POGODA

Reklama


Wydarzenia

internauta • Piątek [31.07.2009, 15:11:52] • Świnoujście

Inteligentna sygnalizacja świetlna

Inteligentna sygnalizacja świetlna

fot. internauta

Miasto likwiduje korki na ulicy 11 listopada. Niedawno rozpoczęły się prace związane z udrożnieniem tej zapchanej świnoujskiej arterii. Na skrzyżowaniu ul. Grunwaldzkiej i 11 listopada instalowana jest inteligentna sygnalizacja świetlna.

Obserwuje ona ruch na skrzyżowaniu oraz dopasowuje zmianę świateł do warunków panujących na skrzyżowaniu.

Inteligentna sygnalizacja świetlna

fot. internauta

Pozwala to na zwiększenie przepustowości o około 20% w porównaniu do tradycyjnych świateł.

Inteligentna sygnalizacja świetlna

fot. internauta

Na skrzyżowaniach ulicy 11 listopada z ulicami szkolną i Matejki zostanie także zamontowana sygnalizacja zsynchronizowana.


komentarzy: 93, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-93 z 93

drulak • Piątek [14.08.2009, 10:29:01] • [IP: 83.19.184.**]

Naszych radnych nalezałoby wysłać na przejażdkę po Szwecji przejechałem tam ostatnio ponad 2000km po różnych miastach i miasteczkach... stałem w sumie na 6 światłach !! Każda skrzyżowanie szersze od autobusu to było RONDO ! Zero korków, płynny ruch i to JEST JEDYNE ROZSĄDNE ROZWIĄZANIE na całej ulicy 11 Listopada. Kiedyś czytałem że na ronda pięniędzy miasto nie ma, to bardzo ciekawe że są na pseudo inteligentną sygnalizację. Kto zarabia na budowie światełek i ich ciągłej modernizacji ? Jaki jest koszt znaków" rondo", ustąp pierszeństwa i namalowania kółka na skrzyżowaniu ?

Gość • Poniedziałek [03.08.2009, 09:44:39] • [IP: 92.42.119.***]

Do" kierowca". Masz racje gdzie mozna to mozna ale tutaj po pierwsze niema miejsca a po drugie nie rozwiazaloby to problemow z korkami na tym skrzyzowaniu. Najlepiej bylo jak nie bylo sygnalizacji. Wsyscy sobie radzili.

Gość • Poniedziałek [03.08.2009, 08:02:51] • [IP: 78.131.222.**]

prosze zwrócic uwage ze gdy swiatla nie dzialaly nie bylo korków - kompleks koomunikacyjny 11list - matejki - grunwaldzka - rozblokowały by całkowicie TYLKO JEDNE światła umieszczone na szkolenj/11 listopada. stworzyły by one chwilowe zatrzymania ruchu w ww miejscu na 11 listopada i pozwoliły bez kłopotu na właćznie się w ww ulice z podporządkowanych matejki. JESZCZE RAZ PODKREŚLAM tylko jedne swiatła na szkolna/11list całkowicie rozwiązały by problem a nie taki gówna nastawiali...

Gość • Poniedziałek [03.08.2009, 07:23:20] • [IP: 80.54.123.**]

światła są inteligentne a, inżynier miasta troszkę mniej, tak rondo, przykład poniżej podający Pyrzyce jest troszkę zły, bo 50m za rondem nie ustawia się świateł, a po drugie Grunwadzka to nie krajowa 3 o natęrzeniu ruchu kilkakrotnie większym.

Gość • Poniedziałek [03.08.2009, 02:42:55] • [IP: 83.11.137.***]

Ronda są wykluczone! Pan Sienkiewicz musi doic miejską kasę tak jak dotychczas (albo więcej).

Gość • Niedziela [02.08.2009, 21:47:09] • [IP: 93.94.185.***]

dlaczego hanlarz naprzeciw domu nr.55 na Grunwaldzkiej zajął cały chodnik dla pieszych?Czy straż miejska ma z tego jakieś profity? Czy zajmie się tym do czego jest powołana?

Pucice • Niedziela [02.08.2009, 21:08:47] • [IP: 216.17.103.**]

Admin musi jakieś lody z sienkiewiczem kręcić, bo wycina tekst o tym co wszyscy wiedzą, że jedynym elektrykiem na 44 wyspach jest sienkiewicz. Inni to mu do pięt nie dorastają i dlatego sienkiewicz wykonuje wszystkie inwestycje elektryczne w mieście (np. CZTERY, jeszcze raz - CZTERY rządy lamp oświetleniowch na grunwaldzkiej pomiędzy krzywą a nikomu niepotrzebnym przejściu granicznym Gartz. Na tym krótkim, 150 metrowym odcinku jest spokojnie ponad 100 słupów oświetleniowych. Przejezdni to aż gały wybałuszają widząc takie kuriozum). Jak tylko coś obok prądu leży to natychmiast sienkiwicz dostaje konserwacje i obsługę.

Gość • Niedziela [02.08.2009, 15:16:45] • [IP: 79.162.126.***]

inteligentny to jest ten co robi na tym kasę, he, he

kierowca • Niedziela [02.08.2009, 15:10:33] • [IP: 80.245.182.***]

W Pyrzycach inteligentne władze miasta zrobiły rondo, które spowodowało wielokilometrowe zatory. Przstańce w końcu idioci z tymi rondami, gdzie można to można, ale rondo nie wszędzie rozwiąże sytuację, przykład podałem wyżej.

Mieszkaniec • Niedziela [02.08.2009, 13:10:22] • [IP: 93.94.191.***]

Rondo? I co? Wyburzymy budynek na drugiej stronie? Kompletna bzdura. A inteligentne światła się maksymalnie przydadzą u nas w mieście. Może korków chociaż nie będzie. Sygnalizacja kierunkowa na wszystkich stronach skrzyżowania = myślenie urzędników.

Gość • Niedziela [02.08.2009, 13:05:38] • [IP: 92.42.114.**]

Ew. bez świateł z przyciskami dla pieszych.

pyra • Niedziela [02.08.2009, 13:02:12] • [IP: 80.245.188.***]

Takie przyciski jak najbardziej są potrzebne ALE NA JEDNO PASMOWEJ JEZDNI gdzie jest mały ruch samochodowy a duży pieszy.Już były takie przyciski na skrzyżowaniu z ul.Grodzka i po interwencji pieszych szybko zlikwidowano. Mówi się, że jedzenie ryb (ogonki, ogonki)powoduje lepsze myślenie ale wychodzi na to że nie jedzą ryb w magistracie. RONDO to jest to!!

Gość • Niedziela [02.08.2009, 07:28:33] • [IP: 93.94.185.***]

obserwowałem to skrzyżowanie, najlepiej było bez świateł, żadnych korków!

Ktoś • Niedziela [02.08.2009, 00:21:44] • [IP: 88.156.233.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

opny zajumane z Pucic • Sobota [01.08.2009, 21:55:30] • [IP: 216.17.103.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Sobota [01.08.2009, 20:36:34] • [IP: 91.94.179.**]

a tak fajnie było bez świateł.Korków nie było, wypadków nie było.Nie trzeba konserwacji, niema kosztów.było ale się skonczylo.szkoda :-(

Hugo Komontek • Sobota [01.08.2009, 19:17:43] • [IP: 95.49.171.**]

Popieram niżej 114

Gość • Sobota [01.08.2009, 18:41:05] • [IP: 92.42.114.**]

Naszym betonom można gadać o rondach a i tak zrobią jak chcą-głos mieszkańców się nie liczy-no chyba ze na wyborach.

Gość • Sobota [01.08.2009, 16:50:34] • [IP: 217.97.193.**]

rondo faktycznie byłoby najlepsze ale u nas jedyna inteligencja urzędowa to ta w tej właśnie montowanej sygnalizacji

Gość • Sobota [01.08.2009, 16:41:01] • [IP: 80.54.123.***]

Inteligentne to rondo jest -, -

Gość • Sobota [01.08.2009, 16:35:11] • [IP: 88.156.233.**]

Myślałem, decydentów Urzędzie Miasta mamy mądrych.Tym bardziej, ze Prezydent jest drogowcem.Nowe drogi się wypaczją, od tego typu sygnalizacji w Europie się odchodzi a w Świnoujsciu to wszystko nie ma znaczenia. Co sie dzieje Panie Prezydencie? I co na to Pani Inżynier Miasta?

Gość • Sobota [01.08.2009, 14:17:05] • [IP: 194.72.73.*****]

NA CALYM SWIECIE LIKWIDUJE SIE SWIATLA, A BUDUJE RONDA !! OCZYWISCIE TYLKO NIE W SWINOUJSCIU ?? MAMY JEDNO W NASZYM MIESCIE I JEZDZI SIE BARDZO DOBRZE, BEZ KORKOW !! OCZYWISCIE KTOS ZA SWIATLA BIERZE GRUBE PIENIADZE !! KOLESZKOWIE SLD.

Magman • Sobota [01.08.2009, 12:45:23] • [IP: 83.31.182.***]

Inteligentna sygnalizacja? A co, ona po wyższych studiach, czy jakimś uniwersytecie?Jeszcze świateł im mało.Ludzie powinni być inteligentni, a nie światła.

Gość • Sobota [01.08.2009, 12:15:03] • [IP: 80.245.183.***]

i znowu kassa poszla w BLOTO BO NIC SIE NIEZMIENILO

Gość • Sobota [01.08.2009, 12:01:30] • [IP: 88.156.234.***]

123, swieta prawda !

Gość • Sobota [01.08.2009, 11:12:10] • [IP: 93.94.185.***]

rondo zrobcie.. po co tyle tych swiatel

Gość • Sobota [01.08.2009, 10:39:26] • [IP: 80.54.123.**]

na * wam te ronda? jeździć się nauczcie dobrze po pierwsze :p

Gość • Sobota [01.08.2009, 10:14:31] • [IP: 88.156.234.***]

A najlepiej jakby zrobili takie ulice ktore sie nigdy nie skrzyzuja...

Gość • Sobota [01.08.2009, 10:13:35] • [IP: 80.245.182.***]

i tak sa kolejki i tak sa... najelpiej bylo jak wogole tam swiatel nie bylo i wszyscy byli zadowoleni...

Gość • Sobota [01.08.2009, 09:37:15] • [IP: 83.21.131.***]

Najlepiej w tym miejscu zrobic rondo !! a nie jakies" inteligentne swiatła"

Pecik • Sobota [01.08.2009, 09:35:02] • [IP: 92.42.114.**]

Powinni zrobić rondo dookoła miasta i byłby spokój.

Gość • Sobota [01.08.2009, 09:07:17] • [IP: 88.156.234.***]

Powinni tez zrobic rondo na skrzowaniu Kosciuszki-Konstytucji.

Gość • Sobota [01.08.2009, 08:57:41] • [IP: 93.94.190.***]

W takich miasteczkach powinny być ronda zamiast naszych skrzyżowań. Wolniej, łatwiej i bezpieczniej.

KRYSIA TUCHAŁOWA • Sobota [01.08.2009, 07:57:45] • [IP: 92.42.112.***]

POPROSZĘ ZIELONE :)

Gość • Sobota [01.08.2009, 07:48:01] • [IP: 80.245.179.*]

Szkoda że lewoskręt z 11 Listopada na Grunwaldzką świeci ok. 10 sekund;). Max 2 samochody:]. Z tą inteligencją też przesadzili;) stałem właśnie na tym lewoskręcie bo się nie załapałem i mimo że nikt nie przechodził, ani nie jechał rowerem. Miałem czerwone. To po cholere są te przyciski?!.

Gość • Sobota [01.08.2009, 07:21:32] • [IP: 80.245.188.***]

Nikt nie pochwalił jeszcze tych inteligentnych świateł, a przeczytałem wszystkie posty. No to ja na siłę napiszę coś pozytywnego: Dajmy szansę na" zadziałanie" tej inteligencji, niech pokaże co potrafi. Liczę na synchronizację pozostałych świateł w stosunku do tych inteligentnych. Nie tylko tych skrzyżowań przywołanych w postach. Jak nie zadziała, będziemy psioczyć. A na razie. ... Uffffff, chyba mi się udało napisać pozytyw.

Gość • Sobota [01.08.2009, 07:17:48] • [IP: 88.156.234.***]

Jak fajnie bylo bez swiatel...

Gość • Sobota [01.08.2009, 02:58:05] • [IP: 217.97.199.*]

doooooooootknijjjjjjj a nie pożałujesz :D:D:D

kierowca • Sobota [01.08.2009, 01:19:44] • [IP: 84.64.105.***]

ojjjjjjj. ..."Mieszkaniec" chyba troszkę. ...przesadził...? :p

Mieszkaniec • Sobota [01.08.2009, 00:46:54] • [IP: 217.97.193.**]

Każdy umie tylko narzekać !! Jak byś cie byli tacy mądrzy byście pracowali w takich instytucjach co tym się zajmują tymi sprawami i byście zrobić to skrzyżowanie jak wam pasuje.A tak nie marudzić tylko się stosować do znaków.Widać ze pojecie Inteligentna sygnalizacja świetlna was przerasta bo nie wiedzie jak naprawdę ona działa a gadacie !!

kierowca • Sobota [01.08.2009, 00:39:09] • [IP: 84.64.105.***]

RONDO!!Czy ktoś w Polsce wie co to jest i jakie ułatwienia powoduje?? Ja wracając z pracy pokonuję ok 4 km i przecinam 7 rond.Zajmuje mi to ok 7 minut.Gdyby każde z nich było tradycyjnym skrzyżowaniem dróg pewnie traciłbym kolejne 10-15 minut.Może z matmy orłem nie byłem ale sam rozum wystarczy! Ale niektórym jak widać trzeba narysować he he he :p

kierowca • Sobota [01.08.2009, 00:33:30] • [IP: 84.64.105.***]

ŁŁŁŁAAAAAŁŁŁŁŁ !! pajacykowo :D

Gość • Piątek [31.07.2009, 23:29:49] • [IP: 87.96.41.***]

Już nie długo wandale wydłubią te przyciski, tak jak wybijają szyby na przystankach.

Gość • Piątek [31.07.2009, 22:58:16] • [IP: 80.245.184.**]

ale jacy partacze nacinali te linie na drodze brakowalo im chyba pojecia co to znaczy prosto ja proponuje zamontowac tam fotoradar bedezie jeszcze lepszy smiech

Gość • Piątek [31.07.2009, 22:53:40] • [IP: 80.245.178.***]

Niech wreszcie zlikwidują te światła i będzie spokój. One tylko przeszkadzają. Upartość i kretynizm inżynierii ruchu nie zna granic. Chyba z tego mają profity?

Gość • Piątek [31.07.2009, 22:52:43] • [IP: 80.245.184.**]

to przyciskanie to nie higieniczne jest zamontowac mydlo i maty zeby zaraza sie nie roznosila

Gość • Piątek [31.07.2009, 22:18:20] • [IP: 80.245.181.***]

Prosze, bardzo prosze przeprowadzcie synchronizacje swiatel. Aktualnie dzialaja tak ze mnie trafia sz...k

Gość • Piątek [31.07.2009, 21:49:25] • [IP: 92.42.118.***]

NO DOTKNIJ !!

Gość • Piątek [31.07.2009, 21:42:20] • [IP: 80.245.190.***]

mogli by zlikwidować tam kompletnie sygnalizację, korki by zniknęły, arteria była by drożna. wystarczyły by znaki informujące kierowców która droga jest główną, gdyż na to kierowcy z sąsiedniej strony narzekali, a jeździło się wtedy świetnie.

Gość • Piątek [31.07.2009, 20:49:10] • [IP: 92.42.114.**]

Proponuję mieszkańcom tego budynku złożyć protest o to że samochody smrodzą i hałasują stojąc na tych światłach -to byłoby coś.Każdy ma prawo do czystego powietrza i spokoju.

zeiteieieie • Piątek [31.07.2009, 19:14:12] • [IP: 81.105.185.***]

To normalne z przyciskami, na zachodze kazde swiatla maja przyciski.

Gość • Piątek [31.07.2009, 19:06:00] • [IP: 93.94.184.***]

Inteligentne światełka to oni mają chyba w Urzędzie Miasta.Bubel goni bubel i na siłę z upartością Kalego fundują podatnikom kretyńskie swoje pomysły.Nikt nie pyta mieszkańców jak to rozwiązać a można, bardzo łatwo i sprawnie bez nakładu czasu oraz bezpiecznie jezdziłem ul. Grunwaldzką.Lecz ten beton musi przeszkadzać i narzucać swoje.Poczekamy, czas szybko upływa.

Gość • Piątek [31.07.2009, 19:05:03] • [IP: 80.245.189.*]

po co te swiatla ?? nie bylo i bylo dobrze zero korkow i zero wypadkow

Gość • Piątek [31.07.2009, 18:55:26] • [IP: 80.245.185.***]

Inteligentni to są kierowcy a nie spowalniacze w postaci świateł. Jak nie było inteligentnych świateł to nie było również korków. Pojawiły się światła to i korki się pojawiły. Pozdrawiam

Gość • Piątek [31.07.2009, 18:52:45] • [IP: 80.245.184.***]

Zlikwidować światła!! bez nich było super, rzadnych korków !

Gość • Piątek [31.07.2009, 18:46:40] • [IP: 92.42.117.***]

O fuuuuu ile na tych przyciskach bedzie zarazkow :P

Gość • Piątek [31.07.2009, 18:46:22] • [IP: 83.15.119.**]

Ronda!! RONDA!! i jeszcze raz ronda!!

Gość • Piątek [31.07.2009, 18:38:49] • [IP: 80.245.190.***]

Buło superaście i bez korków jak nie było przez kilka tygodni świateł !!

mijajacy • Piątek [31.07.2009, 18:38:03] • [IP: 88.156.233.***]

ja bym se tam podotykal:)

Kierowca • Piątek [31.07.2009, 18:29:13] • [IP: 92.42.115.***]

Zgadzam się z przedmowcą. Ta sygnalizacja jest do d..y. Skręcając z 11-go Listopada lewoskrętem w Gunwaldzką przejadą tylko dwa samochody. następny wjeżdża na skrzyżowanie przy żółtym. Byłem chyba siódmy w kolejce i musiałem czekać przez cztery zmiany świateł. A jak jakiś niemiec chce skrecić w tą sronę to już za nim nikt nie zdąży. Ja dziękuję za taki rodzaj" inteligencji" naszemu Urzędowi Miejskiemu.

Gość • Piątek [31.07.2009, 18:19:08] • [IP: 80.245.182.***]

"Inteligentna sygnalizacja" przepuszcza tylko 2 samochody z 11-go listopada w Grunwaldzką w lewą stronę, pozostali przejeżdzają na czerwonym. Czas wyjazdu wydłużono o conajmniej 2 minuty. Gdzież tu postęp. DLACZEGO NIE RONDO? Prezio nie potrafi jeździć po rondzie?

Gość • Piątek [31.07.2009, 18:07:07] • [IP: 217.97.193.***]

kosztowny bubel który tylko utrudnia ruch , ale" kolesiowo" wygrywa, a teraz jeszcze będzie naprawa tych dotykaczy. Kasa bez przerwy będzie potrzebna, na ich naprawę Hura ! inteligentnie wydane pieniądze - to stałe źródło dochodu

Gość • Piątek [31.07.2009, 17:59:16] • [IP: 92.42.118.**]

Jak nie było sygnalizacji, jechało się normalnie a teraz są niestety korki. Jak zwykle ktoś na siłę nas uszczęśliwia

Gość • Piątek [31.07.2009, 17:32:39] • [IP: 193.200.150.**]

Nie ma takiej inteligencji, która z poradzi sobie z niemieckim kierowcą. Jechałem dzisiaj za kretynem, który (mając zielone) zatrzymał się NA ŚRODKU skrzyżowania, żeby przepuszczać pieszych. Taki był kulturalny.

Gość • Piątek [31.07.2009, 17:30:41] • [IP: 80.245.190.**]

może napisać jeszcze należy o tym, że przyciski touch me zostały zamontowane w strasznie sporej ilości... na jednym słupie 2 sztuki po prawo i lewo ha nie lepiej jeden na środku? i tak razy kilka ten sam błąd bezsens totalny jak dla mnie

blondynka • Piątek [31.07.2009, 17:26:33] • [IP: 95.49.172.***]

miast ma kasę i tak co roku zgodnie z nowymi trendami mody zmienia nam sygnalizację byśmy byli trendi ;)

Gość • Piątek [31.07.2009, 17:25:30] • [IP: 92.42.113.*]

Zgadzam się z poprzednimi wypowiedziami. W czasie kiedy na tym skrzyżowaniu sygnalizacji została wyłączona, nie było żadnych korków i ruch odbywał się w sposób płynny. Wielu użytkowników to zauważyło, szkoda że nikt z decydentów.

Gość • Piątek [31.07.2009, 17:24:29] • [IP: 80.245.178.**]

To prawda, wczoraj byłam w tym trzecim samochodzie, który nie zdążył skręcić w lewo, nie to żeby mi się spieszyło, ale jak to jest inteligentny system, to ja jestem znak drogowy!

Gość • Piątek [31.07.2009, 17:18:56] • [IP: 83.21.40.***]

Oprócz świateł, których w naszym mieście jest za dużo (niepotrzebne wydane pieniądze i zmniejszenie płynności ruchu) jest następny problem. Zasada pierszeństwa z prawej strony. Niemcy skrupulatnie jej przestrzegają i głupieją bo prawie wszystkie skrzyrzowania są źle oznakowane. Ulica z prawej ma znak ustąp pierszenstwa, a główna nie ma zadnego. Niemiec stoi i czeka zgodnie z przepisami, a ten drugi też czeka bo ma znak.

Gość • Piątek [31.07.2009, 17:13:07] • [IP: 80.245.182.***]

srinteligentne. nie było światel to ruch był płynny, ale jakis krętacz musiał skasowac do kieszeni i teraz stoje 2 razy dluzej niz normalnie.nuz sie w kieszeni otwiera

Gość • Piątek [31.07.2009, 17:11:50] • [IP: 92.42.116.**]

Ale jak będzie rondo, to nikt nie zarobi na montażu świateł :-P

Gość • Piątek [31.07.2009, 16:58:47] • [IP: 80.54.123.**]

srondo.. ronda wcale nie są takie idealne. wystarczy tylko znać przepisy i umieć jeździć a wtedy ani ronda ani światła nie są potrzebne i jest ok.

Gość • Piątek [31.07.2009, 16:50:55] • [IP: 217.97.193.**]

Ja dosyć często tam chodzę i teraz kiedy wyłączyli światła myślałam, że nareszcie robią rondo- taka fajna okazja żeby naprawić błąd ze światłami, ruch bez świateł był o wiele lepszy, płynniejszy. Zadna elektronika nie rozwiąże sprawy lepiej niż rondo i kultura jazdy. Teraz kiedy otwarły się granice bierzemy dobry przykład i nie tylko niemieccy kierowcy zatrzymują się widząc pieszego w pobliżu pasów, ale i nasi rodacy coraz kulturalniej jeżdżą zwłaszcza przy przejściach dla pieszych.

Gość • Piątek [31.07.2009, 16:48:00] • [IP: 83.31.187.**]

zgadzam sie z przedmowca. matejki/11go listopada i grunwaldzka/11go list. - tylko rondo.

Gość • Piątek [31.07.2009, 16:17:12] • [IP: 192.168.0.**]

tylko rondo udrożni ruch

Gość • Piątek [31.07.2009, 16:01:42] • [IP: 195.117.222.***]

Bardzo dobrze, kierowcy byli poprzednio szczęśliwi, czego nie mogli powiedzieć piesi, którzy czekali aż się jakiś kierowca nad nimi ulituje i pozwoli przejść na drugą stronę ulicy.

Buraq • Piątek [31.07.2009, 15:56:10] • [IP: 62.61.46.***]

Jak myslicie czy znajdzie sie jakis baran ktory czekajac zbyt dlugo na zmiane swiatel wysiadze z samochodu i wcisnie guzik? Podejrzewam ze mieszkancy Miedzyzdrojow beda bardzo zagubieni poniewaz u nich sygnalizacja swietlna dopiero wchodzi w zycie jako cud techniki. Kiedys widzialem miedzyzdrojaka ktory nie wiedzial jak sie zachowac na rondzie i pojechal pod prad. Gratulujemy.

Gość • Piątek [31.07.2009, 15:52:58] • [IP: 92.42.117.**]

wyłaczyć światła!!1

Czereśniak • Piątek [31.07.2009, 15:51:57] • [IP: 195.117.222.***]

jak tych ludzi nauczyć, aby nie pomagałi" udrażniać " ruch drogowy w naszym mieście. Czekam na pomysły Proszę piszcie !

Gość • Piątek [31.07.2009, 15:44:54] • [IP: 80.245.180.***]

byl jeden. barnej rabel go spowodował ;)

małagosia • Piątek [31.07.2009, 15:43:06] • [IP: 83.31.203.**]

Najlepiej było bez świateł. Ruch płynny, piesi też przeszli i wypadków nie było.

Gość • Piątek [31.07.2009, 15:40:29] • [IP: 195.117.222.*]

grypa666.wordpress.com/ na temat swinskiej grypy i niecnego planu WHO o zarazonych wirusem przymusowych szczepieniach na jesieni tego roku!!

Gość • Piątek [31.07.2009, 15:39:24] • [IP: 77.253.126.***]

na szczescie zaraz sie zepsuje...

REX • Piątek [31.07.2009, 15:35:39] • [IP: 92.42.115.***]

Temu inteligentowi co tak zaprojektował światła kazałbym za karę caly czas przez nie przejeżdżać. Jadąc 11 Listopada i skręcając w lewo w ul.Grunwaldzką była długa kolejka pojazdów i w każdym cyklu zdążyły na zielonym świetle przejechać dwa pojazdy. Następne dwa pojazdy przejeżdżały już na pomarańczowym i czerwonym stwarząjąc realne zagrożenie. I to ma być ta inteligencja? Chyba projektanta pożal się boże. Ci co domagają się tam ronda mają zdecydowaną rację a do tego czasu niećh światła się popsyją lub je wyłączą.

Gość • Piątek [31.07.2009, 15:32:30] • [IP: 95.40.139.*]

a zapomnieliscie napisać że jest to pierwsza tego typu w Polsce sygnalizacja, wszystkie działają na fotokomórki itd, a ta działa na zasadzie mat, i pola magnetycznego...

Gość • Piątek [31.07.2009, 15:30:47] • [IP: 217.97.199.**]

KPINA póki co... teraz z 11go listopada skręcając w lewo jest masakra - na zielonym przejeżdżają 2 samochody i znowu jest czerwone... tak samo jest skręcając z grunwaldzkiej (od strony miasta) w 11go listopada - też 2 auta i czerwone. Kto to ustawiał?!

Gość • Piątek [31.07.2009, 15:28:27] • [IP: 92.42.118.***]

DOTKNIJ

Gość • Piątek [31.07.2009, 15:26:58] • [IP: 95.49.171.***]

dupa blada bez świateł było lepiej zero korków i nawet piesi byli kulturalnie puszczeni

Gość • Piątek [31.07.2009, 15:19:42] • [IP: 80.245.181.***]

Po co te swiatla? Swiatla są dla tych co nie mają lub kupili prawo jazdy. My mowimy swiatlom kategoryczne NIE.

Gość • Piątek [31.07.2009, 15:18:07] • [IP: 92.42.118.***]

...no to teraz zobaczymy kiedy pierwszy" aparacik" odleci od rury kopnięty przez pijanego barana wracającego z libacji??...obym był złym prorokiem-sam sobie tego życzę...

Gość • Piątek [31.07.2009, 15:17:30] • [IP: 83.6.168.***]

Ronda pomogą zwiekrzyć o 400% przepustowość. A tu jakieś 20%. Kpina.

Gość • Piątek [31.07.2009, 15:15:36] • [IP: 83.6.168.***]

Ronda i jeszcze raz ronda. A co ze światłami koło ryneczku na Grunwaldzkiej?. Tam bez świateł jazda jest płynna.

Gość • Piątek [31.07.2009, 15:15:21] • [IP: 80.245.190.***]

mogli nie włączać ych światel. .. kierowcy (ja) woleli by jezdzic przez to skrzyzowanie poruszac sie bez sygnalizacji swietlnej. .. ale no coz

Oglądasz 1-93 z 93
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■