POGODA

Reklama

Wydarzenia

iswinoujscie.pl • Wtorek [03.01.2017, 21:02:53] • Szczecin

Klienci zadowoleni z obsługi w ZUS

Ponad 80 proc. klientów jest zadowolonych z osobistego kontaktu z Zakładem Ubezpieczeń Społecznych, doceniając fachowość i życzliwość pracowników ZUS – to wynik najnowszego badania PBS.

Badanie satysfakcji klientów z obsługi w ZUS prowadzone jest metodą wywiadu telefonicznego od lipca 2015 r. Dotychczas odbyły się trzy tego typu próby, każda na grupie 10 tys. osób w podziale: 3 tys. ubezpieczonych, 3 tys. świadczeniobiorców i 4 tys. przedsiębiorców. W najnowszej, przeprowadzonej w ostatnim kwartale ubiegłego roku, nastąpił zauważalny wzrost zadowolenia z bezpośredniej obsługi w placówkach Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W porównaniu z poprzednim badaniem pozytywną ocenę zadeklarowało 6 proc. więcej ankietowanych. Usatysfakcjonowanych z obsługi w ZUS jest obecnie 83 proc. ankietowanych. Aż 90 proc. badanych doceniło warunki lokalowe w jakich ona się odbywa, 86 proc. pozytywnie ocenia uprzejmość i życzliwość pracowników, 82 proc. uznało, że informacje są przekazywane klientom w sposób zrozumiały i tyle samo oceniło obsługę w ZUS jako skuteczną. Blisko 90 proc. ankietowanych wyraziło zadowolenie z czasu, w jakim załatwili swoje sprawy.
Niezmiennie wysoko, w badaniach PBS, oceniane są materiały informacyjne przygotowywane dla klientów ZUS. W kolejnych trzech badaniach 78 proc. ankietowanych uznało je za wartościowe i profesjonalnie opracowane. Niewiele mniejsze grono badanych (73 proc.) pozytywnie ocenia jakość i sposób prezentacji informacji na stronie internetowej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. W porównaniu z wcześniejszym wynikiem wzrosła o 5 proc., do 69 proc., liczba osób zadowolonych z działania Centrum Obsługi Telefonicznej ZUS. Z kolei obsługę przez Platformę Usług Elektronicznych dobrze ocenia już 67 proc. ankietowanych, o 4 proc. więcej niż w poprzednich etapach badań.
Na podsumowujące pytanie, o zmianę w jakości obsługi w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych, aż 41 proc. ankietowanych odpowiedziało, że się poprawiła. Najlepszą ocenę w tym względzie mieli przedsiębiorcy (56 proc.), a zaraz po nich świadczeniobiorcy (45 proc.). Jedynie wśród grupy ubezpieczonych, która najrzadziej korzysta z usług ZUS, opinia pozostała na niezmienionym poziomie.

Karol Jagielski
regionalny rzecznik prasowy ZUS
województwa zachodniopomorskiego
Oddział w Szczecinie


komentarzy: 6, skomentuj, drukuj, udostępnij

Twoim Zdaniem

Dodaj Komentarz

Przed zamieszczeniem komentarza zapoznaj się z regulaminem.

 
Zauważyłeś błąd lub komentarz niezgodny z regulaminem?
 
Oglądasz 1-6 z 6

Gość • Poniedziałek [23.01.2017, 00:50:30] • [IP: 92.42.114.***]

Ciekawe rzeczy można przeczytać o Świnoujskim ZUS. Ale to nie o Świnoujski ZUS chodzi. Życie zmusiło mnie do odwiedzenia Świnoujskiego ZUS - u. W tym miejscu pragnę przeprosić panią ze stanowiska nr 4 { trzecie po prawej od wejścia} za to że tak niecierpliwie kręciłam się na krzesełku a pani nie dokończyła rozmowy ze znajomą o wszystkich członkach rodziny. W rewanżu pokazała pani kto jest ważny w urzędzie a jak mały jest petent. Moje oczekiwanie to 13-15 minut ale jak wydrukowałam numerek panie już rozmawiały?

gosc • Sobota [07.01.2017, 19:38:25] • [IP: 91.219.237.***]

kiedy obniza bo dochody co raz slabsze, firmy upadaja bo za duzo oplat, pomocy, drodzy wychwalancy

Gość • Czwartek [05.01.2017, 18:45:05] • [IP: 81.204.98.**]

TRUDNO UWIRZYC W TO ZADOWOLENIE, WRECZ PRZECIWNIE...OBSLUGA POZOSTAWIA WIELE DO ZYCZENIA...

Gość • Środa [04.01.2017, 22:29:24] • [IP: 95.129.224.***]

Mam co jakiś czas do czynienia z ZUS w Świnoujściu i nie mogę się powstrzymać przed komentarzem dotyczącym personelu, pozytywnym komentarzem. Nie znam oczywiście wszystkich osób tam pracujących i ich kompetencji. Znam natomiast jedną Panią, nie zrobię nic złego (chyba) jeśli wymienię ją z nazwiska. Jest to Pani Tomczyk. Bardzo rzadko spotyka się tak kompetentne osoby. Jej znajomość tematu i wiedza ogólna na tematy ZUS oraz swoboda w poruszaniu się po programie ZUSowskim jest imponująca. Podkreślam że pisząc" znam Panią Tomczyk" znaczy to tyle że znam ową osobę tylko i wyłącznie z kontaktów przy tak zwanym" okienku" Pozdrawiam,

Gość • Środa [04.01.2017, 13:02:12] • [IP: 92.42.119.***]

Nie wiem gdzie przeprowadzano ankietę ale na pewno nie w Świnoujściu.Na temat, , działalności, , tutejszego oddziału można powiedzieć wiele ale nie w pozytywach niestety...

Gość • Środa [04.01.2017, 09:40:35] • [IP: 184.168.46.**]

Przede wszystkim Ci klienci, którzy stoją w kilkunasto miesięcznych kolejkach i Ci klienci z Karsiborskiej też zadowoleni za szybką i miłą obsługę.

Oglądasz 1-6 z 6
■ Dotyczy utrudnień w ruchu na ul. Białoruskiej w Świnoujściu. W dniach od 17 października 2017 do 2 grudnia 2017 roku, w związku z prowadzonymi pracami drogowymi, wyłączona z ruchu zostaje ul. Białoruska, na odcinku od ulicy Sosnowej do ul. Norweskiej. Dojazd do posesji zostanie zapewniony. ■ We wtorek 17. października 2017 r. o godzinie 18.00 nastąpi próba nowej iluminacji budynku Muzeum Rybołówstwa Morskiego. Zapraszamy mieszkańców i gości, abyśmy wspólnie ocenili i zdecydowali, czy tak właśnie może wyglądać oświetlenie elewacji tego obiektu ■ Czarna teczka Żmurkiewicza wyparowała? W co gra Żmurkiewicz z Agatowską? ■ Na razie nie ma chętnych do budowy parkingu wielopoziomowego w centrum ■ Flota Świnoujście pokonała Białych Sądów 4-1 (2-1) ■ Znaleziono kartę bankomatową banku bgz bnp paribas. Na karcie jest nazwisko pani Sylwi. Właścicielka może się zgłosić po kartę pod numer 884077722 ■ Potrącenie na ulicy Grunwaldzkiej, 69- letni mężczyzna wpadł pod koła samochodu dostawczego ■ Mężczyzna pobił pracownicę MOPR-u! Kobieta trafiła do szpitala! ■ Dostojnie i z gracją, jak przystało na morskiego szlachcica, tuż przed północą z piątku na sobotę żaglowiec „Kapitan Borchardt” pojawił się na wodach świnoujskiego portu. Cumy podjął pracownik Mariny Północnej. „Borchardta" przyprowadził do Świnoujścia jeden z legendarnych kapitanów, który do dziś pełni czynną służbę w polskiej flocie – kpt ż.w. Ziemowit Barański. Zanim wyruszy w dalszą drogę, żaglowiec pozostanie przy kei Mariny Północnej przez najbliższe trzy, może cztery dni ■ W środę, około godziny 17:30 w okolicy skrzyżowania ulic Grunwaldzkiej z Karsiborską zgubiono telefon samsung galaxy j-3. Znalazca proszony jest o kontakt z numerem telefonu 661 -656-404 ■ Rada Miasta jednogłośnie przyjęła Strategię Realizacji Problemów Społecznych dla miasta Świnoujścia. Strategia obowiązywać będzie w latach 2017 -20126 ■ Prezydent Żmurkiewicz: Między starą promenadą na promenadą na wydmie zamierzamy wybudować jeszcze jeden ciąg spacerowy, tzw. "promenadę słońca". Handlujący dotychczas w tym ciągu beda mogli tam handlować najprawdopodobniej do końca przyszłego sezonu. ■