jak zimne piwo a dzieci muzsa sie czyms zajac dobrze ze maj a sie gdzie bawic - a nie musza siedziec przy stole i patrzec na to konretnie - moje zdanie :)

Gość • Wtorek [04.08.2009, 07:05:54] • [IP: 80.245.182.***]

Piwo jest i dla rodziców, byle z umiarem w momencie, kiedy maja dzieci pod opieką

Gość • Wtorek [04.08.2009, 06:46:41] • [IP: 92.42.115.***]

DO JASNEJ. ... CZY RODZICOM POSIADAJACYM DZIECI NIC SIE JUŻ W TYM ŻYCIU NIE NALEŻY?? A NIECH SIĘ DZIECKO TEŻ UCZY ŻE MOŻNA WYJŚC KULTURALNIE NA PIWO BĘDĄC DOROSŁYM JESZCZE TROCHE TO KUŻWA POZOTANIE NAM PATRZENIE PRZEZ OKNO!!

Gość • Wtorek [04.08.2009, 06:08:18] • [IP: 88.156.233.***]

Afera ! MOHEROWA AFERA. ...

Gość • Wtorek [04.08.2009, 05:58:40] • [IP: 88.156.233.***]

Albo dzieci w ogródku, albo picie piwa. Na coś trzeba się zdecydować. Razem nie pasuje i nie powinno być stosowane. To jasne jak słońce!

Gość • Wtorek [04.08.2009, 05:06:30] • [IP: 88.156.234.***]

Czyli w domu przy dzieciach też sobie nie mogę wypić piwa? Bo co? Bo demoralizuje? No to skoro tak ograniczamy wolność, to usuńmy ze szkół czepiających się nauczycieli, przecież w każdej szkole się taki znajdzie, a tylko nerwy dzieciom psuje. Ograniczamy dalej? Okej... 'XXX, który mieszka na ulicy XXX, mówi źle o prezydencie naszego państwa' i teraz niech faceta wsadzą że w domu sobie przeklnie na kogoś z władz... czy to jest komuna? A tak szczerze... to czy te dzieci w ogóle patrzą na to piwo? Właśnie dobrze że są tam takie zabawki dla dzieci, chociaż im się nie nudzi, a i rodzice mają 5 minut odpoczynku. Czy to piwo, robi krzywdę tym dzieciom? No moim zdaniem nie. Co do pana redaktora... to mysle ze mogl sobie darowac 'analizowanie' przekazanej informacji... przeciez ma ten ogródek pod nosem.

1392 • Wtorek [04.08.2009, 04:52:50] • [IP: 80.245.188.**]

Jak by dzieci piwa nie widziały :D

Gość • Wtorek [04.08.2009, 03:59:39] • [IP: 95.48.163.***]

Do Pana czytelnika- nieetyczne jest być idiotą!!

Gość • Wtorek [04.08.2009, 02:25:32] • [IP: 92.42.115.***]

totalnie bzdurne" wydarzenie". a ten koles co podkablowal to juz mu sie chyba dlubanie w nosie i w tylku znudzilo...

mijajacy • Wtorek [04.08.2009, 02:21:51] • [IP: 88.156.233.***]

ja tam lubie i ogrodki i piwo, nawet dzieci!a najbardziej pania!

Gość • Wtorek [04.08.2009, 02:15:35] • [IP: 192.168.118.***]

a ile bylo do przerwy?

Gość • Wtorek [04.08.2009, 02:07:41] • [IP: 80.54.123.***]

strefa uzdrowiskowa, nikt nie pije, bachory nie drą się, nikt niepali, nikt nie gra. A za głośne pierdnięcie mandat! Hogw

Balddi • Wtorek [04.08.2009, 02:03:22] • [IP: 80.245.183.***]

o alkohol beda sie non stop czepiac, ale o fajki nigdy, to co jest w koncu bardziej szkodliwe?

Gość • Wtorek [04.08.2009, 01:43:31] • [IP: 92.42.116.**]

na pudelka z tą wiadomością!

Gość • Wtorek [04.08.2009, 01:33:14] • [IP: 195.117.222.*]

Pełna demoralizacja ;);) ;)

Gość • Wtorek [04.08.2009, 01:28:35] • [IP: 87.205.200.***]

bzdura, bo murem ich nie rozdzielisz... picie piwa jest moralne, jesli jest w granicach kultury, natomiast darcie mordy przez bachory wcale nie uprzyjemnia pobytu w ogrodku...

Oglądasz 1-82 z 82
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■