POGODA

Reklama


Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Środa [15.07.2009, 07:24:07] • Świnoujście

Łapaj złodzieja!

Łapaj złodzieja!

Rekord Guinessa gwarantowany – mamy najdroższy na świecie drewniany budynek!(fot. Sławomir Ryfczyński )

Inwestycja otrzymała oficjalną nazwę: Budynek socjalno-techniczny dla ratowników WOPR przy ul. Żeromskiego w Świnoujściu na działce nr 179/1, w obrębie 2.

Taki obiekt niewątpliwie jest potrzebny na naszej plaży. Jednak w zdumienie wprawia koszt budowy obiektu o powierzchni 106 m2 . W przeliczeniu koszt metra kwadratowego drewnianego domku wyniósł 11 253 złote!

A oto oficjalny wykaz kosztów:
1.Fundamentowanie 346 584,79 zł
2.Wznoszenie konstrukcji budynków 47 864,09 zł
3.Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 138 025,20 zł
4.Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów 79 526,83 zł
5.Roboty w zakresie podłóg drewnianych 80 361,81 zł
6.Kładzenie płytek 10 448,79 zł
7.Roboty malarskie 12 405,48 zł
8.Kładzenie wykładzin elastycznych 7 052,62 zł
9. Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe 66 432,57 zł
10.Roboty instalacyjne elektryczne 86 440,88 zł
11.Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 153 475,77 zł
12.Roboty dodatkowe 72 204,54 zł
13. Meble 32 641,10 zł
13.Projekt techniczny 25 500,00 zł
14.Świadectwo energetyczne 1 220,00 zł
RAZEM SUMA: 1 192 825,58 zł

Wystarczy nawet bardzo ogólna wiedza o cenach w budownictwie, aby stwierdzić, ze koszt tego budyneczku jest co najmniej dwukrotnie zawyżony, nawet z uwzględnieniem specyfiki plażowego terenu. Gotowy domek drewniany o powierzchni 132 m2 typu Lucas , wykonany ze ścian segmentowych dwustronnie obitych boazerią, malowany zewnętrznie drewnochronem, posiadający sześć komfortowych pomieszczeń, taras oraz garaż, ocieplony wełną mineralną bądź folią paroizolacyjną kosztuje 150 000 złotych (źródło: . http://www.domki.8h.pl ). Niech dodatkowe koszty związane z posadowieniem, podłączeniem do mediów, wyposażeniem, zagospodarowaniem terenu pomnożą tą cenę nawet trzykrotnie, to otrzymamy 450 000 złotych.
Ale to nie wszystko. Daremnym trudem byłoby szukanie tej inwestycji w uchwalonym przez Radę Miasta budżecie miasta na rok 2009. Telefonicznie połączyłem się ze skarbnikiem miasta Iwoną Górecką Sęczek z pytaniem z jakiej podziałki budżetowej sfinansowana została baza WOPR.
A oto jej odpowiedź:

Dział 600, Transport i łączność Rozdział 60016 drogi publiczne gminne, paragraf 6050 Transgraniczna promenada pomiędzy Świnoujściem a gminą Heringsdorf

Bez komentarza...
Stanisław Możejko


komentarzy: 208, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-208 z 208

Gość • Niedziela [19.07.2009, 05:30:51] • [IP: 193.219.192.***]

MOŻEJKO! Wymień choć jedną rzecz która żeś ty w życiu zbudował? Potrafisz tylko węszyć afery. Gdyby nie ty jużdawno mielibyśmy tunel. GDZIE SĄ CEGIEŁKI??

Gość • Piątek [17.07.2009, 08:56:39] • [IP: 80.245.179.**]

A może Pan Stanisław Możejko zazdrości, że obecny Prezydent wiele zdziałał dobrego dla miasta, mieszkańców a jak Pan Możejko miał prawo decydować, rządzić nie zrobił nic.

Obywatel Ś-cia • Czwartek [16.07.2009, 18:21:32] • [IP: 79.188.100.***]

Do Gość • Czwartek [16.07.2009, 07:53] • [IP: 217.97.199.***] - czy ty czytać i liczyć nie potrafisz czy tylko udajesz takiego? Przecież w tej dyskusji motywem jest to że obiekt jest drastycznie za drogi a nie to że go nie powinno być. Jego potrzeba nie może byc usprawiedliwieniem niesłusznie zawyżonych kosztów. Jeżeli byłbym władny i w mieście postawił np. nowe ławki w cenie 10 tyś za sztukę to czy moge usprawiedliwiać koszt to ich potrzebą skoro można je było kupić za góra kilkaset złotych? Myśl lub nie zabieraj głosu... Każda inwestycja dla miasta jest potrzebna i wązna ale trzeba szanować pieniądze podatników bo gwarantuję że sam byś takich pieniędzy nie wydał gdybys budował coś takiego dla siebie. a jakby firma ci taką kwotę zaproponowało to byś ją wysmiał i wziąl kogoś kompetentnego.

Gość • Czwartek [16.07.2009, 15:03:20] • [IP: 80.72.196.***]

Zgadzam się, że dobrze, że postawili. ALE DLACZEGO DO CHOLERY NIE SZANUJE SIĘ PIENIĘDZY PODATNIKA!??

''STODOŁA'' PUCICE • Czwartek [16.07.2009, 13:57:36] • [IP: 65.110.6.**]

Czy do największego rozkwitu w historii zaliczyć można także nielegalne getto ''socjalne'' przy Modrzejewskiej 20? Czy częścią tego rozkwitu jest działka szwagra? Jeśli coś na niej kwitnie, to prywatny interes Oponiarza. Czy nielegalne eksmisje ludzi, dokonywane na zlecenie mafii łakomej na działki i mieszkania to także objaw rozkwitu? Czy zaniedbane drogi, brak sprawnej kanalizacji deszczowej to rozkwit? To miasto gnije pod rządami komuny, ludzie uciekają stąd setkami za granicę, komuna szaleje, jak u mówić o rozkwicie?

Gość • Czwartek [16.07.2009, 12:32:58] • [IP: 217.97.193.***]

to jak, szczekacie i szczekacie, napisał już ktoś do nik czy cba?

Gość • Czwartek [16.07.2009, 10:05:25] • [IP: 217.97.193.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Czwartek [16.07.2009, 09:18:47] • [IP: 83.21.49.**]

Chyba o tym pomyślał jaśnie nam panujący, bo swego czasu nawoływał aby dostarczać na plac okulistki zużyte opony.

Gość • Czwartek [16.07.2009, 09:08:11] • [IP: 88.156.234.***]

Ze starych opon mozna robic prezerwatywy dla murzynow. Czy jakis zaradny przedsiebiorca pomyslal o tym.Bylaby niezla kasa.

Gość • Czwartek [16.07.2009, 08:23:05] • [IP: 83.31.183.***]

Dlatego w życiorysie przerwa w działalności na lądzie, bo koniecznie trzeba było jak szczur uciekać na statek, a towarzysze pomogli. DwOch pomocników z tego okresu chyba jest wsród radnych ?

Gość • Czwartek [16.07.2009, 07:53:43] • [IP: 217.97.199.***]

BARDZO DOBRZE ŻE POSTAWILI TAKI OBIEKT ŻAL WAS ŚCISKA OBRAŻACIE SKARBNIKA I PREZYDENTA A TO DZIKĘKI NIM ŚWINOUJŚCIE PIĘKNIEJE A NIE JAK ZA POPRZEDNIKÓW PIENIĄDZE ZBIERANO NA CEGIEŁKI KTÓRYCH NIE WIDU NI SŁYCHU!!

Gość • Czwartek [16.07.2009, 07:36:56] • [IP: 87.205.232.***]

Złodzieje są wsród nas a na czele ci z urzędu.Pozdrawiam ekipę w tym także rządzącą. Ciekawe jak tam i co tam w gumiarni pana prezydenta, nowych oponeczek mozna sie spodziewać bo i kapitalik może jakiś doszedł ;)

Gość • Czwartek [16.07.2009, 01:30:37] • [IP: 80.54.123.***]

a klocki pływają i pływają a błękitna flaga trzepoce

Gość • Czwartek [16.07.2009, 00:33:35] • [IP: 217.97.199.*]

stodoła ty idź się leczyć, no chyba że jesteś możejką to faktycznie może już leczenie nie pomóc

Gość • Środa [15.07.2009, 23:07:05] • [IP: 91.94.178.**]

Ten wałkarz to nie długo przebije AL CAPONE, oprócz błękitnej flagi będziemy mogli się szczycić że mamy większego od Pana CAPONE.

Gość • Środa [15.07.2009, 23:06:39] • [IP: 92.42.116.***]

a czy wystarczy zgosić to odpowiednim organom tj. jak NIK czy CBA, oni są od tego niech sie dobiorą do dupy komu trzeba, bo to przrgięcie pały !!

Gość • Środa [15.07.2009, 22:47:00] • [IP: 217.97.193.***]

troll, nudny troll. .. ziewam z nudów

''STODOŁA'' PUCICE • Środa [15.07.2009, 22:26:18] • [IP: 65.110.6.**]

Przed laty znany świnoujski [ocenzurowano] wybrał się po zakup opon do hurtowni w Pucicach koło Szczecina. Popatrzył, wybrał DZIESIĘĆ opon. Pracownik poszedł wypisywać faktury a w tym czasie [ocenzurowano] ładował opony do samochodu. Po chwili odebrał fakturę, zapłacił i ruszył w drogę powrotną do Świnoujścia. Kilka minut po jego odjeździe, pracownicy hurtowni zauważyli, że ubyło TRZYDZIEŚCI opon. Natychmiast skrzyknęli się, wsiedli do samochodu i ruszyli w pościg za złodziejem. Dopadli [ocenzurowano], gdy przejeżdżał obok przystanku kolejowego w Przytorze. Przyłapany musiał oddać ukradzione dwadzieścia opon. Prosił aby nie zawiadamiać Policji. Ulegli, dali spokój złodziejowi...

Gość • Środa [15.07.2009, 22:22:37] • [IP: 217.97.193.***]

:ziew:

Gość • Środa [15.07.2009, 22:11:41] • [IP: 65.110.6.**]

POSTKOMUNO!! PRECZ!! DOSYC! KAZDY WASZ RUCH KAZDA UCHWALA, SMIERDZI KORUPCJA, KOLESIOSTWEM, NABIJANIEM KASY DLA SWOICH LUDZI. LICZA SIE TYLKO WASZE PLECY, STAN KONTA. ZYCZE PREZYDENTOWI - JAK NAJSZYBSZEJ WIZYTY CBA. I GDZIES MAM WASZE CHODNIKI KTORE SIE ROZPADAJA, ULIC KTORYCH ASFALT SIE TOPI, DOSYC MAM SZMACENIA BIEDNYCH LUDZI PRZEZ WASZE WYPACZONE DOGMATY KOMUNIZMU. PRECZ!!

''STODOŁA'' PUCICE • Środa [15.07.2009, 22:10:03] • [IP: 65.110.6.**]

Leszek B. pod koniec lat 80-tych, kiedy pracował w SB, prowadził przeciwko Januszowi Ż. śledztwo w sprawie łapownictwa. Materiał dowodowy wystarczał na 5 lat odsiadki. Przyjechali zwierzchnicy ze Szczecina, zabrali akta i tyle je widziano. Ówczesny prezes Sądu Rejonowego, Jerzy N., namówił Romana S. do wzięcia winy na siebie. Obiecał mu lagodny wymiar kary. Na koniec okazało się, że wyfasowali mu pięć lat do odsiadki. Natomiast ówczesny Pierwszy Sekretarz Miejskiego Komitetu PZPR, Waldemar B., załatwił Januszowi Ż. ewakuację w morze.

Gość • Środa [15.07.2009, 22:09:07] • [IP: 217.97.193.***]

stodoła, nudziarz jesteś niemożliwy, ileż raz można to wklejać?

Gość • Środa [15.07.2009, 22:05:33] • [IP: 65.110.6.**]

A teraz chór emerytowanych oficerów politycznych Ludowego Wojska Polskiego pod batutą agenta WSI Roberta K. vel ''Karalucha'' wykona dla Państwa zestaw Czerwonych Szlagierów, w tym takie hity jak rzewne ''Jak miasto nam pięknieje''. Sponsorem koncertu jest kapitan Władimir Wiedernikow, ostatni szef placówki KGB w Świnoujściu.

Gość • Środa [15.07.2009, 22:05:14] • [IP: 91.94.178.**]

Za 15 tyś. miesięcznie, każdy młody człowiek w tym mieście stworzył by wielkie CUDY o jakich janusz nie słyszał.

''STODOŁA'' PUCICE • Środa [15.07.2009, 22:03:45] • [IP: 65.110.6.**]

Czy do największego rozkwitu w historii zaliczyć można także nielegalne getto ''socjalne'' przy Modrzejewskiej 20? Czy częścią tego rozkwitu jest działka szwagra? Jeśli coś na niej kwitnie, to prywatny interes Oponiarza. Czy nielegalne eksmisje ludzi, dokonywane na zlecenie mafii łakomej na działki i mieszkania to także objaw rozkwitu? Czy zaniedbane drogi, brak sprawnej kanalizacji deszczowej to rozkwit? To miasto gnije pod rządami komuny, ludzie uciekają stąd setkami za granicę, komuna szaleje, jak u mówić o rozkwicie?

Gość • Środa [15.07.2009, 22:02:54] • [IP: 65.110.6.**]

Bardzo ważni politycy w Warszawie mówią nieoficjalnie, że tunel pod Świną odłożono na półkę do chwili, kiedy w Świnoujściu przestanie rządzić postkomunistyczna sitwa.

Gość • Środa [15.07.2009, 21:57:17] • [IP: 217.97.199.*]

Ale zzera niektórych kolejny sukces mładzy miasta! Boli, co??

Gość • Środa [15.07.2009, 21:48:36] • [IP: 65.110.6.**]

Dziadował i dziaduje na wszystkim. Zdjęcia przykombinowane z urzędu do kampanii, listy obecności dla pracowników w oponiarni z Centrum Informacji Turystycznej naszego miasta. On po prostu budżet miasta traktuje jako własność prywatną. Samochód służbowy też ujeżdża w każdym celu ze swoją faworytą. Miało być panisko, a wyszło że dziadowstwo i kombinator. I gdzie ta klasa, prezydencie, coś o niej zapewniał mieszkańców? Prywata i tyle.

''STODOŁA'' PUCICE • Środa [15.07.2009, 21:28:04] • [IP: 65.110.6.**]

Zdjęcia do prywatnej kampanii wyborczej z Urzędu. Druczki list obecności do firmy oponiarskiej z Centrum Informacji Turystycznej. Opony z Pucic.

Gość • Środa [15.07.2009, 21:26:03] • [IP: 86.69.226.***]

stodola nie zapominaj jeszcze o smierci dzimiego radyjko. on duzo wiedzial.

''STODOŁA'' PUCICE • Środa [15.07.2009, 20:51:38] • [IP: 65.110.6.**]

Czy ktoś z Was zauważył może, że odkąd Żmurkiewicz jest prezydentem same negatywne rzeczy dzieją się w naszym mieście? Uważam, że obecnie wyraźnie widać, jak jest źle pod rządami czerwonych: afera promenadowo-Wiaterowa, doprowadzenie do śmierci pana Górskiego i pana Rosia, nielegalne wysiedlenia w ZGM, nielegalna budowa na Hołdu Pruskiego, działka szwagra, działka Ireny Eris, buda na plazy za milion dwieście, sabotowanie inwestycji tunelowej, totalne zawalenie kwestii funduszy unijnych...

episode • Środa [15.07.2009, 20:46:24] • [IP: 92.42.118.**]

300.000 tysiecy Euro kosztowało to badziewie ?? Buehehehehehehehehe prezydent Zmurkiewicz przebija sam siebie...

''STODOŁA'' PUCICE • Środa [15.07.2009, 20:13:32] • [IP: 65.110.6.**]

Postkomunizm. Mianem tym określa się system polityczny i gospodarczy, który łączy w sobie cechy rządów totalitarnych (m. in. sprawowanie władzy przez nomenklaturę, niszczenie opozycji, stosowanie metod sprzecznych z prawem w walce politycznej) z budowaniem społeczeństwa obywatelskiego. Postkomunizm istnieje równolegle z demokracją i wolnym rynkiem, wpływa jednak hamująco na rozwój danego kraju m. in. poprzez korupcję i tworzenie nieformalnych sieci powiązań biznesu i polityki.

episode • Środa [15.07.2009, 19:33:42] • [IP: 92.42.118.**]

Dołączam sie ! POSTKOMUNO!! PRECZ!! DOSYC! KAZDY WASZ RUCH KAZDA UCHWALA, SMIERDZI KORUPCJA, KOLESIOSTWEM, NABIJANIEM KASY DLA SWOICH LUDZI. LICZA SIE TYLKO WASZE PLECY, STAN KONTA. ZYCZE PREZYDENTOWI - JAK NAJSZYBSZEJ WIZYTY CBA. I GDZIES MAM WASZE CHODNIKI KTORE SIE ROZPADAJA, ULIC KTORYCH ASFALT SIE TOPI, DOSYC MAM SZMACENIA BIEDNYCH LUDZI PRZEZ WASZE WYPACZONE DOGMATY KOMUNIZMU. PRECZ!!

Gość • Środa [15.07.2009, 19:23:36] • [IP: 65.110.6.**]

POSTKOMUNO!! PRECZ!! DOSYC! KAZDY WASZ RUCH KAZDA UCHWALA, SMIERDZI KORUPCJA, KOLESIOSTWEM, NABIJANIEM KASY DLA SWOICH LUDZI. LICZA SIE TYLKO WASZE PLECY, STAN KONTA. ZYCZE PREZYDENTOWI - JAK NAJSZYBSZEJ WIZYTY CBA. I GDZIES MAM WASZE CHODNIKI KTORE SIE ROZPADAJA, ULIC KTORYCH ASFALT SIE TOPI, DOSYC MAM SZMACENIA BIEDNYCH LUDZI PRZEZ WASZE WYPACZONE DOGMATY KOMUNIZMU. PRECZ!!

Gość kozi bobek • Środa [15.07.2009, 19:08:07] • [IP: 91.94.65.***]

Do gościa z 14:22 mamy tu wszystkiego po 39 tyś. ale jednego z zawodem Z...

''STODOŁA'' PUCICE • Środa [15.07.2009, 18:49:32] • [IP: 65.110.6.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gośćpodaj cegłę .... • Środa [15.07.2009, 18:47:29] • [IP: 91.94.65.***]

Do gościa z 15:52 próbujesz usprawiedliwiać temat betonowania, że 346 tyś. to dobra cena, to policz sobie że gdybyś sobie kupił beton za tą kwotę to byś sobie mógł wylać klocka o wymiarach w podstawie 10m na 10m i o wysokości 10m, oczywiście nie liczę usługi. Wziąć plany i przeliczyć materiał i wyjdzie ile zakoszono z tego.

Gość • Środa [15.07.2009, 18:43:38] • [IP: 83.31.203.***]

BIURO PROJEKTOWE SZCZECIN • Środa [15.07.2009, 15:21] • [IP: 80.245.183.***] ZA 25 TYS ZL TO MOZNA ZAPROJEKTOWAC SUPER WYPASNY DOM Z OGRODEM Z ROZMIESZCZENIEM ROSLIN, STANEM ROSLINNOSCI ODWIERTEM GEOLOGICZNYM I MOWIMY O MUROWANYM OBIEKCIE OKOLO 250 M 2 A NIE O DREWNIANYM DOMKU O KSZTALCIE PROSTOKONTA WIELCE PRZESADZONY PROJEKT NO CHYBA ZE KTOS Z RODZINY PROWADZI ALBO PRACUJE W TAKIEJ FIRMIE PROJEKTOWEJ, A CO DO KOSZTOW BUDOWY TO POWIEM ZE ZA OKOLO MILION ZL NA TRASIE DO GORZOWA POWSTAJE PALACYK W STYLU DREWNIANYM 560 M2 10 POKOJI O WYSOKIM STANDARCIE, BAR- KNAJPA NA DOLE GRIL DUZA KUCHNIA CHLODNIA WC I OKOLO 15 STOLIKOW A W KAZDYM PO 4 KRZESLA

''STODOŁA'' PUCICE • Środa [15.07.2009, 18:09:23] • [IP: 65.110.6.**]

Przed laty znany świnoujski [ocenzurowano] wybrał się po zakup opon do hurtowni w Pucicach koło Szczecina. Popatrzył, wybrał DZIESIĘĆ opon. Pracownik poszedł wypisywać faktury a w tym czasie [ocenzurowano] ładował opony do samochodu. Po chwili odebrał fakturę, zapłacił i ruszył w drogę powrotną do Świnoujścia. Kilka minut po jego odjeździe, pracownicy hurtowni zauważyli, że ubyło TRZYDZIEŚCI opon. Natychmiast skrzyknęli się, wsiedli do samochodu i ruszyli w pościg za złodziejem. Dopadli [ocenzurowano], gdy przejeżdżał obok przystanku kolejowego w Przytorze. Przyłapany musiał oddać ukradzione dwadzieścia opon. Prosił aby nie zawiadamiać Policji. Ulegli, dali spokój złodziejowi...

''STODOŁA'' PUCICE • Środa [15.07.2009, 17:51:27] • [IP: 65.110.6.**]

Jak dobrze BYŁOBY być mieszkańcem miasta, gdzie rządzi prawo, a nie prywata, gdzie panuje sprawiedliwość, a nie mafijne konszachty, gdzie władzom zależy na mieszkańcach a nie nachapaniu się kosztem budżetu, gdzie stanowiska są przydzielane według klucza kompetencji, a nie rodzinno-towarzysko-erotycznego, gdzie NASZE pieniądze są wydawane NA NAS, a nie trafiają do portfeli grupy cwaniaczków, gdzie sądy sadzą według prawa, a nie według zapotrzebowania różnych kolegów, gdzie można żyć spokojnie, nie bojąc się, że jakiś ''kolega'' prezydenta zrzuci nas ze schodów...

Gość • Środa [15.07.2009, 17:49:17] • [IP: 217.97.193.***]

stodoła, nie troluj, wypowiedz się na temat, to co wklejasz jest już nudne

Gość • Środa [15.07.2009, 17:46:07] • [IP: 217.97.199.*]

jak powiedział to mińster Czuma to napewno jest prawda wszak sam ma nieliche doswiadczenie ze sprawiedliwoscią w świecie i jedni i drudzy swietnie potrafią gadać ale nic z tego nie wynika bo wszyscy lody kręcą

Gość • Środa [15.07.2009, 17:44:50] • [IP: 93.94.188.***]

niezly walek..

''STODOŁA'' PUCICE • Środa [15.07.2009, 17:23:30] • [IP: 65.110.6.**]

Minister Sprawiedliwości Andrzej Czuma w TVN24 (26.01.2009, program ''Kropka nad I'') określił jasno takie układy: W TYCH DROBNYCH ROZMAITYCH LOKALNYCH MIEJSCACH SĄ GRUPY ZŻYTE POLICYJNO-POLITYCZNO-BIZNESOWO-BANDYCKIE.

Gość • Środa [15.07.2009, 17:07:03] • [IP: 92.42.112.***]

PRZEKRĘT śmierdzi z daleka

''STODOŁA'' PUCIC • Środa [15.07.2009, 16:47:44] • [IP: 65.110.6.**]

Bulwersuje opinię publiczną fakt, że jeden podatnik, który powinien być wzorowy, sobie z prawa kpi, jest podatnikiem VAT, prowadzi warsztat oponiarski, oprócz tego zainstalował sobie myjnię i za usługi tej myjni nie wydaje paragonów fiskalnych. Wszyscy to widzą, myjnia naprzeciwko, w Shellu takie paragony wydaje. Naczelnik w zderzeniu z funkcjonariuszem publicznym wysokiego szczebla nie wprowadza prawa w życie. Być może ta obawa wynikała z dużych wpływów tego człowieka i teraz gdy naczelnik już posiada nominację, takie bulwersujące problemy zostaną rozwiązane i nie będzie podatników, którzy wprost demonstrują mieszkańcom Świnoujścia, że są ponad prawem.

''STODOŁA'' PUCICE • Środa [15.07.2009, 16:46:49] • [IP: 65.110.6.**]

Art. 296 K.k.: Kto, obowiązany do zajmowania się sprawami majątkowymi lub działalnością gospodarczą jednostki organizacyjnej - przez nadużycie uprawnień lub niedopełnienie obowiązku - wyrządza jej szkodę majątkową w wielkich rozmiarach, podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.

''STODOŁA'' PUCICE • Środa [15.07.2009, 16:43:17] • [IP: 65.110.6.**]

A KTO naciągał wojewodę na pieniądze? Na ZBĘDNY wydatek?

Gość • Środa [15.07.2009, 16:33:45] • [IP: 80.62.26.***]

możejko, dobrze gadasz ale w innych tematach jestes bardziej stukniety niz pozostali

Gość • Środa [15.07.2009, 16:21:25] • [IP: 88.156.234.***]

Przejśćie graniczne szło z pieniędzy wojewody, więc co Stodoło, co nas obchodzi że wojewoda miał taki gest?

''STODOŁA'' PUCICE • Środa [15.07.2009, 16:20:10] • [IP: 65.110.6.**]

Zbędne przejście graniczne do Garz: kilkanaście milionów. Bezużyteczna świetlna tablica informacyjna: sześćset tysięcy. Drewniana budka na plaży: milion dwieście. To NASZE PIENIĄDZE TAK SIĘ MARNUJĄ!

''STODOŁA'' PUCICE • Środa [15.07.2009, 15:57:09] • [IP: 65.110.6.**]

Leszek B. pod koniec lat 80-tych, kiedy pracował w SB, prowadził przeciwko Januszowi Ż. śledztwo w sprawie łapownictwa. Materiał dowodowy wystarczał na 5 lat odsiadki. Przyjechali zwierzchnicy ze Szczecina, zabrali akta i tyle je widziano. Ówczesny prezes Sądu Rejonowego, Jerzy N., namówił Romana S. do wzięcia winy na siebie. Obiecał mu lagodny wymiar kary. Na koniec okazało się, że wyfasowali mu pięć lat do odsiadki. Natomiast ówczesny Pierwszy Sekretarz Miejskiego Komitetu PZPR, Waldemar B., załatwił Januszowi Ż. ewakuację w morze.

Gość • Środa [15.07.2009, 15:53:22] • [IP: 217.97.199.*]

IP193 jak najbardziej normalnym w demokracji jest patrzenie na ręce władzy, która z naszych podatków i dla nas ma obowiązek inwestować w mieście.A od tego jak jest mobilna i trafia w potrzeby mieszkańców zbiera pochwały a jak nie to zjeby, kumasz?A byle się coś budowało i działo nie ma przyzwolenia! Ma być jawnie bo inaczej zawsze będzie podejrzenie przekrętu, po gospodarsku bo to nasza kasa i co najmniej na poziomie innych tej wielkości gmin, a nie jak za komuny.To tyle.

MOTOROWER ''KOMAR'' • Środa [15.07.2009, 15:53:13] • [IP: 65.110.6.**]

Zagadka historyczna: Kim obecnie jest człowiek, który jako urzędnik w latach 70-tych za zarejestrowanie motoroweru marki ''Komar'' domagał się łapówki w kwocie 100 złotych?

Gość • Środa [15.07.2009, 15:52:41] • [IP: 217.97.193.***]

Dodtakowo, zobaczcie jak przy tym wyglądają wyceny domów z oświadczeń p. Szczodrego, p. Żmurkiewicza, p. Filińskiej (około 700m2 nowego domu na Kapitańskiej). Dlaczego z prywatnych pieniędzy potrafią tak tanio budować a z pieniędzy podatnika nie?

Gość • Środa [15.07.2009, 15:52:39] • [IP: 92.42.119.***]

Przecież jest między innymi napisane, że za fundamentowanie 346 tys zł.Jak można spekulować, nie znając się i nie widząc dokumentów, że to za dużo lub za mało.Ja wierzę w wymienione cyfry kosztorysowe, bo wierzę w racjonalne gospodarowanie naszymi pieniędzmi.Napewno osoby odpowiedzialne za realizację pomysłu zrealizowały go przy najniższych, możliwych kosztach na tym terenie.Tak na marginesie domek mi się nie podoba.

''STODOŁA'' PUCICE • Środa [15.07.2009, 15:51:29] • [IP: 65.110.6.**]

Przed laty znany świnoujski [ocenzurowano] wybrał się po zakup opon do hurtowni w Pucicach koło Szczecina. Popatrzył, wybrał DZIESIĘĆ opon. Pracownik poszedł wypisywać faktury a w tym czasie [ocenzurowano] ładował opony do samochodu. Po chwili odebrał fakturę, zapłacił i ruszył w drogę powrotną do Świnoujścia. Kilka minut po jego odjeździe, pracownicy hurtowni zauważyli, że ubyło TRZYDZIEŚCI opon. Natychmiast skrzyknęli się, wsiedli do samochodu i ruszyli w pościg za złodziejem. Dopadli [ocenzurowano], gdy przejeżdżał obok przystanku kolejowego w Przytorze. Przyłapany musiał oddać ukradzione dwadzieścia opon. Prosił aby nie zawiadamiać Policji. Ulegli, dali spokój złodziejowi...

''STODOŁA'' PUCICE • Środa [15.07.2009, 15:50:44] • [IP: 65.110.6.**]

W piątek, 10 lipca, już w gmachu świnoujskiej skarbówki, w obecności ponad dwudziestu urzedników oraz dziennikarzy lokalnych mediów, Andrzej Sternal odebrał nowy angaż z rąk wicedyrektora szczecińskiej Izby Skarbowej Janiny Rudawskiej, która wypowiedziała wiele ciepłych słów o dotychczasowej pracy naczelnika. Nominat stwierdził, że główną motywacją dla jego starań o nominację była dobra współpraca i zachęty ze strony zespołu pracowników. Do pani wicedyrektor Janiny Rudawskiej zwrócił się Stanisław Możejko: Staraniem Andrzeja Sternala znacznie poprawiła się obsługa podatników i jest to niewątpliwie jego sukces. Ale w swojej pracy miał także porażki, w zakresie równego traktowania wszystkich podatników, zgodnie z Art. 32 ust.1 Konstytucji RP. Bulwersuje opinię publiczną fakt, że jeden podatnik, który powinien być wzorowy, sobie z prawa kpi, jest podatnikiem VAT, prowadzi warsztat oponiarski, oprócz tego zainstalował sobie myjnię i za usługi tej myjni nie wydaje paragonów fiskalnych. Wszyscy to widzą, myjnia naprzeciwko, w Shellu takie paragony wydaje. Naczelnik w zderzeniu z funkcjonariuszem publicznym wysokiego szczebla nie wprowadza prawa w życie. Być może ta obawa wynikała z dużych wpływów tego człowieka i teraz gdy naczelnik już posiada nominację, takie bulwersujące problemy zostaną rozwiązane i nie będzie podatników, którzy wprost demonstrują mieszkańcom Świnoujścia, że są ponad prawem. Prasa lokalna wielokrotnie o tym pisała, z naczelnikiem o tym rozmawiałem 25 kwietnia ubiegłego roku i również 25 kwietnia tego roku. Na razie bez rezultatu.

Gość • Środa [15.07.2009, 15:49:13] • [IP: 217.97.199.***]

PO CO SIĘ CZEPIACIE TAK PIĘKNEGO OBIEKTU !!

Pikaczu • Środa [15.07.2009, 15:46:32] • [IP: 217.97.193.***]

Za takie pieniądze to w Świnoujściu można wybudować pod klucz 300 m2 murowanego obiektu z dachówką ceramiczną (choć to pokrycie jeżeli jest z tytan-cynku to jest bardzo dobre) z cen wychodzi że kafli jest tutaj 100m2 (tak dużo?!), ENea prąd podłącza ryczałtowo (tutaj za max 3000+max 6000 robota i materiał wewnątrz) roboty malarskie +szpachlowanie z materiałem i rachunkiem to max 40 zł/m2 (dwukrotnie plus grunt), a wg cennika to jest 300 m2 ścian czylityle co mają domy ponad 200m2, Meble na te 100m2 to same kuchnie na wymiar albo antyki, itd. Hydraulika tutaj niesamowita. Dom na kapitańskiej 400 m2 to z kotłem i grzejnikami wyszło 80 tys. Słowem. Ceny z dupy. Drogie lakoniczne roboty dodatkowe i inne wykończeniowe. Balustrada znierdzewki rzeczywiście z 15 tys mogła kosztować

Gość • Środa [15.07.2009, 15:21:43] • [IP: 88.156.234.***]

Lepiej byc skarbnikiem miasta niz siedziec na kasie w Netto !.

BIURO PROJEKTOWE SZCZECIN • Środa [15.07.2009, 15:21:13] • [IP: 80.245.183.***]

ZA 25 TYS ZL TO MOZNA ZAPROJEKTOWAC SUPER WYPASNY DOM Z OGRODEM Z ROZMIESZCZENIEM ROSLIN, STANEM ROSLINNOSCI ODWIERTEM GEOLOGICZNYM I MOWIMY O MUROWANYM OBIEKCIE OKOLO 250 M 2 A NIE O DREWNIANYM DOMKU O KSZTALCIE PROSTOKONTA WIELCE PRZESADZONY PROJEKT NO CHYBA ZE KTOS Z RODZINY PROWADZI ALBO PRACUJE W TAKIEJ FIRMIE PROJEKTOWEJ, A CO DO KOSZTOW BUDOWY TO POWIEM ZE ZA OKOLO MILION ZL NA TRASIE DO GORZOWA POWSTAJE PALACYK W STYLU DREWNIANYM 560 M2 10 POKOJI O WYSOKIM STANDARCIE , BAR- KNAJPA NA DOLE GRIL DUZA KUCHNIA CHLODNIA WC I OKOLO 15 STOLIKOW A W KAZDYM PO 4 KRZESLA A CO DO DOMKU RATOWNIKOW TO KTOS CHYBA ZA BARDZO BUJA W OBLOKACH ZEBY ZAPLACIC TYLE KASY ZA TAKI CHLAM

Gość • Środa [15.07.2009, 15:20:06] • [IP: 88.156.234.***]

Pies pogrzebany jest od wschodniej strony baraku jakies 5 metrow.

Gość • Środa [15.07.2009, 15:18:48] • [IP: 217.97.199.*]

miazga nie kombinuj, teraz wszystkie materiały muszą mieć atest nie tylko na takie baraki.A po tej inwestycji widać jak prezydent" specjalizuje się" w budowlach socjalnych.A p.skarbnik mi nawet szkoda.Młoda i najlepsze lata może spędzić. ...

miazga • Środa [15.07.2009, 15:13:39] • [IP: 217.97.158.***]

na moje oko tego typu budynek - w typ wypadku dla WOPR'u - powinien zostać zrobiony z materiałów atestowanych. a z doświadczenia wiem , że takie materiały potrafią być 2-3 razy droższe niż te bez atestu. być może tu jest pies pogrzebany?

Gość • Środa [15.07.2009, 15:09:41] • [IP: 217.97.199.***]

Miasto ma dobrego skarbnika i napewno jest wszystko zgodne z przepisami a wam ludziska dogodzić to tragedia może postawić domek ze złota !!

Gość • Środa [15.07.2009, 15:03:13] • [IP: 88.156.234.***]

Setko, bo to sa prawdziwi Polacy, ktorym jednak ciagle zle sie zyje. A wladza co by nie zrobila zle ciagle ma wiatr w zagle i bogaci sie kosztem polskiego spoleczenstwa.

tutejszy • Środa [15.07.2009, 14:57:54] • [IP: 77.253.197.**]

Miasto może wydać pieniądze na wszystko co jest zgodne z prawem, ja nie widzę tutaj żadnego przekrętu. Wolę aby mnie chroniła Policja w mercedesie niż w zapyziałym polonezie. Lepiej pomyślcie o zakupie porządnego sprzętu dla ratowników - mam na myśli szybką motorówkę, a najlepiej kilka. Nie oszczędzajmy na bezpieczeństwie naszym i turystów. Jesteśmy w końcu Kurortem z Błękitną Flagą !!

Gość • Środa [15.07.2009, 14:48:25] • [IP: 217.97.193.***]

nie jestem zwolennikiem kogokolwiek, uważam, że skoro jest taka" jazda" to kosztorys powinien zostać ujawniony, ten z przetargu, i ten z urzędu miasta, ktoś chyba szacował koszty, prawda?

Gość • Środa [15.07.2009, 14:44:38] • [IP: 80.245.188.***]

no, no. koszt najdroższego apartamentu, a wygląda jak zwykły barak.

Gość • Środa [15.07.2009, 14:42:25] • [IP: 80.245.187.**]

To jest zadziwiające jak zwolennicy żmurkiwicza są odporni na argumenty. Jeżeli tylko ktoś źle spojrzy na prezia to są gotowi zabić. I nieważne, czy robi prezio dobrze czy źle. Przecież to chore, nawet jeśli prezio kradnie to też dobrze. Niedługo zacznie zabijać i też będzie dobrze! To wygląda gorzej niż za komuny. Czysty kimirsen.

Gość • Środa [15.07.2009, 14:35:55] • [IP: 217.97.193.***]

ja nie mam zmiennego :P

Gość • Środa [15.07.2009, 14:35:04] • [IP: 80.245.188.**]

No proszę jak przekręciaże próbują udowodnić że wszystko jest ok...a zmienne IP na nic się nie przyda...hihihihii

Gość • Środa [15.07.2009, 14:29:46] • [IP: 217.97.199.*]

niech możej spada na drzewo... nigdy nie będzie zakała prezydentem tego miasta i tylko męci na jego szkodę... a Ryfczyn bezkrytycznie popiera wszystko co wymyśli bo ma fobię związaną ze Żmurkiewiczem i tyle w temacie..

hihi • Środa [15.07.2009, 14:24:11] • [IP: 217.97.193.***]

Wy to macie mentalnoć. .. hahaha

Gość • Środa [15.07.2009, 14:23:34] • [IP: 80.54.123.**]

Szkoda a tylu było chętnych do budowy tego budynku za własne pieniądze. A 99 % z nich chciało jeszcze miastu zapłacić za prawo budowy. A miasto zamiaqst zarabiać wydaje pieniądze.

Gość • Środa [15.07.2009, 14:22:06] • [IP: 192.168.100.***]

I tak jak w Polsce mamy 38 milionów trenerów i selekcjonerów piłkarskich, to w miasteczku zwanym Świnoujście mamy: 39 tyś specjalistów od pozyskiwania pieniędzy unijnych, 39 tyś specjalistów od prawa: karnego, administracyjnego, budowlanego i właściwie od każdego prawa, 39 tyś skarbników, prezydentów, wizjonerów, dyrektoró, specjalistów finansowych o których London City czy Bruksela może sobie pomarzyć.. i każdy mądrzejszy od poprzedniego, Żałosna ta dyskusja tak samo jak żałosny jest ten artykuł.

Gość • Środa [15.07.2009, 14:19:52] • [IP: 217.97.193.***]

nie zrozumieliście, to było w kontekście, tego co napisał" pytanie" o kasie z unii, że p.Możejko nie miał takich funduszy, że się oburza o nasze podatki. .. nigdzie nie napisałem tego co mi wmawiacie. .. a to już Wasz problem

Gość • Środa [15.07.2009, 14:17:36] • [IP: 80.245.188.**]

Do 193*** jaka jest różnica czyje to pieniądze, to znaczy że jak unijne to można je przepić ?, ale masz mentalność. Jeżeli można trwonić fundusze unijne to widać którą stronę reprezentujesz.O twojej etyce już nie będę się wypowiadał, ponieważ jej nie posiadasz...

Gość • Środa [15.07.2009, 14:17:28] • [IP: 92.42.114.**]

cyt-nasze z podatków" czy też" unijne".. . jak unijne, to o co CHODZI??!! -----NADAL O PIENIĄDZE -unijne można spalić w piecu zimą?A do unii skąd wpływa? czy lepiej zrobić wiele mieszkań za 1200000 czy jedno -nie ma różnicy?Jak unijne to nie nasze?-to niczyje?--dupek

KiedySwinoujscianka • Środa [15.07.2009, 14:04:37] • [IP: 79.189.157.**]

Napisałam wyraźnie że nie opowiadam się za żadną opcją polityczną, bo mnie to tak naprawde g***o obchodzi który jest po lewej a który po prawej stronie. Możejko potrafi tylko ludzi obsmarowywać a sam nie jest czysty. Żeby" wyciągnąć" kasę z Unii też trzeba nielada umiejętności, coś o tym wiem, bo sama pozyskuję funduszę z Unii. Wcześniej Unii nie było i inne miasta się rozwijały a Świnoujście?? stało brudem. Nie powiesz mi że do zadbania o czystość potrzebne są pieniądze z Unii?? Nie interesują mnie idiotyczne gierki poityczne, mówię co widzę i patrze na to od strony bardziej jako turysta. Tak jak patrzą Ci którzy przyjeżdżają na wyspę zostawić swoją cięzko zarobioną krwawicę.

Gość • Środa [15.07.2009, 14:02:13] • [IP: 217.97.193.***]

"pytanie", Twoja wypowiedź jest nie na temat, my tu prowadzimy dyskusję merytoryczną. .. a Ty, Ty się pienisz, używasz" preziów" więc widać czyim klakierem jesteś. .. jakby pan Możejko był taki super to on byłby prezydentem a nie jest. ... i jeszcze jedno, zastanów się czyje pieniądze tu są rozliczane, " nasze z podatków" czy też" unijne". .. jak unijne, to o co CHODZI??!!

Gość • Środa [15.07.2009, 14:01:20] • [IP: 88.156.234.***]

Widzę kolego że nie masz pojęcia (lub nie chcesz mieć) jaka kasa wpływała do miasta za możejki, kasa za sprzedawane mieszkania poradzieckie, kasa z działalności licznych wówczas bazarów itp...

pytanie • Środa [15.07.2009, 13:57:54] • [IP: 80.245.183.***]

Jaki poziom intelektualny muszą mieć" ludzie" którzy jadą po możejce, że on nie zrobil tego i owego? Czy wy wiecie co znaczy slowo historia? czy wy w ogole macie w mózgu struksture odpowiedzialna za okreslanie czasu? Zrozumcie: mozejko rządził za czasów gdy upadla komuna a zmur rządzi w czasie gdy strumieniem plynie kasa z unii. Przeciez to jest kluczowe zagadnienie. Zmur nie wypracowal tej kasy co jest teraz sam tylko ona plynie z unii. A to ze nie wypracowal to FAKT. Nie zbudowal w miescie nic nowego co przynosilo by jakis specjalny zysk z którego by mozna bylo inwestowac w jakies projekty. Wszystko co jest nowego zadzwieczamy kasie z unii. Prezio zas od niechcenia musi podpisac dokumencik ze tak ze nie. Mozejko rządził zaś w czasach gdy tu psy **** szczekały. Jaką ignorantką musi byc owa" dama" która z pretensjami wyjezdza ze ona tu juz nie mieszka, ze mieszkala za czasów Mozejki i bylo zle. Pretensje do siebie droga pani, poniewaz jestes tym samym rodzajem mentalnosci co nasz kwiat lewicy.

Gość • Środa [15.07.2009, 13:49:08] • [IP: 188.33.87.***]

RUDY ZNOWU SIE CZEPIA -SAPER *

Gość • Środa [15.07.2009, 13:47:34] • [IP: 217.97.199.***]

LUDZISKA PO CO KOMENTUJECIE TAKIE GŁUPOTY SĄ W URZĘDZIE SŁUŻBY FINANSOWE I ONE DOSKONALE ZNAJĄ PRZEPISY TRZEBA BYŁO WYDAC PIENIĄDZE NA OBIEKT WIĘC WYDANO I PO CO BIĆ PIANĘ !!

Gość • Środa [15.07.2009, 13:44:01] • [IP: 80.245.190.***]

No odzyskujecie powoli mój szacunek, bo nie boicie się pisac o sprawach trudnych ;]

Gość • Środa [15.07.2009, 13:41:12] • [IP: 83.31.203.***]

do [IP: 192.168.100.***] Nikt nie kwestionuje zasadności budowy tej budy. Mówimy tylko o kosztach, umiesz czytać ze zrozumieniem? O KOSZTACH! A one są takie, że za 1m2 zapłaciliśmy (my wszyscy) 11 253 zł! Tobie może nie przeszkadza, że robią z idiotów i kantują w żywe oczy, ale większość nie chce się na to zgodzić, zrozumiałeś?

Gość • Środa [15.07.2009, 13:38:05] • [IP: 93.94.188.***]

no dobra dobra ale ta cena jest mocno przesadzona 25 000 zł za projekt :) a kto go projektował poprosze o nazwisko

Gość • Środa [15.07.2009, 13:35:24] • [IP: 92.42.114.**]

Kosztorys?-to już bajka-takie ceny? i tyle roboty?. to wygląda że raczej liczą za posadzenie drzewa, ścięcie, wykonanie desek itd...qrcze...roboty dodatkowe 72 204, 54 zł-to prawie kawalerka.

Gość • Środa [15.07.2009, 13:35:23] • [IP: 83.31.203.***]

do gościa [IP: 192.168.100.***] po co te osobiste wycieczki pod adresem pana Stanisława Możejki? Nie potrafisz dyskutować MERYTORYCZNIE? Podyskutuj z liczbami, one nie kłamią.

Gość • Środa [15.07.2009, 13:33:56] • [IP: 92.42.118.**]

Co by nie zrobić to i tak będzie źle

Gość • Środa [15.07.2009, 13:22:21] • [IP: 217.97.193.***]

tego nie wiemy, skoro zostały ujawnione składowe ceny kosztorysu to chyba wola jest, tylko nie wiem po co szukać taniej sensacji, ujawnijcie dokumenty w całości

Gość • Środa [15.07.2009, 13:21:32] • [IP: 92.42.114.**]

Dajcie mi kasę 1 192 825, 58 zł a wybuduję sobie wypaśny domek-cena za plażowy barak na papierku a część w kieszeniach.

Gryf • Środa [15.07.2009, 13:16:22] • [IP: 80.245.188.***]

Nie jestem ani za ani przeciw żadnemu (Możejko czy Żmurkiewicz), ale bardzo mnie interesuje uczciwość ludzi - szczególnie urzędników- i każda wątpliwość powinna być upubliczniona i szczegółowo zbadana. A najgorsi to tacy, którzy za wszelką cenę nie dopuszczają do wyjaśnienia wątpliwych tematów.

Gość • Środa [15.07.2009, 13:09:35] • [IP: 217.97.193.***]

Bzdury wypisujesz o ustawianiu przetargów nieograniczonych, coś usłyszysz w TV czy RMaryja i powielasz, masz pojęcie jak to się odbywa? Jak jest wybór ofert(to też rodzaj przetargu) to może i można coś posterować a w publicznym każdy, każdy kto spełnia warunki i ma najniższą cenę może wygrać.

Gość • Środa [15.07.2009, 13:06:39] • [IP: 217.97.193.***]

Do Karuzeli Cooltury miasto dopłaca jedyne 600 000 zł

Gość • Środa [15.07.2009, 13:05:42] • [IP: 217.97.193.***]

zazdroszczę Ci, że już tu nie mieszkasz. Ja mam dość skrzywionych twarzy, wieczne narzekanie, nie dość, że to w ogóle cecha polaków to tutaj to jakieś takie kilkakrotne, nie wiem co jest? kompleksy, depresja? aż żal, że tak rzadko można spotkać normalnych ludzi

Gość • Środa [15.07.2009, 13:04:49] • [IP: 195.117.222.**]

A ja uważam ze dość mocno przegięty koszt tego baraku !! I nie ważne kto jest autorem !! Ktoś pisał ze niby był przetarg... wszyscy wiemy jak sie takie przetargi odbywają nikt nic nie wie i przetarg wygrywa zaprzyjaźniona firma reszte dopowiemy sobie sami :)

KiedySwinoujscianka • Środa [15.07.2009, 13:02:18] • [IP: 79.189.157.**]

Mieszkałam na wyspach za czasów P. Możejki i co?? I nie działo się nic. Miasto było zaniedbane, brudne, nie organizowano żadnych większych imprez... teraz ile razy wpadam na wyspy widzę coś nowego, coś się kręci coś zmienia... ale dla hien to za mało. Chcielibyście, żeby wszystko było za darmo, dla wszystkich i najlepiej od razu. Nie jestem za żadną opcją polityczną, po prostu widzę co dzieje się w mieście teraz i co (nie)działo się wcześniej...

Gość • Środa [15.07.2009, 12:54:55] • [IP: 192.168.100.***]

To pan Możejko w końcu kim jest mecenasem, dziennikarzem, architektem, politykiem, pedagogiem, bankrutem, czy inżynierem bo na wszystkim sie zna.To czemu wywieziono go na taczkach??

Gość • Środa [15.07.2009, 12:54:15] • [IP: 217.97.193.***]

może nasz redaktor się dowie i napisze kolejny artykuł?

Gość • Środa [15.07.2009, 12:47:23] • [IP: 80.245.188.***]

Pytam z ciekawości czy ktoś wie ile nas kosztuje karuzela cooltury. Nic do niej nie mam, dobrze że będzie.

Gość • Środa [15.07.2009, 12:43:31] • [IP: 80.245.178.**]

hm...

Gość • Środa [15.07.2009, 12:43:26] • [IP: 192.168.100.***]

To niby kto ten złodziej autor artykułu.A swiją drogą żeby powoływać sie na taką gazetę i takiego autora??!! A zapytajcie sie ratowników gdzie im jest lepiej w kontenerach czy teraz

Gość • Środa [15.07.2009, 12:38:21] • [IP: 217.97.193.***]

Zastanówcie się, dzieje się, buduje się, karuzela będzie i Wam źle, bo kto za to płaci. .. jak nic się nie dzieje to też źle. .. normalni jesteście?

Gość • Środa [15.07.2009, 12:35:59] • [IP: 217.97.193.***]

www.karuzelacooltury.pl/ chyba jednak to nie jest z kasy miasta

Gość • Środa [15.07.2009, 12:33:56] • [IP: 80.245.188.***]

Czy ktoś wie ile kosztuje nas karuzela Cooltury. Kto jest organizatorem : firma zewnętrzna czy urząd.

Gość • Środa [15.07.2009, 12:24:09] • [IP: 217.97.193.***]

nie ważne są epitety, tylko fakty

Gość • Środa [15.07.2009, 12:22:52] • [IP: 80.245.188.***]

Jak myślicie, kto krzyczy najgłośniej" łapaj złodzieja"?

Gość • Środa [15.07.2009, 12:15:09] • [IP: 217.97.199.*]

ja bym to nazwała Barak Socjalny dla ratownikóow, no ale rzecz gustu nie wiem czy to tanio czy drogo, ale szmalu sporo wiec mogłoby to wygladać jakoś efektowniej, projekt mniej niz zero!

Gość • Środa [15.07.2009, 12:13:59] • [IP: 217.97.193.***]

dzięki turysto, czyli złodziejem jest PROJEKTANT. Zauważcie Państwo, że startując w przetargu nie można zmieniać projektu, założeń czy technologii, zostało wycenione to co zamieścił INWESTOR, więc nie ma podstaw oskarżania wykonawców, oni odpowiadają za realizację projektu a nie za projekt

Gość • Środa [15.07.2009, 12:11:47] • [IP: 217.97.193.***]

kop student kop, może coś z tego będzie

Turysta • Środa [15.07.2009, 12:11:41] • [IP: 80.54.123.***]

Zamiast na palach mogli go posadowic na poduszce żwirowej. Rozwiązanie standardowe dla lekkich konstrukcji w takim terenie. Tylko wartośc robót fundamentowych spada o 90%, a to już żaden interes. Cieniasy obejżeli by najpierw domy na plaży lub NA WODZIE w Niemczech. Macie złodzieja jak nic. Powodzenia Świnoujścianie.

STUDENT • Środa [15.07.2009, 12:09:11] • [IP: 83.21.34.*]

CZY SKARBNIK MIASTA nie MIJA SIĘ Z PRAWDĄ ? REDAKCJA: „Telefonicznie połączyłem się ze skarbnikiem miasta Iwoną Górecką Sęczek z pytaniem z jakiej podziałki budżetowej sfinansowana została baza WOPR. A oto jej odpowiedź: Dział 600, Transport i łączność Rozdział 60016 drogi publiczne gminne, paragraf 6050 Transgraniczna promenada pomiędzy Świnoujściem a gminą Heringsdorf.” FAKTY: Z zał. Nr 4 do Uchwaly NR LV/449/2009 RADY MIASTA ŚWINOUJŚCIA z dnia 25 czerwca 2009 r. zmieniającą uchwałę w sprawie uchwalenia budżetu miasta Świnoujścia na rok 2009 – „ LIMITY WYDATKÓW MIASTA NA WIELOLETNIE PLANY INWESTYCYJNE W LATACH 2009 I NASTĘPNE „ wynika, że: - NIE MA TAKIEJ POZYCJI WYDATKÓW NA ZAŁĄCZONYM WYKAZIE ! (?). CZY TO JEST MOŻLIWE ? KTO POPEŁNIŁ BŁĄD ?

KiedySwinoujscianka • Środa [15.07.2009, 12:06:06] • [IP: 79.189.157.**]

Z tego co się orientuje, został ogłoszony przetarg na tę inwestycję. Wy pokazujecie tutaj jakieś linki czy przekopiowane info ze stron producentów, ale onie do przetargu NIE STANĘLI więc ich ofert nie można brać pod uwagę... to chyba logiczne?? szkoda, że nie przeszkadzają Wam pensja naszych władz czy nowe bardziej luksusowe fory naszych włodarzy. O to się nie pieklicie jakoś...

Gość • Środa [15.07.2009, 12:00:53] • [IP: 217.97.193.***]

spoko, to postaw obo taki domek za taką kasę, czekamy

arcio • Środa [15.07.2009, 11:57:06] • [IP: 80.245.188.***]

za taka kase to mozna p ostawic ekstra wille a nie takie g...

ryynio • Środa [15.07.2009, 11:56:20] • [IP: 83.249.20.**]

kradna ale cos robia...Mozejek nic nie robil, , podobnie jak prezydent kwa kwa w Warszawie, byl taki uczciwy ze przez swoja kadencje nie wydal zadnej decyzji zeby go nikt nie mógl o nic oskarzyc...

Gość • Środa [15.07.2009, 11:40:04] • [IP: 217.97.193.***]

pieszczot zazdrościsz?

Gość • Środa [15.07.2009, 11:34:39] • [IP: 80.245.178.***]

nie drapać sie

Gość • Środa [15.07.2009, 11:28:46] • [IP: 217.97.193.***]

haha z kims mnie pomyliłeś

RADYKAL • Środa [15.07.2009, 11:27:58] • [IP: 80.245.183.***]

zeby ci nie pekla miniaturo i tchórzu

Gość • Środa [15.07.2009, 11:23:15] • [IP: 217.97.193.***]

bo Ci żyłka pęknie

RADYKAL • Środa [15.07.2009, 11:21:31] • [IP: 80.245.183.***]

* !! ZAMKNAC MORDY LEWAKI * !!

Gość • Środa [15.07.2009, 11:20:24] • [IP: 217.97.199.*]

Uff, jeszcze rok trzeba to marnotrawstwo znosić!

Gość • Środa [15.07.2009, 11:02:37] • [IP: 217.97.193.***]

postaw zatem konkurencyjny tani domek dla ratowników takiej samej technologii zaraz obok, a na końcu podaj tu szczegóły kalkulacji

Gość • Środa [15.07.2009, 11:01:18] • [IP: 80.245.188.**]

188*** ładnie odwiedziłem tą stronkę i szok, czy ktoś coś z tego rozumie?, czy nie można było tam zamówić?, czy trzeba być budowalńcem aby taniej kupić ? proszę odwiedzić tą stronkę sam miodzik cenowy wraz z montazem...

Gość • Środa [15.07.2009, 11:00:36] • [IP: 217.97.193.***]

fundamenty na palach chcesz porównywać do zwykłych? Powinien zostać ujawniony szczegółowy kosztorys!!

Gość • Środa [15.07.2009, 10:59:31] • [IP: 80.245.188.***]

Czy sądzisz że fundamenty, łazienka, aneks kuchenny, szafki i drogi dp budynku to kwota 1 mln.

Gość • Środa [15.07.2009, 10:58:31] • [IP: 217.97.193.***]

Stan surowy „zamknięty" zawiera: - prace ziemne - wykopy i wylewanie fundamentów; - murowanie ścian nośnych (zewnętrznych i wewnętrznych), ścian działowych; - wykonanie stropów, kominów; - wykonanie tarasów, schodów zewnętrznych; - wykonanie więźby dachowej, pokrycia dachowego; - wstawienie stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych; - nadzór kierownika budowy. w tym fundamentowanie na PALACH na plaży, liczycie to w ogóle, jak można porównywać zwykły domek do TEJ budowli, myślcie

Gość • Środa [15.07.2009, 10:55:25] • [IP: 217.97.193.***]

Stan surowy zamknięty to tylko niewielki procent inwestycji !!

Gość • Środa [15.07.2009, 10:54:39] • [IP: 88.156.234.***]

Bezprawie ? Moze Buzek pomoze ?

Gość • Środa [15.07.2009, 10:53:28] • [IP: 80.245.188.***]

Oferta allefro z 15.07.2009 -"DOMY PRO-EKO - piekne, energooszczedne, drewniane domy w stanie surowym zamknietym, które budujemy od 1996r. Ze wzgledu na perfekcyjne przygotowanie materiałów drewnianych - tyko 5 domów rocznie. Parterowe lub z poddaszem użytkowym na gruntach klientów. Powierzchnia od 100 (150000, 00pln) do 140m2 (180000, 00pln). Możliwy każdy rodzaj instalacji grzewczej (ekogroszek, solar...). Cena za stan syrowy zamkniety obejmuje: projekt, pełna konstrukcja z" dachem na gotowo"- pokrycie dachówką bitumiczną TEGOLA, impregnacja z nadaniem koloru elewacji, okna PCV w okleinie drewnianej, montaż (3 tygodnie). Aukcja informacyjna. Biuro: Łódź ul. Sienkiewicza 38 tel/fax 0-42 6616321; tel kom. 796093424 www.hanuk.pl; e-mail: biuro@hanuk.pl"

401 • Środa [15.07.2009, 10:45:51] • [IP: 87.96.40.***]

przesada.kradną już na żywca, nic się nie przejmują ze się wyda bo i tak są bezkarni.

Gość • Środa [15.07.2009, 10:42:45] • [IP: 83.21.48.**]

Sąd i prokuratura w Świnoujściu powinny być rozwiązane, bo działają na szkodę wymiaru sprawiedliwości.

Gość • Środa [15.07.2009, 10:41:02] • [IP: 88.156.234.**]

Fajny podpis pod zdjęciem:) Trzeba podać sprawę do sądu i poszukać winnych i połowę kasy.Zobaczymy kto ją ma w kieszeni i kto jest przekrętem:)

Gość • Środa [15.07.2009, 10:40:59] • [IP: 83.21.48.**]

Świnoujska prokuratura chyba ma układ z urzędnikami, bo odmawia podejmowania wszelkich czynności wobec nich.

Jerzy Raczkiewicz • Środa [15.07.2009, 10:39:12] • [IP: 80.245.188.**]

100*** ale ja nie wydawałem publicznych pieniędzy, jak i również nie otrzymywałem ich i to jest ta różnica której nie potrafisz dostrzec. Pluć również trzeba umieć, a ty sobie brodę oplułeś, fachowcu od plucia komuś zza rogu...Jeżeli cenę negocjowaną uważasz za coś nagannego oraz to płaci za to osoba fizyczna tzn. klient, to wiedza twoja jest bardzo rozległa. Jak chcesz napluć mi w twarz to podaj swoje nazwisko jak ja podaję, pokaż swoją odwagę aby podpisać się imiennie pod postem nie rób sobie wstydu...

Gość • Środa [15.07.2009, 10:26:07] • [IP: 88.156.234.***]

Po co sa radni klakierzy ?Co robi przewodniczacy Rady Miasta ?

Gość • Środa [15.07.2009, 10:25:00] • [IP: 217.97.193.***]

Panie MOżejko, proszę wydobyć kosztorys ofertowy i go zeskanować, proszę udowodnić która z cen materiałów czy też robocizny jest zawyżona trzykrotnie!! Ja Panu odpowiem, żadna, każdą cenę można sprawdzić w cennikach (dostępnych w internecie) koszty r-g oraz narzuty kosztorysu zapewne są blisko średniej ceny sekocenbudu (o ile wie Pan co to jest).. . do tego proszę poznać zasady kosztorysowania i uda się, wtedy nastanie jasność i WSZYSTKO okaże się realną ceną!!

Gość • Środa [15.07.2009, 10:23:34] • [IP: 80.245.188.***]

Jestem ciekamy ile bedzie kosztowała nas karuzela Cooltury. Czy ktoś może wie coś na ten temat ? CZy opłacamy za organizacje jakąś firmę zewnętrzną czy wydział promocji miasta się tym zajmuje.

Gość • Środa [15.07.2009, 10:22:19] • [IP: 192.168.100.***]

Pan Raczkiewicz wielki budowlaniec ale od nagrobków i to też jak niektórzy mówią o bardzo zawyżonych cenach

Gość • Środa [15.07.2009, 10:16:50] • [IP: 88.156.234.***]

To wszystko nadaje sie do telewizji ogolnokrajowej.

Gość • Środa [15.07.2009, 10:15:19] • [IP: 217.97.193.***]

A nie, bo Ty. .. haha przedszkole, ARGUMENTY!! Ludzie, dokumenty, argumenty, dostęp do informacji

Gość • Środa [15.07.2009, 10:13:56] • [IP: 217.97.193.***]

nie zaprzeczam, że mamy prawo wiedzieć, jednak forma mi się nie podoba i nic Ci do tego

STUDENT • Środa [15.07.2009, 10:13:45] • [IP: 83.21.41.***]

KTO SKUBIE MIASTO ? WYDATKI PUBLICZNE W GMINIE POWINNY BYĆ DOKONYYWANE: 1) w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów; 2) w sposób umożliwiający terminową realizację zadań; 3) w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań (art. 35. 3 ustawy o finansach publicznych - Dz.U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104 ze zm.). Kierownik jednostki sektora finansów publicznych jest odpowiedzialny za całość gosp. finansowej gminy, w tym za wykonywanie, określonych ustawą obowiązków w zakresie kontroli finansowej (art. 44. 1. j/w). Kontrolę działalności organu wykonawczego (prezydenta) wykonuje Komisja Rewizyjna Rady Miasta w zakresie: LEGALNOŚCI, GOSPODARNOŚCI, RZETELNOŚCI, CELOWOŚCI ORAZ ZGODNOŚCI DOKUMENTACJI ZE STANEM FAKTYCZNYM. WNIOSEK: ZMUSIĆ KOMISJĘ REWIZYJNĄ DO PRZEPROWADZENIA KONTROLI TEGO ZADANIA INWEST. LUB ZLECIĆ (niestety odpłatnie) OPRACOWANIE KOSZTORYSU POWYKOWACZEGO. WTEDY BĘDĄ DOWODY DLA ORGANÓW ŚCIGANIA. "7. NIE KRADNIJ".

Gość • Środa [15.07.2009, 10:12:02] • [IP: 80.245.188.***]

"Artykuł jest tendencyjny, byle kopnąć, nie ważne czy wiedza jest kompetentna czy nie " tendencyjny to jesteś ty. Czy jesteś w stanie zrozumieć że postawienie drewnianej budy za 1, 2 mln z naszych pieniędzy jest kwotą astronomiczną. Mamy prawo wiedzieć jak powstała ta kosmiczna kwota. Taniej byłoby kupić apartament na parterze od firmy kristensen.

Gość • Środa [15.07.2009, 10:10:16] • [IP: 80.245.188.**]

Sorry to poniżej to było do 183***

Gość • Środa [15.07.2009, 10:06:12] • [IP: 80.245.188.**]

188*** zapewniam cię że budować potrafię, ale jeszcze lepiej potrafię patrzeć jak wydatkuje się nasze pieniądze i to właśnie robię.Twoja złośliwość jest nieuzasadniona w tym przypadku, chyba że jesteś stroną no to masz prawo mieć obawy ponieważ wiesz ze dojdę i do ciebie. Próbujesz zakumuflować temat innym zastępczym tematem, dlaczego ?, nikt nikogo nie oskarża jeszcze a jedynie pokazuje koszt inestycji poniesiony przez podatników którym nie podoba się suma którą musieli zapłacić wykonawcy. Kiedy w końcu ktoś zrozumie że to nasze pieniądze, że za tą sumę można było zrobić coś bardziej potrzebnego miastu choćby jak ktoś poniżej napisał autobusy. Czy to była trafna decyzja to trzeba to wyjaśnić, nikogo jescze nie oskarżam za niegospodarność wydatkowania naszych podatków. Jestem daleki od oskarżeń, ale napewno nie zostawię tego beż wyjaśnień do czego mam prawo...

Gość • Środa [15.07.2009, 10:05:14] • [IP: 217.97.193.***]

Artykuł jest tendencyjny, byle kopnąć, nie ważne czy wiedza jest kompetentna czy nie

Gość • Środa [15.07.2009, 10:03:34] • [IP: 80.245.188.***]

Dobry artykuł. Należy patrzyć na łapy naszego urzędu.

Gość • Środa [15.07.2009, 10:02:08] • [IP: 80.245.188.***]

Barak za 1, 2 mln. Trzeba było kupić apartament od kristensena, przecież oni jako jedyni budują na plaży.

Gość • Środa [15.07.2009, 10:01:37] • [IP: 83.31.203.***]

"jakiej podziałki budżetowej sfinansowana została baza WOPR. A oto jej odpowiedź: Dział 600, Transport i łączność Rozdział 60016 drogi publiczne gminne, paragraf 6050 Transgraniczna promenada pomiędzy Świnoujściem a gminą Heringsdorf" TO JEST ZDJĘCIE PROMENADY??

Gość • Środa [15.07.2009, 10:01:11] • [IP: 80.245.189.***]

Wypas artykuł co za rzetelność i obiektywizm!! Taczki jeszcze sprawne:-)

Gość • Środa [15.07.2009, 09:57:18] • [IP: 192.168.100.***]

To trzeba było stanąć do przetargu i wybudować za 500 tysięcy.Sami budowlańcy sie odzywają

Gość • Środa [15.07.2009, 09:51:33] • [IP: 217.97.193.***]

Panie MOżejko, proszę wydobyć kosztorys ofertowy i go zeskanować, proszę udowodnić która z cen materiałów czy też robocizny jest zawyżona trzykrotnie!! Ja Panu odpowiem, żadna, każdą cenę można sprawdzić w cennikach (dostępnych w internecie) koszty r-g oraz narzuty kosztorysu zapewne są blisko średniej ceny sekocenbudu (o ile wie Pan co to jest). . . do tego proszę poznać zasady kosztorysowania i uda się, wtedy nastanie jasność i WSZYSTKO okaże się realną ceną!!

KiedySwinoujscianka:) • Środa [15.07.2009, 09:50:41] • [IP: 79.189.157.**]

A tak poza teamtem, Panie Możejko już się Pan przeniósł do luksusowego baraczku ?? Skoro Pan złodzieja szuka, niech Pan najpierw na siebie popatrzy... Nie pochwalam marnotrawienia kasy, ale żeby innych osądzać samemu trzeba być czystym

Gość • Środa [15.07.2009, 09:48:37] • [IP: 217.97.193.***]

W prezencie najlepiej byście chcieli co nie?

Gość • Środa [15.07.2009, 09:47:46] • [IP: 217.97.193.***]

www.iswinoujscie.pl/artykuly/9679/

Gość • Środa [15.07.2009, 09:45:43] • [IP: 66.28.139.***]

Gość • Środa [15.07.2009, 09:31] • [IP: 83.13.154.***] Ty chrzescijaństwa w to nie mieszaj, barak za milion złoty? To jest chore !

Gość • Środa [15.07.2009, 09:43:53] • [IP: 217.97.193.***]

oczywiście, złożone były dwie oferty, tamta cena dużo się różni od tej zapłaconej?

Jerzy Raczkiewicz • Środa [15.07.2009, 09:42:47] • [IP: 80.245.188.**]

A po wyjaśnieniach zobaczymy, akurat znam procedury jakie obowiązują w takich przypadkach, a w tym przypadku może zachodzić domniemanie o popełnieniu przestępstwa a więc i również dostęp do informacji przetworzonej i nie tylko, ale prawnik już napewno wie o co chodzi. Oczywiście nie osądzam już teraz zobaczymy jakie były oferty i porównamy je z ofertami podobnymi z terenu całego kraju nie ma problemu, i po wjaśnieniach poinformuję wszystkich mieszkańców. To są nasze wspólne pieniądze z naszych podatków, i pilnujmy je...Mamy prawo pytać a obowiązkiem jest udzielenie nam odpowiedzi.

Gość • Środa [15.07.2009, 09:42:05] • [IP: 217.97.193.***]

jak przetarg publiczny to oferta powinna być ujawniona

Gość • Środa [15.07.2009, 09:42:03] • [IP: 80.245.183.***]

Panie raczkiewicz. Skoro jestescie tacy wszechwiedzacy to zrobcie z panem Mozejka taki sam obiekt (identyczny mozna rzec) i jesli wyjdzie wam to taniej to punkt dla was i pstryczek w nos dla rzadzacych. Chyba najprostsze rozwiazanie a ratownicy beda mieli dwa obiekty i bedzie mozna lepiej chornic plaze na wiekszym obszarze :)

Gość • Środa [15.07.2009, 09:41:34] • [IP: 88.156.234.***]

Nie stac nas jako miasto na tak drogie budy drewniane !.Ktos powinien za zmarnowanie publicznych pieniedzy odpowiedziec przynajmniej utrata stanowisk i to na sporo lat.

Gość • Środa [15.07.2009, 09:41:09] • [IP: 217.97.193.**]

Ludzie nie czepiajcie się bo jesienne i wiosenne sztormy mogą szybko rozwiązać tą sprawę.

Gość • Środa [15.07.2009, 09:37:54] • [IP: 217.97.193.***]

Kto Ci broni startować do przetargów, są ogłaszane publicznie, mądry jesteś, a czemu nie startowałeś?

Gość • Środa [15.07.2009, 09:35:30] • [IP: 195.117.222.*]

Relanium to nie lek na złodziejstwo

Gość • Środa [15.07.2009, 09:35:25] • [IP: 92.42.112.***]

nie ma więcej takich inwestycji? chętnie stanę do przetargu mam firmę budowlaną i wyliczyłem żę na czysto wyszło by mia ok 600.000zł

Gość • Środa [15.07.2009, 09:33:01] • [IP: 217.97.193.***]

Skan kosztorysu !!

Gość • Środa [15.07.2009, 09:32:08] • [IP: 217.97.199.*]

Sprawdziły służby finasowe Prezydentai komisja rewizyjna prezydenta-Smiechu warte.Dobrze że jest opozycja.

Gość • Środa [15.07.2009, 09:31:20] • [IP: 83.13.154.***]

I znowu cieknie ta piana. A może jednak relanium?! A jak by sobie się przyjrzeć?! No tak siebie samego nie wypada szkalować! Oj, zazdrość to jest cecha bardzo niechrześcijańska.

Gość • Środa [15.07.2009, 09:27:29] • [IP: 217.97.199.***]

Napewno słuzby finansowe to sprawdziły przecież to one ponoszą odpwiedzialność finansową po co ludziska piszecie takie głupoty obiket piękny !!

cloud • Środa [15.07.2009, 09:24:00] • [IP: 92.42.119.***]

och jak dobrze jest mieć wujka żmura

Gość • Środa [15.07.2009, 09:22:54] • [IP: 217.97.193.***]

proszę ujawnić cały kosztorys !! jak i również kwotę jaką miasto przeznaczyło na tą inwestycję czyli kosztorys INWESTORSKI !!

Gość • Środa [15.07.2009, 09:22:04] • [IP: 92.42.117.***]

to jest ogromny przekręt. kto naśle NIK bo to nasze wspólne pieniądze??

Jerzy Raczkiewicz • Środa [15.07.2009, 09:17:39] • [IP: 80.245.188.**]

183*** nie mieszaj spraw, co ma była działalność p. Możejki do tematu poruszonego dzisiaj na temat tej inwestycji. Chcesz umiejętnie przenieść temat na inny zastępczy ? Otóż oświadczam ci że również i mnie zaintrygował ten temat i powiem ci że zgodnie z kierunkiem mojej działalności będe ten temat wyjaśniał. Oczywiście nie osądzam już teraz ale naprawdę jestem w temacie jeżeli chodzi o budownictwo i uważam że kwota za którą ją wykonano jest według mnie bardzo mocna zawyżona, no chyba że zamontowaqno tam złote klamki i baterię nad zlewozmywaki.Można oczywiście p. Możejce zarzucić to że miał swoje pięć minut i ich nie wykorzystał, ale twierdzę że w tym przypadku ma rację publicznie otwierając dyskusje na ten temat. Ekipie rządzącej trzeba patrzeć na ręce, ponieważ to jest wydatkowane z naszych pieniędzy podatników i dziwne by było aby wątpliwości w tym przypadku pozostały bez wyjaśnień, trzeba to wyjaśnić i basta czy komuś się to podoba czy nie. W ramach ustawy o dostępie do informacji publicznej to zrobię. ..

Gość • Środa [15.07.2009, 09:16:13] • [IP: 217.97.193.***]

Przetarg wygrała firma STAWAL, każdy kto jest pewien przekrętu niech pisze do prokuratury, będzie miał sędzia ubaw. Tak to jest jak się ludzie nie znają, a się mądrzą, biją pianę. .. i się frustrują. .. a na końcu są zwyczajnie nieszczęśliwi. .. tylko dzięki sobie

Gość • Środa [15.07.2009, 09:12:37] • [IP: 217.97.193.***]

Panie MOżejko, proszę wydobyć kosztorys ofertowy i go zeskanować, proszę udowodnić która z cen materiałów czy też robocizny jest zawyżona trzykrotnie!! Ja Panu odpowiem, żadna, każdą cenę można sprawdzić w cennikach (dostępnych w internecie) koszty r-g oraz narzuty kosztorysu zapewne są blisko średniej ceny sekocenbudu (o ile wie Pan co to jest) . .. do tego proszę poznać zasady kosztorysowania i uda się, wtedy nastanie jasność i WSZYSTKO okaże się realną ceną!!

Gość • Środa [15.07.2009, 09:12:19] • [IP: 80.245.182.***]

można za tą sumę kupić 2 nowe autobusy...

episode • Środa [15.07.2009, 09:10:13] • [IP: 92.42.119.***]

a tak nawiasem nie ma co porównywaz Zmura i Mozeja bo były inne czasy inne pieniądze.Nie bylo developerków itp. Miasto borykalo sie z innymi problemami.

Gość • Środa [15.07.2009, 09:07:17] • [IP: 80.245.183.***]

188 nie gostku. nikt zwiazany z polityka naszego miasta :)

episode • Środa [15.07.2009, 09:04:51] • [IP: 92.42.119.***]

Radykał * jedna, ty tez uwazasz ze miasto nam pieknieje ?

Gość • Środa [15.07.2009, 09:04:44] • [IP: 83.21.28.***]

Jeśli to prawda, to skandal.

Gość • Środa [15.07.2009, 09:04:08] • [IP: 83.12.40.***]

Skoro to taki ewidentny przekręt, to Możejko najpierw powinien skierowac sprawę do prokuratury, a później pisać artykuły. Zresztą nie po raz pierwszy zaciera się u niego granica kiedy jest radnym, kiedy redaktorem tej żółtej spluwaczki a kiedy sledczym, prokuratorem i sędziom w jednej osobie! Wywołac ferment to jego jedyny cel, żeby bić pianę i gonić króliczka.

Radykał • Środa [15.07.2009, 08:56:28] • [IP: 80.245.183.***]

Zartuje to ja sie podszywalem pod 8 42:) Lubie podroczyc sie z wami:) wiem ze to bezdennie durne bylo co napisalem ale lubie was powkurzac:)*** buziaki wy moje dziubaski internetowe

Gość • Środa [15.07.2009, 08:54:09] • [IP: 93.94.188.***]

183 - Kerelus?

Gość • Środa [15.07.2009, 08:44:47] • [IP: 88.156.234.***]

Łapaj złodzieja, krzyknął złodziej na złodzieja. Przy okazji, gdzie się podziały nasze pieniążki z cegiełek na tunel ?

Gość • Środa [15.07.2009, 08:42:53] • [IP: 80.245.183.***]

A no to juz wszystko jasne. Pan Mozejko zrobil artykul i jedzie po Zmiurkiewiczu na lamach prywatnego portalu. Panie Mozejko, a co pan zrobil podczas swojej kadencji ze uprawnia to pana do bycia wyrocznia i sadem najwyzszym w Swinoujsciu? Ja pamietam tylko afery z minami, ktore to pan przynosil do UM. Nie pamietam, zeby zrobil pan cos dla miasta, dla poprawy komunikacji, remontow ulic, chodnikow. Pan nic nie zrobil. Zastal Swinoujscie murowane a zostawil drewniane, niestety panie Mozejko, taka jest prawda o panu wiec prosze sie nie wpier...dzielac w prace innych, nawet jesli w przeszlosci byli w PZPR bo pan tez pewnie byl, krotko ale byl :) Zmurkiweicz moze idealny nie jest, ale przynajmniej dba o Swinoujscie o jego wyglad. PAN NIE ZROBIL NIC PANIE MOZEJKO POZA UTOPIENIEM W MULNIKU LADNYCH PARU ZLOTYCH.

Gość • Środa [15.07.2009, 08:39:17] • [IP: 80.245.183.***]

oj oj ktos wzial dobrze w lape jak widze za te pieniadze mozna by bylo postawic okolo 5 takich domkow tez z fundamentem niezly przekret

Gość • Środa [15.07.2009, 08:37:08] • [IP: 79.232.132.***]

CBA !!

Gość • Środa [15.07.2009, 08:35:58] • [IP: 93.94.191.***]

zmur to totalnie nie mysli co jest naprawde potrzebne miastu tylko jakie * albo fontanny by budowal

Gość • Środa [15.07.2009, 08:30:51] • [IP: 93.94.188.***]

A jaka firma wystawiła za to fakturę?

Radykał • Środa [15.07.2009, 08:16:45] • [IP: 80.245.183.***]

Projekt 25000 ? ?? A cóż to za projekt do jasnej cholery?? Gdzie łuki gotyckie? gdzie attyka? gdzie ornamenty:> hehehe jaka jazda. MIASTO NAM PIĘKNIEJE DO H... !!:) hehehehehe

Gość • Środa [15.07.2009, 08:14:04] • [IP: 80.245.191.***]

prokuratura tez nic niezrobi CBA POLICJA CBŚ itp to poco takimi artykułami ludzi denerwować??

Gość • Środa [15.07.2009, 08:12:54] • [IP: 92.42.118.**]

projekt 25 tysiecy buehehehe takiego kempingu ! ladnie zmur dal zarobic, swoim

Gość • Środa [15.07.2009, 08:07:36] • [IP: 93.94.191.***]

mysle ze ten artykul to blad bo wiele osob bedzie czychalo by cos tam ukrasc i sprzedac ale wy niemyslicie eh...

Gość • Środa [15.07.2009, 08:07:10] • [IP: 80.245.186.**]

jest coś takiego jak książka kosztorysów, która określa co ile ma kosztować, jesli ktoś przegiąl to sprawę do prokuratury i tyle

Gość • Środa [15.07.2009, 08:00:42] • [IP: 77.114.30.**]

Projekt techniczny 25500, roboty dodatkowe 72 204, 54, masakra, ceny jak z kosmosu

Gość • Środa [15.07.2009, 07:55:38] • [IP: 92.42.118.**]

och, odrazu złodzieja, dajcie zarobić kilka złotych uczciwemu człowiekowi.

Gość • Środa [15.07.2009, 07:51:31] • [IP: 88.156.234.***]

Po co znowu następny artykuł pod publiczkę. Panie Możejko, jeśli jest pan pewien że to wałek to proszę powiadomić prokuraturę. To samo się tyczy pana Ryfczyńskiego.

onyx • Środa [15.07.2009, 07:51:23] • [IP: 95.40.94.**]

budowalem dom drewniany o podobnej powierzchni na terenie podmoklym, z poteznym fundamentem, mieszkam w nim od ponad roku. Z kompletnym wyposazeniem (naprade niezlej klasy) i wiem ile kasy to kosztowalo. Panie Stanislawie Pan naprawde nie doszacowal. Uwazam ze" inwestycja " jest warta 200 - 250 tys. PLN + 100 tys. za nieudolnosc urzednikow i" elyt" politycznych naszego grodu. A i zeby nie bylo gadania, kanalize i wode (kilkadziesiat metrow) zrobiono za nasze pieniadze i tez wiem jakie to koszty. Nie mysle by byl to jakis przekret ;))))... ale wtedy pozostaje NIEKOMPETENCJA Pana. ... i Pana. ... i Pani... TYLKO WTEDY CO ONI TAM ROBIA? ANO ROBIA WSZYSTKO BY ICH PONOWNIE WYBRAC... W PRZYSZLYM SEZONIE POWYBORCZYM POSTAWIA PSIA BUDE ZA 100 TYS DOLKOW ;)))) pzdr4all

Gość • Środa [15.07.2009, 07:47:10] • [IP: 80.245.182.***]

to może należy tym zainteresować również prokuraturę?

GOSCIU • Środa [15.07.2009, 07:46:48] • [IP: 89.100.75.***]

ZASTAW SIE A POSTAW SIE

Gość • Środa [15.07.2009, 07:37:28] • [IP: 83.31.181.***]

Mam pytanie: kto wygrał przetarg na budowę tego obiektu ? Chyba w tym tkwi odpowiedź dlaczego tak drogo ?

Gość • Środa [15.07.2009, 07:29:12] • [IP: 93.94.185.***]

tam zaraz walek.dajcie pare groszy zarobic, lepiej maja dilerka sie zajac?

Oglądasz 1-208 z 208
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■