░ Szukasz pracownika ze Wschodu Rosja, Ukraina, Białoruś? Agencja zatrudnienia Rexstass zaprasza do kontaktu mail: biuro@rexstass.eu lub tel. +48 883 533 565 ul. Zielonogórska 32, Szczecin. www.rexstass.eu ░

POGODA

Reklama

Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Piątek [17.02.2017, 15:27:10] • Świnoujście

Chcesz być dyrektorem? Prezydent miasta poszukuje kandydatów którzy obejmą stanowiska dyrektora w sześciu placówkach!

Chcesz być dyrektorem? Prezydent miasta poszukuje kandydatów którzy obejmą  stanowiska dyrektora w sześciu placówkach!

fot. internet

Prezydent Miasta Świnoujście ogłasza konkurs na kandydata na stanowisko dyrektora: Szkoły Podstawowej nr 6 im. Mieszka I w Świnoujściu, ul. Staszica 17, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świnoujściu, ul. Sąsiedzka 13 a, Liceum Ogólnokształcącego z Oddziałami Integracyjnymi im. Mieszka I w Świnoujściu, ul. Niedziałkowskiego 2, Centrum Edukacji Zawodowej i Turystyki w Świnoujściu, ul. Gdyńska 26, Przedszkola Miejskiego nr 10 „Kolorowy Świat” w Świnoujściu, ul. Monte Cassino 24-25, Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Świnoujściu, ul. Piastowska 54.

1. Do konkursu może przystąpić osoba, która spełnia wymagania określone rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 27 października 2009 r. w sprawie wymagań, jakim powinna odpowiadać osoba zajmująca stanowisko dyrektora oraz inne stanowisko kierownicze, w poszczególnych typach publicznych szkół i rodzajach publicznych placówek (Dz.U. Nr 184 poz. 1436 oraz z 2011 r. Nr 254 poz. 1526).

2. Oferty osób przystępujących do konkursu powinny zawierać, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 8 kwietnia 2010 r. w sprawie regulaminu konkursu na stanowisko dyrektora publicznej szkoły lub publicznej placówki oraz trybu pracy komisji konkursowej (Dz.U. Nr 60, poz. 373 oraz z 2011 r. Nr 254 poz. 1525), następujące dokumenty:

1) uzasadnienie przystąpienia do konkursu oraz koncepcję funkcjonowania
i rozwoju publicznej szkoły, publicznego przedszkola, publicznej placówki;
2) poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię dowodu osobistego lub innego dokumentu potwierdzającego tożsamość oraz poświadczającego obywatelstwo kandydata;
3) życiorys z opisem przebiegu pracy zawodowej, zawierający w szczególności informację o:
- stażu pracy pedagogicznej – w przypadku nauczyciela, albo
- stażu pracy dydaktycznej – w przypadku nauczyciela akademickiego, albo
- stażu pracy, w tym stażu pracy na stanowisku kierowniczym – w przypadku osoby
niebędącej nauczycielem;
4) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego stażu pracy, o którym mowa w ppkt 3;
5) oryginały lub poświadczone przez kandydata za zgodność z oryginałem kopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia, w tym dyplomu ukończenia studiów wyższych lub świadectwa ukończenia studiów podyplomowych z zakresu zarządzania albo świadectwa ukończenia kursu kwalifikacyjnego z zakresu zarządzania oświatą;
6) zaświadczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku kierowniczym;
7) oświadczenie, że przeciwko kandydatowi nie toczy się postępowanie o przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub postępowanie dyscyplinarne;
8) oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe;
9) oświadczenie, że kandydat nie był karany zakazem pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o którym mowa w art. 31 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 168 z późn. zm.);
10) oświadczenie o dopełnieniu obowiązku, o którym mowa w art. 7 ust. 1 i ust. 3a ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnieniu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944 – 1990 oraz treści tych dokumentów (Dz. U. z 2016 r., poz. 1721, z późn. zm.) – w przypadku kandydata na dyrektora publicznej szkoły;
11) oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię aktu nadania stopnia nauczyciela mianowanego lub dyplomowanego – w przypadku nauczyciela;
12) oryginał lub poświadczoną przez kandydata za zgodność z oryginałem kopię karty oceny pracy lub oceny dorobku zawodowego – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
13) oświadczenie, że kandydat nie był karany karą dyscyplinarną, o której mowa w art. 76 ust. 1 ustawy z dnia 26 stycznia 1982 r. – Karta Nauczyciela (Dz.U. z 2016 r., poz. 1379 z późn. zm.) lub w art. 140 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2005 r. – Prawo o szkolnictwie wyższym (Dz. U. z 2016, poz. 1842, z późn. zm.) – w przypadku nauczyciela i nauczyciela akademickiego;
14) oświadczenie, że kandydat ma pełną zdolność do czynności prawnych i korzysta z pełni praw publicznych – w przypadku osoby niebędącej nauczycielem;
15) oświadczenie, że kandydat wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2015 r., poz. 2135 z późn. zm.) w celach przeprowadzenia konkursu na stanowisko dyrektora.

3. Oferty należy przesłać w zamkniętych kopertach z podanym na kopercie imieniem, nazwiskiem i adresem zwrotnym kandydata oraz dopiskiem: „Konkurs na stanowisko dyrektora ……………….. (podać nazwę i adres szkoły, przedszkola miejskiego, poradni psychologiczno-pedagogicznej na którą/e oferta jest składana) - na adres: Urząd Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, 72-600 Świnoujście lub złożyć bezpośrednio: Stanowisko Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Świnoujście, w godz. 7 30 – 15 00- w terminie do 14 marca 2017 r. (decyduje data wpływu oferty do Urzędu).
4. Konkurs przeprowadzi komisja konkursowa powołana zarządzeniem Prezydenta Miasta Świnoujście - nie później niż w ciągu 14 dni roboczych od upływu terminu składania ofert.
5. O terminie i miejscu postępowania kandydaci i członkowie komisji konkursowej zostaną poinformowani indywidualnie – nie później niż na 7 dni przed terminem posiedzenia.

Wszelkich informacji udziela Wydział Edukacji Urzędu Miasta Świnoujście, ul. Wojska Polskiego 1/5, III piętro, pokój 324, tel. 91 327 86 66 lub 91 327 86 67.

źródło: www.swinoujscie.pl / www.iswinoujscie.pl


komentarzy: 15, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Przed zamieszczeniem komentarza zapoznaj się z regulaminem.

 
Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-15 z 15

Gość • Niedziela [19.02.2017, 17:49:05] • [IP: 95.160.153.**]

Może w Szk.Podst nr1 wreszcie zmienią 100 letnią zastępczynię.Czas na emeryturkę.

Gość • Niedziela [19.02.2017, 10:17:03] • [IP: 92.42.119.**]

A którą szkołę na dyrektora wybrała sobie żona sujki, pani od fikołków i pisania donosów na innych, do wycięcia ich z zakładów pracy? Gdzie mężuś ją ustawił? a może zostanie dyrektorką SP1, jak już ją tam wkręcił?

Gość • Niedziela [19.02.2017, 10:14:31] • [IP: 92.42.119.**]

A po co ten konkurs? Przecież tymi dyrektorami zostaną przyjaciele i przyjaciółki sujki.

Gość • Sobota [18.02.2017, 16:38:47] • [IP: 46.231.63.***]

Odkąd w urzędzie panoszą się bramkarze z Palermo wybory odbywają się na zasadzie" lubię nie lubię". Dlatego drodzy kandydaci nie róbcie sobie nadziei, chyba że uwielbiacie wazelinę.

Gość • Sobota [18.02.2017, 12:38:38] • [IP: 88.156.233.***]

Jak nie edukacja to markety? Doprawdy?Nie układajcie nauczycielom kariery. Jak nie edukacja to dadza sobie rade.

Gość • Sobota [18.02.2017, 10:11:06] • [IP: 178.238.253.**]

No i dobrze, w markietach też poszukują pracowników, nie podoba sie w szkole i wakacje, do0datkowo 2 miesiące wolnego czyli pracuje sie w edukacji cyrka 8 miesięcy w roku, to markiety zapraszają!

Gość • Sobota [18.02.2017, 07:34:34] • [IP: 37.248.16.***]

Wlasnie kto za p.Dul w 10tce na Monte Cassino??

Gość • Sobota [18.02.2017, 03:38:06] • [IP: 37.8.215.**]

dawno poklepane po plecach, po co ta wiadomość, rządzi póki co suja jegomość

Gość • Piątek [17.02.2017, 21:50:07] • [IP: 46.231.63.***]

Pisowskie zmiany jak w milicji czy bor parodia

Gość • Piątek [17.02.2017, 20:20:51] • [IP: 151.15.74.***]

Ustawione już. Nie podniecajcie się kandydaci.

Gość • Piątek [17.02.2017, 20:05:18] • [IP: 178.238.247.**]

a kto startuje do przedszkola nr 10 ??

Gość • Piątek [17.02.2017, 17:25:37] • [IP: 109.243.157.*]

Więcej forsy, by było za co leczyć ZAWAŁY serca.

Gość • Piątek [17.02.2017, 17:25:26] • [IP: 83.13.49.***]

Poczekamy na ograniczenie kadencyjności wójtów i burmistrzów. Wtedy w końcu będzie warto nad tym się zastanowić.

Gość • Piątek [17.02.2017, 17:04:19] • [IP: 94.254.235.**]

KOMUCHY SIE POGRYZŁY I TAK TRZYMAC.

Gość • Piątek [17.02.2017, 16:30:19] • [IP: 31.2.64.**]

Ciekawe ilu będzie chętnych do tego dobrobytu ?

Oglądasz 1-15 z 15
■ W sobotę 26 maja przeprowadzona zostanie coroczna edycja Biegu Abstynenta .Zorganizowana będzie wspólnie przez Stowarzyszenie Trzeżwościowe HOL i Parkrun .Zawodnicy klasyfikowani będą jednocześnie w ramach parkrunu , jak i w ramach Biegu Abstynenta .Start o 09.00—trasa wiedzie alejkami Parku Zdrojowego ( 2 pętle po 2,5 km –łącznie 5 km. ).Do zdobycia puchary , medale i dyplomy ufundowane przez ST HOL ■
■ W dniach od 24 maja od godz. 1900 do godz. 2100 wyłączona z ruchu zostanie ul. Konstytucji 3 Maja (część ronda) wjazd na rondo z ulicy Dąbrowskiego oraz wyjazd z ronda na ul. Konstytucji 3 Maja. Objazd przedmiotowego odcinka nastąpi ulicami Dąbrowskiego i Piastowską.Prosimy o rozważną jazdę i przestrzeganie oznakowania pionowego i poziomego ■ Strażacy świętowali swój dzień! Były awanse i odznaczenia! Na co dzień ciężko pracują ratując życie innym. Strażacy bo o nich mowa, 23 maja obchodzili swój dzień. Z tej okazji w KM PSP na Warszowie odbyła się specjalna uroczystość. Były awanse, odznaczenia i nagrody. Przed KM PSP w Świnoujściu, przy ulicy Barlickiego pojawili się nie tylko najważniejsi tego dnia strażacy, ale także zaproszeni gości, wśród nich prezydent Janusz Żmurkiewicz oraz Komendant Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej, st. bryg. Jacek Staśkiewicz ■ W piątek przy wiatraku Świnoujście żegna Zbigniewa Wodeckiego! To tutaj zaczynał swoją karierę. W Świnoujściu odkryto jego talent. Tu rozpoczął swoją karierę i przez lata był wiernym sympatykiem miasta na wyspach, w którym odpoczywał, śpiewał i grał. Wielu mieszkańców miasta miało okazję spotkać go podczas spacerów po promenadzie. Dziś nie ma Go już wśród nas. Świnoujście pożegnają Zbigniewa Wodeckiego na swój sposób – Jego muzyką, przy zachodzącym słońcu i symbolu miasta Wiatraku. Na ten niezwykły, pożegnalny koncert zapraszamy w najbliższy piątek 26 maja 2017 o godz. 20.40 przy Wiatraku na falochronie zachodnim ■ W środę, 24.05 br. wielkie ćwiczenia służb w szpitalu miejskim! ■ Plac w centrum miasta jest doskonałym miejscem, aby zaprezentować się dużej liczbie odbiorców. Tak właśnie było w przypadku grupy teatralnej pod wodzą Jadwigi Widawskiej. Kolorowo ubrane dziewczęta tańczyły w rytm muzyki Michaela Jacksona. Wszystko wiąże się z promocją nowego spektaklu, który będzie można obejrzeć już wkrótce ■ Jerzy Bralczyk i Michał Ogórek znów odwiedzą Świnoujście! W imieniu Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Stefana Flukowskiego w Świnoujściu serdecznie zapraszam na jedyne w swoim rodzaju spotkania językowe z udziałem: prof. Jerzego Bralczyka oraz red. Michała Ogórka ■ Komendant Miejski Państwowej Straży Pożarnej w Świnoujściu serdecznie zaprasza na Obchody Dnia Strażaka w KM PSP ul. Norberta Barlickiego 18, które odbędą się 23 maja 2017 roku o godzinie 11.00 ■ 1 i 2 czerwca międzynarodowe ćwiczenia wojsk w Świnoujściu! BALTOPS 2017 – największe w tym roku międzynarodowe ćwiczenie na Bałtyku rozpoczyna się w Szczecinie i Świnoujściu. Do zachodniopomorskich portów w czwartek i piątek (1 i 2 czerwca) wejdzie ponad 40 okrętów wojennych z 14 państw. Trzy dni później okręty rozpoczną praktyczne manewry na morzu gdzie załogi przećwiczą prowadzenie międzynarodowej operacji. Polska Marynarka Wojenna skieruje do udziału w ćwiczeniu trałowce oraz okręty transportowo-minowe. Podczas pobytu w Szczecinie część okrętów udostępni swoje pokłady dla zwiedzających ■ Zakończenie manewrów Mare Aperto. Czernicki w Porcie Arbatax. Marynarze Polskiego Kontyngentu Wojskowego Czernicki zakończyli udział w międzynarodowych manewrach morskich u wybrzeży Sardynii ■ Joanna Agatowska, Jan Borowski, Zdzisław Merchelski i Andrzej Mrozek to skład komisji gospodarki morskiej Rady Miasta zatwierdzonej podczas dzisiejszej sesji nadzwyczajnej. Rada zdecydowała również, że pracom komisji przewodniczyć będzie radny Andrzej Mrozek ■