POGODA

Reklama

Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [03.01.2017, 21:02:53] • Szczecin

Klienci zadowoleni z obsługi w ZUS

Ponad 80 proc. klientów jest zadowolonych z osobistego kontaktu z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, doceniając fachowość i życzliwość pracowników ZUS – to wynik najnowszego badania PBS.

Badanie satysfakcji klientów z obsługi w ZUS prowadzone jest metodą wywiadu telefonicznego od lipca 2015 r. Dotychczas odbyły się trzy tego typu próby, każda na grupie 10 tys. osób w podziale: 3 tys. ubezpieczonych, 3 tys. świadczeniobiorców i 4 tys. przedsiębiorców. W najnowszej, przeprowadzonej w ostatnim kwartale ubiegłego roku, nastąpił zauważalny wzrost zadowolenia z bezpośredniej obsługi w placówkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W porównaniu z poprzednim badaniem pozytywną ocenę zadeklarowało 6 proc. więcej ankietowanych. Usatysfakcjonowanych z obsługi w ZUS jest obecnie 83 proc. ankietowanych. Aż 90 proc. badanych doceniło warunki lokalowe w jakich ona się odbywa, 86 proc. pozytywnie ocenia uprzejmość i życzliwość pracowników, 82 proc. uznało, że informacje są przekazywane klientom w sposób zrozumiały i tyle samo oceniło obsługę w ZUS jako skuteczną. Blisko 90 proc. ankietowanych wyraziło zadowolenie z czasu, w jakim załatwili swoje sprawy.
Niezmiennie wysoko, w badaniach PBS, oceniane są materiały informacyjne przygotowywane dla klientów ZUS. W kolejnych trzech badaniach 78 proc. ankietowanych uznało je za wartościowe i profesjonalnie opracowane. Niewiele mniejsze grono badanych (73 proc.) pozytywnie ocenia jakość i sposób prezentacji informacji na stronie internetowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W porównaniu z wcześniejszym wynikiem wzrosła o 5 proc., do 69 proc., liczba osób zadowolonych z działania Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS. Z kolei obsługę przez Platformę Usług Elektronicznych dobrze ocenia już 67 proc. ankietowanych, o 4 proc. więcej niż w poprzednich etapach badań.
Na podsumowujące pytanie, o zmianę w jakości obsługi w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, aż 41 proc. ankietowanych odpowiedziało, że się poprawiła. Najlepszą ocenę w tym względzie mieli przedsiębiorcy (56 proc.), a zaraz po nich świadczeniobiorcy (45 proc.). Jedynie wśród grupy ubezpieczonych, która najrzadziej korzysta z usług ZUS, opinia pozostała na niezmienionym poziomie.

Karol Jagielski
regionalny rzecznik prasowy ZUS
województwa zachodniopomorskiego
Oddział w Szczecinie


komentarzy: 6, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Przed zamieszczeniem komentarza zapoznaj się z regulaminem.

 
Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-6 z 6

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 00:50:30] • [IP: 92.42.114.***]

Ciekawe rzeczy można przeczytać o Świnoujskim ZUS. Ale to nie o Świnoujski ZUS chodzi. Życie zmusiło mnie do odwiedzenia Świnoujskiego ZUS - u. W tym miejscu pragnę przeprosić panią ze stanowiska nr 4 { trzecie po prawej od wejścia} za to że tak niecierpliwie kręciłam się na krzesełku a pani nie dokończyła rozmowy ze znajomą o wszystkich członkach rodziny. W rewanżu pokazała pani kto jest ważny w urzędzie a jak mały jest petent. Moje oczekiwanie to 13-15 minut ale jak wydrukowałam numerek panie już rozmawiały?

gosc • Sobota [07.01.2017, 19:38:25] • [IP: 91.219.237.***]

kiedy obniza bo dochody co raz slabsze, firmy upadaja bo za duzo oplat, pomocy, drodzy wychwalancy

Gość • Czwartek [05.01.2017, 18:45:05] • [IP: 81.204.98.**]

TRUDNO UWIRZYC W TO ZADOWOLENIE, WRECZ PRZECIWNIE...OBSLUGA POZOSTAWIA WIELE DO ZYCZENIA...

Gość • Środa [04.01.2017, 22:29:24] • [IP: 95.129.224.***]

Mam co jakiś czas do czynienia z ZUS w Świnoujściu i nie mogę się powstrzymać przed komentarzem dotyczącym personelu, pozytywnym komentarzem. Nie znam oczywiście wszystkich osób tam pracujących i ich kompetencji. Znam natomiast jedną Panią, nie zrobię nic złego (chyba) jeśli wymienię ją z nazwiska. Jest to Pani Tomczyk. Bardzo rzadko spotyka się tak kompetentne osoby. Jej znajomość tematu i wiedza ogólna na tematy ZUS oraz swoboda w poruszaniu się po programie ZUSowskim jest imponująca. Podkreślam że pisząc" znam Panią Tomczyk" znaczy to tyle że znam ową osobę tylko i wyłącznie z kontaktów przy tak zwanym" okienku" Pozdrawiam,

Gość • Środa [04.01.2017, 13:02:12] • [IP: 92.42.119.***]

Nie wiem gdzie przeprowadzano ankietę ale na pewno nie w Świnoujściu.Na temat, , działalności, , tutejszego oddziału można powiedzieć wiele ale nie w pozytywach niestety...

Gość • Środa [04.01.2017, 09:40:35] • [IP: 184.168.46.**]

Przede wszystkim Ci klienci, którzy stoją w kilkunasto miesięcznych kolejkach i Ci klienci z Karsiborskiej też zadowoleni za szybką i miłą obsługę.

Oglądasz 1-6 z 6
■ W środę, 13.12.2017r. odbędzie się uroczystość składania zniczy pod Pomnikiem Orła Białego na skwerze u zbiegu ulic Krzywoustego i Wyszyńskiego , w hołdzie poszkodowanym przez stan wojenny. Komitet Powiatowy Prawa i Sprawiedliwości zaprasza mieszkańców na godzinę 06.00 (godzinę obwieszczenia stanu wojennego ) - rzecznik KP PiS w Świnoujściu, Andrzej Mrozek ■ Od godziny 12.00 trwa gorąca dyskusja na projektem uchwały. która zawierać ma stanowisko Rady Miasta w Świnoujściu w sprawie krytycznej sytuacji pracowników w Morskiej Stoczni Remontowej „Gryfia" S.A. W dyskusji oprócz radnych udział biorą zaproszeni goście, w tym związkowcy oraz przedstawiciele dyrekcji i właściciela stoczni ■ Przed nadzwyczajną sesja rady Miasta poświęconą sytuacji w MSR "Gryfia" setki związkowców ze Świnoujścia manifestują pod budynkiem Urzędu Miasta swoje poparcie dla protestu stoczniowców sprzeciwjących się planom przeniesienia zakładu stoczniowego ze Świnoujścia do Szczecina ■ DSpotkanie wigilijne mieszkancow Karsiborza wraz z Prezydentem Miasta Januszem Żmurkiewiczem odbędzie się 16.12.2017r. Rozpoczecie spotkania o godz. 18:00. Dla gości słodki poczęstunek przy kolędach zespołu " Malwa" w sali Mdk Karsibór ■ Dziś, w poniedziałek 11 grudnia od godz. 12.00 rozpocznie się nadzwyczajne sesja rady Miasta poświęcona sytuacji Morskiej Stoczni Remontowej. Pracownicy stoczni zapowiadają, że obrady radnych poprzedzi protest pracowników pod urzędem. Do udziału w manifestacji poparcia zapraszają organizacje związkowe i pracowników innych świnoujskich zakładów pracy ■ To skandal, a nie dobra zmiana! W Międzyzdrojach karetka pogotowia ratunkowego będzie jeździć do pacjentów bez lekarza! ■ Przegrał walkę o życie - nie udało się uratować jednego z pasażerów rozbitego mercedesa. Mimo długiej reanimacji 21-latek zmarł ■ Wypadek na Karsiborskiej - dwie osoby są w bardzo ciężkim stanie, samochód został doszczętnie zniszczony ■ Samochód wypadł z drogi - kierowca i pasażer mają drobne stłuczenia, dwie pozostałe osoby walczą o życie ■ Zakład Wodociągów i Kanalizacji informuje o planowanym zamknięciu wody w dniu 8 grudnia 2017r., w godzinach 8:00 - 12:00, na ulicach: Kościuszki (odcinek od Konstytucji 3 Maja do Batalionów Chłopskich), Batalionów Chłopskich, Staszica. Powodem zamknięcia wody jest wyłączenie z użytkowania odcinka starej sieci wodociągowej w ulicy Kościuszki (prace modernizacyjne) ■ Na północnym i zachodnim wybrzeżu Bałtyku prognozowany jest silny wiatr w porywach dochodzących do 75 km/h ■ Zapraszamy Mieszkańców i Gości Miasta, w dniu jutrzejszym, w Mikołajki, na godzinę 16.00, na wspólne „odpalenie” iluminacji świątecznej na Placu Wolności. Nie zabraknie oczywiście Mikołaja ■ Najwyższa latarnia morska w Europie obchodzi 160 urodziny! ■ Epidemia wszawicy w szkołach? Mieszkaniec: W ciągu jednego miesiąca moje dziecko miało trzykrotnie wszy! ■ W Parku Zdrojowym powstanie wybieg dla psów! ■ Pijana pracownica poczty przy ulicy Piłsudskiego musiała mieć naprawdę wielką wolę pracy, skoro nie zaprzestała wykonywania swoich czynności. Najprawdopodobniej nie opuściła stanowiska pracy, dopiero po interwencji policji, gdy okazało się, że w jej organizmie ma 3,5 promila alkoholu. 35-latka została ukarana ■