POGODA

Reklama


Wydarzenia

Polskie Radio Szczecin • Poniedziałek [06.07.2009, 14:01:25] • Świnoujście

Stróżówka ratowników za 1 mln zł

Stróżówka ratowników za 1 mln zł

fot. Paweł Dziubek

W Świnoujściu na plaży stanął budynek dla ratowników. Nie jest murowany, wykonano został w technologii wykorzystującej lekkie materiały.

Budowa 106-metrowego budynku kosztowała 1 mln zł, miasto nie płaciło za działkę. Wewnątrz są kabiny prysznicowe i metalowe szafki dla ratowników. Ściany wykonano z płyt gipsowych obłożonych z zewnątrz drewnem. Dlaczego więc kosztował tak drogo?

Stróżówka ratowników za 1 mln zł

fot. Sławomir Ryfczyński

- Trzeba było doprowadzić wszystkie media i zrobić dojście na plażę - tłumaczy prezydent Świnoujścia Janusz Żmurkiewicz. - To przyzwoity budynek, którego cenę ustalił przetarg, taniej nie dało sie tego zrobić.

Obiekt stoi około 150 metrów od promenady, a przetarg na jego wykonanie wygrała świnoujska firma. Wcześniej ratownicy mieli swoją siedzibę w starym budynku - pozostałości po molo. Ze względu na zły stan techniczny został on rozebrany.

2009-07-06, 08:48: Sławomir Orlik


komentarzy: 140, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Dodając komentarz akceptujesz
Regulamin oraz Politykę prywatności.

Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-140 z 140

Gość • Środa [08.07.2009, 23:55:20] • [IP: 80.54.123.***]

spółka niejawna januszq, andrzejkq, waldemarq zrobiła niezły wałek. Co najmniej 600 tyś do podziału na trzech za ustawienie przetargu. Buhahahahaha

Gość • Środa [08.07.2009, 12:09:09] • [IP: 88.156.234.***]

Gdzie to obiecywane najpiekniejsze molo nad Baltykiem panie prezydencie ?? Czy ten barak to jego poczatek ??.

Gość • Wtorek [07.07.2009, 23:20:39] • [IP: 80.54.123.***]

admin, może jednak wyjaśnisz czemu wykasowałeś post o redaktorzynie! czekamy wszyscy

Gość • Wtorek [07.07.2009, 22:56:49] • [IP: 83.11.146.***]

To jest cena kryminalna ludzie, to są jawne dokumenty, każdą cenę mozna sprawdzxić

Gość • Wtorek [07.07.2009, 22:27:32] • [IP: 217.97.193.***]

To jest cena rynkowa ludzie, to są jawne dokumenty, każdą cenę można sprawdzić

Gość • Wtorek [07.07.2009, 22:06:31] • [IP: 80.54.123.***]

admin, czemu prawdę o niejakim leszku w. wykasowałeś z poprzedniego postu. My wszyscy o tym wiemy, kim był, co robił jako bosman, jak się wysługiwał, i najważniejsze kim jest dzisiaj i jaki pokłady wazeliny w nim drzemią wobec władzy i jaki jest paskudny dla pozostałych. Jakiś gościu miał odwagę napisać prawdę pomimo gróźb, że go prokuratura będzie ścigać a ty to bezczelnie kasujesz. WSTYDŹ SIĘ. Ja przynajmniej zaczynam odczuwać potrzebę Hyde Parku, gdzie takich cenzorów nie ma i każdy kto poczuje się obrażony idzie po prostu do sądu. Przecież mój IP jest dostępny i prokuratura bez żadnych problemów może do mnie dotrzeć.

Gość • Wtorek [07.07.2009, 20:04:02] • [IP: 92.42.112.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

''STODOŁA'' PUCICE • Wtorek [07.07.2009, 19:25:19] • [IP: 65.110.6.**]

Józef Pech (właściciel wesołego miasteczka) gotów jest zeznawać w temacie szantażowania go przez oponiarza. W zamian za przyznanie terenu pod działalność wesołego miasteczka prezio wprost bez ogródek domagał się łapówki. Ponieważ łapówki nie otrzymał, odmówił Pechowi przyznania jakiegokolwiek gruntu. A kiedy Pech zdobył zgodę od Spółdzielni Słowianin na postawienie miasteczka na jej terenie, oponiarz napuścił na prezesa spółdzielni redaktora Leszka W., który zastraszył prezesa rzekomymi protestami mieszkańców.

''STODOŁA'' PUCICE • Wtorek [07.07.2009, 19:10:12] • [IP: 65.110.6.**]

Przed laty znany świnoujski oponiarz wybrał się po zakup opon do hurtowni w Pucicach koło Szczecina. Popatrzył, wybrał DZIESIĘĆ opon. Pracownik poszedł wypisywać faktury a w tym czasie oponiarz ładował opony do samochodu. Po chwili odebrał fakturę, zapłacił i ruszył w drogę powrotną do Świnoujścia. Kilka minut po jego odjeździe, pracownicy hurtowni zauważyli, że ubyło TRZYDZIEŚCI opon. Natychmiast skrzyknęli się, wsiedli do samochodu i ruszyli w pościg za złodziejem. Dopadli oponiarza, gdy przejeżdżał obok przystanku kolejowego w Przytorze. Przyłapany musiał oddać ukradzione dwadzieścia opon. Prosił aby nie zawiadamiać Policji. Ulegli, dali spokój złodziejowi...

Gość • Wtorek [07.07.2009, 19:08:23] • [IP: 83.11.146.***]

Dla każdego starego komucha przypominanie kistoeii jest odrażające, pamiętacie kwachowe: WYBIERZMY PRZYSZŁOŚĆ? A komuch anonim zombu prezentuje się jako młodzież...hahahahaha!

''STODOŁA'' PUCICE • Wtorek [07.07.2009, 19:06:10] • [IP: 65.110.6.**]

Prosty dowód na to, że Janusz Ż. BYŁ JAWNYM WSPÓŁPRACOWNIKIEM Służby Bezpieczeństwa: Ustawa z dnia 14 lipca 1983 o Urzędzie Ministra Spraw Wewnętrznych i zakresie działania podległych mu organów. (Dziennik Ustaw, 19 lipca 1983). Artykuły 1, 2, 5, 10, 15, 17, 18 i 19.

Gość • Wtorek [07.07.2009, 19:01:01] • [IP: 77.254.63.***]

stodola, radykal to osobnicy chorzy z nienawisci do innych niz oni... tak sie rodzil faszyzm, morderczy stalinizm, fanatyzm religijny, terroryzm... RACJE MA GOSC: Gość • Wtorek [07.07.2009, 16:28] • [IP: 83.9.6.**] Stodoła.. .. może nie zauważyłeś ale mamy XXI wiek i my młodzi chcemy żyć przyszłością a nie przeszłością. Z całym szacunkiem dla historii. A przedstawianie historii przez ciebie, przez oślepionego nienawiścią małego człowieka jest odrażające.

Gość • Wtorek [07.07.2009, 19:00:19] • [IP: 91.94.92.***]

A czy gościnny pokój tylko dla namaszczonych też jest ?

Gość • Wtorek [07.07.2009, 18:41:18] • [IP: 80.245.178.***]

fredy cruger nigdy nie polwalał skakać na banie na basenie

Radykal • Wtorek [07.07.2009, 18:37:26] • [IP: 80.245.183.***]

Stodola pisze samą prawde. Mieszkańcy czytajcie prawde puki nie zostanie usunieta!

Gość • Wtorek [07.07.2009, 18:20:23] • [IP: 217.97.199.*]

"Stodoła" Dupice obudź się, komuszek tonie ta epoka!

''STODOŁA'' PUCICE • Wtorek [07.07.2009, 17:32:07] • [IP: 65.110.6.**]

Sfrustrowany komuszek z 17:30 próbuje stosować starą stalinowską metodę: przedstawia wrogów systemu jako ludzi chorych psychicznie. Jeśli jego zdaniem walka z korupcją to szaleństwo, to jak taki zdegenerowany osobnik musi wyobrażać sobie normalność?

Gość • Wtorek [07.07.2009, 17:30:43] • [IP: 83.9.6.**]

Stodoła. ... jesteś chory. Ja nie żartuję, jestem poważnie zaniepokojony stanem twojego zdrowia ;(

''STODOŁA'' PUCICE • Wtorek [07.07.2009, 16:57:14] • [IP: 65.110.6.**]

aszym obowiązkiem jest przypominanie ludziom o niedawnej historii w której czerwoni mieli swoje miejsce jako oprawcy! Komuniści polscy reprezentowali w Polsce sowieckich zbrodniarzy. PZPR była partią zdrady narodowej. Ma w swojej bogatej tradycji mordowanie polskich żołnierzy z AK, strzelanie z czołgów do robotników, skrytobójcze mordy niepokornych księży i zamęczanie tych którzy nie pozwolili zabrać im ich ludzkiej godności. Mnóstwo szubrawców którzy codziennie niszczyli życie i zdrowie przyzwoitych Polaków: ubecy, szpicle, aparatczyki i członkowie PZPR, ZMS, ZSMP, ORMO, ZOMO, milicji, wojskowe politruki, członkowie TPPR i innych komunistycznych, przybudówek chodzą wśród nas.To ludzie bez sumienia. Musieli je w sobie zniszczyć aby za pieniądze i przywileje sprzedawać się morderczej machinie. To polityczne prostytutki. Przekazują swoim dzieciom i bliskim świat bez ludzkich zasad. To prawdziwi Zombie. Niewielu z nich wróciło do ludzkiego świata przez morze pokuty za niegodziwości jakich byli źródłem.W sztafecie podłości zastąpili ich teraz młodsi dbający aby komunistyczne zbiry nie straciły swoich emerytur i rent, przeszkadzający w lustracji i dekomunizacji i w ujawnieniu prawdy o komunistycznych zbrodniach. Cieszmy się że było nam dane zachować ludzką godność. Nie dziwmy się że żywe trupy jakimi są te komunistyczne potworki nie rozumieją co to przyzwoitość. Trzeba być żywym człowiekiem aby rozumieć co to jest ludzka godność.

Gość • Wtorek [07.07.2009, 16:28:12] • [IP: 83.9.6.**]

Stodoła. ... może nie zauważyłeś ale mamy XXI wiek i my młodzi chcemy żyć przyszłością a nie przeszłością. Z całym szacunkiem dla historii. A przedstawianie historii przez ciebie, przez oślepionego nienawiścią małego człowieka jest odrażające. Czy potrafisz tylko obrażać ? A co ty zrobiłeś dla miasta ?

Gość • Wtorek [07.07.2009, 16:16:07] • [IP: 80.245.181.***]

na ratownikow to sypie kase a na tunel ??

''STODOŁA'' PUCICE • Wtorek [07.07.2009, 16:04:54] • [IP: 65.110.6.**]

Potiomkin - rosyjski feldmarszałek, mąż stanu, jeden z faworytów Katarzyny Wielkiej, żył w latach 1739-1791. Kazał wybudować słynne ruchome makiety wsi, mające świadczyć o dużej gęstości zaludnienia i szybkim tempie zagospodarowania nowo zdobytych w 1783 roku ziem, głównie Krymu. Wieść o wioskach tych rozeszła się po Europie. Zagraniczni delegaci nie byli tak głupi, aby nie zauważyć oczywistego oszustwa, przygotowanego zresztą specjalnie dla nich.

''STODOŁA'' PUCICE • Wtorek [07.07.2009, 15:53:37] • [IP: 65.110.6.**]

Leszek B. pod koniec lat 80-tych, kiedy pracował w SB, prowadził przeciwko J. Ż. śledztwo w sprawie łapownictwa. Materiał dowodowy wystarczał na 5 lat odsiadki. Przyjechali zwierzchnicy ze Szczecina, zabrali akta i tyle je widziano. Ówczesny prezes Sądu Rejonowego, Jerzy N., namówił Romana S. do wzięcia winy na siebie. Obiecał mu lagodny wymiar kary. Na koniec okazało się, że wyfasowali mu pięć lat do odsiadki. Natomiast ówczesny Pierwszy Sekretarz Miejskiego Komitetu PZPR, Waldemar B., załatwił preziowi ewakuację w morze.

''STODOŁA'' PUCICE • Wtorek [07.07.2009, 15:31:17] • [IP: 65.110.6.**]

Przed laty znany świnoujski oponiarz wybrał się po zakup opon do hurtowni w Pucicach koło Szczecina. Popatrzył, wybrał DZIESIĘĆ opon. Pracownik poszedł wypisywać faktury a w tym czasie oponiarz ładował opony do samochodu. Po chwili odebrał fakturę, zapłacił i ruszył w drogę powrotną do Świnoujścia. Kilka minut po jego odjeździe, pracownicy hurtowni zauważyli, że ubyło TRZYDZIEŚCI opon. Natychmiast skrzyknęli się, wsiedli do samochodu i ruszyli w pościg za złodziejem. Dopadli oponiarza, gdy przejeżdżał obok przystanku kolejowego w Przytorze. Przyłapany musiał oddać ukradzione dwadzieścia opon. Prosił aby nie zawiadamiać Policji. Ulegli, dali spokój złodziejowi...

''STODOŁA''PUCICE • Wtorek [07.07.2009, 15:28:27] • [IP: 65.110.6.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [07.07.2009, 14:47:08] • [IP: 79.188.100.***]

Do zadowolony z życia - chyba nie zrozumiałeś niektórych komentarzy. Tu nie chodzi o to że to nie jest ładny obiekt, czy tez że powstał, bardzo dobrze że jest chodzi tylko o to że jego cena jest o wiele za wysoka jak na cenę rynkową. Wybacz ale nawet w przetargach nie ma takich zasad że jeżeli zgłasza się kilka firm i wszystkie chcą 3 razy więcej niż cena rynkowa to trzeba wybraż tylko te ceny jakie zaoferowano w ofertach. Wyobraż sobie że za taki milion to 3 takie obiekty mogły by powstać w różnych miejscach plaży. Czy nie było by lepiej? Zaglądałeś na ten przykład który ktoś podał z obiektem jakiejśc tam przykładowej firmy. Ja widziałem i sądzę że podobnych firm jest więcej co wykonały by to o wiele taniej i równie dobrze.

Gość • Wtorek [07.07.2009, 14:34:42] • [IP: 80.245.187.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Wtorek [07.07.2009, 13:51:03] • [IP: 78.131.222.**]

Możej do urzędu. ... hahahaaa..., chyba po zapomogę.

zadowolony z życia • Wtorek [07.07.2009, 11:58:57] • [IP: 92.42.116.**]

Stróżówka po prostu super! Prezentuję się naprawdę ładnie, dobrze wyposażona a i samo wykonanie na wysokim poziomie. Brakowało nam takiego obiektu dobrze, że w końcu ratownicy znaleźli dla siebie miejsce w tego typu obiekcie. A dla tych buraków wiecznie nie zadowolonych z wszystkiego co się robi - rezygnujcie ze swoich robót gdzie pewno nieuki zarabiacie po 700, 900 albo po 1200 zł zakładajcie firmy i sami startujcie do przetargów ogłaszanych przez miasto.

Gość • Wtorek [07.07.2009, 11:20:36] • [IP: 217.97.199.*]

a mnie to * boli bo i tak podatków jeszcze nie płace jak zacznę to będę narzekać na tych * z urzędu

Gość • Wtorek [07.07.2009, 10:27:44] • [IP: 80.245.187.**]

Cytaty" I to jest prezydent, a nie jakiś obsmarkany i capiący kawą i fajami żul.", " Nie wyobrażam sobie możeja albo Kurszeskiej z takim luzem na plaży" - żmurowisko aż się trzęsie ze strachu, że możej albo kurszewska mogą wejść do Urzędu! BÓJCIE SIĘ!!

Gość • Wtorek [07.07.2009, 10:25:50] • [IP: 88.156.234.***]

Ladna bylaby tez w ksztalcie lezacej na wydmie polotwartej wielkiej muszli.A w tym uchyleniu muszli oszklone pomieszczenia ratownikow. ..Ta buda nie jest ladna tylko nowa.

Gość • Wtorek [07.07.2009, 10:01:45] • [IP: 88.156.234.***]

Za milion zlotych mozna by bylo zrobic budynek ratownikow w ksztalcie wielkiego jaja ustawionego pionowo.Na samej gorze mogl byc oszklone dookola oprocz dachu stanowisko obserwacyjne. Ladnie wygladalaby tez miniatura wiezy obserwacyjnej kapitanatu portu. Stoi juz wiele lat a zachwyca swoja architektura.

studencik oszczędny • Wtorek [07.07.2009, 09:59:05] • [IP: 83.21.41.**]

DO MIEJSCOWEGO" TURYSTY" ! CHODZI PRZYJACIELU TYLKO o, tzw." Wskaźnik ceny 1m2 powierzchni użytkowej, oddanego do użytkowania obiektu STRÓŻÓWKI. Ustalany on jest na podstawie uzasadnionych nakładów, poniesionych przez wykonawcę robót. Nie chodzi tu przecież o jego (obiektu) walory estetyczne i nie o to, czy tak naprawdę kochasz i popierasz naszego prezydenta, a o wydatki z budżetu Miasta. Polecam Panu/ni raczej lekturę rocznika statystycznego GUS z 2009 r., niż uzasadnieanie, że obiekt wybudowano tanio lub " oszczędnie". PROSZE SIĘ ZASTANOWIĆ, CZY ten SAM PREZYDENT, BUDUJĄC ZE SWOICH PRYWATNYCH ŚRODKÓW WYDAŁBY NA TEN CEL - TAKĄ KASĘ ? OBAWIAM SIĘ, ŻE RACZEJ NIE ! ŁĄCZĘ POZDROWIENIA.

Gość • Wtorek [07.07.2009, 09:56:45] • [IP: 80.245.188.***]

Łubu-dubu łubu-dubu niech nam żyje prezes naszego klubu...

DSW • Wtorek [07.07.2009, 09:39:36] • [IP: 89.174.100.**]

Szanuję Waszego Prezydenta ponieważ robi swoje bez względu na złośliwe /i ciągle takie same/ komentarze ze strony przeciwników. Baza ratowników jest dobrze wkomponowana i estetyczna w przeciwieństwie do barów plażowych. Turysta.

Gość • Wtorek [07.07.2009, 09:27:03] • [IP: 92.42.112.***]

Ile musiało być sztormów by zniszczyć przedwojenne Molo? Na tą chatynkę daję jeden sztorm jaki zniszczył Molo w Allbeku i po milionie. Pewnie firma która to wybudowała już nie istnieje by nie naprawiać i narażać się na koszty. Na przeprawie promowej dach z blachy 1 mm też leży na dwuteownikach na których może lądować Helikopter i też powiecie że się nie znamy na prawie Budowlanym Ja wiem że interes gdzie się nie zarobi 150 % to zły interes. Ignoranci szkoda słów.

Gość • Wtorek [07.07.2009, 07:23:42] • [IP: 192.168.100.***]

Jeżeli to jest stróżówka to pan Orlik jest wyjątkowym indolentem.A zresztą to media publiczne już wkrótce ich nie będzie więc się ratują jak mogą

Gość • Wtorek [07.07.2009, 07:19:44] • [IP: 192.168.100.***]

Jaka stróżówka.Najstarszy ratownik Pan Jańczak sama słyszałam jak mówił, że takiego obiektu nie znajdzie się w Europie.A prezydent europejski wygląd. Nie wyobrażam sobie możeja albo Kurszeskiej z takim luzem na plaży.

Gość • Wtorek [07.07.2009, 05:52:28] • [IP: 77.253.93.***]

czego sie tak prymitywnie czepiacie, aby tylko dogryzc prezydentowi?... budynek naprawde przyzwoity, trzeba bylo pociagnac do niego media... i o co chodzi?... tylko sie cieszyc, a nie znowu jatrzyc...

Gość • Wtorek [07.07.2009, 01:32:38] • [IP: 80.54.123.**]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Władek • Wtorek [07.07.2009, 01:27:59] • [IP: 80.54.123.**]

I to jest prezydent, a nie jakiś obsmarkany i capiący kawą i fajami żul. Powodzenia w dalszej pracy.

Gość • Wtorek [07.07.2009, 00:50:16] • [IP: 80.54.123.***]

a może domek BABY JAGI?

Gość • Wtorek [07.07.2009, 00:44:33] • [IP: 79.162.8.***]

Wybudowanie oponiarni kosztowało 600 000 zł. tak się kiedyś chwalił, Firma INSACO do tego przedsięwzięcia przeznaczyła wszystkie swoje moce przerobowe, oj ciasno było na budowie, myjnia też jakoś 600 000 zł. a domek GARGAMELA na plaży okrągłą bańkę. I kto ma rację?

Mieszkaniec • Wtorek [07.07.2009, 00:41:21] • [IP: 80.245.190.***]

Bylo by świetnie gdyby Pan Administrator wyłączył komentowanie wydarzeń i informacji na tej stronie, ponieważ dużo ludzi nie dojrzało jeszcze do wygłaszania swoich opinii.. / Co pomyślą sobie wczasowicze zaglądający na tą stronę.

Absurdello • Wtorek [07.07.2009, 00:35:18] • [IP: 217.97.193.***]

Budowlaniec • Poniedziałek [06.07.2009, 22:55] • [IP: 217.97.193.***] Kto z komentujących ma jakiekolwiek pojęcie o budowlance, zastosowanych technologiach i ich kosztach? Porównywanie takiej, specjalnej konstrukcji na tak trudnym terenie jak plaża z domkiem jednorodzinnym świadczy jedynie o kompletnej indolencji. Jako budowlaniec, stawiający również podobne konstrukcje mówię, że 1 mln złotych za takie" domek na plaży" nie jest ceną wygórowaną. Raczej nikt nie byłby w stanie postawić tego taniej. Takie są ceny i realia. XXXXX Nie pierdziel wuja. Chyba to stawiałeś. Siemaszko na Markiewicza palował pod blok 800 m2 i zbudował na tym budynek z silki z podziemnym garażem i szybami windowymi i sprzedaje to po 4500 za m2 (a musi jeszcze uwzględnić zyski i części wspólne na których nie zarobi). Również na zachodnim facet postawił za 1000 000 złotych dom około 400 m2 drogo wykończony na słabym gtuncie. Jeden z hoteli przy nowej promenadzie został zbudowany, wykończony i wyposażony za 1000 EUR/m2.

Gość • Wtorek [07.07.2009, 00:25:34] • [IP: 217.97.199.*]

studencik pierw skoncz te studia a potem sie wymadrzaj ok:)

Gość • Wtorek [07.07.2009, 00:19:50] • [IP: 79.162.8.***]

Za działkę szwagier zapłacił też jakoś - milion, a to ponad 4 hektary.

Gość • Wtorek [07.07.2009, 00:10:51] • [IP: 217.97.193.***]

nastolatku, patrz i obserwuj. .. a za kilka lat się wypowiedz własnym rozumem a nie tymi informacjami co usłyszysz, nie wiadomo z jakiego źródła, sprawdzaj

Gość • Wtorek [07.07.2009, 00:06:22] • [IP: 217.97.193.***]

Za miejsce i technologię odpowiada urząd miasta, za przedmiar i technologię też. Wypowiedziało się kilku takich co się znają i są już klakierami, tak? otoż nie, to ta druga grupa nimi jest, nie oczekuję że się przyznacie do tego

nastolatek • Poniedziałek [06.07.2009, 23:47:38] • [IP: 80.245.186.***]

Pan Prezydent spojrzeć nie może prosto w oczy, dlatego spogląda za ciemnych szkiełek...Szkoda a myślałem że doprawdy jest w porządku, jednak bardzo się pomyliłem. Co będzie jak dorosnę na kogo zagłosuję w wyborach, tego nie wiem...Ludziom doprawdy trudno zaufać, dlatego wolę zwierzaczki, one są doprawdy wierne i wdzięczne za bezinteresowność...

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 23:27:13] • [IP: 93.94.184.***]

no nareszcie zrobili cos pożytecznego

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 23:16:06] • [IP: 92.42.113.***]

BUBEL na wydmie powinno stac a nie na plazy obok wejscia !!

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 23:06:54] • [IP: 90.129.88.**]

Mimo wszystko określenie" stróżowka" jest zbyt dużym przegięciem panowie dziennikarze...

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 22:57:28] • [IP: 81.190.101.***]

Mam wrażenie, że komentarze pisze ten sam człowiek lub grupa ludzi. Ciekawe, czy płaci Wam były prezydent minier - amator ??

Budowlaniec • Poniedziałek [06.07.2009, 22:55:12] • [IP: 217.97.193.***]

Kto z komentujących ma jakiekolwiek pojęcie o budowlance, zastosowanych technologiach i ich kosztach? Porównywanie takiej, specjalnej konstrukcji na tak trudnym terenie jak plaża z domkiem jednorodzinnym świadczy jedynie o kompletnej indolencji. Jako budowlaniec, stawiający również podobne konstrukcje mówię, że 1 mln złotych za takie" domek na plaży" nie jest ceną wygórowaną. Raczej nikt nie byłby w stanie postawić tego taniej. Takie są ceny i realia.

studencik • Poniedziałek [06.07.2009, 22:35:39] • [IP: 83.21.32.**]

CZY, TO nie JEST TEMAT DO KABARETU ? Wydatki publiczne w każdej gminie powinny być dokonywane: 1) w sposób celowy i oszczędny, z zachowaniem zasady uzyskiwania najlepszych efektów z danych nakładów; 2) w sposób umożliwiający terminową realizację zadań; 3) w wysokości i terminach wynikających z wcześniej zaciągniętych zobowiązań (art. 35. 3 ustawy z dnia 30 czerwca 2005 r.o finansach publicznych (vide: Dz.U. z 2005 r. Nr 249, poz. 2104 ze zm.),) Kierownik jednostki sektora finansów publicznych, zwany dalej „kierownikiem jednostki”, jest odpowiedzialny za całość gospodarki finansowej, w tym za wykonywanie określonych ustawą obowiązków w zakresie kontroli finansowej (art. 44. 1. j/w). Kontrolę działalności organu wykonawczego gminy - prezydenta, gminnych jednostek organizacyjnych i jednostek pomocniczych pod względem, wykonuje też Komisja Rewizyjna w zakresie: legalności, gospodarności, rzetelności, celowości oraz zgodności dokumentacji ze stanem faktycznym.

"STODOŁA" PUCICE • Poniedziałek [06.07.2009, 22:33:13] • [IP: 65.110.6.**]

Każdy prowokator czy szaleniec, który odważy się podnieść rękę przeciwko władzy ludowej, niechaj będzie pewny, że mu tę rękę władza ludowa odrąbie, w interesie klasy robotniczej, w interesie chłopstwa pracującego i inteligencji, w interesie walki o podnoszenie stopy życiowej ludności, w interesie dalszej demokratyzacji naszego życia, w interesie naszej Ojczyzny.

Radykał • Poniedziałek [06.07.2009, 22:27:40] • [IP: 80.245.183.***]

Ludzie czytajcie co ma do powiedzenia Stodlowa Pucice... niedlugo jego komentarzy nie bedzie na iswinoujscie bo wejdzie cenzura a jest tutaj skrobana chyba cala prawda naszego prezia.

Radykał • Poniedziałek [06.07.2009, 22:25:56] • [IP: 80.245.183.***]

No ludzie. Już prezydent będzie was niedługo rozliczał:) mnie tez pewnie ale ja smieje sie w oczy tym owym. Ale wiele ludzi dostanie kary administracyjne. Oj bedzie kolegium zasądzone dla mieszkańców Świnoujścia. Prezio chce i tutaj nas chyba oskubać. Cały czas czuje się ubogi:)

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 22:24:55] • [IP: 217.97.193.***]

Skoro tacy pewni jesteście to naślijcie mu prokuratora i kontrolę z NIK, ryczycie jak krowy co ryczą a mało mleka dają

''STODOŁA'' PUCICE • Poniedziałek [06.07.2009, 22:23:22] • [IP: 65.110.6.**]

Leszek Bu* pod koniec lat 80-tych, kiedy pracował w SB, prowadził przeciwko J. Ż. śledztwo w sprawie łapownictwa. Materiał dowodowy wystarczał na 5 lat odsiadki. Przyjechali zwierzchnicy ze Szczecina, zabrali akta i tyle je widziano. Ówczesny prezes Sądu Rejonowego, Jerzy No*, namówił Romana Skrz* do wzięcia winy na siebie. Obiecał mu lagodny wymiar kary. Na koniec okazało się, że wyfasowali mu pięć lat do odsiadki. Natomiast ówczesny Pierwszy Sekretarz Miejskiego Komitetu PZPR, Waldemar Bu*, załatwił preziowi ewakuację w morze.

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 22:22:55] • [IP: 217.97.193.***]

domek przytoczony poniżej to inna technologia tutaj spory koszt to profile Relumat, cennik znajdziecie w google sam dział fundamentowanie wyceniam mniej więcej na 300 tysięcy a gdzie reszta? Niech się wypowiedzą kosztorysanci, nie znacie się i bijecie pianę, sami się nakręcacie. .. a może ten artykół Was nakręca?

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 22:21:44] • [IP: 80.54.123.***]

ciekawe z czego żmuras odda kasiorę dla Urzędu Morskiego gdy przegra w Sądzie Admiinistracyjnym. Może planuje spienierzyć za milion tą budkę? To ma być taka lokata aby nie stracić na inflacji. żmuras na akcjach przerżnął 100 000 zł to pomyślał, że miejskie pieniądze ulokuje bezpieczniej w budkę na plaży za milion! Skoro japcok za taki gruby szmal sprzedawał powierzchnię na polu namiotowym, to metr kwadratowy budki na promenadzie musi kosztować co najmniej dwa razy drożej!! Wot nastojaszczij gospodin

''STODOŁA'' PUCICE • Poniedziałek [06.07.2009, 22:10:03] • [IP: 65.110.6.**]

Przed laty znany świnoujski oponiarz wybrał się po zakup opon do hurtowni w Pucicach koło Szczecina. Popatrzył, wybrał DZIESIĘĆ opon. Pracownik poszedł wypisywać faktury a w tym czasie oponiarz ładował opony do samochodu. Po chwili odebrał fakturę, zapłacił i ruszył w drogę powrotną do Świnoujścia. Kilka minut po jego odjeździe, pracownicy hurtowni zauważyli, że ubyło TRZYDZIEŚCI opon. Natychmiast skrzyknęli się, wsiedli do samochodu i ruszyli w pościg za złodziejem. Dopadli oponiarza, gdy przejeżdżał obok przystanku kolejowego w Przytorze. Przyłapany musiał oddać ukradzione dwadzieścia opon. Prosił aby nie zawiadamiać Policji. Ulegli, dali spokój złodziejowi...

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 22:08:36] • [IP: 195.117.222.*]

mamy kryzys bardzo sie zmur nie przejmuje tym a co mi tam bieda mam lodowe pelna co mi tam biedacy ale przyjdzie czas do rozliczenia wiec chlopie nie nie przeginaj podatnicy cie rozlicza

"STODOŁA" PUCICE • Poniedziałek [06.07.2009, 22:02:40] • [IP: 65.110.6.**]

Dla żmurasa czas się zatrzymał i chciałby jak onegdaj PZPR eliminować przeciwników politycznych. Wszelkimi metodami. Sam przecież nasyłał zbrojne ramie PZPR, bezpiekę na różnych ludzi w Świnoujściu. I to jest straszne, że siepacze reżimowi rządzą dalej w Świnoujściu. żmuras, ostatni pierwszy sekretarz waldi buczyński, cała banda politruków- kowalskie, tetrycze, itd.

Radykał • Poniedziałek [06.07.2009, 21:54:40] • [IP: 80.245.183.***]

W telewizji o tym gadają ponoć już:) i bardzo dobrze, chętnie pójde się sądzić z tym cwaniaczkiem. Od razu zloze wniosek o to by sprawe rozpatrywaly sądy spoza województwa.

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 21:53:56] • [IP: 80.245.188.**]

zmurek nie daj sie mochera rob tak dalej

"STODOŁA" PUCICE • Poniedziałek [06.07.2009, 21:51:47] • [IP: 65.110.6.**]

PANIE PREZYDENCIE. MY MIESZKAŃCY MIASTA ŚWINOUJŚCIA DOSKONALE ZNAMY PANA Z LAT 80. PROSZĘ SIĘ NIE WYBIELAĆ I NIE STRASZYĆ PROKURATOREM INTERNAUTÓW. AFERA CZYNSZOWA W ŚWINOUJŚCIU DOSKONALE ODZWIERCIEDLA PAŃSKĄ POSTAĆ.

Radykał • Poniedziałek [06.07.2009, 21:42:09] • [IP: 80.245.183.***]

Żmurus ponoć podał komentarze na iswinoujscie do prokuratury i bedzie domagal sie karania uzytkowników;) Fajnego mamy prezia - jak za Stalina:)

okulary Żmurka • Poniedziałek [06.07.2009, 21:39:33] • [IP: 80.62.26.***]

wyborcy!! pamietajcie!! kiedy są wybory wygrywają tylko ci co liczą głosy:)

Radykał • Poniedziałek [06.07.2009, 21:28:58] • [IP: 80.245.183.***]

:) były komunista jaki biznesman normalnie:) szacunek i respekt... ty zmurus... powiedz lepiej gdzie twoje komusze idealy? czy jak nowy ustrój polityczny wejdzie to tez zrzucisz niebieski pancerzyk? tak jak to zrobiles z czerwonym. Hmm? zmurek no odpowiedz.

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 20:48:18] • [IP: 217.97.193.***]

jaka to firma chyba juz jej niema?

Ksiega Habakuka 2:12 • Poniedziałek [06.07.2009, 20:37:53] • [IP: 64.244.62.***]

Biada temu, co miasto na krwi przelanej buduje, a gród umacnia nieprawością!

RADYKAŁ • Poniedziałek [06.07.2009, 20:33:36] • [IP: 80.245.183.***]

Wpis został usunięty ze względu na złamanie prawa lub regulaminu serwisu przez użytkownika/Admin

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 20:19:21] • [IP: 195.117.222.*]

Mowę mi odebrało po przeczytaniu tego artykułu. Podobno mamy kryzys. Skandal!!

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 20:16:54] • [IP: 80.245.186.***]

WRĘCZ NIEWIARYGODNE JAK ŁATWO WYDAJE SIĘ NIE Z WŁASNEJ KIESZENI, KTOŚ W KOŃCU POWINIEN TO SPRAWDZIĆ. ..STARCZY ZARABIANIA NA PODATNIKACH..JESTEM ZBULWERSOWANY TYM WSZYSTKIM, CHOĆ MAM ZALEDWIE NAŚCIE LAT.

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 20:10:47] • [IP: 79.188.100.***]

oglądając ofertę domku LUKAS można domniewmywać że sam domek który u nas postawili niech już tam kosztuje 200 tyś. a te kilka pali wbitych i podłączenie mediów kosztowało 800 tyś. Po raz kolejny ludzie są rolowani przez włodaży miasta ale i tak ich wybrali ponownie. ...

''STODOŁA'' PUCICE • Poniedziałek [06.07.2009, 20:08:48] • [IP: 65.110.6.**]

Potiomkin - rosyjski feldmarszałek, mąż stanu, jeden z faworytów Katarzyny Wielkiej, żył w latach 1739-1791. Kazał wybudować słynne ruchome makiety wsi, mające świadczyć o dużej gęstości zaludnienia i szybkim tempie zagospodarowania nowo zdobytych w 1783 roku ziem, głównie Krymu. Wieść o wioskach tych rozeszła się po Europie. Zagraniczni delegaci nie byli tak głupi, aby nie zauważyć oczywistego oszustwa, przygotowanego zresztą specjalnie dla nich.

''STODOŁA'' PUCICE • Poniedziałek [06.07.2009, 19:58:08] • [IP: 65.110.6.**]

Za cenę tej jednej ''Bursztynowej Komnaty'' można postawić SZEŚĆ DOMKÓW TYPU LUKAS Z WYPOSAŻENIEM I DOPROWADZENIEM MEDIÓW!!

"STODOŁA" PUCICE • Poniedziałek [06.07.2009, 19:49:48] • [IP: 65.110.6.**]

www.domki.8h.pl/oferta.htm ____________________ Opis: Domek LUKAS wykonywany jest ze ścian segmentowych dwustronnie obitych boazerią. Malowany zewnętrznie drewnochronem, np w kolorze wiśni. Domek posiada sześć komfortowych pomieszczeń oraz wygodny taras. Dodatkową zaletą domku jest pomiesczzenie zaadoptowane jako garaż. Ocieplenie wełną mineralną bądż folią paroizolacyjną. Wymiar: 12 x 11 Rozkład cen w zależności od powierzchni użytkowej: Cena netto stanu wykończonego - 930 zł/m2 » stan wykończony: * 44 m2 - 40, 920 zł * 88 m2 - 81, 835 zł (5% rabatu) * 132 m2 - 122, 753 zł (7% rabatu) UKRADLI CI NAJMNIEJ 800 TYSIĘCY ZŁOTYCH, GDZIE JEST PROKURATOR, NO QRCZE, GDZIE??

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 19:42:14] • [IP: 83.21.122.**]

tak się pracuje jak ma się zamiar" odejść"drógi raz się to nie powtórzy

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 19:42:01] • [IP: 217.97.193.***]

To cena brutto, czyli 22% tego to VAT, znacie się trochę na księgowości? Technologia drewniana nie jest tańsza od tradycyjnej, nie nie, dowiedzcie się na portalach o drewnianych domach, ma inną zaletę, jest szybko !!

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 19:35:40] • [IP: 217.97.193.***]

bardzo proszę dostępny jest przedmiar robót w przetargach zakończonych na stronie BIP urzędy miasta, sami sobie wyceńcie i zobaczycie, że to cena rynkowa, to nie żaden prezent, nie znacie się, więc się nie wychylajcie

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 19:17:32] • [IP: 80.54.123.**]

Drogo i zle jak zawsze narzekają. Trzeba było kontenery zamówić i wszadzić ich tam jak w ubiegłym roku i było by super !!

Ratownik • Poniedziałek [06.07.2009, 19:15:25] • [IP: 77.113.130.***]

Buda jak najbardziej potrzebna, dosyć prowizorek. Ale za milion to powinien tam stanąć murowany pałac. A nie coś takiego!! Rozumiem, że zwolennikom prezydenta nie przeszkazałoby nawet to, gdyby kosztowało to 2 miliony. Albo 3??Czy może jest jakaś granica, że powiedzą, o, DROGO!!

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 19:01:03] • [IP: 217.97.199.*]

ludzie !! ile wy błędów robicie to szok ! jak wam się udało podstawówkę skończyć ?? wyrazy" sęsu" i" wstyt" ?? to chyba hity dnia... :/

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 18:24:01] • [IP: 88.156.234.***]

A moze w tej budzie wyposazenie jest bardzo drogie, odporne na wilgpc i slona wode, np.zlote klamki, kable z srebrnymi zylami ?.

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 18:13:19] • [IP: 80.245.178.*]

nie, no z tym milionem to chyba przesada. nie wierzę, ze tyle kosztowała

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 18:08:51] • [IP: 93.94.184.**]

TO CHYBA JAKIŚ ŻART Z CENĄ TEJ BUDKI.

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 18:08:15] • [IP: 79.188.100.***]

nie trzeba być wielkim fachowcem by zauważyć że kwaota jest mocno zawyżona jak za tego rodzaju budynek. teraz szuka sie argumentów za tym że musiało to tyle kosztować. Proszę sobie teraz wyobrazić ile musiał by kosztować nurowany, przeszklony obiekt - pewnie tyle co stadion narodowy.

"STODOŁA" PUCICE • Poniedziałek [06.07.2009, 18:04:21] • [IP: 65.110.6.**]

Zbędne przejście graniczne do Gartz: kilkanaście milionów. Bezużyteczna świetlna tablica informacyjna: sześćset tysięcy. Domek drewniany: milion dwieście. To NASZE PIENIĄDZE TAK SIĘ MARNUJĄ!

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 17:54:44] • [IP: 80.245.180.**]

Dlaczego ci co piszą że drogo nie przystąpili do przetargu Ponieważ są cieniutcy jak juzing

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 17:52:00] • [IP: 80.245.191.***]

narzekacie wydziwiacie a i tak jak były wałki tak będą i mieszkańcy nic niezrobią no bo np. CO ??

"STODOŁA' PUCICE • Poniedziałek [06.07.2009, 17:45:11] • [IP: 65.110.6.**]

Przed laty znany świnoujski oponiarz wybrał się po zakup opon do hurtowni w Pucicach koło Szczecina. Popatrzył, wybrał DZIESIĘĆ opon. Pracownik poszedł wypisywać faktury a w tym czasie oponiarz ładował opony do samochodu. Po chwili odebrał fakturę, zapłacił i ruszył w drogę powrotną do Świnoujścia. Kilka minut po jego odjeździe, pracownicy hurtowni zauważyli, że ubyło TRZYDZIEŚCI opon. Natychmiast skrzyknęli się, wsiedli do samochodu i ruszyli w pościg za złodziejem. Dopadli oponiarza, gdy przejeżdżał obok przystanku kolejowego w Przytorze. Przyłapany musiał oddać ukradzione dwadzieścia opon. Prosił aby nie zawiadamiać Policji. Ulegli, dali spokój złodziejowi...

Piti Patafon • Poniedziałek [06.07.2009, 17:43:49] • [IP: 95.49.175.***]

Jesienne sztormy go porwą i po domku.Ewentualnie troche go podmyją, poturbują i będzie trzeba przeprowadzić akcje demontarz, bo nie będzie sęsu remontować tej skrzyneczki.Chyba, że jest pływająca i wodoodporna, to szacun. P.S.Domeczek niczego sobie, ale drogi.

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 17:31:17] • [IP: 195.117.222.*]

raczej rada miasta niech sie pomartwi o ludzi biednych o dzieci ktore chodza glodne i zebraja a nie lekka reka rozdawac na prawo i lewo normalnie wstyt ale co tam rajcam kalduny maja pelne z naszych podatkow

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 17:13:54] • [IP: 217.97.199.*]

no nie milion złotych?chyba zarty, piękny piętrowy dom 200m z mediami basenem i luksusami znajomi wybudowali za 450.000, plus działka i jeszcze nie było miliona, ale wałek, już się gubię w tych wałkach!!

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 16:59:48] • [IP: 92.42.117.***]

szpital tez byl drogi a juz sie wali

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 16:42:25] • [IP: 80.245.188.***]

Podpisałeś się jako Gość i możesz być TYLKO zazdrosnY. Jak chcesz, by Twoją płeć rozpoznawano, to się podpisz odpowiednio!

"STODOŁA" PUCICE • Poniedziałek [06.07.2009, 16:41:16] • [IP: 65.110.6.**]

Za cenę tej jednej ''Bursztynowej Komnaty'' można postawić SZEŚĆ DOMKÓW TYPU LUKAS Z WYPOSAŻENIEM I DOPROWADZENIEM MEDIÓW!!

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 16:40:39] • [IP: 92.42.117.**]

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 16:20] • [IP: 79.189.157.**] przepraszam panią bardzo ale powiem że pan * od nikogo nie kupuje fotek wszczególności od młodych osób

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 16:34:04] • [IP: 80.245.182.***]

Cholera mnie bierze jak firmy-znajomki trwonią kase. przez tyle lat stało molo i mediów nie trza była doprowadzać. Za tyle mozna kupic 10 nowych mercedesów z lodówką i klimatyzacją! *

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 16:20:28] • [IP: 79.189.157.**]

nie mieszkam w swinoujsciu wiec fotek do zdolnego *nie znosze. Poza tym jesli to nie jego a tylko je odkupil od modych zdolnych to czemu podpisuje sie swpoim nazwiskiem jako autor??... tani bajer. ...a i jeszcze jedno ewentualnie moge byc zazdrosnA a nie zazdrosnY :)

"STODOŁA" PUCICE • Poniedziałek [06.07.2009, 16:05:09] • [IP: 65.110.6.**]

W miescie do ktorego nie mozna sie dostac, w miescie w ktorym w sezonie brakuje wody, w miescie w ktorym smieci sa tak strasznym problemem, ze sasiedzi sobie je nawzajem podrzucaja, w miescie w ktorym wladza nie ma zadnych'' normalnych'' wizji, ale za to ma pogarde dla zwyklych ludzi - w takim miescie nie powinny powstawac nowe domy widma. W takim miescie powinno sie rozwiazac najpierw te problemy z ktorymi walcza jego zwykli mieszkancy!!

"STODOŁA" PUCICE • Poniedziałek [06.07.2009, 15:51:03] • [IP: 65.110.6.**]

Tak, doprowadzenie wszystkich mediow musi duzo kosztowac.Pomyslcie, ujecie wody jest daleko od plazy, az na Wydrzanach.A scieki musza trafic do oczyszczalni na Karsiborskiej.Ilez to kilometrow rur trzeba bylo pociagnac.A prad, elektrownia jest pod Gryfinem...To musialo duzo kosztowac...Do tego szopa wybudowana jest z materialu ekologicznego -z drewna.Co prawda bedzie wymagala za 2 lata porzadnych prac remontowo-konserwacyjnych, ale o to beda sie martwic inni.Najwazniejsze ze zdazono wybudowac.Flaga jest ?No jest...

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 15:47:15] • [IP: 92.42.118.**]

a jak tam w Międzyzdrojach, podobno poślizg i rozpierducha w budżecie bo wspaniała działka nie poszła za 26 baniek i kicha na maxa.

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 15:38:30] • [IP: 92.42.117.**]

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 14:36] • [IP: 79.189.157.**]. Sławek Ryfczyński od nikogo nie kupuje tych fotek. Tylko ludzie(wszczególnie młodzi zdolni zanoszą mu) wię pomyśl co piszesz. Jesteś zazdrosny bo nie przyjoł od ciebie fotek :):)

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 15:36:37] • [IP: 217.97.199.**]

TAK SAMO TRAFIONA INWESTYCJA JAK PRZEJŚCIE GRANICZNE które teraz droga omija bo wybudowali objazd. Tak samo jest tu... wyłożony 1 mln zł by służyło to 3 miesiące w roku (czerwiec, lipiec, sierpień). Jak dla mnie to ktoś ma tu lekką rękę do wydawania kasy miasta albo... prowizje od przetargów są tak wysokie że sam przetarg też musi być na sporą kwotę (oczywiście to moje prywatne przemyślenia)... ale fontanny, tablice informacyjne, domki na plaży itd. kosztują jakoś wyjątkowo dużo.

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 15:36:30] • [IP: 83.31.190.***]

www.domki.8h.pl/oferta.htm XXXXXXXXXXXOpis:
Domek LUKAS wykonywany jest ze ścian segmentowych dwustronnie obitych boazerią. Malowany zewnętrznie drewnochronem, np w kolorze wiśni. Domek posiada sześć komfortowych pomieszczeń oraz wygodny taras. Dodatkową zaletą domku jest pomiesczzenie zaadoptowane jako garaż. Ocieplenie wełną mineralną bądż folią paroizolacyjną. Wymiar: 12 x 11 Rozkład cen w zależności od powierzchni użytkowej: Cena netto stanu wykończonego - 930 zł/m2 » stan wykończony: * 44 m2 - 40, 920 zł * 88 m2 - 81, 835 zł (5% rabatu) * 132 m2 - 122, 753 zł (7% rabatu) UKRADLI CI NAJMNIEJ 800 TYSIĘCY ZŁOTYCH, GDZIE JEST PROKURATOR, NO QRCZE, GDZIE??

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 15:34:26] • [IP: 88.156.234.***]

Wyraz twarzy szefa tej budy mowi wiele...Cos jest nie tak.

Pikaczu • Poniedziałek [06.07.2009, 15:31:24] • [IP: 217.97.193.***]

Ja pierdziele 10 tys za metr kwadratowy. Znam sie na budowlance i cena ta jest 50% za wysoka jeżeli budynek ma 100 m2. Budynek rzeczywiście jest ładny i pasuje do otoczenia.

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 15:28:01] • [IP: 83.21.0.**]

Jak to za 1mln to ja. ..

"STODOŁA" PUCICE • Poniedziałek [06.07.2009, 15:24:13] • [IP: 65.110.6.**]

W Świnoujściu nawet nie wspomniano o dwudziestej rocznicy wyborów 4 czerwca 1989. Jeśli chcecie znać przyczynę tego milczenia, zapytajcie się byłego członka egzekutywy Komitetu Miejskiego PZPR Janusza Żmurkiewicza, gdzie on wtedy był i dlaczego tak daleko. Jeśli Janusz Żmurkiewicz będzie się zasłaniał niepamięcią, zapytajcie ostatniego pierwszego sekretarza Komitetu Miejskiego nieboszczki PZPR Waldemara Buczyńskiego, aktualnie przewodniczącego KGB (Komisji Gospodarki i Budżetu Rady Miasta) oraz przewodniczącego rady nadzorczej Słowianina. Jeśli i jemu pamięć nie dopisze, to może będzie chciał się podzielić ogromną wiedzą na ten temat aktualny kierownik wydziału napraw Portu Handlowego Świnoujście Stefan Skrzypiec, onegdaj kierownik wydziału komunikacji Urzędu Miejskiego w Świnoujściu. Wiedzy może też użyczyć adwokat Jerzy Nowicki, ówczesny prezes Sądu Rejonowego w Świnoujściu. Pomóc też może Józef Napierała, były Komendant Milicji Obywatelskiej w Świnoujściu, albo Leszek Bursiak były milicjant i przez kilka miesięcy funkcjonariusz Służby Bezpieczeństwa. Jeszcze jest wielu innych mieszkańców Świnoujścia, którzy mogliby dużo powiedzieć na ten temat. Gdybyście drodzy czytelnicy znali te okoliczności, to wiedzielibyście, kim naprawdę jest Janusz Żmurkiewicz...

Gościu malinowy • Poniedziałek [06.07.2009, 15:24:07] • [IP: 80.54.123.***]

Buda ekstra! jest połączenie z prądem, połączenie z wodą, sanitariaty, kablówki tylko brakuje - jednym słowem pełen komfort za 1 mln zł. Tylko gdzie jest dojazd dla karetek??

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 15:23:04] • [IP: 80.245.187.**]

Koszt domku jednorodzinnego wraz z montażem to góra dwieście tysięcy złotych (z duuuużą górką). To gdzie pozostałe osiemset tysięcy złotych jak działka za darmo?

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 15:19:54] • [IP: 88.156.234.***]

Tak dobrze ze to bylo budowane na piaskach, bo gdyby tam byly skaly byloby jeszcze drozej.Ale w Swinoujsciu wszedzie piachy.

"STODOŁA" PUCICE • Poniedziałek [06.07.2009, 15:17:44] • [IP: 65.110.6.**]

Drewniana szopa za milion złotych! BRAWO! Miasto nam pięknieje! Na cześć pana prezydenta HIP HIP - URRRRRRRRRRRAAAAAAAA!

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 15:14:47] • [IP: 217.97.193.***]

Ładny, zgrabny budynek, znakomicie wkomponowany w plażową architekturę. Wiadomo, że musi kosztować, tym bardziej, że to nie była typowa budowa - obiekt powstał na piaskach, z daleka od mediów. A 1 mln zł to wcale nie jest aż tak dużo i każdy kto mam jakiekolwiek pojęcie o budowlance wie, że to normalna cena za taki budynek w takim miejscu.

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 15:13:14] • [IP: 80.245.184.***]

Tyle ile ten czlowiek zrobil dla miasta naleza sie slowa uznania

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 15:09:41] • [IP: 88.156.234.***]

Tak, doprowadzenie wszystkich mediow musi duzo kosztowac.Pomyslcie, ujecie wody jest daleko od plazy, az na Wydrzanach.A scieki musza trafic do oczyszczalni na Karsiborskiej.Ilez to kilometrow rur trzeba bylo pociagnac.A prad, elektrownia jest pod Gryfinem...To musialo duzo kosztowac...Do tego szopa wybudowana jest z materialu ekologicznego -z drewna.Co prawda bedzie wymagala za 2 lata porzadnych prac remontowo-konserwacyjnych, ale o to beda sie martwic inni.Najwazniejsze ze zdazono wybudowac.Flaga jest ?No jest...

Radykał • Poniedziałek [06.07.2009, 15:06:41] • [IP: 80.245.183.***]

Nieudacznicy z SLD bueheheh:)

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 14:58:04] • [IP: 217.97.193.**]

co znaczy sprzedawac fotki do pomponika?

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 14:49:06] • [IP: 78.131.222.**]

DO CIĄGLE NARZEKAJĄCYCH NIEUDACZNIKÓW. TRZEBA BYŁO PRZYJŚĆ Z ŁOPATAMI I POMÓC. BYŁO BY TANIEJ. ALE WY NAWET TEGO NIE POTRAFICIE.

robert piłsudskiego • Poniedziałek [06.07.2009, 14:45:59] • [IP: 217.153.221.***]

chcecie być kurortem czy gminą kojarzoną z bałaganem-wystąpcie z obywatelską programem i sami coś zróbcie-jak będziecie tak narzekać to inne gminy uciekną świnoujściu w tym wyścigu-ale potem będziecie narzekać że nikt nic nie robi i wam kasa nie wpływa bo turyści jadą gdzieś gdzie będzie im przyjemniej-mieszkańcy powinni wykorzystać szansę takl jak wykorzystują swoją szansę mieszkańcy sopotu, gdyni.ale widać że wam marudnym nikt nigdy nie będzie potrafił spełnić waszych wymagań!a co wy robicie?obrzucacie błotem pod pseudonimami i szukacie rewelacji by móc anonimowo komuś ubliżyć.płąkać się chce

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 14:45:52] • [IP: 80.245.180.***]

jezu uroratowali prezydenta vhura hura hura nieutopil sie hura - ps. ub olewamy nadtym - rekiny

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 14:43:18] • [IP: 217.97.199.*]

Niedlugo towarzysz WAm wmowi ze lato zaczyna sie zima

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 14:39:37] • [IP: 95.48.75.***]

niewierze ze milion kosztowalo to !!1 na bank czesc tego poszlo do kieszeni prezydenta naszego !!

robert piłsudskiego • Poniedziałek [06.07.2009, 14:37:43] • [IP: 217.153.221.***]

w gdyni tą technologią przy nadmorskim bulwarze jest wykonanych wiele budynków i mają się już kilka lat dobrze, nasz obiekt wygląda bardzo dobrze-przecież można sprawdzić sobie w internecie ile coś takiego kosztuje w fabryce domów drewnianych z pełnym wykończeniem, uzbrojeniem i doprowadzeniem mediów-w heringsdorfie jest na molo podobny budynek i już parę lat ma się świetnie-mamy coś na europejskim poziomie i oby tak dalej przestańcie najeżdżać na prezydenta -możecie sobie przypomnieć jak wyglądało miasto za poprzednich prezydentów!

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 14:36:14] • [IP: 79.189.157.**]

co za głaby piszą te komentarze to masakra. Pociągnięcie mediów to koszmarna kasa. Zawsze najdroższe jest to czego nie widać!... PS widzieliście, ze nasz przecudowny niezastapiony i wspanialy fotoreporter na strazy i w pogotowiu sprzedaje swoje foteczki do pomponika?? To takie samo scierwo jak pudelek...ehhhh ŻAŁOSNE RYFCZYN, w cienkiego paparazzi sie bawisz?? buahahahah

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 14:31:12] • [IP: 92.42.116.**]

policz sobie ile kosztuje pociągnięcie mediów :)

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 14:31:07] • [IP: 217.153.6.***]

racja 10 kola za metr no nie wiem ale wg mnie to chyba cos nie halo

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 14:23:28] • [IP: 80.72.196.***]

Sorry, ale mnie zalewa krew. Budka na pewno potrzebna. Tylko policzcie sobie ile kosztuje metr kwadratowy. 10 tys!! To jak w Baltic Parku. I jeszcze działka była miasta!! Trzeba być wyjątkowo ślepym by nie widzieć smrodu!

Radykał • Poniedziałek [06.07.2009, 14:16:13] • [IP: 80.245.183.***]

Nie no wszystko super tylko czy wytrzyma zime?

robert piłsudskiego • Poniedziałek [06.07.2009, 14:16:02] • [IP: 217.153.221.***]

widać że jakiekolwiek starania prezydenta są zawsze negowane, nie jestem polityczny ale chociaż raz społeczeństwo świnoujścia powinno być wdzięczne! a może lepszym wyjściem było pozostawienie tego starego trupa?przecież przed żmurkiewiczembyli inni i nic w tym kierunku nie zrobili!dajcie człowiekowi spokój tylko narzekać potraficie i nic wdzięczności

gienekpal • Poniedziałek [06.07.2009, 14:12:10] • [IP: 217.97.199.*]

Pozdrowienia dla kpt. Czesława

Codzienny Czytelnik • Poniedziałek [06.07.2009, 14:10:23] • [IP: 92.42.117.**]

a pomyślcie co będzie w zime twgo roku z ta bazą ratowników w przyszłym roku nadawac się nie będzie do uzytku i tak 1 mln posedł :):):)

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 14:07:12] • [IP: 91.208.106.*]

dobrze ze jest i nowocześnie i ładnie

Gość • Poniedziałek [06.07.2009, 14:05:32] • [IP: 80.245.178.**]

szukanie dziury_najlepiej żeby kosztował 105 zł i jeszcze zrzutę zrobili ratownicy

Oglądasz 1-140 z 140
■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344 ■ Wiesz o czymś o czym my nie wiemy? Napisz! kontakt@iswinoujscie.pl lub wyślij mms na numer 602 657 344
■ Informujemy, że w związku z ogłoszeniem 26 kwietnia 2025 roku dniem żałoby narodowej w Polsce po śmierci papieża Franciszka, zaplanowana na ten dzień Ekologiczna Gra Miejska zostaje odwołana. Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i zapraszamy do udziału w innych naszych wydarzeniach w przyszłości. Z poważaniem, Organizatorzy ■